Cryptocurrency - handel en koers Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 178 Laatste
Acties:
  • 538.709 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickiii
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-10 12:56
pposthoorn schreef op zondag 01 december 2013 @ 15:34:
[...] Ik volg je even niet meer. Ik kan mijn bitcoins in mijn wallet toch omzetten in geld?
Nee je kunt met een private key een transactie aanmaken in ruil voor geld. Maar nergens staat dat jij het recht hebt om dat te doen. Als twee mensen dezelfde private key kennen, dan hebben ze daar dus op dit moment evenveel recht op. Ik verwacht nog wel interessante rechtzaken hierover.
Sorry maar dat vind ik gewoon onzin, betalen is een transactie, en in die transactie gaan er bitcoins van mijn bezit naar jou bezit (en waarschijnlijk iets anders van jou bezit naar mijn bezit).
De transactie is uiteindelijk hetgene dat waarde heeft, niet de bitcoins. Iedereen heeft alle bictoins op zijn computer staan.. Er was laatst een kerel die zijn computer verkocht met daarop een kopie van een wallet met toegang tot 1000 bitcoins. Wie heeft er dan recht op? De orginele eigenaar van de computer? Of de nieuwe eigenaar? Of de persoon die ze als eerst uitgeeft? En als dit 2 jaar later gebeurt, wie moet er dan vermogensrendementsheffing betalen over de afgelopen jaren? Wat als deze twee partijen niet in hetzelfde land wonen? Het kan behoorlijk complex worden. Moet er dan een boete worden betaald over het exporteren van meer geld dan legaal toegestaan?
.oisyn schreef op zondag 01 december 2013 @ 15:42:
Het is een nutteloze discussie waarbij men denk met technische argumenten een loophole te kunnen vinden in de regels van de belastingdienst, zonder dat men echt verstand heeft van die regels.
Ik vind het niet nutteloos, want het lijkt mij daadwerkelijk anders, maar je hebt gelijk dat ik niet genoeg verstand heb van de regels om iets met zekerheid te kunnen stellen. Het klinkt mij op dit moment alleen erg onrechtvaardig en eenzijdig in de oren. Als je geen bescherming krijgt op het recht, waarom moet je er dan belasting over betalen? Het is trouwens onwaarschijnlijk dat ik ooit in een situatie kom dat ik bezwaar aan hoef te tekenen. Het is puur hypothetisch.

Ik denk altijd heel goed na voordat ik iets stoms zeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
rickiii schreef op zondag 01 december 2013 @ 16:26:
[...]

Nee je kunt met een private key een transactie aanmaken in ruil voor geld. Maar nergens staat dat jij het recht hebt om dat te doen. Als twee mensen dezelfde private key kennen, dan hebben ze daar dus op dit moment evenveel recht op. Ik verwacht nog wel interessante rechtzaken hierover.
Zelfde als een kluisje bij de bank met bijvoorbeeld goud waar twee personen toegang tot hebben.
[...]

De transactie is uiteindelijk hetgene dat waarde heeft, niet de bitcoins. Iedereen heeft alle bictoins op zijn computer staan.. Er was laatst een kerel die zijn computer verkocht met daarop een kopie van een wallet met toegang tot 1000 bitcoins. Wie heeft er dan recht op? De orginele eigenaar van de computer? Of de nieuwe eigenaar? Of de persoon die ze als eerst uitgeeft? En als dit 2 jaar later gebeurt, wie moet er dan vermogensrendementsheffing betalen over de afgelopen jaren? Wat als deze twee partijen niet in hetzelfde land wonen? Het kan behoorlijk complex worden. Moet er dan een boete worden betaald over het exporteren van meer geld dan legaal toegestaan?
1. Die transactie zorgt ervoor dat effectief de bitcoins van eigenaar veranderen. De exacte techniek erachter is irrelevant.

2. Hetzelfde als wanneer jij een sleuteltje die toegang geeft tot een kluis met een staaf goud erin weggooit.

Dit zijn echt geen nieuwe voorbeelden die enkel door bitcoins mogelijk zijn. En het zijn zeker geen redenen waarom je er geen belasting over zou moeten betalen.
[...]

Ik vind het niet nutteloos, want het lijkt mij daadwerkelijk anders, maar je hebt gelijk dat ik niet genoeg verstand heb van de regels om iets met zekerheid te kunnen stellen. Het klinkt mij op dit moment alleen erg onrechtvaardig en eenzijdig in de oren. Als je geen bescherming krijgt op het recht, waarom moet je er dan belasting over betalen? Het is trouwens onwaarschijnlijk dat ik ooit in een situatie kom dat ik bezwaar aan hoef te tekenen. Het is puur hypothetisch.
Hoe is in hemelsnaam het onrechtvaardig en eenzijdig dat BTC net als alle andere soortgelijke zaken worden behandelt?
Kid Buu schreef op zondag 01 december 2013 @ 15:06:
Ergens kan ik mij ook wel in vinden wat rickiii zegt. Een vermogenspositie peilen op zo'n fluctuerende en instabiele koers is gewoon zwaar ten nadele van de belastingplichtige.
Waarom? Enkel als de koers instort is het negatief van de belastingplichtige. Als hij hoger wordt is het positief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zagre
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 23-09 19:26
Rannasha schreef op zondag 01 december 2013 @ 15:40:
[...]

