Cryptocurrency - handel en koers Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 67 ... 178 Laatste
Acties:
  • 538.701 views

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16:21
markklok schreef op donderdag 26 december 2013 @ 19:29:
Heeft iemand hier zichzelf dollars uit laten betalen via kraken ?
Wat voor wisselkoers werd er toen gehanteerd ?
Dat hangt normaalgesproken van je bank af. Een betaling in vreemde valuta wordt door de bank omgerekend naar Euro's.

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Verwijderd

Blijft maar stijgen vandaag, mensen die nog steeds in FIAT afwachten? Ik ben inmiddels ingestapt, met trailing stop loss order, ben benieuwd wat de nacht gaat brengen :)

• boekel
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-06 23:31

boekel

Dusss...

Verwijderd schreef op donderdag 26 december 2013 @ 20:41:
Blijft maar stijgen vandaag, mensen die nog steeds in FIAT afwachten? Ik ben inmiddels ingestapt, met trailing stop loss order, ben benieuwd wat de nacht gaat brengen :)
Alles in BTC nu, paar uur terug alle LTC omgezet in BTC :)

http://www.boekel.nu

• Marselaar
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 28-09 09:54
Er zitten ook niet echt dipjes meer in de koers. Waar gaat dit heen? ;-)

PSN: Marselaar

• Azrou
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 27-12-2024
MichaelB74 schreef op donderdag 26 december 2013 @ 10:48:
Toen ik instapte, stond de koers op 0,00000740.

Dan hoef je voor 1 miljoen nxt maar 7,4btc ingelegd te hebben, maar idd. de oprichters blijft een onzekere factor en vermoedelijk hier ook het geval.

Het is anders verstandiger om je coins in kleine hoeveelheden aan te bieden om een zo stabiel als mogelijke koers te houden (lijkt mij).
wanneer was dit?

Verwijderd

tammerat schreef op donderdag 26 december 2013 @ 20:43:
Er zitten ook niet echt dipjes meer in de koers. Waar gaat dit heen? ;-)
Inderdaad,het gaat super geleidelijk (voor bitcoin begrippen)

Dit gaat to the moon! natuurlijk ;)

Verwijderd

...En we zitten er in! :)
Met 2x een long positie op 730. Ruime stop op 650, TP 833 en 1016 voor als ie doorschiet.

Onderstaande plaatje exact zoals ruim 1 dag terug met een paar extra lijntjes ingetekend met "paint" en wat "loze" kreten volgens sommige deskundigen hier... :P

Afbeeldingslocatie: http://www.mijnalbum.nl/Grotefoto-V7ODEIN7.jpg

• Ethirty
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 16:22

Ethirty

Who...me?

Topicstarter
Ik ben ook ingestapt met een trailing stop limit.

Iemand enig idee waarom tijdens de feestdagen ineens de koers een stijgende lijn heeft ingezet? Heb ik nieuws gemist?

#team_UTC+1

An investment in knowledge always pays the best interest - Benjamin Franklin
You can call me McOverloper  Mini '12 i7/16/256  Air '13 i5/8/256  iPad mini 5 64GB  iPhone SE 128GB

Verwijderd

Ethirty schreef op donderdag 26 december 2013 @ 20:56:

Iemand enig idee waarom tijdens de feestdagen ineens de koers een stijgende lijn heeft ingezet? Heb ik nieuws gemist?
Eindejaarsrally? Sentiment? Dow gaat ook als een speer richting de 17000!

Verwijderd

Ethirty schreef op donderdag 26 december 2013 @ 20:56:

mijn trailing stop limit is zojuist getriggerd door die bizare fall :(

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 26 december 2013 @ 20:59:
[...]

Tsja.. ruimere stops gebruiken!!!

• Rannasha
[...]

Daarom zijn trailing stops bij een volatiel iets als Bitcoin vrij tricky. Of je zet hem te strak en hij triggered op een drop die niets voorstelt, of je zet hem erg los en je krijgt een stuk minder voor je coins.

• Ethirty

Ethirty

Who...me?

Topicstarter
Die van mij staat op 5%, hopelijk is dat genoeg voor kleine dipjes
*prevel prevel :P

#team_UTC+1

You can call me McOverloper  Mini '12 i7/16/256  Air '13 i5/8/256  iPad mini 5 64GB  iPhone SE 128GB

Verwijderd

Rannasha schreef op donderdag 26 december 2013 @ 21:00:
[...]

Daarom zijn trailing stops bij een volatiel iets als Bitcoin vrij tricky. Of je zet hem te strak en hij triggered op een drop die niets voorstelt, of je zet hem erg los en je krijgt een stuk minder voor je coins.
Merk het, nu maar €13,- winst. Beter iets dan niets natuurlijk ;)

• Martijn19
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 28-07 12:47
Verwijderd schreef op donderdag 26 december 2013 @ 20:54:
Met 2x een long positie op 730. Ruime stop op 650, TP 833 en 1016 voor als ie doorschiet.

