Cryptocurrency - handel en koers Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 175 ... 178 Laatste
Acties:
  • 538.601 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mooi moment om LTC in BTC om te zetten nu :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BLACKfm
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 15-09 13:05

BLACKfm

o_O

Gewoon niet naar kijken, morgen zal het wel weer herstellen... Op een gegeven moment zijn de opportunisten weer aan zet en gaat de prijs weer omhoog (hoop ik :P).

Litebit.eu voorraad check :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisO
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11:30
Verwijderd schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 15:01:
mooi moment om LTC in BTC om te zetten nu :)
Net zo een mooi moment om je crypto currencies om te zetten in Euros en of Dollars |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn19
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 28-07 12:47
Hatsieflatsie schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 13:03:
[...]

I rest in my case. Nog minder dan 150 dollar van 400 verwijderd.
Ik denk niet dat we de 400$ gaan zien. Teveel mensen hebben meer dan 400$ over voor bitcoins om de prijs zover te laten zakken. Kijk naar de meerdere 400$+ biedingen op de silkroad coins die te laag waren om gegund te worden van een tijdje terug.

Daarnaast is de prijs na halverwege november 2013 geen 1 keer langer als 1 dag onder de 400$ geweest.

[ Voor 10% gewijzigd door Martijn19 op 13-08-2014 20:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Squ1zZy
  • Registratie: April 2011
  • Niet online
Lijkt afgelopen te zijn voor LTC. Zelfs geen gokje meer wagen? Zit nog met een berg BTC waar ik verlies op heb, maar LTC lijkt mij te riskant :(

Iemand die nog geloofd in LTC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 13:33
Nog maar even lekker cheap een bitcoin ingeslagen :P :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drvinnie
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 13-09 20:21
Squ1zZy schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 20:45:
Lijkt afgelopen te zijn voor LTC. Zelfs geen gokje meer wagen? Zit nog met een berg BTC waar ik verlies op heb, maar LTC lijkt mij te riskant :(

Squizzy! Jij hier! Om je vraag te beantwoorden: nee ik geloof niet in LTC ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LED-Maniak
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 13:32
Squ1zZy schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 20:45:

Ik geloof dat er nog genoeg grote jongens in zitten en ze hetzelfde trucje als laatst gaan uitvoeren: Flinke prijsdrop waardoor de kleine man uitstapt, daarna goedkoop inkopen tot een leuk niveau en hetzelfde herhalen.

Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.

• Astennu
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-08 19:58
Martijn19 schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 20:44:
[...]

Ik denk niet dat we de 400$ gaan zien. Teveel mensen hebben meer dan 400$ over voor bitcoins om de prijs zover te laten zakken. Kijk naar de meerdere 400$+ biedingen op de silkroad coins die te laag waren om gegund te worden van een tijdje terug.

Daarnaast is de prijs na halverwege november 2013 geen 1 keer langer als 1 dag onder de 400$ geweest.
Ik denk dat we niet snel onder de 500 gaan komen. Al moet ik zeggen dat die 524 me wel verrast heeft gister. VWAP voor afgelopen jaar zit namelijk op 520 en die van de afgelopen twee maanden op 508. Ik denk dat er genoeg kopers zullen zijn die dan gaan kopen.

Ik ga zelf ook nog 10% bij kopen. Wie niet waagt wie niet wint.... :P

LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....

• Tourniquet
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11:10

Tourniquet

Hiya, fellas!

Wow, enorme dump van 9000 BTC net op Bitfinex 8)7
https://bitcoinwisdom.com/markets/bitfinex/btcusd

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

• Astennu
Lijkt er op dat ik het niet goed had. We hebben de 508 net aangetikt.....
Raar gedoe. Er is eigenlijk helemaal geen rede dat de koers zo zakt.

LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....

• Luuk
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Astennu schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 10:27:
Wel als er opeens 9000 btc op de markt worden gegooid :)

• Tourniquet

Tourniquet

Hiya, fellas!

Astennu schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 10:27:
Bitfinex heeft $451 aangetikt door die marketsell van 9K coins. Als je dat met zo'n hoeveelheid coins doet lijkt het me puur poging tot koersmanipulatie door een whale, kan er ook niets anders van maken.

• Hatsieflatsie
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 15-09 10:32
Martijn19 schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 20:44:
[...]

Dat was gebaseerd op de prijs destijds. Bitcoin is namelijk niet op waarde te schatten. En er komen steeds meer bij, terwijl de populariteit tanende is.
Je bent vrij jong zeker?

"In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst".

Zullen we afspreken, als Bitcoin onder 400 dollar duikt, ik 1 bitcoin van je krijg? :)

[ Voor 3% gewijzigd door Hatsieflatsie op 14-08-2014 10:31 ]

• Astennu
Tourniquet schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 10:30:
[...]

Bitfinex heeft $451 aangetikt door die marketsell van 9K coins. Als je dat met zo'n hoeveelheid coins doet lijkt het me puur poging tot koersmanipulatie door een whale, kan er ook niets anders van maken.
De rest houd zich dan nog aardig goed. ben benieuwd waar dit gaat eindigen.

