Als ik op €588,- verkoop heb ik gewoon mijn geld weer terug. Had even bitcoins nodig, maar moet ze nu weer kwijt, verwacht niet dat de koers gaat stijgen namelijk.dieter87 schreef op zaterdag 25 januari 2014 @ 17:45:
Als ik vragen mag: doe je nu winst ? Of wil je gewoon fiat staan voor de komende dagen. (Anyway ik wacht nog even af tot de koers weer wat zakt)
Dat lijkt me een puik plan. Je punt is gemaakt maar hoeft niet tot tot in den treure herhaald te worden. Er is hier gewoon plaats voor dergelijke discussie (al zou een apart topic erover niet misstaan overigens, maar niet omdat jij er niets van wilt weten).FaceDown schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 20:21:
Wat frustraties hierprima ik zoek mijn heil elders, alvast bedankt voor jullie geld!
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Massive BTC buys op Mt-Gox en BTC-e. Straks gaat de BTC door de $1000 grens op MtGox.

Ben je net van je coins af schiet de prijs omhoog
Legion 7i i9 3080 32gb
Verwijderd
Ja inderdaadmarkklok schreef op zaterdag 25 januari 2014 @ 18:24:
Ben je net van je coins af schiet de prijs omhoog

Maar ik heb er vrede mee, bitcoin koersen zijn gewoon niet te voorspellen.
Kan maar zo een gekke pump/dump zijn
Legion 7i i9 3080 32gb
Verwijderd
Deze spontane uitbarstingen vinden telkens plaats als we door zijwaardse beweging tegen een rand van de neerwaardse driehoek sinds 06-01 aankomen, alsof er in een bepaalde richting uit de driehoek ''gestoot'' wordt in de hoop dat de rest volgt.
Net ook de mail gekregen.Tristan schreef op zaterdag 25 januari 2014 @ 13:42:
Zojuist een account verstuurd gekregen van clevercoin.net. Ziet er tot zover goed uit. Het traden zelf is nog gesloten.
Is er voor de belgen ook een andere manier voor geld te storten dan ideal bij hun? Vind er niets van terug op de site.
ik wacht nog op bevestiging, heb voor men werk in nl een nederlandse rekening dus kan gewoon via ideal storten, anders zou het inderdaad niet handig zijn.mortare schreef op zaterdag 25 januari 2014 @ 18:46:
[...]
Net ook de mail gekregen.
Is er voor de belgen ook een andere manier voor geld te storten dan ideal bij hun? Vind er niets van terug op de site.
Volgens de website richten ze zich op de West-Europese markt, dus er zullen vast ook andere betalings-mogelijkheden zijn buiten iDeal. Een gewone SEPA overboeking lijkt me vrij vanzelfsprekend.masauri schreef op zaterdag 25 januari 2014 @ 18:49:
[...]
ik wacht nog op bevestiging, heb voor men werk in nl een nederlandse rekening dus kan gewoon via ideal storten, anders zou het inderdaad niet handig zijn.
|| Vierkant voor Wiskunde ||
Hier ook, maar moet direct mijn hele hebben en houden invullen om verder te komen.Tristan schreef op zaterdag 25 januari 2014 @ 13:42:
Zojuist een account verstuurd gekregen van clevercoin.net. Ziet er tot zover goed uit. Het traden zelf is nog gesloten.
Daar voel ik niets voor.
Koop je bitcoins elders en stort die in je account? Zo ben ik ook bij BTC-e begonnenmortare schreef op zaterdag 25 januari 2014 @ 18:46:
[ Voor 33% gewijzigd door frickY op 25-01-2014 20:42 ]
Pffff, rond half acht wilde ik voor 200 euro bitcoins kopen bij bitonic maar ideal van ing gaf een foutmelding dus nog een keer geprobeerd en weer dezelfde foutmelding. Kijk ik op internetbankieren en er is niks af dus ik denk ik probeer het later wel weer. Nu een goed uur later blijken beide betalingen wel als reservering van mijn saldo afgehaald te zijn. Ik neem aan dat ing dit wel rechttrekt maar ondertussen is er wel 400 euro in limboland
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Storing bij ING las ik net op nu.nl.gws24 schreef op zaterdag 25 januari 2014 @ 20:48:
Pffff, rond half acht wilde ik voor 200 euro bitcoins kopen bij bitonic maar ideal van ing gaf een foutmelding dus nog een keer geprobeerd en weer dezelfde foutmelding. Kijk ik op internetbankieren en er is niks af dus ik denk ik probeer het later wel weer. Nu een goed uur later blijken beide betalingen wel als reservering van mijn saldo afgehaald te zijn. Ik neem aan dat ing dit wel rechttrekt maar ondertussen is er wel 400 euro in limboland
[ Voor 4% gewijzigd door mat.hi.as op 25-01-2014 20:51 . Reden: link toegevoegd ]
Daar was ik al achter
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Nu blijft de koers natuurlijk stijgen als je alles verkocht hebt aan 585-590 :x
Dat kon ik niet ruiken
Had dat eerder gedaandieter87 schreef op zaterdag 25 januari 2014 @ 21:25:
Nu blijft de koers natuurlijk stijgen als je alles verkocht hebt aan 585-590 :x
Dit is verplicht volgens de Wet Financieel Toezicht, en moet dus bij alle (Nederlandse) exchanges. Los daarvan ken ik geen exchange waar dat niet verplicht is?frickY schreef op zaterdag 25 januari 2014 @ 20:41:
[...]
