Cryptocurrency - handel en koers Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 145 ... 178 Laatste
Acties:
  • 538.649 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ranora
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 30-04-2024
Verwijderd schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 10:38:
[...]
Is een afspraak tussen Facedown en mij.

ik werd niet zo vrolijk van het zich steeds maar herhalende conclusies omtrent Gox van zijn kant.

ik zeg dat het Gox door nalatigheid is overkomen, hij beweert dat het een ordinair zootje oplichters zijn, waarvan Mark K. het brein is.

Ik heb toen voorgesteld om, als ik gelijk krijg, hij zijn naam veranderd in Facepalm.
Hij was daarmee akkoord mits ik de mijne in Facepalm zou veranderen als hij gelijk heeft.

Leuke deal toch?
:D Jup!
Dan is het straks het verhaal van "Klaassen & Facepalm"... Dat blijft nog jaren lang binnen het bitcoin gedeelte heersen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Replay256 schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 10:39:
over en sluiten..

https://twitter.com/WSJ/status/439333233013309440

daar gaan mijn Coin. had nog een beetje hoop helaas..
??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ranora
over en sluiten..

De markt reageert nog niet. Staat ook geen artikel achter helaas.
Waar is het dragende artikel? Waar is de reactie binnen de Bitcoin mensen zelf?

[ Voor 11% gewijzigd door Ranora op 28-02-2014 10:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocn
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 11:19

ocn

Beste Tweaker 2024 ⭐⭐⭐⭐⭐

over en sluiten..

Bankruptcy protection.
What is Bankruptcy Protection?

"Bankruptcy protection" is the process by which a debtor is "protected" by a court while they reorganize their finances.

Protected from what? Protected from excessively hasty or harassing creditor actions, such as foreclosures, repossessions, law suits, harassing telephone calls, and the like. A more accurate lay-terminology for filing for "bankruptcy protection" would be filing for "financial reorganization" or "financial restructuring" under Chapter 7 or Chapter 13.
http://www.zalkinrevell.com/bankruptcyprotection.html

Kortom, ze willen er voor zorgen dat de gag order en de beslaglegging er niet voor zorgen dat Gox failliet gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hahah kijk de koers dalen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ranora
Valt wel mee, vind je niet?
Er worden zowel op Bitstamp als BTC-e geen grote aantallen aangeboden, en schommelt gewoon rustig door rond de $550 / €410

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14:10
Ranora schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 10:46:
[...]

Valt wel mee, vind je niet?
Er worden zowel op Bitstamp als BTC-e geen grote aantallen aangeboden, en schommelt gewoon rustig door rond de $550 / €410
Precies. Bitstamp is iets van $10 gezakt sinds het nieuws is uitgekomen op Twitter. Einde Bitcoin? 8)7

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mortare
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14-09 11:07
Op kraken gebeurd ook niet veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ranora
Rannasha schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 10:47:
[...]

Precies. Bitstamp is iets van $10 gezakt sinds het nieuws is uitgekomen op Twitter. Einde Bitcoin? 8)7
*PANIEEEK!*

VERKOOPT ALLES!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
Grootste bitcoinbeurs MtGox vraagt faillissement aan
Van de NRC-twitter. Stelletje faalhazen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-08 19:58
mortare schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 10:48:
Op kraken gebeurd ook niet veel.
Inderdaad. Ik heb wat buy's staan op 410 op kraken. Wellicht nog iets verlagen zou leuk zijn om komende week ze weer voor 430-440 weg te kunnen doen.

Welke sites gebruiken jullie allemaal naar Kraken en Bitstamp?

[ Voor 22% gewijzigd door Astennu op 28-02-2014 10:52 ]

LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocn

ocn

Beste Tweaker 2024 ⭐⭐⭐⭐⭐

"Bankruptcy protection" is the process by which a debtor is "protected" by a court while they reorganize their finances.

Protected from what? Protected from excessively hasty or harassing creditor actions, such as foreclosures, repossessions, law suits, harassing telephone calls, and the like. A more accurate lay-terminology for filing for "bankruptcy protection" would be filing for "financial reorganization" or "financial restructuring" under Chapter 7 or Chapter 13.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marselaar
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 13-08 18:38
barcawinner schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 10:52:

Surseance van betaling dus, in goed Nede.... ehhh... Frans. Vaak de eerste stap op weg naar een echt faillissement

PSN: Marselaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rannasha schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 10:50:

Van de NRC-twitter. Stelletje faalhazen.
Echt hè!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
nu wel een vollume spike van 118 op kraken.

LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocn

ocn

Beste Tweaker 2024 ⭐⭐⭐⭐⭐

tammerat schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 10:53:
[...]

