Cryptocurrency - handel en koers Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 138 ... 178 Laatste
Acties:
  • 538.652 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vertigoo
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 17-06 09:30

vertigoo

Welcome to the jungle

Waarom knalt doge weer omhoog en gebeurt er helemaal niks met NXT :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blord
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 15-09 08:03

Blord

Hello Kitty !

Hoe kan Bitcoin builder nog werken als er geen handel is op Gox ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ranora schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 11:44:

Daarom. Als ze met een goed plan komen en een reactie op de gang van zaken dan zijn er zo weer mensen die weer vertrouwen.
Absoluut!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18:26
Verwijderd schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 11:52:
[...]

Hoeft niet per se, zelf zit ik nog steeds bij de Rabo.
ondanks de libor affaire en ze hun naam niet hebben veranderd. ;)
Een klein beetje fraude hier en daar vergeleken met bijna al het geld van je klanten verliezen. Praktisch hetzelfdfe :P

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Servowire
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13-08 15:56

Servowire

prutser:~#

Zal MtGox een doorstart gaan maken? Support zegt op IRC dat er binnen 24 uur wel een bericht is.

met papier mache kun je alles maken!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vertigoo
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 17-06 09:30

vertigoo

Welcome to the jungle

Blord schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 11:52:
Hoe kan Bitcoin builder nog werken als er geen handel is op Gox ?
Omdat er nog steeds mensen zijn die denken dat het nog goed gaat komen met MtGox withdrawals, of omdat ze denken dat er nog winst te behalen valt met koerswinst. Maw er is geen aanleiding om offline te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morrar
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21:33
Rannasha schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 11:53:
[...]

Een klein beetje fraude hier en daar vergeleken met bijna al het geld van je klanten verliezen. Praktisch hetzelfdfe :P
Qua bedragen speelt de libor fraude op een veel grotere schaal dan een paar bitcoins bij Mt Gox. Sterker nog, denk dat de hele libor fraude over veel meer geld gaat dan er in alle bitcoins bij elkaar zit. Zo'n beetje alle leningen (inclusief hypotheken) worden erop gebaseerd...

Verder is het echter appels en peren vergelijken.

[ Voor 6% gewijzigd door Morrar op 25-02-2014 11:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethirty
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 21:44

Ethirty

Who...me?

Topicstarter
Servowire schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 11:54:
Zal MtGox een doorstart gaan maken? Support zegt op IRC dat er binnen 24 uur wel een bericht is.
Dus ze vinden de rest van de wereld niet belangrijk genoeg om dat alleen via IRC bekend te maken? Ze zouden een paar uur geleden al een statement hebben moeten maken. Het gaat om honderden miljoenen dollars.

#team_UTC+1

An investment in knowledge always pays the best interest - Benjamin Franklin
You can call me McOverloper  Mini '12 i7/16/256  Air '13 i5/8/256  iPad mini 5 64GB  iPhone SE 128GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rannasha schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 11:53:

Klein beetje? 8)7

Man man wat hebben die lopen goochelen...
En ik me maar afvragen waarom het hebben van een bankrekening zoveel geld kost tegenwoordig, terwijl dat vroeger toch gewoon gratis was.

Toen konden ze nog toe met de rente die werd getrokken middels de drie dagen regeling.
Tegenwoordig wordt er zoveel gegraaid dat ze je ook nog kosten berekenen.

Wilt u geld storten, dat kan. 6 x per jaar gratis, daarna €6.50 per storting.
Gewoon geld op je eigen bedrijfsrekening..... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Laatst online: 22-09 16:37

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Thy... schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 11:42:
Natuurlijk is er nu een ING storing, net nu BTC redelijk laag staat. Even meeliften op de achtbaan zit er via Bitonic en een ING rekening op het moment dus niet in.
Misschien is dat wel de oorzaak. Ik heb nog 25 BTC kunnen kopen met mijn ING rekening :P

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethirty
  • Laatst online: 21:44

Ethirty

Who...me?

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 11:58:
[...]

Toen konden ze nog toe met de rente die werd getrokken middels de drie dagen regeling.

Omdat iedereen het slikt als zoete koek? Dan zou ik er ook lekker geld voor vragen.

Wat het niet minder schunnig maakt overigens...

#team_UTC+1

An investment in knowledge always pays the best interest - Benjamin Franklin
You can call me McOverloper  Mini '12 i7/16/256  Air '13 i5/8/256  iPad mini 5 64GB  iPhone SE 128GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
Verwijderd schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 11:58:
[...]

Klein beetje? 8)7

Man man wat hebben die lopen goochelen...
En ik me maar afvragen waarom het hebben van een bankrekening zoveel geld kost tegenwoordig, terwijl dat vroeger toch gewoon gratis was.

Daarom... Bitcoin!

Binnenkort met 10x minder tx-fees.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
rickiii schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 11:49:
[...]
Al enig idee waar je het wil uitgeven?
Dat het in het leven geroepen is crypto's om als alternatief te dienen voor fiat is mij bekend. En dat de eerste pogingen daartoe zijn ook, gezien bijv de mogelijkheid om via thuisbezorgd met bitcoins te betalen. Maar dat is iets wat zich moet uitkristalliseren en wat nu nog in de kinderschoenen staat. Dus tot die tijd ben ik geenzins van plan het uit te gaan geven aan iets. Net zoals menigeen hier is het voor mij geld investeren in de hoop je inleg te zien groeien > niks anders dan elke andere vorm van beleggen.

Ik heb er verder ook weinig behoefte aan om mij flink in te lezen verder op welke manieren je nog meer coins kunt vergaren, die gouden tijden zijn al achter ons denk ik zo met cpu/gpu-mining hoe dan ook. Het enige wat ik weet: laag inkopen, hoog verkopen. Welnu.. bitcoin is een ware achtbaan, kan in 1 nacht een flinke klapper maken, zoveel heb ik wel meegekregen als lurker hier. En mogelijkerwijs kan de bubbel klappen en is mijn bitcoin nog slechts 0 waard. That's all in the game. Ik zie wel waar het schip strand, maar ik acht de kans op winst groter dan op verlies atm :) Anders was ik ook niet ingestapt na het bericht op the front page. ;) Bovendien is dit een van de weinige keren dat ik bij Bitonic gezien heb dat ze voor zo'n schappelijke prijs coins aanbieden. Elke andere keer bij een flinke snoekduik naar beneden stond de voorraad bij Bitonic op 0 (zij willen natuurlijk ook winst maken en niet met verlies verkopen, das logisch)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rannasha schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 12:02:

Daarom... Bitcoin!

