Cryptocurrency - handel en koers Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 83 ... 178 Laatste
Acties:
  • 538.677 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FaceDown schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 22:17:
Verwacht dat de koers snel nog een keer onderuit gaat, aangezien er niks dan slecht nieuws uit China komt. Die Chinezen kunnen dadelijk geen reet meer met hun BTC. Ten eerst kunnen ze er geen fiat voor krijgen, ten tweede kunnen ze ze nergens spenderen. Ik verwacht dat BTCChina dan ook gewoon dicht zal gaan. Dat zal een flinke klap voor de BTC zijn.
January 7, 2014
Dear Customers,
Happy New Year!
2014 is here, and on behalf of BTC China, I would like to take the opportunity to personally wish you a happy and prosperous new year. Looking back, 2013 was a huge year for Bitcoin, attracting worldwide attention. From our humble beginnings in the summer of 2011, BTC China has followed Bitcoin’s rise and has grown steadily with your support. We thank you for that.
On December 16, we made an extremely difficult decision to abruptly raise our trading commission fees, back to the standard 0.3% level before we eliminated fees in late September. I would like to sincerely apologize for the abrupt nature of that decision, where we were not able to adequately notify our users, and give a proper explanation. The actual circumstances were complicated, and I assure you it was a difficult but necessary decision at that time. Due to imminent regulatory threats at that time, we felt we had to proactively reintroduce trading commissions, in order to promote a more sustainable Bitcoin trading atmosphere, with lower volatility. We now strongly believe that a zero-commission fee structure creates a frictionless trading environment, which causes large price volatilities, and encourages market speculation. By re-introducing a trading commission, we hope to foster a healthier marketplace, aiming for better price stability, to benefit Bitcoin in the long term. I hope you can understand our decision.
Now, I am excited to share with you three exciting things that we have put in place:
Maker-Taker fee structure. This new innovative fee structure will maintain a small 0.3% commission for traders, while rewarding market makers with a rebate. (The reward is effectively a “negative” commission, for market makers.) In summary, our company will still not be making money in commission revenue, giving all the benefits to our customers. By having a trading commission, this will reduce market volatility and reduce wild price fluctuations, which we believe is good for the entire Bitcoin market and ecosystem.
BTCC Voucher for deposits. This is BTC China’s new CNY deposit method, with many unique advantages. You can buy it easily from our network of resellers; it can be instantly credited into your BTC China account for trading. Best of all, BTCC Vouchers have no CNY withdrawal fees. They can be traded freely, and do not have geographical restrictions. You can now purchase BTCC Vouchers from our large list of recommended resellers, with some even offering a discount off of the face value. You can now get instant savings by using these BTCC Vouchers.
Reduction of CNY Withdrawal Fee: From popular demand, and to benefit bitcoin sellers, we have reduced our CNY withdrawal fee from 1.0% down to 0.5%. We thank you for suggesting this.
BTC China is the first and longest running Bitcoin exchange in China. We are committed to being the best Bitcoin platform in China. We know that trading commissions alone is not the only criteria to measure the value and attractiveness of a Bitcoin exchange. Instead, we hope to bring our loyal customers the best combination of high quality customer service, new products and services, in a Bitcoin exchange that is fully in compliance with regulatory authorities.
In recent months, we have faced periods of extremely high traffic, where our servers and customer service teams were not able to meet our desired level of service to our customers. I apologize for that, and we will work extra hard this year, to improve our technology capabilities and grow our customer service team. We have recently expanded our dedicated customer service team to over one dozen full-time employees, and they are passionate and ready to serve you and handle all of your support needs, now on a true 24-by-7 basis.
We will continue to lead the market through innovative products and services. (Have you tried our newest hosted wallet product, Picasso?) As the market leader in China, we will continue to invest in R&D and operations, continue to recruit talented people, and continue our mission of bringing Bitcoin to China, in a sustainable manner.
2014 is already here. Despite the ups and downs that the Bitcoin industry has experienced in 2013, BTC China is committed to building the best Bitcoin platform, so we will never give up. We humbly ask for your continued support, as we go down this journey together. We will continue to grow this company, to offer you the best products and services, this year and for many years to come.
As always, we would love to hear your feedback. Please email us at business@btcchina.com.
Best Wishes, Bobby Lee BTC China CEO, Co-Founder https://www.btcchina.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReQuiem83
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 02-10-2023
FaceDown schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 22:17:
Verwacht dat de koers snel nog een keer onderuit gaat, aangezien er niks dan slecht nieuws uit China komt. Die Chinezen kunnen dadelijk geen reet meer met hun BTC. Ten eerst kunnen ze er geen fiat voor krijgen, ten tweede kunnen ze ze nergens spenderen. Ik verwacht dat BTCChina dan ook gewoon dicht zal gaan. Dat zal een flinke klap voor de BTC zijn.
Ze kunnen doorgaan op andere exchanges en van usd naar cny cashen. Al is de vraag tot wanneer china dat op die manier toelaat. Tevens kunnen ze bitcoin gebruiken bij us/Europese shops waar je met bitcoin kan betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-09 15:40

