Cryptocurrency - handel en koers Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 39 ... 178 Laatste
Acties:
  • 539.491 views

• Nikvdw
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 29-04-2025
Heeft er iemand een excel ofzo die je kan invullen met al je transacties zodat je toch beetje een zicht hebt wat je profit is.. Want heb de indruk als je met verschillende alt.coins bezig bent dat je al snel het overzicht verliest.
Alvast bedankt

• Rammstein
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 02-09-2025
ThinkPadd schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 01:24:
Wel echt balen dit, Kraken EN Cryptsy eruit. Kan helemaal niks op het moment....

Vraag me af of ik nog even wacht of maar naar bed ga.... Wil graag QRK hebben, heb zo'n idee dat daar veel potentie in zit, maarja als dit nog een uur of meer gaat duren....
Hoop dat je gewacht hebt met kopen :P

• Cliffie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15:17

Cliffie

Trompetslet

Spannend dagje, wanneer stappen we uit voor de dip :) Of komt er geen dip :P

17x DMEGC DM300-M156-60BK @ Enphase | 3300Wp Oost & 1800Wp West (Gouda)

• Fastclaimer
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 21-01 22:10
De dip mag beginnen, ik heb alle omgezet in dollars :P Behalve men quark dan.

• Dennahz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19:01

Dennahz

Life feels like hell should.

P.C.Simonis schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 00:44:
[...]

Blijft de vraag hoe serieus is die munt ..

Ik ben nu Phoenixcoins aan het minen.. Weliswaar met CPU, schiet niet echt op, maarja ik heb alleen Nvidia. Toch met 3 PC's al 20 muntjes verdiend in een dag :P
Zou eens de CUDAminer proberen, die is speciaal voor Nvidia en werkt dus ook stukken beter dan CGminer.

Twitter

• gise
  • Registratie: Juni 2007
  • Niet online
Wat denken jullie, is dit het begin van de weekenddip?

• Cliffie

Cliffie

Trompetslet

gise schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 08:15:
Mijn glazen bol is stuk :/

• gise
  • Registratie: Juni 2007
  • Niet online
ah, jammer man!

Koers op mt.Gox schoot net in ieder geval van $969 naar $907 in een fractie van 5 seconde, heeft zich nu iets gecorrigeerd rond de $940-950

Verwijderd

gise schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 08:15:
weekenddip? we gaan alleen maar omhoog nog

• Cliffie

Cliffie

Trompetslet

Vorige keer begon het na 15:00..... Zegt niks dus :)

Voor de zekerheid stap ik in fases uit. Kan beter een eventuele dip missen (dat het dus alleen maar stijgt), dan blijven zitten en geen geld hebben om op de dip in te kopen.

Verwijderd

Idd.. ik verkoop nu de helft van mijn btc, en vamiddag voor 3u iig de rest..
Dan afwachten :)

• mat.hi.as
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 13:37
Wat zou het mooi zijn als er helemaal geen weekenddip komt :9

Verwijderd

Dan stap ik weer op tijd in he.... Duh ;-)
Maar afgaand op de vorige weken is de kans groter dat hij wel komt..

Ik kan nu 800 euro winst pakken al, zou dus gek zijn als ik de dip nu dit laat verpesten ;)

• Marselaar
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 23-11-2025
Verwijderd schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 08:37:

Ik kan nu 800 euro winst pakken al, zou dus gek zijn als ik de dip nu dit laat verpesten ;)
Dan neem je dus aan dat er een correlatie is tussen weken die kort op elkaar volgen. Waar baseer je dat op? Het is waarschijnlijk een verwachting die je hebt, geen kans.

PSN: Marselaar

• Cliffie

Cliffie

Trompetslet

Verwijderd schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 08:37:

Precies! En als je niet uitstapt, moet je de hele rit uitzitten en hopen dat je nog wat fiat bij elkaar kan rapen om dan toch nog wat mee te profiteren :+

• Cliffie

Cliffie

Trompetslet

tammerat schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 08:40:
[...]

Dan neem je dus aan dat er een correlatie is tussen weken die kort op elkaar volgen. Waar baseer je dat op? Het is waarschijnlijk een verwachting die je hebt, geen kans.
Het is inderdaad een verwachting. Moet ook wel, want de glazen bollen waren overal uitverkocht ;(

Verwijderd

tammerat wilt graag voorspellingen horen middels een glazen bol :)

• Marselaar
Cliffie schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 08:43:
[...]

Het is inderdaad een verwachting. Moet ook wel, want de glazen bollen waren overal uitverkocht ;(
Ok, maar zo schreef hij het niet op. :-)

• Skeltenaer
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
Laten jullie je quarks dit weekend staan? Bitcoin staat nu redelijk dus ik zou volledig uit kunnen stappen voor een weekenddip..

