Kan dit hele gezeik niet leiden naar de next best altcoin? Als er een paar big boys flink overstappen naar Doge oid, dan kan dat zomaar de nieuwe 'bitcoin' worden.
Omdat minimaal 10% van alle bestaande bitcoins in handen is van criminelen (750.000 btc gestolen in 1 keer!)
En de nog te minen bitcoins allemaal door professionele mining partijen zullen worden gemined.
Voor de gewone consument valt hier niks te winnen, die pompt alleen maar geld in het systeem.
eindelijk iemand die het begrepen heeftbarcawinner schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 10:37:
[...]
Omdat minimaal 10% van alle bestaande bitcoins in handen is van criminelen (750.000 btc gestolen in 1 keer!)
En de nog te minen bitcoins allemaal door professionele mining partijen zullen worden gemined.
Voor de gewone consument valt hier niks te winnen, die pompt alleen maar geld in het systeem.
En waarom word de ltc overgeslagen?Azrou schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 10:37:
Kan dit hele gezeik niet leiden naar de next best altcoin? Als er een paar big boys flink overstappen naar Doge oid, dan kan dat zomaar de nieuwe 'bitcoin' worden.
Verwijderd
Zijn allang weer verspreid, welke pauper crimineel zit nou te wachten op BTC verkopen die handel en genieten van je leventje.barcawinner schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 10:37:
[...]
en waarom is dogecoin beter dan bitcoin? Er is niets mis met het bitcoin protocol. Er zijn intussen 100de miljoenen geinvesteerd in Bitcoin infrastrctuur, wallet software, betaling afwikkelaars, beurzen, aandelen, etc. Waarom overstappen naar een andere munt? Dat al deze sites hun software moeten ombouwen terwijl er eigenlijk niets mis is met bitcoin. Al helemaal dogecoin wat gebaseerd is op een internetmeme en helemaal niet serieus te nemen is. Dogecoin wat verder ook minieme ondersteuning heeft.Azrou schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 10:37:
Verwijderd
Oh ok, met zo'n visie zou ik niet eens wat vragen maar gewoon verkopen.barcawinner schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 10:37:
Die 750k BTC die gestolen zou zijn komt van een vage PDF file vol met typfouten en rare zinnen. Dat is helemaal nog niet waar gebleken.barcawinner schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 10:37:
[...]
Even goed lezen, ik zei Doge OID dus kan ook NXT zijn etc.Mirved schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 10:40:
[...]
en waarom is dogecoin beter dan bitcoin? Er is niets mis met het bitcoin protocol. Er zijn intussen 100de miljoenen geinvesteerd in Bitcoin infrastrctuur, wallet software, betaling afwikkelaars, beurzen, aandelen, etc. Waarom overstappen naar een andere munt? Dat al deze sites hun software moeten ombouwen terwijl er eigenlijk niets mis is met bitcoin. Al helemaal dogecoin wat gebaseerd is op een internetmeme en helemaal niet serieus te nemen is. Dogecoin wat verder ook minieme ondersteuning heeft.
Het gaat niet om die miljoenen die er in zijn gepompt maar om het vertrouwen in de Bitcoin. Zonder vertrouwen heeft geen ene betaalmiddel volwaardige bestaansrecht.