Surseance van betaling dus, in goed Nede.... ehhh... Frans. Vaak de eerste stap op weg naar een echt faillissement
Denk dat het hier iets anders ligt. Als ze hun tegoeden weer terugkrijgen van de US government is er geen probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
Van Kolin Burges (de protester die al weken buiten het MtGox kantoor staat):
Karpeles in Tokyo says MtGox is bankrupt. 750,000 customer bitcoins stolen & 120,000 company bitcoins stolen. None left #mtgox #mtgoxprotest
https://twitter.com/The_K_meister/status/439338278496374784

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ranora
Astennu schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 10:56:
nu wel een vollume spike van 118 op kraken.
Bitstamp doet max 32 stuks nu.
Maar ook die blijft groen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marselaar
barcawinner schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 10:58:
[...]

Denk dat het hier iets anders ligt. Als ze hun tegoeden weer terugkrijgen van de US government is er geen probleem.
Ik hoop het voor iedereen die anders geld verliest wat hij niet kan missen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tammerat schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 11:03:

Ik hoop het voor iedereen die anders geld verliest wat hij niet kan missen
Wie hier in is gegaan met geld dat niet kan worden gemist mag zichzelf ook even aankijken in de spiegel.
Niet dat ik het niet vervelend vind voor die mensen, het is een nare kwestie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marselaar
Verwijderd schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 11:05:
[...]

Wie hier in is gegaan met geld dat niet kan worden gemist mag zichzelf ook even aankijken in de spiegel.
Niet dat ik het niet vervelend vind voor die mensen, het is een nare kwestie.
We doen allemaal wel eens iets wat niet zo verstandig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

barcawinner schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 10:58:
[...]

1. Als ze inderdaad geblokkeerd zijn door de US. Er is nog geen enkel bewijs dat dit zo is. En nee, Reddit theorien zijn niet meer dan theorien, geen bewijs.
2. Zelfs als ze geblokkeerd zijn, wie zegt dat ze dat dan terugkrijgen?

Laten we wel zijn. In dit soort gevallen is het altijd oplichting. Bernie Madof,Jerome Kerviel, Allen Stanford.

Als het loopt als een eend, klinkt als een eend en eruit ziet als een eend is het meestal ook een eend. Want we kunnen nu wel heel erg geloven dat alle onzin te maken heeft met een blokkade vanwege Silkroad betrokkenheid, maar dat verklaard niet de enorme lijst aan schandalen die al tijden rond Gox rondgaan. (En nogmaals, ze zijn correlerend met koersstijgingen!). Doe eens een google op Gox+Ponzi en je vind al van een jaar geleden waarschuwingen. De tekenen zijn niet nieuw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stef42
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22-09 19:47
Net als NRC nemen ze constant berichten over, terwijl er ontzettend veel onwaarheden in zitten. En dat noemen ze dan journalistiek. Ik heb pardoes een 'mail redactie' ingevuld bij NRC 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn19
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 28-07 12:47
Stef42 schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 11:18:
[...]

Net als NRC nemen ze constant berichten over, terwijl er ontzettend veel onwaarheden in zitten. En dat noemen ze dan journalistiek. Ik heb pardoes een 'mail redactie' ingevuld bij NRC 8)7
Tweakers.net neemt gelukkig iets meer moeite voor een nieuwsbericht :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJPostema
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 09-12-2024
Ik snap dat gezeik op die nieuwsberichten echt niet... nu.nl heeft toch een degelijk nieuwsbericht?

En sowieso, dat heb je met nieuwe techniek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn19
EJPostema schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 11:22:
Ik snap dat gezeik op die nieuwsberichten echt niet... nu.nl heeft toch een degelijk nieuwsbericht?

Na de edit van 1 minuut voor jouw post is het inderdaad beter. Ze hebben het nu aangepast van faillissement naar uitstel van betaling.
Maar goed, de strategie is van NU.nl is dan ook: eerst plaatsen, dan feiten checken.
Daarnaast zet NU.nl nog steeds geruchten/vermoedens neer als feiten: er ZIJN xxx.xxx bitcoins gestolen, wat helemaal niet zeker is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ranora
EJPostema schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 11:22:

Veel nieuwsberichten komen tegenwoordig ook uit het ANP. En door de snelheid van concurrentie moeten ze wel snel het bericht plaatsen. Daar zit geen journalist meer op, maar stagiaire knip&plak.

De echte inhoudelijke berichten komen daarna wel. En zoals op nu.nl staat het bericht er toch maar even zichtbaar, omdat meneer/mevrou knip&plak dan alweer 50 nieuwe berichten heeft geplakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjukke
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 03-05-2023
Toch had ik verwacht dat dit de koers wat meer zou beinvloeden.. Er waren toch een boel mensen die nog hoop hadden dat er iets van coins terug zouden komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ranora
m19 schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 11:30:
[...]