• Rammstein
Dennahz schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 07:35:
[...]

Zou eens de CUDAminer proberen, die is speciaal voor Nvidia en werkt dus ook stukken beter dan CGminer.
Ah thanks.. ga eens even kijken :)

• Rammstein
Skeltenaer schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 09:00:
Laten jullie je quarks dit weekend staan? Bitcoin staat nu redelijk dus ik zou volledig uit kunnen stappen voor een weekenddip..
Volgens mij was de chinese markt een dag uitgesteld toch? Ik zou ze dus nog even laten staan tot vanavond :)

• rickiii
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 06-12-2025
.oisyn schreef op donderdag 12 december 2013 @ 21:28:
[...] Heb ik wat gemist, of interpreteer jij het verbod van laatst verkeerd?
Je hebt wat gemist. Goederen en diensten mogen in China niet met Bitcoin gekocht worden.

Mensen snappen volgens mij niet hoeveel impact dit werkelijk heeft. Bitcoin is bijna alleen waardevol als betaalmechanisme, al het andere is daarvan afgeleid. Iets is waardevol als het nuttig is en zeldzaam. Zodra je er niet meer mee mag betalen, dan is het nut er vanaf en gaat de vraag omlaag. Als je wil dat bitcoins waardevol blijven, dan moet je ervoor zorgen dat ze nuttig zijn....

Bitcoin heeft alleen toekomst als het gebruikt wordt, anders niet.
Goud heeft een imago, dat er de afgelopen duizend jaar mee betaald kon worden. Dus mocht er ooit een wereldwijde financiele ramp zijn, dan hebben we nog altijd goud als internationale standaard om mee te betalen. Als Bitcoin niet een soortgelijke status krijgt, wat voor nut heeft het dan nog?

Ik denk altijd heel goed na voordat ik iets stoms zeg

• Ernemmer
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
rickiii schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 09:06:
[...]

Je hebt wat gemist. Goederen en diensten mogen in China niet met Bitcoin gekocht worden.

Mensen snappen volgens mij niet hoeveel impact dit werkelijk heeft. Bitcoin is bijna alleen waardevol als betaalmechanisme, al het andere is daarvan afgeleid. Iets is waardevol als het nuttig is en zeldzaam. Zodra je er niet meer mee mag betalen, dan is het nut er vanaf en gaat de vraag omlaag. Als je wil dat bitcoins waardevol blijven, dan moet je ervoor zorgen dat ze nuttig zijn....

Goud heeft een imago, dat er de afgelopen duizend jaar mee betaald kon worden. Dus mocht er ooit een wereldwijde financiele ramp zijn, dan hebben we nog altijd goud als internationale standaard om mee te betalen. Als Bitcoin niet een soortgelijke status krijgt, wat voor nut heeft het dan nog?
Heb je hier een bron van, ik kan namelijk alleen iets vinden over dat Chinese banken niet mogen handelen in BTC.

• Lifelogger
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 16-01 22:48
Banken mogen niet in bitcoins handelen. Men mag er zelf wel gewoon mee betalen onderling, als ik het allemaal goed begrepen heb.
[...]

• majic
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 15-01 06:01
[...]

AFAIK is er een verduidelijking geweest van dat specifieke Bank-statement op diverse fora en kwam het er op neer dat het geen 'legal tender' is maar wél een wettig ruilmiddel. Dat juist door dat het niet door banken gebruikt mag worden meer vrijheid heeft gekregen ipv beperkende eisen welke de munt niet aan kan/wil voldoen. Het was dus positief niet negatief, was de strekking iig.

• rickiii
Ernemmer schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 09:08:
[...] Heb je hier een bron van, ik kan namelijk alleen iets vinden over dat Chinese banken niet mogen handelen in BTC.
Iedereen mag handelen in China, maar je mag er geen goederen of diensten mee betalen.
Daardoor wordt het effectief nutteloos, behalve als je er in het buitenland goederen mee wil betalen.
Daarmee lopen Chinese bedrijven geen risico om bitcoins te hebben als ze het ooit willen verbieden.

Presentatie CEO and Co-Found van BTC China Bobby Lee @ Las Vegas Inside Bitcoins conferentie
http://www.coinsiderthis....show-12-bitcoin-in-china/
Tenenkrommend hoe enorm hij doet alsof het positief is en hielen likt van de Chinese overheid.

• Lifelogger
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 16-01 22:48
Even zitten verdiepen in de dev coin. Zag hier er enkele keren iets over voorbij komen.

