Standaardreactie van de banken toch?
Eh ja, dat is gebeurd... mn order ging af op Kraken. Hopen dat t china verhaal meevaltBlord schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 14:13:
Iemand wilde toch BTC kopen tegen 638 ? Dat is nu wel gebeurd.
het ultieme jaargetijde.... | #!/usr/bin/girl | Art prints and fun
Wow inderdaad, hij gaat wel erg hard!masterrobo schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 14:11:
http://bitcoinwisdom.com/markets/btcchina/btccny
Kijk die Chinezen eens dumpen!
Ik meen mij te herinneren dat er rond 17 december een grote crash was naar rond de 300 Euro per Bitcoin, iets meer dan een week daarvoor was er een crash/dip naar rond de 550 Euro per bitcoin, dus het dal komt niet altijd hoger te liggen.MichaelB74 schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 14:04:
[...]
De dalen komen steeds hoger te liggen. Dat betekend dus dat de koers structureel stijgt.
En ja: dat is positief!
Waarschijnlijk hele boel bots die afgaan ook ^^
Oei die krijgt spijt.Blord schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 14:13:
Iemand wilde toch BTC kopen tegen 638 ? Dat is nu wel gebeurd.
Ik was ook net 5 sec. te laat om mijn order van 643 te cancellen. Gauw weer verkocht voor 636
als de Chinezen beginnen te dumpen gaat iedereen mee lol.
Dikke kettingreactie.
Dikke kettingreactie.
Ik blijf holden, want ik verwacht toch wel wat van bitcoin op de hele lange termijn. Het princiepe erachter vind ik goed. Maargoed, dat kan wel zeggen dat t ff een stukkie minder waard gaat worden de komende dagenvertigoo schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 14:17:
[...]
Oei die krijgt spijt.
Ik was ook net 5 sec. te laat om mijn order van 643 te cancellen. Gauw weer verkocht voor 636
het ultieme jaargetijde.... | #!/usr/bin/girl | Art prints and fun
En weer even omhoog.. Grappig om naar te kijken
I see red pixels.
Grappig is het zeker. Als de stijging nu weer langzaam doorzet, heb ik geen spijt van m'n buy-order op €645 hoor
Waar kun je trouwens op de makkelijkste manier de koers in het verleden terugvinden? Eens even kijken of ik patronen kan herkennen die nog niemand gevonden heeft, dan kan ik mijn glazen bol wegdoen.
Dat wordt helaas voor mij geen day traden meer ^^ moet wachten tot het weer op 677 staat
. Ach ben vorige week begonnen en sta nog 80 euro plus...maar de afgelopen 4 dagen zijn teniet gedaan
Ben benieuwd of India dit recht gaat trekken morgen, niet normaal wat er gedumpt wordt. Ook in LTC.
Het is daar 4 uur later dan hier, dus ergens vannacht om 04:00 uur de wekker om weer in te kopen
Het is daar 4 uur later dan hier, dus ergens vannacht om 04:00 uur de wekker om weer in te kopen
zo die spike op LTC op kraken

Bitcoinwisdom.com heeft goede charts. Bitcoincharts.com ook.Falch schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 14:22:
Waar kun je trouwens op de makkelijkste manier de koers in het verleden terugvinden? Eens even kijken of ik patronen kan herkennen die nog niemand gevonden heeft, dan kan ik mijn glazen bol wegdoen.
Net met de dip en rebound nog even 25 euro kunnen pakken op Kraken met een buy en sell. Redelijk het dal gepakt met 625, maar wel te vroeg weer verkocht. Oh well, winst is winst
|| Vierkant voor Wiskunde ||
Here we go lol...wtf...
Greens
wel een leer moment...gewoon de paar euro verlies pakken en gewoon mijn gevoel volgen de volgende keer

Greens
wel een leer moment...gewoon de paar euro verlies pakken en gewoon mijn gevoel volgen de volgende keer
[ Voor 54% gewijzigd door ReQuiem83 op 07-01-2014 14:27 ]
Ik heb trouwens nog een definitie vraag. Volgens mij is dat voor iedereen anders.
