|| Vierkant voor Wiskunde ||
Heb je gekeken bij Funding, Deposit, NMC? Ik kon dat ook niet vinden in eerste instantie en schoot ook een beetje in de stress..Tupac schreef op donderdag 05 december 2013 @ 19:16:
Ik had een uur geleden 5 NMC overgemaakt naar mijn Kraken account, maar bij Status staat " Used Address " en niks ontvangen. Hoelang duurt het normaal?
17x DMEGC DM300-M156-60BK @ Enphase | 3300Wp Oost & 1800Wp West (Gouda)
Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.
Bedankt haha ze staan op me accountKroontje schreef op donderdag 05 december 2013 @ 19:21:
[...]
Heb je gekeken bij Funding, Deposit, NMC? Ik kon dat ook niet vinden in eerste instantie en schoot ook een beetje in de stress..
Klopte niet wat ik zei, onder deposit EUR wijzigen in LTC in het keuzemenu rechts..
Verwijderd
Dat zou wel handig zijn om m'n PPC te verhandelen. 's morgens daalt de koers, dus onderweg naar m'n werk verkopen en paar uur later terug inkopen aan een lagere koers
Groetjes, FaceDown.
Grappig dat dit gewoon kan en dat niemand het kan stoppensupayoshi schreef op donderdag 05 december 2013 @ 18:03:
Pump incoming in 1 uur en 30 minuutjes
http://www.altcoinweb.com/countdown/
Ik had maar weinig op Cryptsy staan (wat een verschrikkelijk trage site...), ingestapt op LKY200.
Er zitten wel wat grote sell orders tussen dus ik vraag me af of het dumpen wel goed gaat, ik heb niet het idee dat daar genoeg volume voor zal zijn...
Verwijderd
Waar is dat eigenlijk te zien bij kraken ?fuqua schreef op donderdag 05 december 2013 @ 20:35:
is toch ook niet meer leuk die sell/buy walls op kraken wtf
klik op market data en kijk onderaan bij order book, als je beetje engels kan weet je wat dat voor staat.Verwijderd schreef op donderdag 05 december 2013 @ 21:00:
[...]
Waar is dat eigenlijk te zien bij kraken ?
daar zie je de "muur" bij buy staan van 222 stuks voor 28 en bij sell 440 stuks a 30 euro.
ik vraag me af of het zin heeft om je litecoins te kopen boven die grens of dat dat dan word afgestraft.
ik heb m'n litecoins om die reden maar tegen een redelijk gunstige koers omgezet naar Bitcoins aangezien die aardig laag stond en daar meer beweging in zat/zit
Geruild toen de XBT koers op €752 stond en LTC op €29
Edit: Ik hoop dat Kraken even het verschil tussen BTC-E en Kraken dichtloopt. €804 vs €767
[ Voor 11% gewijzigd door gise op 05-12-2013 21:24 ]
Je kunt 1 bitcoin kopen voor 1000USD of 860EUR. Nog erger voor LTC; 38USD of 37EUR
Krom. Uiteraard geld dat niet voor de verkoop prijzen, en zit ik net met een potje euro's waar ik nu niets mee kan. Het is een leuke/rustige exchange om heen en weer tussen BTC/LTC te speculeren.. maar naar euro's had ik beter niet kunnen doen.
[ Voor 32% gewijzigd door frickY op 05-12-2013 21:38 ]
Deduld. Denk in weken, maanden of jaren, niet in uren.sanane schreef op donderdag 05 december 2013 @ 21:26:
heb 40 litecoins net verkocht voor 29 per stuk.. heeft geen zin om het te houden vanwege sell/buy wall. zwaar irritant !!!
https://www.cryptsy.com/markets/view/97
https://www.cryptsy.com/markets/view/118
Jammer dat je ze niet kan transferren...of weet iemand een plek waar ze nog geaccepteerd worden?
#team_UTC+1
An investment in knowledge always pays the best interest - Benjamin Franklin
You can call me McOverloper Mini '12 i7/16/256 Air '13 i5/8/256 iPad mini 5 64GB iPhone SE 128GB
Heb 3 weken gewacht op 40 euro per stuk maar zo te zien gaat het nog lang duren. Dus heb ik ze nu verkochr en koop ik ze later goedkoop inJelleMan schreef op donderdag 05 december 2013 @ 21:39:
[...]
