Ik zit maar te wachten tot er weer woekerwinsten gemaakt kunnen worden, of verlies natuurlijk
Neergaande wig, twee driehoeken zijn afgemaakt met een daling alleen de laatste heeft maar 50% van zijn target gehaald. het signaal draait dus naar bullish, maar bevestiging maar zoeken in de dagcandles.Verwijderd schreef op woensdag 25 december 2013 @ 10:38:
Wat gaat de BTC doen na de kerst???
Screenshot van mijn BTC-e metatrader account en technische analyse op het 4H timeframe.
[afbeelding]
||| F1-aeroblog || Battlelog |||
Verwijderd
Kijk, dit is een reactie waar we wat aan hebben. Jammer genoeg haal je weinig uit de Daily chart in het koersverloop van de afgelopen twee maanden. Vandaar mijn terugschakeling naar de 4H chart. Hier zie je heel mooi een aantal koersbepalende candles. Pinbars op de bodems en Doji's in de toppen inclusief twee hanging man's aan de top achterelkaar op 5 december in combinatie met divergence op RSI en belangrijke S/R levels. Het ritje waar ik de beste winst heb gemaakt door short te gaan!!!fynrd1 schreef op woensdag 25 december 2013 @ 15:55:
[...]
Neergaande wig, twee driehoeken zijn afgemaakt met een daling alleen de laatste heeft maar 50% van zijn target gehaald. het signaal draait dus naar bullish, maar bevestiging maar zoeken in de dagcandles.
Ik blijf vooralsnog bearish. Dit jaar te vaak in de kont gebeten op de XAUUSD (goudkoers)! De Bitcoin maakt een hoop goed! :-D
Laatste driehoek niet gezien?Verwijderd schreef op woensdag 25 december 2013 @ 16:33:
[...]
Ik blijf vooralsnog bearish. Dit jaar te vaak in de kont gebeten op de XAUUSD (goudkoers)! De Bitcoin maakt een hoop goed! :-D
||| F1-aeroblog || Battlelog |||
Gebeurd maar weinig. Je zou bijna denken dat er een feestdag is
Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.
Is het ook !LED-Maniak schreef op woensdag 25 december 2013 @ 18:03:
Gebeurd maar weinig. Je zou bijna denken dat er een feestdag is
[ Voor 5% gewijzigd door Het Fantoom op 25-12-2013 18:18 ]
Verwijderd
Zekers!fynrd1 schreef op woensdag 25 december 2013 @ 17:27:
[...]
Laatste driehoek niet gezien?Ik verwacht binnen paar dagen confirmatie. Maar goed het is allemaal ook maar koffiedik kijken.
Wat wel duidelijk is dat er veel belangrijke levels samenvallen de komende twee dagen, "confluence" dus.
Ik blijf rustig aan de zijlijn zitten en intussen rollen de Cryptos lekker binnen. Welke Crypto mine jij op dit moment?
Bij vircurex Exchange gaat de dogecoin weer omhoog!
Die prijzen van NXT gaan echt nergens meer over. Gisterenavond 5000, vanochtend 6000 (heeft ie al eerder op gestaan) en knalt nu echt in minder dan een half uur van 8000 naar 9000
Hop, toch weer een lekker winstje gepakt met mijn 10LTC vandaag. Had eerlijk gezegd niet verwacht dat de koers zo'n eind zou stijgen op 1e kerstdag. Toch blij dat ik mijn take profit order lekker heb laten staan
#team_UTC+1
An investment in knowledge always pays the best interest - Benjamin Franklin
You can call me McOverloper Mini '12 i7/16/256 Air '13 i5/8/256 iPad mini 5 64GB iPhone SE 128GB
gezechtEthirty schreef op donderdag 26 december 2013 @ 00:57:
Hop, toch weer een lekker winstje gepakt met mijn 10LTC vandaag. Had eerlijk gezecht niet verwacht dat de koers zo'n eind zou stijgen op 1e kerstdag. Toch blij dat ik mijn take profit order lekker heb laten staan
#team_UTC+1
An investment in knowledge always pays the best interest - Benjamin Franklin
You can call me McOverloper Mini '12 i7/16/256 Air '13 i5/8/256 iPad mini 5 64GB iPhone SE 128GB
Ik heb mn LTC te vroeg verkocht
Toen ie vanavond eindelijk weer de 15 euro bereikte na dagenlang op 12,5 te hebben gehangen, heb ik verkocht. En nu zit ie al op 16,7
Maar ach, die gaat nog wel weer naar 11

Veel beweging zo tijdens kerstavond/nacht. Ik had niet gedacht dat er met zoveel volume op Kraken getrade zou worden. Had ook niet verwacht dat we zo ruim door de 500 grens zouden gaan.
