Cryptocurrency - handel en koers Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 90 ... 178 Laatste
Acties:
  • 538.677 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistraller
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23:57
Rannasha schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 16:31:
[...]

Ja, dat kan. Bijvoorbeeld op Bitfinex.

Je stort daar onderpand, dat kunnen BTC, LTC of USD zijn. Hiermee kun je vervolgens coins of dollars lenen om een positie te openen. Die positie mag tot 4 keer de USD-waarde van je onderpand hebben (4:1 leverage). Dus als je 2 BTC stort, kun je 8 BTC lenen en verkopen. Later sluit je de positie door de BTC terug te kopen. De BTC gaan terug naar de persoon die ze uitgeleend heeft en als alles goed is gegaan hou je nog wat USD over omdat je de BTC voor minder teruggekocht hebt dan de verkoopprijs.
Daar zullen nogal wat fees vanaf gaan dus...

Wat betreft de leverage; hoe zit dat dan als er meer verlies is geleden dan het onderpand? Of wordt er dan automatisch een order uitgevoerd.

My solar panels | Soladin loggen? | Strava
---------------
Gemak dient de mens, moeite dient de mensheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20:26
Mistraller schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 18:04:
[...]

Daar zullen nogal wat fees vanaf gaan dus...
Uiteraard, fees en rente.
Wat betreft de leverage; hoe zit dat dan als er meer verlies is geleden dan het onderpand? Of wordt er dan automatisch een order uitgevoerd.
De positie wordt automatisch gesloten als het verlies te groot wordt ten opzichte van het onderpand. Dit gebeurt al een stuk voordat het onderpand "op" is, omdat een dergelijke liquidatie middels een market order gebeurt waardoor mogelijk een minder goede prijs gehaald wordt.

Je krijgt op de pagina een waarschuwing te zien wanneer je verlies hoog is opgelopen en een liquidatie dreigt (een zogenaamde margin call). Je hebt dan de mogelijkheid om onderpand bij te storten, de positie (deels) zelf te sluiten of gewoon niets te doen en af te wachten.

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pposthoorn
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 12-09 14:04

pposthoorn

Constructeur

Rannasha schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 16:50:
[...]

Dat is zeker een idee. Feitelijk speculeer je hiermee op de koers van "gox-bux", zoals USD op MtGox wel eens genoemd worden. Voordeel is dat zolang de situatie bij MtGox niet verandert, deze koers redelijk in hetzelfde kanaal blijft.

Ik zou alle prijzen echter wel ten opzichte van de Bitcoin-koers uitdrukken. Als BTC verdubbelt ten opzichte van USD, dan zal het gat tussen BTC-e en MtGox ook groeien in absolute waarde, maar wat belangrijk is, is het relatieve verschil.
Hoe zou jij ze ten opzichte van de bitcoin koers uitdrukken, en vooral tov welke koers dan :p
synthesix schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 17:31:
[...]
Ziet er goed uit, hoe bepaal je real-time wanneer je moet aan- en verkopen als ik vragen mag?
Ik ben nu zelf een privé iOS app aan het maken die de huidige bid/ask prijzen van de twee exchanges ophaalt via de tickers. Met een notificatie als een bepaalde waarde of verhouding of wat dan ook bereikt is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
pposthoorn schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 18:21:
[...]
Hoe zou jij ze ten opzichte van de bitcoin koers uitdrukken, en vooral tov welke koers dan :p
Ik zou kijken naar de koers van de welbekende GoxBux. Oftewel: Hoeveel USD (of EUR als je daarin handelt) krijg je voor 1 GoxBux (=1 USD of EUR op MtGox).

Deze koers wordt gegeven door BTC-e bitcoin-koers te delen door de MtGox bitcoin-koers. Op dit moment is dat, kijken naar dollars, 0.8817. Vervolgens plot je deze waarde voor de afgelopen maand ofzo om een idee te krijgen tussen welke extrema deze waarde fluctueert.

Als de GoxBux relatief laag staat, koop je deze. Dat doe je dan door op BTC-e bitcoins te kopen en ze op MtGox te verkopen. Stijgt de GoxBux koers, dan verkoop je ze door het proces om te keren.

Door er op deze manier naar te kijken ben je in feite aan het speculeren op een enkele koers: GoxBux/USD. Dat dit currency-paar alleen maar als abstractie van parallele handel op 2 exchanges, met bitcoin als smeermiddel, bestaat maakt niet uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

artbitrage, als ik nu €2500,- tussen Bitstamp en kraken verhandel heb ik €30,- winst..
Lijkt weinig, maar het is wel makkelijk verdient :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-09 15:40

FaceDown

Storende factor.

Verwijderd schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 18:31:
artbitrage, als ik nu €2500,- tussen Bitstamp en kraken verhandel heb ik €30,- winst..
Lijkt weinig, maar het is wel makkelijk verdient :)
Klein dipje en je winst := verlies. :)

Ondertussen is de beslissing om volledig in fiat te gaan geen slechte geweest. De markt is behoorlijk zenuwachtig over wat er in China gaat gebeuren. Op goed nieuws wordt niet eens meer gereageerd. Ik voorspel dat we binnen een week een flinke selloff geinitieerd vanuit China gaan krijgen en ik raad dan ook iedereen aan z'n coins te verkopen nu je er nog een goede prijs voor kunt krijgen.

[ Voor 39% gewijzigd door FaceDown op 16-01-2014 18:47 ]

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
FaceDown schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 18:42:
[...]

