Cryptocurrency - handel en koers Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 26 ... 178 Laatste
Acties:
  • 538.845 views

Verwijderd

Iemand interesse in mijn ticker die ver klaar is?
Afbeeldingslocatie: http://i42.tinypic.com/2d95jzd.jpg

• Servowire
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13-08 15:56

Servowire

prutser:~#

met papier mache kun je alles maken!!

• Stefanhvt
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 16-04-2023
Ethirty schreef op zondag 08 december 2013 @ 10:57:
Is WDC de nieuwe melkkoe om snel een paar mensen snel veel geld te laten verdienen?
Nee, zeker niet. Lees je even in wat de nieuwe altcoins betreft. Natuurlijk is er een hoop crap op de markt maar er zijn toch ook wel degelijk coins met een groot potentieel. Ik zelf heb een tijd geleden al ingezet op de coins met een block target van 15 seconden of minder. Dat zijn:

Worldcoin (15 sec block target)

Fastcoin (12 sec block target)

Beide investeringen zijn beloond:

Wordlcoin:

Ingekocht op $ 0.04
Huidige waarde: $ 0.67

Fastcoin:

Ingekocht op $ 0.001
Huidige waarde: $ 0.02 / $ 0.03

Fastcoin is de snelste munt die er op dit moment bestaat. Nu nog heel goedkoop, maar velen verwachten een grote stijging ergens begin volgend jaar wanneer de block reward door twee gedeeld wordt. Dit gebeurd ieder jaar. De inflatie neemt dus langzaam af waardoor de munt steeds meer waard wordt.

Het is dus te overwegen welke investering op dit moment het beste is. Je kan nu als een gek achter de china hype gaan aan rennen, maar wellicht ben je dan toch een beetje laat, aangezien wordlcoin relatief gezien niet echt goedkoop meer is.

Fastcoin staat echt nog in het begin stadium. Of de coin het volste succes haalt weet niemand zeker, maar het is toch wel heel waarschijnlijk dat die flink gaat groeien in prijs volgend jaar. Hoe dan ook, wanneer je er op tijd bij bent, kan je met een ralatief lage investering, een grote winst pakken. Niet al te veel risico dus.

En de coin die zich daar op dit moment het best voor leent is fastcoin!

Zie ook:

http://cryptorally.livejournal.com/2263.html

• Ethirty
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 22:20

Ethirty

Who...me?

Topicstarter
Mooi verhaal, maar je kan er dus nog steeds niks mee behalve speculeren ;) En aangezien de koersen voor de Bitcoin en Litecoin een flinke correctie hebben laten zien, vraag ik me af wat dat gaat doen met de koersen van altcoins.

Winst pakken zal best mogelijk zijn, maar je moet er wel bovenop blijven zitten. Een verder nut zie ik er niet voor. Zelfs aan het nut (toekomst) van Litecoin twijfel ik en daar gaat al voor honderden miljoenen dollars in om. Een klein percentage verdient geld met altcoins, de rest verliest alleen maar.

#team_UTC+1

An investment in knowledge always pays the best interest - Benjamin Franklin
You can call me McOverloper  Mini '12 i7/16/256  Air '13 i5/8/256  iPad mini 5 64GB  iPhone SE 128GB

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09:12
@Stefanhvt:

Worldcoin, Fastcoin, whatever... zijn gewoon 2 coins in het lange rijtje onzincoins. Er zit werkelijk niets aan nuttige innovatie in. Gewoon de Litecoin source forken, search-and-replace op de naam van de coin, paar getalletjes aanpassen, nieuw logo erbij en voila: Worldcoin/Fastcoin is geboren.

Het enige dat anders is aan deze coins is de block-target, en een dergelijke snelle block-target creeert net zoveel problemen als deze oplost. De bescherming tegen veel double-spend-gerelateerde aanvallen hangt niet samen met het aantal blokken sinds de transactie, maar met de hoeveelheid tijd die verstreken is. Met een korte block-target is het makkelijker voor een aanvaller om een "1-confirm" transactie alsnog te double-spenden, dus moet er op meer confirmations gewacht worden en is het voordeel van snelle blocks weg.

Daarnaast heb je het probleem van orphan-blocks. Nieuwe blocks moeten naar het hele netwerk gepropageerd worden en iedere node controleert of een block correct is en dit is een relatief traag proces (in vergelijking met de netwerk-latency). Met een block-target van 10-15 seconden zal het erg vaak voorkomen dat een miner een block vindt dat elders al gevonden is (mogelijk met andere transacties), maar dat hij nog niet had ontvangen. Transacties die 1 confirmation hebben, kunnen die confirmation dus verliezen en er wordt flink wat rekenwerk voor niets gedaan.

Er zijn argumenten te geven voor een kortere block-target dan wat Bitcoin heeft, maar de extreme waardes die Worldcoin en Fastcoin hebben zijn niets meer dan een poging om zich te onderscheiden van andere coins zonder daadwerkelijk dingen te verbeteren.

Kortom: Worldcoin en Fastcoin zijn gewoon klonen zonder innovatie. Ze kunnen in prijs stijgen, ze kunnen dalen. Allemaal afhankelijk van hoe leuk de groot-bezitters de marketing doen en of er pump-and-dumps bezig zijn. Sowieso volgen altcoin/USD koersen ruwweg de BTC/USD koers, dus als je kijkt naar de prestaties van een altcoin is enkel de altcoin/BTC koers relevant, niet altcoin/USD.

|| Vierkant voor Wiskunde ||

• Stefanhvt
Ethirty schreef op zondag 08 december 2013 @ 16:15:
Mooi verhaal, maar je kan er dus nog steeds niks mee behalve speculeren ;) En aangezien de koersen voor de Bitcoin en Litecoin een flinke correctie hebben laten zien, vraag ik me af wat dat gaat doen met de koersen van altcoins.

Winst pakken zal best mogelijk zijn, maar je moet er wel bovenop blijven zitten. Een verder nut zie ik er niet voor. Zelfs aan het nut (toekomst) van Litecoin twijfel ik en daar gaat al voor honderden miljoenen dollars in om. Een klein percentage verdient geld met altcoins, de rest verliest alleen maar.
Als je niet durft te speculeren dan kom je nergens natuurlijk. Hoeveel mensen waren echt zeker van de explosieve waardestijging van bitcoin toen die nog voor enkele dollarcenten werd verkocht? Inderdaad, niet veel. Maar de mensen die het er op hebben gewaagd zijn slapend rijk geworden.