Man man stom om mn btc op 470 te verkopen. Nu maar weer ingestapt op 499.
Blijft gokken
Blijft gokken
Legion 7i i9 3080 32gb
Dat krijg je er bij als je op zo'n shady exchange durft te traden.vertigoo schreef op donderdag 26 december 2013 @ 00:23:
Die prijzen van NXT gaan echt nergens meer over. Gisterenavond 5000, vanochtend 6000 (heeft ie al eerder op gestaan) en knalt nu echt in minder dan een half uur van 8000 naar 9000
Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.
De market van dgex is niet bereikbaar, hebben jullie dit ook?
Verwijderd
Mensen met online wallet van dogecoin zijn waarschijnlijk hun coins kwijt..
zie https://dogewallet.com/
benieuwd of de markt daarop gaat reageren en wat er gaat gebeuren
zie https://dogewallet.com/
benieuwd of de markt daarop gaat reageren en wat er gaat gebeuren
Verwijderd
Ik maak gebruik van de "Two factor (OTP) authentication" op Kraken, maar krijg nu een melding: "Service is currently disabled, please try again later"
Meer mensen daar last van? Of last van gehad?
Meer mensen daar last van? Of last van gehad?
Ingestapt op 0,000048 verkocht op 0,000088 ook weer netjes mijn coins terug in me wallet ontvangen.LED-Maniak schreef op donderdag 26 december 2013 @ 03:25:
[...]
Dat krijg je er bij als je op zo'n shady exchange durft te traden.
Heb nu nog zo'n 5000 NXT, daarmee wacht ik denk ik tot net voor het einde van 2 januari voor de verkoop.
Aargh! Ik heb helaas maar 20k NXT gekocht i.p.v. 200k 
Alsnog *18 winst atm, maar toch
Alsnog *18 winst atm, maar toch
Denk je dat de koers van NXT hoger gaat komen dan op 0,000089... Heb daar namelijk op ingekocht....
Wat mij betreft is het teveel risco om hier meer dan 1BTC in te investeren, wanneer die source code vol bugs zit zal het denk ik niet al te lang duren voordat de waarde van die munt instort.
Beste lijkt me om nu wat munten in te kopen, te wachten en daarna te verkopen voor release van die source code en vervolgens een week later weer een aantal munten te kopen.
Die munt zal vanzelf wel naar de dollar per stuk gaan wanneer die source code goed blijkt te zijn. Pak je alsnog je winst.
Beste lijkt me om nu wat munten in te kopen, te wachten en daarna te verkopen voor release van die source code en vervolgens een week later weer een aantal munten te kopen.
Die munt zal vanzelf wel naar de dollar per stuk gaan wanneer die source code goed blijkt te zijn. Pak je alsnog je winst.
Verwijderd
Is € 17,50 nu.AzzKickah schreef op donderdag 26 december 2013 @ 01:48:
Ik heb mn LTC te vroeg verkochtToen ie vanavond eindelijk weer de 15 euro bereikte na dagenlang op 12,5 te hebben gehangen, heb ik verkocht. En nu zit ie al op 16,7
met papier mache kun je alles maken!!
In 2014/15 tikt hij echt de 50 nog wel aan, ik verwacht nog wel hoger zelfs.AzzKickah schreef op donderdag 26 december 2013 @ 01:48:
Ik heb mn LTC te vroeg verkochtToen ie vanavond eindelijk weer de 15 euro bereikte na dagenlang op 12,5 te hebben gehangen, heb ik verkocht. En nu zit ie al op 16,7
Waar baseer je dat op?Het Fantoom schreef op donderdag 26 december 2013 @ 09:47:
[...]
In 2014/15 tikt hij echt de 50 nog wel aan, ik verwacht nog wel hoger zelfs.
het ultieme jaargetijde.... | #!/usr/bin/girl | Art prints and fun
this niet eens waard om te vragen waar hij dat op basseert. zo'n voorspelling is meer een gut feeling
Op mijn verwachtingen, dus eigenlijk helemaal nergens op. Net als dat niemand de BTC koers kan voorspellen.
Wanneer wordt de sourcecode van NXT vrijgegeven?
