Cryptocurrency - handel en koers Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 84 ... 178 Laatste
Acties:
  • 538.677 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LED-Maniak
  • Registratie: Oktober 2003
  • Nu online
Omdat:

1. in tegenstelling tot jou, mensen denken dat de prijs zal stijgen en gaan inkopen
2. mensen nieuwsgierig worden omdat de munt nuttig wordt en xbt kopen om aankopen te doen

Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
3. omdat overstock.com met een omzet van 1.1B USD (in 2010!) best groot is

[ Voor 4% gewijzigd door TheZeroorez op 09-01-2014 21:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jordy2811
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 21:39
Graag wil ik van dit topic gebruik maken om te waarschuwen voor frauduleuze praktijken en het belang van goede beveiliging te onderstrepen:

Op 3 januari 2014 stortte ik €800 euro op mijn Bitstamp account waar ik al meer dan een jaar gebruik van maak. Op 7 januari stond het bedrag ($1,084.96) netjes in mijn account. Omdat ik op dat moment de bitcoin te duur vond heb ik besloten te wachten op een beter moment om aan te kopen. Op 8 januari wilde ik opnieuw inloggen, maar dit lukte niet (Wrong Customer ID or Password). Toen het 's middags nog niet lukte heb ik direct een mail gestuurd naar Bitstamp met de vraag wat te doen. Bitstamp heeft geen button met ''retreive password'' oid, dus die kon ik ook niet aanklikken.

Vanochtend ontving ik een mail met daarin ook een link om eventueel een nieuw wachtwoord aan te maken. Dit heb ik direct gedaan. Tot mijn grote verbazing stond er nog precies $0,03 op mijn account. Ik heb direct een mail gestuurd naar Bitstamp en de situatie uitgelegd. Na enkele minuten een standaard reactie terug met daarin teksten als: ''We continuously scan our system for any suspicious activity and are constantly trying to implement the highest standards of security for our system as a whole, as well as our individual user's accounts.''

Toen deze reactie gegeven:
Dear Luka,

Thank you for you quick response. Bitstamp says: ''We continuously scan our system for any suspicious activity and are constantly trying to implement the highest standards of security for our system as a whole, as well as our individual user's accounts.'' This sounds great to me, but I did some research on the activity on my account:

On 2014-01-08 08:04:53 111.174.39.206 Requested password recovery
The ip adress 111.174.39.206 is located in China, Hubei region. The same ip adress logged in 5 minutes later.

Only 9 minutes later on 2014-01-08 08:18:04 108.186.21.222 Logged in. This ip adress is located in the USA, state of Kansas.

Almost a hour later on 2014-01-08 09:20:25 85.195.97.86 Logged in.
This ip adress is located in central Germany. The same ip adress bought bitcoins with all the money in the wallet and transferred the bitcoins in 2 steps to a different account (179dVyhMX9WrPdxqAJiX1LUYFNiqHDuMbi).

As you will understand by now, this is higly suspicious behaviour on my account and I think it should be noticed by your ''continuously scan for any suspicious activity''. Considering I NEVER logged in with any ip adress outside the Netherlands makes the actions on my account even more suspicious.
As I mentioned before, my computer is scanned for virusus as well as malware on a weekly basis and was tested clean. I never give my password (wich is strong) to anyone else. In my opinion your system failed to detect this suspicious behavior, therefor I hold you responsible for the loss of my money in my account provided by you.

Hope to hear from you soon.

Jordy .......

Zoals jullie kunnen zien is er zeer verdachte activiteit geweest op mijn account. Ik heb een sterk wachtwoord en 2 step authentication staat aan waardoor ik altijd een bevestiging in mijn mailaccount gehad zou moeten hebben. Ik ben van mening dat ik mijn risico's zoveel mogelijk heb beperkt, maar dat Bitstamp dat niet doet.

Als ik vanaf mijn ING rekening vanuit Italië ineens €2500,- wil overmaken blokkeert alles en krijg ik een telefoontje van de bank. Als op mijn Bitstamp account vanaf 3 verschillende landen binnen het uur wordt ingelogd en alles wordt doorgesluisd ziet geen enkel systeem dit en hoor ik niks :? .

Mijn vraag aan jullie is nog: Zijn er meer opties dan het doen van aangifte?

Highscreen 486 DX2-66 - Matrixprinter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17:15

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Desalniettemin grijpt nu.nl elke keer weer het laatste nieuws aan als verklaring voor een koerswijziging, terwijl je dat natuurlijk absoluut niet met zekerheid kan zeggen.

.edit @ hierboven: als ze inloggegevens hebben bemachtigd (bijv door een keylogger) ligt het voordehand dat ze je emaillogin ook hebben. Ik vind 2-step authentication met email dan ook helemaal niet zo veilig, beter gebruik je een authenticator. Verder wel zuur voor je :/.

[ Voor 45% gewijzigd door .oisyn op 09-01-2014 20:54 ]

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LED-Maniak
  • Nu online
Dat is waar. Je zou bijna denken dat ze een belang hebben in bitcoin. :)

Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• verzenden
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 25-09 09:36
LED-Maniak schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 20:32:
Nog directere link:

http://www.overstock.com/bitcoin

Stuk sneller dan verwacht dus :)

(15 minuten oud nieuws, dus behoorlijk vers!)
Ik maak net een account aan op Overstock om voor de lol iets met BTC te kopen. Echter krijg ik enkel creditcard als betaaloptie. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LED-Maniak
  • Nu online
verzenden schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 20:55:
[...]

Ik maak net een account aan op Overstock om voor de lol iets met BTC te kopen. Echter krijg ik enkel creditcard als betaaloptie. :?
Schijnt alleen voor US klanten te zijn op dit moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-09 15:40

FaceDown

Storende factor.

LED-Maniak schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 20:48:
Dat is waar. Je zou bijna denken dat ze een belang hebben in bitcoin. :)
Ze doen in feite steeds een copy + paste van oude berichten. Ze eindigen letterlijk elk Bitcoinbericht dat bitcoin gestuurd wordt door het nieuws en dat het een zeer risicovolle belegging is (gaap).

