Cryptocurrency - handel en koers Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 174 ... 178 Laatste
Acties:
  • 538.604 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smuggler
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15:13

Smuggler

Wat wil jij nu echt bereiken?

perfect toch, lang was het verhaal dat de koers niet stabiel genoeg is als munt. Dat argument lijkt nu te verdwijnen.
Ik verwacht binnenkort (2 a 3 maanden) nog een flinke stijging, als dit geld vaker gebruikt zal gaan worden dan zit er simpelweg nog te weinig waarde in bitcoin.

9.900Wp PV (enphase), 55kwh EV(Tesla), 35kwh EV(MG), 6kWh thuisbatterij (EVAPOWER), Tibber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Daarnaast is het hetzelfde als vragen naar wat de koers van <insert willekeurig bedrijf> de komende tijd gaat doen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bonez0r
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 09-01 12:43
Ik weet niet of het hier hoort of in het algemene btc topic, maar ik vond deze reactie op een nieuwsbericht wel een leuke. Het ging over een investor die o.a. zei dat hoarding (oppotten) een probleem is van bitcoin, dat mensen liever dingen met dollars betalen i.p.v. met bitcoin. Iemand reageerde met:
Gresham's Law: Good Money Drives Out Bad. ie. you spend your worthless money first. Bitcoin hoarding is merely following the natural laws of economics. When bitcoins are being hoarded, this is the free market reflecting its views that Bitcoin is superior to fiat and will therefore be worth much more in the future. When value equilibrium is achieved, bitcoin will flow. It really is that simple.
Wikipedia: Gresham's law

[ Voor 5% gewijzigd door Bonez0r op 22-07-2014 02:22 ]

There go the goddamn brownies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Egeau
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16:41
Bonez0r schreef op dinsdag 22 juli 2014 @ 01:33:
Ik weet niet of het hier hoort of in het algemene btc topic, maar ik vond deze reactie op een nieuwsbericht wel een leuke. Het ging over een investor die o.a. zei dat hoarding (oppotten) een probleem is van bitcoin, dat mensen liever dingen met dollars betalen i.p.v. met bitcoin. Iemand reageerde met:

[...]

Wikipedia: Gresham's law
Bedankt voor het delen! Ik heb me ook wel eens afgevraagd of het "hoarden" van BTC nu slecht is, maar als ik dit zo lees brengt het me weer tot andere inzichten. Thx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14:47
Egeau schreef op dinsdag 22 juli 2014 @ 10:34:
[...]

Bedankt voor het delen! Ik heb me ook wel eens afgevraagd of het "hoarden" van BTC nu slecht is, maar als ik dit zo lees brengt het me weer tot andere inzichten. Thx
Hoewel hoarden op zich niet slecht is (gezien het inderdaad betekent dat mensen vertrouwen hebben in de waarde op lange termijn), is het voor de acceptatie natuurlijk niet bevorderlijk. Want als bedrijven die Bitcoin accepteren geen Bitcoin-betalingen krijgen, dan zal de acceptatie niet snel toenemen.

Een goede oplossing hiervoor is zoveel mogelijk met Bitcoin betalen en de Bitcoins daarna direct terugkopen. Zo boost je de statistieken van de bedrijven en hou je je coin-voorraad op peil. Nadeel is dat je mogelijk iets meer betaalt voor je product vanwege exchange-kosten en wisselkoers-fluctuaties.

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11:10

Tourniquet

Hiya, fellas!

Rannasha schreef op dinsdag 22 juli 2014 @ 12:23:
[...]

Een goede oplossing hiervoor is zoveel mogelijk met Bitcoin betalen en de Bitcoins daarna direct terugkopen. Zo boost je de statistieken van de bedrijven en hou je je coin-voorraad op peil. Nadeel is dat je mogelijk iets meer betaalt voor je product vanwege exchange-kosten en wisselkoers-fluctuaties.
Precies wat ik doe, en dan koop ik stiekem nog wat extra bij.
(toegegeven, de meeste bitcoins geef ik het laatste half jaar uit bij thuisbezorgd.nl :$ )

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Egeau
Mooi om te zien dat er hier ook wat mensen zijn die echt iets kopen met BTC. Ik denk dat dit ook goed is voor de acceptatie. Al las ik laats wel een artikel waarin Overstock aangaf dat de betalingen met Bitcoin wel teruglopen sinds het een mogelijkheid is om zo te betalen. Van $1.000.000 in de eerste 2 maanden naar $600.000.

Wel mooi om te lezen is ook dat Overstock 10% van de Bitcoin betalingen in kas houdt. Hopelijk denken ze (net als ik) dat de koers nog verder omhoog gaat in de toekomst :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
Tourniquet schreef op dinsdag 22 juli 2014 @ 12:29:
[...]

Precies wat ik doe, en dan koop ik stiekem nog wat extra bij.
(toegegeven, de meeste bitcoins geef ik het laatste half jaar uit bij thuisbezorgd.nl :$ )
Hier in oost-Frankrijk heeft de lokale tak van thuisbezorgd geen restaurants die aangesloten zijn :( Of uberhaubt veel Bitcoin-accepterende winkels.

Dus tot nu toe zijn mijn BTC-bestedingen beperkt tot Humblebundle en AirVPN (zodat ik WK kon kijken met NL commentaar).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DW2005
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 15-09 18:06
Iemand anders ook Ether(eum) gekocht vandaag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MDT-Maikel
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 13-02-2021
Was het ooit wel van plan maar bij ethereum merk je niet echt een duidelijk beleid, ze hebben steeds deze presell veranderd en het is mij compleet onduidelijk wat die coins nou precies zijn: hoeveel zijn er? hoe mine je ze? hoeveel premine? etc.

Het is dus compleet gebaseerd op een hype die misschien wel door het concept gerechtvaardigd is, maar dat is lastig te bepalen helaas. Ik was tot nu toe ook nog te lui om de client te installeren en contracts te testen. En tot die tijd kan ik geen oordeel vellen en vind ik investeren riskant.

Ook vind ik de website veel te fancy voor wat het concept is, aan de ene kant proberen ze heel erg nerd en techniek uit te stralen, en te stellen dat de uitvinders nu al legendarisch zijn, zo een revolutie zal het teweeg brengen. Aan de andere kant hebben ze een flashy design met allerlei onzinnige informatie. Ik had veel liever een korte PDF gehad waarin gewoon duidelijk en summier verteld wordt wat het is, wat het kan, en wat ze in de toekomst gaan doen. Ze proberen het overduidelijk te veel te hypen, naar mijn mening.

brick store | mdt.re

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 14:36

XanderDrake

Build the future!