Na de edit van 1 minuut voor jouw post is het inderdaad beter. Ze hebben het nu aangepast van faillissement naar uitstel van betaling.
Maar goed, de strategie is van NU.nl is dan ook: eerst plaatsen, dan feiten checken.
Daarnaast zet NU.nl nog steeds geruchten/vermoedens neer als feiten: er ZIJN xxx.xxx bitcoins gestolen, wat helemaal niet zeker is.
Nee, ze zetten het niet neer als feit. Ze plaatsen het namelijk tussen aanhalingstekens...

'er ZIJN xxx.xxx bitcoins gestolen' en dan kun je uit de tekst opmaken dat het niet zeker is, maar omdat het tussen aanhalingstekens zijn is het een uitspraak die iemand heeft gedaan...
  • 'Op één na zachtste winter sinds driehonderd jaar' = geen feit.
  • MI5 runde Brits nazinetwerk in WOII
  • Grote actie Egyptisch leger in Sinaï
  • Arnhemmer voor rechter voor mail over donkere sollicitant
  • 'Mazelenepidemie loopt af' geen feit.
  • 'Alleen dierproef als het niet anders kan' geen feit.
  • Arrestatiegolf in China om kinderhandel
  • 'Huisarrest voor Russische oppositieleider Navalny' geen feit.
De "geen feit" kunnen wel waar zijn, maar niet 100% onderbouwd.
De andere artikelen zijn waarschijnlijk wel onderbouwd.

[ Voor 3% gewijzigd door Ranora op 28-02-2014 11:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
wtf @ auroracoin.

http://coinmarketcap.com/

#4 nu al en toen ik 15 min geleden keek stond hij op 196M en nu op 208M 8)7 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marselaar
ArcticWolf schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 11:38:
wtf @ auroracoin.

http://coinmarketcap.com/

#4 nu al en toen ik 15 min geleden keek stond hij op 196M en nu op 208M 8)7 8)7
Er was gisteren zelfs Aurora in Nederland te zien. Zou het daar mee te maken hebben? 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn19
Ranora schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 11:37:
[...]

Nee, ze zetten het niet neer als feit. Ze plaatsen het namelijk tussen aanhalingstekens...

'er ZIJN xxx.xxx bitcoins gestolen' en dan kun je uit de tekst opmaken dat het niet zeker is, maar omdat het tussen aanhalingstekens zijn is het een uitspraak die iemand heeft gedaan...
  • 'Op één na zachtste winter sinds driehonderd jaar' = geen feit.
  • MI5 runde Brits nazinetwerk in WOII
  • Grote actie Egyptisch leger in Sinaï
  • Arnhemmer voor rechter voor mail over donkere sollicitant
  • 'Mazelenepidemie loopt af' geen feit.
  • 'Alleen dierproef als het niet anders kan' geen feit.
  • Arrestatiegolf in China om kinderhandel
  • 'Huisarrest voor Russische oppositieleider Navalny' geen feit.
De "geen feit" kunnen wel waar zijn, maar niet 100% onderbouwd.
De andere artikelen zijn waarschijnlijk wel onderbouwd.
???

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/cN15z6G.png

En hoe moet de gemiddelde NU.nl lezer hieruit opmaken dat dit vermoedens zijn en geen feiten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja ja... premined en zal worden uitgedeeld aan de bevolking van IJsland om daar de gewone valutta verdringen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

m19 schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 11:40:
[...]

???

[afbeelding]

En hoe moet de gemiddelde NU.nl hieruit opmaken dat dit vermoedens zijn en geen feiten?
Dit zijn keiharde feiten.

1. Er is een document gelekt.
2. De diefstal zou (oftewel vermoedelijk!) over meerdere jaren hebben plaatsgevonden.

Je kritiek op NU is bizar. Zij houden zich netjes aan de bekende feiten in plaats van wilde speculaasjes.

Ze zijn nog netjes, ze hadden erbij kunnen zeggen dat dit min of meer is bevestigd door de Eigenaar van MtGox.

Als de waarheid anders is zullen we dat misschien nog wel horen, maar dit is wel degelijk wat nu bekend is.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 28-02-2014 11:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cdgrit
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-01 16:44
Flinke dump op Kraken net van 69 coins. Verder reageren de markten weinig. Dit zat blijkbaar al bij de prijs in.

Originele startpagina - Stadindex.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn19
Verwijderd schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 11:44:
[...]

Dit zijn keiharde feiten.

1. Er is een document gelekt.
2. De diefstal zou (oftewel vermoedelijk!) over meerdere jaren hebben plaatsgevonden.

Je kritiek op NU is bizar. Zij houden zich netjes aan de bekende feiten in plaats van wilde speculaasjes.

