die Quarks stijgen aardig snel niet normaal.
Franko gaat anders ook lekker vandaagsuperpolm schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 22:14:
en waarom ze allemaal stijgen weet niemand
Verwijderd
Kan ook niets naar mijn wallet sturen.frennek schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 22:14:
Snel is anders, maar ik vind het nog wel werkbaar.
Enige wat ik elke keer te zien krijg is:
An Internal Error Has Occurred.
Error: An Internal Error Has Occurred.
Dit had ik laatst ook, maar dat leek meer aan mijn browser sessie te liggen. Inloggen met Chrome incognito browser of internet explorer ging vervolgens wel. Dag later kon ik weer helemaal normaal inloggen.Verwijderd schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 22:20:
[...]
Kan ook niets naar mijn wallet sturen.
Enige wat ik elke keer te zien krijg is:
An Internal Error Has Occurred.
Error: An Internal Error Has Occurred.
Pump & Dump verhaal: https://twitter.com/CryptoPumps/status/406832875871297537superpolm schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 22:14:
Wil je er geld mee verdienen kan je beter dit soort figureren volgen op Twitter, laat maar weer eens zien hoe kansloos al die nieuwe crypto's zijn, veel te makkelijk te manipuleren.
Niks, want je kan alleen tussen cryptocurrencies handelen. Je kan er dus geen geld naar overmaken of direct geld eruit halen.Verwijderd schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 22:26:
Wat zijn de legitimatie eisen van Cryptsy?
je moet ook niet vergeten dat Max Keiser er over praat op zn twitter, misschien ook wel op tv?Enes_81 schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 22:27:
[...]
Pump & Dump verhaal: https://twitter.com/CryptoPumps/status/406832875871297537
Wil je er geld mee verdienen kan je beter dit soort figureren volgen op Twitter, laat maar weer eens zien hoe kansloos al die nieuwe crypto's zijn, veel te makkelijk te manipuleren.
Ja, Max Keiser en Bill Still (Youtube) praten over Quarks. Dat ding is aan het ontploffen.superpolm schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 22:32:
[...]
je moet ook niet vergeten dat Max Keiser er over praat op zn twitter, misschien ook wel op tv?
kep er vorige week een paar gekocht voor 0,2 cent per stukmasterrobo schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 22:33:
[...]
Ja, Max Keiser en Bill Still (Youtube) praten over Quarks. Dat ding is aan het ontploffen.

[ Voor 3% gewijzigd door superpolm op 30-11-2013 22:35 ]
Krijg mijn btc niet meer van cryptsy af..
||| F1-aeroblog || Battlelog |||
Hoeveel is een paar? 0.0superpolm schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 22:34:
[...]
kep er vorige week een paar gekocht voor 0,2 cent per stukpaar 1000 gelukkig
Ik heb mijn afgelopen maand ge-mine-de FTC en LTC in de verkoop gegooid. Ga het omzetten naar BTC voordat de FTC en LTC koersen inzakken. Die FTC/BTC koers gaat natuurlijk gewoon nergens over!
Toevoeging op wat PCprutser ook al aan gaf:Ethirty schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 20:22:
Ik ga aan de slag met een TS voor dit topic. De disclaimer staat er al
Zat te denken aan wat uitleg over het concept in het algemeen, de verschillende coins en exchanges, wat basics over het handelen opzich. Nog suggesties of wensen die de nieuwkomers kunnen helpen?
- Wat je op welke exchange kunt verhandelen
- hoe je grafieken en market data af uit leest
- Korte toelichting op de verschillende coins
- Meest handige sites
- Procesbeschrijving voor handelen (mogelijk met korte toelichting voor een aantal veelgebruikte
handelsplatformen) bijv: (BTC kopen) -> BTC wallet (Electrum) -> Handelsplatform (cryptsy.com) -> cryptocurrencywallet (bv megacoin) - Hoe lang duurt het handelen/voor je coins over maakt
- Waarom welke (crypto)currency interessant is? USP's?
Zijn een paar ideetjes!
Ik begrijp bijvoorbeeld KRAKEN.com niet. Schijnt dat je daar ook cryptocurrencies kan traden, maar hoe of welke is mij niet duidelijk.
---
Overigens probeer ik bitcoins op CRYPTSY te storten om te kunnen verhandelen, maar wat is die site traag.
[ Voor 2% gewijzigd door DocM3 op 30-11-2013 22:57 . Reden: toevoeging ]
Don't they have towels in the future ?
Welke sites zoals cryptsy hebben nog meer een grote keuze aan altcoins? er is idd niet doorheen te komen...(wel leuke trades gedaan)
Verwijderd
Toch wel bijzonder om te zien dat zelfs obscure coins populair kunnen worden. Zelf probeer ik nog wel ff te checken wat 'er achter' een coin zit.
Zo schijnt die Quark extreem veel pre-mined te zijn.
En Ripple spant de kroon met de centrale instantie die alle coins zelf bezit.
En Ripple spant de kroon met de centrale instantie die alle coins zelf bezit.
Bron?Verwijderd schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 23:16:
Verwijderd
In de Reddit link hierboven stond het in een comment, nav meer gevonden:
In 6 maanden tijd zijn bijna alle coins gemined.
https://bitcointalk.org/index.php?topic=260031.0
In 6 maanden tijd zijn bijna alle coins gemined.
https://bitcointalk.org/index.php?topic=260031.0
Mensen hier ook problemen met inloggen op kraken?
You only live once, so enjoy the ride.
Ik kom er nu net weer wel in, maar had ook problemen met kraken
Niet doen. De laatste dagen veel problemen met withdrawen van de coins. Soms disablen ze het gewoon. Heb er zelf met moeite m'n geld vandaan kunnen halen... was wel even stressen.
Waarom is een bepaalde coin wel of niet interessant? Welke data bronnen beoordelen jullie bijvoorbeeld?
Don't they have towels in the future ?
Ik check altijd via http://coinmarketcap.com/ welke munt aan het stijgen is en nog niet veel waard is.DocM3 schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 23:44:
Waarom is een bepaalde coin wel of niet interessant? Welke data bronnen beoordelen jullie bijvoorbeeld?
Ook even Twitter om te kijken of er pumps bezig zijn, etc.