Hier ook, maar moet direct mijn hele hebben en houden invullen om verder te komen.
Daar voel ik niets voor.
[...]
BTC koop je bij bitonic/local bitcoin en stuur je naar btce of bitfinex. Dan kan je gewoon traden zonder gegeven op hoeven te sturen.DJSnels schreef op zaterdag 25 januari 2014 @ 21:43:
[...]
Dit is verplicht volgens de Wet Financieel Toezicht, en moet dus bij alle (Nederlandse) exchanges. Los daarvan ken ik geen exchange waar dat niet verplicht is?
Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.
Ik snap niet helemaal waar deze stijging vandaan komt, er is toch geen nieuws?
My solar panels | Soladin loggen? | Strava
---------------
Gemak dient de mens, moeite dient de mensheid.
weer een paar mensen die de volledige koers aan het manipuleren zijn...
Heb al zo gemerkt als je blijkbaar heel veel geld hebt je deels de koers kunt sturen, zeker met walls: zowel als plafond in je voordeel te gebruiken, als een verdere daling te doen stoppen (want wie zet er nu een order onder 500BTC ).
Heb al zo gemerkt als je blijkbaar heel veel geld hebt je deels de koers kunt sturen, zeker met walls: zowel als plafond in je voordeel te gebruiken, als een verdere daling te doen stoppen (want wie zet er nu een order onder 500BTC ).
Dat is waar, maar ze moeten ook weer terug?LED-Maniak schreef op zaterdag 25 januari 2014 @ 21:45:
[...]
BTC koop je bij bitonic/local bitcoin en stuur je naar btce of bitfinex. Dan kan je gewoon traden zonder gegeven op hoeven te sturen.
Het is trouwens de Wet ter voorkoming van witwassen en financieren van terorisme (Wwft)
http://www.rijksoverheid....t-financiele-instellingen
En het volledige verhaal:
http://wetten.overheid.nl...ldigheidsdatum_25-01-2014
Prima, verkoop je ze weer bij bitonic en het staat op je rekening.DJSnels schreef op zaterdag 25 januari 2014 @ 21:55:
[...]
Dat is waar, maar ze moeten ook weer terug?
Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.
Net te laat met verkopen, mijn order van 816USD op Bitstamp werd niet gepakt.
Ik heb je een 2e kans gegeven, heb de koers nog wat opgezweept. Nu niet meer klagen he.tsandfort schreef op zaterdag 25 januari 2014 @ 22:01:
Net te laat met verkopen, mijn order van 816USD op Bitstamp werd niet gepakt.

---------------
Inmiddels zijn de reserveringen teruggedraaid en heb ik ook wat BTC kunnen kopen. Valt me nog mee hoe snel ing dit heeft gedaan; ik had verwacht tot morgenmiddag op mijn geld toe te moeten wachten.mat.hi.as schreef op zaterdag 25 januari 2014 @ 21:26:
[...]
Dat kon ik niet ruikenmooi dat het opgelost in ieder geval. Heb je ondertussen wel BTC kunnen kopen?
Coolbeans, ik sta op de frontpage van /r/bitcoin http://www.reddit.com/r/B...n_trading_app_on_windows/
congreats!Avalaxy schreef op zondag 26 januari 2014 @ 00:20:
Coolbeans, ik sta op de frontpage van /r/bitcoin http://www.reddit.com/r/B...n_trading_app_on_windows/
kunnen we dan nu beginnen met de petitie voor een android versie?
Best boring op kraken 20btc rond 589 en 20 op 600. Zal dus wéér Nix gaan gebeuren vanavond/morgen zolang die er staan..
Als de rest hard daalt of stijgt zijn die zo weg hoor.dieter87 schreef op zondag 26 januari 2014 @ 00:30:
Best boring op kraken 20btc rond 589 en 20 op 600. Zal dus wéér Nix gaan gebeuren vanavond/morgen zolang die er staan..
---------------
Mag hoormasauri schreef op zondag 26 januari 2014 @ 00:29:
[...]
congreats!
kunnen we dan nu beginnen met de petitie voor een android versie?
Ik wist niet dat deze intentie er zo was van hun uit, thx voor de info!Avalaxy schreef op zondag 26 januari 2014 @ 00:35:
[...]
Mag hoorMaar ik ga er niet aan beginnen aangezien de kans dat Payward er zelf mee komt ongeveer 90% is. Pas als je uit de mond van hun CTO en CEO hebt gehoord dat er geen Androidversie komt zal ik mijn app porten
Weet je toevallig of ze ook plannen hebben voor een iOS versie? Anders liggen daar wellicht nog kansenAvalaxy schreef op zondag 26 januari 2014 @ 00:35:
[...]
Mag hoorMaar ik ga er niet aan beginnen aangezien de kans dat Payward er zelf mee komt ongeveer 90% is. Pas als je uit de mond van hun CTO en CEO hebt gehoord dat er geen Androidversie komt zal ik mijn app porten

Edit: Gevonden:
https://bitcointalk.org/i...799.msg3664316#msg3664316
Ze zijn zelf bezig met iOS en Android. Avalaxy ben jij de 'guy' die ze hier bedoelen?