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10:30
Hatsieflatsie schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 10:30:
[...]
Zullen we afspreken, als Bitcoin onder 400 dollar duikt, ik 1 bitcoin van je krijg? :)
Da's een makkelijke weddenschap zonder einddatum. Die kun je nooit verliezen :)

|| Vierkant voor Wiskunde ||

• zomertje
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15-09 22:56

zomertje

Barisax knorretje

Let je een poosje niet op, klapt de boel in elkaar... Naja, hodl dan maar :P

het ultieme jaargetijde.... | #!/usr/bin/girl | Art prints and fun

• Rannasha
zomertje schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 10:53:
Let je een poosje niet op, klapt de boel in elkaar... Naja, hodl dan maar :P
Ik hodl al tijden en volg de koers vrijwel niet (eigenlijk alleen als er wordt gesproken over grote bewegingen). Het "echte" nieuws over merchant-acceptance, nieuwe technische ontwikkelingen, legale zaken in diverse landen, enz... is veel interessanter. En over 5 jaar maakt het niet uit of de koers op 14-08 op $500 of $600 staat.

• Hatsieflatsie
Rannasha schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 10:43:
[...]

Da's een makkelijke weddenschap zonder einddatum. Die kun je nooit verliezen :)
1 jaar, ok?

Einddatum: 14 augustus 2015. :)

• masterrobo
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 07-09 11:58
Wow! Wat is er aan de hand met Anoncoin? +11000%!!
Iemand enig idee waarom?

• Luuk
  • Niet online
masterrobo schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 11:17:
Wow! Wat is er aan de hand met Anoncoin? +1100%!!
Iemand enig idee waarom?
11169.10 % zelfs :)

• Martijn19
[...]
terwijl de populariteit tanende is.
Een bron hiervoor?

Ik zie alleen een stijgende populariteit.

edit: overigens denk ik dat er iemand net een margin call op Bitfinex had. Is niet de eerste keer, zo heeft Litecoin al een keer op 0.001$ gestaan.

edit2: mijn mening is hetzelfde als Rannasha. De ontwikkelingen rondom vind ik veel interessanter dan de koers op korte termijn.

[ Voor 39% gewijzigd door Martijn19 op 14-08-2014 11:30 ]

• Astennu
Martijn19 schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 11:20:
[...]

Een bron hiervoor?

Ik zie alleen een stijgende populariteit.

edit: overigens denk ik dat er iemand net een margin call op Bitfinex had. Is niet de eerste keer, zo heeft Litecoin al een keer op 0.001$ gestaan.

edit2: mijn mening is hetzelfde als Rannasha. De ontwikkelingen rondom vind ik veel interessanter dan de koers op korte termijn.
Dat is dan lekker. Zeker als hij daar na weer gewoon stijgt. Imo niet echt slim om dan alles maar te dumpen.

[ Voor 70% gewijzigd door Astennu op 14-08-2014 13:20 ]

• Martijn19
Astennu schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 12:42:
[...]

Dat is dan lekker. Zeker als hij daar na weer gewoon stijgt. Imo niet echt slim om dan alles maar te dumpen.
Met een margin call heb je niet echt een keuze. Je leent namelijk geld van andere mensen op Bitfinex om bitcoins te kopen (je hebt 1000$ in je account, je kan voor 2500$ bitcoins kopen, als voorbeeld). Als je saldo in je Bitfinex account niet meer toereikend is om het verlies op te vangen van je posities word de boel geliquideerd, dat is de zogenaamde Margin Call dus.

[ Voor 6% gewijzigd door Martijn19 op 14-08-2014 13:14 ]

• Rannasha
Martijn19 schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 13:13:
[...]

Met een margin call heb je niet echt een keuze. Je leent namelijk geld van andere mensen op Bitfinex om bitcoins te kopen (je hebt 1000$ in je account, je kan voor 2500$ bitcoins kopen, als voorbeeld). Als je saldo in je Bitfinex account niet meer toereikend is om het verlies op te vangen van je posities word de boel geliquideerd, dat is de zogenaamde Margin Call dus.
Officieel is een "margin call" een oproep van het handelsplatform om extra margin (onderpand) bij te storten of de positie handmatig te verkleinen / te sluiten. Als je daar geen gehoor aan geeft en de koers beweegt verder de verkeerde kant op, dan krijg je een liquidatie van je positie.

Dit maakt leveraged trading in een markt die nog relatief klein is, zoals BTC/USD, erg gevaarlijk. Als de koers opeens sterk tegen jouw positie beweegt, dan wordt deze vrij makkelijk geliquideerd. En dat gebeurt niet subtiel, gewoon direct een market order er tegenaan. En dat versterkt de koers-sprong alleen maar meer, wat mogelijk nieuwe liquidaties veroorzaakt, enz...

• Astennu
Rannasha schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 13:20:
[...]

Officieel is een "margin call" een oproep van het handelsplatform om extra margin (onderpand) bij te storten of de positie handmatig te verkleinen / te sluiten. Als je daar geen gehoor aan geeft en de koers beweegt verder de verkeerde kant op, dan krijg je een liquidatie van je positie.

Dit maakt leveraged trading in een markt die nog relatief klein is, zoals BTC/USD, erg gevaarlijk. Als de koers opeens sterk tegen jouw positie beweegt, dan wordt deze vrij makkelijk geliquideerd. En dat gebeurt niet subtiel, gewoon direct een market order er tegenaan. En dat versterkt de koers-sprong alleen maar meer, wat mogelijk nieuwe liquidaties veroorzaakt, enz...
Inderdaad dat was ook de definitie die ik gevonden had. Maar lijkt me inderdaad zeer gevaarlijk in de BTC markt.