FaceDown

Storende factor.

Ik weet niet wat je probeert te zeggen maar natuurlijk gaat BTCChina nu niet verklaren dat ze wellicht ermee kappen op korte termijn. Daarmee zouden ze hun business per direct de nek omdraaien.

Het communistische regime in China heeft al duidelijk gemaakt dat ze hun volk willen 'beschermen' tegen BTC. Het feit dat BTCChina nu een maas in de wet gebruikt, gaan ze natuurlijk niet over hun kant laten gaan. Het is alsof drugsverkoop verboden wordt, en coffeeshops vervolgens vouchers gaan verzinnen om te verkopen, en dat het dan opeens zou mogen. Het is een kwestie van tijd voordat de BTC in China verleden tijd is. En dan hebben we een ECHTE crash.

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20:23
FaceDown schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 22:27:
[...]

Ik weet niet wat je probeert te zeggen maar natuurlijk gaat BTCChina nu niet verklaren dat ze wellicht ermee kappen op korte termijn. Daarmee zouden ze hun business per direct de nek omdraaien.

Het communistische regime in China heeft al duidelijk gemaakt dat ze hun volk willen 'beschermen' tegen BTC. Het feit dat BTCChina nu een maas in de wet gebruikt, gaan ze natuurlijk niet over hun kant laten gaan. Het is alsof drugsverkoop verboden wordt, en coffeeshops vervolgens vouchers gaan verzinnen om te verkopen, en dat het dan opeens zou mogen. Het is een kwestie van tijd voordat de BTC in China verleden tijd is. En dan hebben we een ECHTE crash.
Nou, dan zou ik maar snel alles verkopen ;)

Het punt is: je brengt dit met een zekerheid die je feitelijk niet hebt. Ok, de gemiddelde Chineze Jan Lul lab zometeen niets meer met bitcoins. Maar de meer vermogende Chinees is prima in staat om, buiten alle regels om, te handelen. De vraag is: van wie is al het Chineze geld dat nu in XBT zit: de boerenlullen of de rijke stinkerds?

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubenus
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 16:23
Toch een saaie bitcoin dag vandaag. Of lijkt dat zo door het mooie weekend wat we gehad hebben? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snoekds20
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 00:39
het kruipt omhoog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blord
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 05-10 20:29

Blord

Hello Kitty !

Er was een dipje op Kraken. Iemand heeft 6 BTC verkocht onder de marktprijs. Volgens mij moest dat een buy order zijn. Vergissinkje. :9

[ Voor 5% gewijzigd door Blord op 08-01-2014 23:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• two
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 22:35

two

Blord schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 23:32:
Er was een dipje op Kraken. Iemand heeft 6 BTC verkocht onder de marktprijs. Volgens mij moest dat een buy order zijn. Vergissinkje. :9
Voelt zich waarschijnlijk zo nu: http://youtu.be/7XI3U8eupNQ?t=1m35s

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistraller
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 01:09
Blord schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 23:32:
Maar wat ik nu niet helemaal snap, die order wordt dan toch verwerkt met de hoogste buy orders die in het orderboek staan? Zo te zien zijn ze nu in één keer verhandeld. Iemand die dat kan uitleggen?

Net als die low van 550. Hoe gaat dat, als het orderboek verder wel hoger zit?

My solar panels | Soladin loggen? | Strava
---------------
Gemak dient de mens, moeite dient de mensheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn13
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 19-09 13:35
Mistraller schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 23:58:
[...]

Maar wat ik nu niet helemaal snap, die order wordt dan toch verwerkt met de hoogste buy orders die in het orderboek staan? Zo te zien zijn ze nu in één keer verhandeld. Iemand die dat kan uitleggen?