Wat ik uit de berichten begrijp zit er geen cap op en kun je onbeperkt door minen. Vraag me af of ik dit wel goed heb of niet. Lijkt me dat zo'n coin dan toch nooit veel waard kan worden? Of heb ik iets gemist?

• Dennahz

Dennahz

DGC = .00055!
Dik 2x zoveel als een paar dagen geleden. En het plafond is nog niet bereikt :)

En over dat gebeuren met China: don't worry. We hebben altijd nog Amerika en de rest van de wereld ;)

Twitter

• Skeltenaer
  • Niet online
P.C.Simonis schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 09:03:
[...]

Volgens mij was de chinese markt een dag uitgesteld toch? Ik zou ze dus nog even laten staan tot vanavond :)
Ah oke, tnx. Blijf ik er nog even aan vasthouden :)

• Nikvdw
Skeltenaer schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 09:19:
[...]

Ah oke, tnx. Blijf ik er nog even aan vasthouden :)
Men eerste alt.coin lijkt al meteen een winner :) hopelijk blijft het stijgen.

Houden jullie een dagboek bij van al jullie buys/sell, zoja, iemand een voorbeeld?

• Marselaar
Nikvdw schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 09:22:
[...]

Houden jullie een dagboek bij van al jullie buys/sell, zoja, iemand een voorbeeld?
Niet van alle buys/sells. Dat doet de exchange voor me. Ik hou wel in Excel bij wat de waarde is op een bepaald moment en hoeveel winst er op dat moment is. Ligt precies aan je informatiebehoefte.

Verwijderd

Van mij mogen BTC en LTC wel even crashen, kunnen mijn DGCs, Quarks en WDCs tegen een mooier cijfer cryptsy over. :9

Kommaarop met die weekenddip.

• Luuk
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Dennahz schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 09:19:
DGC = .00055!

En over dat gebeuren met China: don't worry. We hebben altijd nog Amerika en de rest van de wereld ;)
Die doet het erg leuk idd :9

• Marselaar
Koers stijgt langzaam. Weekendpiek gaat beginnen! :-)

Verwijderd

Dennahz schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 09:19:
DGC = .00055!

Was jij het die die tip hier gaf gisteren? Want ik heb daarmee 0.4 BTC verdient so far. Dus... Dankje. ;)

• NovapaX
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 13-01 20:28
Pff... dat lage volume op kraken is echt vreselijk irritant. Gooit mijn trailing-stops die ik instell steeds compleet in de war!
Vanacht heeft ie met dat kleine dipje mijn 2% stop getriggerd... verkocht op 642... gelukkig een kleine winst... maar toch.

1740Wp: 12xSF145-S @ Hosola 1600TL [pvoutput]
Sparql TV wiki

• Marselaar
NovapaX schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 09:39:
Pff... dat lage volume op kraken is echt vreselijk irritant. Gooit mijn trailing-stops die ik instell steeds compleet in de war!
Vanacht heeft ie met dat kleine dipje mijn 2% stop getriggerd... verkocht op 642... gelukkig een kleine winst... maar toch.
Moet je reclame maken voor Kraken, hoe fijn het wel niet handelt en hoe gemakkelijk je geld kunt storten en weghalen.

• NovapaX
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 13-01 20:28
Daar heb je zeker gelijk in.
Het feit dat je überhaupt zulk soort orders kan plaatsen is wel een enorm pluspunt van kraken.

Qua interface, duidelijkheid, snelheid (als ze up zijn) en mogelijkheden is er absoluut niets dat kan tippen aan kraken.

Moet het ook positief zien.... als hij vannacht veel harder had gecrasht had hij toch nog automatisch met winst verkocht voor me. Het is ook meer mijn eigen onervarenheid waardoor dit soort dingen gebeuren natuurlijk.

[ Voor 31% gewijzigd door NovapaX op 13-12-2013 09:50 ]

1740Wp: 12xSF145-S @ Hosola 1600TL [pvoutput]
Sparql TV wiki

• Cliffie

Cliffie

Trompetslet

NovapaX schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 09:49:
Daar heb je zeker gelijk in.
Het feit dat je überhaupt zulk soort orders kan plaatsen is wel een enorm pluspunt van kraken.

Qua interface, duidelijkheid, snelheid (als ze up zijn) en mogelijkheden is er absoluut niets dat kan tippen aan kraken.

Moet het ook positief zien.... als hij vannacht veel harder had gecrasht had hij toch nog automatisch met winst verkocht voor me. Het is ook meer mijn eigen onervarenheid waardoor dit soort dingen gebeuren natuurlijk.
:Y

• Dennahz

Dennahz

Verwijderd schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 09:37:
[...]