Klein dipje en je winst := verlies. :)
Niet als je het goed doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Of je het goed doet weet je pas achteraf. Niemand kan tegelijkertijd 2 transacties op 2 exchanges uitvoeren.

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LED-Maniak
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 02:04
FaceDown schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 18:48:
[...]

Of je het goed doet weet je pas achteraf. Niemand kan tegelijkertijd 2 transacties op 2 exchanges uitvoeren.
Dan nog maar eens quoten:
;)

Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
FaceDown schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 18:48:
[...]

Bitcoin exchanges en hun koersontwikkelingen zijn over het algemeen langzaam genoeg dat dit geen problemen oplevert. 2 orders klaarzetten, nog even snel het orderboek checken en vervolgens in tab 1 op versturen klikken, naar tab 2 gaan en daar op versturen klikken. Zit niet meer dan een seconde of twee tussen.

En dergelijke trades niet doen als de marge te klein is. Heb nog nooit verlies gemaakt op een handmatige arb-trade, zelfs niet in tijden van onstuimige koers-bewegingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• synthesix
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 09-09-2017
Rannasha schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 17:39:
[...]

In het geval van GoxBux ben je vooral aan het channel-traden. Die koers kun je, als je naar de relatieve prijs (dus BTC-e USD / GoxBux) van de afgelopen 1-2 maand kijkt, kun je redelijk goed de grenzen van het kanaal bepalen.

De spread-bot die op Kraken BTC/EUR aan het traden is met 0.5 BTC orders, kan wel wat tweaks gebruiken trouwens. Momenteel probeert die een spread van 0.139% te traden. Dus tenzij de bot al >$750K volume heeft de laatste 30 dagen, is dat sowieso verliesgevend. En zelfs met de minimale fee, loop je risico als de koers sterk beweegt en er meer market buys dan sells zijn (of andersom).
Ja is heel gek inderdaad. Hij trekt z'n prijs ook niet weg ofzo. Wellicht dat ie een dealtje heeft gesloten mbt de fees als market maker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
synthesix schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 18:58:
[...]

Ja is heel gek inderdaad. Hij trekt z'n prijs ook niet weg ofzo. Wellicht dat ie een dealtje heeft gesloten mbt de fees als market maker?
Met 0.5 BTC orders? ik neem toch aan dat Kraken geen speciale market-maker tarieven heeft voor zo'n kleine speler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LED-Maniak
Rannasha schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 18:59:
[...]

Met 0.5 BTC orders? ik neem toch aan dat Kraken geen speciale market-maker tarieven heeft voor zo'n kleine speler.
0.5 XBT is nog relatief middelmoot op kraken natuurlijk :P .

Als je die spreadbot laat kijken naar de trend en daarmee kiest of hij moet beginnen met een ask of bid, dan verklein je het risico op verlies alweer.

Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuSeLive
  • Niet online
Iemand bekend met deze trading bot?
https://bitcointalk.org/index.php?topic=329168.0

Automatisch altcoins verhandelen op Cryptsy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• synthesix
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 09-09-2017
Rannasha schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 18:59:
[...]

Ik denk dat je toch nog wel aardig volume pakt als je zo strak quote.Meer dan als je voor 100 keer dat volume orders doet maar nooit de beste prijs hebt. Ik heb ter vergelijking mijn eigen volume sinds vanmiddag even bekeken: 12.000 USD in 170 trades. Zijn grotendeels echt mini orders van 0.1 btc enzo, en ook nog meestal op de ltc markten waar het volume 5-10 keer zo klein is. Als ie 3 keer zoveel omzet gemiddeld zit je al over de 1 mio per maand, lijkt me niet zo heel ver gezocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23:51
Major release 1 van m'n Kraken app is gesubmit. Het voegt de volgende functionaliteit toe: overview van je balans, overview van je open & closed orders en de mogelijkheid om orders te cancellen.

Ik hoop dat het binnen 5 dagen in de store staat, maar er is een kans dat hij geweigerd wordt omdat ik geen API key mee heb gestuurd voor de testers.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/aeCouoU.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T homass
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 12-07 23:07
PMuizen schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 11:03:
[...]
Ik kreeg gister een bericht dat ik de coinye coins terug moest halen op mijn eigen wallet. De coins die er nog op stonden zouden ze op willekeurige accounts storten..
Jammer dat ik nooit een bericht heb gekregen, gvd leuk 1.4m van die coinye coins weg 8)7. Had het gewoon gelijk moeten withdrawen. Handelen op dodgy sites doen we dus ook niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• two
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 01:06

two

Avalaxy schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 20:20:
Major release 1 van m'n Kraken app is gesubmit. Het voegt de volgende functionaliteit toe: overview van je balans, overview van je open & closed orders en de mogelijkheid om orders te cancellen.

Ik hoop dat het binnen 5 dagen in de store staat, maar er is een kans dat hij geweigerd wordt omdat ik geen API key mee heb gestuurd voor de testers.

[afbeelding]
Hoe is het afgelopen met die kerel die je kopieerde?

Had 'm nog een topicreport gegeven btw ;)

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
mimang schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 20:43:
[...]

Hoe is het afgelopen met die kerel die je kopieerde?

Had 'm nog een topicreport gegeven btw ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pposthoorn

pposthoorn

Constructeur

Rannasha schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 18:26:
[...]

Ik zou kijken naar de koers van de welbekende GoxBux. Oftewel: Hoeveel USD (of EUR als je daarin handelt) krijg je voor 1 GoxBux (=1 USD of EUR op MtGox).

