Cryptocurrency - handel en koers Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 30 ... 178 Laatste
Acties:
  • 539.437 views

• NovapaX
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 13-01 20:28
Wat ik niet snap by cryptsy is dat er in de orderbooks soms een buy limit order van +10% hoger dan de prijs van de hoogste sell limit order staat.
En er gebeurt gewoon niets mee... volume van de buy is ook kleiner dan de sell.

Kan iemand mij dat uitleggen?

1740Wp: 12xSF145-S @ Hosola 1600TL [pvoutput]
Sparql TV wiki

• Ethirty
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 22:14

Ethirty

Who...me?

Topicstarter
Stefanhvt schreef op maandag 09 december 2013 @ 21:52:
[...]

Ik heb er in ieder geval geen goed gevoel bij. Het heeft mijn inziens veel te veel weg van fiat.

Zie ook:

http://www.ripplescam.org
Ik vind die site wel erg overtrokken. Maar er is natuurlijk een onderliggend gevaar. Als Ripples veel waard worden, wie zegt me dan dat hun ideaalbeeld niet gewoon omslaat in hebzucht.

An investment in knowledge always pays the best interest - Benjamin Franklin

• Stefanhvt
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 16-04-2023
Ethirty schreef op maandag 09 december 2013 @ 21:59:
[...]

Ik vind die site wel erg overtrokken. Maar er is natuurlijk een onderliggend gevaar. Als Ripples veel waard worden, wie zegt me dan dat hun ideaalbeeld niet gewoon omslaat in hebzucht.
Precies. En de geschiedenis kent ook nog een ander gevaarlijk fenomeen:

Infiltratie .. !

• majic
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 15-01 06:01
Ethirty : Het hele ontwerp ziet er uit als hebzucht van de makers. Het faciliteren van transacties tussen andere munten is in mijn ogen niet het primaire doel geweest, hooguit een lucratieve en verkoopbare bijzaak.

Als hebzucht níet het hoofddoel was geweest, dan werden de munten niet zo ontransparant verdeeld. Het is natuurlijk van de zotte dat die jongens een leeuwendeel van de munten in eigen bezit houden (vrij arbitrair ook aangezien ze uit dunne lucht gegenereerd zijn...de FED is jaloers!)

Ik ben over die munt het meest sceptisch, juist omdat de makers er van claimen alleen maar goed te willen doen. Bij andere munten wordt daar weinig over gesproken en zie je gewoon dat het een commercieel initiatief is om geld te verdienen door een dienst te verlenen. Bij Ripples lijkt het wel alsof je met een liefdadigheidsfonds te maken heb, maar in werkelijkheid lijkt het meer op een hedgefund-meets-american-bank achtige opzet.

Heel de munt draait om controle, niet om faciliteren - iig, dat lees ik in de documentatie.

[ Voor 4% gewijzigd door majic op 09-12-2013 22:06 ]

Verwijderd

QuarkCoin gaat als een rakket. *O*

• Ethirty

Ethirty

Who...me?

Topicstarter
Ripples hebben door hun opzet wel de grootste kans op acceptatie door overheden en banken. Maar of dat wenselijk is....

• Azrou
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 27-12-2024
enig idee hoe dit kan?

• majic
Tulpenmanie ;-) Maar hoe lang die duurt, dát is de hamvraag.

• Tourniquet
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 00:15

Tourniquet

Hiya, fellas!

O.a. over Quarkcoin:

[YouTube: http://www.youtube.com/v/T6iCzIQS-Rw]

[ Voor 19% gewijzigd door Tourniquet op 09-12-2013 22:09 ]

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

• Bolk
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

Die Worldcoin wallet is een partij slecht.. Heb er net een paar gemined, ga me maar eens aan Cryptsy wagen. Nog n00b tips? ;)

Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.

• fynrd1
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 19:36

fynrd1

Fooled by Randomness

Bolk schreef op maandag 09 december 2013 @ 22:09:
Die Worldcoin wallet is een partij slecht.. Heb er net een paar gemined, ga me maar eens aan Cryptsy wagen. Nog n00b tips? ;)
Heb geduld met cryptsy, de laatste weken is het qua snelheid op elke facet nogal slecht..

||| F1-aeroblog || Battlelog |||

• wetsteyn
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 21-03-2025
fynrd1 schreef op maandag 09 december 2013 @ 22:12:
[...]

Heb geduld met cryptsy, de laatste weken is het qua snelheid op elke facet nogal slecht..
Zelfs dan is cryptsy mij gunstig Ri :P

8*250wp Garage 12*290wp Zolder

• Bolk
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

fynrd1 schreef op maandag 09 december 2013 @ 22:12:
[...]

Je bedoelt qua backlog? Wat zijn de alternatieven?

Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.

• wetsteyn
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 21-03-2025
bter.com

8*250wp Garage 12*290wp Zolder

• Stefanhvt
Binnenkort weer open:

https://mcxnow.com/

Zeer snelle en stabiele exchange.

Verwijderd

Tssk... Hebben die gasten van Quark Coin geen Linux versie van hun wallet/miner?

Edit: Nevermind :)
Iemand heeft een binary ter beschikking gesteld op https://docs.google.com/f...WrO0wbWVjN056bkdtTzQ/edit

[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 09-12-2013 22:18 ]

• LxgOne
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 16-01-2025
Als je in een order book bij verkoop en kopen beide bovenaan staat is dit wenselijk of niet? :-)

• Ethirty

Ethirty

Who...me?

Topicstarter
Stefanhvt schreef op maandag 09 december 2013 @ 22:15:
Binnenkort weer open:

Ik vind dit anders aardig min. Ik snap dat je voorzichtig moet zijn, maar dit gaat mij persoonlijk te ver.
v2.5 of mcxNOW will remove all free support caused by user fault. Such as forgotten passwords, lost google authenticator code, sending to wrong address, etc. To receive support for any user fault will require $50 to $100 equiv in fees that will be given back to the exchange in payouts like any other fee. This is to encourage people to be more careful with their login details. Furthermore, failure to be logged into an account for 2 months will see that account destroyed and all funds returned to mcxNOW as fees. This is a big change and will require you to agree to new terms and conditions to continue using the site. These changes are designed to make people more self reliant and not so time consuming to mcxNOW development. If you do not like these new rules it is advised you stop using mcxNOW.

