met papier mache kun je alles maken!!
Verwijderd
Link (ja, dit is een refer link, voel je vrij om zelf naar de website te browsen
ik zit momenteel na 3 draws op: 0.00000936 XBT
BTC Direct koopt meteen van de beurs (Bitstamp). Duurt dus ook vrij lang voor je je coins hebt, want dat is gewoon een withdraw van hun Bitstamp account na jouw adres. Kan een paar uur overheen gaan voordat Bitstamp die withdraw überhaupt verwerkt.Verwijderd schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 17:46:
Heeft btc direct altijd vooraad ? Bitonic laat gewoon duidelijk zien wat er beschikbaar is.
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
If it sounds too good to be true... It probably is!gise schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 17:47:
Is de website 'freebitco.in' echt? heb nu al paar keer gedaan, je kan elk uur een draw doen ala fruitmachine, je krijgt dan een klein stukje bitcoin en kan laten uitbetalen vanaf 0.0000546 XBT.
Link (ja, dit is een refer link, voel je vrij om zelf naar de website te browsen)
ik zit momenteel na 3 draws op: 0.00000936 XBT
Bitstamp withdrawals gaan normaal gesproken binnen een paar minuten de deur uit: Ze bundelen meerdere withdrawals..oisyn schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 17:48:
[...]
BTC Direct koopt meteen van de beurs (Bitstamp). Duurt dus ook vrij lang voor je je coins hebt, want dat is gewoon een withdraw van hun Bitstamp account na jouw adres. Kan een paar uur overheen gaan voordat Bitstamp die withdraw überhaupt verwerkt.
Vanochtend duurde het wat langer, want Bitstamp had problemen met z'n bitcoin-transacties.
|| Vierkant voor Wiskunde ||
Verwijderd
Hmm oke maar stel dat de prijs 700E is op het momment dat ik het koop. Maar op het moment dat het overgemaakt wordt is die alweer 1000E ben ik daar de duppe van ?.oisyn schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 17:48:
[...]
BTC Direct koopt meteen van de beurs (Bitstamp). Duurt dus ook vrij lang voor je je coins hebt, want dat is gewoon een withdraw van hun Bitstamp account na jouw adres. Kan een paar uur overheen gaan voordat Bitstamp die withdraw überhaupt verwerkt.
Bij BTCDirect is dat inderdaad zo. Maar gezien je met iDeal betaalt, is de vertraging vrij klein.Verwijderd schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 17:53:
[...]
Hmm oke maar stel dat de prijs 700E is op het momment dat ik het koop. Maar op het moment dat het overgemaakt wordt is die alweer 1000E ben ik daar de duppe van ?
Direct is dus eigenlijk een ongelukkig gekozen naam.Rannasha schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 17:55:
[...]
Bij BTCDirect is dat inderdaad zo. Maar gezien je met iDeal betaalt, is de vertraging vrij klein.
Heb via bitonic op 680 ingekocht... dus hoop dat ik er wat uit kan halen.
(Het gaat bij mij nog maar om kleine bedragen (totaal < 1BTC)... dus ik lig er niet echt wakker van gelukkig.
1740Wp: 12xSF145-S @ Hosola 1600TL [pvoutput]
Sparql TV wiki
Op het moment dat de betaling met iDeal binnen is gekomen executen ze een market order en dát bepaalt de uiteindelijke prijs (oftewel, hoeveel BTC je voor je betaalde geld ontvangt). Dat het vervolgens nog een paar uur duurt om de withdraw te processen heeft geen invloed meer. En je moet ook bedenken dat het twee kanten op werkt. Op het moment dat de hard prijs daalt, dan is er dus een kans dat je meer BTC ontvangt dan afgesproken.Verwijderd schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 17:53:
[...]
Hmm oke maar stel dat de prijs 700E is op het momment dat ik het koop. Maar op het moment dat het overgemaakt wordt is die alweer 1000E ben ik daar de duppe van ?
