Cryptocurrency - handel en koers Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 151 ... 178 Laatste
Acties:
  • 538.643 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hadespuiter
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 26-06 05:21
Ranora schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 09:40:
En met tussenkomst van bepaalde partijen die het risico dragen is het geen probleem voor de meeste winkeliers lijkt mij.

Het enige punt wat duidelijk zou moeten worden is dat zij geen BTC ontvangen; daardoor ook geen riscio op koers variatie hebben.
Langzaam maar zeker zie je dus dat betalen met bitcoin niet zuiver peer-to-peer lukt maar er net als bij de huidige valuta partijen tussen moeten gaan zitten.

Nog even en de grootste bitcoin adepten, die fel tegen banken zijn, gaan roepen dat bitcoin banken (waar hypotheken en bedrijfsleningen afgesloten kunnen worden) toch wel handig zouden zijn.

Nog een paar jaar door evolueren en er is weinig verschil meer tussen bitcoin en het huidige stelsel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamebuster
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 15-09 23:08
Astennu schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 10:45:
Wat zijn de koersen de afgelopen paar dagen rustig zeg. Ben ik niet meer gewend :P
Stilte voor de storm? Ik ben benieuwd wat bijv. Auroracoin gaat doen bij de release en wat voor impact dit gaat hebben op de Bitcoin en andere cryptos. Ik wacht rustig af met 150 euro aan BTC...

[ Voor 5% gewijzigd door Gamebuster op 06-03-2014 11:49 ]

Let op: Mijn post bevat meningen, aannames of onwaarheden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ranora
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 30-04-2024
rickiii schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 11:47:
Ik denk dat dit forum veel zou hebben aan een apart topic met betrekking tot de geschiedenis van Mt.Gox. huidige stand van zaken en eventuele updates. Netjes op één plaats. Is er hier iemand die zo'n topic zou willen maken?
Mt.Gox - Status

Als er mede auteurs willen zijn geef even een gil.

[ Voor 6% gewijzigd door Ranora op 06-03-2014 12:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickiii
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-12-2024
Ranora schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 11:50:
[...]
Mt.Gox - Status
Als er mede auteurs willen zijn geef even een gil.
Goed werk Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/roRJIQK.png

Ik denk altijd heel goed na voordat ik iets stoms zeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22-09 16:37

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Modbreak:Nogmaals, ik stel voor om updates aangaande MtGox te bespreken in Mt.Gox - Status

.edit: Oh er was alweer een nieuwe pagina 8)7 topiclink toegevoegd, dank je Ranora :)

[ Voor 21% gewijzigd door .oisyn op 06-03-2014 12:19 ]

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ranora
.oisyn schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 12:15:
[...]

[modbreak]Nogmaals, ik stel voor om updates aangaande MtGox ofwel te bespreken in het algemene Bitcoin topic ofwel (en dit heeft de preferentie) een eigen topic over MtGox te openen[/]
Net een topic aangemaakt voor deze discussies:

Mt.Gox - Status

Kan het onderaan het topic gezet worden in de modbreak?

[ Voor 6% gewijzigd door Ranora op 06-03-2014 12:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ranora
Gamebuster schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 11:49:
[...]

Stilte voor de storm? Ik ben benieuwd wat bijv. Auroracoin gaat doen bij de release en wat voor impact dit gaat hebben op de Bitcoin en andere cryptos. Ik wacht rustig af met 150 euro aan BTC...
Ben ook erg benieuwd naar de prijs.
Er lijkt bijna geen beweging in de markt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zomertje
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21-09 10:48

zomertje

Barisax knorretje

Ranora schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 12:49:
[...]

Ben ook erg benieuwd naar de prijs.
Er lijkt bijna geen beweging in de markt
Is Auroracoin de zoveelste altcoin of is er iets bijzonders aan?

het ultieme jaargetijde.... | #!/usr/bin/girl | Art prints and fun

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ranora
zomertje schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 12:51:
[...]

Is Auroracoin de zoveelste altcoin of is er iets bijzonders aan?
Beide:
Auroracoin is a cryptocurrency for Iceland. It is based on litecoin and is 50% premined. The premined coins will be distributed to the entire population of Iceland, commencing on midnight 25th of March 2014.
het schijnt dat 50%! naar de IJslanders gaat. Ik denk dat het daardoor wel bijzonder word, maar het is en blijft de zoveelste alt coin. Dus minen & dumpen. Denk dat je hier meer informatie vind: Bullus in "Coin mining - hardware, software en instellingen - deel 2"

[ Voor 25% gewijzigd door Ranora op 06-03-2014 12:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn19
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 28-07 12:47
Zwaar overrate coin als je mij vraagt. Ik voorspel een enorme koersdaling ;)
0 toegevoegde waarde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ranora
m19 schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 12:57:
Zwaar overrate coin als je mij vraagt. Ik voorspel een enorme koersdaling ;)
0 toegevoegde waarde.
Koersdaling op wat? Op de Auracoin of op Bitcoin? En warom? Omdat er een nieuwe coin komt.
Als je 1.000.000 auracoin kan binnen halen, die op hun beurt misschien vlak na de launch weer een klein beetje btc opleveren is het lekker minen en dumpen. Maar Bullus in "Coin mining - hardware, software en instellingen - deel 2" weten daar meer over :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn19
Ranora schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 13:00:
[...]

