Cryptocurrency - handel en koers Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 24 ... 178 Laatste
Acties:
  • 538.754 views

Verwijderd

Magicw00b schreef op zaterdag 07 december 2013 @ 16:20:
Als ik zo Fiatleak bekijk zijn die chinezen toch weer behoorlijk aan het kopen..
Gaaf om te zien, bedankt voor die link: http://fiatleak.com/
Geweldig om te zien wat tegenwoordig mogelijk is met je internetverbinding om actuele koersen te zien:
http://bitcoinwisdom.com/ zeker op 1 minuut zie je de show goed. 8)
Ik vind het leuk, maar vaak ook zeer vervelend.

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 07-12-2013 16:47 ]

Verwijderd

Lastige keuze...Kopen of wachten... :9

• Ethirty
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 22:20

Ethirty

Who...me?

Topicstarter
Hehe, na 8! dagen éindelijk reactie van Kraken support. Dus toch tier 2 overschreiding :( :X
Zo maar snel tier 3 gaan aanvragen dan.

Wel nette reactie, geen standaard verhaal. Ze hebben in 3 weken 4x zoveel users en de support tickets zijn bijna even hard gestegen. Wat ik ook al door had, aangezien mijn 2e ticketnr een paar dagen later al >2000 hoger was dan het eerste.

#team_UTC+1

An investment in knowledge always pays the best interest - Benjamin Franklin
You can call me McOverloper  Mini '12 i7/16/256  Air '13 i5/8/256  iPad mini 5 64GB  iPhone SE 128GB

• gise
  • Registratie: Juni 2007
  • Niet online
ik las pas hier dat er ook maar iets van 9 mensen werken?

• pposthoorn
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 04-11 13:04

pposthoorn

Constructeur

Ethirty schreef op zaterdag 07 december 2013 @ 16:52:
Hehe, na 8! dagen éindelijk reactie van Kraken support. Dus toch tier 2 overschreiding :( :X

Wel nette reactie, geen standaard verhaal. Ze hebben in 3 weken 4x zoveel users en de support tickets zijn bijna even hard gestegen. Wat ik ook al door had, aangezien mijn 2e ticketnr een paar dagen later al >2000 hoger was dan het eerste.
Toen ik zag da de limiet niet zo hoog was bij tier 2 gelijk tier 3 aangevraagd vorige week, die staat nog steeds op processing. Vandaag wel antwoord op mijn support ticket (wat al opgelost was ondertussen):
Hi,

I'm sorry it has taken us so long to respond to your issue, but our user base has grown over 4x in less than 3 weeks. The extremely high volume of new accounts has completely overwhelmed our support staff. We're hiring and training more support staff and trying to answer tickets as soon as we possibly can, but long delays have been unavoidable unfortunately.

It looks like the issue is resolved, but let me know if there's anything left to be addressed.

Best,

Oscar
Kraken Support
Ziet er toch wel redelijk standaard uit hoor :9

Verwijderd

Ethirty schreef op zaterdag 07 december 2013 @ 16:52:

Succes! :P
Hello,

We apologize for the long wait for your Verification review.
Right now, Verification can take up to 7 business days regardless of tier. We are currently experiencing a very heavy volume of new accounts and we are working diligently to verify everyone as quickly as possible. We greatly appreciate your patience.

Verification times can vary a lot from person to person. There may not be any problem with your application, but it probably requires manual review. If we need anything further from you, we will contact you.

You can check your Verification status under Account > Get Verified.

We wish we could to reply to each verification support request individually, but at this time our support ticket volume is very high. We have automated this response with all the information we could think of to help you.

• Martijn19
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 28-07 12:47
Al die mensen die vragen sturen waarom hun verificatie zo lang duurt dat helpt natuurlijk ook niet echt.

Jesse Powell, de CEO van Kraken heeft zelf aangegeven dat ze moeite hebben met het vinden van geschikt personeel. Plus ze moeten het nieuwe personeel dat ze vinden ook nog eens trainen, dat in combinatie met een enorme (kennelijk onverwachte) groei zorgt er voor dat nieuwe leden hier nadelen van ondervinden.

Verwijderd

m19 schreef op zaterdag 07 december 2013 @ 17:00:
Al die mensen die vragen sturen waarom hun verificatie zo lang duurt dat helpt natuurlijk ook niet echt.

Jesse Powell, de CEO van Kraken heeft zelf aangegeven dat ze moeite hebben met het vinden van geschikt personeel. Plus ze moeten het nieuwe personeel dat ze vinden ook nog eens trainen, dat in combinatie met een enorme (kennelijk onverwachte) groei zorgt er voor dat nieuwe leden hier nadelen van ondervinden.
Dan moeten ze dit stukje aanpassen bij Tier 3.
Verification may take up to 48 hours. Please add support@kraken.com to your contacts to ensure you receive any followup requests.

