Cryptocurrency - handel en koers Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 19 ... 178 Laatste
Acties:
  • 538.722 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigfoot
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 24-10 17:00
http://www.telegraaf.nl/d...r_dan_Tulpenmanie___.html
De Bitcoin is een hype. De waarde van de virtuele munt is ongekend hard gestegen. Dat is op niets gebaseerd en het is zeker dat de zeepbel uit elkaar zal spatten.

Dat zei oud-president Nout Wellink van de Nederlandsche Bank op een bijeenkomst van studenten van de Universiteit van Amsterdam. ‘Vroeger of later stort dit bouwwerk in’, aldus Wellink. Hij noemde de munt ‘pure speculatie’ en een ‘hype’. Recent tikte de bitcoin zelfs even de grens van $1000 aan.
‘Dit is nog erger dan de Tulpenmanie’, aldus Wellink, verwijzend naar de hausse in de tulpenhandel in de 17 eeuw. ‘Toen kreeg je tenminste nog een tulp, nu krijg je niks.’
DNB waarschuwde gisteren ook al voor de Bitcoin en ook minister Jeroen Dijsselbloem van Financiën liet zich kritisch over de virtuele munt uit. DNB wijst erop dat de waarde van de munt sterk kan fluctueren en dat consumenten die een Bitcoin geen enkele bescherming hebben tegen een grote koersdaling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:15
Oud nieuws over een oude vent die vastgeroest is in een oud systeem.

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cliffie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-10 09:12

Cliffie

Trompetslet

Kan die marktverneuker even opzouten op Kraken?

17x DMEGC DM300-M156-60BK @ Enphase | 3300Wp Oost & 1800Wp West (Gouda)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefanhvt
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 16-04-2023
Ik zie dat veel mensen hier op kraken.com traden. Net even gekeken en inderdaad veel opties. Toch prefereer ik zelf bitfinex.com boven alle andere exchanges. Ook een lage fee van 0.12 % en een veel groter volume. Je kan je orders op bitfinex ook op het orderbook van bitstamp afstemmen met 0.35 % fee.

Verder zijn ze daar heel bewust bezig met security. Je deposits worden in een cold wallet gestored en blijven daar ook staan. Withdrawals worden verstuurd vanuit het een geïsoleerde box. Je deposit adress wordt enkel als watch only wallet afgelezen. Kortom, een exchange die zich evenaart aan de beveiliging van bitcoin zelf.

https://www.bitfinex.com/pages/security

Verder zijn daar alle opties aanwezig. Margin trading, lending, stop loss, trailing stop, enz. Voordeel van stop loss op bitfinex is dat het dankzij het grote volume van de exchange vrijwel altijd exact wordt geprocessed. Een stop loss order komt dus niet onverwachts 10$ boven of onder de prijs uit.

Neem eens een kijkje zou ik zeggen:

https://www.bitfinex.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 26-10 17:43
$10 voor een withdrawal.. Lekker ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piekartz87
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 02-10 08:48
Ik heb even een verlies voor lief genomen op Kraken.
Maar weer goed maken als het allemaal weer een beetje loopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickiii
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-10 12:56
Baidu Jiasule en China Telecom lijken te zijn gestopt met accepteren van Bitcoin betalingen.

Ik denk altijd heel goed na voordat ik iets stoms zeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefanhvt
UltraSub schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 14:29:
$10 voor een withdrawal.. Lekker ;)
Ik doe niet aan withdrawals. Alleen aan trading .. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azrou
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 27-12-2024
rickiii schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 14:32:
Baidu Jiasule en China Telecom lijken te zijn gestopt met accepteren van Bitcoin betalingen.
Dit gaat hard aankomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-10 14:03
gise schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 14:02:
afgelopen weken was dat zo, en als er steeds meer mensen in gaan geloven wordt het een self fulfilling, of hij verschuift voortaan naar vóór het weekend, kan ook nog haha
Maar gaat hij in het begin van de week weer omhoog? of daalt de LTC dan constant?
Ik doe pas stinds 3 dagen mee dus ben me nog volop aan het inlezen hoe alles werkt. Heb pas 1.2 LTC,

LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
rickiii schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 14:32:
China Telecom had alleen een tijdelijke actie waar ze Bitcoins accepteerden voor een nieuw Samsung model: http://www.coindesk.com/c...-network-accepts-bitcoin/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJPostema
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 09-12-2024
Astennu schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 14:48:
[...]

