hmm dat verlaagd de drempel aanzienlijk voor mij op mn litecoins wegtehalen bij kraken en ze naar btc-e te verplaatsen. bedankt voor de infoRannasha schreef op maandag 09 december 2013 @ 10:57:
[...]
Nee, da's MtGox waar het maanden duurt. BTC-e hoort relatief snel te zijn, maar ze rekenen vrij hoge kosten voor fiat-withdrawals. En stortingen ook trouwens.
BTC-e is vooral geschikt om te handelen.
Bitstamp om te storten en coins te kopen (als je verified bent).
Kraken om coins te verkopen en euros terug te laten storten (ook hier verification nodig).
(edit: Zowel Bitstamp als Kraken hebben goede euro deposit and withdrawal mogelijkheden zonder rare kosten. Kraken is normaal gesproken net iets duurder (qua BTC-prijs) dan Bitstamp, vandaar dat ik Bitstamp bij kopen heb gezet en Kraken bij verkopen).
Verwijderd
Traden in SXC (Sexcoin)? Dat wordt het misschien als elektronisch betaalmiddel in de rosse buurten
Ga vooral niet weg bij Kraken, zo komt het volume nooit hoger...
17x DMEGC DM300-M156-60BK @ Enphase | 3300Wp Oost & 1800Wp West (Gouda)
Ik blijf lekker Kraken gebruiken (among others). Kijken hoever ik mijn fees omlaag kan duwen voordat m'n eerste trades buiten de 30-day-window vallen volgende week.Cliffie schreef op maandag 09 december 2013 @ 11:03:
Ga vooral niet weg bij Kraken, zo komt het volume nooit hoger...
|| Vierkant voor Wiskunde ||
Hoe zit het met een versturen van geld via kraken naar paypal?
Ik begin Kraken een beetje zat te worden. Als de prijs in de lift zit is het ineens in 24 uur mogelijk om SEPA betalingen te doen. Nu de prijs onder druk stond zit ik al sinds donderdagochtend te wachten op mijn bijschrijving. Had beter via Bitonic kunnen kopen.
Niet.EmilioFLR schreef op maandag 09 december 2013 @ 11:20:
Hoe zit het met een versturen van geld via kraken naar paypal?
Paypal wordt niet vaak geaccepteerd omdat het grote risico's met zich mee brengt.
Is het interessant om nu nog te gaan minen eigenlijk? Of is de kans zo klein dat dat zonde van de stroom is ?
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
Je moet er ook niet vanuit gaan dat in het weekend je geld nog aankomt. Dan kun je beter via bitonic kopen inderdaad.
1740Wp: 12xSF145-S @ Hosola 1600TL [pvoutput]
Sparql TV wiki
Mensen. BTC-e heeft geen verificatie. Maar de eerste drie dagen na registratie kan je je geld er niet weghalen. dat moet wel duidelijk zijn. Daarna ben je vrij om te doen wat je wil. Je kan dus beter nu registreren en over 3 dagen pas je geld overmaken, dan kan je het vrij bewegen.
Als je minimaal 2000 euro in wil zetten en minimaal 100 euro kwijt te raken aan fees moet je vooral geld overmaken bij BTC-e ja
Bitcoin minen is niet interessant. Dat is alleen potentieel nuttig met een ASIC en dat betekent een grote investering (>1K, vaak eerder richting de 3-4K) en veel onzekerheid over de levertijd en de verwachte winst.DennusB schreef op maandag 09 december 2013 @ 11:22:
Is het interessant om nu nog te gaan minen eigenlijk? Of is de kans zo klein dat dat zonde van de stroom is ?
Litecoin (en andere altcoins) minen kan wel interessant zijn, dit kun je gewoon op je GPU doen. Stroom is echter niet goedkoop in Nederland, dus je zult niet gigantisch veel overhouden.
Doe in ieder geval goed je huiswerk voor je geld alle kanten op smijt om mining hardware (GPUs of ASICs) te kopen, want het is lang niet meer zo dat je alles binnen een maand terugverdient. Of uberhaubt ooit terugverdient.
enne? vanochten in een bad azijn gelegen? sjongejonge wat een zuurpruim.Piekartz87 schreef op maandag 09 december 2013 @ 11:25:
Als je minimaal 2000 euro in wil zetten en minimaal 100 euro kwijt te raken aan fees moet je vooral geld overmaken bij BTC-e ja
Transactiekosten BTC-e zijn 0,2%. Die 2k is alleen als je euro's wil overmaken. BTC-e's zijn ook in kleine hoeveelheden te storten/terug te halen.