Deduld. Denk in weken, maanden of jaren, niet in uren.
Komt dat niet gewoon door de pump en dump teams? Die beloven ons een koers van 70 dollar deze week. Misschien zijn ze zich aan het voorbereiden dmv de walls... Anyway goed opletten daarmeesanane schreef op donderdag 05 december 2013 @ 21:26:
heb 40 litecoins net verkocht voor 29 per stuk.. heeft geen zin om het te houden vanwege sell/buy wall. zwaar irritant !!!
Verwijderd
De eerste test werkt al prima
Het programma heeft een instelbare intervals-timer voor het ophalen van de data via de kraken-api.
Ik ben nu bezig met het realiseren van een waarschuwing indien een ingesteld limiet bereikt wordt.
Tevens moet ik meerdere wisselkoersen inbouwen, nu alleen BTC-EURO, LTC- EURO, NMC-EURO
Voor degene die geïnteresseerd zijn:
Download op we-transfer: https://www.wetransfer.co...175520131205205909/3f3074
Stel je je er nog niet te veel van voor, kritiek is welkom.
Edit: uh, met dank aan m19
[ Voor 2% gewijzigd door Verwijderd op 05-12-2013 22:29 . Reden: Vergeten iemand te bedanken... ]
Een ticker? Dat is toch die info die bovenin bij Kraken staat? Die probeer ik via JSON in een html te krijgen maar dat is nog geen sinecure. Ben verder ook niet echt thuis in javascript ofzo, maar kom er meestal met voorbeeldjes wel uit. Maar op het net staan alleen hele ingewikkelde voorbeelden.Verwijderd schreef op donderdag 05 december 2013 @ 22:09:
Ik ben bezig met het maken van een Ticker voor Kraken.com.
PSN: Marselaar
Verwijderd

Rendabiliteitsonderzoek. Conservatief geweest met LTC opbrengst (is 0,9, heb dus al een a twee difficultyverhogingen meegenomen), uitgegaan van koers zoals hij er nu bijstaat (ik verwacht een stijging).
Voor de eerste maand een heel lekker bedragje dus al.
Hoe weet jij dat de koersen zo zijn dat het voordeel oplevert?renevanes schreef op donderdag 05 december 2013 @ 22:01:
Kon net extreem goed intern doorwisselen op Kraken, LTC>BTC>EUR>LTC, van 20 LTC naar 24 in 4 min
[ Voor 192% gewijzigd door T homass op 05-12-2013 23:04 ]
goed bezig man ! als je daar nog een leuke grafiek aan kan hangen zo het prachtig zijnVerwijderd schreef op donderdag 05 december 2013 @ 22:09:
Ik ben bezig met het maken van een Ticker voor Kraken.com.
De eerste test werkt al prima![]()
Het programma heeft een instelbare intervals-timer voor het ophalen van de data via de kraken-api.
Ik ben nu bezig met het realiseren van een waarschuwing indien een ingesteld limiet bereikt wordt.
Tevens moet ik meerdere wisselkoersen inbouwen, nu alleen BTC-EURO, LTC- EURO, NMC-EURO
Voor degene die geïnteresseerd zijn:
Download op we-transfer: https://www.wetransfer.co...175520131205205909/3f3074
Stel je je er nog niet te veel van voor, kritiek is welkom.
Edit: uh, met dank aan m19
Verwijderd schreef op donderdag 05 december 2013 @ 23:02:
@Kraken.com, kijken kijken kijken, kopen ho maar. Te veel hollanders daar?
Ik denk altijd heel goed na voordat ik iets stoms zeg
Een pessimist is een realistische optimist
die hollander met zn wall ja, kom we gaan em pakken !Verwijderd schreef op donderdag 05 december 2013 @ 23:02:
@Kraken.com, kijken kijken kijken, kopen ho maar. Te veel hollanders daar?
Hoe komt iedereen bij dit soort dingen? Heb je hier een site voor of spot je aan de hand van de cijfertjes een verschil en reken je gewoon uit wat de beste wissels zijn?renevanes schreef op donderdag 05 december 2013 @ 22:01:
Kon net extreem goed intern doorwisselen op Kraken, LTC>BTC>EUR>LTC, van 20 LTC naar 24 in 4 min
snap het ook niet helemaal, van ltc naar btc kan niet, wel anders om of ik moet iets missen.TheZeroorez schreef op donderdag 05 december 2013 @ 23:10:
[...]