[ Voor 12% gewijzigd door .oisyn op 06-12-2013 18:07 ]
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
BF3/4: BlackNinjaKapow PSN: SirDexterMorgan
Heads up voor iedereen die tussen 1.00u en 05.00u met ideal bitcoins wil kopen; ABN amro ligt er op dat moment uit voor onderhoud.
[ Voor 60% gewijzigd door Falch op 06-12-2013 18:57 ]
Ik heb er net mijn maaltijd mee betaald ;pspeedyjules07 schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 18:44:
Lage prijs op bitonic weer, niet kopen dan? Wat is er aan de hand?
Gekocht op bitonic voor 680, verkocht op Kraken voor 720.
1,25 euro aan fee voor de transactie, en 9 cent withdrawal kosten. Nu vlak voor het weekend misschien wachten tot maandag voordat het weer op mijn rekening staat, maar makkelijker dan dit verdien je het bijna niet.
Groetjes, FaceDown.
Yup, Bitonic / Kraken arbitrage is best grappig. Heb net 2.2 BTC verkocht, 2.28 BTC teruggekocht en 39 euro overgehoudenBlaater schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 19:04:
[...]
Ik heb er net mijn maaltijd mee betaald ;p
1,25 euro aan fee voor de transactie, en 9 cent withdrawal kosten. Nu vlak voor het weekend misschien wachten tot maandag voordat het weer op mijn rekening staat, maar makkelijker dan dit verdien je het bijna niet.
*knip* referrals zijn niet toegestaan.
[ Voor 19% gewijzigd door SmartDoDo op 07-12-2013 00:13 ]
ING ook vannachtFalch schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 18:56:
Ah de bekende weekend volatiliteit. Lachuh.
Heads up voor iedereen die tussen 1.00u en 05.00u met ideal bitcoins wil kopen; ABN amro ligt er op dat moment uit voor onderhoud.
Is er al bekend welke coin t wordT?Ik ben het! schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 19:13:
Pump begint bijna! Better be ready!
http://www.altcoinweb.com/countdown/
Bedankt voor de tip. Jij hebt een extraatjeRannasha schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 19:17:
[...]
Yup, Bitonic / Kraken arbitrage is best grappig. Heb net 2.2 BTC verkocht, 2.28 BTC teruggekocht en 39 euro overgehouden
*knip*
[ Voor 16% gewijzigd door SmartDoDo op 07-12-2013 00:13 ]
Zelfde gedaan maar dan andersom... eerst verkocht voor 725... toen gekocht voor 654...FaceDown schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 19:12:
1 BTC gekocht op Bitonic voor 650,-, half uurtje later verkocht op Kraken voor 722,-. Easy money
Grappig dat Bitonic zo laag staat. Waarom zou dit zijn? Echt gekken die verkopen aan ze voor prijzen van 610?
Een pessimist is een realistische optimist
Eerder nog niet..
PUMP AND DUMP COIN IS DELAYED, PLEASE ENJOY THE NATIONAL ANTHEM OF THE USA! THIS PAGE AND TWITTER IS UPDATED WITH NEW INFORMATION A.S.A.P.
Dat laatste ja, door al het nieuws de laatste tijd zijn er genoeg mensen die bitcoins gekocht hebben puur uit de gedachte dat ze wel goed moesten gaan verdienen. Dit is het type mens dat waarschijnlijk geen flauw idee heeft wat een Bitcoin is of wat de achterliggende gedachte.BAVAROIS schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 19:33:
[...]
Zelfde gedaan maar dan andersom... eerst verkocht voor 725... toen gekocht voor 654...
Grappig dat Bitonic zo laag staat. Waarom zou dit zijn? Echt gekken die verkopen aan ze voor prijzen van 610?
Dat soort mensen, die verkopen steeds
Ook maar even gedaan, het is alleen wachten totdat het op Kraken staat terwijl de koers dropt, frustrerend!Blaater schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 19:04:
[...]