[ Voor 16% gewijzigd door pposthoorn op 26-01-2014 01:06 ]
Yup. iOS komt er 100%. Android noemen ze de ene keer wel en de andere keer niet.
Nice.Avalaxy schreef op zondag 26 januari 2014 @ 01:07:
Yup. iOS komt er 100%. Android noemen ze de ene keer wel en de andere keer niet.
Mag ik vragen hoe vaak de WP app nu gedownload is? Om enig idee te krijgen van de grootte van de markt voor zulke apps.
Rond de 1000 keer denk ik. Niet heel groot dus 
Nu staat ie ook niet echt hoog in de store qua ranking. Maar de subset users die WP heeft én bitcoins én op Kraken zit is niet schokkend groot.
Engagement is daarentegen wel heel erg hoog. De app wordt fanatiek gebruikt door de meeste users.
Nu staat ie ook niet echt hoog in de store qua ranking. Maar de subset users die WP heeft én bitcoins én op Kraken zit is niet schokkend groot.
Engagement is daarentegen wel heel erg hoog. De app wordt fanatiek gebruikt door de meeste users.
[ Voor 20% gewijzigd door Avalaxy op 26-01-2014 01:10 ]
Mistraller schreef op zaterdag 25 januari 2014 @ 23:08:
[...]
Ik heb je een 2e kans gegeven, heb de koers nog wat opgezweept. Nu niet meer klagen he.
Iemand heeft een foutje gemaakt aan de ltc kant @ Kraken
ipv een buy een sellorder...
poef weg euries
ipv een buy een sellorder...
poef weg euries
Legion 7i i9 3080 32gb
Ik ben dus overgestapt naar Kraken, zodat ik mijn BTC direct voor euro's kan inwisselen. Dit betekend dat ik nu ook op een ander adres mine op middlecoin. Wordt mijn balans op mijn oude adres nog uitbetaald? De oude stats updaten in ieder geval niet meer.
En, waarom kan ik geen BTC withdrawen op Kraken? Ik ben Tier 3 en zou dat toch moeten kunnen?
En, waarom kan ik geen BTC withdrawen op Kraken? Ik ben Tier 3 en zou dat toch moeten kunnen?
Verwijderd
Zodra je dat adres wijzigt niet meer....tsandfort schreef op zondag 26 januari 2014 @ 10:00:
Ik ben dus overgestapt naar Kraken, zodat ik mijn BTC direct voor euro's kan inwisselen. Dit betekend dat ik nu ook op een ander adres mine op middlecoin. Wordt mijn balans op mijn oude adres nog uitbetaald? De oude stats updaten in ieder geval niet meer.
Kraken >> funding >> deposit op withdraw zetten..En, waarom kan ik geen BTC withdrawen op Kraken? Ik ben Tier 3 en zou dat toch moeten kunnen?
MiddleCoin betaald gewoon uit op je oude adres, woensdag ook vanaf 0.01BTC. De stats updaten niet nee, maar die payments wel.tsandfort schreef op zondag 26 januari 2014 @ 10:00:
Kraken kan ik wel payout doen zo te zien, maar max 0.033BTC? Ik heb een halve op het moment daar? [edit] Oh ja, dat zit natuurlijk in verkooporders...

[ Voor 4% gewijzigd door Aikon op 26-01-2014 10:48 ]
Nu deed de Kraken BTC Withdrawal het weer gewoon.
Avalaxy op de fp: nieuws: Microsoft laat eerste bitcoin-app toe op Windows Phone-platform
Absoluut gezien is 1000 misschien niet hoog. Maar zoals je zelf aangeeft. Er zullen weinig mensen zijn die WP hebben (~5% van de smartphones ofzo?), bitcoins handelen (misschien een paar % van die users) en dat ook nog op kraken doen (Max een kwart gok ik).Avalaxy schreef op zondag 26 januari 2014 @ 01:10:
Als je uit gaat van 8.000.000 WP toestellen kom je op een markt van 8.000.000x0,05x0,02x0,25 = 2000 gebruikers.
Dan heb je al een marktaandeel van 50%
Edit:
MtGox: $985
Btc-e: $812
Belachelijk gewoon meer dan 20% verschil!
[ Voor 4% gewijzigd door pposthoorn op 26-01-2014 13:52 ]
Beetje raar eigenlijk. Denk dat er onder android gebruikers meer bitcoin adopters zijn!Avalaxy schreef op zondag 26 januari 2014 @ 01:07:
Gefeliciteerd met alle vermeldingen trouwens, leuk om te zien
[ Voor 10% gewijzigd door Skeltenaer op 26-01-2014 14:18 ]
Zo, iemand koopt even 2K coins op Gox, prijs daar boven de $1000. Stamp en BTC-e lopen nu bijna $200 achter.
Prijs bij Gox slaat helemaal nergens meer op. Ik vraag me af hoe lang het duurt voordat daar een volledige bankrun ontstaat.
Prijs bij Gox slaat helemaal nergens meer op. Ik vraag me af hoe lang het duurt voordat daar een volledige bankrun ontstaat.
