Cryptocurrency - handel en koers Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 170 ... 178 Laatste
Acties:
  • 538.615 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bonez0r
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 09-01 12:43
Joosie200 schreef op dinsdag 03 juni 2014 @ 16:54:
[...]

Dit dus. Dan is het mij de moeite niet waard. Beetje traden zelf op een dag en ik haal meer met 1 BTC dan 0,006 BTC :X Zo net weer 0,10 BTC getoucheerd met 1BTC all-in gaan in een coin en niet al te greedy worden. Nog 0,10 BTC te gaan en ik heb mijn oorspronkelijke inleg van 815 euro verdubbeld als ik uit ga cashen via Bitonic :)
Ik bedoelde het ook meer als tip voor mensen die (bijna) risicoloos toch wat geld willen verdienen. 0.6% per dag is nog altijd zo'n 150-200 keer zoveel als op een spaarrekenig. In februari heb ik er veel gebruik van gemaakt, toen was het gemiddeld 0.3% en ik had in de maanden ervoor rampzalig gehandeld met veel verlies. Traden was duidelijk niet voor mij, dus ik zag in swaps nog een mooie kans. Nu zitten we in een nieuwe bull fase en kan het bijna alleen maar omhoog, dus is het verstandiger om een groter deel in bitcoins te hebben. Ik heb nu ongeveer een kwart in swaps en de rest in coins.

[ Voor 3% gewijzigd door Bonez0r op 03-06-2014 21:05 ]

There go the goddamn brownies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knakker
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13-09 16:51
Bonez0r schreef op dinsdag 03 juni 2014 @ 21:03:
[...]

Ik bedoelde het ook meer als tip voor mensen die (bijna) risicoloos toch wat geld willen verdienen. 0.6% per dag is nog altijd zo'n 150-200 keer zoveel als op een spaarrekenig. In februari heb ik er veel gebruik van gemaakt, toen was het gemiddeld 0.3% en ik had in de maanden ervoor rampzalig gehandeld met veel verlies. Traden was duidelijk niet voor mij, dus ik zag in swaps nog een mooie kans. Nu zitten we in een nieuwe bull fase en kan het bijna alleen maar omhoog, dus is het verstandiger om een groter deel in bitcoins te hebben. Ik heb nu ongeveer een kwart in swaps en de rest in coins.
Risicoloos vind ik een hele gevaarlijke term. Wat voor mitigerende maatregelen zijn er (bijvoorbeeld afgedwongen door de exchange) om te garanderen dat je je uitgeleende geld daadwerkelijk terug krijgt?

Geef mij maar een Warsteiner.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trent900
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17-12-2022
Knakker schreef op dinsdag 03 juni 2014 @ 21:13:
[...]

Risicoloos vind ik een hele gevaarlijke term. Wat voor mitigerende maatregelen zijn er (bijvoorbeeld afgedwongen door de exchange) om te garanderen dat je je uitgeleende geld daadwerkelijk terug krijgt?
Margincall voor de lener? Zodra de lener niet meer aan zijn verplichtingen kan voldoen, wordt z'n positie automatisch gesloten.

[ Voor 12% gewijzigd door Trent900 op 03-06-2014 21:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bonez0r
Knakker schreef op dinsdag 03 juni 2014 @ 21:13:
[...]

Sowieso geef je zelf de maximale uitleentermijn aan. Die is tussen 2 en 30 dagen. Loopt de termijn af, dan krijg je automatisch je geld terug. De trader aan wie je uitleent kan als hij wil de lening vervroegd beëindigen (er is een auto-renew functie waardoor vrijgekomen geld direct weer aangeboden wordt voor een door jou gekozen rentepercentage).

Dan is er nog het risico van grote koersschommelingen, waardoor de trader aan wie je uitleent z'n geld kwijtraakt. In extreme gevallen kan de koers te snel veranderen om z'n positie op tijd te liquideren, waardoor ook het geld van de geld lener gevaar loopt (dit gebeurt zeer zelden, bijvoorbeeld in februari van dit jaar). Tot voor kort kon je je tegen dit risico verzekeren, wat je een klein beetje kostte. Tegenwoordig is verzekering niet meer optioneel en ben je dus sowieso verzekerd. Je betaalt hiervoor 15% van je winst (dus van de rente die je krijgt).

Het enige risico dat je dus loopt is dat de exchange al la MtGox failliet gaat of er vandoor gaat met het geld. Maar dat heb je bij elke exchange.

[ Voor 8% gewijzigd door Bonez0r op 03-06-2014 22:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcoboy1479
  • Registratie: Augustus 2010
  • Nu online
Bonez0r schreef op dinsdag 03 juni 2014 @ 22:24:
[...]

Sowieso geef je zelf de maximale uitleentermijn aan. Die is tussen 2 en 30 dagen. De trader aan wie je uitleent kan ook de lening beëndigen voordat de termijn is afgelopen.

Dan is er nog het risico van gote koersschommelingen, waardoor de trader aan wie je uitleent z'n geld kwijtraakt. In extreme gevallen kan de koers te snel veranderen om z'n positie op tijd te liquideren, waardoor ook het geld van de geld lener gevaar loopt (dit gebeurt zeer zelden, bijvoorbeeld in februari van dit jaar). Tot voor kort kon je je tegen dit risico verzekeren, wat je een klein beetje kostte. Tegenwoordig is verzekering niet meer optioneel en ben je dus sowieso verzekerd. Je betaalt hiervoor 15% van je winst (dus van de rente die je krijgt).

Het enige risico dat je dus loopt is dat de exchange al la MtGox failliet gaat of er vandoor gaat met het geld. Maar dat heb je bij elke exchange.
Als ik het goed begrijp kan de lener dus niet de btc withdrawen en ervandoor gaan met de btc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LED-Maniak
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22:26
Correct.

Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcoboy1479
  • Nu online
Dan is het enige risico dat de exchange ervandoor gaat net je btc toch wel te nemen. Interessant concept.

Nog allerlei gedoe met registratie als ID ed? Anders ga ik het eens proberen.

Kan je zelf ook eerder terugtrekken dan de afgesproken dagen?

[ Voor 14% gewijzigd door remcoboy1479 op 03-06-2014 22:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LED-Maniak
remcoboy1479 schreef op dinsdag 03 juni 2014 @ 22:48:
Dan is het enige risico dat de exchange ervandoor gaat net je btc toch wel te nemen. Interessant concept.