Denk dat ik al m'n Quarks op Cryptsy ga zetten. Als ze gaan dumpen moet je er snel bij zijn en heeft het geen zin meer om ze over te zetten i.v.m. tijdverlies. Verstandig? Hmm....
ik heb gisteren geld via ING overgemaakt op kraken.com maar het is er nog niet
ik hoorde iets over 5 uur? maar ik was ruim voor 5 uur
Iemand een idee haha, en anders, kan je op Cryptsy ook kopen via paypal ofzo? Gaat misschien sneller dan.
Oh en @Dennahz, kan je eens posten welke twitter accounts jij allemaal volgt behalve @Cryptopumps
Oh en @Dennahz, kan je eens posten welke twitter accounts jij allemaal volgt behalve @Cryptopumps
Banken werken niet in het weekend.supayoshi schreef op zondag 01 december 2013 @ 00:21:
ik heb gisteren geld via ING overgemaakt op kraken.com maar het is er nog nietik hoorde iets over 5 uur? maar ik was ruim voor 5 uur
Iemand een idee haha, en anders, kan je op Cryptsy ook kopen via paypal ofzo? Gaat misschien sneller dan.
SEPA-overboeking is normaalgesproken de volgende werkdag aangekomen.
|| Vierkant voor Wiskunde ||
De wondere wereld van banken... waar ict-systemen in het weekend niet werken, maar wel alvast afboeken en pas overschrijven op maandag 00:01. Rara waar dat geld in die twee dagen is...Rannasha schreef op zondag 01 december 2013 @ 00:24:
[...]
Banken werken niet in het weekend.
SEPA-overboeking is normaalgesproken de volgende werkdag aangekomen.
Thnx!
Kan je nog via PayPal ergens coins kopen?
Ik wil even wat inslaan voor maandag hehe
lol
ik kom er ook niet in, zit in inlog loop lijkt het, 1ste keer inlog terug naar inlog scherm, weer inlog nu met chaptca, daar inloggen en weer normale inlog screen zonder chaptha dan met bla bla etc etc. wtf.worldfastest schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 23:31:
Mensen hier ook problemen met inloggen op kraken?
Het snelle overmaken naar bitcoins of overzetten van bitcoins naar Euro's laat anders ook behoorlijk te wensen over. Rara, wat er in die tijd met het geld gedaan is...gassiepaart schreef op zondag 01 december 2013 @ 00:27:
[...]
De wondere wereld van banken... waar ict-systemen in het weekend niet werken, maar wel alvast afboeken en pas overschrijven op maandag 00:01. Rara waar dat geld in die twee dagen is...
ik zat trouwens te denken he, nu ltc op kraken best wel dood lijkt, is het misschien een idee, dat we dan met onze ltc naar btc e gaan of bitfinex, en dan daar gaan handelen tegen dollars ? totdat de shit bij kraken voorbij is bijvoorbeeld ? gezien de handel in ltc op die sites het goed doet !
[ Voor 9% gewijzigd door fuqua op 01-12-2013 01:25 ]
Wat wil je daarmee bereiken? Als iedereen weg is op kraken dan gebeurd er niets meer. Overal is het nu rustig.. De enige manier om het levendig te maken is door zelf actief te gaan traden op kraken.
Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.
Beurs is toch ook dicht op zaterdag en zondag? Is wel zo fijn, moet je ook een beetje rust pakken nu
hehe zolang dat kan dan En met thanksgiving is het lekker rustig nu
hehe
[ Voor 16% gewijzigd door supayoshi op 01-12-2013 01:31 ]
Volgens mij zijn er veel mensen aan het panicsellen, veel rode cijfertjes op coinmarketcap...
Precies op de dag dat ik een deel wilde inwisselen

Verwijderd
Merk nu op dat Quark niet meer op de website staat. Stond er gister nog wel op.Dennahz schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 23:46:
[...]
Ik check altijd via http://coinmarketcap.com/ welke munt aan het stijgen is en nog niet veel waard is.
Denk dat ik al m'n Quarks op Cryptsy ga zetten. Als ze gaan dumpen moet je er snel bij zijn en heeft het geen zin meer om ze over te zetten i.v.m. tijdverlies. Verstandig? Hmm....
Och, geen paniek, 't trekt wel weer aan. De QRK komt als het goed is ook op de Chinese exchanges. Die kleine, gele en gedreven mannetjes zijn gek op nieuwe munten 
Welke Twitter accounts ik volg?
https://twitter.com/PumpNDumpTeam
En dan gewoon nog wat losse als ik zoek op #munt ...
Blijkbaar staat QRK niet meer op die site, omdat de blockexplorer plat lag/ligt. De dev zal het straks wel opmerken.
Welke Twitter accounts ik volg?
https://twitter.com/PumpNDumpTeam
En dan gewoon nog wat losse als ik zoek op #munt ...
Blijkbaar staat QRK niet meer op die site, omdat de blockexplorer plat lag/ligt. De dev zal het straks wel opmerken.
Als je dat bekijkt zijn alle coins de laatste week winstgevend.Dennahz schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 23:46:
[...]
Ik check altijd via http://coinmarketcap.com/ welke munt aan het stijgen is en nog niet veel waard is.
Dan kun je beter in bijv. een BBQcoin of ZetaCoin inzetten dan in BTC. Daar verwacht ik voorlopig geen groeipercentages meer van 200/300% toch?
Welke site is het beste om in zo veel mogelijk coins te handelen?
Cryptsy. BTER zou ik niet meer vertrouwen.
Op korte termijn zijn de altcoins het beste (imo), maar op lange termijn blijven die toch niet waardevast. Op tijd omzetten naar BTC is de boodschap
Op korte termijn zijn de altcoins het beste (imo), maar op lange termijn blijven die toch niet waardevast. Op tijd omzetten naar BTC is de boodschap
Verwijderd
Hoe zit dat eigenlijk met die transaction fees?
Ik ben wat aan het rond kijken met of het zinvol is om een altcoin te minen, puur voor de lol. Maar ik zie dat veel sites hoge transaction fees vragen, bijvoorbeeld 0.02 LTC. Dat lijkt mij achterlijk veel. Dat is een dag minen met mijn rig.
Ik snap dat de pool operator een paar procent pakt, maar transacties horen door de gedistribueerde natuur van cryptocurrencies (zolang block minen rendabel is) toch gratis te zijn?
Ik ben wat aan het rond kijken met of het zinvol is om een altcoin te minen, puur voor de lol. Maar ik zie dat veel sites hoge transaction fees vragen, bijvoorbeeld 0.02 LTC. Dat lijkt mij achterlijk veel. Dat is een dag minen met mijn rig.
