Op je eten aan het wachten?markklok schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 18:50:
Die chinezen zijn goed bezig zeg -_-
wait for it...... wait for it..... getting close now...
Legion 7i i9 3080 32gb
Dan gaan de chinezen weer kopen
Legion 7i i9 3080 32gb
Helemaal niks. Hij wilt 't spannend maken.
De Chinezen kunnen net zo goed USD kopen en weer verder gaan. Gokken en speculeren zitten gewoon in de genen van de Chinezen. Ze gaan echt niet braaf zitten na 31 januari.
Ligt het aan mij of is het volume btc op kraken aan dalen....
Verwijderd
http://coinmarketcap.com/ ?Verwijderd schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 19:07:
Wat was ook alweer die site waar je het totale marktaandeel kan zien van de exchanges?
Gisteren was het vrij druk, dat volume bovenin beeld laat het volume van de afgelopen 24uur zien en dat schuift steeds op. Dat bouwt nu dus af, aangezien het vandaag (vanmorgen) zeer rustig was.ReQuiem83 schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 19:06:
Ah thnxMrAcid schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 19:10:
[...]
Gisteren was het vrij druk, dat volume bovenin beeld laat het volume van de afgelopen 24uur zien en dat schuift steeds op. Dat bouwt nu dus af, aangezien het vandaag (vanmorgen) zeer rustig was.
Verwijderd
Als je op de prijs bij BTC klikt, krijg je dat te zien.Verwijderd schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 19:11:
[...]
Nee waar je het volume op de exchanges in % van het totaal kon zien?
https://bitcoinaverage.com/#EUR
Verwijderd
Ah thanksVerwijderd schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 19:14:
[...]
Als je op de prijs bij BTC klikt, krijg je dat te zien.
https://bitcoinaverage.com/#EUR
Kraken reageert wel erg traag of deels niet steeds. erg irritant.ReQuiem83 schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 19:06:
LTC @ BTC-E = auwie....
Legion 7i i9 3080 32gb
Verwijderd
Dit topic is om handel in BTC etc te bespreken, niet om dingen te verkopen.Verwijderd schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 19:36:
Voor de geïnteresseerden
V&A aangeboden: Diablo III (Collectors Edition), PC
Ik ontvang er graag bitcoins voor
Verwijderd
Je hebt gelijk, ik werd even enthousiast omdat ik persoonlijk liever bitcoins ontving dan euro's.Verwijderd schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 19:38:
[...]
Dit topic is om handel in BTC etc te bespreken, niet om dingen te verkopen.
650 verkocht..... 635 gekocht... kijken of ik goed heb gegokt
Legion 7i i9 3080 32gb
Hmmm. Te vroeg weer ingekocht. Zoals 't er nu naar uitziet gaat ie nog wat dalen.
Orders van 1 BTC op Kraken werkt als een rode lap voor de stieren. Iedereen wilt meteen met de orders ervoor staan.
Verwijderd
Mooi dat de koers voor BTC weer aan het stijgen is @ Kraken. Stuur er net wat BTC naar toe.
In die 30 - 60 min kan een hoop gebeurenVerwijderd schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 19:56:
Mooi dat de koers voor BTC weer aan het stijgen is @ Kraken. Stuur er net wat BTC naar toe.
Legion 7i i9 3080 32gb
Iemand die het aandurft om arbitrage te doen tussen bitstamp en Gox? Euros worden wel gestort door Gox, maar het duurt minstens een maand. Kan wel redelijk wat winst doen als je met 10000 euros arbitrage doet.
In een dalende markt kun je ook verdienen. Je moet dan op short posities werken.
Verwijderd
Bedoel meer dat ik niet met verlies ga verkopen.Blord schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 20:02:
In een dalende markt kun je ook verdienen. Je moet dan op short posities werken.