Hier een Quote van iemand die ik volg:
Genuine crash at bitfinex or an orchestrated manipulation?

This is a 5 mins chart of Bitfinex, i suspect that the decline may have been started by few speculators who knew that due to the margin call effect would have done the rest stacking and forcing many sale orders in multiple accounts provoking a quick flash crash that pushed the market enough low to allow them to rebuy at a much lower price.

Aniway the price is recovering and moving towards the fast VWAP at $535 that will act as resistance for the next few days.
Zou best goed kunnen dat dit gewoon manipulatie is door andere en dat sommige investeerders daar door nat gaan. Erg smerig mja zo werkt het schijnbaar.....

• Astennu
lol we gaan gewoon sub 500.... :'(
Dat had ik echt niet verwacht. Schrik zit er op dit moment goed in.

[ Voor 50% gewijzigd door Astennu op 14-08-2014 16:19 ]

• EJPostema
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 09-12-2024
Astennu schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 16:19:
lol we gaan gewoon sub 500.... :'(
Dat had ik echt niet verwacht. Schrik zit er op dit moment goed in.
schijnbaar dumpen die lui van eretheum (bijna) alles en komt de dump grotendeels daardoor.
Die hebben 2500 btc opgehaald met een IPO, de coin gaat pas over 2 jaar life ofzo :')

Ongelovelijk dat daar mensen intrappen, maar cryptologic...

• dieter87
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 29-07-2023
Wel raar dat niet direct wordt bijgekocht (wat anders wel gebeurd binnen de 10min na een daling),
als ik nu geld had staan had ik mij volledig in bitcoins gestoken. Blijkbaar staat het voor sommigen nog niet laag genoeg 8)7

• Tourniquet

Tourniquet

Hiya, fellas!

EJPostema schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 16:47:
[...]

schijnbaar dumpen die lui van eretheum (bijna) alles en komt de dump grotendeels daardoor.
Die hebben 2500 btc opgehaald met een IPO, de coin gaat pas over 2 jaar life ofzo :')

Schijnbaar niet. ;)

Lees nu overal dat het toch (zoals hierboven al uitgelegd) vooral de Bitfinex margincalls waren die een sneeuwbaleffect veroorzaken.

• Martijn19
EJPostema schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 16:47:
[...]

*26K BTC. Overigens hebben ze daarvan nog 24K in deze wallet.

Ik houd het voorlopig op meerdere factoren:

- (deel)verkoop van Ethereum's opgehaalde bitcoins, dit i.c.m. mensen die voor deze verkoop aan willen zijn
- Lake Tahoe property dat verkocht is voor $1.6M, dit zal waarschijnlijk ook (grotendeels) geliquideerd worden
- Dunne orderboeken, er is vrije weinig geld nodig om de prijs omhoog danwel omlaag te brengen. Dit speelt waarschijnlijk ook een grote rol

• Tourniquet

Tourniquet

Hiya, fellas!

Vanavond 21:00 wellicht interessante uitzending van De Week van Bitcoin. Ronald Prins van Fox-IT is te gast en Tuur Demeester gaat uitgebreid in op de prijscrash:

https://twitter.com/de_bitcoin/status/499929904776241152
https://plus.google.com/events/cc5b3h9lau214pk51rdc4ngiprg

Marc van der Chijs geeft een opsomming van de mogelijke oorzaken van de prijsontwikkeling van de afgelopen dag(en) op zijn website:
A couple of people asked me this morning why Bitcoin went down so much over the past couple of days (it went down to $500 before buyers came back into the market). My take is that it’s a combination of a couple of factors:

1. New merchants such as Dell now accept bitcoin, but sell the coins the moment someone buys a product. Result: supply up, but no change in demand, so lower price

2. Bitcoin miners mine at a loss at current prices, so they wait for a price increase. However, they can’t wait too long before paying their bills, so they start selling as well when prices are in a downward trend.

3.The successful Ethereum crowdsale means that these old coins will hit the market as well (I don’t think many people bought BTC just to invest in Ethereum), again increasing supply and lower prices

4. These lower prices led to massive margin calls on Bitfinex, at one point 9000 coins were sold in 15 min on Bifinex, leading to a sharp decrease in prices and additional margin calls.

Because the order book is so thin these (small) increases in supply lead to lower prices right away. If you have some extra cash laying around this seems like a good time to buy (although according to technical analysis, if $500 is broken the price may go down to the $430 resistance level). What will happen next is that short sellers take profits and start buying again.

Still waiting for the first Wall Street ETF to be approved, at that point demand will go up a lot, which should lead to a huge increase in price. But that may still be a couple of months away, the SEC is so slow…

• Luuk
  • Niet online
dieter87 schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 17:12:
Wel raar dat niet direct wordt bijgekocht (wat anders wel gebeurd binnen de 10min na een daling),
als ik nu geld had staan had ik mij volledig in bitcoins gestoken. Blijkbaar staat het voor sommigen nog niet laag genoeg 8)7
ik heb wel wat bijgekocht op 495 dollar vanmiddag, opzich niet heel veel (0,5 BTC) maar toch :)

• Avalaxy
Hier m'n goedkoop ingekochte bitcoin maar ingezet voor een mooie leveraged long positie op btc.sx ;) Die site is flink verbeterd sinds de laatste keer dat ik hem gebruikte!