• Tourniquet
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 00:15

Tourniquet

Hiya, fellas!

Stefanhvt schreef op maandag 09 december 2013 @ 22:15:
Binnenkort weer open:

Met een zeer amateuristische en onbetrouwbare bedrijfsvoering door 1(!) persoon. Ben blij dat ik m'n coins daar nog op tijd weg heb kunnen halen.

https://bitcointalk.org/index.php?topic=347008.0

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16-01 21:18

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

LxgOne schreef op maandag 09 december 2013 @ 22:18:
Als je in een order book bij verkoop en kopen beide bovenaan staat is dit wenselijk of niet? :-)
Ligt eraan, als de spread hoog is kun je nog best wat verdienen ermee. Je zal altijd mensen hebben die per se zo snel mogelijk willen kopen of verkopen.

[ Voor 40% gewijzigd door .oisyn op 09-12-2013 22:20 ]

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

• FaceDown
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 25-12-2025

FaceDown

Storende factor.

LxgOne schreef op maandag 09 december 2013 @ 22:18:
Als er meer dan 2x de transactiekosten tussen zit wel, anders verdien je niks.

Bovendien moet de koers stabiel blijven. Want bij een plotselinge stijging van de koers dan kopen ze eerst goedkoop je coins, en kunt jij niks kopen omdat je biedprijs te laag is. Andersom heb je ook een probleem bij een plotselinge daling van de koers.

[ Voor 30% gewijzigd door FaceDown op 09-12-2013 22:23 ]

Groetjes, FaceDown.

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

En dat natuurlijk.

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Ethirty schreef op maandag 09 december 2013 @ 22:20:
[...]

Ik vind dit anders aardig min. Ik snap dat je voorzichtig moet zijn, maar dit gaat mij persoonlijk te ver.

[...]
Inderdaad. Klinkt behoorlijk klantonvriendelijk en arrogant. Kijk even 2 maanden niet naar je geld, en het is van ons. :r

Groetjes, FaceDown.

• Stefanhvt
Ethirty schreef op maandag 09 december 2013 @ 22:20:
[...]

[...]
Tourniquet schreef op maandag 09 december 2013 @ 22:20:
[...]

Met een zeer amateuristische en onbetrouwbare bedrijfsvoering door 1(!) persoon. Ben blij dat ik m'n coins daar nog op tijd weg heb kunnen halen.

https://bitcointalk.org/index.php?topic=347008.0
Daar valt inderdaad wat van te zeggen. De interface voelde in ieder geval erg fijn aan.

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:29
FaceDown schreef op maandag 09 december 2013 @ 22:22:
[...]
Inderdaad. Klinkt behoorlijk klantonvriendelijk en arrogant. Kijk even 2 maanden niet naar je geld, en het is van ons. :r
Dat is niet het hele verhaal. mcxNOW is echt een louche onderneming van 1 anoniem persoon. Hij heeft voor 11000 BTC aan shares verkocht (vergelijkbaar met de Cryptsy shares), waar hij zelf gezorgd heeft dat de prijs kunstmatig hoog lag. En een paar weken nadat hij zichzelf multimiljonair heeft gemaakt, gaat de site dicht voor onbepaalde tijd omdat hij de support-requests opeens niet aan kan.

|| Vierkant voor Wiskunde ||

• Ethirty

Ethirty

Who...me?

Topicstarter
Plus het feit dat hij alleen opereert. Hij wil wel geld verdienen, maar geen support leveren. Nee, mij zal je daar niet zien als je al ziet hoe moeilijk grote sites het hebben met support.

• majic
Toch maar even een accountje bij BTer gemaakt. Cryptsy's drama verhalen lijken nog niet over te zijn als ik de diverse fora afstruin. En als ik érgens een hekel aan heb dan is het wel onbetrouwbaarheid bij een financiële dienstverlener.

Is er trouwens een IRC kanaal voor Tweakers die geinteresseerd zijn in cryptocurrencies?

Ik zou me graag sterk willen maken voor meer samenwerking, discussie en analyse. Misschien zelfs wel in de vorm van een meetup in levende lijve, met een kop koffie/biertje en een laptop (of beamer;) discussieren over de markt(en).

Wie heeft daar ook interesse in/oor naar?

Verwijderd

majic schreef op maandag 09 december 2013 @ 22:26:
Is er trouwens een IRC kanaal voor Tweakers die geinteresseerd zijn in cryptocurrencies?

Ik zou me graag sterk willen maken voor meer samenwerking, discussie en analyse. Misschien zelfs wel in de vorm van een meetup in levende lijve, met een kop koffie/biertje en een laptop (of beamer;) discussieren over de markt(en).

irc.tweakers.net #bitcoin dacht ik? Er wordt ook over altcoin gediscussieerd voor zover ik weet

• boekel
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-12-2025

boekel

Dusss...

Ik kan momenteel geeneens orders plaatsen bij cryptsy :(

http://www.boekel.nu

• Stefanhvt
Rannasha schreef op maandag 09 december 2013 @ 22:25:
[...]

Dat is niet het hele verhaal. mcxNOW is echt een louche onderneming van 1 anoniem persoon. Hij heeft voor 11000 BTC aan shares verkocht (vergelijkbaar met de Cryptsy shares), waar hij zelf gezorgd heeft dat de prijs kunstmatig hoog lag. En een paar weken nadat hij zichzelf multimiljonair heeft gemaakt, gaat de site dicht voor onbepaalde tijd omdat hij de support-requests opeens niet aan kan.
Toch wordt hij niet vanuit iedere hoek publiekelijk afgemaakt. Op twitter krijgt hij nog zat support.

Ik kijk het even aan de komende tijd.

• Ethirty

Ethirty

Who...me?

