Het gaming gedeelte van Tweakers boeit mij het meest jaJoosie200 schreef op maandag 02 december 2013 @ 16:27:
[...]
Jup, lees Albert Heijn diverse cadeaukaarten 15% korting topic door.
[...]
Iedereen die in dit topic er gebruik van heeft gemaakt (incluis mezelf)
[...]
Even voor alle duidelijkheid: is dit het enige deel van GoT wat je dagelijks bezoekt? Er is nog meer aan subfora dan enkel gaming
Nee hoor, kreeg net gewoon reactie op twitter. Zie hierboven maarVerwijderd schreef op maandag 02 december 2013 @ 16:27:
[...]
Probeer je de boel op te naaien?
''Zodra de informatie rondom de tweede levering bekend is brengen wij iedereen netjes per email op de hoogte. Alle klanten die helaas buiten de tweede levering vallen worden ook per email geïnformeerd.''
Voor de Bol.com paniekeraars: Bij de eerste levering zouden ze ook iedereen op de hoogte stellen. Ik heb echter nooit een mail ontvangen en ook bij de klantenservice konden ze me niets vertellen, maar heb uiteindelijk wel gewoon de PS4 ontvangen.
Oftewel: het zegt niets of je wel of geen mail hebt gehad. Je kunt hoogstens zeggen dat als je wél een mail hebt gehad je er zeker weten 1 krijgt. Hun email systeem is gewoon brak en de klantenservice weet minder dan dat wij hier op het forum weten.
Oftewel: het zegt niets of je wel of geen mail hebt gehad. Je kunt hoogstens zeggen dat als je wél een mail hebt gehad je er zeker weten 1 krijgt. Hun email systeem is gewoon brak en de klantenservice weet minder dan dat wij hier op het forum weten.
Zou dat komen omdat ethiek de wetenschap is die zich bezighoudt met het onderzoek naar waarden en normen denk je?Bobo221 schreef op maandag 02 december 2013 @ 16:27:
[...]
Ik gok op het laatste, om er niet veel woorden aan vuil te maken, je linkt ethisch aan jouw normen en waarden.
Zeg dan gewoon niks….
Een verhaal van mijn kant.
Ik mad problemen met mijn Iphone, hierdoor een reden om richting Duitsland te gaan (Apple store Oberhausen dichterbij voor mij dan A-dam.)
heb dit gecombineerd door een aantal zaken af te gaan waar ze wellicht een PS4 / Xboxone zouden hebben.
Zoals verwacht zonder succes!
Nu gaat het hier over handelaren enz enz.
Kom ik bij de Mediamarkt in Duitsland aan. (Duisburg) daar zie ik dat zij 2 XBOXone bundels hebben liggen. op voorraad, ik kijk naar de prijs : €693,-
Ja echt waar, retail prijs normaal : €549,-
Dus ik vraag naar waar dit hem in zit...... ja zegt ie, wij moeten er wat meer winst op maken, dus vandaar het prijs verschil!!!!
Dit hebben ze onder de noemer van ''4 jaar garantie'' gedaan'' echter zit er al 4 jaar garantie op een xbone,
Foto zal ik bijvoegen..... de winkels zelf beginnen dus in te zien dat ze prijzen omhoog kunnen gooien! wist niet dat dit uberhaupt mocht.
Ik mad problemen met mijn Iphone, hierdoor een reden om richting Duitsland te gaan (Apple store Oberhausen dichterbij voor mij dan A-dam.)
heb dit gecombineerd door een aantal zaken af te gaan waar ze wellicht een PS4 / Xboxone zouden hebben.
Kom ik bij de Mediamarkt in Duitsland aan. (Duisburg) daar zie ik dat zij 2 XBOXone bundels hebben liggen. op voorraad, ik kijk naar de prijs : €693,-
Dus ik vraag naar waar dit hem in zit...... ja zegt ie, wij moeten er wat meer winst op maken, dus vandaar het prijs verschil!!!!
Dit hebben ze onder de noemer van ''4 jaar garantie'' gedaan'' echter zit er al 4 jaar garantie op een xbone,
Foto zal ik bijvoegen..... de winkels zelf beginnen dus in te zien dat ze prijzen omhoog kunnen gooien! wist niet dat dit uberhaupt mocht.
Heeft er iemand al een winkel gevonden die de dockingstation voor de controllers op voorraad heeft? Gezien de veel lagere accuduur van de DS4 lijkt het me wel handig om te hebben, maar een aantal winkels die hem eerder nog verkochten hebben hem niet meer.
Het is een consumenten adviesprijs. Bedrijven mogen daar dus boven zitten. Daarnaast zijn de MM allemaal franchise winkels dus die kunnen doen en laten wat ze willen.BekSide schreef op maandag 02 december 2013 @ 16:33:
Een verhaal van mijn kant.