Maar gaat hij in het begin van de week weer omhoog? of daalt de LTC dan constant?
Ik doe pas stinds 3 dagen mee dus ben me nog volop aan het inlezen hoe alles werkt. Heb pas 1.2 LTC,
vaak hersteld het weer, maargoed dat hoeft natuurlijk niet altijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T homass
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 12-07 23:07
Zit nu ook even het orderbook bij kraken (XBT/EU) te bekijken. Hele tijd een rat die met hoeveelheden van 0.1 steeds paar euro onder laagste selling price gaat zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devastator83
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 12-10 11:20
T homass schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 14:51:
Zit nu ook even het oderbook bij kraken (XBT/EU) te bekijken. Hele tijd een rat die met hoeveelheden van 0.1 steeds paar euro onder laagste selling price gaat zitten.
Ik snap even niet wat hier de impact is ?
Zou iemand me dit even kunnen uitleggen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJPostema
devastator83 schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 14:53:
[...]

Ik snap even niet wat hier de impact is ?
Zou iemand me dit even kunnen uitleggen ?
koers manipulatie. Op deze manier zakt de koers heel langsaam en kan hij later goedkoop inkopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
Kraken is nog steeds duur, dus als de koers daar zakt is het niet heel gek. Al vind ik het niet erg dat Kraken duurder is dan bijvoorbeeld Bitstamp. Hoe groter het verschil hoe beter :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJPostema
Rannasha schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 14:55:
Kraken is nog steeds duur, dus als de koers daar zakt is het niet heel gek. Al vind ik het niet erg dat Kraken duurder is dan bijvoorbeeld Bitstamp. Hoe groter het verschil hoe beter :)
Hoezo, het ligt best dicht bij elkaar volgens mij?

BitBot MtGox: Current: €769.99990 ($1058.98999) High: €850.00000 Low: €751.91000
14:56 BitBot Bitstamp: Current: $971.15 High: $1063.50 Low: $930.00
14:56 BitBot Kraken: Current: €755.10000 ($1018.20434) High: €789.30000 Low: €730.00000
14:56 BitBot BTC-E: Current: €765 ($965) High: €812.31 Low: €742.08942

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
EJPostema schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 14:57:
[...]

Hoezo, het ligt best dicht bij elkaar volgens mij?

BitBot MtGox: Current: €769.99990 ($1058.98999) High: €850.00000 Low: €751.91000
14:56 BitBot Bitstamp: Current: $971.15 High: $1063.50 Low: $930.00
14:56 BitBot Kraken: Current: €755.10000 ($1018.20434) High: €789.30000 Low: €730.00000
14:56 BitBot BTC-E: Current: €765 ($965) High: €812.31 Low: €742.08942
$47 verschil tussen Kraken (EUR omgerekend naar USD) en Bitstamp is best fors. Beide exchanges hebben over het algemeen snelle en goedkope deposits en withdrawals, dus een dergelijk verschil in prijs is makkelijk te exploiteren.

En dat doe ik dan ook met liefde >:) (helaas was mijn deposit op Bitstamp vandaag maar €1500, maar toch €38 en 44 mBTC winst gepakt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJPostema
Dat verschil is er eigenlijk altijd geweest, soms wel meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
EJPostema schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 15:02:
Dat verschil is er eigenlijk altijd geweest, soms wel meer
Yup. Eerder deze week was het verschil een stuk kleiner, toen zat het veel dichter tegen de kosten van arbitrage (2x fees + EUR->USD conversie) aan. Sinds de flashcrash van gisteren is het verschil weer wat gegroeid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bob
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 22:12

Bob

EJPostema schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 14:54:
[...]

koers manipulatie. Op deze manier zakt de koers heel langsaam en kan hij later goedkoop inkopen
Wie zich daardoor laat vangen kan beter niet traden imo. En door arbitrage is dat toch nutteloos als de koers op kraken effectief weg zou zakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NovapaX
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 16:43
Ik baal er toch wel een beetje van dat mijn verificatie op bitstamp zo lang duurt....
Nu al drie dagen. Die koers is daar nu best lekker om voordeeltjes te pakken!