Hop en daar gaan we weerBlord schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 20:02:
Legion 7i i9 3080 32gb
Hop en mijn laatste buy order is vervult op 630. En nu omhoog gaan
Ik doe niks anders dan bitcoins verdienen in een dalende markt. Meer bitcoins is mijn doel, niet per se meer geld. vandaag +8% gister +11%. HeerlijkBlord schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 20:02:
Verwijderd
Hebben meer mensen problemen om zijn of haar account op MtGox gevalideerd te krijgen?
Meer dan een maand geleden de benodigde documenten verstuurd, maar tot op heden geen update o.i.d ontvangen. Ook het aanmaken van een supportticket heeft geen zin. Na een week is het incident nog geeneens toegewezen.
Meer dan een maand geleden de benodigde documenten verstuurd, maar tot op heden geen update o.i.d ontvangen. Ook het aanmaken van een supportticket heeft geen zin. Na een week is het incident nog geeneens toegewezen.
Verwijderd
Bij welke exchange?Verwijderd schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 20:09:
Hebben meer mensen problemen om zijn of haar account op MtGox gevalideerd te krijgen?
huobi onder de 5000cny en er lijkt weer een leuke beweging naar beneden te zijn..
Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.
Noooo wat is dit nu opeens voor keldering in de LTC?! Van 19.3 naar 18.2 18 in wat.. 10 12 minuten?
Doe maar gauw weer stijgen

[ Voor 7% gewijzigd door AzzKickah op 07-01-2014 20:21 ]
* markklok gooit er een blusdekentje over
Legion 7i i9 3080 32gb
Nou BTC Kraken gaat ook lekker onderuit
Had ik net mijn order gefilld op 628. Hopelijk stijgt hij snel weer.
van 20 naar 18 euro in 2 uurAzzKickah schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 20:17:
Noooo wat is dit nu opeens voor keldering in de LTC?! Van 19.3 naar 18.2 18 in wat.. 10 12 minuten?

http://www.coindesk.com/c...bitcoins-and-mining-gear/
Heb zelf een halve BTC, hold ik lekker. Wel wat geld klaargezet om goedkoop in te kopen
Heb zelf een halve BTC, hold ik lekker. Wel wat geld klaargezet om goedkoop in te kopen
Nee, de paniekerige meute, Chineze liggen al op bed (3 uur 's nachts nu)Verwijderd schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 20:27:
Is china nou weer de oorzaak??
Verwijderd
Wij pakken nu de Chinezen terug, verkopen als zij liggen te slapen.Verwijderd schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 20:27:
Is china nou weer de oorzaak??
Nou moet iedereen ff kopen zodat hij weer netjes op 650 komt te staan (of hoger)
Legion 7i i9 3080 32gb
Verwijderd
Even een correctie aan toegevoegd.markklok schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 20:34:
Nou moet iedereen ff verkopen zodat hij weer netjes op 550 komt te staan (of hoger lager)
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 07-01-2014 20:36 ]
Wordt weer een vermakelijke avond/nacht dit als je er de tijd en het geld voor hebt. 
Haha, die spikes op Kraken af en toe, lach me echt de ballen uit m'n broek
Haha, die spikes op Kraken af en toe, lach me echt de ballen uit m'n broek

[ Voor 38% gewijzigd door --MeAngry-- op 07-01-2014 20:44 ]
Tesla Model Y RWD (2024)
Een groot aantal mensen zou zijn of haar Bitcoin al lang verkocht hebben voordat de koers 10.000$ bereikt.Bonez0r schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 18:19:
[...]
Ik ben toch erg benieuwd wat je schatting voor de koers dan is (en voor wanneer)
En dan kom ik gelijk bij een ander punt, stel dat de koers naar $10K of zelfs $40K gaat, dan zou een groot aantal mensen stinkend rijk zijn. Mijn gevoel zegt dat dat niet "kan", dat er een of ander mechanisme is dat voorkomt dat x% van de populatie bitcoin miljonair wordt.