Net als die low van 550. Hoe gaat dat, als het orderboek verder wel hoger zit?
Ik meen ergens gelezen te hebben dat bij dergelijke orders de meest recente prijs wordt gehanteerd. Hoe het exact zit durf ik ook niet te zeggen...

Uit de eerste post in dit topic:
Als een koper meer biedt dan een verkoper vraagt, dan geldt de prijs van degene die als laatst in de rij is gaan staan.

[ Voor 13% gewijzigd door Martijn13 op 09-01-2014 00:02 . Reden: bronvermelding ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Larick
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 01:07
Zo snap ik niet waarom bij een low van 550 gisternacht, mijn buy order van 566 (0.25btc) niet gepakt is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:16

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Ja dat had ik onlangs dus ook op Gox. Erg vreemd allemaal.

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blord

Blord

Hello Kitty !

Kraken is down. Die 606.606 is van mij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boekel
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-06 23:31

boekel

Dusss...

Heeft er iemand een referrer code voor Bitfinex voor mij? (pm)

http://www.boekel.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21:19
Larick schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 00:01:
Zo snap ik niet waarom bij een low van 550 gisternacht, mijn buy order van 566 (0.25btc) niet gepakt is.
De 550 low van gisteravond op Kraken is een bug. Ik heb het gemeld in de Kraken-thread op Bitcointalk en er wordt naar gekeken. Er is geen mogelijkheid dat dat een normaal uitgevoerde order was, want op dat moment waren zowel de bid als de ask in de 580s.

Kraken heeft de afgelopen dagen wel sterke dips gehad, waar de koers in een keer meerdere tientjes onderuit schoot om vervolgens vrij snel weer terug te veren, maar dat waren daadwerkelijke dips die kwamen door grote sell-orders. De 550 had een andere oorzaak.

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boekel

boekel

Dusss...

Eindelijk beweging :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fivel
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 26-06-2024
Ja gelukkig wel, saaie bedoeling hele avond..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 00:16
Gewoon nog steeds hetzelfde zigzagpatroontje. Gaat zo weer gewoon omlaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boekel

boekel

Dusss...

Avalaxy schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 01:16:
Gewoon nog steeds hetzelfde zigzagpatroontje. Gaat zo weer gewoon omlaag.
Prima, had een sell staan op 619, is nu een buy op 603 geworden, maar hij mag ook nog wel even naar 629, daar staat ook nog een sell ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

India heeft ook geen reet gedaan volgens mij :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markklok
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13-10 08:34

markklok

< Tijdelijk buiten gebruik >

Verwijderd schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 08:24:
India heeft ook geen reet gedaan volgens mij :(
Die hadden toch nog een cap van 1 bitcoin per persoon per dag.

Legion 7i i9 3080 32gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen idee,
ik hoop iig dat we deze week / weekend de 700 euro weer aan gaan tikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsmpower
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21:40
markklok schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 08:30:
[...]
Die hadden toch nog een cap van 1 bitcoin per persoon per dag.
Klopt inderdaad, maar alsnog sinds vannacht een licht stijgende lijn (door India?)... En als je hier de 1 maand grafiek bekijkt dan kan je een redelijk rechte lijn trekken die schuin omhoog gaat sinds 18 december:
http://www.bitcoinspot.nl...oin-wisselkoers-euro.html

[ Voor 49% gewijzigd door bsmpower op 09-01-2014 09:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAcid
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Heb ik zitten slapen of is er "ineens" een cryptothemaforum? BTC wordt mainstream! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07-10 16:34
Een collega waarschuwt me zojuist over ghash.io. Die zouden hard op weg zijn naar 51% van de hashingcapaciteit (nu 42%).
In het verleden hebben zij, of mensen die gebruik maken van hen, hun grote aandeel al eens misbruikt voor double spends; https://bitcointalk.org/index.php?topic=327767.0

Met 51% van de hashing capaciteit zou dat nog eenvoudiger moeten worden, en zou dat wel eens op grote schaal gedaan kunnen worden, met een (vertrouwens-)crash als gevolg.

