17x DMEGC DM300-M156-60BK @ Enphase | 3300Wp Oost & 1800Wp West (Gouda)
En NMC en XRP. En volgens mij nog watgise schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 10:39:
klopt, maar dan heb ik wel weer de keuze tussen LTC en XBT.
edit: I was right, je kan ook nog XVN kopen. Whatever that may be
Dat komt ook door die enorme panic sell van gister, rond deze tijd.TheZeroorez schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 10:29:
[...]
Het Kraken 24-h volume is groter dan dat van gisteren, terwijl de markten nu rustig zijn (ook op MtGox gebeurt niet veel). Kraken doet het volgens mij dus prima nu.
[ Voor 5% gewijzigd door mat.hi.as op 06-12-2013 10:52 ]
Enig idee hoe dat kwam? Chinese media?mat.hi.as schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 10:46:
[...]
En NMC en XRP. En volgens mij nog wat![]()
edit: I was right, je kan ook nog XVN kopen. Whatever that may be
[...]
Dat komt ook door die enorme panic sell van gister, rond deze tijd.
Some say. Tsjah, het is altijd gokken natuurlijk. Plus als het een beetje naar beneden gaat, heb je altijd panic sellers (kijk maar hier in het topic, ik ook trouwens, maar dan om later laag in te kopen). Zolang er niemand denkt dat het laag genoeg is om weer in te kopen, blijft het wel zakken. Maar ik denk wel dat het chinese bericht er invloed op heeft gehad.
Verlies je dan niet veel op Fee?Cliffie schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 10:55:
Hmmm, XBT verkopen in USD, LTC kopen in USD en die weer verkopen in EUR levert nu ook wel wat op
Flauw, mn scriptje daarvoor is nog niet af:P. De EUR/XBT/LTC/EUR wel, maar deze moet ik nog maken. Komt wel. Heerlijk, geld verdienen door de stommiteit van anderenCliffie schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 10:55:
Hmmm, XBT verkopen in USD, LTC kopen in USD en die weer verkopen in EUR levert nu ook wel wat op
Verwijderd
Zouden ze spijt hebben?
Ik had hem op 35.1 staan, is nu alleen gestegen naar 39, ik denk dat er daarom wat sell orders aan zitten te komen voor die prijs en hij weer zakt zodat ik dan weer goedkoop kan inslaan. Heb nu een buy staan op 32.5
Nu maar wachten
De koers van LTC/EUR blijft denk ik wel gewoon tussen de 28 en 30 schommelen komende tijd
[ Voor 11% gewijzigd door gise op 06-12-2013 11:15 ]
Is dat ondertussen veranderd? waarom verkiezen jullie kraken boven Btc-e of mt.gox?
444444.59616657 BTC -> 1LNWw6yCxkUmkhArb2Nf2MPw6vG7u5WG7q naar MtGox
Modelbouw - Alles over modelbouw, van RC tot diorama
Geen live tile?Avalaxy schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 01:09:
Crosspostje: mijn Windows Phone 8 app voor Kraken staat nu in de store
[afbeelding]
http://www.windowsphone.c...9a-434f-8293-398745723de6
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Ik vond het tijd om te verkopenSjoerd schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 11:32:
Wat denken jullie van deze actie van vannacht? https://blockchain.info/r...f04efe3c22bf5b67e936531f1
Ben erg benieuwd wacht het er gaat gebeuren... hopelijk niets
Laten we hopen dat dit in de handen is van een beetje verstandige mensen....Sjoerd schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 11:32:
Wat denken jullie van deze actie van vannacht? https://blockchain.info/r...f04efe3c22bf5b67e936531f1
Verwijderd
Ik vind Kraken erg prettig. Zeer heldere en prettige user interfaces Wellicht liggen de prijzen lager dan de rest maar als je alleen speculeert op schommelingen dan maakt dan mijn inziens niet zo uit.MSI2 schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 11:26:
Ik zie hier dat veel mensen op Kraken traden, ik heb daar ook een account, maar ben gestop met traden aangezien de handel wel heel erg dun was, je moest je aandelen echt aanzienlijk lager verkopen omdat er simpelwel te weinig vraag was op de site.
Is dat ondertussen veranderd? waarom verkiezen jullie kraken boven Btc-e of mt.gox?
Verificaties gingen zeer snel. Geld staat binnen 1-2 dagen op je account. Terugstorten nog niet geprobeerd.
was het een rus?Sjoerd schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 11:32:
https://blockchain.info/n...eCS7meQZf5J1KkoVcmrYzDtre
EDIT: dan zal het wel gewoon een interne transactie zijn, met een change adress...