We zitten nu op 0,0001Bahsin Junior schreef op donderdag 26 december 2013 @ 09:18:
Denk je dat de koers van NXT hoger gaat komen dan op 0,000089... Heb daar namelijk op ingekocht....
Dus ja, ik denk dat de koers hoger gaat komen.
3 januari, maar mogelijk geven ze maar een gedeelte van de broncode vrij, omdat ze bang zijn dat er anders altcoins ontstaan gebaseerd op hun coin. Ook hebben ze overwogen bewust een bug/exploit in de broncode te plaatsen om dit te voorkomen. Of ze dit ook gaan doen??Bahsin Junior schreef op donderdag 26 december 2013 @ 10:06:
Wanneer wordt de sourcecode van NXT vrijgegeven?
Bij mij gaan er teveel alarmbellen rinkelen als het om NXT gaat. Kan er naast zitten, maar zolang de source niet 100% open is weet je nooit waar je in stapt.
Jammer van die 1,6 miljoen nxt op 0,00010000lasharor schreef op donderdag 26 december 2013 @ 10:21:
[...]
We zitten nu op 0,0001
Dus ja, ik denk dat de koers hoger gaat komen.
Da's 160btc,dat gaat daar wel even duren.
Zelf heb ik de afgelopen 2 dagen leuke winst gemaakt op dgex.
Het handelt toch een stuk fijner met alleen winst. M'n inleg is al terug incl. verliezen
Dat is gelijk een beetje het risco, die founders hebben dermate veel nxt dat ze met dit soort acties de waarde weer aanzienlijk kunnen laten dalen.MichaelB74 schreef op donderdag 26 december 2013 @ 10:34:
[...]
Jammer van die 1,6 miljoen nxt op 0,00010000![]()
Da's 160btc,dat gaat daar wel even duren.
Zelf heb ik de afgelopen 2 dagen leuke winst gemaakt op dgex.
Het handelt toch een stuk fijner met alleen winst. M'n inleg is al terug incl. verliezen
Geloof er namelijk vrij weinig van dat iemand voor zoveel BTC nxt heeft gekocht.
Toen ik instapte, stond de koers op 0,00000740.
Dan hoef je voor 1 miljoen nxt maar 7,4btc ingelegd te hebben, maar idd. de oprichters blijft een onzekere factor en vermoedelijk hier ook het geval.
Het is anders verstandiger om je coins in kleine hoeveelheden aan te bieden om een zo stabiel als mogelijke koers te houden (lijkt mij).
Dan hoef je voor 1 miljoen nxt maar 7,4btc ingelegd te hebben, maar idd. de oprichters blijft een onzekere factor en vermoedelijk hier ook het geval.
Het is anders verstandiger om je coins in kleine hoeveelheden aan te bieden om een zo stabiel als mogelijke koers te houden (lijkt mij).
Ik bekijk deze stijging met enige verbazing...
Als je naar het marktaandeel kijkt is er een nieuwe exchange die bijna 60% van de markt pakt.
huobi in China dus....
is dit nog korte termijn speculatie van de chinesen zijn de regels weer veranderd??
Als je naar het marktaandeel kijkt is er een nieuwe exchange die bijna 60% van de markt pakt.
huobi in China dus....
is dit nog korte termijn speculatie van de chinesen zijn de regels weer veranderd??
Een pessimist is een realistische optimist
Welke stijging verbaast je ?BAVAROIS schreef op donderdag 26 december 2013 @ 11:09:
Ik bekijk deze stijging met enige verbazing...
huobi in China dus....
Verwijderd
"Service is currently disabled, please try again later"
Als die melding klopt dan lijkt me dat meer mensen er last van moeten hebben...waarom hoor ik hier niemand over? Kan iemand me vertellen of die hetzelfde heeft of juist niet? Bij Two-factor authentication?
Inloggen op kraken gaat hier ook prima
Legion 7i i9 3080 32gb
Verwijderd
[Yellow] schreef op donderdag 26 december 2013 @ 12:17:
Ik kan gewoon inloggen bij Kraken...
Bedankt voor de reacties...ik ga ze een mail sturen. Hopen dat het een beetje snel wordt opgelost!markklok schreef op donderdag 26 december 2013 @ 12:59:
Inloggen op kraken gaat hier ook prima
Ik krijg de melding ook als ik "forgot password" of "sign in" probeer. Jullie? Als jullie geen two-factor authentication gebruiken, ligt het misschien daaraan.
