Cryptocurrency - handel en koers Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 91 ... 178 Laatste
Acties:
  • 538.677 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeroCode
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06-10 23:13

ZeroCode

Woopie

Wat bedoelen jullie precies met fiat? Ik kon het ook niet met google vinden want dan krijg ik een automerk te zien die al roest als je hem aankijkt. ;)

Ik ben zelf ook weer van plan om de 28ste ongeveer in te stappen, tenzij de dump van de fbi/cia zoveel inpact heeft dat hij onder de 500 dipt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cdgrit
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-01 16:44
ZeroCode schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 20:29:
Wat bedoelen jullie precies met fiat? Ik kon het ook niet met google vinden want dan krijg ik een automerk te zien die al roest als je hem aankijkt. ;)
Wikipedia: Fiduciair geld

Originele startpagina - Stadindex.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20:26
ZeroCode schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 20:29:
Met fiat worden fiat-valuta bedoelt. Fiat is Latijn voor iets als "laat het zo zijn" en de term wordt gebruikt voor valuta's die waarde hebben omdat iemand zegt dat ze waarde hebben. In dit geval overheden. Voorbeelden van fiat-valuta zijn de Euro en de Dollar.

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fivel
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 26-06-2024
Ik ben weer ingestapt. Veel grote buy orders op MTGox.. Zullen zien, laat die weekendstijging maar beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dieter87
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 29-07-2023
Hoe kan je op bitcoinwisdom meer als de 10 volgende orders zien? bv de eerste 50 ? :?

[ Voor 3% gewijzigd door dieter87 op 17-01-2014 21:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistraller
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23:57
dieter87 schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 20:57:
Hoe kan je op bitcoinwisdom meer als de 10 volgende orders zien? En bv de eerste 50 zien? :?
Ik denk gewoon bij de exchange zelf kijken. Bitcoinwisdom zal ze gewoon via de API ophalen, maar vooral het aantal verhandelde coins en bijbehorende prijs is natuurlijk van belang voor een site als bitcoinwisdom. Dan ga je niet het hele orderboek ophalen. Je zal in de api waarschijnlijk kunnen instellen hoe diep je in het orderboek wilt kijken.

[ Voor 5% gewijzigd door Mistraller op 17-01-2014 21:08 ]

My solar panels | Soladin loggen? | Strava
---------------
Gemak dient de mens, moeite dient de mensheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReQuiem83
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 02-10-2023
En daar zit je met btc op 672 gekocht en 104 nmc op 4.8 ^^ ach lange termijn planning. Wou alleen dat ik nog wat in fiat had staan. Bijstorten die ik niet ^^. Volgemde keer maar een soort van fiat reserve achter de hand houden voor dagen als dit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistraller
ReQuiem83 schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 21:08:
En daar zit je met btc op 672 gekocht en 104 nmc op 4.8 ^^ ach lange termijn planning. Wou alleen dat ik nog wat in fiat had staan. Bijstorten die ik niet ^^. Volgemde keer maar een soort van fiat reserve achter de hand houden voor dagen als dit
$= :)
€= :(
Ach, kleine 2 weken geleden tikten we de 734 aan. Die tijd komt wel weer terug.

---------------

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bonez0r
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 09-01 12:43
Heeft iemand ervaring met het storten van dollars op Bitfinex via egopay? Ze hebben helaas geen andere manier om fiat te storten :/. Anders doe ik het eventueel via bitcoins.

edit: Meh, ik zou zweren dat ik eerder geen wire transfer zag staan bij deposit. Maar ik zie het nu wel. Okee, dan wordt het wire transfer. Nog nooit eerder gedaan, maar zal simpel genoeg zijn denk ik.

edit 2: Ah, ik zie het al. Op de fee pagina staat bij deposit aleen egopay. Dus ik heb geen idee wat een wiretransfer kost. Maar ik doe het sowieso via bitcoins, ik heb namelijk geen verified account op Bitfinex.

[ Voor 59% gewijzigd door Bonez0r op 17-01-2014 21:26 ]

There go the goddamn brownies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blu-fox
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 29-09 14:31
Mistraller schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 21:11:
[...]

Waarom word je boos van euro's?

#FFTB #CRO validator Kingstaker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23:51
Ik vind het hele gebruik van het woord "fiat" maar raar. Bitcoin is toch ook gewoon fiat?
Fiduciair geld is geld dat zijn waarde niet ontleent aan de materie waaruit het gemaakt is (intrinsieke waarde zoals bij gouden en zilveren munten), maar aan het vertrouwen dat er goederen en diensten mee gekocht kunnen worden. De nominale waarde berust dus niet op een bepaald gewicht en gehalte van edelmetaal maar op het vertrouwen dat de economische actoren stellen in de waarde van de munteenheid.
Even opsplitsen:
geld dat zijn waarde niet ontleent aan de materie waaruit het gemaakt is (intrinsieke waarde zoals bij gouden en zilveren munten)
Bitcoin: check. Het zijn maar bitjes en bytjes.
maar aan het vertrouwen dat er goederen en diensten mee gekocht kunnen worden
Bitcoin: check. Als meer shops het accepteren wordt het meer waard, als iedereen er mee kapt is het niks meer waard. De waarde gaat dus echt uit van het gegeven dat je er mee kunt betalen.
maar op het vertrouwen dat de economische actoren stellen in de waarde van de munteenheid
Bitcoin: check. Wederom, als iets het vertrouwen schaadt is de waarde weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dieter87
blu-fox schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 21:22:
[...]

Deze zakken momenteel sneller dan de $ prijs

[ Voor 64% gewijzigd door dieter87 op 17-01-2014 21:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReQuiem83
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 02-10-2023
Mistraller schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 21:11:
[...]

