Cryptocurrency - handel en koers Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 171 ... 178 Laatste
Acties:
  • 538.614 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pposthoorn
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 12-09 14:04

pposthoorn

Constructeur

Tourniquet schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 00:45:
[...]

Dan heb ik wellicht jouw coins gekocht. :+
Op kraken? Mag ik ze terug? O-)

Alle gekheid op een stokje, welke kant gaan we nou op? In 10min 10% omhoog en daarna in 5min weer 3% naar beneden...

Edit: Sinds wanneer stijgt kraken trouwens voor bitstamp uit omhoog?

[ Voor 10% gewijzigd door pposthoorn op 13-06-2014 00:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 17-09 17:30

Tourniquet

Hiya, fellas!

Deze kan wel weer een keer nu :+

Afbeeldingslocatie: http://thebitcoinnews.co.uk/wp-content/uploads/2013/12/bitcoin-roller-coaster.gif

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Joker
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 00:31

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pposthoorn

pposthoorn

Constructeur

Dan mag deze ook wel:

Vroege weekend dip!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dieter87
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 29-07-2023
Weer gaan ze eens deftige resultaten tonen op bitcoinwisdom, wordt nogal gemanipuleerd daar...
staat een wall van 1050BTC, kijk je naar koerswaarde, blijkt dat hij er al boven staat zonder dat order weg is 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lf2
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 25-10-2024

lf2

Lekker niks doen jongens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-08 19:58
pposthoorn schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 00:53:
[...]

Dan mag deze ook wel:

Vroege weekend dip!
Ik weet niet of het ween weekend dip was. Het had duidelijk verband met het slechte nieuws uit amerika dat ze de 30.000 silkcoin BTC gaan veilen. Dit gaat vanaf de 18e Juni gebeuren tm de 27e.

Ik denk dat dit de hele stijging gaat uitstellen. Misschien gaat de koers in de tussentijd nog wel wat omhoog maar rondom die veiling mogelijk weer wat omlaag. Het is een beetje de vraag hoeveel er op geboden gaat worden. Als de prijs vrij dicht bij de huidige marktwaarde ligt hoeft het geen/weinig effect op de koers te hebben. Maar als ze heel goedkoop weg gaan kan het best dat ze daar na voor de op dat moment geldende koers verkocht worden en weer een dipje veroorzaken.

Tijd zal het leren. Ik ben in ieder geval blij dat de koers al weer richting de 600 dollar grens gaat.

Het support front tussen 540-580 heeft gister in ieder geval z'n test doorstaan. laagste was 563 dollar.

LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn19
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 28-07 12:47
Hoezo slecht nieuws? Iedereen met een beetje gezond verstand wist dit dat er aan zou komen. Wanneer de rechtszaak met betrekking tot Silk Road is beslist is er een grote kans dat er nog eens 144K coins erachteraan komen (en wie weet heeft de FBI nog wel meer, DPR zou volgens geruchten 600K coins totaal hebben).

Voor investment firms is dit juist een goede kans coins om te kopen, een stuk minder riskant dan geld overmaken naar Bitstamp of Bitfinex. Dit kan juist nieuw geld in Bitcoin pompen.

Maar goed, dat is mijn mening. Buy, spent and hodl..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
Martijn19 schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 08:06:
Hoezo slecht nieuws? Iedereen met een beetje gezond verstand wist dit dat er aan zou komen. Wanneer de rechtszaak met betrekking tot Silk Road is beslist is er een grote kans dat er nog eens 144K coins erachteraan komen (en wie weet heeft de FBI nog wel meer, DPR zou volgens geruchten 600K coins totaal hebben).

Voor investment firms is dit juist een goede kans coins om te kopen, een stuk minder riskant dan geld overmaken naar Bitstamp of Bitfinex. Dit kan juist nieuw geld in Bitcoin pompen.

Maar goed, dat is mijn mening. Buy, spent and hodl..
Eerlijk gezegd was ik het al weer een beetje vergeten. Er gebeurd zo veel in de wereld van BTC. Als je er niet x uur per dag mee bezig bent houd je het niet allemaal bij / scherp.

Het zou inderdaad kunnen dat het ook positief is. Maar de markt gaat er (gezien de koers) blijkbaar van uit dat het een negatief effect gaat hebben.

Wel erg jammer dat de markt niet reageerde op het positieven nieuws maar wel weer op eventueel negatief nieuws.

LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn19
De prijs is 40% hoger als een maand geleden en 600% hoger als een jaar geleden. Ik kijk liever naar de lange termijn ;)

We moeten ook niet vergeten dat er 3600 nieuwe coins per dag bij komen. Het kan niet elke dag met meerder procenten stijgen. Dat geld moet wel ergens vandaan komen.

Overigens noem ik dat van gisteren een panic sale, een paar "grote jongens" die wat coins dumpen (en de hele kudde raakt in paniek en verkoopt ook snel) in de hoop dat ze weer goedkoper kunnen inkopen (wat op 550$ ook weer gebeurde).
Nah, ik maak me niet druk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
Martijn19 schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 09:45:
De prijs is 40% hoger als een maand geleden en 600% hoger als een jaar geleden. Ik kijk liever naar de lange termijn ;)

We moeten ook niet vergeten dat er 3600 nieuwe coins per dag bij komen. Het kan niet elke dag met meerder procenten stijgen. Dat geld moet wel ergens vandaan komen.