Koersdaling op wat? Op de Auracoin of op Bitcoin? En warom? Omdat er een nieuwe coin komt.
Als je 1.000.000 auracoin kan binnen halen, die op hun beurt misschien vlak na de launch weer een klein beetje btc opleveren is het lekker minen en dumpen. Maar Bullus in "Coin mining - hardware, software en instellingen - deel 2" weten daar meer over :)
Auracoin.
0 toegevoegde waarde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Waarom verwijs je steeds naar de startpost van het algemene miningtopic? Wat voor informatie moeten wij daar dan uit halen?

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ranora schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 13:00:
[...]

1.000.000 AUR? Dan heb je wel een serieuze farm nodig.

Dit is wat ik eruit heb gehad op 24u met 1.4mh: http://blockexplorer.auro...5KeqanWNGupMTHe6p1Ta12Bof

De diff is zo hoog geworden door de multies die er massaal op zijn gesprongen met zijn 0.14 BTC een paar dagen geleden, dat het nu haast niet te minen is. Een ganse pool doet er momenteel meer dan 6u over om een block te vinden, en je AUR wordt niet onmiddellijk uitbetaald, want er zijn x confirms nodig, dus pas binnen een paar dagen. Ik ben ervan afgestapt. Enkel nog leuk om te traden, maar niet om te minen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ranora
.oisyn schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 13:05:
Waarom verwijs je steeds naar de startpost van het algemene miningtopic? Wat voor informatie moeten wij daar dan uit halen?
Omdat ik denk dat ze daar meer hebben gekeken naar eventuele waarde voordat ze m straks gaan minen / verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Oh je bedoelt gewoon de draad en niet specifiek de startpost :D. Zeg dat dan ;)

[ Voor 11% gewijzigd door .oisyn op 06-03-2014 13:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamebuster
Ik gok dat de bitcoin waarde langzaam zal stijgen rondom de "release" van de Auroracoin door alle media aandacht die Auroracoin waarschijnlijk zal krijgen, die allemaal een verwijzing naar Bitcoin bevatten als "een Ijslands alternatief voor Bitcoin". De waarde van AUR zal waarschijnlijk flink dalen bij de release en misschien daarna weer langzaam stijgen. Als AUR na de release serieus gebruikt gaat worden, zal dit ook zeer positief zijn voor het vertrouwen in BTC, resulterend tot een matige tot een stevige stijging van de waarde.

Althans, dat is mijn theorie.

[ Voor 11% gewijzigd door Gamebuster op 06-03-2014 13:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vkey
  • Laatst online: 19-09 08:53
Aangezien ik geen antwoord heb stel ik mijn vraag nog naar een keer: als je de koersen van BTC-e en Bitstamp vergelijkt, dan zit BTC-e eigenlijk altijd een stuk lager. Wat is hier de reden van?

En heeft er iemand ervaring met een SEPA storting naar BTC-e?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rmg
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 10:20

Rmg

vkey schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 13:41:
Aangezien ik geen antwoord heb stel ik mijn vraag nog naar een keer: als je de koersen van BTC-e en Bitstamp vergelijkt, dan zit BTC-e eigenlijk altijd een stuk lager. Wat is hier de reden van?

En heeft er iemand ervaring met een SEPA storting naar BTC-e?
Voornamelijk omdat op BTC-E de kosten van uitbetalen hoger zijn. Waardoor een bitcoin op BTC-E gewoon 'minder waard' is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistraller
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 10:49

My solar panels | Soladin loggen? | Strava
---------------
Gemak dient de mens, moeite dient de mensheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ranora
.oisyn schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 13:14:
Oh je bedoelt gewoon de draad en niet specifiek de startpost :D. Zeg dat dan ;)
|:( Ja, sorry.
Ben de afgelopen 2 weken (bijna) niet meer in dat topic geweest omdat mijn machine als meubilair stond.. Ik gaat m vanavond maar eens doornemen omdat mijn machine net weer aangezet is;
Het blijven speculaties, maar lijkt er op dat het niet veel met de markt doet. Tenminste niet zover ik nu snel kan zien. Bericht is een uur oud, dan had het wat moeten doen toch?

[ Voor 32% gewijzigd door Ranora op 06-03-2014 14:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21-09 17:13

Tourniquet

Hiya, fellas!

Onverantwoordelijk van Newsweek om dit zo te publiceren. Die man (als hij het echt is) heeft gekozen voor een leven in anonimiteit en opeens moet je onderduiken en wordt je gedwongen te verhuizen omdat een blad je foto en woonplaats (inclusief foto van je huis) publiceert.

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ranora
Tourniquet schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 14:45:
[...]

Onverantwoordelijk van Newsweek om dit zo te publiceren. Die man (als hij het echt is) heeft gekozen voor een leven in anonimiteit en opeens moet je onderduiken en wordt je gedwongen te verhuizen omdat een blad je foto en woonplaats (inclusief foto van je huis) publiceert.
Sterker nog, nu je dit zo zegt. Als het hem niet is, geeft dat ook veel problemen.
Maar goed, die redacteur heeft een scoop en harkt meer binnen dan een eventuele claim kost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickiii
Modbreak:Speculatie over de ware identiteit achter de naam Satoshi Nakamoto de uitvinder van Bitcoin gelieve in
Bitcoin topic - deel 2 te plaatsen of misschien zelfs een apart topic hieraan te wijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slckaer
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 21-09 11:18
Er wordt weer één en ander gedumpt. Waarschijnlijk ben ik te vroeg ingestapt en gaan we neerwaarts...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ranora
Slckaer schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 15:20:
Er wordt weer één en ander gedumpt. Waarschijnlijk ben ik te vroeg ingestapt en gaan we neerwaarts...
Ben net uitgestapt en pak mijn winst.
Wordt nu als het goed is Sepa overgemaakt naar mijn bank rekening.