Ik gebruik zelf ook de two-factor
[ Voor 3% gewijzigd door markklok op 26-12-2013 13:07 ]
Legion 7i i9 3080 32gb
Kraken met 2FA werkt hier prima.Verwijderd schreef op donderdag 26 december 2013 @ 13:06:
[...]
[...]
Bedankt voor de reacties...ik ga ze een mail sturen. Hopen dat het een beetje snel wordt opgelost!![]()
Ik krijg de melding ook als ik "forgot password" of "sign in" probeer. Jullie? Als jullie geen two-factor authentication gebruiken, ligt het misschien daaraan.
|| Vierkant voor Wiskunde ||
Al geprobeerd koekjes weg te gooien en browser herstarten? Als anderen t ook hebben gehad en t bij hen nu weg is...
Verwijderd
Ja had ik allemaal gedaan...hele computer zelfs drie keer opnieuw opgestart...zomertje schreef op donderdag 26 december 2013 @ 13:30:
Al geprobeerd koekjes weg te gooien en browser herstarten? Als anderen t ook hebben gehad en t bij hen nu weg is...
Welke exchange wordt er het veiligst/meest gebruikt voor LTC en NXT? Die in the startpost zijn volgens mij alleen voor BTC?
Waar vui zit, zit geen glans!
Kun je alsjeblieft gewoon "het is" of "'t is" typen ipv "this"?fuqua schreef op donderdag 26 december 2013 @ 09:55:
[...]
this niet eens waard om te vragen waar hij dat op basseert. zo'n voorspelling is meer een gut feeling

Dgex heeft problemen met inloggen...kom er namelijk niet in. Iemand anders ook hetzelfde probleem?
ja is hier ook erg traag, half uur geleden deed 'ie het nog primaBahsin Junior schreef op donderdag 26 december 2013 @ 14:09:
Dgex heeft problemen met inloggen...kom er namelijk niet in. Iemand anders ook hetzelfde probleem?
Maar je kan dus wel traden nu?maertn schreef op donderdag 26 december 2013 @ 14:09:
[...]
ja is hier ook erg traag, half uur geleden deed 'ie het nog prima
nee krijg nu een timeout, 'traag' was iets te optimistisch :-)
Idem dito...hoop dat het gauw wordt opgelost...De koers stijgt namelijk....maertn schreef op donderdag 26 december 2013 @ 14:12:
[...]
nee krijg nu een timeout, 'traag' was iets te optimistisch :-)
Het vreemde bij DGEX vind ik wel dat het http is en geen https.
Lekker obscure Exchange. Toch werkt het wel goed,.
Lekker obscure Exchange. Toch werkt het wel goed,.
met papier mache kun je alles maken!!
Heb Dgex net even een e-mail gestuurd over the timeout die ontstaat bij het inloggen (admin@dgex.com), wellicht verstandig dat andere die er ook last van hebben ook een mailtje naar ze te sturen.
Maakt me allemaal niet zoveel uit, hopelijk zorgt dit ervoor dat de prijs weer inzakt. Kan ik weer wat muntjes bijkopenBahsin Junior schreef op donderdag 26 december 2013 @ 14:46:
Heb Dgex net even een e-mail gestuurd over the timeout die ontstaat bij het inloggen (admin@dgex.com), wellicht verstandig dat andere die er ook last van hebben ook een mailtje naar ze te sturen.
Denk dat dit gewoon een Ddos is, forum doet het namelijk ook niet meer.
[ Voor 7% gewijzigd door lasharor op 26-12-2013 14:56 ]
Hoop eerlijk gezegd niet dat de prijs inzakt, heb bij 0.000088 ingekocht en eindigde voor de timeout op 0.00012 en heb mijn NXT nog niet omgezet in BTClasharor schreef op donderdag 26 december 2013 @ 14:55:
[...]
Maakt me allemaal niet zoveel uit, hopelijk zorgt dit ervoor dat de prijs weer inzakt. Kan ik weer wat muntjes bijkopen
Denk dat dit gewoon een Ddos is, forum doet het namelijk ook niet meer.
Van Nxt vraag ik me dat ook af ja, mn broer zit er ook al fanatiek in. Doge zijn er gewoon veel te veel van.Verwijderd schreef op donderdag 26 december 2013 @ 15:11:
Wat is het idee achter Dogecoin & NXT? Is het een ordinaire pump & dump of zit er meer achter?