Overigens noem ik dat van gisteren een panic sale, een paar "grote jongens" die wat coins dumpen (en de hele kudde raakt in paniek en verkoopt ook snel) in de hoop dat ze weer goedkoper kunnen inkopen (wat op 550$ ook weer gebeurde).
Nah, ik maak me niet druk.
Dat klopt maar stel je bent 3 maanden verder dan heb je het niet meer over +600% maar een - getal.

Het was gister in mijn ogen ook een panic sale.In de eerste instantie niet maar toen hij bleef droppen gingen mensen mee.
Ik zag hem aankomen dus heb ook wat BTC verkocht om later weer in te kopen. Ik heb daar te conservatief gedaan (achteraf makkelijk praten. Voor hetzelfde geld had hij niet door gezet en had je niets gehad). Wilde niet te greedy zijn maar toch 0.18 BTC winst. Niet veel wel leuk mee genomen.

Ik maak me ook niet direct druk. En ik ga mijn BTC voorlopig ook niet weg doen. Maar het zou maar al te leuk zijn als we wel weer een Bull Run krijgen net als voorgaande keren.

(Bitstamp is zojuist weer bij de 600 dollar gekomen. Herstel zet zich gelukkig nog door :) )

[ Voor 3% gewijzigd door Astennu op 13-06-2014 10:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomcool
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18:25
FLT gaat vanmiddag ook met nieuws komen.
Ben wel benieuwd waar ze mee gaan komen. Kijken of ze zich gaan onderschrijden van de rest

https://bitcointalk.org/index.php?topic=509499.5400

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lf2

lf2

Twijfel om vol long te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet

Tourniquet

Hiya, fellas!

Astennu schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 09:01:
[...]

Eerlijk gezegd was ik het al weer een beetje vergeten. Er gebeurd zo veel in de wereld van BTC. Als je er niet x uur per dag mee bezig bent houd je het niet allemaal bij / scherp.

Het zou inderdaad kunnen dat het ook positief is. Maar de markt gaat er (gezien de koers) blijkbaar van uit dat het een negatief effect gaat hebben.

Wel erg jammer dat de markt niet reageerde op het positieven nieuws maar wel weer op eventueel negatief nieuws.
Het was al eerder gemeld dat de Silk Road-coins ooit geveild zouden gaan worden, maar het kwam voor mij nu ook wat onverwacht idd. ;) Het zal de komende weken wellicht een wat nerveuze periode worden, ben ook benieuwd of de veiling zelf "openbaar" wordt (dat we dus de verkoopprijs krijgen te weten).

Het zou me eigenlijk ook niet verbazen als die 30.000 uiteindelijk coins bóven marktprijs verkocht gaan worden. Het is voor investeerders een zeer aantrekkelijke manier om in 1 keer een flinke hoeveelheid bitcoins te kunnen kopen van zo'n beetje de betrouwbaarste verkoper die je kunt hebben. Momenteel kun je geen 30.000 BTC op de exchanges kopen zonder een flinke koerssprong te veroorzaken, waardoor je de laatste coins heel duur koopt.

En dan zijn er ook nog de 144.000 DPR-coins, daarmee zal denk ik ooit hetzelfde mee gedaan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-09 14:05

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Martijn19 schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 08:06:
De veiling is geen slecht nieuws, dat is juist het goede nieuws. Het slechte nieuws was de aanvankelijke onzekerheid na het verplaatsen van de seized coins. Als je een dump op de markt verwacht van zoveel coins dan kun je maar beter zorgen dat je die van jezelf hebt verkocht voor die dump :)

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasharor
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 16-09 20:05

lasharor

7 december 2004

.oisyn schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 10:46:
[...]

De veiling is geen slecht nieuws, dat is juist het goede nieuws. Het slechte nieuws was de aanvankelijke onzekerheid na het verplaatsen van de seized coins. Als je een dump op de markt verwacht van zoveel coins dan kun je maar beter zorgen dat je die van jezelf hebt verkocht voor die dump :)
Dat risco blijft natuurlijk nog steeds. Als je die coins flink onder de marktwaarde weet aan te schaffen kan je natuurlijk gewoon die coins dumpen.

De kans dat dat gebeurt is niet zo groot maar lijkt me wel aanwezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-09 14:05

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Iemand die daar zoveel geld voor over heeft is slim genoeg om die coins geleidelijk te verkopen ipv te dumpen. Bij het huidige orderboek op bitstamp daalt de koers met 10% als je 3k coins dumpt.

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn19
Persoonlijk denk ik dat hier best wel eens flinke bedragen op geboden kunnen worden. In elk geval niet onder de huidige marktwaarde.

Als investeerder met miljoenen tot je beschikking is dit geen betere manier om legitiem aan Bitcoins te komen. Met een "bonnetje van de US overheid" in je boekhouding kan je een stuk beter verklaren waar die miljoenen heen zijn gegaan dan naar een shady rekening van BTC-e bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
Martijn19 schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 11:01:
Persoonlijk denk ik dat hier best wel eens flinke bedragen op geboden kunnen worden. In elk geval niet onder de huidige marktwaarde.

Als investeerder met miljoenen tot je beschikking is dit geen betere manier om legitiem aan Bitcoins te komen. Met een "bonnetje van de US overheid" in je boekhouding kan je een stuk beter verklaren waar die miljoenen heen zijn gegaan dan naar een shady rekening van BTC-e bijvoorbeeld.
Dat is inderdaad wel een goed punt. En dat zou weer goed zijn voor de marktwaarde als er bedrijven zijn die inderdaad meer willen betalen dan de marktprijs. Aangezien zij dan toekomst zien in BTC en dus willen investeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bonez0r
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 09-01 12:43
Tourniquet schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 10:44:
[...]
Momenteel kun je geen 30.000 BTC op de exchanges kopen zonder een flinke koerssprong te veroorzaken, waardoor je de laatste coins heel duur koopt.
Sterker nog, al zou je het hele orderboek van Bitstamp en Bitfinex leegkopen, dan kom je nog maar aan 25K coins (bron: bitcoinity). En dan betaal je voor de laatste coins $6000.
.oisyn schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 10:57:
Iemand die daar zoveel geld voor over heeft is slim genoeg om die coins geleidelijk te verkopen ipv te dumpen. Bij het huidige orderboek op bitstamp daalt de koers met 10% als je 3k coins dumpt.
Maar die coins zijn wel een tijd uit de markt geweest. Dat ze nu weer in de markt komen zal uiteindelijk toch een drukkend effect op de prijs hebben lijkt me? Zelfs als er maar heel geleidelijk een klein deel van verkocht wordt. Natuurlijk heeft de koper waarschijnlijk een lange termijn visie, maar uiteindelijk zal het toch bedoeld zijn om winst mee te maken.

There go the goddamn brownies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lf2

lf2

Ben benieuwd naar vandaag

[ Voor 87% gewijzigd door lf2 op 13-06-2014 15:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet

Tourniquet

Hiya, fellas!

Bonez0r schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 14:04:
Maar die coins zijn wel een tijd uit de markt geweest. Dat ze nu weer in de markt komen zal uiteindelijk toch een drukkend effect op de prijs hebben lijkt me? Zelfs als er maar heel geleidelijk een klein deel van verkocht wordt. Natuurlijk heeft de koper waarschijnlijk een lange termijn visie, maar uiteindelijk zal het toch bedoeld zijn om winst mee te maken.
Je zou ook kunnen stellen dat die coins al die tijd al een drukkend effect op de markt hadden vanwege de onzekerheid wat er mee zou gebeuren. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daar gaan we weer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aardwolf
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15:41
Haha ik stak mn handen al in de lucht... nu duiken we weer naar beneden op het coaster. :X
Best steile daling, je zou maar op de piek een hoop weer hebben gekocht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orangelights23
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 16:05
Ik denk juist dat de veiling een enorme boost gaat genereren. Het is sowieso raar dat de overheid ze gaan verkopen, aangezien het naar mijn idee gewoon witwassen is.

Mooi 40% winst meegepakt bij FLT, nu maar eens kijken hoe de Silkcoin het gaat doen op Mintpal. Op dit moment wordt er nog niets aangeboden, maar begint het orderboek aardig vol te lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lf2

lf2

Koers slaat nergens op.

Niet kopen of verkopen. Te grote kans dat je fout maakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trent900
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17-12-2022
Silkcoin is zojuist live gegaan op Mintpal zonder de voting hoeven te winnen!

Actietijd! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Joker
Trent900 schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 18:30:
Silkcoin is zojuist live gegaan op Mintpal zonder de voting hoeven te winnen!

Actietijd! :)
Ik ga even popcorn kopen en in de rollercoaster stappen:P

[ Voor 8% gewijzigd door Mr.Joker op 13-06-2014 18:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devastator83
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 17-08 22:11
Mr.Joker schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 18:50:
[...]

Ik ga even popcorn kopen en in de rollercoaster stappen:P
Stond er net niet "en een nieuwe auto uitkiezen? " ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Joker
devastator83 schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 19:25:
[...]

Stond er net niet "en een nieuwe auto uitkiezen? " ;-)
Misschien :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lf2

lf2

He klote. Had een buy in op 600 per ongeluk laten staan. Sta nu wel goed in t rood.

Eruit trekken of afwachten ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn19
lf2 schreef op zaterdag 14 juni 2014 @ 09:28:
He klote. Had een buy in op 600 per ongeluk laten staan. Sta nu wel goed in t rood.

Eruit trekken of afwachten ?
Buy high, sell low. Gegarandeerde resultaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bonez0r
Wat is er aan de hand met bfxdata.com? Volgens downforeveryoneorjustme.com is de site gewoon up, maar ik krijg een "server not found". Via google translate laadt de site ook niet, dus het probleem ligt niet bij mij.

[ Voor 13% gewijzigd door Bonez0r op 14-06-2014 11:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lf2

lf2

Martijn19 schreef op zaterdag 14 juni 2014 @ 09:48:
[...]

Buy high, sell low. Gegarandeerde resultaten.
Straks dropt ie naar 550

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichaelB74
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 10-09 19:18
De laatste reactie op http://btctrading.wordpress.com:

"Btc: Warning of flash crash:

The USD swap rate on finex is gone through the roof today and is now about 0.5% daily!!!

That means anyone who has to renew their loan or wants to buy on margin will now be losing $5 daily to fund every $1000 they have in long positions or $3 dollars daily per bitcoin @ $600.

Either this is a very ingenious way to squeeze the record high $25 million currently tied up in (most likely negative) long positions or the lenders are factoring in the risk we see a flash crash now that the market looks bearish and very, very over-leveraged

Either way there is one very strong indicator lenders are worried."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lf2

lf2

Naja ik zet maar een stop op 578 @ bitfinex.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bonez0r
MichaelB74 schreef op zaterdag 14 juni 2014 @ 14:10:
De laatste reactie op http://btctrading.wordpress.com:

"Btc: Warning of flash crash:"
[...]

Ik weet niet wat ik ervan moet denken. Er staan inderdaad een paar waarschuwingen in die reacties, maar tot nu toe zie ik weinig gebeuren. Dat ik bfxdata.com al de hele dag niet kan bereiken is ook perfect getimed. Ik moet nu naar m'n werk, hopelijk geen diepe crash als ik weg ben. Mijn laatste koop was op $580 en ik zit nu 100% in coins.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lf2

lf2

we gaan richting de 500 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devastator83
SC gaat ook de verkeerde richting uit :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
In navolging van BTC in afwachting van de veiling, duikelt SC ook. Had mijn winst 'veilig' gesteld, gekocht op 38, verkocht op 70. Vervolgens teruggekocht op 60 > zie ik nu 50 :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Had wat SC gekocht op ~6800 en nu op ~5200, gelukkig handel ik echt met centen dus het verlies is beperkt ;) Hou ze even vast gewoon. Heb op mintpal omgerekend 0.00558631 BTC puur door faucets en irc van de afgelopen 2 weken dus het heeft niks gekost in de eerste plaats al :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Joker
Gewoon houden.

Door FUD > Panicsellers....

Silk minimaal richting de 20k, mark my words

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet

Tourniquet

Hiya, fellas!

Ik denk dat de laatste daling eerder op conto van Ghash.io geschreven kan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spacewide
  • Laatst online: 16-09 17:45
Mijn hypohese komt misschien nog tot werkelijkheid ivm SC..
Oplichtende devs? Ben benieuwd.

Hopelijk gaan ze de premine niet dumpen, dan word ik helemaal maf.

[ Voor 27% gewijzigd door Spacewide op 14-06-2014 20:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eXtReMeBiE
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-09 13:29
vsy schreef op zaterdag 14 juni 2014 @ 20:41:
Ik gok vooralsnog op een erg doorzichtige poging tot FUD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben pas net een paar dagen bezig met TA, dus ik weet niet of ik het goed heb. Als dit wel klopt en het is een symmetrical triangle, krijgen we een top van ongeveer $3650. Bij een symmetrical triangle gaat prijs evenveel omhoog als het wijdste punt van de driehoek.

We zitten nu op ongeveer 50% retracement van de top van 1 juni. Deze retracement en de trendline komen ook precies samen.
http://i57.tinypic.com/jtxbw2.jpg

Hier heb ik ook een symmetrical triangle gevonden in november 2013. Deze wees bijna precies de hoogte van de top aan.
http://i57.tinypic.com/2evykif.jpg

En ik heb er nog één gevonden. Na de april bubbel was er een precies dezelfde driehoek. Deze driehoek wees ook de top aan van de december bubbel
http://i60.tinypic.com/1ha6vk.png

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 14-06-2014 21:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet

Tourniquet

Hiya, fellas!

Verwijderd schreef op zaterdag 14 juni 2014 @ 20:59:
Ik ben pas net een paar dagen bezig met TA, dus ik weet niet of ik het goed heb. Als dit wel klopt en het is een symmetrical triangle, krijgen we een top van ongeveer $3650. Bij een symmetrical triangle gaat prijs evenveel omhoog als het wijdste punt van de driehoek.

We zitten nu op ongeveer 50% retracement van de top van 1 juni. Deze retracement en de trendline komen ook precies samen.
http://i57.tinypic.com/jtxbw2.jpg

Hier heb ik ook een symmetrical triangle gevonden in november 2013. Deze wees bijna precies de hoogte van de top aan.
http://i57.tinypic.com/2evykif.jpg

En ik heb er nog één gevonden. Na de april bubbel was er een precies dezelfde driehoek. Deze driehoek wees ook de top aan van de december bubbel
http://i60.tinypic.com/1ha6vk.png
Ik hoop het van harte :P Zie ook:
Afbeeldingslocatie: https://www.tradingview.com/x/6xiApx2L/

BTW, je kunt bij Tradingview direct een afbeeldingslink maken door op het groene icoontje met camera te klikken aan de onderkant, hoef je zelf geen screenshot te maken en uploaden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wist nog niet goed hoe ik in tradeview die lijnen kon kopiëren en daarom heb ik dat in photoshop gedaan. Daarom moest ik hem even opnieuw uploaden.

Nu weet ik wel zeker dat ik rond de 3500 dollar heel goed op de koers ga letten. Dan moet hij daar wel eerst komen natuurlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Joker
vsy schreef op zaterdag 14 juni 2014 @ 20:41:

Hopelijk gaan ze de premine niet dumpen, dan word ik helemaal maf.
Pure FUD.

Die premine was 2%, maar nadat de blockreward op verzoek van de community gehalveerd is, is het percentage hoger.

Meer dan 1 miljoen is al aan bounties en giveaways uitgegeven, ook aan de occulus rift actie op poloniex.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet

Tourniquet

Hiya, fellas!

SecondMarket en Bitcoin Investment Trust gaan iig bieden US Marshals veiling, je kunt ook meedoen:

https://bitco.wufoo.com/f...marshals-bitcoin-auction/

Afbeeldingslocatie: http://f.cl.ly/items/0G1q2a2Y172n0g1O320W/Screen%20Shot%202014-06-15%20at%2000.40.04.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedyjules07
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-02 01:45
Mr.Joker schreef op zaterdag 14 juni 2014 @ 23:40:
[...]

Pure FUD.

Die premine was 2%, maar nadat de blockreward op verzoek van de community gehalveerd is, is het percentage hoger.

Meer dan 1 miljoen is al aan bounties en giveaways uitgegeven, ook aan de occulus rift actie op poloniex.
Inderdaad, niets aan de hand. Die premine wordt al goed gebruikt, ik heb zelf ook aardig wat BTC ontvangen met het Mintpal voten.

BF3/4: BlackNinjaKapow PSN: SirDexterMorgan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarschijnlijk zakken we nog één keer naar 550 dollar en gaan we erna weer omhoog. De 50% retracement zou nog support moeten geven. Een falling wedge met positive diverge breekt normaal uit naar boven.

Afbeeldingslocatie: https://www.tradingview.com/x/sC9rkNX7/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orangelights23
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 16:05
Ik lees heel veel tegengestelde meningen over technische analyses. Op de aandelenmarkt zou het weinig zin hebben, maar met BTC en altcoins al helemaal. In het verleden steeg de prijs als er goed nieuws was, wat natuurlijk een variabele is. Wat is hier de mening over het lezen van grafieken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marselaar
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 13-08 18:38
Orangelights23 schreef op zondag 15 juni 2014 @ 11:10:
Wat is hier de mening over het lezen van grafieken?
Verdeeld, zoals met alle meningen...

PSN: Marselaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet ook niet zeker of het allemaal echt werkt. Maar daarom probeer ik het liever nu de koers niet heel hoog is en ik niks koop en verkoop. Als het wel lijkt te werken, weet ik later beter op welke koers ik moet kopen en verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bonez0r
Verwijderd schreef op zondag 15 juni 2014 @ 12:01:
Ik weet ook niet zeker of het allemaal echt werkt. Maar daarom probeer ik het liever nu de koers niet heel hoog is en ik niks koop en verkoop. Als het wel lijkt te werken, weet ik later beter op welke koers ik moet kopen en verkopen.
Welke website is dat waar je tabs van open had staan in die eerder geposte screenshot (bijv symmetrical triangle en nog een andere)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bonez0r schreef op zondag 15 juni 2014 @ 13:18:
[...]

Welke website is dat waar je tabs van open had staan in die eerder geposte screenshot (bijv symmetrical triangle en nog een andere)?
Dat heb ik allemaal van deze site http://stockcharts.com/school/doku.php?id=chart_school
Hier staat alles over indicators, patterns en nog veel meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
Koers trekt gelukkig weer wat aan.
Ik las op de FP ook dat er weer een te grote BTC Pool is. Dat probleem blijft ook telkens maar terug komen. Ik snap niet dat die pools zelf ook niet ingrijpen. Je weet wat de gevolgen er van kunnen zijn voor de koers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomcool
  • Laatst online: 18:25
Astennu schreef op maandag 16 juni 2014 @ 13:34:
Koers trekt gelukkig weer wat aan.
Ik las op de FP ook dat er weer een te grote BTC Pool is. Dat probleem blijft ook telkens maar terug komen. Ik snap niet dat die pools zelf ook niet ingrijpen. Je weet wat de gevolgen er van kunnen zijn voor de koers.
Dat bericht is ondertussen al een paar dagen oud. (tweakers is wat laat)
Ondertussen staat die mining pool op 31%. Wat dus helemaal geen probleem is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
tomcool schreef op maandag 16 juni 2014 @ 13:36:
[...]

Dat bericht is ondertussen al een paar dagen oud. (tweakers is wat laat)
Ondertussen staat die mining pool op 31%. Wat dus helemaal geen probleem is :)
Maar dan nog. Het feit dat ze het heel even wel hebben gehad is natuurlijk niet goed. Al is het maar een uur dan is het al genoeg om er flink misbruik van te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weer één voor de mensen die in TA geloven en voor mensen die geloven dat de koers bepaalde patronen herhaalt. In de onderstaande afbeelding heb ik de RSI gebruikt in de 1D chart om te kijken of we weer een bubbel kunnen verwachten. Zoals je kan zien is er voor elke bubbel een piek van de RSI boven de 70, waarna hij snel en kort naar beneden duikt. Hierna vliegt hij omhoog en komt er een bubbel.

(the Relative Strength Index (RSI) is a momentum oscillator that measures the speed and change of price movements)

Afbeeldingslocatie: https://www.tradingview.com/x/FvvZMe1o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1
  • Laatst online: 14:34

fynrd1

Fooled by Randomness

Verwijderd schreef op maandag 16 juni 2014 @ 19:57:
Weer één voor de mensen die in TA geloven en voor mensen die geloven dat de koers bepaalde patronen herhaalt. In de onderstaande afbeelding heb ik de RSI gebruikt in de 1D chart om te kijken of we weer een bubbel kunnen verwachten. Zoals je kan zien is er voor elke bubbel een piek van de RSI boven de 70, waarna hij snel en kort naar beneden duikt. Hierna vliegt hij omhoog en komt er een bubbel.

(the Relative Strength Index (RSI) is a momentum oscillator that measures the speed and change of price movements)

[afbeelding]
RSI moet je nooit als enige indicator gebruiken, omdat deze te gevoelig is. StochRSI kan je beter gebruiken en de RSI gewoon eruit laten, deze weergeeft de informatie met minder ruis, en als je hem goed afstemt op het timeframe dat je gebruikt heb je een hele sterke indicator in handen.

||| F1-aeroblog || Battlelog |||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fynrd1 schreef op maandag 16 juni 2014 @ 21:02:
[...]

RSI moet je nooit als enige indicator gebruiken, omdat deze te gevoelig is. StochRSI kan je beter gebruiken en de RSI gewoon eruit laten, deze weergeeft de informatie met minder ruis, en als je hem goed afstemt op het timeframe dat je gebruikt heb je een hele sterke indicator in handen.
Dan moet ik maar is gaan kijken hoe StochRSI werkt. Ik heb de RSI wel gebruikt samen met een symmetrical triangle die een paar posts naar boven staat. Alleen heb ik die niet in deze afbeelding gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1
  • Laatst online: 14:34

fynrd1

Fooled by Randomness

Verwijderd schreef op maandag 16 juni 2014 @ 21:05:
[...]

Dan moet ik maar is gaan kijken hoe StochRSI werkt. Ik heb de RSI wel gebruikt samen met een symmetrical triangle die een paar posts naar boven staat. Alleen heb ik die niet in deze afbeelding gezet.
Jep, heb wat eerdere post's van je bekeken en zie dat je vanuit de goede methodes een begin hebt gemaakt. Als je het iets sneller wilt leren, en om ook wat ervaring op te doen met een verschillend/andere markt dynamiek, probeer dan ook andere grafieken te bestuderen, van de reguliere handelsmarkt. En ik weet niet hoever je er al in hebt verdiept, maar neem als basis altijd de candlestick. Op basis daarvan, kan je weerstanden, steunen, pivotpoints en koersdoelen beter inschatten. Als je dan later gaat tekenen komt er meer lijn, meer logica, maar ook een veel betere ondersteuning van wat je wilt weergeven. :)

||| F1-aeroblog || Battlelog |||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fynrd1 schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 01:50:
[...]

Jep, heb wat eerdere post's van je bekeken en zie dat je vanuit de goede methodes een begin hebt gemaakt. Als je het iets sneller wilt leren, en om ook wat ervaring op te doen met een verschillend/andere markt dynamiek, probeer dan ook andere grafieken te bestuderen, van de reguliere handelsmarkt. En ik weet niet hoever je er al in hebt verdiept, maar neem als basis altijd de candlestick. Op basis daarvan, kan je weerstanden, steunen, pivotpoints en koersdoelen beter inschatten. Als je dan later gaat tekenen komt er meer lijn, meer logica, maar ook een veel betere ondersteuning van wat je wilt weergeven. :)
Dank je voor de hulp! :) Naar andere markten kijken is zeker een goed idee en ga ik ook meer doen. Het grootste deel van wat ik heb geleerd, heb ik ook van een forex trader op youtube. Candlesticks gebruik ik inderdaad altijd. Het grootste deel van mijn tijd ben ik nu nog bezig met patterns en de simpele indicators om een makkelijk begin te maken. Ik ben van plan om te leren werken met meerdere indicators.

Als mijn nieuwe voorspelling van $650 tot $660 uitkomt vananavond of morgen ben ik helemaal blij. Dit zou moeten gebeuren door de pennant waar we nu in zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet

Tourniquet

Hiya, fellas!

Groen kaarsje in de MACD op de 1w Bitstamp-chart :)

Afbeeldingslocatie: http://i59.tinypic.com/jhygr8.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als die even doorzet hebben we een goeie kans op een stijging :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn19
Ik denk persoonlijk dat we de TA's wel even kunnen laten liggen. Ik denk dat de US Marshalls veiling voor een echte volatile Bitcoin dag zoals we die in het verleden vaak genoeg hebben gezien zal zorgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
Martijn19 schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 11:04:
Ik denk persoonlijk dat we de TA's wel even kunnen laten liggen. Ik denk dat de US Marshalls veiling voor een echte volatile Bitcoin dag zoals we die in het verleden vaak genoeg hebben gezien zal zorgen.
Inderdaad. Gewoon pure paniek om niets....
Ik moet nog even kijken hoe ik dat ga regelen. Ik ben op dat moment op vakantie internet is dus minder goed beschikbaar.

Aan de andere kant mis je dan hooguit een kans om wat geld te verdienen. Als de rel voorbij is zal het denk ik wel weer stabiliseren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn19
Astennu schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 11:08:
[...]

Inderdaad. Gewoon pure paniek om niets....
Ik moet nog even kijken hoe ik dat ga regelen. Ik ben op dat moment op vakantie internet is dus minder goed beschikbaar.

Aan de andere kant mis je dan hooguit een kans om wat geld te verdienen. Als de rel voorbij is zal het denk ik wel weer stabiliseren.
Ik ga gewoon voor buy and hold. Ik anticipeer erop dat de veiling voor een korte termijn stijging gaat zorgen dus ik heb de afgelopen weekend behoorlijk gekocht.
Gebeurd dat niet, jammer dan, had ik misschien een beetje goedkoper in kunnen kopen door te wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet

Tourniquet

Hiya, fellas!

Zou me ook niet verbazen als we vlak voor de veiling nog wel wat onrust krijgen door whales die de prijs willen drukken. Wat er na de veiling gebeurt ligt er vooral aan of het bedrag van de winnende bids bekend wordt gemaakt of niet. Marktprijs zal denk ik daarna corrigeren richting die prijs denken jullie ook niet?

Als ze boven marktprijs weggaan zou dit wel een trigger kunnen zijn voor een rally, zal ook wel wat media-aandacht opleveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn19
Tourniquet schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 12:26:
Zou me ook niet verbazen als we vlak voor de veiling nog wel wat onrust krijgen door whales die de prijs willen drukken. Wat er na de veiling gebeurt ligt er vooral aan of het bedrag van de winnende bids bekend wordt gemaakt of niet. Marktprijs zal denk ik daarna corrigeren richting die prijs denken jullie ook niet?

Als ze boven marktprijs weggaan zou dit wel een trigger kunnen zijn voor een rally, zal ook wel wat media-aandacht opleveren.
Ik denk precies hetzelfde. Maar ik ga dus uit van een prijsstijging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is de veilingsdatum al bekend trouwens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
Tourniquet schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 12:26:

Inderdaad. Ik wil dus proberen die dip voor te zijn. Dan wat te verkopen. En als hij dan laag staat weer maximaal terug te kopen. Soms gaat het goed soms niet maar is een leuk spelletje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet

Tourniquet

Hiya, fellas!