Kraken en Bitonic zijn beide prima sites. Beiden betalen binnen 1-2 werkdagen uit. Ze functioneren echter wel volledig anders:
- Kraken is een volwaardige exchange, waar je geld of coins stort en daar vervolgens mee kunt handelen. Je hebt de mogelijkheid tot complexe orders, grafieken, enz... Je moet je echter wel laten verifieren voordat je kunt handelen.
- Bitonic is een simpele aan-/verkoop site. Zij bieden je een prijs en die is "take it or leave it". En die prijs is vaak minder goed dan wat je op Kraken krijgt. Het is echter wel een stuk makkelijker: je hoeft je niet te registeren en met een paar klikken heb jeen aankoop of verkoop order geplaatst.
allemaal bedankt voor de reacties!

maar op bij kraken tier 2 te worden hoef ik dan allen maar mijn geboortedatum en woonplaats in te vullen? of moet ik eerst daar met 2000 usd gehandelt hebben?

en kan ik dan met kraken mijn verdiende geld naar een paypal of Rabobank rekening sturen?

[ Voor 4% gewijzigd door Zagre op 01-12-2013 18:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wetsteyn
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 21-03 10:11
Opzich wel komisch om te zien dat er nu een hoop mensen investeren in Mining, ik ben er eigenlijk vanaf dit jaar mee begonnen en zover ik heb nagevraagd mag je onder de 15.000 euro per jaar "extra" op je bankrekening krijgen, hoe je dat doet kan op verschillende manieren natuurlijk..want als ik mijn inboedel verkoop voor dat bedrag "bij wijze van spreken" heeft de belastingdienst er niks mee te maken, ik moet het alleen niet in 1x op mijn rekening zetten.

8*250wp Garage 12*290wp Zolder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickiii
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-10 12:56
Sissors schreef op zondag 01 december 2013 @ 17:53:
[...] Zelfde als een kluisje bij de bank met bijvoorbeeld goud waar twee personen toegang tot hebben.
Hou er rekening mee dat een derde persoon het goud erin gestopt kan hebben. En de kluisjes staan nergens geregistreerd op naam van de sleutelhouders. Sterker nog, de persoon die de transactie maakt, maakt ze aan en ze staan vervolgens op de computer van iedereen. Dus nee niet hetzelfde.
Hoe is in hemelsnaam het onrechtvaardig en eenzijdig dat BTC net als alle andere soortgelijke zaken worden behandelt?
Omdat ik het idee heb dat je daarbij alle bescherming en rechten hoort te krijgen zoals bij andere vormen van vermogen. Ik ben wel benieuwd naar de mening van mensen hier.

Hoe worden bitcoins gerekend als vermogen?
  • Roerende zaken (goud en zilver)
  • Vermogensrecht (bankrekening of aandelen in een bedrijf)
  • Geen van beide
Stem: http://poll.pollcode.com/4434197
(ik begrijp de wet misschien niet voldoende, dus als je me wil corrigeren in deze opties, dan hoor ik het graag)
Waarom? Enkel als de koers instort is het negatief van de belastingplichtige. Als hij hoger wordt is het positief.
Dat vind ik inderdaad ook geen goed argument.

[ Voor 5% gewijzigd door rickiii op 01-12-2013 18:51 ]

Ik denk altijd heel goed na voordat ik iets stoms zeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-10 20:46

Dennahz

Life feels like hell should.

wetsteyn schreef op zondag 01 december 2013 @ 18:11:
Opzich wel komisch om te zien dat er nu een hoop mensen investeren in Mining, ik ben er eigenlijk vanaf dit jaar mee begonnen en zover ik heb nagevraagd mag je onder de 15.000 euro per jaar "extra" op je bankrekening krijgen, hoe je dat doet kan op verschillende manieren natuurlijk..want als ik mijn inboedel verkoop voor dat bedrag "bij wijze van spreken" heeft de belastingdienst er niks mee te maken, ik moet het alleen niet in 1x op mijn rekening zetten.
Voilla. De belastingdienst heeft er geen zak mee te maken. De Bitcoin is er toch juist om alles te regelen zonder banken en overheden? Die bemoeienissen zorgen alleen maar voor ellende.

En dan ga je je druk maken om die wetjes... beetje krom ;)
Ikzelf zorg wel dat ik mooi onder die 20k (of wat het dan ook maar moge zijn in België) blijf. Desnoods zet ik alles op 31/12 weer om naar coins en stort ik het in januari weer terug. Geen haan die er naar kraait.

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een vraagje, ik krijg mijn zeta wallet met geen mogelijkheid aan de gang om de blokken binnen te halen zodat dat wallet up-to-date is. Heeft iemand een link naar een goede uitleg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethirty
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 11:03

Ethirty

Who...me?

Topicstarter
Het is wachten tot de eerste regelgeving een feit is. Daarna is het officieel belastingontduiking ;)
Of je het er nu mee eens bent of niet. Je gaat ook niet al je coins afstoten of weggeven om onder de grens te blijven als ze straks ineens 10mln waard zijn. If so, let me know :P

#team_UTC+1

An investment in knowledge always pays the best interest - Benjamin Franklin
You can call me McOverloper  Mini '12 i7/16/256  Air '13 i5/8/256  iPad mini 5 64GB  iPhone SE 128GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dv2
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 12-08 21:16

dv2

Zo de btc en de ltc zijn aardig aan het zakken zeg, net nu ik een paar dagen geleden ingekocht heb. Ben benieuwd of het door Thanksgiving komt, het is in ieder geval aardig rustig op het moment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supayoshi
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 11:17
Misschien toch een topic voor belasting regels omtrend bitcoins? Gaat niet echt over trading zo, beetje vervelend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz

Dennahz

supayoshi schreef op zondag 01 december 2013 @ 18:54:
Misschien toch een topic voor belasting regels omtrend bitcoins? Gaat niet echt over trading zo, beetje vervelend.
En dan misschien ook ééntje over minen en de gevaren ervan (keyloggers in zelfgemaakte versies van minerd en cgminer bij nieuwe coins....).

