Cryptocurrency - handel en koers Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 143 ... 178 Laatste
Acties:
  • 538.650 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayMotix
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 21-07 16:03
posttoast schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 20:46:
[...]

Zoek in dit topic even op "take profit" en "stop loss" en je komt heel goede uitleg tegen over hoe dit werkt :)
Ok.. Duidelijke tekst allemaal.. Al ben ik mij nog niet 100% zeker van mijn zaak. Zouden jullie eens mee willen kijken?

Afbeeldingslocatie: http://i61.tinypic.com/2rc2vsm.jpg

Wat ik van plan ben is:
0,25 BTC te verkopen zodra de koers 5% zakt ten opzichte van de hoogste stand met een limit waarde van 6% (trailing stop limit). Daarna zou ik graag willen dat als de koers nog verder zakt, hij bij 8% weer terugkoopt.

Dus stel de hoogste waarde is 500 euro en de koers dropt dan naar 473 euro, wordt automatisch verkocht voor een bedrag tussen de 475 en 470 euro (5-6%). De koers zakt nog verder naar 460 euro (8%) dan wordt automatisch weer bij gekocht.

Klopt dit? Sta ik met de - / + indicators goed of is mijn gedachte gang in deze helemaal verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitchcoin
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 14-12-2019
Rannasha schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 22:01:
[...]

Ik hoor teveel slechte berichten over problemen met BTC-e deposits en withdrawals, support die niet of nauwelijks reageert in brak Engels en dergelijke dingen. Omdat ik meerdere keren per week fiat-deposits en withdrawals doe wil ik dat het gewoon soepel gaat. Bij Kraken en Bitstamp gaat het soepel.

edit: En het verschil tussen BTC-e en andere exchanges is lang niet altijd zo groot als het nu is.
Duidelijk. Dank je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20:03
RayMotix schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 22:03:
[...]

Ok.. Duidelijke tekst allemaal.. Al ben ik mij nog niet 100% zeker van mijn zaak. Zouden jullie eens mee willen kijken?

[afbeelding]

Wat ik van plan ben is:
0,25 BTC te verkopen zodra de koers 5% zakt ten opzichte van de hoogste stand met een limit waarde van 6% (trailing stop limit). Daarna zou ik graag willen dat als de koers nog verder zakt, hij bij 8% weer terugkoopt.

Dus stel de hoogste waarde is 500 euro en de koers dropt dan naar 473 euro, wordt automatisch verkocht voor een bedrag tussen de 475 en 470 euro (5-6%). De koers zakt nog verder naar 460 euro (8%) dan wordt automatisch weer bij gekocht.

Klopt dit? Sta ik met de - / + indicators goed of is mijn gedachte gang in deze helemaal verkeerd?
De conditional close klopt niet. Je hebt een Trailing Stop Buy order als cond.close. Dit betekent dat deze afgaat als de koers de door jou gekozen hoeveelheid boven de laagste prijs uit komt. In de huidige vorm betekent dat dat er een market-buy gedaan wordt zodra de waarde boven de ~508 EUR uitkomt, als ik de getallen uit jouw voorbeeld gebruik.

Waar je naar op zoek bent is een Take Profit buy-order als conditional close.

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayMotix
Rannasha schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 22:10:
[...]

De conditional close klopt niet. Je hebt een Trailing Stop Buy order als cond.close. Dit betekent dat deze afgaat als de koers de door jou gekozen hoeveelheid boven de laagste prijs uit komt. In de huidige vorm betekent dat dat er een market-buy gedaan wordt zodra de waarde boven de ~508 EUR uitkomt, als ik de getallen uit jouw voorbeeld gebruik.

Waar je naar op zoek bent is een Take Profit buy-order als conditional close.
Dankjewel voor je snelle reactie. Ik kom dan nu op het volgende uit:
Afbeeldingslocatie: http://i60.tinypic.com/wks6xd.jpg

Bij take profit buy wordt, zoals ik het begrijp, dan geen rekening gehouden met een eventuele stijging van de Market price (zoals dat bij de trailing stop wel het geval is)? Ik zet in dit voorbeeld dan dus in op een daling van 8% tov de market price op het moment van aanmaken van de order.

Afhankelijk van de stijging kun je dan dus alsnog een aardige winst mislopen. Er is dus geen mogelijkheid met een percentage onder de hoogste Market price weer in te kopen? Een omgekeerde trailing stop buy zeg maar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
Nee. Hoewel er best veel mogelijk is met de order-types van Kraken, zijn er bepaalde situaties die niet op die manier in te plannen zijn. Daarvoor moet je of zelf achter de knoppen blijven zitten of een bot maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistraller
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 01:06
Een offset van 5 euro wordt wel heel snel geraakt. Hoe onrustiger de koers hoe groter je je offset moet kiezen. Op dit moment is er volgens mij nog altijd veel onrust.

My solar panels | Soladin loggen? | Strava
---------------
Gemak dient de mens, moeite dient de mensheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op kraken opeens even 6 BTC voor 431 euro, dat moet toch wel een foutje zijn? vanmiddag ook al maar dan voor 435 terwijl de koers toch echt rond de 420 lag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethirty
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 20:27

Ethirty

Who...me?

Topicstarter
Hoe er wel rekening mee dat je nu verkoopt als de prijs 8% zakt. Neem aan dat de - een + moet zijn.