Zit nu wel een gat van 35 euro tussen BTC-e en Kraken.

[ Voor 8% gewijzigd door Ranora op 06-03-2014 15:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en waarom zakken we dit keer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsmpower
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22-09 22:08
Zie ook niks schokkends (sterk omhoog of omlaag)? Koers loopt redelijk neutraal sinds gisteren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJPostema
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 09-12-2024
bsmpower schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 15:27:
Zie ook niks schokkends (sterk omhoog of omlaag)? Koers loopt redelijk neutraal sinds gisteren?
druk eens op F5 dan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

idd.. einde bitcoin dit :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsmpower
Er zijn geruchten dat de BTC van Satoshi himself nu worden uitgegeven (aangezien hij nu mogelijk ontmaskerd is). Dat zou de koersdaling kunnen verklaren. Ik vind het zelf een sterk verhaal, maar je weet het nooit he..
Iemand anders geeft aan dat er op donderdag vaak wordt gedumpt.

Oftewel er zijn talloze redenen dat de koers even dipt, of juist stijgt. Toen ik begon met BTC was ik snel in paniek, maar ik heb er nu voor gekozen om niet op elke dip/stijging te reageren (qua koop/verkoop) en mijn BTC voor langere tijd te laten staan en de koers per week/maand te bekijken.

[ Voor 45% gewijzigd door bsmpower op 06-03-2014 15:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LED-Maniak
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 10:33
bsmpower schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 15:44:
Er zijn geruchten dat de BTC van Satoshi himself nu worden uitgegeven (aangezien hij nu mogelijk ontmaskerd is). Dat zou de koersdaling kunnen verklaren. Ik vind het zelf een sterk verhaal, maar je weet het nooit he..
F-U-D.

Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bsmpower schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 15:44:
Dat houdt toch geen steek zo'n verhaal? Waarom zou je je eigen BTC dumpen als je ontmaskerd bent? Voor hetzelfde geld wist hij niet eens dat het zo'n vaart ging lopen en heeft hij gewoon nooit naar z'n coins omgekeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsmpower
Heb mijn reactie iets aangepast. Was een gerucht wat ik op een ander forum las. Maar als het zo zou zijn dan zou de daling waarschijnlijk vele mate groter zijn geweest (gezien het aantal coins wat hij zelf in bezit zou hebben)? Ik zal dit soort dingen niet meer plaatsen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ranora
Als hij zijn coins zou aanbieden, dan zou je een mega wall tegenkomen, volgens mij heeft die gast ontzettend veel coins. Als alles in eens weg zou gaan zou het toch zichtbaar moeten zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 08:54
Ranora schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 15:51:
Als hij zijn coins zou aanbieden, dan zou je een mega wall tegenkomen, volgens mij heeft die gast ontzettend veel coins. Als alles in eens weg zou gaan zou het toch zichtbaar moeten zijn?
Er is toch zelfs bekend in welke wallet deze coins zitten? Op het moment dat die in beweging komen, barst de bom (denk ik).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ranora
mat.hi.as schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 15:52:
[...]

Er is toch zelfs bekend in welke wallet deze coins zitten? Op het moment dat die in beweging komen, barst de bom (denk ik).
Het is niet met zekerheid te zeggen, maar ze kunnen natuurlijk zien waar de eerste bloks heen zijn gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Laatst online: 09:47
mat.hi.as schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 15:52:
[...]

That doesn’t make the FBI the world’s largest bitcoin holder. This honor is thought to belong to bitcoin’s shadowy inventor Satoshi Nakamoto, who is estimated to have mined 1 million bitcoins in the currency’s early days. His stash is spread across many wallets. But it does put the federal agency ahead of the Cameron and Tyler Winklevoss, who in July said that they’d cornered about 1 percent of all bitcoins (there are 12 million bitcoins in circulation).

In the fun house world of bitcoin tracking, it’s hard to say anything for certain. But it is safe to say that there are new players in the Bitcoin world — although not as many people are buying bitcoins as one might guess from all of the media attention.

Satoshi stores his wealth in a large number of bitcoin addresses, most of them holding just 50 bitcoins. It’s a bit of a logistical nightmare, but most savvy Bitcoin investors spread out their bitcoins across multiple wallets. That way if they lose the key to one of them or get hacked, all is not lost.
http://www.wired.com/wiredenterprise/2013/12/fbi_wallet/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22-09 20:13
Ranora schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 16:00:
[...]

Het is niet met zekerheid te zeggen, maar ze kunnen natuurlijk zien waar de eerste bloks heen zijn gegaan.
Er is uitgebreide analyse gedaan op de eerste blokken en het blijkt dat er een bepaald patroon in de nonce-waardes zat van de blokken die Satoshi Nakamoto heeft gemined. Er is een heel groot aantal blokken met hoge zekerheid geidentificeerd. Overigens volgde Satoshi de door hem opgegeven richtlijn om voor iedere transactie een ander adres te gebruiken. Dus er zijn nu heel veel adressen met slechts 1 transactie, 50 BTC aan nieuwe coins uit een van de oude blokken uit 2009/2010.