Mod, wat denk je?

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supayoshi
Inderdaad, dat s wel een goede maybe ;) btw, cgminer kan je toch het beste van github halen en anders, van http://ck.kolivas.org/apps/cgminer/

Ik wist neit dat je voor andere coins een andere cgminer nodig had? :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dv2

dv2

Dennahz schreef op zondag 01 december 2013 @ 18:56:
[...]

En dan misschien ook ééntje over minen en de gevaren ervan (keyloggers in zelfgemaakte versies van minerd en cgminer bij nieuwe coins....).

Mod, wat denk je?
Goed idee! Nu loopt het indd een beetje door elkaar met alle discussies over belastingen hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dv2 schreef op zondag 01 december 2013 @ 18:50:
Zo de btc en de ltc zijn aardig aan het zakken zeg, net nu ik een paar dagen geleden ingekocht heb. Ben benieuwd of het door Thanksgiving komt, het is in ieder geval aardig rustig op het moment
Als Cryptsy sneller zou zijn, dan is er vast ook wel meer handel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz

Dennahz

supayoshi schreef op zondag 01 december 2013 @ 18:58:
Inderdaad, dat s wel een goede maybe ;) btw, cgminer kan je toch het beste van github halen en anders, van http://ck.kolivas.org/apps/cgminer/

Ik wist neit dat je voor andere coins een andere cgminer nodig had? :S
Sommige coins hebben net even een ander algoritme. Zo ook de QRK en SKC coin. De originele versies ondersteunen dit niet. Misschien inmiddels wel hoor...

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supayoshi
ah jah ;) tof! thnx voor de info, wordt steeds wijzer hierover. :3 Thnx Dennahzzzz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin740
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 22-03-2024
De koersen dalen, de Bitcoins worden gedumpt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supayoshi
;) maybe not maybe they are, panic is awesome ;) of het komt door thanksgiving en weekend ;) ben benieuwd morgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethirty

Ethirty

Who...me?

Topicstarter
Persoonlijk denk ik dat discussies over de noodzaak van belastingen beter in het algemene Bitcoin topic kunnen. Maar het staat je vrij om contact te zoeken met een mod en zelf en topic hierover te beginnen ;) Ik weet niet of een mod elk bericht leest, dus tussen neus en lippen door vragen of de mod het ermee eens is gaat waarschijnlijk geen reactie geven.
Martin740 schreef op zondag 01 december 2013 @ 19:08:
De koersen dalen, de Bitcoins worden gedumpt....
Iedereen moet zijn dure black friday aankopen financieren. Hopen dat de markt maandag weer aantrekt.

#team_UTC+1

You can call me McOverloper  Mini '12 i7/16/256  Air '13 i5/8/256  iPad mini 5 64GB  iPhone SE 128GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masterrobo
  • Registratie: Augustus 2010
  • Nu online
Woow China gaat ook hard naar beneden: http://bitcoinwisdom.com/markets/btcchina/btccny

Bitonic inkoopprijs ook onder de 700!

[ Voor 19% gewijzigd door masterrobo op 01-12-2013 19:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin740
  • Laatst online: 22-03-2024
masterrobo schreef op zondag 01 december 2013 @ 19:14:

Bitonic inkoopprijs ook onder de 700!
751,27 gewoon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masterrobo
  • Nu online
Ik bedoel de inkoop van Bitonic zelf.
699,52

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethirty

Ethirty

Who...me?

Topicstarter
MtGox zat net ruim onder de $1000, maar zit inmiddels al weer bijna op de $1100. Moelijk voorspellen wat er gebeurt op dit moment.

#team_UTC+1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedyjules07
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-02 01:45
Holy moly Quarkcoins van $0.06 naar $0.24. Ik zat maar te wachten op m'n Kraken funding, nu maar alvast via Bitonic aangeschaft. Denk niet dat ze meer op het oude niveau van +- $0.06 komen of heeft iemand daar een andere mening over?

BF3/4: BlackNinjaKapow PSN: SirDexterMorgan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethirty

Ethirty

Who...me?

Topicstarter
Overall zie je dat alle koersen van alle coins een stijgende lijn vertonen. Wachten op een prijsval is in de meeste gevallen zonde van tijd en geld. Als die niet komt moet je alleen maar duurder instappen. Maar je ziet nu ook dat Litecoin een stap terug heeft moeten doen sinds de prijsexplosie van enkele dagen terug.

#team_UTC+1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn19
  • Laatst online: 28-07 12:47
Wat verwachten jullie m.b.t. Bitcoin. Morgen krabbelen de prijzen weer omhoog als alle deposits weer verwerkt zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dv2

dv2

Ethirty schreef op zondag 01 december 2013 @ 19:27:
Wachten op een prijsval is in de meeste gevallen zonde van tijd en geld.
Niet altijd.Ik ben 3 dagen geleden in de Bitcoin gestapt, maar in mijn geval was wachten dus wel een beter idee geweest, echter dacht ik op dat moment ook hetzelfde..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethirty

Ethirty

Who...me?