Wel een mooie manier om sneller je investering in Zonnepanelen terug te verdienenRannasha schreef op maandag 09 december 2013 @ 11:26:
[...]
Bitcoin minen is niet interessant. Dat is alleen potentieel nuttig met een ASIC en dat betekent een grote investering (>1K, vaak eerder richting de 3-4K) en veel onzekerheid over de levertijd en de verwachte winst.
Litecoin (en andere altcoins) minen kan wel interessant zijn, dit kun je gewoon op je GPU doen. Stroom is echter niet goedkoop in Nederland, dus je zult niet gigantisch veel overhouden.
Doe in ieder geval goed je huiswerk voor je geld alle kanten op smijt om mining hardware (GPUs of ASICs) te kopen, want het is lang niet meer zo dat je alles binnen een maand terugverdient. Of uberhaubt ooit terugverdient.
Hoezo zou dat sneller gaan dan? Aangenomen dat je meer opwekt dan je afneemt, krijg je bij het aanzetten van een miner precies hetzelfde bedrag minder terug van de energieleverancier dat je anders had moeten betalen. Netto is dat dus net zo duur.
Uitzondering is als je >5000kWh levert (dan krijg je minder terug).
Uitzondering is als je >5000kWh levert (dan krijg je minder terug).
Ik ontken het bestaan van IE.
Iemand ervaring hoe lang het versturen van namecoins gaat tussen bv kraken en BTc-e. Zit momenteel 10% koersverschil tussen als je kijkt naar namecoin/bitcoin koers. Is dus makkelijk verdienen of zie ik iets over het hoofd?
Overdrijven is ook een vak. Maar nee ik ben best goed te pas deze maandagmorgen dankjewelMSI2 schreef op maandag 09 december 2013 @ 11:27:
[...]
enne? vanochten in een bad azijn gelegen? sjongejonge wat een zuurpruim.
Transactiekosten BTC-e zijn 0,2%. Die 2k is alleen als je euro's wil overmaken. BTC-e's zijn ook in kleine hoeveelheden te storten/terug te halen.
Voor zover ik weet zijn dat de feiten. Het is algemeen bekend dat BTC-e niet ideaal is om geld naar over te maken. Het is net nog zo'n 3 keer voorbij gekomen zelfs.
Hier bijvoorbeeld de informatie om USD van BTC-e af te halen.
"International withdrawals will be charged with 1.5% fee, minimum fee is $150"
Geld opnemen in euro's
"Minimum withdrawal amount is eur 500 fee 1%, minimum fee = eur 100 "
Geld deponeren daar is 1%.
Maar van euro naar paypal is wel maar 3% bij een bedrag van minimaal 1euro.
Hij zei van Kraken naar Paypal, niet andersom. Je kunt bij Paypal geld storten via een wire transfer volgens mij. Je kunt bij Kraken withdrawen via een wire transfer. Je zou dus geld kunnen wiren naar je Paypal account. De vraag is waarom je dat zou willen.Rannasha schreef op maandag 09 december 2013 @ 11:21:
[...]
Niet.
Paypal wordt niet vaak geaccepteerd omdat het grote risico's met zich mee brengt.
[ Voor 5% gewijzigd door .oisyn op 09-12-2013 11:51 ]
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Ah ok, verkeerd gelezen dan..oisyn schreef op maandag 09 december 2013 @ 11:50:
[...]
Hij zei van Kraken naar Paypal, niet andersom. Je kunt bij Paypal geld storten via een wire transfer volgens mij. Je kunt bij Kraken withdrawen via een wire transfer. Je zou dus geld kunnen wiren naar je Paypal account.
Voor zover ik weet zijn er geen beperkingen op Kraken waar je je geld naar toe wired. Maar ze zijn waarschijnlijk niet blij als je geld stort op een rekening die niet op de naam staat waarmee je de verificatie hebt gedaan (bij Bitstamp wordt dit expliciet gemeld).
Bovendien is het waarschijnlijk sneller om een SEPA betaling naar je eigen rekening te laten doen en dit dan zelf op je PayPal account te storten. SEPA overboekingen zijn vrij snel (1 dag), gewone "wire transfers" duren een stuk langer.
SEPA is net zo goed wire, in mijn post doelde ik niet specifiek op niet-SEPA
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Ah, de periode van zijwaarts bewegen is weer aangebroken. Waar is al dat nieuwe geld nu?
Er zijn er een hoop die willen verkopen nu... even 20% in een dag verdienen...
US begint ook wakker te worden en daar zullen er ook wel een aantal van willen cashen.