#team_UTC+1

An investment in knowledge always pays the best interest - Benjamin Franklin
You can call me McOverloper  Mini '12 i7/16/256  Air '13 i5/8/256  iPad mini 5 64GB  iPhone SE 128GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PowerSp00n
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19-08 08:24

PowerSp00n

There is no spoon

Verwijderd schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 22:48:
Op kraken opeens even 6 BTC voor 431 euro, dat moet toch wel een foutje zijn? vanmiddag ook al maar dan voor 435 terwijl de koers toch echt rond de 420 lag
Waarom is het een foutje? Kraken heeft een aardig dun order book, als je de recent trades ziet zie je inderdaad dat er van 423 EUR - 431,14 EUR is gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayMotix
Mistraller schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 22:43:
Een offset van 5 euro wordt wel heel snel geraakt. Hoe onrustiger de koers hoe groter je je offset moet kiezen. Op dit moment is er volgens mij nog altijd veel onrust.
Ik heb het als percentage ingesteld. Dat zou dan toch moeten betekenen 5% van 430 euro is ~ 22 euro.
Ethirty schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 22:49:
Hoe er wel rekening mee dat je nu verkoopt als de prijs 8% zakt. Neem aan dat de - een + moet zijn.
In de conditional close staat hij toch als buy? Ik wil het zo hebben dat als er met een daling van 6% verkocht is en de daling doorzet hij bij -8% van de huidige Market waarde weer terug koopt. Er staat namelijk "buy af Market once Market price <= take profit price" . Bij profit price heb ik 8% ingevuld want daar staat "+/- relative to Market price = for fixed price".
Rannasha schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 22:40:
Nee. Hoewel er best veel mogelijk is met de order-types van Kraken, zijn er bepaalde situaties die niet op die manier in te plannen zijn. Daarvoor moet je of zelf achter de knoppen blijven zitten of een bot maken.
Dankjewel. Zou je misschien nog even willen kijken of bovenstaande klopt? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wesleytjuh
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22:48
Gomez12 schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 20:24:
[...]

Het kan best legit zijn geweest over de afgelopen maand (als ze klein begonnen zijn), het arbitrage spelletje werkt namelijk best leuk met kleine hoeveelheden, het faalt alleen een beetje heel erg hard met grote hoeveelheden.

[...]

12k per maand vind jij best leuk? Ik vind het maar een heel laag bedrag. Ze zeggen op hun site 10 werknemers te hebben, dus dat is (als het alleen salaris zou betreffen en geen pandhuur / serverhuur etc. etc) maar een salaris van 1.2k dollar per maand.
En dat is enkel :
- Met 1000 BTC speelgeld
- Met constante 2% winst
- Met nul komma nul kosten buiten salarissen om

Dat zit onder minimumloon in NL volgens mij.
Al zouden ze een constante maand hebben op 6% dan nog gaan ze vanwege hun kosten geen leuk bedrag binnenhalen... En dat is nog naast de bezwaren die Rannasha geeft.

Maar aan de andere kant is wegrennen met 1000 BTC of meer uiteraard wel weer aantrekkelijk...
Zo ver heb ik het nog niet bekeken, met 12 man ga je dat inderdaad niet redden. Ik ging er van uit dat het een aantal gasten waren die dit als project opgezet hadden, en zo best een leuk zakcentje erbij kunnen verdienen. Dan heb je best wat leuks erbij.

AccuSafe.nl: Alles voor je kistradio | Store | Kistradio FAQ | Onze video's | Onze versterker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PowerSp00n schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 22:57:
[...]

Waarom is het een foutje? Kraken heeft een aardig dun order book, als je de recent trades ziet zie je inderdaad dat er van 423 EUR - 431,14 EUR is gekocht.
Als je er direct vanaf wilt tegen market price dan snap ik het maar ik had zelf een order @ 422 gezet en gewoon afgewacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gise
  • Registratie: Juni 2007
  • Niet online
wesleytjuh schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 22:58:
[...]

Zo ver heb ik het nog niet bekeken, met 12 man ga je dat inderdaad niet redden. Ik ging er van uit dat het een aantal gasten waren die dit als project opgezet hadden, en zo best een leuk zakcentje erbij kunnen verdienen. Dan heb je best wat leuks erbij.
In de hoogtij dagen op Gox ging het om wel even wat meer dan 1000 BTC, heb wel eens ergens gelezen dat Gox miljoen(en) per maand binnen harkten aan fees.

Ze hebben nu in ieder geval niks meer aan hun geweldige Midas..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PowerSp00n

PowerSp00n

There is no spoon

Verwijderd schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 22:59:
Als je er direct vanaf wilt tegen market price dan snap ik het maar ik had zelf een order @ 422 gezet en gewoon afgewacht.
Ja, maar wat dat betreft verbaas ik me al maanden. Doe er je voordeel mee :+...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gomez12
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-10-2023
Verwijderd schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 21:39:
Als BTC-Arbs betrouwbaar is klinkt het wel interessant. Ik heb even snel het gemiddelde rendement uitgerekend en kom dan op 1.92% per dag. Als ik 10 BTC wegzet daar ontvang ik dus dagelijks 0.192 BTC gemiddeld per dag, komt neer bij een koers van €400,- op €76.80 per dag = €2304,- per maand :9

Dan hoef ik met een eenmalige investering van 10 BTC (op dit moment €4300,-) nooit meer te werken 8)
Ik zou zeggen gooi eens 2e en 3e hypotheek op je huis en knal er gelijjk een half miljoen euro aan BTC op, dan krijg je ook nog eens rente over rente.
Dan heb je elke 2 maanden een half miljoen extra (als je alle winst opneemt, anders wordt het steeds maar meer)

Ik bedoel 1.92% per dag is een effectieve winst van 600% op jaarbasis, uiteraard is daar niets verdachts aan... Dat kan niet fout gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
RayMotix schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 22:58:
Dankjewel. Zou je misschien nog even willen kijken of bovenstaande klopt? :D
Lijkt ok. Nu koopt hij pas in als de prijs daalt onder het punt waarvoor je verkocht hebt.

Maar zoals anderen hier al gezegd hebben: Let op met dergelijke orders, bij Bitcoin in het algemeen, maar zeker op Kraken, waar het orderboek niet heel diep is. De markt kan plotseling 10-20 euro een kant op schieten en een minuut later weer terug zijn op de vorige koers. Hierdoor kunnen dergelijke trigger-orders soms afgaan zonder dat je dat eigenlijk zou willen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayMotix
Rannasha schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 23:09:
[...]