• Ethirty

Ethirty

Who...me?

Topicstarter
pposthoorn schreef op zaterdag 07 december 2013 @ 16:55:
[...]

Toen ik zag da de limiet niet zo hoog was bij tier 2 gelijk tier 3 aangevraagd vorige week, die staat nog steeds op processing. Vandaag wel antwoord op mijn support ticket (wat al opgelost was ondertussen):

[...]

Ziet er toch wel redelijk standaard uit hoor :9
Ook Oscar :o
Ze kunnen beter een auto-reply bot inzetten :')

#team_UTC+1

You can call me McOverloper  Mini '12 i7/16/256  Air '13 i5/8/256  iPad mini 5 64GB  iPhone SE 128GB

• gise
  • Niet online
misschien is oscar de naam van de bot, haha

• Martijn19
Verwijderd schreef op zaterdag 07 december 2013 @ 17:02:
[...]

Dan moeten ze dit stukje aanpassen bij Tier 3.

[...]
Das inderdaad minder netjes, ben ik met je eens. Ik heb het geluk dat ik nog bij de vroege leden hoor en dat ik binnen een paar uur kon beginnen.

• MrAcid
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Daar gaan we weer... Bizar hoe volatiel het is de afgelopen dagen. Vooral als je kijkt hoe dat met reguliere valutahandel gaat. Daar is een paar punten achter de komma vaak al een hele verschuiving. :+

Verwijderd

Ben benieuwd of ie weer onder de € 500,- komt. :9

• Ethirty

Ethirty

Who...me?

Topicstarter
m19 schreef op zaterdag 07 december 2013 @ 17:00:

Voor het antwoorden van standaard mailtjes kan je ook gewoon ongeschoold personeel inzetten, dus dat is onzin. Helemaal geen communicatie is slechtere publiciteit dan een mailtje sturen dat er aan gewerkt wordt, maar er lange wachttijden zijn. Ook een aangepaste tekst op de website zou al een hoop paniek schelen.

Hoeveel dubbele tickets worden er wel niet aangemaakt omdat mensen hélemaal niks horen en in paniek raken? Mijn deposit ging kennelijk over de $2000 grens heen op het moment van overboeken, en ik ben nog maar een kleine vis ;)

Edit: Nice! Tier 3 is al verified :o
3 werf hoezee voor Kraken support. Ze werken netjes van achter naar voren :)
Dat mijn muntjes nu maar snel weer verhandelbaar zijn.

[ Voor 7% gewijzigd door Ethirty op 07-12-2013 17:27 ]

#team_UTC+1

• FaceDown
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-09 15:40

FaceDown

Storende factor.

Eigenlijk wel goed voor de bitcoin, zo'n opruimactie. Alle paniekzaaiers en mensen met zwakke knieën worden van de markt verdreven, wat positief is voor de stabiliteit van de munt.
Verder is er aan het fundament van de bitcoin en het netwerk niets veranderd, dus ik ga er vanuit dat de koers zich binnen niet al te lange tijd gewoon weer gaat herstellen.

Groetjes, FaceDown.

• LxgOne
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 16-01 21:24
Op Kraken is er op 30€ bij LTC een serieus muurtje gebouwd!

30.00000 2,334.452

• Ethirty

Ethirty

Who...me?

Topicstarter
Ik denk dat iedereen die goedkoop heeft ingekocht langzaam na begint te denken om toch maar te gaan cashen. Litecoin laat de laatste dagen nou niet echt een opwaartse beweging meer zien.

#team_UTC+1

Verwijderd

Ethirty schreef op zaterdag 07 december 2013 @ 17:37:
Ik denk dat iedereen die goedkoop heeft ingekocht langzaam na begint te denken om toch maar te gaan cashen. Litecoin laat de laatste dagen nou niet echt een opwaartse beweging meer zien.
Is ook niet vreemd met de feestdagen voor de deur.

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 04-11 14:49
Ethirty schreef op zaterdag 07 december 2013 @ 17:37:
Gezien Litecoin speculatief meelift met ontwikkelingen in Bitcoin-land, zullen de klappen die de BTC-koers nu krijgt minstens net zo hard aankomen bij Litecoin. Wellicht niet direct, maar het is zeer onwaarschijnlijk dat de Litecoin-rally van de afgelopen 2 weken het overleeft.

|| Vierkant voor Wiskunde ||

• MSI2
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 26-10 01:27
Hier worden echt aanzienlijke hoeveelheden geld witgewassen.

