Cryptocurrency - handel en koers Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 65 ... 178 Laatste
Acties:
  • 538.704 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jeej mijn sell van €490,- op Kraken is vannacht aangeraakt! Altijd leuk wakker worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichaelB74
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 15-10 17:51
gise schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 12:41:
[...]

Denk niet dat de Bitcoin onze bestaande valuta zal vervangen, het kan er gewoon naast bestaan.
Bijvoorbeeld hypotheken, wie zou je een hypotheek moeten verstrekken in het geval van bitcoins. een lening bij een andere particulier? dacht het niet
Oh, die belasting was maar een voorbeeld. Er zijn legio zaken te bedenken die heel lastig worden zonder centrale organisatie(s).

Ik verwacht, zo zegt mijn kristallen bol, dat het idd. geen fiat gaat vervangen. Het zal er naast blijven bestaan (mits overheden, en groot banken er geen stokje voor gaan steken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zomertje
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21-10 11:49

zomertje

Barisax knorretje

gise schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 12:09:
Juistem. Meeste mensen blijven nog teveel met hun gedachte in de oude systemen hangen.

Kopen/verkopen/waarde overmaken. het blijft allemaal in de basis ruilhandel, alleen zijn er veschillende middelen om dit uit te voeren.

Vroeger hadden we goud als ruilmiddel, later werden dat munten, later kwam daar briefgeld bij en later analoog (cheque?) en digitaal geld overmaken.

Bitcoins gaat daarin juist nog een stap verder. waar de banken in het weekend gesloten zijn, betalingen lang duren, vrij veel geld en moeite kosten worden deze dingen met bitcoins aangepakt.

Enige bedreiging voor de bitcoin zou zijn als de banken een inhaalslag zouden maken maar dat zie ik niet zo snel gebeuren. Bitcoin is innovatie en ik geloof er in :)
Ik denk dat er zeker plek is voor een soort iets als bitcoin op basis van deze eigenschappen zoals snelle transacties, enz. Het past helemaal in het digitale tijdperk zoals we nu leven met onze smartphone enz.

De vraag is welke vorm het precies gaat krijgen: zal t bitcoin zijn, zullen de banken een eigen coin gaan introduceren, china een eigen coin? Er gaat vast wel iets gebeuren met het concept.

het ultieme jaargetijde.... | #!/usr/bin/girl | Art prints and fun

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gise
  • Registratie: Juni 2007
  • Niet online
Zojuist heeft iemand de UTC gereleased. de University of Texas Coin. De maker snapt er zelf alleen geen drol van, hij weet nieteens wat minen betekend.

Ter vermaak: klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn glazen bol laat mij het volgende zien, wou het toch even met jullie delen :*)

Afbeeldingslocatie: http://i41.tinypic.com/219t74x.png

8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefanhvt
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 16-04-2023
MichaelB74 schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 12:36:
Met alle respect Stefanhvt, je speech is mooi, maar dit gaat NOOIT, ja NOOIT lukken.

Wie heeft de macht in de wereld? Niet de overheden of de man in de straat. Dat zijn de mensen die onze geldstromen, olie en productie in handen hebben.

Jij beschrijft zowat een wereldwijde revolutie en die gaat niet komen. Niet over zoiets, vooralsnog, onbetekenendst als Bitcoin.

Het zal zeker met medewerking van banken / overheden moeten gebeuren. Hoe ga je je belastingen betalen?
Wie gaat garanderen dat de bitcoins waarmee ik een auto koop ook hun waarde nog hebben over een paar weken? Er zal een stabiliserende, leidende en controlerende factor moeten komen en die factor is centraal. Hoe vervelend je dat ook zal vinden.
Ik begrijp deze kanttekening, maar hierin zal gewoonweg een balans gevonden moeten worden. Ik zie op dit moment nog geen waarde in het abrupt uitmoorden van alle centrale systemen. Alhoewel sommige dit Utopia al openlijk uitspreken, zie ik het in mijn beste voorstelling wat geleidelijker plaatsvinden.

Het feit dat wij centrale systemen hebben opgezet om een balans te handhaven, wil niet zeggen dat systemen die decentraal van aard zijn daar niet naast mogen bestaan. Dat is nou juist ook het mooie van de bitcoin. Het claimt niet in de basis een vervanger te zijn. Maar het geeft mensen gewoon de keus.

En deze keus, moeten wij als volk opeisen om te laten bestaan. Wanneer we dit niet doen, leveren we letterlijk onze vrijheid in. En echt, dit is niet in het belang van wie dan ook. Er zijn tal van voorbeelden te vinden in de geschiedenis die aantonen hoe destructief dit kan uitwerken.

Dus de regulatie die jij voorstelt, als noodzakelijk, mag in mijn ogen worden toegepast, maar wel met de voorwaarde dat bitcoin in zijn soevereiniteit niet wordt aangetast. En wanneer hier toch geen gehoor aan wordt gegeven, dan mag revolutie mijns inziens zelfs weer als optie beschouwd worden ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gise
  • Niet online
Wow, gox schiet eindelijk sub 700 USD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cliffie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20-10 10:12

Cliffie

Trompetslet

Het is ook meteen weer een stuk drukker qua volumes :P

17x DMEGC DM300-M156-60BK @ Enphase | 3300Wp Oost & 1800Wp West (Gouda)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caballeros
  • Registratie: November 2008
  • Niet online
gise schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 12:58:
Wow, gox schiet eindelijk sub 700 USD
Eindelijk ? Hij is er pas sinds gisterenavond boven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethirty
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 17:01

Ethirty

Who...me?

