Cryptocurrency - handel en koers Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 47 ... 178 Laatste
Acties:
  • 539.522 views

• Criminelis
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-01 14:42
Precies, ik ben echt heel benieuwd... Dit is wel de eerste crash waar ik toch wel behoorlijk onrustig van wordt. Vooral die berichten vanuit China. Heb mijn inleg toch maar veilig gesteld. Nog even overwegen of ik straks misschien nog instap of dat ik het even een paar dagen aan ga zien.

• MichaelB74
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 23-01 17:13
Ach, ik hou gewoon QRK/BTC NXT/BTC verhouding in de gaten, dan lijkt het allemaal niet zo erg :+

Het komt vast wel weer goed (en anders zijn het een leuke paar weken geweest)! ;)

• Servowire
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13-08-2025

Servowire

prutser:~#

Verwijderd schreef op maandag 16 december 2013 @ 20:49:
Eigenlijk zat ik hierop te wachten, zodat ik voordelig in kan kopen. Maar nu het gebeurd durf ik niet meer zo goed, zou die wel weer omhoog gaan (lees MtGox 900/1000 dollar)? :X
Nee. We gaan sub 300 zien voor einde van het jaar imho

met papier mache kun je alles maken!!

• Martijn19
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 28-07-2025
Is dit het nieuws wat ik gemist heb?

• [Yellow]
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Ik denk ook dat het flink omlaag zal gaan. Maar ja, dat zeg ik natuurlijk omdat ik weer goedkoop in wil kopen :)

Verwijderd

m19 schreef op maandag 16 december 2013 @ 21:06:
Is dit het nieuws wat ik gemist heb?
Ja

Verwijderd

Wat zou de reden zijn dat tevens alle altcoins stevig dalen? Mensen verkopen hun alts om ''veilig'' hun bitcoins bij elkaar te hebben just in case?

• [Yellow]
  • Niet online
Ik denk dat iedereen een beetje in paniek standje staat (ik ook)

• Fivel
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 26-06-2024
nooit verkopen bij paniek, toch? :)

• Martijn19
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 28-07-2025
Mn meest recente bitcoins zijn van rond de 600 euro range, ik laat ze mooi staan.

• gise
  • Registratie: Juni 2007
  • Niet online
Omdat al die altcoins verder niks toevoegen, als Bitcoin daalt, daalt de rest net zo hard mee.

Ben benieuwd of deze crash misschien ook een doodsteek is voor bepaalde altcoins en dat deze niet meer herstellen

• [Yellow]
  • Niet online
Te laat :)

• Dennahz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 24-01 10:28

Dennahz

Life feels like hell should.

Het zal allemaal wel wat meevallen. Snap niet waar al die paniek ineens op slaat hoor. Dat bericht uit China heeft niks te maken met onze economie. Als iedereen maar in paniek gaat verkopen dan schiet het nooit op met de Bitcoin. Ik hou ze in ieder geval gewoon, net als m'n alts.

Twitter

• Criminelis
Fivel schreef op maandag 16 december 2013 @ 21:10:
nooit verkopen bij paniek, toch? :)
Tot een half uur geleden was dat ook altijd mijn strategie. Dit keer heb ik mij toch laten (te veel?) laten beïnvloeden door nieuwsberichten en tweets. Morgen weten we of ik er goed aan heb gedaan of niet...

Ik voorzie gewoon best wel problemen als China helemaal niet meer bij kan kopen. LTC zou binnenkort ook op de Chinese exchange komen, maar dat gaat dan ook waarschijnlijk niet de winst opleveren die ik gehoopt had.

Verwijderd

Zal mij niets verbazen als de koers binnen enkele dagen weer boven de $ 1000,- is. :P

• Criminelis
Dennahz schreef op maandag 16 december 2013 @ 21:11:
Het zal allemaal wel wat meevallen. Snap niet waar al die paniek ineens op slaat hoor. Dat bericht uit China heeft niks te maken met onze economie. Als iedereen maar in paniek gaat verkopen dan schiet het nooit op met de Bitcoin. Ik hou ze in ieder geval gewoon, net als m'n alts.
Maar denk jij niet dat een China voor een (groot) deel verantwoordelijk was voor de stijging van afgelopen weken?