Binnenkort met 10x minder tx-fees.
Daarom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ethirty schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 12:01:

Omdat iedereen het slikt als zoete koek? Dan zou ik er ook lekker geld voor vragen.

Wat het niet minder schunnig maakt overigens...
ik slik niks maar ik moet wel, zoals iedereen.
Omdat we niet graag van cashgeld beroofd wilde worden hebben we ons hier lekker in laten praten.
Komt u maar bij ons meneer, hier is uw geld veilig. Not..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Servowire

Servowire

Ethirty schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 11:58:
[...]

Dus ze vinden de rest van de wereld niet belangrijk genoeg om dat alleen via IRC bekend te maken? Ze zouden een paar uur geleden al een statement hebben moeten maken. Het gaat om honderden miljoenen dollars.
Helaas doet Gox wel vaker zo gek. Ze melden dingen heel laat of niet :(

[ Voor 14% gewijzigd door Servowire op 25-02-2014 12:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
Op het officiele Gox IRC kanaal is de hele nacht & ochtend niets gezegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Servowire

Servowire

Rannasha schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 12:14:
Op het officiele Gox IRC kanaal is de hele nacht & ochtend niets gezegd.
#mtgox-chat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickiii
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-12-2024
Joosie200 schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 12:02:
[...]
Dus tot die tijd ben ik geenzins van plan het uit te gaan geven aan iets. Net zoals menigeen hier is het voor mij geld investeren in de hoop je inleg te zien groeien > niks anders dan elke andere vorm van beleggen.
Ok, ieder zijn ding. Ik veroordeel je niet.

Maar de waarde van bitcoin, afgezien van het gebruik als valuta op het Bitcoin netwerk, is vrijwel nihil. Als je niks toevoegd aan het netwerk, dan pomp je er alleen maar geld in voor mensen die bitcoins goedkoper hebben gekocht.

Ik denk altijd heel goed na voordat ik iets stoms zeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
Da's de onofficiele chat. Wat daar gezegd wordt neem ik met minstens 3 korreltjes zout.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eMiz0r
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 26-09 09:46
rickiii schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 12:16:
[...]

Maar de waarde van bitcoin, afgezien van het gebruik als valuta op het Bitcoin netwerk, is vrijwel nihil. Als je niks toevoegd aan het netwerk, dan pomp je er alleen maar geld in voor mensen die bitcoins goedkoper hebben gekocht.
Een bitcoin is ansich geen cent waard zonder exchanges (gokpaleizen) waar je je BTC kan omzetten naar USD of EUR. Thuisbezorgd dumpt de coins die ze ontvangen ook direct op de markt om ze te "verzilveren" in een valuta waar we al onze rekeningen mee kunnen betalen.

Zolang leveranciers van grondstoffen, eerste levensbehoeften. etc. etc. niet "geld" accepteren in bitcoins en salarissen er ook niet mee betaald worden, is het niks waard en investeer je vooral nu om te profiteren van eventuele stijgingen en dalingen (ten koste van een ander zn geld).

Wat moet je momenteel met een BTC in het dagelijks leven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eMiz0r schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 12:20:

Je klem zuipen in cafe de Waag en daarna kotsmisselijk een pizza naar binnen frotten van thuisbezorgd.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZodiacNL
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 15-09 20:38

ZodiacNL

Crazy Cow Squad

of een Tesla kopen

Crazy Cow Squad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eMiz0r
Verwijderd schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 12:22:
[...]

Je klem zuipen in cafe de Waag en daarna kotsmisselijk een pizza naar binnen frotten van thuisbezorgd.nl
Hahahahaa :D Ben blij dat er nog wel iets te lachen is vandaag gelukkig. Maar ook de Waag moet zn personeel uitbetalen in euro's en thuisbezorgd koopt het in euro's in bij de pizzaboeren. Thuisbezorgd ontvangt weliswaar BTC, maar ze moeten (willen) er als de wiedeweerga van af want je kunt er verder niets mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• letatcest
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23-09 14:47

letatcest

Freelanceredacteur

Kidult

[...]

... en dan kansloos veel aan games uitgeven bij de Humble Bundle omdat je de boel niet zo scherp meer ziet

Schreef Cryptovaluta voor dummies, 3de druk in print | eBook-versie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bijvoorbeeld, wel eerst klem zuipen dan. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeMoN
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-09 12:38

DeMoN

Pastafari

[...]

Of eerst nog even kleren kopen in No. 13, kledingzaak 200m verderop in Delft waar je met Bitcoin kunt betalen..

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eMiz0r schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 12:24:

Hahahahaa :D Ben blij dat er nog wel iets te lachen is vandaag gelukkig. Maar ook de Waag moet zn personeel uitbetalen in euro's en thuisbezorgd koopt het in euro's in bij de pizzaboeren. Thuisbezorgd ontvangt weliswaar BTC, maar ze moeten (willen) er als de wiedeweerga van af want je kunt er verder niets mee.
Dat geeft niet, het gaat erom dat het rolt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickiii
[...]
Ik gebruik het vooral voor donaties en online aankopen (waar geen iDEAL te gebruiken is)
Bitcoin maakt het mogelijk om geld te krijgen op plaatsen en in bedragen die economisch niet interessant zijn voor PayPal, CC-maatschappijen of banken en gebaseerd op een open protocol waar je gratis mee aan de slag kan zonder persoonlijke gegevens te hoeven opsturen.
[...] Je klem zuipen in cafe de Waag en daarna kotsmisselijk een pizza naar binnen frotten van thuisbezorgd.nl
Klinkt als de volgende Bitcoin Meetup! :D

[ Voor 20% gewijzigd door rickiii op 25-02-2014 12:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wessel99
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 29-09-2024
[...]