Lijkt ok. Nu koopt hij pas in als de prijs daalt onder het punt waarvoor je verkocht hebt.

Maar zoals anderen hier al gezegd hebben: Let op met dergelijke orders, bij Bitcoin in het algemeen, maar zeker op Kraken, waar het orderboek niet heel diep is. De markt kan plotseling 10-20 euro een kant op schieten en een minuut later weer terug zijn op de vorige koers. Hierdoor kunnen dergelijke trigger-orders soms afgaan zonder dat je dat eigenlijk zou willen.
Klopt.. Ik zal ze sowieso nog iets ruimer zetten. Alvast bedankt voor jullie reacties! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boekel
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-06 23:31

boekel

Dusss...

RayMotix schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 23:13:
[...]

Klopt.. Ik zal ze sowieso nog iets ruimer zetten. Alvast bedankt voor jullie reacties! :)
Probeer het met een kleine order...
Meest kun je het best gewoon een limit-order neerzetten, of een alarm in een bitcoin-app op je telefoon bij bepaalde koerswijziging en handmatig ingrijpen.
Sowieso een trailing stop liefst met een limit-order afsluiten...

http://www.boekel.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethirty
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 20:27

Ethirty

Who...me?

Topicstarter
[...]

In de conditional close staat hij toch als buy?
Je hebt gelijk. Ik las het verkeerd :$

#team_UTC+1

An investment in knowledge always pays the best interest - Benjamin Franklin
You can call me McOverloper  Mini '12 i7/16/256  Air '13 i5/8/256  iPad mini 5 64GB  iPhone SE 128GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayMotix
Ethirty schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 23:30:
[...]

Je hebt gelijk. Ik las het verkeerd :$
Kan gebeuren, is al laat ;)
boekel schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 23:21:
[...]

Probeer het met een kleine order...
Meest kun je het best gewoon een limit-order neerzetten, of een alarm in een bitcoin-app op je telefoon bij bepaalde koerswijziging en handmatig ingrijpen.
Sowieso een trailing stop liefst met een limit-order afsluiten...
Het gaat mij vooral om een koerswijziging die 's nachts plaatsvindt. Ingrijpen is dan bijna niet mogelijk en ik wil nu ook niet 24/7 aan m'n mogelijke koerswijziging denken.

Ben in ieder geval vanavond al een stuk wijzer geworden waarvoor mijn dank :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistraller
[...]

Ik heb het als percentage ingesteld. Dat zou dan toch moeten betekenen 5% van 430 euro is ~ 22 euro.

[...]
Klopt, ik had het *ook* niet goed gezien.

Maar dan nog, trailing orders vind ik niet fijn, bij mij werden ze steeds uitgevoerd op een moment dat er alleen een iets grotere order voorbij kwam en het orderboek leeggetrokken werd en er dus feitelijk niks geks met de koers aan de hand was.

Ik werk het liefst met trapjes, dus hoe lager hoe meer ik inkoop als ik een dip verwacht, en op iedere buy zet ik een conditional met limit sell, hoe lager ie is geweest, hoe meer winst ik probeer te pakken.

Vandaag was de laatste positie gesloten op 429.nogwat

Ik had voordat gox omviel dus ongeveer klaarstaan:

amount:buy:sell
0.2:400:429
0.5:385:410
1:361:396
1.5:319:375
2:275:350

Dat heeft gewerkt. Jammer dat die 319 niet was geraakt, maar toegegeven, ik heb ook niet goed naar de orderboeken gekeken. Dat zou je eigenlijk wel moeten doen. (dan had ik op basis van de buy walls die er blijkbaar stonden wellicht iets hoger gaan zitten)

Zo kan je je risico wat spreiden, en bovendien, je hebt bij zowel stijgende als dalende koersen iets klaarstaan, je schiet met allebei de bewegingen iets op dus je zit wat minder de koers omhoog/omlaag te kijken de godganse dag. Zolang er natuurlijk wel een terugkeer komt, maar dat is nog altijd wel gebleken met extreme koersschommelingen.

Het enige nadeel is dat je wat meer fiat moet klaarzetten, anders kan je de orders niet plaatsen.

[ Voor 3% gewijzigd door Mistraller op 26-02-2014 23:51 ]

---------------

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blord
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 15-09 08:03

Blord

Hello Kitty !

Ik heb een profit gekregen van 1.3% op mijn Btc-arbs account. Dat is leuk. :)
Maar de result op de webpagina van vandaag is 1.40%. Ik heb een ticket gemaakt voor de opheldering van dit verschil. Misschien is dit de fee.
history
Date Message
26/02/2014 21:56 Your investments have earned you 0.0013 bitcoins
26/02/2014 01:14 Bitcoin deposit for 0.1000 bitcoins completed
26/02/2014 00:13 Account created
Okay mensen, de site is zeer waarschijnlijk een scam en enige inleg gebeurt op je eigen risico.
Wees gewaarschuwd !!

[ Voor 16% gewijzigd door Blord op 27-02-2014 00:36 ]

• boekel

boekel

Dusss...

Blord schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 23:51:
Ik heb een profit gekregen van 1.3% op mijn Btc-arbs account. Dat is leuk. :)
Mensen...please!!! trap er niet in!

zie: https://btc-arbs.com/results.html

In 25 dagen 63% rendement...geloof je het zelf??
Als ze zo goed waren, hadden ze echt jullie geld niet nodig hoor, dan hadden ze wel geld geleend voor 3 a 4% per jaar ipv dat per week uit te geven...

Waarschuwing in de OP kan ook geen kwaad, net onder coinsx2 bijvoorbeeld...