Ik kijk het even aan.
US begint ook wakker te worden en daar zullen er ook wel een aantal van willen cashen.
Ik kijk het even aan.
1740Wp: 12xSF145-S @ Hosola 1600TL [pvoutput]
Sparql TV wiki
Ik hou nu vast net zolang het over de 700 euro gaat.
Even koppig zijn dus
Even koppig zijn dus
Vorige week ingekocht op 700. Wacht rustig tot hij weer daar boven zit.
Morgen komt hopelijk wat extra geld aan zodat ik nu niet weer net te laat kan meeliften na een crash
Morgen komt hopelijk wat extra geld aan zodat ik nu niet weer net te laat kan meeliften na een crash
Als ik m'n 3 BTC verkoop voor €693 @ Kraken, dan heb ik m'n verlies van vrijdag weer goed gemaakt en kan ik met een schone lei verder. 
Vanochtend kwam hij tot 690,- net iets te hoog ingezet.
Vanochtend kwam hij tot 690,- net iets te hoog ingezet.
Gaat ook weer lekker met de verschillende altcoins. Goldcoins al verkocht op het juiste moment, nu nog zien wat Digital en Grand vandaag doen.
Hoe houden jullie dat allemaal bij eigenlijk?
Ik bedoel meer de koers van al die altcoins. Wat besluit je op een gegeven moment in te stappen in een goldcoin oid? Ik neem aan dat je dan al wat langer volgt.Impry schreef op maandag 09 december 2013 @ 12:51:
Eenvoudig Excelletje
Ok, haha..oisyn schreef op maandag 09 december 2013 @ 12:54:
[...]
Ik bedoel meer de koers van al die altcoins. Wat besluit je op een gegeven moment in te stappen in een goldcoin oid? Ik neem aan dat je dan al wat langer volgt.
Verwijderd
Ik heb 60 QRK en 20 FTC gekocht, maar nu weet ik niet of ik hier actief mee moet day traden of gewoon laten slapen. Gezien mijn geringe inzet, zal ik er geen tientallen euro's aan verdienen, maar goed 
Met de die 3 PPC die nog op BTC-E staan heb ik dan wel weer een ganse PPC extra verdient met heen en weer te schuiven.
Wat betreft dat minen... als je rubbish coin mined met zo'n paar USB sticks op een Raspberri Pi, zou je daar op termijn geen winst mee maken? Die vebruiken toch weinig elektriciteit en als de difficulty nog ontzettend laag is...?
Met de die 3 PPC die nog op BTC-E staan heb ik dan wel weer een ganse PPC extra verdient met heen en weer te schuiven.
Wat betreft dat minen... als je rubbish coin mined met zo'n paar USB sticks op een Raspberri Pi, zou je daar op termijn geen winst mee maken? Die vebruiken toch weinig elektriciteit en als de difficulty nog ontzettend laag is...?
Het is gewoon eerlijk gezegd gokken bij al die altcoins, sommige heb ik gemined en bij die anderen kijk ik gewoon naar koersen van de laatste week..oisyn schreef op maandag 09 december 2013 @ 12:54:
[...]
Ik bedoel meer de koers van al die altcoins. Wat besluit je op een gegeven moment in te stappen in een goldcoin oid? Ik neem aan dat je dan al wat langer volgt.
Welke USB sticks zou je daarvoor willen gebruiken dan? Er zijn nog geen ASIC-miners voor scrypt gemaakt, dat gaat nog steeds het beste op GPU. Een raspberry verbruikt weinig, maar kan enkel CPU-minen (en is dus langzaam).Verwijderd schreef op maandag 09 december 2013 @ 12:59:
[ Voor 22% gewijzigd door cyberstalker op 09-12-2013 13:01 ]
Ik ontken het bestaan van IE.
Verwijderd
Het blijft toch verleidelijk. vrijdag 10btc gekocht voor 470E p.s als ik nu cash kan de kerstvakantie al beginnen:DNovapaX schreef op maandag 09 december 2013 @ 12:19:
Er zijn er een hoop die willen verkopen nu... even 20% in een dag verdienen...
Ik kijk het even aan.
Verwijderd
Ik dacht aan een 4 à 8 van die ASICminer USB Eruptor van 333MH/scyberstalker schreef op maandag 09 december 2013 @ 13:01:
[...]
Welke USB sticks zou je daarvoor willen gebruiken dan? Er zijn nog geen ASIC-miners voor scrypt gemaakt, dat gaat nog steeds het beste op GPU. Een raspberry verbruikt weinig, maar kan enkel CPU-minen (en is dus langzaam).