Wat is nou 'winst'. Datums zijn niet 100% correct, maar zo ging het ongeveer:
15-10 2 BTC gekocht voor €400 p/s
06-01 1 BTC verkocht voor €700
07-01 1 BTC gekocht voor €645
Is mijn winst over die trade nou €300 in jullie beleving of €55?
En dan de 2e shoulder gaan we omlaag zeker? Wat een geweldig iets toch die TA van de koude grondcdgrit schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 14:08:
[afbeelding]
We hebben een Head & Shoulders (Bitstamp)...
Groetjes, FaceDown.
55, maar je volume is wel gegroeidPromWarMachine schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 14:28:
Ik heb trouwens nog een definitie vraag. Volgens mij is dat voor iedereen anders.
zie die candles lol
Manipulatie van aantal grootte spelers?
Manipulatie van aantal grootte spelers?
[ Voor 21% gewijzigd door ReQuiem83 op 07-01-2014 14:31 ]
jeetje, gaat weer keihard omhoog. Wie had er op het laagste punt weer ingekocht?
Ik heb op 649 ingekocht.
Ik heb op 649 ingekocht.
Kraken staat nu net zo hoog als vanochtend, toen BTC-e een stuk hoger nog stond. Dat gaat niet goed
17x DMEGC DM300-M156-60BK @ Enphase | 3300Wp Oost & 1800Wp West (Gouda)
Ik had een buy order van 625 gecancelled. Dat was nu wel het laagste punt.
Zoals altijd, emoties moet je echt uitsluiten in dit spel.

Ja ik heb spijt dusvertigoo schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 14:17:
[...]
Oei die krijgt spijt.

Wat een kutspel! 
1BTC verkocht op 625€ met het gedacht die zakt nog wel wat verder en inkopen op 610€ ofzo, natuurlijk het laagste punt!!!
1BTC verkocht op 625€ met het gedacht die zakt nog wel wat verder en inkopen op 610€ ofzo, natuurlijk het laagste punt!!!
Ik had een LTC buy order van 18.20999 gecanceldBlord schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 14:32:
Ik had een buy order van 625 gecancelled. Dat was nu wel het laagste punt.![]()

I see red pixels.
Er is geen juist antwoord, want beide interpretaties zijn correct. Daarom is het belangrijk om voor je zelf te definieren wat je doelen zijn, want daaraan kun je je trade-succes afmeten.PromWarMachine schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 14:28:
Bijvoorbeeld: Een doel om met X euro inleg zoveel mogelijk Bitcoin te verzamelen. Of: Y Bitcoin kopen en daarmee handelen om zoveel mogelijk euro's eruit te halen zonder dat Y structureel daalt. Of: Bedrag van X euro inleggen en de euro-waarde van de investering maximaliseren (dus aantal euro's dat je eruit gehaald hebt + liquidatie-waarde van je huidige coin-aantal). En zo kun je wel even doorgaan.
Je hebt nu 2 BTC en 55 euro, waar je begon met 800 euro. Hoe je dat interpreteert is aan jou
We dalen nu onder de 600 (kraken) denk ik...BTCChina, Huobi verschijnen weer flink rode candles
[ Voor 4% gewijzigd door Mistraller op 07-01-2014 14:37 ]
My solar panels | Soladin loggen? | Strava
---------------
Gemak dient de mens, moeite dient de mensheid.
Als je het typt, gaat het al weer omhoogMistraller schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 14:35:
We dalen nu onder de 600 denk ik...BTCChina, Huobi verschijnen weer flink rode candles
17x DMEGC DM300-M156-60BK @ Enphase | 3300Wp Oost & 1800Wp West (Gouda)
Sowieso moet je "voorspellingen" van mensen (die van mijn inclusief) altijd meer lezen als "ik heb zojuist gekocht/verkocht en hoop dat..."
Ja precies. Zo zie ik het ook.Rannasha schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 14:35:
[...]
Er is geen juist antwoord, want beide interpretaties zijn correct. Daarom is het belangrijk om voor je zelf te definieren wat je doelen zijn, want daaraan kun je je trade-succes afmeten.