Ze zijn nog netjes, ze hadden erbij kunnen zeggen dat dit min of meer is bevestigd door de Eigenaar van MtGox.

Serieus, wat een rare kritiek wordt hier gegeven als NU gewoon volkomen correct de feiten weergeeft.
Er is nog nergens een officiële statement gegeven over wat er nu daadwerkelijk aan de hand is. Mocht ik er naast zitten, dan zou ik graag een bron zien dat bevestigd wat de waarheid is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJPostema
m19 schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 11:45:
[...]

Er is nog nergens een officiële statement gegeven over wat er nu daadwerkelijk aan de hand is. Mocht ik er naast zitten, dan zou ik graag een bron zien dat bevestigd wat de waarheid is.
dit is met 9 van de 10 nieuwsberichten toch zo? Dus waarom zou het voor bitcoin misschien anders moeten zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
cdgrit schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 11:45:
Flinke dump op Kraken net van 69 coins. Verder reageren de markten weinig. Dit zat blijkbaar al bij de prijs in.
Als je 69 coins de dumpen hebt in een market order, waarom doe je dat in hemelsnaam op Kraken? Da's gewoon geld weggooien. Maar goed, ieder z'n eigen hobby.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

valt mee.. tikte net de 408 aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-09 15:40

FaceDown

Storende factor.

Verwijderd schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 10:38:
[...]
Is een afspraak tussen Facedown en mij.

ik werd niet zo vrolijk van het zich steeds maar herhalende conclusies omtrent Gox van zijn kant.

ik zeg dat het Gox door nalatigheid is overkomen, hij beweert dat het een ordinair zootje oplichters zijn, waarvan Mark K. het brein is.

Ik heb toen voorgesteld om, als ik gelijk krijg, hij zijn naam veranderd in Facepalm.
Hij was daarmee akkoord mits ik de mijne in Facepalm zou veranderen als hij gelijk heeft.

Leuke deal toch?
Volgens mij is je geheugen een beetje foggy :) Jij dacht dat de koers van Gox wel weer boven de $1000 zou uitkomen in de toekomst en ik zei van niet. Aangezien ze officieel failliet zijn, denk ik dat ik nu gelijk heb gekregen. :)

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Biggest heist in history?
En dan nog wel een inside job...

http://falkvinge.net/2014...llar-heist-as-inside-job/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
Afbeeldingslocatie: http://explosm.net/db/files/Comics/Rob/givemeyourcash.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Ranora schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 10:40:
[...]

:D Jup!
Dan is het straks het verhaal van "KlaassenFacedown & Facepalm"... Dat blijft nog jaren lang binnen het bitcoin gedeelte heersen.
Heb het even gecorrigeerd voor je, tenzij je werkelijk denkt dat MtGox nog boven de $1000 komt te staan in de toekomst :D

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReQuiem83
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 02-10-2023
Lol kraken harder onderuit dan de rest? grootte sell zeker :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

ReQuiem83 schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 11:53:
Lol kraken harder onderuit dan de rest? grootte sell zeker :P
Wat een failexchange :') Heb weer een paar eurootjes verdiend aan die angsthazen daar :D Als BTC-e en Bitstamp niet dalen, dan is het een keihard gegeven dat Kraken zo dadelijk ook weer omhoog gaat. Easy money :7

[ Voor 18% gewijzigd door FaceDown op 28-02-2014 11:55 ]

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ranora
m19 schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 11:40:
[...]

???

[afbeelding]

En hoe moet de gemiddelde NU.nl lezer hieruit opmaken dat dit vermoedens zijn en geen feiten?
Niet, denk niet dat ze dat kunnen, heb je de directe link naar dat artikel?

Deze bijvoorbeeld:
http://www.nu.nl/internet...grootschalige-fraude.html
staat alweer tussen aanhalingstekens.

Deze
http://www.nu.nl/internet...beurs-mt-gox-offline.html
heeft in de tekst weer opgenomen dat het nog niet bevestigd is...
Volgens een circulerend document, waarvan de echtheid niet zeker is, zouden er door de recente problemen bij Mt. Gox ruim 744.000 bitcoins verloren zijn gegaan; ongeveer 6 procent van de 12,4 miljoen bitcoins die in omloop zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

m19 schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 11:45:
[...]

Nogmaals:"

Niemand kan ontkennen dat er een gelekt document is. Dus NU heeft gelijk. Net als water nat is, dt document is in circulatie. Of dat document al dan niet echt is is irrelevant. wat we wel weten is:

1. Het document (documents handtekening!!!) is gemaakt door mensen die erg dicht bij Gox staan.
2. Mark K. heeft gezegd dat het behoorlijk dicht bij de waarheid zit.

Je kan deze feiten niet ontkennen! Of het al dan niet de waarheid weergeeft doet geen ene sikkepit af van het snoeiharde feit dat het document er is.