Ga ook omzetten in $ next time ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LED-Maniak
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 02:04
Bonez0r schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 21:20:
Heeft iemand ervaring met het storten van dollars op Bitfinex via egopay? Ze hebben helaas geen andere manier om fiat te storten :/. Anders doe ik het eventueel via bitcoins.

edit: Meh, ik zou zweren dat ik eerder geen wire transfer zag staan bij deposit. Maar ik zie het nu wel. Okee, dan wordt het wire transfer. Nog nooit eerder gedaan, maar zal simpel genoeg zijn denk ik.

edit 2: Ah, ik zie het al. Op de fee pagina staat bij deposit aleen egopay. Dus ik heb geen idee wat een wiretransfer kost. Maar ik doe het sowieso via bitcoins, ik heb namelijk geen verified account op Bitfinex.
Gewoon via kraken op bitonic doen. veel makkelijker :)

Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

M'n buy order op MtGox is aangetikt :) @ $880,- Zit er aan te denken om de bitcoins maar naar Kraken te sturen, heb ze dan omgerekend gekocht @ €642,- Maak wel minder winst/meer verlies maar ontloop dan wel de uitbetalingstijd van +/- 6 weken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joachim
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 14-10-2024
Laat het maar nog enkele dagen goed verder zakken.
Zo nog eens een crash naar €250 ofzo zou leuk zijn :P
(als het daarna maar weer omhoog schiet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blu-fox
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 29-09 14:31
Er is nu geen bijzonder nieuws volgens mij waardoor de koers verder zou kunnen zakken, zoals de vorige keer. Tenzij iedereen nu in paniek raakt om niks :/

#FFTB #CRO validator Kingstaker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
blu-fox schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 21:52:
Er is nu geen bijzonder nieuws volgens mij waardoor de koers verder zou kunnen zakken, zoals de vorige keer. Tenzij iedereen nu in paniek raakt om niks :/
Ach, het is nu toch vooral een beetje zenuwachtig heen en weer gaan tot eind januari. Zodra de China-ongein eindelijk achter de rug is, zou het me niet verbazen als er weer een gestage opwaarste trend ingezet wordt. Tot eind januari kan het alle kanten op gaan, want niemand weet precies wat de endgame van de China-handelaren is.

Maar goed, voorlopig ben ik helemaal voor meer volatiliteit. Ware het niet dat ik alweer tegen mijn maand-limiet van Kraken ben aangelopen. Stomme limieten :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistraller
blu-fox schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 21:22:
[...]

Nou niet eens vanwege de hogere volatiliteit van XBT/USD maar veel simpeler...

Als ReQuiem83 meldt dat ie voor 673 heeft ingekocht, dan baalt ie in Euro's, maar als het dollars waren staat ie nog op winst ;) (currency stond er niet bij namelijk)
joachim schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 21:50:
Laat het maar nog enkele dagen goed verder zakken.
Zo nog eens een crash naar €250 ofzo zou leuk zijn :P
(als het daarna maar weer omhoog schiet)
Ik heb nu een adviesje opgevolgd van Rannasha;
Een buy trapje gemaakt. Hoe lager ie komt hoe meer ik inkoop. En allemaal met een conditional close, zodat ie bij een eventuele stijging wel weer direct winst pakt. Slaap ik rustiger van :)
Rannasha schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 21:55:
[...]

...

Maar goed, voorlopig ben ik helemaal voor meer volatiliteit. Ware het niet dat ik alweer tegen mijn maand-limiet van Kraken ben aangelopen. Stomme limieten :(
Maareh...jij was toch Tier3, heb jij al $100.000 rondgepompt?? :X

---------------

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
Mistraller schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 22:09:

Een buy trapje gemaakt. Hoe lager ie komt hoe meer ik inkoop. En allemaal met een conditional close, zodat ie bij een eventuele stijging wel weer direct winst pakt. Slaap ik rustiger van :)
Die stijging komt vast wel. De vraag is wanneer :)
Maareh...jij was toch Tier3, heb jij al $100.000 rondgepompt?? :X
Ja. Da's wel telkens hetzelfde geld dat meerdere rondjes maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistraller
Rannasha schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 22:12:
[...]

Die stijging komt vast wel. De vraag is wanneer :)

[...]

Ja. Da's wel telkens hetzelfde geld dat meerdere rondjes maakt.
Maareh...dan ben je wel heel actief geweest van die post over Tier3 was nog niet zo lang terug.

Tier3 op kraken was idd wel snel, alleen accepteerden ze mijn papieren rijbewijs niet :? ID toen maar.

---------------

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
Mistraller schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 22:36:
[...]

Maareh...dan ben je wel heel actief geweest van die post over Tier3 was nog niet zo lang terug.
Ik ben al sinds half november tier 3. Genoeg tijd om een 30-dagen-limiet te halen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mistraller schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 22:36:

Tier3 op kraken was idd wel snel, alleen accepteerden ze mijn papieren rijbewijs niet :? ID toen maar.
Bij mij ook snel en rijbewijs was card formaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markklok
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06-10 08:37

markklok

< Tijdelijk buiten gebruik >

Tier 3 was hier ook niet echt een probleem.
Nog 10k tot 0,1% fee jeuj

Legion 7i i9 3080 32gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Op Bitstamp staat een muur van tussen de 250 en 350 BTC op 800. Dat ding wordt iedere keer bijgevuld en mee verhoogd met de koers, bizar.

Net maar even een klein beetje ingekocht met een sell order op 600, dat moet toch te halen zijn vannacht denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TheZeroorez schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 23:54:
Op Bitstamp staat een muur van tussen de 250 en 350 BTC op 800. Dat ding wordt iedere keer bijgevuld en mee verhoogd met de koers, bizar.

