Signature
Verwijderd
Het groene lijntje is de koers. De balkjes aan de linkerkant zijn het trade volume op dat tijdstip.Falch schreef op zaterdag 07 december 2013 @ 23:30:
[...]
Ook ergens een handleiding ter interpretatie?
De 'bergen' zijn de buy en ask volumes. Dit:

Betekent dat er heel veel mensen zijn die bitcoins willen kopen dicht bij de prijs van $720, dat maakt het onwaarschijnlijk dat de prijs onder de $720 zakt. Terwijl er heel weinig vomume bestaat wat een koers van $750 ondersteunt, de lijn daar is vlak.
Verwijderd
Vraag hoe heb je dat zo snel gedaan?
BTC gekocht op bitonic en dan via jou wallet na bter.com sturen of ?
Zijn dat dan geen mensen welke het via de marketprijs verkopen i.p.v. met een limit? Af en toe lijken er mensen tussen te zitten die koste wat het kost hun btc tegen een lager tarief willen verkopen dan de huidige koersVerwijderd schreef op zondag 08 december 2013 @ 00:01:
Flinke crash net.. $745 -> 680 binnen een minuut op mtgox.
Hoe verder hij ging, des te langer was de weg terug
daytraden heet datWoodie2002 schreef op zondag 08 december 2013 @ 00:04:
[...]
Zijn dat dan geen mensen welke het via de marketprijs verkopen i.p.v. met een limit? Af en toe lijken er mensen tussen te zitten die koste wat het kost hun btc tegen een lager tarief willen verkopen dan de huidige koers
dat sowiesoVerwijderd schreef op zondag 08 december 2013 @ 00:06:
Ik zal op kraken maar geen market-sell doen met een beetje volume.
Maar niet iedereen lijkt er zo over te denken
Hoe verder hij ging, des te langer was de weg terug
Net WDC gekocht.. BTC is afgeschreven maar nergens m'n order te bekennen !
Pred87 schreef op zondag 08 december 2013 @ 00:23:
Same here. BTC verdwenen @ cryptsy account.
Een behoorlijke must-read voor iedereen die zich wil bemoeien met de discussie of Bitcoin overgevalueerd is.
Ik denk altijd heel goed na voordat ik iets stoms zeg
Niet dat ik verwacht dat iemand hier echt het antwoord weet, maar ik twijfel ook erg. Ik heb een paar bitcoins, en ik geloof in cryptocurrency. En bij gebrek aan een concurrent die echt iets te bieden heeft boven de bitcoin geloof ik ook in de bitcoin.rickiii schreef op zondag 08 december 2013 @ 00:35:
http://letstalkbitcoin.com/busting-bitcoins-bubble-bobbles/
Een behoorlijke must-read voor iedereen die zich wil bemoeien met de discussie of Bitcoin overgevalueerd is.
Maar ik geloof ook dat er sprake is van speculatie. En erger, ik zit veel te veel naar de koers te kijken en slaap er haast slechter om. Niet dat ik er al mijn spaargeld geld in heb zitten, maar ik heb de vreemde eigenschap om me over €10,- ongeveer net zo druk te maken als over €10.000,-. Daarom ben ik dus ook nooit met aandelen begonnen.
Alleen al daarom zou ik een deel willen verkopen, heb ik mijn inleg terug en hoef ik me niet meer druk te maken. Als de koers dan naar 0 zakt, jammer dan, niks verloren.
Klote dus dat het nu weekend is, want er zit wel iets in dat ook al willen mensen misschien wel kopen ze het niet kunnen omdat de banken niet werken in het weekend. Dus op zich zou het niet gek zijn als de koers weer aardig op zou veren maandag/dinsdag. Aan de andere kant weet je het compleet niet. Voor hetzelfde geld zitten we in een niet te stoppen race naar de bodem.
Om gek van te worden.
Verstuurd vanaf mijn Computer®
Ik zie het meer als een grote show met pieken en dalen en elke dag weer kijken wat voor rare dingen er kunnen gebeuren.
Zorgen moet je je er niet om maken, want daarvoor gaat hij veel te vaak omlaag 😜 Kijk er naar alsof je ze zelf niet hebt. Dat kan zeker als je er geen euros meer 'in' heb zitten.
There go the goddamn brownies.