Hoe groter de kritische massa erin bitcoin-valuta rond gaat, hoe stabieler het ook zal worden en hoe interessanter voor andere partijen om aan te haken, is mijn aanname. Wat mij betreft blijven er partijen instappen en worden er steeds meer nieuwe mogelijkheden gebruikt.

Het meest interessante (en waarvan ik denk dat het de grootste push naar een cryptocurrency zal worden) is volgens mij ook niet de valuta zelf, maar veel meer de functie als betaalnetwerk naar de toekomst toe. Het netwerk zelf is volgens mij ijzersterk, het zijn alleen de poorten naar de oude wereld toe (zie bijv mt gox) die nog volwassen moeten worden. Het systeem van betalingen rondpompen binnen het netwerk zelf en het feit dat er niet 'zomaar' geld bijgedrukt kan worden zijn volgens mij vrij sterk. :)

just my 2 cents

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Servowire

Servowire

Rannasha schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 12:18:
[...]

Da's de onofficiele chat. Wat daar gezegd wordt neem ik met minstens 3 korreltjes zout.
Sarahcoinbit zei het - ze is ge-auth met nickserv en ze werkt bij Mtgox.

Ik wacht nog even rustig af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wessel99 schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 12:26:

Hoe groter de kritische massa erin bitcoin-valuta rond gaat, hoe stabieler het ook zal worden en hoe interessanter voor andere partijen om aan te haken, is mijn aanname. Wat mij betreft blijven er partijen instappen en worden er steeds meer nieuwe mogelijkheden gebruikt.

Het meest interessante (en waarvan ik denk dat het de grootste push naar een cryptocurrency zal worden) is volgens mij ook niet de valuta zelf, maar veel meer de functie als betaalnetwerk naar de toekomst toe. Het netwerk zelf is volgens mij ijzersterk, het zijn alleen de poorten naar de oude wereld toe (zie bijv mt gox) die nog volwassen moeten worden. Het systeem van betalingen rondpompen binnen het netwerk zelf en het feit dat er niet 'zomaar' geld bijgedrukt kan worden zijn volgens mij vrij sterk. :)

just my 2 cents
Helemaal gelijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
Servowire schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 12:26:
[...]

Sarahcoinbit zei het - ze is ge-auth met nickserv en ze werkt bij Mtgox.

Ik wacht nog even rustig af.
Dezelfde Sarahcoinbit zei een paar dagen geleden dat alle coins veilig waren. Volgens mij is het support-personeel niet 100% op de hoogte van alle details ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZodiacNL
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 15-09 20:38

ZodiacNL

Crazy Cow Squad

Rannasha schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 12:28:
[...]

Dezelfde Sarahcoinbit zei een paar dagen geleden dat alle coins veilig waren. Volgens mij is het support-personeel niet 100% op de hoogte van alle details ^^
Alle coins zijn veilig, in hun eigen zak

Crazy Cow Squad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

eMiz0r schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 12:24:
Thuisbezorgd ontvangt weliswaar BTC
Thuisbezorgd ontvangt geen BTC, de payment provider Bitpay ontvangt ze en die maakt euro's over naar Thuisbezorgd.
ZodiacNL schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 12:29:
[...]

Alle coins zijn veilig, in hun eigen zak
Was het maar zo'n feest. Ik denk dat ze behoorlijk wat verloren hebben. En die zijn dus voor de gedupeerden op geen enkele manier meer terug te krijgen.

[ Voor 38% gewijzigd door .oisyn op 25-02-2014 12:32 ]

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Servowire

Servowire

[...]

Een bitcoin is ansich geen cent waard zonder exchanges (gokpaleizen) waar je je BTC kan omzetten naar USD of EUR.
Je moet denk ik je beeld van "waarde" iets bijstellen. Er zijn genoeg zaken die geld waar zijn, waar jij en ik ook geen waarde aan hechten. Kunst, auto's, enz.

Als je van je Bitcoin af wil zonder langs een exchange te gaan, heb ik een voorstel voor je : Je kunt ze bij mij kwijt voor 50 euro per stuk.v Dat lijkt me een mooie prijs, voor iets wat geen cent waard is!

"Dagelijks leven" is relatief aan of je idd Bitcoin gebruikt of niet. Ik betaal hier en daar wel eens wat in Bitcoin. Jij misschien niet, dus in jou dagelijks leven niet, bij anderen weer wel. Ik denk dat het bitcoin netwerk (frictieloos en zonder vertrouwen een consesus bereiken, wereldwijd) wel wat waard is.

Vergelijkbaar met "wat moet je met een computer" in de jaren 80 "wat moet je met een GSM" in de jaren 90 en "wat moet je met ADSL" in 2002.

Mijn 2 bitcent.

[ Voor 8% gewijzigd door Servowire op 25-02-2014 12:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eMiz0r
Servowire schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 12:31:
[...]

Je moet denk ik je beeld van "waarde" iets bijstellen. Er zijn genoeg zaken die geld waar zijn, waar jij en ik ook geen waarde aan hechten. Kunst, auto's, enz.

Als je van je Bitcoin af wil zonder langs een exchange te gaan, heb ik een voorstel voor je : Je kunt ze bij mij kwijt voor 50 euro per stuk.v Dat lijkt me een mooie prijs, voor iets wat geen cent waard is!

"Dagelijks leven" is relatief aan of je idd Bitcoin gebruikt of niet. Ik betaal hier en daar wel eens wat in Bitcoin. Jij misschien niet, dus in jou dagelijks leven niet, bij anderen weer wel.

Vergelijkbaar met "wat moet je met een GSM" in de jaren 90 en "wat moet je met ADSL" in 2002.
Ik hou geen BTC vast omdat ik ze na het minen direct op de markt gooi (ongeacht de koers). De stroomrekening, apparatuur etc. moet tenslotte allemaal betaald worden in euro's.