De vraag is natuurlijk waarom mensen voor ongeveer 1500 BTC kopen met een prijs van $1000. Totale waarde is 1.500.00$.... Buy orders die afgaan?
Nice, ik zie het ook nu
Dit kan kraken natuurlijk niet negerenAvalaxy schreef op zondag 26 januari 2014 @ 14:51:
[...]
Nice, ik zie het ook nuTitel is alleen niet waar, maar vooruit. Mooi dat ze aandacht besteden aan projecten van mede-tweakers.
Snap ik ook niet, waarom zou je tegen die prijzen coins kopen?
Omdat het de enige manier is om geld uit Gox te halen. Het relatieve verschil tussen Gox en de rest is de afgelopen 2 weken alleen maar toegenomen en mensen die nu nog significante hoeveelheden fiat op Gox hebben zitten, moeten wel erg veel vertrouwen hebben in Gox om dat zo te laten.UltraSub schreef op zondag 26 januari 2014 @ 15:01:
Snap ik ook niet, waarom zou je tegen die prijzen coins kopen?
De withdrawal problematiek bestaat al sinds juni en er is geen schrijntje vooruitgang geboekt. Daar komt bij dat de Amerikaanse overheid een tijd geleden enkele rekeningen van MtGox bevroren heeft en het handelsvolume (en daarmee de inkomsten) bij MtGox al tijden gestaag aan het dalen is. Wat betreft westerse valuta is Gox van een 80%+ marktleider gezakt naar de derde speler in de markt, achter Bitstamp en BTC-e.
Ik raak niets eens geverifieerd bij MtGox. Mijn eerste aanvraag is afgewezen wegens niet vermelden van DOB ( date of birth ). Met dezelfde kopies kon ik direct Tier3 krijgen bij Kraken binnen enkele minuten van de eerste inschrijving.
MtGox doet alles aan om de zaak te vertragen. Eenmaal geverifieerd zal weer een paar weken duren voordat het geld uitgehaald is.
MtGox doet alles aan om de zaak te vertragen. Eenmaal geverifieerd zal weer een paar weken duren voordat het geld uitgehaald is.

What the heck is er allemaal aan de hand zeg.
Als iedereen inderdaad massaal zijn bitcoin van gox aan het halen zijn om dit vervolgens om te zetten, stijgt daar de prijs explosief en zal deze instorten op andere exchanges zodra de xbt zijn aangekomen..
Als iedereen inderdaad massaal zijn bitcoin van gox aan het halen zijn om dit vervolgens om te zetten, stijgt daar de prijs explosief en zal deze instorten op andere exchanges zodra de xbt zijn aangekomen..
Er wordt ook hardcore op Stamp gekocht nu. Al 2 500 BTC buys binnen korte tijd.LED-Maniak schreef op zondag 26 januari 2014 @ 15:49:
What the heck is er allemaal aan de hand zeg.
Blijkbaar overal. Bitfinex doet er ook >3k in 30 minutenRannasha schreef op zondag 26 januari 2014 @ 15:50:
[...]
Er wordt ook hardcore op Stamp gekocht nu. Al 2 500 BTC buys binnen korte tijd.
Zojuist een kort momentje waar kopen op Kraken en verkopen op Bitstamp gunstig was (na aftrek van kosten en valuta-exchange-spread). Dat gebeurt vrijwel nooit.
Het is een bizarre week. Er waren meer vreemde routes die profitable waren.
Scheelt weer een keertje rondsturen via je bankrekening
Inderdaad. En het betekent dat ik meer dan $100K per 30 dagen aan omzet kan maken op Kraken. Gekke Tier 3 limietenLED-Maniak schreef op zondag 26 januari 2014 @ 15:56:
Het is een bizarre week. Er waren meer vreemde routes die profitable waren.
Bitfinex is niet zo leuk bezig. Ik ben short vanaf 806... Verwachtte dat hij nog wel even door zou gaan met pingpongen tussen 775 en 810.
Maar als de bitcoins van MtGox worden gehaald en deze weer in andere exchangen worden gepompt dan zou je toch verwachten dat de BTC koers van deze exchangen onder druk worden gezet. De koers moet toch dalen. Vanwaar de stijging in 2 dagen ? En met de nakende 31 januari van de Chinezen is de koersstijging helemaal niet logisch.
De koersverkoop van BTC-e is heel raar vanaf die dip van 24 januari. Normaal zie je de koers langzaam naar beneden gaan en telkens is er een boost naar boven door massaal aankopen. Alsof sommige partijen de koers een boost geven op sommige momenten.
De koersverkoop van BTC-e is heel raar vanaf die dip van 24 januari. Normaal zie je de koers langzaam naar beneden gaan en telkens is er een boost naar boven door massaal aankopen. Alsof sommige partijen de koers een boost geven op sommige momenten.