Ja, dat zou een stuk relaxter zijn, dat laatste.pposthoorn schreef op zondag 08 december 2013 @ 02:20:
Ik vind het natuurlijk ook 'jammer' dat de koers zakt. Maar ik heb ze om te hebben, niet om met winst te verkopen maar om ze later een keer uit te kunnen geven.
Ik zie het meer als een grote show met pieken en dalen en elke dag weer kijken wat voor rare dingen er kunnen gebeuren.
Zorgen moet je je er niet om maken, want daarvoor gaat hij veel te vaak omlaag 😜 Kijk er naar alsof je ze zelf niet hebt. Dat kan zeker als je er geen euros meer 'in' heb zitten.
Het is een beetje: wat is de kans dat de koers weer gaat stijgen, wat is de kans dat de koers in een vrije val raakt, hoeveel "verlies" ik mocht de koers stijgen, hoeveel is er weg als de koers valt, en wat is mijn nachtrust me nu eigenlijk precies waard.
En dat is een rekensom waar ik niet echt uitkom.
Ik heb ze ook vooral gekocht met het idee de komende jaren er dingen van te kopen. Nu kunnen natuurlijk ook je euro's van de ene op de andere dag weg zijn.
Het enige wat soort-van veilig is is goud, daar kan je rustig vanuit gaan dat het de komende 100 jaar niet naar nul gaat. Maar het is wel verschrikkelijk onpraktisch om te hebben.
[ Voor 15% gewijzigd door Mentalist op 08-12-2013 03:11 ]
Verstuurd vanaf mijn Computer®
17x DMEGC DM300-M156-60BK @ Enphase | 3300Wp Oost & 1800Wp West (Gouda)
Zijn post was dan ook al een paar uurtjes geledenCliffie schreef op zondag 08 december 2013 @ 09:12:
bitonic staat nu niet laag, dus dat schiet niet op.
Modelbouw - Alles over modelbouw, van RC tot diorama
Cryptsy, BTER.Verwijderd schreef op zondag 08 december 2013 @ 10:14:
waar koop je worldcoin?
Waar je al die onzincoins kunt halen ^^
|| Vierkant voor Wiskunde ||
Verwijderd
3x raden wie hier hun zakken gevuld hebben.
Signature
Bij deposit staat rechts een drop down. Daar kan je valuta kiezen.Bonez0r schreef op zondag 08 december 2013 @ 03:06:
Ben bij het depositen van BTC op Kraken per ongeluk over de limiet gegaan. Nu las ik ergens op hun site dat je deposit dan "on hold" staat. Alleen zie ik die hele deposit dus nergens staan, ook niet "on hold". Ik weet 100% zeker dat ik naar het goede adres heb gesturd en heb al een ticket aangemaakt, maar dat kan 4-5 werkdagen duren, dus ik dacht ik vraag hier of iemand dit ooit heeft meegemaakt. Vind het nogal eng dat ik ze dus nergens zie terwijl ze wel uit mijn wallet (thuis) zijn verdwenen, met 25 confirmations intussen.
Beter vraag je gelijk je volgende tier aan. Het is momenteel minimaal 8 dagen wachten voor je reactie krijgt. Mijn reactie was: vraag volgende tier aan
#team_UTC+1
An investment in knowledge always pays the best interest - Benjamin Franklin
You can call me McOverloper Mini '12 i7/16/256 Air '13 i5/8/256 iPad mini 5 64GB iPhone SE 128GB
yes precies op het goede moment ingestapt!Verwijderd schreef op zondag 08 december 2013 @ 10:36:
En de chinezen zijn aan WDC begonnen
http://www.btc38.com/trade.html?btc38_trade_coin_name=wdc
Signature
Verwijderd
Ik had gisteren al mijn BTC omgewisseld voor WDC. Dat lukte niet, dus ik probeerde het nog 2 keer.. Daarna gaf ik het maar op...
Vandaag: ik heb een negatief aantal bitcoins, en ik heb 3x zoveel WDC als ik heb gekocht. Niet dat ik het erg vind, hoor. Maar het is behoorlijk vaag...
geef het dan snel uit of maak het over naar een ander adresVerwijderd schreef op zondag 08 december 2013 @ 10:37:
Ik heb de problemen bij cryptsy in levende lijve meegemaakt:
Ik had gisteren al mijn BTC omgewisseld voor WDC. Dat lukte niet, dus ik probeerde het nog 2 keer.. Daarna gaf ik het maar op...