Oftewel Nu houdt zich aan de enige feiten die er zijn en is zeker niet speculaasjes aan het bakken. Zeer integere journalistiek wat toegejuichd zou moeten worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22-09 16:37

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Verwijderd schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 11:07:
maar dat verklaard niet de enorme lijst aan schandalen die al tijden rond Gox rondgaan.
Eigenlijk wel. Vermoed wordt dat de cold wallet al een behoorlijke tijd geleden geseized is.

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

.oisyn schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 12:02:
[...]

Eigenlijk wel. Vermoed wordt dat de cold wallet al een behoorlijke tijd geleden geseized is.
Cold wallet geseized? Wat een oerhollands gezegde! :+

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
Verwijderd schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 11:58:
[...]
Oftewel Nu houdt zich aan de enige feiten die er zijn en is zeker niet speculaasjes aan het bakken. Zeer integere journalistiek wat toegejuichd zou moeten worden.
Nou nou. Hoewel Nu.nl het deze keer correct lijkt te brengen, moeten we niet zover gaan dat we ze van integere journalistiek gaan beschuldigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ranora
Rannasha schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 12:03:
[...]

Nou nou. Hoewel Nu.nl het deze keer correct lijkt te brengen, moeten we niet zover gaan dat we ze van integere journalistiek gaan beschuldigen.
_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22-09 16:37

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

FaceDown schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 11:53:
[...]

Heb het even gecorrigeerd voor je, tenzij je werkelijk denkt dat MtGox nog boven de $1000 komt te staan in de toekomst :D
Dat is een voorwaarde die je zelf bij hebt verzonnen. Het ging erom "dat het wel goed komt". Dat MtGox boven de $1000 komt is een arbitraire en nutteloze regel, want dat is sowieso afhankelijk van de rest van de bitcoinmarkt en je kunt er bovendien donder op zeggen dat MtGox zelf is afgeschreven. De vraag is dus vooral of men zijn geld terugkrijgt. Maar goed, dat is hoe ik er tegenaan kijk, ik ben verder geen betrokken partij in deze deal ;)

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FaceDown schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 11:54:
[...]

Wat een failexchange :') Heb weer een paar eurootjes verdiend aan die angsthazen daar :D Als BTC-e en Bitstamp niet dalen, dan is het een keihard gegeven dat Kraken zo dadelijk ook weer omhoog gaat. Easy money :7
Haha hier ook 20 euro gepakt in 2 minuutjes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

.oisyn schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 12:06:
[...]

Dat is een voorwaarde die je zelf bij hebt verzonnen. Het ging erom "dat het wel goed komt". Dat MtGox boven de $1000 komt is een arbitraire en nutteloze regel, want dat is sowieso afhankelijk van de rest van de bitcoinmarkt en je kunt er bovendien donder op zeggen dat MtGox zelf is afgeschreven. De vraag is dus vooral of men zijn geld terugkrijgt. Maar goed, dat is hoe ik er tegenaan kijk, ik ben verder geen betrokken partij in deze deal ;)
FaceDown in "Cryptocurrency - handel en koers"

Natuurlijk heb ik dat zelf verzonnen, het was tenslotte een deal tussen hem en mij. Ik zie ook nergens dat hij niet akkoord gaat met deze definitie.

En nee, 'goed komen' betekent niet dat iedereen z'n geld terug krijgt. Dan nog is MtGox keihard failliet, en daar ging het om, niet of de slachtoffers schadeloos werden gesteld of niet.

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zomertje
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21-09 10:48

zomertje

Barisax knorretje

Ik pak vast de chips erbij ;)

(en jammer, heb de dip op kraken net gemist, was aan het werk...)

het ultieme jaargetijde.... | #!/usr/bin/girl | Art prints and fun

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ranora
zomertje schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 12:13:
Ik pak vast de chips erbij ;)

(en jammer, heb de dip op kraken net gemist, was aan het werk...)
Pak dan tenminste een bammetje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjukke
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 03-05-2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
FaceDown schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 11:54:
[...]

Ik vind het niet erg. Heb met de huidige koers al 60 euro verdient :P als hij nog verder omhoog gaat wordt dat nog wat meer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gise
  • Registratie: Juni 2007
  • Niet online
Reken je nog niet rijk, lijkt mij dat we weer even een downtrend zullen zien van enkele dagen, dan is je winst voorlopig nog geen winst en komen er misschien nog momenten om nog lager te kunnen instappen dan de 400 die we vanmorgen zagen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
gise schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 12:37:
Reken je nog niet rijk, lijkt mij dat we weer even een downtrend zullen zien van enkele dagen, dan is je winst voorlopig nog geen winst en komen er misschien nog momenten om nog lager te kunnen instappen dan de 400 die we vanmorgen zagen
Als hij straks een beetje wilt stijgen verkoop ik het meteen pak ik die winst koop ik later weer in :) 430 zou al mooi zijn wat mij betreft. Met 420 pak ik die 60e al. Dus denk dat ik ze zo gewoon te koop zet even kijken wat de koers het komende half uur doet. Dan beslis ik wel.

