Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.
Ik staar 'm omlaag momenteelLED-Maniak schreef op maandag 06 januari 2014 @ 20:04:
Kijken jullie ook altijd de koers omhoog?
Ik denk dat ik niet hard genoeg kijk..

Vandaar! En ik maar naar beneden kijken..LED-Maniak schreef op maandag 06 januari 2014 @ 20:04:
Kijken jullie ook altijd de koers omhoog?
Ik denk dat ik niet hard genoeg kijk..
Maar serieus kijk ff op http://bitcoinity.org/markets is vanaf vrijdag USD tussen 970 en 1020.- dat was in het weekend. Je kan dus nu niet gaan verwachten dat het ineens onder 1000.- komt en blijft..
Best tip is gewoon een bitcoin kopen deze in wallet op geheugenkaartjes met een wachtwoord van 20 letters en cijfers met leven bewaken. En volgend jaar met nieuwe jaar kijken wat de waarde is..
Verwijderd
Best tip is gewoon een bitcoin kopen deze in wallet op geheugenkaartjes met een wachtwoord van 20 letters en cijfers met leven bewaken. En volgend jaar met nieuwe jaar kijken wat de waarde is..
[/quote]
Waar zit de vind ik leuk knop
Hahaha sorry voor wat mijn onduidelijk Nederlands maar ik kom uit Engeland..Verwijderd schreef op maandag 06 januari 2014 @ 20:10:
Maar serieus kijk ff op http://bitcoinity.org/markets is vanaf vrijdag USD tussen 970 en 1020.- dat was in het weekend. Je kan dus nu niet gaan verwachten dat het ineens onder 1000.- komt en blijft..
[/quote]
Waar zit de vind ik leuk knop
Het is een enorme W. En wat komt hierna? De X. Dat betekent dat ask en bid elkaar enorm zullen kruisen, dus er komt handel dat je er niet goed van wordt met enorme koersstijging tot gevolg.
Wordt ook wel de ABC-approach genoemd.

Ik ben er weer uit sinds de 700
In elk geval verlies goedgemaakt van eerdere stommiteiten. Is ook niet slim om als n00b op kraken te gaan handelen met al die trading opties en 0 verstand van aandelen/beurzen.
Had ik naar mijn vrouw geluisted en een papercoin aangemaakt meteen toen ik aankocht op 535 dan hadden we al op goede winst gestaan. Dan kan je er immers niet zomaar mee handelen.
Voordeel is wel dat al al bijna op 0.16% fee zit en dat ik in no-time heb geleerd hoe handelen in de beurs een beetje gaat. Vooral hoe het niet moet
Maar ach. Vandaag aan anderzorg doorgegeven waar ze mijn gewonnen bitcoin naartoe mogen overmaken. En die is 100% winst. En dat wordt wat mij betreft een buy&hold. (of toch....even eruit rond de 31ste??)
My solar panels | Soladin loggen? | Strava
---------------
Gemak dient de mens, moeite dient de mensheid.
Klinkt goed, gaat zat geld om, en woont genoeg volk... BuyBuy!
My solar panels | Soladin loggen? | Strava
---------------
Gemak dient de mens, moeite dient de mensheid.

Tot een paar dagen geleden was het nog 10 dagen. En ik heb aangevraagd op 12 december.Your account verification request has been received, and will be reviewed within the next 20 business days.
Fuuuuuuuuuuuuuuuuuuu

