Kraken unofficial app
Kraken
Ik heb een Windows Phone 8 app gemaakt voor de Kraken exchange. Kraken is een op forex-traders gerichte exchange met geavanceerd trading features, waaronder stop loss, take profit, trailing stop, limits, etc.Kraken is op het moment van schrijven de #3 exchange in volume op het gebied van XBT/EUR trading, al varieert dit per dag.
De app
Dit is een onofficiële app. De officiële app van Kraken wordt alleen voor iOS uitgebracht en mogelijk voor Android. Er is nog niet bekend wanneer deze gereleased worden. Wel is bekend dat ze geen Windows Phone plannen hebben. Dat is waar mijn app komt kijken. Momenteel biedt de app de volgende features:- Lijst van alle verhandelbare currency pairs met hun huidige waarde.
- Details voor elk verhandelbare currency pair met hun huidige prijs, de 24-uur high en low en de bid en ask prijzen.
- Live tile met de 'live' rates voor een zelf te kiezen pair.
- Overzicht van de balans.
- Overzicht van je open orders (en de mogelijkheid die te sluiten).
- Overzicht van je gesloten orders.
- De mogelijkheid om orders te sluiten vanuit de app.

Het openen van een order kost 1 credit. Deze credits kunnen door middel van in-app purchases (IAP) gekocht worden voor maximaal €0,10 per stuk. Des te meer credits je inkoopt, des te goedkoper ze per stuk zijn.
Waar te downloaden?
De app is hier in de Windows Phone Store te downloaden: http://www.windowsphone.c...9a-434f-8293-398745723de6 of via de QR code hieronder:
Je kunt me ook volgen op Twitter om op de hoogte te blijven en donaties doen op 1BvzHyU2WnxtVYbUZYdQ6RExwLUZTfBN1K.