Was jij het die die tip hier gaf gisteren? Want ik heb daarmee 0.4 BTC verdient so far. Dus... Dankje. ;)
Jup :) Graag gedaan.
Zijn er hier nog meer mensen die de dogecoin minen? Ik mine er vooral wat voor de zekerheid, want ze promoten hem wel enorm, maar voor de rest vind ik dat hele sfeertje om die coin maar irritant en kinderachtig :p

Och ja, kan beter alvast een reserve hebben van 100k voor als het wat waard gaat worden :Y)

Twitter

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15:07
Dennahz schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 09:53:
[...]

Jup :) Graag gedaan.
Zijn er hier nog meer mensen die de dogecoin minen? Ik mine er vooral wat voor de zekerheid, want ze promoten hem wel enorm, maar voor de rest vind ik dat hele sfeertje om die coin maar irritant en kinderachtig :p

Och ja, kan beter alvast een reserve hebben van 100k voor als het wat waard gaat worden :Y)
Ik ben wel blij dat er met Dogecoin eindelijk een altcoin is die zichzelf niet serieus neemt. Dat zouden er meer moeten doen ^^

|| Vierkant voor Wiskunde ||

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Nu online
P.C.Simonis schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 07:25:
[...]

Hoop dat je gewacht hebt met kopen :P
Vanochtend om 6:30 bijna 122 QRK gekocht, koers was toen 0.00025999, precies op z'n laagst als ik de grafieken zo zie. Nu wachten wat de Chinezen gaan doen.

• posttoast
  • Laatst online: 13:23
ThinkPadd schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 10:11:
[...]

Vanochtend om 6:30 bijna 122 QRK gekocht, koers was toen 0.00025999, precies op z'n laagst als ik de grafieken zo zie. Nu wachten wat de Chinezen gaan doen.
Ik zit al de hele tijd te wachten op die Chinezen, maar volgens mij zitten ze in Peking inmiddels aan de vrimibo. Ik verwacht er niet veel meer van dus.

omniscale.nl

• Dennahz

Dennahz

QRK is nog niet actief op hun exchange, dus ze kunnen nog niks kopen. Hoop dat die gele rakkers ons niet teleurstellen!

Twitter

• posttoast
Dennahz schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 10:13:
QRK is nog niet actief op hun exchange, dus ze kunnen nog niks kopen. Hoop dat die gele rakkers ons niet teleurstellen!
Dat zou de 13e gebeuren toch? Als in: dat had al gebeurd moeten zijn?

Overigens van mijn kant ook even een "bedankt voor de tip" Dennahz. Heb gisteren ook wat DGC en QRK gekocht (in totaal voor 0.15BTC, dus gewoon wat leuk speelgeld) en zit inmiddels op de 0.19BTC. Best geinig dus. En uiteraard had ik er veel meer in moeten stoppen ;)

omniscale.nl

• Dennahz

Dennahz

Nee, vanmiddag pas blijkbaar. Om 15u hun tijd... dus volgens mij pas tegen vanavond hier.
In ieder geval de koers goed in de gaten houden. Hoop dat hij idd richting dollar vliegt.

Graag gedaan! :Y)

[ Voor 5% gewijzigd door Dennahz op 13-12-2013 10:19 ]

Twitter

Verwijderd

Wat raden jullie aan, nog wat qrk kopen nu of is het te laat?! :)

• posttoast
Dennahz schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 10:18:
Nee, vanmiddag pas blijkbaar. Om 15u hun tijd... dus volgens mij pas tegen vanavond hier.
In ieder geval de koers goed in de gaten houden. Hoop dat hij idd richting dollar vliegt.

Ben ik nou heel erg in de war? Het is in China toch later dan hier?

omniscale.nl

• Cliffie

Cliffie

Trompetslet

posttoast schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 10:21:
[...]

Ben ik nou heel erg in de war? Het is in China toch later dan hier?
Klopt. Daar is het al 15:00 geweest.

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 28-12-2025
Net nog qrk gekocht. Hopen dat hij richting de dollar gaat, of beter... doe maar net als LTC :P

• Rannasha
Dennahz schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 10:18:

Het is nu 17:20 in Beijing. Einde werkdag dus.

Overigens is het goed mogelijk dat het verwachte effect van de listing op die chinese exchange allang in de prijs verwerkt zit en dat er dus niet veel beweging zal zijn wanneer de listing daadwerkelijk plaatsvindt.