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ranora
Rannasha schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 16:02:
[...]

Er is uitgebreide analyse gedaan op de eerste blokken en het blijkt dat er een bepaald patroon in de nonce-waardes zat van de blokken die Satoshi Nakamoto heeft gemined. Er is een heel groot aantal blokken met hoge zekerheid geidentificeerd. Overigens volgde Satoshi de door hem opgegeven richtlijn om voor iedere transactie een ander adres te gebruiken. Dus er zijn nu heel veel adressen met slechts 1 transactie, 50 BTC aan nieuwe coins uit een van de oude blokken uit 2009/2010.
Ok, dan valt het redelijk goed te volgen dus uiteindelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn19
Rannasha schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 16:02:
[...]

Maar ik neem aan dat Satoshi ook "anoniem" blokken heeft kunnen minen toen er meer mensen begonnen met minen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trent900
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17-12-2022
Wat een klotebots zijn er op Kraken zeg. Kunnen die dingen niet kapot ofzo? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GH45T
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 08:02
Mij lijkt niet dat iemand met werkelijk verstand van het systeem en een beetje handel inzicht opeens op grote schaal coins gaat dumpen. Als het je toch om de cash in Euro's, Dollars of een andere valuta gaat dan begrijp je toch ook wel dat de balans tussen vraag en aanbod maar een beetje hoeft af te wijken om enorme schommelingen teweeg te brengen...

Met andere woorden, mocht je werkelijk je shitload aan coins willen verkopen dan begin je rustig aan en verkoop je heel gelijdelijk in plaats van te gaan dumpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ranora
Tja, en dat zou ik dan dagelijks doen met 1 coin. Dan kan je toch redelijk lekker leven denk ik zomaar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
m19 schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 16:12:
[...]

Maar ik neem aan dat Satoshi ook "anoniem" blokken heeft kunnen minen toen er meer mensen begonnen met minen?
Dat is heel goed mogelijk, maar het grootste gedeelte van de coins van Satoshi zit in blokken die met grote zekerheid geidentificeerd zijn. Hoeveel hij er "on the side" bijgemined heeft, weet alleen Satoshi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hadespuiter
Ranora schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 16:32:
Tja, en dat zou ik dan dagelijks doen met 1 coin. Dan kan je toch redelijk lekker leven denk ik zomaar :P
Tenzij Satoshi denkt dat de tijd is aangebroken om eens goed voor zijn kinderen en vrienden te zorgen (lees: ieder een huis/auto etc cadeau te doen).
Nu de aanhang weet dat papa stiekum multimiljardair is gaan ze druk uitoefenen, en papa is ook de jongste niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ranora
Hadespuiter schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 16:49:
[...]

Tenzij Satoshi denkt dat de tijd is aangebroken om eens goed voor zijn kinderen en vrienden te zorgen (lees: ieder een huis/auto etc cadeau te doen).
Nu de aanhang weet dat papa stiekum multimiljardair is gaan ze druk uitoefenen, en papa is ook de jongste niet meer.
Aangezien hij zijn kinderen etc ook niets heeft gezegd denk ik dat er toch wat meer aan de hand is daar in de familie. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamebuster
Waar hebben jullie het toch allemaal over; ik zie gewoon nog steeds ~460 staan bij BTCe, net zoals de afgelopen paar dagen.

[ Voor 3% gewijzigd door Gamebuster op 06-03-2014 17:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn19
Gamebuster schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 17:22:
Waar hebben jullie het toch allemaal over; ik zie gewoon nog steeds ~460 staan bij BTCe, net zoals de afgelopen paar dagen.
Ach we hebben 1 rood balkje omdat er een paar duizend coins verkocht worden en de koers "corrigeert" zich weer of "crashed".
Niets aan de hand verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ranora
Gamebuster schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 17:22:
We hadden het over een eventuele mogelijkheid / wat zou jij doen/ als je ontdekt wordt en de gevolgen daar op. Dus eigenlijk nergens over ;P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LED-Maniak
Iemand ervaring met btc-e als je naar een oud deposit adres bitcoins stuurt? Ze hebben hem plots gewijzigd.. 11 confirms verder en deposit komt niet aan. :(

Ze zijn er toch! :o

[ Voor 8% gewijzigd door LED-Maniak op 07-03-2014 01:18 ]

Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LED-Maniak schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 01:15:
Iemand ervaring met btc-e als je naar een oud deposit adres bitcoins stuurt? Ze hebben hem plots gewijzigd.. 11 confirms verder en deposit komt niet aan. :(

Ze zijn er toch! :o
Gelukkig, want je moet daar wel mee oppassen.
Check altijd of het laatste adres waar je ze heenstuurde nog werkende is, anders ben je je coins kwijt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aardwolf
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 03:09
Hadespuiter schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 16:49:
[...]
Waarom is ie multimiljonair? Hij bezit toch alleen een shitload in zekere zin nog nietszeggende coins? Bedoel hij heeft nog geen cent in dollars ervan in de pocket.
Als hij of elk andere malloot met gigantisch veel coins alle coins dropt dan is de koers na nog niet eens de helft al tot diepbedroefde peilen gezakt, dat het zelfs voor hem niet meer loont om de rest ook maar te dumpen zodat het hele systeem kapot gaat. Tenzij met beleid, ja dan zou die wel miljonair kunnen worden.