Dogecoin is puur voor de lol gemaakt. Het feit dat die coin een niet-triviale prijs heeft, is een bevestiging van de absurditeit van de onzincoin-hype. NXT is bedoelt als serieuze "opvolger van Bitcoin", maar in de praktijk is het gewoon een P&D.Verwijderd schreef op donderdag 26 december 2013 @ 15:11:
Wat is het idee achter Dogecoin & NXT? Is het een ordinaire pump & dump of zit er meer achter?
Bedankt. Ik zoek een altcoin voor een lange termijn belegging, en zal mijn vingers niet branden aan deze twee.
Is er een coin die gezien wordt als serieuze opvolger van de bitcoin?Rannasha schreef op donderdag 26 december 2013 @ 15:15:
[...]
Dogecoin is puur voor de lol gemaakt. Het feit dat die coin een niet-triviale prijs heeft, is een bevestiging van de absurditeit van de onzincoin-hype. NXT is bedoelt als serieuze "opvolger van Bitcoin", maar in de praktijk is het gewoon een P&D.
Door het grote publiek: Nee.zomertje schreef op donderdag 26 december 2013 @ 15:22:
[...]
Is er een coin die gezien wordt als serieuze opvolger van de bitcoin?
Door kleine groepjes fanboys: De meeste altcoins.
LTC ook niet? Die is toch het grootst voor mn gevoel.Rannasha schreef op donderdag 26 december 2013 @ 15:23:
[...]
Door het grote publiek: Nee.
Door kleine groepjes fanboys: De meeste altcoins.
Naar mijn inzien niet, alle coins liften nog teveel mee op de Bitcoin koers, ook LTC.zomertje schreef op donderdag 26 december 2013 @ 15:22:
[...]
Is er een coin die gezien wordt als serieuze opvolger van de bitcoin?
Pas als een coin echte groei laat zien over langere tijd ten opzichte van de Bitcoin kunnen we zeggen dat die coin een serieuze opvolger is
LTC biedt niets relevants dat Bitcoin niet biedt. Het is misschien vrij groot, maar het is geen serieuze opvolger.zomertje schreef op donderdag 26 december 2013 @ 15:24:
[...]
LTC ook niet? Die is toch het grootst voor mn gevoel.
Alles op de bitcoin dusRannasha schreef op donderdag 26 december 2013 @ 15:30:
[...]
LTC biedt niets relevants dat Bitcoin niet biedt. Het is misschien vrij groot, maar het is geen serieuze opvolger.
Verwijderd
Is dit nou een goed moment om in te kopen? Ben bang dat ik precies weer op de top inkoop
Of wachten op " de weekend dip"?

Denk dat dit één van de moeilijkste momenten is om ook maar een soort van voorspelling te kunnen doen wat de koers gaat doenVerwijderd schreef op donderdag 26 december 2013 @ 15:59:
Is dit nou een goed moment om in te kopen? Ben bang dat ik precies weer op de top inkoop![]()
Dat is een beetje kort door de bocht. LTC bijvoorbeeld zou in theorie een kwart van de waarde van BTC kunnen worden, en het zou dan hetzelfde nut dienen als zilver nu t.o.v. goud doet. Daar wil ik best 13 euro op inzetten, in het slechtste geval blijft hij gewoon in de huidige verhouding de BTC koers volgen.
Verwijderd
Ik heb juist weer verkocht vandaagVerwijderd schreef op donderdag 26 december 2013 @ 15:59:
Is dit nou een goed moment om in te kopen? Ben bang dat ik precies weer op de top inkoop![]()
Verwijderd
Het verstandigst is denk ik eind januari afwachten. Maar al had ik een paar dagen geleden niet verkocht, had ik nu ruim honderd euro winstgise schreef op donderdag 26 december 2013 @ 16:03:
[...]
Denk dat dit één van de moeilijkste momenten is om ook maar een soort van voorspelling te kunnen doen wat de koers gaat doen
Same here... Het is heel moeilijk nu.Verwijderd schreef op donderdag 26 december 2013 @ 16:06:
[...]
Het verstandigst is denk ik eind januari afwachten. Maar al had ik een paar dagen geleden niet verkocht, had ik nu ruim honderd euro winst
Nee, doe ik ook niet hoor, maar ik zie btc wel als belangrijkste op t moment.TheZeroorez schreef op donderdag 26 december 2013 @ 16:05:
[...]