@rickiii
Dank. Maar waarom staat dat daar en niet hier? Ghash doet toch geen scrypt mining? En zijn juist vooral bekend om hun users met asic's, en niet met AMD GPU-tjes :9

[ Voor 17% gewijzigd door frickY op 09-01-2014 09:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickiii
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-12-2024
frickY schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 09:18:
Een collega waarschuwt me zojuist over ghash.io.
Zie ook rickiii in "Scrypt minen op AMD gpu's"

Ik denk altijd heel goed na voordat ik iets stoms zeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markklok

markklok

Eens kijken of de chinezen punctueel zijn... Al 2x begonnen ze rond de 5080 te dumpen

Legion 7i i9 3080 32gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helox-in-a-box
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-10 21:52
MrAcid schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 09:17:
Heb ik zitten slapen of is er "ineens" een cryptothemaforum? BTC wordt mainstream! :+
Oeh, zelfs een AMD scrypt topic, even kijken naar wat tweak tips.
markklok schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 09:29:
Eens kijken of de chinezen punctueel zijn... Al 2x begonnen ze rond de 5080 te dumpen
RMB that is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cliffie
  • Laatst online: 15:13

Cliffie

Trompetslet

markklok schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 09:29:
Het lijkt er wel weer op :)

17x DMEGC DM300-M156-60BK @ Enphase | 3300Wp Oost & 1800Wp West (Gouda)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickiii
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-12-2024
frickY schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 09:18:
@rickiii
Dank. Maar waarom staat dat daar en niet hier? Ghash doet toch geen scrypt mining? En zijn juist vooral bekend om hun users met asic's, en niet met AMD GPU-tjes :9
Dat is het enige grote "mining"-topic in dit forum.
Ik heb een apart topic aangemaakt: Let op: Mining bij GHash.io en CEX.io zit op >42%
Het zou ook helpen als we een "ASIC Mining"-topic zouden hebben.

Ik denk altijd heel goed na voordat ik iets stoms zeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

crash :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zie nog niet veel gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helox-in-a-box
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-10 21:52
@gox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
We gaan van 690 naar 680 (in EUR) op Gox. Dat noem ik geen crash.

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markklok

markklok

Beetje bij beetje reageren ze steeds minder fel op de downfall van de CNY (Kraken / BTC-E )

Legion 7i i9 3080 32gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReQuiem83
markklok schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 12:34:
Beetje bij beetje reageren ze steeds minder fel op de downfall van de CNY (Kraken / BTC-E )
Klinkt positief. Minder afhankelijk worden van de mark in china die ook waarschijnlijk foetsie gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReQuiem83
http://www.coindesk.com/c...ns-bitcoin-threat-dollar/

Edit:Oops..vergeten gewoon bij mijn vorige post te zetten

[ Voor 26% gewijzigd door ReQuiem83 op 09-01-2014 12:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichaelB74
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 10-09 19:18
Tsja, wie zag dat niet aankomen dan?

Dacht "men" nou werkelijk dat Bitcoin zomaar door kon groeien en een bedreiging zou kunnen (mogen) vormen voor fiat? Tuurlijk niet!

Zodra Bitcoin ook maar enigszins een bedreiging gaat vormen, zal er wetgeving op los gelaten worden.
Het is namelijk eenvoudig om bedrijven te verbieden in Bitcoin te handelen binnen de landsgrenzen.
Geen probleem dan verhuizen we toch? Fout!

Volgende stap: verbied de handel in Bitcoin in het geheel (landsbelang).
Ik zie het nog wel zo ver komen.

Tot die tijd echter: _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slckaer
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 05-10 08:18
China is communistisch en kan dat soort regels bepalen. In Nederland en de landen eromheen zie ik zoiets niet gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skeltenaer
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
Slckaer schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 13:03:
China is communistisch en kan dat soort regels bepalen. In Nederland en de landen eromheen zie ik zoiets niet gebeuren.
Denk je? Wat denk je dat er nou gaande is met de NSA en Prism ed? Kan eigenlijk ook niet door de beugel, ook wettelijk gezien niet.
Zodra de bankwereld en overheid echt een bedreiging in Bitcoin ziet zou het snel gedaan kunnen zijn, tenzij het volk/de bitcoincommunity zich sterk maakt en protesteert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichaelB74
Slckaer schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 13:03:
Droom gerust verder ;)

Wij martelen niet, wij zijn geen dictatuur, maar als iets een bedreiging vormt voor onze economie, dan worden alle grenzen verlegd. Zie de financiële crisis.

Het zal niet zo spontaan gaan als in China, maar zeer geleidelijk. Resultaat is exact hetzelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azrou
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 27-12-2024
hahaha ik zie ze het nog strafbaar maken om te minen, te handelen in bitcoins etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skeltenaer
  • Niet online
MichaelB74 schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 13:12:
[...]