• [Yellow]
  • Niet online
Dennahz schreef op maandag 16 december 2013 @ 21:11:
Niets gaat in een rechte lijn omhoog. Buy the dips!

• Hatsieflatsie
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 09-01 11:01
Verwijderd schreef op maandag 16 december 2013 @ 21:13:
Zal mij niets verbazen als de koers binnen enkele dagen weer boven de $ 1000,- is. :P
Mij wel.

Handel in BTC komt voor 60% uit China. Nu dat definitief gaat wegvallen, zou het heel raar zijn, willen ze de $1000 nog aantikken.

• gise
  • Niet online
BTCChina schiet weer (even) omhoog

Verwijderd

Ook ik me helft btc nu verkocht

• T homass
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 12-07-2025
Mensen die nu in paniek raken zijn zeker net ingestapt, daling van 2 weken geleden was een stuk erger. Gewoon rustig blijven en niet om de 5 min de koers bekijken.

• Dennahz

Dennahz

Criminelis schreef op maandag 16 december 2013 @ 21:13:
[...]

Maar denk jij niet dat een China voor een (groot) deel verantwoordelijk was voor de stijging van afgelopen weken?
Geen idee. Ik bekijk dat nieuws eigenlijk nooit echt :p
Nu is het even paniek, maar we kunnen ook prima zonder China. Dan maar geen 1000 dollar per BTC. 750 is ook voldoende ;)

Ik zet gewoon sell orders voor m'n alts en bekijk een paar dagen de koers niet. Trekt wel weer aan.

[ Voor 10% gewijzigd door Dennahz op 16-12-2013 21:15 ]

Twitter

• Criminelis
T homass schreef op maandag 16 december 2013 @ 21:14:
Mensen die nu in paniek raken zijn zeker net ingestapt, daling van 2 weken geleden was een stuk erger. Gewoon rustig blijven en niet om de 5 min de koers bekijken.
Klopt, maar de oorzaak van de daling baart mij nu zorgen, in tegenstelling tot die van 2 weken geleden.

Verwijderd

nu btc inkopen? .. hij stijgt weer..
moeilijk

• frankpaul1
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 18:38
Verwijderd schreef op maandag 16 december 2013 @ 21:16:
moeilijk
Lijkt me een bulltrap. De trend is nog niet doorbroken lijkt me. Maar goed blijft gokken. Ik wacht iig nog even 3 uurtjes, zodat ik weet wat China doet.

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 16 december 2013 @ 21:16:
moeilijk
Als je het kan missen, dan doen, anders niet.

• [Yellow]
  • Niet online
T homass schreef op maandag 16 december 2013 @ 21:14:
Ja, net voor die daling had ik gekocht dus..Niet meer goedgekomen. Nu weer dikke daling. Ik probeer weinig te kijken, maar hier wordt ik toch niet vrolijk van. Ik ben even uitgestapt in ieder geval. Kijk morgen wel weer.

• gise
  • Niet online
anders kan je altijd nog even proberen met bitonic om goedkoop te kopen en gelijk weer te verkopen op een exchange als het nu nog gunstig is :)

veiligste manier om mogelijk een paar tientjes te pakken. Ben je alleen het geld 1 á 2 dagen kwijt ivm sepa terugboeking

• Dennahz

Dennahz

Kunnen ook van die mensen zijn die gewoon niks te zeggen hebben, net als dat ene mokkel over Zwarte Piet een maandje geleden Volgens mij is het gewoon heisa om niks.

Twitter

• Tourniquet
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-01 12:56

Tourniquet

Hiya, fellas!

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

• MichaelB74
Criminelis schreef op maandag 16 december 2013 @ 21:15:
[...]

Klopt, maar de oorzaak van de daling baart mij nu zorgen, in tegenstelling tot die van 2 weken geleden.
Alleen ga je er vanuit dat iedereen om DIE reden dumpt. De meeste mensen dumpen omdat anderen dat ook doen. Ik gok dat nog geen 5% van de mensen weet waarom het begonnen is.