Topicstarter
dv2 schreef op zondag 01 december 2013 @ 19:30:
[...]

Niet altijd.Ik ben 3 dagen geleden in de Bitcoin gestapt, maar in mijn geval was wachten dus wel een beter idee geweest, echter dacht ik op dat moment ook hetzelfde..
Na eerdere prijsdalingen is de Bitcoin er tot nu toe altijd weer duurder uitgekomen. Je moet alleen wat meer geduld hebben. Het is niet gek dat er nu wat correctie plaatsvindt na de enorme groei de afgelopen weken.

#team_UTC+1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

m19 schreef op zondag 01 december 2013 @ 19:29:
Wat verwachten jullie m.b.t. Bitcoin. Morgen krabbelen de prijzen weer omhoog als alle deposits weer verwerkt zijn?
Ik kijk even

Afbeeldingslocatie: http://www.kenniscentrumtoerisme.nl/l/nl/library/download/KlgOeumy0aakSZcQivzV50qaaWA2Hb9CcL/glazen+bol.jpg?scaleType=1&width=300&height=300&ext=.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethirty

Ethirty

Who...me?

Topicstarter
Wat een heldere gedachten :P

#team_UTC+1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Servowire
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13-08 15:56

Servowire

prutser:~#

leuke tank.
Komt door de Sheep market hack - er is 3000+ BTC gestolen en waarschijnlijk zijn ze aan het dumpen.

met papier mache kun je alles maken!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn19
  • Laatst online: 28-07 12:47
Ik heb net nog even gekeken, maar we zitten hier inderdaad in het handel en koers topic. Ik vroeg niet om een voorspelling, maar een verwachting.

Persoonlijk verwacht ik dat een nieuwe werkdag met vers gestorte euro's en dollars positief voor de koers kan werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hatsieflatsie
  • Laatst online: 16-10 07:51
Een mogelijke verklaring voor deze daling naar $800.

De beurzen zijn op avonden en in het weekend gesloten. In werkuren is er liquiditeit en volumes zijn hoog. Daardoor is er handel, en koopt iemand het als een ander zijn aandelen en opties verkoopt.

Aangezien Bitcoin niet gebonden is aan de banken, en er nog geen HFT-trading systeem voor ontwikkeld is, blijft het Bitcoin handel 24 uur, 7 dagen in de week doorlopen.
De meesten liggen zondagochtend nog te maffen of zijn met wat anders bezig. Verder zijn de banken in het weekend dicht, zodat je ook geen geld kunt overboeken. Om die reden koopt niemand bitcoins die een ander verkoopt. En geen HFT om te backen. En daardoor wordt het koers steeds lager, wat tot panic sells leidt.

En dat elk weekend weer.

Lijkt mij verder vrij plausibel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 12:22
m19 schreef op zondag 01 december 2013 @ 19:41:
[...]

Ik heb net nog even gekeken, maar we zitten hier inderdaad in het handel en koers topic. Ik vroeg niet om een voorspelling, maar een verwachting.

Persoonlijk verwacht ik dat een nieuwe werkdag met vers gestorte euro's en dollars positief voor de koers kan werken.
Dat dacht ik vorige week maandag ook. Viel tegen. Maar nu doordat die koers zo naar beneden gaat, kunnen mensen twee dingen denken: goedkoop kopen, of even wachten totdat hij weer beetje stijgt. Ik hoop het eerste, de afgelopen dagen niks kunnen doen omdat ik anders mn LTC en NMC met verlies zou moeten verkopen :(. Maar ik verwacht dat het over ongeveer 2/3 dagen weer op het oude niveau is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethirty

Ethirty

Who...me?

Topicstarter
Ik kan sowieso tot morgen helemaal niks. Mijn Litecoins bij Kraken zijn nog steeds bevroren :(
En op dit moment ben ik niet van plan er nog meer geld in te steken. Dat is in strijd met mijn eigen advies :P

Een klein beetje offtopic, maar ik zou graag 4 koers sites in 1 venster hebben. Vroeger zou ik een simpele html met frames maken die de 4 pagina's zou bevatten. Hoe doe ik dat tegenwoordig? O-) 4 browser vensters elke keer resizen vind ik knap vervelend worden :P

[ Voor 39% gewijzigd door Ethirty op 01-12-2013 20:00 ]

#team_UTC+1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethirty

Ethirty

Who...me?

Topicstarter
Hatsieflatsie schreef op zondag 01 december 2013 @ 19:46:

En dat elk weekend weer.

Ik heb de koersen verder niet bestudeerd, maar hoezo elk weekend?