• Amelandbor
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 22:07
Zo de eerste ervaring met stop loss is gelijk een slechte, koers stond rond de 510 waar de stop loss op ingesteld was, verkoopt ie m voor 436 :S. Na wat meer lezen denk ik dat ik voortaan een stop loss limit moet instellen?

• MSI2
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 26-10 01:27
Als je goed kijk zie je hoe het verhaal in zijn werk gaat. Op gox wordt een massale Sell-Wall gelegd. Op dit punt heeft de reuzeverkoper de tijd om eens flink wat orders op andere beurzen in te leggen onder de marktprijs.

Vervolgens dumpt hij massaal zijn bitcoins op gox ---> gevolg: alles gaat down.

De kooporders welke hij eerder heeft ingelegd gaan allemaal af. Hij koopt alles op lagere prijzen. Weer Sell-order om het vast te zetten.

Hij legt zijn verkooporders van de goedkoop ingekochte zooi op andere beurzen in op hogere niveaus.

Vervolgens koopt hij alles terug op gox omhoog, inclusief zijn eigen gigantische order. Alles gaat mee omhoog.

Hij verkoopt al zijn goedkoop ingekochte zooi tegen hogere prijzen. Klaar. Door alleen gox te manipuleren (dat kost 'm beetje geld) maakt hij winst op alle fronten.

Mijn tip: Kijk naar de grote sell-wall die wordt ingelegd. Leg een order aanzienlijk lager in. Die gaat af. Wacht, hij zal terug naar zijn oude niveau gaan.

• Rannasha
Amelandbor schreef op zaterdag 07 december 2013 @ 17:45:
Zo de eerste ervaring met stop loss is gelijk een slechte, koers stond rond de 510 waar de stop loss op ingesteld was, verkoopt ie m voor 436 :S. Na wat meer lezen denk ik dat ik voortaan een stop loss limit moet instellen?
Met een reguliere stop loss order, wordt de verkoop-order als market order geplaatst. Als de koers snel onderuit gaat, kun je een stuk lagere prijs krijgen. Met een stop-loss-limit zal dat niet gebeuren, maar dan wordt je order niet gevuld.

Het probleem zit em in het lage volume van Kraken. Als er in een keer 10-20 coins gedumped worden, wat eigenlijk niet veel is gezien de globale volumes, kan de prijs meteen flink omlaag schieten.

• Ethirty

Ethirty

Who...me?

Topicstarter
Amelandbor schreef op zaterdag 07 december 2013 @ 17:45:
Yep, gewoon stop loss verkoopt tegen de marktprijs van dat moment op het moment dat hij getriggered wordt. Iemand heeft dus zojuist een meevallertje gehad van €80

#team_UTC+1

• Amelandbor
Nou ja gelukkig was het in mijn geval maar 8 euro :P. Mooi met zulke bedragen een beetje wegwijs worden.

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 16:44
Waarom ben je aan het traden als je geen idee hebt waar je mee bezig bent?

• OptiBenz1
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 20-01-2023
http://www.altcoinweb.com/countdown/
Allemaal voten voor LTC/BTC kan ook via hier.
https://docs.google.com/f...-bdF3PGPBKkNcgTs/viewform
Of via zijn twitter

• Amelandbor
Avalaxy schreef op zaterdag 07 december 2013 @ 18:07:
Waarom ben je aan het traden als je geen idee hebt waar je mee bezig bent?
Omdat het leuk is om te doen en al doende leert men.

• Ethirty

Ethirty

Who...me?

Topicstarter
Amelandbor schreef op zaterdag 07 december 2013 @ 18:09:
[...]

Omdat het leuk is om te doen en al doende leert men.
Je ziet je verkoop ook duidelijk in de grafiek op bitcoinwisdom terug :P

#team_UTC+1

• speedyjules07
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-02 01:45
Is het in deze barre tijden wel zo verstandig om te gaan pumpen en dumpen? :D

BF3/4: BlackNinjaKapow PSN: SirDexterMorgan

• Amelandbor
Ethirty schreef op zaterdag 07 december 2013 @ 18:26:
[...]

Je ziet je verkoop ook duidelijk in de grafiek op bitcoinwisdom terug :P
Er waren er ook meer die het zo ingesteld hadden blijkbaar.

• Ethirty

Ethirty

Who...me?

Topicstarter
Dan was die dunne lijn wel een dikke geweest (als ik het inmiddels goed begrijp)

#team_UTC+1

• Amelandbor
Ethirty schreef op zaterdag 07 december 2013 @ 18:31:
Dan was die dunne lijn wel een dikke geweest (als ik het inmiddels goed begrijp)
Nou ik zag op kraken meerdere voor hetzelfde bedrag verkocht worden. Waren alleen allemaal rond de 0,1 BTC.