Tourniquet schreef op dinsdag 22 juli 2014 @ 12:29:
Het enige wat ik ooit heb gekocht met (geminde litecoin =>) Bitcoins was een fles Whisky. Vond ik een mooi concept: elektriciteit omzetten naar Whisky :)

Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wessel99
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 29-09-2024
whoops kleine duikvlucht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Egeau
Precies genoeg om een kleine buy order van mij te halen, nu mag hij weer gaan stijgen O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Iemand een idee waar deze daling vandaan komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
G-PHREAK schreef op donderdag 24 juli 2014 @ 13:15:
Iemand een idee waar deze daling vandaan komt?
Is niet echt een reden aan toe te wijzen, zo gaat dat meestal. Overigens valt het mee, als het hier bij blijft is het minder laag dan we de 17e stonden, en dat is een week geleden. Misschien is het een weekend dump ;)

edit: Op BTC-e is het wel iets lager gekomen zie ik, maar die doet m.i. wel vaker vreemd. Ik kijk persoonlijk liever naar de Bitstamp of Bitfinex koersen.

[ Voor 17% gewijzigd door TheZeroorez op 24-07-2014 13:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 16:54
Ffffffffffffuuuuuuuuuuu, ga omhoog prijs :/ Dit slaat echt weer nergens op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk
  • Niet online
Ben toch wel benieuwd waar deze vrije val stopt.. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hatsieflatsie
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 15-09 10:32
Zo gek is dat toch niet?

Er komt dagelijks meer dan 7200 bitcoins erbij. Daar moeten er nieuwe kopers voor gevonden worden, en die zijn er steeds minder, want Bitcoin wordt ook minder populair.

Zou mij overigens niet verbazen als-ie dit jaar nog de 400 dollar aantikt.

Het is geen aandeel. For fucks sake. Het is een middel, die alleen maar in waarde kan dalen voor de eerstkomende 2 jaar. Degenen die naar de koers zitten kijken, hebben geen kaas gegeten van de fundamentals.

[ Voor 45% gewijzigd door Hatsieflatsie op 24-07-2014 23:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
Hatsieflatsie schreef op donderdag 24 juli 2014 @ 23:37:
Het is een middel, die alleen maar in waarde kan dalen voor de eerstkomende 2 jaar.
Bullshit. Er komen steeds meer mensen bij die Bitcoin kennen en willen kopen of accepteren als betaalmiddel. De groei van Bitcoin is exponentieel, waar de inflatie van Bitcoin slechts lineair is. Het is dus gewoon absoluut niet waar dat de waarde alleen kan dalen, eerder het tegenovergestelde. Je kunt geen grote economie hebben als je market cap maar 8 miljard USD is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
Er komt dagelijks meer dan 7200 bitcoins erbij.
3600
Daar moeten er nieuwe kopers voor gevonden worden, en die zijn er steeds minder, want Bitcoin wordt ook minder populair.
Que?

De periodieke media-hype is alweer even voorbij (komt wel weer, bij de volgende rally/bubble fase), maar de populariteit neemt nog steeds gestaag toe. Grote bedrijven kondigen na elkaar aan dat ze Bitcoin accepteren (helaas vaak alleen nog in de VS, maar toch).
Het is geen aandeel. For fucks sake. Het is een middel, die alleen maar in waarde kan dalen voor de eerstkomende 2 jaar. Degenen die naar de koers zitten kijken, hebben geen kaas gegeten van de fundamentals.
Een fundamentele waarde-daling zal alleen plaatsvinden als de vraag minder snel stijgt dan het aanbod. Momenteel neemt het aantal Bitcoins met zo'n 10% per jaar toe. Maar gezien de afgelopen jaren en de huidige ontwikkeling, lijkt het me heel sterk als de stijging in het aantal mensen dat Bitcoin wil hebben dat percentage niet ruimschoots overschrijdt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wessel99
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 29-09-2024
Leuke bitcoin gadget voor windows trouwens, waarbij je de JSON tickers van exchanges kan gebruiken of van pools. De wallet functie werkt bij mij niet, maar je kan zelf een correctie factor aanbrengen.

http://domchi.cc/mybitcoins/index.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bob
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 15-09 23:43

Bob

Rannasha schreef op vrijdag 25 juli 2014 @ 00:14:

Een fundamentele waarde-daling zal alleen plaatsvinden als de vraag minder snel stijgt dan het aanbod. Momenteel neemt het aantal Bitcoins met zo'n 10% per jaar toe. Maar gezien de afgelopen jaren en de huidige ontwikkeling, lijkt het me heel sterk als de stijging in het aantal mensen dat Bitcoin wil hebben dat percentage niet ruimschoots overschrijdt.
Die 10% moet je goed interpreteren, dat is 10 % tov het totale aantal bitcoins dat in theorie bestaat. In de praktijk kan je er vanuit gaan dat er 1 a 2 miljoen verloren zijn, en nog eens 1 a 2 miljoen in wallets zitten waarvan het heel erg onwaarschijnlijk is dat ze de komende jaren zullen bewegen.

Een meer praktische interpretatie: als er dagelijks 3600 BTC bij komt, dan is dat 10 % van het dagelijkse trade volume. Dat is al heel wat anders :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
Bob schreef op vrijdag 25 juli 2014 @ 10:49:
[...]
Die 10% moet je goed interpreteren, dat is 10 % tov het totale aantal bitcoins dat in theorie bestaat. In de praktijk kan je er vanuit gaan dat er 1 a 2 miljoen verloren zijn, en nog eens 1 a 2 miljoen in wallets zitten waarvan het heel erg onwaarschijnlijk is dat ze de komende jaren zullen bewegen.

Een meer praktische interpretatie: als er dagelijks 3600 BTC bij komt, dan is dat 10 % van het dagelijkse trade volume. Dat is al heel wat anders :)
Klopt, maar daar staat tegenover dat er ook heel wat miners zijn die hun inkomsten in Bitcoin voor de lange termijn bewaren, dus er zullen niet dagelijks 3600 BTC van miners linea recta naar de exchanges gaan.