Saturn Amersfoort hadden genoeg zooi liggen. Zowel first als third party spul.ksborg schreef op maandag 02 december 2013 @ 16:35:
Heeft er iemand al een winkel gevonden die de dockingstation voor de controllers op voorraad heeft? Gezien de veel lagere accuduur van de DS4 lijkt het me wel handig om te hebben, maar een aantal winkels die hem eerder nog verkochten hebben hem niet meer.
http://www.12game.com/dual-ps4-controller-chargerksborg schreef op maandag 02 december 2013 @ 16:35:
Donderdag besteld en zaterdag binnen gekregen. (icm met BF4 toen).
Sinds wanneer is het verboden voor een franchise-ondernemer (dat zijn alle MM/Saturn-vestigingen) om zijn eigen prijzen te bepalen en door schaarste niet de adviesprijs te vragen maar een dikke premium?BekSide schreef op maandag 02 december 2013 @ 16:33:
De winkels zelf beginnen dus in te zien dat ze prijzen omhoog kunnen gooien! wist niet dat dit uberhaupt mocht.
Ok mensen die bij Sony (Kiala) hebben besteld. Zojuist bericht gekregen dat mijn bestelling klaar ligt bij het Kiala punt. Heeft even geduurd...gelukkig had ik een tweede bestelling die wel vrijdag werd geleverd en waardoor ik alsnog aan de slag kon, maar wat een baggerzooi.
Doe dan maar gewoon via TNT pakjegemak, die ligt er dezelfde dag nog en niet 3 dagen later als er een weekend tussen zit...pfff
Doe dan maar gewoon via TNT pakjegemak, die ligt er dezelfde dag nog en niet 3 dagen later als er een weekend tussen zit...pfff
Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q
Thanks voor de link! Weet jij of ze met Sandd of met PostNL versturen? Die eerste is bij ons nl. niet te vertrouwen. Er verdwijnt erg veelBlackthunderAwf schreef op maandag 02 december 2013 @ 16:37:
[...]
http://www.12game.com/dual-ps4-controller-charger
Donderdag besteld en zaterdag binnen gekregen. (icm met BF4 toen).
Verwijderd
Ik heb zojuist nog een bevestiging gehad van Mycom dat mijn ps4 geleverd gaat worden tussen 9 en 21 december. Exacte datum kunnen ze niet geven. Ik zit in hun '1e' levering. Besteld op 15 augustus.
Volgens mij met Selektvracht. Van Sandd heb ik nog nooit gehoord.ksborg schreef op maandag 02 december 2013 @ 16:41:
[...]
Thanks voor de link! Weet jij of ze met Sandd of met PostNL versturen? Die eerste is bij ons nl. niet te vertrouwen. Er verdwijnt erg veel
Waar heb je deze informatie vandaan?Verwijderd schreef op maandag 02 december 2013 @ 16:41:
Ik heb zojuist nog een bevestiging gehad van Mycom dat mijn ps4 geleverd gaat worden tussen 9 en 21 december. Exacte datum kunnen ze niet geven. Ik zit in hun '1e' levering. Besteld op 15 augustus.
Voor de mensen die via Amazon hebben besteld.. mijn status is gewijzigd van aangemeld bij TNTPOST staat nu op ontvangen door TNTPost. Verwacht dus morgen mijn KZ mini bundel:)
Verwijderd
Mail van de servicedesk van Mycom: Geachte heer, mevrouw,BlackthunderAwf schreef op maandag 02 december 2013 @ 16:43:
[...]
Volgens mij met Selektvracht. Van Sandd heb ik nog nooit gehoord.
[...]
Waar heb je deze informatie vandaan?
Uw order zal tussen 9 en 21 december worden geleverd.
Helaas heb ik nog geen exacte datum voor u.
Excuus voor het ongemak.
Vertrouwende erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd,
Met vriendelijke groet,
Rob
MyCom Nederland
Die doen gewone post, ook van de Belastingdienst. Maar goed, ik was idd uitgegaan van briefpost... Volgens mij slaap ik nog half. Als ze die dock door de brievenbus krijgen dan is er iets goed misBlackthunderAwf schreef op maandag 02 december 2013 @ 16:43:
[...]
Volgens mij met Selektvracht. Van Sandd heb ik nog nooit gehoord.
Dus je hebt er 1 teveel? Ik zou hem met alle liefde van je overnemen!Boobybandit schreef op maandag 02 december 2013 @ 16:37:
Ok mensen die bij Sony (Kiala) hebben besteld. Zojuist bericht gekregen dat mijn bestelling klaar ligt bij het Kiala punt. Heeft even geduurd...gelukkig had ik een tweede bestelling die wel vrijdag werd geleverd en waardoor ik alsnog aan de slag kon, maar wat een baggerzooi.
Ik ookmikeb106 schreef op maandag 02 december 2013 @ 16:45:
[...]
Dus je hebt er 1 teveel? Ik zou hem met alle liefde van je overnemen!