#team_UTC+1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pposthoorn
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 22-10 14:30

pposthoorn

Constructeur

Ethirty schreef op zondag 01 december 2013 @ 19:51:
Ik kan sowieso tot morgen helemaal niks. Mijn Litecoins bij Kraken zijn nog steeds bevroren :(
En op dit moment ben ik niet van plan er nog meer geld in te steken. Dat is in strijd met mijn eigen advies :P

Een klein beetje offtopic, maar ik zou graag 4 koers sites in 1 venster hebben. Vroeger zou ik een simpele html met frames maken die de 4 pagina's zou bevatten. Hoe doe ik dat tegenwoordig? O-) 4 browser vensters elke keer resizen vind ik knap vervelend worden :P
Met BetterTouchTool for Mac kan je windowsnappen naar een helft of kwart van het scherm. Misschien niet de beste oplossing maar handiger dan handmatig resizen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arsenius
  • Registratie: November 2005
  • Niet online
(jarig!)
Be greedy when others are fearful? Als je nu in paniek raakt en alles gaat dumpen dan moet je denk ik niet 'traden'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biersteker
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 20-10 18:55
Arsenius schreef op zondag 01 december 2013 @ 20:05:
Be greedy when others are fearful? Als je nu in paniek raakt en alles gaat dumpen dan moet je denk ik niet 'traden'.
Juist dan moet je traden. Met als doel meer btc te vergaren. Niet om meer USD te krijgen. Want dat is met een vallende btc niet te doen.

Originally, a hacker was someone who makes furniture with an axe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arsenius
  • Niet online
(jarig!)
Ik bedoel, dan ben je niet geschikt als goede trader. Dan ben je bezig met hoog kopen en laag of lager verkopen, dat zet geen zoden aan de dijk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-09 15:40

FaceDown

Storende factor.

Geen nood mensen; Ik heb net mijn LTC verkocht. Meestal is dat een uitstekende marker voor stijgende prijzen. :')

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fastclaimer
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22-10 22:45
Mijn LTC zijn verkocht , straks terug kopen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devastator83
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 12-10 11:20
lol @ FaceDown :-)

Ik heb al mijn BTC een uur geleden verkocht, sindsdien met nog meer dan 100 dollar gezakt ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fastclaimer schreef op zondag 01 december 2013 @ 20:12:
Mijn LTC zijn verkocht , straks terug kopen :P
Als ie weer rond de € 40,- zit? *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Arsenius schreef op zondag 01 december 2013 @ 20:09:
Ik bedoel, dan ben je niet geschikt als goede trader. Dan ben je bezig met hoog kopen en laag of lager verkopen, dat zet geen zoden aan de dijk..
Sja ik had een aantal LTC voor 31 gekocht. Zojuist verkocht voor 25. Dat doet even pijn. Maar toch minder pijn dan wanneer ik straks de LTC op 10 zie staan, en besef dat ik 25 had kunnen hebben.
Ik wacht nu even af wat er gebeurt. Mocht de LTC echt in vrije val komen, dan probeer ik de bodem in te schatten en weer laag in te kopen. Lukt dat, dan ben ik beter af dan wanneer ik niets had gedaan en een koers van >31 af had gewacht.

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fastclaimer
En ik ben weer back , 10 dollar winst xd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Fastclaimer schreef op zondag 01 december 2013 @ 20:17:
En ik ben weer back , 10 dollar winst xd
Ik ook, teruggekocht voor 1,- minder dan verkocht :9

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22-10 13:11

Tourniquet

Hiya, fellas!

FaceDown schreef op zondag 01 december 2013 @ 20:11:
Geen nood mensen; Ik heb net mijn LTC verkocht. Meestal is dat een uitstekende marker voor stijgende prijzen. :')
Thanks, koers stijgt weer! :D

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fastclaimer
die 10 dollar winst nog ff snel NMC van gekocht zonet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

lol gelukkig heb ik deze keer eens een keer gebruik kunnen maken van m'n vloek :D

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masterrobo
  • Nu online
Crash lijkt voorbij ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Gaat aankomende week vast wel door de 1300$ heen.

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Servowire
  • Laatst online: 13-08 15:56

Servowire

prutser:~#

dat was een mooi koopmomentje.

met papier mache kun je alles maken!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sefyu
  • Registratie: November 2006
  • Niet online
Gelukkig nog wat tijd over om XBT te kopen.

Investors should remember that excitement and expenses are their enemies. And if they insist on trying to time their participation in equities, they should try to be fearful when others are greedy and greedy when others are fearful.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankpaul1
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 21-10 16:10
Waar kijk jij? Lijkt nog steeds te dalen. Sowieso veel minder buyers dan sellers op kraken.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BAVAROIS
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-08 23:36
dr snuggles schreef op zondag 01 december 2013 @ 14:22:
Bitcoin forum lijkt dood en koers gaat omlaag. Weet iemand hier meer van?
De koersdaling van vandaag komt waarschijnlijk voor een groot deel omdat gisteravond Sheepmarket gehackt/gescamt is, 5400 BTC zijn hierdoor ontvreemd.
Verder heeft vandaag BMR laten weten (tijdelijk) te stoppen met zijn service.

MAW het 'illigale circuit' is in paniek, en dit is wel de plek waar nog steeds de meeste bitcoins worden gebruikt om daarwerkelijk iets te kopen.

Een pessimist is een realistische optimist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz

Dennahz

Ik twijfel of ik mijn QRK nu ga verkopen of niet. Heb wel redelijk wat winst, maar volgens mij gaat die coin nog wel naar een dollar per stuk. Zou zonde zijn natuurlijk.

Lastige keuzes ...

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dennahz schreef op zondag 01 december 2013 @ 20:25:
Ik twijfel of ik mijn QRK nu ga verkopen of niet. Heb wel redelijk wat winst, maar volgens mij gaat die coin nog wel naar een dollar per stuk. Zou zonde zijn natuurlijk.