[ Voor 32% gewijzigd door NovapaX op 06-12-2013 11:51 ]
1740Wp: 12xSF145-S @ Hosola 1600TL [pvoutput]
Sparql TV wiki
Vannacht 2 jaar geledendv2 schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 11:51:
Maar die transactie is toch van 2011 of zie ik dit verkeerd?
Door dit soort slecht geïnformeerde berichten krijg je crashes...Sjoerd schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 11:32:
[ Voor 89% gewijzigd door frankpaul1 op 06-12-2013 11:54 ]
Scherp
[ Voor 4% gewijzigd door Sjoerd op 06-12-2013 11:55 ]
Wou net zeggen, ik zag toch echt 2011 staan.. snapte het al niet. In 2011 was de Bitcoin tussen de 0.30 cent en 2 dollar waard met een piek van 32 dollar, niet zo veel aan de hand dus
Dit is China's grootste detailhandelaar in electrische goederen.
Bron: http://tech.ifeng.com/int...446_0.shtml?_from_ralatedSuning Tesco plans to pass on-line trading platform bitcoins and related products
Phoenix Technology News December 5, according to insiders Suning Tesco Suning Tesco and bitcoin China has made contact, plans to introduce Bitcoin Chinese settled 苏宁云 units, in the form of an open platform implemented on Suning Tesco Bitcoin transaction, the two sides are in close contact.
It is understood that Suning Tesco Bitcoin being studied, has been launched with the Bitcoin Chinese active contacts, Yuyao bitcoin China Suning settled in an open platform, the two sides together to create a safe and open Bitcoin trading platform. If this cooperation successful negotiations, Suning Tesco will become the first domestic support Bitcoin transactions electricity supplier website.
Sources said Suning Tesco is planning on-line "Bitcoin storage insurance", "Bitcoin transaction risk" and other insurance products, conduct Bitcoin transactions on Suning Tesco can choose to buy this insurance, while Suning Tesco will pass this Insurance earnings. In addition, Suning Tesco will launch Bitcoin-related products, such as high-profile computer, mining machines, hard drives, etc., on hardware sales Suning also one of the main ways through Bitcoin profit share.
[...]
Volgens mij gaat het om deze website: http://www.suning.com/
Let op!! Ik weet de betrouwbaarheid van deze website niet en dus als iemand dit wil 'factchecken' dan graag!
Ik denk altijd heel goed na voordat ik iets stoms zeg
Verwijderd
verwachten jullie ook dat de weekend crash eerder gaat komen omdat mensen nu eerder gaan verkopen n.a.v afgelopen zondag?
enige wat ik hoop is dat die gast met zn wall op kraken perongeluk het ravijn in rijd.Verwijderd schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 12:29:
moest hiero staan:
verwachten jullie ook dat de weekend crash eerder gaat komen omdat mensen nu eerder gaan verkopen n.a.v afgelopen zondag?
Zou het één gast zijn? Maar als hij het ravijn in rijdt, dan blijft zijn wall toch ook staan?fuqua schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 12:31:
[...]
enige wat ik hoop is dat die gast met zn wall op kraken perongeluk het ravijn in rijd.
PSN: Marselaar
nee, want dan kunnen we erboven of onder bieden zonder dat hij een counter bod doet.tammerat schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 12:32:
[...]
Zou het één gast zijn? Maar als hij het ravijn in rijdt, dan blijft zijn wall toch ook staan?
Is al hele week kalmpjesgise schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 12:39:
hmmm, de koersen doen helemaal niks op het moment op kraken, valt niks te beleven
Kraken: 1035 dollar
BTC-E: 973 dollar
Dan de winst investeren in videokaarten en lekker minen!
Verwijderd
Verwijderd
Wat denk jij gise?Verwijderd schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 12:42:
Nu uitstappen op kraken met BTC ? en het weekend afwachten? of hopen dat kraken nog stijgt vandaag?
Als je met de huidige koers al een winst pakt is dat natuurlijk mooi maar meer is altijd beter/leuker
Als de koers nu 775 is en je kan met winst verkopen kan je even aankijken of het stijgt, stijgt hij bijvoorbeeld vanavond nog naar 820 dan kan je op dat moment een sell order aanmaken voor 815 / 810 zodat je alsnog verkoopt als het weer daalt naar die prijs, stijgt hij nog verder dan kan je je order altijd cancellen en nieuwe aanmaken natuurlijk.
[ Voor 89% gewijzigd door Extera op 06-12-2013 12:56 ]
Gaat het vnaaf nu alleen maar zakken, dan baal je dat je niet op 775 heb verkocht. Het blijft altijd moeilijkgise schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 12:55:
je kan het voor nu nog even aankijken.