We zullen wel zien waar het op uit draait.

Zit je er voor het korte geld in dan kom je nu even bedrogen uit. Kan je het een lange tijd laten staan, dan hoeft dit niets te betekenen. Niemand weet het helaas zeker.

Verwijderd

Als het waar is dat ze geen coins meer moogen depositen (op de makkelijke manier) en er fees komen in de exchanges dan zou een mlogische gedachte als inwoner van dat land/gebruiker van die exchanges zijn om even je aandeel veilig te stellen en dus te verkopen, afwachtend van wat voor effect het heeft op de gehele markt.

• Luuk
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Ik blijf nog lekker even op mn Bitcoin zitten, als ik nu zou uitstappen pak ik nogsteeds (behoorlijk) winst. Maar ik geloof in de goede afloop :)

• MichaelB74
Lees ik nu in je link dat het mogelijk gaat om een fake bericht?

• Criminelis
MichaelB74 schreef op maandag 16 december 2013 @ 21:19:
[...]

Alleen ga je er vanuit dat iedereen om DIE reden dumpt. De meeste mensen dumpen omdat anderen dat ook doen. Ik gok dat nog geen 5% van de mensen weet waarom het begonnen is.

We zullen wel zien waar het op uit draait.

Zit je er voor het korte geld in dan kom je nu even bedrogen uit. Kan je het een lange tijd laten staan, dan hoeft dit niets te betekenen. Niemand weet het helaas zeker.
Als het nieuws waar zou zijn, ben ik bang dat de Chinezen straks gaan dumpen. Uiteraard kan het ook de andere kant op, maar dat weet je nooit. Dat risico is mij nu even te groot. Heb nu lekker mijn inleg + mooie winst. En dan zien we morgen wel weer verder. Misschien zit ik er inderdaad compleet naast (zal ook niet de eerste keer zijn |:( )

• Lawwie
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22-01 15:43

Lawwie

Het beste bier, brouw je zelf!

gise schreef op maandag 16 december 2013 @ 21:18:
anders kan je altijd nog even proberen met bitonic om goedkoop te kopen en gelijk weer te verkopen op een exchange als het nu nog gunstig is :)

veiligste manier om mogelijk een paar tientjes te pakken. Ben je alleen het geld 1 á 2 dagen kwijt ivm sepa terugboeking
bitonic etc hebben ineens allemaal geen voorraad meer, logisch want dan zouden ze volleding de boot in gaan....

Verwijderd

Komt allemaal door de Dogecoin. :+

Afbeeldingslocatie: https://images.weserv.nl/?url=ssl:images.weserv.nl/?url=i.imgur.com/g7VSwtK.png&fnr&fnr

• Ethirty
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 19:57

Ethirty

Who...me?

Topicstarter
Zo dan. Even een avondje wat anders doen en de koersen hebben flinke klappen gemaakt :o

An investment in knowledge always pays the best interest - Benjamin Franklin

• Tourniquet

Tourniquet

Hiya, fellas!

MichaelB74 schreef op maandag 16 december 2013 @ 21:22:
[...]

Lees ik nu in je link dat het mogelijk gaat om een fake bericht?
Ja, dat lijkt er te staan, maar een juiste conclusie trekken uit een Google Translate vertaling is tricky. :P Zal snel wel een juiste vertaling op Reddit komen hoop ik.

Verwijderd

Just thought of that, inspired by a recent panic based on semi-understood gossip coming out of China: isn't it beautiful that many (western) people now learn much more about chinese way of thinking, politics, financial system and so on, and the other way around - only to better understand what is affecting Bitcoin price in that part of the world? To think of it, bitcoin is actually the first world-wide currency, the price of which can be one day affected by USA, next day by Cyprus, and in a month by China - and people who own bitcoins have to not only be interested in their local news, but monitor what is going on around the world. Even Internet, which is global in nature, is heavily segregated into single language subsections, which still, after 20+ years, do not really overlap much.

