Cryptocurrency - handel en koers Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 31 ... 178 Laatste
Acties:
  • 539.447 views

• Piekartz87
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 03-01 11:00
Op mijn windows phone zijn er wel wat maar geen charts. Gelukkig doen de charts op websites het gewoon volledig :P

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Wat is nu eigenlijk de beste altcoin om op in te zitten in jullie visie? :) Ik ben relatief nieuw er mee dus ik vind het nog lastig van elkaar te onderscheiden!

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17-01 22:29
DennusB schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 09:37:
Wat is nu eigenlijk de beste altcoin om op in te zitten in jullie visie? :) Ik ben relatief nieuw er mee dus ik vind het nog lastig van elkaar te onderscheiden!
Lange termijn: Geen. Gezien altcoins niet meer zijn dan veredelde klonen, hebben ze geen echte toekomst. Het is ook niet gek dat je het lastig vindt om ze van elkaar te onderscheiden. Er zit bar weinig verschil tussen de coins.
Korte termijn: Wie weet. Kies er een paar die de afgelopen dagen niet omhoog zijn gegaan en met een beetje geluk heb je een winnaar te pakken. Het blijft gokken.

[ Voor 10% gewijzigd door Rannasha op 10-12-2013 09:40 ]

|| Vierkant voor Wiskunde ||

• Azrou
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 27-12-2024
Cryptsy ligt er uit.

Verwijderd

Iet schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 09:27:
Cryptsy even onbereikbaar, of ligt dat aan mij?
Kan cryptsy niet bereiken :x

• majic
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 15-01 06:01
DennusB schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 09:37:
Alles wat een paar cent waard is een paar euro van kopen - kan nooit kwaad :)
Verder gewoon kijken wat de flavor-of-the-day is en daar in mee gaan na wat research. Zelf ben ik nu aan het inzetten op Quark's omdat die komende week(en) wat stuwend nieuws gaan krijgen, wat de kans op explosievere groei doet toenemen (china exchange neemt ze op o.a.).

Blijft allemaal gokwerk natuurlijk.

• Luuk
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Die jongens van Cryptsy zitten lekker op de Bahama's volgende week :P

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 09:49:
[...]

Kan cryptsy niet bereiken :x
502 - Bad Gateway. Cryptsy is gaan lopen met m'n QRK en FTC ;)

• DennusB
  • Niet online
majic schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 09:50:
[...]

Alles wat een paar cent waard is een paar euro van kopen - kan nooit kwaad :)
Verder gewoon kijken wat de flavor-of-the-day is en daar in mee gaan na wat research. Zelf ben ik nu aan het inzetten op Quark's omdat die komende week(en) wat stuwend nieuws gaan krijgen, wat de kans op explosievere groei doet toenemen (china exchange neemt ze op o.a.).

Blijft allemaal gokwerk natuurlijk.
Misschien een hele stomme vraag, maar waar koop je bijvoorbeeld die Quark's?

• Luuk
  • Niet online
DennusB schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 09:51:
[...]

Met Google :)

• frickY
  • Laatst online: 15-01 15:18
Rannasha schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 09:39:
Lange termijn: Geen. Gezien altcoins niet meer zijn dan veredelde klonen, hebben ze geen echte toekomst. Het is ook niet gek dat je het lastig vindt om ze van elkaar te onderscheiden. Er zit bar weinig verschil tussen de coins.
Korte termijn: Wie weet. Kies er een paar die de afgelopen dagen niet omhoog zijn gegaan en met een beetje geluk heb je een winnaar te pakken. Het blijft gokken.
Een groot nadeel van de bitcoin is anders wel de lange confirmatietijd. Dat zal verhinderen dat je er ooit broodjes mee kunt kopen. Ik voorspel daarom zelf dat ook minstens 1 altcoin groot gaat worden en voor kleine offline aankopen gebruikt kan gaan worden. En dan zet ik mijn geld, letterlijk, op de Worldcoin.

• posttoast
  • Laatst online: 11:11
frickY schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 09:55:
[...]

Een groot nadeel van de bitcoin is anders wel de lange confirmatietijd. Dat zal verhinderen dat je er ooit broodjes mee kunt kopen. Ik voorspel daarom zelf dat ook minstens 1 altcoin groot gaat worden en voor kleine offline aankopen gebruikt kan gaan worden. En dan zet ik mijn geld, letterlijk, op de Worldcoin.
Dit is eerder ter sprake gekomen. Het is eigenlijk niet zo relevant; voor snelle (en relatief kleine) uitgaven doen die confirmatietijden er niet zoveel toe. Als er een bedrijf tussen klant en winkel zit (bijvoorbeeld een BitPay) dan kunnen die tot een bepaald bedrag het risico op zich nemen.