Deze koers wordt gegeven door BTC-e bitcoin-koers te delen door de MtGox bitcoin-koers. Op dit moment is dat, kijken naar dollars, 0.8817. Vervolgens plot je deze waarde voor de afgelopen maand ofzo om een idee te krijgen tussen welke extrema deze waarde fluctueert.

Als de GoxBux relatief laag staat, koop je deze. Dat doe je dan door op BTC-e bitcoins te kopen en ze op MtGox te verkopen. Stijgt de GoxBux koers, dan verkoop je ze door het proces om te keren.

Door er op deze manier naar te kijken ben je in feite aan het speculeren op een enkele koers: GoxBux/USD. Dat dit currency-paar alleen maar als abstractie van parallele handel op 2 exchanges, met bitcoin als smeermiddel, bestaat maakt niet uit.
Het is even wennen maar uiteindelijk werkt het idd toch wel beter. Ik heb nu iig 1 grafiek waar ik naar hoef te kijken om te zien of ik moet kopen of verkopen :P
Avalaxy schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 20:20:

[afbeelding]
Congrats, ziet er goed uit!

Ik kan er niks mee want ik heb geen WP maar toch goed dat er steeds meer apps komen (waar je ook echt wat aan hebt en niet van die ticker apps waar er al 100 van zijn :9 )

[ Voor 44% gewijzigd door pposthoorn op 16-01-2014 20:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tsandfort
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 11-05 14:35
Afbeeldingslocatie: http://i1015.photobucket.com/albums/af271/thomassandfort/283.jpg

Iemand wilde heel graag van zijn bitcoins af? In een keer 283BTC doorheen gejast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zit even op Bitcoinwisdom de grafieken van Bitcoin.de te bekijken, wat gebeurt daar? al die raare uitschieters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistraller
Verwijderd schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 21:59:
Zit even op Bitcoinwisdom de grafieken van Bitcoin.de te bekijken, wat gebeurt daar? al die raare uitschieters.
Dat heb ik me ook al vaker afgevraagd. Die koers volgt de trend ook helemaal niet zo mooi.

---------------

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boekel
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-06 23:31

boekel

Dusss...

LED-Maniak schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 17:04:
[...]

BTC.SX is leverage 10:1 en tegenwoordig kan je ook limit en trailing order meegeven.
Wat een vage site zeg, met 0,2 wat geprobeerd, orders schijnen op Mt. Gox gedaan te worden?
Positie geopend, is gekocht om 21:25 voor 929.896, maar op bitcoinwisdom kan ik zien dat ie voor 924.3495 is uitgevoerd...

Ben benieuwd....

http://www.boekel.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
tsandfort schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 21:35:
[afbeelding]

Iemand wilde heel graag van zijn bitcoins af? In een keer 283BTC doorheen gejast.
Niet schokkend. Zelfs 2000 coins in één klap komt vaak genoeg voor.
Verwijderd schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 21:59:
Extreem laag volume met een aantal pump/dumpers :P Wel apart dat die lijn zo recht is, beweegt echt totaal niet mee met de markt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• two

two

Avalaxy schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 20:45:
[...]

Ook geen reactie van hem?

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LED-Maniak
boekel schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 22:21:
[...]

Wat een vage site zeg, met 0,2 wat geprobeerd, orders schijnen op Mt. Gox gedaan te worden?
Positie geopend, is gekocht om 21:25 voor 929.896, maar op bitcoinwisdom kan ik zien dat ie voor 924.3495 is uitgevoerd...

Ben benieuwd....
Idd. Heb je wel een limiet order gebruikt? Als je long ging dan is 924 natuurlijk beter ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
Nee, niks. Maar z'n initiatief zou toch kansloos zijn aangezien Payward gewoon met een eigen Android app komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• two

two

Avalaxy schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 22:41:
[...]

Nee, niks. Maar z'n initiatief zou toch kansloos zijn aangezien Payward gewoon met een eigen Android app komt.
Nee precies :) Gewoon om lachen. Wie kiest er nou voor een onofficiële app als je er een officiële is?

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boekel
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-06 23:31

boekel

Dusss...

LED-Maniak schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 22:37:
[...]

Idd. Heb je wel een limiet order gebruikt? Als je long ging dan is 924 natuurlijk beter ;)
long ja, dus 5 dollar is weggesnoept...

Limiet order is alleen de sluitconditie, kan alleen op grote buy of sell knop klikken...

http://www.boekel.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luit
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
http://newsbtc.com/2014/0...y-category-february-10th/

Leuk nieuwtje (eBay UK gaat een categorie voor viruele currency toevoegen).

[ Voor 23% gewijzigd door Luit op 16-01-2014 23:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistraller
Toch wel apart. Ebay is eigenaar van Paypal, en paypal en bitcoin zijn gewoon elkaars directe concurrenten. Tenzij paypal als intermediair gaat werken zodat je via mail in coins kunt betalen oid.

---------------

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pposthoorn

pposthoorn

Constructeur

Mistraller schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 23:25:
[...]

Toch wel apart. Ebay is eigenaar van Paypal, en paypal en bitcoin zijn gewoon elkaars directe concurrenten. Tenzij paypal als intermediair gaat werken zodat je via mail in coins kunt betalen oid.
Wellicht kan Paypal bitcoin als ondersteunde currency toevoegen. Zodat je niet alleen met USD en EUR kan betalen via het Paypal systeem maar ook met Bitcoin. Lijkt mij op zich geen raar idee.