Hoe komt iedereen bij dit soort dingen? Heb je hier een site voor of spot je aan de hand van de cijfertjes een verschil en reken je gewoon uit wat de beste wissels zijn?
Modelbouw - Alles over modelbouw, van RC tot diorama
Kan wel, als je de pair selecteerd kan je toch BUY of SELL doenfuqua schreef op donderdag 05 december 2013 @ 23:11:
[...]
snap het ook niet helemaal, van ltc naar btc kan niet, wel anders om of ik moet iets missen.
Welkom bij de club. Voor mij geldt hetzelfde. 400 euro weggegooid.Sjoerd schreef op donderdag 05 december 2013 @ 23:11:
Ik moet iets opbiechten... vanmorgen mee gedaan aan de hele paniek crisis en een panic sell gedaan om vervolgens mijn eigen BTC weer duur terug te kopen. Voel me nu stom
. Iemand wat opbeurende woorden over?
BTC/LTC, daar kun je zowel een 'buy' als een 'sell' actie in maken. Dat kan dus gewoonfuqua schreef op donderdag 05 december 2013 @ 23:11:
[...]
snap het ook niet helemaal, van ltc naar btc kan niet, wel anders om of ik moet iets missen.
Ik vraag me meer af hoe sommige tweakers er achter komen dat dit soort verschillen er zijn. Ik check dat echt niet iedere dag.
Je zet het in een Excelbestandje en dan kan je met een beetje gunstige koersen dit gaan proberen. Maar ik heb er nog geen geluk mee gehad. Daar is het nog iets te wisselvallig voor.TheZeroorez schreef op donderdag 05 december 2013 @ 23:12:
[...]
BTC/LTC, daar kun je zowel een 'buy' als een 'sell' actie in maken. Dat kan dus gewoon
Ik vraag me meer af hoe sommige tweakers er achter komen dat dit soort verschillen er zijn. Ik check dat echt niet iedere dag.
heb zelfde soort foutje gemaakt maar dan met litecoins, ben er 35 kwijtgeraakt daardoorSjoerd schreef op donderdag 05 december 2013 @ 23:11:
Ik moet iets opbiechten... vanmorgen mee gedaan aan de hele paniek crisis en een panic sell gedaan om vervolgens mijn eigen BTC weer duur terug te kopen. Voel me nu stom
Eigenlijk zou je een formuliertje moeten hebben met daarin automatisch de koersen vanfrankpaul1 schreef op donderdag 05 december 2013 @ 23:13:
[...]
Je zet het in een Excelbestandje en dan kan je met een beetje gunstige koersen dit gaan proberen. Maar ik heb er nog geen geluk mee gehad. Daar is het nog iets te wisselvallig voor.
LTC --> XBT ---> EU -->LTC =
Ben helaas geen IT'er dus ik kan het niet maken.
Als je "richting niet kan, dan moet je sell ipv buy aanklikken, dan gaat ie andersom.fuqua schreef op donderdag 05 december 2013 @ 23:11:
[...]
Je moet inderdaad snel rekenen, let er wel op dat je een kleine transactie fee moet lappen.
LTC > USD > XBT > EUR
LTC > XBT > LTC > EUR
LTC > EUR > XBT > LTC
etc.
Ik heb zoiets in Excel staan voor een aantal conversies, maar binnen 1 exchange is daar meestal niets mee te winnen, tenminste als je uit gaat van de spread verliezen (delta ask/bid). Als je echter voor de hoofdprijs steeds koopt en verkoopt kan het wel vaak, maar de tijd die dit kost maakt het risico hoog..gise schreef op donderdag 05 december 2013 @ 23:24:
alleen is dat niet een vast pad voor het generen van winst, misschien zou een van deze wel winstgevender zijn:
LTC > USD > XBT > EUR
LTC > XBT > LTC > EUR
LTC > EUR > XBT > LTC
etc.
Het is zeker wel mogelijk, je moet er alleen echt bovenop zitten, snel rekenen en verschillende grafieken bekijken en naast elkaar leggen.