Bij grotere uitgaven (denk: een huis) doet die bevestigingstijd er natuurlijk minder toe.

omniscale.nl

• rickiii
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 06-12-2025
Gebruikt hier iemand RTBTC? https://rtbtc.com/

Ik denk altijd heel goed na voordat ik iets stoms zeg

• Azrou
[...]

Ik ben het gedeeltelijk met je eens(wat betreft de snacks), maar Worlcoin? Wat doet jou geloven dat Worldcoin beter is dan al die andere onzincoins?

Verwijderd

Ik gebruik meestal de gratis versie op bitcoin.clarkmoody.com :)

• MrAcid
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Heb het een paar maanden geleden gebruikt. Werkt heel goed, maar uiteindelijk is het voor mij het geld niet waard.

• Rannasha
[...]

0-confirmation transacties zijn prima te accepteren voor kleine aankopen zoals boodschappen, broodjes, enz... Zolang de node van de winkelier een goede verbinding heeft met het netwerk, is het bijzonder oneconomisch om die te proberen te double-spenden.

De snelle blocktijden van Worldcoin bieden een schijnveiligheid, want er zijn genoeg potentiele double-spend aanvallen waar het voorkomen afhangt van de tijd sinds de transactie en niet het aantal blokken. 1 Worldcoin confirmation heeft daarom veel minder veiligheids-waarde dan 1 Bitcoin confirmation.

Ik heb hier eerder al wat meer over geschreven.

Verwijderd

In tegenstelling to Worldcoin lijkt Quarkcoin mee meer iets voor die kleine uitgaven. Ik denk dat QRK een geringe beperkte waarden gaat vasthouden en je ze zult kunnen gebruiken als muntjes zoals bij de bakker of een snackwinkeltje.
Ze zijn nogal aggressief bezig met hun marketing, hetgeen je niet moet onderschatten. En dan werken ze aan de introductie van QRK op oa BTC38 + interviews op TV.

En dan nie naam :p Quark. Doet me denken aan quantum mechanics en de onderdelen waaruit electronen, protonen en neutronen zijn opgebouwd :)

• majic
DennusB schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 09:51:
[...]

Ik doe zelf zaken op BTer. Het volume is lager dan op cryptsy, maar de snelheid en betrouwbaarheid is gewoonweg subliem. Op cryptsy is dat niet zo, dus daar blijf ik verre van...

Wat bitcoin naar getransferred, en vervolgens koop je alt-coins met bitcoins.

[ Voor 9% gewijzigd door majic op 10-12-2013 10:06 ]

• Rannasha
Verwijderd schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 10:05:
In tegenstelling to Worldcoin lijkt Quarkcoin mee meer iets voor die kleine uitgaven. Ik denk dat QRK een geringe beperkte waarden gaat vasthouden en je ze zult kunnen gebruiken als muntjes zoals bij de bakker of een snackwinkeltje.
Je hebt geen speciale currency nodig als alternatief voor muntjes in een digitale wereld waar je een crypto-currency vrijwel onbeperkt kunt opdelen in kleine stukjes.
Ze zijn nogal aggressief bezig met hun marketing, hetgeen je niet moet onderschatten. En dan werken ze aan de introductie van QRK op oa BTC38 + interviews op TV.
Marketing moet je inderdaad niet onderschatten, maar dat is dan ook het enige wat Quark heeft.
En dan nie naam :p Quark. Doet me denken aan quantum mechanics en de onderdelen waaruit electronen, protonen en neutronen zijn opgebouwd :)
Electronen?

• fuqua
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 17-01 07:52
Verwijderd schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 10:00:
[...]

Ik gebruik meestal de gratis versie op bitcoin.clarkmoody.com :)
gebruik het niet meer, de gratis versie toont alleen maar mt.gox

• Luuk
  • Niet online
De storing bij Cryptsy begint inmiddels vervelend lang te duren..

• wetsteyn
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 21-03-2025
Ze worden ook constant geDDOSt he ;)

8*250wp Garage 12*290wp Zolder

• Iet
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 13-08-2025

Iet

Waar blijkt dat uit?