1740Wp: 12xSF145-S @ Hosola 1600TL [pvoutput]
Sparql TV wiki

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoudeAardbei
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 14-10 15:47

KoudeAardbei

Moderator

http://www.coingraph.info/mobile is weer actief.. 25.000 unieke bezoekers gehad laatste 3 dagen gemiddeld :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gise
  • Registratie: Juni 2007
  • Niet online
nice! miste hem al :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MSI2
  • Laatst online: 26-10 01:27
Duidelijk moet zijn dat alle grote orders boven en beneden de marktprijs, meestal geen echte orders zijn. Zodra de koers omhoog of omlaag beweegt verdwijnen deze orders heel snel. Grote partijen gebruiken zeer complexe algoritme om orders in te leggen. Die algoritme zijn het resultaat van decennia lang onderzoek naar particulieren op de beurs. Ze weten precies vanaf welke dalingspercentages mensen bang worden en verkopen, ze weten precies wanneer de gemiddelde persoon koopt.

Ze weten ook dat particulieren kijken naar het orderboek. Als er een ''sell-wall'' wordt neergelegd denken mensen dat de koers niet zal stijgen en verkopen ze. Op kraken betekent dat dat je bereid bent onder de marktprijs te verkopen en dat is precies hoe deze partijen geld verdienen. Arbitrage.

Partijen als IMC en Optiver maken onder andere op deze manieren woekerwinsten. Emotionele particulieren en slome pensioenfondsen worden uitgebuit. Met gigantisch snelle systemen hebben zij de kooporders binnen een nano-seconde nadat jij je verkooporder (onder de marktprijs) hebt ingelegd, ingevoerd en kopen jou te laag geprijsde, uit emotie, verkochte aandelen/bitcoins. Dat de prijs uiteindelijk teruggaat naar de marktprijs staat vast.

laat je niet te veel leiden door emoties, maar probeer rationeel. Raak niet te snel in paniek, dat is precies waar grote partijen hun geld aan verdienen.

Nog een tip: vier dagen terug gaf ik al de tip van Stablecoin. Op lage koersen zie je merkwaardige bewegingen en verkooporders ingelegd. Doordat de koers heel laag staat zijn een klein aantal partijen in staat grote hoeveelheden van een coin in handen te krijgen. Ze gebruiken die hoeveelheden tegelijkertijd door grote hoeveelheden verkooporders in het orderboek te plaatsen. Daardoor stappen andere beleggers niet in. Totdat de verkoop op de lage prijs is uitgeput. Dan haalt de partij zijn verkoop-orders uit het orderboek en koopt voor een paar BTC/LTC de hele koers omhoog. Precies dit zag je 3 dagen geleden in Stablecoin. En hoezee, kijk nu: Stablecoin gestegen van 5 naar 60 cent... gretige Particulieren dom als ze zijn zien die stijging op marketcap en creeeren de gewenste vraag voor de grote partij om zijn voorraad te verkopen. Zelfs al verkoopt ie maar een kwart van zijn totale voorraad, heeft ie al 300% winst binnengeharkt.

Ik wil niets opdragen, maar ik zie precies zo'n zelfde scenario bij de Junkcoin (JKC) gebeuren op dit moment. Af en toe kopen mensen JKC met 50.0000 tegelijkertijd. Ervanuitgaande dat de coin maar 8 miljoen stuks totaal uitmaakt... is dit bijna 1% van de complete economie welke iemand in 1x opkoopt... best bizar voor een munt die er aardig kansloos uitziet (afgaande op het orderboek). Overigens, als je eenmaal 70% van alle munten bezit, kan je kunstmatig de prijs gaan opdrijven aangezien jij zo'n beetje de hele verkoopkant bezit.