Ofwel één of twee bi-fury Red of Blue van 2.6 of 5MH/s
Er EUR 1000,- of meer tegenaangooien van BFL of het 10-voud ervan voor Avalon/Terraminer etc. is toch een te grote gok, zeker voor SHA256 rubbish coins.
Verwijderd
Mensen, die weekenddip steeds, daar gaat iedereen toch rekening mee houden? En dus komt die steeds eerder en harder? Of denk ik nu fout?
Dergelijke ASICs minen alleen coins die SHA256 gebruiken en dat zijn er bijzonder weinig. Hoewel de enkele SHA256 onzin-coin wellicht iets winstgevender is om te minen dan Bitcoin, is het verschil relatief klein. USB-minertjes worden ook ontzettend hard ingehaald als het gaat om performance per euro door de grotere machines.Verwijderd schreef op maandag 09 december 2013 @ 13:05:
[...]
Ik dacht aan een 4 à 8 van die ASICminer USB Eruptor van 333MH/s
Er EUR 1000,- of meer tegenaangooien van BFL of het 10-voud ervan voor Avalon/Terraminer etc. is toch een te grote gok, zeker voor SHA256 rubbish coins.
Verwijderd
Hier ben ik ook over aan het nadenken maar ik wil een asic miner cub 30-38 gh/s voor 2 btc kopen alleen heb ik daar totaal geen ervaring mee en klinkt het te mooi om waar te zijn. Ik wil graag altcoins gaan minen die nu nog niet zo populair zijn maar waarvan ik wel verwacht dat ze gaan ontploffenVerwijderd schreef op maandag 09 december 2013 @ 13:05:
[...]
Ik dacht aan een 4 à 8 van die ASICminer USB Eruptor van 333MH/s
Stel een scenario op in excel met daarin een gigantische stijging in difficulty en kijk of de boel nog steeds zo rooskleurig is.Verwijderd schreef op maandag 09 december 2013 @ 13:08:
[...]
Hier ben ik ook over aan het nadenken maar ik wil een asic miner cub 30-38 gh/s voor 2 btc kopen alleen heb ik daar totaal geen ervaring mee en klinkt het te mooi om waar te zijn. Ik wil graag altcoins gaan minen die nu nog niet zo populair zijn maar waarvan ik wel verwacht dat ze gaan ontploffen
Als ik NU mijn 10k btc miner zou ontvangen zou ik rijk zijn, als ik hem in maart ontvang verdien ik bijna niks meer mee...
Verwijderd
Klopt maar ik hoop ook dat de prijs in maart flink gestegen is. Maar ik lees net ook dat die asic miner producten alleen voor sha-256 geschikt zijn. Ik heb juist een miner nodig voor Scypt.tHaFalleN schreef op maandag 09 december 2013 @ 13:12:
[...]
Stel een scenario op in excel met daarin een gigantische stijging in difficulty en kijk of de boel nog steeds zo rooskleurig is.
Als ik NU mijn 10k btc miner zou ontvangen zou ik rijk zijn, als ik hem in maart ontvang verdien ik bijna niks meer mee...
Dan zit je vast een een GPU. Voor meer info daarover is er een apart topic.Verwijderd schreef op maandag 09 december 2013 @ 13:16:
[...]
Klopt maar ik hoop ook dat de prijs in maart flink gestegen is. Maar ik lees net ook dat die asic miner producten alleen voor sha-256 geschikt zijn. Ik heb juist een miner nodig voor Scypt.
An investment in knowledge always pays the best interest - Benjamin Franklin
Vraagje, in welke altcoins kan je eigenlijk handelen op Kraken?
Dat staat in de OP en op Kraken
Rechtsbovenin even dropdown menu uitklappen en dan staan er alle mogelijkheden. Bij currencyNikvdw schreef op maandag 09 december 2013 @ 13:18:
Vraagje, in welke altcoins kan je eigenlijk handelen op Kraken?
LTC, NMC, XRP, XVN.
Een scrypt miner is er nog niet in de vorm van ASIC, alleen GPU... en die kan je prima zelf in elkaar zetten.Verwijderd schreef op maandag 09 december 2013 @ 13:16:
[...]
Klopt maar ik hoop ook dat de prijs in maart flink gestegen is. Maar ik lees net ook dat die asic miner producten alleen voor sha-256 geschikt zijn. Ik heb juist een miner nodig voor Scypt.
Verwijderd
Bij Cryptsy kun je quasi alle alt coins verhandelen tegen BTC. Heb er QRK en FTC gekocht.