Mja das dan mijn mening met beperkt inzicht. :9

Waar ik eens aan dacht is dat bijvoorbeeld dergelijke coins in handen komt van mensen die het erven, dieven die stelen of bijvoorbeeld de FBI. Stel nou dat zij denken "goh, dat hebben we maar mooi in ons bezit gekregen, de koers staat fijn zo en dumpen maar". Zouden zulke mensen die er eigenlijk geen reet van snappen eigenlijk niet een gigantisch groot risico zijn voor het totale systeem?

Natuurlijk, de kans is klein dat het gebeurt, maar wat als? Niemand kan het immers reguleren en het is gebaseerd op inzicht van de mens die het bezit.

[ Voor 11% gewijzigd door Aardwolf op 07-03-2014 02:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 22-09 22:53
Meer mensen zich aangemeld voor Tradewave? Ziet er zéér cool uit :) Ik ga me van de week even bezighouden met wat verschillende tradingstrategieën programmeren en een beetje vergelijken wat het best werkt. Het mooie is dat je je algoritmes direct kunt backtesten tegen de historische data.

Edit: linkje: https://tradewave.net/

[ Voor 6% gewijzigd door Avalaxy op 07-03-2014 03:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

marcel87 schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 02:45:
[...]

Waarom is ie multimiljonair? Hij bezit toch alleen een shitload in zekere zin nog nietszeggende coins? Bedoel hij heeft nog geen cent in dollars ervan in de pocket.
Als hij of elk andere malloot met gigantisch veel coins alle coins dropt dan is de koers na nog niet eens de helft al tot diepbedroefde peilen gezakt, dat het zelfs voor hem niet meer loont om de rest ook maar te dumpen zodat het hele systeem kapot gaat. Tenzij met beleid, ja dan zou die wel miljonair kunnen worden.

Waar ik eens aan dacht is dat bijvoorbeeld dergelijke coins in handen komt van mensen die het erven, dieven die stelen of bijvoorbeeld de FBI. Stel nou dat zij denken "goh, dat hebben we maar mooi in ons bezit gekregen, de koers staat fijn zo en dumpen maar". Zouden zulke mensen die er eigenlijk geen reet van snappen eigenlijk niet een gigantisch groot risico zijn voor het totale systeem?

Natuurlijk, de kans is klein dat het gebeurt, maar wat als? Niemand kan het immers reguleren en het is gebaseerd op inzicht van de mens die het bezit.
Er staan een heleboel bitcoins in een wallet waar niets met gebeurd en dat deel wordt steeds groter simpelweg door menselijke fouten.
Ze gaan daarom steeds zeldzamer worden, soort van unieke postzegels waar er ooit veel van gemaakt zijn maar die in de loop der jaren steeds zeldzamer worden en er groep mensen is die ze gaat ruilen en verhandelen op een beurs en veiling.
Zelfde verhaal voor kunst en antiek.
Oude auto's
Sieraden.

Daarnaast is er een gedeelte in beslag genomen door FBI.
Een ander deel is in handen van hackers en mafia.

Ik snap de uitvinder ervan wel.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 07-03-2014 03:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hadespuiter
[...]

Als één iemand, een groot-bezitter, in staat is om een financieël systeem de afgrond in te helpen kun je je sowieso afvragen of de opzet c.q. het fundament van - in dit geval - bitcoin wel okay is.
Gezien de wereldpopulatie zijn er eigenlijk te weinig bitcoins beschikbaar, wat op zich niet zo'n ramp is gezien de deelbaarheid, ware het niet dat er te veel coins in handen van relatief gezien slechts enkele partijen zijn. Dit is gedoemd te mislukken zo.

Nakamoto lijkt twee fouten gemaakt te hebben indien hij met zijn creatie werkelijk een vervanging van het huidige financiële stelsel voor ogen had:
Max 21 miljoen had gezien de populatie 210 miljard moeten zijn (of iets dergelijks) en de beloning van de vroege miners (waaronder hij zelf) had veel kleiner moeten zijn zodat de uiteindelijke hoeveelheid coins over een veel grotere hoeveelheid mensen verdeeld zou worden.
Aangezien Nakamoto een hele slimme vent is en zulke stommiteiten niet zou begaan denk ik dus dat hij het systeem nooit als een coin heeft gezien, althans, niet bedoeld voor de hele wereldbevolking, en enorm geschrokken is van de manier hoe het balletje uiteindelijk is gaan rollen.

[ Voor 6% gewijzigd door Hadespuiter op 07-03-2014 03:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
Hadespuiter schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 03:41:
[...]

Nakamoto lijkt twee fouten gemaakt te hebben indien hij met zijn creatie werkelijk een vervanging van het huidige financiële stelsel voor ogen had:
...
1e: False. Je geeft zelf al aan dat er deelbaarheid is. Ik heb nog nooit gehandeld in hele BTC, of zelfs precies een (veelvoud van een) hele BTC gehad. Er zijn sites die al in mBTC rekenen voor de leesbaarheid. We kunnen doorgaan tot de Satoshi en er is zelfs geen enkele rekenen om zelfs dan nog veder te splitsen. Het is volkomen onjuist om te denken dat 21 miljoen niet genoeg is.
2e: True. Ik snap ook wel dat er een curve in het minen moet zijn, maar als het doel een monetair systeem was, dan had je kunnen zien aankomen dat die eerste blocks een veel te hoge reward waren, in een te korte tijd.
Avalaxy schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 03:09:
Meer mensen zich aangemeld voor Tradewave? Ziet er zéér cool uit :) Ik ga me van de week even bezighouden met wat verschillende tradingstrategieën programmeren en een beetje vergelijken wat het best werkt. Het mooie is dat je je algoritmes direct kunt backtesten tegen de historische data.