Droom gerust verder ;)

Wij martelen niet, wij zijn geen dictatuur, maar als iets een bedreiging vormt voor onze economie, dan worden alle grenzen verlegd. Zie de financiële crisis.

Het zal niet zo spontaan gaan als in China, maar zeer geleidelijk. Resultaat is exact hetzelfde.
Het zou natuurlijk kunnen dat bitcoin zich zo ontwikkeld dat het geen bedreiging wordt voor de economie, maar een oplossing/mogelijkheid tot verbetering.

Maar ook dan zal bitcoin een bedreiging blijven voor de bankwereld, die flink zal gaan lobbyen bij de overheid.

Ik hoop zelf dat bitcoin zo'n grote aanhang gaat krijgen, dat er huidige banken zijn die mee gaan spelen omdat ze anders bang zijn achter te blijven. Dan wordt het pas echt interessant :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slckaer
Skeltenaer schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 13:06:
[...]

Denk je? Wat denk je dat er nou gaande is met de NSA en Prism ed? Kan eigenlijk ook niet door de beugel, ook wettelijk gezien niet.
Zodra de bankwereld en overheid echt een bedreiging in Bitcoin ziet zou het snel gedaan kunnen zijn, tenzij het volk/de bitcoincommunity zich sterk maakt en protesteert.
NSA = inbreuk op privacy
Kun je niet direct vergelijken met bitcoins.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skeltenaer
  • Niet online
Slckaer schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 13:21:
[...]

NSA = inbreuk op privacy
Kun je niet direct vergelijken met bitcoins.
Ik bedoel meer te zeggen dat de overheid iets doet wat niet door de beugel kan en er gewoon schaamteloos mee doorgaat nadat het bekend wordt. Net zoals dat Nederland nu ook gewoon even de wet aan gaat proberen te passen om NSA achtige praktijken toe te laten. Als dat allemaal zo makkelijk gaat dan moet het aan banden leggen van handel in bitcoin met een vage wet ook niet zo lastig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisO
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 07-10 14:50
Skeltenaer schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 13:24:
[...]

Ik bedoel meer te zeggen dat de overheid iets doet wat niet door de beugel kan en er gewoon schaamteloos mee doorgaat nadat het bekend wordt. Net zoals dat Nederland nu ook gewoon even de wet aan gaat proberen te passen om NSA achtige praktijken toe te laten. Als dat allemaal zo makkelijk gaat dan moet het aan banden leggen van handel in bitcoin met een vage wet ook niet zo lastig zijn.
Onder het mom van: "voor de (inter)nationale ecomomie" ipv "voor de (inter)nationale veiligheid".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skeltenaer
  • Niet online
chrisO schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 13:29:
[...]

Onder het mom van: "voor de (inter)nationale ecomomie" ipv "voor de (inter)nationale veiligheid".
Waarom niet onder het mom van beiden? Zo gepiept 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gise
  • Registratie: Juni 2007
  • Niet online
Dan komt er vast eerst een verhaal naar buiten dat Al Quaida Bitcoins accepteerd 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vertigoo
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 17-06 09:30

vertigoo

Welcome to the jungle

Ben vooral blij met de uitleg die gegeven wordt waarom Bitcoin een bedreiging is en wanneer. Maakt het geheel voor mij toch weer concreter.
Pas als Bitcoins echt als betaalmiddel voor zo'n beetje alles is te gebruiken èn je bijvoorbeeld door je werkgever betaald kunt worden in Bitcoins. Dan is er namelijk geen behoefte meer om fiat te wisselen voor bitcoins en neemt de vraag naar "normaal" geld af en dus de controle die de overheid heeft op de financiën binnen het land. Vooral belangrijk voor de USA omdat zij zo hun best doen om de dollar de belangrijkste munt
in de wereld te houden, zodat ze niet failliet gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slckaer
Skeltenaer schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 13:24:
[...]

Nederland kan het aftappen van de NSA wel verbieden, maar kan dit moeilijk controleren. Vergelijkbaar is dat je zegt dat inbreken verboden is. Echter heb jij je woning niet goed beveiligd. Daarnaast wordt de inbreker niet eens gestraft voor zijn inbraken, dus gaat hij schaamteloos verder...

Ik ben het met je eens dat wat de overheid doet niet door de beugel kan. Echter ze hebben geen controle dus wordt het toegelaten.

De overheid kan bijvoorbeeld bitcoin transacties verbieden maar niet blokkeren.