Topicstarter
Mensen, zullen we de inhoudelijke discussie over Bitcoin verhuizen naar het algemene Bitcoin topic en het hier weer over handel hebben? Het is interessant leesvoer, maar het verliest hier sowieso wat van zijn kracht, omdat hier vooral handelaren zitten die niet per se pro-verandering zijn.

#team_UTC+1

An investment in knowledge always pays the best interest - Benjamin Franklin
You can call me McOverloper  Mini '12 i7/16/256  Air '13 i5/8/256  iPad mini 5 64GB  iPhone SE 128GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
Ethirty schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 13:04:
Mensen, zullen we de inhoudelijke discussie over Bitcoin verhuizen naar het algemene Bitcoin topic en het hier weer over handel hebben? Het is interessant leesvoer, maar het verliest hier sowieso wat van zijn kracht, omdat hier vooral handelaren zitten die niet per se pro-verandering zijn.
Precies, tijd voor meer grafiek-astrologie van de koers van een obscure altcoin! :P

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gise
  • Niet online
Merry X-Crash

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zet gewoon ff een buy order op €400,- :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cliffie

Cliffie

Trompetslet

Mwah, het effect lijkt al weer uitgewerkt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markklok
  • Laatst online: 14-10 14:04

markklok

< Tijdelijk buiten gebruik >

Verwijderd schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 13:07:
Ik zet gewoon ff een buy order op €400,- :*)
Stomme bitcoin ziekte... Kijk elke minuut wel op m'n telefoon wat de koers doet en in de auto roep hij het zelfs op hahah :o

Drop baby drop :) daddy needs a new ps4

Legion 7i i9 3080 32gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
Het is een duidelijk teken dat er de laatste dagen echt helemaal niets is gebeurd als een daling van 3-4%(op Gox, Stamp bewoog een stuk minder) al als een crash wordt aangeduid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gise
  • Niet online
Rannasha schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 13:10:
[...]

Het is een duidelijk teken dat er de laatste dagen echt helemaal niets is gebeurd als een daling van 3-4%(op Gox, Stamp bewoog een stuk minder) al als een crash wordt aangeduid.
Haha, klopt. Deze week ben ik al blij als ik iets zie bewegen, zo rustig en stabiel laatste paar dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethirty

Ethirty

Who...me?

Topicstarter
Rannasha schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 13:05:
[...]

Precies, tijd voor meer grafiek-astrologie van de koers van een obscure altcoin! :P
Mijn glazen bol ziet al sinds de $1200-high een neerwaartse trend. Trek maar eens een rechte lijn door de pieken en dalen. Heb hier even geen tools beschikbaar om het te visualiseren :+

#team_UTC+1

You can call me McOverloper  Mini '12 i7/16/256  Air '13 i5/8/256  iPad mini 5 64GB  iPhone SE 128GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marselaar
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 28-09 09:54
Ethirty schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 13:14:
[...]

Mijn glazen bol ziet al sinds de $1200-high een neerwaartse trend. Trek maar eens een rechte lijn door de pieken en dalen. Heb hier even geen tools beschikbaar om het te visualiseren :+
Nou, die dalende trend lijkt nu toch wel af te vlakken, volgens mijn glazen bol.

Weet iemand wanneer het precieze starttijdstip en plaats is, van de bitcoin? Kunnen we er even echte grafiek-astrologie op los laten.

PSN: Marselaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infant
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 10-10 11:30

Infant

It's a floating Dino!

Rannasha schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 13:10:
[...]
Het is een duidelijk teken dat er de laatste dagen echt helemaal niets is gebeurd.
gise schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 13:12:
[...]
zo rustig en stabiel laatste paar dagen.
Dat ligt eraan naar welk grafiekje je kijkt, maar op Cryptsy (die op het moment niet vooruit te branden is) heb ik zojuist 400% winst geincasseerd.
Zonder een stabiele LTC en BTC koers zou dat niks zeggen.

Ik ben benieuwd wat voor een invloed de kansloos lange golf aan nieuwe crypto-currencies doet met de stabiliteit van de BTC op lange termijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caballeros
  • Niet online
tammerat schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 13:21:
[...]

Nou, die dalende trend lijkt nu toch wel af te vlakken, volgens mijn glazen bol.

Weet iemand wanneer het precieze starttijdstip en plaats is, van de bitcoin? Kunnen we er even echte grafiek-astrologie op los laten.
3 jan 2009

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichaelB74
Zo, op Dgex is dus echt iemand bezig de koers naar beneden te drijven.

Iedere keer een wall die steeds lager gezet wordt. Eerst op 4666, daarna ook op 4555, toen 4500 en nu op 4300. In alle gevallen ruim 500k nxt.

Dat is natuurlijk geen toeval meer in die hoeveelheden en met die structuur.

Gelukkig ben ik vanmorgen vroeg uitgestapt naar BTC!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marselaar
Is er toevallig ook plaats en tijd bekend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichaelB74
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/GOYWUMo.png

Zoiets toch?

