Cryptocurrency - handel en koers Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 40 ... 178 Laatste
Acties:
  • 539.494 views

• Azrou
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 27-12-2024
Verwijderd schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 13:52:
Waarom plaatsen mensen kooporders op laten we zeggen 980 als er verkooporders open staan op <930 ?
Ik zal het even aan hem vragen.

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:31
Verwijderd schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 13:52:
Waarom plaatsen mensen kooporders op laten we zeggen 980 als er verkooporders open staan op <930 ?
Een hoge koop-order plaatsen is een soort market-order, maar dan nog wel met een veilige limiet in het geval dat de prijs explodeert.

Als er al een order staat en er komt een tegengestelde order die er mee matched, dan geldt de prijs van de eerste order.

Dus als er een verkooporder voor 930 in het boek staat en ik plaats een kooporder van 980, dan wordt mijn order uitgevoerd voor een prijs van 930. De verkoper krijgt 930 (min fee), ik betaal 930 (plus fee).

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Verwijderd

Rannasha schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 13:55:
[...]

Een hoge koop-order plaatsen is een soort market-order, maar dan nog wel met een veilige limiet in het geval dat de prijs explodeert.

Als er al een order staat en er komt een tegengestelde order die er mee matched, dan geldt de prijs van de eerste order.

Dus als er een verkooporder voor 930 in het boek staat en ik plaats een kooporder van 980, dan wordt mijn order uitgevoerd voor een prijs van 930. De verkoper krijgt 930 (min fee), ik betaal 930 (plus fee).
Dankje, maar tot nu toe zijn mijn kooporders altijd matches, ik krijg niet zomaar "goedkopere" orders aangeboden. Dan nog snap ik niet waarom er zoveel orders open blijven staan. Waarom worden alle kooporders die nu boven de actuele koers staan niet direct verkocht aan de lager dan de koers staande verkooporders?

• Bonez0r
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 09-01-2025
Verwijderd schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 13:59:
[...]

Dankje, maar tot nu toe zijn mijn kooporders altijd matches, ik krijg niet zomaar "goedkopere" orders aangeboden. Dan nog snap ik niet waarom er zoveel orders open blijven staan. Waarom worden alle kooporders die nu boven de actuele koers staan niet direct verkocht aan de lager dan de koers staande verkooporders?
Haal je niet koop en verkoop door elkaar of zo? Zo niet, dan graag een screenshot of link, want volgens mij kan het niet.

There go the goddamn brownies.

Verwijderd

Bonez0r schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 14:11:
[...]

Haal je niet koop en verkoop door elkaar of zo? Zo niet, dan graag een screenshot of link, want volgens mij kan het niet.
Afbeeldingslocatie: http://i42.tinypic.com/2e0k2uu.jpg

• Rannasha
Andersom :)

• Bonez0r
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 09-01-2025
"Buy orders" en "sell orders" is andersom. Mensen willen laag kopen en hoog verkopen.

There go the goddamn brownies.

• Ethirty
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 19:55

Ethirty

Who...me?

Topicstarter
Verwijderd schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 13:59:
[...]

Omdat dat limit orders zijn. Als koper en verkoper allebei een max/min opgeven wordt zo'n order niet vervuld.

An investment in knowledge always pays the best interest - Benjamin Franklin

Verwijderd

:X
:$

Is ook wel logischer, ik dacht echt dat groen buy was en rood sell.

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23:52

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Nee, bij groen gaat de koers omhoog, bij rood omlaag. Als jij koopt dan heb je sell orders nodig, en omdat jij koopt gaat de koers omhoog. Daarom zijn sell orders groen. En andersom.

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

• two
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 22-01 11:37

two

DGC nu snel verkopen en alles op QRK?

Signature

• honmashinsei
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 12-08-2025
kthxbye schreef op donderdag 12 december 2013 @ 12:39:
[...]