*knip* Referal codes zijn niet toegestaan op GoT.
[ Voor 85% gewijzigd door Krisp op 09-12-2013 20:18 ]
[ Voor 88% gewijzigd door Krisp op 09-12-2013 20:20 ]
[ Voor 87% gewijzigd door Krisp op 09-12-2013 20:19 ]
[ Voor 89% gewijzigd door Krisp op 09-12-2013 20:19 ]
Modelbouw - Alles over modelbouw, van RC tot diorama
[ Voor 88% gewijzigd door Krisp op 09-12-2013 20:19 ]
Doh, stupid me...Piekartz87 schreef op maandag 09 december 2013 @ 13:19:
[...]
Rechtsbovenin even dropdown menu uitklappen en dan staan er alle mogelijkheden. Bij currency
Mede-tweakers, een vraag voor de forex-onderlegden onder ons. Ik ben enorm aan het stoeien met de mogelijkheden van Kraken omtrent trading. De Trading Guide al doorgelezen, maar toch kom ik er niet helemaal uit. Hoop dat jullie me verder kunnen helpen.
Situatie als volgt: LTC wil ik verkopen voor minimaal 28 euro, maar als de koers een opwaartse lijn volgt, will ik dat ie tegen een zo hoog mogelijk bedrag verkoopt, totdat er een daling aankomt van x-procent. Als ik het allemaal goed interpreteer moet ik dan het volgende doen:
* Advanced order > Sell LTC/EUR > volume bv 10 > order type: trailing stop limit.
* Vanaf dit punt wordt het lastiger: wat moet ik nou bij stop offset en bij limit offset invullen?
Met name ook kijkend naar de +, = en - tekens die er voor staan.
Mijn interpretatie is als volgt:
* Stop offset: - 5 % (als ik wil dat ie bij een koersdaling na een koersstijging met maximaal 5% naar beneden mag, voordat de sell order in werking treedt).
* Limit offset: + 28 EUR (als ik wil dat de minimale sell order 28 euro bedraagt, daaronder gaan m'n LTC nooit in de verkoop).
Wie kan mij bevestigen of mijn interpretatie klopt? Kan iemand mij ook de + en - uitleggen bij beide parameters?
Thanks alvast!
Situatie als volgt: LTC wil ik verkopen voor minimaal 28 euro, maar als de koers een opwaartse lijn volgt, will ik dat ie tegen een zo hoog mogelijk bedrag verkoopt, totdat er een daling aankomt van x-procent. Als ik het allemaal goed interpreteer moet ik dan het volgende doen:
* Advanced order > Sell LTC/EUR > volume bv 10 > order type: trailing stop limit.
* Vanaf dit punt wordt het lastiger: wat moet ik nou bij stop offset en bij limit offset invullen?
Met name ook kijkend naar de +, = en - tekens die er voor staan.
* Stop offset: - 5 % (als ik wil dat ie bij een koersdaling na een koersstijging met maximaal 5% naar beneden mag, voordat de sell order in werking treedt).
* Limit offset: + 28 EUR (als ik wil dat de minimale sell order 28 euro bedraagt, daaronder gaan m'n LTC nooit in de verkoop).
Wie kan mij bevestigen of mijn interpretatie klopt? Kan iemand mij ook de + en - uitleggen bij beide parameters?
Thanks alvast!
Iedereen die mijn tips volgt op het gebied van alts loopt binnen
Ook voor de mensen die een beetje grafisch kunnen designen. Bij Quark bestaat er de mogelijkheid 120.000 QRK te verdienen voor het designen van een nieuw Logo. Mocht je winnen, denk dan aan mij die de tip gaf
. Er is ook nog een grotere prijs te winnen met het designen van een complete huisstijl/Website.
Deelname simpel en hier:
http://quarktalk.com/inde...-120000-00-qrk-pledged/p7
Deelname simpel en hier:
http://quarktalk.com/inde...-120000-00-qrk-pledged/p7
Irritant inderdaad. Als je een redelijk aantal bitcoins wil verhandelen maak je gelijk al een wall (op Kraken is 5 BTC al een wall, terwijl op Gox 50 BTC een klein streepje is). Wel een erg plezierige website verder, de beveiliging is dik in orde en de site werkt gewoon erg lekker. Ik had trouwens eergisteren (zaterdag) tier 3 aangevraagd en gisteren zag ik opeens dat het goedgekeurd was, dus ze werken blijkbaar ook in het weekend en ze zijn erg snel OF ik heb gewoon geluk gehad.Impry schreef op maandag 09 december 2013 @ 04:46:
Wat vinden jullie van het lage volume en dus ook tempo op Kraken?