But now, new services and global world-wide news outlets would emerge because they are sorely needed by bitcoin users. Real-time TV translation services would also be required, online commerce has finally became truly world-wide. I think it is an amazing quality of bitcoin, one that we can't yet fully understand, but one that would surely bring the world closer together, if only because of the same currency we all share.
Mooie gedachte.

• MichaelB74
Kan merken dat er veel gehandeld wordt, want de confirmations duren ineens erg lang!

Na een paar minuten nog steeds 0 confirmations en een andere blijft hangen op 5 confirmations na 24 minuten. Nog nooit gehad.

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:39
MichaelB74 schreef op maandag 16 december 2013 @ 21:39:
Kan merken dat er veel gehandeld wordt, want de confirmations duren ineens erg lang!

Na een paar minuten nog steeds 0 confirmations en een andere blijft hangen op 5 confirmations na 24 minuten. Nog nooit gehad.
Dat heeft niets te maken met hoeveel er gehandeld wordt. Ik denk niet dat mensen hun miners uitzetten om te gaan handelen 8)7

|| Vierkant voor Wiskunde ||

• MichaelB74
Toch heb ik dit al eerder gemerkt tijdens een sterke stijging of harde daling...

Wat kan dit dan veroorzaken?

• T homass
Rannasha schreef op maandag 16 december 2013 @ 21:43:
[...]

Dat heeft niets te maken met hoeveel er gehandeld wordt. Ik denk niet dat mensen hun miners uitzetten om te gaan handelen 8)7
Inderdaad elke nieuw blok dat wordt gemijned is een confirmation. Gemiddeld is het 10 minuten per blok, maar bijvoorbeeld net waren er 5 nieuwe blokken (confirmations) in 10 minuten. Zie https://blockchain.info/nl voor de recente gemijnde blokken.

• Rannasha
MichaelB74 schreef op maandag 16 december 2013 @ 21:46:
Toch heb ik dit al eerder gemerkt tijdens een sterke stijging of harde daling...

Wat kan dit dan veroorzaken?
Confirmation bias

• MichaelB74
Ha...ha....ha

Ik zie toch staan wanneer ik de bitcoins verzonden heb en wanneer deze 6 confirmations heeft.
Om 21:25 een paar bitcoins verzonden, nu om 21:47 nog steeds 0 confirmations.
Kan stom toeval zijn, maar normaliter werkt het veel sneller!

• fuqua
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 24-01 11:57
de klim naar boven word nu ingezet, btchina en mtgox zetten de lijn door omhoog

• Tourniquet

Tourniquet

Hiya, fellas!

China koopt weer! :D http://fiatleak.dyndns.org

• Rannasha
MichaelB74 schreef op maandag 16 december 2013 @ 21:50:
[...]
Ik zie toch staan wanneer ik de bitcoins verzonden heb en wanneer deze 6 confirmations heeft.
Om 21:25 een paar bitcoins verzonden, nu om 21:47 nog steeds 0 confirmations.
Kan stom toeval zijn, maar normaliter werkt het veel sneller!
Confirmations komen op willekeurige intervallen, met een gemiddelde van 10 minuten. Dat betekent dat er soms binnen 1 minuut 2 blocks, dus 2 confirmations, komen en het gebeurt ook regelmatig dat er 30+ minuten zit tussen 2 blocks. Daarnaast zal een transactie niet altijd in het eerste block dat na de transactie gemined wordt opgenomen worden, dus alles bij elkaar moet je voor 6 confirmations rekenen op een wachttijd tussen de 30 en 120 minuten. Maar het kan buiten dat bereik vallen.

Welke waarde het precies wordt is willekeurig. Over het algemeen zal een tijd dichter bij 60 minuten een grotere kans hebben.

