Cryptocurrency - handel en koers Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 21 ... 178 Laatste
Acties:
  • 538.748 views

Verwijderd

@mmmmmark, je eigen lokale bank adres.
@Fastclaimer, Bedankt!

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 06-12-2013 20:34 ]

• Marselaar
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 02-11 13:06
Verwijderd schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 20:32:
@mmmmmark, je eigen lokale bank adres.
Nee, adres in Zuidoost. Zie Mijn ING en dan Buitenlandse betaling (ergens bij vraag en antwoord)

PSN: Marselaar

• SibrenNass
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 14-04 20:20
mmmmmark schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 20:32:
Als je geld opnemen via SEPA bij kraken welk adres moet je dan invlullen voor je bank, is dit een lokaal bank adres, of is er een algemeen adres voor alle vestigingen van een bank?
Ik heb een rekening nummer bij ing en ik heb gwn het hoofdkantoor adres gebruikt.

• Criminelis
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-10 10:29
Verwijderd schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 20:31:
Mag ik wat advies vragen?
Ik heb NameCoin gekocht voor €7,45 stuk. (totaal €280,-) dus 37 stuks
Ik voelde gisteren genoodzaakt om deze te verkopen op €6.99999, wat €263,- opleverde.
Ik heb later die dag toch weer voor €263,- NameCoins gekocht voor €7.00000 (37 stuks).
Nu is de koers €5,5 :(
Ik blijf maar mezelf wijsmaken, afwachten. Maar je zal zien dat ie morgen tot €4,- gezakt is.
Ik kan je niet advies geven wat jij het beste kan doen. Dat ligt er ook een beetje aan hoe belangrijk die 300 euro is (heb je het geld nodig, of kan je het missen, en dus wachten). Wel kan ik zeggen wat ik zou doen.. Ik zou ze houden. Heb zelf ook nog wat NMC staan die ik voor (€6,25 gekocht heb) en die laat ik lekker staan. Ik hoop dat de NMC koers uiteindelijk van gaat stijgen en we weer een keer een piek krijgen van rond de 14 euro. Dan verkoop ik ze lekker. Achteraf had ik mijn NMC ook beter kunnen verkopen tijdens die enorme pump van 2 weken geleden, maar dat geldt overigens ook voor mijn LTC :P

Jij hebt je NMC gekocht voor €7,45, een koers hoger dan dat lijkt me absoluut niet onhaalbaar.

• Azrou
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 27-12-2024
In het verleden behaalde resultaten.....

• mmmmmark
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 14-10 20:28
thanks klerk. De bitcoins transacties gaan ook langzamer dan gedacht, net 1,5 BTC overgemaakt naar Kraken (met de fee). Geschatte duur nog 3 uur (wachtrijpositie 1085)

• Criminelis
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-10 10:29
Azrou schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 20:40:
In het verleden behaalde resultaten.....
Dat is absoluut waar. Daarom is het belangrijk dat je er niet teveel geld insteekt. Als je er vanuit gaat dat je het kwijt raakt (of in ieder geval een deel daarvan), dan kan het alleen maar meevallen.

• PhrancK
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 31-10 09:20
Hebben jullie ook ong 55 minuten lag op mtgox via bitcoinity.org?
Dat icm het volume wat momenteel wordt gedumpt voorspelt niet veel goede voor de koers volgens mij.

Misschien goed moment dit weekend weer eens in te stappen ;)

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18:03
mmmmmark schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 20:42:
thanks klerk. De bitcoins transacties gaan ook langzamer dan gedacht, net 1,5 BTC overgemaakt naar Kraken (met de fee). Geschatte duur nog 3 uur (wachtrijpositie 1085)
De schatting van Blockchain.info slaat nergens op. Geen idee waarom die er uberhaubt staat.

@PhrancK: MtGox is momenteel volledig van slag. De andere exchanges werken wel goed, die zijn weer iets omhoog geschoten na de dip.

edit: BTCChina staat alweer op $930 omgerekend. Gezien het "slechte nieuws" vooral uit Chinese hoek kwam, lijkt mij dat een duidelijk teken.

[ Voor 12% gewijzigd door Rannasha op 06-12-2013 20:50 ]

|| Vierkant voor Wiskunde ||

• fynrd1
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 02-11 16:14

fynrd1

Fooled by Randomness

Biersteker schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 20:18:
[...]

EMA 21/7 cross op BTC-e, China en Bitstamp. Dus ja uptrend. Alleen gox is kennelijk overloaded.
Met dit soort fluctuaties kan je absoluut niet meer vertrouwen op je indicatoren omdat deze overstuur zijn.

||| F1-aeroblog || Battlelog |||

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Ik begrijp echt niet hoe Mt Gox nog steeds zoveel volume kan hebben. De prijzen zijn er te hoog, het betalen duurt te lang, en nu dit soort fratsen. Waarom loopt iedereen er niet harder weg :?

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16:16

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Omdat ze veel volume hebben :). Ik gebruik MtGox met name om te traden. Kraken vind ik een ramp door het lage volume. Bij Bitstamp kunnen ze de pot op met hun belachelijke verificateieisen.