Op de lange termijn maakt het natuurlijk geen verschil, maar de snelheid op BTC-e ligt wel veel hoger.
Ervaringen hier met BTC-e?
Waarschijnlijk door het lage volume. Weinig mensen die handelen en de meeste die handelen zetten een limit op hun order, waardoor koop en verkoop prijzen niet naar elkaar toe bewegen. Ik zat met verbazing te kijken vanacht toen er in 20 minuten geen enkele trade was gedaan (ik heb het dan wel over btc). Nou dan blijft de prijs dus stilstaan.FaceDown schreef op zondag 08 december 2013 @ 23:36:
Wat is er met Kraken loos? Buy en sell prijzen zijn steeds gelijk.. (ltc)
There go the goddamn brownies.
Vanmiddag 45 min. nagenoeg geen actie bij LTC 
Ben er zelf ook nog niet helemaal achter, maar volgens mij moet je limit offset niet = 28 EUR zijn? Zo moet je koers eerst 28 euro stijgen. En zoals het nu gaat met LTC is dan een nieuwe crash naderbijenergizer23 schreef op maandag 09 december 2013 @ 13:30:
[ Voor 34% gewijzigd door Ethirty op 09-12-2013 13:44 ]
Dat is dus het probleem: de = is ge 'greyed out'. Ik kan die dus niet selecteren. Dus dat doet me vermoeden dat ik iets fout doe. Wie kan ons helpen die hier ervaring mee heeft?Ethirty schreef op maandag 09 december 2013 @ 13:44:
[...]
Ben er zelf ook nog niet helemaal achter, maar volgens mij moet je limit offset niet = 28 EUR zijn? Zo moet je koers eerst 28 euro stijgen. En zoals het nu gaat met LTC is dan een nieuwe crash naderbij
Volgens mij zijn die opties uitgeschakeld wegens te laag volume...energizer23 schreef op maandag 09 december 2013 @ 13:46:
[...]
Dat is dus het probleem: de = is ge 'greyed out'. Ik kan die dus niet selecteren. Dus dat doet me vermoeden dat ik iets fout doe. Wie kan ons helpen die hier ervaring mee heeft?
Waar kun je op dit moment LTC kopen met iDeal? Kan geen site vinden die ze op voorraad heeft. Omweg via BTC heb ik geen zin in
Ik denk dat je dan iets van +8 EUR moet doen, dus de koers stijging tov de huidige prijs. Niet de gewenste marktprijs.energizer23 schreef op maandag 09 december 2013 @ 13:46:
[...]
Dat is dus het probleem: de = is ge 'greyed out'. Ik kan die dus niet selecteren. Dus dat doet me vermoeden dat ik iets fout doe. Wie kan ons helpen die hier ervaring mee heeft?
Misschien zijn het de grote jongens die door de week op de aandelenbeurzen staan en in het weekend (als die beurzen gesloten zijn) wat willen bijverdienen aan de coins. En dan krijg je dus de pump&dump met bijbehorende paniekreacties. Dan de maandag erop staan die gasten weer op de aandelenbeurs en vervolgt bitcoin zijn natuurlijke weg omhoogEthirty schreef op maandag 09 december 2013 @ 08:09:
Toch vreemd die weekend dips. Het is nog geen half 9 en we zijn alweer op weg naar boven![]()
Kan me niet voorstellen dat dit uitsluitend te maken heeft met de banken die dicht zijn.
There go the goddamn brownies.
Verwijderd
Zou het veilig zijn om 7 btc op BTC-E te stallen om te handelen ermee?
Of is dit een te grote hoeveelheid ? (vraag dit ivm de website betrouwbaarheid)
Daar is over het algemeen weinig over te zeggen. Websites zijn betrouwbaar tot ze dat niet meer zijn. Er zijn genoeg professioneel ogende diensten geweest die plotsklaps zijn gesloten of omdat ze gehacked zijn of omdat de eigenaar er met de buit vandoor is gegaan.Verwijderd schreef op maandag 09 december 2013 @ 14:00:
Zolang je 2-factor-authentication inschakelt, horen je coins redelijk veilig te zijn. Maar zodra je ze niet meer gebruikt voor trades, zou ik ze naar je eigen wallet terughalen.