• Nikvdw
Ik heb een deel van men DGC verkocht om QRK te kopen
(ik wacht om BTC bij te kopen tot hij hopelijk zakt vant weekend).
maar de DGC gaat wel heel hard, bijna + 30% op een nacht, terwijl QRK redelijk stabiel blijft :(

• Luuk
  • Niet online
Nikvdw schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 10:32:
Ik heb een deel van men DGC verkocht om QRK te kopen
(ik wacht om BTC bij te kopen tot hij hopelijk zakt vant weekend).
maar de DGC gaat wel heel hard, bijna + 30% op een nacht, terwijl QRK redelijk stabiel blijft :(
Daarom hou ik nog even vast aan mijn DGC..
ik zit zelf te denken om een voorraadje Zetacoin (ZET) te verkopen en daarvoor QRK te kopen..

• Azrou
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 27-12-2024
Hoe zit het met BITbar, hoe kan die coin op ruim 80 dollar zitten? (al weken)

Kan iemand dit verklaren?

• Arsenius
  • Registratie: November 2005
  • Niet online
Bitcoin aan het uptrenden op Mt.Gox.

• posttoast
Wat doet jullie dan allemaal denken dat QRK nog omhoog gaat schieten? Van China hoeven we het, gezien het tijdstip, niet meer te hebben lijkt me toch?

omniscale.nl

• Rannasha
Azrou schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 10:37:
Hoe zit het met BITbar, hoe kan die coin op ruim 80 dollar zitten? (al weken)

Kan iemand dit verklaren?
Het totale aantal Bitbar is vrij laag.

De prijs van een coin is niet heel relevant als losstaand gegeven. Want je hebt coins die met miljarden tegelijk beschikbaar zijn en coins waar er uiteindelijk maar 1 van zal zijn (OneCoin... ja het bestaat). De market-cap is een veel nuttigere statistiek dan coin-prijzen.

• Luuk
  • Niet online
posttoast schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 10:38:
Wat doet jullie dan allemaal denken dat QRK nog omhoog gaat schieten? Van China hoeven we het, gezien het tijdstip, niet meer te hebben lijkt me toch?
Geef die Chinezen even de tijd om QRK te ontdekken he :)

• Rannasha
G-PHREAK schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 10:42:
[...]

Geef die Chinezen even de tijd om QRK te ontdekken he :)
Alsof ze die nog niet "ontdekt" hebben.

Bter is een Chinese exchange waar QRK al een tijdje te verhandelen is. Daarnaast wordt Cryptsy niet gefilterd door de Great Firewall of China.

Er wordt net gedaan alsof de listing op btc38 een soort "eureka" moment wordt voor QRK. Denk dat dat tegen gaat vallen.

• Azrou
Devcoin is ook aardig bezig...een munt om in de gaten te houden...

• Nikvdw
Azrou schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 11:03:
Devcoin is ook aardig bezig...een munt om in de gaten te houden...
Blijkbaar enkel voor LTC en niet BTC

• Azrou
Nikvdw schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 11:07:
[...]

Blijkbaar enkel voor LTC en niet BTC
Hoe bedoel je?

in vergelijking met usd/eur zijn ze lekker bezig...

• Nikvdw
Azrou schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 11:08:
[...]

Hoe bedoel je?

in vergelijking met usd/eur zijn ze lekker bezig...
Op cryptsy kan je enkel DVC kopen met LTC, niet met BTC, en dat heb ik voorlopig nog niet :)

• Azrou
Ja dat klopt idd....

• Falch
  • Laatst online: 21-01 21:06
Toch opvallend veel up trending van allerlei vage altcoins op het moment; kijk bijv eens naar Casinocoin, Royalcoin, Worldcoin en Digitalcoin.

Ik kan er geen goede verklaring voor geven.

Trouwens, zou Quark volgende week niet genoemd gaan worden in een of ander financial report van Max Keiser/Bill Still? Toen die het vorige keer over Litecoins hadden verviervoudigde de koers volgens mij. 8)7 8)7

• RedPixel
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21-01 21:41
Nikvdw schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 11:10:
[...]

Op cryptsy kan je enkel DVC kopen met LTC, niet met BTC, en dat heb ik voorlopig nog niet :)
Maar je kunt met je BTC wel een aantal LTC kopen om direct weer DVC te kopen O-)

I see red pixels.

• Nikvdw
wwwhizz schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 11:16:
[...]

Maar je kunt met je BTC wel een aantal LTC kopen om direct weer DVC te kopen O-)
Idd, maar heb geen vrije BTC meer op Cryptsy, zit allemaal in QRK & DGC :)
Ik wacht tot (hopelijk) de koers zakt dit weekend om BTC bij te kopen op Kraken.

• Azrou
Waarom denkt iedereen dat de koers elk weekend enorm zakt? graag link naar de webshop waar ik dezelfde glazen bol kan verkrijgen.