I use a <insert heavy config>."Dude! Solitaire must load like instantly"

• wetsteyn
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 21-03-2025
je gaat mij niet vertellen dat andere sites het beter doen als cryptsy meer dan 12 servers heeft staan?
Enige logisch conclusie is DDOS.

8*250wp Garage 12*290wp Zolder

• Rammstein
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 02-09-2025
Ik zou het lachen vinden als Google dan besluit dat je in de Playstore binnenkort wel met virtuele muntjes kunt betalen :P
FaceDown schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 07:48:
http://www.nu.nl/tech/365...massaal-bitcoin-apps.html

Wat een arrogantie van Apple weer. Ben blij dat ik sinds kort weer op Android zit. Een verademing!

Bovendien idioten bij nu.nl: Bitcoin zorgt voor witwassen en toename van ransomware. Zo heb ik er nog een paar: Hamers leiden tot meer blauwe duimen, messen tot meer moorden en vrouwen tot meer verkrachtingen.

• XanderDrake
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 11:00

XanderDrake

Build the future!

Ik word ook behoorlijk moe van de FUD omtrent crypto geld. The Verge heeft het volgens mij wel bij het goede eind in het volgende inzichtvolle artikel: http://www.theverge.com/2...ubble-currency-technology (al eerder gepost, toch relevant):
a group of economists from Bank of America issued a study concluding that "Bitcoin could become a major means of payment for e-commerce and may emerge as a serious competitor to traditional money-transfer providers. As a medium of exchange, Bitcoin has clear potential for growth, in our view."

According to the bank’s economists, while Bitcoin may be a little overvalued now, it is hardly the Ponzi scheme many are making it out to be. But they too felt its intrinsic purpose was compromised, at least for the moment, by the overheated interest in its potential gains. "Bitcoin’s role as a store of value can compromise its viability as a medium of exchange. Its high volatility, a result of speculative activities, is hindering its general acceptance as a means of payments for online commerce."

Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca

Verwijderd

waarom stijgt de btc koers niet weer door de 1000usd grens heen?

• BastiaanCM
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 09:44
Verwijderd schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 11:09:
Waarom eten koeien gras ?

Verwijderd

Ze eten gras omdat ze op een weiland worden gezet waar niet veel anders is te eten
Maar me vraag was vrij serieus..

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 10-12-2013 11:14 ]

• Lifelogger
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 16-01 22:48
Wel eens gehoord van geduld???

• Iet
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 13-08-2025

Iet

BigVern ‏@cryptsy 2m @cryptsy aware of 504 issue - resetting cause - should be restored soon

I use a <insert heavy config>."Dude! Solitaire must load like instantly"

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 28-12-2025
Waarom crashed die koers niet weer onder de 500usd?

• DennusB
  • Niet online
UltraSub schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 11:19:
[...]

Waarom crashed die koers niet weer onder de 500usd?
Waarom bestaat bitcoin eigenlijk?

Misschien tijd om weer on topic te gaan ? :P

• Ethirty
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 10:49

Ethirty

Who...me?

Topicstarter
Waarom zijn smurfen eigenlijk blauw? :P
Serieus: dat weet niemand en dat is ook niet te voorspellen. Misschien morgen, misschien pas over een maand.

An investment in knowledge always pays the best interest - Benjamin Franklin

• MysterX
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13-08-2022

MysterX

Memleak 4 ever

Heel eerlijk hoop ik dat ie gewoon stabiel blijft en dat steeds meer webshops BTC gaan accepteren..

When does the hurding stop?

• Mevius
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 10:47
Ethirty schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 11:20:
[...]
Serieus: dat weet niemand en dat is ook niet te voorspellen. Misschien morgen, misschien pas over een maand.
Dat eerste is niet helemaal waar natuurlijk. Als je maar geld genoeg hebt kun je de koers relatief eenvoudig over de 1000 dollar laten stijgen. Andersom kun je hem met genoeg bitcoins ook laten 'crashen' onder de 500.

Home Assistant | ☀️ 15.2kW PVOutput | PC Specs | 🔋 Tesla Model 3 LR AWD

• Nasty Nate
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-01 12:35
Zou wel graag wat willen investeren in quarkcoin, iemand hier die wat wil ruilen tegen bv BTC?
Voordat ik op een exchange zit waar ik ze kan verhandelen zijn we alweer dagen verder en op het quarkforum lees ik verhalen over scams e.d.