Lastige keuzes ...
Doe ze pas weg als ze minimaal een dollar zijn. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fastclaimer
Rare dingen gebeuren er op het moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wetsteyn
  • Laatst online: 21-03 10:11
Ik weet niet hoe vaak jullie dit niet al gezien hebben of niet, maar dit gebeurd bijna ieder weekend nadat de koers in begin dit jaar op 250 dollar stond.
In het weekend is het zondag's Dumpen om paniek te zaaien en goedkoop in te kopen.
Van de week zal hij zoals vanouds op +1000 dollar staan :)

8*250wp Garage 12*290wp Zolder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuqua
  • Laatst online: 22-10 06:55
Dennahz schreef op zondag 01 december 2013 @ 20:25:

Lastige keuzes ...
dat vind ik het lastige met die altcoins, nergens kun je ze direct verkopen voor euro of dollar, maar eerst naar bitcoins, maar de koers tussen altcoin->bitcoin staat nooit tot in verhouding altcoin -> geld. dus die waarde van die altcoins zegt mij helemaal niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuqua
Fastclaimer schreef op zondag 01 december 2013 @ 20:28:
Rare dingen gebeuren er op het moment.
ltc gaat weer de 20 euro grens testen zo te zien :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TeunisDokter
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 23-01-2022
Hatsieflatsie schreef op zondag 01 december 2013 @ 19:46:
Een mogelijke verklaring voor deze daling naar $800.

De beurzen zijn op avonden en in het weekend gesloten. In werkuren is er liquiditeit en volumes zijn hoog. Daardoor is er handel, en koopt iemand het als een ander zijn aandelen en opties verkoopt.

Aangezien Bitcoin niet gebonden is aan de banken, en er nog geen HFT-trading systeem voor ontwikkeld is, blijft het Bitcoin handel 24 uur, 7 dagen in de week doorlopen.
De meesten liggen zondagochtend nog te maffen of zijn met wat anders bezig. Verder zijn de banken in het weekend dicht, zodat je ook geen geld kunt overboeken. Om die reden koopt niemand bitcoins die een ander verkoopt. En geen HFT om te backen. En daardoor wordt het koers steeds lager, wat tot panic sells leidt.

En dat elk weekend weer.

Ach allemaal onzin. Dat kun je niet met 100% zeker weten. Eigenlijk is het een hypothese en zie ik het als hole frasen. Toen ik in 2009 begon met investeren in SLV hoorde ik ook na elke 20% crash ''the sky is falling'' en bij elke 15% stijging "to the moon!". Gewoon aan je strategie houden, en als je die niet hebt: maak je niet druk, arm blijf je toch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dv2

dv2

wetsteyn schreef op zondag 01 december 2013 @ 20:29:
Ik weet niet hoe vaak jullie dit niet al gezien hebben of niet, maar dit gebeurd bijna ieder weekend nadat de koers in begin dit jaar op 250 dollar stond.
In het weekend is het zondag's Dumpen om paniek te zaaien en goedkoop in te kopen.
Van de week zal hij zoals vanouds op +1000 dollar staan :)
Dit soort dalingen zijn er ieder weekend? Ik zie het anders niet terug in de grafieken. Ik denk eerder dat het te maken heeft met de grote hoeveel btc's die gestolen zijn op Sheepmarket en die nu waarschijnlijk worden gedumped

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuqua
dv2 schreef op zondag 01 december 2013 @ 20:36:
[...]

Dit soort dalingen zijn er ieder weekend? Ik zie het anders niet terug in de grafieken. Ik denk eerder dat het te maken heeft met de grote hoeveel btc's die gestolen zijn op Sheepmarket en die nu waarschijnlijk worden gedumped
heb je nieuws artikel linkje daarover ? zou het graag willen lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Er is 5400 BTC gestolen volgens de admins, hier kun je er wat meer over lezen, maar het is geen nieuwsbericht.

Dat het dumpen van 5400 BTC voor echte valuta een effect heeft op de koers is niet ondenkbaar. Zeker icm de gebruikelijke weekenddip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankpaul1
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 21-10 16:10
Net maar weer LTC ingekocht op 20. Zal wel weer gaan dalen ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

TheZeroorez schreef op zondag 01 december 2013 @ 20:39:
Er is 5400 BTC gestolen volgens de admins, hier kun je er wat meer over lezen, maar het is geen nieuwsbericht.

Dat het dumpen van 5400 BTC voor echte valuta een effect heeft op de koers is niet ondenkbaar. Zeker icm de gebruikelijke weekenddip.
Mwa.. een sale van 5400 veroorzaakt op MtGox hooguit een daling van een dollar of 50..

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dv2

dv2

fuqua schreef op zondag 01 december 2013 @ 20:37:
[...]

heb je nieuws artikel linkje daarover ? zou het graag willen lezen.
http://www.deepdotweb.com...iggets-darknet-scam-ever/

iets meer uitleg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethirty

Ethirty

Who...me?

Topicstarter
FaceDown schreef op zondag 01 december 2013 @ 20:48:
[...]

Mwa.. een sale van 5400 veroorzaakt op MtGox hooguit een daling van een dollar of 50..
Een sale is dan wel weer net wat anders dan een diefstal, psychologisch gezien. Veel mensen zullen wellicht denken dat hun investering niet zo veilig staat als ze veronderstelden.

