Het is maar een grap, maar zorgt wel voor veel paniek in de tent.
https://twitter.com/search?q=bitcoin+private+keys
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Het is maar een grap, maar zorgt wel voor veel paniek in de tent.
Iedereen die nog dollars op een exchange heeft staan om precies te zijn_AzN_GhOsT965 schreef op zondag 01 december 2013 @ 21:26:
Ja zo'n grap werkt erg goed en iemand gaat er goed van profiteren
Ja? Komt deze ellende door een simpele grap? Dat zegt ook wel iets over de volwassenheid van de Bitcoin.dv2 schreef op zondag 01 december 2013 @ 21:27:
De Bitcoin zou gehacked zijn -> http://directory.io
Deze site is echter maar een grap, maar veroorzaakt wel veel paniek
SUZ-SWM80VA2 + ERSD-VM2D + DJG 200 WPS - Tibber uitnodiging x34450jb
Ik vind het wel grappig...dv2 schreef op zondag 01 december 2013 @ 21:27:
Ik denk altijd heel goed na voordat ik iets stoms zeg
ik ook dammit, had ik maar 1 dag eerder geweest of een paar dagen later
Zijn meer de handelaren die clueless zijn. Zo, net nog even buy van 100$ uitgevoerd.posttoast schreef op zondag 01 december 2013 @ 21:29:
[...]
Ja? Komt deze ellende door een simpele grap? Dat zegt ook wel iets over de volwassenheid van de Bitcoin.
[ Voor 7% gewijzigd door BastiaanCM op 01-12-2013 21:31 ]
Verwijderd
meen je niet wtf !dv2 schreef op zondag 01 december 2013 @ 21:27:
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Je moet er nu ook niet uitstappen natuurlijk, dit is gewoon tijdelijke paniek! Komende week zal ie wel weer mooi op 1100 zitten.oisyn schreef op zondag 01 december 2013 @ 21:32:
Oh ja natuurlijk, ik stap eruit en meteen schiet ie weer omhoog
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Wat is de reden voor jou om via kraken te kopen ipv via btce (goedkoper?)Schrammy89 schreef op zondag 01 december 2013 @ 21:35:
Had helaas niet veel € meer op kraken staan om te komen, maar net in het dieptepunt toch nog een beetje bijgekocht wat ik kon, nu hopen dat hij weer al een raket omhoog schiet!
SUZ-SWM80VA2 + ERSD-VM2D + DJG 200 WPS - Tibber uitnodiging x34450jb
[ Voor 31% gewijzigd door fuqua op 01-12-2013 21:39 ]
[ Voor 85% gewijzigd door supayoshi op 01-12-2013 21:39 ]
Groetjes, FaceDown.
Ja, die hebben altijd "technisch onderhoud" wanneer het hun uitkomt.supayoshi schreef op zondag 01 december 2013 @ 21:39:
Bitonic offline wtf?
Verkoop tijdelijk offline
Wegens technisch onderhoud is het helaas op dit moment even niet mogelijk om nieuwe bestellingen te plaatsen.
Onze excuses voor het ongemak, we werken er hard aan en verwachten snel weer terug te zijn!
Ja duh.. het is een webwinkel. Geen exchange. Ze gaan natuurlijk niet automatisch coins verkopen voor de helft van hun inkoopprijs.masterrobo schreef op zondag 01 december 2013 @ 21:40:
[...]
Ja, die hebben altijd "technisch onderhoud" wanneer het hun uitkomt.
Groetjes, FaceDown.
Verwijderd
btcdirectsupayoshi schreef op zondag 01 december 2013 @ 21:44:
Ah zo ja, bedankt! Alternatief? Mijn kraken komt pas om 12 uur binnen en wil nu even wat zekerheid dat ik al wat heb op de goede prijs
Verkoop tijdelijk offline
Wegens technisch onderhoud is het helaas op dit moment even niet mogelijk om nieuwe bestellingen te plaatsen.
Onze excuses voor het ongemak, we werken er hard aan en verwachten snel weer terug te zijn!