Ik voorspel eenzelfde scenario als dat van Stablecoin voor JKC. Op dit moment staat hij op 0.3 USDCent. Stel voor de koers gaat naar 8 cent (niet ondenkbaar voor een een currency met 8 miljoen stuks zoals Stablecoin), hark je een aanzienlijke winst binnen. Uiteraard zou ik graag van jullie willen horen als jullie mijn redenatie niet realistisch vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bob

Bob

Agree helemaal met MSI2. Voor technerds is coins kopen relatief laagdrempelig, helaas hebben de meesten geen kaas gegeten van traden (incl mezelf, ik trade enkel zonder risico aka arbitrage tussen 2 exchanges) en begaan ze dus heel gemakkelijk fouten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20:43

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

NovapaX schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 15:10:
Ik baal er toch wel een beetje van dat mijn verificatie op bitstamp zo lang duurt....
Nu al drie dagen. Die koers is daar nu best lekker om voordeeltjes te pakken!
Ik heb al 3x een week moeten wachten, elke keer wordt ie weer afgewezen. Ben er maar mee opgehouden. Exact dezelfde documenten waren overigens prima voor Kraken en MtGox. Op BTC-e wacht ik nog.

[ Voor 10% gewijzigd door .oisyn op 06-12-2013 15:22 ]

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cliffie

Cliffie

Trompetslet

Kraken gaat weer in een stroomversnelling naar beneden, ik zit elke keer te hoog met mijn verkooporder. Ik vind het wel best, het trekt wel weer bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Focus
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:49
Op de btc-e site staat dat je automatic kan traden.

Ik kan het alleen niet vinden? Of zie ik iets totaal over het hoofd..... 8)7

Wil graag op een bepaalde prijs automatisch coins verkopen of inkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bob

Bob

Focus schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 15:29:
Op de btc-e site staat dat je automatic kan traden.

Ik kan het alleen niet vinden? Of zie ik iets totaal over het hoofd..... 8)7

Wil graag op een bepaalde prijs automatisch coins verkopen of inkopen.
Dat heet een limit order. Je zegt hoeveel en op welke koers en klaar. Is eigenlijk de meest logische order die je kan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://i41.tinypic.com/1zeaywo.jpg
Testversie.
Waarschuwt bij een ingestelde koers.
Getest op Win7 en Win8.
Download: http://speedy.sh/nCTvB/Kraken-Ticker.zip

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 06-12-2013 23:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Servowire
  • Laatst online: 13-08 15:56

Servowire

prutser:~#

Oei
http://translate.google.c...a18454bf9efd290bfdcc69%2F
Baidu music pause to accept bitcoin accelerated payment notice
BTC ging honderden dollars omhoog toen ze hier mee begonnen. Dit gaat een rood weekendje worden!

met papier mache kun je alles maken!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marselaar
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 28-09 09:54
Servowire schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 15:35:

BTC ging honderden dollars omhoog toen ze hier mee begonnen. Dit gaat een rood weekendje worden!
Omhoog? Wat noem jij een rood weekendje dan?

PSN: Marselaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gise
  • Niet online
Het ging omhoog toen ze het invoerden, nu zetten ze het in de ijskast dus gaat de koers misschien omlaag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azrou
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 27-12-2024
Ik zie het, BTC is al weer aan het zakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuqua
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 29-10 07:38
gise schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 15:38:
Het ging omhoog toen ze het invoerden, nu zetten ze het in de ijskast dus gaat de koers misschien omlaag
zeggen ze ook waarom ze het in de ijskast zetten ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Servowire

Servowire

Ik verwacht 980 als dieptepunt dit weekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Servowire

Servowire

fuqua schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 15:41:
[...]