Oh en mensen, kijk eens naar de koers van 23 dec tot 7 jan, bijna een rechte lijn, met twee uitschieters naar boven (die gevolgd werden door een correctie). We zitten nu weer terug op de lijn. Vanaf hier kunnen we weer omhoog (hoop ik)
[afbeelding]
Als jij nu 10 bitcoins hebt gekocht voor 100$ per stuk, ofwel 1000$ totaal.
Laten we zeggen dat de koers nu 1000$ is, dan "speel" je nu met 10.000$. Ok dat valt nog mee.
Als de koers 5000$ is speel je met 50.000$. En bij een koers van 10.000$ speel je al met 100.000$.
Ik geloof niet dat er veel mensen zijn die het lef hebben om zo lang te "gokken" met de kans dat ze morgen 0$ hebben.
Ik persoonlijk ben er echt van overtuigd dat Bitcoin een revolutionaire techniek is en dat het de kans heeft om nog veel en veel groter te worden. De 10.000$ zie ik dan ook wel binnen enkele jaren staan en ik geloof gelijk dat het daar niet ophoudt.
Ik ben er ook van overtuigd dat het voor mij persoonlijk niet eens meer nodig word om ze (allemaal) om te wisselen naar fiat geld en dat ik het grootste gros van de producten die ik zou willen gewoon met bitcoins zou kunnen kopen.
[ Voor 0% gewijzigd door Martijn19 op 07-01-2014 20:50 . Reden: grammar ]
Verwijderd
Geloof dat ik het met jou eens benm19 schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 20:49:
Een groot aantal mensen zou zijn of haar Bitcoin al lang verkocht hebben voordat de koers 10.000$ bereikt.
Laten we zeggen dat de koers nu 1000$ is, dan "speel" je nu met 10.000$. Ok dat valt nog mee.
Als de koers 5000$ is speel je met 50.000$. En bij een koers van 10.000$ speel je al met 100.000$.
Ik geloof niet dat er veel mensen zijn die het lef hebben om zo lang te "gokken" met de kans dat ze morgen 0$ hebben.
Ik persoonlijk ben er echt van overtuigd dat Bitcoin een revolutionaire techniek is en dat het de kans heeft om nog veel en veel groter te worden. De 10.000$ zie ik dan ook wel binnen enkele jaren staan en ik geloof gelijk dat het daar niet ophoudt.
Ik ben er ook van overtuigd dat het voor mij persoonlijk niet eens meer nodig word om ze (allemaal) om te wisselen naar fiat geld en dat ik het grootste gros van de producten die ik zou willen gewoon met bitcoins zou kunnen kopen.
En dan is je account op bijv. Kraken gehackt, of je harde schijf met je wallet is kapot....m19 schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 20:49:
[...]
Een groot aantal mensen zou zijn of haar Bitcoin al lang verkocht hebben voordat de koers 10.000$ bereikt.
Als je je wallet alleen op je HDD heb staan dan ben je sowieso al niet slim bezigFivel schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 20:56:
[...]
En dan is je account op bijv. Kraken gehackt, of je harde schijf met je wallet is kapot....

Uitdaging aan de Bitcoin community om het opslaan van Bitcoins nog veel veiliger en makkelijker te maken.Fivel schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 20:56:
[...]
En dan is je account op bijv. Kraken gehackt, of je harde schijf met je wallet is kapot....
Allemaal van die dingen die nu nog niet perfect zijn, maar die best opgelost kunnen worden.
Grote hoeveelheden laat ik uiteraard niet meer bij een 3de partij staan, ik heb wel geleerd van de Inputs.io hack waar ik ook slachtoffer van was.
[ Voor 15% gewijzigd door Martijn19 op 07-01-2014 21:01 ]
Iemand die het aandurft om arbitrage tussen stamp en gox te doen met een hoop euros?