Kwalitatief blaten
bitplaats.nlsupayoshi schreef op zondag 01 december 2013 @ 21:44:
Ah zo ja, bedankt! Alternatief? Mijn kraken komt pas om 12 uur binnen en wil nu even wat zekerheid dat ik al wat heb op de goede prijs
Dacht ik ookLamSchaap schreef op zondag 01 december 2013 @ 21:46:
Koers schiet omlaag en bitonic werkt weer niet... Toeval?
[...]
PSN: Marselaar
11.635 Wp Solar edge. 7kW Lucht-water, 5kW Daikin Lucht-Lucht, lucht WTW, VW Passat GTE, Home Assistant
Verwijderd
Moet omhoog gaan weer lijkt metammerat schreef op zondag 01 december 2013 @ 21:48:
Wel lef om nu bij te kopen, aangezien niemand weet waar dit stopt....
#team_UTC+1
An investment in knowledge always pays the best interest - Benjamin Franklin
You can call me McOverloper Mini '12 i7/16/256 Air '13 i5/8/256 iPad mini 5 64GB iPhone SE 128GB
Wat onderaan op die website staat...DJSnels schreef op zondag 01 december 2013 @ 21:19:
Mooie daling nadat http://directory.io online is gekomen, gelukkig was ik er snel bij en staat alles in Dollars
It took a lot of computing power to generate this database. Donations welcome: 1Bv8dN7pemC5N3urfMDdAFReibefrBqCaK
Kwalitatief blaten
Heb vanmiddag gekocht (was bang dat ze op zouden raken idd), inmiddels is het allemaal nog veel meer gedaald. De 'kopen' knop werkte daarnet nog toen ik het probeerde.Fivel schreef op zondag 01 december 2013 @ 21:55:
Ligt het aan mij of kan je het hele weekend al geen btc verkopen bij https://btcdirect.nl/
Heb meerdere malen gekeken, telkens is het verkopen niet beschikbaar.
[ Voor 4% gewijzigd door TheZeroorez op 01-12-2013 22:02 ]
BTC verkopen bij btcdirect kan volgens mij maar heel sporadisch inderdaad, ik gebruik het meestal om de euro prijs te checken en krijg vrijwel altijd de boodschap dat de servers overbelast zijn (iig 95% van de keren dat ik keek de afgelopen week).Fivel schreef op zondag 01 december 2013 @ 21:55:
Ligt het aan mij of kan je het hele weekend al geen btc verkopen bij https://btcdirect.nl/
Heb meerdere malen gekeken, telkens is het verkopen niet beschikbaar.
Neen
Nice, die had ik even over het hoofd gezien. Ga hem gelijk proberen.fuqua schreef op zondag 01 december 2013 @ 21:35:
leuke addon gevonden voor chrome die 2/4 paginas op 1 scherm kan openen. noemt split screen
edit: linkje https://chrome.google.com...frame%20two%20pages?hl=nl
#team_UTC+1
You can call me McOverloper Mini '12 i7/16/256 Air '13 i5/8/256 iPad mini 5 64GB iPhone SE 128GB
met papier mache kun je alles maken!!
[ Voor 51% gewijzigd door snoekds20 op 01-12-2013 22:16 ]
Ik wacht al sinds vrijdag avondBlackLabel01 schreef op zondag 01 december 2013 @ 22:20:
Hmm, door de paniek is het nogal druk bij Kraken denk ik, om 15:30 wat Litecoins daarheen gestuurd, onderhand 100-en confirmations, maar nog niks te zien op m'n Kraken account.
#team_UTC+1
Verwijderd
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 01-12-2013 22:27 ]
Volgens mij wordt het overschot bevroren en moet je je hoger laten verifiëren om het weer vrij te krijgenVerwijderd schreef op zondag 01 december 2013 @ 22:24:
balen .. heb een domme fout gemaakt
heb net 2 BTC gekocht en per ongeluk mijn kraken adres ingevul ipv me offline wallet.
Me limiet op kraken is met 1.5 BTC overschreden dan als dit bedrag aan zou komen.
Nu heb ik snel me kraken btc overgehevel naar me offine wallet.
Nu kan er dus wel btc bij op kraken.. alleen nog is het 0.25 btc teveel
wat gebeurd er met de rest? en komt dit nog goed?