Onderstaande plaatje exact zoals ruim 1 dag terug met een paar extra lijntjes ingetekend met "paint" en wat "loze" kreten volgens sommige deskundigen hier... :P

[afbeelding]
Is het gebruik maken van www.tradingview.com niet veel gemakkelijker? :P

Verwijderd

m19 schreef op donderdag 26 december 2013 @ 21:04:
[...]

Is het gebruik maken van www.tradingview.com niet veel gemakkelijker? :P
Ik doe graag mijn eigen TA in MT4. Dat van Paint was een grapje! ;)

• Marselaar
[...]
Sorry, foutje van mijn kant... verkoop per ongeluk mijn bitcoins ipv dat ik laag inkoop ;)

• Martijn19
Verwijderd schreef op donderdag 26 december 2013 @ 21:05:
[...]

Ik doe graag mijn eigen TA in MT4. Dat van Paint was een grapje! ;)
Gelukkig maar.

Ik maak mijn TA in tradingview.com, dit omdat BTC-e de enigste partij is die MT4 aanbied. (en ik BTC-e een beetje te shady vindt).
En ik trade zelf op Bitfinex, het grote voordeel is dat je daar kan margin traden (met leverage) :)

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 26 december 2013 @ 20:54:

[afbeelding]
Ik snap hem niet
Wat wil je hiermee zeggen dan

Verwijderd

m19 schreef op donderdag 26 december 2013 @ 21:08:
[...]

Gelukkig maar.

Ik maak mijn TA in tradingview.com, dit omdat BTC-e de enigste partij is die MT4 aanbied. (en ik BTC-e een beetje te shady vindt).
En ik trade zelf op Bitfinex, het grote voordeel is dat je daar kan margin traden (met leverage) :)
Ga eens ff kijken. Tot nu toe geen problemen met BTC-e. Vlotte afhandeling, uitbetaling doe ik via Kraken. Je kan natuurlijk ook gewoon een MT4 demoaccount openen bij BTC-e. Vanuit het Forex wereldje is MT4 wel redelijk de standaard. Hier heb ik al mijn (custom) indicatoren bij de hand en lokaal staan!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 26 december 2013 @ 21:13:
[...]

Ik snap hem niet
Wat wil je hiermee zeggen dan
Een of andere koekwous hier beweerde dat ik maar wat deed, of ben je mij nu ook aan het trollen?

Verwijderd

moet ik nou weer opnieuw instappen of niet 8)7

• Ethirty

Ethirty

Who...me?

Topicstarter
Verwijderd schreef op donderdag 26 december 2013 @ 21:17:
[...]

Een of andere koekwous hier beweerde dat ik maar wat deed, of ben je mij nu ook aan het trollen?
Rustig, er zijn hier veel beginners ;)

[ Voor 75% gewijzigd door Ethirty op 26-12-2013 21:18 ]

#team_UTC+1

• n00bs
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20-10 18:18

n00bs

Het is weer Zomer!

Zo zuur, ik had naar mezelf echt moeten luisteren. Ik zei nog zo dat die met kerst zou stijgen! had ik nu verkocht had ik winst. Maar heb 800 verlies genomen.

De vraag is hoe ver die nu nog doorstijgt, om mijn huidige paar BTC's te verkopen en wachten op een nieuwe dip voor inkopen... moeilijk ;)

• Martijn19
Verwijderd schreef op donderdag 26 december 2013 @ 21:15:
[...]

Ga eens ff kijken. Tot nu toe geen problemen met BTC-e. Vlotte afhandeling, uitbetaling doe ik via Kraken. Je kan natuurlijk ook gewoon een MT4 demoaccount openen bij BTC-e. Vanuit het Forex wereldje is MT4 wel redelijk de standaard. Hier heb ik al mijn (custom) indicatoren bij de hand en lokaal staan!
Bitfinex heeft een fee van 0.12% en een behoorlijk volume, en het belangrijkste, deze mensen durven te vertellen wie ze zijn, bij BTC-e kan je alleen maar gissen ;)
Ik heb inderdaad wat hobbymatig forex trading gedaan met MT4 bij Markets.com, dus ben er bekend mee.

Maar er zijn hier in dit topic maar weinig mensen die serieus te traden, 99% koopt en verkoopt willekeurig op emotie. Diepgaande discussies hoef je niet te verwachten :P
edit; maar de gemiddelde reactie in de topic had je dat ook kunnen vertellen ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Martijn19 op 26-12-2013 21:21 ]

Verwijderd

n00bs schreef op donderdag 26 december 2013 @ 21:19:
Zo zuur, ik had naar mezelf echt moeten luisteren. Ik zei nog zo dat die met kerst zou stijgen! had ik nu verkocht had ik winst. Maar heb 800 verlies genomen.