#team_UTC+1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuqua
sheepmarket, dat waren die gasten die toch silkroad hebben "vervangen"?

bedankt ga ik ook ff lezen.

[ Voor 4% gewijzigd door fuqua op 01-12-2013 20:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Ethirty schreef op zondag 01 december 2013 @ 20:53:
[...]

Een sale is dan wel weer net wat anders dan een diefstal, psychologisch gezien. Veel mensen zullen wellicht denken dat hun investering niet zo veilig staat als ze veronderstelden.
Volgens mij was deze diefstal niet echt groot nieuws. Verder lijkt het me eerder goed nieuws als zo'n criminele bende wordt opgedoekt. Deze criminele sites berokkenen de bitcoin veel kwaad.

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethirty

Ethirty

Who...me?

Topicstarter
Mmm, de market depth op Kraken voor LTC beloofd voorlopig niks goed. Veel meer aanbod dan vraag :(

Ik wil al het hele weekend uitstappen, maar ik kan niet :'(

#team_UTC+1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedyjules07
Net een buy order aangemaakt van 0.5BTC (volledige balance) voor QRK op Cryptsy, vervolgens krijg ik te zien dat een deel van de buy order complete is, 100 QRK's. Is het niet mogelijk de complete order in één keer te completen, of is dit afhankelijk van de op dat moment openstaande sell orders tegen een bepaalde prijs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuqua
speedyjules07 schreef op zondag 01 december 2013 @ 20:57:
Net een buy order aangemaakt van 0.5BTC (volledige balance) voor QRK op Cryptsy, vervolgens krijg ik te zien dat een deel van de buy order complete is, 100 QRK's. Is het niet mogelijk de complete order in één keer te completen, of is dit afhankelijk van de op dat moment openstaande sell orders tegen een bepaalde prijs?
ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Ethirty schreef op zondag 01 december 2013 @ 20:57:
Mmm, de market depth op Kraken voor LTC beloofd voorlopig niks goed. Veel meer aanbod dan vraag :(

Ik wil al het hele weekend uitstappen, maar ik kan niet :'(
Kraken doet geen 'beloftes'. Kraken volgt alleen maar. Het zijn de andere exchanges die de markt bepalen.

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedyjules07
Dus als de prijs na de eerste order van 100 QRK's niet meer zakt, zal de order nooit completen en moet deze gecancelled worden en opnieuw aangemaakt worden tegen een hogere prijs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chaoscontrol
  • Laatst online: 10:56
speedyjules07 schreef op zondag 01 december 2013 @ 21:00:
[...]

Dus als de prijs na de eerste order van 100 QRK's niet meer zakt, zal de order nooit completen en moet deze gecancelled worden en opnieuw aangemaakt worden tegen een hogere prijs?
klopt

Inventaris - Koop mijn meuk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuqua
speedyjules07 schreef op zondag 01 december 2013 @ 21:00:
[...]

bingo. je krijgt dan partial als status.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedyjules07
fuqua schreef op zondag 01 december 2013 @ 21:01:
[...]

bingo. je krijgt dan partial als status.
Ok bedankt :) Net gecomplete voor een iets hogere prijs, wel twee keer fee betaald nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethirty

Ethirty

Who...me?

Topicstarter
FaceDown schreef op zondag 01 december 2013 @ 21:00:
[...]

Kraken doet geen 'beloftes'. Kraken volgt alleen maar. Het zijn de andere exchanges die de markt bepalen.
Maakt momenteel inderdaad niet uit waar je kijkt. Alle lijntjes wijzen naar beneden. Wel handig, mijn ouwerwetse framesetje geeft me een mooi fullscreen overzicht van een aantal live koersen :P

#team_UTC+1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chaoscontrol
Ethirty schreef op zondag 01 december 2013 @ 21:02:
[...]

Maakt momenteel inderdaad niet uit waar je kijkt. Alle lijntjes wijzen naar beneden. Wel handig, mijn ouwerwetse framesetje geeft me een mooi fullscreen overzicht van een aantal live koersen :P
Gooi eens online? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuqua
Ethirty schreef op zondag 01 december 2013 @ 21:02:
[...]

dat is idd nog iets wat we missen een mooie grafiek site van alle grote beurzen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zagre
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 23-09 19:26
Rannasha schreef op zondag 01 december 2013 @ 15:40:
[...]

Kraken en Bitonic zijn beide prima sites. Beiden betalen binnen 1-2 werkdagen uit. Ze functioneren echter wel volledig anders:
- Kraken is een volwaardige exchange, waar je geld of coins stort en daar vervolgens mee kunt handelen. Je hebt de mogelijkheid tot complexe orders, grafieken, enz... Je moet je echter wel laten verifieren voordat je kunt handelen.
- Bitonic is een simpele aan-/verkoop site. Zij bieden je een prijs en die is "take it or leave it". En die prijs is vaak minder goed dan wat je op Kraken krijgt. Het is echter wel een stuk makkelijker: je hoeft je niet te registeren en met een paar klikken heb jeen aankoop of verkoop order geplaatst.
allemaal bedankt voor de reacties!

maar op bij kraken tier 2 te worden hoef ik dan allen maar mijn geboortedatum en woonplaats in te vullen? of moet ik eerst daar met 2000 usd gehandelt hebben?