En er boven op zitten? Geheel onnodig. Ik heb ze beide gekocht en er verder helemaal niet meer naar om gekeken. Uiteindelijk de ene coin keer 20 en de andere coin keer 50. Druk hoef ik me er helemaal niet om te maken. Ik wacht het gewoon af. Mijn inzet is namelijk relatief laag omdat ik heb durven speculeren.

• Ethirty

Ethirty

Who...me?

Topicstarter
Stefanhvt schreef op zondag 08 december 2013 @ 16:31:
[...]

Als je niet durft te speculeren dan kom je nergens natuurlijk. Hoeveel mensen waren echt zeker van de explosieve waardestijging van bitcoin toen die nog voor enkele dollarcenten werd verkocht? Inderdaad, niet veel. Maar de mensen die het er op hebben gewaagd zijn slapend rijk geworden.

En er boven op zitten? Geheel onnodig. Ik heb ze beide gekocht en er verder helemaal niet meer naar om gekeken. Uiteindelijk de ene coin keer 20 en de andere coin keer 50. Druk hoef ik me er helemaal niet om te maken. Ik wacht het gewoon af. Mijn inzet is namelijk relatief laag omdat ik heb durven speculeren.
Ik speculeer wel, maar dan wel op het succes van het concept. Niet op elke altcoin die in de markt wordt gezet. Compleet nutteloos wat mij betreft, het zijn er teveel en ze hebben weinig nuttigs in zich. Maar dat heeft Rannasha al beter uitgelegd dan ik dat zou kunnen.

Het is trouwens stil op Kraken. Aanbod>>vraag en iedereen lijkt te willen cashen :(

[ Voor 4% gewijzigd door Ethirty op 08-12-2013 16:41 ]

#team_UTC+1

You can call me McOverloper  Mini '12 i7/16/256  Air '13 i5/8/256  iPad mini 5 64GB  iPhone SE 128GB

• Impry
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 04-11 14:50

Impry

Rallymedia.nl

Is er ergens een tutorial voor het in- en verkopen van BTC bij bijv. Kraken of BTC-e?

Gewoon puur even uitleg van Market, Limit, Stop-Loss, etc..
Krijg het zelf nergens gevonden.
Of misschien kan iemand zoiets typen voor in de OP.

Rallymedia op YouTube - Rallymedia Facebook

• Ethirty

Ethirty

Who...me?

Topicstarter
Impry schreef op zondag 08 december 2013 @ 16:41:
Is er ergens een tutorial voor het in- en verkopen van BTC bij bijv. Kraken of BTC-e?

Gewoon puur even uitleg van Market, Limit, Stop-Loss, etc..
Krijg het zelf nergens gevonden.
Of misschien kan iemand zoiets typen voor in de OP.
Moet ik nog aan beginnen, maar nog geen tijd voor gehad. De handleiding van Kraken is op zich een goede plek om te beginnen.
https://www.kraken.com/help/trading-guide

#team_UTC+1

• Impry
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 04-11 14:50

Impry

Rallymedia.nl

Die is top, had ik gemist! Zat alleen bij de FAQ te kijken.

Rallymedia op YouTube - Rallymedia Facebook

• Stefanhvt
Rannasha schreef op zondag 08 december 2013 @ 16:26:
@Stefanhvt:

Worldcoin, Fastcoin, whatever... zijn gewoon 2 coins in het lange rijtje onzincoins. Er zit werkelijk niets aan nuttige innovatie in. Gewoon de Litecoin source forken, search-and-replace op de naam van de coin, paar getalletjes aanpassen, nieuw logo erbij en voila: Worldcoin/Fastcoin is geboren.

Het enige dat anders is aan deze coins is de block-target, en een dergelijke snelle block-target creeert net zoveel problemen als deze oplost. De bescherming tegen veel double-spend-gerelateerde aanvallen hangt niet samen met het aantal blokken sinds de transactie, maar met de hoeveelheid tijd die verstreken is. Met een korte block-target is het makkelijker voor een aanvaller om een "1-confirm" transactie alsnog te double-spenden, dus moet er op meer confirmations gewacht worden en is het voordeel van snelle blocks weg.
Onzin coins zou ik het niet noemen. Lightcoins wel. En ja, dan is de bescherming ook light. Geheel waar.
Er zijn argumenten te geven voor een kortere block-target dan wat Bitcoin heeft, maar de extreme waardes die Worldcoin en Fastcoin hebben zijn niets meer dan een poging om zich te onderscheiden van andere coins zonder daadwerkelijk dingen te verbeteren.

Kortom: Worldcoin en Fastcoin zijn gewoon klonen zonder innovatie. Ze kunnen in prijs stijgen, ze kunnen dalen. Allemaal afhankelijk van hoe leuk de groot-bezitters de marketing doen en of er pump-and-dumps bezig zijn. Sowieso volgen altcoin/USD koersen ruwweg de BTC/USD koers, dus als je kijkt naar de prestaties van een altcoin is enkel de altcoin/BTC koers relevant, niet altcoin/USD.
Hier gaat het dus helemaal niet om. De vraag is enkel of het publiek het omarmd. En ja, die toekomst zie ik. En die toekomst ziet ook de community. Het zullen nooit vervangers worden van bitcoin, maar ze zullen wel uitstekend dienen voor waardeverplaatsing van exchange naar exchange.

Bovendien spreken we hier vooralsnog enkel over een investering. Of de coins een echte toekomst hebben is op korte termijn niet echt van belang. Het is gewoon heel waarschijnlijk dat ze beide behoorlijk gaan stijgen in prijs. En in dat geval kan je er beter vroeg bij zijn dan laat.

Bovendien heeft worldcoin al enkele problemen gehad op het netwerk. Dit werd in korte tijd verholpen en de heeft de prijs nauwelijks aangetast. Het kan natuurlijk zijn dat jij er vanuit persoonlijke overtuiging niet in gelooft, maar dat hoeft mijns inziens nog geen reden te zijn om het als investering van de hand te doen.

Maar goed. No offence. Ieder zijn eigen voorkeur .. ;)

• Contagion
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 02-11 22:40
Ik had het al eens eerder gevraagd, maar dan 'storten op BTC-e'. Zijn er ook mensen die recentelijk geld hebben opgenomen (withdrawal) vanaf BTC-e naar een SEPA bank account? De kosten zijn huge (1% met minimum van 100 Euro), maar toch.

Verder; ik las ook dat iemand in dit topic 115 (?) Euro had overgemaakt naar BTCe en er 100 gestort kreeg wat klopt (minimale fee 15 Euro), maar er staat ook dat je minimaal 2000$ moet storten. Daar doen ze dus niet 'moeilijk' over?