Ik heb er net mijn maaltijd mee betaald ;p
Daarom is het handig om het te doen met wat je nog hebt staan op Kraken. Koop bij bitonic net zoveel als je onmiddelijk kunt kopen op Kraken.speedyjules07 schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 19:46:
[...]
Ook maar even gedaan, het is alleen wachten totdat het op Kraken staat terwijl de koers dropt, frustrerend!
PSN: Marselaar
?tammerat schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 19:49:
[...]
Daarom is het handig om het te doen met wat je nog hebt staan op Kraken. Koop bij bitonic net zoveel als je onmiddelijk kunt kopen op Kraken.
Je koopt toch bij bitonic en verkoopt op kraken? Hoe kan je dat doen met wat je op kraken hebt staan?
Of zie ik nu iets niet? (kan heel goed)
https://www.bitstamp.net/market/order_book/wetsteyn schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 19:49:
Verkoop nou niet, dit is de zoveelste trucedoos
Vraag is vele malen groter dan het aanbod
LOL lijkt eerder keiharde crashwetsteyn schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 19:49:
Verkoop nou niet, dit is de zoveelste trucedoos
Groetjes, FaceDown.
Kijk eens op bitcoinity kijk de lag eens
Ik had saldo 1 BTC op Kraken. Ik koop 1 BTC op bitonic tegen 650 euro. Ik verkoop direct op Kraken tegen 800 euro. Ik withdraw 650 euro van Kraken.Piekartz87 schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 19:50:
[...]
?
Je koopt toch bij bitonic en verkoopt op kraken? Hoe kan je dat doen met wat je op kraken hebt staan?
Of zie ik nu iets niet? (kan heel goed)
Netto: meer eurootjes op Kraken
(uiteraard met ronde getallen voor het voorbeeld)
en dat wil zeggen? stijgen of dalen?barcawinner schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 19:50:
[...]
https://www.bitstamp.net/market/order_book/
Vraag is vele malen groter dan het aanbod
Dat zijn 0,14487739 BTC. Nu ligt de prijs op 650/BTC. Beetje jammer dit ^^.
Heb nu in totaal 0,1963 bitcoins, heb er 140€ aan uit gegeven.
Is het verstandiger om ze nu allemaal te verkopen en later weer terug te kopen.
Als ik ze nu verkoop op bitonic krijg ik er 121€ voor.
Quatt | Tado X | Vloerverwarming | 9x 435 Wp Enphase IQ8+ | Marstek Venus E 5,12 kWh v151 | HW P1
Vasthouden tot de prijs weer (ver) boven de 700 euro isPM_Petrol schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 19:52:
Heb rond 17:00 voor 100€ op bitonic.nl gekocht, toen lag de prijs rond de 690€/BTC.
Ik zou gauw verkopen als ik jou wasPM_Petrol schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 19:52:
Heb rond 17:00 voor 100€ op bitonic.nl gekocht, toen lag de prijs rond de 690€/BTC.
Als het zover komt weertammerat schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 19:53:
[...]
Vasthouden tot de prijs weer (ver) boven de 700 euro is
Op die manier, zolang je niks verliest op die bitcoins die nog onderweg zijn kan dat prima.tammerat schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 19:52:
[...]
Ik had saldo 1 BTC op Kraken. Ik koop 1 BTC op bitonic tegen 650 euro. Ik verkoop direct op Kraken tegen 800 euro. Ik withdraw 650 euro van Kraken.
Netto: meer eurootjes op Kraken
(uiteraard met ronde getallen voor het voorbeeld)
Maar het crasht nu zo hard weer. Ik wacht in totaal even tot ik een beetje kan bekijken waar de daling op zal houden.
Ben in ieder geval blij dat ik even eruit ben gestapt op +/- 770
Dattie in ieder geval niet veel verder zal kunnen zakken.
