Cryptocurrency - handel en koers Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 152 ... 178 Laatste
Acties:
  • 538.642 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LED-Maniak
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 09:10
BLACKfm schreef op zondag 09 maart 2014 @ 20:38:
Iemand enige verklaring waarom Litecoin weer zo 'populair' lijkt. De difficulty staat op dit moment op 4737.9 en dat is met mijn 3x 290 kaarten werken voor 30 euro per maand winst op de huidige LTC prijs (11.75)

Gezien de prijs nog steeds laag staat zou ik zeggen dat je dan iets anders gaat minen, maar wellicht zijn andere cryptomuntjes ook in waarde gezakt...
Verwachtingen.

LTC wordt toegevoegd bij btcchina en mogelijk ook huobi. Komen dus flinke volumes en demand aan.

Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichaelB74
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 10-09 19:18
Falch schreef op zondag 09 maart 2014 @ 16:31:
Hebben jullie verwachtingen bij Nxt? Dingen die binnenkort staan te gebeuren. Ik overweeg op ze maar weer eens om te zetten in BTC namelijk.
Ik hou het grote thread op bitcointalk goed bij en er is nogal wat onenigheid de afgelopen week.
Het rommelt een beetje.

Er is op dit moment nog maar 1 developer voor de core en bij het marketingteam zijn 2 jongens weggegaan.
Op technisch vlak is er ook wat onenigheid over de te voeren koers.

BTC38 is wel bezig met het implementeren van NXT, dat is door henzelf bevestigd, dus mogelijk dat dat wel weer een plusje aan de koers kan geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Krijg net een mail van Bitstamp:

<http://bitcoin.travel/wp-content/uploads/96566.png>

Hello ! We are apologize
Your Wallet Has Been Closed .

- For other Details Please check this Document.
<http://bitly.com/MZ0C6>

Mooi verhaal, ik handel niet op Bitstamp dus heb er niks staan.
In de links heb ik bij iedere link 1 cijfer weggehaald, desalniettemin raad ik alsnog sterk aan om er niet op te klikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Joker
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 23:39
Verwijderd schreef op maandag 10 maart 2014 @ 10:54:
Krijg net een mail van Bitstamp:

<http://bitcoin.travel/wp-content/uploads/96566.png>

Hello ! We are apologize

- For other Details Please check this Document.
<http://bitly.com/MZ0C6>

Mooi verhaal, ik handel niet op Bitstamp dus heb er niks staan.
In de links heb ik bij iedere link 1 cijfer weggehaald, desalniettemin raad ik alsnog sterk aan om er niet op te klikken.
We are apologize 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falch
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22-09 12:39
MichaelB74 schreef op maandag 10 maart 2014 @ 09:38:
[...]

Ik hou het grote thread op bitcointalk goed bij en er is nogal wat onenigheid de afgelopen week.
Het rommelt een beetje.

Er is op dit moment nog maar 1 developer voor de core en bij het marketingteam zijn 2 jongens weggegaan.
Op technisch vlak is er ook wat onenigheid over de te voeren koers.

BTC38 is wel bezig met het implementeren van NXT, dat is door henzelf bevestigd, dus mogelijk dat dat wel weer een plusje aan de koers kan geven.
Hmm klinkt toch weer niet zo mooi als het begin van het jaar leek. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichaelB74
Helaas niet nee. Ik kan er op dit moment niet meer van maken.

Dat de prijs niet van zijn plek komt heeft zeer waarschijnlijk alles mee te maken dat deze in de ijzeren greep van de stakeholders gehouden wordt.

Persoonlijk zie ik NEM (vooralsnog) slagen waar het bij NXT niet lekker loopt:

- grote groep mensen met een stake (+/- 3000)
- duidelijk ontwikkeltraject
- geen hocuspocus figuren die ineens verdwijnen
- veel goeie ontwikkelaars

Ik heb nog wel vertrouwen in NXT, maar er moet de komende tijd echt iets goeds op de rails gezet gaan worden, anders is het voor mij ook ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Echt hè?!
Dacht meteen aan een of andere Nigeriaanse scam....
Sowieso verstuurt bitstamp niet zomaar mail, net als je bank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bonez0r
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 09-01 12:43
Elk Woord Met Een Hoofdletter Beginnen Leest Ook Wat Raar (en dan heb ik het nog niet over de spatie tussen de laatste letter en de punt :P).

[ Voor 28% gewijzigd door Bonez0r op 10-03-2014 13:58 ]

There go the goddamn brownies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuckyLukeNL
  • Registratie: November 2010
  • Niet online
damn. doge 10% gedaald. nu op cryptsy 122... :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 22-09 09:14

fynrd1

Fooled by Randomness

Verwijderd schreef op maandag 10 maart 2014 @ 12:09:
[...]

Echt hè?!
Dacht meteen aan een of andere Nigeriaanse scam....
Sowieso verstuurt bitstamp niet zomaar mail, net als je bank.
Klep omlaag, bel uw bank

||| F1-aeroblog || Battlelog |||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 22:53
LuckyLukeNL schreef op maandag 10 maart 2014 @ 23:00:
Mooi zo :) Hopen dat die rat snel dood gaat.

[ Voor 65% gewijzigd door Avalaxy op 10-03-2014 23:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

Avalaxy schreef op maandag 10 maart 2014 @ 23:09:
[...]

Mooi zo :) Hopen dat die rat snel dood gaat.
Zeiden ze ook van bitcoin...
alles was vrijwel gedaald in koers. Laat die hond maar lekker 1 dollar worden per stuk.. dan lach ik me dood.
Dat dat uberhaupt in de top 5 zit in 3maanden zegt wel wat. Daarom maar van ingekocht
Al die kids op forums zitten zwaar in de dogecoin en gooien elkaar er mee dood.
Dan nog die sponsering voor goede doelen + dat dogecoin OOK nog op CNN kwam in het nieuws ....
Die gaat zeker niet dood.

Ze zeggen toch.. nu inkopen en als je alles verliest.. tsja .. het blijft altijd gokken.

[ Voor 73% gewijzigd door A87 op 10-03-2014 23:27 ]

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
Een op een meme gebaseerde valuta maakt in mijn ogen geen enkele kans om een serieus betaalmiddel te worden. Daar komt bij dat de dogecoincommunity echt bloedirritant is en de adoptie van bitcoin alleen maar in de weg staat zoals hier te zien: https://www.facebook.com/...8083&type=1&stream_ref=10.

Niemand neemt bitcoin nog serieus als mensen iets idioot als een coin met een plaatje van een hond erop al als "beter" gaan promoten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickiii
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-12-2024
Avalaxy schreef op maandag 10 maart 2014 @ 23:48:
Niemand neemt bitcoin nog serieus als mensen iets idioot als een coin met een plaatje van een hond erop al als "beter" gaan promoten.
Zo simpel is het niet. Veel mensen zijn gevoelig voor memes. Het kan voor hun een manier zijn om makkelijk in het concept van cryptocurrency te komen en zo warmlopen voor het idee om Bitcoin te gebruiken. Het is een gateway drug ;)

Ik denk altijd heel goed na voordat ik iets stoms zeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

Avalaxy schreef op maandag 10 maart 2014 @ 23:48:
Een op een meme gebaseerde valuta maakt in mijn ogen geen enkele kans om een serieus betaalmiddel te worden. Daar komt bij dat de dogecoincommunity echt bloedirritant is en de adoptie van bitcoin alleen maar in de weg staat zoals hier te zien: https://www.facebook.com/...8083&type=1&stream_ref=10.