Kwam hem tegen op reddit.

[ Voor 18% gewijzigd door MichaelB74 op 24-12-2013 13:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
tammerat schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 13:36:
[...]

18:15. Plaats is onbekend zolang onbekend is wie Satoshi Nakamoto is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marselaar
Rannasha schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 13:43:
[...]

18:15. Plaats is onbekend zolang onbekend is wie Satoshi Nakamoto is.
Maar land is wel Japan, of is dat ook niet met zekerheid te zeggen? Waar haal ik deze info vandaan btw?

[ Voor 6% gewijzigd door Marselaar op 24-12-2013 13:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethirty

Ethirty

Who...me?

Topicstarter
MichaelB74 schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 13:38:
[afbeelding]

Zoiets toch?

Op een paar maanden na klopte de voorspelling van 2014 wel, in 2013 :+. Wie zet groot in op het feit dat we 2015 al in 2014 halen :P

#team_UTC+1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichaelB74
Het gaat om de trend.
Er kunnen tussentijds hoge pieken en diepe dalen zijn.

Vooral met die wat oudere charts is het leuk om te zien of ze nu nog kloppen.
Er zijn nog oudere te vinden die eigenlijk allemaal min of meer deze trend weergeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azrou
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 27-12-2024
Blockchain.info
‏@blockchain
Remember our super exciting announcement we mentioned was coming this week? You'll find out what it is tomorrow AM ;) #bitcoin #blockchain

Hmm ben benieuwd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
tammerat schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 13:44:
[...]

Maar land is wel Japan, of is dat ook niet met zekerheid te zeggen? Waar haal ik deze info vandaan btw?
Nee, er is geen reden om aan te nemen dat het Japan is. Analyse van tekst geschreven door Satoshi Nakamoto laat zien dat hij een Britse schrijfstijl heeft (colour ipv color, enz...) en het tijdspatroon van zijn forumposts doet vermoeden dat z'n slaapperiode gedurende de nacht in west Europa was. Dus sommigen gaan er van uit dat Satoshi een Brit of in ieder geval een west-Europeaan is of in deze omgeving woonde.

Aan de andere kant, Britse schrijfstijl wordt ook in Australie gebruikt en het is voor fanatieke computer-nerds niet ongebruikelijk om een volledig ander dag-nacht-ritme te hebben.

Tijdstippen van blocks kun je vinden op blockchain.info.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethirty

Ethirty

Who...me?

Topicstarter
tammerat schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 13:44:
[...]

Ik zou zeggen, vermaak je: Wikipedia: Bitcoin ;)

Heb ook al gezien dat de naam Satoshi Nakamoto in het Japans grofweg vertaald naar "clear thinking" of "wise". Als niet zeker is of het uberhaupt een Japanner is, kan je ook niks zeggen over het land van oorsprong.

#team_UTC+1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vertigoo
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 17-06 09:30

vertigoo

Welcome to the jungle

MichaelB74 schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 13:34:
Zo, op Dgex is dus echt iemand bezig de koers naar beneden te drijven.

Iedere keer een wall die steeds lager gezet wordt. Eerst op 4666, daarna ook op 4555, toen 4500 en nu op 4300. In alle gevallen ruim 500k nxt.

Dat is natuurlijk geen toeval meer in die hoeveelheden en met die structuur.

Gelukkig ben ik vanmorgen vroeg uitgestapt naar BTC!
Aan de andere kant is het opmerkelijk hoe snel die walls worden weggegeten.
Ik zit op 50-50-50 BTC - NXT - winst :9 momenteel. Dan kan ik goedkoop inkopen als de kans zich voordoet en mocht dat niet gebeuren dan kan ik toch profiteren van de mega koersstijging van januari :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 20-10 00:15
Hahahaha. Wat een briljant filmpje :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marselaar
Rannasha schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 13:48:
[...]Nee, er is geen reden om aan te nemen dat het Japan is.
Hmm, ok. Ik zie in ieder geval:

4-3-2014 00:48 Pluto Conjunctie Zon
28-5-2014 15:54 Pluto Conjunctie Zon
31-12-2014 03:04 Pluto Conjunctie Zon
30-8-2015 16:00 Pluto Conjunctie Zon
20-10-2015 09:45 Pluto Conjunctie Zon

Dat beloven op zijn minst grote transformaties in de Bitcoin zelf te worden. Mogelijk dat de koers richting 0 gaat en weer als een phoenix zal herrijzen. Of de Bitcoin wordt totaal getransformeerd tot iets anders. Allemaal symboliek die bij Pluto hoort.
>:)
>:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gise
  • Niet online
Kan je dat niet doen voor de afgelopen tijd? dat we die punten even over een grafiek leggen? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
Juist, laten we de grafiek-astrologie nu echt naar een hoger niveau tillen! We've GoT the skills!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caballeros
  • Niet online
tammerat schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 13:36:
[...]

Genesis block
Plaats weet ik niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marselaar
gise schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 14:01:
Kan je dat niet doen voor de afgelopen tijd? dat we die punten even over een grafiek leggen? :P
Haha, ja, de moeilijkheid is..... waar kijken we naar? Dat is meer een astrologische discussie dan eentje over de koers. Wat ik zei over die Pluto heeft te maken met de Bitcoin zelf (andere topic, hahaha), niet zo zeer over de koers, hoewel je kunt verwachten dat die in dit geval toch enige samenhang zullen hebben.