Thanks :) ik wil ze kopen via Localbitcoins, omdat depositen naar Kraken denkik te lang duurt...
Boe, had ze toch toen moeten kopen :(

Naja, achteraf gelul. :P

• HooksForFeet
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 08-01 12:17
En ineens waren al m'n coins op cryptsy verdwenen. Geen open orders meer, geen balance, niks. Hopen dat dit snel opgelost wordt. :(

• HansH
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 07-01 21:35
HooksForFeet schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 14:40:
En ineens waren al m'n coins op cryptsy verdwenen. Geen open orders meer, geen balance, niks. Hopen dat dit snel opgelost wordt. :(
Dit al geprobeerd?
quote: BigVern
Balance issue? Try placing small ordr same coin pair for an AMT wont fill and cancel forces audit may fix issue. Try on Buy & Sell -BitJohn

Verwijderd

BTC dipje geweest. Koersen gaan weer omhoog. Nu inkopen en vandaag weer even 100 euro pakken. Morgen kadootje voor mezelf kopen! :)

• HooksForFeet
Als ik begreep wat hij zei zou ik het proberen. Wat is "AMT wont fill" en wat bedoelt hij met same coin pair?

• frankpaul1
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-01 11:59
Verwijderd schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 14:46:
BTC dipje geweest. Koersen gaan weer omhoog. Nu inkopen en vandaag weer even 100 euro pakken. Morgen kadootje voor mezelf kopen! :)
Bulltrap ;)

• posttoast
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23:25
mimang schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 14:34:
DGC nu snel verkopen en alles op QRK?
Waarom? DGC doet het hier nog altijd beter dan QRK.

omniscale.nl

Verwijderd

Ik heb op mijn android telefoon een handige app staan (bitcoin alarm) welke me een geluidssignaal geeft wanneer een bepaalde koers behaald is, kent iemand een soortgelijk programma voor windows?

Verwijderd

Denk je dat echt
Hij daalt alleen maar nu nog :D

Verwijderd

Succes, ik zie hem alleen maar dalen.

Verwijderd

Crash gaat nu beginnen verwacht ik ..
Morgen ochtend besluiten om in te stappen

• posttoast
Ik heb een uurtje geleden 1BTC verkocht voor 649. Maar even kijken of ie inderdaad gaat zakken. Voorlopig zie ik hem enkel schommelen.

omniscale.nl

• Rannasha
Afbeeldingslocatie: https://www.thesilvermountain.nl/img/glazen-bol.jpg

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 21-01 22:19
Verwijderd schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 14:51:
Ik heb op mijn android telefoon een handige app staan (bitcoin alarm) welke me een geluidssignaal geeft wanneer een bepaalde koers behaald is, kent iemand een soortgelijk programma voor windows?
http://www.pcworld.com/ar...ully-cloaked-malware.html

:X

• gise
  • Registratie: Juni 2007
  • Niet online
Als de weekenddip erin blijft kunnen we het misschien ook pump&dump gaan noemen :D

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 14:51:
[...]
Succes, ik zie hem alleen maar dalen.
Het schommelt even, altijd voor we weer stijgen
We blijven niet naar de €500,- euro zakken hoor.

• gise
  • Niet online
zeg nooit nooit

Verwijderd

Dat programma kwam ik gisteren nog tegen, wou het downloaden maar was offline..
Die op me telefoon is een ander programma.

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 14:57:
[...]

Het schommelt even, altijd voor we weer stijgen
We blijven niet naar de €500,- euro zakken hoor.
Jawel, we gaan zakken tot net onder de €500,-!

;)

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 15:04:
[...]

Jawel, we gaan zakken tot net onder de €500,-

;)
Spreken elkaar maandag weer, kusje ;)

• Arsenius
  • Registratie: November 2005
  • Niet online
De charts zijn er klaar voor om weer eens flink uit te breken opwaarts. Ik probeer altijd contrair te denken, iedereen verwacht weekend dip, dus ik verwacht een stijging. ;)

• MichaelB74
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 19-01 17:08
HooksForFeet schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 14:40:
Tsja, mijn gestorte BTC staat al 3,5 uur op pending...
Gisteren was dit een kwestie van 10-15 minuten :|

Verwijderd

Arsenius schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 15:06:
De charts zijn er klaar voor om weer eens flink uit te breken opwaarts. Ik probeer altijd contrair te denken, iedereen verwacht weekend dip, dus ik verwacht een stijging. ;)
klopt: exp(i \pi) +1 vs exp(i \pi) +1 * (1 - 4 cos x + i sin x) = €875 8)

• OptiBenz1
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 20-01-2023
Verwijderd schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 15:12:
[...]

