Cryptocurrency - handel en koers Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 173 ... 178 Laatste
Acties:
  • 538.605 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 16:54
Wtf... WIE?

Echt weer iets voor Bitcoin, zo'n mysterieuze anonieme koper die alles opkoopt voor een onbekend (hoog) bedrag :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19:57

Tourniquet

Hiya, fellas!

Wow, iemand verkocht 126K LTC op BTC-e?
https://bitcoinwisdom.com/markets/btce/ltcusd

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn19
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 28-07 12:47
Avalaxy schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 23:59:
Wtf... WIE?

Echt weer iets voor Bitcoin, zo'n mysterieuze anonieme koper die alles opkoopt voor een onbekend (hoog) bedrag :P
Misschien hebben we nog kans dat wat andere bieders hun verliezende bedragen bekend maken. Anders moeten we het hier mee doen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-08 19:58
Ik ben wel heel benieuwd wat er voor betaald is. Ik vind wel positief dat een iemand dusdanig hoog bied at hij iedereen er uit geboden heeft. Tenzij alle overige bieders probeerde onder de huidige marktwaarde te blijven. Maar mijn gevoel zegt dat de coins nog wel eens voor boven de marktwaarde verkocht zouden kunnen zijn. Hopelijk is het waar :)

LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet

Tourniquet

Hiya, fellas!

Astennu schreef op woensdag 02 juli 2014 @ 10:50:
[...]

Ik ben wel heel benieuwd wat er voor betaald is. Ik vind wel positief dat een iemand dusdanig hoog bied at hij iedereen er uit geboden heeft. Tenzij alle overige bieders probeerde onder de huidige marktwaarde te blijven. Maar mijn gevoel zegt dat de coins nog wel eens voor boven de marktwaarde verkocht zouden kunnen zijn. Hopelijk is het waar :)
Wellicht krijgen we dat nooit te weten als de winnaar ervoor kiest dat niet te delen. Als er verliezers zijn die óók boven marktwaarde hebben geboden hoop ik dat die dit nog wel bekend maken (die zullen wellicht zelf eerst nog wat btc inkopen :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandeman!
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 10-01-2024
Hoe staan de meningen er momenteel nog voor over de NXT. Ik hoor er de laatste tijd niet veel meer over....
Zit er nog steeds potentie in deze munt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
Mocht iemand ervaring hebben met de Coinbase API en .NET: Avalaxy in "Crypto-exchange API development (Apps, bots, etc...)"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
Tourniquet schreef op woensdag 02 juli 2014 @ 11:42:
[...]

Wellicht krijgen we dat nooit te weten als de winnaar ervoor kiest dat niet te delen. Als er verliezers zijn die óók boven marktwaarde hebben geboden hoop ik dat die dit nog wel bekend maken (die zullen wellicht zelf eerst nog wat btc inkopen :P )
Dat denk ik ook. Maar wie weet hebben we binnen een maand wel een indicatie.

LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichaelB74
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 10-09 19:18
Sandeman! schreef op woensdag 02 juli 2014 @ 12:05:
Hoe staan de meningen er momenteel nog voor over de NXT. Ik hoor er de laatste tijd niet veel meer over....
Zit er nog steeds potentie in deze munt?
Bezoek nxtforum.org maar eens ;)

Op dit moment zijn de nxtservices in beta, wat o.a. een multi-gateway gaat bieden.
Met multi-gateway is het mogelijk om direct met o.a. BTC/LTC te handelen bij de Asset Exchange, dus zonder verdere tussenkomst van een exchange, de-centraal zonder één gezaghebbende partij.

Er worden meerdere bedrijven op the Isle of Man opgericht, waar crypto's nu officieel door de overheid goedgekeurd zijn. Hier is o.a. Bithaus / NXThaus bezig om een fiat-gateway op te richten. Dit is al een in ver gevorderd stadium.

EDIT: vergeet ik GoCoin. Zij gaven aan dat met "enige weken" ook NXT beschikbaar is.

[ Voor 5% gewijzigd door MichaelB74 op 02-07-2014 13:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bonez0r
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 09-01 12:43
Avalaxy schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 23:59:
Wtf... WIE?

En natuurlijk wordt het ontvangende adres (en het adres waar de coins daarna heen gingen) gebruikt door mensen om hun grappen en bedelberichten te spammen:
Public Note: Please send me Bitcoin, I am a starving, bankrupt college student with little money remaining, thank you.
Public Note: Hi, I am an obese black one legged hooker with tourettes syndrome from Somalia, I just found out I have Super-gonorrhea. Please send me some of these bitecoins the feds stole so that I can pay for many penicillin shots. GO AMERICA!

There go the goddamn brownies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn19
Tim Draper Wins Gov’t Auction, Partners With Vaurum to Provide Bitcoin Liquidity in Emerging Markets

edit:

Na wat googlen zie ik dat deze man de oprichter en CEO van Draper Fisher Jurvetson is. Een firm met $7 miljard aan assets.

edit2:

Deze man heeft ook geinvesteerd in meer dan 1000 bedrijven en ik denk dat we wel kunnen stellen dat dit geen pump en dump wordt ;)
Ook als je z'n Crunchbase profiel bekijkt zie je dat hij tientallen investeringen de afgelopen jaren heeft gedaan weer meerdere (tientallen) miljoenen mee gemoeid zijn.

[ Voor 53% gewijzigd door Martijn19 op 02-07-2014 15:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet

Tourniquet

Hiya, fellas!

Is inderdaad een serieuze investeerder en lijkt me een goede zaak waarvoor hij ze wil gaan gebruiken.
Exclusive - Venture capitalist Draper wins bitcoin auction: Vaurum

NEW YORK (Reuters) - Venture capitalist Tim Draper won the U.S. Marshals bitcoin auction earlier this week that captured about $18 million for 30,000 bitcoin, according to a statement emailed to Reuters on Wednesday.

"With the help of Vaurum and this newly purchased bitcoin, we expect to be able to create new services that can provide liquidity and confidence to markets that have been hamstrung by weak currencies," Draper said in the statement by Vaurum, a bitcoin trading platform.

Palo Alto-based Vaurum facilitates over-the-counter bitcoin trading for financial institutions and high-net-worth traders, of which Draper is a major backer.

"Of course, no one is totally secure in holding their own country's currency. We want to enable people to hold and trade bitcoin to secure themselves against weakening currencies," the statement said.

Vaurum Chief Executive Officer Avish Bhama said Draper would partner with Vaurum to leverage the pool of about 30,000 bitcoin as a liquidity source in emerging markets.

"It's still quite difficult to get access to bitcoin in these developing economies — and that's exactly where it is needed the most," said Bhama. "Our goal is to build reliable infrastructure and increase liquidity, which are two major challenges in the ecosystem."

Bhama did not disclose Draper's bidding price for the crypto-currency.

On Tuesday, the U.S. Marshals Service said there was only one winner of the auction. It auctioned off bitcoin seized from the Silk Road drug ring. There were more than 40 bidders in the auction, with a number of well-known players in bitcoin saying they were unsuccessful.

Draper is an active investor who has invested in more than 1000 private companies. He founded Draper Associates in July 1985. The firm's investments include Skype, Hotmail, Tesla, Baidu, Theranos, Athenahealth, Solar City, Box, and Parametric Technology.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pposthoorn
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 12-09 14:04

pposthoorn

Constructeur

Onverwacht toch goed nieuws. We kunnen er nu wel zeker van zijn dat ze niet gedumpt zullen worden. Dat de prijs niet bekend is is nu een stuk minder erg. Al denk ik dat de markt er wel rustiger van wordt (na een initiële rush) als de prijs wel bekend wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickiii
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-12-2024
Tourniquet schreef op woensdag 02 juli 2014 @ 15:47:
Is inderdaad een serieuze investeerder en lijkt me een goede zaak waarvoor hij ze wil gaan gebruiken.
[...]
Hij geeft over iets meer dan een uur een persconferentie:
http://new.livestream.com/draperuniversity/bitcoin-auction

Ik denk altijd heel goed na voordat ik iets stoms zeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn19
Cool. Ben benieuwd naar de samenvatting :)

Helemaal mooi dat hij de coins voor opkomende markten wil gebruiken die het echt nodig hebben, niet wij verwennende Nederlanders, waar iedereen een bank account en iDeal heeft :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pposthoorn

pposthoorn

Constructeur

Helaas ze gaan geen prijs bekend maken:
http://www.reddit.com/r/B...equest_tim_draper/cimv69b

Ik gok omdat ze veel meer dan de huidige koers betaald hebben en niet een enorme volatiliteit willen veroorzaken.

[ Voor 32% gewijzigd door pposthoorn op 02-07-2014 23:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet

Tourniquet

Hiya, fellas!

Inhoud van de persconferentie: http://coinfire.cf/2014/0...ing-banking-going-change/ (wordt nu nog bijgewerkt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Persco gevolgd en ik ben benieuwd hoe snel we weer van hem horen als ie een aantal van zijn ideeën heeft omgezet in functionele systemen voor derdewereldlanden. Ondertussen denk ik dat de cryptowereld opgelucht adem kan halen dat die stash aan BTC nuttig ingezet gaat worden en geen risico vormt voor een major dump.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pposthoorn

pposthoorn

Constructeur

Heeft iemand enig idee waarom we omlaag gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet

Tourniquet

Hiya, fellas!

pposthoorn schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 14:43:
Heeft iemand enig idee waarom we omlaag gaan?
Niet echt, wat ik zag waren het voornamelijk een aantal flinke dumps (van whales?) op Bitstamp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pposthoorn

pposthoorn

Constructeur

Tourniquet schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 14:51:
[...]

Niet echt, wat ik zag waren het voornamelijk een aantal flinke dumps (van whales?) op Bitstamp.
Dat dacht ik al.
De ECB heeft tegen banken gezegd dat ze zelf geen bitcoins moeten kopen zolang er geen regulatie is. Maar dat waren ze toch al niet van plan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20:05

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Toch heeft dit bericht ook niet echt gezorgd voor een boost: http://rt.com/usa/169164-california-bitcoin-bill-signed/

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickiii
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-12-2024
pposthoorn schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 15:00:
[...]
De ECB heeft tegen banken gezegd geadviseerd dat ze zelf geen bitcoins moeten kopen zolang er geen regulatie is. Maar dat waren ze toch al niet van plan.

Ik denk altijd heel goed na voordat ik iets stoms zeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pposthoorn

pposthoorn

Constructeur

Klopt.

Misschien was dit de laatste dip voor de rally naar een nieuwe ATH :9
Mooi inkoopmoment als je dat nog niet gedaan had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn19
We zitten 1,5% lager als 24 uur geleden, geen paniek mensen... Of als je wel in paniek raakt; gauw al je bitcoins verkopen en terug komen wanneer er meer zekerheid is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pposthoorn

pposthoorn

Constructeur

Martijn19 schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 16:34:
We zitten 1,5% lager als 24 uur geleden, geen paniek mensen... Of als je wel in paniek raakt; gauw al je bitcoins verkopen en terug komen wanneer er meer zekerheid is :)
Hier zeker geen paniek hoor ;)
Ik vind het alleen opvallend dat na al dat positieve nieuws de koers omlaag gaat en niet omhoog.
Ik heb het idee dat we elk moment een flinke klim omhoog kunnen gaan maken maar dit blijft steeds uit en vraag me af waarom dat is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
Waarschijnlijk omdat de mainstream er nog lang niet klaar voor is, alleen de vele negatieve berichten heeft gehoord, en als resultaat al een (negatief) oordeel klaar heeft. Bij elk bitcoin-bericht in de media gebeurt het weer: de onwetenden reageren massaal dat het een scam is. Voorbeeldje is deze video die vandaag weer op Reddit langs kwam (zie reacties): YouTube: Bitcoin 101, with Daniel Altman.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn19
Avalaxy schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 22:18:
Waarschijnlijk omdat de mainstream er nog lang niet klaar voor is, alleen de vele negatieve berichten heeft gehoord, en als resultaat al een (negatief) oordeel klaar heeft. Bij elk bitcoin-bericht in de media gebeurt het weer: de onwetenden reageren massaal dat het een scam is. Voorbeeldje is deze video die vandaag weer op Reddit langs kwam (zie reacties): YouTube: Bitcoin 101, with Daniel Altman.
Oh god, the horror.
You are dumb as a sack of shit for giving your money to someone else. You know why Bernie Maddoff is in prison. The people doing the Bitcoin could pull the plug at any time and your money is gone.
Op nu.nl probeer ik ook altijd de reacties op een Bitcoin bericht te vermijden. Dan zie je pas echt dat mensen het totaal niet snappen. Gewoon simpel weg niet door hebben wat Bitcoin is en wat voor mogelijkheden het bied.

Ik probeer altijd maar zo te denken: de meeste gemaakte opmerkingen zijn dingen die opgelost kunnen worden. Mensen denken helaas liever in problemen.

Veel gehoorde geluiden van het "anti" volk:

- Het is zeer volatiel.
Dat klopt, maar het stabiliseert steeds meer. Ondanks dat het nog steeds volatiel is betekend het niet dat het altijd zo moet zijn.
- Er zijn maar 21 miljoen maximaal.
Maar oneindig verdeelbaar. (1 euro, 1 eurocent verhaal)
- Dus dan heb je een brood voor 0.000002btc? Dat is toch veel te lastig.
Nee, 1 euro, 1 euro cent verhaal. Geef het beestje een ander naampje.
- Het is niet gereguleerd / er zijn nog geen regels voor geschreven.
En waarom zou dat in de toekomst niet kunnen?
- xxx euro is toch veel te veel?
Er zijn maar x aantal Bitcoin en x aantal mensen. Als Bitcoin slechts enkele procenten van de goudmarkt zou meepakken dan praat je al over duizenden euro's per stuk.
- Je kan er geen belasting mee betalen
En waarom zou dat per definitie nooit kunnen? Er zijn meerdere landen waar je met een creditcard kunt betalen, waarom per definitie zou er geen Bitcoin payment processor tussen kunnen zitten?

Ach jah, zo kan je wel uren doorgaan eigenlijk. Er mag wat mij betreft wel wat meer geld in educatie vloeien.

Ik probeer altijd maar te denken wat voor mogelijkheden en potentie Bitcoin bezit :)

[ Voor 9% gewijzigd door Martijn19 op 04-07-2014 22:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bonez0r
Als je dat soort reacties ziet kun je natuurlijk ook een tegengeluid laten horen en rustig uitleggen wat bitcoin wél is. Mensen die er neutraal tegenover staan lezen ook reacties en als ze alleen maar horrorverhalen lezen (hoe onwaar ook) gaat de adoptie nog heel lang duren. Als ze daarentegen ook wat uitleg van geïnformeerde mensen lezen horen ze tenminste twee kanten en kunnen ze zelf uitmaken wie het meest redelijk klinkt :). Het is denk ik een kwestie van blijven herhalen wat het is en hoe het werkt en de voordelen (alles zo simpel mogelijk uitgelegd) en dan zal hopelijk langzamerhand de gemiddelde mening bijdraaien.

Die anti's zijn eigenlijk ook niet echt tegen bitcoin, ze zien iets nieuws, snappen niet wat het is --> angst --> haat ("onbekend maakt onbemind"). Je moet dus eerst die onwetendheid wegnemen, pas dan kan je verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
What's up met die prijs...? Er is toch geen slecht nieuws?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marselaar
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 13-08 18:38
Avalaxy schreef op maandag 07 juli 2014 @ 17:35:
What's up met die prijs...? Er is toch geen slecht nieuws?
Dit misschien? http://www.nu.nl/tech/382...bitcoin-wisseldienst.html

PSN: Marselaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Replay256
  • Registratie: December 2012
  • Niet online
Kwam Rannasha niet ergens uit die buurt van Cannes en Nice.. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet

Tourniquet

Hiya, fellas!

Dat, en ISIS is ook niet echt geweldig om bitcoin mee geassocieerd te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn19
Nu.nl is weer bezig, het enigste niet negatieve bericht over Bitcoin wat ze het afgelopen geplaatst hebben was die van de veiling. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LED-Maniak
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 19:31
Martijn19 schreef op maandag 07 juli 2014 @ 19:53:
[...]

Nu.nl is weer bezig, het enigste niet negatieve bericht over Bitcoin wat ze het afgelopen geplaatst hebben was die van de veiling. :/
Het kan nog erger hoor:
http://www.coindesk.com/i...-fund-jihadist-movements/

Maar dat die gasten opgerold zijn is goed nieuws: blijkbaar is bitcoin een valuta in frankrijk waar je een banklicentie voor moet hebben!

Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14:47
Replay256 schreef op maandag 07 juli 2014 @ 18:13:
[...]

Kwam Rannasha niet ergens uit die buurt van Cannes en Nice.. O-)
Is slechts 6 uurtjes rijden hiervandaan. Relaxed woon-werk-verkeer ritje ^^

Overigens is de Franse arrestatie enigszins willekeurig, want voor zover ik weet zijn er in Frankrijk nog geen wetten die Bitcoin een erg duidelijke classificatie geven. Daarnaast zijn er nog wel meer exchanges die vanuit Frankrijk opereren, dus als de Franse politie zonder al te veel reden zo'n site kan opdoeken, dan is het misschien tijd voor de overige exchanges om te verhuizen (eventueel naar de buren in Zwitserland, waar Bitcoin een duidelijkere status heeft).

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
Wel triest dat negatief nieuws over slechts 338 coins de koers al weer zo laat kelderen |:( :F
LED-Maniak schreef op maandag 07 juli 2014 @ 20:26:
[...]

Het kan nog erger hoor:
http://www.coindesk.com/i...-fund-jihadist-movements/

Maar dat die gasten opgerold zijn is goed nieuws: blijkbaar is bitcoin een valuta in frankrijk waar je een banklicentie voor moet hebben!
Kan me voorstellen dat vooral de Amerikanen met dat nieuws alles behalve blij zijn en zich daar door laten beinvloeden.

[ Voor 71% gewijzigd door Astennu op 08-07-2014 09:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fivel
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 26-06-2024
Apart; vandaag 2x een spike naar beneden naar 433 (kraken). Kijkende naar volume is dit haast niet mogelijk. De spike omhoog naar 468 is ook apart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marselaar
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 13-08 18:38
Fivel schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 20:59:
Apart; vandaag 2x een spike naar beneden naar 433 (kraken). Kijkende naar volume is dit haast niet mogelijk. De spike omhoog naar 468 is ook apart.
Kooporder niet geraakt, dus ik neem aan dat het weer zo'n bug was.

PSN: Marselaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichaelB74
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 10-09 19:18
Van 1 van de grotere NXT leden (kLee) is van de week 1170 BTC gestolen, tezamen met al zijn NXT (6 miljoen, waarvan 2,8 miljoen van een gemeenschappelijk fonds waar hij 1 van de beheerders van was).
De NXT accounts op Bter zijn bevroren en de user is bezig deze terug te krijgen, dat is mooi.

De 1170 BTC is helaas wel weg, echter looft hij een bounty uit van 500 BTC voor de persoon die de BTC terug kan halen. Hier is het topic van de aankondiging: https://nxtforum.org/gene...on/klee-bounty!/msg63050/

Zeg het voort en succes met jagen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mortare
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14-09 11:07
Vind het echt zeer sterk van Bter dat ze zo snel en correct reageren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BounceMeister
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Ik heb nog wat Blackcoin staan. De koers blijft helaas maar zakken. Wat denkt men hier op tweakers van deze coin?
Ik had zelf het idee dat het wel wat zou worden omdat er nog steeds voor ontwikkeld wordt. De daling zet echter wel erg ver door lijkt het...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pwiebing
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 14-09 21:06
Altcoins : goedkoop inkopen duur verkopen ... . Ik denk eerlijk dat eerst bitcoin moet aanslaan voordat altcoins echt een potje gaat breken. Wie zijn de kopers van die altcoins op dit moment ? investeerders , gokkers en crypto believers denk ik.

[ Voor 66% gewijzigd door pwiebing op 11-07-2014 22:41 . Reden: aanvulling ]

4600 Wp goodwe , Panasonic MDC05F3E5,SWP2 300 L

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn19
BounceMeister schreef op vrijdag 11 juli 2014 @ 22:11:
Ik heb nog wat Blackcoin staan. De koers blijft helaas maar zakken. Wat denkt men hier op tweakers van deze coin?
Ik had zelf het idee dat het wel wat zou worden omdat er nog steeds voor ontwikkeld wordt. De daling zet echter wel erg ver door lijkt het...
Wat voegt deze coin toe? Niets, nada, noppes. Het heeft een paar vernieuwingen, maar geen vernieuwingen die, mochten ze zo revolutionair zijn, niet in Bitcoin zelf gestopt kunnen worden.

Net als elke altcoin tot op de dag van vandaag compleet nutteloos dus en alleen geschikt voor mensen die van gokken houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LED-Maniak
Martijn19 schreef op vrijdag 11 juli 2014 @ 23:11:
[...]

Wat voegt deze coin toe? Niets, nada, noppes. Het heeft een paar vernieuwingen, maar geen vernieuwingen die, mochten ze zo revolutionair zijn, niet in Bitcoin zelf gestopt kunnen worden.

Net als elke altcoin tot op de dag van vandaag compleet nutteloos dus en alleen geschikt voor mensen die van gokken houden.
False. Altcoins zijn nuttig om experimenten uit te voeren die niet met bitcoin mogelijk zijn.

Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pwiebing
LED-Maniak schreef op vrijdag 11 juli 2014 @ 23:32:
[...]

False. Altcoins zijn nuttig om experimenten uit te voeren die niet met bitcoin mogelijk zijn.
Niet alleen dat, je kan er ook producten mee kopen, handelen etc.

Ik weet dat er veel pump en dump tussen zit , cloak gaat wel lekker op dit moment maar er blijven zeker wel een paar altcoins hangen (denk ik) . Ik weet het is allemaal gebaseerd op de public ledger , maar zoals vroeger video2000 of betamax beter waren als vhs ,is toch vhs de standaard geworden. Dat kan ook met bitcoin en altcoins gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pwiebing
BounceMeister schreef op vrijdag 11 juli 2014 @ 22:11:
Vaak als je je zo voelt is het tijd om bij tekopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn19
LED-Maniak schreef op vrijdag 11 juli 2014 @ 23:32:
[...]

Ben ik wel met je eens. Maar om nou geld in altcoins te stoppen noem ik puur gokken. Kijk naar het meest recente voorbeeld Silkcoin, dat kwam ook ineens uit het niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoerd
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
En toch,... als ik nu kijk naar Cloakcoin zie ik functionaliteit die echt iets toevoegt. Ik heb dus de 'gok' genomen om er toch wat in te investeren :).

Modelbouw - Alles over modelbouw, van RC tot diorama

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BekSide
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 18:18
Heeft iemand van jullie gehoord van: Silver cryptobullion?

Tijdens mijn vakantie in Thailand was ik toevallig Engelse tv aan het kijken en kwam ene max voorbij met een heel stuk over Bitcoin en deze nieuwe "munt".

Heb vluchtig even gekeken en gelezen en het schijnt een mix te zijn van Een zilveren munt + 100 maxcoin.

Heb het project direct gebacked voor een kleine €400,- via startjoin.com

Ben een leek in heel het gebeuren maar doe af en toe wat met de bitcoin, wilde dit jullie niet onthouden.

Doel van het project was $5000,- staat nu op ruim $60.000,-

Betalen met bitcoin mogelijk.

Hoor graag jullie reactie/mening.

Hierbij De link:
https://t.co/QR7C08aAlk

[ Voor 8% gewijzigd door BekSide op 12-07-2014 17:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn19
BekSide schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 17:13:
Tijdens mijn vakantie in Thailand was ik toevallig Engelse tv aan het kijken en kwam ene max voorbij met een heel stuk over Bitcoin en deze nieuwe "munt".
Dat was hoogstwaarschijnlijk Max Keiser. Heeft zijn eigen talkshow en was al heel vroeg openlijk met Bitcoin bezig. Heeft veel mensen er bewust van gemaakt iig.

Persoonlijk een beetje het respect voor die man verloren na het lanceren van z'n pump and dump Maxcoin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Egeau
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 20:22
LTC lijkt ook weer terug uit de dood.

Wat ik me altijd afvraag is: hoe ontstaat zo'n plotselinge piek omhoog? LTC de pump & dump fase toch wel voorbij, of valt dit nog altijd goed te beïnvloeden? Ik wacht voorlopig nog even rustig af (net zo als velen die hoog hebben ingekocht :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn19
Egeau schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 18:13:
LTC lijkt ook weer terug uit de dood.

Wat ik me altijd afvraag is: hoe ontstaat zo'n plotselinge piek omhoog? LTC de pump & dump fase toch wel voorbij, of valt dit nog altijd goed te beïnvloeden? Ik wacht voorlopig nog even rustig af (net zo als velen die hoog hebben ingekocht :))
Zelfs bij Bitcoin kunnen de whales (tijdelijk) de prijs beïnvloeden, dan moet dat bij Litecoin ook wel lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biersteker
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 10:51

Originally, a hacker was someone who makes furniture with an axe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LED-Maniak
Te belachelijk voor woorden dat de exchanges hebben besloten om een hardfork te doen en alle transacties van afgelopen x uur terug te draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biersteker
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 10:51
LED-Maniak schreef op zondag 13 juli 2014 @ 18:05:
Te belachelijk voor woorden dat de exchanges hebben besloten om een hardfork te doen en alle transacties van afgelopen x uur terug te draaien.
Jup. Belachelijk ook dat de devs daaraan meewerken. (Vericoin)

Originally, a hacker was someone who makes furniture with an axe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Ik vind het wel een sterke reactie juist van beide partijen, ik zie niet wie hier nadeel van ondervindt behalve de aanvallers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LED-Maniak
Dat je een gecentraliseerde beslissing neemt.

Mintpal heeft dus alle macht over die coin. Ze zijn de grootste, dus als zij bepalen dat er geforkt moet worden, dan gebeurt dit.

Ze zouden die coin kunnen manipuleren en als het fout gaat alle transacties terugdraaien in hun voordeel.

Dit kan, en mag never en nooit niet door een of een kleine club uitgevoerd worden.

Op dit soort systemen kan je in een snelle digitale wereld niet op vertrouwen. Stel dat merchants een uur geleden een transactie binnen kregen en al goederen verstuurd hebben? Dan komt er een hardfork en zijn ze het geld kwijt.

[ Voor 23% gewijzigd door LED-Maniak op 13-07-2014 20:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
Erg foute beslissing van MintPal. Ze besluiten met een klein clubje om even enkele uren transactie-geschiedenis terug te draaien. En waarom? Niet omdat er een cruciale fout in het protocol is geslopen. Nee, enkel omdat MintPal z'n beveiliging niet op orde heeft.

Stel je voor dat VeriCoin daadwerkelijk gebruikt zou worden (:P), dan zouden er dus nu bedrijven zijn die een deel van hun ontvangen betalingen ongedaan gemaakt zien worden. Daar ben je dan mooi klaar mee.

Dergelijke ingrepen gaan regelrecht tegen het principe van een decentrale valuta in. Als ik vertrouwen zou hebben in VeriCoin (hint: dat had ik al niet), dan zou dat nu helemaal weg zijn. Daarnaast zou ik MintPal ook niet erg meer vertrouwen. Niet alleen hebben ze een security-lek (nou kan dat soms gebeuren, geen beveiliging is perfect), maar in plaats van de verantwoordelijkheid te nemen voor de verliezen, zetten ze een cheat-code in die mogelijk ten koste gaat van andere gebruikers van de currency,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LED-Maniak
Exact. Maar zeg dit niet te hard op twitter en andere forums want je krijgt een hoop haters over je heen.

Ik begin mij al bijna af te vragen of het wel echt een hack was en er niet toevallig iets anders aan de hand is(verloren private keys?). Sowieso is het al verontrustend dat Mintpal blijkbaar in zijn eentje al de touwtjes in handen hebben. Ze hebben het overgrote deel van de coins in bezit, dus als ze willen hardforken dan zullen de kleinere exchanges vanzelf meedoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
LED-Maniak schreef op zondag 13 juli 2014 @ 22:45:
Exact. Maar zeg dit niet te hard op twitter en andere forums want je krijgt een hoop haters over je heen.
Ach ja, blijkbaar stond 30% van de totale hoeveelheid VeriCoins op Mintpal (wat niet de enige exchange is voor deze coin). Dat zegt wel iets over waar de coins voor gebruikt wordt. De haters op Twitter zien natuurlijk dat hun saldo op Mintpal naar nul gaat als de hardfork niet wordt toegepast.
Ik begin mij al bijna af te vragen of het wel echt een hack was en er niet toevallig iets anders aan de hand is(verloren private keys?). Sowieso is het al verontrustend dat Mintpal blijkbaar in zijn eentje al de touwtjes in handen hebben. Ze hebben het overgrote deel van de coins in bezit, dus als ze willen hardforken dan zullen de kleinere exchanges vanzelf meedoen.
Een actie als deze is hoe dan ook een slippery slope. Want als deze hack voldoende aanleiding is voor een hardfork, waarom dan niet een kleinere hack. Of een groot-bezitter die z'n wallet kwijt is geraakt. Beslissingen over wat wel en wat niet gecorrigeerd wordt liggen nu in handen van een kleine groep mensen. Zeg maar de centrale bank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eXtReMeBiE
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-09 13:29
Rannasha schreef op zondag 13 juli 2014 @ 23:14:
[...]

Ach ja, blijkbaar stond 30% van de totale hoeveelheid VeriCoins op Mintpal (wat niet de enige exchange is voor deze coin). Dat zegt wel iets over waar de coins voor gebruikt wordt. De haters op Twitter zien natuurlijk dat hun saldo op Mintpal naar nul gaat als de hardfork niet wordt toegepast.

[...]

Een actie als deze is hoe dan ook een slippery slope. Want als deze hack voldoende aanleiding is voor een hardfork, waarom dan niet een kleinere hack. Of een groot-bezitter die z'n wallet kwijt is geraakt. Beslissingen over wat wel en wat niet gecorrigeerd wordt liggen nu in handen van een kleine groep mensen. Zeg maar de centrale bank.
In dit geval kan ik het op zich wel begrijpen; 30% van de coins is voor VeriCoin (ongeveer) voldoende om een succesvolle 51%-attack uit te kunnen voeren - het aantal stakende coins bij VeriCoin is erg laag in verhouding met bijv. BlackCoin. Oftewel, een hard fork was sowieso wel nodig geweest om de currency te redden n.a.v. deze hack.

Al met al een complete fuck-up en wat mij betreft het einde van VeriCoin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hammer
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
Ik ben zelf fervent voorstander van het terugdraaien van de blockchain in dit geval. Waarom?

1- Waarom zou een hacker meer recht hebben op de coins dan de rechtmatige eigenaren.

2- Als het welzijn van de coin in gevaar is, zoals dat nu het geval was; waarom zou je deze niet mogen redden? Dat hebben ze bij Bitcoin ook gedaan meen ik me te herinneren. Alleen ging het toen om een bug in plaats van een hack, maar het effect zou hetzelfde geweest zijn. Bitcoin had dit niet overleefd.

3- Mintpal is hier fout geweest; daar mag VRC niet de dupe van worden. Mintpal had de cold-wallets niet op orde. Met andere woorden: Zij waren de coins aan het staken; puur eigenbelang en bijna ten koste van een innovatief project- net als Bitcoin.

4- Volgens velen is het een gecentraliseerde oplossing. Het was ook een gecentraliseerde aanval. Druist dit in tegen de principes van gedecentraliseerde currency? Kan zijn. Maar dat was met Bitcoin ook het geval (punt 2). Hypocriet dus wanneer je het wel kan doen als er een fout in de software zit, maar niet als het een bom op de twintowers is.. Het effect op winkeleigenaren die Bitcoin accepteerden was toch precies hetzelfde geweest? Oh, bitcoin bestond toen nog niet lang? Vericoin ook niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
Hammer schreef op maandag 14 juli 2014 @ 14:23:
1- Waarom zou een hacker meer recht hebben op de coins dan de rechtmatige eigenaren.
Hoewel ik het in principe met deze uitspraak eens ben, vind ik de onderliggende kwestie belangrijker: Wie bepaalt wie er meer recht heeft op de coins? Mintpal? De developer(s)? Daar komt het nu wel op neer. En nu is de specifieke situatie vrij zwart/wit, maar hoe zal dat in de toekomst zijn als het minder duidelijk is?

Om een voorbeeld te noemen: In de Bitcoin-community zijn er een heel aantal mensen uit de anarchistische/libertarische hoek die van mening waren dat er een hard fork zou moeten plaats vinden om de door de FBI in beslag genomen coins van Silk Road / DPR ongeldig te maken, want die waren volgens hen onrechtmatig verkregen. Hoewel ik het zeker niet met dat standpunt eens ben, vind ik het wel een goed voorbeeld om het vraagstuk "wie bepaalt van wie de coins zijn" te illustreren.

En het enige juiste antwoord op de vraag "Wie bepaalt wie er meer recht heeft op de coins?" is "niemand". De persoon die de private key heeft, heeft de coins. Niets meer, niets minder. Ja, dat levert een boel extra verantwoordelijkheid op en mensen/bedrijven moeten leren om daar goed mee om te gaan.
2- Als het welzijn van de coin in gevaar is, zoals dat nu het geval was; waarom zou je deze niet mogen redden? Dat hebben ze bij Bitcoin ook gedaan meen ik me te herinneren. Alleen ging het toen om een bug in plaats van een hack, maar het effect zou hetzelfde geweest zijn. Bitcoin had dit niet overleefd.
Als het welzijn van de coin in gevaar komt omdat een enkele 3rd party service een brakke beveiliging heeft, dan kun je je afvragen of de coin uberhaubt de moeite van het redden waard is. Sowieso laat dit incident duidelijk zien wat een van de problemen is van Proof-of-Stake coins met een vrij lage marketcap.

Ik weet niet precies over welk Bitcoin-incident je het hebt, maar ik neem aan dat dit de maart 2013 fork betreft, want dat is de laatste keer dat er een echte ingreep is geweest. Toen ontstond er een fork van de blockchain omdat de nieuwe versie van de software meer toe liet (grotere blocks) dan de oude versie. Dit probleem zou vanzelf verholpen zijn zodra de update algemeen gebruikt zou zijn. Echter wou men hier niet op wachten en is er ingegrepen om de gebruikers van de nieuwe versie tijdelijk te dwingen de oude blockchain-regels te volgen.

Er zijn toen geen transacties ongedaan gemaakt, geen coins bij andere mensen terecht gekomen en de uiteindelijke verstoring is minimaal geweest. Dat is een gigantisch verschil met de VeriCoin situatie, waar uren aan transactie-geschiedenis ongedaan gemaakt is en grote hoeveelheden coins van eigenaar zijn gewisseld.
3- Mintpal is hier fout geweest; daar mag VRC niet de dupe van worden. Mintpal had de cold-wallets niet op orde. Met andere woorden: Zij waren de coins aan het staken; puur eigenbelang en bijna ten koste van een innovatief project- net als Bitcoin.
Ten eerste: Ja, Mintpal is fout geweest, niet VRC. Mintpal moet dus voor de schade opdraaien, niet VRC. Dat wil zeggen dat Mintpal de verantwoordelijkheid moet nemen en de getroffen accounts moet compenseren, of door elders VRC te kopen (wordt lastig, gezien de hoeveelheid) of door andere coins van vergelijkbare waarde terug te geven. Juist nu halen ze de geloofwaardigheid van de coin keihard onderuit om hun eigen fouten weg te werken. Mintpal geeft niets om VRC, want dat is slechts een van de vele altcoins die ze gebruiken.

Ten tweede: Om VRC qua innovatie te vergelijken met Bitcoin is absurd. VRC is, net als de meeste altcoins, allesbehalve innovatief en voornamelijk een kloon van eerdere cryptocurrencies.
4- Volgens velen is het een gecentraliseerde oplossing. Het was ook een gecentraliseerde aanval. Druist dit in tegen de principes van gedecentraliseerde currency? Kan zijn.
De essentie van decentrale cryptocurrency is dat niemand de baas is. Dat ik niemand hoef te vertrouwen om goed met de valuta om te springen. In het geval van VRC lijkt het er op dat de developers naar eigen inzicht wijzigingen aan brengen in de blockchain. Deze keer pakt het misschien gunstig uit voor de meesten, maar hoe zal dat volgende keer zijn? En de keer erna?
Kan zijn. Maar dat was met Bitcoin ook het geval (punt 2). Hypocriet dus wanneer je het wel kan doen als er een fout in de software zit, maar niet als het een bom op de twintowers is.. Het effect op winkeleigenaren die Bitcoin accepteerden was toch precies hetzelfde geweest? Oh, bitcoin bestond toen nog niet lang? Vericoin ook niet..
Zoals ik eerder aan gaf is er een wezenlijk verschil tussen de Bitcoin fork van maart 2013 en het Vericoin incident. Tijdens de maart 2013 fork waren er 2 takken van de blockchain die onderling niet compatibel waren, maar die wel dezelfde transacties bevatten. Dat is ook precies de reden dat er ingegrepen kon worden: Er hoefde geen beslissing gemaakt te worden welke transacties goed en welke fout waren. Bedrijven die Bitcoin accepteerden in die tijd hebben er dan ook geen nadelige effecten van ondervonden.

De blockchain is ook niet veranderd met de Bitcoin-ingreep. Er is enkel gezorgd dat de keuze tussen 2 concurrerende chains (met dezelfde inhoud) snel werd gemaakt. Het hele blockchain-concept is er op gebouwd om decentraal te kiezen tussen verschillende alternatieve chains, maar in deze hele specifieke situatie zou dit mogelijk erg lang hebben geduurd, met potentiele nadelige gevolgen. In het geval van Vericoin wordt de blockchain teruggedraaid en in gewijzigde vorm weer voortgezet.

En dat is voor veel mensen die achter de kern-concepten van cryptocurrency staan een flinke stap te ver.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Joker
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13-09 21:20
Wat denken jullie van IceBergCoin?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
Mr.Joker schreef op maandag 14 juli 2014 @ 17:27:
OnzinCoin #5618

Het is een standaard "eerst PoW, daarna PoS" principe dat tegenwoordig de rage lijkt te zijn in altcoin land. De coin gebruikt een vrij onbekend PoW algoritme, maar dat heeft in de praktijk geen effect, zeker gezien de PoW fase maar een beperkte lengte heeft.

Speculeer er op los, maar verwacht geen lange toekomst van IceBergCoin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn19
Mr.Joker schreef op maandag 14 juli 2014 @ 17:27:
Ik denk dat er een handjevol mensen een leuk bedrag aan die coin verdienen en dat heel wat handjes vol mensen hier geld aan gaan verliezen.

[ Voor 41% gewijzigd door Martijn19 op 14-07-2014 18:52 . Reden: verkeerde quote :) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Joker
Bedoelde ook puur voor korte termijn winst, niet als serieuze coin. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo beste mensen,

Het is gelukt hoor. Afgelopen week heb ik met een groep mensen onze eerste coin gelanceerd. Lockcoin it is. Nu zijn we bezig om Lockcoin op wat exchanges te krijgen. Momenteel hier op plek 5. https://www.usecryptos.com/voting

En Lockcoin valt hier al te traden: https://www.allcrypt.com/market?id=946
Lees meer over Lockcoin hier: https://bitcointalk.org/index.php?topic=682408.0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn19
Verwijderd schreef op dinsdag 15 juli 2014 @ 11:11:
Hallo beste mensen,

Het is gelukt hoor. Afgelopen week heb ik met een groep mensen onze eerste coin gelanceerd. Lockcoin it is. Nu zijn we bezig om Lockcoin op wat exchanges te krijgen. Momenteel hier op plek 5. https://www.usecryptos.com/voting

En dat is wat er mis is met 99.99% van de altcoins. Niet eens de moeite doen om te vertellen waarom wij in vredesnaam ook maar de moeite zouden doen om op het linkje te klikken. Laat staan wat deze coin "te bieden" heeft.

Het Bitcointalk topic is niets anders dan een opsomming van wat getalletjes. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Martijn19 schreef op dinsdag 15 juli 2014 @ 11:29:
[...]

En dat is wat er mis is met 99.99% van de altcoins. Niet eens de moeite doen om te vertellen waarom wij in vredesnaam ook maar de moeite zouden doen om op het linkje te klikken. Laat staan wat deze coin "te bieden" heeft.

Het Bitcointalk topic is niets anders dan een opsomming van wat getalletjes. 8)7
Eigenlijk mag ik dit niet vertellen maar dat is de strategie van het hypen van de coin. Zo vaag mogelijk blijven en toch gaat de prijs omhoog. In de loop van de tijd komt er steeds meer duidelijkheid over de coin maak je geen zorgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
Verwijderd schreef op dinsdag 15 juli 2014 @ 11:37:
[...]

Eigenlijk mag ik dit niet vertellen maar dat is de strategie van het hypen van de coin. Zo vaag mogelijk blijven en toch gaat de prijs omhoog. In de loop van de tijd komt er steeds meer duidelijkheid over de coin maak je geen zorgen.
En dat is ook wat er mis is met 99.99% van de altcoins. De strategie is gericht op hypen en prijsstijgingen.

Kortom: weer de volgende pump-en-dump coin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
This unusually shaped lock coin dated back to the Ming Dynasty was designed as an amulet to enhance one's speculative and gambling luck. People who often try their luck in lotteries, horse racing, stock market, 4-digits, football bets and casino's should own this amulet.

The Nanbu Wealth Lock Coin Amulet magnifies windfall luck and brings surprising yield in your speculative affairs. The Lock coin has the Chinese characters "Jin Yi Liang" literally meaning "one ounce of gold", as well as the characters "Nan Bu Ma Shi" meaning the horse racing tracks and stock market in the south.
Had je het niet beter Bullshitcoin kunnen noemen? _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn19
Verwijderd schreef op dinsdag 15 juli 2014 @ 11:37:
[...]

Is toch om te janken dit :r
Ik heb nog meer respect voor een Silkcoin o.i.d. die tenminste doormiddel van iets nieuw mensen proberen op te lichten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
* Luuk is ook wel een beetje klaar met al die aasgieren op de cryptomarkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Egeau
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 20:22
Ik denk/hoop dat na een poosje de meeste wel klaar zijn met al deze pump & dump coins en dat ze weer terugkeren naar BTC of LTC. Zeker LTC is ondanks alle "innovatieve" coins toch nog zeer groot en het zou mij niet verbazen als daar nog een goede stijging inzit.

https://www.cryptocoincha...coins/graphicalComparison

Trading volume is ook echt gigantisch de laatste tijd!

Maar ach, we zullen zien. Het blijft toch een soort van loterij voor mijn gevoel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razkin
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 13:39
Hallo beste mensen,

Om even een quote van deze coin vertegenwoordiger naar boven te halen...
Verwijderd schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 20:57:
[...]

Ik zit in zijn innercircle met zo'n 10 man, hij verteld ons ongeveer 1 minuut tot 30 seconden van te voren welke coin het gaat worden zodat wij kunnen kopen en snel een sell order kunnen plaatsen, ook vertelt hij hoeveel stijging we ongeveer kunnen verwachten meestal rond de 30% als je op safe wil spelen. En dan gaan al die domme schapen die z'n twitter account volgen kopen zo verdienen we aardig wat, En wat van die domme schapen zullen ook wat verdienen als ze snel zijn.
Veel succes met je shitcoin.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
De zoveelste pump-n-dump coin en dit keer notabene van gasten die er bekend om staan coins ten gronde te richten. Trots man, goed bij elkaar geklikt door de devs...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morrar
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15-09 23:54
Cartman! schreef op dinsdag 15 juli 2014 @ 13:01:
De zoveelste pump-n-dump coin en dit keer notabene van gasten die er bekend om staan coins ten gronde te richten. Trots man, goed bij elkaar geklikt door de devs...
Doe gewoon een report. Valt onder de spam / scam policy van Tweakers, dus die berichten slopen ze zo weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20:52

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Dat is allang gebeurd, en wat mij betreft mag het wel blijven staan. Hij is al aardig ontmaskerd :)

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morrar
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15-09 23:54
.oisyn schreef op dinsdag 15 juli 2014 @ 13:08:
Dat is allang gebeurd, en wat mij betreft mag het wel blijven staan. Hij is al aardig ontmaskerd :)
Dat klopt, maar goed, schept wel een "precedent" dat iedereen hier z'n alt coin kan komen pluggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20:52

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Dat kan wat mij betreft ook. Ik zie niet in waarom mensen hier niet hun eigen altcoin mogen presenteren terwijl dat bij de coin van een ander wel mag.

.edit: even afgezien van het feit dat het handel & koers topic daar niet de primaire plaats voor is overigens ;). Ik zie liever aparte topics.

[ Voor 100% gewijzigd door .oisyn op 15-07-2014 13:15 ]

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
Hallo beste mensen,

Nutteloos :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bonez0r
Weet iemand een goed gratis alternatief voor tradingview.com? Ik ben de cursus aan het doen op http://www.babypips.com/school/ en zou graag willen oefenen. Ik zag vandaag pas dat tradingview niet gratis is. Als ik soortgelijke sites zoek vind ik heel veel, maar eigenlijk alleen voor aandelen en forex, niet bitcoin. Bitcoincharts vind ik niet interactief genoeg.

edit: Ik zie trouwens dat http://stockcharts.com/school/ een stuk gedetailleerder is.

[ Voor 17% gewijzigd door Bonez0r op 17-07-2014 13:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bonez0r schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 01:11:
Weet iemand een goed gratis alternatief voor tradingview.com? Ik ben de cursus aan het doen op http://www.babypips.com/school/ en zou graag willen oefenen. Ik zag vandaag pas dat tradingview niet gratis is. Als ik soortgelijke sites zoek vind ik heel veel, maar eigenlijk alleen voor aandelen en forex, niet bitcoin. Bitcoincharts vind ik niet interactief genoeg.
https://bitcoinwisdom.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn19
Bonez0r schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 01:11:
TradingView bied ook een 30 dagen proefversie aan. Maar goed, ik denk niet dat er een gratis alternatief is dat kan concurreren met TradingView.

BitcoinWisdom is wel leuk, maar komt natuurlijk qua features niet in de buurt.

Mijn eigen ervaring: de meeste "regels" gelden niet voor Bitcoin. Op de wat rustigere dagen na misschien, maar door de beperkte mogelijkheden om echt met marge te traden (hier en daar een 2.5 of 3 hefboom misschien) valt er maar weinig geld te verdienen. Buy and hodl blijft superieur naar mijn mening.

Niet dat er wat verkeerd is met gewoon proberen natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Martijn19 schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 10:20:
[...]

TradingView bied ook een 30 dagen proefversie aan. Maar goed, ik denk niet dat er een gratis alternatief is dat kan concurreren met TradingView.

BitcoinWisdom is wel leuk, maar komt natuurlijk qua features niet in de buurt.

Mijn eigen ervaring: de meeste "regels" gelden niet voor Bitcoin. Op de wat rustigere dagen na misschien, maar door de beperkte mogelijkheden om echt met marge te traden (hier en daar een 2.5 of 3 hefboom misschien) valt er maar weinig geld te verdienen. Buy and hodl blijft superieur naar mijn mening.

Niet dat er wat verkeerd is met gewoon proberen natuurlijk.
Ik kan me vergissen, maar volgens mij biedt Bitcoinwisdom nagenoeg alle features die in die cursus aan bod komen......

Ben het verder wel volledig met je eens dat TA een leuk hulpmiddel is in cryptocurrencies, maar zeker niet je leidraad moet worden. Daarvoor is de markt te manipuleerbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beetje rare verassing net... Ik ben een beetje klaar met het bitcoin traden op kraken en heb er nog een euro of 150 op staan. Nu wilde ik dat opnemen, maar ik kan maximal 10 euro opnemen ofzo? Ik ben Tier 3. Hoe kan dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
Verwijderd schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 15:06:
Beetje rare verassing net... Ik ben een beetje klaar met het bitcoin traden op kraken en heb er nog een euro of 150 op staan. Nu wilde ik dat opnemen, maar ik kan maximal 10 euro opnemen ofzo? Ik ben Tier 3. Hoe kan dit?
Heb je nog orders open staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaCoTa
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20:21
Verwijderd schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 15:06:
Ik zie $20k daily, $100k montly als Tier 3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vertigoo
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 17-06 09:30

vertigoo

Welcome to the jungle

Ah mijn Darkcoins toch mooi weer op het dieptepunt kunnen verkopen -O- Was toch in de veronderstelling dat die coin redelijk aan het afsterven was,maar misschien ook niet. Ik laat 'm voorlopig even.
NXT is overigens ook weer terug op het oude niveau.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandeman!
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 10-01-2024
Inderdaad, de verwachtingen van NXT kan de coin tot nu toe helaas niet waar maken.... dumpen of vasthouden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vertigoo
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 17-06 09:30

vertigoo

Welcome to the jungle

Sandeman! schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 09:33:
Inderdaad, de verwachtingen van NXT kan de coin tot nu toe helaas niet waar maken.... dumpen of vasthouden?
Nu kopen en bij de volgende pump weer verkopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DW2005
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 15-09 18:06
Wat vinden jullie van de Zeus Lightning X6 miner?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Joker
DW2005 schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 11:13:
Wat vinden jullie van de Zeus Lightning X6 miner?
Is only scrypt?

Bijna alle nieuwe coins die uitkomen hebben een ander algoritme..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jarama
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 06-10-2024
Hallo allemaal,

Een paar maanden terug heb ik een leuke bijverdienste gemined in een scrypt multipool met mijn 280X GPU. Toen de koers van BTC kelderde stopte ik ermee en ben nu net een beetje terug om te zien dat er veel veranderd is. Ik heb de laatste tijd wat X11 en X13 coins gemined in de hoop dat ik meedeed aan de opkomst van een nieuwe grote coin wanneer de difficulty nog laag was. Echter veranderd er tegenwoordig zo snel en veel op cryptocurrency-gebied dat het lijkt alsof er nooit meer een andere grote coin als BTC of LTC komt. Waren X11 coins, zoals hirocoin bijv, twee maanden terug nog dé toekomst, nu lijkt het alsof alle coins pump-and-dump coins zijn geworden.

Mijn vraag: is het tegenwoordig nog wel profitable om met 1 GPU een bijverdienste te minen zoals dat dit een paar maanden terug bij scrypt multipools het geval was? Of moet er nog even gewacht worden voordat er gezegd kan worden welke type coin de toekomst zal hebben? Ik vind het niet erg om m'n coins even vast te houden voor ik ze verkoop, maar heb geen zin in die pump-and-dump coins die na een maand nog geen fractie waard zijn van wat ze daarvoor waren.

Alvast bedankt voor het nadenken over mijn (hele brede) vraag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
Jarama schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 15:47:
Waren X11 coins, zoals hirocoin bijv, twee maanden terug nog dé toekomst, nu lijkt het alsof alle coins pump-and-dump coins zijn geworden.
Dat is een kwestie van perspectief, want de X11 coins zijn wat mij betreft nooit "dé toekomst" geweest. De alt-coin wereld draait sterk op tijdelijke hypes. Bepaalde algoritmes of features worden geintroduceerd en zijn blijkbaar helemaal super en zorgen voor een nieuwe fase in cryptocurrency-land, daarna volgen de klonen en klonen van klonen die telkens minder populair worden en na een tijdje is het tijd voor een nieuwe hype.

Zo heb je dingen als het QRK-algoritme zien langskomen, IPO-coins (NXT en co), PoW->PoS coins (zijn momenteel in de "klonen van klonen" fase ongeveer), enz...

Als er een nieuwe coin wordt uitgebracht dan is het behoorlijk veilig om te gokken dat deze het uiteindelijk niet gaat redden. Dat wil niet zeggen dat er geen leuke winsten mee te behalen zijn. Over het algemeen heb je het meeste kans met coins die als eerste een nieuw trucje verzinnen. Ondanks dat dit trucje vaak geen daadwerkelijke verbetering is op wat Bitcoin al biedt, kan het toch veel aandacht trekken. De klonen zullen telkens minder aandacht krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jarama
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 06-10-2024
Rannasha schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 15:56:
[...]

Als er een nieuwe coin wordt uitgebracht dan is het behoorlijk veilig om te gokken dat deze het uiteindelijk niet gaat redden. Dat wil niet zeggen dat er geen leuke winsten mee te behalen zijn. Over het algemeen heb je het meeste kans met coins die als eerste een nieuw trucje verzinnen. Ondanks dat dit trucje vaak geen daadwerkelijke verbetering is op wat Bitcoin al biedt, kan het toch veel aandacht trekken. De klonen zullen telkens minder aandacht krijgen.
Kijk, daar heb ik wat aan. Thx! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Joker
Wat denken de experts hier over het toekomstige koersverloop?

Je zou denken met de positieve berichten zoals acceptatie van Bitcoin door Dell dat de koers omhoog gaat, maar dat is totaal niet aan de orde?

We zitten nu ook al een aantal weken op hetzelde prijsniveau

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
Ik zie het niet snel meer omlaag gaan. We hebben al het gezeik achter de rug en nu worden we al maandenlang continu overspoeld door goed nieuws en grote nieuwe merchants die op de boot springen. Ik denk dat we nog even rond dit prijspunt blijven en daarna weer langzaam omhoog zullen gaan.

Deze week een grote betaling in Bitcoin ontvangen, dus die hou ik mooi nog even vast. Zou wel heel tof zijn als m'n freelance-inkomsten ineens verviervoudigd zouden worden omdat er een nieuwe bubbel komt :P
Pagina: 1 ... 173 ... 178 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Deze topic is bedoeld voor discussie over de handel en koersverloop van cryptocurrencies. Aangezien er nu een speciaal forum is voor cryptocurrencies kunnen voor specifieke vragen gewoon topics worden geopend (met in ogenschouw nemende de algemene regels voor het openen van topics - vragen die niet topicwaardig zijn zouden hier uberaupt niet gesteld moeten worden)

Discussies en ontwikkelingen aangaande MtGox gaarne bespreken in Mt.Gox - Huidige status en ontwikkelingen

Referral codes zijn niet toegestaan en worden onherroepelijk verwijderd conform Het algemeen beleid