Bijvoorbeeld: Een doel om met X euro inleg zoveel mogelijk Bitcoin te verzamelen. Of: Y Bitcoin kopen en daarmee handelen om zoveel mogelijk euro's eruit te halen zonder dat Y structureel daalt. Of: Bedrag van X euro inleggen en de euro-waarde van de investering maximaliseren (dus aantal euro's dat je eruit gehaald hebt + liquidatie-waarde van je huidige coin-aantal). En zo kun je wel even doorgaan.
Je hebt nu 2 BTC en 55 euro, waar je begon met 800 euro. Hoe je dat interpreteert is aan jou
Het korte termijn doel is mijn investering van 800 euro terug naar de bank zetten en een ongewijzigd aantal BTC (in mijn geval 2) hebben inderdaad. Dan weet ik zeker dat het me niets kost en dan ben ik het gevoel van 'de boot gemist hebben' (aka kopen toen ze <€50 per stuk kostte) definitief kwijt.
Alles wat ik daarna nog verdien door koersstijgingen of semi-passief handelen is bonus.
617 hierNikvdw schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 14:33:
Wat een kutspel!
Als ik kan denk ik dat ik vandaag wel even een deel ga omzetten naar euro's, mij te riskant vandaag.
Nu maar wachten tot mijn coins weer op BTC-E staan.
LTC weer terug naar 18e.
Stop, drop and hold!
Stop, drop and hold!
Als ik het goed heb is Taobao een marktplaats voor de chinezen (soort Chineze eBay) en hebben ze hier nu een verbod op het handelen in cryptocurrency en verwante artikelen (zoals miner hardware, tutorials over Bitcoin)
Daar zou de overheid ook wel flinke druk op hebben uitgeoefend....cdgrit schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 14:43:
Als ik het goed heb is Taobao een marktplaats voor de chinezen (soort Chineze eBay) en hebben ze hier nu een verbod op het handelen in cryptocurrency en verwante artikelen (zoals miner hardware, tutorials over Bitcoin)
Dit gebeurt alleen op werkdagen -_-chrisO schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 14:37:
[...]
![]()
Wat is daytraden toch leuk op zulke dagen als deze...
Legion 7i i9 3080 32gb
Ik heb wat dogecoins verstuurd van cryptsy naar coins-e maar dit duurt al 2 uur? Iemand ervaring met het versturen van dogecoin naar coins-e ? Even een ticket aanmaken of geduldig wachten?
Wat is het toch een communistisch kutlandcdgrit schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 14:43:

Groetjes, FaceDown.
huobi krabbelt langzaamaan weer up. Tijd om naar huis te gaan ^^
Ja, idd... En dan heb je sommige die zo stom zijn om op werk nu wat winst te willen maken

Weet iemand hoe laat die Indiase exchange precies van start gaat? Middernacht in India? Dus 19.00 hier? Of later?
Groetjes, FaceDown.
Met paar duizend bitcoins kun je de markt flink beinvloeden. De drop op BTCChina was veroorzaakt door die paar duizend coins. Met een goede strategie kun je zelf op flink winst komen.
Verwijderd
Dit had niet zoveel te maken met dat bericht denk ik nee, dan was de daling wel verder door gegaan.Blord schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 14:55:
Met paar duizend bitcoins kun je de markt flink beinvloeden. De drop op BTCChina was veroorzaakt door die paar duizend coins. Met een goede strategie kun je zelf op flink winst komen.
Verwijderd
het nieuws over china, is dat goed of slecht nieuws voor de beurs?
Heb ik het goed begrepen en mogen ze via een 3e partij in btc's handelen van 14 jan?
Heb ik het goed begrepen en mogen ze via een 3e partij in btc's handelen van 14 jan?
Moet je dus wel ff paar miljoen USD aan coins verkopen. En als het mislukt kun je dus ook flink het schip in gaan (bijv als een andere grote jongen je 'plannetje' doorziet en flink inkoopt op een laag niveau)Blord schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 14:55:
Groetjes, FaceDown.