Om jullie helemaal gek te maken
Ik denk altijd heel goed na voordat ik iets stoms zeg
All of the above.Avalaxy schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 10:11:
Om te traden, om te arbitreren, uit gemakzucht, etc.
Ik had in december een groot deel naar MtGox verplaatst om massaal te kunnen verkopen bij een crash. Ik werd maar niet verified bij Bitstamp en het volume bij Kraken was relatief laag, vandaar.
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Er is weinig vertrouwen in cryptocurrency. Ik denk dat de coin met het meeste vertrouwen nog altijd bitcoin is. Ik denk dat 99% van de wereld nog nooit van dogecoin of NXT gehoord heeft. De mensen in de crypto community weten dat er niets mis is met bitcoin dus waarom zouden die overstappen naar een andere currency?Azrou schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 10:42:
[...]
Even goed lezen, ik zei Doge OID dus kan ook NXT zijn etc.
Het gaat niet om die miljoenen die er in zijn gepompt maar om het vertrouwen in de Bitcoin. Zonder vertrouwen heeft geen ene betaalmiddel volwaardige bestaansrecht.
Bitcoinbuilder staat nu relatief hoog (0.165) heb ik het idee, dus mijn verlies relatief kunnen beperken tot 50%
wat zal er gebeuren met de koers nu mtgox "weg" is?
Hoe groter het risico hoe meer je kunt winnen of verliezenbitchcoin schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 10:03:
[...]
Ik waardeer je durf. Zelf ga ik me ff niet aan wagen, tis nog nooit zo onzeker geweest als nu.
Zolang je het met een stukje van de winst uit het verleden doet is het niet erg. Als je het geld maar niet nodig hebt of kan missen als het kwijt raakt. Voor sommige is het hobby.
Maar zelf speel ik het liever ook veel veiliger. Ik heb me niet aan MtGox gewaagd en ga dat ook niet doen.
LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....
open www.bitcoinwisdom.comhein1998 schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 10:45:
Verwijderd
Dat zie je, een mindere daling dan in december.hein1998 schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 10:45:
dieptepunt was toen € 280 vanwege slecht nieuws, we worden steeds stabieler
had ik al op gekeken, ik zie een globale daling.... maar zal het gebeuren van mtgox nog een lang effect hebben op de koers of stel ik nu vragen die niemand weet
Diegene die met zekerheid daar dingen over kan zeggen is miljonair.hein1998 schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 10:48:
[...]
had ik al op gekeken, ik zie een globale daling.... maar zal het gebeuren van mtgox nog een lang effect hebben op de koers of stel ik nu vragen die niemand weet![]()

Ben benieuwd hoe dit gaat uitspelen..
Oke, afwachten dus. Bedankt!Mirved schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 10:50:
[...]
Diegene die met zekerheid daar dingen over kan zeggen is miljonair.
Ik denk dat iedereen die geen btc op gox had ergens opgelucht is. Uiteraard vind iedereen het kut voor de mensen die er geld op hadden, maar dit heeft bijna iedereen wel zien aankomen.hein1998 schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 10:48:
[...]
had ik al op gekeken, ik zie een globale daling.... maar zal het gebeuren van mtgox nog een lang effect hebben op de koers of stel ik nu vragen die niemand weet![]()
Er is de afgelopen tijd alleen maar gezeik geweest (eerst de china ban en daarna het gedoe met mtgox), wat de koers alleen maar heeft doen dalen.
Ik denk dat de meeste mensen blij (of blij zullen zijn) dat er wat rust in de tent komt en dat daarna de koers wel weer gaat stijgen
Voor de mensen die (zoals ik) trades open hadden op btc.sx:
btc.sx Hi Leon, we'll be retroactively fixing trades that are not closeable due to the current spate of issues with mtgox. Rest assured our clients will not suffer as a result.
Heb al weer een paar tientjes winst
Doe mij nog maar een dipje, liefst iets dieper dan worden de andere buys ook geraakt.
My solar panels | Soladin loggen? | Strava
---------------
Gemak dient de mens, moeite dient de mensheid.
Verwijderd
Waar is dat plaatje van die rollercoasterMistraller schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 10:55:
Heb al weer een paar tientjes winstDoe mij nog maar een dipje, liefst iets dieper dan worden de andere buys ook geraakt.
Interessant, deze bovenste comment: https://news.ycombinator.com/item?id=7294762
It is real - this is an internal strategy doc shared between the exchanges and other Bitcoin people with MtGox and it was never supposed to be public. Something has gone wrong with the plan.
Here is what i've worked out so far what has happen. MtGox worked out a while ago that they were insolvent, so they reached out to prominent members of the Bitcoin community to help them out.
The plan was instead of just having MtGox make a statement saying 'we are insolvent, no more money' they would team up with the other exchanges and come up with a plan where they could wrap that news around some 'good' news.
This document is the draft of that plan as it was being worked on by the exchanges and MtGox.
The 'good' news parts would be:
1. MtGox customers would be transferred to a new entity Gox
2. Karpeles wouldn't be involved
3. The new exchange would have old 'owed' figures from MtGox
4. The other exchanges would attempt to partially bail out the MtGox holders
edit: point 4.5. the Mt Gox closing statement would shift blame away from Bitcoin - which is important. MtGox has spent the last 3 months blaming on a 'bitcoin bug' what was a failure of their own accounting and auditing system. A lot of media bought up the 'bitcoin bug' story.
5. The other exchanges and Gox would announce all this at the same time on Tue 25th Feb
6. For some reason the exchanges did their part but Gox didn't do their part
7. Someone from the exchanges leaked this internal strategy doc that was written between MtGox and the exchanges to show what should have happen today but didn't since MtGox bailed out on their part of it.
We are now stuck in a situation where part of this internal plan has been implemented (the exchanges, gox.com being registered) but the majority of it has not.
edit: most interesting q's for me atm are: why did MtGox reneg on this plan (or have they?), when did MtGox finally reach out for help? and how long have these insiders known that MtGox is in trouble - there was a huge sell spike in MtGox coins days ago.
edit 2: note that outside of verifying this doc with somebody who works at one of the companies, since this doc was leaked and published the following has happen, as outlined in the doc:
* the other markets released their joint statement
* the gox.com domain was registered/activated
* trading halted
edit 3: you may have noticed slide 8 of the presentation is censored, i've managed to remove the black bars. It is details of MtGox's financials, image here:
http://i.imgur.com/Rb5MIcg.png
Google Doc version here:
https://docs.google.com/d...DfLKY8X9KDGwz8Izjaa0/edit
Snap niet dat BB koers zo gestegen is...
Verwijderd schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 11:02:
[...]
Dank je, ik doelde op dat gifje wat in december regelmatig voorbij kwam.