De vraag is hoe ver die nu nog doorstijgt, om mijn huidige paar BTC's te verkopen en wachten op een nieuwe dip voor inkopen... moeilijk ;)
Tot nu toe is wel gebleken, na een dip, altijd kopen, ik wacht altijd weer te lang waardoor ik veel te laat koop |:(

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 26 december 2013 @ 21:18:
moet ik nou weer opnieuw instappen of niet 8)7
Je kan het proberen met een buy limit op 730/735 en hopen dat ie 'm aantikt, of gewoon market erin. Maar je moet er zelf een goed gevoel bij hebben!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 26 december 2013 @ 21:21:
[...]

Je kan het proberen met een buy limit op 730/735 en hopen dat ie 'm aantikt, of gewoon market erin. Maar je moet er zelf een goed gevoel bij hebben!
Mijn gevoel ziet de euro's om mijn oren vliegen >:) Maar mijn verstand zegt, hij gaat te snel omhoog.

Verwijderd

Te snel?
Juist redelijk gestaag..

Ik stap net ook weer in met 2 bitcoins :)
Moet echt wel de 800 nog aantikken

• Rannasha
Gewoon buy-and-hold. Het is erg moeilijk om de performance van een investering in iets dat zo hard stijgt als Bitcoin te verbeteren met het timen van verkoop en koop momenten.

Bitcoin is in een jaar tijd meer dan 50x zoveel waard geworden. De kans dat je een simpele buy-and-hold strategie op significante wijze kunt verbeteren is vrij klein.

Eventueel kun je een kleine hoeveelheid van je coins / euro's gebruiken voor speculeren, maar als je serieus in Bitcoin wil investeren, dan maak je je niet teveel druk over in- en uitstapmomenten, maar koop je er gewoon een aantal en laat je die met rust.

• Ethirty

Ethirty

Who...me?

Topicstarter
Ik neem aan dat de bedragen hierboven van >700 over dollars gaan? Soms wat verwarrend met die verschillende exchanges en valuta's waarmee gehandeld wordt :P

#team_UTC+1

• zomertje
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11:49

zomertje

Barisax knorretje

Ik zit al sinds van de week in de trein :)

Volgens mij heeft het behalve met emotie ook te maken met de tijd die je hebt. Met geduld kom je een eind.
Ik koop en verkoop in delen, elke keer een stukje. Dan maak ik gemiddeld minder winst, maar ook minder verlies :) Nooit all in dus :P

het ultieme jaargetijde.... | #!/usr/bin/girl | Art prints and fun

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Rannasha schreef op donderdag 26 december 2013 @ 21:24:
Gewoon buy-and-hold. Het is erg moeilijk om de performance van een investering in iets dat zo hard stijgt als Bitcoin te verbeteren met het timen van verkoop en koop momenten.

Bitcoin is in een jaar tijd meer dan 50x zoveel waard geworden. De kans dat je een simpele buy-and-hold strategie op significante wijze kunt verbeteren is vrij klein.

Eventueel kun je een kleine hoeveelheid van je coins / euro's gebruiken voor speculeren, maar als je serieus in Bitcoin wil investeren, dan maak je je niet teveel druk over in- en uitstapmomenten, maar koop je er gewoon een aantal en laat je die met rust.
Dat is ook waar. Maar dat is denk ik ook een beetje onder een aantal van ons, dat je een groot risico neemt door veel spaargeld erin te pompen. Ik denk op zich geen kwalijke zaak, maar ben die laatste dip was het ook best een drama en de verhalen eromheen en de VS die mogelijk zou gaan blocken.... dan daalt de waarde als een getikte. Alleen denk ik nu met Amazon die ook in gaat stappen dat die halte nu gepasseerd is.

De vraag is wat je zelf als mooie stabiele waarde aanhoudt waar je onder in wil kopen. Ik vind $700 teveel, $650 is voor mij het min. En eigenlijk dan veel inkopen en telkens bij piekjes een deel verkopen en een ander deel lang vasthouden en elke keer bij dippen terugkopen.

Maar nu moet ik dat nog doen ook en niet als een chicken te snel uitstappen :+

Verwijderd

Gaat amazon instappen dan?

bron?

Verwijderd

Ik stap toch maar niet in, ik voorspel dat €560,- @ Kraken het hoogtepunt voor vanavond/vannacht is.

Voorspelling gebaseerd op, 2e kerstdag / china crash + onderbuik gevoel * crash angst = €560,- max.