Verwijderd

Ik heb een WDC overboeking gedaan vanuit mijn PC-wallet naar Cryptsy. Ik heb inmiddels 300 confirmations in de applicatie, maar ze staan nog steeds niet op Cryptsy. Ja, ik weet 100% zeker dat het het juiste "rekeningnummer" is.

Wat nu? :{

• Rannasha
Verwijderd schreef op zaterdag 07 december 2013 @ 18:53:
Ik heb een WDC overboeking gedaan vanuit mijn PC-wallet naar Cryptsy. Ik heb inmiddels 300 confirmations in de applicatie, maar ze staan nog steeds niet op Cryptsy. Ja, ik weet 100% zeker dat het het juiste "rekeningnummer" is.

Wat nu? :{
Support van Cryptsy een poke geven. Ze hebben de laatste tijd wat meer problemen gehad, mede dankzij de sterk toegenomen gebruikersaantallen.

Verwijderd

Rannasha schreef op zaterdag 07 december 2013 @ 18:56:
[...]

Support van Cryptsy een poke geven. Ze hebben de laatste tijd wat meer problemen gehad, mede dankzij de sterk toegenomen gebruikersaantallen.
Ga ik doen. Echt hoerig kut, want de WDC naar BTC stond nu het hoogst in ruim vijf dagen tijd. :X

• OptiBenz1
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 20-01-2023
speedyjules07 schreef op zaterdag 07 december 2013 @ 18:27:
[...]

Is het in deze barre tijden wel zo verstandig om te gaan pumpen en dumpen? :D
Waarom niet misschien zijn ze zelfs wel aan t pumpen en dumpen.
Laat wel zien waarom de koers nu zo raar is.

• MrAcid
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Ethirty schreef op zaterdag 07 december 2013 @ 18:31:
Dit klopt niet helemaal (of ik begrijp jou verkeerd).

http://www.babypips.com/s...japanese-candlestick.html

De dunne lijn onder/boven de body geeft de uiterste waarden aan die in dat timeframe is bereikt.

• Bonez0r
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 09-01 12:43
MSI2 schreef op zaterdag 07 december 2013 @ 17:47:
Als je goed kijk zie je hoe het verhaal in zijn werk gaat. Op gox wordt een massale Sell-Wall gelegd. Op dit punt heeft de reuzeverkoper de tijd om eens flink wat orders op andere beurzen in te leggen onder de marktprijs.

[...]

Mijn tip: Kijk naar de grote sell-wall die wordt ingelegd. Leg een order aanzienlijk lager in. Die gaat af. Wacht, hij zal terug naar zijn oude niveau gaan.
En wat is een sell-wall en waar zie je dat?

There go the goddamn brownies.

• Martijn19
Bonez0r schreef op zaterdag 07 december 2013 @ 19:47:
[...]

En wat is een sell-wall en waar zie je dat?
In het order book van de verschillende exchanges kan je de openstaande sell orders zien. Als er op een bepaalde prijs veel aangeboden word noem je dat een sell wall. Als ik op Kraken nu 1000 coins op 600 euro zou zetten dan betekend het dat er eerst 600.000 euro uitgegeven moet worden voordat de prijs voorbij de 600 kan komen.

• boekel
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-06 23:31

boekel

Dusss...

Er is straks weer een Pump&Dump op BTC-E, tegen currency: BTC

Niet meedoen qua kopen als je winst wilt, maar mocht je de coin die gepompt gaat worden daar hebben, kun je misschien wat winst pakken (dus eventuele sell-orders weghalen of hoger inzetten)

http://www.boekel.nu

Verwijderd

boekel schreef op zaterdag 07 december 2013 @ 20:15:
Er is straks weer een Pump&Dump op BTC-E, tegen currency: BTC

Niet meedoen qua kopen als je winst wilt, maar mocht je de coin die gepompt gaat worden daar hebben, kun je misschien wat winst pakken (dus eventuele sell-orders weghalen of hoger inzetten)
Betekent dit dus dat de BTC zal dalen in waarde en vervolgens stijgen?

• gise
  • Niet online
andersom

• NovapaX
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 03-11 08:32
Heb wat tips nodig.
Heb nu verschillende bedragen op verschillende koersen ingekocht.
Hoe houden jullie bij wat je wanneer hebt ingekocht en weer verkocht en hoeveel winst je daaruit hebt gepakt.
Wil eigenlijk uitgaan van het principe dat ik niet lager verkoop dan dat ik ze ingekocht heb....