Alles wat er nog staat weg kopen; als de trade nog werkt?Mr.Joker schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 11:01:
Snap niet dat BB koers zo gestegen is...
*edit*
Zie die koers gaan dan nu;
500 -> 514 in no time.
[ Voor 13% gewijzigd door Ranora op 25-02-2014 11:04 ]
[img-=500,500]http://www.mining.com/wp-content/uploads/2013/11/Bitcoin-GIF.gif[/s]Verwijderd schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 11:02:
[...]
Dank je, ik doelde op dat gifje wat in december regelmatig voorbij kwam.
te laat
[ Voor 6% gewijzigd door DeMoN op 25-02-2014 11:05 ]
Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein
Mag deze dan ook nog één keertje?
Het is misschien wel de laatste keer.

Nah koers gaat alweer rapjes omhoog en volumes dalen. Lijkt erop dat iedereen als een gek aan het instappen is. Hopelijk is iedereen er nu wel achter dat MtGox einde oefening is en kunnen we weer (stabiel) gaan klimmen...
Helaas vanmorgen net de echte crash gemist, want had nog wel wat bij willen kopen.Het is dat ik niet echt snel kan traden, maar je kan wel bakken met geld verdienen met zulke volatiele koersen.
Helaas vanmorgen net de echte crash gemist, want had nog wel wat bij willen kopen.Het is dat ik niet echt snel kan traden, maar je kan wel bakken met geld verdienen met zulke volatiele koersen.
[ Voor 31% gewijzigd door Morrar op 25-02-2014 11:08 ]
Verwijderd
Denk je dat echt?Avalaxy schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 11:04:
Mag deze dan ook nog één keertje?Het is misschien wel de laatste keer.
[afbeelding]

Ja, ik denk serieus dat de koers een looping maakt, buitend beeld verdwijnt en daarna explodeert als vuurwerk.
Klopt niet, false. MtGox is dood en begraven. Next!Avalaxy schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 11:07:
[...]
Ja, ik denk serieus dat de koers een looping maakt, buitend beeld verdwijnt en daarna explodeert als vuurwerk.
Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.
Misschien doelde hij op het feit dat Mt Gox echt definitief omrolt?Avalaxy schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 11:07:
[...]
Wel briljant trouwens die looping
Koers SCHIET nu omhoog! Kopen allemaal!
http://bitcoinwisdom.com/markets/kraken/btceur
Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein
Verwijderd
Don't worry, daarvoor zijn we al veel te ver....Avalaxy schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 11:07:
Zie je wel... Jullie zijn bijna te laat voor de vuurwerkshow die zo komt