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22:29
jordy2811 schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 20:44:
Graag wil ik van dit topic gebruik maken om te waarschuwen voor frauduleuze praktijken en het belang van goede beveiliging te onderstrepen:

Op 3 januari 2014 stortte ik €800 euro op mijn Bitstamp account waar ik al meer dan een jaar gebruik van maak. Op 7 januari stond het bedrag ($1,084.96) netjes in mijn account. Omdat ik op dat moment de bitcoin te duur vond heb ik besloten te wachten op een beter moment om aan te kopen. Op 8 januari wilde ik opnieuw inloggen, maar dit lukte niet (Wrong Customer ID or Password). Toen het 's middags nog niet lukte heb ik direct een mail gestuurd naar Bitstamp met de vraag wat te doen. Bitstamp heeft geen button met ''retreive password'' oid, dus die kon ik ook niet aanklikken.

Vanochtend ontving ik een mail met daarin ook een link om eventueel een nieuw wachtwoord aan te maken. Dit heb ik direct gedaan. Tot mijn grote verbazing stond er nog precies $0,03 op mijn account. Ik heb direct een mail gestuurd naar Bitstamp en de situatie uitgelegd. Na enkele minuten een standaard reactie terug met daarin teksten als: ''We continuously scan our system for any suspicious activity and are constantly trying to implement the highest standards of security for our system as a whole, as well as our individual user's accounts.''

Dear Luka,

Thank you for you quick response. Bitstamp says: ''We continuously scan our system for any suspicious activity and are constantly trying to implement the highest standards of security for our system as a whole, as well as our individual user's accounts.'' This sounds great to me, but I did some research on the activity on my account:

The ip adress 111.174.39.206 is located in China, Hubei region. The same ip adress logged in 5 minutes later.

Only 9 minutes later on 2014-01-08 08:18:04 108.186.21.222 Logged in. This ip adress is located in the USA, state of Kansas.

This ip adress is located in central Germany. The same ip adress bought bitcoins with all the money in the wallet and transferred the bitcoins in 2 steps to a different account (179dVyhMX9WrPdxqAJiX1LUYFNiqHDuMbi).

As you will understand by now, this is higly suspicious behaviour on my account and I think it should be noticed by your ''continuously scan for any suspicious activity''. Considering I NEVER logged in with any ip adress outside the Netherlands makes the actions on my account even more suspicious.
As I mentioned before, my computer is scanned for virusus as well as malware on a weekly basis and was tested clean. I never give my password (wich is strong) to anyone else. In my opinion your system failed to detect this suspicious behavior, therefor I hold you responsible for the loss of my money in my account provided by you.

Jordy .......

Zoals jullie kunnen zien is er zeer verdachte activiteit geweest op mijn account. Ik heb een sterk wachtwoord en 2 step authentication staat aan waardoor ik altijd een bevestiging in mijn mailaccount gehad zou moeten hebben. Ik ben van mening dat ik mijn risico's zoveel mogelijk heb beperkt, maar dat Bitstamp dat niet doet.

Als ik vanaf mijn ING rekening vanuit Italië ineens €2500,- wil overmaken blokkeert alles en krijg ik een telefoontje van de bank. Als op mijn Bitstamp account vanaf 3 verschillende landen binnen het uur wordt ingelogd en alles wordt doorgesluisd ziet geen enkel systeem dit en hoor ik niks :? .

Waarom heeft de 2-factor auth ze dan niet tegen gehouden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jordy2811
Dat is mij dus ook onduidelijk! Dat is ook min of meer de reden dat ik hier het verhaal neerzet. Ik heb weinig vertrouwen in Bitstamp in dit geval. Ik zeg niet dat ze er een aandeel in hebben, maar blijkbaar is het niet zo veilig als dat ze willen doen voorkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gise
  • Registratie: Juni 2007
  • Niet online
to the moooon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markklok
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08:34

markklok

< Tijdelijk buiten gebruik >

* markklok kijkt naar die order van 518 coins
* markklok kijkt naar zijn schale aantal BTC......
* markklok zucht diep

Legion 7i i9 3080 32gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zomertje
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:44

zomertje

Barisax knorretje

markklok schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 21:26:
* markklok kijkt naar die order van 518 coins
* markklok kijkt naar zijn schale aantal BTC......
* markklok zucht diep
Heb jij nog een aantal BTC? Ik n halve...

het ultieme jaargetijde.... | #!/usr/bin/girl | Art prints and fun

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• two
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 22:35

two

jahoor... RPC is ingestort. Waarom?

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LED-Maniak
  • Nu online
mimang schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 21:35:
jahoor... RPC is ingestort. Waarom?
Omdat het de zoveelste p 'n d scam coin is?

Wanneer leren mensen het eens :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cliffie
  • Laatst online: 15:13

Cliffie

Trompetslet

Gaat er iemand nog LTC kopen op Kraken? Dat lage volume is echt killing zo.

[ Voor 31% gewijzigd door Cliffie op 09-01-2014 21:41 ]

17x DMEGC DM300-M156-60BK @ Enphase | 3300Wp Oost & 1800Wp West (Gouda)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Replay256
  • Registratie: December 2012
  • Niet online
Maar weer eens goed nieuws plaatsen, http://www.overstock.com/bitcoin ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• two

two

LED-Maniak schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 21:36:
[...]

Omdat het de zoveelste p 'n d scam coin is?

Wanneer leren mensen het eens :P
mja eigenlijk wel :P Ik ga ze wel kopen, ze staan laag en zodra Cryptsy introduceert maak ik moneys

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cliffie schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 21:39:
Gaat er iemand nog LTC kopen op Kraken? Dat lage volume is echt killing zo.
Heb er vandaag al een aantal gekocht. Als de prijs weer naar beneden gaat, koop ik er nog een paar. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuqua
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 19:14
zijn ze er nu eindelijk mee begonnen of waren ze er al mee begonnen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gise
  • Niet online
Mee begonnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuqua
damn en op reddit lees ik zelfs dat ze 6 maanden eerder mee zijn begonnen dan geplanned

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gise
  • Niet online
Je kan ook auto's kopen op overstock zie ik, zou je die ook met bitcoins kunnen betalen? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gise schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 22:12:
Je kan ook auto's kopen op overstock zie ik, zou je die ook met bitcoins kunnen betalen? :9
http://www.dailydot.com/business/4chan-bitcoin-lamborghini/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blu-fox
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 29-09 14:31

Dear Luka,

Jordy .......