Het gaat om de marketing.... het is de enige coin met meme, en bitcoin heeft er helemaal niets mee van doen verder. Litecoin ook niet.
1 op de 3 mensen is trouwens aziaat... en die kinderen willen een hoop cijfers zien voor de komma en ook meme. Die aziaten zijn gek op meme.

[ Voor 32% gewijzigd door A87 op 11-03-2014 02:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
Wat een generalisatie 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

Tja, ik bekijk het gewoon objectief. =). en die doge meme is gewoon debiel. het was ook een grap.
En aziaten (de kinderen daar van) zijn gewoon gek op meme. is gewoon zo. op al die forums zie je kinderen van 12 met die doge munten elkaar vol douwen met doge hier doge daar.
Hier een voorbeeld.
http://www.abc.net.au/new...cy-dogecoin-gives/5259088

Ik stop zeker geen geld in iets waar geen potentie in zit.
Wat mij betreft zit er genoeg potentie in dogecoin aangezien ze in no time in de top5 staan
Dat mensen gaan investeren in iets wat enkel wordt gehoard, dat snap dan weer niet.

[ Voor 96% gewijzigd door A87 op 11-03-2014 02:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22-09 16:37

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Hoe is dat filmpje in hemelsnaam een voorbeeld van wat je ervoor schrijft :?

[ Voor 76% gewijzigd door .oisyn op 11-03-2014 02:23 ]

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben me aan het oriënteren op traden in bitcoins, maar vooralsnog vind ik het erg ondoorzichtig......
Ik zou graag wat meer feeling krijgen bij het koersverloop maar met de info die ik totnutoe gevonden heb, blijft het eerder speculeren. Sowieso kan ik amper Nederlandse actuele info vinden

Iemand tips voor sites waar meer traders zitten en met elkaar de markt bespreken, analyses of is dit allemaal wishful thinking?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

.oisyn schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 02:23:

Hoe is dat filmpje in hemelsnaam een voorbeeld van wat je ervoor schrijft :?
Denk aan flippo's, remember those?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ranora
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 30-04-2024
Verwijderd schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 07:36:
Ik ben me aan het oriënteren op traden in bitcoins, maar vooralsnog vind ik het erg ondoorzichtig......
Ik zou graag wat meer feeling krijgen bij het koersverloop maar met de info die ik totnutoe gevonden heb, blijft het eerder speculeren. Sowieso kan ik amper Nederlandse actuele info vinden

Iemand tips voor sites waar meer traders zitten en met elkaar de markt bespreken, analyses of is dit allemaal wishful thinking?
Ik denk dat er weinig mensen zijn die grip op de koers hebben, maar als die er al zijn zijn het juist de mensen met 1000-enden BTC. En dan bedoel ik met grip dat ze de markt kunnen beïnvloeden, door juist wel/niet te handelen met hun coins.

Je moet vooral het nieuws in de gaten houden, van Twitter tot Reddit. Kleine berichtjes worden groot opgepakt en breed uitgemeten en hebben veel invloed op de markt, terwijl sommige berichten waar je meer reactie op verwacht weinig doen.

Bitcoin wordt (nog) te veel beinvloed door dagjes mensen. Mensen die snel rijk willen worden en paniek handelen.

En wat het koersverloop gaat doen? Niemand die het weet. Je moet goed kijken, opletten en snel kunnen handelen.

Bedenk van te voren goed hoe je instapt, ga je voor continu in de gaten houden of koop je het op de lange termijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistraller
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 00:57

Het IS puur speculeren. Er zijn veel mensen die op basis van TA en Forex kennis de markt proberen te begrijpen, maar de koers is ZO gevoelig voor slecht nieuws (goed nieuws ook, maar de laatste maanden is dat veel minder) en bovendien gevoelig voor whales (die de koers fors kunnen stuwen, tegenhouden of laten dalen) dat ook technische analyse lastig is.

Wil je daar toch (veel) meer over weten (Forex handel) dan kan ik je www.babypips.com/school van harte aanbevelen. Daar leer je zeker een hoop van.

Nederlandse handel is op het geheel genomen maar een klein percentage. Richt jezelf op meer internationale nieuwsgeving.

My solar panels | Soladin loggen? | Strava
---------------
Gemak dient de mens, moeite dient de mensheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22-09 20:13
A87 schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 01:40:
Tja, ik bekijk het gewoon objectief. =). en die doge meme is gewoon debiel. het was ook een grap.
En aziaten (de kinderen daar van) zijn gewoon gek op meme. is gewoon zo. op al die forums zie je kinderen van 12 met die doge munten elkaar vol douwen met doge hier doge daar.
Hier een voorbeeld.
http://www.abc.net.au/new...cy-dogecoin-gives/5259088

Ik stop zeker geen geld in iets waar geen potentie in zit.
Wat mij betreft zit er genoeg potentie in dogecoin aangezien ze in no time in de top5 staan
Dat mensen gaan investeren in iets wat enkel wordt gehoard, dat snap dan weer niet.
Memes en hypes hebben doorgaans een beperkte levensduur. De doge-meme is vrij nieuw, dus daar zit wellicht nog wat rek in, maar ik zie niet waarom de doge-meme niet hetzelfde lot zal ondergaan is eerdere memes.

Dogecoin was een briljant stukje marketing. Een geschikte meme pakken en die goed gebruiken om de coin te lanceren. Maar als je voorbij het hondje met het gebrekkige Engels kijkt, wat biedt Dogecoin dan dat andere coins niet bieden? Niets.

Ondertussen beginnen Dogecoin-fans, mogelijk vanwege de alsmaar dalende koers, steeds irritanter te worden door, zoals eerder ook al genoemd, overal waar het over Bitcoin gaat, direct de conversatie bij te sturen naar Dogecoin.

Dogecoin was een grappig idee, goed in de markt gezet en het zal zeker een heel aantal mensen op een relatief laagdrempelige manier kennis hebben laten maken met de werking van cryptocurrencies. Maar deze coin loopt, net als vele andere alt-coins die het helemaal zouden gaan maken, ten einde.

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethirty
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 22:35

Ethirty

Who...me?

Topicstarter
LuckyLukeNL schreef op maandag 10 maart 2014 @ 23:00:
Kak, vergeten dat ik nog een order open had staan als geintje. Nu te duur gekocht :(
Aan de andere kant, voor die €25... To the moon!

#team_UTC+1

An investment in knowledge always pays the best interest - Benjamin Franklin
You can call me McOverloper  Mini '12 i7/16/256  Air '13 i5/8/256  iPad mini 5 64GB  iPhone SE 128GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pposthoorn
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 12-09 14:04

pposthoorn

Constructeur

Als je je in cryptocurrencies wil verdiepen zal je dat denk ik toch in het Engels moeten doen.
Nou in principe hier in dit topic. Maar de laatste dagen is het erg rustig hier;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blord
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 15-09 08:03

Blord

Hello Kitty !