Net ook bij MM Eindhoven geweest, las twee pagina's terug dat een tweaker daar vandaag te horen had gekregen dat tweede levering over twee weken kwam. Mijn MM medewerker wist me doodleuk te vertellen dat dat pas eind januari begin februari is. Met andere woorden, er is geen touw aan vast te knopen en niemand weet iets.
Ohja, en controllers/accesoires (docking stations e.d.) hebben ze ruim op voorraad, alleen de blauwe DS4 was net uitverkocht, die komt begin volgende week weer binnen. Mochten mensen t willen weten.
Ohja, en controllers/accesoires (docking stations e.d.) hebben ze ruim op voorraad, alleen de blauwe DS4 was net uitverkocht, die komt begin volgende week weer binnen. Mochten mensen t willen weten.
Verwijderd
Gisteren PS4 (kaal) besteld bij mediamarkt webshop. Ik heb dus net even gebeld om te vragen wanneer zij verwachten te leveren en in welke levering ik zou zitten. De mevrouw van de klantenservice vertelde mij dat klanten die ná 23 september hadden besteld met 100% zekerheid (volgens die mevrouw) bij de 3e levering zouden zitten. Dat was even balen, maar ja, heb ook pas gisteren besteld.
Kijk BF4 op de PS3 en daarna op de PS4.Diversity schreef op maandag 02 december 2013 @ 16:21:
Het zal wel aan mij liggen maar waarom zou je perse NU meteen direct een PS4 willen hebben? (gewoon een vraag uit interesse)
Het spellen aanbod is dermate klein en de spellen die er zijn kunnen ook nog op de oudere platforms gespeeld worden (Killzone uitgezonderd). De spellen die er toe doen (mijn mening) komen toch pas volgend jaar uit.
Daar heb je mijn antwoord
Is ook het enige spel wat ik ga/wil spelen zodra ik de PS4 binnen heb.
En daarna wachten op Driveclub
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Mediamarkt medewerkers weten het ook allemaal niet.. Sony zegt zelf genoeg voorraad te hebben tijdens de feestdagen.
Ben benieuwd naar je bron. Linkje? ;-)BigF25 schreef op maandag 02 december 2013 @ 16:57:
Mediamarkt medewerkers weten het ook allemaal niet.. Sony zegt zelf genoeg voorraad te hebben tijdens de feestdagen.
Bron is business class
Sony heeft in dat programma gezegd dat ze genoeg ps4's hebben met de feestdagen.
Ik kom ook net van de MM en toysXL af. Beide zeggen pas januari of februari. Bij toysXL namen ze niet eens meer reservering aan. Dan wordt ik bij Julie toch geen klantmikeb106 schreef op maandag 02 december 2013 @ 16:48:
Net ook bij MM Eindhoven geweest, las twee pagina's terug dat een tweaker daar vandaag te horen had gekregen dat tweede levering over twee weken kwam. Mijn MM medewerker wist me doodleuk te vertellen dat dat pas eind januari begin februari is. Met andere woorden, er is geen touw aan vast te knopen en niemand weet iets.
De uitzending van afgelopen weekend? Wellicht dat ik zat te slapen, maar dat heb je al snel met Harry MensRichie.2000 schreef op maandag 02 december 2013 @ 17:00:
Bron is business classSony heeft in dat programma gezegd dat ze genoeg ps4's hebben met de feestdagen.
Verwijderd
Ik las ergens dat als je bestelnummer op 304 eindigt bij wehkamp dat je bij de 2e levering zit? Ik heb net een kale ps4 besteld en heb 304, het lijkt mij heel sterk.
Volgens mij zijn bestelnummers bij wehkamp gewoon artikelcodes.
[ Voor 180% gewijzigd door LuPo op 02-12-2013 17:32 ]
4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19
hehe, ja dacht het wel. Mijn schoonvader kwam ermee want die zag zijn dochter ps4 zoeken op marktplaatsQuartje schreef op maandag 02 december 2013 @ 17:06:
[...]
De uitzending van afgelopen weekend? Wellicht dat ik zat te slapen, maar dat heb je al snel met Harry Mens![]()
Net bol.com klantenservice aan de telefoon gehad.
Die konden mij zeggen dat alleen bestellingen voor 31-juli een PS4 op launchday zouden krijgen (goh waar heb ik dat verhaal eerder gehoord?). Ook konden ze mij vertellen dat ze vooralsnog geen idee hebben hoeveel PS4's ze wanneer krijgen als 2e levering.
Dit staat dus lekker in contrast met hun twitter berichten.
Ook een beetje gekeken naar de twitter feed van PlaystationNL, die vertelde dat "zeer snel" voor hun enkele weken betekent. Als ze idd deze week nog gaan leveren lijkt het mij dat ze het dan wel over enkele dagen zouden hebben...
Die konden mij zeggen dat alleen bestellingen voor 31-juli een PS4 op launchday zouden krijgen (goh waar heb ik dat verhaal eerder gehoord?). Ook konden ze mij vertellen dat ze vooralsnog geen idee hebben hoeveel PS4's ze wanneer krijgen als 2e levering.