Waarom krijgen ze bij MtGox niet voor elkaar wat elke andere exchange wel lukt?
There go the goddamn brownies.
Omdat hij bij MtGox heel erg druk is.Bonez0r schreef op maandag 06 januari 2014 @ 21:10:
MtGox:
[...]
Tot een paar dagen geleden was het nog 10 dagen. En ik heb aangevraagd op 12 december.
Fuuuuuuuuuuuuuuuuuuu![]()
Daar zit het grootste volume
Hier zit een soort van geloofwaardigheidissue in volgens mijMistraller schreef op maandag 06 januari 2014 @ 20:49:
Kijk nou eens goed naar die koers!
Het is een enorme W. En wat komt hierna? De X. Dat betekent dat ask en bid elkaar enorm zullen kruisen, dus er komt handel dat je er niet goed van wordt met enorme koersstijging tot gevolg.![]()
Wordt ook wel de ABC-approach genoemd.![]()
-----------
Is ook niet slim om als n00b op kraken te gaan handelen met al die trading opties en 0 verstand van aandelen/beurzen.
Volgens mij is dat allang niet meer zo. En hoe langer ze het laten duren, hoe meer mensen verkassen.tomcool schreef op maandag 06 januari 2014 @ 21:12:
[...]
Omdat hij bij MtGox heel erg druk is.
Daar zit het grootste volume
#team_UTC+1
An investment in knowledge always pays the best interest - Benjamin Franklin
You can call me McOverloper Mini '12 i7/16/256 Air '13 i5/8/256 iPad mini 5 64GB iPhone SE 128GB
Verwijderd
Geloof mij... MtGox doet het nog redelijk vergeleken met die beunhazen bij BTC-e... en heb over bitstamp ook niet veel goeds gehoord over verificatie. Alleen Kraken heeft z'n zaakjes aardig voor elkaar.Bonez0r schreef op maandag 06 januari 2014 @ 21:10:
MtGox:
[...]
Tot een paar dagen geleden was het nog 10 dagen. En ik heb aangevraagd op 12 december.
Fuuuuuuuuuuuuuuuuuuu![]()
Een pessimist is een realistische optimist
Verwijderd
Bij Bitstamp was de verficatie binnen 3 werkdagen afgerond. Bij Kraken mocht ik er ruim 15 werkdagen op wachten.BAVAROIS schreef op maandag 06 januari 2014 @ 22:05:
[...]
Geloof mij... MtGox doet het nog redelijk vergeleken met die beunhazen bij BTC-e... en heb over bitstamp ook niet veel goeds gehoord over verificatie. Alleen Kraken heeft z'n zaakjes aardig voor elkaar.