Hoe dan ook, het argument dat Bitcoin niet verder in koers zal stijgen, of zelfs zal dalen, dankzij de verkoopdruk van nieuw geminede Bitcoins is enigszins absurd. Die verkoopdruk bestaat al jaren en wordt relatief gezien steeds kleiner (en iedere 4 jaar ook absoluut gezien dankzij block-halvings). Desondanks vertoont de koers nog steeds een stijgende lijn als je genoeg uitzoomed. Periodes van dalende koersen en kwakkel periodes zoals we de afgelopen maanden hebben gezien zijn gewoon onderdeel van de cyclus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bonez0r
Rannasha schreef op vrijdag 25 juli 2014 @ 10:56:
[...]

Desondanks vertoont de koers nog steeds een stijgende lijn als je genoeg uitzoomed. Periodes van dalende koersen en kwakkel periodes zoals we de afgelopen maanden hebben gezien zijn gewoon onderdeel van de cyclus.
En toch... denk ik dan weer aan the Willy report waarin wordt gesuggereerd dat de hele november 2013 rally (en mogelijk die van april 2013 ook) eigenlijk nep was. En juist op die laatste twee rallies zijn de meeste verwachtingen gebaseerd. Dus als we het "deze keer" zonder frauduleuze bots moeten doen knijp ik 'm toch een beetje (zeker omdat ik pas bij $670 break-even ben).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razkin
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 13:39
Bittrex gaat als het goed is de LTC markt vervangen door een BlackCoin markt. De laatste tijd is de waarde van BC behoorlijk afgenomen, maar dit kan een keerpunt worden(hopelijk geen typische PnD). Op de achtergrond is en wordt altijd hard gewerkt om de coin beter te maken. Niet enkel hype features, maar daadwerkelijke verbetering van het PoS protocol(zie bv http://www.blackcoin.co/b...rotocol-v2-whitepaper.pdf ).

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
Bonez0r schreef op vrijdag 25 juli 2014 @ 17:16:
[...]

En toch... denk ik dan weer aan the Willy report waarin wordt gesuggereerd dat de hele november 2013 rally (en mogelijk die van april 2013 ook) eigenlijk nep was. En juist op die laatste twee rallies zijn de meeste verwachtingen gebaseerd. Dus als we het "deze keer" zonder frauduleuze bots moeten doen knijp ik 'm toch een beetje (zeker omdat ik pas bij $670 break-even ben).
Voor de november rally schommelde de koers rond de $100, nu zit deze rond de $600, na een piek van $1100. Als de rallies daadwerkelijk voornamelijk door Willy kwamen, dan had de koers nu niet relatief stabiel op meer dan de helft van de laatste piek gestaan, maar meer in de buurt van de pre-rally prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LED-Maniak
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 18:01
Van mij mogen er wel meer Willy's komen. Na elke pump en dump eindig je vaak op een gemiddeld hoger niveau dan waar je begonnen bent. :)

Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BounceMeister
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Razkin schreef op vrijdag 25 juli 2014 @ 17:53:
Bittrex gaat als het goed is de LTC markt vervangen door een BlackCoin markt. De laatste tijd is de waarde van BC behoorlijk afgenomen, maar dit kan een keerpunt worden(hopelijk geen typische PnD). Op de achtergrond is en wordt altijd hard gewerkt om de coin beter te maken. Niet enkel hype features, maar daadwerkelijke verbetering van het PoS protocol(zie bv http://www.blackcoin.co/b...rotocol-v2-whitepaper.pdf ).
Dat is goed nieuws voor BlackCoin. Enig idee wanneer ze dit rond willen hebben?
Ik zet alvast wat BC op Bittrex, dat schijnt wel handig te zijn voor ze.

[ Voor 6% gewijzigd door BounceMeister op 26-07-2014 01:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hatsieflatsie
Rannasha schreef op vrijdag 25 juli 2014 @ 00:14:
Volgens mij moet je eens verdiepen in Bitcoin. Meer dan de helft is al gemined in de tijd dat Bitcoin nauwelijks waard was. Daarvan zijn de private keys al verloren. Dus je kunt beter stellen dat van de 'bereikbare voorraad' bitcoins, het aantal meer dan verdubbeld is in het afgelopen jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pposthoorn
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 12-09 14:04

pposthoorn

Constructeur

Hatsieflatsie schreef op zaterdag 26 juli 2014 @ 11:37:
[...]

Volgens mij moet je eens verdiepen in Bitcoin. Meer dan de helft is al gemined in de tijd dat Bitcoin nauwelijks waard was. Daarvan zijn de private keys al verloren. Dus je kunt beter stellen dat van de 'bereikbare voorraad' bitcoins, het aantal meer dan verdubbeld is in het afgelopen jaar.
In plaats van telkens ongefundeerde FUD te verspreiden moet je je zelf misschien eens verdiepen in het een en ander, in plaats van dit aan Rannasha op te dragen (een van meest actieve posters in dit topic).

Heb je enig bewijs dat die private keys verloren zijn? Of dat de voorraad bereikbare bitcoins het afgelopen jaar is verdubbeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
Hatsieflatsie schreef op zaterdag 26 juli 2014 @ 11:37:
[...]

Volgens mij moet je eens verdiepen in Bitcoin.
Grapjas :)
Meer dan de helft is al gemined in de tijd dat Bitcoin nauwelijks waard was.
Klopt.
Daarvan zijn de private keys al verloren.
En je bewijs hiervoor? Er zullen heus wel een aantal private keys verloren zijn gegaan, maar om nou te zeggen dat de private keys van meer dan de helft van de Bitcoins verloren zijn is totaal ongegrond. Er lopen nog genoeg early adopters rond die met CPU-solo-mining vele blokken hebben binnengehaald.
Dus je kunt beter stellen dat van de 'bereikbare voorraad' bitcoins, het aantal meer dan verdubbeld is in het afgelopen jaar.
Wederom, dit baseer je op zwaar overdreven en onbewezen aannames.

Maar goed, stel dat de helft van alle Bitcoins verloren is. Dan is de jaarlijkse toename momenteel zo'n 20%. Dat verbleekt nog steeds bij de toename in populariteit.