Er zijn FOREX forums waar ze alleen maar Bitcoins bespreken. Ik kan ze niet direct vinden maar zoek maar op financiële en beursgerichte forums.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pposthoorn schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 12:40:
[...]

Als je je in cryptocurrencies wil verdiepen zal je dat denk ik toch in het Engels moeten doen.

[...]

Nou in principe hier in dit topic. Maar de laatste dagen is het erg rustig hier;)
Engels is het probleem niet, maar het is altijd toch wel prettig om (daarnaast) wat opinies/meningen in je eigen taal te kunnen volgen.....
Viel me op dat dit welhaast het meest actieve topic in NL is wat bitcoins betreft en dat kon ik me nauwelijks voorstellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ranora
pposthoorn schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 12:40:
[...]

[...]

De markt is ook erg rustig momenteel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
Verwijderd schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 13:20:
[...]

Engels is het probleem niet, maar het is altijd toch wel prettig om (daarnaast) wat opinies/meningen in je eigen taal te kunnen volgen.....
Viel me op dat dit welhaast het meest actieve topic in NL is wat bitcoins betreft en dat kon ik me nauwelijks voorstellen.
Op Fok is er ook een crypto topic. Verder is er http://www.reddit.com/r/bitcoinnl. Maargoed, de boeiende discussies vind je op http://www.reddit.com/r/bitcoin. Wil je wat meer een TA-insteek ipv het oeverloze gezeik en onkennis in dit topic dat kun je beter hier terecht: http://www.forexfactory.com/showthread.php?t=432733.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DW2005
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 17-09 11:23
Hebben jullie ook het idee dat de koers van Bitcoins kuntmatig wordt laaggehouden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
Nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gise
  • Registratie: Juni 2007
  • Niet online
Kijk voor de grap eens hier naar: https://www.cryptsy.com/markets/view/146

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mich
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:24
Geen enkel buy order.

Ik heb deze helaas ook ooit te duur gekocht en heb er 0.5 LTC verlies op geleden, wat gelukkig te overzien is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gise
  • Niet online
DW2005 schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 15:45:
Hebben jullie ook het idee dat de koers van Bitcoins kuntmatig wordt laaggehouden?
De gehele koers is kunstmatig daar het puur op vraag en aanbod gebasseerd is :P
Dus het wordt zowel kunstmatig hoog, als kunstmatig laag gehouden haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hadespuiter
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 26-06 05:21
Ik vind 'm eerlijk gezegd nog vrij hoog staan na het MtGox debacle wat ronduit in de media is besproken.
De "gewone" burger staat echt niet meer te trappelen om nog in bitcoin te stappen, iets wat in november (vlak voor de China crash) nog wel anders was. Toen had iedereen nog echt zoiets van "ik moet instappen anders mis ik de boot". Dat feestje lijkt nu wel voorbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gise
  • Niet online
Doge gaat trouwens weer hard omhoog.

van 103 Satoshi naar 137 nu al

Edit: en weer hard omlaag!

[ Voor 18% gewijzigd door gise op 11-03-2014 17:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boekel
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-06 23:31

boekel

Dusss...

is LTC - gebied geworden...nog lager? XPM...

http://www.boekel.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog mensen bezig met Btc-arbs? tot nu toe zijn ze nog steeds actief. Tot nu toe voor maart gemiddeld 1% winst per dag. Na "slechts" 100 dagen is je inverstering eruit..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blord
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 15-09 08:03

Blord

Hello Kitty !

Het is nog steeds een dubieus site. Misschien betalen ze de ROI van de inbreng van nieuwe mensen.
Een Ponzi scheme dus maar harde bewijzen zijn er niet.
En als ze besluiten om ermee te stoppen ben je te laat om je kapitaal veilig te stellen. Wees gewaarschuwd.

Ik merk wel dat het gemiddelde van maart 1% is tegenover 1.8% van februari. Misschien wordt het moeilijker om een winstgevend arbitrage te doen als het kapitaal groter wordt.

[ Voor 48% gewijzigd door Blord op 11-03-2014 19:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ranora
Blord schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 19:16:
Het is nog steeds een dubieus site. Misschien betalen ze de ROI van de inbreng van nieuwe mensen.
Een Ponzi scheme dus maar harde bewijzen zijn er niet.
En als ze besluiten om ermee te stoppen ben je te laat om je kapitaal veilig te stellen. Wees gewaarschuwd.

Ik merk wel dat het gemiddelde van maart 1% is tegenover 1.8% van februari. Misschien wordt het moeilijker om een winstgevend arbitrage te doen als het kapitaal groter wordt.
En de munt stabieler is. Hij is de afgelopen 11 dagen niet echt lucratief geweest, zelfs gedaald afgelopen donderdag/vrijdag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LED-Maniak
Dat de munt daalt zegt natuurlijk niets over arbitrage mogelijkheden.

Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ranora
LED-Maniak schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 19:58:
Dat de munt daalt zegt natuurlijk niets over arbitrage mogelijkheden.
Mee eens, maar voor zover ik die nu kan zien liggen die ook niet breed momenteel. Hooguit 10 dollar per coin op het moment ( BTC-e/Kraken/Bitstamp/Huobi)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistraller
Ranora schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 20:04:
[...]

Mee eens, maar voor zover ik die nu kan zien liggen die ook niet breed momenteel. Hooguit 10 dollar per coin op het moment ( BTC-e/Kraken/Bitstamp/Huobi)
Dan moeten ze de fee's ook nog mee verrekenen want arbitrage gaat meestal dezelfde richting op en moet je dus kapitaal rondpompen.

[ Voor 3% gewijzigd door Mistraller op 11-03-2014 23:02 ]

---------------

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het omgekeerde is ook het geval, veel bitcoins zijn in handen van maar kleine groep, wat zou hun belang zijn denk je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lieu10ant
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 05-03-2022
Wat nu moet komen om de prijs de lucht in te doen gaan zijn deftige exchanges, niet merchant acceptation.

Wat denken jullie de komende maanden? Second market komt blijkbaar deze zomer met een gereguleerde exchange af. Zal dit de prijs doen ontploffen? Aangezien het grote geld dan een manier heeft om in bitcoin te beleggen zonder gebruik te maken van gure exchanges.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lieu10ant schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 01:04:
Wat nu moet komen om de prijs de lucht in te doen gaan zijn deftige exchanges, niet merchant acceptation.

Wat denken jullie de komende maanden? Second market komt blijkbaar deze zomer met een gereguleerde exchange af. Zal dit de prijs doen ontploffen? Aangezien het grote geld dan een manier heeft om in bitcoin te beleggen zonder gebruik te maken van gure exchanges.
Dan krijg je soort van Bitcoin aandelen beurs, komen de opties op short en long vanzelf.
1 probleem, een aandeelshoudersvergadering wordt lastig.

In de aandelen, opties, investering gebeuren gaat er al regelmatig wat mis met grote scams
Bitcoin is de droom van elke hacker.