Edit: Zo kan je bvb de confirmation time omzeilen. Paypal weet of de betaler het bitcoin saldo heeft en kan dit bevestigen naar de ontvanger. De werkelijke transactie volgt dan later vanzelf.

[ Voor 15% gewijzigd door pposthoorn op 16-01-2014 23:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
Volgens mij is het inderdaad niet per sé bitcoin óf Paypal, volgens mij is het een win-win als paypal gewoon bitcoin accepteert :) Het lijkt mij onrealistisch, maar wie weet. Het zou wel een flinke klapper zijn voor bitcoin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skeltenaer
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
Avalaxy schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 23:37:
Volgens mij is het inderdaad niet per sé bitcoin óf Paypal, volgens mij is het een win-win als paypal gewoon bitcoin accepteert :) Het lijkt mij onrealistisch, maar wie weet. Het zou wel een flinke klapper zijn voor bitcoin.
Eens. Zie Kodak, vroeger marktleider in maar nu praktisch niks meer. Gewoon omdat ze geen potentie zagen in digitale fotografie. Kodak had pas te laat door dat digitale fotografie serieus was terwijl andere bedrijven wel vroeg potentie zagen.

Early adopter van Bitcoin zijn zou grote voordelen voor Paypal kunnen betekenen later :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Luit schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 23:19:
http://newsbtc.com/2014/0...y-category-february-10th/

Leuk nieuwtje (eBay UK gaat een categorie voor viruele currency toevoegen).
Is niet meer dan een gerucht op dit moment.

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blord
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 05-10 20:29

Blord

Hello Kitty !

BTC crash, how low can you go ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fivel
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 26-06-2024
Blord schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 01:02:
880$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pposthoorn

pposthoorn

Constructeur

Blord schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 01:02:
Crash?

Bedoel je dat de koers de afgelopen dag ~3% is gedaald? Dat is geen crash. Zelfs bij de AEX is dat geen crash :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blord

Blord

Hello Kitty !

Ik ben volledig fiat gegaan. Welke koers om in te stappen ?
Euh, je zit $100 naast. :)

[ Voor 57% gewijzigd door Blord op 17-01-2014 01:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fivel
Blord schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 01:07:
880$

EDIT:
Blord schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 01:07:

[...]

Euh, je zit $100 naast. :)
Hoezo? MTGox staat nu rond 910$

[ Voor 42% gewijzigd door Fivel op 17-01-2014 01:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blord

Blord

Hello Kitty !

BTC-E en BitStamp zitten nu op $810

Gelukkig zit op $805 een wall van 434BTC om de klap op te vangen. :X

[ Voor 51% gewijzigd door Blord op 17-01-2014 01:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fivel
Blord schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 01:20:
BTC-E en BitStamp zitten nu op $810

Gelukkig zit op $805 een wall van 434BTC om de klap op te vangen. :X
Maar hé, weekend komt eraan. We weten wat er voorgaande weekenden is gebeurd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blord

Blord

Hello Kitty !

WTH, iemand heeft die wall van 434BTC in een keer opgekocht.

Afbeeldingslocatie: http://users.telenet.be/nihao/BTC-e.png

[ Voor 34% gewijzigd door Blord op 17-01-2014 01:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
Hmm, hier was ie nog niet gepost zie ik: http://www.forbes.com/sit...ilk-road-bitcoin-kind-of/.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Tot ze erachter komen dat ze een password nodig hebben om de coins te spenderen.. oops!

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blord

Blord

Hello Kitty !

Och, even de NSA supercomputer aanzetten en de key is zo gevonden. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.nu.nl/tech/367...euro-bitcoins-veilen.html

Wat betekent dit op de koers?
Positief of negatief dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Wat is 30000 op 12000000? Niks dus. Hooguit een dipje in de prijs.

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
Een dergelijke hoeveelheid coins zal waarschijnlijk worden opgekocht door een grote investeerder. De echt grote transacties vinden nu ook al dikwijls buiten de exchanges om plaats, dus in die zin is deze veiling niet anders, behalve dat het nu voor het publiek zichtbaar zal zijn welke prijs er voor betaald wordt. Voor grote investeerders is deze veiling erg interessant, want het levert een perfect legale en betrouwbare bron van Bitcoins op.

Het is erg onwaarschijnlijk dat deze coins zomaar op een exchange gedumpt worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn19
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 28-07 12:47
Toch maar eens kijken waar Nu.nl zijn bronnen vandaan haalt.

Forbes meldt dat er nog geen idee is hoe de Bitcoin geliquideerd zullen worden en Nu.nl weet dat ze geveild worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
m19 schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 08:38:
Toch maar eens kijken waar Nu.nl zijn bronnen vandaan haalt.

Forbes meldt dat er nog geen idee is hoe de Bitcoin geliquideerd zullen worden en Nu.nl weet dat ze geveild worden.
Een veiling is wel standaard bij in beslag genomen zaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Grote gevolgen stond in het artikel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Verwijderd schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 08:42:
Grote gevolgen stond in het artikel
Zelfverzonnen door de redactie van nu.nl.

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 06-10 21:50

Dennahz

Life feels like hell should.

Rannasha schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 13:54:
[...]

Waarom mine je DigiByte dan, want die coin voegt, net als het hele hype-coin arsenaal, niets toe aan de crypto-currency wereld.
Lees het topic maar eens goed. Oftewel is het een echt goed opgezette scam, of ze zijn er echt heel serieus mee bezig. Krijgt al behoorlijk wat aandacht + de naam is natuurlijk super :)

Kan het ook mis hebben natuurlijk, maar denk dat deze munt echt veel potentie heeft.