Vandaag: ik heb een negatief aantal bitcoins, en ik heb 3x zoveel WDC als ik heb gekocht. Niet dat ik het erg vind, hoor. Maar het is behoorlijk vaag...
Signature
wat zijn de volumes? kan het niet zien.Verwijderd schreef op zondag 08 december 2013 @ 10:36:
En de chinezen zijn aan WDC begonnen
[ Voor 33% gewijzigd door rickiii op 08-12-2013 10:49 ]
Ik denk altijd heel goed na voordat ik iets stoms zeg
Je hebt 3x gekocht, dus het klopt preciesVerwijderd schreef op zondag 08 december 2013 @ 10:37:
Wel jammer dus dat dit soort sites dusdanige problemen in hun software kunnen hebben dat dit soort dingen mis gaan. Kraken had het vorige week ook al met LTC die bij mensen verdwenen en bij andere mensen spontaan gestort werden. Ik zou toch flink gek worden als je 1000XBT ziet verdwijnen
#team_UTC+1
You can call me McOverloper Mini '12 i7/16/256 Air '13 i5/8/256 iPad mini 5 64GB iPhone SE 128GB
zijn er ook zoveel problemen met bter.com ? ik heb tot nu toe niets verkeerds meegemaaktEthirty schreef op zondag 08 december 2013 @ 10:41:
[...]
Je hebt 3x gekocht, dus het klopt precies
Wel jammer dus dat dit soort sites dusdanige problemen in hun software kunnen hebben dat dit soort dingen mis gaan. Kraken had het vorige week ook al met LTC die bij mensen verdwenen en bij andere mensen spontaan gestort werden. Ik zou toch flink gek worden als je 1000XBT ziet verdwijnen
Signature
Dat weet ik niet. Doe niks met btermimang schreef op zondag 08 december 2013 @ 10:42:
[...]
zijn er ook zoveel problemen met bter.com ? ik heb tot nu toe niets verkeerds meegemaakt
#team_UTC+1
Meteen nieuw account maken en je WDC transferen daarheen. Oude account afsluiten en 300% winst.Verwijderd schreef op zondag 08 december 2013 @ 10:37:
Omdat ik niet handel in vaagcoins
Nu snel met winst verkopen! Oh nee, de koers is -€20 sinds ik de overboeking deed
#team_UTC+1
Verwijderd
Kan niet widrawen als een of meerdere balansen negatief zijnmimang schreef op zondag 08 december 2013 @ 10:38:
[...]
geef het dan snel uit of maak het over naar een ander adres
[ Voor 3% gewijzigd door Ernemmer op 08-12-2013 10:51 ]
Modelbouw - Alles over modelbouw, van RC tot diorama
Dat zijn toch vrij slordige bugsErnemmer schreef op zondag 08 december 2013 @ 10:51:
haha, jammer, er was ook al een post op Reddit van iemand die wel 80BTC kon withdrawen en zo een negatief balans kreeg.
#team_UTC+1
Lees even 10 berichten terugSjoerd schreef op zondag 08 december 2013 @ 10:52:
Op welke exchange kan je met WDC aan de slag?
#team_UTC+1
bter.comSjoerd schreef op zondag 08 december 2013 @ 10:52:
Op welke exchange kan je met WDC aan de slag?
Signature
Er is ook een chat opgezet over het handelen in coins, klein groepje van ervaren mensen en noobs. (niet voor kiddies)
http://webchat.quakenet.org/?channels=btc-e.nl&uio=d4
[ Voor 50% gewijzigd door Ernemmer op 08-12-2013 10:58 ]
[ Voor 87% gewijzigd door Ernemmer op 08-12-2013 10:55 ]
#team_UTC+1
afaik yepEthirty schreef op zondag 08 december 2013 @ 10:57:
Is WDC de nieuwe melkkoe om snel een paar mensen snel veel geld te laten verdienen?
Signature
bron?Ernemmer schreef op zondag 08 december 2013 @ 10:49:
Ik denk wel dat WDC een aardige stap gaat maken, er zijn ook geruchten dat die aan Btc-e zal worden toegevoegd.
#team_UTC+1
Het blijven natuurlijk geruchten, wel erg veel promotie voor de coin
http://worldcoinforum.org...ow-closed-btc-e-campaign/
https://bitcointalk.org/index.php?topic=342865.0
http://www.cryptocoinsnew...re-than-30-btc-in-one-go/
Dat zal wel iemand zijn die achter de schermen weet wat er bij btc-e gaat gebeuren
Cryptsy werkt regelmatig ook voor geen meter, maar wel leuk te verdienen. De WDC die ik gisteravond kocht met 50% winst weer verkocht, nu weer wat goedkoper ingekocht...