Edit: linkje: https://tradewave.net/
Awesome :9~ Ik kan dan wel niet echt python, maar simpele logica gaat me goed af :P. Ik hoop maar dat er genoeg volume gaat zitten, anders werkt het natuurlijk voor geen meter.

[ Voor 26% gewijzigd door mat.hi.as op 07-03-2014 05:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
Het is zo vroeg, dat ik niet zag dat het hetzelfde topic was :X

[ Voor 84% gewijzigd door mat.hi.as op 07-03-2014 05:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boekel
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-06 23:31

boekel

Dusss...

[...]

[knip]
Ik lees dit soort verhalen regelmatig....maar grote aantallen coins worden niet via een exchange verkocht, maar er buitenom, via direct contact of met een betrouwbare / bekende escrow.

http://www.boekel.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

boekel schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 08:17:
[...]

Ik lees dit soort verhalen regelmatig....maar grote aantallen coins worden niet via een exchange verkocht, maar er buitenom, via direct contact of met een betrouwbare / bekende escrow.
Het probleem is dan dat verkopen vanaf ik dacht 15K gemeld moeten worden, een grote aankoop met bitcoins is dan lastig omdat alles via de bank moet gaan.
Natuurlijk is er een grote cashflow van papiergeld op de plekken waar een bankoverschrijving niet werkt.
2e handse spullen bijvoorbeeld te groot of te duur zodat je het gaat ophalen.

De koers is nu wel stabieler aan het worden, dat is 1e vereiste om bitcoin ook betaalmiddel ipv speculatiemiddel te laten worden.

Het kan ook maar zo weer verdwijnen omdat niemand er nog wat met kan verdienen.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 07-03-2014 08:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hadespuiter
Verwijderd schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 08:45:
[...]

De koers is nu wel stabieler aan het worden, dat is 1e vereiste om bitcoin ook betaalmiddel ipv speculatiemiddel te laten worden.

Het kan ook maar zo weer verdwijnen omdat niemand er nog wat met kan verdienen.
Als veel speculanten in relatief korte tijd van hun coins af willen (vanwege het saaie koersverloop met weinig uitzicht meer op
"to the moon") dan krijg je te snelle koersdalingen waarop anderen weer gaan kopen en herhaalt het spelletje zich weer opnieuw.
Listiger wordt het als speculanten zich langzamer, gespreid over een langere tijd, gaan terugtrekken. De lijn naar beneden gaat dan dusdanig traag, dat de hele zaak wel eens als een nachtkaarsje uit kan gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hadespuiter
mat.hi.as schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 05:05:
[...]

1e: False. Je geeft zelf al aan dat er deelbaarheid is
Ja, maar max 21 miljoen heeft als een rode lap op een stier gewerkt, in die zin dat het enorm als speculatiemiddel bij de hebzuchtigen onder ons ( :) ) wordt gezien en dat er verhoudingsgewijs nu al té veel coins in relatief weinig handen zijn.
Als er vooruitzicht zou zijn op nog 200 miljard te minen coins dan zou een coin nu 4,7 eurocent oid waard zijn geweest ipv 470 euro, wat een veel gezondere basis zou zijn op de langere termijn.

[ Voor 8% gewijzigd door Hadespuiter op 07-03-2014 09:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn19
Hadespuiter schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 09:47:
[...]

Ja, maar max 21 miljoen heeft als een rode lap op een stier gewerkt, in die zin dat het enorm als speculatiemiddel bij de hebzuchtigen onder ons ( :) ) wordt gezien en dat er verhoudingsgewijs nu al té veel coins in relatief weinig handen zijn.
Als er vooruitzicht zou zijn op nog 200 miljard te minen coins dan zou een coin nu 4,7 eurocent oid waard zijn geweest ipv 470 euro, wat een veel gezondere basis zou zijn op de langere termijn en geen slapeloze nachten zou opleveren als de koers eens een tikkie van +/- 20% te verwerken zou krijgen. ;)
Deelbaarheid =/= totaal aan coins.

1 bitcoin = nu 100.000.000 satoshi
1 bitcoin kan oneindig aantal satoshi worden. Daarmee word 1 bitcoin niet minder waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-08 19:58
Gister mijn mining rig af gemaakt. Nu met 4x 7970 refferenced en een keer 280X Vapor-X.
Het was nog best een gedoe om alle 5 de kaarten werkend te krijgen op het MSI Z77A-G45 moederbord.

Ik wilde eerste ipv de 280x een 6990 draaien maar toen zag hij maar 1 gpu.

Nu blijkt dit bord er max 6 te kunnen waarbij je bij een slot een trucje uit moet halen.

LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hadespuiter schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 09:31:
[...]