Dan vertrouw ik m'n medetweakers meer :-)

• DennusB
  • Niet online
Nasty Nate schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 11:23:
Zou wel graag wat willen investeren in quarkcoin, iemand hier die wat wil ruilen tegen bv BTC?
Voordat ik op een exchange zit waar ik ze kan verhandelen zijn we alweer dagen verder en op het quarkforum lees ik verhalen over scams e.d.

Daar heb ik eigenlijk ook wel interesse in. Als er iemand interesse heeft, stuur me even een DM :)

• Luuk
  • Niet online

ik verkoop er 300 aan je voor 1 BTC.. eenmalig aanbod..

Verwijderd

Cryptsy is terug online.

• DennusB
  • Niet online
Wel enorm traag nog!

• Magicw00b
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10-01 21:27
Er gaat stiekem toch weer behoorlijk wat FIAT in de BTX in China vandaag.. zo'n 27.000.000 euro in het afgelopen half uurtje.

Verwijderd

Er zijn precies wel mensen die veel QRK kwijt willen: 10000, 15000 en 25000 en ene zelfs meer dan 100000 coins (die laatste voor een waarde 29 BTC) O.o

• majic

Gewoon naar BTer gaan. Daar bitcoins in je account deponeren (die komen uit je bitcoin wallet of een andere exchange, duurt c.a. 5-10 minuten vanuit wallet in mijn ervaring).

Daar kan je vervolgens bij het 'trade' venster QRK's kopen voor BTC - je kijkt gewoon naar de huidige verkoop/koop prijzen. De prijs die voorgesteld wordt door de site is redelijk goed, kan iets goedkoper als je t' handmatig aanpast.

Meer is er niet te doen :) Geen scams, geen complicaties!

• BAVAROIS
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11-01 18:42
majic schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 09:28:
Wat me trouwens op valt dat er geen fatsoenlijke/helemaal geen apps zijn op Android om de koersen van altcoins in de gaten te houden op je mobiel.

Lijkt me toch een gat in de markt én super makkelijk te maken ; gewoon een webpagina serven/refreshen in een appje...klaar is kees. Donatieversie maken...binnen lopen ? :/
Bitcoinium is een mooie app voor android, je kunt van alle altcoins die btc-e/kraken verhandelt in een widget op je telefoon zetten. Niet al die obscure altcoins van cryptsy... maar wellicht werken ze daar aan?!

Een pessimist is een realistische optimist

• Nasty Nate
  • Laatst online: 14-01 12:35
majic schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 12:16:
[...]

Gewoon naar BTer gaan. Daar bitcoins in je account deponeren (die komen uit je bitcoin wallet of een andere exchange, duurt c.a. 5-10 minuten vanuit wallet in mijn ervaring).

Daar kan je vervolgens bij het 'trade' venster QRK's kopen voor BTC - je kijkt gewoon naar de huidige verkoop/koop prijzen. De prijs die voorgesteld wordt door de site is redelijk goed, kan iets goedkoper als je t' handmatig aanpast.

Meer is er niet te doen :) Geen scams, geen complicaties!
Thanks, ga daar even een beetje speculeren.

• Ethirty

Ethirty

Who...me?

Topicstarter
.oisyn schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 00:37:
Misschien moet dat verhaaltje eens in de topicstart?
Thanks, heb je verhaal letterlijk in de TS gezet :)

• MrAcid
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
"Fiatleaks" is een leuke site hoor, maar het telt gewoon elke aankoop op een aangesloten exchange als een verschuiving van fiatgeld naar BTC. Dat klopt, maar het is de helft van het verhaal. En daardoor slaat het natuurlijk nergens op, want er heeft op datzelfde moment ook iemand zijn BTC verkocht en er fiatgeld voor teruggekregen. Er gaat dus exact evenveel de andere kant op.

Ter leering ende vermaeck: http://www.businessinside...inance-people-say-2013-11

[ Voor 11% gewijzigd door MrAcid op 10-12-2013 13:25 ]

• Rannasha
MrAcid schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 13:22:
"Fiatleaks" is een leuke site hoor, maar het telt gewoon elke aankoop op een aangesloten exchange als een verschuiving van fiatgeld naar BTC. Dat klopt, maar het is de helft van het verhaal. En daardoor slaat het natuurlijk nergens op, want er heeft op datzelfde moment ook iemand zijn BTC verkocht en er fiatgeld voor teruggekregen. Er gaat dus exact evenveel de andere kant op.