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

• Rannasha
Voor de grafiek-astrologen technisch analisten: Wat betekent onderstaand patroon?
Afbeeldingslocatie: https://images.weserv.nl/?url=i.imgur.com/VvQXufG.jpg&fnr

• Mirved
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 03-11 11:49
dat de software kapot is en die grafiek niets betekend. GOX zat in een loop. Is ondertussen opgelost

• Mentalist
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 27-10 20:51

Mentalist

[avdD]

Dat BlackMarket Reloaded is gehacked zal de koers vast ook niet helpen..

Verstuurd vanaf mijn Computer®

• Rannasha
W3ird_N3rd schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 21:25:
Mwah, denk niet dat de markt zich erg druk maakt om de zoveelste Silk Road kloon. Toen SR werd opgerold en er minstens 140K coins in handen van de FBI kwamen, heeft de market nauwelijks gereageerd als je kijkt op een termijn van >1 dag. Sterker nog, het einde van Silk Road valt redelijk goed samen met het begin van de huidige rally die op $130 (het lijkt al weer zo lang geleden) begon.

• FaceDown
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-09 15:40

FaceDown

Storende factor.

W3ird_N3rd schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 21:25:
Goed nieuws toch! Van mij mogen ze al dat soort criminele sites hacken of oprollen.

Groetjes, FaceDown.

• rickiii
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-10 12:56
FaceDown schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 21:32:
[...] Goed nieuws toch! Van mij mogen ze al dat soort criminele sites hacken of oprollen.
Er moeten peer-2-peer webservers komen, waar iedereen samen websites in de lucht houdt. Je bent niet verantwoordelijk voor de inhoud van de website, want die is encrypted, maar je bent gewoon een soort van node in een netwerk die bandbreedte beschikbaar stelt als distributed webhosting.

Soort van Skype, Bitcoin, BitMessage, etc.... jij bent niet verantwoordelijk voor de data die mensen over je lijn versturen, maar ze moeten de mensen die de wet overtreden aanpakken.

Ik denk altijd heel goed na voordat ik iets stoms zeg

• Piekartz87
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 02-10 08:48
anders maakt het even een sprongetje van 660 naar 720 euro...

• MSI2
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 26-10 01:27
gox is terug. maar goed, ik denk dat er veel mensen nu eventjes gaan verkopen, na dit debacle.

• OneTimer
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 23:08
Bitonic tijdelijk geen verkoop meer. Ze werken er zo snel mogelijk aan

Quatt | Tado X | Vloerverwarming | 9x 435 Wp Enphase IQ8+ | Marstek Venus E 5,12 kWh v151 | HW P1

• ocn
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 20:56

ocn

Beste Tweaker 2025 ⭐⭐⭐⭐⭐

MSI2 schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 21:42:
gox is terug. maar goed, ik denk dat er veel mensen nu eventjes gaan verkopen, na dit debacle.
Tja, de een verkoopt, de ander koopt. Zegt dus niet zoveel.

• Mentalist

Mentalist

[avdD]

Rannasha schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 21:28:
[...]

Mwah, denk niet dat de markt zich erg druk maakt om de zoveelste Silk Road kloon. Toen SR werd opgerold en er minstens 140K coins in handen van de FBI kwamen, heeft de market nauwelijks gereageerd als je kijkt op een termijn van >1 dag. Sterker nog, het einde van Silk Road valt redelijk goed samen met het begin van de huidige rally die op $130 (het lijkt al weer zo lang geleden) begon.
True, maar voor dit moment zal het de koers niet helpen.
FaceDown schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 21:32:
[...]

Goed nieuws toch! Van mij mogen ze al dat soort criminele sites hacken of oprollen.
Ach, wat is crimineel. In Nederland mogen we dan wel coffeeshops hebben (gaat ook de verkeerde kant op hier, maargoe), in veel andere landen kan men dat niet zeggen en is wiet net zo strafbaar als vuurwapens. Of in een land als de USA is het nog erger, daar mag je gewoon met vuurwapens rondlopen maar pakken ze je op als je een joint rookt. Leg mij maar uit hoe dàt ethisch verantwoord is.

Zulke sites zorgen ervoor dat mensen dan toch wat kunnen kopen, alleen dan zonder het risico een mes tussen je ribben te krijgen terwijl de straatdealer je portemonnee pakt. Het is toch jouw lichaam, je moet zelf weten wat je erin stopt imho.

En als iemand de "verslavingsrisico en kosten voor de maatschappij" kaart wil trekken: prima, dan ook wintersport verbieden. Ook onnodige kosten voor de maatschappij iedere keer dat iemand op wintersport zonodig een been moet breken. Alcohol natuurlijk niet te vergeten en ook caffeïne, want ook dat is een flink verslavende stof. Gewoon alles waar enig risico aan vastzit verbieden. :P

[ Voor 11% gewijzigd door Mentalist op 06-12-2013 21:52 ]

• MSI2
barcawinner schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 21:44:
[...]

Tja, de een verkoopt, de ander koopt. Zegt dus niet zoveel.
Als het vertrouwen wordt geschaad zijn er denk ik even meer verkopers dan kopers. Denk niet dat mensen het fijn idee vinden dat de handel regelmatig vast hangt en ze bij hervatten ineens 50% van hun vermogen kwijt zijn. Vooral de grote partijen hebben hier niet zo'n behoefte aan.

• Servowire
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13-08 15:56

Servowire

prutser:~#

Zo, wat een correctie. Daar zaten veel al lang op te wachten, zo diep als we nu gaan had ik ook niet verwacht.