Screenshot van een voorbeeld spreadsheetje ofzo zou me al op weg helpen...

1740Wp: 12xSF145-S @ Hosola 1600TL [pvoutput]
Sparql TV wiki

• boekel

boekel

Dusss...

http://altcoinweb.com/countdown/

Een aantal mensen koopt van tevoren in op een coin, en zegt tegen een hoop beginners dat ze straks geld kunnen verdienen door mee te doen. Mensen gaan massaal alle verkoop-orders opkopen, zodat de koerst van die munt stijgt. Als de koers genoeg gestegen is beginnen mensen te 'dumpen' waarna de koerst weer instort. De meeste mensen zullen er geld op verliezen...aan de mensen die tevoren de munt al hadden gekocht, de verkoop orders waren o.a. van die mensen..

Een soort scam dus, maar mocht je de betrokken coin al hebben kun je er gebruik van maken (door je verkoop order niet te laag te zetten)

• gise
  • Niet online
ben benieuwd, ga de koers wel in de gaten houden, zou lachen zijn als het een grote flop wordt.

Verwijderd

NovapaX schreef op zaterdag 07 december 2013 @ 20:23:
Heb wat tips nodig.
Heb nu verschillende bedragen op verschillende koersen ingekocht.
Hoe houden jullie bij wat je wanneer hebt ingekocht en weer verkocht en hoeveel winst je daaruit hebt gepakt.
Wil eigenlijk uitgaan van het principe dat ik niet lager verkoop dan dat ik ze ingekocht heb....

Screenshot van een voorbeeld spreadsheetje ofzo zou me al op weg helpen...
Gemiddelde nemen van je inkoop per stuk en dat x aantal dat je hebt.

• BDmartijn
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 01-12-2024
boekel schreef op zaterdag 07 december 2013 @ 20:24:
http://altcoinweb.com/countdown/

Een aantal mensen koopt van tevoren in op een coin, en zegt tegen een hoop beginners dat ze straks geld kunnen verdienen door mee te doen. Mensen gaan massaal alle verkoop-orders opkopen, zodat de koerst van die munt stijgt. Als de koers genoeg gestegen is beginnen mensen te 'dumpen' waarna de koerst weer instort. De meeste mensen zullen er geld op verliezen...aan de mensen die tevoren de munt al hadden gekocht, de verkoop orders waren o.a. van die mensen..

Een soort scam dus, maar mocht je de betrokken coin al hebben kun je er gebruik van maken (door je verkoop order niet te laag te zetten)
Als ik het goed lees willen ze LTC/BTC gaan doen? Dat lijkt me best een pittige om dat er toch aardig wat volume in LTC ook zit?

• boekel

boekel

Dusss...

BDmartijn schreef op zaterdag 07 december 2013 @ 20:30:
[...]

Als ik het goed lees willen ze LTC/BTC gaan doen? Dat lijkt me best een pittige om dat er toch aardig wat volume in LTC ook zit?
Ik weet niet waar je dat leest, maar dat lijkt me erg sterk inderdaad ;)

Het zal waarschijnlijk een munt zijn die een niet te hoog volume heeft.

• BDmartijn
boekel schreef op zaterdag 07 december 2013 @ 20:32:
[...]

Ik weet niet waar je dat leest, maar dat lijkt me erg sterk inderdaad ;)

Het zal waarschijnlijk een munt zijn die een niet te hoog volume heeft.
Rechts naast de 'chat' . Maar je wil dus zeggen dat men de exhange pas roept om 9 uur en dat je dan pas zou kunnen volgen door een van die flutcoins te kopen?

ALTCOINWEB

Welcome to AltCoinWeb

- Pumps are done on BTC-E or CRIPTSY today

- Make sure you have BTC / LTC ready to go BEFORE pump starts!

- Make sure to join our irc server! @ #crypto

• BAVAROIS
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-08 23:36
Ja ze zeggen: Keep your BTC/LTC ready... ze pakken een dooie altcoin en pumpen die dus...
(ze hebben er natuurlijk zelf eerst een zooi gekocht voor de pump)
Als ik moet gokken gaan ze de NVC pumpen, die is nu al wat gestegen

Een pessimist is een realistische optimist

• gise
  • Niet online
Hier kan je meelezen op IRC: https://kiwiirc.com/client/irc.altcoinweb.com:+6697/#crypto

Ik lees even puur uit intresse, ik geloof er zelf niet zo in maar wil wel zien of het een effect heeft

Idsey is de pump&dump leider en zegt:
idsey: Look at pre-buys, there are none. I have not pre-bought

[ Voor 21% gewijzigd door gise op 07-12-2013 20:37 ]

• boekel

boekel

Dusss...

Het pompen werkt in principe veel beter op cryptsy, maar die site werkt voor geen meter momenteel. Daar heb je een hoop obscure muntjes die je in je eentje zelfs op kan pompen als je wilt..

• gise
  • Niet online
idsey: Yes target will be announced

• Rannasha
gise schreef op zaterdag 07 december 2013 @ 20:35:
Hier kan je meelezen op IRC: https://kiwiirc.com/client/irc.altcoinweb.com:+6697/#crypto

Ik lees even puur uit intresse, ik geloof er zelf niet zo in maar wil wel zien of het een effect heeft

Idsey is de pump&dump leider en zegt:
idsey: Look at pre-buys, there are none. I have not pre-bought
"I have not pre-bought" - natuurlijk niet joh.

Wellicht niet 3 minuten geleden, wat op zou vallen, maar een paar kleinere buys in de afgelopen dagen...

• Joukea
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 29-10 20:28
Coin is TRC on BTC-E Target: 0.00015. Current price: 0.0007. GET PUMPING!!

[ Voor 9% gewijzigd door Joukea op 07-12-2013 21:01 ]

• Struikrover
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 31-10 20:42
Coin is TRC on BTC-E Target: 0.00015. Current price: 0.0007. GET PUMPING!!
Ben benieuwd :P

• gise
  • Niet online
TRC is de coin

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Domme idioten die daaraan meedoen. Je kunt net zo goed meteen je geld overmaken aan die 'pump en dump teams'. Van mij mogen die lui allemaal keihard beroofd worden.

Groetjes, FaceDown.

Verwijderd

FaceDown schreef op zaterdag 07 december 2013 @ 21:03:
[...]

Domme idioten die daaraan meedoen. Je kunt net zo goed meteen je geld overmaken aan die 'pump en dump teams'. Van mij mogen die lui allemaal keihard beroofd worden.
Iemand zet wel flink in. 8)7

price 0.00091
TRC 15410.64109665
BTC 14.02368339

• gise
  • Niet online
lol, dat je dat gaat riskeren

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:49

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Haha er wordt nu al massaal verkocht. Ze zijn tot 93 gekomen, target was 150. Met nog wat nullen en een komma ervoor ;)

[ Voor 53% gewijzigd door .oisyn op 07-12-2013 21:10 ]

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Verwijderd

En een verlies dat sommige mensen daar maken

• BDmartijn
dat ging snel..

• boekel

boekel

Dusss...

Nice, ik had er nog een paar, en van tevoren wat bijgekocht, de helft 'veilig' op 14% winst, en de andere helft op 30% winst (hoogtepunt) kunnen verkopen :p

TRC/BTC sell 70 TRC 0.00092 BTC 0.0644 BTC 08.12.13 00:02
TRC/BTC sell 69 TRC 0.00081 BTC 0.05638879 BTC 08.12.13 00:00

TRC/BTC buy 92 TRC 0.00071 BTC 0.06538915 BTC 07.12.13 23:09

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Ik dacht dat er misschien nog wel een terugslag zou zijn van die verkopen waardoor hij ver onder de originele koers zou vallen (waardoor je evt zou kunnen profiteren van die lui), maar dat viel uiteindelijk ook wel mee.

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

• Falch
  • Laatst online: 22:44
Wat een gerommel in de marge zeg.

• Dennahz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03-11 20:42

Dennahz

Life feels like hell should.

Nee, er wordt van te voren niet ingekocht. De coin wordt ook pas vlak van te voren bepaald.
De pumps van altcoinweb en Idsey zijn te vertrouwen :)

[ Voor 23% gewijzigd door Dennahz op 07-12-2013 21:25 ]

Twitter

• gise
  • Niet online
.oisyn schreef op zaterdag 07 december 2013 @ 21:16:
Ik dacht dat er misschien nog wel een terugslag zou zijn van die verkopen waardoor hij ver onder de originele koers zou vallen (waardoor je evt zou kunnen profiteren van die lui), maar dat viel uiteindelijk ook wel mee.
Is zelfs iets omhoog gegaan.. 0.00073 tegenover 0.00070 aan het begin van de pump.
Zeker mensen die in de trollbox lezen en denken dat er nu nog wat te halen valt

• ferry9
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 08-12-2024
Als je verlies heb gemaakt ben je gewoon te greedy geweest. Als je hieraan begint weet je dat dat kan gebeuren. Dus dan moet je ook niet zeuren.

• Dennahz

Dennahz

Better luck next time :)
Voor de volgende keer: hou zeker de counter in de gaten @http://www.altcoinweb.com/countdown/.

Twitter

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

gise schreef op zaterdag 07 december 2013 @ 21:27:
[...]

Is zelfs iets omhoog gegaan.. 0.00073 tegenover 0.00070 aan het begin van de pump.
Zeker mensen die in de trollbox lezen en denken dat er nu nog wat te halen valt
Klopt, maar hij is ook door .00066 heen gegaan.

• Pantera88
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 21:40
Ah, dat geeft goede hoop. Nu India er bij en dan wordt het echt interessant :)

• NovapaX
De koers is lekker rustig nu... heb ik even lekker de tijd gehad om alle aankopen (via bitonic) en transacties eens in een spreadsheet te zetten.
Als ik nu al m'n BTCs kan verkopen op 599 en m'n litecoins op 25.7 sta ik all-time quite.

Ik moest eerst maar eens een overzicht maken, zeker als ik straks ook nog op bitstamp wat wil gaan doen...

Sparql TV wiki

• snoekds20
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 22:23
tis wel erg stil nu

• NovapaX
Zo... ik koop nog wat Litecoins (onderbuikgevoel) en ga lekker pitten!

Sparql TV wiki

• Dennahz

Dennahz

Als ik jullie nog een tip mag geven: ZET staat momenteel vrij laag :) Kopen en houden voor langere termijn.
Dat doe ik tenminste :)

Twitter

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Dennahz schreef op zaterdag 07 december 2013 @ 22:15:
Als ik jullie nog een tip mag geven: ZET staat momenteel vrij laag :) Kopen en houden voor langere termijn.
Als we willen gokken, gaan we wel naar het casino.

Groetjes, FaceDown.

• wetsteyn
  • Laatst online: 21-03 10:11
FaceDown schreef op zaterdag 07 december 2013 @ 22:39:
[...]

Als we willen gokken, gaan we wel naar het casino.
En dit is ook een soort casino? dacht je dat aandelen niet puur geluk is?:P

8*250wp Garage 12*290wp Zolder

• NeonovA
  • Registratie: Maart 2010
  • Nu online
Iemand hier een link naar een goede worldcoin pool? Wil eigenlijk wel beginnen om deze coin te gaan minen.

• wetsteyn
NeonovA schreef op zaterdag 07 december 2013 @ 22:45:
Iemand hier een link naar een goede worldcoin pool? Wil eigenlijk wel beginnen om deze coin te gaan minen.
Vroeger was dat worldcoinpool.com, zit nu zelf bij wdc.theblockfactory, wel hogere fee maar superstabiel

• rickiii
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-10 12:56
Interessante observatie

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/7RA10sV.png

Zie: http://imgur.com/4Biodqr
Grafiek komt van http://blockchained.com (onderaan) en gebruikt alleen Mt.Gox data

Hoe interpreteren jullie dit?
Zonder manipulatie te roepen ;)

Ik denk altijd heel goed na voordat ik iets stoms zeg

• wetsteyn
rickiii schreef op zaterdag 07 december 2013 @ 22:49:
Interessante observatie

[afbeelding]

Grafiek komt van http://blockchained.com (onderaan) en gebruikt alleen Mt.Gox data

Rollercoaster effect? Omhoog winst, naar beneden verlies (kleine spelers) grote kopen in gaat weer omhoog en winst etc etc etc etc :).

• Rannasha
rickiii schreef op zaterdag 07 december 2013 @ 22:49:
Interessante observatie

[afbeelding]

Manipulatie!

Zonder gekkigheid: MtGox wordt steeds minder gebruikt. Je coins verkopen op Gox is eigenlijk alleen een goed idee als je ze direct weer terug wil kopen. Er zit dus veel fiat (GoxBux) op Gox dat niet makkelijk weggehaald kan worden, behalve door coins te kopen en die elders te verkopen.

Een dergelijke grafiek voor de grote exchanges bij elkaar zou veel interessanter zijn.

• rickiii
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-10 12:56
Rannasha schreef op zaterdag 07 december 2013 @ 22:52:
[...]
Een dergelijke grafiek voor de grote exchanges bij elkaar zou veel interessanter zijn.
Huidige situatie van meerdere exchanges
http://i.imgur.com/x8FjAZW.png

BTCChina - verschil met gisteren
http://i.imgur.com/zagOdJg.png

Ik denk altijd heel goed na voordat ik iets stoms zeg

• Amelandbor
Cryptsy is ook helemaal de weg kwijt. Heb DGC gekocht en die na een paar uur eindelijk gekregen, maar heb nog steeds de BTC :|

• Luuk
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Amelandbor schreef op zaterdag 07 december 2013 @ 22:55:
Cryptsy is ook helemaal de weg kwijt. Heb DGC gekocht en die na een paar uur eindelijk gekregen, maar heb nog steeds de BTC :|
snel opnieuw uitgeven! :P

• Amelandbor
Tja daar is het ook fout gegaan denk ik, er gebeurde niks dus heb ze nog een keer uitgegegeven en volgens mij nog een keer gecanceld.

Ook mis ik nog allemaal deposits van vandaag.

• BAVAROIS
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-08 23:36
NeonovA schreef op zaterdag 07 december 2013 @ 22:45:
WDC herstelt snel en heb het gevoel dat deze coin nog wel eens flink kan gaan groeien. heb er 300 gekocht... ben benieuwd de komende weken.

Een pessimist is een realistische optimist

Verwijderd

rickiii schreef op zaterdag 07 december 2013 @ 22:55:
[...]

Huidige situatie van meerdere exchanges
http://i.imgur.com/x8FjAZW.png

BTCChina - verschil met gisteren
http://i.imgur.com/zagOdJg.png
Waar vind ik de website waar die screenshots zijn gemaakt?

Ik had hem laatst, maar ik kan hem nu niet meer vinden.

• wetsteyn
Amelandbor schreef op zaterdag 07 december 2013 @ 23:11:
Tja daar is het ook fout gegaan denk ik, er gebeurde niks dus heb ze nog een keer uitgegegeven en volgens mij nog een keer gecanceld.

Ook mis ik nog allemaal deposits van vandaag.
Grote storing al bijna 48 uur, las net dat mensen al aangifte gedaan hadden in amerika :P.

https://bitcointalk.org/index.php?topic=361514.new#new

Hoe gek zijn ze :).

[ Voor 13% gewijzigd door wetsteyn op 07-12-2013 23:22 ]

Verwijderd

Dennahz schreef op zaterdag 07 december 2013 @ 22:15:
Sta nog op het punt om er meer van te kopen. Tenminste, als Cryptsy mijn BTC terug tovert. Hebben mijn BTC in rook laten opgaan tijdens een buy...Maar die buy ging ook niet door. :X

• Rannasha
Verwijderd schreef op zaterdag 07 december 2013 @ 23:18:
[...]

Waar vind ik de website waar die screenshots zijn gemaakt?

Ik had hem laatst, maar ik kan hem nu niet meer vinden.
BTCCharts.com - hele handige site om de bewegingen op meerdere exchanges in de gaten te houden. Je kunt de grafieken grotendeels naar eigen smaak aanpassen.

• Falch
  • Laatst online: 22:44
Rannasha schreef op zaterdag 07 december 2013 @ 23:25:
[...]

BTCCharts.com - hele handige site om de bewegingen op meerdere exchanges in de gaten te houden. Je kunt de grafieken grotendeels naar eigen smaak aanpassen.
Ook ergens een handleiding ter interpretatie? 8)7

• superpolm
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 19-10 22:56
BAVAROIS schreef op zaterdag 07 december 2013 @ 23:17:
[...]

WDC herstelt snel en heb het gevoel dat deze coin nog wel eens flink kan gaan groeien. heb er 300 gekocht... ben benieuwd de komende weken.
WDC komt morgen (dus vandaag in China) op btc38.com.
https://www.facebook.com/...ion/posts/168261206716922
https://www.dropbox.com/s/w7o9enjavvn3ilm/wdconbtc38.jpg
Dat ding gaat na het weekend ontploffen ben ik bang.

[ Voor 5% gewijzigd door superpolm op 07-12-2013 23:35 ]

• two
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 23:17

two

waar kopen jullie WDC?

Signature

• Dennahz

Dennahz

Cryptsy.

Twitter

• mat.hi.as
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 02:59
cryptsy. Dat ga ik nu ook maar doen :D

• wetsteyn
Voorlopig nergens nu deze storing op Cryptsy er is :P

Pagina: 1 ... 24 ... 178 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Deze topic is bedoeld voor discussie over de handel en koersverloop van cryptocurrencies. Aangezien er nu een speciaal forum is voor cryptocurrencies kunnen voor specifieke vragen gewoon topics worden geopend (met in ogenschouw nemende de algemene regels voor het openen van topics - vragen die niet topicwaardig zijn zouden hier uberaupt niet gesteld moeten worden)

Discussies en ontwikkelingen aangaande MtGox gaarne bespreken in Mt.Gox - Huidige status en ontwikkelingen

Referral codes zijn niet toegestaan en worden onherroepelijk verwijderd conform Het algemeen beleid