Overheid China zegt: "Financiële instituten mogen geen BTC handelen"
En baidu/telco's zijn grotendeels in overheidshanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
fuqua schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 15:41:
[...]

Volgens het nieuwsbericht komt het door de sterke prijsfluctuaties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Servowire schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 15:42:
[...]

Overheid China zegt: "Financiële instituten mogen geen BTC handelen"
En baidu/telco's zijn grotendeels in overheidshanden.
Handelen is wat anders dan betalingen accepteren. Dat eerdere bericht las ik vooral als dat er niet gespeculeerd mag worden met het geld van klanten.

[ Voor 14% gewijzigd door .oisyn op 06-12-2013 15:46 ]

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cdgrit
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-01 16:44
De BTC koers lijkt er niet echt last van te hebben. Het nieuws van Baidu werd inmiddels een ruim uur geleden bekend. (Vanaf dan zie ik de eerste berichten erover op Twitter). Om half 3 zie je inderdaad een lichte koersval (BTCChina), maar die is inmiddels alweer aan het herstellen...

Originele startpagina - Stadindex.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cliffie

Cliffie

Trompetslet

Ben toch maar uitgestapt bij Kraken. Heeft weinig opgebracht deze dag, had mijn winst eerder moeten verzilveren (zoals velen met mij hebben gedacht...... ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 22:25
Beetje late reactie van me, maar beter laat dan nooit:
Helaas, ik heb geen enkele Apple hardware of ervaring met programmeren voor iOS. Ik moet me nog steeds eens verdiepen in cross-platform development :P
fuqua schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 07:09:
[...]

waaat gast dat ziet er goed uit ! nu nog voor ios doe er ook een mooi grafiekje bij ! :D
Thanks! :) Grafiekje komt hopelijk nog, de API van Kraken ondersteunt dat nog niet. Ik ben bezig met die developers om dat gesupport te krijgen, dus hopelijk soon.
Jawel, live tile zit er in. Alleen moet je eerst de app een keer opstarten, als het goed is pakt hij dan vanzelf de live tile :)

Voor de mensen die m'n post gemist hebben (het gaat hier ook zo snel), hier nog een keer de post waar bovenstaande mensen op reageerden:

Mijn Windows Phone 8 app voor Kraken staat nu in de store :)

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/NUeGB8l.gif

http://www.windowsphone.c...9a-434f-8293-398745723de6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OptiBenz1
  • Laatst online: 20-01-2023
Alles is een beetje gestagneerd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichaelB74
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 22-10 22:21
EmilioFLR schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 15:55:
Alles is een beetje gestagneerd...
Prima, laat het maar een tijdje lekker rustig zijn en hooguit langzaam stijgen / dalen.
Des te eerder wordt het uitgegeven (het is dan minder interessant als speculatie) en hopelijk wat breder geaccepteerd.

Als het gaat zoals sommigen voorspellen, dan zit er nog genoeg in het vat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OptiBenz1
  • Laatst online: 20-01-2023
Dat klopt =)
Alleen twijfel zelf of ik zo even een deel verkoop en het onder de 30$ weer in koop LTC.

Iemand btw een programa voor litecoins? Waarbij die verkoopt als het onder x $ is en koopt als het bij x$ is?

[ Voor 35% gewijzigd door OptiBenz1 op 06-12-2013 16:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Ik zoek een iOS app die mijn portefeuille kan beheren. Zodat als ik alles offline zou halen ik in die portefeuille automatisch krijg uitgerekend wat de offline coins nu waard zouden zijn. Maar wat een bagger apps allemaal, heb er een paar geprobeerd, maar meteen weer er af. Voor een goeie zou ik best wel wat willen betalen.

/edit
Coole app Avalaxy, jammer dat het WP is ;)

[ Voor 7% gewijzigd door UltraSub op 06-12-2013 16:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18:07

Tourniquet

Hiya, fellas!

UltraSub schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 16:04:
Ik zoek een iOS app die mijn portefeuille kan beheren. Zodat als ik alles offline zou halen ik in die portefeuille automatisch krijg uitgerekend wat de offline coins nu waard zouden zijn. Maar wat een bagger apps allemaal, heb er een paar geprobeerd, maar meteen weer er af. Voor een goeie zou ik best wel wat willen betalen.