Als je met de huidige koers al een winst pakt is dat natuurlijk mooi maar meer is altijd beter/leuker
Als de koers nu 775 is en je kan met winst verkopen kan je even aankijken of het stijgt, stijgt hij bijvoorbeeld vanavond nog naar 820 dan kan je op dat moment een sell order aanmaken voor 815 / 810 zodat je alsnog verkoopt als het weer daalt naar die prijs, stijgt hij nog verder dan kan je je order altijd cancellen en nieuwe aanmaken natuurlijk.
Aangezien je pas met EUR of USD kan spelen als je tier 2 verified bent, moet je nog even wachten
edit: tssk
[ Voor 3% gewijzigd door mat.hi.as op 06-12-2013 12:58 ]
De weekend dip LTC op BTC-E begint al vroeg...
[ Voor 6% gewijzigd door snoekds20 op 06-12-2013 13:01 ]
"May our framerates be high and our temperatures low."
True, je weet inderdaad nooit wanneer de hoogste piek of het laagste dal bereikt isCliffie schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 12:58:
[...]
Gaat het vnaaf nu alleen maar zakken, dan baal je dat je niet op 775 heb verkocht. Het blijft altijd moeilijk
Bijvoorbeeld als de koers opeens 10e zakt verkoop je alles, tot die tijd doe je niks
Maar dat is natuurlijk het leuke aan het spelletjegise schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 13:01:
[...]
True, je weet inderdaad nooit wanneer de hoogste piek of het laagste dal bereikt is
Of je moet het serieus doen om er een inkomen aan te hebben. Maar ik zie het meer als een leuk spel om LTC te minen en er wat mee te handelen.
LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....
In het kort (als ik het goed hebCliffie schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 13:19:
Ja, ok, maar ik snap een trailing stop limit nog niet helemaal
trailing stop: Als de koers met een bepaald getal stijgt of daalt (kan ook in percentage) dan koop je of sell je.
Dus als de koers 700 is en je hebt een trailing stop van 10e en de koers klapt in één keer naar 680 dan sell je alles
trailing stop limit: zelfde als erboven maar je zet er een limit voor. Dus de order gaat pas in als de koers een bepaalde waarde bereikt (niet helemaal zeker van)
Het is overal redelijk rustig. Als je naar MtGox kijkt in de dip van gisteren dan hadden ze een volume van 5000 per half uur, nu slechts een paar honderd per half uur.Cliffie schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 13:27:
Beetje jammer dat er nu niet serieus op Kraken wordt gehandeld. Er zit gewoon iemand te fucken met sell-orders.
Als ik dan in mijn voorbeeld will verkopen voor 820, dan kan ik wel leuk een trailing stop order aanmaken, maar als de koers nu blijft zakken, dan heb ik er nog niets aan.EJPostema schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 13:27:
[...]
In het kort (als ik het goed heb)
trailing stop: Als de koers met een bepaald getal stijgt of daalt (kan ook in percentage) dan koop je of sell je.
Dus als de koers 700 is en je hebt een trailing stop van 10e en de koers klapt in één keer naar 680 dan sell je alles
trailing stop limit: zelfde als erboven maar je zet er een limit voor. Dus de order gaat pas in als de koers een bepaalde waarde bereikt (niet helemaal zeker van)
Je hebt standaard "stop loss" orders, die zijn gekoppeld met een aankoop-order en zorgen ervoor dat de aankoop automatisch verkocht wordt als de prijs een zelf te kiezen ondergrens bereikt.Cliffie schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 13:19:
Ja, ok, maar ik snap een trailing stop limit nog niet helemaal
Een trailing stop loss order is een variant hierop, waarbij de ondergrens geen vaste waarde heeft, maar een zelf te kiezen verschil met de hoogste waarde die bereikt is.
Stel ik koop een Bitcoin voor 800. Ik zet een trailing stop loss op -20. Als de koers direct na mijn aankoop keldert, betekent dat ik mijn coin verkoop voor 780. Stijgt de koers naar 850, dan wordt 830 het punt waarop mijn coin automatisch verkocht wordt.
Een probleem dat hier bij komt kijken is dat het orderboek van Kraken vrij dun is. Als de koers eenmaal daalt, is er geen garantie dat er een passende koop-order in het boek staat om mijn stop-loss order uit te kunnen voeren. In het geval van een limit stop-loss, betekent dat mijn verkoop order in het orderboek terecht komt en, als de prijs verder naar onderen doorschiet, niet ingevuld wordt. Bij een market stop-loss order kan de prijs die ik ontvang een stuk lager zijn dan verwacht.
|| Vierkant voor Wiskunde ||
Iemand wil de koers echt omlaag hebben.