• Ethirty
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 19:55

Ethirty

Who...me?

Topicstarter
Azrou schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 11:21:
Waarom denkt iedereen dat de koers elk weekend enorm zakt? graag link naar de webshop waar ik dezelfde glazen bol kan verkrijgen.
Is slechts een voorspelling nadat dit de laatste 2 weken ook het geval was. Niks is zeker :)

An investment in knowledge always pays the best interest - Benjamin Franklin

• Fastclaimer
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 21-01 22:10
Azrou schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 11:21:
Hij doet het nu al een aantal weken oprij, waarschijnlijk omdat re geen geld op de exchanges bij komt. Maarja ik weet het het verleden bied geen garantie voor de toekomst.

• Falch
Even een kort vraagje over Kraken: de beperkingen van deposits/withdrawals (ben nu zelf tier 3 maar heb aldaar nog niet gehandeld) gelden die alleen voor fiat (euro/USD)? Met andere woorden, is het wel mogelijk om onbeperkt BTC/LTC/etc te depositen en te withdrawen (van en naar offline wallet)?

• Tourniquet
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21-01 22:11

Tourniquet

Hiya, fellas!

Fastclaimer schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 11:22:
[...]

Hij doet het nu al een aantal weken oprij, waarschijnlijk omdat re geen geld op de exchanges bij komt. Maarja ik weet het het verleden bied geen garantie voor de toekomst.
Dat het de afgelopen 3 weekenden gebeurde geeft nog geen garanties idd, we hebben in het verleden ook wel behoorlijke koersstijgingen juist in het weekend gehad.

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

• mat.hi.as
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 13:37
Falch schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 11:28:
Even een kort vraagje over Kraken: de beperkingen van deposits/withdrawals (ben nu zelf tier 3 maar heb aldaar nog niet gehandeld) gelden die alleen voor fiat (euro/USD)? Met andere woorden, is het wel mogelijk om onbeperkt BTC/LTC/etc te depositen en te withdrawen (van en naar offline wallet)?
Nee, ook daar zit je aan dezelfde limiet.

• orf
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21:47

orf

Ik ben nog Tier 2 en heb daar gewoon dezelfde limiet als voor fiat. (nu 2,29btc)

• Rannasha
Nee, de beperking geldt ook voor crypto-currencies. Die worden op het moment van deposit/withdrawal omgerekend naar USD en met je limiet verrekend.

• chrisO
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21-01 16:21
Fastclaimer schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 11:22:
[...]

Inmiddels heeft iedereen geld opzijgelegd of vrijgemaakt voor het weekend . Veel mensen verwachten weer een dip dit weekend net zoals de afgelopen weken, waardoor ik denk dat we dit weekend geen dip krijgen. Misschien krijgen we zelfs een stijging als blijkt dat de dip uitblijft en de mensen die hun bitcoins verkocht hebben om geld vrij te maken voor het weekend, besluiten hun bitcoins weer terug te kopen.

• Skeltenaer
  • Niet online
Gaat Quarkcoin nou ineens? http://coinmarketcap.com/
Zie het nog niet op BTer terug.

EDIT: al weer iets terug gezakt, ging wel even heel hard.

[ Voor 26% gewijzigd door Skeltenaer op 13-12-2013 12:10 ]

• Azrou
Skeltenaer schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 11:59:
Gaat Quarkcoin nou ineens? http://coinmarketcap.com/
Zie het nog niet op BTer terug.

EDIT: al weer iets terug gezakt, ging wel even heel hard.
hij schommelt heel de ochtend al op $0,25/0,26

dus ik vraag me af wat jij zag?

• Skeltenaer
  • Niet online
Azrou schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 12:19:
[...]

hij schommelt heel de ochtend al op $0,25/0,26

dus ik vraag me af wat jij zag?
Hij leek de hele ochtend langzaam te dalen. http://www.cryptocoinchar...air/qrk/btc/coins-e/today
Dacht dat hij misschien op de exchange kwam gezien de laatste piek.

• two
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 11:37

two

Quark gaat nog niet zo hard als gehoopt... We zullen zien.