[ Voor 27% gewijzigd door Blord op 26-01-2014 16:09 ]
31 januari zit allang in de prijs verwerkt. Die datum is al tijden bekend. Er is de laatste tijd heel veel goed nieuws geweest wat betreft nieuwe bedrijven die Bitcoin accepteren enzo en toch blijft de prijs relatief stabiel dankzij de China-onzekerheid. Dat er af en toe een sprongetje omhoog komt is niet zo gek.Blord schreef op zondag 26 januari 2014 @ 16:02:
Maar als de bitcoins van MtGox worden gehaald en deze weer in andere exchangen worden gepompt dan zou je toch verwachten dat de BTC koers van deze exchangen onder druk worden gezet. De koers moet toch dalen. Vanwaar de stijging in 2 dagen ? En met de nakende 31 januari van de Chinezen is de koersstijging helemaal niet logisch.
Enorme wall op BTC-e. Nu een verschil van 200 dollar met Mtgox.
17x DMEGC DM300-M156-60BK @ Enphase | 3300Wp Oost & 1800Wp West (Gouda)
Hier is er in ieder geval één. Ik heb geprobeerd om credits in-app te kopen, maar de app crasht. Ik heb Lumia 925 op Black. Is er nog meer info die je nodig hebt om dit te fixen?Avalaxy schreef op zondag 26 januari 2014 @ 01:10:
Ouch... Gebeurt dat zodra je naar het scherm van de IAPs toe navigeert? Of nadat je de credits hebt aangeschaft?eeheinen schreef op zondag 26 januari 2014 @ 16:42:
[...]
Hier is er in ieder geval één. Ik heb geprobeerd om credits in-app te kopen, maar de app crasht. Ik heb Lumia 925 op Black. Is er nog meer info die je nodig hebt om dit te fixen?
Zou je verder even kunnen sturen op welke taal + region + format je je telefoon ingesteld hebt staan? Ik ben een bug op het spoor die daarmee te maken heeft.
[ Voor 16% gewijzigd door Avalaxy op 26-01-2014 18:12 ]
Het gebeurt zodra ik op de button 'purchase credits' druk. Ik heb een USA-LiveID op een US-English UX en region met IJslandse format. (Ja, ik weet het; dat is waarschijnlijk een niet vaak voorkomende combinatie, maar wel nodig in mijn situatie)Avalaxy schreef op zondag 26 januari 2014 @ 18:08:
[...]
Ouch... Gebeurt dat zodra je naar het scherm van de IAPs toe navigeert? Of nadat je de credits hebt aangeschaft?
Zou je verder even kunnen sturen op welke taal + region + format je je telefoon ingesteld hebt staan? Ik ben een bug op het spoor die daarmee te maken heeft.
Heel erg bedankt voor de melding, ik ga het onderzoeken. Er is geen geld van je creditcard afgeschreven right? Zo ja, stuur me even een DM, dan refund ik het.eeheinen schreef op zondag 26 januari 2014 @ 19:05:
[...]
Het gebeurt zodra ik op de button 'purchase credits' druk. Ik heb een USA-LiveID op een US-English UX en region met IJslandse format. (Ja, ik weet het; dat is waarschijnlijk een niet vaak voorkomende combinatie, maar wel nodig in mijn situatie)
Edit: speciaal topic voor de app aangemaakt, dan hoef ik vanaf nu dit topic niet meer vol te spammen met mijn-app-specifieke-zaken: [WP8] Kraken app voor Windows Phone 8. Als je op de hoogte wilt blijven dus even daar posten, dan kan ik dit topic verder met rust laten
[ Voor 22% gewijzigd door Avalaxy op 26-01-2014 19:44 ]
Nope, ik kwam zelfs niet op de transactiepagina. Ik bedoelde de 'purchase credits' knop op het tabblad 'trade'. No worries.Avalaxy schreef op zondag 26 januari 2014 @ 19:23:
[...]
Heel erg bedankt voor de melding, ik ga het onderzoeken. Er is geen geld van je creditcard afgeschreven right? Zo ja, stuur me even een DM, dan refund ik het.
Edit: speciaal topic voor de app aangemaakt, dan hoef ik vanaf nu dit topic niet meer vol te spammen met mijn-app-specifieke-zaken: [WP8] Kraken app voor Windows Phone 8. Als je op de hoogte wilt blijven dus even daar posten, dan kan ik dit topic verder met rust laten
Zojuist het bericht gelezen dat Vircurex vandaag en anders uiterlijk morgen NXT gaat aanbieden.
Doe er je voordeel mee! (of niet)
NXT on Vircurex
Just posted on my @nxtcrypto Twitter from Chris Mueller:
"@NxtCrypto vircurex.com/main/index 26 Jan 2014 - Nextcoin (NXT) NEW We will be adding support for Nextcoin (NXT) today or latest tomorrow"
Doe er je voordeel mee! (of niet)
NXT on Vircurex
Just posted on my @nxtcrypto Twitter from Chris Mueller:
"@NxtCrypto vircurex.com/main/index 26 Jan 2014 - Nextcoin (NXT) NEW We will be adding support for Nextcoin (NXT) today or latest tomorrow"
Is vircurex te vertrouwen dan? Die front-end is zo slecht..
Ach, vertrouwen en alt-coins....
Ik heb tot nog toe blijkbaar geluk gehad met alle exchanges zoals Cryptsy, Bter en Dgex.
Op allemaal heb ik wel dingetjes gehad, maar dat is tot nog toe altijd na een mailtje netjes opgelost.