• eiPionezero
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 21-01 11:45
Begin dit jaar kwam deze afbeelding een aantal keren constant voorbij:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/crCik6EyUWSdaaYMaHoh8kOH/full.jpg

Ik verwacht niet wel dat het zo'n grote dip zal gaan worden, maar dit vind ik persoonlijk wel erg interessant:
Afbeeldingslocatie: http://bitcoincharts.com/charts/chart.png?width=940&m=mtgoxUSD&SubmitButton=Draw&r=730&i=&c=1&s=2012-06-18&e=2013-12-17&Prev=&Next=&t=C&b=&a1=&m1=10&a2=&m2=25&x=0&i1=&i2=&i3=&i4=&v=0&cv=0&ps=0&l=1&p=0&

Als je met een programma als paint oid het gedeelte 2012-08 tot 2013-05 kopieert en halfdoorzichtig over het gedeelte 2013-04 tot 2014-01 legt dan zie je dat een heleboel pieken tot op de paar dagen nauwkeurig terugkomt!

Een paar voorbeelden:
piek: 2012-08-16 = 2013-04-09 = 2013-12-02 (gemiddelde van de piekjes van 2013-11-30 en 2013-12-04)
Drie, zeven en vijf dagen later:
dal: 2012-08-19 = 2013-04-16 = 2013-12-07
Acht, acht en drie dagen later:
piek: 2012-08-27 = 2013-04-24 = 2013-12-10

De tijd lijkt zich te herhalen, in tegenstelling tot wat een geschiedenisstudente laatst beweerde in een discussie :P

Laten we de boel eens gaan doortrekken:
Vijf, negen en vijf à negen dagen later:
dal: 2012-09-01 = 2013-05-03 = 2013-12-15 à 2013-12-19

Nog maximaal drie dagen dalen dus, voordat de lijn weer gaat stijgen :)

Wat ik nog het meest bijzondere vind is dat de tijd tussen twee enorme pieken tot op de paar dagen nauwkeurig hetzelfde is?
Er is trouwens wel 1 belangrijk ding dat niet geheel klopt en dat is de dubbele piek van begin december...

• DutchRam
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 02-01 07:04
Deze site al eerder gezien, waar komen de coins nu vandaan? Ik neem aan dat die animaties zijn waar mensen ze kopen. Maar de verkopen, worden die niet getoond of zie ik iets verkeerd?

• Cliffie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23-01 14:23

Cliffie

Trompetslet

eiPi10 schreef op maandag 16 december 2013 @ 21:57:
[afbeelding]

Ik verwacht niet wel dat het zo'n grote dip zal gaan worden, maar dit vind ik persoonlijk wel erg interessant:
[afbeelding]

Als je met een programma als paint oid het gedeelte 2012-08 tot 2013-05 kopieert en halfdoorzichtig over het gedeelte 2013-04 tot 2014-01 legt dan zie je dat een heleboel pieken tot op de paar dagen nauwkeurig terugkomt!

Een paar voorbeelden:
piek: 2012-08-16 = 2013-04-09 = 2013-12-02 (gemiddelde van de piekjes van 2013-11-30 en 2013-12-04)

De tijd lijkt zich te herhalen, in tegenstelling tot wat een geschiedenisstudente laatst beweerde in een discussie :P

Wat ik nog het meest bijzondere vind is dat de tijd tussen twee enorme pieken tot op de paar dagen nauwkeurig hetzelfde is?
Er is trouwens wel 1 belangrijk ding dat niet geheel klopt en dat is de dubbele piek van begin december...
Ik teken er voor als de grafiek zo logaritmisch blijft stijgen in de tijd :+

17x DMEGC DM300-M156-60BK @ Enphase | 3300Wp Oost & 1800Wp West (Gouda)

Verwijderd

4 DogeCoin
$ 35,509,769
$ 0.0049
7,272,366,799 DOGE
+916.12 %

Kan BTC nog wat van leren. :+

• Tourniquet

Tourniquet

Hiya, fellas!

DutchRam schreef op maandag 16 december 2013 @ 22:00:
[...]

Deze site al eerder gezien, waar komen de coins nu vandaan? Ik neem aan dat die animaties zijn waar mensen ze kopen. Maar de verkopen, worden die niet getoond of zie ik iets verkeerd?
Klopt, je ziet alleen de aankopen. :P Lokatie is gebaseerd op een aantal Exchanges in een aantal landen. Zegt dus niet zo heel veel maar is meer grappig om te zien.