Ter leering ende vermaeck: http://www.businessinside...inance-people-say-2013-11
Inderdaad. En op BTCChina betaalt men geen transactie-fee, dus kunnen mensen zonder kosten Bitcoins heen en weer schuiven, waardoor het volume op BTCChina hoger uitvalt dan het zou zijn als er wel kosten werden gerekend. De fiatleaks getallen van China liggen daarom ook hoger.

• Trishul
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 02:36
Lang geleden dat ik me nog bezighield met cryptocurrencies. Blijkt dat ik nog 3.2 LTC heb in mn wallet. Niet veel, maar ja, bewaren we gewoon maar denk ik. Koers is ondertussen gewoon het tienvoudige van toen :P

• SibrenNass
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 14-04-2025
Dus, ik heb is de laatste week al wel wat verdiend aan het handelen van litecoins op kraken maar nu wil ik ook investeren in alle andere alt coins, dus account op cryptsy aangemaakt omdat deze het duidelijkst is alleen ik kan nergens vinden hoe ik mijn bitcoins van mijn wallet naar cryptsy kan sturen, heb net al een half uur dit forum doorzocht maar kan het niet vinden... waarschijnlijks is het heel gemakkelijk, ik had ergens gelezen dat je een deposit adres moet generen maar waar?

• Luuk
  • Niet online
Zo.. Ik ben maar eens op de Fastcoin (FST) trein gestapt. Die mag wat mij betreft vertrekken 8)

• Rannasha
SibrenNass schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 13:48:
Dus, ik heb is de laatste week al wel wat verdiend aan het handelen van litecoins op kraken maar nu wil ik ook investeren in alle andere alt coins, dus account op cryptsy aangemaakt omdat deze het duidelijkst is alleen ik kan nergens vinden hoe ik mijn bitcoins van mijn wallet naar cryptsy kan sturen, heb net al een half uur dit forum doorzocht maar kan het niet vinden... waarschijnlijks is het heel gemakkelijk, ik had ergens gelezen dat je een deposit adres moet generen maar waar?
Balances -> BTC Actions -> Deposit / Autosell BTC

• .oisyn
  • Laatst online: 16-01 21:18

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Ethirty schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 13:14:
[...]

Thanks, heb je verhaal letterlijk in de TS gezet :)
d:)b, al was letterlijk weer iets teveel van het goede, zie DM ;)
Rannasha schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 13:30:
[...]

Inderdaad. En op BTCChina betaalt men geen transactie-fee, dus kunnen mensen zonder kosten Bitcoins heen en weer schuiven, waardoor het volume op BTCChina hoger uitvalt dan het zou zijn als er wel kosten werden gerekend. De fiatleaks getallen van China liggen daarom ook hoger.
Waar wordt de site dan van betaald? Fees op deposits en withdraws?

[ Voor 49% gewijzigd door .oisyn op 10-12-2013 14:06 ]

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Verwijderd

kan je op btc-e de chart ook op 5 minuten zetten of lager?..
Vind hem nu wat te breed

• SibrenNass
Rannasha schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 13:54:
[...]

Balances -> BTC Actions -> Deposit / Autosell BTC
Thanks, had het echt nooit gevonden. :P

• Ethirty

Ethirty

Who...me?

Topicstarter
.oisyn schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 14:04:
[...]

d:)b, al was letterlijk weer iets teveel van het goede, zie DM ;)
Ik wil er uiteindelijk wel een eigen verhaal van maken, maar dit helpt de nieuwkomers meer dan helemaal niks.

• Sefyu
  • Registratie: November 2006
  • Niet online
SibrenNass schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 13:48:
Misschien moet je niet hier zoeken, maar op Cryptsy :?

Balances -> BTC Actions -> Deposit

• SibrenNass
Sefyu schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 14:13:
[...]

Ja ik had ook al op cryptsy gekeken maar ik zag ook nergens een FAQ zoals bij kraken.
Maarja heb het nu gevonden dus is al goed.

• Azrou
Komt DEVcoin eraan? 300 % verhoging in 2 weken.

http://www.prnewswire.com...-two-weeks-235059161.html

Verwijderd

Sefyu schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 14:13:
[...]

Zo: Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/15ut3ro.png
En de eerste keer zal ie een deposit adres aanmaken voor jou.