[ Voor 49% gewijzigd door Slckaer op 09-01-2014 14:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markklok

markklok

Hop daar gaan de chineesjes weer :)

Legion 7i i9 3080 32gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReQuiem83
Logisch eigenlijk ook. Ze kunnen er niets meer mee :) dus merendeel zal wel verkopen dan kopen....
Ik zie het triest in voor de aankomende dagen. Al kunnen we ook zo weer 100-200 dollar omhoog knallen...dus ik heb nog hoop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cliffie

Cliffie

Trompetslet

Knal nog maar een keer goed omhoog, dan stap ik lekker uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gise
  • Niet online
ReQuiem83 schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 14:38:
[...]

Logisch eigenlijk ook. Ze kunnen er niets meer mee :) dus merendeel zal wel verkopen dan kopen....
Ik zie het triest in voor de aankomende dagen. Al kunnen we ook zo weer 100-200 dollar omhoog knallen...dus ik heb nog hoop
Denk dat er voldoende weerstand is om niet bij de 100 - 200 te komen hoor. Rond de 500 dollar zullen echt wel genoeg mensen uit andere werelddelen zoveel mogelijk willen kopen aangezien ze dan relatief goedkoop zijn.

Denk dat hier ook genoeg mensen zitten die volop aan inslaan als de koers op €400 staat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gise schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 14:42:
[...]

Denk dat er voldoende weerstand is om niet bij de 100 - 200 te komen hoor. Rond de 500 dollar zullen echt wel genoeg mensen uit andere werelddelen zoveel mogelijk willen kopen aangezien ze dan relatief goedkoop zijn.

Denk dat hier ook genoeg mensen zitten die volop aan inslaan als de koers op €400 staat
We zijn niet voor niets naar de 950 dollar gestegen vorige week..
Zou zomaar dit weekend weer kunnen gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cliffie

Cliffie

Trompetslet

gise schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 14:42:
[...]

Er staat 100-200 omhoog, niet absoluut 100-200 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gise
  • Niet online
gise schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 21:15:
Wat denken jullie voor de middel lange termijn? Denk dat we nog wel een aardig grote crash gaan krijgen, maar nu nog niet, het gaat nu even te snel naar beneden, denk dat het daarom eerst weer iets omhoog gaat, daarna hard naar beneden. Net als met de twee vorige pieken

[afbeelding]
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/ffLqNdR.png

Ik denk nog steeds dat het zo gaat gebeuren, nu maar wachten of het uitkomt

[ Voor 4% gewijzigd door gise op 09-01-2014 14:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gise schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 13:32:

Dan komt er vast eerst een verhaal naar buiten dat Al Quaida Bitcoins accepteerd 8)7
Haha, dat zou heel goed kunnen.
Voorlopig hoeven we ons hier geen zorgen te maken, mits de bitcoin niet ineens in korte tijd 10.000 euro waard wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gise
  • Niet online
Wow Gox, $885 nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Vanochtend nog een leuk stukje op Radio1, advocaat Plasman die nu als eerste ook Bitcoin accepteert. Meer van dat nieuws graag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gise
  • Niet online
G-PHREAK schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 14:52:
Vanochtend nog een leuk stukje op Radio1, advocaat Plasman die nu als eerste ook Bitcoin accepteert. Meer van dat nieuws graag :)
Gister werd hier (of in het andere topic, kan ook) ook een krantenartikel daarover gepost inderdaad, had volgens mij in het parool gestaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ Bitstamp is die nu onder de $800,-.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markklok

markklok

wow zie die BTC GOX meter gaan :)

Legion 7i i9 3080 32gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReQuiem83
|:( Here we go weer eens een echte crash....tijd voor eens een echte rally naar boven ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cliffie

Cliffie

Trompetslet

Haha, naar boven. Nou, voorlopig niet hoor. Ach, ik zit geheel in de coins :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ReQuiem83 schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 14:59:
|:( Here we go weer eens een echte crash....tijd voor eens een echte rally naar beneden ^^
Correctie aan toegevoegd. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
ReQuiem83 schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 14:59:
|:( Here we go weer eens een echte crash....tijd voor eens een echte rally naar boven ^^
Nou moeten jullie me toch eens uitleggen: Hoe weten jullie dat er nu een "echte" crash is? Gox is een beetje gezakt en Kraken ook. Maar relatief is het toch allemaal niet zoveel?