[ Voor 9% gewijzigd door Astennu op 28-02-2014 12:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ranora
Astennu schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 12:49:
[...]

Als hij straks een beetje wilt stijgen verkoop ik het meteen pak ik die winst koop ik later weer in :) 430 zou al mooi zijn wat mij betreft. Met 420 pak ik die 60e al. Dus denk dat ik ze zo gewoon te koop zet even kijken wat de koers het komende half uur doet. Dan beslis ik wel.
Ik zit net iets lager; ik pak nu, op €400, ongeveer €33.
We zien het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
Ranora schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 12:52:
[...]

Ik zit net iets lager; ik pak nu, op €400, ongeveer €33.
We zien het wel.
Ja inderdaad. Dat is toch een deel van de lol :)

Ik heb nog een nieuwe buy klaar staan op 385. Maar of we dat halen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gise
  • Niet online
Astennu schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 12:58:
[...]

Uiteraard. Wil alleen aangeven dat winst pas winst is als je het pakt met een verkoop. Anders zijn we allemaal misschien wel potentieel miljonair als 1BTC echt de $40.000 aantikt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
gise schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 13:01:
[...]

Uiteraard. Wil alleen aangeven dat winst pas winst is als je het pakt met een verkoop. Anders zijn we allemaal misschien wel potentieel miljonair als 1BTC echt de $40.000 aantikt ;)
Daar heb je gelijk in :)

Ik heb de helft van die ingekochte btc nu verkocht. Maar dan kan het nog steeds mis gaan :) maar in dat geval houd ik ze gewoon wat langer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ranora
Astennu schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 12:58:
[...]

Ik heb ook nog een hogere staan; maar die heb ik toen gekocht voor zeer lange termijn, en was toen op dat moment ook laag. Dat het daarna nooit meer omhoog gegaan is, is gewoon kut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ranora schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 13:09:
[...]

Ik heb ook nog een hogere staan; maar die heb ik toen gekocht voor zeer lange termijn, en was toen op dat moment ook laag. Dat het daarna nooit meer omhoog gegaan is, is gewoon kut.
Er moet me van het hart dat als we rekekenen vanaf de Take-off (begin december) we nog lang niet de lange termijn hebben gezien.

Iedereen verwacht enorme stijging binnen een maand (soms weken), dat heeft (gezien de volatiliteit) weinig te maken met een werkelijke waarde van een goed (ik vind het vooralsnog meer weg hebben van goud dan een valutta).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blord
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 15-09 08:03

Blord

Hello Kitty !

We hebben nu toch de worse case scenario gehad ? MtGox down en insolvent.
De markt zal toch weer terug krabbel naar de $800 lijn van voor de Gox problemen maar de sentiment zit wel in zwaar weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ranora
Blord schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 13:14:
De markt zal toch weer terug krabbel naar de $800 lijn van voor de Gox problemen maar de sentiment zit wel in zwaar weer.
Is dit wel de wose case?
Stel die BTC zijn echt gestolen bij Mt.Gox.

Alles valt om; niet te controleren waar die coins zijn. De gene die die btc heeft is misschien een persoon.
Als die ze nou eens op de markt gaat brengen, in batches van * weet ik veel hoeveel, om walls op te bouwen?*
Of allemaal tegelijk (wel erg stom als ie dat doet)

[ Voor 4% gewijzigd door Ranora op 28-02-2014 13:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJPostema
Ranora schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 13:18:
[...]

Is dit wel de wose case?
Stel die BTC zijn echt gestolen bij Mt.Gox.

Alles valt om; niet te controleren waar die coins zijn. De gene die die btc heeft is misschien een persoon.
Als die ze nou eens op de markt gaat brengen, in batches van * weet ik veel hoeveel, om walls op te bouwen?*
Of allemaal tegelijk (wel erg stom als ie dat doet)
Zo'n vaart gaat het niet lopen. Als die coins gestolen zijn is dat minimaal 1 jaar geleden gebeurt en waarschijnlijk niet in één keer.

Die coins zal dus allang weer verspreid en verkocht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De koers zal alleen stijgen als meer mensen fiat omzetten naar BTC, het zal niet vanzelf gaan... Zo ook het geld wat weg is, dat is weg, het is niet zo dat de getroffenen even onder hun matras een tweede sok met fiat pakken en daarna lekker omzetten naar Bitcoins.