Als veel speculanten in relatief korte tijd van hun coins af willen (vanwege het saaie koersverloop met weinig uitzicht meer op
"to the moon") dan krijg je te snelle koersdalingen waarop anderen weer gaan kopen en herhaalt het spelletje zich weer opnieuw.
Listiger wordt het als speculanten zich langzamer, gespreid over een langere tijd, gaan terugtrekken. De lijn naar beneden gaat dan dusdanig traag, dat de hele zaak wel eens als een nachtkaarsje uit kan gaan.
Het is inmiddels zo groot geworden dat er volop gemanipuleerd wordt met bots en walls.
Heb je veel tijd kun je er voordeel met maken maar wie gaat zijn bitcoins gebruiken om iets te kopen?
Het is leuk wanneer je ze goedkoop gemined of aangeschaft hebt, steeds een gedeelte verpatsen, kostprijs 1 Euro verkoop 30, gelijk een kwart de deur uit.
Winst is al binnen daarna bescheiden op zijn tijd cashen wanneer er weer leuke stijging is.
De helft ga ik bewaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickiii
Hadespuiter schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 09:47:
[...]
Als er vooruitzicht zou zijn op nog 200 miljard te minen coins dan zou een coin nu 4,7 eurocent oid waard zijn geweest ipv 470 euro, wat een veel gezondere basis zou zijn op de langere termijn.
1 bitcoin => 470 euro
10.000 satoshi => 4,7 eurocent

Het is maar net hoe de prijzen genoteerd worden.

Ik gebruik al een half jaar mBTC
Prijzen zijn dan niet meer 0,00456BTC maar 4,56mBTC
Het rekent veel makkelijker: 1 mBTC = 47 euro cent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Lees ik het nou goed en is iemand nu net multimiljonair geworden (of heeft hij / zij z'n vermogen met $118M vermeerderd)?

http://blockr.io/tx/info/...2bcea8ddec0af450f9185ddf1

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rickiii schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 10:15:

1 bitcoin => 470 euro
10.000 satoshi => 4,7 eurocent

Het is maar net hoe de prijzen genoteerd worden.

Ik gebruik al een half jaar mBTC
Prijzen zijn dan niet meer 0,00456BTC maar 4,56mBTC
Het rekent veel makkelijker: 1 mBTC = 47 euro cent
Smart!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn19
BtM909 schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 10:21:
Lees ik het nou goed en is iemand nu net multimiljonair geworden (of heeft hij / zij z'n vermogen met $180M vermeerderd)?

m19 in "Bitcoin topic - deel 2"

Er zijn 180k bitcoins verplaatst. Die bitcoins waren er altijd al, de vraag is wat diegene er nu van plan mee is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
BtM909 schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 10:21:
Lees ik het nou goed en is iemand nu net multimiljonair geworden (of heeft hij / zij z'n vermogen met $118M vermeerderd)?

De coins zijn te herleiden naar een adres dat ooit door MtGox is gebruikt.

But what does it mean?! 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roelant001
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 20-09 16:43
Rannasha schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 10:37:
[...]

De coins zijn te herleiden naar een adres dat ooit door MtGox is gebruikt.

But what does it mean?! 8)7
Misschien wordt de steun van Europa aan Oekraïne in bitcoins uitbetaald!? Ik zeg to the moon! :+

Crap, rekenfoutje.. misschien toch niet : :F

[ Voor 7% gewijzigd door Roelant001 op 07-03-2014 10:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ranora
Roelant001 schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 10:45:
[...]

Misschien wordt de steun van Europa aan Oekraïne in bitcoins uitbetaald!? Ik zeg to the moon! :+
Griekenland wil ook nog 6.1 miljard geloof ik |:(

Het zou wat zijn als blijkt dat Europa al jaren lang met BTC betaald :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Langzaam loopt de pump weer leeg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmvdw
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 10:38
Zo jammer, had nog wel op een verhoging gehoopt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Harmvdw schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 13:00:
Zo jammer, had nog wel op een verhoging gehoopt
Ik ook, blij dat ik gisteren met een paar euro winst alles even heb verkocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cdgrit
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-01 16:44
Leuke transactie deze ochtend: https://blockchain.info/t...2bcea8ddec0af450f9185ddf1

180.000 BTC = 83 miljoen euro! Oink...

Originele startpagina - Stadindex.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er worden flink wat gehackte bitcoins verhandeld? Een serieuze bezitter knalt er nooit zo in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
Verwijderd schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 13:36:
Er worden flink wat gehackte bitcoins verhandeld? Een serieuze bezitter knalt er nooit zo in.
De Bitcoins zijn enkel naar een ander adres overgemaakt. Van wie ze precies zijn en wat er mee gedaan gaat worden is onbekend. Het is onwaarschijnlijk dat ze gewoon op een exhcange gegooid worden (dat zou erg dom zijn, grote hoeveelheden coins worden voornamelijk direct verhandeld, niet via exchanges).

Het gebeurt ook wel eens dat exchanges hun coin-voorraad via interne adressen herschikken. Maar omdat alles op de blockchain zichtbaar is lijkt dat erg indrukwekkend. Zo was er vorig jaar een dergelijke grote transactie, waarvan gedacht werd dat deze van Bitstamp was (en dat bleek ook zo te zijn: Er is vandaag een bericht over een audit van Bitstamp uitgekomen waar deze transactie werd gebruikt om het bezit van coins aan te tonen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn19
Jep, daarnaast betalen investeringsmaatschappijen een premium voor grote hoeveelheden coins omdat ze dan de markt niet verstoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pposthoorn
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 12-09 14:04

pposthoorn

Constructeur

Rannasha schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 13:46:
[...]