• Fivel
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 26-06-2024
1500BTC op 593 Bitstamp.... WOW

• boekel

boekel

Dusss...

en weg..en terug...en weg..ik sta short voor de zekerheid ;)

• Blord

Blord

Hello Kitty !

Ik weet ook niet of Btc-arbs legit is of niet. De arbitrage van gemiddeld 1.8% per dag is realistisch maar zoals bij elke online site moet je erg voorzichtig zijn. Ik ga ook niet met grote bedragen spelen.

[ Voor 11% gewijzigd door Blord op 27-02-2014 00:14 ]

• boekel

boekel

Dusss...

Blord schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 00:11:
Ik weet ook niet of Btc-arbs legit is of niet. De arbitrage van gemiddeld 1.8% per dag is realistisch maar zoals bij elke online site moet je erg voorzichtig zijn.
Hoe kom je erbij dat dat realistisch is?
-edit-
Dat is 74% per maand, 720% per jaar....wat denk je zelf...

[ Voor 9% gewijzigd door boekel op 27-02-2014 00:16 ]

• Blord

Blord

Hello Kitty !

De arbitrage bot Marvin staat op 1.5% en staat dagelijks enkele duizenden euro's te schuiven tussen Stamp en Kraken. Tussen Stamp en BTC-e zijn grotere bedragen mogelijk.

• Fivel
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 26-06-2024
Blord schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 00:19:
De arbitrage bot Marvin staat op 1.5% en staat dagelijks enkele duizenden euro's te schuiven tussen Stamp en Kraken. Tussen Stamp en BTC-e zijn grotere bedragen mogelijk.
Dit lukt lang niet elke dag!

• boekel

boekel

Dusss...

Ja...maar als 1/2 tot 2/3 van z'n portefuille fiat staat te verschuiven (wachten op SEPA transfers) dan heb je over je inleg nog maar 0,5% per dag....

En leg mij eens uit waarom ze jou zouden laten meeprofiteren? als ze het ook zelf kunnen houden?

• LED-Maniak
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23:34
Zeker. Om als site ook elke dag uit te kunnen keren, moeten ze constant meerdere stromen fiat hebben naar de exchanges om voor een constante flow te zorgen dat ze door kunnen blijven traden en uit kunnen blijven keren. Als je al zo vermogend bent, heeft het imho geen praktisch nut om nog meer vermogen aan te trekken: je moet dan meerendeel van je winst uitkeren en je loopt nog groot risico ook. Daarnaast gooi je je eigen glazen in omdat de arbitrage mogelijkheden steeds kleiner worden.

Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.

• Blord

Blord

Hello Kitty !

Tja mijn inleg van 0.1btc wordt ik niet rijk van maar een eventuele verlies is ook beperkt.

Ik dacht ook eventjes van Gox te kunnen arbitreren maar mijn verlies daar is velen malen groter.

Zie dit maar als een tijdsbezigheid en geen geldmachine.

• boekel

boekel

Dusss...

Blord schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 00:28:
Tja mijn inleg van 0.1btc wordt ik niet rijk van maar een eventuele verlies is ook beperkt.

Ik dacht ook eventjes van Gox te kunnen arbitreren maar mijn verlies daar is velen malen groter.

Zie dit maar als een tijdsbezigheid en geen geldmachine.
je BTC wegzetten bij die site is geen tijdsbezigheid toch?

Maargoed, punt is dat als je die site gaan promoten er wellicht meer mensen hun geld neerzetten, en het is 99,9% zeker scam.... geef die BTC dan aan een goed doel ofzo...

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22-09 16:37

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

boekel schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 00:33:
geef die BTC dan aan een goed doel ofzo...
Precies, zoals de slachtoffers van Gox.
Mijn eigen donatieadres: 1AwVVRoVzw22qkeZ8NUNfUypAnWmL1P7j1 :Y)

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

• boekel

boekel

Dusss...

.oisyn schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 00:38:
[...]

Precies, zoals de slachtoffers van Gox.
Mijn eigen donatieadres: 1AwVVRoVzw22qkeZ8NUNfUypAnWmL1P7j1 :Y)
Tip-bot nodig hier ;)

PS. ik heb nog m'n best gedaan voor je door fiat naar Gox te sturen zodat ze nog wat langer door konden...

[ Voor 17% gewijzigd door boekel op 27-02-2014 00:41 ]

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

• PowerSp00n

PowerSp00n

There is no spoon

:+ ... flauwe bui, goede dag... (zie user-id :))

• Blord

Blord

Hello Kitty !

Dat komt uit het oostblok. Zal wel scam zijn. >:)

Euh staat in roze blok onderaan vermeld :
Referral codes zijn niet toegestaan en worden onherroepelijk verwijderd conform het algemeen beleid.
Wie is de mod hier ? O-)

• PowerSp00n

PowerSp00n

There is no spoon

Die was wel mooi ja en ging uiteindelijk erg hard, order stond mooi @ 580 USD.
Altijd al vage connecties gehad O-)

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

PowerSp00n schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 00:44:
[...]

:+ ... flauwe bui, goede dag... (zie user-id :))
Cheers. Ik zal het waardig spenderen :+
Blord schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 00:47:

Euh staat in roze blok onderaan vermeld :

[...]

Wie is de mod hier ? O-)
Technisch gezien is het geen referral URL, dus...

En nu weer ontopic *kuch*doofpot*kuch*

Verwijderd

Die maand limiet bij kraken, hoe zouden ze die berekenen?
Gewoon per maand of is 31 dagen na aanmelden een maand?

• LED-Maniak
Verwijderd schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 00:55:
Die maand limiet bij kraken, hoe zouden ze die berekenen?
Gewoon per maand of is 31 dagen na aanmelden een maand?
Is rolling average idd.

Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.

Verwijderd

Dank je, daar was ik niet vanuit gegaan, nou verschijnen mijn coins niet omdat ik in dat geval over de limiet zit. :+

• Mistraller
Verwijderd schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 01:04:
[...]