En daar gaan we weer 
Het gaat trouwens niet om een kleine jongen: http://www.alexa.com/siteinfo/taobao.com
Alexa rank 3 in China.
Het gaat trouwens niet om een kleine jongen: http://www.alexa.com/siteinfo/taobao.com
Alexa rank 3 in China.
Met welke openingsprijs?Avalaxy schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 15:04:
Ik heb een leveraged short positie. Ik denk dat we nog wel een grotere daling gaan zien.
Ik ook, maar die had net al bijna mijn stop aangetiktAvalaxy schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 15:04:
Ik heb een leveraged short positie. Ik denk dat we nog wel een grotere daling gaan zien.
Op bitfinex? Ik heb mijn short er net uit gegooid.Avalaxy schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 15:04:
Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.
Verwijderd
Ben ook benieuwd..Blord schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 14:55:
Iemand?
Uh, en wie zegt dat dit door een trade en/of een persoon komt? Kan ook gewoon een stapel trailing of stop loss zijn die mee knallen..
Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.
De meeste exchange-APIs geven door welke orders worden geplaatst/uitgevoerd. Op die manier is het dus mogelijk om te achterhalen of een grote beweging in prijs door een enkele order komt of door meerdere. Uiteraard kan na een enkele grote order nog een naschok ontstaan van stop-loss orders die direct erna afgaan/LED-Maniak schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 15:12:
Uh, en wie zegt dat dit door een trade en/of een persoon komt? Kan ook gewoon een stapel trailing of stop loss zijn die mee knallen..
Dat denk ik dus ook. Slecht nieuws, paar paniek sellers...boel bots/trailing/stop loss hits en je hebt een ketting reactieLED-Maniak schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 15:12:
Zijn hier ook mensen die ECHT buy en hold doen? Dus meerdere maanden.
Ik bedoel dan niet de mensen die net of vorige week te hoog ingekocht hebben en dan zeggen: "ach, ik zit er toch voor de lange termijn in"
Zelf heb ik zo'n 2 maanden geleden m'n eerste coins gekocht en tussentijds weer wat bijgekocht.
Het enige wat ik doe aan "handel" is met wat alt-coins, nu voornamelijk NXT welke ik ook op de lange termijn gekocht heb om uiteindelijk voor meer BTC te verkopen.
Ik bedoel dan niet de mensen die net of vorige week te hoog ingekocht hebben en dan zeggen: "ach, ik zit er toch voor de lange termijn in"
Zelf heb ik zo'n 2 maanden geleden m'n eerste coins gekocht en tussentijds weer wat bijgekocht.
Het enige wat ik doe aan "handel" is met wat alt-coins, nu voornamelijk NXT welke ik ook op de lange termijn gekocht heb om uiteindelijk voor meer BTC te verkopen.
De ECHTE ECHTE buy-hold mensen die een jaar geleden hebben gekocht zitten hier vast nietMichaelB74 schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 15:19:
Uiteraard. Op €150 3 coins gekocht die ik nog heb en die ik niet aan ga raken voor ze minimaal een ton waard zijn.MichaelB74 schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 15:19:
Nog wat LTC ingekocht voor 19.62. Echt frustrerend als jouw order minutenlang bovenaan staat en er gebeurt niks mee.. Vind het ook te link om market orders te plaatsen voor LTC
Ja.MichaelB74 schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 15:19:
Ik heb mijn coins voor de lange termijn. Mijn coins heb ik vooral verzameld in de periode juni-september.
Ik gebruikt mijn coins wel, vooral voor arbitrage-handel. Maar ik hou ook euro's en coins op de exchange om van grote fluctuaties te kunnen profiteren. Maar deze trades speel ik erg conservatief en met aantallen die een stuk lager liggen dan mijn totale coin-bezit. Ik probeer ook altijd voor dat ik ga slapen m'n posities van de dag beeindigd te hebben, zodat ik de dag eindig met meer coins *en* meer euro's dan dat ik hem begon.