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markklok

markklok

GOX... 2300+ BTC in 30 min... Dat is net geen 2 miljoen dollar..... katjinggg

Legion 7i i9 3080 32gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ozothebozo
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 15:05
Na m'n laatste cashback heb ik nog 1,25 BTC laten zitten om mee te hobbyen, de markt trekt wel weer aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 21:01

XanderDrake

Build the future!

Ik ben altijd vrij nuchter bij dit soort dingen.
Crash? Dan kan ik in de bodem van de put nog wat brokstukken voor weinig kopen.
Rally? Dan wordt mijn huidige bezit meer waard 8)

Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blu-fox
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 29-09 14:31
Wie is er nu lekker aan het kopen?

#FFTB #CRO validator Kingstaker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markklok

markklok

blu-fox schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 15:06:
Wie is er nu lekker aan het kopen?
I Wish.... Ik had natuurlijk weer op 625 moeten verkopen... maarja twijfel twijfel :)

Legion 7i i9 3080 32gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blord

Blord

Hello Kitty !

Ik heb wat fiat over voor een BTC op bodemprijs. :)
Iemand verkocht 7BTC op 590. Zou sneu zijn als dit de bodemprijs is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markklok

markklok

Blord schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 15:08:
Ik heb wat fiat over voor een BTC op bodemprijs. :)
Iemand verkocht 7BTC op 590. Zou sneu zijn als dit de bodemprijs is.
paniek paniek paniek :)

Legion 7i i9 3080 32gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sefyu
  • Registratie: November 2006
  • Niet online
posttoast schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 15:00:
[...]

Nou moeten jullie me toch eens uitleggen: Hoe weten jullie dat er nu een "echte" crash is? Gox is een beetje gezakt en Kraken ook. Maar relatief is het toch allemaal niet zoveel?
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/eika79u.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
Ja precies. Maar het valt mij op dat nogal wat mensen hier met enorme zekerheid dingen roepen. "Oh, hij gaat nu instorten", "Nu schiet ie omhoog!" terwijl dat natuurlijk gewoon lulkoek is.

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichaelB74
Hou toch eens op over CRASH... Of definieer "crash"!

Op 21 december heb ik nog BTC gekocht voor € 449,08 en op 1 januari voor € 540,22.
We hebben nog een lange weg te gaan om die nivo's te bereiken en dan zelfs zou ik nog niet spreken van een crash.

Dit zegt wiki over een crash: "A stock market crash is a sudden dramatic decline of stock prices across a significant cross-section of a stock market, resulting in a significant loss of paper wealth".

Ik noem de daling die we nu zien geen "dramatic decline".

Djies, stelletje angsthazen / zaaiers. :X

Edit: NXT is gecrashed in een paar dagen tijd van 0.00013000 naar 0.00005200. <- DAT is een crash. ;)

[ Voor 8% gewijzigd door MichaelB74 op 09-01-2014 15:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReQuiem83
http://www.cryptocoinsnew...coins-sold-less-1-minute/

Sinds wanneer mag je als fbi bewijs/ingenomen materiaal verkopen? Maar gied. Voorbode?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JelleMan
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 13-10 12:26

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:39

n00bs

Het is weer Zomer!

Lastig, kan op zich een goed moment zijn om met een klein verlies te verkopen en diezelfde coins tegen een veel lager tarief MOGELIJK straks inkopen om uiteindelijk meer winst te maken door het verlies wat je pakt ;)

Ik twijfel nog even: hold. Of Sell en hopen dat hij flink daalt en dan opnieuw kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
n00bs schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 15:44:
Lastig, kan op zich een goed moment zijn om met een klein verlies te verkopen en diezelfde coins tegen een veel lager tarief MOGELIJK straks inkopen om uiteindelijk meer winst te maken door het verlies wat je pakt ;)

Ik twijfel nog even: hold. Of Sell en hopen dat hij flink daalt en dan opnieuw kopen.
Waarom kan het een goed moment zijn nu? Ik hoor iedereen hier continu roepen dat we weer gaan zakken, maar op basis waarvan? Tot nu toe gebeurt er vrij weinig.

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

posttoast schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 15:46:
[...]

Waarom kan het een goed moment zijn nu? Ik hoor iedereen hier continu roepen dat we weer gaan zakken, maar op basis waarvan? Tot nu toe gebeurt er vrij weinig.
Het zou kunnen ;) maar idd men roept hier altijd maar wat en dat doet men overal en onder andere daarom fluctueert die boel zo leuk :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaTe
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 00:01

HaTe

haat niet

Nou, die tactiek is bij mij niet goed bevallen. Niet doen. Je kan beter vasthouden en hoog verkopen, dan heb je zekerheid. Als je laag verkoopt en nog lager weer wilt kopen en dat gebeurt niet, dan naai je jezelf dubbel, omdat je dan én geen bitcoins hebt zodat je weer mee kan stijgen én je hebt op het laagste punt sinds tijden verkocht.

WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAcid
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
HaTe schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 15:55:
[...]

Nou, die tactiek is bij mij niet goed bevallen. Niet doen. Je kan beter vasthouden en hoog verkopen, dan heb je zekerheid. Als je laag verkoopt en nog lager weer wilt kopen en dat gebeurt niet, dan naai je jezelf dubbel, omdat je dan én geen bitcoins hebt zodat je weer mee kan stijgen én je hebt op het laagste punt sinds tijden verkocht.
Dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markklok

markklok

Blijft gokken ;)

Legion 7i i9 3080 32gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cliffie

Cliffie

Trompetslet

Kan wel even duren nog, als je hoog hebt gekocht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

[...]

Ja ik heb half die fout ook gemaakt :p en verlies en daarna steeg het en bleef het stijgen en geen bitcoins :+
Maar goed, dat wordt dan hold. Wanneer het wel nog inkakt koop ik wel een halfje bij.

Het lijkt mij echt een heel wild verhaal dat de VS die hele cryptocoin gebeuren in de ban doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Of inkopen met verse euro's. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shinchan03
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 15:18

shinchan03

Niels

Beter idee op het moment denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

[...]

Maar als het wel lukt heb je EN meer coins, die ook nog eens allemaal meestijgen bij een opleving van de koers. :) Het risico is dus groter dan 'niets' doen, maar de kans op een grotere winst is ook aanwezig.

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gise
  • Niet online
Zo, m'n buy order gefilled op BTC-e.

Heb totaal 22 LTC, had er 5 verkocht op $24.1 en weer ingekocht voor dat bedrag op $22.3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slckaer
En we zakken verder... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Gaat lekker met LTC.. laten we eens flink dumpen met z'n allen hier op GoT! Dan lekker laag inkopen :9 Wie doet mee?

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markklok

markklok

Kwa waarde bijna een weekje terug in de tijd

Legion 7i i9 3080 32gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

markklok schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 20:19:
[...]

Kwa waarde bijna een weekje terug in de tijd
Maar de trend is nog steeds naar beneden. Het is wachten op meer slecht nieuws vanuit China..

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gise
  • Niet online
FaceDown schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 20:22:
[...]

Maar de trend is nog steeds naar beneden. Het is wachten op meer slecht nieuws vanuit China..
Inderdaad, als je naar de 4H chart kijkt is de bodem nog niet bereikt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markklok

markklok

Iemand koopt ff 100 BTC :) voor 90k

Legion 7i i9 3080 32gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gise
  • Niet online
Zeker door het overstock.com nieuws

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LED-Maniak
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 00:56
Nog directere link:

http://www.overstock.com/bitcoin

Stuk sneller dan verwacht dus :)

(15 minuten oud nieuws, dus behoorlijk vers!)

[ Voor 21% gewijzigd door LED-Maniak op 09-01-2014 20:32 ]

Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Ik vraag me af waarom iedereen denkt dat Bitcoin zo sterk gestuurd wordt door het nieuws. In sommige gevallen is dit misschien waar, maar het wordt sterk overdreven, met name door nu.nl. Bijvoorbeeld een spelletjesfabrikant die de koers naar + $1000 zou doen stijgen.. uhuh |:(

Groetjes, FaceDown.

Pagina: 1 ... 83 ... 178 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Deze topic is bedoeld voor discussie over de handel en koersverloop van cryptocurrencies. Aangezien er nu een speciaal forum is voor cryptocurrencies kunnen voor specifieke vragen gewoon topics worden geopend (met in ogenschouw nemende de algemene regels voor het openen van topics - vragen die niet topicwaardig zijn zouden hier uberaupt niet gesteld moeten worden)

Discussies en ontwikkelingen aangaande MtGox gaarne bespreken in Mt.Gox - Huidige status en ontwikkelingen

Referral codes zijn niet toegestaan en worden onherroepelijk verwijderd conform Het algemeen beleid