M'n longpositie met 10:1 wordt geclosed op $467 dus voorlopig zit ik wel safe. Ik vermoed dat de markt zich langzaam enigszins herstelt richting de $580 binnen de komende paar dagen. Vandaag was de markt gewoon aan het overreageren.

• drvinnie
  • Laatst online: 13-09 20:21
Ik vind het al maanden relatief jammer dat de koersontwikkeling niet 'to the moon' is, maar aan de andere kant kan ik op deze manier ook al maandenlang rustig bijkopen voor zover mn schamele salaris dat toelaat ;)

• Martijn19
Avalaxy schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 20:35:
Hier m'n goedkoop ingekochte bitcoin maar ingezet voor een mooie leveraged long positie op btc.sx ;) Die site is flink verbeterd sinds de laatste keer dat ik hem gebruikte!

M'n longpositie met 10:1 wordt geclosed op $467 dus voorlopig zit ik wel safe. Ik vermoed dat de markt zich langzaam enigszins herstelt richting de $580 binnen de komende paar dagen. Vandaag was de markt gewoon aan het overreageren.
Klopt ja. Hun spread is ook een stuk minder als voorheen. Volgens mij hebben ze een tijdje terug ook een investering gekregen.

• Bonez0r
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 09-01 12:43
Avalaxy schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 20:35:
M'n longpositie met 10:1 wordt geclosed op $467 dus voorlopig zit ik wel safe.
Bitfinex raakte vandaag anders de $451 aan. Ik baal zo ontzettend dat ik volledig in coins zit. En nu nog verkopen is me ook te riskant. :-(

There go the goddamn brownies.

• Avalaxy
Bonez0r schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 21:26:
[...]

Bitfinex raakte vandaag anders de $451 aan. Ik baal zo ontzettend dat ik volledig in coins zit. En nu nog verkopen is me ook te riskant. :-(
Btc.sx is gelukkig bitstamp, die heeft iets minder last van al die margin traders :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
dieter87 schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 17:12:
Het probleem is dat je niet weet of dit het diepte punt is. Wellicht gaat hij nog wel lager. Wellicht komt het weer goed. Massa's mensen al vaak gezegd dat dit het einde van BTC zou zijn, maar het bestaat nog steeds. Weer andere zeiden dat we rond deze tijd over de 2000 dollar heen zouden gaan. Dat is nog niet gebeurd. Kortom we weten niet wat de toekomst brengt. In mijn ogen kan het beide kanten op gaan. Ook al lijkt hij laag te staan het verleden heeft uitgewezen dat het nog lager kan.

De 500 dollar resistance line heeft het aardig gehouden. We zijn er iets onder geweest maar daar na ging hij weer terug naar +-510. Het is nu de vraag of de 500 gaat houden. Zo niet schieten we door naar beneden richting de 460-470.

Maar inderdaad als je zou willen beginnen met BTC. Zou dit wel een mooi moment kunnen zijn. Tijd zal leren of het ook echt zo is :)
Bonez0r schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 21:26:
[...]

Je kan nu inderdaad het beste niets doen. Of je moet als je nu alles verkoopt geen verlies hebben. Het kan zijn dat we volgende week weer omhoog gaan. Maar kan ook dat we omlaag gaan of dat het weken op dit niveau blijft. Maar in paniek reageren werkt vaag averechts. Ik heb er ook wel een wat kleine bedragen door verlopen door te snel te verkopen en dan te laat weer in te kopen. (dal gemist en duurder moeten inkopen dan de verkoop).

Dan moet je toch wel heel goed weten wat er gaande is wil je daar op in spelen. Sommige hadden de flash crash gister een beetje zien aankomen. Andere waaronder ik helemaal niet. Maar heb nu wel weer wat bijgeleerd. Wil je echt veel geld verdienen moet heb je er volgens mij bijna een dagtaak aan om alles te volgen en te proberen te voorspellen.

[ Voor 30% gewijzigd door Astennu op 15-08-2014 08:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vertigoo
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 17-06 09:30

vertigoo

Welcome to the jungle

Ik twijfel om meer Ether bij te kopen. Er kan nog zoveel gebeuren voordat de aangekochte ether daadwerkelijk in je wallet zit en echt goedkoop kan ik ze ook niet noemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk
  • Niet online
En weer een aardige dump van 5600 BTC op bitfinex, koers direct naar 478. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
Er blijkt heel wat NXT gestolen te zijn van BTer.com. Benieuwd hoe dit afloopt, ik hoop niet dat ze hem gaan forken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JelleMan
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 12-09 11:42
Ben een beetje klaar met dat handelen op Kraken, alle pieken en dalen van de andere grotere beurzen zijn er veel minder, ook gaan straks de fees omhoog.

Ik wil Bitfinex gaan proberen, of is toch bitstamp aan te raden?

Zie hier vergelijk van vandaag tussen Bitstamp en Kraken:
http://tinypic.com/r/xky4g9/8

[ Voor 18% gewijzigd door JelleMan op 15-08-2014 19:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet

Tourniquet

Hiya, fellas!