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
Dennahz schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 09:31:
[...]

Lees het topic maar eens goed. Oftewel is het een echt goed opgezette scam, of ze zijn er echt heel serieus mee bezig. Krijgt al behoorlijk wat aandacht + de naam is natuurlijk super :)

Kan het ook mis hebben natuurlijk, maar denk dat deze munt echt veel potentie heeft.
Ik hoop dat je het me vergeeft dat ik niet alle 86 pagina's van dat topic door ga lezen, maar me beperk tot de inhoud van de topicstart (die ik overigens een tijdje terug al gelezen heb, ik hou het altcoin-gedeelte van Bitcointalk goed in de gaten).

De 6 voordelen van DigiByte, aldus de makers:
1) Speed: DigiByte is Blazing fast! Much faster than Bitcoin & Litecoin, fast enough to buy coffee at Starbucks in a few seconds if they ever decided to use DigiByte!
DGB heeft een block-target van 1 minuut. De "in a few seconds" beschrijving kan dus alleen als het gaat om een 0-conf transactie en dat kan met BTC/LTC net zo goed. 1 minuut block target is nog steeds te traag om te wachten op 1-conf in veel drukke winkels, zoals supermarkten. Je moet gemiddeld 1 minuut wachten na betaling, maar dit kan best langer zijn dankzij de variatie in tijd tussen blocks. Zie je het al voor je? Iedereen in de kassa bij de Appie die een minuut moet wachten? Kortom: 0-conf is nog steeds vereist in winkels.

En zoals ik al vaker aangegeven heb, zijn snelle confirmations minder veilig per confirmation, dus voor dezelfde veiligheid moet je met een snelle coins meer confirmations hebben dan met een langzame, wat het snelheids voordeel deels ongedaan maakt. Bijkomend probleem is dat snelle coins een veel grotere orphan-rate hebben, wat zorgt voor weggegooide rekenkracht en transacties die bevestigd lijken te zijn, maar waarvan de bevestiging iets later (tijdelijk) wordt teruggedraaid.
2) Transactional Currency: With 21 billion coins, Digibyte will become primarily a worldwide currency traded for goods & services and not a volatile speculative commodity like Bitcoin. DigiByte has a natural ratio to Bitcoin of 1:1000. So if Bitcoin is worth $1,000 DigiByte should be worth $1 -$10. A Perfect price for buying goods & services. No one likes to look in there wallet and see they have 0.001 coins, 1,000.00 DigiBytes are much more appealing.
Hernoem 0,001 Bitcoin naar milibit of eventueel een meer flashy naam (MiBi?). Nu zijn er opeens 21 miljard MiBi's. Problem solved! De totale hoeveelheid coins maakt niets uit gezien je vrij kan kiezen wat je als basis eenheid neemt en hoe je met de komma schuift. Hou de 21 miljard DGB even in het achterhoofd, ik kom daar zo nog op terug.
3) Community: DigiByte was planned and designed for over a month before launch. Now, we open the community up to all those wishing to participate and contribute to its success.
Ik zie niet waarom dit onder de voordelen valt... Een scrypt-kloon met wat custom parameters kun je tegenwoordig a la carte laten maken door een geautomatiseerd script op een website. Vul je parameters in, kies een naam, stuur wat Bitcoin naar de maker als betaling en voila, je hebt je eigen coin. Daar heb je geen maand voor nodig. Sowieso zijn de parameters van DGB verre van uniek, genoeg altcoins met vergelijkbare parameters.
4) Fair Launch: DigiByte was announced over 3 days ahead of time. It was delivered at the exact minute advertised with a countdown timer for a fair launch. Over a half million dollars in hardware were thrown at the network in the first few minutes alone.
Okay. Leuk dat de coin niet in het geheim is gelanceerd of een klein aantal super-grote blocks had voor de early birds, maar een eerlijke launch hoort standaard te zijn voor iedere coin die zichzelf serieus neemt, niet iets dat apart genoemd moet worden.
5) Transparency: The pre-mine of DigiByte is publicly posted and is used to further the long-term success of DigiByte.
Ok. Zelfde verhaal als hierboven: Dergelijke zaken zijn geen voordeel, die horen standaard te zijn.
6) DigiByte Name: You store data in megabytes & gigabytes. Why not store money with DigiBytes?
Een byte is een eenheid van data-volume, gebruikt voor digitale systemen. Digi voor het woord Byte zetten voegt dus ook niets toe. De naam DigiByte roept geen enkele associatie op met geld.

Om, zoals beloofd, even terug te komen op de 21 miljard DGB die er in totaal zullen zijn... Laten we even de specs er bij pakken:
21 Billion Total Coins
60 Second Block Target
1st 3 days reward will be 16,000 per block
Then 8,000 DGB Per Block, Reward Halves Every 2 Years
0.5 % Pre-Mine (105 Million) Note: We are effectively now a .25% premine as almost half has been given away.
Scrypt, POW
Difficulty Re-Target every 2.4 hours or 144 blocks
De eerste 3 dagen blocks van 16K, dat zijn 3 * 24 * 60 * 16000 = 69,12M coins. 105M coin premine. Daarna 8K coins per block, met een halfwaardetijd van 2 jaar. De eerste 2 jaar worden er dus 2 * 365 * 24 * 60 * 8000 = 8409,6M coins gemined. De volgende 2 jaar 4204,8M coins, enz... Tel je deze meetkundige reeks bij elkaar op krijg je een totaal van 16819,2M coins. Plus de coins van de eerste 3 dagen en de premine maakt 16993,32M coins oftewel net geen 17 miljard. En geen 21 miljard.