Daar dacht ik zelf ook al aan, maar ik zie de koers alleen maar verder zakken de laatste 20minuten.tammerat schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 19:53:
[...]
Quatt | Tado X | Vloerverwarming | 9x 435 Wp Enphase IQ8+ | Marstek Venus E 5,12 kWh v151 | HW P1
Ik twijfel toch. Voorheen waren er altijd wel aanleidingen zoals Sheep Market, of bepaalde nieuwsberichten waardoor de koers zakte. Nu lijkt er gewoon één grote dump bezig te zijn. Ben je er zo zeker van dat het weer zal herstellen dan?tammerat schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 19:53:
[...]
Haha ik hoop het, dan verkoop ik ze direct. Nu al 30€ verlies, en heb maar voor 140€ gekocht.Kanter schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 19:57:
Is allemaal panic selling. Morgen zitten we weer op 800
Gezien het weekend voor de deur staat, zal het niet direct terugveren, maar dit soort koersbewegingen zonder een gigantische nieuws-release hebben de neiging om later weer gecorrigeerd te worden.Kanter schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 19:57:
Is allemaal panic selling. Morgen zitten we weer op 800
edit: en thanks voor het extraatje
[ Voor 5% gewijzigd door Rannasha op 06-12-2013 19:59 ]
De kunst zal nu zijn om uit te zoeken wat de bodem zal zijn.
Mijn verstand zegt wel dat het weer op 800 zal staan een keer. Wanneer dat is weet ik niet.
En aangezien ik niet weet hoever we nog naar beneden gaan ben ik ook wel huiverig om te kopen weer.
Ik was net te vroeg
Ja iddFastclaimer schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 20:00:
[...]
Ik was net te vroeg, maarja gewoon vasthouden en wachten
Onwaarschijnlijk. De tak van Baidu die bitcoins accepteerde was erg klein en ze hebben nauwelijks BTC binnengehaald, dus het heeft geen echt effect op de bitcoin-economie. Daarnaast dalen de westerse exchanges een stuk harder dan BTCChina, dat staat nog op $900 omgerekend.hugoy schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 19:59:
Komt het niet omdat Baidu geen bitcoins meer accepteert?
[ Voor 5% gewijzigd door ocn op 06-12-2013 20:04 ]
[ Voor 29% gewijzigd door gise op 06-12-2013 20:05 . Reden: blijf bezig zo ]
Nee, had een andere reden. Normaal morgenavond wel weer!gise schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 20:02:
lol, die pump&dump actie maar een dagje uitgesteld? hier valt niet tegenop te pumpen momenteel denk ik
Dank u ING, simpel weg omdat ik mijn sim kaart heb gewijzigd
Daar gaan mijn hardverdiende euro's door geld verzetten.
VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente
Om de prijs te laten kelderen en ze vervolgens weer goedkoop terug te kopenAvalaxy schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 20:08:
Godver hey, wat is er toch aan de hand met die prijs... Om welke reden loopt men massaal bitcoins te verkopenWat een drama altijd maar weer.
Bitcoin is een leuk instrument, maar zoals altijd gaan een heleboel mensen geld verliezen dan andere mensen in hun zak steken.
en daar heb ik mijn beroep van gemaakt
En waarom zou je altijd hard moeten werken voor geld?Kain_niaK schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 20:10:
Geld verdienen door geld te hebben of bitcoins verdienen door bitcoins te hebben is ook de meeste verschrikkelijke manier om beloond te worden voor hard werk want het is helemaal geen hard werk.
Bitcoin is een leuk instrument, maar zoals altijd gaan een heleboel mensen geld verliezen dan andere mensen in hun zak steken.
Groetjes, FaceDown.
Hij schiet bij Bitonic net van 624 naar 649..PM_Petrol schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 20:14:
En hij stijgt weer langzaam. Ik koop voorlopig niks.
Hou toch opPM_Petrol schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 20:14:
En hij stijgt weer langzaam. Ik koop voorlopig niks.