Ik snap dat de pool operator een paar procent pakt, maar transacties horen door de gedistribueerde natuur van cryptocurrencies (zolang block minen rendabel is) toch gratis te zijn?
zo iwe
Het kost mij namelijk 80 cent per dag. Als jij hetzelfde verbruik hebt is het nauwelijks rendabel
Als je zo weinig mined heeft LTC niet zoveel zin denk ik, kan je beter naar een andere coin kijken.Verwijderd schreef op zondag 01 december 2013 @ 10:24:
Hoe zit dat eigenlijk met die transaction fees?
Het kost mij namelijk 80 cent per dag. Als jij hetzelfde verbruik hebt is het nauwelijks rendabel
Ik mine nu nog MEC. Nu 4 per dag, maar hangt af van de moeilijkheidsgraad. Weet niet of er betere alternatieven zijn natuurlijk, maar misschien een tip
Verwijderd
De totale LTC mining pool is 52,082 Mh/s. Verder wordt er elke 2.5 minuten een block van 50 LTC gemined. Per jaar zijn dat er 10252800 LTC. (20 per minuut, 512600 minuten in een jaar.)EJPostema schreef op zondag 01 december 2013 @ 10:47:
zo iwe
[...]
Als je zo weinig mined heeft LTC niet zoveel zin denk ik, kan je beter naar een andere coin kijken.
Laten we aannemen dat ik 50kh/s haal. Dat is 1/1041600e van de totale pool. Ik verdien dus 10 LTC per jaar. 10 LTC zijn $400 waard, oogt winstgevend aangezien de adapter waar ik nu aan zit niet boven de 65w wil. Klopt mijn wiskunde zo?
Als ik een HD 7990 aan schaf (bijvoorbeeld) met 1MH/s 'verdien' ik 200 LTC per jaar minus de stroomkosten. Dat ziet er erg winstgevend uit. 200 LTC tegen de huidige koers is $4000. Natuurlijk is dat hele getal zwaar speculatief.
Wat voor hardware heb jij waar 4 MEC mee gemined wordt?Dennahz schreef op zondag 01 december 2013 @ 10:59:
Ik mine nu nog MEC. Nu 4 per dag, maar hangt af van de moeilijkheidsgraad. Weet niet of er betere alternatieven zijn natuurlijk, maar misschien een tip
Volgens mij vergeet je dat de difficulty steeds hoger wordt....Verwijderd schreef op zondag 01 december 2013 @ 11:14:
[...]
De totale LTC mining pool is 52,082 Mh/s. Verder wordt er elke 2.5 minuten een block van 50 LTC gemined. Per jaar zijn dat er 10252800 LTC. (20 per minuut, 512600 minuten in een jaar.)
Laten we aannemen dat ik 50kh/s haal. Dat is 1/1041600e van de totale pool. Ik verdien dus 10 LTC per jaar. 10 LTC zijn $400 waard, oogt winstgevend aangezien de adapter waar ik nu aan zit niet boven de 65w wil. Klopt mijn wiskunde zo?
Als ik een HD 7990 aan schaf (bijvoorbeeld) met 1MH/s 'verdien' ik 200 LTC per jaar minus de stroomkosten. Dat ziet er erg winstgevend uit. 200 LTC tegen de huidige koers is $4000. Natuurlijk is dat hele getal zwaar speculatief.
Idd, maar als je een 7950 of 280x koopt hebben die kaart er wel snel uit, maar met een cpu minen op Ik echt een andere coin pakkengassiepaart schreef op zondag 01 december 2013 @ 11:16:
[...]
Volgens mij vergeet je dat de difficulty steeds hoger wordt....
Verwijderd
De difficulity van LCS stijgt momenteel vrij explosief, dat had ik nog niet gezien.gassiepaart schreef op zondag 01 december 2013 @ 11:16:
[...]
Volgens mij vergeet je dat de difficulty steeds hoger wordt....
Ik zal eens naar alternatieven kijken. Mijn CPU doet 30kh/s, mijn GPU doet 15kh/s met LCS (scrypt). Het geheel blijft onder de 65w.
Wie kan me precies vertellen wat we zo bijzonder aan de Quark coin is? Zie die naam een aantal keer voorbij komen, maar zie het voordeel ervan niet ten opzichte van de andere coins.
Zullen we het dan hier verde over de handel hebben? Mining kan in het andere topic 
Transactions fees van 0,02LTC zijn ingevoerd toen de koers nog met 1 cijfer geschreven werd. In verhouding zijn het ondertussen dure transacties geworden. Overigens rekent Kraken dat als je je coins overmaakt naar je wallet. Voor transacties geldt 0,20% en dit neemt af naarmate je meer handelt.
Transactions fees van 0,02LTC zijn ingevoerd toen de koers nog met 1 cijfer geschreven werd. In verhouding zijn het ondertussen dure transacties geworden. Overigens rekent Kraken dat als je je coins overmaakt naar je wallet. Voor transacties geldt 0,20% en dit neemt af naarmate je meer handelt.
[ Voor 63% gewijzigd door Ethirty op 01-12-2013 11:38 ]
#team_UTC+1
An investment in knowledge always pays the best interest - Benjamin Franklin
You can call me McOverloper Mini '12 i7/16/256 Air '13 i5/8/256 iPad mini 5 64GB iPhone SE 128GB
De beveiliging schijnt wat beter te zijn dan die andere coins. En wordt gepumpt door Max Keiser en Bill Still op youtube en twitter.Lifelogger schreef op zondag 01 december 2013 @ 11:35:
Wie kan me precies vertellen wat we zo bijzonder aan de Quark coin is? Zie die naam een aantal keer voorbij komen, maar zie het voordeel ervan niet ten opzichte van de andere coins.
Wat ik niet goed begrijp is het volgende:

De verschillen tussen LTC, NMC en PPC daargelaten. Ik handel nu als beginner op de BTC-e, maar de verschillen van de BTC rates tussen deze, bitstamp en mntgox is toch niet gezond? Dan gebeurt er toch altijd het volgende:
- Inkopen van BTC op plek naar keuze
- depositen op Mtgox wallet
- Omzetten naar andere (bijvoorbeeld een van de eerdere drie currencies) altcoin met Mtgox trade
- Gekochte altcoins withdrawen naar lokale wallet of direct naar BTC-e wallet
- Omzetten naar BTC
- Rinse, repeat
De verschillen tussen de exchanges zijn dermate groot dat hier inclusief fees toch een leuke zakcent over blijft
... maar ik mis ergens iets, vandaar de vraag.