Ziet iemand hier iets aan als het over de grafiek wordt gelegd?:

4-11-2013 19:30
8-11-2013 22:45
13-11-2013 06:51
13-11-2013 07:47
15-11-2013 13:59
17-11-2013 23:15
22-11-2013 23:02
27-11-2013 21:10
30-11-2013 03:16
2-12-2013 05:48

Tijden in GMT

[ Voor 22% gewijzigd door Marselaar op 24-12-2013 14:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cdgrit
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-01 16:44
vertigoo schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 13:54:
...mocht dat niet gebeuren dan kan ik toch profiteren van de mega koersstijging van januari :o
Net als bij de beursgang van Worldonline? :P In dat geval zit je goed als je een uurtje na het vrijgeven van hun broncode uitstapt.

Originele startpagina - Stadindex.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pposthoorn
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 12-09 14:04

pposthoorn

Constructeur

.oisyn schreef op maandag 23 december 2013 @ 01:26:
[...]

Was het maar zo'n feest }:|. Ik kan je wel vertellen wat DOGE gaat doen? :P
Wilde je vertellen dat hij binnen 48h op 0.00000130 zou staan? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 00:46

fynrd1

Fooled by Randomness

MichaelB74 schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 13:38:
[afbeelding]

Zoiets toch?

Veel te weinig elementen om een betrouwbare regressie analyse te kunnen maken. Moet wel zeggen dat we het afgelopen jaar best veel invloedrijke situaties hebben gehad die wel een aardig beeld kunnen geven. Als je al die gegevens zou indexeren kan je best iets leuks ervan maken. Niet toevallig een econometrie student hier? O-)

[ Voor 4% gewijzigd door fynrd1 op 24-12-2013 16:50 ]

||| F1-aeroblog || Battlelog |||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichaelB74
Zo, tijd om naar huis te gaan.
Vandaag ook weer 0,3BTC verdient.

Afgelopen 3 dagen bij elkaar ruim 1BTC, soms wat te lang gewacht met verkopen, maar niet een keer meer verlies gemaakt. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gise
  • Niet online
MichaelB74 schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 16:57:
Zo, tijd om naar huis te gaan.
Vandaag ook weer 0,3BTC verdient.

Afgelopen 3 dagen bij elkaar ruim 1BTC, soms wat te lang gewacht met verkopen, maar niet een keer meer verlies gemaakt. _/-\o_
Waarmee als ik vragen mag? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichaelB74
Dat mag je zeker vragen ;)

Deze week alleen maar met Nxt.

Ik heb een paar keer goed kunnen inkopen, doordat ik 's nachts niet kon slapen.
De totale opbrengst is eigenlijk 1,3 BTC, want ik had nog wat verlies van Quark en domme fout door 1 BTC te goedkoop te verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-10 13:45

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Absolute hoeveelheden vind ik niet zo interessant. Hoeveel % rendement heb je gehaald?

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichaelB74
Ik heb steeds maar 1 BTC gebruikt (omdat ik dgex nog steeds niet vertrouw) dus 130% rendement in 3 dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de duidelijkheid,
Ik heb op btc-e 2 factor auth aangezet.

Tijdens het aanmaken moest je een qr code scannen met een app.
Ik heb een printscreen gemaakt van deze qr code en versleuteld opgeslagen elders.

Heb ik nu een volwaardige backup om nog in te loggen op btc-e als mijn telefoon kwijt raakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 21-10 14:28
Verwijderd schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 20:15:
Ik heb een printscreen gemaakt van deze qr code en versleuteld opgeslagen elders.

Heb ik nu een volwaardige backup om nog in te loggen op btc-e als mijn telefoon kwijt raakt?
Als je de qr code in je dropbox opslaat, dan ben je hem iig niet kwijt als je je telefoon kwijt raakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Ben ik de enige die die vreselijke re-captcha's nauwelijks kan ontcijferen op cryptsy? Jesus wat irritant |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lifelogger
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 18:39
G-PHREAK schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 23:22:
Ben ik de enige die die vreselijke re-captcha's nauwelijks kan ontcijferen op cryptsy? Jesus wat irritant |:(
Hij is idd echt verschrikkelijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orf
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 23:36

orf

Net in 2 uurtjes een trade-botje geschreven in PHP voor Kraken. Erg makkelijk om te doen met de API en implementatie die ze geschreven hebben. Zit totaal geen intelligentie in. Start met een start buy als de huidige koers daaraan gelijk is of er onder zit, verkoopt als een marge (in %) is bereikt. En dat dan blijven herhalen.

Maar eens even laten draaien met het kleinst mogelijke bedrag (0,01 BTC) en kijken of het een beetje werkt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fivel
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 26-06-2024
orf schreef op woensdag 25 december 2013 @ 01:21:
Net in 2 uurtjes een trade-botje geschreven in PHP voor Kraken. Erg makkelijk om te doen met de API en implementatie die ze geschreven hebben. Zit totaal geen intelligentie in. Start met een start buy als de huidige koers daaraan gelijk is of er onder zit, verkoopt als een marge (in %) is bereikt. En dat dan blijven herhalen.