Ik heb dit al eerder aangegeven, de kans voor een forse koersstijging is objectief gezien laag.

-> Institutionele beleggers zullen momenteel de kat uit de boom kijken. Investeren in een volatiele markt is meestal niet eens toegestaan voor grotere publieke fondsen (denk aan pensioenfondsen).
-> het publiek zal ook wel even afwachten na alle negatieve publiciteit (Silkroad 1, Silkroad 2 en nu MtGox).

Hou je over particuliere fondsen. Ook daar kan ik me eigenlijk niet voorstellen dat die nu wild gaan kopen. Je zal uiteraard fors daytrading zien, maar echt grof inkopen? Ik zie de tekenen niet.

Ik zou zeggen dat de tekekenen zijn dat na het weekend de Bitcoin verder gaat vallen. Als je de hoeveelheid shorts e.d. ziet is dat wat de grote marktspelers nu ook verwachten en die zijn toch wat invloedrijker dan jij of ik.

Dat betekend ook weer niet dat het einde oefening is voor de Bitcoin (je wordt al snel afgeblaft als je voorzichtig bent), alleen zie ik nu geen snelle rally in het verschiet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Joker
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 12:39
Dat mensen nog steeds spelen met BB :P

Mensen zijn GoxBTC als aparte crypto munt gaan zien 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Of dat gebeurt is natuurlijk volkomen afhankelijk van ander nieuws; Als dezelfde problemen zich voordoen op een andere beurs (BTC-e, ik noem maar wat) dan gaan we keihard naar beneden. Maar als Google opeens aangeeft Bitcoin te gaan accepteren dan vliegen we omhoog. Mocht het rustig blijven op het 'nieuws-front' dan voorzie ik een gestage stijging.

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gise
  • Niet online
Mr.Joker schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 13:24:

Misschien kunnen ze die samenvoegen met HoboNickels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ranora
Mr.Joker schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 13:24:

Maar, stel je voor. Ik heb daar ook nog wat in zitten, dat die munten straks weer vrij komen.

het is niet dat ik er een hele coin in heb zitten, maar ik wil dat gokje wel nemen eigenlijk.

Sterker nog, ik heb daar gewoon winst.

--- we gaan momenteel wel onder de 400 voor het eerst sinds 2 dagen.
Ga slapen Amerika, er is niets aan de hand.

[ Voor 15% gewijzigd door Ranora op 28-02-2014 14:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morrar
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09:06
Tja de koers was al een tijdje redelijk stabiel. Ik kan me voorstellen dat mensen die op het laagste punt ingestapt waren nu gaan incashen. Er is wat slecht nieuws, dus kans dat de koersen wat gaan dalen. Nu dus snel een paar euro's / dollars pakken en dan straks weer instappen.

Denk dat daarom de koers wat lager staat, maar het kan altijd weer omhoog. Alleen jammer dat Vietnam een verbod heeft uitgevaardig, maar ach...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cdgrit
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-01 16:44
Litecoin is flink aan het zakken. Zit nu onder de 10 euro op Kraken.
Ondertussen gaat de Auroracoin (de munt voor IJslanders) niet normaal hard omhoog: http://coinmarketcap.com

Originele startpagina - Stadindex.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gise
  • Niet online
Mja, coinmarketcap geeft wel vaak een vertekend beeld. Dogecoin heeft ook meermaals op #1 gestaan.

Coinmarketcap doet aantal coins * laatste koers = marketcap.

Als iedereen nu z'n Auroracoins dumpt dan staat hij op no-time op nummer 100.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Joker
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 12:39
Ranora schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 13:28:
[...]

Maar, stel je voor. Ik heb daar ook nog wat in zitten, dat die munten straks weer vrij komen.

het is niet dat ik er een hele coin in heb zitten, maar ik wil dat gokje wel nemen eigenlijk.

Sterker nog, ik heb daar gewoon winst.
MtGox die al z'n klanten heeft beroofd :P?

geloof je het zelf :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
Koers blijft nu tussen de 410-415 hangen helaas geen drop om van te profiteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Astennu schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 13:55:
Koers blijft nu tussen de 410-415 hangen helaas geen drop om van te profiteren.
Al kijk je vanaf 6 februari naar de 4 uurs koers dan liggen gewoon perfect op schema, naar beneden helaas. Maar ~€410,- lijkt voor vandaag het hoogte punt te zijn, morgen waarschijnlijk weer ietsje lager.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgt stamp nou btc-e? of btce volgt stamp in het algemeen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 14:01:
[...]