De koers is volatiel. Bitonic verkoopt niets als ze er op verliezen. Niets geks volgens mij. Kan je vervelend vinden, maar dan is het misschien niet handig om hier aan mee te doen.P.C.Simonis schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 20:15:
[...]
Hij schiet bij Bitonic net van 624 naar 649..
jap daarom, hij kan ook zo weer naar beneden schieten. ik wil eerst mn huidige bitcoins met op zn minst een beetje winst verkopen, dan zal de koers wel weer richting de 750 moeten.P.C.Simonis schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 20:15:
[...]
Hij schiet bij Bitonic net van 624 naar 649..
EMA 21/7 cross op BTC-e, China en Bitstamp. Dus ja uptrend. Alleen gox is kennelijk overloaded.Avalaxy schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 20:16:
[...]
Hou toch opHij gaat even €10 omhoog en jij begint over 'hij stijgt weer'? Dit gebeurt de hele tijd... Om daarna keihard nog harder omlaag te gaan.
Originally, a hacker was someone who makes furniture with an axe.
Pff, niet twijfelen aan de grafiek-astrologie!Avalaxy schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 20:19:
Dus omdat je EMA indicator het aangeeft is het zo? Voorlopig zie ik helemaal niks qua stijging.
http://bitcoinwisdom.com/markets/btce/btcusd
http://bitcoinwisdom.com/markets/btcchina/btccny
http://bitcoinwisdom.com/markets/bitstamp/btcusd
Originally, a hacker was someone who makes furniture with an axe.
Ik zou het eigenlijk niet doen, maar voor dit bedrag kon ik het niet laten. Zometeen even op kraken mee hobbyen
Eigenlijk heb ik de bitcoins voor de lange duur. Het is geld wat gemist kan worden en ik heb er vertrouwen in dat het meer gaat worden dan wat het nu is en dan bedoel ik zowel in waarde als in mogelijkheden.
Nog een goede reden om weg te blijven bij die exchange.
Plaatje van een ander forum:

Wie van de vier hoort zichzelf geen serieuze exchange te noemen?
(op bitmymoney)
Verwijderd
Ik heb NameCoin gekocht voor €7,45 stuk. (totaal €280,-) dus 37 stuks
Ik voelde gisteren genoodzaakt om deze te verkopen op €6.99999, wat €263,- opleverde.
Ik heb later die dag toch weer voor €263,- NameCoins gekocht voor €7.00000 (37 stuks).
Nu is de koers €5,5
Ik blijf maar mezelf wijsmaken, afwachten. Maar je zal zien dat ie morgen tot €4,- gezakt is.
Mijn advies zou zijn om ze sowieso te houden tot na het weekend. Vorig weekend stond alles ook ontzettend laag.Verwijderd schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 20:31:
Mag ik wat advies vragen?
Ik heb NameCoin gekocht voor €7,45 stuk. (totaal €280,-) dus 37 stuks
Ik voelde gisteren genoodzaakt om deze te verkopen op €6.99999, wat €263,- opleverde.
Ik heb later die dag toch weer voor €263,- NameCoins gekocht voor €7.00000 (37 stuks).
Nu is de koers €5,5
Ik blijf maar mezelf wijsmaken, afwachten. Maar je zal zien dat ie morgen tot €4,- gezakt is.
Dit topic is gesloten.
![]()
Deze topic is bedoeld voor discussie over de handel en koersverloop van cryptocurrencies. Aangezien er nu een speciaal forum is voor cryptocurrencies kunnen voor specifieke vragen gewoon topics worden geopend (met in ogenschouw nemende de algemene regels voor het openen van topics - vragen die niet topicwaardig zijn zouden hier uberaupt niet gesteld moeten worden)
Discussies en ontwikkelingen aangaande MtGox gaarne bespreken in Mt.Gox - Huidige status en ontwikkelingen
Referral codes zijn niet toegestaan en worden onherroepelijk verwijderd conform Het algemeen beleid