Verwijderd schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 12:52:
is de veilingsdatum al bekend trouwens?
27 juni. Op 30 juni krijgen de winnaars bericht en 1 juli moet de betaling binnen zijn.

Hier staat alle info:
http://www.usmarshals.gov/assets/2014/bitcoins/

[ Voor 6% gewijzigd door Tourniquet op 18-06-2014 13:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

thanks!
dat wordt dus inderdaad voor mij voor de 27ste verkopen..
afwachten of we gaan zakken en dan weer opnieuw inkopen.

Mooi moment om me litecoins te dumpen ook en om te zetten in BTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat verwachten jullie van de prijs waar ze voor verkocht worden? Zelf denk ik dat ze boven de marktwaarde verkocht worden omdat er nu zonder risico voor miljoenen dollars gekocht kan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn19
Verwijderd schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 13:03:
Wat verwachten jullie van de prijs waar ze voor verkocht worden? Zelf denk ik dat ze boven de marktwaarde verkocht worden omdat er nu zonder risico voor miljoenen dollars gekocht kan worden.
Precies mijn redenering. Ik ga dan ook voor de veiling juist kopen in plaats van verkopen (of het kopen uitstellen tot na veiling).

Mijn redenen waarom ik een stijging verwacht:

- Een investeerder kan nu legitiem voor miljoenen aan bitcoins kopen
- Waarschijnlijk uitgebreid in het nieuws
- Het is de US die ze verkoopt, het feit dat een regering er "iets" mee doet is in mijn ogen al positief. Ik verwacht toch wat nieuwe mensen die nu ineens een tweede keer gaan nadenken over Bitcoin.

Zover ik weet is het geen veiling per opbod (dus dat je elkaar steeds moet overbieden), maar gewoon een veiling waarin (anonieme? iig niet zichtbaar voor anderen) boden ontvangen worden en wordt het gegund aan de hoogste bieder. Dus het is nog wel de vraag hoeveel mensen boven marktwaarde gaan bieden, er zijn al meerdere die onder marktwaarde gaan bieden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat verwacht de allwetende rannusha van de veiling? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15:06
Een bijkomende vraag is hoe lang het gaat duren vanaf het moment van bieden tot het moment van levering. Als de Amerikaanse overheid een beetje bureaucratisch doet, dan zul je de coins niet de werkdag na ontvangst van de betaling in je wallet hebben.

In dit geval zal de geboden prijs veel meer een afspiegeling zijn van wat de bieders verwachten dat de toekomstige prijs zal worden dan de huidige prijs. En gezien er al bieders bekend zijn die zeer positief staan tov Bitcoin (bv SecondMarket), is een bod boven de huidige prijs goed mogelijk.

edit: winnaars van de veiling moeten uiterlijk 1 juli een bevestiging insturen van de bankoverboeking. Hoe lang het daarna duurt voordat het geld op de rekening van de VS overheid staat weet ik niet (vast meer dan de 60 minuten voor een 6-conf BTC-transactie :P), maar de veiling website vermeldt dat de Bitcoins pas verstuurd worden als de ontvangst van alle betalingen is bevestigd.

[ Voor 26% gewijzigd door Rannasha op 18-06-2014 13:38 ]

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En wat als er een bieder wint die onder de marktprijs gekocht heeft en dan alles dumpt weer (geleidelijk) om duurder te verkopen?... lees crash incoming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet

Tourniquet

Hiya, fellas!

Martijn19 schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 13:24:
[...]

Precies mijn redenering. Ik ga dan ook voor de veiling juist kopen in plaats van verkopen (of het kopen uitstellen tot na veiling).

Mijn redenen waarom ik een stijging verwacht:

- Een investeerder kan nu legitiem voor miljoenen aan bitcoins kopen
- Waarschijnlijk uitgebreid in het nieuws
- Het is de US die ze verkoopt, het feit dat een regering er "iets" mee doet is in mijn ogen al positief. Ik verwacht toch wat nieuwe mensen die nu ineens een tweede keer gaan nadenken over Bitcoin.

Zover ik weet is het geen veiling per opbod (dus dat je elkaar steeds moet overbieden), maar gewoon een veiling waarin (anonieme? iig niet zichtbaar voor anderen) boden ontvangen worden en wordt het gegund aan de hoogste bieder. Dus het is nog wel de vraag hoeveel mensen boven marktwaarde gaan bieden, er zijn al meerdere die onder marktwaarde gaan bieden.
Dit, plus (omdat het inderdaad een blinde veiling is) investeerders die al een grote hoeveelheid BTC hebben (zoals SecondMarket) niet ónder marktprijs gaan bieden omdat hun huidige investering ook meer waard te laten worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet

Tourniquet

Hiya, fellas!

Verwijderd schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 13:34:
En wat als er een bieder wint die onder de marktprijs gekocht heeft en dan alles dumpt weer (geleidelijk) om duurder te verkopen?... lees crash incoming
Ervanuitgaand dat ze ónder marktprijs worden verkocht zou dumpen gelijk staan aan geld weggooien, omdat je maar een fractie van de coins voor de marktprijs kunt verkopen, kijk maar eens naar de orderboeken van de exchanges.

Edit: oh, geleidelijk... dan zou dat denk ik maar tijdelijk een drukkend effect op de prijs hebben. Zó veel is 30K coins nu ook weer niet, een gelijke hoeveelheid komt ook elke 8,5 dag vrij door mining (waarvan een groot deel ook direct verkocht wordt).

[ Voor 20% gewijzigd door Tourniquet op 18-06-2014 13:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn19
Verwijderd schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 13:34:
Dan vraag ik mij af hoe iemand die zo dom is aan miljoenen dollars komt. De kans is redelijk aanwezig dat de coins weer verkocht worden. Maar zo iemand wil winst maken, geen verlies. Dus een crash zal er niet komen (door die persoon iig).

edit:

Daarnaast ben ik er van overtuigd dat deze coins door de grote investement funds gekocht worden, onder of boven marktwaarde doet er dan niet echt toe. En zulke jongens gaan niet voor 1 of 2 miljoen winst op zulke bedragen, die zien het het liefst vertienvoudigen.

[ Voor 39% gewijzigd door Martijn19 op 18-06-2014 13:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pposthoorn

pposthoorn

Constructeur

Vergeet ook niet dat de 'huidige prijs' een rekbaar begrip is. Op bitstamp gaat 1 bitcoin momenteel voor $610. Maar als je er 3000 wilt kopen zit je al op een prijs van ongeveer $630 per stuk met het huidige order boek en reken er maar op dat dat nog wat hoger wordt als je niet in 1x je order plaatst.

Als de prijs per coin op de veiling dus bvb op $620 ligt heb je eigenlijk 'onder de huidige prijs' ingekocht omdat je minder kwijt bent dan wanneer je een zelfde hoeveelheid op bitstamp had gekocht.

Mede hierdoor verwacht ik dat de veiling overall gezien een positieve invloed op de koers zal hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LED-Maniak
  • Registratie: Oktober 2003
  • Nu online
Ik verwacht eerder dat de veiling boven de marktprijs eindigt. Dit is is een uitgelezen kans om een groot aantal bitcoins te bemachtigen zonder de prijs van de markt te beïnvloeden. Dat is ook wat waard.

Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pposthoorn

pposthoorn

Constructeur

LED-Maniak schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 14:00:
Ik verwacht eerder dat de veiling boven de marktprijs eindigt. Dit is is een uitgelezen kans om een groot aantal bitcoins te bemachtigen zonder de prijs van de markt te beïnvloeden. Dat is ook wat waard.
Dat is wat ik probeer te zeggen.
Zelfs al betalen ze net zo veel als ze kwijt zouden zijn voor de coins als ze ze op bitstamp zouden kopen dan nog komt de gemiddelde prijs boven wat wij als marktprijs zien. Win win dus :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet

Tourniquet

Hiya, fellas!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devastator83
Is SC aan het doodbloeden ?
Het verhandelde volume op mintpal neemt alsmaar af

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn19
devastator83 schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 11:02:
Is SC aan het doodbloeden ?
Het verhandelde volume op mintpal neemt alsmaar af
Duh, net als al die andere altcoins die hier de afgelopen maanden de hemel zijn ingeprezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
Elke keer hetzelfde liedje. De meeste verdwijnen gewoon weer.
Een enkeling blijft bestaan.

De Altcoin markt is sowieso aardig in elkaar gezakt sinds de grote crashe en de ASIC miners.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pposthoorn

pposthoorn

Constructeur

Heeft iemand meer info over de stijging van BlackCoin vandaag?

[ Voor 4% gewijzigd door pposthoorn op 19-06-2014 16:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJPostema
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 09-12-2024
pposthoorn schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 16:58:
Volgens mij wordt blackhalo binnenkort gelanceert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
pposthoorn schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 16:58:
Vanwege zulke dingen. Iets met blackhalo incoming. Heb gisteren op 18 gekocht, maar verkocht op 24,5. Had de stijgende lijn wel zien aankomen, maar dat ie nu 28+ zou aantikken had ik niet zo snel verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Joker
Martijn19 schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 11:10:
[...]

Duh, net als al die andere altcoins die hier de afgelopen maanden de hemel zijn ingeprezen.
Morgen whitepaper voor het nieuw 'ecosysteem'.

Ben benieuwd wat het met de koers gaat doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn19
Mr.Joker schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 01:07:
[...]

Morgen whitepaper voor het nieuw 'ecosysteem'.

Ben benieuwd wat het met de koers gaat doen :)
Prachtig. Het enige waar die coins goed voor zijn is om te testen wat eventueel een keer in Bitcoin geïmplementeerd zou kunnen worden.

Maar goed, dat is mijn mening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
BTC koers gaat weer onderuit :( lijkt er niet op dat het snel beter wordt.

Bull periode is vroegtijdig gestopt. Jammer.....

Ben benieuwd waar het heen gaat. Het zou zo maar ineens weer omhoog kunnen gaan maar imo ook super hard naar beneden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Zoom eens uit... en kijk als je dan nog steeds niet gerust bent gesteld eens naar het volume.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TheZeroorez schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 10:20:
Zoom eens uit... en kijk als je dan nog steeds niet gerust bent gesteld eens naar het volume.
volume is hartstikke laag?
Pagina: 1 ... 171 ... 178 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Deze topic is bedoeld voor discussie over de handel en koersverloop van cryptocurrencies. Aangezien er nu een speciaal forum is voor cryptocurrencies kunnen voor specifieke vragen gewoon topics worden geopend (met in ogenschouw nemende de algemene regels voor het openen van topics - vragen die niet topicwaardig zijn zouden hier uberaupt niet gesteld moeten worden)

Discussies en ontwikkelingen aangaande MtGox gaarne bespreken in Mt.Gox - Huidige status en ontwikkelingen

Referral codes zijn niet toegestaan en worden onherroepelijk verwijderd conform Het algemeen beleid