Cryptocurrency - handel en koers Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 23 ... 178 Laatste
Acties:
  • 538.754 views

• fuqua
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 14:40
ik vraag me af of het verstandig is om mijn ltc om te ruilen naar btc op kraken ?

• worldfastest
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 20-08 15:25
vannacht een paar honderd euo verdampt (voornamelijk LTC). Handel alleen maar met mijn winst de laatste tijd. Mijn orginele inleg al een tijdje terug terug geboekt naar mijn bank account.

Blijft jammer dat het weg is gelukkig alleen maar minder winst en geen verlies. Ga er wel vanuit dat het weer gaat stijgen...

You only live once, so enjoy the ride.

• NovapaX
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 03-11 08:32
Zo... als de patronen zich inderdaad doorzetten gaan we naar de 450 zo lijkt het... en dan weer een sell waardoor hij ruim onder de 400 zakt...
gaat hard zo..

1740Wp: 12xSF145-S @ Hosola 1600TL [pvoutput]
Sparql TV wiki

• jostefa
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 11:34
Het is toch niet weg, het is alleen minder waard..

• Cliffie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 03-11 15:37

Cliffie

Trompetslet

worldfastest schreef op zaterdag 07 december 2013 @ 11:39:
vannacht een paar honderd euo verdampt (voornamelijk LTC). Handel alleen maar met mijn winst de laatste tijd. Mijn orginele inleg al een tijdje terug terug geboekt naar mijn bank account.

Blijft jammer dat het weg is gelukkig alleen maar minder winst en geen verlies. Ga er wel vanuit dat het weer gaat stijgen...
Dat wilde ik ook doen, winst maken en dan de inleg terugsluizen. Helaas ;)

17x DMEGC DM300-M156-60BK @ Enphase | 3300Wp Oost & 1800Wp West (Gouda)

• MSI2
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 26-10 01:27
ik denk dat dit trouwens best een goede zaak is. Er zijn veel mensen die zeiden: nu staat hij mij te hoog en bleven aan de kant staan. Nieuwe kapitaal stapt ook in op dit soort momenten en dat heb je juist nodig. Oud kapitaal stroomt ook uit, maar dat gebeurt toch in veel mindere mate, verlies nemen is eenmaal niet mens sterkste punt ;)

• Martijn19
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 28-07 12:47
Aan alleen speculanten heb je toch niets, die zijn massaal aan het dumpen. Alleen maar goed voor Bitcoin :)

• NovapaX
Net een kleine sell order op 568 ingevuld bij mij... best leuk die mensen die een market order plaatsen op het juiste moment.

Sparql TV wiki

• Amelandbor
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 22:07
Lijkt alweer op te krabbelen, net maar even 0,1 gekocht. Of wil ik zien dat die opkrabbelt ;)

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13:54

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

@m19: Ja maar niet voor mijn portemonnee :'(. Gisteren nog 6 btc gekocht @ 750. Goed, langetermijninvestering met bedrijfsgeld, maar toch zuur dat een substantieel deel daarvan in zeer korte tijd is verdampt. Had liever een dagje gewacht en kunnen profiteren van de lage koers ;)

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

• NovapaX
Best nog kans dat hij zo weer even keihard onderuit gaat natuurlijk!

Sparql TV wiki

• MrAcid
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Op Kraken gaat hij momenteel veel te hard omhoog in elk geval. Daar zitten mensen niet op te letten met market orders volgens mij.

• BDmartijn
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 01-12-2024
Schiet nu even lekker om hoog, 600 al weer?

• FaceDown
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-09 15:40

FaceDown

Storende factor.

Cliffie schreef op zaterdag 07 december 2013 @ 11:33:
[...]

Ergens houdt dit wel op. De investeerders lopen een keer weg lijkt me, anders waren er niet zoveel flops geweest in de afgelopen 15 jaar. Worldonline, etc.
Apple, Microsoft? ;)

Groetjes, FaceDown.

• HaTe
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 07:21

HaTe

haat niet

MrAcid schreef op zaterdag 07 december 2013 @ 12:01:
Op Kraken gaat hij momenteel veel te hard omhoog in elk geval. Daar zitten mensen niet op te letten met market orders volgens mij.
(Hoe) kan je dan adh van market orders voorspellen wat er gaat gebeuren? Hoe werkt een "wall" bijvoorbeeld wat ik ook wel eens voorbij heb zien komen?

WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs

• Martijn19
.oisyn schreef op zaterdag 07 december 2013 @ 11:58:
@m19: Ja maar niet voor mijn portemonnee :'(. Gisteren nog 6 btc gekocht @ 750. Goed, langetermijninvestering met bedrijfsgeld, maar toch zuur dat een substantieel deel daarvan in zeer korte tijd is verdampt. Had liever een dagje gewacht en kunnen profiteren van de lage koers ;)
Ik heb gisteren net toen de daling begon alles op Kraken verkocht, op de een of andere manier voelde ik het aankomen. Ik maak nu de gok door te denken dat het nog niet over is en dat ik morgen nog goedkoper kan inkopen, anders heb ik de boot gemist deze reis :(

• Stefanhvt
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 16-04-2023
MrAcid schreef op zaterdag 07 december 2013 @ 12:01:
Kijk naar de fundamental analysis. De support groeit. Extreem. Een implosie krijgen we zeker. Maar hij kan even goed door stijgen.

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

.oisyn schreef op zaterdag 07 december 2013 @ 11:58:
Achteraf is het altijd makkelijk praten. Nog beter had je die 6x750 een jaar geleden geinvesteerd. Had je nu kunnen stoppen met werken ;)
Als je voor de lange termijn erin zit, is die dagkoers helemaal niet belangrijk. Dan maakt het niks uit of je voor 600 of 700 instapt. Je gaat namelijk uit van een lange termijn groei van de BTC. En bij een lange termijn groei is de kans zeer groot dat de fluctuaties zoals we die nu zien zullen afnemen.

Groetjes, FaceDown.

• rickiii
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-10 12:56
Zijn hier nog mensen die aan short-selling doen op Bitfinex?

http://cryptorally.livejournal.com/4751.html

Ik denk altijd heel goed na voordat ik iets stoms zeg

• Stefanhvt
Ja. Ik. Heb die guide met veel plezier gevolgd.

• MrAcid
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
HaTe schreef op zaterdag 07 december 2013 @ 12:03:
[...]

(Hoe) kan je dan adh van market orders voorspellen wat er gaat gebeuren? Hoe werkt een "wall" bijvoorbeeld wat ik ook wel eens voorbij heb zien komen?
Ik bedoel dat er mensen een market order plaatsen zonder naar het order book te kijken. Als er een paar hele kleine SELL orders staan en dan een heel stuk verder een grote dan schiet de prijs dwars door die kleine SELL orders heen en betaal je mogelijk veel meer dan je verwacht had. Gebeurt vrij makkelijk Kraken vanwege het dunne order book.

• Virtual Reality
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 22:06
Ik ben in ieder geval maar geswitched van LTC naar BTC op Kraken. Daar beweegt de LTC nauwelijks mee omhoog, alleen omlaag lijkt het wel. Toch een te klein volume op dit moment.

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Koersen zien er goed uit. Het is dat ik geen cash heb nu, anders zou ik het in LTC duwen, of BTC natuurlijk. Mooi koopmoment!

Groetjes, FaceDown.

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Schrammy89 schreef op zaterdag 07 december 2013 @ 12:16:
Ik ben in ieder geval maar geswitched van LTC naar BTC op Kraken. Daar beweegt de LTC nauwelijks mee omhoog, alleen omlaag lijkt het wel. Toch een te klein volume op dit moment.
Geduld.. soms reageert de koers erg traag maar trekt zich altijd weer gelijk aan MtGox. Je kan hier zelfs prima je voordeel mee doen, want door het trage reageren weet je eigenlijk al wat de koers gaat doen. Heb hier al een aantal keer flink van kunnen profiteren. :)

Overigens zie je nu dat China $30 boven MtGox staat. Geeft aan dat Gox nog flink ruimte omhoog heeft nu. De laatste tijd stond Gox juist boven China. En dat terwijl China nu juist de aanjager van het slechte nieuws was.

[ Voor 16% gewijzigd door FaceDown op 07-12-2013 12:20 ]

Groetjes, FaceDown.

• Fastclaimer
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 14:11
Inderdaad het is dat ik mijn geld gister allemaal heb omgezet in LTC en NMC anders had ik nu ingekocht.

• NovapaX
mwa... zo'n piek hebben we vannacht ook al twee keer gehad voordat hij nog verder zakte.
Hoop het niet natuurlijk, maar hij kan gewoon nog verder omlaag hoor.