Ik sta wel achter het concept en geloof er ook zeker in. Dat is mn punt niet zozeer. Maar dat nu mensen op de exchanges instappen om geld te verdienen aan koersschommelingen lijkt me logischer dan dat mensen BTC kopen om ze vervolgens weer ergens anders uit te geven. Zover zijn we nog (lang) niet als je het mij vraagt.

Maar ook ik kan me vergissen! :) Heb zelfs graag ongelijk wat dit betreft...

[ Voor 3% gewijzigd door eMiz0r op 25-02-2014 12:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
[...]
Eens, maar dat gaat voor zoveel dingen op. Het idee: cryptocurrency is interessant als ideaal, maar het is gekaapt als soort aandeel. De waarde van briefgeld en fiat is ook nihil, het is dat we erop vertrouwen dat we er mee kunnen blijven betalen dat we er waarde aan toe dichten als in: spullen mee kunnen kopen en verkopen. Het idee van een aandeel, investeren in een bedrijf, is leuk voor BV's e.d., maar voor beursgenoteerde bedrijven is het slechts een manier van aantrekken van geld en voor de aandeelhouders om te cashen middels speculatie dan wel flinke dividenduitkering. Das niet veel anders bij cryptocurrency op dit moment heb ik het idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Servowire

Servowire

eMiz0r schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 12:34:
[...]

Ik hou geen BTC vast omdat ik ze na het minen direct op de markt gooi (ongeacht de koers). De stroomrekening, apparatuur etc. moet tenslotte allemaal betaald worden in euro's.

Ik sta wel achter het concept en geloof er ook zeker in. Dat is mn punt niet zozeer. Maar dat nu mensen op de exchanges instappen om geld te verdienen aan koersschommelingen lijkt me logischer dan dat mensen BTC kopen om ze vervolgens weer ergens anders uit te geven. Zover zijn we nog (lang) niet als je het mij vraagt.

Daar is iedereen vrij in. Ik vind het leuk om hobbymatig een beetje te klooien met Bitcoin API, enz. Het is betasoftware is geen garanties. Speculanten hou je altijd, maar de markt zal vanzelf het kaf van het koren scheiden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eMiz0r schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 12:34:

Van de winst kun je leuke dingen doen, zoals eerder beschreven.
Het werkt dus al redelijk goed, en het is snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oke dit was dan de correctie? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T homass
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 12-07 23:07
Doet toch wel even pijn dit mtgox verhaal. Had ook wat bitcoins omgewisseld naar GOXbtc.. Heb net bijna alles weer naar real BTC omgewisseld. Flink verlies, maar zonder risico nemen word je niet succesvol imho. En als je ziet dat er mensen nog 100-200 GOXbtc aanbieden, dan heb ik niks te klagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wow, die mtgox-crash is voor sommigen erg pijnlijk geweest. Als ik deze thread moet geloven hebben sommige users op reddit in de duizenden bitcoins verloren :|
http://www.reddit.com/r/B...ad_how_much_did_you_lose/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blord

Blord

Hello Kitty !

Misschien zijn dat mensen die een deel van de 744K gestolen hebben. Dit is een aanzienlijk deel van alle Bitcoins in omloop. Ze kunnen de exchanges op de knieën brengen en met alle gevolgen van dien.

Gox heeft volgens de gelekte PDF file nog 22miljoen in fiat.

[ Voor 13% gewijzigd door Blord op 25-02-2014 12:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik snap echt niet wie er nu nog Goxcoins koopt op Bitcoinbuilder, zijn die mensen niet op de hoogte van het nieuws ofzo?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Servowire

Servowire

Blord schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 12:56:
Misschien zijn dat mensen die een deel van de 744K gestolen hebben. Dit is een aanzienlijk deel van alle Bitcoins in omloop. Ze kunnen de exchanges op de knieën brengen en met alle gevolgen van dien.

Gox heeft volgens de gelekte PDF file nog 22miljoen in fiat.
Het is nog niet duidelijk óf er coins gestolen zijn. Dit zijn geruchten op een "gelekt" document. Deze kan nep zijn. Het document ziet er wel echt uit, maar je weet het niet.

Daarnaast zegt het gelekte document dat dit "for years" gebeurde, dus waarschijnlijk zijn de coins al enige tijd geleden gestolen oid.

Even afwachten op reactie van Mtgox voor in paniek te raken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blord

Blord

Hello Kitty !

Verwijderd schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 12:57:
Ik snap echt niet wie er nu nog Goxcoins koopt op Bitcoinbuilder, zijn die mensen niet op de hoogte van het nieuws ofzo?!
Dat zijn speculanten die met hun realBTC op de koers van GoxBTC spelen.
Bijvoorbeeld GoxBTC gekocht voor 0.07 koers ( laagste koers ) en verkocht tegen 0.15 (huidige koers )
Direct 100% profit in paar uur tijd. Ze zijn niet echt van plan met die GoxBtc te zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Als paniek justified is na een reactie van MtGox dan is het dat nu ook al... maar ik zou willen stellen dat je er sowieso niets aan hebt. Tenzij je erin zit met life savings of geleend geld, maar is het dan echt de schuld van MtGox?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blord schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 13:06:
[...]

Dat zijn speculanten die met hun realBTC op de koers van GoxBTC spelen.
Bijvoorbeeld GoxBTC gekocht voor 0.07 koers ( laagste koers ) en verkocht tegen 0.15 (huidige koers )
Direct 100% profit in paar uur tijd. Ze zijn niet echt van plan met die GoxBtc te zitten.
Dat zou ik gisteren zeker kunnen begrijpen maar na vandaag toch niet meer, lijkt me dat de koers daar alleen nog maar omlaag gaat. Maar wellicht zit ik er naast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wesleytjuh
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 23:00
Hoezo? Je zou net zo goed je bitcoin kunnen ruilen tegen een pannekoek op een pannekoek exchange. En 1 uur later rond etenstijd diezelfde pannekoek weer kunnen ruilen tegen 2 bitcoins, omdat iemand dat er voor over heeft. Jij hebt de dubbele bitcoins en de andere de nutteloze pannekoek. In dit geval gaat het om BTC tegen GoxBTC. Staat verder allemaal los van MTGox, puur handel.