Hoe zeker zijn jullie. Al je spaargeld erin aan het pompen zeker, vandaar die koersstijging de laatste dagen, gaat nog wel even door als ik jullie volledige inzet mag geloven
Niet alleen dat. Ik zag gisteren de depth grafiek van Bitstamp (en de andere exchanges hadden ongetwijfeld hetzelfde) steeds dunner worden aan de buy kant terwijl er een enorme berg was aan de sell kant. Met andere woorden, de uptrend kreeg steeds meer weerstand en een potentiële downtrend zou zo goed als geen weerstand ondervinden. De downtrend is dus uiteindelijk ingezet en ja dan knalt het naar beneden. Heb helaas geen screenshot genomen.
There go the goddamn brownies.
Zeker zijn we nooit natuurlijk. Daarom adviseer ik mensen altijd eerst zich goed in Bitcoin te verdiepen willen ze er grotere bedragen aan uitgeven.BDmartijn schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 21:02:
[...]
Hoe zeker zijn jullie. Al je spaargeld erin aan het pompen zeker, vandaar die koersstijging de laatste dagen, gaat nog wel even door als ik jullie volledige inzet mag gelovenIk verkoop dan onderweg wel wat
Ik ben nog student, mocht de koers morgen naar 0$ gaan dan zal dat zeker een financiële tegenvaller voor mij zijn, maar met een paar jaar hard werken kom ik daar zeker bovenop.
Mocht de koers naar 0$ gaan dan ben ik in elk geval schuldenvrij afgestudeerd.
[ Voor 5% gewijzigd door Martijn19 op 07-01-2014 21:07 ]
Zie je dat aan de onderste grafiek op http://bitcoinity.org/markets/bitstamp/USD ?Bonez0r schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 21:03:
[...]
Niet alleen dat. Ik zag gisteren de depth grafiek van Bitstamp (en de andere exchanges hadden ongetwijfeld hetzelfde) steeds dunner worden aan de buy kant terwijl er een enorme berg was aan de sell kant. Met andere woorden, de uptrend kreeg steeds meer weerstand en een potentiële downtrend zou zo goed als geen weerstand ondervinden. De downtrend is dus uiteindelijk ingezet en ja dan knalt het naar beneden. Heb helaas geen screenshot genomen.
Zou een groene lijn die flauw loopt dan duiden op lage sell-weerstand terwijl een steile rode lijn duidt op een stroeve stijging van de koers (is dat een sell-wall?).
Dat klopt. Echter sommige walls zijn slechts artificieel en worden voor triggering nog ingetrokken, maar het geeft zeker een idee van de verhouding tussen potential buy/sell resistancesWhySoSerious schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 21:06:
[...]
Zie je dat aan de onderste grafiek op http://bitcoinity.org/markets/bitstamp/USD ?
Zou een groene lijn die flauw loopt dan duiden op lage sell-weerstand terwijl een steile rode lijn duidt op een stroeve stijging van de koers (is dat een sell-wall?).
Eigenlijk had ik op dat moment mijn coins moeten dumpen dusBDmartijn schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 21:09:
[...]
Dat klopt. Echter sommige walls zijn slechts artificieel en worden voor triggering nog ingetrokken, maar het geeft zeker een idee van de verhouding tussen potential buy/sell resistances
Probeer dan wat arbitrage, kost vooral geduld, minder geluk in voorspellingen.Bonez0r schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 21:11:
[...]
Eigenlijk had ik op dat moment mijn coins moeten dumpen dus. Maar ik heb besloten niet meer te traden. Ik heb er veel te veel door verloren. Nu is het alleen nog hold en ik zie wel waar het heen gaat.
Ik zie nu bijvoorbeeld BTCe net onder kraken staan op de euro. Meestal andersom dus een grote kans dat btce wel weer over kraken gaat. Echter verschil is nu minimaal, 4 euro verschil bid/ask tussen de 2 dus het levert ook niet heel veel op (gaan de fees nog af). Maar goed, free money
MTGOX maakt weer een kleine race richting de 1k
Legion 7i i9 3080 32gb
Wat denken jullie voor de middel lange termijn? Denk dat we nog wel een aardig grote crash gaan krijgen, maar nu nog niet, het gaat nu even te snel naar beneden, denk dat het daarom eerst weer iets omhoog gaat, daarna hard naar beneden. Net als met de twee vorige pieken

Verwijderd
Volgens mij gebeurt het niet zo vaak dat kraken voor is op BTCe, hier is best snel arbitrage winst te halen omdat via Kraken uitbetalingen rap gaan.BDmartijn schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 21:14:
[...]