Persoonlijk vindt ik BTC-e het beste van allemaal. Maar ik zet er niet meer dan 500 euro op. Lees dit stukje maar eens:Verwijderd schreef op maandag 09 december 2013 @ 14:00:
http://www.coindesk.com/btc-e-exchange-banking-issues/
http://www.coindesk.com/btc-e-bitcoin-exchange-review/
Daar staat in dat niemand weet wie achter de site zit, bij de andere exchanges is dat wel het geval. Ze hebben ook hun helpdesk ergens in Thailand ingehuurd..
[ Voor 4% gewijzigd door MSI2 op 09-12-2013 14:21 ]
MtGox (BTC) naar beneden. BTCChina (BTC) naar beneden. BTC-e (LTC) naar boven? Vreemd..
Groetjes, FaceDown.
Haha die 23.3 was iksheepsonn schreef op maandag 09 december 2013 @ 13:44:
die 23.49714 was ik :d
Ik vond die 23.49714 al zo irritant
[ Voor 11% gewijzigd door JelleMan op 09-12-2013 14:27 ]
Nu weer omhoog, en snel graag
De beste exchange van dit moment is in mijn ogen Bitfinex.MSI2 schreef op maandag 09 december 2013 @ 14:19:
[...]
Persoonlijk vindt ik BTC-e het beste van allemaal. Maar ik zet er niet meer dan 500 euro op. Lees dit stukje maar eens:
http://www.coindesk.com/btc-e-exchange-banking-issues/
http://www.coindesk.com/btc-e-bitcoin-exchange-review/
Daar staat in dat niemand weet wie achter de site zit, bij de andere exchanges is dat wel het geval. Ze hebben ook hun helpdesk ergens in Thailand ingehuurd..
http://www.bitfinex.com
Groot volume dus stop-loss orders worden daar vrij exact uitgevoerd.
Verificatie binnen een paar uur ..
Dus als ik het goed begrijp is de bovenste waarde bij de bovenste rechter kolom het bedrag aan euro's wat een bitcoin mij gaat kosten.
en de prijs aan de bovenkant van de onderste kolom de prijs in euro's die ik krijg als ik een bitcoin verkoop.
Rood = Laatste Trade bedrag waarmee een bitcoin gekocht is
Groen = Laaste Trade bedrag waarmee een bitcoin verkocht is
Heb ik het goed zo?
en de prijs aan de bovenkant van de onderste kolom de prijs in euro's die ik krijg als ik een bitcoin verkoop.
Rood = Laatste Trade bedrag waarmee een bitcoin gekocht is
Groen = Laaste Trade bedrag waarmee een bitcoin verkocht is
Heb ik het goed zo?
Volgens mij zit heel Kraken hier op GoT. Kunnen we net zo goed gaan handelen in V&A. Is (nog) goedkoper
Groetjes, FaceDown.
Het is echt triest ja, op BTC-e vliegt de LTC nu omhoog, op Kraken gebeurt niets. Ga maar eens kijken vanavond om wat te verplaatsen ofzo
HA zou mij niks verbazen, dat 80% van kraken GOT is.FaceDown schreef op maandag 09 december 2013 @ 14:38:
Volgens mij zit heel Kraken hier op GoT. Kunnen we net zo goed gaan handelen in V&A. Is (nog) goedkoper
Van het weekend voor het eerst 0.2 btc gekocht. Nu aan het verplaatsen naar Kraken
http://forexmagnates.com/...aunches-litecoin-trading/
kan iemand met meer markt/beurs ervaring dit artikel uitleggen ? plus500 is toch een "echt" beurs platform ? daar kun je nu ltc handelen ??
kan iemand met meer markt/beurs ervaring dit artikel uitleggen ? plus500 is toch een "echt" beurs platform ? daar kun je nu ltc handelen ??
Waar heb je het gekocht ?vertigoo schreef op maandag 09 december 2013 @ 14:41:
Van het weekend voor het eerst 0.2 btc gekocht. Nu aan het verplaatsen naar Kraken
Verwijderd
Idd ik ga ook over met 7 btc en 20 ltc naar btc-eCliffie schreef op maandag 09 december 2013 @ 14:39:
Het is echt triest ja, op BTC-e vliegt de LTC nu omhoog, op Kraken gebeurt niets. Ga maar eens kijken vanavond om wat te verplaatsen ofzo
Waarom is dat triest? Als er prijsverschillen ontstaan kun je geld verdienen. Ik doe dat dagelijks met plezier. Hoe meer prijsverschillen hoe beter.Cliffie schreef op maandag 09 december 2013 @ 14:39:
Ik zit dan ook niet vastgeroest aan een enkele exchange, maar heb geld en coins op verschillende plekken (behalve BTC-E, want ik trade BTC/EUR en BTC/USD en euro deposits/withdrawals op BTC-E zijn bah).