Dank je, daar was ik niet vanuit gegaan, nou verschijnen mijn coins niet omdat ik in dat geval over de limiet zit. :+
Ben je al tier3 dan.

---------------

Verwijderd

Ja, maar ik zit over de $4,472.25 heen, de maandelijkse limiet.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 27-02-2014 01:50 . Reden: bedrag gewijzigd.. ]

• Razkin
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 00:32
Tier3 heeft een maandelijks limiet van een ton dollar?

iRacing Profiel

Verwijderd

Razkin schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 01:16:
Tier3 heeft een maandelijks limiet van een ton dollar?
Dat klopt, in fiat. Voor bitcoinstortingen geldt de eerder genoemde limiet per maand, en dagen moet je dan weer tellen vanaf aanmelden.
Daar was ik niet vanuit gegaan en die bitcoinlimiet wist ik ook niet.

Foutje mijnerzijds dus.

• Razkin
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 00:32
Ik zie het, wordt ook niet duidelijk aangegeven trouwens. Goed dat je het meldt, gaat een blokkade van mijn account schelen :)

iRacing Profiel

Verwijderd

Razkin schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 01:26:
Ik zie het, wordt ook niet duidelijk aangegeven trouwens. Goed dat je het meldt, gaat een blokkade van mijn account schelen :)
d:)b

Heb maar even een bericht gestuurd, dat ik er al achter ben.
Dacht na 13 conformations, wtf is dit nou weer? :+

edit:
Ze staan er toch op nu 8)7

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 27-02-2014 01:44 ]

Verwijderd

Maak nog een vermeldingsfout ook, bitcoinlimiet geeft nu $4,472.25 aan.
Dacht toch echt net eerder genoemde te hebben gelezen.

• Rannasha
Ik heb dit in wat langere posts gisteren al uitgelegd: De percentages die ik noem die Marvin als winstpercentage rekent zijn enkel de percentages ten opzichte van de hoeveelheid fiat die op dat moment verhandeld wordt. Maar op hetzelfde moment is er dezelfde hoeveelheid BTC nodig en is er fiat onderweg van en naar exchanges.

Als je het rendement berekent over het totale vermogen dat ik gebruik voor arbitrage is dat een stuk lager dan 1%.

En dan zijn er nog een paar andere redenen waarom BTC-Arbs de getoonde percentages nooit kan halen, maar die heb ik ook al genoemd in eerdere posts.

• Ranora
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 30-04-2024
BTC blijft lekker stabiel momenteel. :)"

• Marselaar
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 13-08 18:38
Ranora schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 09:16:
BTC blijft lekker stabiel momenteel. :)"
Precies rond mijn breakeven point :|

PSN: Marselaar

• Ranora
tammerat schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 09:40:
[...]

Afbeeldingslocatie: http://forum.flabber.nl/images/smilies/icon_troost.gif

Voor mij is het wel goed; maar ik houd m nog even aan.

Verwijderd

Iemand enig idee waar https://www.cryptoaltex.com/ heen is?
"Service not available"

Had net een hoopje BC zijn vertrekken via auto cash out van de pool naar mijn BC adres op die exchange.

Verwijderd

Ik vraag me daadwerkelijk af of BTC ooit nog teruggaat naar de 700 euro die we "ooit" hadden.
Wat denken jullie?

• Ranora
Verwijderd schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 10:04:
Ik vraag me daadwerkelijk af of BTC ooit nog teruggaat naar de 700 euro die we "ooit" hadden.
Wat denken jullie?
Dat hij inderdaad wel weer op 700 euro gaat uitkomen.
Kan zijn dat het langer duurt dan vorige keer. Maar ook de Bitcoin komt ooit aan zijn eind, waardoor het "schaars" gaat worden..

• sjukke
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 03-05-2023
Ik heb een half uurtje wat bitcoins van mijn multibit wallet naar Kraken verstuurd, iemand enig idee hoe lang het duurt voordat ze daar op je balans staan?

• LED-Maniak
sjukke schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 10:07:
Ik heb een half uurtje wat bitcoins van mijn multibit wallet naar Kraken verstuurd, iemand enig idee hoe lang het duurt voordat ze daar op je balans staan?
6 confirms.

• Morrar
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 25-09 09:06
tammerat schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 09:40:
[...]

Ja zo sta ik er ook in... Beetje dubbel; enerzijds hoop je op een spurt omhoog zodat je winst pakt of anderzijds op een spurt naar beneden zodat je nog wat extra kan kopen (en je gemiddelde kan drukken).

Baal enorm dat ik dinsdag geen tijd had om iets te doen + ING storing.

• Ray
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13-08 01:28

Ray

hoelang is het normaal voor een transactie naar je multibit wallet toe om acoord te gaan ? Heb er nu een van gisterenmiddag die nog 'gezien moet worden door 8 peers' en inmiddels 3 daarna die al acooord zijn en 2 voor een deel. overigens van dezelfde verzender

[ Voor 6% gewijzigd door Ray op 27-02-2014 10:14 ]

• Rannasha
Ray schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 10:13:
hoelang is het normaal voor een transactie naar je multibit wallet toe om acoord te gaan ? Heb er nu een van gisterenmiddag die nog 'gezien moet worden door 8 peers' en inmiddels 3 daarna die al acooord zijn en 2 voor een deel.
6 confirmations. En dat heeft niets te maken met "peers die akkoord zijn".

Verwijderd

Wat denken jullie?
Kan zo gebeuren, paar goede stappen en we raken weer in euforie.
Tot die tijd blijft het een beetje gerommel in de marge en wel stabiel.
Zelfs langzaam omhoog omdat er toch weer nieuwe mensen binnen druppelen.
Ik zie het zonnig in...