Maar eens even laten draaien met het kleinst mogelijke bedrag (0,01 BTC) en kijken of het een beetje werkt. :)
Zou je dit willen delen? Eventueel via pm?

Ik zit de api te bekijken en snap hoe je die order erin zet. Maar hoe blijf je dit herhalen?

[ Voor 7% gewijzigd door Fivel op 25-12-2013 01:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orf
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 23:36

orf

Fivel schreef op woensdag 25 december 2013 @ 01:28:
[...]

Zou je dit willen delen? Eventueel via pm?
Sorry, voorlopig in ieder geval nog even niet. En ik moet even bedenken of het handig is om te delen. De code is nog een beetje rommelig en er zitten niet voldoende checks in om 't te laten draaien bij iemand anders.
Ik zit de api te bekijken en snap hoe je die order erin zet. Maar hoe blijf je dit herhalen?
Ik heb een while(true) loop met een sleep erin. Bij elke iteratie kijk ik naar de koers en of er gekocht ov verkocht moet worden. Simpelweg door te kijken of een marge behaald is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fivel
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 26-06-2024
orf schreef op woensdag 25 december 2013 @ 01:52:
[...]

Sorry, voorlopig in ieder geval nog even niet. En ik moet even bedenken of het handig is om te delen. De code is nog een beetje rommelig en er zitten niet voldoende checks in om 't te laten draaien bij iemand anders.

[...]

Ik heb een while(true) loop met een sleep erin. Bij elke iteratie kijk ik naar de koers en of er gekocht ov verkocht moet worden. Simpelweg door te kijken of een marge behaald is.
Wel interessant. Komende dagen maar eens in verdiepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HooksForFeet
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 13-10 11:26
Dit is echt bloedirritant. Cryptsy heeft nog steeds m'n dubbel uitgevoerd order niet teruggedraaid. Nu ben ik m'n bitcoins kwijt en zit ik met een waardeloze berg dogecoins. Support ticket wordt niet op gereageerd. Dit begint gewoon op diefstal te lijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HooksForFeet schreef op woensdag 25 december 2013 @ 10:23:
Dit is echt bloedirritant. Cryptsy heeft nog steeds m'n dubbel uitgevoerd order niet teruggedraaid. Nu ben ik m'n bitcoins kwijt en zit ik met een waardeloze berg dogecoins. Support ticket wordt niet op gereageerd. Dit begint gewoon op diefstal te lijken.
Cryptsy is hopeloos! Stay away!

Ik verhandel mijn Doges op dit moment via Coins-e en Vircurex. Beide vlotte afhandeling. BTC's terug naar Kraken voor keiharde knaken of naar BTC-e en nog wat verder speculeren in Metatrader met 1:3 leverage op de BTCUSD. Afromen en weer terug naar Kraken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat gaat de BTC doen na de kerst???

Screenshot van mijn BTC-e metatrader account en technische analyse op het 4H timeframe.
Afbeeldingslocatie: http://www.mijnalbum.nl/Grotefoto-M8YY7QDY.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn19
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 28-07 12:47
Helaas zijn technische analyses lang niet zo nuttig bij Bitcoin. Er zijn teveel externe factoren wat de koers laat dalen of stijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

m19 schreef op woensdag 25 december 2013 @ 10:40:
Helaas zijn technische analyses lang niet zo nuttig bij Bitcoin. Er zijn teveel externe factoren wat de koers laat dalen of stijgen.
Op korte termijn niet, dit is een lange termijn grafiek en zegt toch wel iets. Kijk eens naar de boven en onderkant van het trendkanaal en de confluence zones bij verticale en horizontale support. Vergeet ook de RSI niet onderin, mooie bearish divergence op de grootste pieken (double top)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zomertje

zomertje

Barisax knorretje

Verwijderd schreef op woensdag 25 december 2013 @ 10:45:
[...]

Op korte termijn niet, dit is een lange termijn grafiek en zegt toch wel iets. Kijk eens naar de boven en onderkant van het trendkanaal en de confluence zones bij verticale en horizontale support. Vergeet ook de RSI niet onderin, mooie bearish divergence op de grootste pieken (double top)
En nu in een taal dat wij t ook begrijpen? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zomertje schreef op woensdag 25 december 2013 @ 10:46:
[...]

Hehehe, FX traden voor gevorderden! ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beurspraat voor we hebben een aap ook laten handelen en die had meer succes, maar dat kunnen we moeilijk verkopen aan onze klanten O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

G-PHREAK schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 23:22:
Ik krijg altijd cijfertjes te zien :D

Piece of cake om in te loggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 25 december 2013 @ 10:48:
[...]

Beurspraat voor we hebben een aap ook laten handelen en die had meer succes, maar dat kunnen we moeilijk verkopen aan onze klanten O-)
Verdiep je eerst maar eens in de materie, alvorens commentaar te leveren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cliffie

Cliffie

Trompetslet

Ik lees bearish, dus lange termijn gaan we down? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pposthoorn
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 12-09 14:04

pposthoorn

Constructeur

Verwijderd schreef op woensdag 25 december 2013 @ 10:45:
[...]