Dat noem je geluk hebben.gise schreef op donderdag 05 december 2013 @ 23:29:
Zoals iemand hier aangaf, ging hij van 20 LTC naar 24 in 4 min, binnen één exchange.
Het is zeker wel mogelijk, je moet er alleen echt bovenop zitten, snel rekenen en verschillende grafieken bekijken en naast elkaar leggen.
Ik kan de spreads zo zien en er is iig op dit moment geen spread die profitable is. Slechts als je dus verkoopt boven de vraagprijs en koopt onder de vraagprijs maak je deze winsten. Maar dat is geluk hebben, de koers gaat dan namelijk in jou voordeel. Of je kent de koers richting natuurlijk dankzij een glazen bol..
Let er wel op dat dit erg veel was (20%), normaal pak ik op die manier maar ~2-3%. Het lastige zit hem in de volumes die worden aangeboden, vaak kun je maar kleine bedragen tegelijk doorvoeren omdat er ergens in de keten een klein volume zit. Soms heb je ook gewoon pech omdat er ineens een hogere bid of een lagere ask bij komt. Je blijft dan halverwege de keten hangen of je moet met een kleiner bedrag verder. Ik zie vaak dat het hoogste rendement te halen is als je meerdere valuta gebruikt, bv : EUR>LTC>USD>BTC>EUR. Dit kun je gemakkelijk opzoeken door naar de EUR/USD wisselkoers te kijken binnen meerdere coins, als deze erg verschillen moet je snel handelen.gise schreef op donderdag 05 december 2013 @ 23:29:
Zoals iemand hier aangaf, ging hij van 20 LTC naar 24 in 4 min, binnen één exchange.
Ik zag zelf hetzelfde gebeuren en heb m'n LTC in XBT omgezet, ik heb alleen de tweede stap niet ook gedaan omdat ik denk dat XBT nu harder gaat stijgen aangezien er zulke walls zijn op LTC.
De spread is inderdaad een belangrijke factor, momenteel is deze bijna overal >1%. Dat kost je per stap dus grofweg dat percentageBDmartijn schreef op donderdag 05 december 2013 @ 23:34:
[...]
Dat noem je geluk hebben.
Ik kan de spreads zo zien en er is iig op dit moment geen spread die profitable is. Slechts als je dus verkoopt boven de vraagprijs en koopt onder de vraagprijs maak je deze winsten. Maar dat is geluk hebben, de koers gaat dan namelijk in jou voordeel. Of je kent de koers richting natuurlijk dankzij een glazen bol..
Als alternatief kun je in zo'n geval BTC kopen op Bitstamp en verkopen op Kraken. Vanochtend waren de verschillen redelijk groot en was er een mooie winst te pakken.
Dit is speculeren op de richting van de koers. Ja daar kan je natuurlijk veel winst op maken. Echter is niet een kwestie van heen en weer handelen.gise schreef op donderdag 05 december 2013 @ 23:37:
Neehoor, is geen geluk hebben. Eerder vanavond ging XBT omlaag met grote stappen, LTC ging omhoog met kleine stappen. toen kon je heel voordelig LTC in XBT omzetten, vlak daarna ging XBT omhoog met paar tientjes en LTC weer ietsje omlaag waardoor je weer met winst kon terugwisselen.
Ik zag zelf hetzelfde gebeuren en heb m'n LTC in XBT omgezet, ik heb alleen de tweede stap niet ook gedaan omdat ik denk dat XBT nu harder gaat stijgen aangezien er zulke walls zijn op LTC.
USD heb ik idd niet vaak bekeken. Ik dacht dat het volume op Kraken voor USD ook belachelijk laag was?Rannasha schreef op donderdag 05 december 2013 @ 23:40:
Een "voordeel" van het lage volume (BTC/EUR) op Kraken is dat Kraken de rest van de markt volgt. Dus een drop in de prijs van BTC/USD op MtGox of Bitstamp zal worden gevolgd door een zelfde drop op Kraken, maar vaak met een kleine vertraging. Hier kun je op inspelen en wat winst pakken.
Als alternatief kun je in zo'n geval BTC kopen op Bitstamp en verkopen op Kraken. Vanochtend waren de verschillen redelijk groot en was er een mooie winst te pakken.
nee ik heb niet een knop om btc->ltc om te draaien, waar moet die staan dan ?renevanes schreef op donderdag 05 december 2013 @ 23:24:
[...]