Sparql TV wiki

• Stefanhvt
FaceDown schreef op zaterdag 07 december 2013 @ 12:17:
Koersen zien er goed uit. Het is dat ik geen cash heb nu, anders zou ik het in LTC duwen, of BTC natuurlijk. Mooi koopmoment!
Zeker. Maar een grote correctie valt te verwachten. Dit is een quick run up.

• Marselaar
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 02-11 13:06
NovapaX schreef op zaterdag 07 december 2013 @ 12:19:
mwa... zo'n piek hebben we vannacht ook al twee keer gehad voordat hij nog verder zakte.
Hoop het niet natuurlijk, maar hij kan gewoon nog verder omlaag hoor.
Een panic buy ;-)

PSN: Marselaar

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Stefanhvt schreef op zaterdag 07 december 2013 @ 12:19:
[...]

Zeker. Maar een grote correctie valt te verwachten. Dit is een quick run up.
Sja alles kan. Volgens mij hebben we de grote correctie echter al gehad en zijn we weer op weg omhoog. :) Tegen de avond staan we weer gewoon >$1000 ;)

Groetjes, FaceDown.

Verwijderd

Waar op kraken kan je zien als je bv van je wallet naar kraken overgeboekt hebt?
Ik twijfel of er nu iets bij is of niet... bij orders lijkt me niet, dit is van kraken zelf
Enig idee waar te zoeken?

• OneTimer
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 03-11 23:08
Verwijderd schreef op zaterdag 07 december 2013 @ 12:27:
Waar op kraken kan je zien als je bv van je wallet naar kraken overgeboekt hebt?
Ik twijfel of er nu iets bij is of niet... bij orders lijkt me niet, dit is van kraken zelf
Enig idee waar te zoeken?
Funding/Deposit.

Quatt | Tado X | Vloerverwarming | 9x 435 Wp Enphase IQ8+ | Marstek Venus E 5,12 kWh v151 | HW P1

Verwijderd

thnx man

• Stefanhvt
FaceDown schreef op zaterdag 07 december 2013 @ 12:24:
[...]

Sja alles kan. Volgens mij hebben we de grote correctie echter al gehad en zijn we weer op weg omhoog. :) Tegen de avond staan we weer gewoon >$1000 ;)
Wellicht is de weg omhoog ingezet. Maar het gaat zeker gepaard met een paar flinke correcties.

• OneTimer
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 03-11 23:08
Ik heb net bitcoins naar kraken gestuurd, nu nog wachten op bevestigingen.
Als ik deze wil verkopen voor euros, moet ik dan gewoon een order plaatsen met de hoeveelheid die ik wil verkopen, en hoeveel ik per bitcoin wil ontvangen? Ik ben tier2 ´zodat ik ze voor euros kan inwisselen, ik heb alleen nog niks getrade.
Van de Trade tutorial word ik niet veel wijzer dan deze makkelijke manier.

Quatt | Tado X | Vloerverwarming | 9x 435 Wp Enphase IQ8+ | Marstek Venus E 5,12 kWh v151 | HW P1

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Stefanhvt schreef op zaterdag 07 december 2013 @ 12:30:
[...]

Wellicht is de weg omhoog ingezet. Maar het gaat zeker gepaard met een paar flinke correcties.
Dat denk ik ook wel. Maar als je je niet gek hebt laten maken door die dump van vannacht / vanmorgen, dan hoef je van die paar mini-correcties ook niet bang te worden ;)

China alweer op $800 :*)

[ Voor 3% gewijzigd door FaceDown op 07-12-2013 12:32 ]

Groetjes, FaceDown.

• Stefanhvt
FaceDown schreef op zaterdag 07 december 2013 @ 12:32:
[...]

Dat denk ik ook wel. Maar als je je niet gek hebt laten maken door die dump van vannacht / vanmorgen, dan hoef je van die paar mini-correcties ook niet bang te worden ;)

China alweer op $800 :*)
Nee inderdaad ;) Ben zelf ook rustig gebleven. En dat wordt beloond.

• NovapaX
Ik zou echt willen dat ik verified was op bitstamp... met deze koersverschillen kun je redelijk risicoloos iets van 8% pakken.