Durf je dan ook een uitspraak te doen over waar de bitcoin zeg eind januari zal staan? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@redbull1973
Weet je toevallig of het mogelijk is om andere pairs toe te voegen aan Metatrader?
Bijvoorbeeld PPCBTC, PPCUSD, FTCBTC etc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
[...]

Komt erop neer dat hij in paint wat lijntjes heeft getrokken en dan random wat technische termen eraan koppelt die het wat meer gewicht moeten geven, terwijl het nietszeggend is (en 4 uur is geen lange termijns analyse).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de liefhebbers die wel serieus geïnteresseerd zijn

Beginnerscursus:

http://www.forex4noobs.com/forex-education/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sissors schreef op woensdag 25 december 2013 @ 10:52:
[...]

Komt erop neer dat hij in paint wat lijntjes heeft getrokken en dan random wat technische termen eraan koppelt die het wat meer gewicht moeten geven, terwijl het nietszeggend is (en 4 uur is geen lange termijns analyse).
Sorry hoor, wat is het niveau hier laag.. Ik dacht dat ik wat leuke interactie kon vinden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 25 december 2013 @ 10:52:
@redbull1973
Weet je toevallig of het mogelijk is om andere pairs toe te voegen aan Metatrader?
Bijvoorbeeld PPCBTC, PPCUSD, FTCBTC etc?
Alleen NMC, LTC en BTC tegen USD helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sissors schreef op woensdag 25 december 2013 @ 10:52:
[...]

Blijkt dat je er geen reet van snapt, 4H timeframe is een hoger timeframe waar elke candlestick (balkje) voor 4 uren staat. In het plaatje hier hebben we het over een periode van 4 november tot heden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn19
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 28-07 12:47
Babybips.com is ook een goede resource.

Maar goed, ik blijf er bij, dat de traditionele regels voor forex niet opgaan bij Bitcoin.

edit;
Niet om je weg te jagen, maar voor discussie over analyses ben je hier niet op het goede adres. Op reddit.com/r/bitcoinmarkets (waar ik ook actief ben), zitten meer soortgenoten haha.

[ Voor 42% gewijzigd door Martijn19 op 25-12-2013 11:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 25 december 2013 @ 10:55:
[...]

Alleen NMC, LTC en BTC tegen USD helaas.
Aie :'(
Daar vreesde ik al voor: het zit gewoon ingebakken in die software.
Omdat ik met x10^-2 van BTC speel denk ik dat het voor mij niet zo interessant is, want dan moet ik echt met dollarcentjes traden 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 25 december 2013 @ 11:00:
[...]

Aie :'(
Daar vreesde ik al voor: het zit gewoon ingebakken in die software.
Omdat ik met x10^-2 van BTC speel denk ik dat het voor mij niet zo interessant is, want dan moet ik echt met dollarcentjes traden 8)7
Ja dat wordt lastig, een startbedrag van 500 dollar is mooi om leuke dingen mee te doen met leverage (hefboom) traden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 25 december 2013 @ 10:50:
Verdiep je eerst maar eens in de materie, alvorens commentaar te leveren!
The proof is in the pudding :>

Het was maar een grapje, maar blijkbaar ben je goed op de hoogte. Misschien is het interessant wat toelichting te geven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zomertje

zomertje

Barisax knorretje

Verwijderd schreef op woensdag 25 december 2013 @ 10:54:
[...]

Sorry hoor, wat is het niveau hier laag.. Ik dacht dat ik wat leuke interactie kon vinden!
Kun je vast ook wel, als je de trolls ff negeert :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 25 december 2013 @ 11:04:
[...]

The proof is in the pudding :>

Het was maar een grapje, maar blijkbaar ben je goed op de hoogte. Misschien is het interessant wat toelichting te geven?
Zie link: http://www.forex4noobs.com/forex-education/ :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ietwat flauw :) Als je je beklaagt over het niveau kan je daar het beste wat aan doen.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 25-12-2013 11:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zomertje schreef op woensdag 25 december 2013 @ 11:05:
[...]

Kun je vast ook wel, als je de trolls ff negeert :P
Hehehe, dat is ook de reden dat ik weinig actief ben op fora, dat eindeloze geouwehoer van die trollen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markklok
  • Laatst online: 14-10 14:04

markklok

< Tijdelijk buiten gebruik >

Heren wat denken jullie... Nu BTC kopen of wachten tot de eerste vrije val.

Legion 7i i9 3080 32gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zomertje

zomertje

Barisax knorretje

Verwijderd schreef op woensdag 25 december 2013 @ 11:07:
[...]

Hehehe, dat is ook de reden dat ik weinig actief ben op fora, dat eindeloze geouwehoer van die trollen!
Ik ben vooral benieuwd naar die onderste grafiek en hoe je die moet lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 25 december 2013 @ 11:06:
[...]