/edit
Coole app Avalaxy, jammer dat het WP is ;)
btcReport vind ik best een mooie app, bevat een calculator waar je je BTC saldo kunt invullen. En dat saldo onthoudt hij ook.
Coin Ticker kun je ook Altcoins in bijhouden.

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuqua
Tourniquet schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 16:11:
[...]

btcReport vind ik best een mooie app, bevat een calculator waar je je BTC saldo kunt invullen. En dat saldo onthoudt hij ook.
Coin Ticker kun je ook Altcoins in bijhouden.
btcreport en coin ticker heb ik ook, btcreport is heel mooi, jammer dat ze nog geen kraken ondersteunen, btcreport minder mooi, jammer dat er geen landscape mode in zit, maar wel kraken en ltc !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gise
  • Niet online
btcReport inderdaad, of CoinBits, daar zit ook een calculator in, moet je even op de grafiek twee keer naar rechts sliden.

Coinbits heeft duidelijke grafieken en daarmee kan je ook Kraken volgen, kan met btcReport weer niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
ok, ik ga eens kijken straks. Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuqua
volgens mij gaan we weer een jaar krijgen waar niks gebeurd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joachim
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 14-10-2024
Wil van m'n namecoins vanaf maar voor deze prijs kan ik ze niet verkopen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-09 15:40

FaceDown

Storende factor.

fuqua schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 16:36:
volgens mij gaan we weer een jaar krijgen waar niks gebeurd
Dat lijkt me uitgesloten. Of we gaan flink omlaag of flink omhoog. Een jaar rond de $1000 hangen gaat zeker niet gebeuren.

Op zeer korte termijn ziet het er niet rooskleurig uit.. de weekenddaling is weer ingezet. Bijna alle beurzen weer onder de $1000. Ik voorzie ook geen flinke stijging gedurende het weekend aangezien in het weekend geen geld overgemaakt kan worden. Zit momenteel nog altijd in EUR :) Nu wachten op de dip.

[ Voor 34% gewijzigd door FaceDown op 06-12-2013 16:44 ]

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigfoot
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 24-10 17:00
Mijn voorspelling voor december 2014: < $10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Bigfoot schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 16:44:
Mijn voorspelling voor december 2014: < $10
Dan zeg ik $5000. :)

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

LTC kraakt.... :o

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De PPC koers zakt maar verder deze week...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BTC
Panic sell?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piekartz87
ltc kraakt? btc op kraken neemt een duikvlucht :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cdgrit
Gaat wel heel hard nu zeg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn19
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 28-07 12:47
Worden honderden BTC's tegelijk gedumpt in elk geval op MtGox ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gise
  • Niet online
double dip :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yay \(^_^)/
0,2 PPC bijverdient :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Down down down down

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T homass
  • Laatst online: 12-07 23:07
Selling
Price Volume
€710.00000 3.541
€728.86991 0.104
€730.00000 2.000

@kraken
Tja..

[ Voor 10% gewijzigd door T homass op 06-12-2013 16:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NovapaX
wheeeeeeee.....

Sparql TV wiki

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LxgOne
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 16-01 21:24
Laten we terug naar 20€ gaan zegt iedereen precies...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GewoonDennis
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 17-04 00:36
Prima, als we daarna weer naar de 1000 gaan :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gise
  • Niet online
al zou SEPA wat sneller werken dan had ik nu meteen wat geld overgemaakt en ingekocht :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piekartz87
Hoe weer je dat het weer stijgt dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LxgOne
Piekartz87 schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 16:59:
Hoe weer je dat het weer stijgt dan?
Niet :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cdgrit
gise schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 16:58:
al zou SEPA wat sneller werken dan had ik nu meteen wat geld overgemaakt en ingekocht :P
Dan koop je toch gewoon nu via Bitonic.nl ofzo? Nu 1 BTC = 672,70 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stef42
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 19:43
Dat weet je natuurlijk niet, maar de koers van bijvoorbeeld LTC op kraken.com zal zeer waarschijnlijk niet onder de 25 euro zakken. Er kopen vanaf dat moment namelijk veel mensen een gigantisch volume. Boven 30 is ook niet echt plausibel. Nu op 25,9 dus de kans op winst na het weekend is best grooit (>5% winst). Just my 2 cents.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NovapaX
Yup.. net 0.1 gekocht voor € 67,99

Sparql TV wiki

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

cdgrit schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 17:00:
[...]