Wel goed om even de boom goed door te schudden en alle gelukzoekers er uit te schudden.

met papier mache kun je alles maken!!

• Piekartz87
Toch maar bitstamp gevalideerd zien te krijgen. Kraken handelt wel erg rot als je snel moet zijn.

Toch 5 euro verdient net :') nu ga ik een film kijken want dit is niet goed voor mijn stressniveau :P

• MSI2
Piekartz87 schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 22:04:
Toch maar bitstamp gevalideerd zien te krijgen. Kraken handelt wel erg rot als je snel moet zijn.

Toch 5 euro verdient net :') nu ga ik een film kijken want dit is niet goed voor mijn stressniveau :P
BTC-e is gewoon de beste nu Mt. Gox eruit ligt. Jammer dat shady organisatie erachter zit, maar het handelen gaat buitengewoon snel en correct. Voor uitbetalen moet je ergens anders zijn.

Verwijderd

Lol :D
Als je dit 13.000$-ding koopt, heb je dat bedrag al terugverdient na 6 dagen? wtf!? O.o
Als je dan zo'n explosief stijgende BTC koers heb tegen de tijd dat je coins gemined zijn, heb je wel snel veel geld verdiend O.o ? Of zie ik dat totaal verkeerd?
Met van die 1 à 5GH/s toestellen kom je dus niet ver meer tegenwoordig... en dan nog een zonde van je honderden euro's voor dat soort speelgoed. Die el-cheapo asic USB bordjes zijn dan eigenlijk nog enkel goed als sfeerverlichting...

• mat.hi.as
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 23:37
Verwijderd schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 22:08:
Lol :D
Als je dit 13.000$-ding koopt, heb je dat bedrag al terugverdient na 6 dagen? wtf!? O.o
Als je dan zo'n explosief stijgende BTC koers heb tegen de tijd dat je coins gemined zijn, heb je wel snel veel geld verdiend O.o ? Of zie ik dat totaal verkeerd?
Met van die 1 à 5GH/s toestellen kom je dus niet ver meer tegenwoordig... en dan nog een zonde van je honderden euro's voor dat soort speelgoed. Die el-cheapo asic USB bordjes zijn dan eigenlijk nog enkel goed als sfeerverlichting...
Shipping Q1/Q2 2014 ;). Tegen de tijd dat je hem krijgt, is de difficulty enorm omhoog, zeker omdat je niet de enige bent die zo;n ding heeft.

• pcprutser
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 27-10 15:57

pcprutser

No message

Uiteraard, ik ben een dagje niet thuis en mijn winst van afgelopen dagen is verdampt :( Nu maar weer heel snel stijgen :D

Verwijderd

mtgox lijkt zich nu wel wat te stabiliseren volgens mij

• Bigfoot
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 24-10 17:00
Als ik nog een laatste tip mag geven? Bubbles crashen meestal op het moment dat het grote publiek erin interesse in krijgt. Dat is nu het geval, de gekte is bijna volledig en de volledige crash is nabij.

• MSI2
je weet dat je moet verkopen, zodra alles ''ok'' lijkt ;)

• Piekartz87
Bigfoot schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 22:36:
Als ik nog een laatste tip mag geven? Bubbles crashen meestal op het moment dat het grote publiek erin interesse in krijgt. Dat is nu het geval, de gekte is bijna volledig en de volledige crash is nabij.
Klopt, maar dat bij de vorige dus ook zo. Maar nu is het nog een stuk bekender.
Als er een tante over begint te praten met een verjaardag dan moet je snel wegwezen :p

Net het bitonic-> kraken traject afgelegd. 18 euro winst. met 500 inleg.

Nu ben ik er echt even klaar mee :p

• T homass
  • Laatst online: 12-07 23:07
Piekartz87 schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 22:42:
[...]
Net het bitonic-> kraken traject afgelegd. 18 euro winst. met 500 inleg.
Vandaag ook 2x gedaan, de winst op kraken laten staan en de inleg terug laten storten. Toch een kleine €44,- winst :9. Alleen jammer dat je door het weekend pas dinsdag je geld terug hebt.

[ Voor 10% gewijzigd door T homass op 06-12-2013 22:49 ]

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Bigfoot schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 22:36:
Wat een bullshit. Bitcoin is nog lang niet toegankelijk voor het grote publiek. Bitcoin is nog van de nerds en bepaalde investeerders. Op het moment dat het grote publiek instapt wordt Bitcoin past echt een succes aangezien het draagvlak dan zeer breed is. Bitcoin is geen aandeel, Bitcoin is een valuta.

Groetjes, FaceDown.

• MSI2
FaceDown schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 22:49:
[...]

Wat een bullshit. Bitcoin is nog lang niet toegankelijk voor het grote publiek. Bitcoin is nog van de nerds en bepaalde investeerders. Op het moment dat het grote publiek instapt wordt Bitcoin past echt een succes aangezien het draagvlak dan zeer breed is. Bitcoin is geen aandeel, Bitcoin is een valuta.
Facedown, je kan ook gewoon rustig blijven en op een respectvolle manier reageren..

• Redshark
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:37
T homass schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 22:48:
[...]