Als we bijvoorbeeld kijken naar de hoeveelheid venture capital funding die Bitcoin startups krijgen, dan is er in de eerste helft van 2014 (waarin het nieuws gedomineerd werd door slecht nieuws zoals de China regelgeving en de MtGox situatie) al 30% meer aan VC funding geinvesteerd dan in heel 2013. Als je dat simpel extrapoleert, betekent dat dat er dit jaar meer dan 2 keer zo veel geinvesteerd wordt in Bitcoin bedrijven dan vorig jaar. En hoewel dit niet de enige maatstaaf van populariteit is, is het wel substantieler dan dingen als Google zoek-trends, want wat de VCs doen is letterlijk "put your money where your mouth is".

Ook qua acceptatie door grote bedrijven is er een gigantische ontwikkeling. Overstock wordt gezien als het eerste grote bedrijf dat Bitcoin als betaalmiddel is gaan accepteren. En dat was pas in januari. In 2013 waren het eigenlijk vooral kleinere bedrijven. Sindsdien zijn er een flink aantal grote namen bijgekomen (helaas vaak wel nog alleen in de VS, maar dat verandert nog wel): TigerDirect, Expedia, Newegg, Dell.

Al met al is er meer dan genoeg reden om aan te nemen dat de vraag naar Bitcoin veel meer stijgt dan 20% per jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pwiebing
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 14-09 21:06
Cloakcoin is los

4600 Wp goodwe , Panasonic MDC05F3E5,SWP2 300 L

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _AzN_GhOsT965
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 30-09-2022
Was, cloak daalt nu weer, er speelt al weken iets met posa, maar deze week waarschijnlijk de definiteve release.

BTC daalt de laatste paar dagen. Vandaag ook weer een paar procent, volgens mij zonder aanleiding of is er toch iets?

vakantietijd blijkbaar..........

[ Voor 4% gewijzigd door _AzN_GhOsT965 op 28-07-2014 22:43 ]

crypto coin price market cap

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Egeau
_AzN_GhOsT965 schreef op maandag 28 juli 2014 @ 10:27:
[...]

vakantietijd blijkbaar..........
Het kan inderdaad vakantietijd zijn maar ik heb sowieso het idee dat het wat rustiger aan het worden is op het gebied van cryptocurrency. Aantal post op het forum neemt af, geen hele spannende nieuwsberichten meer imho, koers is relatief stabiel op de laatste dip na.

Wellicht niet verkeerd zo'n periode van rust maar ik vond het een aantal maanden geleden een stuk spannender O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn19
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 28-07 12:47
Egeau schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 08:48:
[...]

Het kan inderdaad vakantietijd zijn maar ik heb sowieso het idee dat het wat rustiger aan het worden is op het gebied van cryptocurrency. Aantal post op het forum neemt af, geen hele spannende nieuwsberichten meer imho, koers is relatief stabiel op de laatste dip na.

Wellicht niet verkeerd zo'n periode van rust maar ik vond het een aantal maanden geleden een stuk spannender O-)
Zo gaat het nu al een behoorlijke tijd in cryptocurrency land. Het meeste recente de periode April 2013 - November 2013, precies hetzelfde verhaal als nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Egeau
Martijn19 schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 09:00:
[...]

Zo gaat het nu al een behoorlijke tijd in cryptocurrency land. Het meeste recente de periode April 2013 - November 2013, precies hetzelfde verhaal als nu.
Daar heb je gelijk in! Laten we hopen dat de piek die er daarna volgde zich nu weer herhaalt.
Al ben ik bang na het lezen van "The Willy Report" dat deze stijging naar bijna $1200 voornamelijk het werk was van een bot op MtGox. en dat we dat soort spectaculaire stijgingen niet snel meer gaan meemaken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14:40

n00bs

Het is weer Zomer!

Als iemand interesse heeft in hardware miners (Prospero X1, 100GH/s), let me know. Ik heb ze nu eindelijk (vandaag) binnen en heb met vrienden sowieso teveel ingekocht.

ps: volgens mij mag ik dit wel posten volgens het algemeen beleid, mocht ik een foutje maken na al die jaren, delete dan mijn post maar :-)

[ Voor 31% gewijzigd door n00bs op 30-07-2014 16:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bonez0r
n00bs schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 15:52:
Als iemand interesse heeft in hardware miners (Prospero X1, 100GH/s), let me know. Ik heb ze nu eindelijk (vandaag) binnen en heb met vrienden sowieso teveel ingekocht.

ps: volgens mij mag ik dit wel posten volgens het algemeen beleid, mocht ik een foutje maken na al die jaren, delete dan mijn post maar :-)
Als je het in het mining topic plaatst heb je waarschijnlijk meer kans op reacties. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet

Tourniquet

Hiya, fellas!

Downtrent van de laatste week wordt behoorlijk stevig doorbroken nu. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
Beter wel :P

Gisteren op $561 een factuur verstuurd in bitcoin.

Aan de andere kant heb ik vorige keer een factuur gestuurd op $624, die nu een stuk minder waard is... -O- Ik dacht slim te zijn door niet gelijk in te wisselen voor euro's maar nog even vast te houden voor de winst :P Volgende keer toch maar direct inwisselen, ik moet toch m'n belastingen betalen helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn19
Avalaxy schreef op donderdag 31 juli 2014 @ 17:28:
Beter wel :P

Gisteren op $561 een factuur verstuurd in bitcoin.

Aan de andere kant heb ik vorige keer een factuur gestuurd op $624, die nu een stuk minder waard is... -O- Ik dacht slim te zijn door niet gelijk in te wisselen voor euro's maar nog even vast te houden voor de winst :P Volgende keer toch maar direct inwisselen, ik moet toch m'n belastingen betalen helaas.
:(

Ik moet nog tot maandag wachten, factuur voor de complete maand Juli, had nog even gehoopt dat de downtrend bleef :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pposthoorn
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 12-09 14:04

pposthoorn

Constructeur

Iemand hier al bekend met Stellar?
Als ik het goed begrijp willen ze eigenlijk een cryptocurrency zij dje een soort tussen munt is om de ene voluta te versturen en een andere voluta te laten ontvangen.

Als je een account maakt krijg je gelijk 6000stellar. Dat is ook gelijk de distributie, er is geen mining of POS. Je linkt je Facebook zodat mensen niet 4837 accounts gaan maken. Aan het eind van het aanmelden kan je een betaling doen naar een willekeurig persoon dmv address of nickname, ik houd mij natuurlijk aanbevolen :*)

Hier meer:
https://www.stellar.org/blog/introducing-stellar/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
pposthoorn schreef op vrijdag 01 augustus 2014 @ 00:06:
Iemand hier al bekend met Stellar?
Als ik het goed begrijp willen ze eigenlijk een cryptocurrency zij dje een soort tussen munt is om de ene voluta te versturen en een andere voluta te laten ontvangen.