Waarom wil ik mijn geld toevertrouwen aan een coin waarvan de makers middelbare school wiskunde niet goed beheersen?

Anyway, dat rekenfoutje negerend blijft het zo dat DigiByte een dertien-in-een-dozijn scrypt-kloon-coin is, waarvan enkel wat parameters zijn verandert en er geen schrijntje innovatie in zit. De makers zullen het ongetwijfeld goed bedoelen, maar met goede bedoelingen alleen kom je er niet. Natuurlijk zul je als miner hier wat geld mee kunnen verdienen, eventueel kun je ook geluk hebben met een fortuinlijk getimede pump-en-dump, maar laten we vooral niet gaan beweren dat deze coin enige toekomst heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-10 23:35

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Avalaxy schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 23:37:
Ze staan er niet onwelwillend tegenover, alleen er volg nog geen actie: http://webwereld.nl/e-com...paypal-gelooft-in-bitcoin

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchRam
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 07-09 01:05
De hele technische zaak is niet wat een altcoin populair maakt. Dat blijft toch vooral marketing en dat doen ze heel goed. Wat is er immers uniek aan DOGE, wat toch een succes te noemen valt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 06-10 21:50

Dennahz

Life feels like hell should.

DutchRam schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 11:20:
[...]

De hele technische zaak is niet wat een altcoin populair maakt. Dat blijft toch vooral marketing en dat doen ze heel goed. Wat is er immers uniek aan DOGE, wat toch een succes te noemen valt?
Inderdaad. Ik denk dat je iets teveel naar de technische kant van het verhaal kijkt, Rannasha.
Waarom zijn bepaalde coins een succes en andere niet? Puur marketing en/of hype. DGB doet vooral aan het eerste. Daarom geloof ik beste in het succes van de munt. Ze zijn echt heel erg bezig om naam te maken, er komt steeds meer interesse, enz.

We zullen het wel zien als hij op de eerste exchanges komt. Ik mine geen willekeurige crapcoins meer hoor. DOGE heb ik (achteraf helaas) ook overgeslagen.

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
DutchRam schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 11:20:
[...]

Populariteit dankzij marketing is iets tijdelijks. Bitcoin bestaat al en is nog steeds aan het groeien. Als een coin dat wil verbeteren, dan moet deze coin iets bieden dat op lange termijn waardevol is, een marketing-campagne of een flashy logo is niet genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchRam
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 07-09 01:05
Rannasha schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 11:25:
[...]Populariteit dankzij marketing is iets tijdelijks. Bitcoin bestaat al en is nog steeds aan het groeien. Als een coin dat wil verbeteren, dan moet deze coin iets bieden dat op lange termijn waardevol is, een marketing-campagne of een flashy logo is niet genoeg.
Als ze straks op meerdere plekken te gebruiken zijn dan hebben ze lange termijn waarde. Trouwens (even terug naar je lange verhaal), het zeggen dat iets 'standaard' is of hoort te zijn, maakt het niet ineens zo. De meeste altcoins hebben een uitleg in de trant van: 'premine: 4% voor onkosten'. Dat is eerder de standaard dan een goede verklaring en transparantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markklok
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06-10 08:37

markklok

< Tijdelijk buiten gebruik >

Bitcoinwisdom had ff troubles...

Load failed, retry after 5 seconds.
Probably Reason
BitcoinWisdom is temporary down
Domain is not bitcoinwisdom.com
Network issue

Legion 7i i9 3080 32gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 02-10 23:05
Rannasha schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 11:25:
[...]

Populariteit dankzij marketing is iets tijdelijks. Bitcoin bestaat al en is nog steeds aan het groeien. Als een coin dat wil verbeteren, dan moet deze coin iets bieden dat op lange termijn waardevol is, een marketing-campagne of een flashy logo is niet genoeg.
Ben het op zich wel eens met Rannasha hier. Wat voegen al die alt-coins op de lange termijn toe?
Neemt niet weg dat (nieuwe) alt-coins geen goede ontwikkeling is! De cryptocurrency evolueert zo langzaam en er zal op de duur echt wel iets waardevols uitkomen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Weekendcrash incoming! Ik blijf lekker in USD! :)

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FaceDown schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 12:40:
Laten we het gewoon de ''eind van januari 2014 crash'' noemen in plaats van die onzinterm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisO
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 07-10 14:50
FaceDown schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 12:40:
Welke weekend crash? Iedereen verwacht elke week een weekend crash, waardoor de crash uiteindelijk eerder komt of uitblijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markklok

markklok

Kraken had wat mij betreft op / boven de € 605 mogen blijven :)

Nu ff omhoog en dan mag hij weer naar beneden donderen })

Legion 7i i9 3080 32gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blord

Blord

Hello Kitty !

Ik moet zeggen dat de balance op MtGox niet slecht doet. Omdat de interface niet handig is heb ik de doelstellingen flink extreem gezet om toch niet continue te moeten handelen. Die leveren mij toch een voordeel op op lange termijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vertigoo
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 17-06 09:30

vertigoo

Welcome to the jungle

Verwijderd schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 12:43:
[...]