Wat vreemd! Ik dacht nu juist heel veilig te zijn met two factor authentication van Google op al mijn accounts. Gebruikte je het wachtwoord op andere plekken ook? Lijkt een hele hackersbende te zijn geweest.

#FFTB #CRO validator Kingstaker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Nu online
Erg mooi nieuws van overstock :) Zijn ze snel mee. Zou dit dan toch eindelijk weer eens aanleiding zijn tot een goede bullish rally? In het verleden zagen we dat nieuws niet alleen direct een effect had, maar eigenlijk de hele dag, en vaak zelfs nog de dag erna.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuqua
blu-fox schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 22:46:
[...]

Wat vreemd! Ik dacht nu juist heel veilig te zijn met two factor authentication van Google op al mijn accounts. Gebruikte je het wachtwoord op andere plekken ook? Lijkt een hele hackersbende te zijn geweest.
dat baart mij ook wel zorgen, ik dacht dat 2-factor auth.juist superveilig was, dus wtf ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10-10 12:39

Tourniquet

Hiya, fellas!

Dear Luka,

Jordy .......

Dat is een wel heel verontrustend verhaal. Misschien waard een apart topic voor aan te maken? Denk dat het hier behoorlijk snel ondersneeuwt. Die 2-step authentication was bij jou dus alleen de e-mailbevestiging en niet via de Authenticator-app van Google bijvoorbeeld?

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gise
  • Niet online
Waarschijnlijk eerst e-mail gehacked? Password veranderd waarna e-mails niet meer binnenkomen op bijvoorbeeld je telefoon.

Neem aan dat je wel een ander wachtwoord had op je exchange?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21:19
Lijkt mij gewoon een gevalletje keylogger. De 2-step-authentication die Jordy noemt is enkel de email-confirmation voor withdrawals. En als je een keylogger te pakken hebt, dan is dat weinig waard, gezien je email-wachtwoord net zo makkelijk onderschept kan worden.

Fatsoenlijke 2-factor-authentication gebruikt een apparaat dat niet het apparaat is waarmee je inlogt. Normaalgesproken is dat een smartphone met Google Authenticator of Authy (zelfde algoritme). In het geval van internet bankieren is dat je telefoon (ING, tancodes) of pinpas/random reader (overige banken).

Iedere web-dienst waar geld in zit, hoor je met een dergelijke vorm van 2FA te beveiligen.

edit: Het snel verspringen van de locatie van het IP adres van de aanvaller kan komen door gebruik van TOR.

[ Voor 7% gewijzigd door Rannasha op 09-01-2014 23:09 ]

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10-10 12:39

Tourniquet

Hiya, fellas!

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• two

two

mensen sla allemaal RPC in :D

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethirty
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 22:24

Ethirty

Who...me?

Topicstarter
No thanks, I like my money ;)

#team_UTC+1

An investment in knowledge always pays the best interest - Benjamin Franklin
You can call me McOverloper  Mini '12 i7/16/256  Air '13 i5/8/256  iPad mini 5 64GB  iPhone SE 128GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• two

two

Ethirty schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 23:21:
[...]

No thanks, I like my money ;)
Wat heb jij dan?

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethirty
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 22:24

Ethirty

Who...me?

Topicstarter
Ik doe alleen in Bitcoin en Litecoin, al zit ik op dit moment te wachten tot ik een gunstig momentje zie om weer in te stappen.

Ik ga zeker niet zomaar instappen in de eerste de beste wazige altcoin ;)

#team_UTC+1

An investment in knowledge always pays the best interest - Benjamin Franklin
You can call me McOverloper  Mini '12 i7/16/256  Air '13 i5/8/256  iPad mini 5 64GB  iPhone SE 128GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• two

two

Ethirty schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 23:38:
[...]

Ik doe alleen in Bitcoin en Litecoin, al zit ik op dit moment te wachten tot ik een gunstig momentje zie om weer in te stappen.

Ik ga zeker niet zomaar instappen in de eerste de beste wazige altcoin ;)
Lees je in zou ik zeggen! Staat laag en nog niet op cryptsy maar redelijk bekend. Dus kan is 80% dat ik winst kan maken als hij gereleased wordt op Cryptsy.

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gise
  • Niet online
Weet iemand een goeie grafiek van de BTC/LTC koers en wat de all-time-high daarvan is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pposthoorn
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 12-09 14:04

pposthoorn

Constructeur

gise schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 23:39:
Weet iemand een goeie grafiek van de BTC/LTC koers en wat de all-time-high daarvan is?
http://www.cryptocoinchar...pair=ltc-btc&market=btc-e
Zoiets?

Noob vraagje: Kan je op mtgox zonder verificatie ook geen btc storten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankpaul1
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 12-10 15:27
http://bitcoinwisdom.com/markets/btce/ltcbtc

Andersom, maar dat is toch wat je zoekt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iDaniel
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 26-09 14:49
http://www.cryptocoincharts.info/ , zou zeggen zo'n 0,05 BTC/LTC

[ Voor 6% gewijzigd door iDaniel op 09-01-2014 23:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pposthoorn schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 23:42:
[...]

Zoiets?

Noob vraagje: Kan je op mtgox zonder verificatie ook geen btc storten?
Nee, maar als het probleem net zoals bij mij is dat het weken duurt voordat je verified bent. Stuur dan ook eens een mail met de vraag hoe het kan. Uren later was ik zonder enige reactie van hun kant, toch verified :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gise
  • Niet online
Dank beiden.

wist niet dat ze die ook op bitcoinwisdom hadden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
Over het algemeen is het gebruikelijk om als mensen vragen waarom een bepaald iets interessant/nuttig/goed is te antwoorden met argumenten en niet met "zoek zelf maar op".