Seems Legit :P Even btc-e trol box ermee volgooien.

• Azrou
Verwijderd schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 15:12:
[...]

Je hebt geen rekening gehouden met de melkzuurwortel, dus (1-4 cos) is in dit verband niet helemaal rechtvaardig. Inc variabele wortelsap is het ( 1-4 cos tot de politieke machtsverhouding 3)

dan kom je idd op 875

• two

two

DGC is flink aan het dalen op Cryptsy.

Signature

• [Yellow]
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
nvm

[ Voor 96% gewijzigd door [Yellow] op 13-12-2013 15:21 ]

• Redshark
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17:08
Ik wilde mijn DSG op Cryptsy net verkopen, maar die order kwam niet door. Inmiddels weer flink gezakt, order maar gecancelled en alle munten zijn kwijt :S Hopelijk verschijnt er zo weer iets...

• [Yellow]
  • Niet online
Dat Cryptsy is wel heel betrouwbaar niet? Ik lees redelijk wat reakties over coins die 'kwijt' zijn?

• Redshark
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17:08
Tja, ik lees het ook... Zoveel handel ik niet en al helemaal niet op cryptsy dus geen idee of ik nu domme pech heb of dat het veel vaker gebeurt.

• rickiii
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 06-12-2025
Wat betreft regulering in de EU op Bitcoin-handel
http://www.businessweek.c...se-for-bitcoin-regulation

Ik denk altijd heel goed na voordat ik iets stoms zeg

• NovapaX
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 13-01 20:28
Ze zijn niet echt 'kwijt'
Het lijkt erop dat hun software een beetje raar is en het annuleren en terugboeken van het gereserveerde salde verschillende taken zijn.
Hun site is nu zo overloaded dat die taken soms gewoon met tussenpozen van meer dan een kwartier uitgevoerd worden.

1740Wp: 12xSF145-S @ Hosola 1600TL [pvoutput]
Sparql TV wiki

• [Yellow]
  • Niet online
Dus je zegt dat iedereen tot nu toe zijn coins weer terug heeft gehad?
Ik heb er geen mening over aangezien ik de exchange niet gebruik, maar ik volg het wel!

• Relived
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:30
[Yellow] schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 15:30:
Dus je zegt dat iedereen tot nu toe zijn coins weer terug heeft gehad?
Ik heb er geen mening over aangezien ik de exchange niet gebruik, maar ik volg het wel!
Coins gaan bij cryptsy nooit weg. Als je bijv een order cancelled duurt het even voordat je saldo weer bijgeschreven wordt. Dit kan 15min zijn maar ook een uur.

In mijn ervaring zijn ze na 5min weer terug.

• two

two

Redshark schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 15:25:
Tja, ik lees het ook... Zoveel handel ik niet en al helemaal niet op cryptsy dus geen idee of ik nu domme pech heb of dat het veel vaker gebeurt.
had ik net ook. Ze zijn iig op de weg terug naar boven!

Signature

• posttoast
Ik doe mijn DGC's ook maar weg. Jammer genoeg "snap" ik Cryptsy nog niet zo goed, dus ik hoop dat het lukt ;)

Edit: en verkocht. Toch nog dik 0.03 BTC winst mee gemaakt :P

[ Voor 22% gewijzigd door posttoast op 13-12-2013 15:45 ]

omniscale.nl

• Nikvdw
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 29-04-2025
Heb men qrk coins een uur geleden maar staat nog altijd niet op men balance???

• gise
  • Niet online
Iedereen post alleen maar dezelfde berichten over cryptsy

- waar zijn m'n coins
- m'n coins zijn verdwenen
- hoe lang duurt het
etc.

Voor mensen die ook spelen met freebitco.in:
You win 0.00002035 BTC!

Eindelijk weer een keertje hoger gescored ;)

[ Voor 30% gewijzigd door gise op 13-12-2013 15:56 ]

• Extera
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 05-05-2025
traden op cryptsy gaat hier prima. Het duurt alleen even voor je coins terug zijn na het cancellen van een order, zo'n 2 minuten bij mij.

Mijn Serverrack - iRacing Profiel

• Nikvdw
gise schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 15:55:
Iedereen post alleen maar dezelfde berichten over cryptsy

- waar zijn m'n coins
- m'n coins zijn verdwenen
- hoe lang duurt het
etc.