Net maar even een klein beetje ingekocht met een sell order op 600, dat moet toch te halen zijn vannacht denk ik.
Gezien je het over Bitstamp hebt praten we over dollars. Ik denk niet dat vannacht de $600,- gehaald gaat worden. Maar je hebt het over een sell order, je wilt dus verkopen? euro's dan maar? Waarom zou je op €600,- wachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dieter87
wss op Kraken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat denk ik ook, maar ik wil dat mensen erbij zetten over welke valuta ze praten, anders word het zo verwarrend ;)

Maar dan nog, waarom op €600,- perse willen verkopen, dan denk ik dat je verwacht dat hij nog meer gaat dalen. Dan kan je net zo goed nu verkopen, je €5,- verlies nemen (indien we over hele bitcoins praten) en lager weer inkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fivel
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 26-06-2024
MTGox weer boven 900$, Bitstamp weer boven 800$, kraken rond 600€. Alles is weer hersteld en zitten weer bijna op oude niveau van voor de kleine korte correctie (gisterochtend). Chinezen worden weer wakker en Huobi gaat ook weer omhoog. Was dit een korte correctie en wordt het weer een leuk weekend, of toch straks weer zakken. Er is geen nieuws meer op om te zakken dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markklok

markklok

Fivel schreef op zaterdag 18 januari 2014 @ 02:02:
MTGox weer boven 900$, Bitstamp weer boven 800$, kraken rond 600€. Alles is weer hersteld en zitten weer bijna op oude niveau van voor de kleine korte correctie (gisterochtend). Chinezen worden weer wakker en Huobi gaat ook weer omhoog. Was dit een korte correctie en wordt het weer een leuk weekend, of toch straks weer zakken. Er is geen nieuws meer op om te zakken dacht ik.
Had je me dit niet 2 uur eerder kunnen zeggen :p

Legion 7i i9 3080 32gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 18 januari 2014 @ 00:02:
[...]

Gezien je het over Bitstamp hebt praten we over dollars. Ik denk niet dat vannacht de $600,- gehaald gaat worden. Maar je hebt het over een sell order, je wilt dus verkopen? euro's dan maar? Waarom zou je op €600,- wachten?
Sorry ik heb inderdaad voor €600 verkocht, maar houd vooral de Bitstamp koers in de gaten omdat die wat meer informatie bevat dan de Kraken koers. Waarom ik op 600 heb gewacht? Ik denk dat we niet heel veel hoger gaan komen tot de 31e.

Punt was dus dat de koers met die mee bewegende muur op Bitstamp echt niet hard kon dalen vannacht.

[ Voor 8% gewijzigd door TheZeroorez op 18-01-2014 08:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue-Bird
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 20:42
Mistraller schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 22:09:
[...]

Zou je misschien een voorbeeld kunnen geven watvoor trappen en orders je instelt i.c.m. een conditional close? Ik ben erg benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-09 15:40

FaceDown

Storende factor.

Verwijderd schreef op zaterdag 18 januari 2014 @ 00:05:
[...]

Dat denk ik ook, maar ik wil dat mensen erbij zetten over welke valuta ze praten, anders word het zo verwarrend ;)

Maar dan nog, waarom op €600,- perse willen verkopen, dan denk ik dat je verwacht dat hij nog meer gaat dalen. Dan kan je net zo goed nu verkopen, je €5,- verlies nemen (indien we over hele bitcoins praten) en lager weer inkopen.
Het wordt sowieso tijd dat we stoppen om over euro's te praten. Slechts 4% van de transacties op de beurzen worden in euro's uitgevoerd. Het zou beter zijn om het gewoon altijd over USD te hebben. De euro transacties volgen namelijk simpelweg de USD en CNY-transacties.

Zie ook: http://bitcoincharts.com/charts/volumepie/

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blord
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 05-10 20:29

Blord

Hello Kitty !

Blue-Bird schreef op zaterdag 18 januari 2014 @ 09:20:
[...]

Zou je misschien een voorbeeld kunnen geven watvoor trappen en orders je instelt i.c.m. een conditional close? Ik ben erg benieuwd!
Ik wil dat ook weten. De advanced order van Kraken zijn wat onduidelijk voor mij. Graag een voorbeeld met getallen en wat je moet invullen op die orders. Op de eerste post staan wat voorbeelden maar ik wil graag weten wat er concreet moet worden ingevuld op de orders.
FaceDown schreef op zaterdag 18 januari 2014 @ 09:42:
[...]

Het wordt sowieso tijd dat we stoppen om over euro's te praten. Slechts 4% van de transacties op de beurzen worden in euro's uitgevoerd. Het zou beter zijn om het gewoon altijd over USD te hebben. De euro transacties volgen namelijk simpelweg de USD en CNY-transacties.

Zie ook: http://bitcoincharts.com/charts/volumepie/
Ik het begin zat ik ook maar in EUR te handelen maar de USD/BTC handel is veel levender. Er is gewoon veel meer omzet daar. Je moet niet aankomen met 2-3 BTC op Kraken. Iedereen probeer daarvan voor te kruipen en de orders raken nooit uitgevoerd.

[ Voor 39% gewijzigd door Blord op 18-01-2014 10:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blord schreef op zaterdag 18 januari 2014 @ 10:11:

Je moet niet aankomen met 2-3 BTC op Kraken. Iedereen probeer daarvan voor te kruipen en de orders raken nooit uitgevoerd.
Geen problemen mee.
Wat ik nog wel eens heb is dat bij verkoop van 1 bitcoin de order "partial" is na het plaatsen.
Die cancel ik gelijk en maak een nieuwe order voor de resterende btc.
Dat gaat prima!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJPostema
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 09-12-2024
Je moet gewoon goed in het orderboek blijven kijken bij kraken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Ik snap niet wat mensen nog op Kraken zoeken. Het is als adverteren in een regionaal huis-aan-huis-blad voor een paar honderd potentiele kopers terwijl je op ook marktplaats.nl voor 5 miljoen mensen kunt adverteren.

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shinchan03
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 11-10 14:29

shinchan03

Niels

Dan ben ik eigenlijk benieuwd welke exchange je dan wel het beste kunt nemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
shinchan03 schreef op zaterdag 18 januari 2014 @ 11:33:
Dan ben ik eigenlijk benieuwd welke exchange je dan wel het beste kunt nemen?
Bitstamp.

Dit is de enige exchange met hoog volume waar je zonder teveel moeite of kosten geld kunt storten of opnemen.

[ Voor 21% gewijzigd door Rannasha op 18-01-2014 11:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Rannasha schreef op zaterdag 18 januari 2014 @ 11:37:
[...]

Bitstamp.

Dit is de enige exchange met hoog volume waar je zonder teveel moeite of kosten geld kunt storten of opnemen.
Of BTC-e.. als je LTC wilt traden. Storten en withdrawals kun je op Bitstamp of Kraken wel doen.

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet dat het in grote mate kristallen-bollenwerk is, maar wat denken jullie dat de koers van doge gaat doen volgende maand? De block reward halveert dan, wat dus betekent dat het 2x zo moeilijk wordt om
coins te minen.

Ik twijfel nog of ik uit ga stappen voor of na die halvering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchRam
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 07-09 01:05
Rannasha schreef op zaterdag 18 januari 2014 @ 11:37:
[...]Bitstamp.

Als jullie geld weghalen doen jullie dit dus in $? Hoeveel rekent je bank dan nog voor de conversie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terrz
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11-10 15:40
Verwijderd schreef op zaterdag 18 januari 2014 @ 12:14:
Ik weet dat het in grote mate kristallen-bollenwerk is, maar wat denken jullie dat de koers van doge gaat doen volgende maand? De block reward halveert dan, wat dus betekent dat het 2x zo moeilijk wordt om
coins te minen.

Ik twijfel nog of ik uit ga stappen voor of na die halvering.
Ik zit ook een beetje te dubben. Misschien dat het handig is om nu alvast naar een andere coin over te stappen. Waarschijnlijk stappen veel mensen over op een andere coin waardoor de difficulty daarvan ook weer stijgt.

Alleen welke coin... *glazen bol kijken doet*

Digitalcoin?

Edit: Ik zie trouwens regelmatig dat het verschil tussen mtgox en kraken vaak meer dan 60$ is. Hoelang duurt het over transferen van bitcoins ongeveer? Als dat niet te langs duurt zou ik dus kunnen kopen op kraken > verkopen op mt.gox = winst?

[ Voor 15% gewijzigd door Terrz op 18-01-2014 12:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
DutchRam schreef op zaterdag 18 januari 2014 @ 12:30:
[...]

Als jullie geld weghalen doen jullie dit dus in $? Hoeveel rekent je bank dan nog voor de conversie?
De bank van Bitstamp doet de conversie, je krijgt dus gewoon Euro's uitbetaald. De omreken-koers is te vinden op https://www.bitstamp.net/api/eur_usd/

Het verschil tussen aan- en verkoop van USD is zo'n 0.8% en dat is best redelijk.
Terrz schreef op zaterdag 18 januari 2014 @ 12:55:
[...]
Edit: Ik zie trouwens regelmatig dat het verschil tussen mtgox en kraken vaak meer dan 60$ is. Hoelang duurt het over transferen van bitcoins ongeveer? Als dat niet te langs duurt zou ik dus kunnen kopen op kraken > verkopen op mt.gox = winst?
Goed idee zeg, dat niemand daar eerder aan heeft gedacht!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

DutchRam schreef op zaterdag 18 januari 2014 @ 12:30:
[...]

Ik heb 1 keer geld eraf gehaald. BTC -> Kraken (EUR) -> SEPA. Maar over het algemeen zit ik in coins omdat ik erin wil investeren, dus haal ik nooit geld eruit.

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rannasha schreef op zaterdag 18 januari 2014 @ 13:02:
[...]

_O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
Niemand die dit kan ontkrachten? Avalaxy in "Cryptocurrency - handel en koers"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krijn1985
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 23:04
Als je naar de Engelse Wiki pagina kijkt staat er het volgende:
Fiat money has been defined variously as:
* any money declared by a government to be legal tender.[1]
* state-issued money which is neither convertible by law to any other thing, nor fixed in value in terms of any objective standard.[2]
* money without intrinsic value.[3][4]
Dan zou Bitcoin geen fiat geld zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pred87
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 01:30
http://bter.com/trade/nxt_btc

NXT binnenkort op bter? Hij is wel al aardig aan het stijgen iig :p

[ Voor 3% gewijzigd door Pred87 op 18-01-2014 14:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bonez0r
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 09-01 12:43
.oisyn schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 19:49:
[...]

Irrelevante vraag want er zit geen verschil tussen aandelen en valuta. ;) Het telt allemaal gewoon mee voor je vermogen in box 3. Winsten of verliezen door speculatie vallen niet in box 1 en je bent dus ook geen inkomstenbelasting verschuldigd.
Om nog eens een oude discussie op te rakelen, weet je dat zeker? Als je bijvoorbeeld je winsten laat uitbetalen, wordt het dan niet als inkomsten gezien? En wat als je daar bijvoorbeeld een ton per jaar mee verdient?

Die 1.2% van box 3 boeit me niet, maar 52% inkomstenbelasting is een heel ander verhaal.

* Bonez0r was ten tijde van de discussie net nieuw in het topic. Ik heb zo'n beetje alle posts erover gelezen, maar zie toch nog veel tegenstrijdige meningen.

There go the goddamn brownies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zomertje
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 00:28

zomertje

Barisax knorretje

Pred87 schreef op zaterdag 18 januari 2014 @ 14:26:
http://bter.com/trade/nxt_btc

NXT binnenkort op bter? Hij is wel al aardig aan het stijgen iig :p
Mijn NXT zijn al onderweg naar bter, er is al te handelen volgens mij.

het ultieme jaargetijde.... | #!/usr/bin/girl | Art prints and fun

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
Bonez0r schreef op zaterdag 18 januari 2014 @ 16:36:
[...]
* Bonez0r was ten tijde van de discussie net nieuw in het topic. Ik heb zo'n beetje alle posts erover gelezen, maar zie toch nog veel tegenstrijdige meningen.
Volgens mij komt dat vooral omdat de belastingdienst ook nog niet zo goed weet wat ze met crypto's aan moeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zomertje
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 00:28

zomertje

Barisax knorretje

Ik twijfel trouwens of ik mijn LTC/NMC ook naar BT-er ga overzetten vanaf Kraken. Is dat verstandig of juist niet? Kraken is zoooo rustig.....

het ultieme jaargetijde.... | #!/usr/bin/girl | Art prints and fun

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
FaceDown schreef op zaterdag 18 januari 2014 @ 11:21:
Ik snap niet wat mensen nog op Kraken zoeken. Het is als adverteren in een regionaal huis-aan-huis-blad voor een paar honderd potentiele kopers terwijl je op ook marktplaats.nl voor 5 miljoen mensen kunt adverteren.
Kraken is gewoon erg fijn voor echte traders die zaken als stop loss, take profit en trailing stop gebruiken. Daarnaast hebben ze ook nog eens een erg lage fee vergeleken met bitstamp (0.2 vs 0.6).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terrz
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11-10 15:40
Rannasha schreef op zaterdag 18 januari 2014 @ 13:02:
[...]

De bank van Bitstamp doet de conversie, je krijgt dus gewoon Euro's uitbetaald. De omreken-koers is te vinden op https://www.bitstamp.net/api/eur_usd/

Het verschil tussen aan- en verkoop van USD is zo'n 0.8% en dat is best redelijk.

[...]

ja he, wat een goed idee van mij! :+

Maar even serieus: hoe pakt dit in de praktijk uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Terrz schreef op zaterdag 18 januari 2014 @ 17:09:
[...]

ja he, wat een goed idee van mij! :+

Maar even serieus: hoe pakt dit in de praktijk uit?
MtGox heeft betalingsproblemen, Je krijgt pas na 4-6 weken uitbetaald, tevens duurt je verificatie heel lang en moet je even kijken of je hun dagelijkse/maandelijkse uitbetalingslimieten voldoende vind, weet ze zo even niet op te noemen maar is vast op de site te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 06-10 07:22
Avalaxy schreef op zaterdag 18 januari 2014 @ 16:55:
[...]

Kraken is gewoon erg fijn voor echte traders die zaken als stop loss, take profit en trailing stop gebruiken. Daarnaast hebben ze ook nog eens een erg lage fee vergeleken met bitstamp (0.2 vs 0.6).
Precies, ik snap niet dat zo'n fijne site zo weinig volume heeft. Kip en ei natuurlijk, maar toch...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
UltraSub schreef op zaterdag 18 januari 2014 @ 17:16:
[...]

Precies, ik snap niet dat zo'n fijne site zo weinig volume heeft. Kip en ei natuurlijk, maar toch...
Kraken doet bewust niet aan marketing of promotie op dit moment omdat ze geen te snelle groei willen. Het handelsvolume van Kraken neemt langzaam, maar gestaag, toe. Op dit moment zijn ze qua volume de #2 exchange voor BTC/EUR, achter MtGox. BTC/EUR is echter wel een stuk kleiner dan BTC/USD, maar als Kraken zich in eerste instantie op de Europese markt richt, moet daar best wat te behalen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• synthesix
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 09-09-2017
Rannasha schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 21:55:
[...]

Ach, het is nu toch vooral een beetje zenuwachtig heen en weer gaan tot eind januari. Zodra de China-ongein eindelijk achter de rug is, zou het me niet verbazen als er weer een gestage opwaarste trend ingezet wordt. Tot eind januari kan het alle kanten op gaan, want niemand weet precies wat de endgame van de China-handelaren is.

Ik heb twee tier-3 accounts, om deze reden, hoewel ik niet echt meer nodig heb. In de voorwaarden staat dat ze het aantal accounts per persoon aan banden mogen leggen, waaruit ik begrjip dat het in beginsel wel toegestaan is meerdere accounts te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
Rannasha schreef op zaterdag 18 januari 2014 @ 17:27:
[...]

Kraken doet bewust niet aan marketing of promotie op dit moment omdat ze geen te snelle groei willen. Het handelsvolume van Kraken neemt langzaam, maar gestaag, toe. Op dit moment zijn ze qua volume de #2 exchange voor BTC/EUR, achter MtGox. BTC/EUR is echter wel een stuk kleiner dan BTC/USD, maar als Kraken zich in eerste instantie op de Europese markt richt, moet daar best wat te behalen zijn.
Ik snap alleen niet goed waarom ze zich op Europa/de Euro richten aangezien het juist een Amerikaans bedrijf is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
synthesix schreef op zaterdag 18 januari 2014 @ 17:28:
[...]

Ik heb twee tier-3 accounts, om deze reden, hoewel ik niet echt meer nodig heb. In de voorwaarden staat dat ze het aantal accounts per persoon aan banden mogen leggen, waaruit ik begrjip dat het in beginsel wel toegestaan is meerdere accounts te hebben.
Misschien ook maar een 2e account aanmaken dan, kan eventueel op naam van mijn vrouw.

Aan de andere kant schijnt er een manier te zijn om Tier 4 verificatie te krijgen zonder dat je een bedrijf hebt, en moet je aan support vragen hoe dat moet. Dus dat heb ik ook maar gedaan, nu nog wachten op antwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:33

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Bonez0r schreef op zaterdag 18 januari 2014 @ 16:36:
[...]

Om nog eens een oude discussie op te rakelen, weet je dat zeker? Als je bijvoorbeeld je winsten laat uitbetalen, wordt het dan niet als inkomsten gezien? En wat als je daar bijvoorbeeld een ton per jaar mee verdient?

Die 1.2% van box 3 boeit me niet, maar 52% inkomstenbelasting is een heel ander verhaal.
Laten we even vooropstellen dat er nog geen uitspraak is gedaan over bitcoin, dus afgezien van wat logisch zou zijn zou het dus weleens anders kunnen uitpakken.

Maar wat betreft handel in waardepapieren (valuta, aandelen, etc.), het ligt eraan of je voor de belastingdienst als ondernemer wordt gezien als niet. Op het moment dat je er tonnen mee verdient én je er heel veel tijd in steekt dan is de kans groot dat de BD jou dan gewoon als ondernemer ziet. En dan wordt het winst uit onderneming en dus inkomsten onder box 1.

Er zijn geen harde regels over of je ondernemer bent of niet, bij twijfelgevallen wordt dat gewoon per geval beoordeeld. Maar als jij gewoon een investering doet die toevallig heel goed uitpakt met een enorm rendement dan is het niet zomaar zo dat jij dan ook als ondernemer gezien wordt - je onderneemt namelijk niets, je had gewoon "mazzel".

Maar voor de gemiddelde bezoeker van deze topic of Jan Vermogend met een pakketje aandelen is het gewoon simpelweg box 3.

DISCLAIMER: ontleed aub geen rechten uit een forumpost, bel bij twijfel gewoon de belastingtelefoon.

[ Voor 16% gewijzigd door .oisyn op 18-01-2014 17:47 ]

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
Avalaxy schreef op zaterdag 18 januari 2014 @ 17:30:
[...]

Ik snap alleen niet goed waarom ze zich op Europa/de Euro richten aangezien het juist een Amerikaans bedrijf is.
Volgens mij is dat een beetje per toeval gekomen. USD en EUR zijn de 2 meest-gebruikte valuta in de westerse wereld, dus het is niet gek dat ze beide hebben toegevoegd om mee te beginnen.

Op de BTC/USD markt is al redelijk wat concurrentie, BTC/EUR veel minder. Daarnaast heeft Kraken in de meeste staten in de VS nog geen licentie om hun exchange aan te bieden terwijl ze in de EU aan praktisch alle landen hun diensten aan kunnen bieden.

Dus uiteindelijk is het niet heel gek dat ze op BTC/EUR een stuk meer succes hebben dan met BTC/USD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LED-Maniak
Avalaxy schreef op zaterdag 18 januari 2014 @ 17:30:
[...]

Daar staat op het grote wijde web ergens een berichtje over. Er waren maar een heel klein aantal staten in de VS waar hun activiteiten zijn toegestaan. Ze zijn bezig om het juridisch voor elkaar te krijgen. Duitsland is er bijvoorbeeld ook later bijgekomen en ze zijn nu met UK bezig.

[edit]
Anders lees ik eerst even het bericht hierboven wat grondiger ^_^

[ Voor 6% gewijzigd door LED-Maniak op 18-01-2014 18:24 ]

Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
Thanks voor de opheldering :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga even heel schaamteloos hier een vraag stellen. Ik kom er zelf even niet meer uit.

In excel heb ik een formule staan (mede dankzij Rannasha), waarin ik het aantal winst/verlies in percentage bereken.

Afbeeldingslocatie: http://i39.tinypic.com/11j439x.jpg

In mijn berekening eindig ik dus met $2574.95, maar ik verkoop in euro's op Kraken dus ik moet die $2574.95 op de een of andere manier omrekenen naar Euro's.
Dat kan dus zo, $2500,- (- Bitstamp fee van 0.5% = $2487.50 / $805 = 3.09006 BITCOINS * €614.92 = €1900.14

Nu lijkt dit te kloppen, maar iets in mij blijft maar zeggen dat er iets niet klopt door de conversie van Dollar/Euro en andersom.

Mijn bedoeling is om wanneer het toelaat bitcoins te kopen op Bitstamp en te verkopen op Kraken, zodra het tij gekeerd is, kopen op Kraken en dan weer verkopen op Bitstamp. Dit herhalen tot in de oneindigheid ;)
Op deze manier zend ik alleen bitcoins heen en weer en ontwijk ik het storten via de bank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
Verwijderd schreef op zaterdag 18 januari 2014 @ 22:07:
Ik ga even heel schaamteloos hier een vraag stellen. Ik kom er zelf even niet meer uit.

In excel heb ik een formule staan (mede dankzij Rannasha), waarin ik het aantal winst/verlies in percentage bereken.

[afbeelding]

In mijn berekening eindig ik dus met $2574.95, maar ik verkoop in euro's op Kraken dus ik moet die $2574.95 op de een of andere manier omrekenen naar Euro's.
Dat kan dus zo, $2500,- (- Bitstamp fee van 0.5% = $2487.50 / $805 = 3.09006 BITCOINS * €614.92 = €1900.14
In die laatste stap vergeet je de Kraken-fee.

Tevens is een verschil-percentage van 3%, na aftrek van fees, ontzettend optimistisch. Ik ben tegenwoordig blij met 1.5% na fees en mijn fees zijn beduidend lager (0.1% en 0.22% ipv 0.14% en 0.5%).
Nu lijkt dit te kloppen, maar iets in mij blijft maar zeggen dat er iets niet klopt door de conversie van Dollar/Euro en andersom.
Je moet goed bepalen in welke valuta je je winst berekend. De USD/EUR koers staat ook niet stil en hoewel die fluctuaties een heel stuk kleiner zijn dan BTC/fiat, kan een daling van de dollar-koers je winst drukken als je te lang dollars op Bitstamp hebt staan. Ik reken mijn huidige balans daarom altijd om naar EUR met de koers die Bitstamp aanhoudt als je een withdrawal doet. Op deze manier weet ik precies hoeveel ik heb, mocht ik opeens al het fiat-geld in een keer moeten/willen terughalen.
Mijn bedoeling is om wanneer het toelaat bitcoins te kopen op Bitstamp en te verkopen op Kraken, zodra het tij gekeerd is, kopen op Kraken en dan weer verkopen op Bitstamp. Dit herhalen tot in de oneindigheid ;)
Om dit plan maar direct in de kiem te smoren: Het tij keert niet. Okay, heel af en toe is er een kleine mogelijkheid om te kopen op Kraken en te verkopen op Bitstamp. Ik heb dit nu 2 keer gezien en ik ben hier al 2 maand mee bezig.

Om daadwerkelijk iets te verdienen, moet je fiat rondpompen. En dan moet je, met je huidige fees, niet op meer rekenen dan 1-1.5% van de hoeveelheid Euro's die je er in stopt. En het aantal mogelijkheden dat je hebt, hangt af van hoe vaak je tijd hebt om koersen te checken / te handelen. Ik ben momenteel huisvader, dus ik kan heel vaak de koers even snel bekijken en indien nodig een order plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blord

Blord

Hello Kitty !

Iemand kocht 1K bitcoins op op BTC-e. The prijs ging de lucht in.
Jammer dat ik geen sell order had op dat punt. :o

[ Voor 28% gewijzigd door Blord op 19-01-2014 00:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markklok

markklok

Blord schreef op zondag 19 januari 2014 @ 00:21:
Iemand kocht 1K bitcoins op op BTC-e. The prijs ging de lucht in.
Jammer dat ik geen sell order had op dat punt. :o
Tja je moet wat met je geld :)

Legion 7i i9 3080 32gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LED-Maniak
Hele domme vraag hier:

In mijn perceptie staat een quotient teken(/) voor een deling.

Dus LTC/BTC zou zijn: LTC per BTC of: BTC/USD - BTC per USD

Waarom is dat hier niet zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blord

Blord

Hello Kitty !

BTC-e heeft mooi ff 2BTC verdiend aan die order.

[ Voor 8% gewijzigd door Blord op 19-01-2014 00:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
Blord schreef op zondag 19 januari 2014 @ 00:25:
BTC-e heeft mooi ff 2BTC verdiend aan die order.
4 BTC zelfs, want voor iedere order is er een koper en een verkoper en beiden betalen 0.2%.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LED-Maniak
Rannasha schreef op zondag 19 januari 2014 @ 00:50:
[...]

4 BTC zelfs, want voor iedere order is er een koper en een verkoper en beiden betalen 0.2%.
Niet persé, in Januari is er een trade discount voor iedereen die boven een bepaald aantal bitcoins heeft getrade. Gaat tot 0.05% fee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
LED-Maniak schreef op zondag 19 januari 2014 @ 00:56:
[...]

Niet persé, in Januari is er een trade discount voor iedereen die boven een bepaald aantal bitcoins heeft getrade. Gaat tot 0.05% fee :)
Hah, als je in een van de rustigste handelsweken van het jaar 500 BTC aan volume hebt gehaald, dan krijg je 3 weken lang een 0.15% fee ipv 0.2% :P Ik denk niet dat deze actie ze veel gaat kosten aan fee-inkomsten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• synthesix
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 09-09-2017
LED-Maniak schreef op zondag 19 januari 2014 @ 00:24:
Hele domme vraag hier:

In mijn perceptie staat een quotient teken(/) voor een deling.

Dus LTC/BTC zou zijn: LTC per BTC of: BTC/USD - BTC per USD

Waarom is dat hier niet zo?
Er staat geen quotient teken normaal gesproken. Het is conventie in de valuta handel om het in die volgorde te noemen, dan wordt het dus de prijs van BTC in USD (BTCUSD).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 06-10 21:50

Dennahz

Life feels like hell should.

Houden jullie QRK ook even in de gaten? Staat op BTC38 sinds vandaag. Heb de mijne nu net verkocht op z'n top (14500). Twijfel of ik opnieuw ga inkopen.

http://cryptocheck.org/QRK/BTC#

^^

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masauri
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 23:05

masauri

aka qwybyte

Dennahz schreef op zondag 19 januari 2014 @ 09:29:
Houden jullie QRK ook even in de gaten? Staat op BTC38 sinds vandaag. Heb de mijne nu net verkocht op z'n top (14500). Twijfel of ik opnieuw ga inkopen.

^^
Ik ben het ook al continu in de gaten aan het houden want de plotse stijging verbaasde me.
Ik vermoed persoonlijk dat de koers zelfs nu nog iets gaat stijgen na de korte terug val.
Maar pin me er niet op vast, ben nog volop aan het leren :)

De Grote GoT FG Kettingbrief - Deel 12 (Spinoff Resultaat)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 06-10 21:50

Dennahz

Life feels like hell should.

masauri schreef op zondag 19 januari 2014 @ 10:48:
[...]

Ik ben het ook al continu in de gaten aan het houden want de plotse stijging verbaasde me.
Ik vermoed persoonlijk dat de koers zelfs nu nog iets gaat stijgen na de korte terug val.
Maar pin me er niet op vast, ben nog volop aan het leren :)
Betwijfel het eigenlijk, denk dat de meeste mensen gewoon blij zijn dat ze van hun 'bag' af zijn. Kan nog wel een hickup hebben, maar echt weer richting oude prijzen? Neh. Daarvoor is de reputatie veel te veel beschadigd.

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LED-Maniak
synthesix schreef op zondag 19 januari 2014 @ 04:27:
[...]

Er staat geen quotient teken normaal gesproken. Het is conventie in de valuta handel om het in die volgorde te noemen, dan wordt het dus de prijs van BTC in USD (BTCUSD).
Meh, oke.. Verwarring zo met een / er tussen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skeltenaer
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
Dennahz schreef op zondag 19 januari 2014 @ 09:29:

^^
Het Quark gebeuren is echt een grote faal voor mij geweest. Ingekocht op 0.00025 btc vlak voor hij naar BTC38 zou gaan. Koers steeg flink maar toen BTC38 werd uitgesteld zakte de koers flink in en bleef de dagen daarna rustig dalen. Heb toen nog even gewacht tot na de kerstvakantie om te kijken of er ivm eindigen vakantie nog een stijging zou volgen en heb toen op zo ongeveer op het absolute dieptepunt verkocht, voor 0.00008 :( Gelukkig was BTC ondertussen wel in waarde gestegen dus heb ''maar'' 50% verloren.

Daaaaaamn :P

EDIT: heb overigens met slowtraden in btc bijna alleen maar winst gehaald, maar ga nu toch nog een poging wagen met ZET. Gaat 22 januari een directe ZET/USD exchange open. https://bitcointalk.org/index.php?topic=411329

[ Voor 16% gewijzigd door Skeltenaer op 19-01-2014 12:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pposthoorn
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 12-09 14:04

pposthoorn

Constructeur

Weet iemand toevallig waarom Doge zo hard is gestegen de laatste dagen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cdgrit
Stilte voor de storm momenteel?
We zitten nu in de punt van een driehoek die sinds zich 6 januari heeft gevormd. Nu kijken welke kant op we gaan uitbreken later vandaag of morgen (of overmorgen? :p) Ik gok naar beneden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _AzN_GhOsT965
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 30-09-2022
Lijke me een handige site en toevoeging om koersen te volgen.

https://bitcointalk.org/index.php?topic=384546.0

crypto coin price market cap

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• two
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 01:06

two

Hebben jullie nog handige sites die veel altcoin info verspreiden? Hoe hou je jezelf het makkelijkst up-to-date?

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cdgrit schreef op zondag 19 januari 2014 @ 13:30:
Stilte voor de storm momenteel?
We zitten nu in de punt van een driehoek die sinds zich 6 januari heeft gevormd. Nu kijken welke kant op we gaan uitbreken later vandaag of morgen (of overmorgen? :p) Ik gok naar beneden.
Ik ga er ook van uit dat de koers weer in gaat zakken. Ik stap uit met 15k coins en koop wel terug als de koers gezakt is. Ik kijk vooral uit naar die halvering in februari.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuqua
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 17:13
wow huobi ineens een breakout naar boven toe wtf !? goed nieuws uit china ofzo ? of waar komt dit ineens vandaan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markklok

markklok

What goes up.....

Legion 7i i9 3080 32gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 08-10 21:16

fynrd1

Fooled by Randomness

||| F1-aeroblog || Battlelog |||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cdgrit
fuqua schreef op zondag 19 januari 2014 @ 13:51:
wow huobi ineens een breakout naar boven toe wtf !? goed nieuws uit china ofzo ? of waar komt dit ineens vandaan ?
Laatste poging van de bulls om uit te breken ;)
Kan leuk worden nu! Of we zetten door naar boven of het wordt de kop ingedrukt door de bears en dan gaan we hard naar beneden denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blord

Blord

Hello Kitty !

Het kan ook een opwaartse correctie zijn. Als je de koersen bekijkt vanaf 4 januari is er altijd een slingerbeweging geweest die langzaam uitdempt. Op dit moment zitten we laag tov van die slinger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markklok

markklok

Mijn gevoel zegt dat hij dadelijk hard omlaag knalt

Legion 7i i9 3080 32gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blord

Blord

Hello Kitty !

markklok schreef op zondag 19 januari 2014 @ 13:59:
Van mij mag het. Ik zit nu volledig fiat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blord schreef op zondag 19 januari 2014 @ 14:00:

Van mij mag het. Ik zit volledig fiat nu.
idem, net alles verkocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik merk wel dat gelijk de front end van mijn mining pool offline is. Ook is de difficulty van doge bijna 700 (!). Dat was de laatste tijd net onder de 400. Het lijkt er dus op dat men en masse op Doge gedoken is.

Op coinedup lijkt de rek er ook nog niet uit te zijn; net was de price 0.000083 BTC/Doge en nu al 0.000084 (ik weet niet het aantal nullen).
Ik heb orders gezet op 86, 88 en 90 om te verkopen. We zien wel wat er gebeurt vanmiddag :)

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 19-01-2014 14:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 08-10 21:16

fynrd1

Fooled by Randomness

$840 (btc-e) binnen 24 uur.

||| F1-aeroblog || Battlelog |||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markklok

markklok

lijkt nu wel een mexican standoff :) Who is gonna shoot first

Legion 7i i9 3080 32gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dieter87
Ik hoop het ook, maar denk niet dat het zal gebeuren :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markklok

markklok

dieter87 schreef op zondag 19 januari 2014 @ 14:56:
[...]

Ik hoop het ook, maar denk niet dat het zal gebeuren :/
Zit al 30 min mijn monitor in te stralen maar weinig resultaat :+

Legion 7i i9 3080 32gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cdgrit
Bitonic had een kwartiertje nog rond de 450 BTC beschikbaar. Nu ineens niets meer. Storinkje of zou er echt ineens zoveel verkocht zijn?

Pagina: 1 ... 91 ... 178 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Deze topic is bedoeld voor discussie over de handel en koersverloop van cryptocurrencies. Aangezien er nu een speciaal forum is voor cryptocurrencies kunnen voor specifieke vragen gewoon topics worden geopend (met in ogenschouw nemende de algemene regels voor het openen van topics - vragen die niet topicwaardig zijn zouden hier uberaupt niet gesteld moeten worden)

Discussies en ontwikkelingen aangaande MtGox gaarne bespreken in Mt.Gox - Huidige status en ontwikkelingen

Referral codes zijn niet toegestaan en worden onherroepelijk verwijderd conform Het algemeen beleid