Topicstarter

Ik sta er op zich niet negatief tegenover, maar ik heb geen ambities om professioneel handelaar te worden :+

• Rannasha
Stefanhvt schreef op maandag 09 december 2013 @ 22:28:
[...]

Toch wordt hij niet vanuit iedere hoek publiekelijk afgemaakt. Op twitter krijgt hij nog zat support.

Ik kijk het even aan de komende tijd.
Ja, om een of andere reden heeft ie een grote hoeveelheid fanboys. Een soort Stockholm-syndroom lijkt me. Er waren zelfs mensen die hem meer geld aanboden om te helpen met de upgrade van de site 8)7

Lijkt mij wel grappig. Maar...
1) Ik vind technische analyse (aka grafiek-astrologie) onzin.
2) Ik vind altcoins (over het algemeen) onzin.
3) Ik woon in omgeving Geneve.

[ Voor 37% gewijzigd door Rannasha op 09-12-2013 22:30 ]

• heinoh
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 07-08-2025
boekel schreef op maandag 09 december 2013 @ 22:27:
Ik kan momenteel geeneens orders plaatsen bij cryptsy :(
Ik heb net anders de hele dag prima orders kunnen plaatsen bij cryptsy ( en aardig wat winst gemaakt op ZET :))

• Ethirty

Ethirty

Who...me?

Topicstarter
Ze zullen het geld daar wel verdiend hebben. Verkeerd soort loyaliteit.

Verwijderd

Woei mijn btc staan staat op cryptsy tijd om een beetje te gokken :D
Heeft 4 uurtjes geduurd maar toen was het ook gelijk beschikbaar.

• stfn345
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:22
irc.quakenet.org #btc-e.nl daar wordt nog weleens gediscussieerd :)

• majic
Razor : Ik zit nu op #bitcoin op tweakers.net....wie uit dit topic zitten waar?

• majic
Kan jullie iig vertellen dat van wallet naar BTer.com overmaken om precies te zijn 5 minuten duurde....en dat met maar een paar validations. Super.

Alles ziet er wel lekker 1995-wil-zn-stock-exchange-website-terug uit, maar het werkt vlot.

• two
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 13:49

two

majic schreef op maandag 09 december 2013 @ 22:37:
Kan jullie iig vertellen dat van wallet naar BTer.com overmaken om precies te zijn 5 minuten duurde....en dat met maar een paar validations. Super.

Alles ziet er wel lekker 1995-wil-zn-stock-exchange-website-terug uit, maar het werkt vlot.
Inderdaad. Bter werkt echt goed. Vind de layout 3x niks... Ik ben toch naar Cryptsy aangezien ik QRK wou. Als bter wat aan de layout zou doen zouden er meer mensen komen!

Signature

• energizer23
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 24-04-2023
Waarom komen m'n sell order bij Cryptsy voor QRK er niet doorheen?? grrr de sell order wil maar niet closen, terwijl de prijs en hoeveelheid gewoon in het orderbook staan.

• two

two

energizer23 schreef op maandag 09 december 2013 @ 22:40:
Waarom komen m'n sell order bij Cryptsy voor QRK er niet doorheen?? grrr de sell order wil maar niet closen, terwijl de prijs en hoeveelheid gewoon in het orderbook staan.
Had ik ook, na 3-4 keer proberen lukte het pas. Gewoon iets boven gemiddelde gaan zitten en dan pakt ie m waarschijnlijk gelijk.

Signature

Verwijderd

Valt QRK nog een beetje te minen met CPU? 'k kan hier wel m'n AMD Opteron 185 's avond een beetje laten draaien terwijl ik maar wat zit te surfen of naar tv kijk, maar dat de ganse dag/nacht laten draaien doe 'k toch liever niet :p

• majic
mimang schreef op maandag 09 december 2013 @ 22:39:
[...]

Inderdaad. Bter werkt echt goed. Vind de layout 3x niks... Ik ben toch naar Cryptsy aangezien ik QRK wou. Als bter wat aan de layout zou doen zouden er meer mensen komen!
QRK zit ook gewoon op BTer hoor? of...mis ik iets ? : )

• two

two

Verwijderd schreef op maandag 09 december 2013 @ 22:42:
Valt QRK nog een beetje te minen met CPU? 'k kan hier wel m'n AMD Opteron 185 's avond een beetje laten draaien terwijl ik maar wat zit te surfen of naar tv kijk, maar dat de ganse dag/nacht laten draaien doe 'k toch liever niet :p
ik zie dat die een TDP van 110W heeft, lijkt me niet echt winstgevend vooral als je meerekent dat het een dualcore CPU van 3GHz is.

Signature

• two

two

majic schreef op maandag 09 december 2013 @ 22:43:
[...]

QRK zit ook gewoon op BTer hoor? of...mis ik iets ? : )
Stond er bij mij niet.. Nadat ik Ctrl + F gebruikte kon ik m wel vinden. Hij stond daarzo onder BTC.. |:(

Signature

• BDmartijn
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 01-12-2024
Een beetje een vervelend langdradig verhaal. Maar clue van het verhaal.
quarkcoins, 247 miljoen in 6 maanden en daarna zeer weinig erbij. Is zeker een early miner advantage, maar van de andere kant, bij bitcoins ga ik ook nooit aan minen beginnen noch 99.99% van de mensen. Dus maakt het dan uit wanneer de coins zijn ontstaan?

Verwijderd

mimang schreef op maandag 09 december 2013 @ 22:43:
[...]

ik zie dat die een TDP van 110W heeft, lijkt me niet echt winstgevend vooral als je meerekent dat het een dualcore CPU van 3GHz is.
True. Eigenlijk wil ik gewoon eens block een easy alt coin minen om te zien hoe dat in z'n werk gaat. De GPU van die kist is ook al oud (Nvidia 8600GT PCIe 512MB)... De hele boel is oud, maar 'k ben eraan gehecht en het doet nog steeds wat ik ermee moet doen.