Voor mensen die ook spelen met freebitco.in:
You win 0.00002035 BTC!

Eindelijk weer een keertje hoger gescored ;)
Er is dan ook geen alternatief

• Luuk
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Extera schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 15:57:
traden op cryptsy gaat hier prima. Het duurt alleen even voor je coins terug zijn na het cancellen van een order, zo'n 2 minuten bij mij.
Hier ook geen problemen met Cryptsy.. Coins bij cancelen meestal binnen de minuut terug.

Verwijderd

Ik wacht inmiddels al 4 dagen op mijn LTC die ik ingekocht had op Cryptsy.. Heb helaas ook nog maar 0.00076636 BTC staan dus ik kan ook niet een kleine order LTC plaatsen en weer cancelen om te kijken of het dan weer terug op mijn balance te staan komt, Krijg dan een error dat een order minimaal uit 0.1 coin moet bestaan.

Heb vanmorgen ook pas een reactie gehad van van support terwijl ik gelijk de dag dat de coins niet op mijn balance terechtkwamen een ticket heb aangemaakt.Wordt er in de e-mail aan mij gevraagd of ik nog steeds het probleem heb en zo ja, of ik dan reageren wil op de e-mail en dan gaan ze er pas naar kijken. Kijk er dan gelijk even naar :'). In de e-mail stond btw dat ze op dit moment 3800 open tickets had staan. 8)7

Als de LTC eindelijk op mijn balance staan ben ik iig daar voorlopig weg. Kom er wel weer terug als ze dit allemaal gefixt hebben want vind het persoonlijk toch wel een een overzichtelijke site en dat ze veel altcoins aanbieden vind ik ook een pluspunt.

Verwijderd

Heb ook niet al te beste ervaringen met Cryptsy.
Gaan veel dingen mis daar. Had van de week een order die 4x uitgevoerd werd waardoor ik met een negative balance kwam te zitten. Dan kun je niet veel meer doen.

Doe voor de grap een twitter search op 'cryptsy' en een bak ellende komt je tegemoed.

• taniman
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 13-06-2017
Verwijderd schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 16:04:
Ik wacht inmiddels al 4 dagen op mijn LTC die ik ingekocht had op Cryptsy.. Heb helaas ook nog maar 0.00076636 BTC staan dus ik kan ook niet een kleine order LTC plaatsen en weer cancelen om te kijken of het dan weer terug op mijn balance te staan komt, Krijg dan een error dat een order minimaal uit 0.1 coin moet bestaan.
4 dagen vindt ik wel iets veel. Is me nog nooit gebeurt in de tijd dat ik cryptsy gebruikt. Weet je wel zeker dat je kooporder geplaats is? Misschien heb je nog een open order staan die je moet annuleren?

Verwijderd

taniman schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 16:08:
[...]

4 dagen vindt ik wel iets veel. Is me nog nooit gebeurt in de tijd dat ik cryptsy gebruikt. Weet je wel zeker dat je kooporder geplaats is? Misschien heb je nog een open order staan die je moet annuleren?
Ja, mijn kooporder is zeker weten geplaatst, Bij open order staat er ook niks en tevens zijn de BTC wel gewoon van mijn balance afgegaan.

• posttoast
Ben ik even blij dat ik die DGC's verkocht heb zeg. Nu klimt ie weer omhoog, haha

omniscale.nl

Verwijderd

Het devcoin vliegtuig is ook opgestegen :)

• Frans92
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 13-10-2025

Frans92

VFR800

Nou hup hup LTC en BTC, even instorten en dan morgenochtend lekker goedkoop inkopen >:)

XBL: DonFrans

Verwijderd

Frans92 schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 16:21:
Nou hup hup LTC en BTC, even instorten en dan morgenochtend lekker goedkoop inkopen >:)
Daar wacht ik nou de hele dag al op >:)

• Luuk
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
posttoast schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 16:16:
Ben ik even blij dat ik die DGC's verkocht heb zeg. Nu klimt ie weer omhoog, haha
Daarom ook nooit bij het eerste kleine dipje meteen in paniek alles verkopen ;)

• Azrou
Weet iemand hoe snel je grote hoeveelheden kan verkopen op criptsy? (altcoins)

Dan praat ik over > 50k altcoin voor bitcoins traiden.