[ Voor 9% gewijzigd door wesleytjuh op 25-02-2014 13:12 ]

AccuSafe.nl: Alles voor je kistradio | Store | Kistradio FAQ | Onze video's | Onze versterker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocn
  • Laatst online: 23:44

ocn

Beste Tweaker 2024 ⭐⭐⭐⭐⭐

Ik denk dat de grootste fout is van mensen dat ze denken dat bitcoin een valuta is. Dat is het niet, het is een aandeel. En een aandeel in gebakken lucht is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blord

Blord

Hello Kitty !

Ik begrijp ook niet waarom Gox niet eerst met een persbericht naar buiten kwam dat de site down gaat voordat het echt uit de lucht is.

Als de gelekte file echt is dan hadden ze makkelijk veelvoudig kunnen verdienen met de voorkennis die Gox had. Ze hadden namelijk nog 22miljoen in cash. Of was dit al de winst en hadden oorspronkelijk maar een paar miljoen.
Misschien had Gox al door dat ze nooit 744K kunnen terug verdienen met met die paar crashen in de tussentijd. Ze wisten gewoon dat elke Gox persbericht een negatief impact had op de markt en waarom dan niet zelf inspelen daarop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mirved
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 16:04
barcawinner schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 13:12:
Ik denk dat de grootste fout is van mensen dat ze denken dat bitcoin een valuta is. Dat is het niet, het is een aandeel. En een aandeel in gebakken lucht is...
Pardon? een andeel in wat?

Bitcoin is wel degelijk een valuta. Ik kan er op 1000de plekken ter wereld spullen mee betalen.

"
valuta
betaalmiddel of geldsoort
""

[ Voor 5% gewijzigd door Mirved op 25-02-2014 13:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wesleytjuh schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 13:12:
Hoezo? Je zou net zo goed je bitcoin kunnen ruilen tegen een pannekoek op een pannekoek exchange. En 1 uur later rond etenstijd diezelfde pannekoek weer kunnen ruilen tegen 2 bitcoins, omdat iemand dat er voor over heeft. Jij hebt de dubbele bitcoins en de andere de nutteloze pannekoek. In dit geval gaat het om BTC tegen GoxBTC. Staat verder allemaal los van MTGox, puur handel.
Het lijkt mij dat de waarde van GoxBTC in verband stond met de koers op Gox, er is nu geen handel meer op Gox, er geen mogelijkheid meer om je GoxBTC ook echt op Gox te krijgen. GoxBTC is eigenlijk een altcoin geworden, nouja ik zie er in iedergeval geen heil in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-08 19:58
Verwijderd schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 11:44:
Ha jammer voor ING klanten, pauper bank. Langleve ASN jongerenrekening.
Had ik vorige keer dus ook. Toen was ik ook te laat. Deze keer niet >:) Was er vanmorgen op tijd bij.
Beste is twee banken achter de hand te hebben als je snel wilt handelen. Of geld op je exchange stanby hebben staan.

LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thomas_n
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 21:01
Volgens het gelekte document staat er op dit moment nog voor miljoenen aan geld en bitcoins bij Mt. Gox. Ik ben benieuwd of iemand gaat proberen ze via een rechtszaak te dwingen dat te gebruiken om gedupeerden te compenseren.

Het meest schokkende onderdeel van het document vond ik de beschrijving van hun strategie om de problemen te lijf te gaan: arbitrage met de Mt. Gox koers, die ze zelf scheef hebben getrokken door het voor niemand anders mogelijk te maken coins weg te halen. Zie hier: "With actual assets using arbitrage/ injecting new coins to erase them from the books. (...) The MtGox price is low, making it possible to erase a significant portion of the debt, but it needs to be done quickly."

Verder viel het me op dat er ook als "asset" wordt vermeld dat ze ruim een miljoen accounts en 550.000 "verified customers" hebben. Wellicht overwegen ze persoonsgegevens te verkopen als extra inkomstenbron.

[ Voor 16% gewijzigd door thomas_n op 25-02-2014 13:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blord

Blord

Hello Kitty !

Mocht er een nieuwe Gox uit de as van MtGox herreizen. Hoe doen ze dan met de coinns en fiats van de oude accounts ? Straks krijgen we nog NewGoxCoin en OldGoxcoin met verschillende waarde in het verhaal. 8)7 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Replay256
  • Registratie: December 2012
  • Niet online
Mirved schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 13:14:
[...]

Pardon? een andeel in wat?

Bitcoin is wel degelijk een valuta. Ik kan er op 1000de plekken ter wereld spullen mee betalen.

"
valuta
betaalmiddel of geldsoort
""
Pardon? Bitcoins zijn niets waard omdat ze nergens door gedekt ziin: Feit

Bitcoins zijn nergens door gedekt behalve het vertrouwen dat mensen erin hebben.
als iedereen gaat uitwisselen met andere valuta of goederen wat aardig begint te gebeuren, dan pas heeft dit waarde aan bitcoins.
De waarde van bitcoins puur is subjectief op dit moment..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-09 22:45
Handel en koers toch hier, is voor deze discussie niet het bitcoin topic? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Replay256 schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 13:20:
[...]

Bitcoins zijn nergens door gedekt behalve het vertrouwen dat mensen erin hebben.
als iedereen gaat uitwisselen met andere valuta of goederen wat aardig begint te gebeuren, dan pas heeft dit waarde aan bitcoins.
euro's zijn toch ook nergens door gedekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocn

ocn

Beste Tweaker 2024 ⭐⭐⭐⭐⭐

[...]

Inderdaad. Het zal altijd een aandeel blijven, omdat het nergens door gedekt wordt.

De dollar, de euro, etcetera zijn 'legal tender', belastingen worden betaalt in legal tender, niet in bitcoin of aandelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Servowire

Servowire

Pardon? Goud is niets waard omdat het nergens door gedekt is: Feit

Goud is nergens door gedekt behalve het vertrouwen dat mensen erin hebben.
als iedereen gaat uitwisselen met andere valuta of goederen wat aardig begint te gebeuren, dan pas heeft dit waarde aan Goud.
De waarde van Goud puur is subjectief op dit moment..