Sparql TV wiki

• MSI2
er zijn nou partijen die zo'n grote winsten maken. Je hoeft alleen maar de koers van gox te manipuleren en vervolgens kan je op 4 verschillende beurzen, 7 verschillende crypto's tegen lagere prijzen inkopen.

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

MSI2 schreef op zaterdag 07 december 2013 @ 12:45:
er zijn nou partijen die zo'n grote winsten maken. Je hoeft alleen maar de koers van gox te manipuleren en vervolgens kan je op 4 verschillende beurzen, 7 verschillende crypto's tegen lagere prijzen inkopen.
Sja, maar er zijn ook mensen die erin trappen. Ze kunnen manipuleren wat ze willen, als er niemand zo dom is om te verkopen, dan vallen er ook geen winsten te pakken. Deze onrust ontstaat dus alleen omdat er mensen in paniek raken en 'buy high, sell low' hanteren ipv andersom. Op zich wel begrijpelijk dat dit gebeurt, aangezien dit echt beginnersfouten zijn, en de bitcoinmarkt voor een groot deel bestaat uit beginners (op beursgebied).

Groetjes, FaceDown.

• .oisyn
  • Laatst online: 13:54

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

FaceDown schreef op zaterdag 07 december 2013 @ 12:04:
[...]

Achteraf is het altijd makkelijk praten. Nog beter had je die 6x750 een jaar geleden geinvesteerd. Had je nu kunnen stoppen met werken ;)
Als je voor de lange termijn erin zit, is die dagkoers helemaal niet belangrijk. Dan maakt het niks uit of je voor 600 of 700 instapt. Je gaat namelijk uit van een lange termijn groei van de BTC. En bij een lange termijn groei is de kans zeer groot dat de fluctuaties zoals we die nu zien zullen afnemen.
Klopt, en we (mijn compagnon en ik) staan nog steeds achter dat besluit, alleen is het natuurlijk wel zuur :P

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

• BDmartijn
Difficulty zou ook wel weer eens omhoog mogen lijkt het. Van de ene kant fijn, zo snel bevestigingen natuurlijk, maar toch apart dat het de hele dag al snel lijkt te gaan met het vinden van de nieuwe blocks, nu ook weer 6 in 20 minuten.

• ice-T106
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:12
Kan ook komen doordat er extreem veel rekenkracht is bijgekomen en de difficulty nog niet is aangepast. Grote Asics deployment of levering geweest?

11.635 Wp Solar edge. 7kW Lucht-water, 5kW Daikin Lucht-Lucht, lucht WTW, VW Passat GTE, Home Assistant

• Ethirty
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 22:20

Ethirty

Who...me?

Topicstarter
Je volgt even een paar uur de koers niet :o

Dit is nu het derde weekend op rij dat de vrijdagavond slecht is om high te kopen :')

#team_UTC+1

An investment in knowledge always pays the best interest - Benjamin Franklin
You can call me McOverloper  Mini '12 i7/16/256  Air '13 i5/8/256  iPad mini 5 64GB  iPhone SE 128GB

• Bonez0r
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 09-01 12:43
Ik zag dit opvallende patroon op blockchain:
Afbeeldingslocatie: http://i44.tinypic.com/fbbwia.png

Het gaat om gisteravond (tijden zijn Nederlandse tijd). Dit is alleen te zien als je de koers in euro's of ponden bekijkt, bij dollars zie je niks bijzonders. Iemand een idee waardoor het komt?

[ Voor 15% gewijzigd door Bonez0r op 07-12-2013 13:20 ]

There go the goddamn brownies.

• Cliffie

Cliffie

Trompetslet

Idd. Ik verkoop nu heel langzaam kleine delen van mijn coins. Restant laat ik dan staan.

• Cliffie

Cliffie

Trompetslet

Welke mongool verkoopt ineens voor 560 op Kraken.

• BDmartijn
Bonez0r schreef op zaterdag 07 december 2013 @ 13:17:
[afbeelding]

Het gaat om gisteravond (tijden zijn Nederlandse tijd). Dit is alleen te zien als je de koers in euro's of ponden bekijkt, bij dollars zie je niks bijzonders. Iemand een idee waardoor het komt?
Ik zie op mtgox bij USD via blockchain gewoon dezelfde plek pieken hoor. Nog een groter volume zelfs. Keek je toevallig bij Bitstamp ipv mtgox?