Probeer dan wat arbitrage, kost vooral geduld, minder geluk in voorspellingen.
Ik zie nu bijvoorbeeld BTCe net onder kraken staan op de euro. Meestal andersom dus een grote kans dat btce wel weer over kraken gaat. Echter verschil is nu minimaal, 4 euro verschil bid/ask tussen de 2 dus het levert ook niet heel veel op (gaan de fees nog af). Maar goed, free money
Maar dan moet je wel fiat geld op BTC-E hebben staan. Als je dat nu nog moet storten, tegen die tijd dat het erop staat kan het goed alweer anders zijn.
edit:
BTC-E schiet er nu alweer boven.
edit:
[ Voor 12% gewijzigd door shinchan03 op 07-01-2014 21:25 ]
Precies, niet zo vaak. Maar NU welVerwijderd schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 21:21:
[...]
Volgens mij gebeurt het niet zo vaak dat kraken voor is op BTCe, hier is best snel arbitrage winst te halen omdat via Kraken uitbetalingen rap gaan.
En zelfs voor liggen is niet nodig. Mtgox ligt soms 10% voor op kraken. soms rond de 6%. Dus ook zonder uitbetalen op mtgox is daar wat te halen met minimaal risico, maar wel veel geduld. Ik hoop zelf meer om bij mtgox verified te raken, want 10% (- fees -1% uitbetaling is toch nog beter, ondanks 6 weken wachten op je geld)
Ja, je moet inderdaad op de verschillende exchanges fiat/btc hebben. En als eenmaal je fiat op is op de ene site mag je wachten totdat de juiste omstandigheden zich voordoen.. kan lang duren..shinchan03 schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 21:24:
Maar dan moet je wel fiat geld op BTC-E hebben staan. Als je dat nu nog moet storten, tegen die tijd dat het erop staat kan het goed alweer anders zijn.
edit:
En idd, btce is er weer overheen, was kwestie van tijd.
Heeft niet zo veel zin om dat met een bak geld in een keer te doen. Lees maar een paar pagina's terug.lieu10ant schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 21:01:
Iemand die het aandurft om arbitrage tussen stamp en gox te doen met een hoop euros?
Je kan per 20 dagen 1x €1000 uit laten betalen (dat tot 6 weken kan duren)
Verificatie duurt ook erg lang +/- een maand.
Als je grotere bedragen wilt overmaken moet je documenten opsturen getekend met apostille.
Ik heb 3 jan €1000 uitbetaald bij MtGox.... zal updaten wanneer ik het gekregen heb.
Een pessimist is een realistische optimist
Als het binnen een maand lukt, is het toch een relatief simpele manier om in een jaar zo'n 1000 euro te verdienen met minimale effortBAVAROIS schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 21:32:
[...]
Heeft niet zo veel zin om dat met een bak geld in een keer te doen. Lees maar een paar pagina's terug.
Als je grotere bedragen wilt overmaken moet je documenten opsturen getekend met apostille.
Ik heb 3 jan €1000 uitbetaald bij MtGox.... zal updaten wanneer ik het gekregen heb.
Ik heb dat bedrag van $1000 meerdere keren voorbij zien komen, maar waar komt het vandaan? In de FAQ van MtGox hebben ze het over daily $10K, monthly $50K voor "level 1" (basic).BAVAROIS schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 21:32:
[...]
Heeft niet zo veel zin om dat met een bak geld in een keer te doen. Lees maar een paar pagina's terug.
Is iemand hier level 2 of heeft het geprobeerd te worden? Ik begrijp dat je dan dezelfde documenten nodig hebt als bij level 1, alleen met een stempel van een rechtbank. Wel wat werk, maar als je daardoor veel meer winst kan maken lijkt het me de moeite waard?