[ Voor 28% gewijzigd door Servowire op 25-02-2014 13:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistraller
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23:07
En ondanks deze saaie discussie die al sinds het begin van cryptocurrency in 2009 speelt, is de coin al honderden euro's waard geworden.

My solar panels | Soladin loggen? | Strava
---------------
Gemak dient de mens, moeite dient de mensheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
barcawinner schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 13:22:
[...]

Inderdaad. Het zal altijd een aandeel blijven, omdat het nergens door gedekt wordt.

De dollar, de euro, etcetera zijn 'legal tender', belastingen worden betaalt in legal tender, niet in bitcoin of aandelen.
Dat iets 'legal tender' is, maakt nog niet dat men er vertrouwn in heeft. In Europa en de VS valt dat op dit moment nog wel mee (al daalt het vertrouwen vrij rap), maar in diverse Afrikaanse landen waar de overheid nog een stuk corrupter is, is het vertrouwen in de officiele valuta nul komma nul. Dus ja, de belastingen worden er nog wel mee betaald, want dat moet, maar voor de rest worden alternatieve betaalsystemen gebruikt. Zoals Mpesa in Kenia, een soort betaalsysteem dat werkt met beltegoed, volledig onafhankelijk van de nationale valuta.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mirved
[...]

Zelfs in dit topic deze bullshit. Dit verwacht je op de frontpage niet van de mensen die daadwerkelijk in bitcoin zitten.

De euro en dollar is ook niet gedekt. Dat is net zo gebaseerd op vertrouwen. Het probleem is dat velen bitcoin alleen maar als makkelijk geld zien. Zich niet verdiept hebben in het protocol en waarom dit een revolutie is. Ze zien alleen maar "munt die meer waard wordt". Bitcoin is een betaalmiddel en moet ook zo gebruikt worden. Alleen zuin er nu massa's mensen die alleen maar opkopen en vasthouden.. Als er dan eens negatief nieuws is dan panikeren ze allemaal en zijn ze het vertrouwen in hun "belegmiddel" kwijt em gaan ze snel verkopen. De waarde van bitcoin stijgt het meeste als deze meer gebruikt wordt en meer mensen er geinteresseert in raken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Servowire

Servowire

barcawinner schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 13:22:
[...]

https://coinreport.net/bi...r-california-passes-bill/

Of iets legal tender is maakt niet uit. De Euro is in de VS ook geen legal tender, maar is (ook daar) toch echt geld.

De prijs van Bitcoin is echter wel (net als grondstoffen e.d.) erg speculatief.

[ Voor 20% gewijzigd door Servowire op 25-02-2014 13:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocn

ocn

Beste Tweaker 2024 ⭐⭐⭐⭐⭐

Verwijderd schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 13:22:
[...]

euro's zijn toch ook nergens door gedekt.
Legal tender: Wikipedia: Legal tender
Legal tender is variously defined in different jurisdictions. Formally, it is anything which when offered in payment extinguishes the debt. Thus, personal cheques, credit cards, debit cards, and similar non-cash methods of payment are not usually legal tender. The law does not relieve the debt obligation until payment is tendered. Coins and banknotes are usually defined as legal tender. Some jurisdictions may forbid or restrict payment made other than by legal tender. For example, such a law might outlaw the use of foreign coins and bank notes or require a license to perform financial transactions in a foreign currency.
Duidelijk dus.

Voorbeeldje: Als ik ergens een schuld heb van 1000 euro omdat ik een televisie heb gekocht op de pof, en ik wil die aflossen, dan kan ik die aflossen met 1000 euro fiat. Het maakt vervolgens niet uit of we in een financiële crisis zijn geraakt en die 1000 euro inmiddels zo weinig waard is dat ik er slechts een brood mee kan kopen, de wet maakt het een wettelijk betaalmiddel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocn

ocn

Beste Tweaker 2024 ⭐⭐⭐⭐⭐

Servowire schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 13:23:
[...]

Pardon? Goud is niets waard omdat het nergens door gedekt is: Feit

Goud is nergens door gedekt behalve het vertrouwen dat mensen erin hebben.
als iedereen gaat uitwisselen met andere valuta of goederen wat aardig begint te gebeuren, dan pas heeft dit waarde aan Goud.
De waarde van Goud puur is subjectief op dit moment..
Helemaal gelijk. Met goud zal je doorgaans in de supermarkt niet kunnen betalen. Tenzij je natuurlijk meer goud geeft dan het waard is, dan willen ze wel een oogje dicht knijpen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocn

ocn

Beste Tweaker 2024 ⭐⭐⭐⭐⭐

Mistraller schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 13:24:
En ondanks deze saaie discussie die al sinds het begin van cryptocurrency in 2009 speelt, is de coin al honderden euro's waard geworden.
En ook weer honderden euro's minder waard geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mirved
barcawinner schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 13:26:
[...]

[...]

Duidelijk dus.

Voorbeeldje: Als ik ergens een schuld heb van 1000 euro omdat ik een televisie heb gekocht op de pof, en ik wil die aflossen, dan kan ik die aflossen met 1000 euro fiat. Het maakt vervolgens niet uit of we in een financiële crisis zijn geraakt en die 1000 euro inmiddels zo weinig waard is dat ik er slechts een brood mee kan kopen, de wet maakt het een wettelijk betaalmiddel.
en als het vertrouwen weg is in de euro en jij wilt een TV kopen dan zegt de verkoper. Je hebt pech wij accepteren je "legal tender" niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kinderen houd eens op met dat gezeur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocn

ocn

Beste Tweaker 2024 ⭐⭐⭐⭐⭐

Rannasha schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 13:25:
[...]