Hoe is dat enorme verschil sowieso te verklaren?

De verschillen tussen LTC, NMC en PPC daargelaten. Ik handel nu als beginner op de BTC-e, maar de verschillen van de BTC rates tussen deze, bitstamp en mntgox is toch niet gezond? Dan gebeurt er toch altijd het volgende:
- Inkopen van BTC op plek naar keuze
- depositen op Mtgox wallet
- Omzetten naar andere (bijvoorbeeld een van de eerdere drie currencies) altcoin met Mtgox trade
- Gekochte altcoins withdrawen naar lokale wallet of direct naar BTC-e wallet
- Omzetten naar BTC
- Rinse, repeat
De verschillen tussen de exchanges zijn dermate groot dat hier inclusief fees toch een leuke zakcent over blijft

Hoe is dat enorme verschil sowieso te verklaren?
De meeste mensen deugen!
Dat verhaal is ondertussen al zo vaak uitgelegd dat het straks een plekje in de TS krijgt. Het zijn afgescheiden markten, je krijgt je geld niet zo maar van de ene beurs naar de andere. Dus hoewel de koersen wel gelinked zijn, bepaald elke exchange zijn eigen koers door wisselend vraag en aanbod.
#team_UTC+1
You can call me McOverloper Mini '12 i7/16/256 Air '13 i5/8/256 iPad mini 5 64GB iPhone SE 128GB
Ah ok, dank je! Zal eens op YouTube zoeken.superpolm schreef op zondag 01 december 2013 @ 11:38:
[...]
De beveiliging schijnt wat beter te zijn dan die andere coins. En wordt gepumpt door Max Keiser en Bill Still op youtube en twitter.
Litecoin widget zo te zien
PSN: Marselaar
Als je de koers van de afgelopen 6 maanden bekijkt dan is de waarde van de bitcoin enorm gestegen. Maar niemand lijkt te beseffen dat het ook net zo hard weer keihard kan dalen naar bijvoorbeeld $200 of $300. Als het allemaal mensen zijn die er geld mee willen verdienen die nu de afgelopen weken gekocht hebben dan gaan die ook weer cashen op gegeven moment lijkt me. Dat geeft een daling, en dan willen anderen ook nog snel cashen voordat t nog minder waard is enz. Dat versterkt elkaar alleen maar in de val naar beneden.
Hoe denken jullie hierover?
het ultieme jaargetijde.... | #!/usr/bin/girl | Art prints and fun
Verwijderd
Veel mensen zullen dan ook weer gaan kopen als de prijs naar beneden gaat (waaronder ik). De prijs gaat daarna wel weer rustig omhoog.zomertje schreef op zondag 01 december 2013 @ 12:33:
Als je de koers van de afgelopen 6 maanden bekijkt dan is de waarde van de bitcoin enorm gestegen. Maar niemand lijkt te beseffen dat het ook net zo hard weer keihard kan dalen naar bijvoorbeeld $200 of $300. Als het allemaal mensen zijn die er geld mee willen verdienen die nu de afgelopen weken gekocht hebben dan gaan die ook weer cashen op gegeven moment lijkt me. Dat geeft een daling, en dan willen anderen ook nog snel cashen voordat t nog minder waard is enz. Dat versterkt elkaar alleen maar in de val naar beneden.
Eerste versie van de nieuwe TS staat online. Er moet nog wel een hoop werk gebeuren, maar zo staat er alvast iets
#team_UTC+1
En vervolgens moet je je laptop 24/7 aan laten staan terwijl alle fans op top speed blijven draaien. Ik denk dat de winst minimaal is met aftrek stroomkosten + hogere difficulty door het jaar heen. Daarnaast zit je dus continu in de teringherrie van een lapop die bijna aan het opstijgen is.Verwijderd schreef op zondag 01 december 2013 @ 11:29:
[...]
De difficulity van LCS stijgt momenteel vrij explosief, dat had ik nog niet gezien.
Ik zal eens naar alternatieven kijken. Mijn CPU doet 30kh/s, mijn GPU doet 15kh/s met LCS (scrypt). Het geheel blijft onder de 65w.
Vandaag 15% eraf, zitten weer onder 1000 dollar. Ben benieuwd waar het heen gaat
Mooi begin, ziet er netjes uitEthirty schreef op zondag 01 december 2013 @ 12:54:
Eerste versie van de nieuwe TS staat online. Er moet nog wel een hoop werk gebeuren, maar zo staat er alvast iets
Precies, zo denk ik er ook over. Daarom verkoop ik ook niet direct zodra de prijs een flink zakt. Ik denk overigens dat het belangrijk is om voor jezelf te bepalen of je echt actief wil traden of er in zit voor de wat langere termijn. Je aanpak kan dan behoorlijk verschillen.Verwijderd schreef op zondag 01 december 2013 @ 12:53:
[...]
Veel mensen zullen dan ook weer gaan kopen als de prijs naar beneden gaat (waaronder ik). De prijs gaat daarna wel weer rustig omhoog.
Dat kon je zien met de enorme prijsstijging van de LTC een paar dagen geleden. Die koers ging in een dag tijd echt skyhigh. Veel mensen probeerde zich snel in te kopen met het idee snel weer te verkopen en om zo nog wat winst mee te pakken. Maar toen kwam die dip en moest iedereen opeens zo snel mogelijk van zijn coins af. Sommige hebben hierdoor hun LTC weer met verlies moeten verkopen. Een keus die je (zo zie ik het althans) alleen maakt als je actief wil traden en dus eigenlijk alleen koopt om er op de korte termijn wat geld mee te pakken. Mensen die er voor de wat langere termijn inzitten (waaronder ikzelf) hebben hun coins aangehouden met het vertrouwen dat de koers zich wel zal herstellen. Je ziet ook dat de koers van LTC zich weer redelijk heeft gecorrigeerd en schommelt nu rond de €30,-.
Ik hoop eigenlijk dat €30,- nu een beetje de nul lijn blijft en dat hij vanaf die prijs zo nu en dan weer gaat pieken.
Op hun site kon ik niks vinden over Slovenië. Er staat alleen een UK adres. Heb je een bron? Dan pas ik het aan.Verwijderd schreef op zondag 01 december 2013 @ 13:12:
Nette TS. Bitstamp is trouwens een Sloveens bedrijf. Met een account in UK.