Vandaag ook 2x gedaan, de winst op kraken laten staan en de inleg terug laten storten. Toch een kleine €44,- winst :9. Alleen jammer dat je door het weekend pas dinsdag je geld terug hebt.
Deze snap ik niet helemaal, bij bitonic koop je toch gewoon? Scheelt hun koers zoveel met kraken? op dit moment 3 euro als ik het goed zie?

Verwijderd

T homass schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 22:48:
[...]

Welke traject als ik vragen mag ?
Er is een prijs verschil tussen bitonic en kraken indd maar uiteindelijk moet je toch bij bitonic zijn voor je geld storting ? Of zie ik over het hoofd :o

• gise
  • Registratie: Juni 2007
  • Niet online
soms op de drukke momenten kan het zijn dat de prijs van bitonic lager ligt dan de koers op kraken, nu maar 3 euro verschil inderdaad maar zojuist was dat verschil veel groter.

Je kan dan je bitcoin op bitonic kopen met ideal, overmaken naar Kraken en daar weer omwisselen naar euro's

• MSI2
Verwijderd schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 23:03:
[...]

Er is een prijs verschil tussen bitonic en kraken indd maar uiteindelijk moet je toch bij bitonic zijn voor je geld storting ? Of zie ik over het hoofd :o
Kraken keert Euros uit via SEPA. duurt ff, maar je krijgt je geld wel... of niet. Er zijn op bitcointalk klachten dat dat nogal eens misgaat.

• wetsteyn
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 21-03 10:11
Piekartz87 schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 22:04:

Ben ik al weken mee bezig :/ heb nu rijbewijs 100x gedaan 100 verschillende rekeningen van energieleveranciers waterbedrijf etc etc en steeds zelfde gezeur over AML :S

8*250wp Garage 12*290wp Zolder

• wetsteyn
MSI2 schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 23:05:
[...]

Kraken keert Euros uit via SEPA. duurt ff, maar je krijgt je geld wel... of niet. Er zijn op bitcointalk klachten dat dat nogal eens misgaat.
na 2 werkdagen op je rekening :) 700 euro wall :/

• mmmmmark
Doen er veel mensen hier aan arbitrage? Ik zit een beetje te kijken maar als je 10BTC koopt op kraken of bitonic en je verkoopt ze weer op BTC heb je in een keer 200 a 300 winst of zie ik iets over het hoofd? Ik houd dan al rekening met de transactionfee en withdrawl fee

Verwijderd

as we speak zit er 25 euro verschil tussen kraken en bitonic.

• gise
  • Niet online
moet je wel je 10XBT voor die prijs kwijt kunnen.

Plus je moet even 7K+ hebben liggen die je hiervoor wil riskeren

• OptiBenz1
  • Laatst online: 20-01-2023
op bitonic kan je nu bitcoins kopen en direct verkoop bij kraken of btc-e. Bitonic prijs is 672 euro en btc-e prijs is 720. Dus direct winst.
https://bitonic.nl/*knip* is mijn refferal krijg ik 0,5% van het aankoop bedrag naar mij wallet.
hehe =). Geen dank direct winst bijna verzekerd.

Referrals zijn niet toegestaan: Het algemeen beleid #verbodenspam

[ Voor 21% gewijzigd door SmartDoDo op 07-12-2013 22:17 ]

Verwijderd

MSI2 schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 23:05:
[...]

ben nog steeds geen tier2 @ :(
Staat al 5 dagen op procces vraag me ook af hoe lang het nog gaan duren.

• boekel
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-06 23:31

boekel

Dusss...

Is iemand Asic-coin aan het pompen?
https://www.cryptsy.com/markets/view/112

Enig idee welk forum? welke tijd ze gaan dumpen?

http://www.boekel.nu

• Rannasha
Verwijderd schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 23:03:
[...]

Kopen op Bitonic, verkopen op Kraken. Verschil is nu weer grotendeels weg, maar het is vandaag al wel een tijdje 40 euro geweest. Dan pak je dus 40 euro winst voor iedere ~700 euro die je beschikbaar hebt om rond te pompen. Da's beter dan je geld op een spaarrekening laten. Vanaf Kraken kun je het terug laten storten naar je rekening via SEPA. Kraken is erg goed met SEPA-withdrawals, ik heb er al een heel aantal gedaan en het staat telkens na 1 werkdag op de rekening.

Om het helemaal veilig te doen zou je eigenlijk al bitcoins moeten hebben. Als je op Bitonic koopt en laat storten op je Kraken account, ben je zo een uur verder voordat je kunt verkopen en we hebben vandaag gezien wat er in een uur allemaal kan gebeuren. Zodra je een basis-hoeveelheid coins hebt om mee te werken, laat je die op Kraken staan tot er een handelsmogelijkheid is en dan doe je de aan- en verkoop zoveel mogelijk gelijktijdig.

Maar goed, het verschil is alleen zo groot als de koers erg volatiel is. Dat was de afgelopen 2 dagen zo, maar eerder deze week was er niet zo veel te halen.

• wetsteyn
Rannasha schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 23:10:
[...]

Kopen op Bitonic, verkopen op Kraken. Verschil is nu weer grotendeels weg, maar het is vandaag al wel een tijdje 40 euro geweest. Dan pak je dus 40 euro winst voor iedere ~700 euro die je beschikbaar hebt om rond te pompen. Da's beter dan je geld op een spaarrekening laten. Vanaf Kraken kun je het terug laten storten naar je rekening via SEPA. Kraken is erg goed met SEPA-withdrawals, ik heb er al een heel aantal gedaan en het staat telkens na 1 werkdag op de rekening.