Dat is een beetje kort door de bocht. LTC bijvoorbeeld zou in theorie een kwart van de waarde van BTC kunnen worden, en het zou dan hetzelfde nut dienen als zilver nu t.o.v. goud doet. Daar wil ik best 13 euro op inzetten, in het slechtste geval blijft hij gewoon in de huidige verhouding de BTC koers volgen.
Verwijderd
Zolang een aantal mensen uit dit topic geen BTC kopen, blijft ie stijgen. 
EDIT: Zie net Ripple @ coinmarketcap.com op de tweede plaats.
EDIT: Zie net Ripple @ coinmarketcap.com op de tweede plaats.

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 26-12-2013 16:42 ]
Veel te veel mensen "traden" hier met emotie.
Kleine tip; wil je wat serieuzer worden, volg dan de gratis cursus op Babypips.com.
Bedenk van te voren wat je gaat doen. 1. kies een moment waarin je koop/verkoopt, 2. bepaal je maximale verlies, 3. bepaal wanneer je je winst pakt. En doe het met bedragen die je kan missen.
Elke trader verliest gegarandeerd geld, zonder het verlies leer je ook niet wat je wel of niet moet doen
En mocht je net als mij verwachten dat Bitcoin op de lange termijn behoorlijk zal stijgen, zet dan een aantal bitcoin gewoon in een wallet weg en kijk er niet naar om en beschouw het geld als verloren. Mocht je dan nog willen daytraden, doe het met 0.5 of misschien 1 bitcoin maximaal. En leer je verlies pakken!
Kleine tip; wil je wat serieuzer worden, volg dan de gratis cursus op Babypips.com.
Bedenk van te voren wat je gaat doen. 1. kies een moment waarin je koop/verkoopt, 2. bepaal je maximale verlies, 3. bepaal wanneer je je winst pakt. En doe het met bedragen die je kan missen.
Elke trader verliest gegarandeerd geld, zonder het verlies leer je ook niet wat je wel of niet moet doen
En mocht je net als mij verwachten dat Bitcoin op de lange termijn behoorlijk zal stijgen, zet dan een aantal bitcoin gewoon in een wallet weg en kijk er niet naar om en beschouw het geld als verloren. Mocht je dan nog willen daytraden, doe het met 0.5 of misschien 1 bitcoin maximaal. En leer je verlies pakken!
Alleen omdat het aantal LTC in totaal 4 maal het aantal BTC zal zijn is geen reden om aan te nemen dat een enkele LTC tot 25% van een BTC zal stijgen. Dat is alleen zo als er gelijke vraag is naar beide coins. En gezien LTC niets relevants biedt ten opzichte van BTC en BTC het first-mover advantage, een grotere community en een betere naam heeft, lijkt het me erg onwaarschijnlijk dat de vraag naar LTC ooit in de buurt gaat komen van de vraag naar BTC.TheZeroorez schreef op donderdag 26 december 2013 @ 16:05:
[...]
De zilver/goud analogie die LTC-fans graag aanhalen, raakt ook kant noch wal. Zilver was vroeger een goed alternatief voor goud omdat goud simpelweg te waardevol was voor veel transacties en je goud niet willekeurig klein kon opdelen. Crypto-currencies zijn praktisch onbeperkt deelbaar, dus het is prima te doen om dezelfde currency te gebruiken voor het kopen van een huis als voor het kopen van een biertje. Het is zelfs praktischer om het aantal valuta's dat je gebruikt zo laag mogelijk te houden, want anders loop je extra risico's vanwege koersschommelingen.
Kan je dan ook voor 50 euro aan bitcoin kopen ergens? Een hele bitcoin is teveel risico voor mij.
Waar vui zit, zit geen glans!
Bijv Www.bitonic.nl kan je zelf aangeven hoeveel bitcoin je wil kopen
Legion 7i i9 3080 32gb
Praktisch overal waar bitcoins verkocht worden. Een Bitcoin kan opgedeeld worden in 100 miljoen kleinere eenheden, dus je kunt exact aangeven hoeveel euro je wil spenderen. Eventueel worden bij kleinere aankopen relatief iets hogere kosten gerekend.Dibbuz schreef op donderdag 26 december 2013 @ 17:21:
Kan je dan ook voor 50 euro aan bitcoin kopen ergens? Een hele bitcoin is teveel risico voor mij.
Aan de pro's hier in dit draadje: waar raden jullie aan om Bitcoins te kopen? Ik raak eerlijk gezegd een beetje de weg kwijt in alle soorten fee's die bij elke site weer verschillend is.