#team_UTC+1
Verwijderd
https://www.google.com/search?q=bitstamp+slovenia
Verscheidene bronnen. Uiteraard staat het niet rechtstreeks op hun site. Zal wel minder chique staan.
Niet dat het veel uitmaakt, heb verder goede ervaringen met bitstamp.
Verscheidene bronnen. Uiteraard staat het niet rechtstreeks op hun site. Zal wel minder chique staan.
Niet dat het veel uitmaakt, heb verder goede ervaringen met bitstamp.
LTC: al dagen jaMrAcid schreef op zondag 01 december 2013 @ 12:42:
Tijd om te verkopen...!
BTC: ik zie 1050 als een mooi koopmoment. <1000 en nog beter. <850 zonder slecht nieuws over BTC is all-in.
met papier mache kun je alles maken!!
Hun bankrekening is sloveensEthirty schreef op zondag 01 december 2013 @ 13:20:
[...]
Op hun site kon ik niks vinden over Slovenië. Er staat alleen een UK adres. Heb je een bron? Dan pas ik het aan.
Voor zover ik kan zien was dat zo, maar is nu alles gebaseerd in de UK, inclusief bankrekening. Maar ik heb geen account daar, dus misschien zie je wat anders als je ingelogd bent?
#team_UTC+1
Ik zie bij bitcoins de afgelopen jaren het volgende effect.
van 1 dollar naar 10 dollar, daarna terug naar 3 dollar
van 3 dollar naar 30 dollar, daarna terug naar 10 dollar. (hierna ben ik ingestapt).
van 10 dollar naar 100 dollar, daarna terug naar 30 dollar.
van 30 dollar naar 300 dollar, daarna terug naar 100 dollar. (afgelopen mei/juni)
van 100 dollar naar 1000 dollar, daarna terug naar 300 dollar (dat is er nu aan de hand alleen is de 1000 dollar iets hoger gegaan naar 1200 dollar) het terugzakken zal denk ik 300 a 400 dollar zijn.
Al zou ik waarschijnlijk mijn bitcoins verkopen omdat ik verwacht dat mensen dan bitcoins gaan kopen om hun vermogen te verhullen tegen belastingen. we zullen moeten afwachten
.
van 3 dollar naar 30 dollar, daarna terug naar 10 dollar. (hierna ben ik ingestapt).
van 30 dollar naar 300 dollar, daarna terug naar 100 dollar. (afgelopen mei/juni)
van 100 dollar naar 1000 dollar, daarna terug naar 300 dollar (dat is er nu aan de hand alleen is de 1000 dollar iets hoger gegaan naar 1200 dollar) het terugzakken zal denk ik 300 a 400 dollar zijn.
Al zou ik waarschijnlijk mijn bitcoins verkopen omdat ik verwacht dat mensen dan bitcoins gaan kopen om hun vermogen te verhullen tegen belastingen. we zullen moeten afwachten
9.900Wp PV (enphase), 55kwh EV(Tesla), 35kwh EV(MG), 6kWh thuisbatterij (EVAPOWER), Tibber
Als jij mij een voorbeeld kan geven van een internationale rechtzaak waar iemand tot eigenaar van een private key wordt benoemd, dan zal ik het met je eens zijn. Maar tot op heden is die informatie voor zover ik weet niet beschermd....Zoijar schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 18:06:
[...]
b) Sinds wanneer kan je informatie niet bezitten? Is muziek en film ook slechts informatie? Ik denk dat veel mensen het daar niet met je eens gaan zijn. c) Als je niks bezit kan je geen transacties maken; dan vraagt men op het moment van die transactie: hoe kom je daar dan aan? Thin air? Kabouters?
Ik kan theoretisch met informatie ook een website maken waar mensen 100.000 euro voor zouden willen betalen. Moet ik dan belasting betalen over de tijd waarin ik die kennis of website heb gehad?
Ja je hebt gelijk. Het is nog niet zeker dat het strafbaar is, maar ik probeer mensen zeker niet aan te zetten om belasting te ontduiken. Ik probeer mensen aan te zetten tot nadenken over hoe informatie anders is dan zaken die we tot nu toe als bezit beschouwen en dat beleid daarop aangepast moet worden.En geef hier nou niet steeds de indruk dat je bitcoins niet kan bezitten, want de mensen die je advies volgen en het niet opgeven in box 3 ontduiken gewoon belasting en zijn dus strafbaar vanwege het opvolgen van dit advies.
Muziek bestanden zijn een goed voorbeeld.... het is niet zwart wit. Goud is ook "informatie" - alleen veel moeilijker te kopieren. Zou het illegaal zijn om goud oneindig te kopieren als je dat zou kunnen? Daardoor wordt goud van mensen die daarin geinvesteerd hebben minder waard. Ik ben een voorstander van het opheffen van copyright. Het is namelijk exact het tegenovergestelde wat het impliceert. Het neemt rechten van mensen weg om te kopieren wat ze willen. Maar dat is een andere discussie.
Ik denk altijd heel goed na voordat ik iets stoms zeg
Verwijderd
Als de belastingdienst morgen met nieuwe regels komt waarin staat dat over dergelijke goederen vermogensbelasting betaald dient te worden, ja.rickiii schreef op zondag 01 december 2013 @ 13:56:
Ik kan theoretisch met informatie ook een website maken waar mensen 100.000 euro voor zouden willen betalen. Moet ik dan belasting betalen over de tijd waarin ik die kennis of website heb gehad?
En BTC-e is Bulgaars.Verwijderd schreef op zondag 01 december 2013 @ 13:12:
Nette TS. Bitstamp is trouwens een Sloveens bedrijf. Met een account in UK.
If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.
In het verleden behaalde resultaten...Smuggler schreef op zondag 01 december 2013 @ 13:54:
Al zou ik waarschijnlijk mijn bitcoins verkopen omdat ik verwacht dat mensen dan bitcoins gaan kopen om hun vermogen te verhullen tegen belastingen. we zullen moeten afwachten.
Het blijft koffiedik kijken, maar dat er een bepaalde golfbeweging in zit is wel interessant om te zien. Ik ben er wel van overtuigd dat ie snel weer aan gaat trekken, want in tegenstelling tot bij de vorige dips is er nu volop (positieve) media-aandacht. Het aantal deelnemers is nu gewoon een stuk groter ook.
Maar goed, ik ben een rasoptimist!