• mat.hi.as
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 02:29
Ray schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 10:13:
hoelang is het normaal voor een transactie naar je multibit wallet toe om acoord te gaan ? Heb er nu een van gisterenmiddag die nog 'gezien moet worden door 8 peers' en inmiddels 3 daarna die al acooord zijn en 2 voor een deel.
Ergens is een optie dat die de transacties opnieuw bekijkt. Dan moet het erbij komen te staan. Komt helaas vaker voor.

• Ranora
Verwijderd schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 10:14:
[...]

Kan zo gebeuren, paar goede stappen en we raken weer in euforie.
Tot die tijd blijft het een beetje gerommel in de marge en wel stabiel.
Zelfs langzaam omhoog omdat er toch weer nieuwe mensen binnen druppelen.
Ik zie het zonnig in...
Het heeft momenteel een vlakke, iets hellende lijn. Het is maar een paar euro. Denk dat mensen toch erg blij zijn met die $600 grens waarmee geflirt wordt.

• Ray

Ray

Rannasha schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 10:14:
[...]

6 confirmations. En dat heeft niets te maken met "peers die akkoord zijn".
ok, als ik via transactie detail ga zie ik inderdaad dat zowel in bitcoin explorer als de block epxlorer hij niet bekend is. Moet ik gewoon een poosje geduld geduld hebben of moet ik iets doen dat die weer 'in behandeling' komt ? Ik heb nu al een heleboel transacties gehad maar dit dus nog niet meegemaakt vandaar de vraag

• Rannasha
Ray schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 10:19:
[...]

ok, als ik via transactie detail ga zie ik inderdaad dat zowel in bitcoin explorer als de block epxlorer hij niet bekend is. Moet ik gewoon een poosje geduld geduld hebben of moet ik iets doen dat die weer 'in behandeling' komt ? Ik heb nu al een heleboel transacties gehad maar dit dus nog niet meegemaakt vandaar de vraag
Waar komt die transactie vandaan?

Het klinkt als een tx die zonder fees is verstuurd, niet is bevestigd en uiteindelijk door de meeste nodes maar uit de memorypool is geknikkerd.

• Ray

Ray

Rannasha schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 10:20:
[...]

Waar komt die transactie vandaan?

Het klinkt als een tx die zonder fees is verstuurd, niet is bevestigd en uiteindelijk door de meeste nodes maar uit de memorypool is geknikkerd.
hij komt van betarigs. Die boekt wel vaker naar mij (vandaag ook al drie transacties) en dat gaat eindelijk altijd direct goed.

Ik heb nu een herstart gedaan van de transacties en nu staat hij bovenin volledig onbevestigd. Twee andere transacties van betarigs van daarna zijn deel bevestigd (en 1 volledig)

• Rannasha
Ray schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 10:25:
[...]

hij komt van betarigs. Die boekt wel vaker naar mij (vandaag ook al drie transacties) en dat gaat eindelijk altijd direct goed.

Ik heb nu een herstart gedaan van de transacties en nu staat hij bovenin volledig onbevestigd. Twee andere transacties van betarigs van daarna zijn deel bevestigd (en 1 volledig)
Kun je de "Raw transaction" uit Multibit hier copy/pasten?

• Hadespuiter
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 26-06 05:21
Wat denken jullie?
De mensheid kent een zgn. leercurve. De hoeveelheid naïeve newbee's die nog enthousiast instappen bij de bedragen die jij noemt wordt natuurlijk steeds kleiner.

[ Voor 7% gewijzigd door Hadespuiter op 27-02-2014 10:32 ]

• LED-Maniak
Overschat de mensheid niet :P

• Ray

Ray

Rannasha schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 10:28:
[...]

Kun je de "Raw transaction" uit Multibit hier copy/pasten?
heb hem even in een DM gezet om niet het hele topic te vervuilen (het is nogal een lap tekst)

Ook op betarigs als ik op de betaling klik krijg ik 'not found' dus wellicht zit de fout al aan die kant.

• Ranora
Hadespuiter schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 10:30:
[...]

De mensheid kent een zgn. leercurve. De hoeveelheid naïeve newbee's die nog enthousiast instappen bij de bedragen die jij noemt wordt natuurlijk steeds kleiner.
Behalve als er een lijn geweest is van 600 dollar naar 900 dollar.. voor die 200 dollar wat het vroeger was gaan newbies echt wel weer instappen..

• Mistraller
Verwijderd schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 13:07:
Beste mensen,

Aangezien ik op tijd weg was bij Mt.Gox vanwege een vakantie en al m'n bitcoins lokaal heb opgeslagen ben ik een gelukkig mens. Maar nu zit ik met een probleem ik wil 2k euro's op kraken zetten en ga dus naar de overboek pagina van de ASN bank, als ik dan de IBAN van Kraken invul zoals deze gegeven is op kraken.com krijg ik een fout melding. Iemand een idee hoe ik dit kan oplossen?

Bij voorbaad dank.

[afbeelding]
Beetje late reactie wellicht; maar je moet in de linker balk kiezen voor "overboeking buitenland". Daar zit je nu niet, aan je screenshot te zien.

---------------

• pwiebing
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 19-09 23:03
Ik heb mijn omslag punt tot ver over de 1000 euro per bitcoin geholpen :( ,

4,5 bitcoin naar de eeuwige jachtvelden geholpen door ze op een encrypted paperwallet te zetten waarvan ik het wachtwoord niet meer weet :( . Als iedereen dit nu doet worden ze hard schaarser ;).

Naja ik geloof er heilig in dat het weer goed komt :) . ben druk aan het minen .

4600 Wp goodwe , Panasonic MDC05F3E5,SWP2 300 L

• Ranora
Bah. Dat zuigt.
Had ik vorige maand week ook met een wallet... Beetje jammer. Kwam er gelukkig eergisteren ineens achter wat het wachtwoord was.

• pwiebing
het wachtwoord zijn zo'n 30 tal random keystrokes , ga ik nooit weer vinden.
Maar ik bewaar de paper wallets wel .