Vertrouwen kan je denk ik alleen op de hier echt bekende exchanges, zoals Kraken en Bitstamp.
Handel met niet te grote bedragen en trek het er bij de eerste mogelijkheid meteen vandaan. Zo doe ik het tenminste. Er zijn wel de leukste winsten te behalen.
Ik heb tot nog toe blijkbaar geluk gehad met alle exchanges zoals Cryptsy, Bter en Dgex.
Op allemaal heb ik wel dingetjes gehad, maar dat is tot nog toe altijd na een mailtje netjes opgelost.
Vertrouwen kan je denk ik alleen op de hier echt bekende exchanges, zoals Kraken en Bitstamp.
Handel met niet te grote bedragen en trek het er bij de eerste mogelijkheid meteen vandaan. Zo doe ik het tenminste. Er zijn wel de leukste winsten te behalen.
Waarom is de bitcoin/USD zo hoog op Mtgox?
Omdat waarschijnlijk veel mensen daar weg willen, en dat gaat nog het makkelijkste met een BTC withdrawal. Dus de vraag naar BTC is er significant hoger en dat stuwt de prijs op.KetchupFTW schreef op zondag 26 januari 2014 @ 21:09:
Waarom is de bitcoin/USD zo hoog op Mtgox?
Volgens mij duurt het niet lang meer voor mtGox gaat vallen. Ben benieuwd wat dat met de koers doet
---------------
K had al een tijdje een order open staan op 181, die in de dip is uitgevoerd.UltraSub schreef op zondag 26 januari 2014 @ 20:35:
http://bitcoinwisdom.com/markets/cryptsy/dogebtc
Iemand doge op de dip gekocht?
Zie ook http://theblogchain.com/2...tvesuvius-the-full-story/Mistraller schreef op zondag 26 januari 2014 @ 21:15:
[...]
Omdat waarschijnlijk veel mensen daar weg willen, en dat gaat nog het makkelijkste met een BTC withdrawal. Dus de vraag naar BTC is er significant hoger en dat stuwt de prijs op.
Volgens mij duurt het niet lang meer voor mtGox gaat vallen. Ben benieuwd wat dat met de koers doet
Vitamine D tekorten in Nederland | Dodelijk coronaforum gesloten
Wat betreft de "spook-trades" op Kraken de afgelopen tijd, er is een (logische) verklaring en een fix. Zie ook: https://bitcointalk.org/i...799.msg4761169#msg4761169
Voor mensen die (nog) dogecoins hebben, er komen pump & dumps aan dus hou de koers in de gaten of plaats je orders alvast. Meer info:
http://pastebin.com/tZYvK7UD
Na een beetje Googlen kwam ik het channel tegen:
http://en.irc2go.com/webc...node&room=dogecoin-market
Er was een massive buy order op BTC-e. Die heeft de coins relatief goedkoop kunnen inkopen door die wall op 830.
Ik was juist ingestapt op 814.
Afgelopen 4 dagen is er telkens een boost geweest in de ochtend rond 9:00. Dat is in 3 van de 4 gevallen gebeurd. Doe uw voordeel mee.
Ik was juist ingestapt op 814.
Afgelopen 4 dagen is er telkens een boost geweest in de ochtend rond 9:00. Dat is in 3 van de 4 gevallen gebeurd. Doe uw voordeel mee.
[ Voor 33% gewijzigd door Blord op 27-01-2014 09:45 ]
Voor iedereen die handelt, probeer bewust te zijn dat veel mensen gespannen toekijken hoe en wat China na 31 januari (vanaf het Chinese nieuwe jaar) gaat toestaan wanneer de nieuwe regels in gaan met betrekking tot Bitcoin handel. Ik zeg niet dat tegen die tijd de prijs gaat dalen of stijgen, maar het lijkt me belangrijk dat iedereen op de hoogte is.
Charlie Lee (maker van Litecoin en broer van Bobby Lee, de eigenaar van BTCChina) zegt dat zijn broer erg druk is met de komende 'supposed crackdown' in China op Bitcoin bedrijven. (zie 20m18s)
Charlie Lee (maker van Litecoin en broer van Bobby Lee, de eigenaar van BTCChina) zegt dat zijn broer erg druk is met de komende 'supposed crackdown' in China op Bitcoin bedrijven. (zie 20m18s)
[ Voor 5% gewijzigd door rickiii op 27-01-2014 10:27 ]
Ik denk altijd heel goed na voordat ik iets stoms zeg
Maar wat er nou precies gaat gebeuren weet niemand. Het kan twee kanten op gaan. Ik blijf wel even op mijn BTC zitten, denk namelijk dat de koers helemaal niet gaat inzakken. Lijkt me sterk dat de chinezen tot het laatste moment wachten, waarom zou je dat doen? Hopelijk gaat hij in februari weer lekker stijgen, dan is die Chinese last eindelijk van de schouders van de BTC gevallen.