Dan kun je toch een limit order plaatsen voor de prijs van de laagste ask. Scheelt je meestal maar een paar cent en dan weet je vrij zeker dat hij gevuld gaat worden (als het beschikbare volume toereikend is dan).vertigoo schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 15:22:
Nog wat LTC ingekocht voor 19.62. Echt frustrerend als jouw order minutenlang bovenaan staat en er gebeurt niks mee.. Vind het ook te link om market orders te plaatsen voor LTC
Jep, nog onder de 100 euro gekocht met de Silk Road crash, daarvoor ook al een paar.MichaelB74 schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 15:19:
edit:
Deze houd ik dan ook echt jaren vast, als Bitcoin gaat doen wat ik verwacht dat het gaat doen dan kan ik er hopelijk 10+ jaar van leven. Dan kan ik die tijd aan mijn eigen business besteden om de overige jaren van mijn leven te financieren.
[ Voor 15% gewijzigd door Martijn19 op 07-01-2014 15:31 ]
Ja klopt, maar die lag toen net heel hoog (dik in de €20). Nadeel van handelen op Kraken denk ikrenevanes schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 15:26:
[...]
Dan kun je toch een limit order plaatsen voor de prijs van de laagste ask. Scheelt je meestal maar een paar cent en dan weet je vrij zeker dat hij gevuld gaat worden (als het beschikbare volume toereikend is dan).
Wat mij betreft mag hij nu wel weer gaan stijgen
Legion 7i i9 3080 32gb
Ik denk dat ik 90% van m'n coins cold storage/offline heb en met 10 procent probeer ik wat te speculeren... wat eigenlijk meer kwaad dan goed doetMichaelB74 schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 15:19:
Ik heb LTC gekocht op €3,50/4,50 en BTC op €330/580
In totaal nog 0,4 btc aan onzincoins die allemaal dik minder waard zijn nu. /o\
Een pessimist is een realistische optimist
Ah, toch een paar mensen die ook een lange termijn visie hebben (als in "dan" zijn ze een stuk waardevoller)
Ik dacht dat ik de enige was.
Maar, coins apart houden? Het gaat toch eigenlijk om de gemiddelde prijs van je coin aankopen?
De ene coin is niet waardevoller dan de ander (buiten het emotionele dan).
Ik heb een paar keer geprobeerd om binnen 1 dag te traden op cryptsy, maar daar ben ik alleen maar slechter van geworden. Toen kwam ik er al achter dat slechts een paar dagen vasthouden een betere strategie is (voor mij dan).
Mits overheden niet dwars gaan liggen, voorzie ik ook een rooskleurige toekomst voor Bitcoin. Ik zie het daarom ook als een appeltje voor de dorst. Waar het punt van verzilveren ligt weet ik nog niet, maar vermoedelijk nog wel een paar jaar in de toekomst.
Ik dacht dat ik de enige was.
Maar, coins apart houden? Het gaat toch eigenlijk om de gemiddelde prijs van je coin aankopen?
Ik heb een paar keer geprobeerd om binnen 1 dag te traden op cryptsy, maar daar ben ik alleen maar slechter van geworden. Toen kwam ik er al achter dat slechts een paar dagen vasthouden een betere strategie is (voor mij dan).
Mits overheden niet dwars gaan liggen, voorzie ik ook een rooskleurige toekomst voor Bitcoin. Ik zie het daarom ook als een appeltje voor de dorst. Waar het punt van verzilveren ligt weet ik nog niet, maar vermoedelijk nog wel een paar jaar in de toekomst.
Precies, je moet het doen over long term concerns. die paar eurotje die je maakt of verliest is echt niet de moeite waarde. echte handelen gebeurt door professionele die weten wat ze doen en zonder emotie..MichaelB74 schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 16:02:
Ah, toch een paar mensen die ook een lange termijn visie hebben (als in "dan" zijn ze een stuk waardevoller)
Ik dacht dat ik de enige was.![]()
heb het idee dat ergste over is nu. China bijna bed tijd
Waarom? De verdubbeling die ik nu bijna heb had ik nooit gehaald met buy-and-hold(Ik trade pas sinds oktober/november).Replay256 schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 16:08:
[...]