Ietwat flauw :) Als je je beklaagt over het niveau kan je daar het beste wat aan doen.
Ik vind die link anders wel interessant.
Zeker als je er de niks van weet. Het hangt natuurlijk af of je een goede economische basis hebt gehad tijdens je studies (enomische minor, economische wetenschappen versus enkel een initiatie tot als bijvakje van 1 of 2 studiepunten), maar voor iemand die er echt niks van afweet is het iig een leuk initiatief. Een boek over forex trading kopen en dan niks van het jargon snappen is ook geen oplossing ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

markklok schreef op woensdag 25 december 2013 @ 11:08:
Heren wat denken jullie... Nu BTC kopen of wachten tot de eerste vrije val.
Ik zou ff wachten.
De laatste twee vrije vallen ( die van 7 december terug naar €450 en de laatste terug naar €300 ) werden overigens louter veroorzaakt door paniekverkopers.
Chinezen behoren niet tot paniekvolk, dus die moeten nog komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 25 december 2013 @ 11:11:
Ik vind die link anders wel interessant.
Natuurlijk, goed leesvoer wordt altijd gewaardeerd :)

Het is alleen dat slechts een link (in ieder geval op de korte termijn) het verhaal niet heel duidelijk maakt, net zo min als algemeen linken in andere topics meestal niet als ideaal gezien wordt. Specifieke quotes of een korte eigen visie helpen een hoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zomertje schreef op woensdag 25 december 2013 @ 11:09:
[...]

Ik ben vooral benieuwd naar die onderste grafiek en hoe je die moet lezen.
Dit is een simpele RSI indicator, geeft de sterkte/zwakte van de markt aan. Even heel kort en bondig, als deze sterk afwijkt van de koersgrafiek is er sprake divergence. Op de top van 5 december is er een sterke afwijking te zien in de RSI grafiek. Er spelen natuurlijk natuurlijk nog wat factoren mee, zoals overbought en oversold conditions, RSI waarden hoger dan 70 en lager dan 30.

Dit zijn gewoon standaard regels voor technische analyse. Je kán dit toepassen op alle soorten grafieken, als dit nu om aandelelen, opties, forex or whatever gaat! Niet Forex specifiek zoals hier werd geroepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zomertje

zomertje

Barisax knorretje

Verwijderd schreef op woensdag 25 december 2013 @ 11:19:
[...]

Dit is een simpele RSI indicator, geeft de sterkte/zwakte van de markt aan. Even heel kort en bondig, als deze sterk afwijkt van de koersgrafiek is er sprake divergence. Op de top van 5 december is er een sterke afwijking te zien in de RSI grafiek. Er spelen natuurlijk natuurlijk nog wat factoren mee, zoals overbought en oversold conditions, RSI waarden hoger dan 70 en lager dan 30.

Dit zijn gewoon standaard regels voor technische analyse. Je kán dit toepassen op alle soorten grafieken, als dit nu om aandelelen, opties, forex or whatever gaat! Niet Forex specifiek zoals hier werd geroepen.
Op bitcoinwisdom http://bitcoinwisdom.com/markets/btce/ltcusd
kun je onderaan KDJ aanzetten. Valt mij op dat als de paarse lijn te ver naar boven uitschiet ten opzichte van de rest dat de koers daarna vaak gaat dalen, en andersom ook. Is dat een vergelijkbaar iets met wat jij gebruikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de duidelijkheid, ik geef hier geen advies wat de BTC gaat doen.

Het is puur een afspiegeling van de markt en visie er op.
De vraag is, wat gaat er gebeuren?

Feit is, dat er op basis van technische analyse interessante mogelijkheden zich kunnen voordoen tussen kerst en nieuwjaar. Daar komt bij dat de koers al een aantal dagen aan het consolideren is. Maar omhoog of omlaag, dat kan ik niet zeggen.

Hier nog een interessante link van een trader die ik al een tijdje volg, zijn basisprincipes zijn goed en hij weet het helder uit te leggen:
http://www.learntotradethemarket.com/

Laat je niet verleiden voor een dure cursus, er staat voldoende materiaal op zijn site en anders gewoon ff googlen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zomertje schreef op woensdag 25 december 2013 @ 11:33:
[...]

Op bitcoinwisdom http://bitcoinwisdom.com/markets/btce/ltcusd
kun je onderaan KDJ aanzetten. Valt mij op dat als de paarse lijn te ver naar boven uitschiet ten opzichte van de rest dat de koers daarna vaak gaat dalen, en andersom ook. Is dat een vergelijkbaar iets met wat jij gebruikt?
Ja, je kan deze ook gebruiken, ik heb het even opgezocht: Wikipedia: Stochastic oscillator
Deze KDJ indicator is afgeleid van de Stochastic.

http://upload.wikimedia.o...Stochastic-divergence.jpg

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 25-12-2013 11:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zomertje

zomertje

Barisax knorretje

China nieuws, ze kunnen via een omweg er weer in:

http://www.reddit.com/r/B...ngwithdrawal_option_btcc/

edit: hm, volgens de comments al weer oud....

[ Voor 14% gewijzigd door zomertje op 25-12-2013 11:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mogen ze hun BTC weer voor een hogere prijs terugkopen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 17:13

Tourniquet

Hiya, fellas!

Verwijderd schreef op woensdag 25 december 2013 @ 11:33:
Voor de duidelijkheid, ik geef hier geen advies wat de BTC gaat doen.

Het is puur een afspiegeling van de markt en visie er op.
De vraag is, wat gaat er gebeuren?

Feit is, dat er op basis van technische analyse interessante mogelijkheden zich kunnen voordoen tussen kerst en nieuwjaar. Daar komt bij dat de koers al een aantal dagen aan het consolideren is. Maar omhoog of omlaag, dat kan ik niet zeggen.