Vind je die 1000 euro de moeite dan? Er zijn via bitcoin genoeg mogelijkheden om dat geld in minder dan een jaar te verdienen..BDmartijn schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 22:06:
[...]
Als het binnen een maand lukt, is het toch een relatief simpele manier om in een jaar zo'n 1000 euro te verdienen met minimale effortAls, ofwel de koers kraken/gox 10% blijft verschillen, dan wel je vol vertrouwen nu al 10.000 euro trade en rustig iedere maand een deel over maakt. Toch?
Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.
Niet echt slim om arbitrage aan te prijzen terwijl xbt in een downtrend zit, je verliest dan gegarandeerd geld.
Onzin. Arbitrage kan in 1 seconde voltooid zijn.
ik vind 1000 euro toch wel mooi meegenomen met laag risico. Investeren in vreemde coins kan inderdaad veel meer opleveren, maar kan ook helemaal mis gaan. 10.000 in bitcoin steken en bij 10% koersstijging weer uitbetalen is ook een optie, maar ook dat is speculeren met een veel hoger risico.
Iedereen zijn keuze, maar ik denk dat velen 1000 euro toch wel de moeite waard vinden. Ben benieuwd wie van de tweakers hier echt al meer dan 1000 euro winst heeft gecasht op bitcoin.
Iedereen zijn keuze, maar ik denk dat velen 1000 euro toch wel de moeite waard vinden. Ben benieuwd wie van de tweakers hier echt al meer dan 1000 euro winst heeft gecasht op bitcoin.
Da's de daily limit die MtGox meldt bij withdraw als je verified bent.Bonez0r schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 22:32:
[...]
Ik heb dat bedrag van $1000 meerdere keren voorbij zien komen, maar waar komt het vandaan?
Ik was van plan dat eens uit te gaan zoeken binnenkort.Is iemand hier level 2 of heeft het geprobeerd te worden? Ik begrijp dat je dan dezelfde documenten nodig hebt als bij level 1, alleen met een stempel van een rechtbank. Wel wat werk, maar als je daardoor veel meer winst kan maken lijkt het me de moeite waard?
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Wat led maniak zegt.Arsenius schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 22:45:
Niet echt slim om arbitrage aan te prijzen terwijl xbt in een downtrend zit, je verliest dan gegarandeerd geld.
Daarnaast, wil je zeggen dat het best is wat je nu kunt doen is al je BTC verkopen, omdat we in een downtrend zitten dan ook? Want met BTC verlies je fiat? Juist inwisselen is altijd speculeren met risico. Want wie weet wanneer de downtrend weer omslaat?
i went full fiat dus hij gaat terug stijgen! Just saying...
Mogelijkheid dat er inderdaad nu een resistance is op 900 mtgox en 800 bitstamp. We zullen zien.
Is er een verklaarbare reden voor deze snelle downtrend? Nieuws? Heb het vandaag allemaal niet goed kunnen volgen.
Dat er een correctie zou volgen was te verwachten, maar deze correctie loopt voor mijn gevoel wel lang door.
Dat er een correctie zou volgen was te verwachten, maar deze correctie loopt voor mijn gevoel wel lang door.
Nou als je het afgelopen uur arbitrage zat te doen, dan ben je op dit moment geld aan het verliezen. Dit is een korte downtrend. Arbitrage doe je wanneer het risico zo laag mogelijk is, dat is dus in een uptrend.BDmartijn schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 22:50:
[...]
Wat led maniak zegt.
Daarnaast, wil je zeggen dat het best is wat je nu kunt doen is al je BTC verkopen, omdat we in een downtrend zitten dan ook? Want met BTC verlies je fiat? Juist inwisselen is altijd speculeren met risico. Want wie weet wanneer de downtrend weer omslaat?
Je moet er alleen in springen als alle factoren voor jou goedstaan, zo min mogelijk risico en zo groot mogelijke return.