Als je "richting niet kan, dan moet je sell ipv buy aanklikken, dan gaat ie andersom.
Je moet inderdaad snel rekenen, let er wel op dat je een kleine transactie fee moet lappen.
Denk niet dat 'ie dat haalt vannacht, zo wel dan heb ik een mooie marge gepakt
XBT/LTC met buy == buy XBT with LTC == LTC naar BTC omzettenfuqua schreef op donderdag 05 december 2013 @ 23:41:
[...]
nee ik heb niet een knop om btc->ltc om te draaien, waar moet die staan dan ?
XBT/LTC met sell == sell XBT for LTC == BTC naar LTC omzetten
Oh, is het ook. Ik negeer BTC/USD op Kraken, dat is helemaal dood.BDmartijn schreef op donderdag 05 december 2013 @ 23:41:
[...]
USD heb ik idd niet vaak bekeken. Ik dacht dat het volume op Kraken voor USD ook belachelijk laag was?
Ik vergelijk BTC/EUR op Kraken met BTC/USD op Bitstamp. USD/EUR is relatief constant ten opzichte van de fluctuaties die Bitcoin meemaakt, dus je kunt de koersen prima in elkaar omrekenen. Bitstamp accepteert stortingen in EUR en rekent die om naar USD (je verliest iets minder dan 1%).
Kraken is over het algemeen iets duurder dan Bitstamp als je de koers omrekent. Meestal is dit verschil niet groot genoeg om ruim boven de arbitrage-kosten uit te stijgen (Bitstamp fee + Kraken fee + EUR/USD-fee op Bitstamp), maar zeker bij grote koersbewegingen valt er vaak wat te halen. De winst is nog steeds niet heel groot, als je het uitdrukt als percentage van het geinvesteerde vermogen (je moet coins en euro's klaar hebben liggen op de exchanges om risico's te beperkten), maar het is risico-vrij.
Of klikken jullie je ook een ongeluk met dat dropdown menu rechtsboven?
Ik gebruik meerdere tabs in chromepposthoorn schreef op donderdag 05 december 2013 @ 23:49:
Is er een overzichtpagina van Kraken? (bij hun zelf of ergens anders)
Of klikken jullie je ook een ongeluk met dat dropdown menu rechtsboven?

http://www.windowsphone.c...9a-434f-8293-398745723de6
Sounds good. Ook in de papieren telegraaf staat een niet negatief artikel
Mooi, nu voor iOSAvalaxy schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 01:09:
Crosspostje: mijn Windows Phone 8 app voor Kraken staat nu in de store
[afbeelding]
waaat gast dat ziet er goed uit ! nu nog voor ios doe er ook een mooi grafiekje bij !Avalaxy schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 01:09:
Crosspostje: mijn Windows Phone 8 app voor Kraken staat nu in de store
[afbeelding]
StommelingSjoerd schreef op donderdag 05 december 2013 @ 23:11:
Ik heb gister goedkoop bitcoins ingekocht en vervolgens met winst weer verkocht
this voor het moment echt buy en hold, dit moet vroeg of laat hard omhoog gaan.Cliffie schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 09:05:
Gisteren ook relatief goedkoop ingekocht, maar nog niet verkocht, tijd voor stijging
Kraken is vooralsnog een stuk duurder dan Bitstamp. Het is niet zo gek dus dat er weinig opwaartse beweging zit op Kraken.gise schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 09:17:
volgens mij is het inderdaad nog te vroeg voor de meeste buyers op kraken, die willen nog niet echt mee omhoog bewegen
dit is echt een probleem van kraken, moeten ze iets aan doen.After much research into where to trade my litecoins, it was hard to find somewhere that seemed reliable. Kraken seems like a good exchange, but the issue is that there isn't much trading volume on it. BTC-e has a bunch of volume, but the prices are low and the damn trollbox seems to have magical powers when it comes to manipulating prices on there. If we can get the reddit litecoin community to somehow push Kraken and give it some volume, i think it has real legitimacy as an exchange for us to use consistently. As it stands right now, I don't think it's that usable regularly due to low volume.
Do any others share this thought process? I'm not affiliated with the exchange at all, just want to know if this makes sense. I'd rather deal with a US based company than a Bulgarian one, and I feel that many other US based redditors may feel the same due to the possible simplicity of transfers.