• Nikvdw
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 29-04-2025
Net een SEPA overschrijving gedaan naar Kraken.
Wanneer mag ik dit verwachten op men account?

• chrisO
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16-01 09:48
Nikvdw schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 14:22:
in de loop van morgen middag

• SibrenNass
Waarschijnlijk morgen ochtend/middag.

• Azrou
1 tot 2 werkdagen, zie openingspost.

• fuqua
ik dacht dat die sellwall op kraken irritant was, kijk ik op btc-e staat daar een sellwall van 13333 LTC 8)7 :X

hoe gaat dat ooit doorbroken worden ?

• Cliffie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-01 12:20

Cliffie

Trompetslet

fuqua schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 14:29:
ik dacht dat die sellwall op kraken irritant was, kijk ik op btc-e staat daar een sellwall van 13333 LTC 8)7 :X

hoe gaat dat ooit doorbroken worden ?
Staat er al niet meer?

17x DMEGC DM300-M156-60BK @ Enphase | 3300Wp Oost & 1800Wp West (Gouda)

• fuqua
argh, ik kijk verkeerd, this 13333 euro totaal voor 514 LTC :) dan nog ik snap niet dat mensen zo angstig zijn, zoveel litecoins zijn dat toch niet.

• Cliffie

Cliffie

Trompetslet

Tot 32.8 staat er een wall van dik 4000LTC.

• fuqua
Cliffie schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 14:38:
Tot 32.8 staat er een wall van dik 4000LTC.
ik kan niet zo ver naar beneden scrollen, hoe zie je dat ?

Verwijderd

Al me ltc van kraken naar btc-e overgeheveld..
Lekker mee daytraden :)

• Cliffie

Cliffie

Trompetslet

fuqua schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 14:40:
[...]

ik kan niet zo ver naar beneden scrollen, hoe zie je dat ?
bitcoinwisdom. Ik kijk nergens anders meer :)

• fuqua
Verwijderd schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 14:41:
Al me ltc van kraken naar btc-e overgeheveld..
Lekker mee daytraden :)
zou het graag willen doen maar weet niet of het verstandig is, heb ingekocht op 17.5 - 27.5 en 34.5~37.5

Verwijderd

overhevelen kost je maar 0.2 ltc..
en dan kan je het laten staan of mee handelen, zit nog niet echt een risico aan dus

• fuqua
Cliffie schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 14:42:
[...]

als die nou eens van poort 8080 zouden afstappen dan kon ik het op werk ook nog eens volgen. meeste grote bedrijven hebben maar een paar poorten openstaan.

• Cliffie

Cliffie

Trompetslet

Hier werkt het wel. Maar idd, anders kun je het niet zien :)

• fuqua
Verwijderd schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 14:43:
overhevelen kost je maar 0.2 ltc..
en dan kan je het laten staan of mee handelen, zit nog niet echt een risico aan dus
maar ja, de ltc koers gaat ook maar met een slakke gangetje, ik snap niet waarom er zoveel weerstand op de 25 zit.

Verwijderd

klopt.. maar met een beetje daytraden kan je toch een paar tientjes pakken steeds :)

• Chedara
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 01-01 23:49
Wat ik me eigenlijk afvraag, is er ook een site die realtime het aantal verhandelde bitcoins per werelddeel weergeeft, dus zoiets als fiatleak?
Lijkt me best interessant namelijk :)

• RedPixel
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 09:19
Cliffie schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 14:42:
[...]

Kun je me uitleggen hoe ik die getallen moet interpreteren?

I see red pixels.

• Cliffie

Cliffie

Trompetslet

Zie dit plaatje, staat het uitgelegd :)

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/9yX8kz2.png

• RedPixel
Hip. Thanks! 8)

I see red pixels.

• RobinFoot
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 16-01 08:58
De enige vraag die mij nog rest is wat de 2 lijnen zijn... blauw is? groen is?

• Rannasha
RobinFoot schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 15:52:
Ik zie geen groene lijn, maar ik neem aan dat je het hebt over de moving averages, van verschillende tijdsduren (is in te stellen op de website).

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 17-01 21:09
Blauw en groen zie ik niet, wel grijs en geel/oranje. Grijs is denk ik EMA (Exponential Moving Average), geel/oranje MA (Moving Average), ik weet alleen niet welk timeframe.

Edit: ik denk dat ze allebei MA of EMA zijn, maar dan met andere timeframes.