Als je een account maakt krijg je gelijk 6000stellar. Dat is ook gelijk de distributie, er is geen mining of POS. Je linkt je Facebook zodat mensen niet 4837 accounts gaan maken. Aan het eind van het aanmelden kan je een betaling doen naar een willekeurig persoon dmv address of nickname, ik houd mij natuurlijk aanbevolen :*)

Hier meer:
https://www.stellar.org/blog/introducing-stellar/
Dat klinkt als een Ripple-kloon. Wat ook niet gek is, gezien het een project is van Jed McCaleb, die ook Ripple heeft bedacht maar daar is vertrokken omdat hij niet eens was met de richting waarop dat project ging.

edit: De ingebouwde "distributed exchange" die ze beloven is wel iets dat Ripple vziw nog niet heeft.

[ Voor 5% gewijzigd door Rannasha op 01-08-2014 00:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Replay256
  • Registratie: December 2012
  • Niet online
Zo terug bij af, 600.- USD ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn19
Rannasha schreef op vrijdag 01 augustus 2014 @ 00:38:
[...]

Dat klinkt als een Ripple-kloon. Wat ook niet gek is, gezien het een project is van Jed McCaleb, die ook Ripple heeft bedacht maar daar is vertrokken omdat hij niet eens was met de richting waarop dat project ging.

edit: De ingebouwde "distributed exchange" die ze beloven is wel iets dat Ripple vziw nog niet heeft.
Kennelijk zit Stripe erachter als financierder. Geen kleine naam. Ze hebben 2% van alle Stellar gekocht voor $3M.

[ Voor 4% gewijzigd door Martijn19 op 01-08-2014 18:00 . Reden: toevoeging ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15-09 22:20

Dennahz

Life feels like hell should.

Heb een nieuw kanaal aangemaakt bij Altcoinweb genaamd #Dutchies. Feel free to join! :)
Alleen voor Nederlandstaligen dus :p

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
Zitten hier nog mensen met een Windows Phone die mee zouden willen doen aan de beta-test van een nieuwe app? Stuur even een DM.

[ Voor 8% gewijzigd door Avalaxy op 03-08-2014 02:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dieter87
  • Laatst online: 29-07-2023
Waarom gaan we niet meer omhoog? Zo ver als ik weet komen er geen negatieve berichten en blijft bedrijf na bedrijf bitcoin accepteren :/

Pronostiekje waar we eind dit jaar uitkomen (december 2014: $800?) :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet

Tourniquet

Hiya, fellas!

dieter87 schreef op dinsdag 05 augustus 2014 @ 11:16:
Waarom gaan we niet meer omhoog? Zo ver als ik weet komen er geen negatieve berichten en blijft bedrijf na bedrijf bitcoin accepteren :/

Pronostiekje waar we eind dit jaar uitkomen (december 2014: $800?) :p
Bedrijven die Bitcoin accepteren zorgen niet voor koersstijging, integendeel, de meerderheid gebruikt Coinbase/Bitpay en laat de inkomsten direct in dollars/euro's uitbetalen. Het helpt wel bij de opbouw van de bitcoin-economie (goed op lange termijn) maar ik denk niet dat het zorgt voor koersstijging op korte termijn.

Particuliere instroom gaat denk ik momenteel simpelweg niet hard genoeg om de verkoopdruk te overwinnen.

Ik denk dat we voor een echt flinke stijging de instroom van "Wall Street" nodig hebben, of bijvoorbeeld een crisis in een land waardoor inwoners massaal Bitcoins gaan inkopen. Of de mensen die aan remittance (wat is een mooie Nederlandse term?) doen moeten massaal gaan ontdekken dat bitcoin wel erg makkelijk daarvoor is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dieter87
Hoe kan bitcoin op de beurs raken? Kan een munt dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
Met wallstreet bedoelt hij niet de NYSE maar gewoon de speculeerders van de gevestigde orde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dieter87
Ah, oke bedankt

Zat er vorig jaar zo weinig rek in de koers? (buiten de periode daar in november of viel er ook nog wat te rapen de maanden ervoor)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
Wie heeft er al Ethereum gekocht? :) Zie https://www.ethereum.org

Ik heb er zojuist 197 gekocht voor 0.1 Bitcoin.

De prijs wordt trouwens elke paar dagen hoger.

[ Voor 17% gewijzigd door Avalaxy op 06-08-2014 19:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _AzN_GhOsT965
Avalaxy schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 19:21:
Wie heeft er al Ethereum gekocht? :) Zie https://www.ethereum.org

Ik heb er zojuist 197 gekocht voor 0.1 Bitcoin.

Ik, al vanaf dag 1, maar ik kijk er verder niet naar. Het gaat pas live in Q4 2014 of Q1 2015.

De prijs van eth per btc schiet zo wel snel omhoog met dit tempo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk
  • Niet online
_AzN_GhOsT965 schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 21:40:
[...]

Ik, al vanaf dag 1, maar ik kijk er verder niet naar. Het gaat pas live in Q4 2013 of Q1 2014.

Dat is al even geleden he. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _AzN_GhOsT965
haha foutje, al ge-edit :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BounceMeister
  • Niet online
_AzN_GhOsT965 schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 21:40:
[...]

Ik, al vanaf dag 1, maar ik kijk er verder niet naar. Het gaat pas live in Q4 2014 of Q1 2015.

Van de site:
"Also, please note that before the release of the Genesis Block in the winter of 2014/2015, ether will not be usable in any way, in fact it won’t technically be created until that point in time."
Een soort pre-sale als ik het goed gelezen heb? Dan is de kans vrij groot dat er maar één iemand heel rijk van wordt, zoals dat met de meeste coins gaat nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bonez0r
Avalaxy schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 19:21:
Hè? Ik keek (dacht ik) een week of twee geleden en zou zweren dat de teller toen aangaf dat de toenmalige prijs (2000 ether voor 1btc) nog 40 dagen zou duren. Is de tijd sneller voorbij gegaan dan ik dacht of zijn ze vervroegd de prijs aan het verhogen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gws24
  • Registratie: November 2003
  • Nu online

gws24

Thinking is hard!