Inderdaad. Volgens Bitcoinity staat MtGox intussen qua marktaandeel op de vierde plaats, na Huobi, BTC-e en Bitstamp.Ethirty schreef op maandag 06 januari 2014 @ 21:13:
[...]
Volgens mij is dat allang niet meer zo. En hoe langer ze het laten duren, hoe meer mensen verkassen.
Laatste 6 maanden: 29.18%
Laatste 30 dagen: 14.92%
Laatste 7 dagen: 11.60%
Laatste 3 dagen: 10.15%
Laatste 24 uur: 8.99%
Als deze trend aanhoudt dan spelen ze binnen twee maanden geen rol van betekenis meer.
edit: In dezelfde tabellen zie ik trouwens dat Bitstamp ook daalt. Kraken is in 6 maanden bijna vijf keer zo groot geworden, maar dat is nog steeds maar 0.51%.
[ Voor 27% gewijzigd door Bonez0r op 06-01-2014 22:17 ]
Alle power naar Kraken!Bonez0r schreef op maandag 06 januari 2014 @ 22:10:
[...]
Inderdaad. Volgens Bitcoinity staat MtGox intussen qua marktaandeel op de vierde plaats, na Huobi, BTC-e en Bitstamp.
Laatste 6 maanden: 29.18%
Laatste 30 dagen: 14.92%
Laatste 7 dagen: 11.60%
Laatste 3 dagen: 10.15%
Laatste 24 uur: 8.99%
Als deze trend aanhoudt dan spelen ze binnen twee maanden geen rol van betekenis meer.
Verwijderd
Bij Bitstamp ook een flinke wall rond de 1K.paul-s83 schreef op maandag 06 januari 2014 @ 22:19:
zo da's een beste wall van 942 stuks @ 950 op BTC-E
$999,97 13,02224633 $13.021,86
$999,98 51,21300000 $51.211,98
$999,99 2012,93037699 $2.012.910,25
$1.000,00 344,92383555 $344.923,84
Hoor weinig problemen met de verificatie bij Bitstamp. Hier in dit topic is het eigenlijk alleen .oisyn die er problemen mee heeft, verder gaat het prima.BAVAROIS schreef op maandag 06 januari 2014 @ 22:05:
[...]
Geloof mij... MtGox doet het nog redelijk vergeleken met die beunhazen bij BTC-e... en heb over bitstamp ook niet veel goeds gehoord over verificatie. Alleen Kraken heeft z'n zaakjes aardig voor elkaar.
Mijn voornaamste criteria voor het kiezen van een exchange zijn de snelheid en kosten van het storten / opnemen van fiat (en coins). Omdat ik mijn euro's en coins vaak rondschuif, is dit voor mij essentieel. MtGox valt daarom meteen af. BTC-e komt op veel punten te amateuristisch over als er weer eens een Russische foutmelding in beeld komt. Daarnaast is het storten en opnemen van euro's schandalig duur.
Zowel Kraken als Bitstamp zijn snel en goedkoop met hun fiat-verplaatstingen. Bitstamp-withdrawal nog niet geprobeerd, maar de Kraken-deposit, Kraken-withdrawal en Bitstamp-deposit werken gewoon goed.
|| Vierkant voor Wiskunde ||
Was op Kraken binnen 6 uur helemaal geverifieerd (Tier 3).Verwijderd schreef op maandag 06 januari 2014 @ 22:07:
[...]
Bij Bitstamp was de verficatie binnen 3 werkdagen afgerond. Bij Kraken mocht ik er ruim 15 werkdagen op wachten.
Verwijderd
Was dat voor of tijdens de drukte?Helox-in-a-box schreef op maandag 06 januari 2014 @ 22:37:
[...]
Was op Kraken binnen 6 uur helemaal geverifieerd (Tier 3).
Verwijderd
Mogelijk hebben ze nu meer mensen in dienst. Als je toen een ticket maakte, kreeg je direct de reactie:
Hello,
We apologize for the long wait for your Verification review.
Right now, Verification can take up to 7 business days regardless of tier. We are currently experiencing a very heavy volume of new accounts and we are working diligently to verify everyone as quickly as possible. We greatly appreciate your patience.
Verification times can vary a lot from person to person. There may not be any problem with your application, but it probably requires manual review. If we need anything further from you, we will contact you.
You can check your Verification status under Account > Get Verified.
We wish we could to reply to each verification support request individually, but at this time our support ticket volume is very high. We have automated this response with all the information we could think of to help you.
Verwijderd
India is groot en de mensen die er wonen zijn slim (veel mathematici) dus persoonlijk denk ik dat het gunstig zal zijn maar hier kan ik niks over zeggen natuurlijk. Niet helemaal zeker is hoe goed die exchange gaat werken (iets over een lage daglimit) dus we gaan het beleven.Verwijderd schreef op maandag 06 januari 2014 @ 22:45:
[...]
Wat betekent dit,,??
Verwachten jullie een stijging hier door?
Nieuw land, nieuw geld. Verwachting is dus omhoog.. Maar goed.....Verwijderd schreef op maandag 06 januari 2014 @ 22:45:
[...]
Wat betekent dit,,??
Verwachten jullie een stijging hier door?
Waren er eerst niet al exchanges voor indiërs beschikbaar/bereikbaar? Dacht dat er laatst iets in het nieuws was geweest dat ook daar de overheid moeilijk deed..Fivel schreef op maandag 06 januari 2014 @ 22:48:
[...]
Nieuw land, nieuw geld. Verwachting is dus omhoog.. Maar goed.....
Verwijderd
Die overheid is nu op het rechte pad gezetSkeltenaer schreef op maandag 06 januari 2014 @ 22:52:
[...]
Waren er eerst niet al exchanges voor indiërs beschikbaar/bereikbaar? Dacht dat er laatst iets in het nieuws was geweest dat ook daar de overheid moeilijk deed..
Laten we hopen dat het dinsdag weer een groene dag wordt. Vandaag was toch wat minder uiteindelijk.
Wat kost het omzetten van $<-->€ bij Bitstamp? Ik kan het niet vinden in de faq.Rannasha schreef op maandag 06 januari 2014 @ 22:31:
[...]
Zowel Kraken als Bitstamp zijn snel en goedkoop met hun fiat-verplaatstingen. Bitstamp-withdrawal nog niet geprobeerd, maar de Kraken-deposit, Kraken-withdrawal en Bitstamp-deposit werken gewoon goed.
Dus withdrawals kosten 90 cent (net als bij Kraken). Hoe zit dat met deposits? De indeling van de Bitstamp site mag wel wat logischer, deze info zou je verwachten onder "fee schedule".SEPA withdrawals are charged with fixed 0.90€ fee once your funds are converted to EUR.
edit: Oh nee he, ik kijk naar de Bitstamp 15 minuten chart op bitcoinwisdom. Toch geen head and shoulders he, ik heb alles in bitcoins en ben van plan het te laten staan.
Grapje natuurlijk, we waren het al eens dat TA niet echt werkt bij bitcoin.