[ Voor 20% gewijzigd door Rannasha op 09-12-2013 14:45 ]
BTC-e LTC 25 euro,Cliffie schreef op maandag 09 december 2013 @ 14:39:
Kraken LTC 24.45 euro
Nou nou...wat een verschil!
via btcdirect. Had vrijdag besloten om mee te gaan doen. Toen ik zaterdagochtend wakker werd heb ik eerst het dal afgewacht om bij de stijging mee te gaan. 10:30 uur was het ongeveer. Koers stond toen op € 500 - 550
dat ziet er erg goed uit op het eerste gezicht.Stefanhvt schreef op maandag 09 december 2013 @ 14:29:
[...]
De beste exchange van dit moment is in mijn ogen Bitfinex.
Niet weglopen bij Kraken nu allemaal 
Dan blijft er helemaal geen handel over
Dan blijft er helemaal geen handel over
Heel mooi instapmoment gekozenvertigoo schreef op maandag 09 december 2013 @ 14:46:
[...]
via btcdirect. Had vrijdag besloten om mee te gaan doen. Toen ik zaterdagochtend wakker werd heb ik eerst het dal afgewacht om bij de stijging mee te gaan. 10:30 uur was het ongeveer. Koers stond toen op € 500 - 550
Groetjes, FaceDown.
heb mij al een tijdje geleden daar aangemeld, enige wat ik mis (of ik ben scheel) is een chart.Stefanhvt schreef op maandag 09 december 2013 @ 14:29:
[...]
De beste exchange van dit moment is in mijn ogen Bitfinex.
Verwijderd
Heb me ook ff aangemeld op bittfinex..MSI2 schreef op maandag 09 december 2013 @ 14:47:
[...]
dat ziet er erg goed uit op het eerste gezicht.
Alleen jammer dat je geen euros in je weergave kan laten zien ( BTC/EUR)
Verwijderd
BTC..chrisO schreef op maandag 09 december 2013 @ 14:46:
[...]
BTC-e LTC 25 euro,
Kraken LTC 24.45 euro
Nou nou...wat een verschil!
Kraken 667 euro
BTC-E 695 euro..
Best wel een verschil ja
Oh ik heb kraken en Mt.Gox naast elkaar staan.
672 vs. 684
Valt mee (relatief)
672 vs. 684
Valt mee (relatief)
Het kost dan ook een klein fortuin om euro's uit te laten betalen op BTC-e, terwijl dit bij Kraken 9 cent kost. Niet verwonderlijk dat er op Kraken meer sell pressure is.Verwijderd schreef op maandag 09 december 2013 @ 14:59:
[...]
BTC..
Kraken 667 euro
BTC-E 695 euro..
Best wel een verschil ja
En ZET gaat richting de .6 !
Verwijderd
Hoeveel pakken hun af dan als je bv 1 btc uit laat betalen?Rannasha schreef op maandag 09 december 2013 @ 15:02:
[...]
Het kost dan ook een klein fortuin om euro's uit te laten betalen op BTC-e, terwijl dit bij Kraken 9 cent kost. Niet verwonderlijk dat er op Kraken meer sell pressure is.
Is het nog wel interessant om nu Litecoins te gaan minen eigenlijk?
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
Deze topic is bedoeld voor discussie over de handel en koersverloop van cryptocurrencies. Aangezien er nu een speciaal forum is voor cryptocurrencies kunnen voor specifieke vragen gewoon topics worden geopend (met in ogenschouw nemende de algemene regels voor het openen van topics - vragen die niet topicwaardig zijn zouden hier uberaupt niet gesteld moeten worden)
Discussies en ontwikkelingen aangaande MtGox gaarne bespreken in Mt.Gox - Huidige status en ontwikkelingen
Referral codes zijn niet toegestaan en worden onherroepelijk verwijderd conform Het algemeen beleid
Deze topic is bedoeld voor discussie over de handel en koersverloop van cryptocurrencies. Aangezien er nu een speciaal forum is voor cryptocurrencies kunnen voor specifieke vragen gewoon topics worden geopend (met in ogenschouw nemende de algemene regels voor het openen van topics - vragen die niet topicwaardig zijn zouden hier uberaupt niet gesteld moeten worden)
Discussies en ontwikkelingen aangaande MtGox gaarne bespreken in Mt.Gox - Huidige status en ontwikkelingen
Referral codes zijn niet toegestaan en worden onherroepelijk verwijderd conform Het algemeen beleid