• Hadespuiter
Ranora schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 10:35:
[...]

Behalve als er een lijn geweest is van 600 dollar naar 900 dollar.. voor die 200 dollar wat het vroeger was gaan newbies echt wel weer instappen..
Punt is gewoon dat er al een aanzienlijke groep bestaat die vooralsnog de billen heeft gebrand aan btc (de groep die meer heeft betaald dan de huidige koers).
Het idee dat je de boot mist als je geen btc koopt begint inmiddels behoorlijk te verwateren onder het gewone volk. ;)

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Godverde %@#$%@#$% Klote Bitstamp :(. Voor de 7e keer verification denied. En waarom? Omdat ze niet kunnen tellen. Ze zeggen dat mijn proof of residence meer dan 3 maanden oud is, maar die is van 18 december. |:(
pwiebing schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 10:38:
4,5 bitcoin naar de eeuwige jachtvelden geholpen door ze op een encrypted paperwallet te zetten waarvan ik het wachtwoord niet meer weet :( . Als iedereen dit nu doet worden ze hard schaarser ;).
Ouch that sucks. Maar weet je nog wel een beetje de strekking van het wachtwoord? Was het echt een passphrase of bijvoorbeeld gewoon een gegenereerd 16-cijferige tekenreeks van hoofdletters/kleinletters? Met genoeg details kun je de subset van mogelijke wachtwoorden wel dermate verkleinen dat het de moeite waard wordt om dat te gaan bruteforcen.

[ Voor 60% gewijzigd door .oisyn op 27-02-2014 10:46 ]

• mat.hi.as
pwiebing schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 10:38:
Ik heb mijn omslag punt tot ver over de 1000 euro per bitcoin geholpen :( ,

Naja ik geloof er heilig in dat het weer goed komt :) . ben druk aan het minen .
Bewaar hem inderdaad. Over 20 jaar hebben we computers die dat binnen no-time kraken, en zijn bitcoins veel meer waard. Je doet je er eigenlijk alleen maar goed aan dat je het op deze manier doet :+.
Maar serieus, het is inderdaad K*t met peren :(

• Ranora
Hadespuiter schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 10:42:
[...]

Punt is gewoon dat er al een aanzienlijke groep bestaat die vooralsnog de billen heeft gebrand aan btc (de groep die meer heeft betaald dan de huidige koers).
Het idee dat je de boot mist als je geen btc koopt begint inmiddels behoorlijk te verwateren onder het gewone volk. ;)
Ja en nee, want ik spreek de mensen niet die het nog niet kennen.
Als er straks meer bedrijven zijn die het accepteren komt dat wel weer.

• Marselaar
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 13-08 18:38
pwiebing schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 10:42:
het wachtwoord zijn zo'n 30 tal random keystrokes , ga ik nooit weer vinden.
Maar ik bewaar de paper wallets wel .
Vervelend zeg. Dat is ook een beetje mijn zorg met het "veilig" lokaal opslaan van de coins op een wallet in een truecrypt container b.v. . Al die wachtwoorden. Als ik er daar één van vergeet dan kan ik er niet meer bij. Dan kan ik het beter bij Kraken laten staan. Maar dat komt ook omdat ik een relatief kleine hoeveelheid heb.

PSN: Marselaar

• Hadespuiter
Ranora schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 10:46:
[...]

Ja en nee, want ik spreek de mensen niet die het nog niet kennen.
Als er straks meer bedrijven zijn die het accepteren komt dat wel weer.
Acceptatie van bedrijven gaat imho enkel serieus groeien als de koers lange tijd stabiel blijft.
Koers rollercoasters van 400 naar 1000 en vice versa gaat niet echt werken.

Stabiliteit is dus goed voor de algemene acceptatie, maar ironisch genoeg niet voor de daytraders hier. Het fenomeen hinkt op twee gedachten. ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Hadespuiter op 27-02-2014 10:54 ]

Verwijderd

.oisyn schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 10:43:
Godverde %@#$%@#$% Klote Bitstamp :(. Voor de 7e keer verification denied. En waarom? Omdat ze niet kunnen tellen. Ze zeggen dat mijn proof of residence meer dan 3 maanden oud is, maar die is van 18 december. |:(
Als je zegt; december, januari, februari klopt dat toch?
Neem een recentere...

• vertigoo
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 17-06 09:30

vertigoo

Welcome to the jungle

Verwijderd schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 10:55:
[...]

Neem een recentere...
Nee dat is 2 maanden en als het al de zoveelste keer is dat je afgewezen wordt kan ik me de frustratie wel voorstellen

• Ranora
Verwijderd schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 10:55:
[...]

Neem een recentere...
ja, maar als je telt:

18 december -> 18 januari : 1 maand
19 januari -> 18 februari: 1 maand
19 februari -> 27 februari: <1 maand.

Dus totaal = < 3.

• T homass
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 12-07 23:07
Hadespuiter schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 10:53:
[...]

Acceptatie van bedrijven gaat imho enkel serieus groeien als de koers lange tijd stabiel blijft.
Koers rollercoasters van 400 naar 1000 en vice versa gaat niet echt werken.

Stabiliteit is dus goed voor de algemene acceptatie, maar ironisch genoeg niet voor de daytraders hier. Het fenomeen hinkt op twee gedachten. ;)
Maakt voor die bedrijven toch niet uit, aangezien ze gewoon in euro's worden uitbetaald. En ook al is de koers stabiel, dan zie ik (de meeste) bedrijven nog geen bitcoins in kas houden.

• Ranora
T homass schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 11:02:
[...]

Maakt voor die bedrijven toch niet uit, aangezien ze gewoon in euro's worden uitbetaald. En ook al is de koers stabiel, dan zie ik (de meeste) bedrijven nog geen bitcoins in kas houden.
Afhankelijk van welke manier je gebruikt. Je kan er voor kiezen om direct uit te laten betalen in euro, maar natuurlijk ook in BTC.