Wat is jullie strategie voor komende dagen? Het kan inderdaad alle kanten op, de 31e zit waarschijnlijk al grotendeels in de prijs verwerkt maar wat ik ook nog wel zie gebeuren is:
- Er gebeurd aanvankelijk weinig, de prijzen zijn nog steeds relatief laag dus de mensen die gedeeltelijk of helemaal in fiat zitten zullen kopen > stijging
- Er komt een kleine dip, mogelijk met panicsells tot gevolg > grote dip
Ikzelf zit momenteel 60% in coins, waarvan 40% LTC, 15% NMC en 5% doge (volgens het IRC kanaal wat ik gisternacht aanhaalde staat de volgende pump geplanned voor 14:00GMT vandaag)
Als er een piek komt op- of na de 31e zal ik een deel van m'n coins verkopen om winst te pakken, als er een dip komt dan koop ik nog wat coins bij.
- Er gebeurd aanvankelijk weinig, de prijzen zijn nog steeds relatief laag dus de mensen die gedeeltelijk of helemaal in fiat zitten zullen kopen > stijging
- Er komt een kleine dip, mogelijk met panicsells tot gevolg > grote dip
Ikzelf zit momenteel 60% in coins, waarvan 40% LTC, 15% NMC en 5% doge (volgens het IRC kanaal wat ik gisternacht aanhaalde staat de volgende pump geplanned voor 14:00GMT vandaag)
Als er een piek komt op- of na de 31e zal ik een deel van m'n coins verkopen om winst te pakken, als er een dip komt dan koop ik nog wat coins bij.
Ach...wat ik vooral zie zijn wat nerdjes die de prijs proberen te beinvloeden en door gebrek aan synergie en discipline daar deels in slagen / falen. Het blijft een risico, zeker aangezien Dogecoin toch wel aardig groot aan het worden is qua volume is t' niet meer zo makkelijk om volledige controle over de prijs te hebben. Ik blijf lekker een jaartje op m'n doge's zitten - die 1000 euro kan ik wel missen nu, als ze niks meer waard zijn opeens.gise schreef op maandag 27 januari 2014 @ 01:30:
Voor mensen die (nog) dogecoins hebben, er komen pump & dumps aan dus hou de koers in de gaten of plaats je orders alvast. Meer info:
Vind je dat risico niet te groot? een jaar doges aanhouden met de grote toename van het aantal coins zie ik de waarde op langere termijn alleen maar afnemen.
Die pump&dump actie van hun van gister is inderdaad aardig mislukt, veel mensen stapte te vroeg uit tot ongenoegen van de organisator, daarna hebben ze wel succesvol een dip gemaakt naar de 0.#170.
Als ik er wat profit kan pakken vandaag dan is het uiteraard mooi meegenomen
Die pump&dump actie van hun van gister is inderdaad aardig mislukt, veel mensen stapte te vroeg uit tot ongenoegen van de organisator, daarna hebben ze wel succesvol een dip gemaakt naar de 0.#170.
Ik hou alles vast zoals altijd.gise schreef op maandag 27 januari 2014 @ 11:13:
Wat is jullie strategie voor komende dagen?
Sterker nog: ik heb alleen maar meer bijgekocht de afgelopen weken en dat heeft me geen windeieren gelegd.
Als je je geld niet nodig hebt (waarom zou je het anders in zo'n risico als bitcoin / alts steken), lekker vasthouden.
Ik ben zelf door verscheidene 50-60-70% dips heen gekomen, dus wellicht dat dit me daarom ook minder doet. Door de wol geverfd zeg maar
TIPS kunnen nu ook getrade worden op cryptsy en de prijs is niet mis: rond de 0.0000008 LTC / TIPS. Gezien het feit dat je om en bij de 2M TIPS per MHS kan minen komt dit op ongeveer 0.04 BTC/MHS wat redelijk profitabel is. Blij dat ik mijn 20M TIPS die ik in december op een paar dagen bijeengesprokkeld heb bijgehouden heb, die zijn nu 0.5 BTC waard
Ik zit in de coins puur voor de long-term. Heb nog niks verkocht van 2 maanden minen, ga dat voorlopig ook niet doen denk ik. 500-1000 euro heb ik zo bij elkaar gewerkt in real life. Dus daar hoef ik het niet voor te doen (al kan ik een extra zakcentje goed gebruiken hoor). Liever dat over een jaartje één van mn muntjes 100x meer waard is geworden, en ik 10K kan binnen hengelen. We zien wel !gise schreef op maandag 27 januari 2014 @ 11:20:
Vind je dat risico niet te groot? een jaar doges aanhouden met de grote toename van het aantal coins zie ik de waarde op langere termijn alleen maar afnemen.
Hetzelfde als altijd: Mijn coins voor lange tijd vasthouden. Als er een hele scherpe stijging of daling is zal ik daar wellicht op inspelen met als doel een klein beetje te winnen op de rebound, maar mijn lange termijn positie blijft ongewijzigd.gise schreef op maandag 27 januari 2014 @ 11:13:
Wat is jullie strategie voor komende dagen?
(En natuurlijk arbitrage
Wie heeft hier ook altijd het geluk om precies op het onderste puntje te verkopen -_-
Legion 7i i9 3080 32gb
Ik kan wel een gok wagen, maar ach.... denk aan je onderschrift!
pastebin gelezen, wat een berg geouwehoer bij elkaar zeggise schreef op maandag 27 januari 2014 @ 01:30:
De irc kom ik niet in...
Ik heb er nog wat die ik gekocht heb op 131. Bij pastebin kwam iets voorbij van sell @280 maar weet niet of ik dat goed begrepen heb.