Precies, je moet het doen over long term concerns. die paar eurotje die je maakt of verliest is echt niet de moeite waarde. echte handelen gebeurt door professionele die weten wat ze doen en zonder emotie..
Je kan prima beter presteren dan b-a-h maar dan moet je de emotie thuis laten en doelen stellen ja.
Ik heb gehoord dat er enige vertraging zit tussen de koers op MtGox en Kraken. Heeft iemand al berekend hoeveel tijd hiertussen zit?
Theoretisch is er geen verschil, maar elke coin is gerelateerd aan een transactie en op basis daarvan zullen mensen hier wellicht in de toekomst belasting moeten betalen.MichaelB74 schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 16:02:
Allereerst zal worden gekeken naar transactie gegevens van een bank of ontvangst bevestiging, maar indien die gegevens niet beschikbaar zijn zal de blockchain misschien worden geanalyseerd.
Het zal wel een interessante dag zijn, wanneer de overheid de blockchain erkent als geldig bewijsmateriaal. Allereest zal het gunstig zijn voor de belastingdienst, maar zodra het precedent is geschept, opent het de deur naar alle andere potentie van Bitcoin zoals proof-of-existence.
[ Voor 15% gewijzigd door rickiii op 07-01-2014 16:37 ]
Ik denk altijd heel goed na voordat ik iets stoms zeg
Het houden van een aantal xbt voor long term en spelen met een aantal op short term zorgt er als eerste voor dat je minder risico loopt alles te verliezen. Ik speel zelf op short en vul met de behaalde winsten boven een bepaalde threshold mijn long term positie aan.rickiii schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 16:31:
[...]
Theoretisch is er geen verschil, maar elke coin is gerelateerd aan een transactie en op basis daarvan zullen mensen hier wellicht in de toekomst belasting moeten betalen.
Allereerst zal worden gekeken naar transactie gegevens van een bank of ontvangst bevestiging, maar indien die gegevens niet beschikbaar zijn zal de blockchain misschien worden geanalyseerd.
Het zal wel een interessante dag zijn, wanneer de overheid de blockchain erkent als geldig bewijsmateriaal.
Overstock.com has become the first major online shopping retailer to accept the digital currency bitcoin as payment in exchange for any of our million products. We are doing this for both business and philosophical reasons.
bron.
bron.
Dat is heel mooi nieuws
Hoe is dit nieuws? Het was toch al dik een maand geleden bekend dat overstock bitcoin zou gaan accepteren? Is hier al 10 keer voorbij gekomen.
dat moet weer een dikke stijging gaan veroorzaken...... hopelijk
Dit was al bekend vanaf 19 december, ik zou er dus niet teveel van verwachten qua invloed op de koersen.
http://newsbtc.com/2013/1...ng-bitcoin-2nd-half-2014/
http://newsbtc.com/2013/1...ng-bitcoin-2nd-half-2014/
Omdat iets pas nieuws is als het ook daadwerkelijk gebeurd. Genoeg bedrijven die dingen aankondigen en het toch niet waar blijken te maken. Nu het daadwerkelijk is doorgevoerd, is dat 'goed nieuws'. Niet nieuws dat het 'nieuw' is.Avalaxy schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 17:01:
Hoe is dit nieuws? Het was toch al dik een maand geleden bekend dat overstock bitcoin zou gaan accepteren? Is hier al 10 keer voorbij gekomen.
Ik verwacht dan ook niet dat de koers ineens omhoog schiet.
[ Voor 6% gewijzigd door LED-Maniak op 07-01-2014 17:06 ]
AhLED-Maniak schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 17:05:
[...]
Omdat iets pas nieuws is als het ook daadwerkelijk gebeurd. Genoeg bedrijven die dingen aankondigen en het toch niet waar blijken te maken. Nu het daadwerkelijk is doorgevoerd, is dat 'goed nieuws'. Niet nieuws dat het 'nieuw' is.
Is volgens mij nog niet doorgevoerd (planning is tweede helft 2014) en in de Support sectie van Overstock.com krijg je nog geen hits op Bitcoin.Avalaxy schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 17:06:
[...]