Dan koop je toch gewoon nu via Bitonic.nl ofzo? Nu 1 BTC = 672,70 euro.
Moeten ze wel voorraad hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Servowire

Servowire

Servowire schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 15:42:
Ik verwacht 980 als dieptepunt dit weekend.
Quote mezelf maar even :) - Gox tikte net precies de 980 aan volgens plan.

Als we nu door deze (Gox prijs) 980 vallen dan valt de weerstand weg tot de 730

[ Voor 25% gewijzigd door Servowire op 06-12-2013 17:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Servowire

Servowire

.oisyn schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 17:01:
[...]

Moeten ze wel voorraad hebben.
Hebben ze wel, maar als je hun prijs goed in de gaten houd zie je dat als de prijs te ver zakt hun "aanbod" op raakt. Ze schuiven volgens mij hun bitcoins van de site af omdat het dan onder hun "inkoop" prijs zakt.

Super slim van ze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LxgOne
Zie je dat ik net LTC op het laagste punt verkoop natuurlijk :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
Servowire schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 17:09:
[...]

Hebben ze wel, maar als je hun prijs goed in de gaten houd zie je dat als de prijs te ver zakt hun "aanbod" op raakt. Ze schuiven volgens mij hun bitcoins van de site af omdat het dan onder hun "inkoop" prijs zakt.

Super slim van ze.
Waarom zouden ze dat doen? Ze kunnen zelf hun prijzen bepalen en als bepaalde prijzen niet winstgevend zijn, dan passen ze die aan. Is altijd nog beter dan het aanbod weghalen.

Sowieso volgt Bitonic meestal de Bitstamp koers (tenzij ze hardcore door hun coins heenraken en geen geld meer op Bitstamp hebben om bij te kopen). Ik ga er van uit dat ze geld en coins op Bitstamp hebben die de transacties op de website volgen (iemand koopt X coins op Bitonic, Bitonic koopt direct X coins op Bitstamp, enz...). De Bitstamp koers ligt meestal ook mooi tussen Bitonics aan- en verkoop prijzen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Rannasha schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 17:12:
[...]

Waarom zouden ze dat doen? Ze kunnen zelf hun prijzen bepalen en als bepaalde prijzen niet winstgevend zijn, dan passen ze die aan. Is altijd nog beter dan het aanbod weghalen.
Dat ja. Gewoon maar doen alsof je geen BTC hebt gaat natuurlijk nergens over 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caballeros
  • Registratie: November 2008
  • Niet online
Servowire schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 17:04:
[...]

Quote mezelf maar even :) - Gox tikte net precies de 980 aan volgens plan.

Als we nu door deze (Gox prijs) 980 vallen dan valt de weerstand weg tot de 730
980 is het dieptepunt dit weekend, dus gaan we naar 730?
Dus de 980 weerstand blijft het hele weekend hangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Servowire

Servowire

LxgOne schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 17:11:
Zie je dat ik net LTC op het laagste punt verkoop natuurlijk :D
Buy high, sell low ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefanhvt
Het is beter om het nu even aan te kijken. Het nieuws over china en de services die betalingen in bitcoin hebben gepauzeerd geven een extra paniekerige impuls aan de mark. Dit ook samen met het feit dat de deposits pas na het weekend aankomen maakt het niet veilig om nu te traden.