Om het helemaal veilig te doen zou je eigenlijk al bitcoins moeten hebben. Als je op Bitonic koopt en laat storten op je Kraken account, ben je zo een uur verder voordat je kunt verkopen en we hebben vandaag gezien wat er in een uur allemaal kan gebeuren. Zodra je een basis-hoeveelheid coins hebt om mee te werken, laat je die op Kraken staan tot er een handelsmogelijkheid is en dan doe je de aan- en verkoop zoveel mogelijk gelijktijdig.

Maar goed, het verschil is alleen zo groot als de koers erg volatiel is. Dat was de afgelopen 2 dagen zo, maar eerder deze week was er niet zo veel te halen.
Blij dat ik gewacht heb :), zit nu op 50 euro per btc :) 250 euro winst in 4 uur :)

• mmmmmark
Het nadeel is inderdaad dat je op verschillende accounts 10BTC moet hebben staan, als het dan klapt dan klap je hard naar beneden inderdaad. Ik heb vandaag even in het klein gehandeld maar als ik het opgeschaald met een factor 10 had ik vandaag 1200 euro winst:)

Hoelang duurt het vanaf BTC-E op om het geld naar je rekening te krijgen via SEPA?

[ Voor 14% gewijzigd door mmmmmark op 06-12-2013 23:14 ]

Verwijderd

Ik moet echt even achter die tier2 certificatie. Iemand die hier een paar dagen geleden de mail had van iemand inside kraken heeft dat nog geholpen ?

• Marselaar
Rannasha schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 23:10:
[...]
Met grotere hoeveelheden lukt het ook niet altijd om direct tegen de dan geldende koers te verkopen. Dan komen er slimme trading bots die onder je prijs gaan zitten enzo. Meestal lukt het wel, maar er kleeft ook wel een risico aan. Blijf dus bij het standpunt, alleen doen als je het geld kunt missen.

• BAVAROIS
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-08 23:36
Kraken heeft z'n zaakjes goed op orde hoor... enige is dat verificatie bij de een zo is geregeld en bij de ander een week kan duren... ze checken steeksproefsgewijs volgens mij.
Storten gaat altijd binnen een werkdag, en SEPA uitbetaling ook netjes in 2 dagen max.

Jammer van het lage volume, maar verder is kraken nr1 _/-\o_

En ze zaten vanmiddag 70 euro boven Bitonic... :o

Een pessimist is een realistische optimist

• Rannasha
tammerat schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 23:19:
[...]

Met grotere hoeveelheden lukt het ook niet altijd om direct tegen de dan geldende koers te verkopen. Dan komen er slimme trading bots die onder je prijs gaan zitten enzo. Meestal lukt het wel, maar er kleeft ook wel een risico aan. Blijf dus bij het standpunt, alleen doen als je het geld kunt missen.
Ik doe het eigenlijk alleen met market orders. Je krijgt niet de beste prijs, maar je weet zeker dat je order niet gesniped wordt door een bot. Maar met een exchange als Kraken moet je opletten hoeveel volume er in de bids zit, want soms werk je met een verkooporder van 2 BTC de koers meteen 10 euro omlaag en dan verlies je een flink deel van je winst.

• mmmmmark
Wel leuk, kan ik mijn verlies een beetje wegwerken op deze manier, vorige week donderdag op het hoogtepunt ingekort, 4 dagen later 350 euro verlies. Op dit moment (na winst arbitrage) nog 130 verlies dus het gaat de goed kant op:)

• gise
  • Niet online
Koersen vallen weer, dus als mensen nog willen proberen met Bitonic > Kraken, hou het in de gaten!

• Tupac
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 02-11 19:35
Is het mogelijk om via btc-e gelijk naar bitonic te verkopen?
Of moet ik me eigen wallet / blockchain als tussenpersoon gebruiken?

• Stefanhvt
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 16-04-2023
Rannasha schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 23:21:
[...]

Ik doe het eigenlijk alleen met market orders. Je krijgt niet de beste prijs, maar je weet zeker dat je order niet gesniped wordt door een bot. Maar met een exchange als Kraken moet je opletten hoeveel volume er in de bids zit, want soms werk je met een verkooporder van 2 BTC de koers meteen 10 euro omlaag en dan verlies je een flink deel van je winst.
Wat is de reden eigenlijk dat het volume zo laag is op kraken?

• Rannasha
Tupac schreef op zaterdag 07 december 2013 @ 00:00:
In principe kun je vanaf een exchange een withdrawal doen naar het adres dat je van Bitonic krijgt. Of dat goed werkt, hangt er vanaf hoe snel de exchange is met het versturen van de BTC. Bij Bitonic heb je beperkt de tijd om de Bitcoins te versturen voordat de geboden prijs niet meer geldig is.
Stefanhvt schreef op zaterdag 07 december 2013 @ 00:01:
[...]
Wat is de reden eigenlijk dat het volume zo laag is op kraken?
Het is een vrij nieuwe exchange en ze zijn bewust niet erg met promotie bezig. Volume neemt langzaam maar gestaag toe.