Avalaxy schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 19:19:
Er blijkt heel wat NXT gestolen te zijn van BTer.com. Benieuwd hoe dit afloopt, ik hoop niet dat ze hem gaan forken.
Waarschijnlijk geen fork. Linkje: http://www.coindesk.com/bter-nxt-bitcoin-exchange-hack/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zomertje
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15-09 22:56

zomertje

Barisax knorretje

Avalaxy schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 19:19:
Uhmmm? Heb ik even gemist. Mijn NXT staan er nog gelukkig. Maar alles is niet veel meer waard :/

het ultieme jaargetijde.... | #!/usr/bin/girl | Art prints and fun

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
JelleMan schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 19:32:
Ben een beetje klaar met dat handelen op Kraken, alle pieken en dalen van de andere grotere beurzen zijn er veel minder, ook gaan straks de fees omhoog.

Ik wil Bitfinex gaan proberen, of is toch bitstamp aan te raden?

Zie hier vergelijk van vandaag tussen Bitstamp en Kraken:
http://tinypic.com/r/xky4g9/8
Lekker logisch als je hem op 1m zet...
zomertje schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 19:41:
[...]

Uhmmm? Heb ik even gemist. Mijn NXT staan er nog gelukkig. Maar alles is niet veel meer waard :/
http://www.coindesk.com/b...ce+of+Digital+Currency%29

http://thecoinfront.com/b...ill-they-pull-a-vericoin/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JelleMan
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 12-09 11:42
Avalaxy schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 20:16:
[...]

Lekker logisch als je hem op 1m zet...
Op dagen als vandaag en als ik tijd heb handel ik graag op de minuut. Heb zo afgelopen jaar mijn grootste winsten gehaald. Ik merk dat dit met Kraken steeds wat minder gaat. Vandaar dat ik aan het kijken ben naar Bitfinex oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bonez0r
zomertje schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 19:41:
[...]

Net ook even ingelogd en ze lijken er nog te staan. Maar staan ze er ook echt vraag ik me af, of staat er alleen een getalletje terwijl ze in werkelijkheid weg zijn? Toch maar even een wallet downloaden om te proberen ze te withdrawen.

edit: "NXT withdrawal is disabled". Neem aan dat het dus weg is. :|

[ Voor 7% gewijzigd door Bonez0r op 16-08-2014 18:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
Bonez0r schreef op zaterdag 16 augustus 2014 @ 12:04:
[...]

Net ook even ingelogd en ze lijken er nog te staan. Maar staan ze er ook echt vraag ik me af, of staat er alleen een getalletje terwijl ze in werkelijkheid weg zijn? Toch maar even een wallet downloaden om te proberen ze te withdrawen.
Wat je in je account op BTER ziet is slechts een getalletje uit een database. Normaal gesproken heeft een exchange natuurlijk genoeg van de valuta in hun eigen wallets om al die getalletjes te dekken, maar in het geval van een hack/diefstal hoeft dat niet zo te zijn. Pas als de coins in je eigen wallet zitten, weet je dat je ze nog hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichaelB74
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 10-09 19:18
Over NXT (het is alweer even geleden).

De hack op Bter houdt in dat al je NXT weg is. Ook al staat het op Bter nog steeds in je wallet, dit is slechts in hun database, daar staan geen NXT meer tegen over.

De laatste voorstellen kan je hier lezen: https://nxtforum.org/news...r-310btc-bounty-or-fork)/

Bter heeft nog al een f*ckup gemaakt door een voorstel van de hacker om 100BTC te betalen om de 50 miljoen NXT terug te krijgen in 1x!! te betalen en nu horen ze niets meer van de "hacker". Gek hè?...

Het ergste is de dreiging van een dump van 50 miljoen NXT in de, nabije, toekomst. Dit gevaar drukt de prijzen ontzettend. Wie gaat er nog investeren in een netwerk waar ieder moment 5% op gedumpt kan worden door iemand die al bewezen heeft geen gevoel te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LED-Maniak
Als ik de nxtmessages lees dan hebben ze het niet in een keer overgemaakt maar deed de hacker of hij nogal haast had en overdrachten van 10btc per keer te traag waren. Lijkt mij bijna dat de hacker het er om doet om NXT met de grond gelijk te maken.

Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichaelB74
Het lijkt er inderdaad steeds meer op dat er een campagne gevoerd wordt om NXT van het toneel te verwijderen.

3 grote hacks in een korte tijd bij 1 crypto heb ik nog niet gezien. Ongeacht hoe deze tot stand gekomen zijn.
De dreiging van 50 miljoen die boven de markt hangt zal een zware dobber worden. Een fork is volgens mij de doodsteek.

Wat te doen, is nu de vraag...

Hopelijk gaat de deal van 200btc door, maar die kams acht ik erg klein.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichaelB74
Zo, dat was spannend!

De meeste NXT is terug bij Bter, op 7 miljoen na. Vermoedelijk hebben ze flink betaald, maar zeker is dat nog niet. Wat er met de resterende 7 miljoen gaat gebeuren is ook nog niet duidelijk.

Het heeft er wel voor gezorgd dat de Multi-Gateway veel en goeie aandacht gekregen heeft! :)
http://multigateway.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vertigoo

vertigoo

Welcome to the jungle

Potverdikkie,dat is de derde keer dat DRK me in m'n kont bijt |:( Hodl dan maar.

Ik hoop wel dat er vandaag nieuws komt van BTER over de komende stappen. Communicatie is weer van bedroevend niveau.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nasty Nate
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15-09 16:32
MichaelB74 schreef op zondag 17 augustus 2014 @ 09:02:
Zo, dat was spannend!