De Bitcoins zijn enkel naar een ander adres overgemaakt. Van wie ze precies zijn en wat er mee gedaan gaat worden is onbekend. Het is onwaarschijnlijk dat ze gewoon op een exhcange gegooid worden (dat zou erg dom zijn, grote hoeveelheden coins worden voornamelijk direct verhandeld, niet via exchanges).

Het gebeurt ook wel eens dat exchanges hun coin-voorraad via interne adressen herschikken. Maar omdat alles op de blockchain zichtbaar is lijkt dat erg indrukwekkend. Zo was er vorig jaar een dergelijke grote transactie, waarvan gedacht werd dat deze van Bitstamp was (en dat bleek ook zo te zijn: Er is vandaag een bericht over een audit van Bitstamp uitgekomen waar deze transactie werd gebruikt om het bezit van coins aan te tonen).
d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-08 19:58
Koers is flink aan het dalen.

Hoe laag denken jullie dat hij gaat?
Is dit nu na aanleiding van die 180.000 BTC?

LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extera
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 05-05 16:02
Ik denk dat we doorzakken tot 0 :+

nee even serieus, zelfs met slecht nieuws denk ik dat we niet voor langere periode meer onder de $ 400 komen. Daar is tot 3 keer toe gebleken veel buy support te zitten.

Mijn Serverrack - iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marselaar
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 13-08 18:38
Extera schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 16:57:
Ik denk dat we doorzakken tot 0 :+

nee even serieus, zelfs met slecht nieuws denk ik dat we niet voor langere periode meer onder de $ 400 komen. Daar is tot 3 keer toe gebleken veel buy support te zitten.
€ bedoel je zeker?

PSN: Marselaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remycuber
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 02-01 13:17
Short gegaan op 700! Kassa :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remycuber
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 02-01 13:17
Veel buy support op $ 600. Zodra wij door die grens heen gaan, zullen wij ook snel richting de $ 550 gaan.
Ik heb een signaal op $ 597 gezet om (extra) short te gaan, ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cdgrit
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-01 16:44
Geweldig dit: http://www.reddit.com/r/B...sing_for_dorian_nakamoto/

Die man heeft straks een modelspoorbaan op zolder staan, wauw!

Originele startpagina - Stadindex.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Dat wordt al besproken in het algemene bitcoin topic, waar het ook thuis hoort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat denken jullie als we door de 600 dollar grens aantikken?
Keihard naar beneden of moet er dan iets geks gebeuren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hatsieflatsie
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 15-09 10:32
Verwijderd schreef op zaterdag 08 maart 2014 @ 18:38:
Afbeeldingslocatie: https://www.thesilvermountain.nl/img/glazen-bol.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn19
Met een simpele TA kan je zo zien waar de support dan zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LED-Maniak
Been there done that, nothing happened.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lieu10ant
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 05-03-2022
Weet iemand soms een handige pagina/site waar ik de spread tussen de verschillende markten kan zien? Op een overzichtelijke manier dan, en iets dat ook arbitrage mogelijkheden aangeeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pwiebing
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 19-09 23:03

4600 Wp goodwe , Panasonic MDC05F3E5,SWP2 300 L

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lieu10ant
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 05-03-2022
Hmm nogal onoverzichtelijk en je kan niets instellen ofzo. Toch bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bonez0r
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 09-01 12:43
lieu10ant schreef op zaterdag 08 maart 2014 @ 23:07:
[...]

Hmm nogal onoverzichtelijk en je kan niets instellen ofzo. Toch bedankt.
Geen BTC/USD inderdaad, bijna alles is LTC/<iets anders> en ik zie ook geen optie om de currencies te veranderen.

edit: nu staan er weer andere currencies. Lijkt erop dat de site steeds een lijst van de beste arbitragemogelijkheden weergeeft, ongeacht currency, wat natuurlijk verschrikkelijk onhandig is als je arbitrage met gelijktijdige trades wil doen.

[ Voor 28% gewijzigd door Bonez0r op 09-03-2014 08:39 ]

There go the goddamn brownies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-09 10:37

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falch
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22-09 12:39
Hebben jullie verwachtingen bij Nxt? Dingen die binnenkort staan te gebeuren. Ik overweeg op ze maar weer eens om te zetten in BTC namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BLACKfm
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17-09 15:56

BLACKfm

o_O

Iemand enige verklaring waarom Litecoin weer zo 'populair' lijkt. De difficulty staat op dit moment op 4737.9 en dat is met mijn 3x 290 kaarten werken voor 30 euro per maand winst op de huidige LTC prijs (11.75)

Gezien de prijs nog steeds laag staat zou ik zeggen dat je dan iets anders gaat minen, maar wellicht zijn andere cryptomuntjes ook in waarde gezakt...

Litebit.eu voorraad check :).

Pagina: 1 ... 151 ... 178 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Deze topic is bedoeld voor discussie over de handel en koersverloop van cryptocurrencies. Aangezien er nu een speciaal forum is voor cryptocurrencies kunnen voor specifieke vragen gewoon topics worden geopend (met in ogenschouw nemende de algemene regels voor het openen van topics - vragen die niet topicwaardig zijn zouden hier uberaupt niet gesteld moeten worden)

Discussies en ontwikkelingen aangaande MtGox gaarne bespreken in Mt.Gox - Huidige status en ontwikkelingen

Referral codes zijn niet toegestaan en worden onherroepelijk verwijderd conform Het algemeen beleid