Verwijderd
Dat ze maar doorwerken, wacht al ruim 3 dagen.Ethirty schreef op zondag 08 december 2013 @ 11:01:
Lees even terug. Cryptsy had problemen en ze zijn de backlog aan het wegwerken.
Komt vanzelf. Je mag pas zenuwachtig worden na 7 dagenVerwijderd schreef op zondag 08 december 2013 @ 11:32:
[...]
Dat ze maar doorwerken, wacht al ruim 3 dagen.
#team_UTC+1
LolEthirty schreef op zondag 08 december 2013 @ 11:34:
[...]
Komt vanzelf. Je mag pas zenuwachtig worden na 7 dagen
mis nog steeds 100k ZET coins 20k wdc en paar btc
Bedankt! Ik weet nu tenminste waar m'n bitcoins uithangen, da's al een opluchting. En ik had gelijk na het aanmaken van m'n account al tier 3 aangevraagd, maar inderdaad ik verwacht ongeveer een week responstijd.Ethirty schreef op zondag 08 december 2013 @ 10:35:
[...]
Bij deposit staat rechts een drop down. Daar kan je valuta kiezen.
Beter vraag je gelijk je volgende tier aan. Het is momenteel minimaal 8 dagen wachten voor je reactie krijgt. Mijn reactie was: vraag volgende tier aan
Maar als ik het goed heb is mijn account nu dus "frozen" en kan ik niet nog een keer bitcoins storten, ook al zou het bedrag onder de daily limit vallen?
[ Voor 12% gewijzigd door Bonez0r op 08-12-2013 11:39 ]
There go the goddamn brownies.
#team_UTC+1
Wat dacht je van de aantallen waar ik het over hebEthirty schreef op zondag 08 december 2013 @ 11:37:
Zeur niet. Ik ben €900 misgelopen door de traagheid van Kraken
Hopelijk blijft het bij kinderziektes.
#team_UTC+1
Verwijderd
20k wdc? wanneer gekocht dan??wetsteyn schreef op zondag 08 december 2013 @ 11:35:
[...]
Lol, deze onzin bij Cryptsy is slecht aangepakt
. nu lopen mensen zoals ik aardig wat mis
.
mis nog steeds 100k ZET coins 20k wdc en paar btc
Durf ik niet zeker te zeggen. Terwijl mijn Litecoins "on hold" stonden kon ik wel BTC ontvangen. Zolang je maar binnen je dagelijkse en maandelijkse limieten blijft.Bonez0r schreef op zondag 08 december 2013 @ 11:36:
[...]
Bedankt! Ik weet nu tenminste waar m'n bitcoins uithangen, da's al een opluchting. En ik had gelijk na het aanmaken van m'n account al tier 3 aangevraagd, maar inderdaad ik verwacht ongeveer een week responstijd.
Maar als ik het goed heb is mijn account nu dus "frozen" en kan ik niet nog een keer bitcoins storten, ook al zou het bedrag onder de daily limit vallen?
#team_UTC+1
Waarschuwing betreft WDC: Ik loop al een paar jaar met alts te spelen, er zijn al zoveel van dit soort coins geweest, elke keer denk je "Zou dit dan toch...?" - het is altijd een deceptie geweest.
Wees er voorzichtig mee. Ook al bedoelen de devs het goed, toch kan het een speelbal worden van pump&dumpers. Ik heb hier in dit topic bij 40 Euro LTC ook voor gewaarschuwd, dat was onhoudbaar ik hoop dat sommigen van jullie iets met mijn advies hebben gedaan.
[ Voor 13% gewijzigd door Servowire op 08-12-2013 13:12 ]
met papier mache kun je alles maken!!
Je kunt er geen chocola van maken maar je voorziet een downtrend? Dat is toch ook chocola? Bittere chocola in dit geval?Servowire schreef op zondag 08 december 2013 @ 13:11:
Even goed TA gedaan op de BTC graphs, ik kan er geen chocola van maken, ik voorzie een trend naar beneden de komende week. Ik zit iig even op de schutting,
PSN: Marselaar
Een vraagje. Is er enige manier waarop ik bij BTC-e de koersen live gestreamed kan krijgen? af en toe zie ik de site wel automatisch aanpassen met groene en rode vakjes, maar kan dit niet sneller??