Nog allerlei gedoe met registratie als ID ed? Anders ga ik het eens proberen.
Nope. Niet als je niet direct dollars naar je account stuurt maar bitcoin.
Kan je zelf ook eerder terugtrekken dan de afgesproken dagen?
nope.

Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bonez0r
remcoboy1479 schreef op dinsdag 03 juni 2014 @ 22:48:
Maar zoals gezegd is het in deze bull market veel makkelijker verdienen door bitcoins te kopen. Zelfs met buy&hold verdien je al meer dan met die rente.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bonez0r
bjorndewolf schreef op dinsdag 03 juni 2014 @ 16:30:
[...]

Hoop dat het wat duidelijker is, overigens ben ik de ontwikkelaar van http://www.bfxdata.com

[...]

ps mochten jullie nog vragen hebben, zal ik mijn best doen ze hier te beantwoorden, ik zal dit topic in de gaten houden, of je kunt me mailen via bfxdata (a) gmail
Cool, de ontwikkelaar van bfxdata.com zit op tweakers? Dat had ik niet verwacht. Geweldige site, ik gebruik hem dagelijks (heb ook al een donatie gedaan in februari). Even een vraag die me zo te binnen schiet. Is het mogelijk om de depth-chart (derde van boven) niet automatisch te laten uitzoomen elke x seconden? Soms zit ik net ingezoomd te kijken en dan zoomt ie opeens uit. Ik zou graag willen dat ie alleen uitzoomt als ik op de reset zoom knop klik. Zo niet, ook geen ramp, het is maar een kleine ergernis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcoboy1479
  • Nu online
Bonez0r schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 01:06:
[...]

Maar zoals gezegd is het in deze bull market veel makkelijker verdienen door bitcoins te kopen. Zelfs met buy&hold verdien je al meer dan met die rente.
Als je buy&hold verwacht, waarom leen je ze niet uit tussendoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjorndewolf
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 26-04-2023
Bonez0r schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 01:14:
[...]

Cool, de ontwikkelaar van bfxdata.com zit op tweakers? Dat had ik niet verwacht. Geweldige site, ik gebruik hem dagelijks (heb ook al een donatie gedaan in februari). Even een vraag die me zo te binnen schiet. Is het mogelijk om de depth-chart (derde van boven) niet automatisch te laten uitzoomen elke x seconden? Soms zit ik net ingezoomd te kijken en dan zoomt ie opeens uit. Ik zou graag willen dat ie alleen uitzoomt als ik op de reset zoom knop klik. Zo niet, ook geen ramp, het is maar een kleine ergernis.
staat al een tijdje op mijn todo list :) Nu verversen de grafieken iedere minuut, maar met als gevolg dat de zoom wordt gereset nadat de grafiek opnieuw wordt getekend. Het was ofwel restten van de zoom, ofwel niet verversen. Mij leek het resetten voorlopig het minst vervelend :). Hartelijk dank voor je donatie! Wordt zeer gewaardeerd, helpt me om de site in de lucht te houden. Ik ben met bfxdata begonnen als een hobby projectje, maar in inmiddels begint die hobby een betje uit de hand te lopen :)

[ Voor 10% gewijzigd door bjorndewolf op 04-06-2014 07:58 ]

Developer van www.bfxdata.com - Platform met data en grafieken voor Bitfinex

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knakker
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13-09 16:51
Bonez0r schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 01:06:
[...]

Mooi, zo'n glazen bol. Het verschil heet risico ;)

Geef mij maar een Warsteiner.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjorndewolf
Martijn19 schreef op dinsdag 03 juni 2014 @ 14:21:
Je kan je uitgeleende geld/bitcoins kwijtraken bij Bitfinex zover ik weet, ik kon me iets herinneren dat je je hier voor kon "verzekeren".
Dat was inderdaad een optie tot een paar maanden geleden, je had de keuze voor onverzekerd uitlenen (tegen 10% fees op je verdiensten) en voor verzekerd uitlenen (tegen 30% fees op je verdiensten). Er was een "fonds" waaruit verzekerde swaps werden betaald als er iets mis ging bij de margin trader.

Nu is het zo dat alle swaps verzekerd zijn (tegen 15% fees op je verdiensten) en de persoon die uitleend krijgt zijn lening en rente sowieso, tenzij de hele bitcoin inelkaar dondert in een paar minuten, zeg van $660 -> $2 oid, dan kan het zijn dat het systeem (bitfinex) niet snel genoeg de posities van margin traders kan sluiten (magin calls) en dat margin traders meer verliezen dan ze aan reserves op hun balans hebben staan om de verliezen op leningen te kunnen dekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lf2
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 25-10-2024

lf2

Bonez0r schreef op dinsdag 03 juni 2014 @ 22:24:
[...]

Sowieso geef je zelf de maximale uitleentermijn aan. Die is tussen 2 en 30 dagen. Loopt de termijn af, dan krijg je automatisch je geld terug. De trader aan wie je uitleent kan als hij wil de lening vervroegd beëindigen (er is een auto-renew functie waardoor vrijgekomen geld direct weer aangeboden wordt voor een door jou gekozen rentepercentage).

Dan is er nog het risico van grote koersschommelingen, waardoor de trader aan wie je uitleent z'n geld kwijtraakt. In extreme gevallen kan de koers te snel veranderen om z'n positie op tijd te liquideren, waardoor ook het geld van de geld lener gevaar loopt (dit gebeurt zeer zelden, bijvoorbeeld in februari van dit jaar). Tot voor kort kon je je tegen dit risico verzekeren, wat je een klein beetje kostte. Tegenwoordig is verzekering niet meer optioneel en ben je dus sowieso verzekerd. Je betaalt hiervoor 15% van je winst (dus van de rente die je krijgt).

Dus met 3500 dollar zou je per dag 18 usd verdienen ?

Bitcoin weer hard onderuit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjorndewolf
lf2 schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 08:28:
Dus met 3500 dollar zou je per dag 18 usd verdienen ?
$17,85 om precies te zijn, als je $3500 uitleent voor 24 uur a 0.6% rente (na aftrek van 15% fees).