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 26-12-2013 21:31 ]

• Ethirty

Ethirty

Who...me?

Topicstarter
Verwijderd schreef op donderdag 26 december 2013 @ 21:30:
Ik stap toch maar niet in, ik voorspel dat €560,- @ Kraken het hoogtepunt voor vanavond/vannacht is.

Voorspelling gebaseerd op, 2e kerstdag / china crash + onderbuik gevoel * crash angst = €560,- max.
Zeg, ga je onheil elders verkondigen :P
Ik stap net in voor die prijs :')

#team_UTC+1

Verwijderd

Ethirty schreef op donderdag 26 december 2013 @ 21:32:
[...]

Zeg, ga je onheil elders verkondigen :P
Ik stap net in voor die prijs :')
Sell Sell SELL!! voor het te laat is >:)
Doe maar lekker wat jij wil hoor, ik ben gewoon een angsthaas :|

Verwijderd

Ethirty schreef op donderdag 26 december 2013 @ 21:25:
Ik neem aan dat de bedragen hierboven van >700 over dollars gaan? Soms wat verwarrend met die verschillende exchanges en valuta's waarmee gehandeld wordt :P
$ ;)

Verwijderd

Zo... weer 250 euris winst deze week. Nu maar weer wachten op de weekend sell panic om weer in te kopen :9

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 26 december 2013 @ 21:35:
Zo... weer 250 euris winst deze week. Nu maar weer wachten op de weekend sell panic om weer in te kopen :9
Ik ben jaloers.

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Doe je netjes, hoeveel inleg had je? of liever hoeveel BTC verhandeld?

Verwijderd

n00bs schreef op donderdag 26 december 2013 @ 21:37:
[...]

Doe je netjes, hoeveel inleg had je? of liever hoeveel BTC verhandeld?
Met 3 BTC

Afbeeldingslocatie: http://www2.youritromp.nl/dump/2013/btc.jpg

21-12 3 BTC gekocht @ bitonic voor 437,85 per BTC
26-12 3 BTC verkocht @ bitonic voor 512,35 per BTC

Ik ben dus ook niet echt actief op exchanges (geen tijd voor). Koop laag in en verkoop als ik denk nu is het mooi geweest. Had ook vandaag wat langer kunnen wachten (had ik nog paar tientjes meer)

En dat heeft al 3x gewerkt. Altijd weekend low inkoop en paar dagen later verkopen.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 26-12-2013 21:45 ]

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Verwijderd schreef op donderdag 26 december 2013 @ 21:45:
[...]

Met 3 BTC

[afbeelding]

Ik ben dus ook niet echt actief op exchanges (geen tijd voor). Koop laag in en verkoop als ik denk nu is het mooi geweest. Had ook vandaag wat langer kunnen wachten (had ik nog paar tientjes meer)

En dat heeft al 3x gewerkt. Altijd weekend low inkoop en paar dagen later verkopen.
Mooi inkoopbedrag. Had de dag ervoor gekocht voor 471. Als ik nu verkoop krijg ik 534. Dat is 63 euro winst per BTC. Dat is vrij veel na mijn grote verlies. Maar twijfel om het niet nog langer vast te houden.... heb nog maar 2 BTC. De keuze is dus nu 125 euro pakken. En hopen dat die weer om;laag gaat dit weekend. Of vasthouden omdat die juist misschien nog verder omhoog koerst tot nieuw jaar?

China had toch tot einde van het jaar met die BTC ellende?

• Beordo
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 20-10 18:20
n00bs schreef op donderdag 26 december 2013 @ 21:50:
En hopen dat die weer omlaag gaat dit weekend.
Is er dan elk weekend een correlatie met een diepe daling? Dat zou wel handig zijn om te weten :P

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 26 december 2013 @ 21:45:
Met 3 BTC

[afbeelding]

Doe je goed!
Zit ook niet op een exchange, en helaas graaide ik steeds mis bij bitonic.
Anders had ik van 13.500 al 33.000 kunnen maken 8)7
Maar goed, ook niks verloren.

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 26 december 2013 @ 21:56:
[...]

Doe je goed!
Zit ook niet op een exchange, en helaas graaide ik steeds mis bij bitonic.
Anders had ik van 13.500 al 33.000 kunnen maken 8)7
Maar goed, ook niks verloren.
Het blijft ook een gok natuurlijk. Ik besef ook dat ik puur aan het speculeren ben. Maar zolang je het doet met geld dat je kan missen en de rust kan bewaren.. :)

• markklok
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14-10 14:04

markklok

< Tijdelijk buiten gebruik >

Lol. Koop ik net wat btc in stort hij in elkaar...

Legion 7i i9 3080 32gb

• Ethirty

Ethirty

Who...me?

Topicstarter
Op Kraken slaan ze aan het verkopen! Grote rode candle.