Heb je nog tips voor waarop ik mn sell order zal zetten?
De pastebin is inderdaad van een mislukte poging van gister, ze wilden blijkbaar ver boven de 200 uitkomen maar mensen verkochten al rond de 185 waardoor ze niet hoger zijn gekomen dan 208. Daarna hebben ze maar een dip veroorzaakt naar de 170 en daar weer ingekocht.pposthoorn schreef op maandag 27 januari 2014 @ 13:58:
[...]
pastebin gelezen, wat een berg geouwehoer bij elkaar zeg
De irc kom ik niet in...
Ik heb er nog wat die ik gekocht heb op 131. Bij pastebin kwam iets voorbij van sell @280 maar weet niet of ik dat goed begrepen heb.
Heb je nog tips voor waarop ik mn sell order zal zetten?
Ik weet niet hoever ze vandaag gaan komen, ik zat vanmorgen in de IRC maar mocht er niet typen en ben er nu ook gebanned, waarschijnlijk willen ze geen pottenkijkers.
Ik heb vanmorgen even al m'n LTC omgezet naar Doges en sell orders gemaakt vanaf 190 t/m 210.
Wie weet komen ze nu wel ver over de 200 heen maar als al mijn sellorders zijn afgegaan heb ik al een gratis LTC verdient als ik het weer omzet van bitcoin naar litecoin, dus mij hoor je niet klagen in dat geval
Correctie: nog even nagerekend, als m'n orders van 190 t/m 200 allemaal gefilled zijn heb ik 1 LTC verdiend, als de orders 200 t/m 210 ook afgaan heb ik 1,5 LTC verdiend.
[ Voor 10% gewijzigd door gise op 27-01-2014 14:16 ]
Ja dat heeft me vandaag al 60 euro gekostozothebozo schreef op maandag 27 januari 2014 @ 13:51:
Ik kan wel een gok wagen, maar ach.... denk aan je onderschrift!
Legion 7i i9 3080 32gb
Heeft hier iemand wel eens succesvol een belastingaanslag gebruikt als proof of residency? Ik wil verified worden op Bitfinex.
There go the goddamn brownies.
ja, voor kraken ging dat goed.Bonez0r schreef op maandag 27 januari 2014 @ 14:51:
Heeft hier iemand wel eens succesvol een belastingaanslag gebruikt als proof of residency? Ik wil verified worden op Bitfinex.
Wat is het nut van verified worden op bitfinex? Als je het geld eraf wilt kun je het toch omzetten naar bitcoin en dan uit laten betalen op kraken/bitstamp/bitonic/whatever?
(mits je daar al een verified account hebt uiteraard, maar ik meen dat jij dat al hebt)
Verwijderd
Is het misschien een idee om elkaar hier een beetje te helpen, door mogelijke arbitrage kansen hier in dit topic te posten?
Kan ons allen tijd besparen, omdat het vaak maar om korte momenten gaat wanneer dit mogelijk is en je hierdoor dus praktisch de hele dag lang de koers in de gaten voor moet houden.
Kan ons allen tijd besparen, omdat het vaak maar om korte momenten gaat wanneer dit mogelijk is en je hierdoor dus praktisch de hele dag lang de koers in de gaten voor moet houden.
Wat je zelf zegt: zodra je het post dan kan je al te laat zijn. Dat heeft volgens mij geen zin.Verwijderd schreef op maandag 27 januari 2014 @ 16:15:
Is het misschien een idee om elkaar hier een beetje te helpen, door mogelijke arbitrage kansen hier in dit topic te posten?
Gewoon de hele dag inderdaad je schermen openhouden.
Overigens is NXT zojuist op Vircurex toegevoegd en probeert men nu zo snel mogelijk om er NXT heen te krijgen
Dan snij je jezelf wel in de vingers als je een arbitrage kans aan iemand anders geeftVerwijderd schreef op maandag 27 januari 2014 @ 16:15:
Dit topic is gesloten.
Let op:
Deze topic is bedoeld voor discussie over de handel en koersverloop van cryptocurrencies. Aangezien er nu een speciaal forum is voor cryptocurrencies kunnen voor specifieke vragen gewoon topics worden geopend (met in ogenschouw nemende de algemene regels voor het openen van topics - vragen die niet topicwaardig zijn zouden hier uberaupt niet gesteld moeten worden)
Discussies en ontwikkelingen aangaande MtGox gaarne bespreken in Mt.Gox - Huidige status en ontwikkelingen
Referral codes zijn niet toegestaan en worden onherroepelijk verwijderd conform Het algemeen beleid
Deze topic is bedoeld voor discussie over de handel en koersverloop van cryptocurrencies. Aangezien er nu een speciaal forum is voor cryptocurrencies kunnen voor specifieke vragen gewoon topics worden geopend (met in ogenschouw nemende de algemene regels voor het openen van topics - vragen die niet topicwaardig zijn zouden hier uberaupt niet gesteld moeten worden)
Discussies en ontwikkelingen aangaande MtGox gaarne bespreken in Mt.Gox - Huidige status en ontwikkelingen
Referral codes zijn niet toegestaan en worden onherroepelijk verwijderd conform Het algemeen beleid