Op http://www.bfxdata.com zit in het menu het kopje "Calculators" In dat menu vind je een "Swap Calculator" daar kun je zelf uitrekenen wat je zou kunnen verdienen met Swaps (bedrag, rente en periode invullen). De uitkomst is het bedrag na verrekenen van de fees.

Ook calculators voor handelen op bitfinex. Deze calculators geven aan hoeveel winst (of verlies) je maakt op een BTC of LTC handelstransactie, rekening houdend met de fees.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bjorndewolf schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 08:49:
[...]

$17,85 om precies te zijn, als je $3500 uitleent voor 24 uur a 0.6% rente (na aftrek van 15% fees).

Op http://www.bfxdata.com zit in het menu het kopje "Calculators" In dat menu vind je een "Swap Calculator" daar kun je zelf uitrekenen wat je zou kunnen verdienen met Swaps (bedrag, rente en periode invullen). De uitkomst is het bedrag na verrekenen van de fees.

Ook calculators voor handelen op bitfinex. Deze calculators geven aan hoeveel winst (of verlies) je maakt op een BTC of LTC handelstransactie, rekening houdend met de fees.
Dat is toch gratis geld verdienen dan?
waarom doet niet iedereen het? wat is het addertje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn19
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 28-07 12:47
Verwijderd schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 10:09:
[...]

Je zal niet altijd geld kunnen uitlenen (er moet wel iemand je aanbod accepteren) + de afgelopen paar pagina's is hier uitgebreid over besproken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21:52
[...]

Vraag en aanbod. De rente-percentages van Bitfinex liggen niet vast, maar worden middels een exchange-model bepaald (net als een Bitcoin exchange). Het percentage dat je kunt krijgen hangt dus af van de hoeveelheid vraag naar de valuta die je te bieden hebt en het aanbod van anderen.

Dit betekent overigens dat je de beste rente krijgt voor de valuta die op dat moment in waarde aan het dalen is. Momenteel is Bitcoin aan het stijgen, wat betekent dat mensen graag USD lenen om long te gaan en mensen die BTC hebben, willen dat graag weg zetten om rente te innen. Kortom: USD rente-percentages stijgen en BTC percentages dalen. Tijdens een bear-markt voor de BTC koers zal dit andersom zijn.

Sowieso zullen BTC rente-percentages structureel lager liggen dan USD rentes, want het storten van BTC op Bitfinex is veel eenvoudiger: Je hoeft er geen KYC/AML verificatie proces voor door te lopen en je hoeft geen wire transfer te doen naar Hong Kong, wat toch een grotere barriere is voor veel mensen dan een simpele BTC deposit.

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bonez0r
remcoboy1479 schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 07:31:
[...]

Als je buy&hold verwacht, waarom leen je ze niet uit tussendoor?
Die 0.6% (inmiddels 0.5% door de flash crash van vannacht) is voor het uitlenen van dollars. Voor het uitlenen van bitcoins (of litecoins) krijg je veel minder, op dit moment zo'n 0.008%. Die moeite neem ik niet en ik heb de meeste coins dan ook gewoon in m'n eigen wallet staan.
[...]

Het addertje is dat de mensen aan wie je het geld uitleent vaak een veelvoud verdienen van wat jij aan rente krijgt. Dus je kiest voor een bescheiden winst en laag risico (swaps(uitlenen)) of veel meer winst maar een hoger risico (zelf handelen). Na de flash crash van vanacht heb ik maar weer eens wat geld uit m'n swaps gehaald (het kleine beetje dat er nog in zat) en bitcoins bijgekocht.

[ Voor 43% gewijzigd door Bonez0r op 04-06-2014 12:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Virtual Reality
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 22:30
Saturncoin is ook aardig gestegen sinds gistereren. Had er nog een paar veel te duur gekocht maar ben nu toch blij dat ik ze heb vastgehouden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Schrammy89 schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 12:50:
Saturncoin is ook aardig gestegen sinds gistereren. Had er nog een paar veel te duur gekocht maar ben nu toch blij dat ik ze heb vastgehouden :)
Heb je wel rekening gehouden met...deze aankondiging van Mintpal gisteren op twitter? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedyjules07
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-02 01:45
Joosie200 schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 12:54:
[...]

Heb je wel rekening gehouden met...deze aankondiging van Mintpal gisteren op twitter? :X
De SAT dev heeft contact gehad met Mintpal en heeft aangegeven dat de ze vandaag een aankondiging zouden doen, waarbij het rendabel zou zijn om de BTC market te laten bestaan. Mintpal is daar mee akkoord gegaan.

De aankondiging is dat de totale supply van coins verminderd wordt met een factor 1000 voor zo ver ik heb meegekregen.

BF3/4: BlackNinjaKapow PSN: SirDexterMorgan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devastator83
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 17-08 22:11
Wat is er aan de hand met darkcoin ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichaelB74
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 10-09 19:18
devastator83 schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 14:47:
Wat is er aan de hand met darkcoin ?
Gewoon, zoals met zoveel alts. De nieuwigheid is er vanaf en er zijn andere spelers die het stokje van Darkcoin hebben overgenomen met "NOG betere / nieuwere /snellere features"...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
speedyjules07 schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 14:22:
[...]
De SAT dev heeft contact gehad met Mintpal en heeft aangegeven dat de ze vandaag een aankondiging zouden doen, waarbij het rendabel zou zijn om de BTC market te laten bestaan. Mintpal is daar mee akkoord gegaan.

De aankondiging is dat de totale supply van coins verminderd wordt met een factor 1000 voor zo ver ik heb meegekregen.
Dat heb ik gemist. BC heb ik net tegen 29 weggedaan, van 3 naar 4BTC, begonnen op 2 BTC. Dus verdubbeld in prijs en aantal bitcoins _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Joker
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 00:31
speedyjules07 schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 14:22:
[...]

Bron?

Dat zou 15 miljoen coins zijn....

In de nieuwe btctalk thread is het veranderd van 15 miljard naar 7 miljard.

er is al 1 miljard gemined volgens mij, dus een factor 1000 minder???

[ Voor 13% gewijzigd door Mr.Joker op 04-06-2014 17:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedyjules07
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-02 01:45
Mr.Joker schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 17:49:
[...]

Bron?

Dat zou 15 miljoen coins zijn....

In de nieuwe btctalk thread is het veranderd van 15 miljard naar 7 miljard.

er is al 1 miljard gemined volgens mij, dus een factor 1000 minder???
https://twitter.com/CryptoWyS/status/474143187465142273

http://www.cryptoarticles...-reduction-and-lots-more#

[ Voor 12% gewijzigd door speedyjules07 op 04-06-2014 22:09 ]

BF3/4: BlackNinjaKapow PSN: SirDexterMorgan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gise
  • Registratie: Juni 2007
  • Niet online
nvm, thanks Rannasha! ;)

[ Voor 94% gewijzigd door gise op 04-06-2014 22:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Joker
Er wordt dus gewoon een nieuwe SAT2 coin gelanceerd?

1000 SAT1 = 1 SAT2?

[ Voor 5% gewijzigd door Mr.Joker op 05-06-2014 11:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nasty Nate
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15-09 16:32
Ik lees in de troll box op BTC-E dat PPC met iets nieuws gaat komen, denken jullie dat dit echt iets is waardoor de koers zou stijgen of is PPC al gewoon dood?

https://bitcointalk.org/index.php?topic=567411.0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichaelB74
Het zal niemand ontgaan zijn dat NXT fors aan het stijgen is.

De exacte redenen kunnen er meerdere zijn:

- aankomende PayExpo waar Nxt een sponsor / exhibitor is http://www.payexpo.com/page.cfm/Link=10/t=m/goSection=16
- een speciale gast die op de PayExpo tijdens de speech van Nxt een aankondiging zal doen over een nieuwe service: "It's not just being added to the service, it's the marketing plan behind it that will push it in areas that is only enjoyed by Bitcoin currently." https://nxtforum.org/gene...announcement-1-confirmed/
Vermoedelijk gaat dit over een betalingsverwerker. Zeker is dat echter nog niet.
- Digital Goods Store staat bijna klaar
- NxtHaus gaat bijna de beta testfase in (NXT < > USD)
- Alfa testen met de MultiGateWay
- Nieuwe client https://www.youtube.com/w...kVhSdRjY&feature=youtu.be

Teveel om op te noemen en er staat nog veel meer in de steigers.

[ Voor 4% gewijzigd door MichaelB74 op 05-06-2014 13:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph0603
  • Niet online

ralph0603

No pain, no gain..

LED-Maniak schreef op dinsdag 03 juni 2014 @ 23:16:
[...]

Nope. Niet als je niet direct dollars naar je account stuurt maar bitcoin.

[...]

nope.
:N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 17-09 17:30

Tourniquet

Hiya, fellas!

1380 BTC sellwall op $665 op Bitstamp. 8)

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19:15
Wow, NXT is going crazy! Blijft maar stijgen dat kreng :P Ik wou dat ik er zelf nog een lading bij had gekocht :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Third Man
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:17

The Third Man

The Third Jellyfish

NXT wordt ook veel getipt op bitcointalk als stijger, net als BTC zelf. Heb er nu slechts 0.05 BTC in geinvesteerd maar ik ga dat verhogen naar 0.5.

SC is trouwens heerlijk aan het deinen elke dag, koop steeds in rond ~1600 en verkoop weer op 2100 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devastator83
Ik vind het niet zo direct terug in dit massa-topic, maar waar verhandelen jullie NXT ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopendeVogel
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 21:01
Avalaxy schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 21:46:
Wow, NXT is going crazy! Blijft maar stijgen dat kreng :P Ik wou dat ik er zelf nog een lading bij had gekocht :o
Nou ik zou zeggen kijk eens naar boostcoin (x13), was een aantal dagen niet eens terug te vinden op http://coinmarketcap.com/ vervolgens elk uur stijgend in de lijst.
Boostcoin is ook zojuist afgerond (het mine gedeelte) en vrijwel alleen maar te verkrijgen via kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
  • Laatst online: 30-08 19:58
Kraken zit qua BTC euro koers nu boven bitstamp. Ik ben benieuwd hoe de koers zich gaat ontwikkelen. Er zit een aardig muurtje rond de 665 dollar (kraken is daar al overheen qua koers). Ik ben zelf toch een beetje bang voor een kleine drop. Het kan twee kanten op.

LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Joker
Lekkere Kwal schreef op vrijdag 06 juni 2014 @ 10:05:
NXT wordt ook veel getipt op bitcointalk als stijger, net als BTC zelf. Heb er nu slechts 0.05 BTC in geinvesteerd maar ik ga dat verhogen naar 0.5.

SC is trouwens heerlijk aan het deinen elke dag, koop steeds in rond ~1600 en verkoop weer op 2100 8)
Volume is nog best laag helaas.

2000 sat is nog steeds heel goedkoop voor SC.

Ik HODL voorlopig :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet

Tourniquet

Hiya, fellas!

Astennu schreef op vrijdag 06 juni 2014 @ 11:16:
Kraken zit qua BTC euro koers nu boven bitstamp. Ik ben benieuwd hoe de koers zich gaat ontwikkelen. Er zit een aardig muurtje rond de 665 dollar (kraken is daar al overheen qua koers). Ik ben zelf toch een beetje bang voor een kleine drop. Het kan twee kanten op.
Ja de prijs op Bitstamp wordt sinds gisterenavond behoorlijk gedrukt lijkt het. Aan de andere kant lijkt het er nu nu verdacht veel op dat er een "ascending triangle" aan het ontwikkelen is met weerstand op $680 en een oplopende steun. Meestal leidt dit tot een uitbraak omhoog, maar als de walls zo hoog blijven ben ik benieuwd of er buyers opstaan die ze willen opkopen... Als de prijs op Huobi ook boven die van Bitstamp komt zie ik dat wel gebeuren.

Afbeeldingslocatie: http://i61.tinypic.com/15wgcba.jpg

[ Voor 5% gewijzigd door Tourniquet op 06-06-2014 11:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasharor
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 16-09 20:05

lasharor

7 december 2004

Lekkere Kwal schreef op vrijdag 06 juni 2014 @ 10:05:

Komt dat niet gewoon door die NEM tokens? Beschikbaarheid van die tokens en de plotselinge stijging van de NXT waarde liggen heel dicht bij elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
Je ziet echt twee groepen: 1: heel positief er komt een nieuw reccord. 2: denken dat dit even kort is en we weer naar de 300 dollar gaan. Er zijn mensen die deze week zijn gaan twijfelen en denken dat we weer omlaag kunnen gaan omdat de weerstand toch groter blijkt.

LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Astennu schreef op vrijdag 06 juni 2014 @ 11:32:
Je ziet echt twee groepen: 1: heel positief er komt een nieuw reccord. 2: denken dat dit even kort is en we weer naar de 300 dollar gaan. Er zijn mensen die deze week zijn gaan twijfelen en denken dat we weer omlaag kunnen gaan omdat de weerstand toch groter blijkt.
Ik denk als we dit soort berichten en nieuws blijven zien het voorlopig zeker niet teruggaat naar de 300 dollar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
G-PHREAK schreef op vrijdag 06 juni 2014 @ 11:40:
[...]

Ik denk als we dit soort berichten en nieuws blijven zien het voorlopig zeker niet teruggaat naar de 300 dollar.
Ja het is key voor de toekomst van dit soort betalingen. Al denk ik dat BTC zoals het nu is daar niet geschikt voor is. En als er regelgeving komt in Amerika kan het best moeilijk gaan worden.

Op korte termijn verwacht ik ook geen 300 dollar. Maar ik durf ook zeker niet te zeggen dat we bv over 1-2 jaar nog een BTC hebben die meer dan 100 dollar waard is.

Je weet gewoon niet waar het heen gaat. Zolang overheden geen duidelijkheid geven over hoe ze er mee om gaan kan het letterlijk alle kanten op.

Daarnaast blijft het een lastig betaalmiddel met een koers die zo makkelijk hoger en lager wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Third Man

The Third Man

The Third Jellyfish

devastator83 schreef op vrijdag 06 juni 2014 @ 10:37:
Ik vind het niet zo direct terug in dit massa-topic, maar waar verhandelen jullie NXT ?
Bter. Ik zat eerst bij Cryptsy maar daarover zijn veel enge verhalen op bitcointalk, en met name over NXT. Zelf had ik een reeks FLO uitbetalingen van een pool die op Cryptsy waren 'vastgelopen' en waar ik 3 dagen op heb moeten wachten (met support ticket etc.) dus daar kom ik niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bonez0r
devastator83 schreef op vrijdag 06 juni 2014 @ 10:37:
Op coinmarketcap kun je per coin zien waar die verhandeld wordt en hoeveel (percentage). Volgens die site wordt ongeveer 70% van het NXT volume verhandeld op Bter.com en de rest op andere exchanges.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devastator83
Bonez0r schreef op vrijdag 06 juni 2014 @ 12:36:
[...]

Op coinmarketcap kun je per coin zien waar die verhandeld wordt en hoeveel (percentage). Volgens die site wordt ongeveer 70% van het NXT volume verhandeld op Bter.com en de rest op andere exchanges.
thanks !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Third Man

The Third Man

The Third Jellyfish

Mr.Joker schreef op vrijdag 06 juni 2014 @ 11:20:
[...]

Volume is nog best laag helaas.

2000 sat is nog steeds heel goedkoop voor SC.

Ik HODL voorlopig :P
Misschien domme vraag maar wat is die relatie tussen SC en SAT? Ik gebruik het gewoon als de zoveelste BTC-market altcoin.
-

Hebben er nog mensen tips voor twitter accounts of andere nieuwsbronnen voor vroeg en actueel nieuws over alt/cryptocoins?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Joker
Lekkere Kwal schreef op vrijdag 06 juni 2014 @ 13:12:
[...]
Misschien domme vraag maar wat is die relatie tussen SC en SAT? Ik gebruik het gewoon als de zoveelste BTC-market altcoin.
-

Hebben er nog mensen tips voor twitter accounts of andere nieuwsbronnen voor vroeg en actueel nieuws over alt/cryptocoins?
bedoel 2000 satoshi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devastator83
en NXT gaat downhill :-/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichaelB74
Prima toch? Na zo'n grote stijging in zo'n korte tijd is een correctie te verwachten en van 13500 naar 12800 noem ik niet echt downhill ;)
6 dagen geleden zaten we rond de 7500 sats.

Zie NXT als een investering voor de mid-lange termijn (6 maanden+).
Dit is geen coin met een scherpe piek en dan vergetelheid.

Hou nxtforum.org maar bij, dan zal je zien dat dit echt pas het begin is.
Zit je in NXT voor de korte termijn winst, dan ben je denk ik aan het verkeerde adres.
(ik zelf heb alles vanaf 725 tot 13500stats en weer terug naar 3400 meegemaakt. Advies: cool blijven) ;)

[ Voor 5% gewijzigd door MichaelB74 op 06-06-2014 14:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn19
MichaelB74 schreef op vrijdag 06 juni 2014 @ 14:10:
Prima toch? Na zo'n grote stijging in zo'n korte tijd is een correctie te verwachten en van 13500 naar 12800 noem ik niet echt downhill ;)
6 dagen geleden zaten we rond de 7500 sats.

Zie NXT als een investering voor de mid-lange termijn (6 maanden+).
Dit is geen coin met een scherpe piek en dan vergetelheid.

Hou nxtforum.org maar bij, dan zal je zien dat dit echt pas het begin is.
Zit je in NXT voor de korte termijn winst, dan ben je denk ik aan het verkeerde adres.
(ik zelf heb alles vanaf 725 tot 13500stats en weer terug naar 3400 meegemaakt. Advies: cool blijven) ;)
Sowieso die mensen die steeds op een paar uur kijken. Ga dan naar een casino ofzo en ga daar gokken. Totaal geen verschil met een beetje altcoins kopen imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJPostema
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 09-12-2024
Martijn19 schreef op vrijdag 06 juni 2014 @ 14:32:
[...]

Sowieso die mensen die steeds op een paar uur kijken. Ga dan naar een casino ofzo en ga daar gokken. Totaal geen verschil met een beetje altcoins kopen imo.
Haha, bij een groot deel van de alts is een paar uur een lange tijd hoor. NXT is eerder een uitzondering op de regel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orangelights23
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 20:34
Gisteren meegekeken bij een pump van MRS. In vijf seconden steeg de prijs met 600%, daarna zakte hij weer in naar -16%. Totaal 7 BTC uitgegeven, best bizar hoe weinig mensen zoveel teweeg kunnen brengen.

Als het goed is, komt ENC naar Mintpal a.s. maandag. Vanaf dat moment gaan veel mensen het dumpen gaat het gerucht, dus als iemand het heeft, je weet het :P Dit heb ik gisteravond met ene David Board besproken in de chat tijdens de pump. Veel nieuwe dingen geleerd op die chat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Orangelights23 schreef op vrijdag 06 juni 2014 @ 15:37:
Als het goed is, komt ENC naar Mintpal a.s. maandag. Vanaf dat moment gaan veel mensen het dumpen gaat het gerucht, dus als iemand het heeft, je weet het :P Dit heb ik gisteravond met ene David Board besproken in de chat tijdens de pump. Veel nieuwe dingen geleerd op die chat!
Zo heb ik nu ingekocht via Bittrex bij MYC, de nummer twee op de Mintpal votinglist :P Als die naar Mintpal komt kan je net zoals met ITC/VRC wel een verdubbeling verwachten. Nu kun je nog goedkoop inkopen op 28 satoshi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJPostema
Orangelights23 schreef op vrijdag 06 juni 2014 @ 15:37:
Gisteren meegekeken bij een pump van MRS. In vijf seconden steeg de prijs met 600%, daarna zakte hij weer in naar -16%. Totaal 7 BTC uitgegeven, best bizar hoe weinig mensen zoveel teweeg kunnen brengen.

Een dump komt vaak voor na toevoeging op mintpal, maar wel alleen als de coin er gepumpt is van te voren. Tot nu toe nog niet echt het geval toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orangelights23
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 20:34
EJPostema schreef op vrijdag 06 juni 2014 @ 15:59:
[...]

Een dump komt vaak voor na toevoeging op mintpal, maar wel alleen als de coin er gepumpt is van te voren. Tot nu toe nog niet echt het geval toch?
Het komt voor dat er een tijdelijke verdubbeling voorkomt bij Mintpal. Er zijn inderdaad genoeg coins die gelijk gedumpt worden, maar er zijn coins met meer toekomstperspectief dan anderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjorndewolf
Dag allemaal,

Zojuist heb ik een paar real-time Bitfinex exchange statistieken pagina's toegevoegd aan Bfxdata.com. De pagina's combineren een tradingview prijs grafiek (waarom het wiel opnieuw uitvinden? ;) ) met een 'market depth' grafiek en bijbehorende 'bid' en 'ask' tabellen. Ook een tabel met de laatste 50 transactie, en last but not least een paar grafieken die de verhouding tussen sell orders en buy orders laten zien voor het afgelopen uur / de laatste 24 uur, gebaseerd op volume (geeft een indicatie voor het markt sentiment). Er zijn pagina's voor BTCUSD, LTCUSD en LTCBTC.

Hoop dat jullie ze nuttig vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Joker
Mr.Joker schreef op dinsdag 03 juni 2014 @ 00:47:
Blijf toch SilkCoin herhalen....

Dat is er 1 waar je wel wat leuk rendement mee kan behalen binnen wat weken :)
Dit dus.... (750 sats>3600 sats al)

Daling van de prijs bij de 2de PoW is niet zeker...

Veel groter publiek kent SilkCoin nu, dus veel rekenkracht gaat ook naar individuele gebruikers ipv multipools die gaan dumpen. Ook is de block reward gehalveerd van de 2de PoW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Third Man

The Third Man

The Third Jellyfish

Mr.Joker schreef op zondag 08 juni 2014 @ 16:36:
[...]

Dit dus.... (750 sats>3600 sats al)

Daling van de prijs bij de 2de PoW is niet zeker...

Veel groter publiek kent SilkCoin nu, dus veel rekenkracht gaat ook naar individuele gebruikers ipv multipools die gaan dumpen. Ook is de block reward gehalveerd van de 2de PoW
Gouden handel op dit moment.. 12 uur geleden 4400 stuks op 2800 ingekocht, zojuist op 3849 verkocht... Het gaat steeds met lichte dalingen dus ideaal om je winst gelijk weer te investeren. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Joker
Lekkere Kwal schreef op zondag 08 juni 2014 @ 23:20:
[...]
Gouden handel op dit moment.. 12 uur geleden 4400 stuks op 2800 ingekocht, zojuist op 3849 verkocht... Het gaat steeds met lichte dalingen dus ideaal om je winst gelijk weer te investeren. :*)
Deze coin heeft veel potentie. (Actieve devs, mooie wallet, goeie coomunity etc.)

Nog steeds undervalued atm.

Ik hou al mijn coins, heb er nog geen 1 verkocht.

Plaats 11 op Mintpal, staat er volgende week wel op denk ik.

Prijs stijgt heel makkelijk, omdat er weinig mensen zijn die grote aantallen willen verkopen. (vertrouwen in de coin)

[ Voor 9% gewijzigd door Mr.Joker op 09-06-2014 00:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn19
https://medium.com/@inthe...m-d-with-sec-beeab628f143

Wat ik mij afvraag: Hebben zulke funds al Bitcoins in bezit of moeten die nog gekocht worden? Ik neem aan dat ze net als SecondMarket zoveel mogelijk coins buiten de reguliere exchanges proberen te bemachtigen, of dat hebben ze al gedaan misschien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spacewide
  • Laatst online: 16-09 17:45
--verwijderd, nader bekijken

[ Voor 96% gewijzigd door Spacewide op 10-06-2014 10:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trent900
Gaat het minen van Silk nog rendabel worden of beter direct van de markt kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Joker
Trent900 schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 11:19:
Markt kopen.

Halve block reward + veel meer mensen zijn aan het minen dan de 1ste PoW>Hogere diff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn19
Trent900 schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 11:19:
Is minen van welke coin dan ook echt rendabel geweest ten opzichte van gewoon buy and hold?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trent900
Martijn19 schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 11:45:
[...]

Is minen van welke coin dan ook echt rendabel geweest ten opzichte van gewoon buy and hold?
Soms wel, soms niet. De afgelopen week heb ik voor spotprijzen X13 rigs kunnen oppikken voor Cloakcoin, die kon je realtime voor profit traden, kwestie van volume draaien. Nu heb ik 20MH/s Scrypt gehuurd voor Silk en die kosten heb ik nu er nu na 1 uur al uit (bij de koers van schrijven)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spacewide
  • Laatst online: 16-09 17:45
Mr.Joker

Waarom heb je zo'n goed gevoel bij Silkcoin?
Ook aan het blindstaren op die mooie eyecandy wallet?

Wat ik vreemd vind is dat SilkCoin dev identiek dezelfde grafische stijl toepast als op CoinMart Shares Auction en ook Edgecoin, dit was bedrog. 't Is dan ook maar hypothetisch van me.

Deze keer niet te hard van stapel gelopen met investeren (20K sc op 1200koers)

[ Voor 5% gewijzigd door Spacewide op 10-06-2014 14:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet

Tourniquet

Hiya, fellas!

Behoorlijke spread inmiddels tussen Bitfinex en Bitstamp, ruim $12.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Joker
vsy schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 13:03:
Mr.Joker

Waarom heb je zo'n goed gevoel bij Silkcoin?
Ook aan het blindstaren op die mooie eyecandy wallet?

Wat ik vreemd vind is dat SilkCoin dev identiek dezelfde grafische stijl toepast als op CoinMart Shares Auction en ook Edgecoin, dit was bedrog. 't Is dan ook maar hypothetisch van me.

Deze keer niet te hard van stapel gelopen met investeren (20K sc op 1200koers)
Goeie en actieve devs, goeie community, goede plannen. Komen hun beloftes altijd na.

Heb er wat ingekocht @ 750sats ingekocht, voel er nu nog niks voor om ze weg te doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet

Tourniquet

Hiya, fellas!

Opmerkelijk:

Afbeeldingslocatie: https://www.tradingview.com/i/5G67X1xt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 21:43

fynrd1

Fooled by Randomness

Grappig, maar zo'n analyse heeft totaal geen fundament, er zijn andere methodieken om dit zichtbaar te maken.

||| F1-aeroblog || Battlelog |||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bonez0r
Tourniquet schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 13:34:
Behoorlijke spread inmiddels tussen Bitfinex en Bitstamp, ruim $12.
Het valt me al iets van een week op hoe verschillend de orderbook grafieken eruitzien van Bitfinex en Bitstamp. Bitfinex "wil" duidelijk naar boven toe (steile helling aan de buy kant, vlak aan de sell kant) en bij Bitstamp is het precies andersom, net of ze in gevecht zijn met elkaar. Een tijdlang was er geen prijsverschil tussen de twee en bleef de koers stabiel, maar nu gaan ze uit elkaar lopen. Je zou verwachten dat het gat gedicht wordt door arbitragebots.
fynrd1 schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 17:13:
[...]

Grappig, maar zo'n analyse heeft totaal geen fundament, er zijn andere methodieken om dit zichtbaar te maken.
Kom je met jouw methodieken wel op dezelfde uitkomst? Daar ben ik benieuwd naar, waar zie je de bitcoinprijs aan het eind van het jaar? Of over een jaar?

[ Voor 23% gewijzigd door Bonez0r op 11-06-2014 08:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJPostema
lol, iemand plaatste een buy order van 36 btc voor CAIx op bittrex. CAIx doet daar nu zo'n 8btc per coin :') met een high van 12 btc. Foutje bedankt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Replay256
  • Registratie: December 2012
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet

Tourniquet

Hiya, fellas!

Had het al in Bitcoin topic - deel 2 gezet. ;) Ben benieuwd naar het koerseffect hiervan want dit is echt een grote jongen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Replay256
  • Registratie: December 2012
  • Niet online
Thx wist niet eens dat we deel 2 hadden.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn19
Tourniquet schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 16:06:
[...]

Had het al in Bitcoin topic - deel 2 gezet. ;) Ben benieuwd naar het koerseffect hiervan want dit is echt een grote jongen.
Op de lange termijn alleen maar goed. Andere bedrijven zullen alleen maar volgen.

Knap van Coinbase trouwens dat ze nu al het tweede miljarden bedrijf weten te strikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichaelB74
Ik kan alles zelf gaan vertalen en oplepelen, maar hier is een nogal grote update m.b.t. NXT:
http://www.coinssource.co...tms-nxtcafe-new-features/

TL;DR

Dit wordt HUGE!
(resultaten uit het verleden bieden geen.....) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet

Tourniquet

Hiya, fellas!

Wat is er toch met Bitstamp aan de hand? Prijs is nu zelfs lager dan op BTC-e. :?

Bitstamp $620
BTC-e $624
Bitfinex $638
Huobi $646

Expedia-nieuws lijkt nog niet echt positief effect te hebben btw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bonez0r
Tourniquet schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 23:53:
Wat is er toch met Bitstamp aan de hand? Prijs is nu zelfs lager dan op BTC-e. :?

Bitstamp $620
BTC-e $624
Bitfinex $638
Huobi $646

Expedia-nieuws lijkt nog niet echt positief effect te hebben btw.
Een verschil van $20 op dit moment tussen Bitstamp en Bitfinex. Ik snap het niet, waarom zijn er geen arbitragebots die het verschil recht trekken? Het is dat Bitfinex geen SEPA ondersteunt, anders had ik zelf ook wel wat gedaan.

[ Voor 8% gewijzigd door Bonez0r op 12-06-2014 01:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet

Tourniquet

Hiya, fellas!

Bonez0r schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 01:20:
[...]

Een verschil van $20 op dit moment tussen Bitstamp en Bitfinex. Ik snap het niet, waarom zijn er geen arbitragebots die het verschil recht trekken? Het is dat Bitfinex geen SEPA ondersteunt, anders had ik zelf ook wel wat gedaan.
http://www.reddit.com/r/B...nce_between_bitstamp_and/
[–]Raphael_Bitfinex 34 points 3 hours ago
Hello,

I'll try to answer here: we used to include Bitstamp orderbook into our own orderbook for liquidity purpose. In other words, we were arbitraging between our own platform and Bitstamp. However as we continue to grow we decided to slowly (and I insist on "slowly" :) withdraw this arbitraging program to let people do the arbitraging themselves. This is why you started to see a difference between the price on our platform and Bitstamp, as arbitraging for third parties is interesting only after a certain threshold (around 1% like now is not a very good opportunities).

Furthermore you will notice that our price is actually very close to chinese exchanges price, and follow them closely. There is a reason for this of course, but this probably explains the difference (that and maybe the "bullishness" of a lot of our users).

I know this new difference raises questions but this is part of evolution toward being a more independant exchange.

Raphael

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat denken jullie, is dit weer de nieuwe daling die inzet?
:|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bonez0r
Verwijderd schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 09:41:
Wat denken jullie, is dit weer de nieuwe daling die inzet?
:|
Persoonlijk denk (hoop) ik dat we nu in het zijwaartse stukje zitten in die screenshot van Tourniquet van twee dagen geleden en dat we vanaf juli to the moon gaan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Joker
Mijn zak met SilkCoins blijft maar meer waard worden... :9 :D

op 750 satoshi ingekocht 2 weken terug, nu al 7 keer m'n inleg terug :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Third Man

The Third Man

The Third Jellyfish

SC gaat als een speer inderdaad, nu door de 5000 sats. Helaas zat ik er deze keer niet bij, slechts op 3500 gekocht en op 4200 verkocht vanochtend bij de 1e piek :-(
Volume is al boven de 200 BTC in de afgelopen 24h!

[ Voor 13% gewijzigd door The Third Man op 12-06-2014 16:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Joker
Lekkere Kwal schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 16:44:
SC gaat als een speer inderdaad, nu door de 5000 sats. Helaas zat ik er deze keer niet bij, slechts op 3500 gekocht en op 4200 verkocht vanochtend bij de 1e piek :-(
Volume is al boven de 200 BTC in de afgelopen 24h!
Het grappige is dat de prijs tijdens de PoW fase alleen maar stijgt.

Al die dumpers worden gewoon opgevangen door de buy orders... :P

De PoW fase zal ook een stuk sneller afgelopen zijn dan die 7 dagen.

in minder dan 48 uur is het wel gedaan denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet

Tourniquet

Hiya, fellas!

Misschien wel aardig voor sommigen: deze user post sinds elke dag op zijn Youtube-kanaal een Technische Analyse van de bitcoinprijs.

Deze is van vandaag:

[ Voor 17% gewijzigd door Tourniquet op 12-06-2014 21:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn19
Oh o, wat krijgen we nu.

29K FBI seized coins en 144K DPR seized coins die aan het bewegen zijn.

FBI die per ongelijk een market sell order op Bitstamp doet ^_^

[ Voor 11% gewijzigd door Martijn19 op 12-06-2014 21:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet

Tourniquet

Hiya, fellas!

Bye bye $600, tot snel weer ziens. ;( ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet

Tourniquet

Hiya, fellas!

Martijn19 schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 21:15:
Oh o, wat krijgen we nu.

29K FBI seized coins en 144K DPR seized coins die aan het bewegen zijn.

FBI die per ongelijk een market sell order op Bitstamp doet ^_^
http://www.forbes.com/sit...ion-off-18-million-worth/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Joker
Ze worden gewoon geveild.

De whales maken gewoon gebruik van dit nieuws.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LED-Maniak
Fiat currency veilig? Hell no!

http://moneysaverhq.heral...ry-fnkrnsiy-1226950657835
THE federal government has seized a record $360 million from household bank accounts that have been dormant for just three years, prompting outrage in some quarters amid complaints that pensioners and retirees have lost deposits.
Figures from the Australian Security and Investments Commission (ASIC) show almost $360 million was collected from 80,000 inactive accounts in the year to May under new rules introduced by Labor. The new rules lowered the threshold at which the government is allowed to snatch funds from accounts that remain idle from seven years to three years.

The rule change has delivered the government a massive bonanza with the money collected in the year to May more than the total collected in the past five decades combined. Between 1959 and 2012, the total collected was $330 million.
Werkelijk te bizar voor woorden dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Mr.Joker schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 23:57:
Ze worden gewoon geveild.

De whales maken gewoon gebruik van dit nieuws.....
Veel meer dan dit kan ik er ook niet van maken inderdaad... En dan gecombineerd met de correctie die nog moest komen.

We zijn nu 2 weken terug in de koers, zit er al meer dan een half uur naar te staren maar durf toch echt niet uit te stappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet

Tourniquet

Hiya, fellas!

TheZeroorez schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 00:31:
[...]

Veel meer dan dit kan ik er ook niet van maken inderdaad... En dan gecombineerd met de correctie die nog moest komen.

We zijn nu 2 weken terug in de koers, zit er al meer dan een half uur naar te staren maar durf toch echt niet uit te stappen.
Ik ben juist in aan het stappen (eerste target zojuist gehit), echt zo'n flashcrash van paniekzaaiers. SilkRoad Crash 2.0?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pposthoorn
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 12-09 14:04

pposthoorn

Constructeur

Damn niet gekocht maar verkocht op €414... Het is ook veel te laat om te traden :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lf2
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 25-10-2024

lf2

Wacht het uit in dollars

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet

Tourniquet

Hiya, fellas!

pposthoorn schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 00:37:
Damn niet gekocht maar verkocht op €414... Het is ook veel te laat om te traden :9
Dan heb ik wellicht jouw coins gekocht. :+
Heb gekocht op €414 en €410.

[ Voor 5% gewijzigd door Tourniquet op 13-06-2014 00:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Tourniquet schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 00:33:
[...]

Ik ben juist in aan het stappen (eerste target zojuist gehit), echt zo'n flashcrash van paniekzaaiers. SilkRoad Crash 2.0?
Was ff 2 minuten wat eten.. Heb nog wel voor €430 een klein beetje ge-iDeald. Dat had ik beter aan kunnen pakken op zich.
Pagina: 1 ... 170 ... 178 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Deze topic is bedoeld voor discussie over de handel en koersverloop van cryptocurrencies. Aangezien er nu een speciaal forum is voor cryptocurrencies kunnen voor specifieke vragen gewoon topics worden geopend (met in ogenschouw nemende de algemene regels voor het openen van topics - vragen die niet topicwaardig zijn zouden hier uberaupt niet gesteld moeten worden)

Discussies en ontwikkelingen aangaande MtGox gaarne bespreken in Mt.Gox - Huidige status en ontwikkelingen

Referral codes zijn niet toegestaan en worden onherroepelijk verwijderd conform Het algemeen beleid