Verwijderd

Vinden jullie je niet gemakkelijker om gewoon een deposit in USD of EUR te doen via kredietkaart? De kosten zijn dan toch beduidend lager dan bij SEPA en je hoeft geen minimumbedrag te storten?

• fuqua
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 08:13
Verwijderd schreef op zondag 08 december 2013 @ 17:27:
Vinden jullie je niet gemakkelijker om gewoon een deposit in USD of EUR te doen via kredietkaart? De kosten zijn dan toch beduidend lager dan bij SEPA en je hoeft geen minimumbedrag te storten?
storting via kreditcard ?? waar?

• Contagion
Inderdaad, en geld opnemen; hoe?

Verwijderd

Op BTC-E en Virwox. Ik had BTC gekocht met EUR op Virwox via mijn MasterCard en omgezet naar PPC via BTC-E en quasi alles naar m'n wallet op mijn pc gestuurd voor PoS minting.
Er staat nog een klein beetje PPC bij BTC-E en waarmee ik wat heb zitten spelen de voorbije dagen. Gisteren naar USD omgezet, maar dat opnemen heb ik nog niet gedaan (atm toch maar 25,- USD) ,maar ik neem aan dat dat evengoed via dezelfde weg kan.

Opnemen kan oa via OK Pay voor een minimum van 1 USD en 0% fee.
Die OK Pay is dan gelinkt aan je credit card, dus dat komt netjes terug op zijn plaats. Als je dan een kredietkaart hebt van een bank, komt het dus gewoon op je rekening terecht. Heb je er eentje zoals ik, gelinkt aan een 3rd party (bijvoorbeeld Miles & More van Lufthansa Group of een UATP kaart (Air Plus)), dan blijft het op je kaart staan en zul je ofwel dat geld uitgeven, ofwel ze moeten contacteren om het over te maken op je rekening, maar daar doen ze niet moeilijk over...

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 08-12-2013 17:47 ]

• NovapaX
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 03-11 08:32
Wat een grillige markt nu zeg... Volumes zijn laag en men wacht blijkbaar ook totdat er weer cashflow is van en naar de banken.
Ben benieuwd waar het heen gaat morgen...

1740Wp: 12xSF145-S @ Hosola 1600TL [pvoutput]
Sparql TV wiki

• Blue-Bird
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 09:35
Kennen jullie een goede tool om de waarde van de portefeuille (dus meerdere cryptocurrencies) goed bij te houden t.o.v. aan/verkopen?

• Contagion
@Hoshimaru: Ik zie het, maar vergis je niet in alle percentages die je moet afdragen. Paypal en creditcard kosten je 3.5% op deposits. Bij witdrawals betaal je 0.002 PER Bitcoin en 2% op Paypal.

[ Voor 3% gewijzigd door Contagion op 08-12-2013 17:51 ]

Verwijderd

Toch vind ik een ding raar. Je leest hier alleen maar van mensen die winst maken, waar zijn dan de mensen die geld verliezen?

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 08 december 2013 @ 18:31:
Toch vind ik een ding raar. Je leest hier alleen maar van mensen die winst maken, waar zijn dan de mensen die geld verliezen?
Die zitten hier ook. ;)

• Razkin
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 04-11 19:52
Die reageren niet :P
Ik had gisteren een dip van €300,- door onachtzaamheid, maar heb dit kunnen opvangen. Er zullen genoeg mensen zijn die (bij te grote dip) dan klaar zijn.

iRacing Profiel

• FaceDown
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-09 15:40

FaceDown

Storende factor.

De meesten hier zullen een paar weken terug (of eerder) zijn ingestapt. Die staan dus allemaal nog op een ruime winst. Daar hoeven niet per se verliezers tegenover te staan aangezien de BTC (en andere cryptocurrencies) simpelweg meer waard zijn geworden.
Als goud van de ene op de andere dag met 10% in waarde stijgt door een plotselinge stijging van de vraag, dan is al het goud dat ik bezit opeens 10% meer waard. Dat wil niet zeggen dat iemand anders daardoor 10% kwijt is geraakt.

Ik ga weer 'all-in' by the way (BTC & LTC). Ik ga ervanuit dat de weekenddip zich (deels) zal herstellen de komende dagen.

[ Voor 7% gewijzigd door FaceDown op 08-12-2013 18:47 ]

Groetjes, FaceDown.

• Bonsaiboom
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 10-10 21:51
De 'verliezers' zitten in dat geval in andere assets die waarde hebben verloren tov BTC.

• Luuk
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Toch denk ik dat er ook een grote groep net heeft ingekocht voor de crash van dit weekend en snel alles (met verlies) in blinde paniek heeft verkocht.

Zelf speel ik nu lekker mee met winst. Een boel LTC gekocht voor 2 dollar en verkocht op het hoogtepunt. Ook wat BTC gekocht een paar weken geleden. Dus ik zit safe en dat geeft een stuk meer rust :P

Ik ben gisteren ook ingestapt op de WDC trein met een paar honderd stuks en dat gaat ook lekker :9

[ Voor 12% gewijzigd door Luuk op 08-12-2013 18:54 ]

• MSI2
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 26-10 01:27
Junkcoin wordt gepumped.

• Ethirty

Ethirty

Who...me?

Topicstarter
FaceDown schreef op zondag 08 december 2013 @ 18:46:
Ik ga weer 'all-in' by the way (BTC & LTC). Ik ga ervanuit dat de weekenddip zich (deels) zal herstellen de komende dagen.
Ik wens je veel succes :P

Als je op dit moment kijkt naar de grafiekjes op http://coinmarketcap.com dan zijn er maar weinig die een stijgende lijn vertonen. Alles is meegezakt met de Bitcoin de laatste week.

Kom op mensen! Kopen kopen kopen! :D

#team_UTC+1

• superpolm
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 19-10 22:56
behalve WDC dan.

Verwijderd

Ethirty schreef op zondag 08 december 2013 @ 19:17:
[...]

Ik wens je veel succes :P

Als je op dit moment kijkt naar de grafiekjes op http://coinmarketcap.com dan zijn er maar weinig die een stijgende lijn vertonen. Alles is meegezakt met de Bitcoin de laatste week.

Kom op mensen! Kopen kopen kopen! :D
Gister al gedaan, zal het van de week wel verkopen, zodat andere mensen het ook kunnen kopen. :P

• joachim
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 14-10-2024
Hierzo :P Ik heb momenteel verlies.
Heb 30 namecoins en ze moeten op ongeveer 6.67 komen om geen verlies te hebben.
Ze gaan precies wel weer wat omhoog, dus ik heb nog wel een beetje hoop xD

[ Voor 9% gewijzigd door joachim op 08-12-2013 19:44 ]

• Contagion
Ik heb ook te hoog ingekocht op LTC, daar zit ik voorlopig nog mee te wachten tot we (ooit?) weer een (behoorlijk) stuk omhoog gaan:(.

Verwijderd

PPC moet naar 5.9 of zoiets stijgen om break-even te zijn... Nu ja, met die rollercoaster curve van de laatste dagen heb ik wel extra PPC verkregen. Dat is op zich ook nog niet zo slecht, ondanks het verlies in EUR. Als ze terug naar boven gaan, is dat vanzelf weggewerkt en goed gemaakt met de extra coins.

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Bonsaiboom schreef op zondag 08 december 2013 @ 18:49:
De 'verliezers' zitten in dat geval in andere assets die waarde hebben verloren tov BTC.
Dat klopt. Dus in feite alle andere valuta, waaronder USD, EUR etc. De waardedaling hiervan is echter verwaarloosbaar.

Groetjes, FaceDown.

• Falch
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22:44
Ik ben rond 20 nov ingestapt met ongeveer 1 bitcoin, binnen 10 dagen had ik ongeveer 8 bitcoin verdient via Megacoin en Quarkcoin, daarna ik mijn inzet heb teruggeboekt. Doordat de markten (ook de altcoins) flink zijn ingezakt sta ik nu op ongeveer 6,5 BTC (verdeeld over litecoin, megacoin, stablecoin, worldcoin en quark). Heb dus beduidend hoger gestaan omdat de koers van BTC zo'n duikeling gemaakt heeft, maar sta dus nog steeds zo'n 4000 euro in de plus.

Ben alleen niet van plan dit de withdrawen omdat ik verwacht dat de markten over middellange en langetermijn nog veel beter worden.

Dus bij deze, een succesverhaal middels altcoins. ;)

• frankpaul1
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-11 18:04
Contagion schreef op zondag 08 december 2013 @ 19:44:
Ik heb ook te hoog ingekocht op LTC, daar zit ik voorlopig nog mee te wachten tot we (ooit?) weer een (behoorlijk) stuk omhoog gaan:(.
Voor mij idem, had eerst mooie winst. Maar nu moet LTC wel weer naar 21.5 om break even te staan.

• superpolm
Falch schreef op zondag 08 december 2013 @ 19:49:
Ik ben rond 20 nov ingestapt met ongeveer 1 bitcoin, binnen 10 dagen had ik ongeveer 8 bitcoin verdient via Megacoin en Quarkcoin, daarna ik mijn inzet heb teruggeboekt. Doordat de markten (ook de altcoins) flink zijn ingezakt sta ik nu op ongeveer 6,5 BTC (verdeeld over litecoin, megacoin, stablecoin, worldcoin en quark). Heb dus beduidend hoger gestaan omdat de koers van BTC zo'n duikeling gemaakt heeft, maar sta dus nog steeds zo'n 4000 euro in de plus.

Ben alleen niet van plan dit de withdrawen omdat ik verwacht dat de markten over middellange en langetermijn nog veel beter worden.

Dus bij deze, een succesverhaal middels altcoins. ;)
ben een paar dagen hierna ingestapt in altcoins. het maakte toen niet uit welke je kocht, alles steeg. meeste winst heb ik behaald met Quark _/-\o_

• two
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 23:17

two

jongens: advies graag.

wat zouden jullie doen? Ik heb momenteel 65 WDC, zal ik dit omzetten naar LTC? Of zou ik morgenochten even kijken of Litecoin in een stijgende lijn zit?

Signature

Verwijderd

Ik zit hier.

• Dennahz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03-11 20:42

Dennahz

Life feels like hell should.

FaceDown schreef op zaterdag 07 december 2013 @ 22:39:
[...]

Als we willen gokken, gaan we wel naar het casino.
En wie had er gelijk? ZET is van 1200 naar 5000 gegaan vanmiddag. Staat nu vrij stabiel tussen 3600 - 4000.
Ik lul niet zomaar wat hoor ;)

Twitter

• wetsteyn
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 21-03 10:11
Dennahz schreef op zondag 08 december 2013 @ 19:58:
[...]

En wie had er gelijk? ZET is van 1200 naar 5000 gegaan vanmiddag. Staat nu vrij stabiel tussen 3600 - 4000.
jammer dat cryptsy het verneukt heeft ;) anders had ik hier aardig wat uitgeslagen :).
mimang schreef op zondag 08 december 2013 @ 19:58:
jongens: advies graag.

wat zouden jullie doen? Ik heb momenteel 65 WDC, zal ik dit omzetten naar LTC? Of zou ik morgenochten even kijken of Litecoin in een stijgende lijn zit?
Vast houden meer zeg ik er niet over :P

8*250wp Garage 12*290wp Zolder

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Dennahz schreef op zondag 08 december 2013 @ 19:58:
[...]

Maar was je er ook op teruggekomen wanneer hij op 1200 of minder stond nu?

Groetjes, FaceDown.

• verzenden
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 04-11 21:04
Ik snap niet hoe je van verliezers kan spreken. Als je vorige week 1 BTC had heb je nu nog steeds 1 BTC, in dat opzicht heb je niks verloren. Als je je BTC verkoopt tegen een lagere koers dan waarop je hebt aangekocht, dan vond jij op dat moment de andere asset, euro's, dollars etc schijnbaar meer waard. En niemand dwingt je om te verkopen toch? Het is hooguit een onverstandige keuze en die wordt blijkbaar veel gemaakt.

Hooguit had je afgelopen week een betere koers, maar jou BTC toen waren pas euro's als je ze toen verkocht had en dat heb je niet gedaan.

Ik ben zelf een aantal weken terug op 500 ingestapt en ja ik had op 900 ofzo kunnen verkopen. Ben ik iets verloren? Volgens mij helemaal niks. Ik heb nog net zoveel bitcoins en die zijn me veel waard, zolang ik in de achtbaan zit vind ik het leuk om te blijven volgen, da's één goede reden om niet uit te stappen.

• wetsteyn
verzenden schreef op zondag 08 december 2013 @ 20:03:
[...]

Ik snap niet hoe je van verliezers kan spreken. Als je vorige week 1 BTC had heb je nu nog steeds 1 BTC, in dat opzicht heb je niks verloren. Als je je BTC verkoopt tegen een lagere koers dan waarop je hebt aangekocht, dan vond jij op dat moment de andere asset, euro's, dollars etc schijnbaar meer waard. En niemand dwingt je om te verkopen toch? Het is hooguit een onverstandige keuze en die wordt blijkbaar veel gemaakt.

Hooguit had je afgelopen week een betere koers, maar jou BTC toen waren pas euro's als je ze toen verkocht had en dat heb je niet gedaan.

Ik ben zelf een aantal weken terug op 500 ingestapt en ja ik had op 900 ofzo kunnen verkopen. Ben ik iets verloren? Volgens mij helemaal niks. Ik heb nog net zoveel bitcoins en die zijn me veel waard, zolang ik in de achtbaan zit vind ik het leuk om te blijven volgen, da's één goede reden om niet uit te stappen.
Niet als je inkocht op 700 en nu op 550 sta, dan spreek je van een "verlies in waarde" :)

• Pantera88
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 04-11 21:40
wetsteyn schreef op zondag 08 december 2013 @ 20:04:
[...]

Niet als je inkocht op 700 en nu op 550 sta, dan spreek je van een "verlies in waarde" :)
Hier exact hetzelfde, alleen hangt het nogal van je verwachtingen af hoe bang je dit maakt. Gezien de ontwikkelingen in het oosten verwacht ik dat de koers over een aantal maanden nog heel hard omhoog kan gaan.
Dacht je dit weekend geld te verdienen dan zul je de komende tijd wat zuiniger moeten leven :9

wel baal ik er van dat ik niet 6 uurtjes later gekocht heb voor 220,- miner :( Stuk ongeduld.

Verwijderd

Of ca. 5.8 stuks voor gem. €780… En net niet scherp genoeg op de crash gelet. En toen kwam de 2de er nog eens overheen. Had later nog verkoop limit € 760 ingesteld maar kwam die nacht niet hoger dan 750 om vervolgens onder de €500 te kelderen.
Stond daarvoor op 1BTC winst (€780). Maar goed… wie weet wat de dag van morgen ons brengt.

• verzenden
wetsteyn schreef op zondag 08 december 2013 @ 20:04:
[...]

Verlies in waarde t.o.v. de Euro. De Euro is de afgelopen dagen een hoop meer waard geworden kan je ook stellen. Ik bedoel, het is enkel verlies als je de onverstandige beslissing neemt om te verkopen. Je hebt enkel een potentieel verlies als je nu zou verkopen. Misschien zitten hier geen onverstandige mensen en reageren ze daarom niet?

Verwijderd

wetsteyn schreef op zondag 08 december 2013 @ 19:59:
[...]

jammer dat cryptsy het verneukt heeft ;) anders had ik hier aardig wat uitgeslagen :).
[...]

Vast houden meer zeg ik er niet over :P
Bij mij precies hetzelfde. Inmiddels heb ik mijn BTC weer terug @ Cryptsy na ruim 3 dagen.

• wetsteyn
Verwijderd schreef op zondag 08 december 2013 @ 20:16:
[...]

Bij mij precies hetzelfde. Inmiddels heb ik mijn BTC weer terug @ Cryptsy na ruim 3 dagen.
Jij wel hoor :(

Verwijderd

Als ik zo de ervaringen lees met cryptsy en btc-e is dat niet veel goeds. Zijn er eigenlijk alternatieven als je altcoins wilt kopen ?

Ik heb een account bij kraken maar daar hebben weinig keuze :(
En kan ik eigenlijk mijn btc vanuit kraken na btc-e sturen ?

• Rannasha
Verwijderd schreef op zondag 08 december 2013 @ 20:26:
Als ik zo de ervaringen lees met cryptsy en btc-e is dat niet veel goeds. Zijn er eigenlijk alternatieven als je altcoins wilt kopen ?
Bter.com
Ik heb een account bij kraken maar daar hebben weinig keuze :(
En kan ik eigenlijk mijn btc vanuit kraken na btc-e sturen ?
Ja.

• LED-Maniak
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 09:41
bter ziet er niet echt.. beter uit. :P

Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.

• Dennahz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03-11 20:42

Dennahz

Life feels like hell should.

@cryptsy Installed and Configured 4 Additional Servers Tonight - Planning to Go Live with them tomorrow after final testing
@Twitter van de eigenaar.

En over ZET: ja, had dat gerust toegegeven dan, maar was er vrij zeker van. Denk zelfs dat hij nog wel gaat stijgen tot .6.

Twitter

• wetsteyn
LED-Maniak schreef op zondag 08 december 2013 @ 20:32:
bter ziet er niet echt.. beter uit. :P
Maar werkt wel zonder issues :).

• fuqua
ik zit ook hier, sta maar beschouw mezelf gene verliezer, ik heb nog altijd mijn litecoins. niet verkocht, en wacht rustig tot het mooier weer is.

• Cliffie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 03-11 15:37

Cliffie

Trompetslet

Bam, ff kooporder van 291 BTC op Mtgox.

17x DMEGC DM300-M156-60BK @ Enphase | 3300Wp Oost & 1800Wp West (Gouda)

• Pred87
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 09:27
Ah mijn BTC zijn ook terug @ cryptsy. Geen WDC dus, jammer :(
Dan maar kijken voor een alternatief. Cryptsy is duidelijk niet betrouwbaar genoeg.

• Luuk
  • Niet online
Ik heb vannacht al mn QRK verkocht maar nu sta ik 480 QRK in de min.. wtf krijgen we nou Cryptsy :? :(

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Vreemd.. op Kraken LTC buy en sell beide voor €18,6 :?

Edit; Weer opgelost zie ik. Blijft wel vreemd..

[ Voor 32% gewijzigd door FaceDown op 08-12-2013 21:22 ]

Groetjes, FaceDown.

• Martin740
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 22-03-2024
Wat raden jullie aan, fastcoins of worldcoins kopen met mijn 3 bitcoins?

• frankpaul1
Martin740 schreef op zondag 08 december 2013 @ 21:24:
Geen van beide? Of heb jij inside information dat de koers gaat ontploffen?

• rickiii
  • Laatst online: 20-10 12:56
Hier nog een slaapliedje voor de verliezers

;)

Ik denk altijd heel goed na voordat ik iets stoms zeg

• MSI2
Na lang wikken en wegen heb ik toch besloten geld in te zetten op een aandeel in Cryptsy. Er zijn er maar zo weinig beschikbaar en zodra ze FIAT gaan accepteren en cryptos blijven groeien kan zo'n aandeeltje toch nog wel eens veel geld gaan waard worden.

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

MSI2 schreef op zondag 08 december 2013 @ 21:39:
Na lang wikken en wegen heb ik toch besloten geld in te zetten op een aandeel in Cryptsy. Er zijn er maar zo weinig beschikbaar en zodra ze FIAT gaan accepteren en cryptos blijven groeien kan zo'n aandeeltje toch nog wel eens veel geld gaan waard worden.
Interessant. Heb je daar meer info over? Zijn die aandelen ook te verhandelen op Cryptsy?

Groetjes, FaceDown.

• MSI2
Ze zijn erg prijzig voor wat ze op dit moment opleveren. Maar vergelijk je het met een aandeel op de AEX heb je met 0,0002% van de totale omzet toch wel een aanzienlijk aandeel te pakken.

Voor andere geinteresseerde:

https://cryptostocks.com/securities/57

Maar ik moet wel zeggen, de handel is heel erg dun omdat er maar 7,500 aandelen in roulatie zijn gegaan.

• superpolm
MSI2 schreef op zondag 08 december 2013 @ 21:44:
Ze zijn erg prijzig voor wat ze op dit moment opleveren. Maar vergelijk je het met een aandeel op de AEX heb je met 0,0002% van de totale omzet toch wel een aanzienlijk aandeel te pakken.

Voor andere geinteresseerde:

https://cryptostocks.com/securities/57

Maar ik moet wel zeggen, de handel is heel erg dun omdat er maar 7,500 aandelen in roulatie zijn gegaan.
grappig. kan je ze via die site kopen? voor hoeveel heb je gekocht en watvoor dividend krijg je, als ik vragen mag?

• MSI2
ik heb 1 aandeel. I know, ik ben een pauper. Ik heb de IPO gemist, destijds kreeg je ze voor 0,05BTC. Inmiddels kosten ze 0,16 maar er worden er niet veel verkocht, dus de prijs zou snel kunnen stijgen. Met een beetje fantasie kunnen die dingen de lucht in, kijk maar bij Twitter en Facebook op speculatie ;).

Cryptsy is op dit moment wel de leidend op het gebied van alt-currencies, met binnenkort de implementatie van dollars en een paar flinke aanpassingen aan hun systeem kunnen ze best we lgroot worden.

Dividend wordt elke week uitgekeerd. Verwachting is dat dit uitkomt op 0,004 per aandeel per maand. Zoals ik al zei, erg prijzig als je alleen naar het dividend kijkt, maar ze groeien toch best wel hard.

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 04-11 16:44
Martin740 schreef op zondag 08 december 2013 @ 21:24:
Beiden hebben echt 0,0 fundamentele waarde, je kunt er geen drol mee. Je bitcoins daarentegen zijn gewoon een betaalmiddel. Waarom wil je dit in hemelsnaam doen :?

• Luuk
  • Niet online
Avalaxy schreef op zondag 08 december 2013 @ 21:56:
[...]

Beiden hebben echt 0,0 fundamentele waarde, je kunt er geen drol mee. Je bitcoins daarentegen zijn gewoon een betaalmiddel. Waarom wil je dit in hemelsnaam doen :?
wat dacht je van speculeren en winst proberen te maken.. :)

• superpolm
MSI2 schreef op zondag 08 december 2013 @ 21:51:
ik heb 1 aandeel. I know, ik ben een pauper. Ik heb de IPO gemist, destijds kreeg je ze voor 0,05BTC. Inmiddels kosten ze 0,16 maar er worden er niet veel verkocht, dus de prijs zou snel kunnen stijgen. Met een beetje fantasie kunnen die dingen de lucht in, kijk maar bij Twitter en Facebook op speculatie ;).

Cryptsy is op dit moment wel de leidend op het gebied van alt-currencies, met binnenkort de implementatie van dollars en een paar flinke aanpassingen aan hun systeem kunnen ze best we lgroot worden.

Dividend wordt elke week uitgekeerd. Verwachting is dat dit uitkomt op 0,004 per aandeel per maand. Zoals ik al zei, erg prijzig als je alleen naar het dividend kijkt, maar ze groeien toch best wel hard.
ja zijn een stuk duurder dan die 0,05. kga me toch maar eens aanmelden bij die site. hoelang wordt je uitbetaald?

• R4NCOR
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 27-10 12:47

R4NCOR

eigenlijk gewoon Niels

Tussen alle grafieken miste ik eigenlijk de prijs die Bitonic.nl geeft voor je BTC. Zondagmiddag hobbyprojectje daarom: http://bitonic.nielskooiker.nl :) Voor mij zelf wat relevanter dan BTC-e/Kraken e.d. omdat ik zelf liever zou verkopen aan bitonic.nl.

Verwijderd

Iemand enige idee waar je fastcoins kan kopen. Behalve op btc-e?

• MSI2
superpolm schreef op zondag 08 december 2013 @ 21:57:
[...]

ja zijn een stuk duurder dan die 0,05. kga me toch maar eens aanmelden bij die site. hoelang wordt je uitbetaald?
Er zijn ook andere aandelen, veel miningfondsen, maar heb het gevoel dat dat niet echt toekomst is. Dat andere fonds van de WorldCoin is wel erg interessant: scharmbeck. Op dit moment stukje goedkoper, maar dat is een fonds dat Worldcoins omzet in Dollars en dat gaat razendsnel blijkt uit die demonstratievideo.

• MSI2
Verwijderd schreef op zondag 08 december 2013 @ 22:02:
je bedoeld Feathercoins?

Verwijderd

MSI2 schreef op zondag 08 december 2013 @ 22:03:
[...]

je bedoeld Feathercoins?
Nee FST Fastcoin.

• superpolm
MSI2 schreef op zondag 08 december 2013 @ 22:02:
[...]

Er zijn ook andere aandelen, veel miningfondsen, maar heb het gevoel dat dat niet echt toekomst is. Dat andere fonds van de WorldCoin is wel erg interessant: scharmbeck. Op dit moment stukje goedkoper, maar dat is een fonds dat Worldcoins omzet in Dollars en dat gaat razendsnel blijkt uit die demonstratievideo.
Bedankt voor de info, ga zeker wat kopen.

• sheepsonn
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 23-10 19:45
R4NCOR schreef op zondag 08 december 2013 @ 22:00:
Tussen alle grafieken miste ik eigenlijk de prijs die Bitonic.nl geeft voor je BTC. Zondagmiddag hobbyprojectje daarom: http://bitonic.nielskooiker.nl :) Voor mij zelf wat relevanter dan BTC-e/Kraken e.d. omdat ik zelf liever zou verkopen aan bitonic.nl.
Top :)

• orf
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 08:57

orf

Cool!

In Firefox staat de grafiek deels buiten beeld. Als je clear:left; toevoegt aan je CSS #canvas staat het goed, zoals in IE en Chrome

• MSI2
Ik heb flink wat WDC's ingeslagen. Deze beweging met zoveel volume kan maar 1 ding betekenen. Binnenkort komt het nieuws dat ze op BTC-e zijn te verhandelen.

• Luuk
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 08 december 2013 @ 22:02:
cryptsy.com

• R4NCOR
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 27-10 12:47

R4NCOR

eigenlijk gewoon Niels

orf schreef op zondag 08 december 2013 @ 22:07:
[...]

In Firefox staat de grafiek deels buiten beeld. Als je clear:left; toevoegt aan je CSS #canvas staat het goed, zoals in IE en Chrome
Thanks! Done :)

• Fivel
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 26-06-2024
Kan je ook btcdirect en bitplaats erin zetten? Zou helemaal ideaal zijn. Net als bij http://www.bitcoinsvergelijken.nl/

• superpolm
MSI2 schreef op zondag 08 december 2013 @ 22:07:
Ik heb flink wat WDC's ingeslagen. Deze beweging met zoveel volume kan maar 1 ding betekenen. Binnenkort komt het nieuws dat ze op BTC-e zijn te verhandelen.
kan ff niet 1,2,3 zien hoeveel dividend je krijgt bij dat worldcoin project maar ziet er wel interessant en snel uit.

• NovapaX
crypten heeft inderdaad wel wat issues.. net 0.1 BTC overgemaakt, 8 bevestigingen, maar zie nog helemaal niets...

Sparql TV wiki

• MSI2
superpolm schreef op zondag 08 december 2013 @ 22:14:
[...]

kan ff niet 1,2,3 zien hoeveel dividend je krijgt bij dat worldcoin project maar ziet er wel interessant en snel uit.
0,0001% van de totale transactie fee tussen WDC/USD. Maar ze gaan pas 20 December live. Het is een gok voor 10 euro per aandeel. Cryptsy zie ik meer potentieel is.

Maar als je je aandeel(len) Cryptsy hebt, moet je beetje reclame maken. Er weten veel mensen niet af van die site Cryptostocks.com. Als er meer kopers komen gaat de prijs gegarandeerd omhoog. Er zijn er immers maar 7500 in handen van het publiek. De overige 92,5000 heeft Cryptsy zelf.

• superpolm
MSI2 schreef op zondag 08 december 2013 @ 22:19:
[...]

0,0001% van de totale transactie fee tussen WDC/USD. Maar ze gaan pas 20 December live. Het is een gok voor 10 euro per aandeel. Cryptsy zie ik meer potentieel is.

Maar als je je aandeel(len) Cryptsy hebt, moet je beetje reclame maken. Er weten veel mensen niet af van die site Cryptostocks.com. Als er meer kopers komen gaat de prijs gegarandeerd omhoog. Er zijn er immers maar 7500 in handen van het publiek. De overige 92,5000 heeft Cryptsy zelf.
Ga ik zeker doen. Die wdc is idd een gok, maar cryptsy wil ik er wel 10 van kopen. thnx

• Ethirty

Ethirty

Who...me?

Topicstarter
Litecoin weer omhoog aan het gaan? In een keer meer dan 100 gekocht op Kraken. Heb mijn sell order maar even gecancelled voor het geval hij een beetje doorstijgt. Elke euro is er weer eentje O-)

#team_UTC+1

• verzenden
Bitcoin isn’t banned in China, only legally defined.

Eerst begreep ik niet dat China de Bitcoin omarmde en vlak daarna niet dat ze deze zouden bannen. Ik ga er voor het gemak vanuit dat er een aantal heel slimme Chinezen lang over zo'n beslissing nadenken. Bovenstaand artikel zet het één en ander in ander licht.

Nu denk ik: Zou het kunnen zijn dat de Chinezen de Bitcoin volledig omarmen? Het wijst Bitcoin een duidelijke plaats aan binnen de economie en isoleert het van bestaande financiële systeem. Het betekend zoveel dat Bitcoin een handelsartikel is en geen valuta. Met vreemde valuta kan je niet afrekenen binnen China, ruilhandel met Bitcoin kan dus wel!

Ik vraag mij af waar de grote daling vandaan komt? Dat is vast na te gaan maar ik zelf weet niet precies hoe? Zijn het de Chinezen die massaal verkopen? Wat wel gezegd wordt of is het veelal de rest van de wereld die deze Chinese besluitvorming nogal verkeerd uitgelegd heeft gekregen door de media?

Als de Chinezen de Bitcoin echt omarmen zijn ze er wel bij gebaat als de rest van de wereld in paniek gaat verkopen n.a.v. de berichtgeving over China. Kunnen ze zelf lekker goedkoop inkopen en krijgt China een nog grotere vinger in de Bitcoin pap. Of zouden ze niet zo strategisch te werk gaan?

Ik ken de fiatleak website waar je kan zien waar Bitcoin aankopen geografisch vandaan komen maar kent iemand een manier om na te gaan waar vraag en aanbod historisch vandaan komt? Dan kan ik nagaan of de theorie klopt met de praktijk.

Op dit moment zie ik het gros van de aankopen op fiatleak richting China gaan...

• BDmartijn
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 01-12-2024
verzenden schreef op zondag 08 december 2013 @ 22:43:

Op dit moment zie ik het gros van de aankopen op fiatleak richting China gaan...
Volgens mij zie je op fiatleak slechts de handel. Dus niet dat wat ook weer wordt terugverkocht voor bijvoorbeeld RMB, wat dus vooral opvalt is dat de handel in china nog altijd sterk is.

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Eerst begreep ik niet dat China de Bitcoin omarmde en vlak daarna niet dat ze deze zouden bannen. Ik ga er voor het gemak vanuit dat er een aantal heel slimme Chinezen lang over zo'n beslissing nadenken. Bovenstaand artikel zet het één en ander in ander licht.

Nu denk ik: Zou het kunnen zijn dat de Chinezen de Bitcoin volledig omarmen? Het wijst Bitcoin een duidelijke plaats aan binnen de economie en isoleert het van bestaande financiële systeem. Het betekend zoveel dat Bitcoin een handelsartikel is en geen valuta. Met vreemde valuta kan je niet afrekenen binnen China, ruilhandel met Bitcoin kan dus wel!