Maar goed, ik (als bekende fan van alle altcoins) had al gelezen over RPC, dus dat scheelt. RPC is een waardeloze onzincoin. Het is een kloon van Litecoin met vrijwel exact dezelfde parameters. Het enige dat significant anders lijkt te zijn is de totale hoeveelheid coins, die een stuk lager ligt dan bij Litecoin (want een schaarse coin is goed, aldus de maker). Het verbaast me nog steeds dat mensen zich zo druk maken over wat het precieze totale aantal coins is wanneer coins vrijwel onbeperkt deelbaar zijn. De totale hoeveelheid coins is een volstrekt irrelevante variabele.

Geen toegevoegde waarde. Naam van een bekende politicus gekaapt zonder ook maar enige connecties met de man te hebben. Zeer gebrekkige kennis over wat een crypto-currency nuttig maakt bij de maker.

OnzinCoin.
Staat laag en nog niet op cryptsy maar redelijk bekend. Dus kan is 80% dat ik winst kan maken als hij gereleased wordt op Cryptsy.
Daar komt de aap uit de mouw. Je hebt zelf deze onzincoins en wil ze voor zoveel mogelijk dumpen zodra dat kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• two

two

Rannasha schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 23:47:
[...]

Over het algemeen is het gebruikelijk om als mensen vragen waarom een bepaald iets interessant/nuttig/goed is te antwoorden met argumenten en niet met "zoek zelf maar op".

Maar goed, ik (als bekende fan van alle altcoins) had al gelezen over RPC, dus dat scheelt. RPC is een waardeloze onzincoin. Het is een kloon van Litecoin met vrijwel exact dezelfde parameters. Het enige dat significant anders lijkt te zijn is de totale hoeveelheid coins, die een stuk lager ligt dan bij Litecoin (want een schaarse coin is goed, aldus de maker). Het verbaast me nog steeds dat mensen zich zo druk maken over wat het precieze totale aantal coins is wanneer coins vrijwel onbeperkt deelbaar zijn. De totale hoeveelheid coins is een volstrekt irrelevante variabele.

Geen toegevoegde waarde. Naam van een bekende politicus gekaapt zonder ook maar enige connecties met de man te hebben. Zeer gebrekkige kennis over wat een crypto-currency nuttig maakt bij de maker.

OnzinCoin.

[...]

Daar komt de aap uit de mouw. Je hebt zelf deze onzincoins en wil ze voor zoveel mogelijk dumpen zodra dat kan.

[...]

Dumps is goed verdienen O-)

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
Is alleen een beetje sneu om hier te proberen je net aangekochte/geminede coin te gaan pumpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Nu online
Eens. Ik heb hem al een keer eerder aangeraden hier, maar ga het gewoon nog een keer doen: http://www.amazon.co.uk/H...0+000+in+the+stock+market. Goed boek. Gaat over een noob die ineens in de wereld van traden terecht komt en er niks van snapt, zich volledig door emotie laat gaan, alles koopt waarvan mensen zeggen dat je het moet kopen, en gewoon continu op z'n bek gaat en leert dat al die dingen helemaal niet werken, en dat het grootste gedeelte van de tradingadviezen nergens op gebaseerd zijn, of gewoon een scheme zijn om de gever van het advies rijk te maken (zoals in bitcoin heel erg gebeurt door pump/dumpers).

Gaandeweg leert ie hoe de vork in de steel zit en ontwikkelt hij een goede eigen techniek die werkt, en niet gebaseerd is op alle onzin die mensen spuien (bv. op fora zelf dit).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenix
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18:03

Zenix

BOE!

Dit topic gaat over handel en koers, niet of een coin nou nuttig is. Het gaat er hier om om zoveel mogelijk te verdienen met het handelen en volgen van koersen, of niet? Zijn aantal mensen op IRC van tweakers die met handelen van RPC behoorlijk wat verdiend hebben de afgelopen dagen :) Iedereen vond bitcoin toch ook onzin? Maar nu het opeens veel waard is niet meer! Mij maakt het persoonlijk allemaal niet uit dogecoin,catcoin,conye,litecoin zolang het maar geld oplevert is het toch prima. Heb zelf één dag RPC gemined heeft me de meeste dagopbrengst tot nu toe gebracht :) Tevens zit ik ook altijd irc kanaal van rpc, en het is wel leuk om te zien hoe enthousiast die Amerikanen eigenlijk zijn over Ron Paul.

[ Voor 20% gewijzigd door Zenix op 10-01-2014 00:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
Zenix schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 00:16:
[...]
Dit topic gaat over handel en koers, niet of een coin nou nuttig is. Het gaat er hier om om zoveel mogelijk te verdienen met het handelen en volgen van koersen, of niet?
Het nut van een coin is van gigantisch belang voor het koers-verloop op de middellange tot lange termijn. Er zijn hordes altcoins al voorbij gekomen in de afgelopen maanden waar nu niemand meer iets om geeft. Keer op keer zijn dat altcoins geweest die niets noemenswaardig bijdroegen aan de crypto-currency wereld.
Zijn aantal mensen op IRC van tweakers die met handelen van RPC behoorlijk wat verdiend hebben de afgelopen dagen :) Iedereen vond bitcoin toch ook onzin? Maar nu het opeens veel waard is niet meer! Mij maakt het persoonlijk allemaal niet uit dogecoin,catcoin,conye,litecoin zolang het maar geld oplevert is het toch prima. Heb zelf één dag RPC gemined heeft me de meeste dagopbrengst tot nu toe gebracht :)
Dat er met onzincoins geld te verdienen valt ontken ik zeker niet. Ik heb mijn eerste twee Bitcoins ook binnengehaald met een paar dagen de juiste altcoins minen. YaCoin en GoldCoin om precies te zijn. Maar ik heb nooit in de veronderstelling gezeten dat deze coins lange termijn potentieel hadden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenix
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18:03

Zenix

BOE!

Rannasha schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 00:47:
[...]