AhWist niet dat het nu echt is doorgevoerd, kan het niet controleren want dan moet ik een account maken.
Hmm, ik lees het. My badMrAcid schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 17:08:
[...]
Is volgens mij nog niet doorgevoerd (planning is tweede helft 2014) en in de Support sectie van Overstock.com krijg je nog geen hits op Bitcoin.

(wel goede bevestiging dat ze er nog steeds mee door willen gaan en waarom)
[ Voor 11% gewijzigd door LED-Maniak op 07-01-2014 17:14 ]
Das een mooi vooruitzicht!m19 schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 15:28:
[...]
Jep, nog onder de 100 euro gekocht met de Silk Road crash, daarvoor ook al een paar.
edit:
Deze houd ik dan ook echt jaren vast, als Bitcoin gaat doen wat ik verwacht dat het gaat doen dan kan ik er hopelijk 10+ jaar van leven. Dan kan ik die tijd aan mijn eigen business besteden om de overige jaren van mijn leven te financieren.
Om er 10+ jaar van te leven verwacht je toch wel dat je coins totaal een half miljoen waard zullen worden.
Als je er nu tien hebt, en gekocht voor 100 euro, verwacht je dus dat ze 500x meer waard zullen worden, oftewel een stand van 50.000 euro per coin.
Aangezien ze nu 600-700 euro waard zijn, zou ik er nog maar veel meer kopen! Voor de lange termijn (met zo'n verwachting) maakt het dan geen drol uit of je ze voor 100 of 600 euro koopt.
Verwijderd
Iemand een idee wat er met Bitstamp aan de hand is?
Krijg dit na het invullen van de captcha.
en het is verdwenen.
Pagina niet gevonden
De opgevraagde url is niet gevonden op onze servers.
en het is verdwenen.
Pagina niet gevonden
Ik zit ook er aan te denken om wat btc voor de lange termijn (jaren) te kopen. Maar er is zeker geen mogelijkheid om dat anoniem te doen?
je haalt de woorden uit mn vingers ! gisteren ook al dammit.Verwijderd schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 17:06:
Waarom is er elke keer 'actie' als je aan het werk bent.
Ik was even belastingen en dergelijk vergeten. Laat ik er voorlopig maar 5 jaar van makenMaarten21 schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 17:17:
[...]
Das een mooi vooruitzicht!
Om er 10+ jaar van te leven verwacht je toch wel dat je coins totaal een half miljoen waard zullen worden.
Als je er nu tien hebt, en gekocht voor 100 euro, verwacht je dus dat ze 500x meer waard zullen worden, oftewel een stand van 50.000 euro per coin.
Aangezien ze nu 600-700 euro waard zijn, zou ik er nog maar veel meer kopen! Voor de lange termijn (met zo'n verwachting) maakt het dan geen drol uit of je ze voor 100 of 600 euro koopt.
Ik woon in het noorden, het is hier vrij goedkoop om te wonen, in principe heb ik aan netto 20k euro per jaar meer dan genoeg om luxe te leven.
Verwijderd
Lijkt erop dat het alleen om de startpagina gaat. Als je /account/balance erachter zet, werkt het wel.Verwijderd schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 17:28:
Iemand een idee wat er met Bitstamp aan de hand is?
en het is verdwenen.
Pagina niet gevonden
Ik ben toch erg benieuwd wat je schatting voor de koers dan is (en voor wanneer)m19 schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 17:47:
[...]
Ik was even belastingen en dergelijk vergeten. Laat ik er voorlopig maar 5 jaar van maken![]()
Ik woon in het noorden, het is hier vrij goedkoop om te wonen, in principe heb ik aan netto 20k euro per jaar meer dan genoeg om luxe te leven.
En dan kom ik gelijk bij een ander punt, stel dat de koers naar $10K of zelfs $40K gaat, dan zou een groot aantal mensen stinkend rijk zijn. Mijn gevoel zegt dat dat niet "kan", dat er een of ander mechanisme is dat voorkomt dat x% van de populatie bitcoin miljonair wordt.