[ Voor 22% gewijzigd door Rannasha op 07-12-2013 00:03 ]

• Marselaar
Zozo, een storing bij MtGox is nu ook al nu.nl waardig: http://www.nu.nl/tech/364...ox-kampt-met-storing.html

Moet niet gekker worden. Net als dat elke storing bij grote banken altijd direct in het nieuws zijn.

• Stefanhvt
Tupac schreef op zaterdag 07 december 2013 @ 00:00:
Kan je gewoon doen maar is niet aan te raden. Soms heeft btc-e withdrawal delays en wordt de transactie door bitonic geretourneerd omdat deze te laat is verstuurd.

• Stefanhvt
Rannasha schreef op zaterdag 07 december 2013 @ 00:02:
[...]

In principe kun je vanaf een exchange een withdrawal doen naar het adres dat je van Bitonic krijgt. Of dat goed werkt, hangt er vanaf hoe snel de exchange is met het versturen van de BTC. Bij Bitonic heb je beperkt de tijd om de Bitcoins te versturen voordat de geboden prijs niet meer geldig is.

[...]

Het is een vrij nieuwe exchange en ze zijn bewust niet erg met promotie bezig. Volume neemt langzaam maar gestaag toe.
Oke. Even afwachten dan maar. Ik vind het in verband met stop loss orders toch vrij risicovol om te traden op exchanges met een laag volume.

• Rannasha
Stefanhvt schreef op zaterdag 07 december 2013 @ 00:04:
[...]

Kan je gewoon doen maar is niet aan te raden. Soms heeft btc-e withdrawal delays en wordt de transactie door bitonic geretourneerd omdat deze te laat is verstuurd.
Bij Bitonic moet je een BTC retour-adres opgeven dat wordt gebruikt als de verkoop niet wordt uitgevoerd (bijvoorbeeld omdat de coins te laat binnen zijn gekomen). Als je hier een eigen adres opgeeft dan loop je in principe geen risico (behalve het risico om een eventuele gunstige prijs mis te lopen).

• Martin740
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 22-03-2024
Hoe stel ik op Kraken in om mijn bitcoins bij een bepaalde prijs te verkopen?

Verwijderd

Martin740 schreef op zaterdag 07 december 2013 @ 00:15:
Hoe stel ik op Kraken in om mijn bitcoins bij een bepaalde prijs te verkopen?
Limit invullen bij je order:
Afbeeldingslocatie: http://i42.tinypic.com/348mwbp.jpg
Beetje optimistisch ingevuld :*)

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 07-12-2013 00:19 ]

• Magicw00b
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22:24
hmzz hij blijft toch maar weer zakken..

• Stefanhvt
Rannasha schreef op zaterdag 07 december 2013 @ 00:07:
[...]

Bij Bitonic moet je een BTC retour-adres opgeven dat wordt gebruikt als de verkoop niet wordt uitgevoerd (bijvoorbeeld omdat de coins te laat binnen zijn gekomen). Als je hier een eigen adres opgeeft dan loop je in principe geen risico (behalve het risico om een eventuele gunstige prijs mis te lopen).
Weet ik en dat risico loop ik liever niet. Zeker met de koersschommelingen van vandaag.

• Ethirty
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 20:55

Ethirty

Who...me?

Topicstarter
Pfff, begin nu wel een beetje ziek te worden van Kraken. Na meerdere tickets en een tweet nog steeds geen reactie en nog steeds geen LTC op mijn balans. Staan nog steeds on hold na hun LTC problemen vorige week. Morgen dan maar tier 3 aanvragen, hopelijk gaan ze mij mijn geld dan wel teruggeven, maar dat kost me dus minstens nog een week :( Al een week niet kunnen handelen door dit gezeik en er meer geld insteken ga ik op deze manier sowieso niet aan beginnen.

#team_UTC+1

An investment in knowledge always pays the best interest - Benjamin Franklin
You can call me McOverloper  Mini '12 i7/16/256  Air '13 i5/8/256  iPad mini 5 64GB  iPhone SE 128GB

• ro-bbo
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 11-10 12:05
Ik hoop dat de koers zich wel weer gaat herstellen, ben sinds 3 dagen aan het minen met een 30GH butterfly miner die ik voor een kleine 1000 euro heb gekocht

Verwijderd

Toch denk ik, begrijp mij niet verkeerd (ik zit er ook voor circa €625,- aankoop in), dat de hele coin-markt een keer gaat ploffen. Kan het niet onderbouwen, maar dat zegt mijn gevoel. Time will tell...

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21:54

D4NG3R

kiwi

:)

Even een vraagje tussendoor: Ik heb momenteel .2BTC bij BTC-E staan (van .12 - .2 gemaakt door wat handelen :P). Ik hoor van mensen om me heen dat ik deze beter via een andere exchange naar m'n bankrekening kan zetten.

Welke gebruiken jullie hier voor?

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

• verzenden
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 17-10 21:40
Verwijderd schreef op zaterdag 07 december 2013 @ 02:02:
Toch denk ik, begrijp mij niet verkeerd (ik zit er ook voor circa €625,- aankoop in), dat de hele coin-markt een keer gaat ploffen. Kan het niet onderbouwen, maar dat zegt mijn gevoel. Time will tell...
Op zich is het nieuws van vandaag voor Bitcoin niet zo schokkend, misschien zelfs wel positief. De Chineese bank zorgt ervoor dat banken in China zich niet met de handel in Bitcoin mogen bemoeien. Ik bedoel, sommige zijn grappig bezig met push en pull srategieën, maar als de grote bank jongens dit spelletje gaan meespelen in het quadraat, dan is de lol er misschien snel vanaf en wordt de Bitcoin misschien zelfs stukgemaakt. Nee, laat het dan maar wat langzamer groeien onder de mensen denk ik dan.