Mijn zoektocht naar USB miners van ASICminer (333MH/s) en Bi.Fury (2.6 of 5MH/s) hebben nog niks opgeleverd aan een normale prijs... Of ik moet dat bestellen via Alibaba bij een Chinese manufacturer, per batch van minimum 20 stuks O.o tegen prijzen tss de 38$ (333MH/s) tot 249$ (2.6MH/s) per stuk. Geen USB miner = geen Raspberri Pi voor mij om mee te spelen :(
En een 333MH/s USB Block Eruptor van ASICminer voor 99€ of meer kopen = een n00b trap D:
Die dingen kostten maar 11€/stuk toen ze pas uitkwamen.

• Rannasha
Verwijderd schreef op maandag 09 december 2013 @ 22:51:
[...]
En een 333MH/s USB Block Eruptor van ASICminer voor 99€ of meer kopen = een n00b trap D:
Die dingen kostten maar 11€/stuk toen ze pas uitkwamen.
De introductie prijs van de ASICMiner USB Block Erupter was 2 BTC (toen BTC ongeveer $100 koste).

De laatste voorraden zijn door de officiele resellers de deur uitgegaan voor ~0.05 BTC per stuk, doen BTC net over de $200 heen aan het gaan was. Ze worden nu niet meer gemaakt, dus het aanbod is erg laag.

[ Voor 22% gewijzigd door Rannasha op 09-12-2013 22:53 ]

• masterrobo
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 21:02
Quarkcoin gaat hard zeg. Als ik alles verkoop heb ik 2000 winst. TOPPPPERRRRR!

Verwijderd

masterrobo schreef op maandag 09 december 2013 @ 22:53:
Ja wat :D
Die 10 € aan BTC die ik in QRK heb omgezet zijn nu 52$ waard :D
Dat gaat de goede richting uit. Als dat ook zo explosief stijgt hoop ik dat ik niet in een meeting zit op het werk om erna te constateren dat het is ingestort door de massive sell :o

Aan FTC heb ik daarentegen toch een paar € verloren sinds gisteren.

Nog 13 weken QRK synchen :/
Heeft enkel LTC dan zo'n zware transaction DB via torrent verspreid? Dat zou bij anderen ook wel handig zijn imo.

• majic
M'n ervaringen op BTer tot nu toe : Fantastisch snel, koop orders worden perfect ingevuld. Alles is duidelijk en overzichtelijk...en het _werkt_ gewoon meteen.

Nog even snel paar honderd Quarks ingekocht voor ze de 0.003* range in gaan zometeen..phew.

• Boesjke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-12-2025

Boesjke

Excellent!!

masterrobo schreef op maandag 09 december 2013 @ 22:53:
Heb vanmiddag een hele handel verkocht (wel tegen winst) want had verwacht dat het weer in zou storten...(nog) niet dus :o

Neen

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Boesjke schreef op maandag 09 december 2013 @ 23:06:
[...]

Heb vanmiddag een hele handel verkocht (wel tegen winst) want had verwacht dat het weer in zou storten...(nog) niet dus :o
Jij hebt tenminste nog winst. Die altcoins zijn tijdbommen. Van de bitcoins is het nog aannemelijk (en al een aantal keer bewezen) dat ze herstellen na een koersval, correctie of zelfs crash. Er blijft namelijk vooralsnog veel toekomstperspectief voor de bitcoin. Van de QuarkCoin weet je 99,99999% zeker dat je er nooit een brood mee zult kunnen kopen. Met andere woorden; er komt in de zeer nabije toekomst een moment dat er een massive selloff plaatsvindt, en dan is die coin in 1 klap NIKS meer waard. Waarschijnlijk zal het een grote partij zijn die in 1 klap alle buy-orders voldoet. Dus als 'kleine' speler heb je geen enkele kans om er nog iets uit te slepen.
Als je zo slim bent om nu van de QuarkCoins weg te blijven zul je een van de weinigen zijn die winst ermee maakt. Velen zullen te hebberig zijn om uit te stappen en straks in 1 klap met lege handen zitten.

Groetjes, FaceDown.

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Jeetje accepteert bter.com al BTC deposits na 1 confirmation?

Verwijderd

Als je op Cryptsy de evolutie van QRK ziet op de 1M grafiek, zie je dat de eerst piek van 0.0003 BTC al na 4 dagen terug in een diep dal zat waar het nu weer uitkruipt. Misschien de helft verkopen en zodoende toch nog een beetje wat winst bovenop je inzet te hebben als de koers morgen weer instort?

• Boesjke
  • Registratie: Juni 2001

Boesjke

Excellent!!

FaceDown schreef op maandag 09 december 2013 @ 23:12:
[...]

Jij hebt tenminste nog winst. Die altcoins zijn tijdbommen. Van de bitcoins is het nog aannemelijk (en al een aantal keer bewezen) dat ze herstellen na een koersval, correctie of zelfs crash. Er blijft namelijk vooralsnog veel toekomstperspectief voor de bitcoin. Van de QuarkCoin weet je 99,99999% zeker dat je er nooit een brood mee zult kunnen kopen. Met andere woorden; er komt in de zeer nabije toekomst een moment dat er een massive selloff plaatsvindt, en dan is die coin in 1 klap NIKS meer waard. Waarschijnlijk zal het een grote partij zijn die in 1 klap alle buy-orders voldoet. Dus als 'kleine' speler heb je geen enkele kans om er nog iets uit te slepen.
Als je zo slim bent om nu van de QuarkCoins weg te blijven zul je een van de weinigen zijn die winst ermee maakt. Velen zullen te hebberig zijn om uit te stappen en straks in 1 klap met lege handen zitten.
Ja je hebt ook zeker gelijk, ik 'speculeer' dan ook maar met een klein bedrag in die altcoins (op litecoin na maar dat moet ik ook nog zien) maar ik lees overal in de Quarkcoin community dat er nog 2 events aankomen (gaat op btc38 verhandeld worden en Max Keiser gaat het erover hebben) die de naamsbekendheid van QRK even gaan vergroten, dat zal op de korte termijn waarschijnlijk ook de prijs boosten, ik hoop voor die tijd nog in te kunnen kopen om het daarna weer snel van de hand te doen maar in de huidige piek ga ik dat niet doen.