Vallende messen opvangen dan ben je bezig met gokken, niet met handelen.
[ Voor 4% gewijzigd door Arsenius op 07-01-2014 22:56 ]
Hmm mja, als de info in de FAQ over level 1 al niet klopt dan zal het voor level 2 ook wel niet kloppen. Het is dus de vraag wat de echte limit is bij level 2. Maar als de factor 10 verschil in de FAQ wel klopt dan is voor trusted de daily 20 dagen limiet misschien $10K..oisyn schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 22:50:
[...]
Da's de daily limit die MtGox meldt bij withdraw als je verified bent.
[...]
Ik was van plan dat eens uit te gaan zoeken binnenkort.
Waar jij het over hebt is geen (althans geen slimme) arbitrage. Als je wacht op een uur je bitcion overzetten ben je gewoon niet goed voorbereid.. Abritrage in een uptrend is gewoon speculeren op de koerswinst en hopen op dat de arbitrage niet verdwenen is. Arbitrage is juist interessant in volatiele momenten, bij een rustige koers is de arbitrage allang weggekocht door anderen, vandaar een stabiele koers.Arsenius schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 22:55:
[...]
Nou als je het afgelopen uur arbitrage zat te doen, dan ben je op dit moment geld aan het verliezen. Dit is een korte downtrend. Arbitrage doe je wanneer het risico zo laag mogelijk is, dat is dus in een uptrend.
Je moet er alleen in springen als alle factoren voor jou goedstaan, zo min mogelijk risico en zo groot mogelijke return.
Zal ik je dan verklappen dat ik in afgelopen 3 uur 4 arbitrage trades heb uitgevoerd tussen de 2 en 5%?Arsenius schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 22:55:
[...]
Nou als je het afgelopen uur arbitrage zat te doen, dan ben je op dit moment geld aan het verliezen. Dit is een korte downtrend. Arbitrage doe je wanneer het risico zo laag mogelijk is, dat is dus in een uptrend.
Vallende messen opvangen dan ben je bezig met gokken, niet met handelen.
Het kan.
Okay, als jij het waard vindt om je kapitaal in te zetten om 3 a 4% potentiële return te vangen dan moet je dat doen. Het risico in een downtrend met soms wat paniek is dat je ineens scheef kan zitten en dan zul je je verlies moeten nemen. Dat verlies kan dan ineens heel groot uitpakken.LED-Maniak schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 22:59:
[...]
Zal ik je dan verklappen dat ik in afgelopen 3 uur 4 arbitrage trades heb uitgevoerd tussen de 2 en 5%?
Het kan.
En als je er zo 1 bent die geen verlies pakt, maar gaat hopen dat het weer gaat stijgen dan vraag ik me af hoe lang je dit gaat volhouden. Eens gaat het toch mis.
Of je pakt een klein verlies of je houdt je positie en je gaat hopen dat het wel goed komt. Het is het één of het ander.
[ Voor 29% gewijzigd door Arsenius op 07-01-2014 23:05 ]
2 market orders tegelijk uitvoeren en klaar... (natuurlijk is een market order neit ideaal, maar als je volume niet heel groot is dan komt dat wel goed).Arsenius schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 23:04:
[...]
Okay, als jij het waard vindt om je kapitaal in te zetten om 3 a 4% potentiële return te vangen dan moet je dat doen. Het risico in een downtrend met soms wat paniek is dat je ineens scheef kan zitten en dan zul je je verlies moeten nemen. Dat verlies kan dan ineens heel groot uitpakken.
En als je er zo 1 bent die geen verlies pakt, maar gaat hopen dat het weer gaat stijgen dan vraag ik me af hoe lang je dit gaat volhouden. Eens gaat het toch mis.
Arbitrage wacht niet..
Je denkt verkeerd. Er is 0.001% risico ofzo. Sinds Oktober doe ik deze trades en nog geen verlies gemaakt.Arsenius schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 23:04:
[...]