Dit zie ik op deze pagina
https://blockchain.info/a...z77LrQ2stQPXY2Brx6spaCK5Z
wat houdt dit in?
ik shake hem echt nu
Dit denk ik ook, maar waarom gaf je een paar posts terug nog aan dat je twijfelde om te verkopen?Dennahz schreef op zondag 01 december 2013 @ 22:29:
Persoonlijk denk ik dat de quark gaat exploderen de komende week. Jammer dat ik er 'maar' 5400 heb, maar then again: als hij op 5 dollar komt te staan is het toch wel genoeg
Wij als nerds gaan mooie tijden tegemoet!
BF3/4: BlackNinjaKapow PSN: SirDexterMorgan
Waarom denk je dat? Of gewoon een gevoel?Dennahz schreef op zondag 01 december 2013 @ 22:29:
Persoonlijk denk ik dat de quark gaat exploderen de komende week. Jammer dat ik er 'maar' 5400 heb, maar then again: als hij op 5 dollar komt te staan is het toch wel genoeg
Wij als nerds gaan mooie tijden tegemoet!
Verwijderd
Gelukkig ben ik niet de enige dusElectromonkey schreef op zondag 01 december 2013 @ 22:32:
Hmmm net 1 ltc naar kraken overgemaakt, al 50 min verder maar nog niks ontvangen...
Afgelopen week had ik ze binnen 20 min
Ja idd.... wel k*t dat het bij jou btc is
Juist niet. Ik snap ècht niet dat mensen zo vaak de fout maken en "buy high, sell low" doen. Men schiet zodanig in de stress van koerswisselingen dat er niet meer rationeel nagedacht wordt.tammerat schreef op zondag 01 december 2013 @ 21:48:
Wel lef om nu bij te kopen, aangezien niemand weet waar dit stopt....
in welk overzicht / grafiek zie je dit?kryptz schreef op zondag 01 december 2013 @ 22:32:
[...]
Staan nu al +300%. Lijkt me sterk als dat zo doorgaat.
Originally, a hacker was someone who makes furniture with an axe.
Verwijderd
Deze gebruik ik altijd:
[ Voor 24% gewijzigd door joachim op 01-12-2013 22:39 ]
Kwijt ben je ze sowieso niet, als het goed is staan ze dan onder deposit op holdVerwijderd schreef op zondag 01 december 2013 @ 22:36:
Maar misschien is het me geluk wel juist..
want het had er net niet bijgekunnen.. nu wel omdat ik snel me btc van kraken weggehaald hebt naar mijn offline wallet.
Alleen het overschot btc ben ik kwijt ben ik bang voor
hopelijk wordt het bevroren dan
Support is vrij professioneel daaro, even een ticket en je hebt morgen wel een antwoord. Ik verwacht dat het wel goed komt.Verwijderd schreef op zondag 01 december 2013 @ 22:36:
Maar misschien is het me geluk wel juist..
want het had er net niet bijgekunnen.. nu wel omdat ik snel me btc van kraken weggehaald hebt naar mijn offline wallet.
Alleen het overschot btc ben ik kwijt ben ik bang voor
hopelijk wordt het bevroren dan
Heb de quote in de TS opgenomen, mooie uitspraakSefyu schreef op zondag 01 december 2013 @ 22:36:
Gewoon luisteren naar Warren Buffet:
Investors should remember that excitement and expenses are their enemies. And if they insist on trying to time their participation in equities, they should try to be fearful when others are greedy and greedy when others are fearful.
Toen ik de koers zag dalen naar €650 heb ik een buy/limit ingesteld op €611 en ik heb verder niet naar de koers gekeken. Zojuist zie ik dat die order is gelukt. Nu is de koers (op Kraken dan) weer €726. Dat is al 8% rendement. Ook al heb ik maar voor een tientje ingekocht, het principe blijft hetzelfde.
#team_UTC+1
Komt dit niet door het weekend? Ik heb dit ook.. met een aantal zelf gemaakte ltc muntjesfloesh schreef op zondag 01 december 2013 @ 22:50:
Gister 200 Litecoin naar Kraken geboekt, maar na 450 bevestigingen nog steeds niet bijgeschreven in mijn persoonlijke saldo pagina. Iemand anders hier ook problemen mee (gehad)? Bitcoin gingen wel goed...