• MSI2
gox structureel een lag van 1 minuut of meer bij clarkmoody. Toch zie je de bewegingen op BTC-e vooruitlopen. Is er ergens een ticker waarbij ik gewoon een prijs kan zien zonder lagg?

• Bonez0r
BDmartijn schreef op zaterdag 07 december 2013 @ 13:21:
[...]

Ik zie op mtgox bij USD via blockchain gewoon dezelfde plek pieken hoor. Nog een groter volume zelfs. Keek je toevallig bij Bitstamp ipv mtgox?
Ah, je hebt gelijk, ik klikte op USD en hij sprong naar de bitstamp koers. Maar ik bedoelde eigenlijk meer dat cyclische patroon in het midden van ongeveer een uur lang. Ik ben nog een bitcoin-noob dus kan iemand uitleggen wat daar gebeurt?

• OptiBenz1
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 20-01-2023
Plus500 programa volgens mij. Maar dit weet ik niet zeker (bitcoins alleen)

• Tourniquet
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 01-11 18:44

Tourniquet

Hiya, fellas!

Veel mensen momenteel:
Afbeeldingslocatie: http://s.mlkshk.com/r/97VP
Bonez0r schreef op zaterdag 07 december 2013 @ 13:17:
[afbeelding]

Was een bug in de trading engine van MtGox, die zat in een loop. :+

[ Voor 86% gewijzigd door Tourniquet op 07-12-2013 13:30 ]

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

Verwijderd

Bij Kraken bij het closed orders overview. Daar staat ook wat elke order kost. is dat inclusief de fee? of exclusief?

• Bonez0r

• Marselaar
Haha, lachen! Ik zat me net te bedenken dat mijn euro's weer een stuk meer waard zijn geworden vannacht ;-)

• sanane
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 10:13
waar gaat het heen met LTC... begin mijn hoop te verliezen.

• HaTe
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 07:21

HaTe

haat niet

Heb ook lekker dom gedaan deze ochtend.. hoog kopen, laag verkopen.. Je weet dat dat niet de bedoeling is, maar toch gebeurd het.. Als het laag is denk je dat het nog lager wordt, gaat het omhoog.. is het weer hoog denk je dat het daarna nog wel even gaat stijgen.. gaat het weer dalen..

Ach, als de koers weer op 810 euro/xbt staat heb ik m'n inleg weer terug. Lijkt me best haalbaar. Van de andere kant, had ik niks gedaan deze ochtend, had ik 200 euro winst gehad.

Daarom mijn tactiek voor nu: Niks doen totdat ik m'n inleg weer terug heb.

[ Voor 16% gewijzigd door HaTe op 07-12-2013 13:47 ]

WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs

• BDmartijn
HaTe schreef op zaterdag 07 december 2013 @ 13:46:
Heb ook lekker dom gedaan deze ochtend.. hoog kopen, laag verkopen.. Je weet dat dat niet de bedoeling is, maar toch gebeurd het.. Als het laag is denk je dat het nog lager wordt, gaat het omhoog.. is het weer hoog denk je dat het daarna nog wel even gaat stijgen.. gaat het weer dalen..

Ach, als de koers weer op 810 euro/xbt staat heb ik m'n inleg weer terug. Lijkt me best haalbaar. Van de andere kant, had ik niks gedaan deze ochtend, had ik 200 euro winst gehad.
Koop nu nog wat bij, dan ben je er sneller hehe ;)

• OptiBenz1
Of doe beetje via bitonic kan je nog steeds winst meepakken.
https://bitonic.nl/?refcode=YwrqZQ64715
Nu 20-40 euro

• Martijn19
Ik acht een daling naar de 300-375 euro best reëel. Als je de grafiek op 1dag zet dan zie je dat het rond die prijs echt begon te stijgen. Ik gok het erop dat we dit weekend in elk geval nog lager gaan als nu geweest is.
Zo niet, dan heb ik een mooie kans verspild om een leuk extraatje te verdien ;)

• mmmmmark
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 14-10 20:28
m19 schreef op zaterdag 07 december 2013 @ 13:49:
Ik acht een daling naar de 300-375 euro best reëel. Als je de grafiek op 1dag zet dan zie je dat het rond die prijs echt begon te stijgen. Ik gok het erop dat we dit weekend in elk geval nog lager gaan als nu geweest is.
Zo niet, dan heb ik een mooie kans verspild om een leuk extraatje te verdien ;)
Ik hoop niet dat je gelijk hebt maar als ik de grafiek op 1 dag bekijk dan zie ik de stijging beginnen bij 100-150 euro...