Hier nog een interessante link van een trader die ik al een tijdje volg, zijn basisprincipes zijn goed en hij weet het helder uit te leggen:
http://www.learntotradethemarket.com/

Laat je niet verleiden voor een dure cursus, er staat voldoende materiaal op zijn site en anders gewoon ff googlen!
Ik heb totaal geen verstand van TA, maar het schijnt dat omdat de de dalende lijn nu doorbroken is dit een bullish signaal is, klopt dat?

Afbeeldingslocatie: http://f.cl.ly/items/1p3Y3k0k0V21343Y2b3z/Schermafbeelding%202013-12-24%20om%2019.22.07.png

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superpolm
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 19-10 22:56
Tourniquet schreef op woensdag 25 december 2013 @ 11:49:
[...]

Ik heb totaal geen verstand van TA, maar het schijnt dat omdat de de dalende lijn nu doorbroken is dit een bullish signaal is, klopt dat?

[afbeelding]
lijkt er wel op, maar ik denk toch dat we nog een stuk lager gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tourniquet schreef op woensdag 25 december 2013 @ 11:49:
[...]

[afbeelding]
Dat zou kunnen.. maar houd rekening met marge. mtGox wijkt het meest af van de andere exchanges. Vandaar ook de tweede lijn (aan bovenkant) in mijn plaatje. aan de onderkant van het kanaal zie je het mooi, de uitschieters. Het lijkt er idd wel op dat ie gaat uitbreken, ik zag het gisteravond ook al bij de NMC t.o.v. de LTC en BTC. Volumes zijn erg dun, vooralsnog geen vuurwerk!

Wel goed in de gaten houden de komende dagen. Als de Chinezen weer los gaan is het hek van de dam en de Chinezen hebben een andere kalender voor nieuwjaar!!! (dit valt trouwens onder fundamentele analyse en mag men niet onderschatten!;-))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog wat leesvoer voor degenen die zich vervelen de komende dagen:

Mark Douglas - The Disciplined Trader
Steve Nison - Japanese Candlestick Charting Techniques
Stuart McPhee - Trading in a Nutshell: Planning for consistently profitable trading
Jack D. Schwager - Market Wizards, Updated: Interviews With Top Traders
Nicolas Darvas - How - I Made $2,000,000 in the Stock Market
Rishi K. Narang - Inside the Black Box: A Simple Guide to Quantitative and High Frequency Trading (Wiley Finance)

Laatstgenoemde zat ook in de documentaire van Tegenlicht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superpolm
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 19-10 22:56
Verwijderd schreef op woensdag 25 december 2013 @ 12:05:
[...]

Dat zou kunnen.. maar houd rekening met marge. mtGox wijkt het meest af van de andere exchanges. Vandaar ook de tweede lijn (aan bovenkant) in mijn plaatje. aan de onderkant van het kanaal zie je het mooi, de uitschieters. Het lijkt er idd wel op dat ie gaat uitbreken, ik zag het gisteravond ook al bij de NMC t.o.v. de LTC en BTC. Volumes zijn erg dun, vooralsnog geen vuurwerk!

Wel goed in de gaten houden de komende dagen. Als de Chinezen weer los gaan is het hek van de dam en de Chinezen hebben een andere kalender voor nieuwjaar!!! (dit is valt trouwens onder fundamentele analyse en mag men niet onderschatten!;-))
waarom zouden de Chinezen in hun nieuwe jaar ineens losgaan dan? Of per wanneer mogen ze geen geld meer cashen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

superpolm schreef op woensdag 25 december 2013 @ 12:12:
[...]

waarom zouden de Chinezen in hun nieuwe jaar ineens losgaan dan? Of per wanneer mogen ze geen geld meer cashen?
Dat heb ik niet gezegd.

Wel ff bij de les blijven:
http://dejaarkalender.nl/chinees-nieuwjaar.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remycuber
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 02-01 13:17
Litecoin zie ik ineens pieken, toch maar snel 40 stuks van verkocht.
Zondagavond weer goedkoper inkopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MDT-Maikel
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 13-02-2021
Weet iemand iets over die nogal snel groeiende huobi exchange? Waarom kan het dat die ineens wel functioneerd in tegenstelling tot BTC China?

brick store | mdt.re

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MDT-Maikel schreef op woensdag 25 december 2013 @ 13:42:
Weet iemand iets over die nogal snel groeiende huobi exchange? Waarom kan het dat die ineens wel functioneerd in tegenstelling tot BTC China?
http://www.reddit.com/r/B...uobi_still_accepting_rmb/
Pagina: 1 ... 65 ... 178 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Deze topic is bedoeld voor discussie over de handel en koersverloop van cryptocurrencies. Aangezien er nu een speciaal forum is voor cryptocurrencies kunnen voor specifieke vragen gewoon topics worden geopend (met in ogenschouw nemende de algemene regels voor het openen van topics - vragen die niet topicwaardig zijn zouden hier uberaupt niet gesteld moeten worden)

Discussies en ontwikkelingen aangaande MtGox gaarne bespreken in Mt.Gox - Huidige status en ontwikkelingen

Referral codes zijn niet toegestaan en worden onherroepelijk verwijderd conform Het algemeen beleid