[ Voor 30% gewijzigd door Cliffie op 06-12-2013 13:34 ]
het kan handig zijn als je een dip verwacht (met pump en dumps) of zoals veel mensen dit weekend weer verwachten.Cliffie schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 13:31:
Daarom doe ik het lekker met het handje...
De prijs kan dan lekker stijgen, maar als de dip dan komt sell op ongeveer het hoogste punt.
Hetzelfde kan je toepassen als de dip voorbij is en er herstel op treedt.
Zodra de koers weer stijgt koop je weer in op ongeveer het laagste punt
ja daarom moet je ook een marge nemen. Dus niet een stijging van 1e voor een btc, maar 10 of 15 (hetzelfde met het dalen natuurlijk). Je zit dus nooit precies goed en het heeft uiteraard risico'sCliffie schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 13:38:
Als je die order dan inschiet, dan moet het wel omhoog gaan. Als het dan meteen weer daalt, zit je nog met verlies. Moet me hier toch eens in verdiepen.
Groetjes, FaceDown.
het ultieme jaargetijde.... | #!/usr/bin/girl | Art prints and fun
In zekere zin klopt dat, alleen doet Kraken in feite niets. Als jij BTC koopt, koop je die altijd van iemand anders. Niet van de Kraken ofzo. Je koopt en verkoopt altijd van of aan iemand anders. Jij biedt BTC aan (voor 800 euro), en als iemand die wil kopen voor dat bedrag, dan kan dat. Dat is dus ook wat je doet zodra je een sell order aanmaakt. Andersom kan dat ook, een soort gevraagd advertentie. Als je een buy order aanmaakt geef je eigenlijk aan dat je X aantal BTC zoekt voor bedrag X. Zodra iemand zijn BTC wilt verkopen voor dat bedrag, verkoopt hij/zij ze aan jou.zomertje schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 13:47:
Om t goed te begrijpen: Je koopt bijvoorbeeld op 700. En je stelt in dat kraken mag verkopen bij 800. Dan doet kraken dat automatisch als de koers 800 bereikt?
het ultieme jaargetijde.... | #!/usr/bin/girl | Art prints and fun
Ik hoop het voor je, maar mijn glazen boel verwacht een superstijging dit weekend ;-)FaceDown schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 13:45:
Zo.. alle LTC eruit in afwachting van de weekenddip
En waarom zegt jou glazen bol dat?tammerat schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 13:56:
[...]
Ik hoop het voor je, maar mijn glazen boel verwacht een superstijging dit weekend ;-)
omdat iedereen die donderdag na 17:00 geld over maakt het pas maandag krijgt. Dus rond zondag is alles op en gaan mensen sellen.tammerat schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 14:00:
Dat zegt ie er nooit bij. Waarom zou er een weekenddip komen?
Dus een hele harde stijging zit er imho sowieso niet in. Wat er verder gebeurt... Geen idee, heb geen glazen bol
Banken verwerken geen overboekingen in het weekend. Mensen kunnen dus geen geld naar exchanges boeken om meer coins te kopen. Coins verkopen gaat echter prima.tammerat schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 14:00:
Dat zegt ie er nooit bij. Waarom zou er een weekenddip komen?
Of er een weekend-dip komt, is niet zeker. Vaak zie je weekend-dips na een week van goede koers-stijging.
|| Vierkant voor Wiskunde ||
Ook goed, voor mijn lange termijn BTC dantammerat schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 13:56:
[...]
Ik hoop het voor je, maar mijn glazen boel verwacht een superstijging dit weekend ;-)
Groetjes, FaceDown.
Ik gebruik bitcoinium voor android... geen ID of die d'r ook voor de Mac is.Xmoo schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 10:30:
Weet iemand of er een app (liefst voor Mac) is waar je de koers van de digitale valuta's bij kunt houden?
Heb momenteel een stock app. Kan ik stocks toevoegen waar ik aandelen in heb en kan ook aangeven hoeveel aandelen ik in bezit heb. Zoek zo iets voor Bitcoin, Litecoin en Feathercoin.
Hele fijne app, je kunt widgets maken per exchange en per coin.
Een pessimist is een realistische optimist
Dit topic is gesloten.
![]()
Deze topic is bedoeld voor discussie over de handel en koersverloop van cryptocurrencies. Aangezien er nu een speciaal forum is voor cryptocurrencies kunnen voor specifieke vragen gewoon topics worden geopend (met in ogenschouw nemende de algemene regels voor het openen van topics - vragen die niet topicwaardig zijn zouden hier uberaupt niet gesteld moeten worden)
Discussies en ontwikkelingen aangaande MtGox gaarne bespreken in Mt.Gox - Huidige status en ontwikkelingen
Referral codes zijn niet toegestaan en worden onherroepelijk verwijderd conform Het algemeen beleid