Ben ook wel benieuwd hoeveel bitcoin bezitters nu bij thuisbezorgd besteld hebben?
Denk dat het er weinig zijn en na wat aandacht ervoor lijkt het dood te bloeden omdat met kortingscode en Euro's betalen handiger is, die stijgt of daalt niet zoveel in de tijd dat je gaat eten.
Kan een dure of goedkope maaltijd zijn met bezorgtijd van 45 minuten.

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 12-03-2014 01:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melvinnie
  • Registratie: April 2011
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 01:13:
[...]

Dan krijg je soort van Bitcoin aandelen beurs, komen de opties op short en long vanzelf.

In de aandelen, opties, investering gebeuren gaat er al regelmatig wat mis met grote scams

Ben ook wel benieuwd hoeveel bitcoin bezitters nu bij thuisbezorgd besteld hebben?
Ik bestel zo af en toe bij Thuisbezorgs.nl, samen met vrienden bijvoorbeeld. Ik bestel en betaal en dan stort iedereen het geld op mijn rekening. Dat is voor mij weer een makkelijke manier om mijn coins om te zetten naar euro`s O-) Trouwens is dit een leuke link: http://www.bitcoinspot.nl...et-bitcoins-betalen-.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lieu10ant
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 05-03-2022
Verwijderd schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 01:13:
[...]

Denk dat het er weinig zijn en na wat aandacht ervoor lijkt het dood te bloeden omdat met kortingscode en Euro's betalen handiger is, die stijgt of daalt niet zoveel in de tijd dat je gaat eten.
Kan een dure of goedkope maaltijd zijn met bezorgtijd van 45 minuten.
Ik denk dan ook niet dat de pure vorm van bitcoin (het protocol zelf dus) ooit zal gebruikt worden door de massa. Men zal een laag bovenop bitcoin moeten bouwen om het gebruikbaar te maken voor de gewone mens en hem te shielden van de volatiliteit, de hackers etc.

Doodbloeden zal het niet... Ik denk iemand ergens wel een nut zal vinden voor het grootste en krachtigste computernetwerk ooit ter wereld en het grootboek genaamd blockchain dat legio mogelijkheden heeft, niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lieu10ant schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 01:31:
[...]

Ik denk dan ook niet dat de pure vorm van bitcoin (het protocol zelf dus) ooit zal gebruikt worden door de massa. Men zal een laag bovenop bitcoin moeten bouwen om het gebruikbaar te maken voor de gewone mens en hem te shielden van de volatiliteit, de hackers etc.

Doodbloeden zal het niet... Ik denk iemand ergens wel een nut zal vinden voor het grootste en krachtigste computernetwerk ooit ter wereld en het grootboek genaamd blockchain dat legio mogelijkheden heeft, niet?
Eerlijk gezegd vind ik bittorrent betere uitvinding om bestanden p2p te delen.
Bitcoin heeft andere invalshoek en idee erachter is zeker bruikbaar maar wanneer ze steeds meer waard worden, wie geeft ze dan nog uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -The_Mask-
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 03:42:
[...]

Eerlijk gezegd vind ik bittorrent betere uitvinding om bestanden p2p te delen.
Bitcoin heeft andere invalshoek en idee erachter is zeker bruikbaar maar wanneer ze steeds meer waard worden, wie geeft ze dan nog uit?
Genoeg mensen, niemand kan in de toekomst kijken zover mij bekend is, dus de koers kan beide kanten op in de gedachtes van anderen en volgens mij is dat ook een juiste gedachte. Alleen maar stijgen zit er denk ik niet in. ;)

Bitfenix Whisper 450W review
[PSU] Voeding advies en info
AMD Nieuwsdiscussie
AMD Radeon Info en Nieuwsdiscussietopic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GH45T
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 08:02
Hoe meer mensen Bitcoins bezitten hoe stabieler de koers waarschijnlijk zal worden. Ik hoop en ga er van uit dat dit ooit gaat lukken en dan zou het ook heel normaal zijn om je Bitcoins uit te geven, immers stabiele koers en ruim geaccepteerd in dat geval.

Ik heb vorige week 0.1 Bitcoin op mijn telefoon gezet juist met die gedachte om het uit te geven, maar ik kom maar niets tegen waar je ze ook daadwerkelijk uit kunt geven. Ja, enkele pizza / doner zaken waar ik al een jaar of 5 niet meer ben geweest. Mij lijkt het gewoon leuk om op een terrasje of bij een lunchroom met Bitcoins te betalen. Dat de koers nu gezakt is en het dan wat meer mBTC kost tegenover enkele maanden geleden zal mij een zorg zijn, als je Bitcoins koopt zijn ze ook goedkoper. Mijn server staat ook nog te minen, al nemen de resultaten wel behoorlijk af. Vooralsnog maak ik er nog winst op maar het is zeker niet veel meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mich
Ik heb even alle open order bij elkaar opgeteld en dat komt neer op 1440 BTC in onverkochte Moon coins (alleen cryptsy). Dat is dan niet de echte waarde, maar de waarde die iemand er voor had willen krijgen, of gegokt had om te krijgen.

Is dit een gevalletje geworden van een pump en te late dump :P Denk dat hier best wat mensen mee het schip in gegaan zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GH45T schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 09:51:
Hoe meer mensen Bitcoins bezitten hoe stabieler de koers waarschijnlijk zal worden. Ik hoop en ga er van uit dat dit ooit gaat lukken en dan zou het ook heel normaal zijn om je Bitcoins uit te geven, immers stabiele koers en ruim geaccepteerd in dat geval.

Ik heb vorige week 0.1 Bitcoin op mijn telefoon gezet juist met die gedachte om het uit te geven, maar ik kom maar niets tegen waar je ze ook daadwerkelijk uit kunt geven. Ja, enkele pizza / doner zaken waar ik al een jaar of 5 niet meer ben geweest. Mij lijkt het gewoon leuk om op een terrasje of bij een lunchroom met Bitcoins te betalen. Dat de koers nu gezakt is en het dan wat meer mBTC kost tegenover enkele maanden geleden zal mij een zorg zijn, als je Bitcoins koopt zijn ze ook goedkoper. Mijn server staat ook nog te minen, al nemen de resultaten wel behoorlijk af. Vooralsnog maak ik er nog winst op maar het is zeker niet veel meer.
Dunne Bierkade in Den Haag kun je bij een aantal zaken met bitcoin betalen.
Op 20 maart is het voor half 6 happy hour voor bitcoinbetalers.

Veel plezier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GH45T
  • Laatst online: 08:02
Verwijderd schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 10:15:
[...]

Dunne Bierkade in Den Haag kun je bij een aantal zaken met bitcoin betalen.
Op 20 maart is het voor half 6 happy hour voor bitcoinbetalers.

Veel plezier!
Uh ja, dat is zo'n 150 kilometer hier vandaan en op 20 maart moet ik werken. Op die verschillende kaarten kun je inderdaad landelijk gezien best wat plaatsen vinden waar je met Bitcoins kunt betalen maar op korte afstand valt het vaak vies tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichaelB74
GH45T schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 09:51:

Ja, leuke gedachte, helemaal als je als velen hier steeds je Bitcoins koopt op het hoogste punt.
Nog leuker als je ze koopt en ze 30-40-50% in waarde dalen. Eens zien hoe makkelijk mensen er dan nog zaken voor gaan kopen...