[ Voor 18% gewijzigd door Avalaxy op 10-12-2013 15:59 ]

• .oisyn
  • Laatst online: 16-01 21:18

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Wat ik nog altijd niet goed snap is het verschil tussen open en gesloten blokjes.

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

• Biersteker
  • Laatst online: 17-01 14:34
RobinFoot schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 15:52:
Opties van die lijn zijn bepaalde waardes waarmee je trends voor x aantal candles tegen x aantal candles kan uitzetten.
EMA: Wikipedia: Moving average
MA: Wikipedia: Moving average

Originally, a hacker was someone who makes furniture with an axe.

• RobinFoot
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 16-01 08:58
Rannasha schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 15:54:
[...]

Ik zie geen groene lijn, maar ik neem aan dat je het hebt over de moving averages, van verschillende tijdsduren (is in te stellen op de website).
Sorry, gedeeltelijke kleurenblind 8)7 Thanks!

• Tourniquet
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online

Tourniquet

Hiya, fellas!

.oisyn schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 16:01:
Wat ik nog altijd niet goed snap is het verschil tussen open en gesloten blokjes.
http://stockcharts.com/sc...roduction_to_candlesticks

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

• Danot
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online
Weet iemand een site waar je koersen van meerdere exchanges over elkaar heen kunt leggen in een grafiek?

• fuqua
Danot schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 16:21:
Weet iemand een site waar je koersen van meerdere exchanges over elkaar heen kunt leggen in een grafiek?
http://live.bitcoinindex.es/

niet super geweldig, maar ja this de enige die ik weet.

Verwijderd

Gebruiken jullie 2-factor op kraken?
Zoja.. wat als je je telefoon kwijt raakt op een of andere manier? of crasht..
Dan kom je nooit meer ingelogd? of wel?

Zit in dubieu

• fuqua
Verwijderd schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 16:30:

Zit in dubieu
ik gebruik het overal waar mogelijk, maar ik gebruik authy app op iphone, als je phone gestolen word of crashed whatever, kun je opnieuw inloggen met die app en zijn al je keys weer terug.

maar voor de zekerheid heb ik ook screenshots gemaakt van de QR codes en die off en online bewaard.

Verwijderd

Ik heb google authenticator gebruikt..
Dus als je een screenshot maakt van je QR code dan kan je altijd inloggen? begrijp ik dat goed?
Ik dacht dat er elke keer een andere code gegenereerd wordt

• RedPixel
Verwijderd schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 16:36:
Dus als je een screenshot maakt van je QR code dan kan je altijd inloggen? begrijp ik dat goed?
Met die QR-code kun je ook Google Authenticator op een andere mobiel gebruiken, dus als je mobiel gejat wordt kun je het op je vervangende toestel alsnog gebruiken :)

I see red pixels.

• DaCoTa
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17-01 18:10
Je moet idd een printout oid maken van je private key QR code en die veilig backuppen. Liefs off-site. Daarme kun je gewoon een nieuwe install van de authenticator tool initialiseren.

• Rannasha
Verwijderd schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 16:30:

Zit in dubieu
Ik gebruik 2FA op alle websites waar ik Bitcoins verhandel.

Wanneer je 2FA activeert krijg je een QR-code en een tekenreeks te zien (cijfers en letters). Beiden stellen dezelfde code voor. Sla een van beiden op een veilige plaats op en je kunt je 2FA herstellen op een nieuwe telefoon als je je huidige telefoon kwijtraakt.

• fuqua
nee nee, de QR code creert jouwn keygenerator voor de site. dus mocht om wat voor reden dan ook je telefoon kwijt zijn, dan kom je de site niet meer binnen, maar als je de QR code nog hebt dan kun je die opnieuw inscannen in authy of google authenticator en kom je weer binnen.
Pagina: 1 ... 31 ... 178 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Deze topic is bedoeld voor discussie over de handel en koersverloop van cryptocurrencies. Aangezien er nu een speciaal forum is voor cryptocurrencies kunnen voor specifieke vragen gewoon topics worden geopend (met in ogenschouw nemende de algemene regels voor het openen van topics - vragen die niet topicwaardig zijn zouden hier uberaupt niet gesteld moeten worden)

Discussies en ontwikkelingen aangaande MtGox gaarne bespreken in Mt.Gox - Huidige status en ontwikkelingen

Referral codes zijn niet toegestaan en worden onherroepelijk verwijderd conform Het algemeen beleid