Dat iets 'legal tender' is, maakt nog niet dat men er vertrouwn in heeft. In Europa en de VS valt dat op dit moment nog wel mee (al daalt het vertrouwen vrij rap), maar in diverse Afrikaanse landen waar de overheid nog een stuk corrupter is, is het vertrouwen in de officiele valuta nul komma nul. Dus ja, de belastingen worden er nog wel mee betaald, want dat moet, maar voor de rest worden alternatieve betaalsystemen gebruikt. Zoals Mpesa in Kenia, een soort betaalsysteem dat werkt met beltegoed, volledig onafhankelijk van de nationale valuta.
Dat vertrouwen maakt dus niks uit, 1000 euro blijft 1000 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Servowire

Servowire

barcawinner schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 13:27:
[...]

Helemaal gelijk. Met goud zal je doorgaans in de supermarkt niet kunnen betalen. Tenzij je natuurlijk meer goud geeft dan het waard is, dan willen ze wel een oogje dicht knijpen :+
Dat bedoel ik. het is geen gangbaar betaalmiddel, want offline heeft het niet zoveel nut. Kun je beter geld of pin gebruiken.

Op internet is het echter handig.

[ Voor 24% gewijzigd door Servowire op 25-02-2014 13:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trent900
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17-12-2022
To all nay-sayers die vandaag ineens in dit topic op de proppen komen: Geef nou maar gewoon toe dat je die hele rit van afgelopen jaar hebt gemist en dat het pure afgunst is om nu ineens af te geven op BTC.

Feit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

barcawinner schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 13:26:
[...]

[...]

Duidelijk dus.

Als ik op Bitfinex BTC uitleen en de koers daalt krijg ik toch ook niet opeens meer BTC terug? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iet
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 13-08 09:24

Iet

De euro bestond in 1999 ook al.

I use a <insert heavy config>."Dude! Solitaire must load like instantly"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• komkommer
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-12-2024

komkommer

Koffie

Joosie200 schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 12:02:
Elke andere keer bij een flinke snoekduik naar beneden stond de voorraad bij Bitonic op 0 (zij willen natuurlijk ook winst maken en niet met verlies verkopen, das logisch)
Vandaag hebben we ook op 0 gestaan. We waren uitverkocht >_>

Makerij Hofman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocn

ocn

Beste Tweaker 2024 ⭐⭐⭐⭐⭐

Trent900 schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 13:30:
To all nay-sayers die vandaag ineens in dit topic op de proppen komen: Geef nou maar gewoon toe dat je die hele rit van afgelopen jaar hebt gemist en dat het pure afgunst is om nu ineens af te geven op BTC.

Feit!
Ik heb nog steeds BTC op Bitstamp staan, ondanks dat ik weet dat het geen legal tender is, en dus puur speculatief, vind ik het wel interessant genoeg om een aandeel in bitcoin te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Replay256
  • Registratie: December 2012
  • Niet online
[quote]Mirved schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 13:25:
[...]

Zelfs in dit topic deze bullshit. Dit verwacht je op de frontpage niet van de mensen die daadwerkelijk in bitcoin zitten.

De euro en dollar is ook niet gedekt. Dat is net zo gebaseerd op vertrouwen. Het probleem is dat velen bitcoin alleen maar als makkelijk geld zien. Zich niet verdiept hebben in het protocol en waarom dit een revolutie is. Ze zien alleen maar "munt die meer waard wordt". Bitcoin is een betaalmiddel en moet ook zo gebruikt worden. Alleen zuin er nu massa's mensen die alleen maar opkopen en vasthouden.. Als er dan eens negatief nieuws is dan panikeren ze allemaal en zijn ze het vertrouwen in hun "belegmiddel" kwijt em gaan ze snel verkopen. De waarde van bitcoin stijgt het meeste als deze meer gebruikt wordt en meer mensen er geinteresseert in raken.
[/quote]

tjonge tjonge, dit meen je niet.. ga je eens daadwerkelijk in valuta's verdiepen kom dan ff terug kunnen we echt een discussie voeren met je.... gebaseerd op vertrouwen. voeren . met verdiepen in je proctocol en en Bitcoin is een betaal middel.. :?

hoort idd niet in deze topic..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
barcawinner schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 13:29:
[...]

Dat vertrouwen maakt dus niks uit, 1000 euro blijft 1000 euro.

Dat is zo als je de schuld al hebt. Als ik iemand een Bitcoin uitleen, dan mag ik redelijkerwijs een Bitcoin terug verwachten. Als ik iemand een pak suiker uitleen, krijg ik een pak suiker terug.

Een winkel mag zelf kiezen welke valuta of betaalmiddelen ze accepteren. Als niemand meer vertrouwen heeft in de Euro, zullen winkeliers vanzelf alternatieven gaan verkiezen.

Het enige dat de Euro (Dollar, Pond, enz...) boven andere valuta heeft is dat het de enige manier is om betalingen aan de overheid (belastingen e.d.) mee te doen. Behalve dat is een leven zonder de nationale fiat-valuta prima mogelijk. Zie ook landen als Kenia, waar dat al gebeurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mirved
Replay256 schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 13:32:
[quote]Mirved schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 13:25:
[...]

[/quote]

tjonge tjonge, dit meen je niet.. ga je eens daadwerkelijk en valuta's verdiepen kom dan ff terug kunnen we echt een discussie gebaseerd.. met je op vertrouwen. voeren . met verdiepen in je proctocol en en Bitcoin is een betaal middel.. :?

hoort idd niet in deze topic..
Kom op dan, makkelijk zo een reactie.

Verklaar mij door welke fysieke goederen is de euro gedekt?
en leg mij uit waarom bitcoin geen betaalmiddel is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eMiz0r
Rannasha schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 13:33:
[...]
Zie ook landen als Kenia, waar dat al gebeurt.
Dat was hier ook zo hoor, alleen was het toen geen papier waar we dingen mee kochten maar zaken als koeien, kaas, melk etc.