Grrr, mijn trailing stop ging ineens ook af :(

[ Voor 31% gewijzigd door Ethirty op 26-12-2013 22:01 ]

#team_UTC+1

• 4b!er
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 12:17
Waar komt die Ripplecoin opeens vandaan met een tweede market cap op coinmarketcap.com?

Verwijderd

Ethirty schreef op donderdag 26 december 2013 @ 21:59:

Ik snap eigenlijk nooit zo goed waarom iemand opeens onder de marktprijs gaat verkopen waardoor de koers weer daalt. Stel koers is opgaand en staat op 550, waarom niet verkopen op 550 of 551?

Verwijderd

markklok schreef op donderdag 26 december 2013 @ 21:59:
Lol. Koop ik net wat btc in stort hij in elkaar...
Verwijderd schreef op donderdag 26 december 2013 @ 16:33:
Zolang een aantal mensen uit dit topic geen BTC kopen, blijft ie stijgen. :P

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 26 december 2013 @ 21:30:

Vergeet nooit mijn glazenbol analyses te negeren, u bent gewaarschuwd!

• Ethirty

Ethirty

Who...me?

Topicstarter
Verwijderd schreef op donderdag 26 december 2013 @ 22:03:
[...]

Ik snap eigenlijk nooit zo goed waarom iemand opeens onder de marktprijs gaat verkopen waardoor de koers weer daalt. Stel koers is opgaand en staat op 550, waarom niet verkopen op 550 of 551?
Ik had ingesteld dat als de prijs 5% zakt, dat ik wilde uitstappen. Als veel mensen van die automatische orders hebben, dan kan het ineens heel hard gaan.

Maar wat ineens zo'n selloff triggered blijft een raadsel.

#team_UTC+1

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 26 december 2013 @ 22:05:
[...]

Vergeet nooit mijn glazenbol analyses te negeren, u bent gewaarschuwd!
Avond/nacht is nog niet voorbij. Kan ook nog de € 600,- aantikken. ;)

• Ethirty

Ethirty

Who...me?

Topicstarter
We gaan (voorlopig) alweer omhoog :(

#team_UTC+1

Verwijderd

Ethirty schreef op donderdag 26 december 2013 @ 22:16:
We gaan (voorlopig) alweer omhoog :(
Als je nu koopt, gaan we sneller omhoog. :P

• Ethirty

Ethirty

Who...me?

Topicstarter
Ik heb net al €35 verloren, ik sla vanavond even over. Maar koop gerust hoor, om de rest te helpen :P

#team_UTC+1

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 26 december 2013 @ 22:18:
Als je nu koopt, gaan we sneller omhoog. :P
_O-

Ik sta keer op keer versteld wat deze 'munt' uithaalt. 7(8)7

• cdgrit
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-01 16:44
Uit India kwam toch best wel slecht nieuws vandaag, maar gezien de koers lijkt niemand zich er iets van aan te trekken.

http://www.coindesk.com/i...ns-following-rbi-warning/

Originele startpagina - Stadindex.nl

• markklok

markklok

Waar ik het meeste van baal is dat ik nu niet laag kan kopen gezien ik net op 550 was ingestapt blehh :)

Legion 7i i9 3080 32gb

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Ik ben net weer uitgestapt... wacht op goed inkoop moment :D. 110 Euro winst, schrale troost. Nog 700 terug te verdienen!

• fynrd1
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11:03

fynrd1

Fooled by Randomness

Ethirty schreef op donderdag 26 december 2013 @ 21:59:

Op deze candle verkopen is dom, het is slechts een test van de weerstand als steun. Morgen heb je spijt dat je eruit bent gestapt. :)

[ Voor 7% gewijzigd door fynrd1 op 26-12-2013 22:52 ]

||| F1-aeroblog || Battlelog |||

• Ethirty

Ethirty

Who...me?

Topicstarter
fynrd1 schreef op donderdag 26 december 2013 @ 22:51:
[...]

Op deze candle verkopen is dom, het is slechts een test van de weerstand als steun. Morgen heb je spijt dat je eruit bent gestapt. :)
Was ook niet vrijwillig ;) Ging ineens zo snel dat ik mijn trailing stop limit niet meer kon cancellen. Heb me iets kleiner weer ingekocht, nu met iets andere marges. Hopelijk speel ik daar weer quite mee :P

#team_UTC+1

Verwijderd

n00bs schreef op donderdag 26 december 2013 @ 22:35:
Ik ben net weer uitgestapt... wacht op goed inkoop moment :D. 110 Euro winst, schrale troost. Nog 700 terug te verdienen!
Haha ik nog 1400 verlies goedmaken to go

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Verwijderd schreef op donderdag 26 december 2013 @ 23:10:
[...]