Is er nou niemand die bij een Binckbank of interactive brokers werkt die beseft dat hier enorm valt te cashen als er eens een fatsoenlijke exchange zou komen?
Maar in Nederland zal er wel een hoop vergunningen nodig zijn om dit op te zetten....
[ Voor 10% gewijzigd door MSI2 op 08-12-2013 14:03 ]
(of beter: http://bitcoinwisdom.com/markets/mtgox/btceur)
[ Voor 39% gewijzigd door Pantera88 op 08-12-2013 14:06 ]
Ziet er wel prima uit, maar is hier geen lag? Ik volgde eerst via Clarkmoody, maar daar was altijd lag. Weet je ook hoe ik het aantal lijnen uit het orderboek flink kan uitbreiden?Pantera88 schreef op zondag 08 december 2013 @ 14:06:
Bedoel je niet dit: http://bitcoinwisdom.com/ ?
(of beter: http://bitcoinwisdom.com/markets/mtgox/btceur)
Je zou hem even naast clarkmoody kunnen zetten om te kijken welke er achter loopt?
Ik zit nu achter een te klein scherm om dit te kunnen doen
MSI2 schreef op zondag 08 december 2013 @ 14:19:
[...]
Ziet er wel prima uit, maar is hier geen lag? Ik volgde eerst via Clarkmoody, maar daar was altijd lag. Weet je ook hoe ik het aantal lijnen uit het orderboek flink kan uitbreiden?
eeuwigheid geleden gemined, nu omgezet naar LTC beide nog 0
Mocht je tot een conclusie komen over wat het fijnst werkt / minste lagg heeft dan ben ik nog benieuwd naar de argumentatie!MSI2 schreef op zondag 08 december 2013 @ 14:32:
dank allen voor de tips.
Meta-trader 4.................................................................................................. Kijk maar even in je account instellingen.MSI2 schreef op zondag 08 december 2013 @ 14:02:
Hey mensen,
Een vraagje. Is er enige manier waarop ik bij BTC-e de koersen live gestreamed kan krijgen? af en toe zie ik de site wel automatisch aanpassen met groene en rode vakjes, maar kan dit niet sneller??
Is er nou niemand die bij een Binckbank of interactive brokers werkt die beseft dat hier enorm valt te cashen als er eens een fatsoenlijke exchange zou komen?
Maar in Nederland zal er wel een hoop vergunningen nodig zijn om dit op te zetten....
||| F1-aeroblog || Battlelog |||
Dat was het plan ook. Verkopen tussen 35 en 40 en lekker genieten van de winst. Maar dat ging dus hopeloos mis. Nu denk ik erover om ze nog een paar dagen/weken te houden om te zien wat het doet. Maar wellicht dat ik wel een stop loss limit neerzet voor het geval de dalende lijn blijft doorzetten. Pak in in ieder geval nog een paar euro winstServowire schreef op zondag 08 december 2013 @ 13:11:
Ik heb hier in dit topic bij 40 Euro LTC ook voor gewaarschuwd, dat was onhoudbaar ik hoop dat sommigen van jullie iets met mijn advies hebben gedaan.
#team_UTC+1
BTC-e heeft nog geen streaming API. Dat wil zeggen dat chart-sites gegevens periodiek moeten ophalen via de reguliere API. Afhankelijk van de frequentie waarmee ze dit doen, levert dit een vertraging op.MSI2 schreef op zondag 08 december 2013 @ 14:02:
Met een streaming API / websocket verbinding kunnen chart-sites "meeluisteren" met de handelsactiviteit, waardoor updates vrijwel direct doorkomen.
|| Vierkant voor Wiskunde ||
Dit topic is gesloten.
![]()
Deze topic is bedoeld voor discussie over de handel en koersverloop van cryptocurrencies. Aangezien er nu een speciaal forum is voor cryptocurrencies kunnen voor specifieke vragen gewoon topics worden geopend (met in ogenschouw nemende de algemene regels voor het openen van topics - vragen die niet topicwaardig zijn zouden hier uberaupt niet gesteld moeten worden)
Discussies en ontwikkelingen aangaande MtGox gaarne bespreken in Mt.Gox - Huidige status en ontwikkelingen
Referral codes zijn niet toegestaan en worden onherroepelijk verwijderd conform Het algemeen beleid