Jouw informatie/idee/website heeft niet zomaar een waarde van 100.000 euro. Die heeft het pas als het bijvoorbeeld eigendom is van een bedrijf waar aandelen van zijn met een bepaalde waarde, op dat moment moet je daar enige vorm van belasting over betalen ja.rickiii schreef op zondag 01 december 2013 @ 13:56:
[...]
Bitcoin hebben echter wel gewoon een waarde op dit moment en kan je dus ook zien als bezit dus volgens mij gewoon box3.
Verwijderd
Denk er precies hetzelfde over. Al kan het deze maand nog wel 'lastig' zijn met de feestdagen voor de deur.posttoast schreef op zondag 01 december 2013 @ 14:08:
[...]
In het verleden behaalde resultaten...
Het blijft koffiedik kijken, maar dat er een bepaalde golfbeweging in zit is wel interessant om te zien. Ik ben er wel van overtuigd dat ie snel weer aan gaat trekken, want in tegenstelling tot bij de vorige dips is er nu volop (positieve) media-aandacht. Het aantal deelnemers is nu gewoon een stuk groter ook.
Maar goed, ik ben een rasoptimist!
Ik denk dat je de markt van die tijden niet kan vergelijken met nu qua volume en interesse/aandacht.Smuggler schreef op zondag 01 december 2013 @ 13:54:
Wat eerder ook genoemd is, als de bitcoin zakt onder, ik zeg maar wat, $600 dan zullen er op dit moment veel mensen zijn die dat als instapmoment zien en daardoor is het momenteel denk ik veel lastiger om weer terug te zakken naar ~30% van de high op 1200.van 30 dollar naar 300 dollar, daarna terug naar 100 dollar. (afgelopen mei/juni)
Al zou ik waarschijnlijk mijn bitcoins verkopen omdat ik verwacht dat mensen dan bitcoins gaan kopen om hun vermogen te verhullen tegen belastingen. we zullen moeten afwachten.
Bitcoin forum lijkt dood en koers gaat omlaag. Weet iemand hier meer van?
Nog een voorbeeld voor de duidelijkheid. Een groot bedrijf als Google looft een prijs uit van $500.000 voor het kraken van hun website en elk jaar verhogen ze dat met $100.000. Jij kent de technologie en ziet een manier om hun database te kraken. Maar je besluit het niet te melden tot 2 jaar later. Die informatie was die tijd al $500.000 waard... maar je hebt door te wachten $200.000 meer verdiend en je hebt er geen belasting over betaald.pposthoorn schreef op zondag 01 december 2013 @ 14:14:
[...]
Jouw informatie/idee/website heeft niet zomaar een waarde van 100.000 euro.
Bitcoins en private keys zijn niet hetzelfde. Iedereen met de blockchain heeft de bitcoins op zijn computer staan, maar alleen de personen met kennis met de juiste informatie kunnen theoretisch een transactie maken.
[ Voor 4% gewijzigd door rickiii op 01-12-2013 14:26 ]
Misschien heeft het daar wel mee te maken. Een overeenkomst met harde valuta is dat cryptocurrency's ook allemaal gebaseerd zijn op vertrouwen.dr snuggles schreef op zondag 01 december 2013 @ 14:22:
Toch maar een weblog?
Toch vind ik het gek, het is een bezit net als Flippo's, mijn auto, mijn computers, mijn huisraad, kleding, sierraden, etc.pposthoorn schreef op zondag 01 december 2013 @ 14:14:
[...]
Jouw informatie/idee/website heeft niet zomaar een waarde van 100.000 euro. Die heeft het pas als het bijvoorbeeld eigendom is van een bedrijf waar aandelen van zijn met een bepaalde waarde, op dat moment moet je daar enige vorm van belasting over betalen ja.
Bitcoin hebben echter wel gewoon een waarde op dit moment en kan je dus ook zien als bezit dus volgens mij gewoon box3.
Die vul je toch ook niet in bij Box 3?
met papier mache kun je alles maken!!
Verwijderd
Over deze bezettingen heb je al BTW afgedragen.Servowire schreef op zondag 01 december 2013 @ 14:33:
[...]
Toch vind ik het gek, het is een bezit net als Flippo's, mijn auto, mijn computers, mijn huisraad, kleding, sierraden, etc.
Die vul je toch ook niet in bij Box 3?
Verwijderd
De Bitcoins zijn door de Amerikanen omgezet naar de dollars.dr snuggles schreef op zondag 01 december 2013 @ 14:22:
Wikipedia: Black Friday
Dat heeft er helemaal niks mee te maken. Als je nu een tweede huis laat bouwen betaal je daar ook BTW over, en toch zul je die op moeten geven in Box-3.Verwijderd schreef op zondag 01 december 2013 @ 14:40:
[...]
Over deze bezettingen heb je al BTW afgedragen.
In principe zou je je Flippo's denk ook in Box-3 op moeten geven als die een significante waarde hebben. ( Er is wel het een en ander vrijgesteld: http://www.belastingtips....ijgesteld_vermogen_box_3/ Flippo's zou je onder kunst kunnen scharen dus misschien zijn ze vrijgesteld
[ Voor 19% gewijzigd door Woy op 01-12-2013 14:53 ]
“Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.”
Ergens kan ik mij ook wel in vinden wat rickiii zegt. Een vermogenspositie peilen op zo'n fluctuerende en instabiele koers is gewoon zwaar ten nadele van de belastingplichtige.
In dit geval zou het 'eerlijker' zijn om pas te gaan kijken als de bitcoins ook daadwerkelijk verzilverd worden in geld. Maar goed, de belastingdienst stelt anders, dus er valt vrij weinig te vinden
In dit geval zou het 'eerlijker' zijn om pas te gaan kijken als de bitcoins ook daadwerkelijk verzilverd worden in geld. Maar goed, de belastingdienst stelt anders, dus er valt vrij weinig te vinden
"It was bad enough seeing the demon this close up. Far worse . . . it saw me. As weak and near death as the thing was, it recognized a living human a few inches away. Very slowly, it raised its missile hand."
Dat de koers fluctueert is natuurlijk niet van invloed of je het wel of niet moet melden in box 3. Er zijn ook aandelen die heel erg fluctueren en die moet je ook gewoon melden.Kid Buu schreef op zondag 01 december 2013 @ 15:06:
Ergens kan ik mij ook wel in vinden wat rickiii zegt. Een vermogenspositie peilen op zo'n fluctuerende en instabiele koers is gewoon zwaar ten nadele van de belastingplichtige.