Laten we het gewoon de ''eind van januari 2014 crash'' noemen in plaats van die onzinterm.
Het is nu mid januari en of er een eind januari crash komt is nog maar de vraag

Ik heb liever een stijging komend weekend, Kan ik mijn coins nog voor een mooi prijsje verkopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blord

Blord

Hello Kitty !

Twee weken is toch nog een flinke periode voor een daytrader. Die kijken meestal de situatie tot op de minuut of zelfs seconden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm, MtGox is op www.Bitcoinwisdom.com van zijn plaats verstoten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
Kijken naar de koers van de afgelopen maand zitten we nog steeds in een lichte stijgende trend, waarvan dit toch echt wel zo'n beetje de bodem is. Tenzij er raar nieuws uitkomt (wat ik eigenlijk niet verwacht, van China hebben we het effect allang gezien en die FBI selloff zal geen groot effect hebben) verwacht ik dat hij vanaf hier weer gaat stijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Avalaxy schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 14:35:
Kijken naar de koers van de afgelopen maand zitten we nog steeds in een lichte stijgende trend, waarvan dit toch echt wel zo'n beetje de bodem is. Tenzij er raar nieuws uitkomt (wat ik eigenlijk niet verwacht, van China hebben we het effect allang gezien en die FBI selloff zal geen groot effect hebben) verwacht ik dat hij vanaf hier weer gaat stijgen.
Ik verwacht toch echt nog een dip rond 31 Januari.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zomertje
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 00:28

zomertje

Barisax knorretje

Verwijderd schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 14:38:
[...]

Ik verwacht toch echt nog een dip rond 31 Januari.
Dat is wat mij ook doet twijfelen. Als de dip niet komt van de Chinezen, dan wel van de mensen die bang zijn voor een dip en uitstappen....

het ultieme jaargetijde.... | #!/usr/bin/girl | Art prints and fun

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een buy order staan op $880, op MtGox sinds gisteravond. Misschien toch maar naar beneden verplaatsen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skeltenaer
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 15:25:
Ik heb een buy order staan op $880, op MtGox sinds gisteravond. Misschien toch maar naar beneden verplaatsen? :)
Als je je orders naar beneden gaat plaatsen als de koers eventjes zakt raakt hij ze natuurlijk nooit ;) Denk dat 880 wel realistisch is, maargoed blijft voorspellen natuurlijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vertigoo
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 17-06 09:30

vertigoo

Welcome to the jungle

Skeltenaer schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 15:38:
[...]

Als je je orders naar beneden gaat plaatsen als de koers eventjes zakt raakt hij ze natuurlijk nooit ;) Denk dat 880 wel realistisch is, maargoed blijft voorspellen natuurlijk!
Ik noem 2 dagen niet eventjes. Zolang is de koers al aan het zakken namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biersteker
  • Laatst online: 11-10 18:00

Originally, a hacker was someone who makes furniture with an axe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistraller
aaargh...bitcoin van anderzorg binnen op blockchain...wil ik hem naar kraken overzetten, vergeet ik de fee in de haast... ik wil de mogelijk dip niet afwachten, had hem graag even opzij gezet boven de 600€

Ik zit nu 4 uur later pas op 2 confirmations...

Maar ook de betaling van anderzorg naar mij van 10u zit pas op 2 confirms. Is het zo dat die ook eerst meer confirms moet hebben voordat mijn overboeking de benodigde 6 confirms heeft?

---------------

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
Mistraller schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 16:20:
aaargh...bitcoin van anderzorg binnen op blockchain...wil ik hem naar kraken overzetten, vergeet ik de fee in de haast... ik wil de mogelijk dip niet afwachten, had hem graag even opzij gezet boven de 600€

Ik zit nu 4 uur later pas op 2 confirmations...

Maar ook de betaling van anderzorg naar mij van 10u zit pas op 2 confirms. Is het zo dat die ook eerst meer confirms moet hebben voordat mijn overboeking de benodigde 6 confirms heeft?
In feite maakt enkel de timing van de eerste confirmation uit. Dat is het moment waarop een transactie in een block wordt opgenomen. In de daaropvolgende blocks wordt er niets met de transactie meer gedaan. Zodra een transactie in een block zit, zal deze met iedere volgende block dat gemined wordt een verder confirmation krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markklok

markklok

Mag hopen dat als dadelijk de buyrun start dat hij flink omhoog schiet

Legion 7i i9 3080 32gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BAVAROIS
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-08 23:36
markklok schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 16:27:
Mag hopen dat als dadelijk de buyrun start dat hij flink omhoog schiet
Ik reken daar niet al te veel op. Tot 31 januari zal iedereen erg voorzichtig zijn, en de kat uit de boom kijken.

Ik heb de afgelopen dagen ongeveer de helft van m'n coins omgezet in fiat, de rest staat voor langere tijd weg. (2 jaar)
Als ik het zo inschat zal de koers beetje bij beetje inzakken, tot +/- €500,-. Het al dan niet fake volume van Huobi zakt ook met de dag verder weg. Waarschijnlijk is de dip bereikt rond 28 januari, daarna zal het stijgen door koopjesjagers. Een enorme selloff verwacht ik niet meer rond de 31e.

Just my 2 cents.

Een pessimist is een realistische optimist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistraller
Rannasha schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 16:23:
[...]