Heb net besloten om alle buy orders en stop loss orders te cancelen en geen spijt van gehad. Het mooie van dit moment is dat je nu een weekend lang de tijd hebt om te kijken hoe lang de paniek blijft voort bestaan om vervolgens weer te stabiliseren. Daarna is het aflezen van een duidelijke koopsignaal veel makkelijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Servowire

Servowire

.oisyn schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 17:13:
[...]

Dat ja. Gewoon maar doen alsof je geen BTC hebt gaat natuurlijk nergens over 8)7
Ben je gek? Tuurlijk doen ze dat. Ik heb een scriptje die de prijs van hun site pakt en bij een crash zoals net is alle BTC altijd "zomaar" op en als hij dan terug schiet is het er opeens weer.

Zou ik ook doen :) ze gaan heus niet onder hun eigen inkoopprijs verkopen.

Er staat "Beschikbaar" niet "Voorraad".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Servowire

Servowire

Oei nu is de bodem er uit 954. Nu gaan we onder de 900 ben ik bang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Dat vraag ik me van jou af.
Zou ik ook doen :) ze gaan heus niet onder hun eigen inkoopprijs verkopen.
Ze kunnen toch ook gewoon hun prijs naar beneden doen, of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Servowire

Servowire

.oisyn schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 17:19:
[...]

Dat vraag ik me van jou af.

[...]
ad hominem? en bedankt hé.
Ik doe alleen observatie en heb er een idee bij hoe Bitonic dat doet. ze zijn geen Exchange dus het is gewoon eerlijk wat ze doen, wysiwyg.

[ Voor 26% gewijzigd door Servowire op 06-12-2013 17:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Nope, niet zo bedoeld. Dezelfde strekking als de "ben je gek". Tenminste, ik neem aan dat dat ook niet letterlijk was bedoeld ;)
Ik doe alleen observatie en heb er een idee bij hoe Bitonic dat doet. ze zijn geen Exchange dus het is gewoon eerlijk wat ze doen, wysiwyg.
Maar waarom ga je niet in op wat ik en Rannasha zeggen dan? Waarom zouden ze een verkoopstop doen als ze net zo goed wel kunnen verkopen maar voor een hogere prijs?

[ Voor 67% gewijzigd door .oisyn op 06-12-2013 17:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Servowire

Servowire

.oisyn schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 17:23:
Nope, niet zo bedoeld. Dezelfde strekking als de "ben je gek". Tenminste, ik neem aan dat dat ook net letterlijk was bedoeld ;)
Dat was niet lelijk bedoeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het keldert mooi naar beneden :D
Gewoon beetje afwachten en dan je slag slaan. Volgende week $$$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Vraag het Komkommer, die werkt bij Bitonic.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fastclaimer
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 24-10 21:15
Tsja wanneer je slag slaan :p , denk dat ik bij 25$ weer LTC koop :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Servowire

Servowire

Dat was de bodem denk ik, mooi ritje imho.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LxgOne
de bodem ligt bij Kraken wel op 25€ denk ik als je kijkt naar de orders...

718.128 €25.00000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAcid
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Er worden echt behoorlijke aantallen BTC gedumpt op MtGox in USD momenteel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gise
  • Niet online
zal vanaf nu wel weer een tijdje stuivertje wisselen worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Klopt EUR ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gise
  • Niet online
Waar komt dat vandaan? uit wallets / miners?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefanhvt
Btc-e staat glorieus boven bitstamp :)
Pagina: 1 ... 19 ... 178 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Deze topic is bedoeld voor discussie over de handel en koersverloop van cryptocurrencies. Aangezien er nu een speciaal forum is voor cryptocurrencies kunnen voor specifieke vragen gewoon topics worden geopend (met in ogenschouw nemende de algemene regels voor het openen van topics - vragen die niet topicwaardig zijn zouden hier uberaupt niet gesteld moeten worden)

Discussies en ontwikkelingen aangaande MtGox gaarne bespreken in Mt.Gox - Huidige status en ontwikkelingen

Referral codes zijn niet toegestaan en worden onherroepelijk verwijderd conform Het algemeen beleid