Oh en mensen, kijk eens naar de koers van 23 dec tot 7 jan, bijna een rechte lijn, met twee uitschieters naar boven (die gevolgd werden door een correctie). We zitten nu weer terug op de lijn. Vanaf hier kunnen we weer omhoog (hoop ik

There go the goddamn brownies.
De blockchain is geen bewijs dat je de coins die je ooit gekocht hebt, nog steeds in bezit hebt. Er zijn zoveel gevallen van verloren gegane bitcoins (ze bestaan nog, maar niemand kan er meer bij).rickiii schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 16:31:
[...]
Het zal wel een interessante dag zijn, wanneer de overheid de blockchain erkent als geldig bewijsmateriaal. Allereest zal het gunstig zijn voor de belastingdienst, maar zodra het precedent is geschept, opent het de deur naar alle andere potentie van Bitcoin zoals proof-of-existence.
[ Voor 8% gewijzigd door Bonez0r op 07-01-2014 18:31 ]
There go the goddamn brownies.
Nee maar als je de private keys hebt kun je wel bewijzen dat je de controle hebt. En sterker nog... je kunt een private key maken op basis van de hash van een foto van je paspoort.Bonez0r schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 18:24:
[...]
De blockchain is geen bewijs dat je de coins die je ooit gekocht hebt, nog steeds in bezit hebt. Er zijn zoveel gevallen van verloren gegane bitcoins (ze bestaan nog, maar niemand kan er meer bij).
Ik denk altijd heel goed na voordat ik iets stoms zeg
Een logaritmische schaal gebruiken en dan een rechte lijn trekken werkt beter. Kijk maar (afgelopen 5 3 jaar):Bonez0r schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 18:19:
[...]
Ik ben toch erg benieuwd wat je schatting voor de koers dan is (en voor wanneer)
En dan kom ik gelijk bij een ander punt, stel dat de koers naar $10K of zelfs $40K gaat, dan zou een groot aantal mensen stinkend rijk zijn. Mijn gevoel zegt dat dat niet "kan", dat er een of ander mechanisme is dat voorkomt dat x% van de populatie bitcoin miljonair wordt.
Oh en mensen, kijk eens naar de koers van 23 dec tot 7 jan, bijna een rechte lijn, met twee uitschieters naar boven (die gevolgd werden door een correctie). We zitten nu weer terug op de lijn. Vanaf hier kunnen we weer omhoog (hoop ik)
[afbeelding]

Als je geen logaritmische schaal gebruikt krijg je hockeysticks door de exponentiële groei.
Hier is de non-logaritmische variant:

[ Voor 8% gewijzigd door Avalaxy op 07-01-2014 18:42 ]
Die chinezen zijn goed bezig zeg -_-
Legion 7i i9 3080 32gb
Dit topic is gesloten.
Let op:
Deze topic is bedoeld voor discussie over de handel en koersverloop van cryptocurrencies. Aangezien er nu een speciaal forum is voor cryptocurrencies kunnen voor specifieke vragen gewoon topics worden geopend (met in ogenschouw nemende de algemene regels voor het openen van topics - vragen die niet topicwaardig zijn zouden hier uberaupt niet gesteld moeten worden)
Discussies en ontwikkelingen aangaande MtGox gaarne bespreken in Mt.Gox - Huidige status en ontwikkelingen
Referral codes zijn niet toegestaan en worden onherroepelijk verwijderd conform Het algemeen beleid
Deze topic is bedoeld voor discussie over de handel en koersverloop van cryptocurrencies. Aangezien er nu een speciaal forum is voor cryptocurrencies kunnen voor specifieke vragen gewoon topics worden geopend (met in ogenschouw nemende de algemene regels voor het openen van topics - vragen die niet topicwaardig zijn zouden hier uberaupt niet gesteld moeten worden)
Discussies en ontwikkelingen aangaande MtGox gaarne bespreken in Mt.Gox - Huidige status en ontwikkelingen
Referral codes zijn niet toegestaan en worden onherroepelijk verwijderd conform Het algemeen beleid