Heeft iemand hier ervaring mee?

• posttoast
G-PHREAK schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 16:24:
[...]

Daarom ook nooit bij het eerste kleine dipje meteen in paniek alles verkopen ;)
Nou ja, paniek, ik dacht dat ie zijn piek wel gehad had. Bovendien zat ik er maar voor heel weinig in, dus het zette sowieso weinig zoden aan de dijk.

omniscale.nl

Verwijderd

Mocht er een weekenddip komen, hoe diep zal ie zijn denken jullie ? :) Ik gok op €450.

• HansH
  • Laatst online: 07-01 21:35
Verwijderd schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 16:32:
Mocht er een weekenddip komen, hoe diep zal ie zijn denken jullie ? :) Ik gok op €450.
Ben er niet zeker van of er een dip komt zoals vorige week. Mocht er toch wat paniek zijn dan denk ik 500-525 euro.

• Marselaar
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 23-11-2025
HansH schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 16:34:
[...]

Ben er niet zeker van of er een dip komt zoals vorige week. Mocht er toch wat paniek zijn dan denk ik 500-525 euro.
Ik ga voor een All Time High

PSN: Marselaar

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Nikvdw schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 15:57:
[...]

Er is dan ook geen alternatief
Dat wil nog niet zeggen dat iedereen continu dezelfde berichtgeving hoeft te posten.

In other news: m'n JouleCoins (XJO) zijn vanmiddag wel lekker gestegen, een factor 1,64. De top lijkt even gepasseerd... kan nu m'n winst pakken (0.033 BTC), of gewoon even laten staan voor de lange termijn... ik denk dat ik nog even wacht. Dus die ben ik kwijt :P

GDC trouwens ook. Voor 0.1 BTC ingekocht op .00000265, staat nu op .00000451 en is weer bezig met een opwaartse schommel. Op naar de .00001000 *O*

[ Voor 48% gewijzigd door .oisyn op 13-12-2013 17:02 ]

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

• Zwerver
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ik zit er nu ook mee te spelen inderdaad.

Iemand die al een automated trading tool gebouwd heeft aan de hand van de verschillende API's?

.oisyn misschien?

Woonachtig Down Under. Ik negeer je insults niet, maar tegen de tijd dat ik ze lees zijn ze meestal niet relevant meer

• Cliffie
  • Laatst online: 15:17

Cliffie

Trompetslet

Hey Zwerver, jij hier? :)

17x DMEGC DM300-M156-60BK @ Enphase | 3300Wp Oost & 1800Wp West (Gouda)

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Zwerver schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 17:08:
Iemand die al een automated trading tool gebouwd heeft aan de hand van de verschillende API's?

.oisyn misschien?
Staat op mijn todo list maar daar heb ik voorlopig absoluut geen tijd voor :). Zoals met de meeste dingen op die lijst. Bovenaan staat: "beginnen met de taken op mijn todo list"

[ Voor 14% gewijzigd door .oisyn op 13-12-2013 17:12 ]

• fuqua
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 15:12
.oisyn schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 17:12:
[...]

Staat op mijn todo list maar daar heb ik voorlopig absoluut geen tijd voor :). Zoals met de meeste dingen op die lijst. Bovenaan staat: "beginnen met de taken op mijn todo list"
shiiit daar sta ik ook al tijden op :D _/-\o_

Verwijderd

It's happening >:)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 13-12-2013 17:35 ]

• Zwerver
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Uiteraard :) Als er generd kan worden :P
.oisyn schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 17:12:
[...]

Valt me nou weer tegen van je >:)

Woonachtig Down Under. Ik negeer je insults niet, maar tegen de tijd dat ik ze lees zijn ze meestal niet relevant meer

• fuqua
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 15:12
de ltc blijft maar langzaam zakken :(

• Nikvdw
Vanmiddag 555 qrk coins verkocht, die zijn verdwenen maar heb nog altijf mijn btc niet? Wat moet ik doen? Heb een ticket aangemaakt.. Komt her uiteindelijk altijd op, of zijn er al mensen die effectief btc kwijt zijn??