Hoewel voor de koers misschien niet leuk, Bitcoin kan altijd verder zonder Chinezen, de Amerikanen met de Bank of America waren toch positief vandaag!

Momenteel zit de koers bijna weer op mijn aankoop bedrag, wel jammer maar ik ben meer een believer dan een belegger en blijf gewoon zitten.

• Razkin
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 22:23
€700 grens komt in zicht. Lijkt wel een vrije val nu.

iRacing Profiel

• joachim
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 14-10-2024
€700 grens? Staat €556 op Kraken :p

• Razkin
Oh plus500 hier...

iRacing Profiel

• Blaater
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 19-07-2024
kryptz schreef op zaterdag 07 december 2013 @ 03:03:
€700 grens? Staat €556 op Kraken :p
en de 700 dollar grens op mtgox is die ook al lang voorbij nu ;)

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19:45
€500 op kraken :| Wat is er aan de hand mensen :/ Volgens mij denken veel mensen dat de wereld vergaat.

• Razkin
Pff, plus500 kan het niet bijhouden. Mag niet meedoen met de pret.

iRacing Profiel

• Yellowneck
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Yellowneck

Dure hobby....:\

Avalaxy schreef op zaterdag 07 december 2013 @ 03:05:
€500 op kraken :| Wat is er aan de hand mensen :/ Volgens mij denken veel mensen dat de wereld vergaat.
Gewoon pas maandag weer kijken, want dit verpest m'n weekend anders :P

Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II

• Mentalist

Mentalist

[avdD]

Bitonic lijkt vastgeroest op 653,56 (blijft ook tot op de cent gelijk). Gok dat dat een minimum is wat ze ingesteld hebben.

Verwijderd

Ethirty schreef op zaterdag 07 december 2013 @ 01:40:
Pfff, begin nu wel een beetje ziek te worden van Kraken. Na meerdere tickets en een tweet nog steeds geen reactie en nog steeds geen LTC op mijn balans. Staan nog steeds on hold na hun LTC problemen vorige week. Morgen dan maar tier 3 aanvragen, hopelijk gaan ze mij mijn geld dan wel teruggeven, maar dat kost me dus minstens nog een week :( Al een week niet kunnen handelen door dit gezeik en er meer geld insteken ga ik op deze manier sowieso niet aan beginnen.
Voor Tier 3 mag je er 7 werkdagen bij optellen. Had het afgelopen zondag aangevraagd en sta nog steeds in de 'wacht'. :(

Verwijderd

H-o-l-y f-u-c-k wat is er aan de hand mensen. :o

• Rannasha
W3ird_N3rd schreef op zaterdag 07 december 2013 @ 04:14:
Bitonic lijkt vastgeroest op 653,56 (blijft ook tot op de cent gelijk). Gok dat dat een minimum is wat ze ingesteld hebben.
Bitonic lijkt geen euro's meer beschikbaar te hebben, dus ze kopen niets in. En gezien de banken niet werken in het weekend, gok ik dat ze hun prijs hoog houden tot na het weekend.

• Mentalist

Mentalist

[avdD]

Verwijderd schreef op zaterdag 07 december 2013 @ 07:32:
H-o-l-y f-u-c-k wat is er aan de hand mensen. :o
Paniekverkopen. Eerst worden er wat coins gedumpt door random grote partij, vliegt de koers even 200 dollar (noem maar wat) naar beneden. Doe daar dan nog wat matig tot slecht nieuws bij en andere partijen gooien ze ook maar in de verkoop wat de prijs ook weer drukt. En voor je het weet heb je dit.

Ik had voor mezelf een doel gesteld, een punt waarop ik een beetje zou verkopen om mijn inleg weer terug te hebben. Op $1100 had ik dat doel nog net niet gehaald, maar twijfelde toch al erg om het te doen om weer rustig te kunnen slapen. Nu natuurlijk dikke spijt dat ik dat niet heb gedaan. :/

Je weet het gewoon niet, geld is vertrouwen. Het is al eerder gezegd: het kan ook opeens naar nul. Dat verwacht ik nu ook weer niet, maar de huidige beweging slaat ook weer nergens op. De eerdere extreme stijging was eigenlijk ook teveel. Kijk je nu over 30 dagen, dan heb je nog steeds 125% winst. Zo kan je het ook zien.
Rannasha schreef op zaterdag 07 december 2013 @ 07:46:
[...]

Bitonic lijkt geen euro's meer beschikbaar te hebben, dus ze kopen niets in. En gezien de banken niet werken in het weekend, gok ik dat ze hun prijs hoog houden tot na het weekend.
Lijkt erop idd.

• MarcoL1978
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 29-10 07:56
Is er een manier om nu alsnog snel geld op Kraken te krijgen? Bitonic is nu wel uitgesloten en SEPA duurt te lang.