Dat is dus mijn altcoin tip van de maand ;)

Neen

• gise
  • Registratie: Juni 2007
  • Niet online
Had eergister de link gepost van de website: http://freebitco.in/
Was benieuwd of het echt was en vandaag inderdaad eerste bedrag uitbetaald gekregen, omgerekend €0,05 volgens mij maar toch grappig :)

• masterrobo
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 21:02
Verwijderd schreef op maandag 09 december 2013 @ 23:17:
Als je op Cryptsy de evolutie van QRK ziet op de 1M grafiek, zie je dat de eerst piek van 0.0003 BTC al na 4 dagen terug in een diep dal zat waar het nu weer uitkruipt. Misschien de helft verkopen en zodoende toch nog een beetje wat winst bovenop je inzet te hebben als de koers morgen weer instort?
Ik zou wachten tot hij op die Chinese exchange BTC38 gaat. Vrijdag zou Quark daar ook te koop zijn.
Daarna zou ik verkopen. Of als je helemaal ballen hebt moet je wachten tot 19 december. Bill Still komt dan op Keiser report, Quark gaat daar vast genoemd worden.

• rickiii
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 06-12-2025
FaceDown schreef op maandag 09 december 2013 @ 23:12:
[...]
Van de QuarkCoin weet je 99,99999% zeker dat je er nooit een brood mee zult kunnen kopen.
Dat dachten we 2 jaar geleden van Litecoin ook.
Bijna iedereen vond het een treurige aangelegenheid van mensen die hun talent stopten in een concurrent, terwijl Bitcoin nou juist nog steeds dringend hun hulp nodig had om beter te worden. Ze werden gezien als jaloerse mensen die zelf snel rijk wilden worden met een eigen coin. En nu is bijna iedereen hier er laaiend enthousiast over.

't Is maar net hoe goed een nieuwe munt zichzelf op de markt kan brengen aan een getalenteerde groep mensen die bereid is om het werk te doen om het een bruikbare munt te maken.

Verschillende altcoins hebben verschillende eigenschappen die allemaal misschien een factor kunnen zijn waardoor ze meer vertrouwen krijgen dan andere altcoins. Uiteindelijk draait het allemaal om vertrouwen in de ideologie en kwaliteit van het netwerk achter de munt... anders wil niemand ze hebben.

Ik denk altijd heel goed na voordat ik iets stoms zeg

• majic
Ik ga er alvast maar van uit dat die 550 quarkjes die ik heb geen donder waard zijn over een week of twee ;-) Kan ik ook niet teleurgesteld worden^^

Echter moet ik zeggen dat het er inderdaad puur speculatief wel leuk uitziet komende week. Buiten dat, 13 dec ben ik jarig...dat kán geen toeval zijn natuurlijk.

[ Voor 35% gewijzigd door majic op 09-12-2013 23:29 ]

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

majic schreef op maandag 09 december 2013 @ 23:29:
Buiten dat, 13 dec ben ik jarig...dat kán geen toeval zijn natuurlijk.
Shit had dat eerder gezegd. Ga meteen inkopen.

• Ethirty

Ethirty

Who...me?

Topicstarter
rickiii schreef op maandag 09 december 2013 @ 23:26:
[...]

Dat dachten we 2 jaar geleden van Litecoin ook.
Bijna iedereen vond het een treurige aangelegenheid van mensen die hun talent stopten in een concurrent, terwijl Bitcoin nou juist nog steeds dringend hun hulp nodig had om beter te worden. Ze werden gezien als jaloerse mensen die zelf snel rijk wilden worden met een eigen coin. En nu is bijna iedereen hier er laaiend enthousiast over.

't Is maar net hoe goed een nieuwe munt zichzelf op de markt kan brengen aan een getalenteerde groep mensen die bereid is om het werk te doen om het een bruikbare munt te maken.

Verschillende altcoins hebben verschillende eigenschappen die allemaal misschien een factor kunnen zijn waardoor ze meer vertrouwen krijgen dan andere altcoins. Uiteindelijk draait het allemaal om vertrouwen in de ideologie en kwaliteit van het netwerk achter de munt... anders wil niemand ze hebben.
Een maand geleden had Litecoin nog moeite om de €10 te doorbreken. Nu raken we in paniek als ie onder de €20 duikt. Vertrouwen is key, dat is de enige waarde. Tot een altcoin het volgende level haalt: iets ermee kunnen kopen.

Aan de ene kant sla ik mezelf over een paar jaar misschien voor de kop dat ik niet duizenden altcoins heb ingeslagen. Aan de andere kant heb ik er nu gewoon het geld niet voor. Heb gewoon niet het vertrouwen dat je zou moeten hebben voor de lange termijn :P

Verwijderd

rickiii schreef op maandag 09 december 2013 @ 23:26:
[...]Uiteindelijk draait het allemaal om vertrouwen in de ideologie en kwaliteit van het netwerk achter de munt... anders wil niemand ze hebben.
Dat is dus ook exact waarom er miners nodig zijn.
Uiteindelijk ga je niet minen voor de coin winst, maar voor de betrouwbaarheid van het netwerk status quo te houden of te verbeteren. Zonder minen stort het hele systeem in mekaar.
Het zou niet gek zijn dat je uiteindelijk aanpassingen gaat zien aan de source code om miners op een andere manier te belonen of een incentive te bieden om miners alsnog aan te trekken, maar tegen die tijd met betaalbare hardware die geen kerncentrale nodig heeft om te kunnen draaien. Bij PPC heb je die Proof-Of-Stake die het Proof-Of-Work mining concept voor een groot deel gaat vervangen, maar er zal alsnog gemined moeten worden om het in stand te houden... Althans dat is hetgeen ik ervan denk te begrijpen.

• majic
Ik denk vooral dat minen zelf gewoon gebruikersvriendelijker moet dan het nu is. Bijv - het is me uiteindelijk gelukt om worldcoins te minen in een pool (mining4all heeft heldere instructies).

Nu wil ik voor de leuk Quarks gaan minen..maar dat heb ik maar opgegeven na een avond aanmodderen.