en kan ik dan met kraken mijn verdiende geld naar een paypal of Rabobank rekening sturen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supayoshi
Ja dat ou echt top zijn als je dat kan regelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuqua
supayoshi schreef op zondag 01 december 2013 @ 21:06:
Ja dat ou echt top zijn als je dat kan regelen!
if i had the skillz i would have done so already.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Laatst online: 12:32

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

rickiii schreef op zondag 01 december 2013 @ 18:20:
Omdat ik het idee heb dat je daarbij alle bescherming en rechten hoort te krijgen zoals bij andere vormen van vermogen.
Goh, welke rechten en bescherming heb je dan? Het is dat de staat tegenwoordig 100k dekt om extra vertrouwen te geven in de banken, maar voorheen was dat slechts 20k, nog ónder de belastingvrije grens. De bescherming dat je je geld terug kan krijgen na skimming, hacks of wat dan ook komt van particuliere partijen, niet van de overheid. Een bescherming die je bovendien niet hebt als je te maken hebt met een oplichter.

[ Voor 6% gewijzigd door .oisyn op 01-12-2013 23:26 ]

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethirty

Ethirty

Who...me?

Topicstarter
Ik heb nog niet 4 sites gevonden die werken. Bijv clarkmoody herkent de frameset en die kan je dus niet gebruiken.

HTML:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
<!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.01 Frameset//EN"
   "http://www.w3.org/TR/html4/frameset.dtd">
<HTML>
<HEAD>
<TITLE>Trading</TITLE>
</HEAD>
<FRAMESET cols="50%, 50%">
  <FRAMESET rows="50%, 50%">
      <FRAME frameborder=0 src="http://bitcoinity.org/markets">
      <FRAME frameborder=0 src="http://bitcoinwisdom.com/">
  </FRAMESET>
      <FRAME frameborder=0 src="http://bitcoinwisdom.com/markets/kraken/ltceur">
      <FRAME frameborder=0 src="">
  </FRAMESET>
</FRAMESET>
</HTML>

Het is maar heel simpel, kan vast mooier ;)

#team_UTC+1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuqua
Ethirty schreef op zondag 01 december 2013 @ 21:09:
Ik heb nog niet 4 sites gevonden die werken. Bijv clarkmoody herkent de frameset en die kan je dus niet gebruiken.

HTML:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
<HTML>
<HEAD>
<TITLE>Trading</TITLE>
</HEAD>
  </FRAMESET>
  </FRAMESET>
</FRAMESET>
</HTML>

eh wat kan ik er mee ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Holy shit wat een crashgeweld.

Lijkt alsof de bubbel nu definitief barst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In een file met de extensie .html plakken, dan openen in je browser.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJSnels
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22-10 15:38
Mooie daling nadat http://directory.io online is gekomen, gelukkig was ik er snel bij en staat alles in Dollars :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dv2

dv2

Verwijderd schreef op zondag 01 december 2013 @ 21:14:
Holy shit wat een crashgeweld.

Lijkt alsof de bubbel nu definitief barst.
Onder de 600 nu zelfs, ik zie mijn balans op kraken met de minuut dalen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dv2 schreef op zondag 01 december 2013 @ 21:20:
[...]

Onder de 600 nu zelfs, ik zie mijn balans op kraken met de minuut dalen 8)7
Ik ben uitgestapt gisteren. Ben wel heel benieuwd of mijn mijnen ooit nog positieve $$$ gaat betekenen wat betreft LTC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chaoscontrol
Ethirty schreef op zondag 01 december 2013 @ 21:09:

HTML:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
<HTML>
<HEAD>
<TITLE>Trading</TITLE>
</HEAD>
  </FRAMESET>
  </FRAMESET>
</FRAMESET>
</HTML>

dankje!

http://erukensu.nl/market.htm

[ Voor 70% gewijzigd door chaoscontrol op 01-12-2013 21:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dv2

dv2

DJSnels schreef op zondag 01 december 2013 @ 21:19:
Mooie daling nadat http://directory.io online is gekomen, gelukkig was ik er snel bij en staat alles in Dollars :P
Waarom zou de koers dalen door die site?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arsenius
  • Niet online
(jarig!)
Eigenlijk moet je nu beginnen met kopen, het is dat ik maar een klein budget opzij heb gezet gewoon voor de fun en speculatie. Nu is er wat paniek in de tent, hoe meer paniek des te meer je bij moet kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuqua
bitcoinity wil niet echt meewerken andere 2 doen het goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethirty

Ethirty

Who...me?

Topicstarter
Damn, het is inderdaad een vrije val! Litecoin inmiddels onder de 20 :(

#team_UTC+1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _AzN_GhOsT965
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 30-09-2022
De BTC zou gehacked zijn, maar de site is waarschijnlijk een grap

crypto coin price market cap

Pagina: 1 ... 4 ... 178 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Deze topic is bedoeld voor discussie over de handel en koersverloop van cryptocurrencies. Aangezien er nu een speciaal forum is voor cryptocurrencies kunnen voor specifieke vragen gewoon topics worden geopend (met in ogenschouw nemende de algemene regels voor het openen van topics - vragen die niet topicwaardig zijn zouden hier uberaupt niet gesteld moeten worden)

Discussies en ontwikkelingen aangaande MtGox gaarne bespreken in Mt.Gox - Huidige status en ontwikkelingen

Referral codes zijn niet toegestaan en worden onherroepelijk verwijderd conform Het algemeen beleid