• Floesh
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 17-12-2022
Nikvdw schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 18:13:
Vanmiddag 555 qrk coins verkocht, die zijn verdwenen maar heb nog altijf mijn btc niet? Wat moet ik doen? Heb een ticket aangemaakt.. Komt her uiteindelijk altijd op, of zijn er al mensen die effectief btc kwijt zijn??
Vanaf nu wordt alles beter

• Nikvdw
floesh schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 18:14:
[...]

Vanaf nu wordt alles beter
Kruipt gij maar terug onder u steen.

Verwijderd

Nikvdw schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 18:13:
Moet je dit uitvoeren (heb ik net ook gedaan en het werkt).
Balance issue? Try placing small ordr same coin pair for an AMT wont fill and cancel forces audit may fix issue. Try on Buy & Sell
Misschien wel handig voor in de OP?

• two

two

Zit te werken op cryptsy,

AAAAAAAAAAAAAAAAAAND my coins are gone. :/

Signature

• Nikvdw
Verwijderd schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 18:22:
[...]

Moet je dit uitvoeren (heb ik net ook gedaan en het werkt).

[...]

Misschien wel handig voor in de OP?
Wel heb 10qrk gekocht en order gecancelled maar dat heeft niet gewerkt. Of doe ik iets mis? Moet het voor hetzelde aantel coins zijn?

Verwijderd

Nikvdw schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 18:34:
[...]

Wel heb 10qrk gekocht en order gecancelled maar dat heeft niet gewerkt. Of doe ik iets mis? Moet het voor hetzelde aantel coins zijn?
Heb je nog Bitcoins ? Koop een coin, zo weinig mogelijk, met Bitcoins die je nog hebt en cancel daarna de order.
Met een beetje mazzel komen dan alle Bitcoins terug.
En nee, je hoeft niet hetzelfde aantal te kopen.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 13-12-2013 18:41 ]

• Nikvdw
Heb nog btc ja. Men dgc order is goed verwerkt.
Maar ik heb 10 qrk gekocht en gecancelled en dat heeft niets gedaan?
Andere coin kopen/cancellen ofwat?

Verwijderd

Je kan het nog een keer proberen ja.
Het alternatief is wachten, maar dat kan lang duren.

• HooksForFeet
Nog altijd 0 coins op Cryptsy. Nu al een paar uur zo. Ik zou nog wat btc van Kraken naar cryptsy kunnen transferren, maar dan zit ik A) met kosten om m'n eigen geld terug te krijgen, en 2) dan moet ik geld transferren naar een site die het al eens kwijt is geraakt. Ik zal maar geduldig de ticket afwachten en intussen accepteren dat ik voorlopig de helft van al m'n coins kwijt ben.

Verwijderd

Nikvdw schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 18:42:
Heb nog btc ja. Men dgc order is goed verwerkt.
Maar ik heb 10 qrk gekocht en gecancelled en dat heeft niets gedaan?
Andere coin kopen/cancellen ofwat?
Dezelfde coin (1 stuks) kopen voor 0,00000001, 15 minuten wachten, order annuleren, 5 minuten later zijn je BTC weer terug.

• two

two

HooksForFeet schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 18:54:
Nog altijd 0 coins op Cryptsy. Nu al een paar uur zo. Ik zou nog wat btc van Kraken naar cryptsy kunnen transferren, maar dan zit ik A) met kosten om m'n eigen geld terug te krijgen, en 2) dan moet ik geld transferren naar een site die het al eens kwijt is geraakt. Ik zal maar geduldig de ticket afwachten en intussen accepteren dat ik voorlopig de helft van al m'n coins kwijt ben.
kiwiirc.com/client

freenode

kanaal: #cryptsy_support

en dan vragen op prime en hem een PM sturen. had ik net ook gedaan na 20min gewoon weer terug en ze zijn erg vriendelijk :)

Signature

• Dennahz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19:01

Dennahz

Life feels like hell should.

Support van Cryptsy is bijzonder goed hoor, ze hebben het gewoon heel erg druk. Zij kunnen er niks aan doen dat de dev er een zootje van maakt :)

Twitter

Verwijderd

En als je lief bent krijg je nog wat Cryptsy points om de pijn te verzachten ;)

• Dennahz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19:01

Dennahz

Life feels like hell should.