Een wirwar van tegenstrijdige instructies, verschillende filetjes, wazige forumposts door wazige users die naar wazige url's linken (waar de helft van 403's, 404'd of bandwidth exceeded geeft).

Die downloades gegeven vervolgens allemaal weer hun eigen problemen - chrome waarschuwd voor de zipfile, avira/ms antivirus voor de contents van sommige etc. "This is a known problem, turn off your antivirus program" staat er dan heel leuk bij.

Hoe moeilijk is het om een gui'tje te bouwen om je minertool als je een munt beheerd, lijkt me. En hoe moeilijk is het om gewoon ergens centraal dingen beheren, linken.

Zodra een munt dát een keer aanpakt, voorzie ik dat er veel meer animo gaat komen dan bij andere munten. Gebruikersvriendelijkheid, transparantie, veiligheid.

• verzenden
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14:34
http://fiatleak.com/

Net even 400 BTC en nog een keer 70 BTC naar Rusland! De russen komen?

in 3 minuut 40 even +855

[ Voor 12% gewijzigd door verzenden op 10-12-2013 00:15 ]

• Rammstein
  • Laatst online: 02-09-2025
Mooi man.. QRK in een paar dagen tijd verdrievoudigd. Iemand hier gaf enkele dagen geleden de tip hiervoor. Was een goeie :D

• Magicw00b
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10-01 21:27
verzenden schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 00:14:
http://fiatleak.com/

Net even 400 BTC en nog een keer 70 BTC naar Rusland! De russen komen?

in 3 minuut 40 even +855
Niet een keer, 10x achter elkaar 70 ofzo...

• verzenden
Magicw00b schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 00:16:
[...]

Niet een keer, 10x achter elkaar 70 ofzo...
Het gaat in ieder geval lekker zo...

• Magicw00b
verzenden schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 00:18:
[...]

Het gaat in ieder geval lekker zo...
Krijg meer het gevoel dat iemand daar gigantisch aan het dumpen is...

• verzenden
Je ziet toch enkel de aankopen op http://fiatleak.com/?

• Magicw00b
die moeten toch ook ergens vandaan komen?

• verzenden
Uhm ja tegenover elke koop staat een verkoop, maar ik zie de koers nog niet dalen op het moment.

• MSI2
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 08-12-2025
Hey Mensen,

Klinkt misschien een beetje out of the blue. Maar zou er animo zijn om misschien een event te organiseren, een soort van conferentie ergens in Nederland, waar we allemaal bij elkaar komen en wellicht eens met elkaar kunnen discussieren. Wellicht een paar sprekers inhuren. Best een beetje pro, ook voor mensen die niet thuis zijn in de Bitcoin en altcoins. Heeft hier iemand animo voor om te komen/mee te helpen aan de organisaties hiervan?

Eventueel maak ik hier apart forumtopic voor of een website. Ik dacht wellicht in januari.

• Magicw00b
ff 2800 BTX richtinig die gekke russen...

• Rammstein
Iemand doet op Cryptsy een sell order van 9657 Quarkcoins voor 0.00000100 per stuk !??!?!

huh?

• MSI2
Hey Mensen,

Klinkt misschien een beetje out of the blue. Maar zou er animo zijn om misschien een event te organiseren, een soort van conferentie ergens in Nederland, waar we allemaal bij elkaar komen en wellicht eens met elkaar kunnen discussieren. Wellicht een paar sprekers inhuren. Best een beetje pro, ook voor mensen die niet thuis zijn in de Bitcoin en altcoins. Heeft hier iemand animo voor om te komen/mee te helpen aan de organisatie hiervan? Misschien kan Tweakers hierin ook nog enige support bieden?

Eventueel maak ik hier apart forumtopic voor of een website. Ik dacht wellicht in januari.

• Magicw00b
Ff vraagje tussendoor, wil een order bij kraken plaatsen voor 1 BTX, ik wil er eigenlijk minimaal €775 voor hebben maar als hij verder stijgt wil ik natuurlijk ff mee profiteren tot hij weel gaat zakken. Hoe doe ik dat?

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

P.C.Simonis schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 00:25:
Iemand doet op Cryptsy een sell order van 9657 Quarkcoins voor 0.00000100 per stuk !??!?!
Effectief gewoon een sell @ market. Het staat alleen raar omdat hun orderbook hopeloos achter loopt.
Magicw00b schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 00:27:
Ff vraagje tussendoor, wil een order bij kraken plaatsen voor 1 BTX, ik wil er eigenlijk minimaal €775 voor hebben maar als hij verder stijgt wil ik natuurlijk ff mee profiteren tot hij weel gaat zakken. Hoe doe ik dat?
Kan helaas niet. Wat je feitelijk wil is een trailing stop order die pas actief wordt als de prijs boven de €775 komt, maar dat kun je niet opgeven. Je kan wel een conditional close opgeven, maar geen conditional open oid.

[ Voor 48% gewijzigd door .oisyn op 10-12-2013 00:40 ]

• Rammstein
.oisyn schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 00:30:
[...]

Effectief gewoon een sell @ market. Het staat alleen raar omdat hun orderbook hopeloos achter loopt.
En dat houdt in? Want het heeft wel direct invloed op de koers..

• Bonez0r
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 09-01-2025
Ethirty schreef op maandag 09 december 2013 @ 10:22:
[...]

Ja, dat is leuk, maar een reactie op je ticket duurt ook minimaal een week :P
Las eerder iets om tier 3 aan te vragen, tier 2 wordt dan meestal gelijk goedgekeurd.
Dat zou heel goed kunnen. Ik heb het gelijk aangevraagd voor tier 1, 2 en 3 achter elkaar. Tier 2 was zeer snel goedgekeurd (weet niet meer precies maar binnen een uur). Voor tier 3 had ik een week verwacht, maar het was maar 1 dag en dat nog wel in het weekend. Maar ja, voor tier 3 moet je wel allerlei dingen gaan inscannen, niet iedereen wil dat.

Voor het traden maakt het echter niet uit, je kan zoveel euro's of bitcoins naar je Kraken account sturen als je wil, het duurt bij lagere tiers alleen wat langer voordat je hel allemaal hebt overgesluisd (en het nadeel is dat het ook langer durt om je geld er weer af te halen mocht je het snel nodig hebben).

There go the goddamn brownies.

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

P.C.Simonis schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 00:33:

En dat houdt in? Want het heeft wel direct invloed op de koers..
Met een market order koop of verkoop je gewoon een X aantal coins tegen een zo gunstig mogelijke prijs. Oftewel, je cleart alle orders uit een van de twee kolommen totdat al je coins zijn gekocht/verkocht. Als je daarmee een behoorlijk deel van het orderbook cleart dan betekent dat dus inderdaad dat dat een enorme invloed heeft op de koers.

Het vervelende van Cryptsy is dat het even duurt voordat orders geprocessed worden als het druk is. En dan zie je in het orderbook bijvoorbeeld dat de duurste buy order duurder is dan de goedkoopste sell order, terwijl die twee eigenlijk gewoon al lang en breed tegen elkaar gematched hadden moeten zijn.

Om een post van mij nog maar eens te herhalen:
.oisyn schreef op woensdag 27 november 2013 @ 15:12:
[...]

Ok, een orderboek moet je voorstellen als 2 rijen mensen: kopers en verkopers. Die rijen staan tegenover elkaar, in volgorde van hun koop- en verkoopbedrag. Vooraan de kooprij staat dus meneer K die het meeste biedt voor de bitcoins (of welk handelwaar dan ook) die hij wilt kopen. Hij kijkt direct tegen de voorkant van de verkooprij aan, waar meneer V voorop staat die het minste wil hebben voor zijn bitcoins. Verder heeft elke koper een bepaalde hoeveelheid geld in zijn zak, en elke verkoper een bepaalde hoeveelheid bitcoins.

Op het moment dat koper K net zoveel of meer* biedt voor bitcoins dan de vraagprijs van verkoper V dan schudden ze elkaar de hand en vindt er een transactie plaats. Na die transactie zal een van de twee (of beide) meneren al zijn euros geruild hebben voor bitcoins of andersom en verlaat hij de rij.

Iemand die tegen marktwaarde koopt zal vooraan de kooprij gaan staan en net zo lang kopen van verkopers tot hij het gewenste bedrag gespendeerd heeft. Of het gewenste aantal bitcoins heeft ontvangen. En andersom gaat een verkoper tegen marktwaarde vooraan in de verkooprij staan en doet zaken met de kopers, op volgorde, tot hij zijn doel heeft bereikt.

Iemand die een limit order plaatst gaat gewoon op de juiste plek in de juiste rij staan.

In jouw voorbeeld, vooraan staat een meneer met 20 LTE die zijn waar verkoopt voor €20 euro per stuk. Als jij er 2.933 wil hebben dan koop jij die van hem en houdt hij er 17.067 over. Had je er 30 willen kopen, dan koop je eerst al zijn waar, maar hij kan er maar 20 leveren dus verlaat hij de rij en koop je die van de volgende in de rij. Die er vervolgens ook maar 7.489 kan leveren, etc.. Dit doe je totdat jouw order volledig is gevuld of je zakken zijn geleegd.

* Als een koper meer biedt dan een verkoper vraagt, dan geldt de prijs van degene die als laatst in de rij is gaan staan.
Misschien moet dat verhaaltje eens in de topicstart?

[ Voor 77% gewijzigd door .oisyn op 10-12-2013 00:50 ]

• verzenden
Valt me iedere keer wel op hoe weinig handel er is vanuit Europa op fiatleaks... Waarom?

• MSI2
verzenden schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 00:38:
Valt me iedere keer wel op hoe weinig handel er is vanuit Europa op fiatleaks... Waarom?
Heeft te maken met waar de Exchanges zijn. In Europa hebben we BTC-e en Bitstamp. Rusland en Slovenie dus.

Err. BTC-e gaat overigens ook veel in Roebels

[ Voor 7% gewijzigd door MSI2 op 10-12-2013 00:49 ]

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Fiatleaks geeft weer hoeveel er gehandeld wordt tegen een fiat currency, niet waar er verhandeld wordt. Misschien zitten veel Europeanen gewoon op Bitstamp en handelen ze dus in dollars.

.edit: QRK in vrije val op Bter. Cryptsy volgt enigszins.

[ Voor 13% gewijzigd door .oisyn op 10-12-2013 01:06 ]

• Rammstein
Pfff wordt schijtziek van dat cryptsy.. verkoop ik 18 worldcoins op een gunstig moment om ze om te zetten naar Qrk, is vervolgens m'n sellorder weer totaal foetsie + de munten.. grrrr :(

• --MeAngry--
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 16-01 11:51

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Yup, same problem here...

Heb eigenlijk alles op een kwart Bitcoin na van Cryptsy afgehaald om nog een beetje mee te spelen. Snap niet dat mensen daar met grote bedragen blijven hangen. Je hebt totaal geen controle over je coins.

Tesla Model Y RWD (2024)

• Hadespuiter
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 18-12-2025
Ik ben een buitenstaander (bezit geen bitcoins) maar volg al een poosje vanaf de zijlijn met enige verbazing de koers. Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat er een soort van repeating pump&dump scheme gaande is. Een groep handige jongens die de koers omhoog krijgt en precies op het juiste moment verkoopt, om na de opvolgende crash weer opnieuw in te stappen.
De dombo's die te laat kopen (en verkopen) zijn het haasje. :)

Ben benieuwd hoe lang die jojo doorgaat.

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Hadespuiter schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 02:53:
Ik ben een buitenstaander (bezit geen bitcoins) maar volg al een poosje vanaf de zijlijn met enige verbazing de koers. Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat er een soort van repeating pump&dump scheme gaande is. Een groep handige jongens die de koers omhoog krijgt en precies op het juiste moment verkoopt, om na de opvolgende crash weer opnieuw in te stappen.
De dombo's die te laat kopen (en verkopen) zijn het haasje. :)

Ben benieuwd hoe lang die jojo doorgaat.
Dat kun je van elke aandelenkoers wel zeggen. Bitcoin heeft inmiddels iets teveel marketcap om zwaar beinvloed te worden door een 'paar handige jongens'.

Groetjes, FaceDown.

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

http://www.nu.nl/tech/365...massaal-bitcoin-apps.html

Wat een arrogantie van Apple weer. Ben blij dat ik sinds kort weer op Android zit. Een verademing!

Bovendien idioten bij nu.nl: Bitcoin zorgt voor witwassen en toename van ransomware. Zo heb ik er nog een paar: Hamers leiden tot meer blauwe duimen, messen tot meer moorden en vrouwen tot meer verkrachtingen.

[ Voor 37% gewijzigd door FaceDown op 10-12-2013 07:52 ]

Groetjes, FaceDown.

• rickiii
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 06-12-2025
Hadespuiter schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 02:53:
Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat er een soort van repeating pump&dump scheme gaande is. De dombo's die te laat kopen (en verkopen) zijn het haasje. :)
Dat kan best gaande zijn. Er wordt door vele mensen ook afgeraden om grote hoeveelheden bitcoins te kopen en ze alleen te gebruiken wanneer je met deze technologie wil experimenteren.

Sommige mensen in dit topic winnen voorlopig wel, maar het kan (en dat weten ze) plotseling net zo keihard de andere kant op gaan, waarbij de winsten zullen verdampen.

[ Voor 4% gewijzigd door rickiii op 10-12-2013 07:55 ]

Ik denk altijd heel goed na voordat ik iets stoms zeg

• ATS
  • Registratie: September 2001

ATS

FaceDown schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 07:48:
http://www.nu.nl/tech/365...massaal-bitcoin-apps.html

Wat een arrogantie van Apple weer. Ben blij dat ik sinds kort weer op Android zit. Een verademing!
Google hanteert op dit gebied voor de Play Store ongeveer dezelfde voorwaarden als Apple en zou bitcoin-apps kunnen verwijderen, maar heeft dat volgens Gliph tot op heden niet gedaan. Er zijn dan ook genoeg bitcoin-apps voor Android te vinden.
Niets houdt Google tegen om morgen hetzelfde te doen in de Play Store. Natuurlijk kan je bij Android wel veel makkelijker niet-goedgekeurde apps installeren. Maar of ik dat zou durven met een app die over mijn wallet gaat...

My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant

• speedyjules07
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 16-12-2025
P.C.Simonis schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 01:52:
Pfff wordt schijtziek van dat cryptsy.. verkoop ik 18 worldcoins op een gunstig moment om ze om te zetten naar Qrk, is vervolgens m'n sellorder weer totaal foetsie + de munten.. grrrr :(
Eergisteren had ik ditzelfde probleem.Toevallig plaatste ik later op de dag een kleine buy order voor Stablecoins. Deze cancellde ik uiteindelijk, waardoor ik ook de eerder kwijt geraakte buy order voor Worldcoins weer terug kreeg.

Zie ook het beknopte topic dat ik heb aangemaakt, aantal reacties dat dit voor hen ook geholpen heeft:

https://cryptsy.freshdesk.../discussions/topics/44425

Niet ideaal natuurlijk.

BF3/4: BlackNinjaKapow PSN: SirDexterMorgan

• CodeConnected
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 05-11-2025
Als jullie alt coins minen, welke mine pools gebruiken jullie dan?

• Luuk
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Lol.. Zetacoin in een paar dagen van 2 naar 11 cent.. Lekker :)

• NovapaX
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 13-01 20:28
Idd... ik had nog een klein restje BTC op cryptsy staan. Daar heb ik gisteren 125 zetacoins voor gekocht.
van 0.007 0.016 bitcoins gemaakt. een whopping 4 euro winst!

wie het kleine niet eert....

1740Wp: 12xSF145-S @ Hosola 1600TL [pvoutput]
Sparql TV wiki

• heinoh
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 07-08-2025
G-PHREAK schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 08:58:
Lol.. Zetacoin in een paar dagen van 2 naar 11 cent.. Lekker :)
Zeker. Ik stapte er gisteravond uit op 0.00007200. Toch iets te vroeg. Blijft toch lastig (niet) te voorspellen.
Maar ik denk dat deze nu wel een keer snel gaat dalen :P

• Dennahz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14-01 22:12

Dennahz

Life feels like hell should.

Ja, deze stijging had ik niet kunnen voorspellen. Dacht dat mensen wel zouden uitstappen rond de 6500 (so did I) :o

De hype rond die coin zal nu wel snel doven.... nu is het QRK QRK QRK QRK! Tot hij gigantisch omhoog gaat door de komst van de Chinezen.

[ Voor 14% gewijzigd door Dennahz op 10-12-2013 09:11 ]

Twitter

• fuqua
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 17-01 07:52
eindelijk ltc weer wat in de lift

• Iet
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 13-08-2025

Iet

Cryptsy even onbereikbaar, of ligt dat aan mij?

I use a <insert heavy config>."Dude! Solitaire must load like instantly"

• majic
Wat me trouwens op valt dat er geen fatsoenlijke/helemaal geen apps zijn op Android om de koersen van altcoins in de gaten te houden op je mobiel.

Lijkt me toch een gat in de markt én super makkelijk te maken ; gewoon een webpagina serven/refreshen in een appje...klaar is kees. Donatieversie maken...binnen lopen ? :/
Pagina: 1 ... 30 ... 178 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Deze topic is bedoeld voor discussie over de handel en koersverloop van cryptocurrencies. Aangezien er nu een speciaal forum is voor cryptocurrencies kunnen voor specifieke vragen gewoon topics worden geopend (met in ogenschouw nemende de algemene regels voor het openen van topics - vragen die niet topicwaardig zijn zouden hier uberaupt niet gesteld moeten worden)

Discussies en ontwikkelingen aangaande MtGox gaarne bespreken in Mt.Gox - Huidige status en ontwikkelingen

Referral codes zijn niet toegestaan en worden onherroepelijk verwijderd conform Het algemeen beleid