Waarom legt iedereen zich er zo makkelijk bij neer? Je mag toch best een mening hebben in de hoop dat er genoeg mensen zijn om er iets aan te kunnen veranderen?Kid Buu schreef op zondag 01 december 2013 @ 15:06:
Maar goed, de belastingdienst stelt anders, dus er valt vrij weinig te vinden
Sinds wanneer bepaalt de mening van mensen het handelen van de Belastingdienst? Ik gok dat de meeste mensen geen of minder belasting willen betalen, maar ze moeten tochrickiii schreef op zondag 01 december 2013 @ 15:09:
[...]
Waarom legt iedereen zich er zo makkelijk bij neer? Je mag toch best een mening hebben in de hoop dat er genoeg mensen zijn om er iets aan te kunnen veranderen?
#team_UTC+1
bronBij box 3 gaat het om bezittingen zoals beleggingen en spaartegoeden, maar ook om overige bezittingen als contant geld, een tweede huis of recreatiewoning, een garage die niet bij de woning hoort, ander onroerend goed, een schenking die u op papier hebt ontvangen, geld dat u hebt uitgeleend, fysiek goud of zilver zoals baartjes of beleggingsmunten en roerende zaken die u verhuurde of anderzins als belegging had.
Het maakt niet uit waar u uw geld heeft gestald. Ook spaartegoeden en beleggingen in het buitenland tellen mee. Nederland heeft met veel landen belastingverdragen afgesloten waardoor ook buitenlandse tegoeden waarschijnlijk vroeg of laat bij de fiscus bekend worden.
Maar let op: niet alle bezittingen worden meegeteld in box 3. Uw eigen woning valt bijvoorbeeld in box 1. Roerende zaken voor eigen gebruik of voor gebruik binnen het gezin of de inboedel van uw woning tellen ook niet mee. Een personenauto, caravan of een pleziervaartuig hoeft dus niet bij uw vermogen worden geteld, tenzij u deze verhuurt. Zie deze pagina van de Belastingdienst website voor meer voorbeelden.
Ik vind dat Bitcoin niet onder roerende zaken vallen maar meer in de categorie beleggingen/spaargeld/goud/beleggingsmunten. Daarmee valt het dus onder box 3.
Sinds we in een democratie en rechtsstaat leven? Niet naief bedoeld, maar de mening van de massa heeft toch zeker wel invloed op het handelen van een overheid.Ethirty schreef op zondag 01 december 2013 @ 15:11:
[...]
Sinds wanneer bepaalt de mening van mensen het handelen van de Belastingdienst? Ik gok dat de meeste mensen geen of minder belasting willen betalen, maar ze moeten toch
Ik vond dit net op Wikipedia
Bron: Wikipedia: Goederen en zakenZaken
Alle tastbare vermogensbestanddelen zijn zaken. De wet stelt: "Zaken zijn de voor menselijke beheersing vatbare stoffelijke objecten" (art. 3:2 Nederlands BW). Voorbeelden van zaken zijn een boek, een fiets, een vliegtuig, een huis, een stuk grond en een computer. De waarde van onroerende zaken wordt onder meer bepaald met de Modelmatige waardebepaling.
Vermogensrechten
Niet tastbare vermogensbestanddelen zijn vermogensrechten. Een vermogensrecht is een subjectief recht op een goed, een dienst of een andere prestatie die uiteindelijk tot stoffelijk voordeel leidt. In de woorden van het Nederlandse BW: "Rechten die, hetzij afzonderlijk hetzij tezamen met een ander recht, overdraagbaar zijn, of er toe strekken de rechthebbende stoffelijk voordeel te verschaffen, ofwel verkregen zijn in ruil voor verstrekt of in het vooruitzicht gesteld stoffelijk voordeel, zijn vermogensrechten". Voorbeelden van vermogensrechten zijn het recht op betaling van een geldbedrag, het recht op levering van een zaak en het recht op het verlenen van een dienst.
Als ik dit zo lees, lijkt het alsof de meeste mensen denken dat bitcoins vallen onder vermogensrechten.
Ik ben pas overtuigd als iemand in een rechtzaak voor het eerst het subjectief recht krijgt op een bitcoin.
En ik vind dat mensen hier ook best mogen eisen dat als je geen recht kunt hebben op een bitcoin, dat het heffen van belasting daarover ook niet rechtvaardig is.
[ Voor 3% gewijzigd door rickiii op 01-12-2013 15:22 ]
Ik ben bang dat een rechter toch voor de kant van de belastingdienst zou kiezen. Het is nou eenmaal een feit dat als jij een bitcoin mined of koopt dat jij een recht hebt op die bitcoin. Tuurlijk zou je gehacked kunnen worden en dat jij je bitcoins kwijtraakt of dat op een of andere manier je de controle over je bitcoins verliest. Maar dat is voor de belastingdienst toch niet relevant. Het gaat erom wat jij op het peildatum in bezit hebt. Als jij op 1 januari je bitcoins zou kunnen verzilveren voor 10000 euro, dan heb jij 10000 euro in box3. Als ze op 2 januari worden gestolen, dan heb je gewoon pech. Dan moet je alsnog belasting betalen over die 10000 euro aan bitcoins. Hetzelfde geldt namelijk ook als je bijvoorbeeld die dure vaas die je als belegging had hebt omgegooid.
Valt bitcoin hier niet onder?Voorbeelden van vermogensrechten zijn het recht op betaling van een geldbedrag.
Dat is geen feit, maar een mening.Skynick schreef op zondag 01 december 2013 @ 15:23:
Het is nou eenmaal een feit dat als jij een bitcoin mined of koopt dat jij een recht hebt op die bitcoin.
Wie geeft jou dat recht? Ik denk niet dat een rechter jou dat recht zal geven wanneer iemand anders een transactie maakt met de private key waarvan je dacht die van jou was. Het is een ander verhaal wanneer je een transactie maakt in ruil voor een belofte dat je in ruil een transactie twv méér bitcoin terug krijgt,pposthoorn schreef op zondag 01 december 2013 @ 15:24:
[...] Valt bitcoin hier niet onder?
Je betaalt niet met bitcoins, je betaalt met transacties.