Zolang BTC niet binnen een range van +/- 1-2% blijft hangen en dan ook echt maanden, dan zal er nagenoeg niets (op dagelijkse basis) mee gekocht gaan worden.

BTC als technologie is prachtig en als technologie heeft het zeker een bepaalde waarde, maar als betaalmiddel mist het de stabiliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

huobi gaat ook LTC toevoegen op 18 maart! :) :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zyppora
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12-09 10:59

Zyppora

155/50 Warlock

Verwijderd schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 11:34:
huobi gaat ook LTC toevoegen op 18 maart! :) :D
Wordt eens tijd dat er weer wat goed nieuws is voor LTC. De prijs is ingekakt en de diff is de laatste paar weken alleen maar gestegen :/ Kan dus wel een opkikkertje gebruiken.

[ Voor 6% gewijzigd door Zyppora op 12-03-2014 11:56 ]

Phenom II X4 945 \\ 8GB DDR3 \\ Crosshair IV Formula \\ R9 290

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nog 200 LTC ingekocht op 22 euro O-) 8)7 8)7 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mantus
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 23:23
Vrees dat Houbi weer weinig gaat doen hoor. Er zijn wel eerder berichten gekomen dat bepaalde coins op een bepaalde exchange verhandeld gaat worden en er is voor zover ik weet nog niet om een dergelijke reden een prijs aardig gestegen.

Volgens mij zitten er meerdere mensen om meerdere exchange, en LTC is al zo lang in de omloop dat degene die dit hadden willen aanschaffen allang ergens anders hadden kunnen doen dan op Houbi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoofdcoach
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 22-09 17:05
Verwijderd schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 11:59:
Ik heb nog 200 LTC ingekocht op 22 euro O-) 8)7 8)7 8)7
Zuur...

Ik 10 op 7eu en 5 op 22eu. Had moeten verkopen op 38 :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz
  • Registratie: November 2001
  • Nu online

Dennahz

Life feels like hell should.

http://www.reddit.com/r/d...ady_all_you_need_to_know/

Dit zou best wel eens een boost kunnen geven aan zowel DigiByte als Doge.

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickiii
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-12-2024
Ik zag dat iemand een real-time overzicht heeft gemaakt van prijzen op verschillende exchanges en een "weighted priced" heeft gemaakt op basis van:
  • leeftijd laatste trade
  • volume per exchange
Interessant is dat de gemiddelde prijs van jongste trades op dit moment hoger lijken dan prijzen van trades op grotere exchanges.

http://vps001.vanheusden.com/btc/combined.php

Ik denk altijd heel goed na voordat ik iets stoms zeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wow, had mijn dogecoins verkocht omdat ze aan het dalen waren en ik dacht dat ze nog verder zouden dalen. Had daar gelijk mee, en heb ze toen weer gekocht, op zo'n beetje het laagste punt (0.00000125 BTC), en nu zijn ze al gestegen naar 0.00000160 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ranora
Verwijderd schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 15:30:
Wow, had mijn dogecoins verkocht omdat ze aan het dalen waren en ik dacht dat ze nog verder zouden dalen. Had daar gelijk mee, en heb ze toen weer gekocht, op zo'n beetje het laagste punt (0.00000125 BTC), en nu zijn ze al gestegen naar 0.00000160 :D
Nice!
Ik zit hier nog te wachten tot dat godganse blok gevonden wordt, in de hoop dat ik er ook wat uit haal :P

Wel net een klein beetje winst gepakt op nog een klein beetje ltc wat ik had liggen. maar dan spreken we echt over een klein beetje winst...

[ Voor 12% gewijzigd door Ranora op 12-03-2014 15:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• senslight
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 10-03 16:57
Hey all,

het een en ander is al gemeld over btc-arbs. Ik deel hier graag mijn mening.

ik heb er momenteel 2,5 bit coin staan. en heb nu aan arbitrage ongeveer na anderhalve weel 0.30 bitcoin er bij. niet verkeerd om het alleen maar daar te stallen. Ik heb al eens een vraag gesteld wat betreft een storting enkel deze kruisde elkaar want het stond er een uur later al op. stortingen duren wat lang af en toe bij hun.

Ik ga niemand vertellen dat je het zou moeten doen al heb ik er zelf tot op heden goede ervaring mee.

_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
Nice :) Mócht iemand het nog willen proberen dan heb ik nog referrals in de aanbieding O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mich
Kijk uit voor deze nieuwe exchange

cryptoEX.cc

Is van de zelfde makers als coinmarket.io welke na 2 weken met problemen uit de lucht is verdwenen en waar een aardig aantal BTC en andere coins verloren zijn gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pposthoorn
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 12-09 14:04

pposthoorn

Constructeur

Mich schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 22:05:
Kijk uit voor deze nieuwe exchange

cryptoEX.cc

Is van de zelfde makers als coinmarket.io welke na 2 weken met problemen uit de lucht is verdwenen en waar een aardig aantal BTC en andere coins verloren zijn gegaan.
Wait what, is coinmarket.io offline?
Had daar m'n DigiByte gekocht en staan... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bonez0r
GH45T schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 10:46:
[...]

Uh ja, dat is zo'n 150 kilometer hier vandaan en op 20 maart moet ik werken. Op die verschillende kaarten kun je inderdaad landelijk gezien best wat plaatsen vinden waar je met Bitcoins kunt betalen maar op korte afstand valt het vaak vies tegen.
Ik weet niet of je http://coinmap.org/ al kent. Maar inderdaad als je uitzoomt dan lijken het veel plaatsen (stuk of 90 in Nederland), maar als je dan in je woonplaats of omgeving kijkt dan valt het vaak tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

hoofdcoach schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 12:53:
[...]

Zuur...

Ik 10 op 7eu en 5 op 22eu. Had moeten verkopen op 38 :'(
Ik kon voor 100 euro 2700 bitcoins kopen, maar nooit gedaan.. facepalm. in 2009 dacht ik..
Dat is pas zuur dus, aangezien ik er best wat research in had kunnen doen.

[ Voor 23% gewijzigd door A87 op 13-03-2014 03:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

Dennahz schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 13:21:
http://www.reddit.com/r/d...ady_all_you_need_to_know/

Dit zou best wel eens een boost kunnen geven aan zowel DigiByte als Doge.
Volgens mij afgelopen 24 uur 25% meer waard geworden die dogecoin (koers).
Zal daar door zijn gekomen, anders vreemd.
http://coinmarketcap.com/

Zal nog wel stijgen naar 0,001 dollarcent denk ik per dog... maar duurt wel een jaar...
Aangezien Ripple op 0,014 staat met 100 milard exemplaren. Doggie komt ook op dit aantal.
Lijkt me dat doggie wel flink omhoog gaat komenden maanden als diffculty ook omhoog gaat.
Daarna dumpen. Moet je er anders mee.

hier voorspelt iemand dat de bitcoin 100.000 dollar kan worden: Lijkt mij onzin maarja wie weet
http://www.wired.co.uk/ne...01/16/bitcoin-chris-dixon

Litecoin gaat goede kant op... bijna de helft done daarna gaat de prijs flink omhoog?