Signature

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:31

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Beste meneer Eijffinger heeft zijn vorige column opgevolgd nav de vele reacties die hij erop kreeg.
Op mijn vorige column heb ik vele reacties ontvangen van 'bitcoin believers' die beweren dat de voorraad bitcoins voor eeuwig vastligt op 21 miljoen en ook in de toekomst nooit te verhogen is. Sommigen vergeleken het met de goudvoorraad die naar hun mening ook voor eeuwig vastligt. Niets is minder waar! Het verleden heeft aangetoond dat als de goudprijs maar hoog genoeg is, het aantrekkelijk is om nieuwe goudmijnen te ontsluiten. Dat geldt ook voor de 'bitcoin miners'. Indien de koers van de bitcoin maar hoog genoeg is, zal het lonend zijn om meer geavanceerde computers in te zetten om het algorithme te breken en de voorraad bitcoins verder op te blazen. Daarnaast is de speculatie in bitcoins ook niet bevorderlijk voor de acceptatie van de digitale munt als rekeneenheid. Daarnaast heeft de beslissing van de Chinese regering om de handel in bitcoins te verbieden ook niet echt geholpen. Anderen merkten op dat de grote centrale banken - vooral die in de VS, het VK en Japan - de geldhoeveelheid zodanig hebben opgeblazen dat zij meer vertrouwen in de waarde van de dollar, het pond en de yen hebben en voor inflatie vrezen. De waarde van de euro wordt ook zelfs niet meer vertrouwd. Wellicht verklaart het wantrouwen in de huidige valuta's de opkomst van de bitcoin en alternatieve munten, zoals het regiogeld. Waarom worden centrale banken niet meer vertrouwd? Dat komt omdat politici sinds het begin van de crisis steeds meer grip hebben gekregen op centrale banken en onder druk hebben gezet om de economie te stimuleren door het opblazen van de geldhoeveelheid. In de laatste vijf jaar is de inflatie steeds hoger geweest dan de beleidsrentes en dus de spaarrentes in de westerse landen. Dat noemen economen financiële repressie en betekent dat reële waarde van uw spaartegoeden en pensioenvermogen afneemt. Wie spaart, wordt gestraft en wie schulden maakt, wordt beloond. Dat is nodig omdat de overheden in deze landen zelf hun schulden moeten afbouwen en daarbij is wat inflatie best handig. Hoe lang zal de periode van financiële repressie nog aanhouden? Ik vrees dat deze periode nog zeker vijf jaar gaat duren en misschien nog wel langer. Spaarders en (toekomstige) gepensioneerden, maak uw borst maar alvast nat. Met dank aan onze politici!
Afbeeldingslocatie: http://www.myfacewhen.net/uploads/989-jackie-chan-rage.png

[ Voor 81% gewijzigd door .oisyn op 13-12-2013 12:48 ]

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

• Rannasha
.oisyn schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 12:47:
Beste meneer Eijffinger heeft zijn vorige column opgevolgd nav de vele reacties die hij erop kreeg.

[...]

[afbeelding]
Dat geldt ook voor de 'bitcoin miners'. Indien de koers van de bitcoin maar hoog genoeg is, zal het lonend zijn om meer geavanceerde computers in te zetten om het algorithme te breken en de voorraad bitcoins verder op te blazen.
Hij had deze zin veel korter formuleren door te zeggen:
Ik snap niet hoe het werkt.

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Deze meneer heeft er m.i. niet zoveel van begrepen. Maar zie ik het nou goed, is zijn foto ooit in MS Paint als .gif opgeslagen? Zo ziet de compressie er in ieder geval uit :D :'( :D

• rickiii
[...]
[afbeelding]
Laat hem lekker. Bitcoin doet z'n ding en als mensen het niet willen gebruiken, dan heeft het voor hun ook geen waarde. Als het echt zo'n goede uitvinding is, dan blijft het wel bestaan ondanks verspreiding van zulke valse informatie. Iemand die zo trots zijn onwetendheid tentoonstelt valt niet over te halen met woorden.... als er over een paar jaar nog steeds veel betalingen worden gedaan met Bitcoin, dan zal hij z'n stelligheid vanzelf wel intrekken.

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:31

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Waarom? Het wil er bij mij niet in dat een hoogleraar zich zo slecht inleest in een onderwerp voor hij er uitlatingen over doet. Dat het dan toevallig over Bitcoin gaat doet er verder weinig toe. Dus nee, ik laat hem lekker niet. :)

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

• Cliffie

Cliffie

Trompetslet

.oisyn schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 12:57:
[...]

Waarom? Het wil er bij mij niet in dat een hoogleraar zich zo slecht inleest in een onderwerp voor hij er uitlatingen over doet. Dat het dan toevallig over Bitcoin gaat doet er verder weinig toe. Dus nee, ik laat hem lekker niet. :)
Offtopic: je avatar is geweldig :P Alleen heb je 'em ingekort?

• FaceDown
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 20-01 23:41

FaceDown

Storende factor.

[...]