Dat is wat het bedrijf doet.

Denk dat het verstandigste is om direct uit te betalen in euro is natuurlijk.

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Kun je bij Bitstamp nergens je emailadres wijzigen :? Kan dat echt nergens vinden.
.edit: ah
HOW DO I CHANGE MY EMAIL ADDRESS?
Users can not change their email address by themselves. If you wish to change your current email address, we kindly ask our users to contact support for further assistance.
Handig 8)7

[ Voor 59% gewijzigd door .oisyn op 27-02-2014 11:07 ]

• boekel

boekel

Dusss...

.oisyn schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 10:43:
Ik heb gewoon m'n laatste UPC rekening uitgeprint, beetje gevouwen, iets schuin liggend ingescand en klaar ;)
Plus rijbewijs tweezijdig ingescand en toen was het goed.

• Rannasha
Ranora schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 11:05:
[...]

Afhankelijk van welke manier je gebruikt. Je kan er voor kiezen om direct uit te laten betalen in euro, maar natuurlijk ook in BTC.

Dat is wat het bedrijf doet.

Denk dat het verstandigste is om direct uit te betalen in euro is natuurlijk.
Vrijwel alle bedrijven moeten hun toeleveranciers en personeel nog steeds in Euro's betalen. Dus ze hebben geen andere keus dan het omwisselen van BTC naar EUR zodra ze het binnenkrijgen. Zodra er meer bedrijven BTC gaan accepteren, zal het mogelijk worden voor bedrijven om een deel van hun inkomsten in BTC te houden en daarmee leveranciers te betalen. Maar dat zal nog even duren.

• Martijn19
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 28-07 12:47
Rannasha schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 11:08:
[...]

Vrijwel alle bedrijven moeten hun toeleveranciers en personeel nog steeds in Euro's betalen. Dus ze hebben geen andere keus dan het omwisselen van BTC naar EUR zodra ze het binnenkrijgen. Zodra er meer bedrijven BTC gaan accepteren, zal het mogelijk worden voor bedrijven om een deel van hun inkomsten in BTC te houden en daarmee leveranciers te betalen. Maar dat zal nog even duren.
Jep, sowieso de CEO van Overstock heeft al aangegeven zo gauw ze leveranciers / personeelsleden kunnen overtuigen om (een deel van) hun geld in bitcoin te ontvangen dat ze ipv 100% omzetten in dollars 1-2% in bitcoin gaan houden.

• Ranora
Rannasha schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 11:08:
[...]

Dan vergeet je ook de belastingdienst nog, die wil ook gewoon in euro's. Dus de BTW van dat moment van verkopen.

Dus bij elkaar is dat de voornaamste reden om direct uit te laten betalen in euro's.

Verwijderd

Ranora schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 10:57:

ja, maar als je telt:

18 december -> 18 januari : 1 maand
19 januari -> 18 februari: 1 maand
19 februari -> 27 februari: <1 maand.

Dus totaal = < 3.
Je hebt absoluut gelijk.
Exchanges zijn gewoon een beetje vreemd zo nu en dan...

• Rmg
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 01:34

Rmg

mat.hi.as schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 10:44:
[...]

Bewaar hem inderdaad. Over 20 jaar hebben we computers die dat binnen no-time kraken, en zijn bitcoins veel meer waard.
Zodra een zo'n wallet te kraken is in no-time is bitcoin geen kut meer waard natuurlijk. Waarschijnlijk is het dan Bitcoin 2.0 en zijn de 'oude' coins waardeloos

• pwiebing
Rmg schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 11:29:
[...]

Zodra een zo'n wallet te kraken is in no-time is bitcoin geen kut meer waard natuurlijk. Waarschijnlijk is het dan Bitcoin 2.0 en zijn de 'oude' coins waardeloos
De moeilijksheidgraad stijgt met de computerkracht mee , dus dat heeft er niets mee te maken.

• mat.hi.as
pwiebing schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 11:59:
[...]

De moeilijksheidgraad stijgt met de computerkracht mee , dus dat heeft er niets mee te maken.
Probleem is dan dat er geen wallets meer veilig zijn, zelfs offline wallets niet.

Verwijderd

mat.hi.as schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 12:05:

Probleem is dan dat er geen wallets meer veilig zijn, zelfs offline wallets niet.
Waar is deze uitspraak op gebaseerd?
Dat bijvoorbeeld over 15 jaar de techniek zo veranderd is dat de algoritmes van nu dan peanuts zijn?

• Ranora
Verwijderd schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 12:10:
[...]

Waar is deze uitspraak op gebaseerd?
Dat bijvoorbeeld over 15 jaar de techniek zo veranderd is dat de algoritmes van nu dan peanuts zijn?
Ligt er aan denk ik. Maar ja. Want de techniek van 15 jaar terug is ook weinig meer waard als je dat zo bekijkt.

Daarnaast denk ik dat binnen nu en 15 jaar wel Quantum computers draaien.

• Rannasha
pwiebing schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 11:59:
[...]

De moeilijkheidsgraad is alleen van toepassing op het proces van het minen van blocks. Dat heeft niets te maken met de veiligheid van versleutelde private keys.

Pagina: 1 ... 143 ... 178 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Deze topic is bedoeld voor discussie over de handel en koersverloop van cryptocurrencies. Aangezien er nu een speciaal forum is voor cryptocurrencies kunnen voor specifieke vragen gewoon topics worden geopend (met in ogenschouw nemende de algemene regels voor het openen van topics - vragen die niet topicwaardig zijn zouden hier uberaupt niet gesteld moeten worden)

Discussies en ontwikkelingen aangaande MtGox gaarne bespreken in Mt.Gox - Huidige status en ontwikkelingen

Referral codes zijn niet toegestaan en worden onherroepelijk verwijderd conform Het algemeen beleid