From the wiki:
The total number of litecoins that will come into existence is four times the total number of Bitcoins; 84 million compared to 21 million. The reward for each Litecoin block is 50 litecoins. The rate of Litecoin generation is halved every 840,000 blocks, i.e. four times more blocks than with Bitcoin. Since Litecoin blocks are generated four times faster than Bitcoin blocks, this means that the monetary inflation of Litecoin follows the same trajectory as that of Bitcoin.
So for every 840,000 blocks found, the reward for mining will be cut in half. Because a new block is added every 2.5 minutes, you can measure the amount of time until 840,000 are found

[ Voor 91% gewijzigd door A87 op 13-03-2014 05:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJPostema
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 09-12-2024
A87 schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 03:08:
[...]

Volgens mij afgelopen 24 uur 25% meer waard geworden die dogecoin (koers).
Zal daar door zijn gekomen, anders vreemd.
http://coinmarketcap.com/

Zal nog wel stijgen naar 0,001 dollarcent denk ik per dog... maar duurt wel een jaar...
Aangezien Ripple op 0,014 staat met 100 milard exemplaren. Doggie komt ook op dit aantal.
Lijkt me dat doggie wel flink omhoog gaat komenden maanden als diffculty ook omhoog gaat.
Daarna dumpen. Moet je er anders mee.

hier voorspelt iemand dat de bitcoin 100.000 dollar kan worden: Lijkt mij onzin maarja wie weet
http://www.wired.co.uk/ne...01/16/bitcoin-chris-dixon

Litecoin gaat goede kant op... bijna de helft done daarna gaat de prijs flink omhoog?

From the wiki:
The total number of litecoins that will come into existence is four times the total number of Bitcoins; 84 million compared to 21 million. The reward for each Litecoin block is 50 litecoins. The rate of Litecoin generation is halved every 840,000 blocks, i.e. four times more blocks than with Bitcoin. Since Litecoin blocks are generated four times faster than Bitcoin blocks, this means that the monetary inflation of Litecoin follows the same trajectory as that of Bitcoin.
So for every 840,000 blocks found, the reward for mining will be cut in half. Because a new block is added every 2.5 minutes, you can measure the amount of time until 840,000 are found
100000 euro klinkt misschien optimistisch, maar het zou best kunnen. Omdat er maar zo weinig bitcoins in de omloop komen moet btc wel veel waard worden, anders kan je er niks mee.
Mocht bitcoin Dus echt gebruikt gaan worden zoals ze het is bedoelt kan hij erg veel waard worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste mensen,

Super forum is dit.
Ik kijk al lang mee en heb nu een vraag.
Ik heb eergisteren wat stoms gedaan :(
Ik wilde vanuit Bter Nxt naar Cryptsy sturen, maar nu komt ie: Ik heb het verkeerde deposit nr voor Cryptsy gebruikt.
Heb mijn tradekey van Cryptsy zelf gebruikt ipv een nr dat ik aan moet maken voor het versturen van mijn NXT naar Cryptsy.
Nu staat mijn order op pending in Bter, maar komt natuurlijk niet aan bij Cryptsy.
Ik heb Bter al een mail gestuurd en als reactie kreeg ik dat zij de order niet konden cancelen, maar dat als er een verkeerd nr was gebruikt de NXT refunded zouden worden.
Gaat dit nog goedkomen en heeft hier iemand ervaring mee?
Ik heb de NXT hier naartoe gestuurd: d6a492bfc8ba0b516851c9702ab42f1e4a5e5bf9

Dit is mijn tradekey van Cryptsy.
Bij Cryptsy kunnen ze de verstuurde order niet vinden.

HELP :'( ;)

Groeten,
Bas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsmpower
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22:08
senslight schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 16:29:
Hey all,

het een en ander is al gemeld over btc-arbs. Ik deel hier graag mijn mening.

ik heb er momenteel 2,5 bit coin staan. en heb nu aan arbitrage ongeveer na anderhalve weel 0.30 bitcoin er bij. niet verkeerd om het alleen maar daar te stallen. Ik heb al eens een vraag gesteld wat betreft een storting enkel deze kruisde elkaar want het stond er een uur later al op. stortingen duren wat lang af en toe bij hun.

Ik ga niemand vertellen dat je het zou moeten doen al heb ik er zelf tot op heden goede ervaring mee.
_/-\o_
Ik gisteren wat gezocht op internet en veel mensen denken dat het een "ponzi" is (piramidespel). Hoe wiki het uitlegt: "Ponzifraude is een methode om mensen op te lichten door een belegging aan te bieden waarbij de uitbetaalde gelden (deels) worden gefinancierd uit de inleg van nieuwe klanten. Vaak biedt de oplichter daarbij een rendement aan dat niet in verhouding staat tot het voorgespiegelde risico."

Ik zou er dus voorzichtig mee zijn tot zeker is dat btc-arbs echt te vertrouwen is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pusherman_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 19-09 15:59
bsmpower schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 09:26:
[...]

Ik gisteren wat gezocht op internet en veel mensen denken dat het een "ponzi" is (piramidespel). Hoe wiki het uitlegt: "Ponzifraude is een methode om mensen op te lichten door een belegging aan te bieden waarbij de uitbetaalde gelden (deels) worden gefinancierd uit de inleg van nieuwe klanten. Vaak biedt de oplichter daarbij een rendement aan dat niet in verhouding staat tot het voorgespiegelde risico."

Ik zou er dus voorzichtig mee zijn tot zeker is dat btc-arbs echt te vertrouwen is...
lastig he? want het idee is natuurlijk wel erg leuk.. ik zit ook te twijfelen om wat in te leggen, maar het doet idd wel erg aan een ponzi denken....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falch
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22-09 12:39
Verwijderd schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 08:47:
Beste mensen,

Super forum is dit.
Ik wilde vanuit Bter Nxt naar Cryptsy sturen, maar nu komt ie: Ik heb het verkeerde deposit nr voor Cryptsy gebruikt.
Heb mijn tradekey van Cryptsy zelf gebruikt ipv een nr dat ik aan moet maken voor het versturen van mijn NXT naar Cryptsy.
Nu staat mijn order op pending in Bter, maar komt natuurlijk niet aan bij Cryptsy.
Ik heb Bter al een mail gestuurd en als reactie kreeg ik dat zij de order niet konden cancelen, maar dat als er een verkeerd nr was gebruikt de NXT refunded zouden worden.

Groeten,
Bas
Je hebt je NXT dus gestuurd naar je eigen tradekey; ik denk dat dit geen problemen zal geven en je je NXT vanzelf terug zult zien op je account op BTer. Hoe snel ze daar zijn weet ik niet. Op Cryptsy ben ik met soortgelijke ongein (en problemen van de kant van Cryptsy) ook wel eens eens wat Quarks een paar dagen kwijt geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, dat is het.
Dit adres is niet bekend.
Het staat nog op pending en heb net weer een bericht gehad van Bter dat het wel even kan duren, maar dat ze het in de gaten houden.
Ik hoop dat het goed komt :)
Je hebt me in ieder geval weer een beetje hoop gegeven _/-\o_

Groeten,
Bas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
A87 schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 03:07:
[...]