[ Voor 21% gewijzigd door rickiii op 01-12-2013 15:33 ]
ik ben sinds een paar dagen aan het ltc minen via coinotron.
maar nu is mijn vraag: hoe kan ik die ltc verkopen voor dollars/euro's? op btc-e kan ik ze wel verkopen voor euros maar ik kan nergens vinden hoe ik die euro's op mijn bank rekening kan krijgen/ paypal. of kan het helemaal niet via btc-e en moet het via een andere site?
maar nu is mijn vraag: hoe kan ik die ltc verkopen voor dollars/euro's? op btc-e kan ik ze wel verkopen voor euros maar ik kan nergens vinden hoe ik die euro's op mijn bank rekening kan krijgen/ paypal. of kan het helemaal niet via btc-e en moet het via een andere site?
Ik volg je even niet meer. Ik kan mijn bitcoins in mijn wallet toch omzetten in geld?rickiii schreef op zondag 01 december 2013 @ 15:29:
[...]
Wie geeft jou dat recht? Ik denk niet dat een rechter jou dat recht zal geven wanneer iemand anders een transactie maakt met de private key waarvan je dacht die van jou was.
Sorry maar dat vind ik gewoon onzin, betalen is een transactie, en in die transactie gaan er bitcoins van mijn bezit naar jou bezit (en waarschijnlijk iets anders van jou bezit naar mijn bezit).Je betaalt niet met bitcoins, je betaalt met transacties.
[ Voor 26% gewijzigd door pposthoorn op 01-12-2013 15:36 ]
Makkelijkste is denk ik om ze om te ruilen naar BTC op een site als cryptsy, en die BTC te verkopen op bijv. bitonic.nlZagre schreef op zondag 01 december 2013 @ 15:30:
Verwijderd
Bitonic (https://bitonic.nl/) en Kraken (https://www.kraken.com/) schijnen de beste plekken zijn om te verkopen, al heb ik zelf geen ervaring met één van twee. Wel kun je bij Bitonic alleen BTC (ver)kopen, dus dan zul je ze alsnog moeten omzetten naar BTC. Op Kraken kun je je LTC's direct naar euro's omzetten. Van Kraken heb ik echter wel gelezen dat Kraken hier betrouwbaar in is en binnen 24 uur op je rekening staat (mits voor 17:00). Wel moet je bij Kraken Tier 2 geverifieerd zijn, en dan kun je tot 2000USD uit laten betalen. Wil je meer, moet je hoger geverifieerd raken.
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 01-12-2013 15:37 ]
Als je snel je geld wil hebben zou ik ze via kraken.com omzetten in BTC en die dan via bitonic.nl verkopen en EUR op je rekening laten storten.Zagre schreef op zondag 01 december 2013 @ 15:30:
Kraken en Bitonic zijn beide prima sites. Beiden betalen binnen 1-2 werkdagen uit. Ze functioneren echter wel volledig anders:Verwijderd schreef op zondag 01 december 2013 @ 15:35:
Bitonic (https://bitonic.nl/) en Kraken (https://www.kraken.com/) schijnen de beste plekken zijn om te verkopen, al heb ik zelf geen ervaring met één van twee. Van Kraken heb ik echter wel gelezen dat Kraken hier betrouwbaar in is en binnen 24 uur op je rekening staat (mits voor 17:00). Wel moet je bij Kraken Tier 2 geverifieerd zijn, en dan kun je tot 2000USD uit laten betalen. Wil je meer, moet je hoger geverifieerd raken.
- Kraken is een volwaardige exchange, waar je geld of coins stort en daar vervolgens mee kunt handelen. Je hebt de mogelijkheid tot complexe orders, grafieken, enz... Je moet je echter wel laten verifieren voordat je kunt handelen.
- Bitonic is een simpele aan-/verkoop site. Zij bieden je een prijs en die is "take it or leave it". En die prijs is vaak minder goed dan wat je op Kraken krijgt. Het is echter wel een stuk makkelijker: je hoeft je niet te registeren en met een paar klikken heb jeen aankoop of verkoop order geplaatst.
|| Vierkant voor Wiskunde ||
Het is een nutteloze discussie waarbij men denk met technische argumenten een loophole te kunnen vinden in de regels van de belastingdienst, zonder dat men echt verstand heeft van die regels.
Als je er echt werk van wilt maken bel je eerst de belastingtelefoon en doe je wat zij zeggen (hoogstwaarschijnlijk opgeven voor box 3). Vervolgens huur je een fiscalist in om te bepalen of je überhaupt een zaak hebt en teken je bezwaar aan. Daar zal de BD dan niet in meegaan en dan kun je een rechtzaak starten.
Gewoonweg wachten tot iemand anders dat doet en ondertussen denken dat het belastingvrij is is de omgekeerde wereld en de kans is groot dat je dan ontduiking wordt aangerekend. Ignorance is no excuse.
Als je er echt werk van wilt maken bel je eerst de belastingtelefoon en doe je wat zij zeggen (hoogstwaarschijnlijk opgeven voor box 3). Vervolgens huur je een fiscalist in om te bepalen of je überhaupt een zaak hebt en teken je bezwaar aan. Daar zal de BD dan niet in meegaan en dan kun je een rechtzaak starten.
Gewoonweg wachten tot iemand anders dat doet en ondertussen denken dat het belastingvrij is is de omgekeerde wereld en de kans is groot dat je dan ontduiking wordt aangerekend. Ignorance is no excuse.
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Deze topic is bedoeld voor discussie over de handel en koersverloop van cryptocurrencies. Aangezien er nu een speciaal forum is voor cryptocurrencies kunnen voor specifieke vragen gewoon topics worden geopend (met in ogenschouw nemende de algemene regels voor het openen van topics - vragen die niet topicwaardig zijn zouden hier uberaupt niet gesteld moeten worden)
Discussies en ontwikkelingen aangaande MtGox gaarne bespreken in Mt.Gox - Huidige status en ontwikkelingen
Referral codes zijn niet toegestaan en worden onherroepelijk verwijderd conform Het algemeen beleid
Deze topic is bedoeld voor discussie over de handel en koersverloop van cryptocurrencies. Aangezien er nu een speciaal forum is voor cryptocurrencies kunnen voor specifieke vragen gewoon topics worden geopend (met in ogenschouw nemende de algemene regels voor het openen van topics - vragen die niet topicwaardig zijn zouden hier uberaupt niet gesteld moeten worden)
Discussies en ontwikkelingen aangaande MtGox gaarne bespreken in Mt.Gox - Huidige status en ontwikkelingen
Referral codes zijn niet toegestaan en worden onherroepelijk verwijderd conform Het algemeen beleid