Okay, als jij het waard vindt om je kapitaal in te zetten om 3 a 4% potentiële return te vangen dan moet je dat doen. Het risico in een downtrend met soms wat paniek is dat je ineens scheef kan zitten en dan zul je je verlies moeten nemen. Dat verlies kan dan ineens heel groot uitpakken.
Liever 2% per dag of 3 dagen dan 10% per jaar.
Oh en de grap is: het geld is bij mijn huidige strategie instant beschikbaar. Zolang er dus een profitable verschil is kan hij virtueel gezien blijven doorgaan.
[ Voor 9% gewijzigd door LED-Maniak op 07-01-2014 23:08 ]
Komt mijn voorspelling toch uitSlckaer schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 23:03:
Ik dacht even dat we onder de 600 grens zouden komen @kraken
Edit: Floep: Daar istie. Eronder! Wat zou de bodem zijn? M'n glazen bol is vies.Mistraller schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 14:35:
We dalen nu onder de 600 (kraken) denk ik...BTCChina, Huobi verschijnen weer flink rode candles
[ Voor 9% gewijzigd door Mistraller op 07-01-2014 23:09 ]
My solar panels | Soladin loggen? | Strava
---------------
Gemak dient de mens, moeite dient de mensheid.
Ik snap het principe heus wel, maar je moet wel snel zijn. Maar goed als sommige mensen hier ook stabiel winst mee maken dan is dat mooi.
Het is en blijft een market order, in een oogwenk kan het toch zijn dat je verlies maakt.
Het is en blijft een market order, in een oogwenk kan het toch zijn dat je verlies maakt.
[ Voor 25% gewijzigd door Arsenius op 07-01-2014 23:12 ]
Ik ben snel genoeg, ook als ik slaap.Arsenius schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 23:09:
Ik snap het principe heus wel, maar je moet wel snel zijn. Maar goed als sommige mensen hier ook stabiel winst mee maken dan is dat mooi.
Inderdaad.
Fijn een mailtje in de ochtend wat de resultaten zijn.
Ik(nouja.. ik..) doe het alleen met limit ordersArsenius schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 23:09:
[ Voor 36% gewijzigd door LED-Maniak op 07-01-2014 23:13 ]
Tussen welke exchanges als ik vragen mag? En je gebruikt een bot als ik het zo lees?LED-Maniak schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 23:12:
[...]
Inderdaad.
Fijn een mailtje in de ochtend wat de resultaten zijn.
[...]
Ik(nouja.. ik..) doe het alleen met limit orders
Kunnen we eens ophouden over de '600-grens' op Kraken? 600 is compleet betekenisloos voor de bitcoin, want er wordt nauwelijks in euro's gehandeld. Praat over dollars of praat niet..
Groetjes, FaceDown.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Deze topic is bedoeld voor discussie over de handel en koersverloop van cryptocurrencies. Aangezien er nu een speciaal forum is voor cryptocurrencies kunnen voor specifieke vragen gewoon topics worden geopend (met in ogenschouw nemende de algemene regels voor het openen van topics - vragen die niet topicwaardig zijn zouden hier uberaupt niet gesteld moeten worden)
Discussies en ontwikkelingen aangaande MtGox gaarne bespreken in Mt.Gox - Huidige status en ontwikkelingen
Referral codes zijn niet toegestaan en worden onherroepelijk verwijderd conform Het algemeen beleid
Deze topic is bedoeld voor discussie over de handel en koersverloop van cryptocurrencies. Aangezien er nu een speciaal forum is voor cryptocurrencies kunnen voor specifieke vragen gewoon topics worden geopend (met in ogenschouw nemende de algemene regels voor het openen van topics - vragen die niet topicwaardig zijn zouden hier uberaupt niet gesteld moeten worden)
Discussies en ontwikkelingen aangaande MtGox gaarne bespreken in Mt.Gox - Huidige status en ontwikkelingen
Referral codes zijn niet toegestaan en worden onherroepelijk verwijderd conform Het algemeen beleid