Het nut van een coin is van gigantisch belang voor het koers-verloop op de middellange tot lange termijn. Er zijn hordes altcoins al voorbij gekomen in de afgelopen maanden waar nu niemand meer iets om geeft. Keer op keer zijn dat altcoins geweest die niets noemenswaardig bijdroegen aan de crypto-currency wereld.

[...]

Dat er met onzincoins geld te verdienen valt ontken ik zeker niet. Ik heb mijn eerste twee Bitcoins ook binnengehaald met een paar dagen de juiste altcoins minen. YaCoin en GoldCoin om precies te zijn. Maar ik heb nooit in de veronderstelling gezeten dat deze coins lange termijn potentieel hadden.
Daar ben ik het helemaal mee eens, maar als je op korte termijn gaat handelen zijn alt coints wel interessant. Maar het brengt wel veel meer risico's met zich mee.

Het valt mij op dat de hordes alt coints nu nog sneller falen, vaak zijn ze al na twee weken zowat waardeloos. Op dat vlak is RPC wel een uitzondering, het is een coin die niet direct is gefaald zoals bijvoorbeeld mooncoin en giftcoin en zo zijn er nog tientallen. Er is bij RPC ook geen sprake van premine, dat zie je ook niet zovaak meer. De dev heeft deze coin gelaunched als ode aan Ron Paul.

[ Voor 7% gewijzigd door Zenix op 10-01-2014 00:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pposthoorn
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 12-09 14:04

pposthoorn

Constructeur

Verwijderd schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 23:44:
[...]

Nee, maar als het probleem net zoals bij mij is dat het weken duurt voordat je verified bent. Stuur dan ook eens een mail met de vraag hoe het kan. Uren later was ik zonder enige reactie van hun kant, toch verified :D
Zal ik doen.

Wel apart. Iedereen die dus ook maar iets wil doen bij mtgox (zelfs al is het maar 0.01btc) moet dus geverifieerd worden? Geen wonder dat dat 6 weken duurt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masterrobo
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 20:16
Avalaxy schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 23:57:
Eens. Ik heb hem al een keer eerder aangeraden hier, maar ga het gewoon nog een keer doen: http://www.amazon.co.uk/H...0+000+in+the+stock+market. Goed boek. Gaat over een noob die ineens in de wereld van traden terecht komt en er niks van snapt, zich volledig door emotie laat gaan, alles koopt waarvan mensen zeggen dat je het moet kopen, en gewoon continu op z'n bek gaat en leert dat al die dingen helemaal niet werken, en dat het grootste gedeelte van de tradingadviezen nergens op gebaseerd zijn, of gewoon een scheme zijn om de gever van het advies rijk te maken (zoals in bitcoin heel erg gebeurt door pump/dumpers).

Gaandeweg leert ie hoe de vork in de steel zit en ontwikkelt hij een goede eigen techniek die werkt, en niet gebaseerd is op alle onzin die mensen spuien (bv. op fora zelf dit).
Bedankt voor de tip!

Gister op het perfecte moment Quarks gekocht, vandaag weer verkocht om even lekker een winstje te pakken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bonez0r
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 09-01 12:43
blu-fox schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 22:46:
[...]

2-factor Authentication gaat ze niet tegenhouden toch? Dit was gewoon een phishing attack. Hij is via een email link naar een valse site gestuurd en heeft daar username, wachtwoord en one time pass gegeven en die heeft de aanvaller gebruikt om in te loggen op het Bitstamp account. Wat wel zou moeten helpen is de email verificatie bij withdrawal. Die beveiliging heeft waarschijnlijk uit gestaan dan. Als die wel aan stond dan is het mail account ook gehacked.

[ Voor 3% gewijzigd door Bonez0r op 10-01-2014 06:29 ]

There go the goddamn brownies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
Bonez0r schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 06:26:
[...]

2-factor Authentication gaat ze niet tegenhouden toch? Dit was gewoon een phishing attack. Hij is via een email link naar een valse site gestuurd en heeft daar username, wachtwoord en one time pass gegeven en die heeft de aanvaller gebruikt om in te loggen op het Bitstamp account. Wat wel zou moeten helpen is de email verificatie bij withdrawal. Die beveiliging heeft waarschijnlijk uit gestaan dan. Als die wel aan stond dan is het mail account ook gehacked.
Ja inloggen is 1 ding. Coins wegsluizen een ander.

Eenmalig de auth code gebruiken om in te loggen zou nog mogelijk zijn met een valse site. Maar als je je trades ook beveiligt met 2-factor auth (Google Auth app) dan zouden ze nooit je coins kunnen wegsluizen, tenzij ze je mobiel hebben. toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slckaer
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 05-10 08:18
Rannasha schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 00:47:
[...]

[...]

Is er geen verband tussen introductie van nieuwe coins bijvoorbeeld Coinye en de waardedaling in BTC en LTC? En wanneer Coinye flopt, BTC en LTC weer stijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SysRq
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19:48
Ik heb een hele simpele Android app in elkaar gezet om de koers van Kraken te zien. Voor zover ik kan zien is in de Play store daarvan niets (en anders was het een aardige vingeroefening).

Iemand interesse? Download via https://www.dropbox.com/s/kanld9venq19iog/Kraken.apk

Je kunt er nog bijna niets mee, alleen de actuele koers zien. Een functie die ik er in ieder geval nog bij wil hebben is een alert waarde instellen, zodat je een notificatie krijg bij een grote koerswijziging of bij een overschrijding van een grenswaarde.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
SysRq schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 08:57:
Ik heb een hele simpele Android app in elkaar gezet om de koers van Kraken te zien. Voor zover ik kan zien is in de Play store daarvan niets (en anders was het een aardige vingeroefening).