Ben je tier-3? Want dat is gegarandeerd een overschreiding van tier-2.floesh schreef op zondag 01 december 2013 @ 22:50:
Gister 200 Litecoin naar Kraken geboekt, maar na 450 bevestigingen nog steeds niet bijgeschreven in mijn persoonlijke saldo pagina. Iemand anders hier ook problemen mee (gehad)? Bitcoin gingen wel goed...
#team_UTC+1
Verwijderd
Deze is ook wel mooi en toepasselijk van 'm:Ethirty schreef op zondag 01 december 2013 @ 22:46:
[...]
Heb de quote in de TS opgenomen, mooie uitspraak
Duurde bij mij 1 uur. 6 verificaties.Sefyu schreef op zondag 01 december 2013 @ 22:55:
[...]
Deze is ook wel mooi en toepasselijk van 'm:
Success in investing doesn't correlate with I.Q. once you're above the level of 25. Once you have ordinary intelligence, what you need is the temperament to control the urges that get other people into trouble in investing.
Ja, ben Tier 3 heb voor 55K gehandeld op die site.Ethirty schreef op zondag 01 december 2013 @ 22:55:
[...]
Ben je tier-3? Want dat is gegarandeerd een overschreiding van tier-2.
Anders begin ik te denken dat ze toch wel wat problemen hebben met LTC deposits als ik de geluiden hier zo hoor.
Van bitonic naar Kraken? Denk niet dat veel mensen daar ervaring mee hebben. Meesten laten het toch uitbetalen naar hun wallet.Verwijderd schreef op zondag 01 december 2013 @ 22:55:
Hoelang zou het normaal moeten duren van een bitonic naar je kraken ??
Zou toch bijna instant moeten zijn??
Ben nu een half uur verder
floesh schreef op zondag 01 december 2013 @ 22:59:
[...]
Ja, ben Tier 3 heb voor 55K gehandeld op die site.
[ Voor 12% gewijzigd door Ethirty op 01-12-2013 23:01 ]
#team_UTC+1
Ik heb dit 2x gedaan. Eerste keer was het bijna instant en de 2de keer heb ik meer dan een uur moeten wachten. Wel zie je op kraken dan de status 'confirming'Ethirty schreef op zondag 01 december 2013 @ 23:00:
[...]
Van bitonic naar Kraken? Denk niet dat veel mensen daar ervaring mee hebben. Meesten laten het toch uitbetalen naar hun wallet.
Ja, dat is heel mooi gezegd, maar niemand kent de bodem. Dus als je je buy iets eerder hebt gedaan en de koers zakt verder sta je toch weer op verlies.Sefyu schreef op zondag 01 december 2013 @ 22:36:
[...]
Juist niet. Ik snap ècht niet dat mensen zo vaak de fout maken en "buy high, sell low" doen. Men schiet zodanig in de stress van koerswisselingen dat er niet meer rationeel nagedacht wordt.
Gewoon luisteren naar Warren Buffet:
Investors should remember that excitement and expenses are their enemies. And if they insist on trying to time their participation in equities, they should try to be fearful when others are greedy and greedy when others are fearful.
Toen ik de koers zag dalen naar €650 heb ik een buy/limit ingesteld op €611 en ik heb verder niet naar de koers gekeken. Zojuist zie ik dat die order is gelukt. Nu is de koers (op Kraken dan) weer €726. Dat is al 8% rendement. Ook al heb ik maar voor een tientje ingekocht, het principe blijft hetzelfde.
Hoeveel fee betaal je nu nog?floesh schreef op zondag 01 december 2013 @ 22:59:
[...]
Ja, ben Tier 3 heb voor 55K gehandeld op die site.
Ja doe het meerdere keren per week en gaat altijd goed (gemiddeld 3 werkdagen)Contagion schreef op zondag 01 december 2013 @ 23:02:
heeft iemand hier wel eens geld overgemaakt naar btc-e via SEPA? Ging dat goed? En lees ik het correct dat je minimaal 2000 euro moet storten (en er dus geen maximum is?).
[ Voor 83% gewijzigd door Floesh op 01-12-2013 23:06 ]
Dit topic is gesloten.
![]()
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq