Cryptocurrency - handel en koers Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 29 ... 178 Laatste
Acties:
  • 539.436 views

• chrisO
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16-01 09:48
Verwijderd schreef op maandag 09 december 2013 @ 14:59:
[...]

BTC..

Kraken 667 euro
BTC-E 695 euro..

Best wel een verschil ja
Het ging over LTC, niet over BTC!

• two
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 13:49

two

zijn die Zetacoins wat? kun je me er wat over vertellen misschien? :*)

Signature

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19:57
Verwijderd schreef op maandag 09 december 2013 @ 15:03:
[...]

Hoeveel pakken hun af dan als je bv 1 btc uit laat betalen?
BTC withdrawal fee is 1 mBTC (~0,7 euro).
Euro withdrawal kost 1% van het bedrag, met een minimum-fee van 100 (!) euro.

Ter vergelijking bij Kraken:

BTC withdrawal fee is 0.5 mBTC (~0.35 euro).
Euro withdrawal kost 0,09 euro, onafhankelijk van het bedrag.
mimang schreef op maandag 09 december 2013 @ 15:05:
[...]
zijn die Zetacoins wat? kun je me er wat over vertellen misschien? :*)
Nutteloze OnzinCoin #84621. Af en toe gaan ze omhoog. Soms gaan ze naar beneden. Gok je het goede moment, dan kun je wat verdienen.

[ Voor 26% gewijzigd door Rannasha op 09-12-2013 15:08 ]

|| Vierkant voor Wiskunde ||

• Ethirty
  • Registratie: September 2007
  • Nu online

Ethirty

Who...me?

Topicstarter
Rannasha schreef op maandag 09 december 2013 @ 15:02:
[...]

Het kost dan ook een klein fortuin om euro's uit te laten betalen op BTC-e, terwijl dit bij Kraken 9 cent kost. Niet verwonderlijk dat er op Kraken meer sell pressure is.
Dat is dus het gekke. Op papier heeft Kraken de betere cijfers (fijne site, snel, goedkoop), maar toch blijft de userbase en de handel nog een beetje achter. Waarom op BTC-e traden als (wanneer) het volume op Kraken hoog is? Het is dan ook nog een relatief jonge exchange, ik hoop alleen niet dat ze ten onder gaan vóór iedereen weer wegrent.

An investment in knowledge always pays the best interest - Benjamin Franklin

Verwijderd

zo dan.. dan kan je beter daar handelen en erna je bitcoins terug halen naar kraken en dan uitlaten betalen toch?

• Ethirty
  • Nu online

Ethirty

Who...me?

Topicstarter
Ja, maar dan stopt Kraken er snel mee. Als iedereen alleen maar dumpt voor Euro's, dan wil straks niemand meer kopen ook. Je ziet nu al dat sell volume>>>buy volume

• Rannasha
Ethirty schreef op maandag 09 december 2013 @ 15:07:
[...]

Dat is dus het gekke. Op papier heeft Kraken de betere cijfers (fijne site, snel, goedkoop), maar toch blijft de userbase en de handel nog een beetje achter. Waarom op BTC-e traden als (wanneer) het volume op Kraken hoog is? Het is dan ook nog een relatief jonge exchange, ik hoop alleen niet dat ze ten onder gaan vóór iedereen weer wegrent.
1. Leeftijd. BTC-e is er al veel langer en veel mensen zitten vastgeroest aan de exchange die ze gebruiken (zie ook MtGox, waar nog steeds flink gebruik van gemaakt wordt).
2. Altcoin connectie. BTC-e wordt veel gebruikt voor de alt-coins die er te traden zijn. Het is pas recentelijk dat hun BTC/fiat volume goed in de lift zit.

• two

two

Ik ben 15 maar wil op Kraken. Zou ik in de problemen kunnen komen als ik van 1998 1995 daar maak?

Signature

• fuqua
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 07:52
mimang schreef op maandag 09 december 2013 @ 15:13:
Ik ben 15 maar wil op Kraken. Zou ik in de problemen kunnen komen als ik van 1998 1995 daar maak?
haha, om te traden moet je je legitimeren/verifieren, tier 1 zou je wel door komen, maar dan mag je max per maand 1000 euro ofzo ?

• Ethirty
  • Nu online

Ethirty

Who...me?

Topicstarter
Ja. Je kan dan sowieso nooit je tier 3 aanvragen. Daarnaast ben je dan illegaal bezig ;)

• two

two

fuqua schreef op maandag 09 december 2013 @ 15:13:
[...]

haha, om te traden moet je je legitimeren/verifieren, tier 1 zou je wel door komen, maar dan mag je max per maand 1000 euro ofzo ?
mja 5000 per maand 1000 per week. zou ik gewoon 1995 doen? :p

Signature

• Martijn19
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 28-07-2025
mimang schreef op maandag 09 december 2013 @ 15:14:
[...]

mja 5000 per maand 1000 per week. zou ik gewoon 1995 doen? :p
Ik heb eerder bij Paypal gelogen over mijn leeftijd, niets aan de hand totdat je account met 1000 euro bevroren word en je papierwerk moet opsturen.
Nu is het alweer een aantal jaar geleden dat ik nog minderjarig was, maar ik zou het niet aanraden om met valse gegevens te werken.

• Sefyu
  • Registratie: November 2006
  • Niet online
Tja, je zal de bak niet in gaan, maar je loopt op termijn wel risico (geld bevriezen als ze erachter komen etc). Als ik jou was, zou ik het gewoon doen. Zolang je niet tier 3 wil worden, hoef je geen kopie van je ID op te sturen.
m19 schreef op maandag 09 december 2013 @ 15:16:
[...]

Ik heb eerder bij Paypal gelogen over mijn leeftijd, niets aan de hand totdat je account met 1000 euro bevroren word en je papierwerk met opsturen.
Nu is het alweer een aantal jaar geleden dat ik nog minderjarig was, maar ik zou het niet aanraden om met valse gegevens te werken.
Ik begon met PayPal op m'n 16e. Ook valse info opgegeven, een paar maanden voordat ik 18 werd, werd m'n account gelimiteerd door een hackpoging oid. Toen moest ik een kopie van m'n ID opsturen, waarna ze erachter kwamen dat ik nog geen 18 was. Toen hebben ze m'n account bevroren tot ik 18 werd.

[ Voor 44% gewijzigd door Sefyu op 09-12-2013 15:18 ]

• two

two

Ethirty schreef op maandag 09 december 2013 @ 15:13:
[...]

Ja. Je kan dan sowieso nooit je tier 3 aanvragen. Daarnaast ben je dan illegaal bezig ;)
Zijn er nog goede alternatieven? Want ik heb geen zin om illegaal te doen naast downloaden... Dit gaat me te ver.

Signature

• MSI2
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 08-12-2025
Kraken gaat niet overleven denk ik. Ze zijn te laat, en als je weg wilt moet je onder marktprijs verkopen of gaan wachten tot er iemand is die een order gaat inleggen. Ik wil niet een basher zijn, maar ik kwam daar een maand geleden achter en heb mijn verlies genomen. Voor je het weet zit je vast daar met je geld.

Waar ik iedereen wel op wil duiden is dat Cryptsy binnenkort FIATs gaat accepteren. Ze zijn bezig met de vergunning. Zij verwachten als gevolg daarvan 10 tot 20 keer meer transacties (volume) te gaan verrichten hetgeen ook bijdraagt aan het toegankelijker maken van alle altcurrencies die daar genoteerd staan.

Dit kan wel eens een heel gunstig effect gaan hebben op de koers van deze valuta alsmede de stabiliteit ervan.

• Ethirty
  • Nu online

Ethirty

Who...me?

Topicstarter
Vragen of je oudere broer/zus/vader/moeder een account voor je aanmaakt?

Ik dacht ook geen tier 3 nodig te hebben, tot ik ineens al mijn litecoins bevroren zag. Het hoeft er maar $1 overheen te gaan. En ik wilde ze toch maar wat graag terug, was toch een hoop geld :Y)

• two

two

Ethirty schreef op maandag 09 december 2013 @ 15:18:
Vragen of je oudere broer/zus/vader/moeder een account voor je aanmaakt?

Ik dacht ook geen tier 3 nodig te hebben, tot ik ineens al mijn litecoins bevroren zag. Het hoeft er maar $1 overheen te gaan. En ik wilde ze toch maar wat graag terug, was toch een hoop geld :Y)
Laat maar... Vind dit maar niets :P

Signature

• Fastclaimer
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 10:25
Die cryptsy aandelen waar kan je die eigenlijk kopen ?

• two

two

Is cryptsy weer 100% oke? Anders stap ik over daarnaartoe van bter.com.

Signature

• fuqua
MSI2 schreef op maandag 09 december 2013 @ 15:17:
Kraken gaat niet overleven denk ik. Ze zijn te laat, en als je weg wilt moet je onder marktprijs verkopen of gaan wachten tot er iemand is die een order gaat inleggen. Ik wil niet een basher zijn, maar ik kwam daar een maand geleden achter en heb mijn verlies genomen. Voor je het weet zit je vast daar met je geld.

Waar ik iedereen wel op wil duiden is dat Cryptsy binnenkort FIATs gaat accepteren. Ze zijn bezig met de vergunning. Zij verwachten als gevolg daarvan 10 tot 20 keer meer transacties (volume) te gaan verrichten hetgeen ook bijdraagt aan het toegankelijker maken van alle altcurrencies die daar genoteerd staan.

Dit kan wel eens een heel gunstig effect gaan hebben op de koers van deze valuta alsmede de stabiliteit ervan.
dat is precies mijn vrees, dat kraken uiteindelijk (jammer genoeg) achter de feiten aan gaat lopen.

cryptsy mag van mij wel eens de site verbeteren, vind het maar een warboel met al die altcoins.

• Ethirty
  • Nu online

Ethirty

Who...me?

Topicstarter
Als je bij Cryptsy met fiat terecht kan, dan kan het wel eens heel snel verschuiven.

• MSI2
Fastclaimer schreef op maandag 09 december 2013 @ 15:20:
cryptostocks.com. Ze zijn wel erg duur geprijsd omdat er maar zo weinig zijn en het aanbod dus klein is.

• two

two

MSI2 schreef op maandag 09 december 2013 @ 15:24:
[...]

cryptostocks.com. Ze zijn wel erg duur geprijsd omdat er maar zo weinig zijn en het aanbod dus klein is.
zou ik van bter.com overstappen op crypsy? is alle onzin voorbij?

Signature

• NovapaX
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 13-01 20:28
Fastclaimer schreef op maandag 09 december 2013 @ 15:20:
cryptostocks.com
Kost nu iets van 0.175 BTC per aandeel. Dividend is nu nog erg laag, het is even afwachten hoe dat straks gaat als de fiat gaan accepteren.

1740Wp: 12xSF145-S @ Hosola 1600TL [pvoutput]
Sparql TV wiki

• Arsenius
  • Registratie: November 2005
  • Niet online
Welke exchange is dan het beste om BTC en LTC uit te betalen in euro's?

[ Voor 7% gewijzigd door Arsenius op 09-12-2013 15:26 ]

• Rannasha
Bitcoin is pas net begonnen. Over een jaar of 5 lachen we waarschijnlijk over de klungeligheid van de huidige exchanges. Het is echt koffiedik kijken om te zeggen wat het gaat overleven en wat niet. Overigens hoeft je op Kraken helemaal niet "onder marktprijs" te verkopen, tenzij je grote hoeveelheden coins direct kwijt moet.

BTC op Kraken is nog altijd duurder dan op Bitstamp, wat mijns inziens de meest nauwkeurige indicatie is van de marktprijs, gezien Bitstamp zowel stortingen als opnames snel en tegen lage kosten verwerkt. Andere grote exchanges (Gox, BTC-e) hebben problemen of kosten met fiat-transacties die een direct gevolg hebben voor de prijs van een Bitcoin.

Overigens neemt volume op Kraken nog steeds toe, een maand of 2 geleden lag het veel lager dan nu. De verificatie-wachtrij zit propvol, dus voorlopig zie ik Kraken nog nergens naartoe gaan.
Fiat op Cryptsy is leuk voor altcoin/fiat trades, maar Cryptsy biedt vrij weinig nieuws voor BTC/fiat handel. En gezien de problemen die ze recentelijk hadden door de toegenomen interesse in altcoins, ben ik huiverig voor de verwachte 10-20x meer transacties die komen gaat.

• MSI2
mimang schreef op maandag 09 december 2013 @ 15:25:
[...]

zou ik van bter.com overstappen op crypsy? is alle onzin voorbij?
Ik doe alles met Cryptsy en BTC-e. Ik ben bij Cryptsy ook al eens een order van 185 Worldcoins 2 dagen kwijtgeraakt. Kan gebeuren in dit vroege stadium. Ik denk dat ze in die 3 weken dat ze echt actief zijn als exchange (met veel users) dat ze het best goed doen. De site update steeds frequenter en persoonlijk vind ik het erg overzichtelijk.

Je kunt er ook voor kiezen minder altcoins weer te geven op je account. Ik vind het echter prettig om door ze allemaal te scrollen.

*knip* Referal codes zijn niet toegestaan op GoT.

[ Voor 11% gewijzigd door Krisp op 09-12-2013 20:17 ]

• Sefyu
  • Registratie: November 2006
  • Niet online
Ik vind het op Cryptsy ook nogal dom dat je coins gereserveerd worden bij elke order en dan dus onbruikbaar zijn. Daarnaast duurt het ook weer een tijdje voordat ze vrijgegeven worden wanneer je de order annuleert. Je kan dus makkelijk geld verliezen als je snel een order moet annuleren om in te spelen op marktontwikkelingen.

• MSI2
Rannasha schreef op maandag 09 december 2013 @ 15:26:
[...]

Bitcoin is pas net begonnen. Over een jaar of 5 lachen we waarschijnlijk over de klungeligheid van de huidige exchanges. Het is echt koffiedik kijken om te zeggen wat het gaat overleven en wat niet. Overigens hoeft je op Kraken helemaal niet "onder marktprijs" te verkopen, tenzij je grote hoeveelheden coins direct kwijt moet.

BTC op Kraken is nog altijd duurder dan op Bitstamp, wat mijns inziens de meest nauwkeurige indicatie is van de marktprijs, gezien Bitstamp zowel stortingen als opnames snel en tegen lage kosten verwerkt. Andere grote exchanges (Gox, BTC-e) hebben problemen of kosten met fiat-transacties die een direct gevolg hebben voor de prijs van een Bitcoin.

Overigens neemt volume op Kraken nog steeds toe, een maand of 2 geleden lag het veel lager dan nu. De verificatie-wachtrij zit propvol, dus voorlopig zie ik Kraken nog nergens naartoe gaan.

[...]

Fiat op Cryptsy is leuk voor altcoin/fiat trades, maar Cryptsy biedt vrij weinig nieuws voor BTC/fiat handel. En gezien de problemen die ze recentelijk hadden door de toegenomen interesse in altcoins, ben ik huiverig voor de verwachte 10-20x meer transacties die komen gaat.
Ik ben het ook met jou argumenten zeker eens. Ik kan mij daarbij voorstellen dat mensen daarom ook bij Kraken blijven of juist niet bij Cryptsy handelen. Iedereen kan gewoon zijn eigen keuzes maken. Ik deel alleen mijn visie/ervaringen met verschillende exchanges.

• Ethirty
  • Nu online

Ethirty

Who...me?

Topicstarter
MSI2 schreef op maandag 09 december 2013 @ 15:30:
[...]

Ik doe alles met Cryptsy en BTC-e. Ik ben bij Cryptsy ook al eens een order van 185 Worldcoins 2 dagen kwijtgeraakt. Kan gebeuren in dit vroege stadium. Ik denk dat ze in die 3 weken dat ze echt actief zijn als exchange (met veel users) dat ze het best goed doen. De site update steeds frequenter en persoonlijk vind ik het erg overzichtelijk.

Je kunt er ook voor kiezen minder altcoins weer te geven op je account. Ik vind het echter prettig om door ze allemaal te scrollen.

*knip* Referal codes zijn niet toegestaan op GoT.
Zullen we geen referals meer doen, dat mocht van de modjes in het andere topic ook al niet ;)

[ Voor 10% gewijzigd door Krisp op 09-12-2013 20:17 ]

• MSI2
Sefyu schreef op maandag 09 december 2013 @ 15:30:
Ik vind het op Cryptsy ook nogal dom dat je coins gereserveerd worden bij elke order en dan dus onbruikbaar zijn. Daarnaast duurt het ook weer een tijdje voordat ze vrijgegeven worden wanneer je de order annuleert. Je kan dus makkelijk geld verliezen als je snel een order moet annuleren om in te spelen op marktontwikkelingen.
Ik koop altcurrencies en leg alvast de helft van mijn aankoop op de dubbele prijs als verkooporder in. Dat is zo handig aan Cryptsy. Zodra hij is verdubbeld maak ik nooit meer verlies, prima tactiek. Sommige currencies zijn hiervoor overigens beter geschikt dan andere.

• two

two

Oke ik heb dus net Cryptsy aangemaakt.

Alleen nu snap ik niet welke code ik moet pakken om het over te maken vanaf bter.com...

welke code moet ik pakken?

Signature

• Martin740
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 22-03-2024
In welke altcoin kan ik op dit moment het beste investeren?

• Martin740
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 22-03-2024
mimang schreef op maandag 09 december 2013 @ 15:47:

Alleen nu snap ik niet welke code ik moet pakken om het over te maken vanaf bter.com...

Balances>BitCoin>BTC Actions>Deposit>Generate new

• Rannasha
mimang schreef op maandag 09 december 2013 @ 15:47:

BTC Deposit address aanvragen op Cryptsy, coins daar naartoe sturen vanaf BTC-e.
Martin740 schreef op maandag 09 december 2013 @ 15:49:
In welke altcoin kan ik op dit moment het beste investeren?
Geen. Altcoins zijn om te speculeren/gokken, niet om te investeren.

Verwijderd

Op Cryptsy ga je naar Balance, zoekt je coin (BTC?) op en kiest op die groene knop rechts voor Deposit/Autosell
Indien je de eerste keer een deposit wilt doen, gaat ie een adres genereren dat je kun gebruiken. Ik geloof dat er 4 confirms nodig zijn alvorens ze effectief op je balance staan.

• Elve1984
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 16-01 16:03
Zijn er mensen hier bekend met crypto-trade.com? Dit is voor zover ik gevonden heb de enige exchange die FTC/USD doet.

• two

two

Leondendungen schreef op maandag 09 december 2013 @ 15:55:
Zijn er mensen hier bekend met crypto-trade.com? Dit is voor zover ik gevonden heb de enige exchange die FTC/USD doet.
bter.com ook hoor.

Signature

• BAVAROIS
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11-01 18:42

Kraken werkt voor mij prima... nooit gezeik gehad met betalingen/afschrijvingen/stortingen etc.
Inderdaad laag volume maar als je limit buy order doet die niet te gek is wordt ie altijd voldaan. (tenzij misschien bij 20+BTC)
Prijs voor 1 BTC ligt meestal wat lager dan bij de andere exchanges, waardoor je extra voordeel haalt door bij kraken te kopen en dan over te zetten naar BTC-e/Cryptsy om daar verder te handelen.

Zijn al flink gestegen in volume sinds ik er begon (oktober)

Een pessimist is een realistische optimist

• BAVAROIS
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11-01 18:42
+ btc-e heeft z'n zaakjes absoluut niet op orde... helpdesk is een regelrechte ramp!
Als je sepa storting doet moet je ineens je account verifieren met paspoort + adres verificatie om je BTC te kunnen weghalen. Wacht nu al 17 dagen op die verificatie. Echt waardeloos.

Een pessimist is een realistische optimist

Verwijderd

Kun je die hoge fees van BTC-e gewoon niet deels omzeilen door via hun partners je euro of dollars te withdrawen?

• wetsteyn
  • Laatst online: 21-03-2025
Wat een geweld weer zeg vandaag op de BTC markt pff :P

8*250wp Garage 12*290wp Zolder

• Sjoerd
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Ga niet nog een keer met verlies panic sellen. Ik wacht het weer wel rustig af :p.

Modelbouw - Alles over modelbouw, van RC tot diorama

• Ethirty
  • Nu online

Ethirty

Who...me?

Topicstarter
wetsteyn schreef op maandag 09 december 2013 @ 16:10:
Wat een geweld weer zeg vandaag op de BTC markt pff :P
Stond hier een knokploeg om de hoek. Iedereen die te laag wilde verkopen kreeg ervan langs :Y

:+

• Luuk
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
En mn Zetacoins inmiddels bijna in prijs verdubbeld.. gaat lekker :P

• two

two

hoelang duurt het voordat overgemaakte BTC op je cryptsy account staan? Ik vind dit eng. Ben altijd bang dat ik ze kwijt ben dan...

Signature

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15-01 15:18
Komt hier nog steeds veel te weinig voorbij; crypto-trade
Prima exchange met veel alt-coins. Alleen traden van/naar euro's raad ik af vanwege erg lage volumes en afwijkende koers. Coins onderling kun je er uitstekend traden.
Ook WDC. Geen quark en zeta.

[ Voor 4% gewijzigd door frickY op 09-12-2013 16:53 ]

• energizer23
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 24-04-2023
frickY schreef op maandag 09 december 2013 @ 16:50:
Komt hier nog steeds veel te weinig voorbij; crypto-trade
Prima exchange met veel alt-coins. Alleen traden van/naar euro's raad ik af vanwege erg lage volumes en afwijkende koers. Coins onderling kun je er uitstekend traden.
Ook WDC. Geen quark en zeta.
Lekker die referal van jou in je link (niet meer van toepassing). Met een volume van 20 BTC t.o.v. 65 BTC op Kraken lijkt me dat met deze site het voornaamste probleem (te weinig volume) voor de meeste tweakers hier niet wordt opgelost. Next! Voor altcoins misschien wel een oplossing, maar ook hier zal volume een rol spelen.

[ Voor 8% gewijzigd door energizer23 op 09-12-2013 17:07 ]

• OptiBenz1
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 20-01-2023
energizer23 schreef op maandag 09 december 2013 @ 16:55:
[...]

Lekker die referal van jou in je link. Met een volume van 20 BTC t.o.v. 65 BTC op Kraken lijkt me dat met deze site het voornaamste probleem (te weinig volume) voor de meeste tweakers hier niet wordt opgelost. Next!
Zijn link is: "http://www.crypto-trade.com/" zie hier geen referal in?

• energizer23
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 24-04-2023
EmilioFLR schreef op maandag 09 december 2013 @ 17:03:
[...]

Heeft ie weg gehaald achteraf.

• gassiepaart
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 11-01 12:16
EmilioFLR schreef op maandag 09 december 2013 @ 17:03:
[...]

gewijzigd??

• honmashinsei
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 12-08-2025
Nu de difficulty nog "redelijk is ben ik met mijn ~2500 kHash nog LTC aan het minen. Maar, dat zal binnenkort niet meer zo profitable zijn. Wat is dan de beste optie om te minen? Ik heb al gekeken naar Hashcows, Multipool en Middlecoin, maar daar is men niet bijster positief over.

Is het een idee om dagelijks de beste altcoin uit te zoeken via Coinwarz, die te minen, en de opbrengsten daarvan te verhandelen via Cryptsy voor LTC/BTC? Of heeft iemand een andere/betere suggestie hoe mijn hashrate het meest efficiënt te besteden? :)

• Rannasha
kthxbye schreef op maandag 09 december 2013 @ 17:18:
Nu de difficulty nog "redelijk is ben ik met mijn ~2500 kHash nog LTC aan het minen. Maar, dat zal binnenkort niet meer zo profitable zijn. Wat is dan de beste optie om te minen? Ik heb al gekeken naar Hashcows, Multipool en Middlecoin, maar daar is men niet bijster positief over.

Is het een idee om dagelijks de beste altcoin uit te zoeken via Coinwarz, die te minen, en de opbrengsten daarvan te verhandelen via Cryptsy voor LTC/BTC? Of heeft iemand een andere/betere suggestie hoe mijn hashrate het meest efficiënt te besteden? :)
Je kunt kijken naar multipool.us. Deze pool schakelt automatisch over naar de coin die de hoogste profitability geeft. Er zijn best wat mensen die hier gebruik van maken. Bij-effect is wel dat de coins niet echt meer bruikbaar zijn, want als multipool erop gaat minen schiet de difficulty vrij hard omhoog, daarna gaat multipool weer weg en zitten de overblijvers met een veel te hoge difficulty, waardoor het lang duurt om nieuwe blocks te vinden.

Maar goed, het zijn maar onzincoins, en het gaat om winst-maximalisatie!

• honmashinsei
Rannasha schreef op maandag 09 december 2013 @ 17:26:
[...]

Je kunt kijken naar multipool.us. Deze pool schakelt automatisch over naar de coin die de hoogste profitability geeft. Er zijn best wat mensen die hier gebruik van maken. Bij-effect is wel dat de coins niet echt meer bruikbaar zijn, want als multipool erop gaat minen schiet de difficulty vrij hard omhoog, daarna gaat multipool weer weg en zitten de overblijvers met een veel te hoge difficulty, waardoor het lang duurt om nieuwe blocks te vinden.

Maar goed, het zijn maar onzincoins, en het gaat om winst-maximalisatie!
Thanks, maar ik heb al gekeken naar Multipool. Die krijgt niet bijster goeie reviews op o.a. Reddit (en die andere 2 ook niet, zie mijn post). Ik wil het meeste uit mijn hashrate halen (zoals iedereen), maar dat is dus op het moment één van die auto-switching pools toch wel blijkbaar?

Lastig!

-edit- ai, het netwerk is net omhoog geschoten naar 2694.72 difficulty :(

[ Voor 8% gewijzigd door honmashinsei op 09-12-2013 17:32 ]

• Rannasha
Ik mine al een tijdje niet meer op multipool en dergelijke sites kunnen vrij snel wisselen tussen geweldig en dramatisch, dus hoe goed het nu is weet ik niet.

• honmashinsei
Rannasha schreef op maandag 09 december 2013 @ 17:32:
Ik mine al een tijdje niet meer op multipool en dergelijke sites kunnen vrij snel wisselen tussen geweldig en dramatisch, dus hoe goed het nu is weet ik niet.
En hoe doe je het nu? :)

• Rannasha
Niet.

Ik heb een USB ASICMiner die voor de lol draait. Maar ik betaal nu weer voor m'n stroom, dus m'n videokaart blijft inactief tenzij ik game (zeker gezien ik een Nvidia kaart heb en die zijn een stuk minder efficient als het om minen gaat).

• wetsteyn
kthxbye schreef op maandag 09 december 2013 @ 17:18:

Pak een stabiele coin die vaak in de top 3 staat van coinwarz bijv WDC of iets anders.

• Bonez0r
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 09-01-2025
energizer23 schreef op maandag 09 december 2013 @ 16:55:
[...]

Lekker die referal van jou in je link (niet meer van toepassing). Met een volume van 20 BTC t.o.v. 65 BTC op Kraken lijkt me dat met deze site het voornaamste probleem (te weinig volume) voor de meeste tweakers hier niet wordt opgelost. Next! Voor altcoins misschien wel een oplossing, maar ook hier zal volume een rol spelen.
Wat bedoel je met volume? Het totaal aantal bitcoins op een exchange? Dan zouden die getallen bizar laag zijn. Of bedoel je het totaal dat op een dag verhandeld wordt of zo.

There go the goddamn brownies.

• superpolm
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 15-11-2025
NovapaX schreef op maandag 09 december 2013 @ 10:11:
Ik heb op cryptostocks ook maar eens een aandeel Cryptsy gekocht. Kijken wat dat gaat doen...
Lijkt me dat als de volumes zo omhoog blijven gaan dat het dividend ook wat omhoog zal gaan.
Weet niet hoeveel potentie erin zit, dat is ook afhankelijk van hun USD-procedure, maar allicht dat ik het met wat winst kan verkopen.
ik probeer al een dag btc over te maken maar zie nog nix.

Verwijderd

Hoeveel kost 1 aandeel van cryptsy.

• frG
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 14:17

frG

Interessant artikel van The Verge.

http://www.theverge.com/2...ubble-currency-technology

• MSI2
Verwijderd schreef op maandag 09 december 2013 @ 18:41:
Hoeveel kost 1 aandeel van cryptsy.
160 dollar zoiets. Hij staat op 0,175 BTC. Best duur, voor de lange termijn mogelijk een goede investering. Er zijn er maar 7,800 beschikbaar voor het publiek. Mensen lijken ze niet graag van de hand te willen doen... zelfs niet voor 3,5x de aanschafprijs van 0,05BTC waarvoor ze naar de markt zijn gebracht.

• Dennahz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14-01 22:12

Dennahz

Life feels like hell should.

Waar kan je die aandelen kopen dan?

Twitter

• wetsteyn
cryptostocks

• two

two

https://www.dropbox.com/s/a03sktirza412ug/Capture2.PNG

wat doe ik verkeerd? waarom krijg ik mn QRK maar niet?

Signature

• T homass
  • Laatst online: 12-07-2025
Gewoon annuleren en opnieuw proberen. Denk dat je gewoon te laat was voor die prijs.

• two

two

ok en op welke prijs moet ik dan kopen? 0,00023 of 0,00037?

Signature

Verwijderd

Dat had ik gisteren ook voor. Ik heb toen de prijs héél lichtjes naar boven aangepast en toen kon ik mijn QRK krijgen. Maar het heeft ook een paar minuten geduurd. Ik denk dat m'n ze niet graag voor té goedkoop laat gaan... en de rede is het volgende denk ik:

Die Quark Coins zijn misschien onzincoin, maar als gisteren ik 2000 € ter beschikking had om ze te kopen (of te verkwisten), ipv die 20 € speelgeld, dan ik er nu 2000 € zo uit het niets erbij gekregenen, en dat op minder dan 24u tijd. Een verdubbeling verdorie! Daar moet ik voor mijn baas wel véél langer voor werken hoor :')

Verwijderd

iemand ervaringen met kraken >cryptsy ik heb eerst van mijn wallet na cryptsy en binnen 5min stond die op pending en 10min later available. Maar via kraken staat er nog steeds niks zelfs niet bij pending. En dat ging om een best hoge bedrag :(

• fuqua
jongens dat transferren van en naar exchanges duurt tering lang heb geduld kan dagen duren soms omdat de exchanges een backlog hebben van een maand.

• FaceDown
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 25-12-2025

FaceDown

Storende factor.

MSI2 schreef op maandag 09 december 2013 @ 19:13:
[...]

160 dollar zoiets. Hij staat op 0,175 BTC. Best duur, voor de lange termijn mogelijk een goede investering. Er zijn er maar 7,800 beschikbaar voor het publiek. Mensen lijken ze niet graag van de hand te willen doen... zelfs niet voor 3,5x de aanschafprijs van 0,05BTC waarvoor ze naar de markt zijn gebracht.
Wel een risicovolle onderneming aangezien verreweg de meeste exchanges als sneeuw voor de zon verdwenen zijn tot dusver. En als dat gebeurt zie je geen cent terug van je investering natuurlijk. Verder heb je ook geen enkele garantie dat ze niet besluiten om meer aandelen uit te gaan geven in de toekomst.

Groetjes, FaceDown.

• FaceDown
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 25-12-2025

FaceDown

Storende factor.

Verwijderd schreef op maandag 09 december 2013 @ 20:04:
iemand ervaringen met kraken >cryptsy ik heb eerst van mijn wallet na cryptsy en binnen 5min stond die op pending en 10min later available. Maar via kraken staat er nog steeds niks zelfs niet bij pending. En dat ging om een best hoge bedrag :(
Wat is het probleem als het op Cryptsy beschikbaar is, zoals je zegt?

Groetjes, FaceDown.

• two

two

echt ik snap dit niet... al 3x gebeurd...

https://www.dropbox.com/s/s1l7mlsqb6fd1q6/Capture3.PNG?m=

Signature

Verwijderd

Andere 'bieden' hoger, dus daar wordt het als eerste aan verkocht.

• Pantera88
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 07:11
Heeft het niet te maken met de available bitcoins? Die is lager dan wat jij wilt? Of heeft dit hier niet mee te maken?

• superpolm
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 15-11-2025
MSI2 schreef op maandag 09 december 2013 @ 19:13:
[...]

als mn btc er op staan ga ik er 10 kopen :> Ook al is het dividend nu nog laag. Al vraag me wel af hoe je kan controleren wat de fee inkomsten zijn.
Die site cryptostocks is nog niet zo bekend geloof ik of wel? Ken je nog meer van die sites?

[ Voor 13% gewijzigd door superpolm op 09-12-2013 21:39 ]

• Ethirty
  • Nu online

Ethirty

Who...me?

Topicstarter
Verwijderd schreef op maandag 09 december 2013 @ 19:57:
[...]

Dat had ik gisteren ook voor. Ik heb toen de prijs héél lichtjes naar boven aangepast en toen kon ik mijn QRK krijgen. Maar het heeft ook een paar minuten geduurd. Ik denk dat m'n ze niet graag voor té goedkoop laat gaan... en de rede is het volgende denk ik:

Die Quark Coins zijn misschien onzincoin, maar als gisteren ik 2000 € ter beschikking had om ze te kopen (of te verkwisten), ipv die 20 € speelgeld, dan ik er nu 2000 € zo uit het niets erbij gekregenen, en dat op minder dan 24u tijd. Een verdubbeling verdorie! Daar moet ik voor mijn baas wel véél langer voor werken hoor :')
Zo ken ik er nog wel een paar. Als ik, toen ik een paar weken terug begon, voor een ton aan litecoins had gekocht, dan hoefde ik nu niet meer te werken :P

Just work with what you have ;)

• Krisp
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

Krisp

like.no.other

Modbreak:Ik heb wat referral codes opgeruimd en een topicwaarschuwing aangepast. Gelieve deze hier geen referral codes te plaatsen. Dit wordt beschouwd als spam.

Life is what happens to you, while you're busy making other plans (John Lennon)

• fuqua
hier een mooi chart die een aantal grote beurzen overelkaar heen legt.

http://live.bitcoinindex.es/

Verwijderd

FaceDown schreef op maandag 09 december 2013 @ 20:15:
[...]

Wat is het probleem als het op Cryptsy beschikbaar is, zoals je zegt?
Probleem is dat mijn eerste betaling van blockchain.info er binnen 30min available op stond ging om heel weinig btc. Toen had ik mijn btc die op kraken ook verzonden na cryptsy en dat staat er nog steeds niet op 3 uur later :( Nog niet eens op pending.

Als ik het adres bij blockchain opzoek zit ik op 14 bevestigingen.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 09-12-2013 21:11 ]

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 21:09
Haha ik kwam Dogecoin tegen: https://bitcointalk.org/index.php?topic=361813.0. Toen ik er een beetje op ging zoeken kwam ik dit tegen: http://www.reddit.com/r/dogecoinmarkets :D

• zomertje
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 01-01 21:07

zomertje

Barisax knorretje

Ik heb voor de fun wat Ripples gekocht. Kijken wat die uiteindelijk gaan doen :)

het ultieme jaargetijde.... | #!/usr/bin/girl | Art prints and fun

• R4NCOR
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12:45

R4NCOR

eigenlijk gewoon Niels

Fivel schreef op zondag 08 december 2013 @ 22:12:
[...]

Kan je ook btcdirect en bitplaats erin zetten? Zou helemaal ideaal zijn. Net als bij http://www.bitcoinsvergelijken.nl/
Wel een goed idee ja. Heb nu in ieder geval erbij gezet dat de hoeveelheid bitcoins ingevuld kan worden, zodat je makkelijk de waarde van je totaal aantal bitcoins in de grafiek kunt zien. :) (http://bitonic.nielskooiker.nl)

• best
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 28-12-2021
gebruik op het moment http://bitcoinprijzen.nl/ om de waarde van mijn bitcoins op te zoeken.
geeft snel overzicht. Maar die grafiekfunctie voor een aantal bitcoins hebben ze niet.

• two

two

ik heb geld op paypal. Alleen ik wil dit niet op de bank krijgen. Dus Paypal --> Bitcoin. Is er ook een andere omweg die GEEN bankrekening gebruikt?

Signature

• Stefanhvt
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 16-04-2023
zomertje schreef op maandag 09 december 2013 @ 21:29:
Ik heb voor de fun wat Ripples gekocht. Kijken wat die uiteindelijk gaan doen :)
Daar kan je qua investering weleens heel goed mee zitten. Ik ga het echter niet ondersteunen. Opencoin houdt een groot gedeelte van alle xrp in eigen hand. Dat betekent dus dat zij het systeem kunnen maken en breken, en zelfs manipuleren.

Bitcoin staat juist voor een rechtvaardige, gelijkwaardige, waardeverdeling. Het kan deze boodschap ook oprecht uitdragen omdat het decentraal van aard is. Opmerkelijk is ook het feit dat alle dingen in de natuur die er werkelijk toe doen, energie, voedsel, water, OOK decentraal van aard zijn.

"Although bitcoin is not by nature money, money is by nature bitcoin."

Ripple is het omgekeerde concept, en dient weer een centraal orgaan, die er naar belofte voor moet dienen om de markt in balans te houden. Het borduurt weer voort op dezelfde aloude leugen. Dat balans iets is wat kunstmatig aangevoerd moet worden, en dus niet op zichzelf kan bestaan.

Een hedendaags diep doordrongen schandalige leugen !

• Falch
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 16:26
Stefanhvt schreef op maandag 09 december 2013 @ 21:43:
[...]

Daar kan je qua investering weleens heel goed mee zitten. Ik ga het echter niet ondersteunen. Opencoin houdt een groot gedeelte van alle xrp in eigen hand. Dat betekent dus dat zij het systeem kunnen maken en breken, en zelfs manipuleren.

Bitcoin staat juist voor een rechtvaardige, gelijkwaardige, waardeverdeling. Het kan deze boodschap ook oprecht uitdragen omdat het decentraal van aard is. Opmerkelijk is ook het feit dat alle dingen in de natuur die er werkelijk toe doen, energie, voedsel, water, OOK decentraal van aard zijn.

"Although bitcoin is not by nature money, money is by nature bitcoin."

Ripple is het omgekeerde concept, en dient weer een centraal orgaan, die er naar belofte voor moet dienen om de markt in balans te houden. Het borduurt weer voort op dezelfde leugen. Dat balans iets is wat kunstmatig aangevoerd moet worden, en dus niet op zichzelf kan bestaan.

Een hedendaags diep doordrongen schandalige leugen !
Maar waarom denk je dan toch dat het een goede investering is?

• Ethirty
  • Nu online

Ethirty

Who...me?

Topicstarter
Zegt genoeg over sommige altcoins :')

• Stefanhvt
Falch schreef op maandag 09 december 2013 @ 21:44:
[...]

Maar waarom denk je dan toch dat het een goede investering is?
Omdat de chinezen er helemaal wild van zijn:

http://i.imgur.com/J1XLlAu.png

Gekke chinezen .. ;)

• Ethirty
  • Nu online

Ethirty

Who...me?

Topicstarter
mimang schreef op maandag 09 december 2013 @ 21:40:
ik heb geld op paypal. Alleen ik wil dit niet op de bank krijgen. Dus Paypal --> Bitcoin. Is er ook een andere omweg die GEEN bankrekening gebruikt?
AFAIK is er geen manier om Bitcoin met PayPal te kopen. Teveel risico voor de verkopende partij.

• Falch
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 16:26
Stefanhvt schreef op maandag 09 december 2013 @ 21:46:
[...]

Omdat de chinezen er helemaal wild van zijn:

http://i.imgur.com/J1XLlAu.png

Gekke chinezen .. ;)
Vreemd, waar zou dat uit voortkomen? Er lijken toch interessantere altcoins op de markt?

• orf
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 20:19

orf

R4NCOR schreef op maandag 09 december 2013 @ 21:29:
[...]

Wel een goed idee ja. Heb nu in ieder geval erbij gezet dat de hoeveelheid bitcoins ingevuld kan worden, zodat je makkelijk de waarde van je totaal aantal bitcoins in de grafiek kunt zien. :) (http://bitonic.nielskooiker.nl)
Misschien kun je er ook nog de bitonic verkoopprijs inzetten? Dan zie je gelijk mooi de marge tussen inkoop en verkoop (weet niet of er een vaste marge in zit of dat ze met variabele inkoop- en verkoopprijzen werken?)

• Stefanhvt
Falch schreef op maandag 09 december 2013 @ 21:47:
[...]

Vreemd, waar zou dat uit voortkomen? Er lijken toch interessante altcoins op de markt?
Misschien zijn de chinezen minder gehecht aan het concept Bitcoin, en hechten zij meer waarde aan de betaalfunctie zelf.

• Ethirty
  • Nu online

Ethirty

Who...me?

Topicstarter
Ripples zijn anders, een heel andere gedachte dan altcoins. Het is meer een betaalnetwerk. Paypal-Western Union crossover bij gebrek aan een beter vergelijk. Ripples zijn vooral een transportmiddel, maar als dat niet kan, dan is het een munteenheid. Het is complex, ik worstel ook nog wat met het concept.

• markied
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 13-01 16:48
best schreef op maandag 09 december 2013 @ 21:38:
gebruik op het moment http://bitcoinprijzen.nl/ om de waarde van mijn bitcoins op te zoeken.
geeft snel overzicht. Maar die grafiekfunctie voor een aantal bitcoins hebben ze niet.
Ja dat is inderdaad wel een goede, ze pakken ook de minimumprijs van allerlei Nederlandse sites en de verkoopprijs.

bitcoinprijzen.nl voor de actuele bitcoinprijs in Nederland

• Stefanhvt
Ethirty schreef op maandag 09 december 2013 @ 21:49:
Ripples zijn anders, een heel andere gedachte dan altcoins. Het is meer een betaalnetwerk. Paypal-Western Union crossover bij gebrek aan een beter vergelijk. Ripples zijn vooral een transportmiddel, maar als dat niet kan, dan is het een munteenheid. Het is complex, ik worstel ook nog wat met het concept.
Ik heb er in ieder geval geen goed gevoel bij. Het heeft mijn inziens veel te veel weg van fiat.

Zie ook:

http://www.ripplescam.org

• Cliffie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-01 12:20

Cliffie

Trompetslet

Over China en Bitcoins...

http://siliconangle.com/b...na-meaning/?angle=silicon

[ Voor 14% gewijzigd door Cliffie op 09-12-2013 21:55 ]

17x DMEGC DM300-M156-60BK @ Enphase | 3300Wp Oost & 1800Wp West (Gouda)

• majic
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 15-01 06:01
Ik zie ook absoluut geen brood in Ripples. Een verzameling nadelen van cryptocurrencies én de nadelen van het huidige FIAT systeem zonder goud-standaard (dollar-specifiek).

• Stefanhvt
majic schreef op maandag 09 december 2013 @ 21:55:
Ik zie ook absoluut geen brood in Ripples. Een verzameling nadelen van cryptocurrencies én de nadelen van het huidige FIAT systeem zonder goud-standaard (dollar-specifiek).
+1
Pagina: 1 ... 29 ... 178 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Deze topic is bedoeld voor discussie over de handel en koersverloop van cryptocurrencies. Aangezien er nu een speciaal forum is voor cryptocurrencies kunnen voor specifieke vragen gewoon topics worden geopend (met in ogenschouw nemende de algemene regels voor het openen van topics - vragen die niet topicwaardig zijn zouden hier uberaupt niet gesteld moeten worden)

Discussies en ontwikkelingen aangaande MtGox gaarne bespreken in Mt.Gox - Huidige status en ontwikkelingen

Referral codes zijn niet toegestaan en worden onherroepelijk verwijderd conform Het algemeen beleid