In feite maakt enkel de timing van de eerste confirmation uit. Dat is het moment waarop een transactie in een block wordt opgenomen. In de daaropvolgende blocks wordt er niets met de transactie meer gedaan. Zodra een transactie in een block zit, zal deze met iedere volgende block dat gemined wordt een verder confirmation krijgen.
Inderdaad. De volgende confirms kwamen keurig na 10 minuten binnen. Denk dat vooral de transactie van anderzorg dus de mijne vertraagd heeft omdat die hetzelfde aantal confirms heeft.
Ben nu fiat gegaan op 585, valt me nog mee. Na het nieuws van de silkroad coins had ik een grotere drop verwacht.
Nu nog even bedenken waar ik een buy zet.
Beetje irritant ook dat dat allemaal precies vandaag valt, want ik zat in een cursus, en met OTP inloggen op een smartphone browser is ruk. Bezig zijn met koersen op een moment dat je niet kan kijken/handelen is niet handig.

---------------

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dieter87
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 29-07-2023
Kan toch die paniek niet begrijpen wat verteld wordt. Niemand van die chinezen laat zijn geld staan tot 31 januari. Wat een broekschijters aan de koers momenteel te zien.. (ligt NIET aan de chinezen..)
Dat nieuws van de FBI is ook al eindje bekend .. dus waarom de dip NU ?

Ik hoor enkel maar positieve berichten sinds 2014
- zynga
- overstock die bitcoin aanvaard EN direct succes is met 250k sales op 1 dag
- BTC automaten in amerika
- etc

[ Voor 9% gewijzigd door dieter87 op 17-01-2014 17:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
De bitcoinmarkt is gewoon extreem irrationeel. Veel noobtraders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dieter87
Dat blijkt maar nog eens vandaag. Een koers <600 is niet realistisch gezien geen slecht nieuws naar buiten kwam.
Was het traden ook in 2013 zo? Ik ben maar begonnen begin 2014 tijdens de Zynga piek (en bijhorende drop)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
Yup. China liet één scheet en de hele wereld was aan het janken. Ik noem een 50% drop door wat geruchten uit China niet rationeel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dieter87
Oke maar toen was er nog op zijn minst een reden (daling natuurlijk buiten proportie), maar nu daalt alles op basis van lucht 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
Ah dat is altijd al zo geweest hoor. Helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
Mistraller schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 16:57:
[...]

Inderdaad. De volgende confirms kwamen keurig na 10 minuten binnen. Denk dat vooral de transactie van anderzorg dus de mijne vertraagd heeft omdat die hetzelfde aantal confirms heeft.
Dat klopt, je kunt een transactie versturen zelfs als een of meerdere van de inputs nog geen confirmations heeft. Uiteraard kan deze transactie pas in een block opgenomen worden zodra de parent-transactie opgenomen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blord

Blord

Hello Kitty !

Op BTC-e zie je nu enorme walls om de koers op te stutten. Ik vraag me altijd af wie dat allemaal doen ? Toch niet de Russissche maffia om de koers kunstmatig hoog te houden om daarna enorme duik te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markklok

markklok

Blord schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 17:24:
Op BTC-e zie je nu enorme walls om de koers op te stutten. Ik vraag me altijd af wie dat allemaal doen ? Toch niet de Russissche maffia om de koers kunstmatig hoog te houden om daarna enorme duik te maken.
Is niet erg ! :) To tha moooooon *kuch* *kuch*

Legion 7i i9 3080 32gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blord

Blord

Hello Kitty !

To the pit zal je bedoelen. In een dalende markt is dat niet vol te houden. De druk wordt enorm en dan barst de wall...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markklok

markklok

Blord schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 17:30:
To the pit zal je bedoelen. In een dalende markt is dat niet vol te houden. De druk wordt enorm en dan barst de wall...
Vind ik prima... Als hij maar eerst boven de € 605 (Kraken) uitkomt :)

Legion 7i i9 3080 32gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markklok

markklok

*cut his losses* poef 86 euries :)

Wel grappig dat alle grafiekjes nu ineens rood worden hehehe :)

[ Voor 50% gewijzigd door markklok op 17-01-2014 19:33 ]

Legion 7i i9 3080 32gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SysRq
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-10 17:06
Pff, net op tijd voor € 620 verkocht. Nu even wachten, de vraag is alleen hoelang... :)

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markklok

markklok

SysRq schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 19:34:
Pff, net op tijd voor € 620 verkocht. Nu even wachten, de vraag is alleen hoelang... :)
Ik had weer net op 605 in moeten springen..... you win some.. you lose some

Legion 7i i9 3080 32gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blord

Blord

Hello Kitty !

knip hier stond onzin.

***edit***

[ Voor 87% gewijzigd door Blord op 17-01-2014 19:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
Lose.

Wanneer leren mensen dat nou eens |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markklok

markklok

Avalaxy schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 20:02:
[...]

Lose.

Wanneer leren mensen dat nou eens |:(
:+ sorry was nog in een emotionele bui....

Legion 7i i9 3080 32gb

Pagina: 1 ... 90 ... 178 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Deze topic is bedoeld voor discussie over de handel en koersverloop van cryptocurrencies. Aangezien er nu een speciaal forum is voor cryptocurrencies kunnen voor specifieke vragen gewoon topics worden geopend (met in ogenschouw nemende de algemene regels voor het openen van topics - vragen die niet topicwaardig zijn zouden hier uberaupt niet gesteld moeten worden)

Discussies en ontwikkelingen aangaande MtGox gaarne bespreken in Mt.Gox - Huidige status en ontwikkelingen

Referral codes zijn niet toegestaan en worden onherroepelijk verwijderd conform Het algemeen beleid