Het is niet echt een probleem.fuqua schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 09:22:
http://www.reddit.com/r/l...we_should_support_kraken/
[...]
dit is echt een probleem van kraken, moeten ze iets aan doen.
Het volume op Kraken is langzaam maar zeker aan het stijgen en ze hebben zelf aangegeven dat ze liever rustig groeien en niet in een keer een explosieve groei doormaken. Je ziet nu al dat ze flink achterlopen met de verificatie-queue, als er opeens een actie was van een grote groep om naar Kraken te verschuiven zou dat nog problematischer worden.
Ik vind het een prima aanpak van Kraken. Slow and steady wins the race.
ik ben het met je eens, maar het moet ook niet te lang gaan duren.Rannasha schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 09:24:
[...]
Het is niet echt een probleem.
Het volume op Kraken is langzaam maar zeker aan het stijgen en ze hebben zelf aangegeven dat ze liever rustig groeien en niet in een keer een explosieve groei doormaken. Je ziet nu al dat ze flink achterlopen met de verificatie-queue, als er opeens een actie was van een grote groep om naar Kraken te verschuiven zou dat nog problematischer worden.
http://www.cryptocoincharts.info/v2/markets/infoSchrammy89 schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 09:28:
Is er toevallig ook ergens een grafiek te zien van het volume op Kraken? Om te kijken hoe dit is gegroeid?
enige wat ik kon vinden.
Als ze bij Kraken zo langzaam doorgaan als ze dat nu doen, dan bloeden ze langzaam dood.Rannasha schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 09:24:
[...]
Het is niet echt een probleem.
dat is dus wat ik ook vrees.chrisO schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 09:50:
[...]
Als ze bij Kraken zo langzaam doorgaan als ze dat nu doen, dan bloeden ze langzaam dood.
Geen reden om meteen te gaan roepen dat exchanges doodbloeden.
Ik weet niet naar welk currency-paar je kijkt, maar BTC/EUR neemt gestaag toe in volume. Dat was minder dan 100 per 24 uur een maand geleden en staat nu op 600.chrisO schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 09:50:
[...]
Als ze bij Kraken zo langzaam doorgaan als ze dat nu doen, dan bloeden ze langzaam dood.
Sorry, had er misschien bij moeten zeggen dat ik alleen naar de LTC/EUR markt kijk.Rannasha schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 09:55:
[...]
Ik weet niet naar welk currency-paar je kijkt, maar BTC/EUR neemt gestaag toe in volume. Dat was minder dan 100 per 24 uur een maand geleden en staat nu op 600.
we hebben het alleen over kraken he...MrAcid schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 09:54:
Er is gewoon weinig beweging op de markten in het algemeen op dit moment.
Geen reden om meteen te gaan roepen dat exchanges doodbloeden.
Het Kraken 24-h volume is groter dan dat van gisteren, terwijl de markten nu rustig zijn (ook op MtGox gebeurt niet veel). Kraken doet het volgens mij dus prima nu.
Heb momenteel een stock app. Kan ik stocks toevoegen waar ik aandelen in heb en kan ook aangeven hoeveel aandelen ik in bezit heb. Zoek zo iets voor Bitcoin, Litecoin en Feathercoin.
Gaat echt wel omlaag nu, zakt al hard onder de 600 BTC.TheZeroorez schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 10:29:
[...]
Het Kraken 24-h volume is groter dan dat van gisteren, terwijl de markten nu rustig zijn (ook op MtGox gebeurt niet veel). Kraken doet het volgens mij dus prima nu.
Dit topic is gesloten.
![]()
Deze topic is bedoeld voor discussie over de handel en koersverloop van cryptocurrencies. Aangezien er nu een speciaal forum is voor cryptocurrencies kunnen voor specifieke vragen gewoon topics worden geopend (met in ogenschouw nemende de algemene regels voor het openen van topics - vragen die niet topicwaardig zijn zouden hier uberaupt niet gesteld moeten worden)
Discussies en ontwikkelingen aangaande MtGox gaarne bespreken in Mt.Gox - Huidige status en ontwikkelingen
Referral codes zijn niet toegestaan en worden onherroepelijk verwijderd conform Het algemeen beleid