Iemand interesse? Download via https://www.dropbox.com/s/kanld9venq19iog/Kraken.apk

Je kunt er nog bijna niets mee, alleen de actuele koers zien. Een functie die ik er in ieder geval nog bij wil hebben is een alert waarde instellen, zodat je een notificatie krijg bij een grote koerswijziging of bij een overschrijding van een grenswaarde.
Ontwikkel dan ook gelijk een iOS app, die is er volgens mij ook niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SysRq schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 08:57:
Ik heb een hele simpele Android app in elkaar gezet om de koers van Kraken te zien. Voor zover ik kan zien is in de Play store daarvan niets...
Toch wel hoor. "Bitcoin Checker" Daar kun je diverse coins checken op meerdere exchanges. Aanrader!
Afbeeldingslocatie: https://lh3.ggpht.com/Tghz_46XHqSR9cQ-hxNHOcX47mQYZPC9IlNpWHJG7YQZ2LlDnacO-Zu4si0OObEmIMU=h310

link: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.mobnetic.coinguardian

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 10-01-2014 09:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markklok
  • Laatst online: 08:34

markklok

< Tijdelijk buiten gebruik >

^^^^ ik gebruik hem ook. Ideaal !

Legion 7i i9 3080 32gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuqua
Verwijderd schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 09:10:
[...]

Toch wel hoor. "Bitcoin Checker" Daar kun je diverse coins checken op meerdere exchanges. Aanrader!
[afbeelding]

link: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.mobnetic.coinguardian
ik zie em niet in de appstore, of staat die net niet in de belgische ? ik zelf gebruik coinbits voor iphone, ook geen slechte app, vind het alleen jammer dat je de grafiek niet grote kunt maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
fuqua schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 09:20:
[...]

ik zie em niet in de appstore, of staat die net niet in de belgische ? ik zelf gebruik coinbits voor iphone, ook geen slechte app, vind het alleen jammer dat je de grafiek niet grote kunt maken.
Coinbits gebruik ik ook voor iOS, ook handig om het nieuws omtrent Bitcoin een beetje bij te houden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jordy2811
Tristan schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 08:12:
[...]

Ja inloggen is 1 ding. Coins wegsluizen een ander.

Eenmalig de auth code gebruiken om in te loggen zou nog mogelijk zijn met een valse site. Maar als je je trades ook beveiligt met 2-factor auth (Google Auth app) dan zouden ze nooit je coins kunnen wegsluizen, tenzij ze je mobiel hebben. toch?
Ik heb inderdaad alleen gebruik gemaakt van email verification en niet van de google authenticator app. Enkele dagen geleden vroeg ik hier op het forum of meer mensen problemen hadden met inloggen op bitstamp. Ik kreeg toen namelijk als ik naar bitstamp.net ging geen inlogmogelijkheid maar een pagina van bitstamp waar groot op stond '' and it's gone'' met bitstamp logo (dezelfde als je naar bijvoorbeeld https://www.bitstamp.net/test gaat). Leek mij toen een tijdelijke down van de website maar misschien was er toen inderdaad meer aan de hand.

Overigens heb ik natuurlijk niet hetzelfde wachtwoord voor mijn email als voor mijn Bitstamp account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skeltenaer
  • Niet online
Even wat lijnentrekkerij van mijn kant.

Afbeeldingslocatie: http://i43.tinypic.com/6ola82.png

Als je een lijn trekt vanaf 22 december lijkt het erop dat we binnen een paar dagen weer op de lijn zitten en weer kunnen gaan stijgen. Geen ervaring met TA ed, gewoon een waarneming van mij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 19:36
Skeltenaer schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 11:42:

[afbeelding]

Als je een lijn trekt vanaf 22 december lijkt het erop dat we binnen een paar dagen weer op de lijn zitten en weer kunnen gaan stijgen. Geen ervaring met TA ed, gewoon een waarneming van mij :)
Zet de interval iets anders en je kunt weer een totaal andere lijn trekken. Dit is meer zien wat je wil, al hoop ik dat we weer in een stijgende lijn zitten natuurlijk :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azrou
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 27-12-2024
hahahahaha ik lach me rot om al die grafieken en hun lijntjes die hier voorbij komen. Alsof dat bepaalt wat de koers gaat doen :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azrou
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 27-12-2024
jordy2811 schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 11:37:
[...]

Ik heb inderdaad alleen gebruik gemaakt van email verification en niet van de google authenticator app. Enkele dagen geleden vroeg ik hier op het forum of meer mensen problemen hadden met inloggen op bitstamp. Ik kreeg toen namelijk als ik naar bitstamp.net ging geen inlogmogelijkheid maar een pagina van bitstamp waar groot op stond '' and it's gone'' met bitstamp logo (dezelfde als je naar bijvoorbeeld https://www.bitstamp.net/test gaat). Leek mij toen een tijdelijke down van de website maar misschien was er toen inderdaad meer aan de hand.

Overigens heb ik natuurlijk niet hetzelfde wachtwoord voor mijn email als voor mijn Bitstamp account.
2 situaties mogelijk:

1. database van bitstamp was gehackt. (lijkt me stug anders zou het regenen van de klachten)
2. Je hebt op een valse pagina ingelogd(fishing) aka keylogging in zijn zuiverste vorm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skeltenaer
  • Niet online
Bartske schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 11:57:

Zet de interval iets anders en je kunt weer een totaal andere lijn trekken. Dit is meer zien wat je wil, al hoop ik dat we weer in een stijgende lijn zitten natuurlijk :D
Azrou schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 11:58:
hahahahaha ik lach me rot om al die grafieken en hun lijntjes die hier voorbij komen. Alsof dat bepaalt wat de koers gaat doen :')
Tja, we zullen binnen een paar dagen zien of de koers mijn magische lineaal gaat volgen ;)
Ik las in ieder geval een aantal mensen op twitter zeggen dat de buy support aan het groeien is. Geen idee waar ze dit op baseren, maar degene die dit twitterde heeft toch al een aantal keer gelijk gehad. Ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blord
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 05-10 20:29

Blord

Hello Kitty !

Het is weer bijna weekend. Hopelijk krijgen we weer een mooie weekenddip als de vorige.