De meeste NXT is terug bij Bter, op 7 miljoen na. Vermoedelijk hebben ze flink betaald, maar zeker is dat nog niet. Wat er met de resterende 7 miljoen gaat gebeuren is ook nog niet duidelijk.

Het heeft er wel voor gezorgd dat de Multi-Gateway veel en goeie aandacht gekregen heeft! :)
http://multigateway.com
Kans is dus nog wel aanwezig dat ik mijn 18000+ NXT terug krijg van Bter?
Ik was een aantal dagen niet online en lees het nu allemaal pas!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk
  • Niet online
pff wat worden er toch een grote hoeveelheden coins gedumpt op Bitfinex de hele tijd. De koers gaat er iig flink van onderuit. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15-09 22:20

Dennahz

Life feels like hell should.

G-PHREAK schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 13:52:
pff wat worden er toch een grote hoeveelheden coins gedumpt op Bitfinex de hele tijd. De koers gaat er iig flink van onderuit. :o
Idd, weet niet waar ze mee bezig zijn allemaal, maar dacht dat het doel 'omhoog' was. We zaten nu net zo mooi in een uptrend...

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet

Tourniquet

Hiya, fellas!

Op BTC-e ook zojuist een "flashcrash", koers daalde even naar $309.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk
  • Niet online
Tourniquet schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 13:58:
Op BTC-e ook zojuist een "flashcrash", koers daalde even naar $309.
Daar werd ook even ruim 7200 BTC op de markt gegooid idd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet

Tourniquet

Hiya, fellas!

G-PHREAK schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 14:00:
[...]

Daar werd ook even ruim 7200 BTC op de markt gegooid idd.
Ja, zit je dan met je fiat bij btc-e. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJPostema
Dit is nog niet over hoor. Nu weer een crash van mensne die winst pakken. Zometeen komen de coins aan op finex en stamp (arbitrage).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk
  • Niet online
btc-e zodalijk weer onder de 400 dollar? :X
Ben benieuwd waar alle paniek vandaan komt vandaag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz

Dennahz

Ben sowieso benieuwd waar dit ineens vandaan komt. We waren zo goed op weg en nu zakt alles plotseling weer helemaal in.

Eigenlijk ben ik het nu wel een beetje zat allemaal die paniek om niks.

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hatsieflatsie
[...]
Dat was gebaseerd op de prijs destijds. Bitcoin is namelijk niet op waarde te schatten. En er komen steeds meer bij, terwijl de populariteit tanende is.

[...]
Je bent vrij jong zeker?

"In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst".

Ha! Dacht dat het maandje of drie zou duren, win ik hem alsnog. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn19
Hatsieflatsie schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 15:07:
[...]

Ha! Dacht dat het maandje of drie zou duren, win ik hem alsnog. 8)
Een flash crash telt natuurlijk niet. Als alle major markets onder de 400 staan dan had je inderdaad gelijk.

Een sell van 5000 BTC zal er op Bitstamp voor zorgen dat we op ~402$ staan en een koop van 5000 BTC zal de prijs naar 523$ tillen.

Moet eerlijk toegeven dat ik dit niet verwacht had (de huidige stand van zaken), maar we kijken over een jaar wel verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet

Tourniquet

Hiya, fellas!

Ik vond TA altijd onzin, maar toch wel apart dat Brian Beamish een drop naar deze regionen al weken roept in zijn dagelijkse Youtube-updates o.a. aan de hand van die mysterieuze fibonacci's, waaruit hij "optimal trade entry" zones definieert. :P

Update van gisteren: (vrijwel spot-on)

Zijn fibonacci-tutorials:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJPostema
Dennahz schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 14:50:
Ben sowieso benieuwd waar dit ineens vandaan komt. We waren zo goed op weg en nu zakt alles plotseling weer helemaal in.

Eigenlijk ben ik het nu wel een beetje zat allemaal die paniek om niks.
Dit komt waarschijnlijk nergens door. GEwoon mensen die instant 300+ btc dumpen omdat ze het geen fuck uit maakt en dat liquideert dan alle margins

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Squ1zZy
  • Registratie: April 2011
  • Niet online
Ik heb er nog 10 op 400 euro. Vraag me af of ik ooit nog 400 kan krijgen voor de BTC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hatsieflatsie
Martijn19 schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 15:12:
[...]

Een flash crash telt natuurlijk niet.
C'mon, nu niet gaan terugkrabbelen hé. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LED-Maniak
Squ1zZy schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 17:57:
Ik heb er nog 10 op 400 euro. Vraag me af of ik ooit nog 400 kan krijgen voor de BTC.
Ik zou ze toch panic sellen. Laat je niet van de wijs brengen door dit soort kleine drops.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichaelB74
Interessante link met mogelijke verklaringen van de plotselinge daling: http://www.coindesk.com/margin-trading-crash-price-bitcoin/

Over NXT: de kans is zeer groot dat alle NXT netjes terug komt. Tot dusver heeft Bter zich als een zeer betrouwbare exchange laten zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn19
Hatsieflatsie schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 18:16:
[...]
C'mon, nu niet gaan terugkrabbelen hé. ;)
10 minuten onder de 400$ op een shady exchange als BTC-e kunnen we natuurlijk niet als maatstaaf nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz

Dennahz

MichaelB74 schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 19:19:
Interessante link met mogelijke verklaringen van de plotselinge daling: http://www.coindesk.com/margin-trading-crash-price-bitcoin/