Al kijk je vanaf 6 februari naar de 4 uurs koers dan liggen gewoon perfect op schema, naar beneden helaas. Maar ~€410,- lijkt voor vandaag het hoogte punt te zijn, morgen waarschijnlijk weer ietsje lager.
Vergeet je het weekend niet? :)
Meestal gaan we lekker omhoog dan! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Verwijderd schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 14:09:
Volgt stamp nou btc-e? of btce volgt stamp in het algemeen?
Ze beinvloeden elkaar. Echte volgers zijn de kleine exchanges zoals Kraken.

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 14:10:
[...]

Vergeet je het weekend niet? :)
Meestal gaan we lekker omhoog dan! >:)
Zijn we van weekendip myth naar weekend stijging gegaan dan? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichaelB74
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 10-09 19:18
gise schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 13:35:
Mja, coinmarketcap geeft wel vaak een vertekend beeld. Dogecoin heeft ook meermaals op #1 gestaan.

Coinmarketcap doet aantal coins * laatste koers = marketcap.

Als iedereen nu z'n Auroracoins dumpt dan staat hij op no-time op nummer 100.
Maar nu klopt het dus wel. ;)

Het is altijd een momentopname.

Ik kan me nog de glorie dagen herinneren dat de marketcap van BTC 12 miljard was... Lang lang geleden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Holy... wall van 81 btc op kraken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayMotix
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 21-07 16:03
Verwijderd schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 14:47:
Waar zie je die staan? Via de market data zie ik hem niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

0.480 €415.31789
1.330 €415.30789
77.324 €415.0000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayMotix
  • Laatst online: 21-07 16:03
Verwijderd schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 14:49:
0.480 €415.31789
1.330 €415.30789
77.324 €415.0000
klopt.. scheef aan het kijken! thnx ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Verwijderd schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 14:47:
Waarom is iedereen altijd zo geshockeerd door een wall van een paar BTC, of een trade van een paar BTC.. :')

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blord
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 15-09 08:03

Blord

Hello Kitty !

Niet iedereen doet trading in tientallen coins zoals jij. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gise
  • Niet online
lol, die persoon van die 69 coins wil weer terug inkopen hoger dan waarop hij 90% van z'n coins gedumpt heeft? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn19
Walls op Kraken zou ik niet zo bang voor zijn. Mocht de koers drastisch omhoog gaan dan is die wall zo weg, danwel door mensen die het opkopen, danwel door degene die hem geplaatst heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FaceDown schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 14:57:
[...]

Waarom is iedereen altijd zo geshockeerd door een wall van een paar BTC, of een trade van een paar BTC.. :')
Alsof een 81btc wall elk uur voorbij komt op kraken.. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcoboy1479
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 08:26
Zijn de maandelijkse limieten op kraken vannacht gerest of 30 dagen na de eerste transactie deze maand (bij mij 12 feb)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bonez0r
  • Laatst online: 09-01 12:43
Zenomyscus schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 14:41:
Ah dat is wel erg jammer, dat is juist zo leuk!
Je kan margin traden bij Bitfinex.com (pas op, er is een phishing site met de url bitfinex.net). Bij btce schijnt het ook te kunnen.

Weet iemand of er naast Bitfinex nog meer sites zijn waar je geld of bitcoins kan uitlenen? Ik ben altijd op zoek naar hogere percentages :)

There go the goddamn brownies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
remcoboy1479 schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 15:22:
Zijn de maandelijkse limieten op kraken vannacht gerest of 30 dagen na de eerste transactie deze maand (bij mij 12 feb)?
De limieten zijn gebaseerd op je activiteit van de laatste 30 dagen. Die worden dus continu geupdate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcoboy1479
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 08:26
Rannasha schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 15:22:
[...]

De limieten zijn gebaseerd op je activiteit van de laatste 30 dagen. Die worden dus continu geupdate.
Lekker. Hangt mn 1.45 btc 12 dagen vast vanwege fout in mijn gegevens waardoor verificatie niet kan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid Buu
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17:24

Kid Buu

Huh, Pietje?

Afbeeldingslocatie: http://consultingbyrpm.com/wp-content/uploads/2014/02/MtGox.jpg

"It was bad enough seeing the demon this close up. Far worse . . . it saw me. As weak and near death as the thing was, it recognized a living human a few inches away. Very slowly, it raised its missile hand."

Pagina: 1 ... 145 ... 178 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Deze topic is bedoeld voor discussie over de handel en koersverloop van cryptocurrencies. Aangezien er nu een speciaal forum is voor cryptocurrencies kunnen voor specifieke vragen gewoon topics worden geopend (met in ogenschouw nemende de algemene regels voor het openen van topics - vragen die niet topicwaardig zijn zouden hier uberaupt niet gesteld moeten worden)

Discussies en ontwikkelingen aangaande MtGox gaarne bespreken in Mt.Gox - Huidige status en ontwikkelingen

Referral codes zijn niet toegestaan en worden onherroepelijk verwijderd conform Het algemeen beleid