Ik kon voor 100 euro 2700 bitcoins kopen, maar nooit gedaan.. facepalm. in 2009 dacht ik..
lol best kut idd, je had ruim 2 miljoen euro kunnen hebben nu.. auw.. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn19
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 28-07 12:47
G-PHREAK schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 14:21:
[...]

lol best kut idd, je had ruim 2 miljoen euro kunnen hebben nu.. auw.. :D
Gelukkig heeft slechts een handjevol mensen z'n bitcoin zo lang vastgehouden.
Vergeet niet dat bij een prijs van 10$ per stuk je al $27,000 aan het "riskeren" was, laat staan dat je over miljoenen praat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjukke
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 03-05-2023
:'( De telegraaf met een geweldig artikel over de bitcoin:

Bitcoin blijkt taaie rakker

http://www.telegraaf.nl/d...lijkt_taaie_rakker__.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eMiz0r
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21-09 03:46
m19 schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 14:59:
[...]

Gelukkig heeft slechts een handjevol mensen z'n bitcoin zo lang vastgehouden.
Vergeet niet dat bij een prijs van 10$ per stuk je al $27,000 aan het "riskeren" was, laat staan dat je over miljoenen praat.
Haha, dead on. De kunst is niet om ze te kopen, maar om ze zo lang vast te kunnen houden. Ik vraag me af hoeveel mensen die hele rit met zoveel coins daadwerkelijk had uit kunnen zitten. Dan moet je ook stalen ballen hebben :D

Er zijn al meerdere crashes van BTC voorgekomen. Als je met zo'n groot bedrag er in zit, had je die coins waarschijnlijk al veeeeel eerder van de hand gedaan waarschijnlijk.

[ Voor 7% gewijzigd door eMiz0r op 13-03-2014 15:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eMiz0r
sjukke schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 15:26:
:'( De telegraaf met een geweldig artikel over de bitcoin:

Bitcoin blijkt taaie rakker

http://www.telegraaf.nl/d...lijkt_taaie_rakker__.html
Topartikel!

"En ‘vertrouwen’ is hier het sleutelwoord. Want dat is de enige onderliggende waarde van de bitcoin: Het geloof van zijn volgelingen in de toekomst van een 100% digitale valuta."

Sorry, maar van elke valuta is vertrouwen de onderliggende waarde en BTC is daar geen uitzondering op. Ik ben altijd al een beetje klaar na het lezen van dat soort uitspraken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pusherman_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 19-09 15:59
weer een hoop stemmingmakerij van iemand die zich 2 uurtjes ingelezen heeft...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eMiz0r
En onder een steen geleefd heeft.
De gedupeerde rekeninghouders die protesteerden bij het hoofdkantor van Mt. Gox in Tokyo kunnen hierover meepraten. Zij zijn volledig de sigaar. En er is geen enkel loket waar zij hun beklag kunnen doen. Laat staan dat er een beroep mogelijk is op enig garantiestelsel.
Vraag dat onze Icesave spaarders maar. Die kennen daar ook nog wel een verhaal over.
De bijbehorende instituties als een landsbestuur en de centrale bank dienen te zorgen voor een solide bodem onder dat vertrouwen.
Zimbabwe, Turkije, Italië.... vul ze maar aan. Daar waar een brood de volgende dag 2x zo duur werd.
Dit moet hoe dan ook opgelost worden. En snel. Het zomaar ongemerkt stelen van bitcoins door cybercriminelen is onacceptabel.
Diefstal hoort (helaas) bij de huidige maatschappij. Of het nu dollars, euros of bitcoins zijn, het komt in the end allemaal op hetzelfde neer.

Nouja, laat ik ook maar ophouden :D Dwaas is het, en dan ook een die vergeten is zn spellingchecker te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn19
eMiz0r schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 15:31:
[...]

Haha, dead on. De kunst is niet om ze te kopen, maar om ze zo lang vast te kunnen houden. Ik vraag me af hoeveel mensen die hele rit met zoveel coins daadwerkelijk had uit kunnen zitten. Dan moet je ook stalen ballen hebben :D

Er zijn al meerdere crashes van BTC voorgekomen. Als je met zo'n groot bedrag er in zit, had je die coins waarschijnlijk al veeeeel eerder van de hand gedaan waarschijnlijk.
Jep, dan kom je al gauw uit bij mensen zoals Roger Ver of de Winklevoss die voordat ze veel Bitcoin kochten al redelijk financiële vrijheid hadden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• db I Delirium
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-09 07:44
Even een beginnersvraag over handel in het algemeen maar specifiek voor Kraken.

Ik koop en verkoop al een aantal maanden bitcoins maar doe dat steeds met standaard orders, ik zou nu graag een order erin zetten die automatisch de prijs bepaald, ik denk een trailing stop.

Stel: koers is 460, ik verwacht dat ie gaat dalen en wil graag kopen voor laagste prijs. Ik wil maximaal 455 betalen maar liefst minder natuurlijk, hoe krijg ik dat bij Kraken voor elkaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

db I Delirium schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 17:23:

Ik koop en verkoop al een aantal maanden bitcoins maar doe dat steeds met standaard orders, ik zou nu graag een order erin zetten die automatisch de prijs bepaald, ik denk een trailing stop.

Stel: koers is 460, ik verwacht dat ie gaat dalen en wil graag kopen voor laagste prijs. Ik wil maximaal 455 betalen maar liefst minder natuurlijk, hoe krijg ik dat bij Kraken voor elkaar?
Je kan geen order intellen ala "ik wil kopen voor de goedkoopste prijs". Wel limit order op de door jouw gewenste koers, dan kan je voor jezelf dus max 455 aanhouden indien gewenst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rmg
  • Laatst online: 22-09 20:10

Rmg

Weet niet zeker of dat kan want dan heb je dacht ik een soort van conditional open, terwijl er alleen
een close is. je kan een trailing stop doen met een conditional close met een limit van 455 zodra de koers onder de 455 duikt. Ik dacht (weet het niet zeker) dat als je nu een trailing stop limit doet met 455 als limiet dat ie koopt zodra hij 455 is..

Met een tradebot / api die op het 'juiste' moment zon order inschien kan het iig

[ Voor 6% gewijzigd door Rmg op 13-03-2014 17:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LED-Maniak
Dat is gewoon een trailing limit order hoor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistraller

Je kunt wel trailing orders gebruiken, maar niet in combinatie met max of min waarden. Als je op 460 een trailing inlegt met een offset van 10 euro, dan zal er dus in eerste instantie een buy uitgevoerd worden als ie 470 is! Maar in een dalende markt zal je dus zien dat die orderwaarde zal dalen met de marktkoers. Pas als de koers dus onder de 450 gaat, is de aankoopwaarde lager dan 460. Zodra de koers dus weer gaat stijgen gaat de waarde niet mee omhoog en wordt er gekocht.