Over NXT: de kans is zeer groot dat alle NXT netjes terug komt. Tot dusver heeft Bter zich als een zeer betrouwbare exchange laten zien.
Dat hoop ik dan maar, want dat was de enige coin die ik nog op een exchange had staan :)

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn19
Waarom koop je überhaupt BTC als je niet verwacht dat de 400 euro nog mogelijk is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bonez0r
Dennahz schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 14:50:
Het is eigenlijk niet zo moeilijk. We keken met z'n allen naar de koersgrafiek en zagen dat we ergens halverwege mei uit de downtrend braken. Toen ging iedereen kijken naar de voorgaande 'cycli' en dat extrapoleren naar nu. Conclusie: er komt eind juli een mega bull run aan! Dus iedereen koopt zich maximaal in en zit tot z'n nek in de coins en zonder fiat. Dan komt eind juli/begin augustus en er gebeurt niks. Niet zo heel gek natuurlijk, want voor zo'n mega bull run heb je flink wat kopers nodig. Nieuwe kopers. En die zijn er nog niet. Dus gaan we zijwaarts. Omdat iedereen zich volledig heeft ingekocht staan er maar weinig buy orders (dun orderboek). Opeens besluit een stel markt manipulators dat ze hier flink kunnen verdienen. Ze dumpen coins op de markt net zo lang tot er open long posities geliquideerd worden, waardoor er nog meer coins op de markt worden gedumpt, wat een sneeuwbal effect heeft. Als de prijs een flink stuk lager staat kopen de manipulators goedkoop in en tellen ze hun winst uit.

Eigenlijk had je dit dus kunnen zien aankomen (nog een waarschuwing was de plotselinge stijging van btc swaps op 13 augustus op bitfinex (een teken dat veel mensen (mogelijk de manipulators) short gaan)). Maar ja, het is allemaal zo duidelijk achteraf, maar ik trapte er zelf ook in.
http://shouldipanicsell.com/

[ Voor 7% gewijzigd door Bonez0r op 18-08-2014 21:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
Ik ben nu 50% fiat gegaan rond de 492 dollar. In de hoop dat hij nu richting de 440 gaat zoals voorspeld. We zullen het zien....

De 2000+ dollar grens die door vele voorspeld is is nog heel heeeeeeeel ver weg :P Ik vraag me af of we dat ooit nog gaan halen. Ik zou al heel blij zijn met 600-700 dollar. Maar daar is voorlopig ook geen zicht op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lf2
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 25-10-2024

lf2

Ben al tijdje all in gaan shorten. Zag de bui tijdje hangen. Verdiende niet veel met minen maar doordat ik alles shortte wat ik minde kan ik weer tijdje achter over hangen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razkin
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 13:39
Voor de mensen die BlackCoin nog steeds volgen of er nog nooit van gehoord hebben.

De eerder aangekondigde markten rondom BlackCoin op Bittrex zijn live gegaan. De eerste teaser van een BlackCoin georienteerde/geinspireerde videoclip is inmiddels te vinden op YouTube: BlackCoin Music Video - Teaser

Een mooi overzicht van de recente en eerdere ontwikkelingen kun je terugvinden in deze post:
https://bitcointalk.org/i...299.msg8440964#msg8440964

De markt is na een serieuze dip tot 7,7k satoshi weer geklommen naar ruim 12k, ook heeft gisteren een grote (ex?)houder 600.000BC voor 8k op de markt gezet en daar was na 2 uur niets meer van over.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand waar de android blackcoin wallet in de playstore is gebleven . paar weken geleden was er volgens mij een blackcoin beta wallet.
nu ook niet meer via de website te vinden.
raar ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razkin
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 13:39
Ik heb nog wel de link gevonden naar de .apk via reddit/r/blackcoin

http://www.reddit.com/r/b..._wallet_development_test/

De reden van ontbreken in de playstore en een verdere status heb ik niet. De maker is op dit moment bezig met een iOS app.

Edit:
Ik kwam de maker van de wallet in de chat tegen en de wallet is uit de Playstore gehaald, omdat de wallet niet overweg kan met PoS v2. Een geupdate versie is in de maak, maar een release zit er iig de komende twee weken niet aan te komen.

[ Voor 30% gewijzigd door Razkin op 19-08-2014 23:45 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

2 weken wachten lukt nog wel. hopen dat de waarde nog wat zakt :-) , voordat ik ga inkopen.
bedankt voor het uitzoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hadespuiter
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 26-06 05:21
Astennu schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 15:09:
De 2000+ dollar grens die door vele voorspeld is is nog heel heeeeeeeel ver weg :P Ik vraag me af of we dat ooit nog gaan halen.
Die gaan we halen zodra je op verjaardagen hoort dat tante Truus en Ome Jaap wat bitcoin hebben gekocht, en Opa Piet ook wel geïnteresseerd is.
Zolang het grote publiek het echter laat afweten blijft de koers een gemanipuleerd stuiterballetje.
En je weet wat er ooit met een stuiterbal gebeurd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vertigoo

vertigoo

Welcome to the jungle

Het verlossende woord van Bter:

Notice: BTER takes all the loss in the NXT event, the withdraw fee is set to 3% at the beginning and will be reduced to 0.5% gradually when BTER paid off all the 8.3m NXT. Free trading for 1 month! Check BTER NXT News.