Zijn er hier mensen die al NXT coins hebben gekocht trouwens? Ik heb er vanmiddag 20.000 gekocht. Is een coin met heel veel potentie imo.

Twitter

• wetsteyn
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 21-03-2025
Dennahz schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 18:59:
Support van Cryptsy is bijzonder goed hoor, ze hebben het gewoon heel erg druk. Zij kunnen er niks aan doen dat de dev er een zootje van maakt :)
ticket maken en zo klaar :).

8*250wp Garage 12*290wp Zolder

• wetsteyn
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 21-03-2025
Dennahz schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 19:15:
Zijn er hier mensen die al NXT coins hebben gekocht trouwens? Ik heb er vanmiddag 20.000 gekocht. Is een coin met heel veel potentie imo.
lijkt niet mine baar?

8*250wp Garage 12*290wp Zolder

• XanderDrake
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 20:25

XanderDrake

Build the future!

fuqua schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 17:56:
de ltc blijft maar langzaam zakken :(
Hehe lekker speculeren op dalingen... Lang niet zo betrouwbaar uiteindelijk :)

Volgens mij kan niemand niets correct voorspelen als het gaat om crypto geld

Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca

• LED-Maniak
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 01:12
Dennahz schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 19:15:
Wat is het verschil met andere crypto als het veel potentie heeft?

Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.

• [Yellow]
  • Niet online
Betekenis 'Potentie': degene die dat zegt hoopt er miljonair mee te worden. :+

• Nikvdw
Verwijderd schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 18:56:
[...]

Dezelfde coin (1 stuks) kopen voor 0,00000001, 15 minuten wachten, order annuleren, 5 minuten later zijn je BTC weer terug.
Werkt niet :/

• two

two

DGCs omgezet in BTC en weer alles op QRK, denk dat die vannacht nog heel hard zou kunnen gaan.

Signature

• paskaal
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 12-01 08:26
Heb nu een aantal van mijn LTC omgezet in DGC en QRK, ben benieuwd wat ermee gebeurt. Heb hier al een aantal mensen uit DGC zien stappen, waarom eigenlijk? Wordt, hoogstwaarschijnlijk, net als QRK toegevoegd aan BTC38 morgen, right?

• two

two

paskaal schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 21:04:
Heb nu een aantal van mijn LTC omgezet in DGC en QRK, ben benieuwd wat ermee gebeurt. Heb hier al een aantal mensen uit DGC zien stappen, waarom eigenlijk? Wordt, hoogstwaarschijnlijk, net als QRK toegevoegd aan BTC38 morgen, right?
Niets over gehoord... Jammer. Anders was ik achteraf misschien toch bij DGC gebleven. Kan iemand dit hierboven bevestigen?

Signature

• Revaes
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 21-01 13:04
Ik wil bij kraken een order plaatsen om mijn btc te verkopen( iets boven de prijs van nu). Mijn btc balans zakt dan en ik bij eur balans (nu 0) zal stijgen. Ik wil echter ook nu vast een limit order plaatsen voor als de koers zakt. Ik krijg echter de melding dat ik niet genoeg funds heb. Dit klopt natuurlijk, maar ik wil dan ook alleen maar dat die order wordt uitgevoerd als de andere ook al is uitgevoerd, ander mag ie van mij gewoon failen. Het lukt dus alleen niet om deze constructie op te zetten.

Weet iemand of het mogelijk is om de order toch te plaatsen?

• LED-Maniak
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 01:12
Dat kan, met advanced orders :)

"conditional" moet je zoeken.

Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.

Pagina: 1 ... 40 ... 178 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Deze topic is bedoeld voor discussie over de handel en koersverloop van cryptocurrencies. Aangezien er nu een speciaal forum is voor cryptocurrencies kunnen voor specifieke vragen gewoon topics worden geopend (met in ogenschouw nemende de algemene regels voor het openen van topics - vragen die niet topicwaardig zijn zouden hier uberaupt niet gesteld moeten worden)

Discussies en ontwikkelingen aangaande MtGox gaarne bespreken in Mt.Gox - Huidige status en ontwikkelingen

Referral codes zijn niet toegestaan en worden onherroepelijk verwijderd conform Het algemeen beleid