Over de support verhaal. Het aantal Chinezen gaat in de komende weken wel afnemen. Ik zou zeggen dat ze hun BTC gaan dumpen naarmate de deadline in zicht komt. Op 31 januari mogen ze niet meer rechtstreeks BTC/yuan handelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skeltenaer
  • Niet online
Blord schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 12:15:
Het is weer bijna weekend. Hopelijk krijgen we weer een mooie weekenddip als de vorige.

Over de support verhaal. Het aantal Chinezen gaat in de komende weken wel afnemen. Ik zou zeggen dat ze hun BTC gaan dumpen naarmate de deadline in zicht komt. Op 31 januari mogen ze niet meer rechtstreeks BTC/yuan handelen.
Het is natuurlijk de grote vraag hoeveel Chinezen er nog in de markt zitten, en hoeveel ook echt zullen stoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blord

Blord

Hello Kitty !

Er is een bot bezig op Kraken met de .5 BTC orders. Het zit telkens 0.01 boven of onder de hoogste/laagste bod. Die persoon denk zeker slapend rijk te worden. 8)7

Wat zou gebeuren als een tweede bot komt met dezelfde werking ? Ze zullen elkaar opbieden tot aan de martkprijs maar dan valt er niets meer te verdienen.
Alle winst gaat dan op in de fee.
Ik vraag me af of die bot misschien van Kraken zelf is. Dat zou onethisch zijn.

[ Voor 15% gewijzigd door Blord op 10-01-2014 12:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slckaer
Blord schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 12:26:
Er is een bot bezig op Kraken met de .5 BTC orders. Het zit telkens 0.01 boven of onder de hoogste/laagste bod. Die persoon denk zeker slapend rijk te worden. 8)7

Wat zou gebeuren als een tweede bot komt met dezelfde werking ? Ze zullen elkaar opbieden tot aan de martkprijs maar dan valt er niets meer te verdienen.
1. koop alles op
2. plaats een dure buyorder
3. bot gaat erbovenop
4. verkoop je coins
5. profit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
Wat bedoel je met alles?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slckaer
5 tot 10 euro hoger.

Maarja werkt vast niet, want die bot verkoopt waarschijnlijk nadat er 0.5btc gekocht is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vertigoo
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 17-06 09:30

vertigoo

Welcome to the jungle

Blord schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 12:26:

Die ben ik begin van de week ook tegen gekomen met LTC. Probeerde gebruik te maken van de spread met een bedrag van 10 euro. Zeer irritant en lastig te omzeilen denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichaelB74
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 10-09 19:18
Skeltenaer schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 11:42:

[afbeelding]

http://btctrading.wordpress.com

Deze persoon volg ik al een tijd en alhoewel ik niet met BTC handel, heeft wij wel een goed inzicht (van wat ik er van begrijp dan). Tot dusver komt het goed bij de werkelijkheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sefyu
  • Registratie: November 2006
  • Niet online
Azrou schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 11:58:
+100

Echt prachtig hoe je in dit topic keer op keer prachtige voorbeelden van Wikipedia: Confirmation bias tegenkomt.

Men is continue op zoek naar manieren om "controle" uit te kunnen oefenen op de realiteit, of althans het gevoel te hebben alsof die controle er is.

Maar die is er niet. Het is gokken. Niet meer dan dat.

Je hebt geen invloed.
Je hebt geen controle.
Je hebt geen glazen bol.
Je weet niks.
Alles dat je doet en voorspelt, is een gok.

Ik lach me een kriek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAcid
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Niet waar.

Je hebt bij BTC juist (heel) direct invloed op de koers door te kopen/verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat denken jullie dat de Coye gaat doen als 'ie ooit bij cryptsy komt?

Zou het een success worden vanwege het rebelse imago en het gekke logo (echt een hebbending)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sefyu
  • Registratie: November 2006
  • Niet online
MrAcid schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 13:28:
[...]

Niet waar.

Je hebt bij BTC juist (heel) direct invloed op de koers door te kopen/verkopen.
Oefen jij even invloed uit dan om de koers te laten stijgen?

Bij voorbaat dank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marselaar
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 28-09 09:54
Sefyu schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 13:34:
[...]

Bij voorbaat dank.
_/-\o_

PSN: Marselaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuqua
Sefyu schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 13:10:
[...]

+100

Echt prachtig hoe je in dit topic keer op keer prachtige voorbeelden van Wikipedia: Confirmation bias tegenkomt.

Men is continue op zoek naar manieren om "controle" uit te kunnen oefenen op de realiteit, of althans het gevoel te hebben alsof die controle er is.

Je hebt geen invloed.
Je hebt geen controle.
Je hebt geen glazen bol.
Je weet niks.

Ik lach me een kriek.
ok laten we dan maar niet over de bitcoin beurzen praten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yoki1985
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 07:26
Verwijderd schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 13:33:
Wat denken jullie dat de Coye gaat doen als 'ie ooit bij cryptsy komt?

Zou het een success worden vanwege het rebelse imago en het gekke logo (echt een hebbending)?
Je zal het rap weten: http://coinye-exchange.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAcid
  • Niet online
Sefyu schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 13:34:
[...]

Bij voorbaat dank.
Kun je zelf ook, gewoon de eerste de beste sell order kopen uit het orderbook op een willekeurige exchange. Dan stijgt de koers toch direct? Dan heb je dus invloed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slckaer
Ik verwacht een piek de komende dagen en daarna een crash :P

[ Voor 27% gewijzigd door Slckaer op 10-01-2014 13:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchRam
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 07-09 01:05
Weet iemand of er nog een exchange ala Cryptsy is, met een hoop alt coins dus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoerd
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
DutchRam schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 14:03:
Weet iemand of er nog een exchange ala Cryptsy is, met een hoop alt coins dus?
https://coinex.pw is wel een leuke :).

Modelbouw - Alles over modelbouw, van RC tot diorama

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichaelB74
Sefyu schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 13:10:
[...]

+100

Je hebt geen invloed.
Je hebt geen controle.
Je hebt geen glazen bol.
Je weet niks.

Ik lach me een kriek.
Tuurlijk kan je wel een gefundeerde gok nemen, t.o.v. de meesten die maar wat doen...

De reden dat de één een beter resultaat behaald dan de ander heeft daar direct mee te maken.
Als je bijv. al naar de grafieken en orderboeken kijkt en weet hoe je die moet interpreteren, dan kan je daar voor de korte termijn zeker wel zaken uit halen.

Lange termijn is een ander verhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bahsin Junior
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 26-08 16:56
Kan iemand mij een beknopte uitleg geven wat de groene en rode staafjes inhouden bij een grafiek en ook de "stokjes" die er aan vast zitten.
Tevens zou ik graag willen weten hoe ik hiermee een betere inschatting kan maken wat de koers op korte termijn zal gaan doen.

bvd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nikvdw
  • Laatst online: 29-04 07:59
Bahsin Junior schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 14:28:
Kan iemand mij een beknopte uitleg geven wat de groene en rode staafjes inhouden bij een grafiek en ook de "stokjes" die er aan vast zitten.
Tevens zou ik graag willen weten hoe ik hiermee een betere inschatting kan maken wat de koers op korte termijn zal gaan doen.

bvd
O(pen)H(igh)L(ow)C(lose) bars binnen een bepaalde timeframe.
De kleuren spreken wel voor zich vermoed ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DW2005
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 15:24
groen=bull
rood=bear
stokje horizontaal=instap/uitstap

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichaelB74
Bahsin Junior schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 14:28:

bvd
http://www.belegger.nl/encyclopedie/term/Candlesticks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bahsin Junior
Nikvdw schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 14:31:
[...]

O(pen)H(igh)L(ow)C(lose) bars binnen een bepaalde timeframe.
De kleuren spreken wel voor zich vermoed ik...
en wat kan ik met deze info doen: O(pen)H(igh)L(ow)C(lose) bars

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bahsin Junior
Heb effe gelezen...maar er wordt niet uitgelegd wat de stokjes inhouden en hoe ik die info kan gebruiken om een korte termijn voorspelling te maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 06-10 21:50

Dennahz

Life feels like hell should.

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blord

Blord

Hello Kitty !

Je kunt deze site even doornemen. Er wordt heel eenvoudig uitgelegd wat ze allemaal doen.

http://www.forex4noobs.com/forex-education/types-of-charts/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gsus86
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12:01
Ik heb even een vraag. Ik heb gisteravond ongeveer 100 litecoins naar mijn btce account gestuurd, alleen is die na ongeveer 15 uur nog steeds niet aangekomen op mijn btc account. Er zijn op dit moment nog 0 bevestigingen op het litecoin netwerk. Ik heb een fee van 0.01 ingesteld bij mijn instellingen. Bij vorige transacties met ongeveer 100 litecoins kreeg ik ze wel binnen een uur op mijn btce account.

Heeft iemand anders ook meegemaakt dat het langer dan 12 uur duurt voordat het aangekomen is op je btce account? (Ik lees dat het tot 3 dagen kan duren als je litecoins zonder fee stuurt, maar dat is bij mij niet het geval).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAcid
  • Niet online
Bahsin Junior schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 14:35:
[...]

Heb effe gelezen...maar er wordt niet uitgelegd wat de stokjes inhouden en hoe ik die info kan gebruiken om een korte termijn voorspelling te maken
Afbeeldingslocatie: http://www.forex4noobs.com/wp-content/incs/imgs/education/cand.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voika
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 03-06-2022
Bahsin Junior schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 14:35:
[...]

Candlesticks geven verschillende soorten informatie, ten eerste moet je onderscheid maken tussen de rode en de groene lijntjes. Daarnaast moet je onderscheid maken tussen het lijntje en de body (de ingekleurde rechthoek).

Bij een groene, bullish candlestick, geeft de onderkant van de lijn de laagste prijs weer, de onderkant van de body de openingsprijs, de bovenkant van de body de close prijs en de bovenkant van het lijntje de hoogste prijs weer.

Bij een rode, bearish candlestick, geeft de onderkant van het lijntje de laagste prijs weer, de onderkant van de body de close prijs, de bovenkant van de body de open prijs en de bovenkant van de lijn de hoogste prijs weer.

Afbeeldingslocatie: http://www.daytradingcoach.com/Images/Candle2.gif

Hoe je dit vervolgens interpreteert dat is weer een hele sport opzichzelf en daarvoor moet je echt inzicht hebben in wat er komen gaat, en dan is zo'n grafiek opzichzelf niet genoeg.
*edit: excuus voor de redundantie, had de vorige posts nog niet gezien.

[ Voor 6% gewijzigd door Voika op 10-01-2014 14:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bahsin Junior
Blord schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 14:36:
Je kunt deze site even doornemen. Er wordt heel eenvoudig uitgelegd wat ze allemaal doen.

http://www.forex4noobs.com/forex-education/types-of-charts/
thanx mate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• therobber
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18:17
hopelijk koers stijging hierdoor haha
Enigste Altcoin die ik mine op het moment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blord

Blord

Hello Kitty !

Slckaer schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 12:34:
5 tot 10 euro hoger.

Maarja werkt vast niet, want die bot verkoopt waarschijnlijk nadat er 0.5btc gekocht is...
Ik weet wel een manier om de bot te pesten. Koop gewoon 0.01BTC onder de laagste prijs minus 0.01.
De bot probeer je bod over te bieden met 0.01 en hij fullfill dus zichzelf twee keren. Dus betaal elke keer twee maal de fee's. :)
Pagina: 1 ... 84 ... 178 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Deze topic is bedoeld voor discussie over de handel en koersverloop van cryptocurrencies. Aangezien er nu een speciaal forum is voor cryptocurrencies kunnen voor specifieke vragen gewoon topics worden geopend (met in ogenschouw nemende de algemene regels voor het openen van topics - vragen die niet topicwaardig zijn zouden hier uberaupt niet gesteld moeten worden)

Discussies en ontwikkelingen aangaande MtGox gaarne bespreken in Mt.Gox - Huidige status en ontwikkelingen

Referral codes zijn niet toegestaan en worden onherroepelijk verwijderd conform Het algemeen beleid