Ik zou graag een 100 a 200 euro in Bitcoins steken, waarvan ik met een deeltje een beetje in verschillende altcoins wil experimenteren. Ik had gedacht om dat laatste via Cryptsy te doen. (Mee eens?)
Waar is het verstandigst om aan te kopen met mijn budget? Graag ook geen instant koop zoals Bitonic omdat ik een limit order wil plaatsen. Ik zat zelf dus aan Kraken te denken. (En ik heb de volgende opties al wat bekeken: Justcoin, Bitstamp, Btc-e, Kraken en Cryptsy)
Alvast bedankt
Ik zou graag een 100 a 200 euro in Bitcoins steken, waarvan ik met een deeltje een beetje in verschillende altcoins wil experimenteren. Ik had gedacht om dat laatste via Cryptsy te doen. (Mee eens?)
Waar is het verstandigst om aan te kopen met mijn budget? Graag ook geen instant koop zoals Bitonic omdat ik een limit order wil plaatsen. Ik zat zelf dus aan Kraken te denken. (En ik heb de volgende opties al wat bekeken: Justcoin, Bitstamp, Btc-e, Kraken en Cryptsy)
Alvast bedankt
voor bitcoins gebruik ik BTC-e, is voor mij prettig werken, zelf buy en sell orders instellen en groot volume
Kraken zou ik doen ja. Even de verificatie wat tijd gunnen en daarna je bank transfer doen. Deze wordt redelijk snel (1.5 a 2 dagen) verwerkt en dan kan je handelen/inkopen. Als je in andere crypto's dan BTC/LTC wil handelen, koop dan BTC en zet deze over naar Cryptsy.Beordo schreef op donderdag 26 december 2013 @ 17:31:
Ik zat zelf dus aan Kraken te denken. (En ik heb de volgende opties al wat bekeken: Justcoin, Bitstamp, Btc-e, Kraken en Cryptsy)
Daar dacht ik een deposit fee van 1% maar minimaal 15€ te zien, dat is toch overdreven voor mijn budget?voor bitcoins gebruik ik BTC-e, is voor mij prettig werken, zelf buy en sell orders instellen en groot volume
Op dit moment is Bitstamp mijn favoriete exchange: het werkt goed en heeft een goed volume. Kraken gebruik ik ook met plezier, maar het volume valt tegen.
BTC-e en MtGox staan me niet aan vanwege de moeite / kosten om geld erop of eraf te krijgen.
edit: Voor een klein beetje handelen is Kraken het meest praktisch. Daar kun je zonder identificatie-documenten op te sturen al geld storten / opnemen. En met kleine hoeveelheden maakt het lagere volume een stuk minder uit.
BTC-e en MtGox staan me niet aan vanwege de moeite / kosten om geld erop of eraf te krijgen.
edit: Voor een klein beetje handelen is Kraken het meest praktisch. Daar kun je zonder identificatie-documenten op te sturen al geld storten / opnemen. En met kleine hoeveelheden maakt het lagere volume een stuk minder uit.
[ Voor 31% gewijzigd door Rannasha op 26-12-2013 17:39 ]
Daar dacht ik een deposit fee van 1% maar minimaal 15€ te zien, dat is toch overdreven voor mijn budget?Beordo schreef op donderdag 26 december 2013 @ 17:36:
[...]
Daar dacht ik een deposit fee van 1% maar minimaal 15€ te zien, dat is toch overdreven voor mijn budget?
ja klopt misschien maar ik gebruik btc-e voor handel, daarna transfer naar kraken voor uitkeren
Bij Bitstamp heb ik ook even rondgekeken, (en ik geloof dat ze ook 1 van de grotere spelers zijn?) maar ik kon de deposit en withdraw fee's niet bekijken. (Waarschijnlijk omdat ik nog geen identificatiepapieren verstuurd heb
)
Zou je me misschien kunnen vertellen wat alle fee's zijn die Bitstamp rekent?
En misschien ook iemand de fee's van Kraken?
Dan is het even makkelijk om te vergelijken
En misschien ook iemand de fee's van Kraken?
Dan is het even makkelijk om te vergelijken
Deposit: 0Beordo schreef op donderdag 26 december 2013 @ 17:43:
Withdrawal: 0 (Bitcoin) of 0,90 (Euro)
Bitstamp rekent alleen in Dollars, dus je Euro-stortingen worden omgerekend en withdrawals worden teruggerekend. Je verlies ~0.5% per omrekening.
Deposit: 0En misschien ook iemand de fee's van Kraken?