Ik vraag mij af waar de grote daling vandaan komt? Dat is vast na te gaan maar ik zelf weet niet precies hoe? Zijn het de Chinezen die massaal verkopen? Wat wel gezegd wordt of is het veelal de rest van de wereld die deze Chinese besluitvorming nogal verkeerd uitgelegd heeft gekregen door de media?

Als de Chinezen de Bitcoin echt omarmen zijn ze er wel bij gebaat als de rest van de wereld in paniek gaat verkopen n.a.v. de berichtgeving over China. Kunnen ze zelf lekker goedkoop inkopen en krijgt China een nog grotere vinger in de Bitcoin pap. Of zouden ze niet zo strategisch te werk gaan?

Ik ken de fiatleak website waar je kan zien waar Bitcoin aankopen geografisch vandaan komen maar kent iemand een manier om na te gaan waar vraag en aanbod historisch vandaan komt? Dan kan ik nagaan of de theorie klopt met de praktijk.

Wat mij sowieso opvalt is dat BTCChina al dagen voorop loopt met de koers, waar dat de dagen ervoor steeds MtGox was. Dat rijmt niet met het feit dat de Chinezen geen vertrouwen in bitcoin zouden hebben.

Groetjes, FaceDown.

Verwijderd

gvd eh! :(

Ik dacht even snel wat el cheapo rubbish coins te kopen, en nu is mijn BTC transfer naar cryptsy geblokkeerd bij virwox (aankoop met Paypal) voor 48u voor 'security check' !?
Wat is dat nu voor zever!? Binnen 48u kan ik geen massa rubbish coin meer te kopen want ze stijgen nu al beetje bij beetje D:

• NovapaX
Ach... eer dat die BTC bij je balance bijgeschreven zijn ben je zo een paar uur verder op het moment.
Cryptsy heeft potentie, maar ze moeten hun systeem grondig verbeteren zo lijkt het.

Sparql TV wiki

• Rannasha
Verwijderd schreef op zondag 08 december 2013 @ 23:06:
gvd eh! :(

Ik dacht even snel wat el cheapo rubbish coins te kopen, en nu is mijn BTC transfer naar cryptsy geblokkeerd bij virwox (aankoop met Paypal) voor 48u voor 'security check' !?
Wat is dat nu voor zever!? Binnen 48u kan ik geen massa rubbish coin meer te kopen want ze stijgen nu al beetje bij beetje D:
Niet verwonderlijk dat Paypal betalingen lastig zijn. Bitcoin-transacties zijn niet omkeerbaar, Paypal-betalingen wel, en vrij makkelijk zelfs. Daarom zijn veel Bitcoin-verkopers voorzichtig met het accepteren van Paypal-betalingen.

• boekel
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-06 23:31

boekel

Dusss...

Pump op BTC-E over 5 minuten, ik vermoed FTC:
https://btc-e.com/exchange/trc_btc

https://t.co/xWU3ALfhL3

[ Voor 34% gewijzigd door boekel op 08-12-2013 23:12 ]

http://www.boekel.nu

• MSI2
Ohw man. Mijn Junkcoins Belonen mij Zwaar! Er is een Walvis de Koers Kunstmatig Omhoog aan het pompen. Gigantische Sell-orders die ineens verdwijnen en 50% hoger niveau weer opdoemen. Alles ertussen in wordt opgekocht. En nu begint ook de Buykant zich te vullen.

Zowieso echt een koopje voor minder dan tweetiende cent per stuk :)

• boekel

boekel

Dusss...

MSI2 schreef op zondag 08 december 2013 @ 23:13:
Ohw man. Mijn Junkcoins Belonen mij Zwaar! Er is een Walvis de Koers Kunstmatig Omhoog aan het pompen. Gigantische Sell-orders die ineens verdwijnen en 50% hoger niveau weer opdoemen. Alles ertussen in wordt opgekocht. En nu begint ook de Buykant zich te vullen.

Dat heb ik ook een paar keer meegemaakt, coins die ik net kocht voor 50% meer verkocht...welke munten zag je het gebeuren? Ik o.a. bij Asiccoin (Cryptsy)

• frankpaul1

Die markt is op dit moment $ 60.000,- waard bij 8.5 mln coins. Hoezo beloont dit je zwaar? Heb je 4 mln coins?

• Contagion
@boekel: die pump heb ik net gemist :(. Je had wel gelijk. Hoe wist je dat?

[ Voor 3% gewijzigd door Contagion op 08-12-2013 23:19 ]

• fuqua

ik denk dat dit artikel jouwn en anderen, hun vragen beantwoord.

http://bitcoinmagazine.co...ew-special-economic-zone/

• boekel

boekel

Dusss...

Contagion schreef op zondag 08 december 2013 @ 23:17:
@boekel: die heb ik net gemist :(. Je had wel gelijk. Hoe wist je dat?
Was de enige munt die weinig volume had, en niet in andere currency te krijgen, maar ik was te traag...was meer dump dan pump!

Had op 75 ingekocht, had alvast verkoop order moeten geven op 82 ofzo dan was het verkocht geweest.

• Rannasha
De prijs van een coin als opzichzelfstaande variabele is niet interessant of relevant.

Sommige coins zijn er in gigantische oplage, andere in veel kleinere hoeveelheden. Gezien coins in hele kleine fracties opgedeeld kunnen worden, maar het niet bijzonder veel uit wat de waarde van 1 coin is. De market cap is veel interessanter.

Als voorbeeld: InfiniteCoin heeft een prijs van $0.000042, AnonCoin heeft een prijs van $6.65. Is InfiniteCoin een koopje? Is AnonCoin duur?

Beide coins hebben praktisch dezelfde market cap (coins * prijs). Er zijn zoveel meer InfiniteCoins dat ze individueel minder waard zijn, maar het geheel heeft dezelfde prijs.

Je kunt dus niet spreken over een coin als zijnde een koopje zonder of te kijken naar de market cap vergeleken met andere coins of prijzen van dezelfde coin in het verleden.

Pagina: 1 ... 26 ... 178 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Deze topic is bedoeld voor discussie over de handel en koersverloop van cryptocurrencies. Aangezien er nu een speciaal forum is voor cryptocurrencies kunnen voor specifieke vragen gewoon topics worden geopend (met in ogenschouw nemende de algemene regels voor het openen van topics - vragen die niet topicwaardig zijn zouden hier uberaupt niet gesteld moeten worden)

Discussies en ontwikkelingen aangaande MtGox gaarne bespreken in Mt.Gox - Huidige status en ontwikkelingen

Referral codes zijn niet toegestaan en worden onherroepelijk verwijderd conform Het algemeen beleid