• Rannasha
Verwijderd schreef op maandag 16 december 2013 @ 22:02:
4 DogeCoin
$ 35,509,769
$ 0.0049
7,272,366,799 DOGE
+916.12 %

Kan BTC nog wat van leren. :+
many profits
very currency
wow

edit: Ontopic: Hoe bizar werkt die exchange dat mensen zichzelf DogeCoins kunnen verkopen voor rare bedragen. Zit daar geen standaard orderboek-systeem achter?

[ Voor 23% gewijzigd door Rannasha op 16-12-2013 22:05 ]

• two
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 20:16

two

Rannasha schreef op maandag 16 december 2013 @ 22:04:
[...]

many profits
very currency
wow
the doge is the limit

Signature

Verwijderd

Doge to the moon!

• Ethirty

Ethirty

Who...me?

Topicstarter
Zo, toch maar wat LTC ingekocht. Up up up maar weer. Het is tenslotte geen weekend.

• gise
  • Niet online
05:26 nu in China, spannennnnnd.

We zitten zelf al bijna weer op $800 op Gox

[ Voor 43% gewijzigd door gise op 16-12-2013 22:27 ]

• Ethirty

Ethirty

Who...me?

Topicstarter
Ik moet eens wat winst verzilveren en een paar klokken aan de muur hangen met de tijdzones O-)

• therobber
  • Laatst online: 17:43
hier nog een mooi verslagje van wat er mogelijk aan de hand is

ook de eerder genoemde grafiek komt voor in het artikel

http://www.cryptocoinsnew...is-falling-and-will-rise/

• gise
  • Niet online
Ethirty schreef op maandag 16 december 2013 @ 22:28:
Ik moet eens wat winst verzilveren en een paar klokken aan de muur hangen met de tijdzones O-)
zoiets?

• Bloemstukje
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 15:08
gise schreef op maandag 16 december 2013 @ 22:27:
05:26 nu in China, spannennnnnd.

We zitten zelf al bijna weer op $800 op Gox
Wat verwacht je? Stijging of zakken als een gek?

gewoon nee.

• fuqua
wow what the hell, zie kraken ineens actief zijn dan.

• gise
  • Niet online
Heb nu echt geen idee, kan inderdaad alle kanten op.. stijgen, dalen.. of misschien wel helemaal niks en gewoon stabiel

• Skeltenaer
  • Niet online
therobber schreef op maandag 16 december 2013 @ 22:28:
hier nog een mooi verslagje van wat er mogelijk aan de hand is

ook de eerder genoemde grafiek komt voor in het artikel

http://www.cryptocoinsnew...is-falling-and-will-rise/
Duidelijk artikel, tnx. Als het zo is ben ik benieuwd of het ook allemaal zo lang gaat duren als de auteur aangeeft (bodem rond eind januari ed).

• therobber
fuqua schreef op maandag 16 december 2013 @ 22:31:
wow what the hell, zie kraken ineens actief zijn dan.
kraken gaat even recht omhoog. zit nog maar ff lekker te wachten tot de oosterburen wakker worden.

op bitcoincharts komen ook weer enkele groene regeltjes :)

• Limitted
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 23-01 19:50
Vraag is vast en zeker al voorbij geweest maar ik mij vroeg af of iemand weet hoe lang het ongeveer duurt voordat bitonic geld op je rekening stort?

[ Voor 3% gewijzigd door Limitted op 16-12-2013 22:34 ]

• Rannasha
Limitted schreef op maandag 16 december 2013 @ 22:33:
Vraag is vast en zeker al voorbij geweest maar ik mij vroeg af of iemand weet hoe lang het ongeveer duurt voordat bitonic geld op je rekening stort?
1 werkdag.

• Fivel
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 26-06-2024
Limitted schreef op maandag 16 december 2013 @ 22:33:
Één werkdag, vaak voor 12 uur verkocht is zelfde dag op je rekening.