Even ander topicje trouwens: mn withdrawals op Kraken staan al paar dagen pending. Lekkere timing.... Ze geven een API van Fidor (bank) de schuld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Laatst online: 01-09 22:45
Bitcoin topic - deel 2
Daar verder met miemelen over het nut graag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickiii
Eens. Ik ben zelf waarschijnlijk wel schuldig aan het starten van deze discussie, maar dit topic is (zoals de titel aangeeft) bedoeld voor handel en koersen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Over de koers dan maar..
We gingen richting de 400 euro.. maar stabiliseren nu rond de 360 euro

Wat verwachten jullie waar we eindigen vandaag?
Hoger of juist in een nieuwe dip?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mirved
Ik vraag mij af of we nog iets officeels gaan horen van MT gox zelf. Als zij het uit eigen mond bekend maken verwacht ik nog een klein dipje als je ziet dat er nog altijd mensen hoop hebben. Mogelijk komen er komende week nog wat skeletten uit de kast. Sowieso zal er een hoop negatieve media coverage komen. Dus ik verwacht nog niet veel stijging de komende paar dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 13:40:
Over de koers dan maar..

Ik denk dat we rond dit punt blijven hangen maar binnen 1 week over de €400,- zitten. Ik neem aan dat het MtGox verhaal ook nog in het nieuws belicht gaat worden waardoor er misschien nog wat panic sells gedaan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eMiz0r
Over de koers dan maar..

http://www.crystalhealingart.nl/bollen.html

Sorry, ik kon zo snel even geen glazen bol vinden maar hiermee zou het misschien ook wel lukken :D

Zonder gein, stabiliteit in de koersen zou juist even goed zijn. Lekker zijwaarts komende dagen waardoor veel mensen instappen rond deze koers en (als het goed is) niet lager willen verkopen. Dat zou inhouden dat we een keer RUSTIG naar boven kunnen in plaats van met die enorme pieken en dalen. Snelle dalingen worden gevolgd door stijgingen en en snelle stijgingen door dalingen.

Vertrouwen komt te voet en gaat te paard. Beetje rust zou lekker wezen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistraller
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23:07
Over de koers dan maar..

Graag nog een keer naar de 325 ;) dan kan ik nog een extra rondje winst pakken. Ofwel naar de 430, dan is de rest van de winst ook binnen :)
Volgens mij is er momenteel geen stabiel punt. Eén scheet over de tegoeden van Gox en daar gaan we weer. Als er nog fiat/coins te vergeven zijn, racen we omhoog naar 450. Als het op is en iedereen definitief alle tegoeden kwijt is gaan we onder de 300. Horen we niks dan blijven we rond de 360 denk ik.

Aldus mijn glazen bol.

My solar panels | Soladin loggen? | Strava
---------------
Gemak dient de mens, moeite dient de mensheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marselaar
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 16:26
eMiz0r schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 13:36:
[...]
Even ander topicje trouwens: mn withdrawals op Kraken staan al paar dagen pending. Lekkere timing.... Ze geven een API van Fidor (bank) de schuld.
Hebben ze een ETA afgegeven? Zie dat mijn withdrawals ook pending blijven.

PSN: Marselaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razkin
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 19:52
2 dgn langer dan normaal is de verwachting.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eMiz0r
tammerat schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 13:48:
[...]

Hebben ze een ETA afgegeven? Zie dat mijn withdrawals ook pending blijven.
Laatste nieuws gisteren gepost:
Update on the Fidor transfer issue: Fidor is in the process of updating their API, and this will result in a delay of 2 business days for all transfers. We expect the API to be back online tomorrow, but there's a chance that it could take longer. Again, this a delay only, it does not impact the security of your money in any way. Deposits sent to our account will arrive as usual, but it will take longer for the deposit to be credited to your Kraken account. Withdrawal requests will take longer to be sent to Fidor for processing. We're sorry for the interruption in funding - this issue was caused by some work being done on the banking back end and some unanticipated complications arose that now require the update to the API.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marselaar
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 16:26
eMiz0r schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 13:51:
[...]
Laatste nieuws gisteren gepost:
[...]
Hmm, gemist dan. Maar ik kan het ook niet terug vinden. Waar is dit gepost?

PSN: Marselaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
tammerat schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 13:56:
[...]

https://bitcointalk.org/i...799.msg5346724#msg5346724

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eMiz0r
tammerat schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 13:56:
[...]

Dit topic hou ik een beetje in de gaten: https://bitcointalk.org/index.php?topic=290799.1380

Dargo (lijkt) een supporter van Kraken met veel intel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
eMiz0r schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 13:58:
[...]

Dit topic hou ik een beetje in de gaten: https://bitcointalk.org/index.php?topic=290799.1380

Dargo (lijkt) een supporter van Kraken met veel intel.
Dargo is vziw een technical writer voor Kraken (en een karakter uit Farscape ^^)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

barcawinner schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 13:12:
Ga jij eens heel gauw je mond spoelen... }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 18-09 15:42
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/Q7fpWmi.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
  • Laatst online: 22:53
Het gaat wel hard op bitonic volgens mij, vanochtend waren er nog ruim 650 BTC te koop, nu nog 516. Of ze spelen gewoon met de voorraad en wat er te koop is.

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocn

ocn

Beste Tweaker 2024 ⭐⭐⭐⭐⭐

loewie1984 schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 14:22:
Het gaat wel hard op bitonic volgens mij, vanochtend waren er nog ruim 650 BTC te koop, nu nog 516. Of ze spelen gewoon met de voorraad en wat er te koop is.
Oh dat zou me niks verbazen. Gewoon automatisch het aantal BTC naar beneden laten lopen, en vervolgens weer een hoop 'erbij kopen'. Allemaal om mensen te laten denken dat iedereen aan het bijkopen is.
Pagina: 1 ... 138 ... 178 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Deze topic is bedoeld voor discussie over de handel en koersverloop van cryptocurrencies. Aangezien er nu een speciaal forum is voor cryptocurrencies kunnen voor specifieke vragen gewoon topics worden geopend (met in ogenschouw nemende de algemene regels voor het openen van topics - vragen die niet topicwaardig zijn zouden hier uberaupt niet gesteld moeten worden)

Discussies en ontwikkelingen aangaande MtGox gaarne bespreken in Mt.Gox - Huidige status en ontwikkelingen

Referral codes zijn niet toegestaan en worden onherroepelijk verwijderd conform Het algemeen beleid