• Ethirty

Ethirty

Who...me?

Topicstarter
mmmmmark schreef op zaterdag 07 december 2013 @ 13:52:
[...]

Ik hoop niet dat je gelijk hebt maar als ik de grafiek op 1 dag bekijk dan zie ik de stijging beginnen bij 100-150 euro...
Als je zo redeneert kan je net zo goed zeggen dat de stijging begon bij 0 :P
Maar dat doen we maar niet, want dan worden veel mensen (incl moi) niet zo vrolijk ;)

#team_UTC+1

You can call me McOverloper  Mini '12 i7/16/256  Air '13 i5/8/256  iPad mini 5 64GB  iPhone SE 128GB

• BasieP
  • Laatst online: 19-10 08:18
toch maar mooi bijgekocht voor net onder de 500 euro per BTC :)

nu mag ie weer omhoog ;)

This message was sent on 100% recyclable electrons.

• Martijn19
mmmmmark schreef op zaterdag 07 december 2013 @ 13:52:
[...]

Klopt eigenlijk wel wat je zegt, bij 150 gaat het hard en dan rond de 300 blijft het weer even stil, dan op 17 en 18 november gaat het pas echt explosief naar boven.

• Tourniquet
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 01-11 18:44

Tourniquet

Hiya, fellas!

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

• wetsteyn
  • Laatst online: 21-03 10:11
m19 schreef op zaterdag 07 december 2013 @ 13:57:
[...]

Klopt eigenlijk wel wat je zegt, bij 150 gaat het hard en dan rond de 300 blijft het weer even stil, dan op 17 en 18 november gaat het pas echt explosief naar boven.
Dus wat hebben we dan? Afbeeldingslocatie: http://www.brainlesstales.com/images/misc/bitcoin-roller-coaster.gif

[ Voor 6% gewijzigd door wetsteyn op 07-12-2013 13:59 ]

8*250wp Garage 12*290wp Zolder

• Martijn19
Je afbeelding klopt niet, maar ik ken hem. "Bitcoin roller coaster" :)

edit: nu wel.

• Ethirty

Ethirty

Who...me?

Topicstarter
BTC gaat nog niet omhoog. Zowel Kraken als Gox hebben walls op $600 :/

[ Voor 4% gewijzigd door Ethirty op 07-12-2013 14:25 ]

#team_UTC+1

• OptiBenz1
Kan het zijn dat dit de aanloop is naar de pump?

• Ethirty

Ethirty

Who...me?

Topicstarter
Geen idee. Er lijkt sinds 9u vanochtend wel een stijgende trend te zijn als ik kijk naar bitcoinity en bitcoinwisdom

#team_UTC+1

• BDmartijn
Ethirty schreef op zaterdag 07 december 2013 @ 14:25:
BTC gaat nog niet omhoog. Zowel Kraken als Gox hebben walls op $600 :/
Welke walls op Kraken? 15 btc tot 630eu?

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14:49
Walls op Kraken, als het gaat om BTC, zijn niet relevant. Kraken volgt de grote exchanges en als die bewegen, gaat Kraken wel mee. Hier kan wat vertraging in zitten, maar Kraken zet echt geen eigen koers uit. Als er een wall in de weg zit dan zal arbitrage-actie die vanzelf verwijderen als andere exchanges in beweging zijn.

edit: Idem met alle BTC/EUR exchanges. BTC/USD en BTC/CNY zijn de leidende koersen, de rest volgt.

[ Voor 13% gewijzigd door Rannasha op 07-12-2013 14:35 ]

|| Vierkant voor Wiskunde ||

• Ethirty

Ethirty

Who...me?

Topicstarter
BDmartijn schreef op zaterdag 07 december 2013 @ 14:30:
[...]

Welke walls op Kraken? 15 btc tot 630eu?
Ik zeg het misschien niet goed, maar die horizontale groene lijn bij 600 op bitcoinwisom viel me op op beide exchanges. 15 is inderdaad niet zoveel :p

#team_UTC+1

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Komop GoT PumpNotDump Team, kopen kopen kopen!!! :D

Groetjes, FaceDown.

• Ethirty

Ethirty

Who...me?