• .zolder
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 01-07-2025
leuke site dat http://fiatleak.dyndns.org/

gezien het recente nieuws toch bijzonder dat van alle weergegeven transacties van het afgelopen half uur ca 98% uit china komt..

[ Voor 198% gewijzigd door .zolder op 16-12-2013 22:40 ]

• gise
  • Niet online
nvm

[ Voor 94% gewijzigd door gise op 16-12-2013 22:37 ]

• Rannasha
Oeps. Had nog een 2 BTC verkoop-order op Kraken staan voor 579 per stuk die ik vergeten was (had hem geplaatst voor de daling vanavond), maar die nu opeens uitgevoerd is. Nu moet ik die 2 BTC terug zien te krijgen zonder er te veel voor te betalen.

• heinoh
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 07-08-2025
Als we het toch over 'betalen' hebben. Weet iemand hoelang een withdrawal van Cryptsy op pending blijft staan? En ik deze op blockchain terug kan zien ?

• gise
  • Niet online
Rannasha schreef op maandag 16 december 2013 @ 22:38:
Oeps. Had nog een 2 BTC verkoop-order op Kraken staan voor 579 per stuk die ik vergeten was (had hem geplaatst voor de daling vanavond), maar die nu opeens uitgevoerd is. Nu moet ik die 2 BTC terug zien te krijgen zonder er te veel voor te betalen.
Aii, dat is balen!

• Rannasha
Ah, Kraken was zo lief om even langs de 575 euro te fietsen. 2 coins terug en een tientje kado :)

• fynrd1
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 21-01 11:23

fynrd1

Fooled by Randomness

eiPi10 schreef op maandag 16 december 2013 @ 21:57:
[afbeelding]

[afbeelding]

Een paar voorbeelden:

Dubbele top/bodem is één van de sterkste omkeer patronen.

||| F1-aeroblog || Battlelog |||

• Rannasha
fynrd1 schreef op maandag 16 december 2013 @ 22:40:
[...]

Dubbele top/bodem is één van de sterkste omkeer patronen.
Over grafiek-patronen gesproken, ik zag een paar dagen geleden een post over een heel erg pessimistisch dinosaurus-patroon:
Afbeeldingslocatie: https://images.weserv.nl/?url=gyazo.com/2c3df686b904090901d6008dd4d456c5.png&fnr
Het lijkt dat de voorspelde daling uit is gekomen!

• Ethirty

Ethirty

Who...me?

Topicstarter
Zoiets ja, maar dan wat goedkoper. Hoef niet alle winst er gelijk er doorheen te jagen :')

• Bolk
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

Rannasha schreef op maandag 16 december 2013 @ 22:42:
[...]

Over grafiek-patronen gesproken, ik zag een paar dagen geleden een post over een heel erg pessimistisch dinosaurus-patroon:
[afbeelding]
:D I lol'd

Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.

• therobber
[...]

[afbeelding]
brilliant!!

• Ethirty

Ethirty

Who...me?

Topicstarter
[...]

[afbeelding]
_O-

Zullen we nog maar even wachten met het uitsterven?

• Marselaar
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 23-11-2025
[...]

[afbeelding]
Hahaha, als de meteoriet in slaat is het gedaan met de bitcoin.... :)

PSN: Marselaar

• posttoast
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23:14
Btce en mtgox gaan weer omlaag. Het is wel een boeiend avondje zo :D

omniscale.nl

• frankpaul1
Als je een beetje naar de orderboeken kijkt van Mt Gox, dan kan het binnen no time weer op 710 staan. Zijn eigenlijk geen walls.

Verwijderd

frankpaul1 schreef op maandag 16 december 2013 @ 22:55:
Als je een beetje naar de orderboeken kijkt van Mt Gox, dan kan het binnen no time weer op 710 staan. Zijn eigenlijk geen walls.
Waar zie je deze?

• frankpaul1
Hoe werkt dat trouwens met de bots op Mt Gox die elke keer voor 0.01 BTC het verschil tussen vraag en aanbod opkopen? Hierdoor lijkt het alsof er voortdurend gekocht wordt, maar de realiteit is dat er veel meer verkocht wordt.

• Marcjeno1
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-01 06:49
Toch niks voor mij dit:p Vind het allemaal veelste spannend, net mn 2 coins weer verkocht met een scharmiele 10 euro winst haha. Slaap lekker!

• DaCoTa
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23:51
frankpaul1 schreef op maandag 16 december 2013 @ 23:25:
Hoe werkt dat trouwens met de bots op Mt Gox die elke keer voor 0.01 BTC het verschil tussen vraag en aanbod opkopen? Hierdoor lijkt het alsof er voortdurend gekocht wordt, maar de realiteit is dat er veel meer verkocht wordt.
Als je met redelijke zekerheid kunt zeggen dat je iets voor een bepaalde prijs direct weer kunt verkopen of kopen, kun je een prijs vooraan de markt inleggen, ook aan beide kanten. Arbitrage dmv quoting.

• gise
  • Niet online
china schiet omlaag

• Bolk
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

Kan ik me voorstellen als je wakker wordt en je die grafiek ziet... Als ze emotioneel handelen drukken ze nu massaal op sell, totdat er weer herstel komt...

Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.

• gise
  • Niet online
nu maar proberen om van m'n 0.88 LTC -> 1 LTC te maken

• T homass
[...]

[afbeelding]
Hahaha te grappig :D

• gise
  • Niet online
grrrr, ik weet niet of het een bot is of een persoon maar iemand plaatst de hele tijd orders nèt boven mij, enige verschil is dat ik 0.9 LTC probeer te kopen, en hij 101 LTC.... door die wall komen de orders natuurlijk voorlopig niet bij mijn order terwijl het andersom wel makkelijk kan, snap dan ook niet dat diegene telkens perse boven me wil staan

• DaCoTa
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23:51
gise schreef op maandag 16 december 2013 @ 23:49:
grrrr, ik weet niet of het een bot is of een persoon maar iemand plaatst de hele tijd orders nèt boven mij, enige verschil is dat ik 0.9 LTC probeer te kopen, en hij 101 LTC.... door die wall komen de orders natuurlijk voorlopig niet bij mijn order terwijl het andersom wel makkelijk kan, snap dan ook niet dat diegene telkens perse boven me wil staan
Computers hebben geen gevoel, dat weet je?

• Ethirty

Ethirty

Who...me?

Topicstarter
gise schreef op maandag 16 december 2013 @ 23:49:
Ze proberen de koers omhoog te krikken?

• gise
  • Niet online
Ethirty schreef op maandag 16 december 2013 @ 23:52:
[...]

Ze proberen de koers omhoog te krikken?
Nee dat niet, had mijne even gecancelled, en toen was zijn order daarna ook weer een stuk lager aangezien er nog een flink stuk zat tussen zijn koop-order en de tweede koop order

Nu maar gekocht tegen de laagste marktwaarde, niet de prijs die ik wou hebben. van m'n 0.88 LTC heb ik nu 0.891 LTC gemaakt nog even, en nu lekker naar bed. Verkoop order erin gezet voor €29 :+

Overall vandaag van 0,55 naar 0.891 LTC gegaan.
I know, het gaat om kleine bedragen maar wou eerst alles even goed leren met een klein bedrag :)

[ Voor 33% gewijzigd door gise op 16-12-2013 23:57 ]

• fuqua
ik heb in iedergeval weer 5 litecoins bijverdient. hopelijk zakt het nu niet verder weg.
Pagina: 1 ... 47 ... 178 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Deze topic is bedoeld voor discussie over de handel en koersverloop van cryptocurrencies. Aangezien er nu een speciaal forum is voor cryptocurrencies kunnen voor specifieke vragen gewoon topics worden geopend (met in ogenschouw nemende de algemene regels voor het openen van topics - vragen die niet topicwaardig zijn zouden hier uberaupt niet gesteld moeten worden)

Discussies en ontwikkelingen aangaande MtGox gaarne bespreken in Mt.Gox - Huidige status en ontwikkelingen

Referral codes zijn niet toegestaan en worden onherroepelijk verwijderd conform Het algemeen beleid