[ Voor 24% gewijzigd door Bonez0r op 07-01-2014 16:18 ]
(bitfinex)

Ik ben zelf op het verkeerde been gebracht omdat huobi (waar rond deze tijd toch de activiteit zit) de resistance leek te doorbreken

(huobi)

17x DMEGC DM300-M156-60BK @ Enphase | 3300Wp Oost & 1800Wp West (Gouda)
Cliffie schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 07:26:
Meer mensen die niet op Mtgox kunnen komen?
MTgox is weer up..Cliffie schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 07:26:
Meer mensen die niet op Mtgox kunnen komen?
De conversie-koers kun je vinden op: https://www.bitstamp.net/api/eur_usd/Bonez0r schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 01:20:
[...]
Wat kost het omzetten van $<-->€ bij Bitstamp? Ik kan het niet vinden in de faq.
Het eerste getal is de omreken-koers als je euro's stort, het tweede als je een withdrawal doet.
Kraken-withdrawals kosten 9 cent, geen 90. Deposits bij Bitstamp zijn gratis, het euro-bedrag wordt volgens de omreken-koers omgezet en dat aantal dollars krijg je. De omreken-koers wordt 1 keer per dag vastgesteld vziw.Dus withdrawals kosten 90 cent (net als bij Kraken). Hoe zit dat met deposits? De indeling van de Bitstamp site mag wel wat logischer, deze info zou je verwachten onder "fee schedule".
http://fiatleak.com/Verwijderd schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 08:22:
wat was die url waar je kon zien waar welke bitcoins zitten per continent?
Home Assistant | ☀️ 15.2kW PVOutput | PC Specs | 🔋 Tesla Model 3 LR AWD
Edit: @ 9:00 werkt de boel weer
[ Voor 22% gewijzigd door Voika op 07-01-2014 09:00 ]
Ik wacht toch nog even met extra inkopen. We hebben al een behoorlijke stijging gehad de afgelopen dagen en het nieuws over India is inmiddels van gisteren dus overal inmiddels wel bekend. Ik verwacht een lichte stijging gedurende de dag.Azrou schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 10:21:
Stijgen zal het zowiezo met of zonder invloed van India. Als de grote massa het India-nieuws heeft gehoord zal er veel gekocht worden.
Legion 7i i9 3080 32gb
Dit vind ik wel een goeie. Ben zelf ook wel benieuwd naar meer interessante sites.markklok schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 11:19:
Wat is nou een goeie site om in de gaten te houden kwa nieuws rondom de bitcoins ?
http://www.coindesk.com/news/
http://www.cryptocoinsnews.com/bsmpower schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 11:20:
[...]
Dit vind ik wel een goeie. Ben zelf ook wel benieuwd naar meer interessante sites.
http://www.coindesk.com/news/
en /r/Bitcoin op reddit.com is wel leuk
Echter zie ik op korte termijn geen enorme daling meer aankomen.
Lastig, lastig.
Legion 7i i9 3080 32gb
Same, had gewoon niet zo eigenwijs moeten zijn en verkopen met 2 euro winst. Zakt mijn fee kosten ook beetje en had ik lager kunnen inkopen..markklok schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 12:24:
hmm helaas te laat om te verkopen...
Zelfs de crashes eindigen keer op keer hoger dan de vorige crash.
Buy en Hold is daarom nog steeds geen verkeerde strategie.
het ultieme jaargetijde.... | #!/usr/bin/girl | Art prints and fun
Een bot zou dat veel beter moeten doen.
Ik probeer nu de buy en sell orders meer uit elkaar positioneren en proberen de eventuele spikes te pakken te krijgen. Meer channel trading dus.
Zondag via de bank wat SEPA overgemaakt en nu op de rekening van Kraken.
[ Voor 6% gewijzigd door Blord op 07-01-2014 12:56 ]
https://cloudhashing.com/
Heb alleen beetje problemen om uit te rekenen wat het opbrengt...
Als je geld weggooien interessant vindt, dan is cloudhashing inderdaad interessant. Maar in dat geval kan ik je ook een heel interessant Bitcoin-adres gevenNikvdw schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 13:02:
Dit lijkt me wel interessant (om misschien met enkele personen te doen):
https://cloudhashing.com/
Heb alleen beetje problemen om uit te rekenen wat het opbrengt...
Je moet je afvragen waarom bedrijven hash-kracht verkopen/verhuren als ze ook zelf de baten ervan kunnen binnenhalen. Vaak zijn er 2 mogelijke redenen:
1) Het bedrijf heeft de hardware nog niet en heeft geen geld om de hardware te kopen. De mensen die een mining contract afsluiten lopen dus het risico van lagere inkomsten als de hardware te laat geleverd wordt. Het bedrijf loopt vrijwel geen risico.
2) Het bedrijf heeft de hardware al wel en realiseert zich dat ze de hash-kracht voor meer kunnen verhuren dan ze er zelf uit kunnen halen.
at hierboven: punt 2 is toch niet zo gek? Anders is het niet echt een business model.
het is nogal een inverstering om btc te minen, voor veel mensen teveel risico of te duur.dit is dus dan een win win situatie, uitgaande van het goede van de mens
[ Voor 59% gewijzigd door EJPostema op 07-01-2014 13:17 ]
Heb vanochtend een order aangemaakt op kraken voor 642 toen de koers nog op 672 stond. Misschien komt er nog een mooi piekje naar beneden dacht ik. Kom terug van lunch en order is gevuld. Snel weer verkocht op 669Blord schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 12:55:
Ik ga nu wat minder daytrading doen. Het heeft mij niet veel voordeel opgeleverd dan de lage fee.
Een bot zou dat veel beter moeten doen.
Ik probeer nu de buy en sell orders meer uit elkaar positioneren en proberen de eventuele spikes te pakken te krijgen. Meer channel trading dus.![]()
Zondag via de bank wat SEPA overgemaakt en nu op de rekening van Kraken.
Ik kan niet kijken op mn werk, had er nog eentje staan op 638. Straks even kijken of die ook geraakt is.vertigoo schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 13:14:
[...]
Heb vanochtend een order aangemaakt op kraken voor 642 toen de koers nog op 672 stond. Misschien komt er nog een mooi piekje naar beneden dacht ik. Kom terug van lunch en order is gevuld. Snel weer verkocht op 669
het ultieme jaargetijde.... | #!/usr/bin/girl | Art prints and fun
Op dit moment is hij €663.
Zag nog wel een sell order staan voor ~€860 met een volume van >25 BTC. Dat is de moeite zeg maar.