Haha ik nog 1400 verlies goedmaken to go
:+

haha sorry hoor, maar gedeelde leed enzo... komt wel goed, pak gewoon een nieuw laag moment en dan gelijk goed inkopen en wachten op 800+ voor verkoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BAVAROIS
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-08 23:36
Chinese huobi exchange zorgt voor deze stijging...
http://bitcoinity.org/markets/list

"Huobi, another online bitcoin trading platform, said it has contacted the central bank's related departments, hoping to help the bank draft a proposal to supervise bitcoin transactions and set up a legal payment channel for the virtual currency, said Huobi co-founder Du Jun. "We absolutely won't challenge the government, and we are willing to be a thinktank for the government," he said.

Insiders said that the central bank may approve of this suggestion as it wants to beat speculation on bitcoin, while on the other hand, the bank, once establishing a mechanism to control the currency's trading risks, can hold authority in the bitcoin world. For bitcoin platforms, compromise is the only choice for survival, the report said."

Zou best kunnen dat we weer een flinke stijging krijgen! :*)

Een pessimist is een realistische optimist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bonez0r
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 09-01 12:43
m19 schreef op donderdag 26 december 2013 @ 21:20:
[...]

Maar er zijn hier in dit topic maar weinig mensen die serieus te traden, 99% koopt en verkoopt willekeurig op emotie. Diepgaande discussies hoef je niet te verwachten :P
Tja, als die 1% die er wel verstand van heeft dat nooit laat weten dan vraagt de rest natuurlijk ook niks en blijven we aanmodderen. Tips of links naar meer info zijn altijd welkom, ik denk dat hier genoeg mensen zijn die willen leren, alleen niet teveel tegelijk. In één keer bedolven worden onder posts vol met jargon maakt het er voor de startende trader niet duidelijker op waar te beginnen.

Ikzelf ben trouwens nog steeds van plan iets te doen met de "EMA crossover" strategie die ik al eerder noemde. Alleen daarvoor moet je dus eigenlijk continu de koers in de gaten houden. Ten eerste heb ik een baan en ten tweede slaap ik ook nog wel eens. Hoe doen jullie dat? Gebruik je een bot? Ik zit nu te prutsen met Gekko, alleen die schijnt niet te werken met Bitstamp en het duurt nog wel even voordat ik Gox-approved ben. Er zijn nog wat andere bots en je hebt cryptotrader.org, waar ik me nog niet in heb verdiept. De vraag is natuurlijk of je ze echt kan vertrouwen met je zuurverdiende geld. Maar volgens mij hebben alle bots maar beperkte toegang tot je account en kan je op de exchange site precies aangeven welke rechten ze hebben (bijvoorbeeld geen withdrawals). Dus doen jullie alles handmatig of automatiseer je het?

There go the goddamn brownies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gise
  • Registratie: Juni 2007
  • Niet online
Pfffff, wat baal ik toch verschrikkelijk van gister. Zoals de meesten was ook ik bij familie en had alles in fiat staan en gingen een paar alerts af op m'n telefoon die ik had ingesteld. paar keer met m'n telefoon ingelogd en mislukte trades uitgevoerd die maar half gevuld werden of als ik een order inboekte dan kwam er een miliseconde later een bot overheen met 0.00001 BTC meer. Eindstand aan het eind van de dag: 10% verlies door stomme acties. :(

Les voor mezelf: of traden achter de pc met volledige aandacht, of niks doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kanter
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 15:28
Sowieso gewoon je eigen plan maken en niet ingaan op al die paniekreacties die je bij een kleine koersdaling hier leest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markklok

markklok

gise schreef op vrijdag 27 december 2013 @ 09:27:
Pfffff, wat baal ik toch verschrikkelijk van gister. Zoals de meesten was ook ik bij familie en had alles in fiat staan en gingen een paar alerts af op m'n telefoon die ik had ingesteld. paar keer met m'n telefoon ingelogd en mislukte trades uitgevoerd die maar half gevuld werden of als ik een order inboekte dan kwam er een miliseconde later een bot overheen met 0.00001 BTC meer. Eindstand aan het eind van de dag: 10% verlies door stomme acties. :(

Ik dacht gisteravond slim te zijn en had nog even snel 3,3 BTC gekocht voor 550... paar minuten later was het soep.
Nu is het 80 euro verlies pakken of geduldig wachten tot mensen weer gaan kopen.

You win some.. You loose some

Legion 7i i9 3080 32gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethirty

Ethirty

Who...me?

Topicstarter
Och ik heb gister tot 2x toe een stijgende lijn doorbroken: op het moment dat ik kocht ging vrijwel direct daarna de koers omlaag. Ik ben even klaar met trailing stop :X

#team_UTC+1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichaelB74
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 15-10 17:51
Zal ik de sleur van verliezen dan maar doorbreken en melden dat ik gisteren wel winst gemaakt heb?