Trading schijnt weer mogelijk te zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichaelB74
vertigoo schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 09:43:
Het verlossende woord van Bter:

Notice: BTER takes all the loss in the NXT event, the withdraw fee is set to 3% at the beginning and will be reduced to 0.5% gradually when BTER paid off all the 8.3m NXT. Free trading for 1 month! Check BTER NXT News.

Trading schijnt weer mogelijk te zijn
Klopt en nu zie je dat heel veel mensen hun NXT verkopen voor BTC en deze gratis weghalen.

Het is ook belachelijke maatregel om alleen NXT te treffen en daar de fees te verhogen. Het is een verlies voor de gehele exchange en dus zou ook iedereen mee moeten betalen.
Dit gaat ze heel veel NXT klanten kosten (maandenlang hun grootste volume).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dieter87
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 29-07-2023
Waarom staat de kraken koers een paar euros hoger dan die van bitstamp?
Hij wordt al een paar dagen niet meer gecorrigeerd (naar onder)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph0603
  • Registratie: September 2008
  • Niet online

ralph0603

No pain, no gain..

Zijn er nog Blackcoin gelovers(like me?)

Best vette clip die binnenkort live gaat in de USA: http://goo.gl/9R1923 :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
:')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pwiebing
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 14-09 21:06
Niet mijn muziek . En of ie nog een keer gepumpt gaat worden ? vast.

4600 Wp goodwe , Panasonic MDC05F3E5,SWP2 300 L

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fivel
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 26-06-2024
Gaat hard omhoog, met niet super veel volume. Kraken bijna boven 400€, de rest is alweer dik in de 500$. Bodem gezet laatst bij 440? Hopelijk :)

Edit:
Net 400€ aangetikt op kraken.

https://twitter.com/TuurDemeester/status/502173682631208961

Wanneer BTC boven 550$ komt, dan kunnen we echt omhoog. Aldus Tuur de Meester.

[ Voor 39% gewijzigd door Fivel op 20-08-2014 21:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
ralph0603 schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 20:29:

Tijdje in BC gehandeld, zag net de clip :D _O- Hij's fijn }:O

• pwiebing
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 14-09 21:06
Je weet ook niet meer waar je aan toe bent he met de bitcoin. dat plaatje met dit bitcoin in de achtbaan mag weer gepost worden hoor :*) .

4600 Wp goodwe , Panasonic MDC05F3E5,SWP2 300 L

• sjukke
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 03-05-2023
Vandaag. Maak je nog 30 euro winst ook :+

• hexta
  • Laatst online: 30-04 13:43
Hadespuiter schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 08:28:
[...]

Die gaan we halen zodra je op verjaardagen hoort dat tante Truus en Ome Jaap wat bitcoin hebben gekocht, en Opa Piet ook wel geïnteresseerd is.
Zolang het grote publiek het echter laat afweten blijft de koers een gemanipuleerd stuiterballetje.
En je weet wat er ooit met een stuiterbal gebeurd...
QFT

SlaineMcRoth#2316 76561197992282479

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Exact mijn reactie op die BC video... zoiets werkt eerder averechts heb ik t idee 8)7

• Rannasha
ralph0603 schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 20:29:

Wow, die clip is... hmmm... "bijzonder" is denk ik het beste woord.

• EJPostema
Die video, haha dat is toch moeilijk serieus te nemen zoiets :')

• BounceMeister
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Die video zou door professionele artiesten gemaakt worden. :S Wel een aparte "muziekstijl" dan. Ik vond het wat tegenvallen, zacht gezegd. ;)
Geen top40 materiaal.

Verder zijn ze wel druk bezig met BC. Dus heb wel het idee dat deze coin langer zal blijven dan de "dertien in een dozijn" coins.

• Luuk
  • Niet online
BounceMeister schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 11:19:

Verder zijn ze wel druk bezig met BC. Dus heb wel het idee dat deze coin langer zal blijven dan de "dertien in een dozijn" coins.
Hoe vaak we dat al niet gehoord hebben over 'insert random onzincoin' ;)

• EJPostema
Naja hij heeft eigenlijk al gelijk, bc houdt het veel langer vol dan de gemiddelde Coins.

• Rannasha
EJPostema schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 11:38:
Naja hij heeft eigenlijk al gelijk, bc houdt het veel langer vol dan de gemiddelde Coins.
Wat is de definitie van "volhouden"? Zelfs onzincoins als CNC en FTC, die toch al meer dan een jaar oud zijn, ooit werden geprezen als "de toekomst van cryptocurrency", flink in prijs stegen, daarna daalden en vervolgens vrijwel vergeten zijn, bestaan nog steeds. Ze worden nog gemined en ze hebben nog steeds een niet-0 waarde. Houden zij het vol?

Pagina: 1 ... 175 ... 178 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Deze topic is bedoeld voor discussie over de handel en koersverloop van cryptocurrencies. Aangezien er nu een speciaal forum is voor cryptocurrencies kunnen voor specifieke vragen gewoon topics worden geopend (met in ogenschouw nemende de algemene regels voor het openen van topics - vragen die niet topicwaardig zijn zouden hier uberaupt niet gesteld moeten worden)

Discussies en ontwikkelingen aangaande MtGox gaarne bespreken in Mt.Gox - Huidige status en ontwikkelingen

Referral codes zijn niet toegestaan en worden onherroepelijk verwijderd conform Het algemeen beleid