• Mentalist

Mentalist

[avdD]

Ja, iemand anders die al geld heeft op Kraken voor jou laten kopen? :P

Ik zou zelf niet kopen nu, het kan zomaar dat we nu een half jaar tegen een koers van $400-500 aan zitten te kijken. Het blijft een risicoproduct wat dat betreft. Maargoed, tis jouw geld. :P

btcdirect.nl lijkt goedkoper te zijn, €490 tegen de 653 van bitonic.

[edit]
€476. Zo blijf je bezig.

[ Voor 17% gewijzigd door Mentalist op 07-12-2013 08:09 ]

• indexample
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
als dat volgens jou t risico is, dan is het juist wel een goed moment om te kopen. :)

• Martijn19
  • Laatst online: 28-07 12:47
Ik word "vrolijk" wakker, gister net voor de dip alles verkocht met een behoorlijke winst. Kan voor hetzelfde geld nu bijna het dubbele aantal Bitcoins weer kopen.
Persoonlijk wacht ik nog af wat er vandaag en morgen gebeurt om een conclusie te trekken. Als er nog geen behoorlijk stijging is dan zie ik dit als een herhaling van April en hebben we de eerste echte correctie.

• Mentalist

Mentalist

[avdD]

eperon schreef op zaterdag 07 december 2013 @ 08:09:
als dat volgens jou t risico is, dan is het juist wel een goed moment om te kopen. :)
Ik heb even ge-edit, ik heb het normaal over dollars, niet euro's. De meeste exchanges hebben toch geen BTC-EUR koers.

• MarcoL1978
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 29-10 07:56
Daarom handel ik alleen met speelgeld, ik kan het missen. Maar m'n LTCs en BTCs zijn ingekocht op een hogere koers dan nu, dus door nu laag in te kopen zou ik, als er geen echte stijging meer is, dit verlies kunnen vlaktrekken.
Daarnaast denk ik dat de koersen na het weekend wel weer bijtrekken. Althans, dat zegt mijn glazen bol.

• NovapaX
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 03-11 08:32
Wel grappig. Vanacht is mijn limit sell van 0.1 btc op €738 er toch nog doorheen gekomen. De koers is daar niet eens echt in de buurt geweest.
Toch nog een klein beetje winst.

Heb nog wel 0,31 btc staan die rond 720 zijn ingekocht. Dus die moeten nog even wachten :x

1740Wp: 12xSF145-S @ Hosola 1600TL [pvoutput]
Sparql TV wiki

• Marselaar
NovapaX schreef op zaterdag 07 december 2013 @ 08:23:
Wel grappig. Vanacht is mijn limit sell van 0.1 btc op €738 er toch nog doorheen gekomen. De koers is daar niet eens echt in de buurt geweest.
Jawel hoor, er zat een piek rond 3 uur

• FastFox91
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 22:13
MarcoL1978 schreef op zaterdag 07 december 2013 @ 08:03:
Is er een manier om nu alsnog snel geld op Kraken te krijgen? Bitonic is nu wel uitgesloten en SEPA duurt te lang.
Sepa duurde anderhalf (werk)dag bij mij bij Kraken.

• NovapaX
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 03-11 08:32
tammerat schreef op zaterdag 07 december 2013 @ 08:25:
[...]

Jawel hoor, er zat een piek rond 3 uur
Ja klopt, het was ook rond die tijd. Maar dat was echt maar heel even. Gelukt gehad dat die order nog uitgevoerd is. Had hem natuurlijk wel net onder de 740 gezet.

1740Wp: 12xSF145-S @ Hosola 1600TL [pvoutput]
Sparql TV wiki

Verwijderd

Nog meer mensen die keihard holden ??
Dan ben ik niet de enige tenminste hehe

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

NovapaX schreef op zaterdag 07 december 2013 @ 08:23:
Toch nog een klein beetje winst.

Heb nog wel 0,31 btc staan die rond 720 zijn ingekocht. Dus die moeten nog even wachten :x
Ik had toevallig voor het slapen gaan mijn BTC voor 739 te koop gezet. Word ik wakker, grote paniek, is de order uitgeoefend :D Mijn BTC die ik gisteren op Bitonic kocht voor 650 was 900 waard :D Meteen maar LTC voor gekocht voor 20 euro :+ ik verwacht dat deze gekte wel weer bijtrekt zoals gewoonlijk.

Groetjes, FaceDown.

Verwijderd

Het is holden anders kun je het net zo goed via SEPA terugboeken en maandag zelf door je WC spoelen
Kraken: €452,- BTC-e: €490,- |:(

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 07-12-2013 08:41 ]

• Cliffie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15:37

Cliffie

Trompetslet

Mjah, wat een duikeling.....

17x DMEGC DM300-M156-60BK @ Enphase | 3300Wp Oost & 1800Wp West (Gouda)

Pagina: 1 ... 21 ... 178 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Deze topic is bedoeld voor discussie over de handel en koersverloop van cryptocurrencies. Aangezien er nu een speciaal forum is voor cryptocurrencies kunnen voor specifieke vragen gewoon topics worden geopend (met in ogenschouw nemende de algemene regels voor het openen van topics - vragen die niet topicwaardig zijn zouden hier uberaupt niet gesteld moeten worden)

Discussies en ontwikkelingen aangaande MtGox gaarne bespreken in Mt.Gox - Huidige status en ontwikkelingen

Referral codes zijn niet toegestaan en worden onherroepelijk verwijderd conform Het algemeen beleid