Topicstarter
:')
Schiet jij het even voor, ik ben goed voor €500 :+

#team_UTC+1

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Ethirty schreef op zaterdag 07 december 2013 @ 14:38:
:')
Schiet jij het even voor, ik ben goed voor €500 :+
;)

Goed geluisterd mensen, Gox meteen naar 849 :9

Groetjes, FaceDown.

• Ethirty

Ethirty

Who...me?

Topicstarter
Ik ga een voorspelling voor volgende week doen: zaterdagochtend vroeg low kopen en 's avonds high verkopen ;)

#team_UTC+1

• Servowire
  • Laatst online: 13-08 15:56

Servowire

prutser:~#

Wat we nu zien is dat de markt, zoals verwacht, even lekker diep gedoken is om te zoeken waar de diepste support ziet. Dat was 550 op Gox. Op de weg naar beneden hebben enkele whales groot gedumpt, en je ziet vanmorgen en zojuist ook grote buy orders doorkomen;

Ik verwacht echter nog wel een 2e correctie omdat er nog geen "nieuw" geld binnen komt en als de prijs nu te hoog gaat gaat men weer dumpen om dit spelletje nog een keer te proberen.

met papier mache kun je alles maken!!

Verwijderd

toch wel mooi ik wou gisterenavond op 547E btc gaan kopen maar ik dacht ik slaap er een nacht overeen. Vandaag om half 9 wakker gemaakt. Allereerste ff kijken wat de koers is 440E zonder nadenken wat gekocht daarna weer lekker me bedje ingegaan. Net wakker en hij stijgt weer :D

• Ethirty

Ethirty

Who...me?

Topicstarter
Dan heb je in je slaap weer lekker verdiend :D

#team_UTC+1

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Verwijderd schreef op zaterdag 07 december 2013 @ 14:50:
toch wel mooi ik wou gisterenavond op 547E btc gaan kopen maar ik dacht ik slaap er een nacht overeen. Vandaag om half 9 wakker gemaakt. Allereerste ff kijken wat de koers is 440E zonder nadenken wat gekocht daarna weer lekker me bedje ingegaan. Net wakker en hij stijgt weer :D
Dat noemen ze 'slapend rijk worden'. :)

Groetjes, FaceDown.

• majic
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 26-10 23:30
Maak me allemaal er niet zo druk om. Toevallig net van 170 naar 110 dollar gegaan in twee dagen (ook leuk, instappen als ie gaat zakken hehe). Maar express weinig geld er in gestopt, kan t me ook niet deren als ik t kwijtraak. We zien wel ;-). Gewoon chillen, komt vanzelf goed.

• Servowire
  • Laatst online: 13-08 15:56

Servowire

prutser:~#

http://www.coindesk.com/z...rvice-28000-uk-locations/
The global cash payment network has partnered with a well-known but as-yet-un-named company in the UK. ZipZap plans to offer this service in partnership with its network of bitcoin exchanges worldwide.

This means that, from January, people will be able to buy bitcoins from a number of reputable exchanges through a single source, and pay in their neighbourhood with physical cash.
Zou het Western Union zijn?

met papier mache kun je alles maken!!

• gise
  • Registratie: Juni 2007
  • Niet online
lol, moet je naar zo'n loket met je stapeltje geld en je wallet QR

• Sjoerd
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Net toch maar mijn BTC van gisterenavond verkocht met 30 verlies. Ga liever voor wat zekerheid nu omdat ik er niet bovenop kan zitten vandaag hehe. Nu moeten mijn LTC's het waar gaan maken ;).

Modelbouw - Alles over modelbouw, van RC tot diorama

• Kanter
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 19:05
.

[ Voor 100% gewijzigd door Kanter op 07-12-2013 15:14 ]

• Marselaar
Ethirty schreef op zaterdag 07 december 2013 @ 14:43:
Ik ga een voorspelling voor volgende week doen: zaterdagochtend vroeg low kopen en 's avonds high verkopen ;)
Ik zou niet verkopen als je onder invloed bent....

• Ethirty

Ethirty

Who...me?

Topicstarter
tammerat schreef op zaterdag 07 december 2013 @ 15:21:
[...]

Ik zou niet verkopen als je onder invloed bent....
_O-
Een beetje humor in deze donkere tijden kan geen kwaad :)

#team_UTC+1

• NovapaX
Hèhè, eindelijk m'n verification van bitstamp goedgekeurd!