Dit staat dus lekker in contrast met hun twitter berichten.
Ook een beetje gekeken naar de twitter feed van PlaystationNL, die vertelde dat "zeer snel" voor hun enkele weken betekent. Als ze idd deze week nog gaan leveren lijkt het mij dat ze het dan wel over enkele dagen zouden hebben...
Google is your friend mensen 
Een van de links;
https://www.gameinformer....n-4-through-holiday-.aspx
Een van de links;
https://www.gameinformer....n-4-through-holiday-.aspx
Ik las het ook idd: https://twitter.com/PlayStationNL/status/407536539347202048
Het probleem van PS4 schaarste is door heel Europa. Maar verschillende winkels hebben bevestigd dat de 2e leverronde rond 14 december is. Dit lijkt voor heel Europa te gelden. Voor verschillende winkels geldt: als je je nu niet registreert op hun wachtlijst of pre-ordert, dan ga je dit jaar zeker geen PS4 meer vinden. (Ja Ebay voor torenhoge prijzen)
Verwijderd
Mega bundel besteld via wehkamp, bestel nummer eindigt op 945.
Dus heb 'm voor kerst binnen, fijn!
Sorry vriend maar ik heb 18 nov besteld en nu wachttijd is 7 weken.Trunksmd schreef op maandag 02 december 2013 @ 17:15:
Het probleem van PS4 schaarste is door heel Europa. Maar verschillende winkels hebben bevestigd dat de 2e leverronde rond 14 december is. Dit lijkt voor heel Europa te gelden. Voor verschillende winkels geldt: als je je nu niet registreert op hun wachtlijst of pre-ordert, dan ga je dit jaar zeker geen PS4 meer vinden. (Ja Ebay voor torenhoge prijzen)
Verwijderd
Hoe weet je dat je 'm voor kerst krijgt?Verwijderd schreef op maandag 02 december 2013 @ 17:21:
Net besteld? Reken maar op ergens Januari of later.Verwijderd schreef op maandag 02 december 2013 @ 17:21:
M3P 24'
me too...
Weet iemand hoe het zit met PS4's uit spanje of duitsland? Is daar nog iets beschikbaar?
Weet iemand hoe het zit met PS4's uit spanje of duitsland? Is daar nog iets beschikbaar?
Verwijderd
Haha, dat denken jij en jullie allemaal btw.Vissa66 schreef op maandag 02 december 2013 @ 17:24:
[...]
Net besteld? Reken maar op ergens Januari of later.
Dit is overigens informatie die niet klopt.
Let maar op
Als deze maand nog PS4's in duitsland zijn knap ik de grens even over, toch vlakbijtengsys schreef op maandag 02 december 2013 @ 17:25:
me too...
Ja ik kom er wekelijks voor werk, dus ben benieuwd of ze daar beter geluk hebben...DarkElement schreef op maandag 02 december 2013 @ 17:26:
[...]
Als deze maand nog PS4's in duitsland zijn knap ik de grens even over, toch vlakbij
Verwijderd
Bestelnummers die op 304 en 945 eindigen worden voor/in de kerstvakantie geleverd!
Ik kan jullie 1000% garanderen dat wat ik nu vertel klopt.
Hoe heb je bericht gehad?Boobybandit schreef op maandag 02 december 2013 @ 16:37:
En gebaseerd op wat? Dadelijk bestel ik hem, betaal ik en krijg ik het pas in 2014 ergens -.-.Verwijderd schreef op maandag 02 december 2013 @ 17:27:
Bestelnummers die op 304 en 945 eindigen worden voor/in de kerstvakantie geleverd!
Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot
Bron voor claim dat je xxx-xx-945 voor kerst krijgt?Verwijderd schreef op maandag 02 december 2013 @ 17:21:
Heb zelf dit namelijk: Sony - Playstation 4 500GB + Killzone - Shadow Fall + 2 DS4 controllers + Eye cam Bestelnr. 867-09-945 Besteld: 29 nov 2013 Aantal: 1
Verwijderd
En hoe kom je aan deze informatie?Verwijderd schreef op maandag 02 december 2013 @ 17:27:
Verwijderd
Kunnen we niet gewoon concluderen dat niemand het nog weet en Sony zelf niks loslaat. Ik ben ook in verschillende winkels gaan vragen, mm, dixons, bs en intertoys en allemaal zeggen ze wat anders.
Verwijderd
Zoals ik 10 pagina's terug al zei, ik zeg niet waar ik mijn bronnen vandaan haal.Tiwazz schreef op maandag 02 december 2013 @ 17:28:
[...]
En gebaseerd op wat? Dadelijk bestel ik hem, betaal ik en krijg ik het pas in 2014 ergens -.-.
Als dit niet klopte, had ik zelf ook niet besteld voor de 3e keer.
Verwijderd
Redelijk dom dat je nu je hele bestel nummer vrijgeeft. Dom dom dom domRemyWD schreef op maandag 02 december 2013 @ 17:28:
[...]
Bron voor claim dat je xxx-xx-945 voor kerst krijgt?
Heb zelf dit namelijk: Sony - Playstation 4 500GB + Killzone - Shadow Fall + 2 DS4 controllers + Eye cam Bestelnr. 867-09-945 Besteld: 29 nov 2013 Aantal: 1
Dan moet je natuurlijk ook begrijpen dat jou informatie niet betrouwbaar is gezien het niet gecontroleerd kan wordenVerwijderd schreef op maandag 02 december 2013 @ 17:30:
[...]
Zoals ik 10 pagina's terug al zei, ik zeg niet waar ik mijn bronnen vandaan haal.
Als dit niet klopte, had ik zelf ook niet besteld voor de 3e keer.
Ik heb ook 304 bij wehkamp. Bestende de 28e van november.
Snap de haast van iedereen met de ps4. Had ik vroeger ook altijd, en met apple nog steeds wel.
Maar mijn ervaring is vaak dat als je hem eenmaal hept dat de ervaring best wel tegenvalt...
Snap de haast van iedereen met de ps4. Had ik vroeger ook altijd, en met apple nog steeds wel.
Maar mijn ervaring is vaak dat als je hem eenmaal hept dat de ervaring best wel tegenvalt...
Verwijderd
Top, dan is het maar niet betrouwbaar?Tiwazz schreef op maandag 02 december 2013 @ 17:31:
[...]
Dan moet je natuurlijk ook begrijpen dat jou informatie niet betrouwbaar is gezien het niet gecontroleerd kan worden.
Als ik over 2 weken kan spelen moet je niet gaan janken.
nogmaals, volgens mij zijn bestelnummers bij wehkamp gewoon artikelcodes.
Verwijderd
Nee, dat zijn ze nietLuPo schreef op maandag 02 december 2013 @ 17:31:
nogmaals, volgens mij zijn bestelnummers bij wehkamp gewoon artikelcodes.
'Dom dom dom dom', dat jij denkt dat mijn hele bestelnummer anders is dan die van jou, of anderen.Verwijderd schreef op maandag 02 december 2013 @ 17:30:
[...]
Redelijk dom dat je nu je hele bestel nummer vrijgeeft. Dom dom dom dom
Bezoek eens http://www.wehkamp.nl/ent...0000&F=1,2,3,17&PI=1&SM=5
Staat namelijk gewoon op de website in de tekst.Sony - Playstation 4 500GB + Killzone - Shadow Fall + 2 DS4 controllers + Eye cam
Productinformatie
Bestelnummer: 867-09-945
Wehkamp werkt namelijk met klantnummers, niet bestelnummers. Wat in dit geval simpelweg artikelcodes zijn voor het product.
Anyway, ik ga even stofzuigen. Have fun.
Anyway, ik ga even stofzuigen. Have fun.
Nou het zekere voor het onzekere, ik heb de €500,- bundel besteld op acceptgiro. Als ik hem eerder kan halen bij de intertoys annuleer ik de bestelling welVerwijderd schreef op maandag 02 december 2013 @ 17:31:
[...]
Top, dan is het maar niet betrouwbaar?
Als ik over 2 weken kan spelen moet je niet gaan janken.
Bestelnummer: XXX-XX-945
Jouw bestelnummer is gewoon 867-09-945 hoor. Artikelcodes zijn universeel..Tiwazz schreef op maandag 02 december 2013 @ 17:35:
[...]
Nou het zekere voor het onzekere, ik heb de €500,- bundel besteld op acceptgiro. Als ik hem eerder kan halen bij de intertoys annuleer ik de bestelling wel.
Bestelnummer: XXX-XX-945
Best grappig hè RemyWD dat iedereen hier heel interessant zit te doen met een artikelcode.
Wat voor problemen en hoe heb je ze opgelost? Ik heb zojuist ook Wehkamp-kadokaarten gekocht bij de AH, ze zijn bij de kassa geactiveerd (heb daar ook bonnetjes van) maar als ik de codes invoer bij Wehkamp krijg ik de melding dat de kaarten nog niet geactiveerd zijn..Gielusz schreef op maandag 02 december 2013 @ 10:43:
Na wat problemen met het activeren van de kaarten is het mij alsnog gelukt.
Haha idd, ik ben jaren slecht in slaap gekomen op zondag maar sinds Harry op de buis komt slaap ik meteen als een roosjeQuartje schreef op maandag 02 december 2013 @ 17:06:
[...]
De uitzending van afgelopen weekend? Wellicht dat ik zat te slapen, maar dat heb je al snel met Harry Mens![]()
Hoi,
Ik heb vandaag Wehkamp kaarten gekocht. Nu zeg Wehkamp bij de betaling dat de kaarten nog niet zijn geactiveerd?? Ik de bon van AH staat dat ze geactiveerd zijn. Moet ik eerst nog iets doen dan??
Ik heb vandaag Wehkamp kaarten gekocht. Nu zeg Wehkamp bij de betaling dat de kaarten nog niet zijn geactiveerd?? Ik de bon van AH staat dat ze geactiveerd zijn. Moet ik eerst nog iets doen dan??
Canon 5D Mark II, Canon 35 f/1.4L
Had ik ook, schoot redelijk in paniek maar je moet even rustig wachten. Er is enige vertraging in de activering blijkbaar. Want bij mij deden ze het na een uurtje.BamSlam_ schreef op maandag 02 december 2013 @ 17:38:
[...]
Wat voor problemen en hoe heb je ze opgelost? Ik heb zojuist ook Wehkamp-kadokaarten gekocht bij de AH, ze zijn bij de kassa geactiveerd (heb daar ook bonnetjes van) maar als ik de codes invoer bij Wehkamp krijg ik de melding dat de kaarten nog niet geactiveerd zijn..
Ik zie dat ik wat meer geduld moest hebbenken schreef op maandag 02 december 2013 @ 17:41:
Hoi,
Canon 5D Mark II, Canon 35 f/1.4L
Dat zou erg mooi zijnVerwijderd schreef op maandag 02 december 2013 @ 17:27:
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Dank je, dan moet ik nog wat geduld hebbenLuPo schreef op maandag 02 december 2013 @ 17:41:
Had ik ook, schoot redelijk in paniek maar je moet even rustig wachten. Er is enige vertraging in de activering blijkbaar. Want bij mij deden ze het na een uurtje.
Haha I knowLuPo schreef op maandag 02 december 2013 @ 17:37:
Best grappig hè RemyWD dat iedereen hier heel interessant zit te doen met een artikelcode.
--
Iedereen moet gewoon lekker kalm aan doen, wat moeilijk is weet ik.
(Heb zelf ook al twee PS4 spellen in de la liggen zonder PS4
Playstation 4 console Bestelnr. 867-03-304 sinds 10 sept 2013
Playstation 4 500GB + Killzone - Shadow Fall + 2 DS4 controllers + Eye cam Bestelnr. 867-09-945 sinds 29 nov 2013 (de dag dat Wehkamp ze op de website heeft gezet)
867-03-304 = 2de levering, dus de aankomende levering.
867-09-945 = mogelijk eerste levering bundel.
Voor de rest wachten we heerlijk af, downloaden we nog wat series/films en posten we lekker in deze thread. Deal?
bij coolblue staat inmiddels geen (2de lading) meer erbij
Verwijderd
That's the spirit, heb mijn 'kale' ps4 al in augustus besteld en krijg hem 2e levering. Schrok van mezelf hoeveel moeite ik had met wachten en merkte toch wat verslavingskenmerkenRemyWD schreef op maandag 02 december 2013 @ 17:54:
[...]
Haha I know![]()
--
(Heb zelf ook al twee PS4 spellen in de la liggen zonder PS4)
Playstation 4 500GB + Killzone - Shadow Fall + 2 DS4 controllers + Eye cam Bestelnr. 867-09-945 sinds 29 nov 2013 (de dag dat Wehkamp ze op de website heeft gezet)
Voor de rest wachten we heerlijk af, downloaden we nog wat series/films en posten we lekker in deze thread. Deal?
Verwijderd
Maar weer eens gebeld met Sony, eerst dame aan de lijn die volhield dat ik voor vragen over PlayStation bij de PS-helpdesk moest zijn. Kreeg nauwelijks uitgelegd dat ik een vraag had over een bestelling via de Sony Store... Uiteindelijk toch doorverbonden en gesproken met een manager. Pakket is nog in sorteercentrum van Kiala zonder geplande bezorgdatumkazuka schreef op zondag 01 december 2013 @ 07:28:
[...]
Mee eens. Het vreemde is dat Sony wel een mail stuurt vrijdagochtend dat de PS4 donderdag naar mijn Kiala punt is verstuurd, dan verwacht je dat die er vrijdag of zaterdag wel is. Helaas werkt die Kiala track&trace code uit de mail van Sony nog niet eens op dit moment. Zeer benieuwd waar dat ding nu uithangt.
Kreeg ook weer de behulpzame mededeling dat de website van Sony duidelijk vermeldt dat verzending via Kiala langer duurt. Ze zou me een link van de site sturen om te laten zien waar het staat, maar nu uren later (natuurlijk) niets meer van vernomen...
Verwijderd
Dus als je nu een kale playstation besteld bij wehkamp zit je bij de aankomende levering? Dan krijg je namelijk 304RemyWD schreef op maandag 02 december 2013 @ 17:54:
[...]
Haha I know![]()
--
(Heb zelf ook al twee PS4 spellen in de la liggen zonder PS4)
In het kleine disclaimer venstertje iets verder in het midden van de pagina staat nog 'volgende lading'.darksoul1 schreef op maandag 02 december 2013 @ 17:55:
bij coolblue staat inmiddels geen (2de lading) meer erbij
Verwijderd
Dat zeg ik al potverdomme 100x, dat is trouwens ook nog eens bevestigd door een Wehkamp medewerker.Verwijderd schreef op maandag 02 december 2013 @ 18:03:
[...]
Dus als je nu een kale playstation besteld bij wehkamp zit je bij de aankomende levering?
Bijna 3 maanden geleden een pre order besteld bij de wehkamp met de melding erbij dat deze pas 5 weken NA release zou worden afgeleverd.
Terwijl de release datum naderde ging ook mijn leveringsdatum naar beneden van 5 weken naar 2 tot 5 weken van 5 tot 10 werkdagen tot 1 dag voor de release naar 2-3 werkdagen. Om op de dag zelf te veranderen naar status onbekend en de avond erop stond deze op > 5 weken.
Bellen met de wehkamp heeft geen zin aangezien ze in dezelfde mantra blijven hangen "u heeft pech dat u niet bij de 1ste zending zat " Nee dat wist ik.
Ze hebben me gewoon blij gemaakt met niets. Ze houden toch een ranglijst bij wie wanneer heeft besteld en hoeveel units er beschikbaar zijn ? Dan ga je toch niet tot 1 dag voor de release de datum blijven wijzigen voor de af levering ?
Hell, er waren zelfs mensen hier die 1 dag van ten voren hadden besteld bij de wehkamp en de volgende dag geleverd kregen.. Hoe bedoel je eerlijk met hun pre orders ??
Standaard templates van de wehkamp en de blijvende mantra's bij de helpdesk hebben mij doen besluiten om de > 5 weken niet af te wachten. Ze krijgen me geld niet meer, het is nu een princiepe kwestie geworden.
Echt een waardeloos bedrijf net zo log en irritant als bol.com
Ik wacht het maar af wanneer en waar ik hem kan kopen. Dan maar mijn back log aan games uitspelen.
Terwijl de release datum naderde ging ook mijn leveringsdatum naar beneden van 5 weken naar 2 tot 5 weken van 5 tot 10 werkdagen tot 1 dag voor de release naar 2-3 werkdagen. Om op de dag zelf te veranderen naar status onbekend en de avond erop stond deze op > 5 weken.
Bellen met de wehkamp heeft geen zin aangezien ze in dezelfde mantra blijven hangen "u heeft pech dat u niet bij de 1ste zending zat " Nee dat wist ik.
Ze hebben me gewoon blij gemaakt met niets. Ze houden toch een ranglijst bij wie wanneer heeft besteld en hoeveel units er beschikbaar zijn ? Dan ga je toch niet tot 1 dag voor de release de datum blijven wijzigen voor de af levering ?
Hell, er waren zelfs mensen hier die 1 dag van ten voren hadden besteld bij de wehkamp en de volgende dag geleverd kregen.. Hoe bedoel je eerlijk met hun pre orders ??
Standaard templates van de wehkamp en de blijvende mantra's bij de helpdesk hebben mij doen besluiten om de > 5 weken niet af te wachten. Ze krijgen me geld niet meer, het is nu een princiepe kwestie geworden.
Ik wacht het maar af wanneer en waar ik hem kan kopen. Dan maar mijn back log aan games uitspelen.
Verwijderd
innerchild schreef op maandag 02 december 2013 @ 18:04:
Bijna 3 maanden geleden een pre order besteld bij de wehkamp met de melding erbij dat deze pas 5 weken NA release zou worden afgeleverd.
Had hetzelfde met de datum die ze telkens vermeldde bij 'mijn bestellingen' dacht ook mijn ps4 op release te krijgen maar helaas. Toch klopt het niet dat mensen die 1 dag van te voren hebben besteld hem daadwerkelijk op release hebben gekregen dit was bij aantal andere aanbieders volgens mij. Die 5 weken die er nu staan kloppen niet, je krijgt hem voor de vakantie.
11 november is tevens ook te laat voor 2e bij bol.com, ook te horen gekregen via twitter
Wat ga je nu doen? Wachten of nieuwe bestelling bij de concurrent?ikzagjewel schreef op maandag 02 december 2013 @ 18:08:
11 november is tevens ook te laat voor 2e bij bol.com, ook te horen gekregen via twitter
Al bellen ze me nu op met de medeling dat ik hem toch kan bestellen dan hoef ik hem niet meer van de wehkamp. Wil hem graag hebben maar niet op deze manier. Ben geen schaap...
Bij mij gelukt vandaag!Verwijderd schreef op maandag 02 december 2013 @ 18:04:
Wanneer je van die Wehkamp cadeaukaarten gebruikt, let er wel op dat je ongeveer een uur moet wachten tot dat ze echt geactiveerd zijn.
Heb geduld.
Ook hier gelukt, met 510 Euro aan kadobonnen betaald , die ik voor 433,50 gekocht hebmindgem schreef op maandag 02 december 2013 @ 18:17:
Bij mij gelukt vandaag!Ipv 499 nu 425 (+ 9,95 verzendkosten) betaald.
Als je dit topic had gevolgd, dan wist je dat de levertijd die Wehkamp vermeldde op de site, gewoon indicatief was voor de releasedatum voor de PS4 in het algemeen. Dat had niets met de persoonlijke accurate levertijd te maken.innerchild schreef op maandag 02 december 2013 @ 18:04:
XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx
Ik heb geen tijd om iedere seconde van dit topic bij te wonen. Als ik iets bestel bij een website dan ga ik ervan uit dat wat bij mij persoonlijk staat vermeld qua levertijd dat ook geld.Royeboi schreef op maandag 02 december 2013 @ 18:45:
[...]
Als je dit topic had gevolgd, dan wist je dat de levertijd die Wehkamp vermeldde op de site, gewoon indicatief was voor de releasedatum voor de PS4 in het algemeen. Dat had niets met de persoonlijke accurate levertijd te maken.
Ik heb wel meer dingen gepreorderd en dat ging toch wel even heel anders.
Dit is voor mij gewoon vals spelen. Maar het leed is al geschied. Mijn annulering zal blijkbaar iemand anders eerder blij maken. Ik heb geen zin om schaapje te spelen met wehkamp.
Verwijderd
Haha, zelfde bedrag toevallig.BamSlam_ schreef op maandag 02 december 2013 @ 18:28:
[...]
Ook hier gelukt, met 510 Euro aan kadobonnen betaald , die ik voor 433,50 gekocht heb
Ik kwam zo aan bij de kassa, ja deze 4 bonnen graag en dan 3 150 euro en eentje van 60 euro.
Ze keek echt zo van WTFFFF.
Ik gaf haar het geld, ze zei meen je dit serieus?
Haha, te leuk gewoon.
Zo wanhopig dat ik maar een ps4 besteld heb bij shop-go.
Heel slimRudyBre schreef op maandag 02 december 2013 @ 18:52:
Had dan je geld aan mij gegeven ipv een stel Bulgaren die niks leveren.RudyBre schreef op maandag 02 december 2013 @ 18:52:
Verwijderd
Je weet dat je hem niet gaat krijgen en dat deze shop al enkele keren hier voorbij is gekomen als een scammer, of maak je een geintje?RudyBre schreef op maandag 02 december 2013 @ 18:52:
Verwijderd
Je kon beter je geld op roken. Had je er nog wat aan.RudyBre schreef op maandag 02 december 2013 @ 18:52:
Doei geld.
Verwijderd schreef op maandag 02 december 2013 @ 18:54:
[...]
Je kon beter je geld op roken. Had je er nog wat aan.
Doei geld.
Verwijderd
Ik zit ff de conversaties van vandaag door te lezen en idd..LuPo schreef op maandag 02 december 2013 @ 17:37:
Die nummers staan al sinds dag 1 in de url en geeft enkel het type bundel aan.
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
Wat willen we zien:
- Posts met statussen voor een winkel, bijvoorbeeld dat winkel Y nu levert. Echter, de zoveelste melding dat de levertijd niet duidelijk is, is niet nodig.
- Updates vanuit Sony dat er weer leveringen aan komen.
Wat willen we niet zien:
- Geen vragen/opmerkingen over je eigen bestelling. Ik ken niemand die helderziend is. Daarnaast is er ook een zoekfunctie om achter recente updates van je winkel te komen.
- Geen offtopic reactie's. Niet "leuk" reageren. Hou het gewoon bij hetgeen we hiervoor komen, namelijk levertijden, verkooppunten en prijzen.
- Geen slowchat. Daarvoor hebben we IRC
Slowchat mag hier (IRC), ook daar moet je je gedragen.
Als er weer een offtopic/slowchat discussie los barst, gaat het topic preventief tijdelijk op slot
Wat willen we zien:
- Posts met statussen voor een winkel, bijvoorbeeld dat winkel Y nu levert. Echter, de zoveelste melding dat de levertijd niet duidelijk is, is niet nodig.
- Updates vanuit Sony dat er weer leveringen aan komen.
Wat willen we niet zien:
- Geen vragen/opmerkingen over je eigen bestelling. Ik ken niemand die helderziend is. Daarnaast is er ook een zoekfunctie om achter recente updates van je winkel te komen.
- Geen offtopic reactie's. Niet "leuk" reageren. Hou het gewoon bij hetgeen we hiervoor komen, namelijk levertijden, verkooppunten en prijzen.
- Geen slowchat. Daarvoor hebben we IRC
Slowchat mag hier (IRC), ook daar moet je je gedragen.
Als er weer een offtopic/slowchat discussie los barst, gaat het topic preventief tijdelijk op slot