Nope, het dieptepunt van die specifieke dip was 641, om 12:20.zomertje schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 13:23:
[...]
Ik kan niet kijken op mn werk, had er nog eentje staan op 638. Straks even kijken of die ook geraakt is.
Heet laagste punt van de kaars ligt overigens op 618, dus m3t een beetje geluk is die (deels) gevuldRannasha schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 13:31:
[...]
Nope, het dieptepunt van die specifieke dip was 641, om 12:20.
Waar zie je dat? Ik zie ook $641 namelijk.EJPostema schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 13:35:
[...]
Heet laagste punt van de kaars ligt overigens op 618, dus m3t een beetje geluk is die (deels) gevuld
Vergeet erbij te zeggem dat dat op kraken is.de 24u low is op 618.
als je op het grafiekje links boven klikt zie je de koers met de kaarsen
De 618 was gistermiddag. Vandaag niet lager gekomen dan 641.EJPostema schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 13:39:
[...]
[ Voor 5% gewijzigd door Fivel op 07-01-2014 13:40 ]
Ok. Maar die €618 is van 13:00 gisteren.EJPostema schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 13:39:
[...]
Je kunt beter op bijv. bitcoinwisdom kijken. Die grafiekjes op kraken zijn niet al te best vind ik.EJPostema schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 13:39:
[...]
De dip van 618 is van gisteren rond deze tijd
O lol, zit op een tablet.wat lastiger te zien. Nevermind

Normaal doe ik datook idd. Maar wqs gewoon niet goed aan het opletten. Sorry voor de verwarringvertigoo schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 13:40:
[...]
Je kunt beter op bijv. bitcoinwisdom kijken. Die grafiekjes op kraken zijn niet al te best vind ik.
De dip van 618 is van gisteren rond deze tijd
Nee.Verwijderd schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 13:53:
Is er een reden van deze crash?
Het is dan ook geen crash, eerder een correctie na een aantal dagen van continu stijgen. De koers is nu op hetzelfde punt waar die 2 dagen geleden was.
Verwijderd
Verklaar je nader?MichaelB74 schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 12:27:
Wat vooral mooi om te zien is, is dat ieder dal hoger ligt dan het voorgaande dal.
Zelfs de crashes eindigen keer op keer hoger dan de vorige crash.
Buy en Hold is daarom nog steeds geen verkeerde strategie.
Ik volg hem niet
Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.
Het dieptepunt van elke crash tot nu toe is hoger dan het hoogste punt van de vorige crashes. Snapje?
Verwijderd
Nee haha, maar volgens mij is dat positief dus?m19 schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 13:57:
[...]
Het dieptepunt van elke crash tot nu toe is hoger dan het hoogste punt van de vorige crashes. Snapje?
Waarschijnlijk slecht nieuws uit china dat men alle cryto bannen.Rannasha schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 13:55:
[...]
Nee.
Het is dan ook geen crash, eerder een correctie na een aantal dagen van continu stijgen. De koers is nu op hetzelfde punt waar die 2 dagen geleden was.
zie hier, wel even vertalen met google ^^
De dalen komen steeds hoger te liggen. Dat betekend dus dat de koers structureel stijgt.Verwijderd schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 13:58:
[...]
Nee haha, maar volgens mij is dat positief dus?
En ja: dat is positief!
Als dat zo is, dan is het klaar.ReQuiem83 schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 14:03:
[...]
Waarschijnlijk slecht nieuws uit china dat men alle cryto bannen.
zie hier, wel even vertalen met google ^^
Legion 7i i9 3080 32gb
Kijk die Chinezen eens dumpen!
Dit topic is gesloten.
Deze topic is bedoeld voor discussie over de handel en koersverloop van cryptocurrencies. Aangezien er nu een speciaal forum is voor cryptocurrencies kunnen voor specifieke vragen gewoon topics worden geopend (met in ogenschouw nemende de algemene regels voor het openen van topics - vragen die niet topicwaardig zijn zouden hier uberaupt niet gesteld moeten worden)
Discussies en ontwikkelingen aangaande MtGox gaarne bespreken in Mt.Gox - Huidige status en ontwikkelingen
Referral codes zijn niet toegestaan en worden onherroepelijk verwijderd conform Het algemeen beleid