Volgens mij heb je naar de linker klok voor de totale tijd van de sale gekeken want die staat nu op 26 dagen; plus 14 dagen is 40 ;). De rechter klok is voor de huidige prijs.

[ Voor 59% gewijzigd door gws24 op 07-08-2014 02:44 ]

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _AzN_GhOsT965
BounceMeister schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 23:15:
[...]

Van de site:
"Also, please note that before the release of the Genesis Block in the winter of 2014/2015, ether will not be usable in any way, in fact it won’t technically be created until that point in time."
Een soort pre-sale als ik het goed gelezen heb? Dan is de kans vrij groot dat er maar één iemand heel rijk van wordt, zoals dat met de meeste coins gaat nu.
Ja klopt pre-sale/IPO.

De prijs gaat nu wel snel omhoog/ETH per BTC omlaag, het verbaasd me dat er toch nog mensen instappen. Sinds mijn laatste post is er toch weer zo'n 500 BTC ingelegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
_AzN_GhOsT965 schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 09:41:
[...]

De prijs gaat nu wel snel omlaag
Omhoog bedoel je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dieter87
Iemand die me uitgebreid kan uitleggen wat de Winklevoss twins van plan zijn?
Een grotere groep investeerders aanttrekken? Dat zouden ze al 1 juli gedaan hebben? Het lijkt niet echt de koers te beinvloeden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn19
dieter87 schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 12:24:
Iemand die me uitgebreid kan uitleggen wat de Winklevoss twins van plan zijn?
Een grotere groep investeerders aanttrekken? Dat zouden ze al 1 juli gedaan hebben? Het lijkt niet echt de koers te beinvloeden
Ik weet het volgende niet 100% zeker, dus neem mijn woord er niet voor.

Volgens mij zijn ze nu bezig met het papier werk om hun bitcoins op Nasdaq te krijgen onder de naam COIN.
Wanneer dit allemaal rond is kunnen mensen dus een aandeel in COIN kopen wat in principe weer bitcoins zijn, net als je ook GOOG of AAPL kunt kopen.
Achter elke COIN staat 1/5 bitcoin. Ik vermoed dus uit hun eigen voorraad van 100K+ bitcoins.
Dit betekend dus dat de "grote jongens" uit Wall Street met 1 druk op de knop hun miljoenen dollars aan COIN kunnen uitgeven.
Dus voor een koersstijging heb je dus zulke mensen nodig. Zolang er geen nieuwe groep kopers komt, of zolang de huidige kopers niet meer geld uitgeven, zal de koers alleen maar dalen.

Mensen die mij hierop kunnen corrigeren zijn welkom.

[ Voor 9% gewijzigd door Martijn19 op 07-08-2014 13:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LED-Maniak
Zeau, die fee van kraken wordt per 1 september lekker omhoog geschroefd. Hun volume is lang niet toereikend om dat te rechtvaardigen dus voorlopig verschuif ik al mijn trades naar bitfinex. Jammer.

Wat die fee credits precies toevoegen zie ik ook niet helemaal..

Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoerd
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
LED-Maniak schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 18:25:
Zeau, die fee van kraken wordt per 1 september lekker omhoog geschroefd. Hun volume is lang niet toereikend om dat te rechtvaardigen dus voorlopig verschuif ik al mijn trades naar bitfinex. Jammer.

Jep, hier hetzelfde, ik ga naar OKCoin denk ik :). Snap deze zet echt niet...

Modelbouw - Alles over modelbouw, van RC tot diorama

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
LED-Maniak schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 18:25:

Ze moeten wel. Met de oude fees halen ze tussen de $100K en $400K per jaar binnen. Ze hebben inmiddels een vrij groot team van 20+ mensen en ze zijn gevestigd in San Francisco. De gemiddelde werknemer (dus het gemiddelde van de dure engineers en de goedkopere supportmedewerkers) ligt circa rond de $100K p.p. per jaar. Daar komt de extreem hoge huur in San Francisco (zeker Market Street wat in het hart van het financiële district ligt) bovenop, samen met heel veel juridische kosten, kosten voor servers, bountyhunters, het bijwonen van conferenties (ze waren o.a. met 10 man in Amsterdam in April), etc.

Als je je bedenkt dat ze een Series A hebben binnengehaald van $5 Miljoen dan is het helemaal niet raar dat de inkomsten omhoog moeten. Ze verbranden in een enorm tempo geld momenteel en zijn overgeleverd aan het ophalen van een goede Series B waarmee ze weer een tijdje runway hebben, in de hoop dat ze over een paar jaar, als Bitcoin groter is, break-even spelen.

Tuurlijk kun je switchen naar een obscure Bitfinex of BTC-E, maar uit eigen ervaring kan ik vertellen dat geen enkele exchange z'n zaken zo goed op orde heeft als Kraken :)

Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

[ Voor 10% gewijzigd door Avalaxy op 07-08-2014 21:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
https://www.kraken.com/help/new-fees-info

Zo da's inderdaad flink veel. Eens kijken naar alternatieven.

[ Voor 44% gewijzigd door TheZeroorez op 07-08-2014 21:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn19
Ik denk dat Kraken nog steeds wel potentie heeft. Hun snelle uitbetalingen en fijne website met trade mogelijkheden die je niet overal vind mogen best wat kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dieter87
Ze nemen al zeer veel potentie weg ...
De fees zijn meer als verdubbeld !
Volgens mij schieten ze zichzelf in het been, ik deed juist meer transacties door de lage fees.
Nu met zo een kanjer bedragen 2x0,35=0,70% moet je echt al zeer goed weten of je instapt of niet. Het zal dan eerder een 'no' zijn om in te stappen.

Wat zijn de alternatieven?
OKCoin werkt ook in belgie? Het bedrijf bevindt zich in China, dus SEPA overschrijvingen zullen niet werken... dus zal lang duren om geld rond te pompen.. Iemand die andere BTC 'exchange' in euro weet?

Ze mogen van mij best de fees verhogen, maar dit is van het ene uiterste naar het andere... 8)7

[ Voor 10% gewijzigd door dieter87 op 07-08-2014 23:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gws24
  • Registratie: November 2003
  • Nu online

gws24

Thinking is hard!

Niet lekker natuurlijk dat ze de fees verhogen maar ze zijn nog steeds lager dan Bitstamp.

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bonez0r
dieter87 schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 23:07:
De fees zijn meer als verdubbeld !
Ehm, het is nu 0.20%-0.05%, dat wordt 0.35%-0.10%. Hoe is dat meer dan verdubbeld?

Ik trade er al lang niet meer trouwens, in december weg gegaan wegens te laag volume en naar Bitstamp verhuisd, later naar Bitfinex voor de lagere fees en de swaps.. Kraken is inderdaad met afstand het meest professioneel en heeft de beste website, daar vallen alle andere exchanges bij in het niet, maar mensen kijken toch naar de fees en er is nu eenmaal een vrije markt dus dan gaan mensen al snel rond kijken wat er nog meer is. Dan kom je bijvoorbeeld bij Bitfinex (0.1% voor limit orders, 0.2% voor market) of een Chinese exchange met 0% fee. Nu de Chinezen zich ook nog actief op de westerse markt gaan richten zal het er niet makkelijker op worden voor Kraken vrees ik.

[ Voor 3% gewijzigd door Bonez0r op 08-08-2014 13:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Oud: https://www.kraken.com/help/fees-and-pair-info
Nieuw: https://www.kraken.com/help/new-fees-info

Scenario: Je trade tussen de $250.000 en $300.000 per maand. Je fee was 0.05%, je fee wordt 0.21%. Dat is meer dan verdubbeld. De laatste fee die je kunt halen is vanaf 1 september 0.10%, maar dan moet je wel voor 1 miljoen USD omzetten.

Ik ben mijn Bitfinex verificatie aan het uitzoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dieter87
Inderdaad, komt mij ook onprofessioneel over.
Eerst markt veroveren met lage prijzen, voor als je dan eenmaal wat klanten hebt de prijs plots ENORM de hoogte in te jagen.
Zelfs al eerder gezegd, ik heb geen moeite met een feestijging, maar dit gaat er wel ZWAAR over

Het is als een brood verkopen voo 2 euro terwijl het bij de concurrenten 2,50 staat en vervolgens nadat je klantenbestand toenoemt plots te gaan verkopen voor 4 euro

[ Voor 23% gewijzigd door dieter87 op 09-08-2014 12:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet

Tourniquet

Hiya, fellas!

Iemand al ervaring met ANX (Asia Nexgen Bitcoin Exchange)?

Geen fees, SEPA voor deposits/withdrawal en marktaandeel is stijgende.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ANX? Ziet er goed uit. Ga mezelf registreren en proberen.
Een half jaar niet getrade, net weer begonnen. Ik verloor 400 euro ivm Mt.Gox.
Gisteren is mijn eerste dochter geboren :) Heb meteen een wallet voor haar gemaakt. De toekomst hè ;)
Mochten jullie een ieniemienie centje willen doneren: 1Kgfw8wW1dkyejn8tXc79sr3wFqznvSdMx

Ik laat het nog even horen Tourniquet, wat mijn ervaring zijn.
Happy trading!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LED-Maniak
Lol @ kraken:
All of the above
Government issued ID
Verified proof of residence (e.g., utility bill no more than 3 months old)
Social Security number (US only)
ID Selfie (Germany only)*
:D _O- ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die is wel grappig ja. NXA ziet er erg goed uit. Kraken -achtig, maar net iets beter. Hoe betrouwbaar moet ik nog ondervinden. Net 40 LTC overgemaakt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:47

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Tourniquet schreef op zaterdag 09 augustus 2014 @ 12:34:
Iemand al ervaring met ANX (Asia Nexgen Bitcoin Exchange)?

Geen fees, SEPA voor deposits/withdrawal en marktaandeel is stijgende.
Ik vraag me dan wel af hoe ze opereren zonder fees.
.edit:
Trading Fees as low as 0.05%

[ Voor 5% gewijzigd door .oisyn op 09-08-2014 14:04 ]

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dieter87
Pay (Estimated) 0.00000000 USD
Receive 0.00000000 BTC
Fees 0.60%

Ik zie toch fees staan eenmaal je een trade wilt uitvoeren 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LED-Maniak
.oisyn schreef op zaterdag 09 augustus 2014 @ 14:03:
[...]

Ik vraag me dan wel af hoe ze opereren zonder fees.
.edit:

[...]
Als je een enorm volume kan aantrekken dan kan dit natuurlijk. Al zal er een break-even point liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bonez0r
LED-Maniak schreef op zaterdag 09 augustus 2014 @ 14:06:
[...]

Als je een enorm volume kan aantrekken dan kan dit natuurlijk. Al zal er een break-even point liggen.
Dit gedeelte heb ik nooit begrepen (geldt ook voor de andere 0% fee exchanges). Kan iemand het even uitleggen? Waar pakken ze hun winst?

Ik zie dat ANX al bestaat sinds 2013, vreemd dat ik er nu pas iets over hoor.

[ Voor 9% gewijzigd door Bonez0r op 09-08-2014 14:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dieter87
Advertenties of naambekendheid?
Maar geen discussie, want ik zie gewoon WEL fees (en hoge)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LED-Maniak
Bonez0r schreef op zaterdag 09 augustus 2014 @ 14:11:
[...]

Dit gedeelte heb ik nooit begrepen (geldt ook voor de andere 0% fee exchanges). Kan iemand het even uitleggen? Waar pakken ze hun winst?

Ik zie dat ANX al bestaat sinds 2013, vreemd dat ik er nu pas iets over hoor.
Als je met een fee van 0.1% een volume van 5.000BTC per dag kan aantrekken, dan krijg je 10BTC per dag aan fee binnen. Afhankelijk van je overhead hoeft dat niet verliesgevend te zijn. Ik kan mij goed voorstellen dat een exchange in china draaiende houden en stuk goedkoper is dan in amerika.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is ook maak tijdelijk die 0% fee, na een aantal weken beginnen ze met fees (bron: Reddit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet

Tourniquet

Hiya, fellas!

dieter87 schreef op zaterdag 09 augustus 2014 @ 14:14:
Advertenties of naambekendheid?
Maar geen discussie, want ik zie gewoon WEL fees (en hoge)
Apart, op de homepage staat:

Afbeeldingslocatie: http://f.cl.ly/items/3d3r0M1N1p1q2P0y1i2P/Screen%20Shot%202014-08-09%20at%2014.23.47.png

8)7

Verder hebben ze ook niet de geavanceerde tradingtools zoals op Finex en Kraken zo te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bonez0r
LED-Maniak schreef op zaterdag 09 augustus 2014 @ 14:16:
[...]

Als je met een fee van 0.1% een volume van 5.000BTC per dag kan aantrekken, dan krijg je 10BTC per dag aan fee binnen. Afhankelijk van je overhead hoeft dat niet verliesgevend te zijn. Ik kan mij goed voorstellen dat een exchange in china draaiende houden en stuk goedkoper is dan in amerika.
Ik bedoel de Chinese exchanges die helemaal geen trade fees hebben (en daarom dus ook zo'n hoog volume hebben).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat is er aan de hand met alle alt coins . ze dalen als een baksteen.
litecoin , PPC , CLOAK , EFL , DRK . ze zijn allemaal flink aanhet dalen . der gaat mijn winst . :'( :'( :'( :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vertigoo
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 17-06 09:30

vertigoo

Welcome to the jungle

Verwijderd schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 15:13:
wat is er aan de hand met alle alt coins . ze dalen als een baksteen.
litecoin , PPC , CLOAK , EFL , DRK . ze zijn allemaal flink aanhet dalen . der gaat mijn winst . :'( :'( :'( :'(
Bitcoin ook. Heb net weer DRK en NXT ingekocht. Nu wachten op herstel. Reden bij mij ook onbekend overigens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GB2
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08-09 16:18

GB2

Bij paniek gaat iedereen verkopen... Aanbod vs vraag...
Beste is bij dikke daling van koers gewoon je scherm uit te zetten...

Ik wacht nog ff en koop er LTC bij... :)

[ Voor 6% gewijzigd door GB2 op 12-08-2014 15:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BounceMeister
  • Niet online
Ik vond het ook al gek dat Blackcoin zo aan het zakken was ondanks alle ontwikkelingen daaromtrent. Helaas had ik pas nog ingekocht omdat ik verwachtte dat hij verder zou stijgen. Sindsdien alleen maar gezakt. Misschien ben ik dan toch meer een miner dan een trader. Alhoewel minen nu ook niet rendabel is vanwege stroomkosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
Nou, ik heb me maar eens op bter.com aangemeld en nog wat NXT bijgekocht, samen met wat LTC en DRK. Kijken welke het eerst winst op gaat leveren (if any) :)

Zonde dat ik m'n 500 NXT vorige keer niet verkocht heb toen ze €40 waard waren, nu is dezelfde hoeveelheid nog maar €11 waard.

Oja, verder heb ik van de week 2000 Ethereum gekocht en heb ik de 5000 gratis Stellars gekregen. Ik heb nog nooit zoveel altcoins gehad :P

[ Voor 19% gewijzigd door Avalaxy op 12-08-2014 21:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Joker
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13-09 21:20
Veel wordt geinvesteerd in Etherium.

Een munt om in de gaten te houden is BTCD (Bitcoindark)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

litecoin in de 3 euro.. hahaha 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 15:55
Avalaxy schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 21:18:

Zonde dat ik m'n 500 NXT vorige keer niet verkocht heb toen ze €40 waard waren, nu is dezelfde hoeveelheid nog maar €11 waard.
Ach, ik heb in de kleine namecoin hype die er een tijd geleden was er een paar voor 10euro/stuk gekocht. Ze zijn nu nog 80 cent per stuk waard :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-08 19:58
Wat denken jullie van de BTC daling van de afgelopen paar dagen?
Is dit een correctie om vervolgens te stijgen? Of een nieuwe down trend?

LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razkin
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 13:39
BounceMeister schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 16:09:
Ik vond het ook al gek dat Blackcoin zo aan het zakken was ondanks alle ontwikkelingen daaromtrent. Helaas had ik pas nog ingekocht omdat ik verwachtte dat hij verder zou stijgen. Sindsdien alleen maar gezakt. Misschien ben ik dan toch meer een miner dan een trader. Alhoewel minen nu ook niet rendabel is vanwege stroomkosten.
Ontwikkelingen op het moment doen momenteel niets qua markt waarde helaas. De breder wordende acceptatie van BC zal uiteindelijk wel uitbetalen, althans dat denk ik. De core dev blijft enkel gefocused op de veiligheid van de coin en wat eromheen hangt brengt stilletjes aan hun ontwikkelingen naar buiten. Bittrex is naar laatste berichten nog steeds van plan de LTC markt te vervangen door BC en BC heeft ook binnenkort een videoclip(in een verleden al eens aangekondigd), dat moet toch wel wat extra aandacht gaan trekken lijkt me.

https://twitter.com/Jabul...status/499236197932498944

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hatsieflatsie
Zo gek is dat toch niet?

Er komt dagelijks meer dan 7200 bitcoins erbij. Daar moeten er nieuwe kopers voor gevonden worden, en die zijn er steeds minder, want Bitcoin wordt ook minder populair.

Zou mij overigens niet verbazen als-ie dit jaar nog de 400 dollar aantikt.

I rest in my case. Nog minder dan 150 dollar van 400 verwijderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aardwolf
  • Registratie: Maart 2010
  • Nu online
OMG echt waar? slik :X
kutzooi, had ik er nog 2 voor 20 gekocht in februari. man man... wat een rollercoaster die altcoins.
Ik had overigens al een tijdje niet meer gekeken... geen tijd meer voor. Als we dat hadden geweten had ik ze meteen van de hand gedaan. shiittt!

[ Voor 20% gewijzigd door Aardwolf op 13-08-2014 13:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet

Tourniquet

Hiya, fellas!

Stroomt het bloed al door de straten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Replay256
  • Registratie: December 2012
  • Niet online
Zou met volgende te maken kunnen hebben.

http://www.reddit.com/r/B...he_dip_in_price_consider/

gaat idd erg hard..
Pagina: 1 ... 174 ... 178 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Deze topic is bedoeld voor discussie over de handel en koersverloop van cryptocurrencies. Aangezien er nu een speciaal forum is voor cryptocurrencies kunnen voor specifieke vragen gewoon topics worden geopend (met in ogenschouw nemende de algemene regels voor het openen van topics - vragen die niet topicwaardig zijn zouden hier uberaupt niet gesteld moeten worden)

Discussies en ontwikkelingen aangaande MtGox gaarne bespreken in Mt.Gox - Huidige status en ontwikkelingen

Referral codes zijn niet toegestaan en worden onherroepelijk verwijderd conform Het algemeen beleid