Ik heb gisteren wel winst gemaakt, zij het zeer bescheiden: 0,11BTC er bij.
Uiteraard was ik, net zoals velen, op familie bezoek. Van handelen kwam het dus niet.

Op een gegeven moment stond ik zelfs op 0,63BTC, maar het diner ging voor en klooien op een telefoonschermpje zat er niet in :/

Ach winst = winst en de gezelligheid van samenzijn is onbetaalbaar (ofzo) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gise
  • Niet online
Dat is ook waar. Die chinezen hebben in ieder geval wel even flink toegeslagen terwijl de halve westerse wereld druk was met familie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marselaar
gise schreef op vrijdag 27 december 2013 @ 10:44:
Dat is ook waar. Die chinezen hebben in ieder geval wel even flink toegeslagen terwijl de halve westerse wereld druk was met familie.
Na al die ellende van vorige week is dat ze natuurlijk van harte gegund.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethirty

Ethirty

Who...me?

Topicstarter
tammerat schreef op vrijdag 27 december 2013 @ 10:46:
[...]

Na al die ellende van vorige week is dat ze natuurlijk van harte gegund.
Volgens mij waren zij de oorzaak van die ellende, dus nee >:) :+

#team_UTC+1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marselaar
Ethirty schreef op vrijdag 27 december 2013 @ 10:59:
[...]
Niet zij, maar hun regering, dus ik gun het ze wel. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pposthoorn
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 12-09 14:04

pposthoorn

Constructeur

(jarig!)
http://www.nu.nl/internet...tale-valuta-dogecoin.html

Wow nu.nl schrijft (op tweede kerstdag nota bene) over de diefstal van een paar duizend euro van eoa cryptocurrency. Hebben ze niks beters te doen of zit hier iets achter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zwerver
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Goh ik heb toevallig tijdens de kerst zowel op kraken, bter en BTC-e een winst gepakt van 15%. Volledig automatisch trouwens, omdat alles wat ik ingesteld had is afgegaan :P

Woonachtig Down Under. Ik negeer je insults niet, maar tegen de tijd dat ik ze lees zijn ze meestal niet relevant meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook hier gaat het niet snel.
Gister 40 euro winst, vanmorgen 14 euro.. en net weer 20 euro winst...

Kleine rot bedragjes :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verwijderd
  • Registratie: Januari 1970
  • Niet online
Ethirty schreef op vrijdag 27 december 2013 @ 10:59:
[...]

De Chinezen hebben tot nu toe meer goed gedaan dan kwaad. Ja, ze zijn verantwoordelijk voor de daling van 1200 USD naar 500 USD (factor 2,4), maar ze waren ook verantwoordelijk voor de stijging van 200 USD naar 1200 USD (factor 6).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nasty Nate
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15-10 16:27
Gaat lekker met Dgex of niet?

Als het me al een keer lukt om in te loggen dan staat mn BTC totaal op NA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bahsin Junior
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 26-08 16:56
Nasty Nate schreef op vrijdag 27 december 2013 @ 12:11:

Somskan ik inderdaad niet inloggen...de koers daalt een beetje daar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PMuizen
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 19-10 12:32
Nasty Nate schreef op vrijdag 27 december 2013 @ 12:11:

Het is wel echt vaak mis daar.
Ben blij dat ik gisteren daar al een deel heb laten uitbetalen.
Zo'n 40% winst afgelopen twee dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bahsin Junior
PMuizen schreef op vrijdag 27 december 2013 @ 12:27:
[...]

Het is wel echt vaak mis daar.
Ben blij dat ik gisteren daar al een deel heb laten uitbetalen.
Zo'n 40% winst afgelopen twee dagen.
Heb daar 0.9 Bitcoins aan NXT coin zitten (gekocht op 0.0001200)...voor mij dus effe wachten totdat de koers weer gaat stijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13:45

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

gise schreef op vrijdag 27 december 2013 @ 09:27:

Hah ik had gewoon sell orders op 560, 580 en 610 (op MtGox). Vooral van de laatste baal ik erg want die is dus net niet gehit :P. Alleen wel jammer dat omdat ik bij familie zat idd niet de buy orders weer gevuld heb onder de 600 :/

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vertigoo
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 17-06 09:30

vertigoo

Welcome to the jungle

Bahsin Junior schreef op vrijdag 27 december 2013 @ 12:29:
[...]

Heb daar 0.9 Bitcoins aan NXT coin zitten (gekocht op 0.0001200)...voor mij dus effe wachten totdat de koers weer gaat stijgen
Of winst pakken en lager inkopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bahsin Junior
vertigoo schreef op vrijdag 27 december 2013 @ 13:36:
[...]