Eens. Een hoogleraar die publiekelijk onwaarheden verkondigt hoort naast meneer Steur op het bankje. :)

Edit; De weekendcrash is ingezet. Sell everything you've got people! En koop goedkoop terug op zondag :)

[ Voor 10% gewijzigd door FaceDown op 13-12-2013 13:06 ]

Groetjes, FaceDown.

Verwijderd

Het is trouwens vrijdag de 13e! WhOhahaha :o

Enorme weekend dip please :*)

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Verwijderd schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 13:14:
Het is trouwens vrijdag de 13e! WhOhahaha :o

Enorme weekend dip please :*)
En als je dat een minuut eerder had getypt was het ook nog 13:13 geweest ;)

Groetjes, FaceDown.

• rickiii
Als je dat zo belangrijk vindt, dan zou ik het serieuzer aan te pakken en niet door wat boze reacties te sturen naar zijn e-mail adres. Bied eventueel aan om samen met hem de whitepaper en werking goed uit te leggen. Luister naar eventuele zorgen die hij heeft en adresseer die door uit te leggen hoe het netwerk dit tot nu toe heeft opgepakt. Hij kan dan eventueel zelf inzien of hij bepaalde dingen over het hoofd zag ... Hij is hoogleraar financiële economie dus zal echt wel wat dingetjes weten die wij niet weten.

• Caballeros
  • Registratie: November 2008
  • Niet online
[...]

Niet alleen over bitcoin, over goud slaat hij de plank ook mis.
Ik snap alleen niet dat hij niet harder schreeuwt over de problemen met de wereldeconomie, daar lijkt hij toch wel wat beter zicht op te hebben.

• Nikvdw
BTC is serieus aant zakken op Kraken ( 669->645)

• posttoast
Nikvdw schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 13:23:
BTC is serieus aant zakken op Kraken ( 669->645)
Dit valt voor mij nog onder "schommelen" hoor :) Kijk maar naar de grafiek van de afgelopen uren.

omniscale.nl

• Falch
mat.hi.as schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 11:30:
[...]

Nee, ook daar zit je aan dezelfde limiet.
Hmm dat kan toch zeer beperkend zijn. Maar goed, voorlopig hebben het nog niet over zulke bedragen. :P

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

posttoast schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 13:25:
[...]

Dit valt voor mij nog onder "schommelen" hoor :) Kijk maar naar de grafiek van de afgelopen uren.
Ik lees anders net in de troll box op BTC-e dat we een major crash gaan beleven :+

Groetjes, FaceDown.

• Falch

"Daarnaast heeft de beslissing van de Chinese regering om de handel in bitcoins te verbieden ook niet echt geholpen."

[afbeelding]
Dit is gewoon pertinent niet waar.

• posttoast
FaceDown schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 13:32:
[...]

Ik lees anders net in de troll box op BTC-e dat we een major crash gaan beleven :+
OEI! Nou, goed dat je het zegt. Ik heb alles verkocht!

omniscale.nl

• Azrou
FaceDown schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 13:32:
[...]

Waarop baseren ze dat? Glazenbol 24506IK (blauwe x4 editie), waarbij je in de hoofden van alle handelaren kunt kijken?

Dit is gewoon self fulfilling prophecy!! (mocht de crash komen ;) )

n.b.: ik zal en moet die glazen bol vinden. :+

• Bonez0r
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 09-01-2025

[...]

[afbeelding]
Simpel, door zo te trollen haalt hij een enorm aantal mensen naar de metro site. Meer hits --> profit!! Dezelfde tactiek wordt ook op youtube bijvoorbeeld vaak gebruikt. Als je mensen maar kwaad genoeg maakt dan komen ze vanzelf naar je toe om je eens goed de waarheid te vertellen. En het werkt!

Maar ik herinner me dat eerste artikel van hem, hij lijkt ook gewoon een agenda tegen bitcoin te hebben. Nou ja, we zullen zien wie er gelijk krijgt.

There go the goddamn brownies.

Verwijderd

Waarom plaatsen mensen kooporders op laten we zeggen 980 als er verkooporders open staan op <930 ?
Pagina: 1 ... 39 ... 178 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Deze topic is bedoeld voor discussie over de handel en koersverloop van cryptocurrencies. Aangezien er nu een speciaal forum is voor cryptocurrencies kunnen voor specifieke vragen gewoon topics worden geopend (met in ogenschouw nemende de algemene regels voor het openen van topics - vragen die niet topicwaardig zijn zouden hier uberaupt niet gesteld moeten worden)

Discussies en ontwikkelingen aangaande MtGox gaarne bespreken in Mt.Gox - Huidige status en ontwikkelingen

Referral codes zijn niet toegestaan en worden onherroepelijk verwijderd conform Het algemeen beleid