Withdrawal: 0,0001 (Bitcoin, standaard netwerk-fee), 0,09 (Euro)
Dus als ik je goed begrijp dan kan ik 200€ op Kraken zetten zonder fee. Daarmee wat traden. (Hier zal wel een zekere fee zitten, eerst naar Cryptsy sturen met een 0,0001 Bitcoin fee. (Dan bij Cryptsy ongeveer 0,30% per transactie?) Om dan vervolgens de coins weer naar Euro om te zetten en door Kraken voor 9 cent uit te laten keren?
In elk geval al bedankt voor je snelle antwoorden
In elk geval al bedankt voor je snelle antwoorden
[ Voor 8% gewijzigd door Beordo op 26-12-2013 17:58 ]
Bitcoin withdrawal fee is 0,0005Rannasha schreef op donderdag 26 december 2013 @ 17:49:
[...]
Deposit: 0
Withdrawal: 0 (Bitcoin) of 0,90 (Euro)
Bitstamp rekent alleen in Dollars, dus je Euro-stortingen worden omgerekend en withdrawals worden teruggerekend. Je verlies ~0.5% per omrekening.
[...]
Deposit: 0
Withdrawal: 0,0001 (Bitcoin, standaard netwerk-fee), 0,09 (Euro)
Verwijderd
Toch is ie blijven stijgen, ik ben nu gedeeltelijk ingestapt op €530,- trailling stop loss ingesteld dus ben redelijk beschermd tegen eventuele dippen
4 keer snellere bevestigingstijd, namelijk 2.5 minuten i.p.v. 10 minuten, vind ik toch wel vrij relevant?Rannasha schreef op donderdag 26 december 2013 @ 17:13:
[...]
Alleen omdat het aantal LTC in totaal 4 maal het aantal BTC zal zijn is geen reden om aan te nemen dat een enkele LTC tot 25% van een BTC zal stijgen. Dat is alleen zo als er gelijke vraag is naar beide coins. En gezien LTC niets relevants biedt ten opzichte van BTC
Dat lijkt zo, maar valt in de praktijk heel erg tegen.Hatsieflatsie schreef op donderdag 26 december 2013 @ 18:45:
[...]
4 keer snellere bevestigingstijd, namelijk 2.5 minuten i.p.v. 10 minuten, vind ik toch wel vrij relevant?
Het aantal bevestigingen zelf is namelijk niet een erg goede maat van zekerheid. De verstreken tijd is voor sommige aanvallen veel relevanter. 4 blokken van 2.5 minuten bieden hiervoor niet meer zekerheid dan een enkel 10 minuten blok.
Daarnaast is 2.5 minuten nog te lang om te wachten op een eerste bevestiging in een winkel-situatie. Daar biedt het dus geen enkel voordeel, want daar zijn alleen 0-conf transacties bruikbaar. Overigens zijn 0-conf transacties prima te gebruiken in winkel-situaties, maar dat is een ander verhaal.
Heeft iemand hier zichzelf dollars uit laten betalen via kraken ?
Wat voor wisselkoers werd er toen gehanteerd ?
Wat voor wisselkoers werd er toen gehanteerd ?
Legion 7i i9 3080 32gb
Dit topic is gesloten.
Let op:
Deze topic is bedoeld voor discussie over de handel en koersverloop van cryptocurrencies. Aangezien er nu een speciaal forum is voor cryptocurrencies kunnen voor specifieke vragen gewoon topics worden geopend (met in ogenschouw nemende de algemene regels voor het openen van topics - vragen die niet topicwaardig zijn zouden hier uberaupt niet gesteld moeten worden)
Discussies en ontwikkelingen aangaande MtGox gaarne bespreken in Mt.Gox - Huidige status en ontwikkelingen
Referral codes zijn niet toegestaan en worden onherroepelijk verwijderd conform Het algemeen beleid
Deze topic is bedoeld voor discussie over de handel en koersverloop van cryptocurrencies. Aangezien er nu een speciaal forum is voor cryptocurrencies kunnen voor specifieke vragen gewoon topics worden geopend (met in ogenschouw nemende de algemene regels voor het openen van topics - vragen die niet topicwaardig zijn zouden hier uberaupt niet gesteld moeten worden)
Discussies en ontwikkelingen aangaande MtGox gaarne bespreken in Mt.Gox - Huidige status en ontwikkelingen
Referral codes zijn niet toegestaan en worden onherroepelijk verwijderd conform Het algemeen beleid