Of winst pakken en lager inkopen
Koers staat nu op 0.000075 dus voor mij geen winst totdat deze boven de 0.0001200 stijgt... en daarna weer laag inkopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vertigoo

vertigoo

Welcome to the jungle

Bahsin Junior schreef op vrijdag 27 december 2013 @ 14:07:
[...]

Koers staat nu op 0.000075 dus voor mij geen winst totdat deze boven de 0.0001200 stijgt... en daarna weer laag inkopen
Met al die nullen aan de voorkant zie je er snel één te veel of te weinig. Dacht dat je voor 0.00001200 in had gekocht. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bahsin Junior
vertigoo schreef op vrijdag 27 december 2013 @ 14:14:
[...]

Met al die nullen aan de voorkant zie je er snel één te veel of te weinig. Dacht dat je voor 0.00001200 in had gekocht. ;)
Wohahaha...dan was ik nu een stuk rijker geworden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaCoTa
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18-10 17:04
Misschien ook hier maar met mBTC en uBTC gaan werken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jemig.. wat een stijgingen en dalingen steeds, steeds 10 omlaag, omhoog en weer terug :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gise
  • Niet online
Zit nog wel een patroon in:

http://bitcoinwisdom.com/markets/huobi/btccny

Zet 'm even op 3m :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op welke market zit jij te kijken dan?

cny?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gise
  • Niet online
Huobi, is de nieuwe chinese markt die sinds paar dagen ineens in opkomst is, heeft nu al meer dan 50% van het totale bitcoin volume en is groter dan Gox, daarom volg ik deze nu in plaats van gox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bahsin Junior
NXT gaat geleidelijk ietjes omhoog....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gise schreef op vrijdag 27 december 2013 @ 14:45:
Huobi, is de nieuwe chinese markt die sinds paar dagen ineens in opkomst is, heeft nu al meer dan 50% van het totale bitcoin volume en is groter dan Gox, daarom volg ik deze nu in plaats van gox
Misschien een domme vraag, maar waarom kijk je niet naar de btc-e USD?
ik handel in EUR op btc-e en merk dat deze vaak vooraf al gaat en dan EU volgt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vertigoo

vertigoo

Welcome to the jungle

Bahsin Junior schreef op vrijdag 27 december 2013 @ 14:46:
NXT gaat geleidelijk ietjes omhoog....
Net toen het wat rustiger was en nog dalende alles verkocht. Nu kom ik er niet meer tussen om weer in te kopen 8)7 Server errors al over the place

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gise
  • Niet online
Ik kijk naar Huobi om de trends te volgen, aangezien daar veel volume zit. Daarvan maak ik een inschatting of het nog verder gaat stijden of dat het weer even gaat dalen. De overige exchanges volgen daarna vanzelf

Heb daarmee in ieder geval m'n foutje van gister (-10%) weer kunnen rechtzetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bahsin Junior
vertigoo schreef op vrijdag 27 december 2013 @ 14:57:
[...]

Net toen het wat rustiger was en nog dalende alles verkocht. Nu kom ik er niet meer tussen om weer in te kopen 8)7 Server errors al over the place
Oei das minder..ik gok het op de iets langere termijn...als ik mijn inleg heb verdubbelt dan stap ik er tussen uit...en ga dan verder op Kraken om daar weer mte BTC/EUR te handelen.

Zijn er b.t.w. behalve NXT en DOG andere currency die potentie hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falch
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 09:56
Bahsin Junior schreef op vrijdag 27 december 2013 @ 15:00:
[...]

Oei das minder..ik gok het op de iets langere termijn...als ik mijn inleg heb verdubbelt dan stap ik er tussen uit...en ga dan verder op Kraken om daar weer mte BTC/EUR te handelen.

Zijn er b.t.w. behalve NXT en DOG andere currency die potentie hebben?
Als je DOG al als currency met potentie ziet dan is elke munt dat. :9

Zelf heb ik nog een paar quarks maar verder zie ik nu niet direct hele interessante altcoins.
Pagina: 1 ... 67 ... 178 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Deze topic is bedoeld voor discussie over de handel en koersverloop van cryptocurrencies. Aangezien er nu een speciaal forum is voor cryptocurrencies kunnen voor specifieke vragen gewoon topics worden geopend (met in ogenschouw nemende de algemene regels voor het openen van topics - vragen die niet topicwaardig zijn zouden hier uberaupt niet gesteld moeten worden)

Discussies en ontwikkelingen aangaande MtGox gaarne bespreken in Mt.Gox - Huidige status en ontwikkelingen

Referral codes zijn niet toegestaan en worden onherroepelijk verwijderd conform Het algemeen beleid