Het volume is echter nog altijd laag, dus bij grote orders zitten er nogal eens flinke swings in de waarde (die binnen enkele seconden/minuten gecorrigeerd worden) en kan je order dus ongewild uitgevoerd worden. En bij veel volatiliteit ga je de mist in tijdens een bull/beartrap.

Je kan beter je risico spreiden IMHO door trapjes te maken met limit buy (met evt een conditional close).

Ook met trailing orders ontkom je er niet aan dat je goed naar de koers moet blijven kijken.

bijv.
455 buy 0.1 sell 460
445 buy 0.2 sell 455
430 buy 0.4 sell 450

Hoe lager hoe meer winst. De waardes even naar wens/gevoel invullen...

Nadeel van deze tactiek is dat je meer fiat nodig hebt.

---------------

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bonez0r
Verwijderd schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 08:47:
Beste mensen,

Super forum is dit.

Groeten,
Bas
Ik ben wel klaar met Bter.com. Eind februari wilde ik m'n (bescheiden aantal) dogecoins naar Kraken sturen. Ze kwamen niet aan, dus ik probeerde het nog een keer. Toen stond er in de withdrawal history bij Bter opeens twee keer een withdrawal (beide met als datum 1 januari 1970!) en daardoor een negatieve balans. Mail gestuurd naar Bter en een reply gekregen dat het binnen x dagen opgelost zou zijn. Dat was dus niet zo. Ruim na die termijn nog een keer een mail gestuurd en die kon volgens gmail niet bezorgd worden. Inmiddels is het zo'n drie weken later, nog steeds geen coins (geen transacties volgens dogechain.info) en een negatieve balans op Bter. Ik heb gisteren maar weer eens een mail gestuurd, maar ik heb niet veel hoop dat ik m'n coins nog terug zie.

update 18 maart: Het mail probleem kwam doordat ik blijkbaar het verkeerde adres gebruikte (support@bter.com in plaats van support@mail.bter.com, misschien hebben ze hun adres veranderd). De rest lijkt ook opgelost te zijn, de balans klopt weer en een test transfer is net aangekomen op m'n Kraken adres.

[ Voor 7% gewijzigd door Bonez0r op 18-03-2014 16:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bonez0r schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 18:16:
[...]

Ik ben wel klaar met Bter.com. Eind februari wilde ik m'n (bescheiden aantal) dogecoins naar Kraken sturen. Ze kwamen niet aan, dus ik probeerde het nog een keer. Toen stond er in de withdrawal history bij Bter opeens twee keer een withdrawal (beide met als datum 1 januari 1970!) en daardoor een negatieve balans. Mail gestuurd naar Bter en een reply gekregen dat het binnen x dagen opgelost zou zijn. Dat was dus niet zo. Ruim na die termijn nog een keer een mail gestuurd en die kon volgens gmail niet bezorgd worden. Inmiddels is het zo'n drie weken later, nog steeds geen coins (geen transacties volgens dogechain.info) en een negatieve balans op Bter. Ik heb gisteren maar weer eens een mail gestuurd, maar ik heb niet veel hoop dat ik m'n coins nog terug zie.
Das mooi ...
Ik heb nog eens gekeken en nu blijkt ook nog dat de laatste 6 getallen / letters ontbreken in de trade key.
Dus het nr dat ik heb opgegeven komt ook niet overeen met mijn trade key van Cryptsy. :(
Ik heb nog wel een mail teruggehad van Bter dat ik geduld moest hebben want: It would take a while.
Nu weet ik dat het wel mijn eigen fout is, maar ik hoop dat ik mijn NXT nog terug zie.
Door handel van 200 NXT bijna 6000 NXT gemaakt en dat zou wel zuur zijn als die weg zijn.
Ik hoop dat het goed komt, maar ik heb er een hard hoofd in.
Order staat nog steeds op pending.

Groeten,
Bas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• db I Delirium
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-09 07:44
Oké, bedankt voor de tips, ik ga me nog eens wat verder inlezen in de trailing orders en neem ook zeker de tip van mistraller mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dieter87
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 29-07-2023
A87 schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 03:07:
[...]

Dat is natuurlijk allemaal makkelijk gzegd nadien, zelfs als je ze kocht het je ze waarschijnlijk al van de hand gedaan bij een paar euros winst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spacewide
  • Laatst online: 16-09 17:45
dieter87 schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 22:58:
[...]

Dat is natuurlijk allemaal makkelijk gzegd nadien, zelfs als je ze kocht het je ze waarschijnlijk al van de hand gedaan bij een paar euros winst
Zo had je ook die man in de states die 2 pizza's kocht voor 10.000 bitcoins.
Maar ik ben off-topic aan het gaan O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

vsy schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 23:13:
[...]

Zo had je ook die man in de states die 2 pizza's kocht voor 10.000 bitcoins.
Maar ik ben off-topic aan het gaan O-)
Daarom doe ik ook 1x nu die dogecoins, die bewaar ik dan ook echt 5 jaar.
je weet maar nooit. Wellicht koop ik nog wat litecoins als ik echt geld over hou.
mocht het falen kan ik sowieso nog die dogecoins in een goed doel stoppen ..

Vind dat leuker gokken dan de loterij of wat dan ook.

Die litecoins kunnen nog flink gaan stijgen mocht dat de echte nummer 2 blijven.

[ Voor 57% gewijzigd door A87 op 14-03-2014 13:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn19
A87 schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 13:20:
[...]

Daarom doe ik ook 1x nu die dogecoins, die bewaar ik dan ook echt 5 jaar.
je weet maar nooit. Wellicht koop ik nog wat litecoins als ik echt geld over hou.
mocht het falen kan ik sowieso nog die dogecoins in een goed doel stoppen ..

Vind dat leuker gokken dan de loterij of wat dan ook.

Die litecoins kunnen nog flink gaan stijgen mocht dat de echte nummer 2 blijven.
Als je bereid bent om Dogecoins 5 jaar te laten staan dan mag ik hopen dat je op z'n minst ook wat Bitcoins voor die periode laat staan.
Om als Dogecoin over 5 jaar nog te bestaan, dan zou Bitcoin over 5 jaar ook nog moeten bestaan. Er is een reëlere kans dat Bitcoin hier over 5 jaar nog is, dan Dogecoin imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

Ben een arme student die bitcoins daar koop ik wel een klein aandeel van als ik wat geld overhoud...
Die koers hou ik wel in de gaten...

[ Voor 255% gewijzigd door A87 op 15-03-2014 04:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcoboy1479
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 09:06
Amper nog trades op kraken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marselaar
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 13-08 18:38
De weekenddip noch piek

PSN: Marselaar

Pagina: 1 ... 152 ... 178 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Deze topic is bedoeld voor discussie over de handel en koersverloop van cryptocurrencies. Aangezien er nu een speciaal forum is voor cryptocurrencies kunnen voor specifieke vragen gewoon topics worden geopend (met in ogenschouw nemende de algemene regels voor het openen van topics - vragen die niet topicwaardig zijn zouden hier uberaupt niet gesteld moeten worden)

Discussies en ontwikkelingen aangaande MtGox gaarne bespreken in Mt.Gox - Huidige status en ontwikkelingen

Referral codes zijn niet toegestaan en worden onherroepelijk verwijderd conform Het algemeen beleid