Sparql TV wiki

• wetsteyn
  • Laatst online: 21-03 10:11
NovapaX schreef op zaterdag 07 december 2013 @ 15:49:
Hèhè, eindelijk m'n verification van bitstamp goedgekeurd!
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen :), zit nog steeds te wachten :/

8*250wp Garage 12*290wp Zolder

• Mirved
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 09:07
You dont lose untill you sell at a loss..

als ik sommige mensen zie reageren "heb net voor 140 euro gekocht en nu is het nog maar 110 euro waard, wat moet ik doen" wordt ik echt niet goed. Waarom heb je uberhaubt gekocht als je meteen al doordraait bij een koersdaling.

• Cliffie

Cliffie

Trompetslet

Je hebt wel gelijk. Als je er van gaat panieken, dan heb je eigenlijk te veel geld er in zitten. Herkenbaar trouwens :) Heb zelf 40% gecashed, de rest zit er nog in.

• DaCoTa
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22:00
Mirved schreef op zaterdag 07 december 2013 @ 15:59:
You dont lose untill you sell at a loss..

als ik sommige mensen zie reageren "heb net voor 140 euro gekocht en nu is het nog maar 110 euro waard, wat moet ik doen" wordt ik echt niet goed. Waarom heb je uberhaubt gekocht als je meteen al doordraait bij een koersdaling.
Simpel, verkopen toch? Dan maak je in ieder geval iemand anders weer blij :)

Verwijderd

It's a beautifull day.... the sun is shining.
Zo eindelijk mijn miskoop van gisteren weggespeeld... :P
Tja, want geef toe, het is een spel. Helaas kan ik niet tegen mijn verlies 8)

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 07-12-2013 16:17 ]

• Amelandbor
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 22:07
Krijg je eigenlijk ook email notificaties van uitgevoerde orders bij Kraken? Heb nu een stop loss, take profit order erin gezet, maar wil wel graag weten als 1 van beide wordt uitgevoerd.

• Magicw00b
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23:13
Als ik zo Fiatleak bekijk zijn die chinezen toch weer behoorlijk aan het kopen..

• Piekartz87
  • Laatst online: 02-10 08:48
Ook al handel je met geld dat je kan missen. Als je een paar honderd euro ziet verdampen mag je toch nog wel balen? Als je het niet spannend vind dan heb je niet echt een goed idee van geld als je het mij vraagt.

Vandaag druk geweest met andere dingen, vorige keer dat ik keek zaten we nog honderd euro hoger :p

• gise
  • Registratie: Juni 2007
  • Niet online
kunst is juist om emotieloos erin te staan, alleen dan kan je grote slagen slaan en niet panieken als de koers daalt

Verwijderd

Piekartz87 schreef op zaterdag 07 december 2013 @ 16:25:
Ook al handel je met geld dat je kan missen. Als je een paar honderd euro ziet verdampen mag je toch nog wel balen? Als je het niet spannend vind dan heb je niet echt een goed idee van geld als je het mij vraagt.

Vandaag druk geweest met andere dingen, vorige keer dat ik keek zaten we nog honderd euro hoger :p
Je hebt gelijk, maar een rust vind ik toch wel dat ik niet verkoop met 50% verlies. Dus wat doe ik afwachten en genieten van de rust.
Makkelijk praten, mijn verlies van gisteren is weer ongedaan gemaakt. Men wordt iets voorzichtiger.
Feit blijft, ga niet gokken met geld dat je niet kunt missen.

• Magicw00b
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23:13
FF positief denken, van 18 t/m 20 november is de koers ook gehalveerd, daarna is hij 2,6 keer over de kop gegaan. Dus dan zullen we over over 9 dagen wel rond de 1800$ zitten :P
Pagina: 1 ... 23 ... 178 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Deze topic is bedoeld voor discussie over de handel en koersverloop van cryptocurrencies. Aangezien er nu een speciaal forum is voor cryptocurrencies kunnen voor specifieke vragen gewoon topics worden geopend (met in ogenschouw nemende de algemene regels voor het openen van topics - vragen die niet topicwaardig zijn zouden hier uberaupt niet gesteld moeten worden)

Discussies en ontwikkelingen aangaande MtGox gaarne bespreken in Mt.Gox - Huidige status en ontwikkelingen

Referral codes zijn niet toegestaan en worden onherroepelijk verwijderd conform Het algemeen beleid