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.
Die looping was de afgelopen week....toen viel het geld/coins uit iedereen z'n zakken in de zakken van mtGoxAvalaxy schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 11:07:
[...]
Vorige keren kwam Mt. Gox rond het middaguur onze tijd met hun berichtgeving. Zouden we nog iets van ze horen vandaag?
Stel dat Gox wordt overgenomen door een vertrouwde partij zoals bijvoorbeeld Blockchain.info?
- Het verklaart de opmerking in de html van de site.
- Het verklaart de overname van het domein gox.com. Een 3-letter .com domein kost veel geld voor een bedrijf dat geen geld meer heeft.
- Het herstelt het vertrouwen in Gox als de huidige CEO eruit stapt en een vertrouwde naam zich erachter zet.
Geen van de huidige berichten zijn bevestigd. Dat er een hoeveelheid BTC is gestolen is ook niet officieel bevestigd. Alles kan nog toch?
Stel dat Gox wordt overgenomen door een vertrouwde partij zoals bijvoorbeeld Blockchain.info?
- Het verklaart de overname van het domein gox.com. Een 3-letter .com domein kost veel geld voor een bedrijf dat geen geld meer heeft.
- Het herstelt het vertrouwen in Gox als de huidige CEO eruit stapt en een vertrouwde naam zich erachter zet.
Geen van de huidige berichten zijn bevestigd. Dat er een hoeveelheid BTC is gestolen is ook niet officieel bevestigd. Alles kan nog toch?
Vooral die loop maakt dat het erg reëel overkomt
#team_UTC+1
An investment in knowledge always pays the best interest - Benjamin Franklin
You can call me McOverloper Mini '12 i7/16/256 Air '13 i5/8/256 iPad mini 5 64GB iPhone SE 128GB
Klopt geen hout van. Mt Gox zou vandaag, deze ochtend, met het bericht komen. Maar ergens vannacht is dat document al gelekt. Iemand van de exchanges heeft dus moedwillig MtGox kopje onder laten gaan, en terecht.Avalaxy schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 10:59:
Interessant, deze bovenste comment: https://news.ycombinator.com/item?id=7294762
[...]
In die pdf staat dat Gox nog een paar miljoen $ in fiat op hun accounts heeft. Gox.com kopen is dus het probleem niet.cdgrit schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 11:13:
Vorige keren kwam Mt. Gox rond het middaguur onze tijd met hun berichtgeving. Zouden we nog iets van ze horen vandaag?
Such upside. Huge wow.DeMoN schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 11:09:
Koers SCHIET nu omhoog! Kopen allemaal!
Soon:

Originally, a hacker was someone who makes furniture with an axe.
Still hodling! 
Gaat niets in, gaat niets uit.
Gaat niets in, gaat niets uit.
[ Voor 4% gewijzigd door MichaelB74 op 25-02-2014 11:16 ]
Wat een positiviteit opeens.. Het is even moeilijk, na lang lijden is er iemand overleden, maar toch zijn we blij dat het eindelijk over is zo lijkt het.
Correctie terug naar 600 lijkt mij op zijn plaats!
Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.
Ik denk dat je bitstamp bedoeld?LED-Maniak schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 11:16:
Wat een positiviteit opeens.. Het is even moeilijk, na lang lijden is er iemand overleden, maar toch zijn we blij dat het eindelijk over is zo lijkt het.
LED-Maniak schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 11:16:
Correctie terug naar 600 1200 lijkt mij op zijn plaats!
Verwijderd
LED-Maniak schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 11:16:

T^#$%@#$!$@^@%@#%$
25 btc gekocht via Bitonic. Eerst werkt de SMS niet, daarna moet ik mijn rekening verifieren is er een storing bij Mijn ING
%@#$#$
Nou ja, ik heb iig al wel betaald dus die btc zijn sowieso voor mij
25 btc gekocht via Bitonic. Eerst werkt de SMS niet, daarna moet ik mijn rekening verifieren is er een storing bij Mijn ING
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Als je de source van Mtgox bekijkt, zie je dit
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
| <html> <head> <title>MtGox.com</title> </head> <body> <!-- put announce for mtgox acq here --> </body> </html> |
met papier mache kun je alles maken!!
LOL, we hebben 5 minuten upside potential, en er is opeens een hoop positiviteit?LED-Maniak schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 11:16:
Mijn god, how fickle..
Woei, jij durft.oisyn schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 11:18:
T^#$%@#$!$@^@%@#%$
25 btc gekocht via Bitonic. Eerst werkt de SMS niet, daarna moet ik mijn rekening verifieren is er een storing bij Mijn ING%@#$#$
Kijk, jij gelooft in de toekomst.oisyn schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 11:18:
T^#$%@#$!$@^@%@#%$
25 btc gekocht via Bitonic. Eerst werkt de SMS niet, daarna moet ik mijn rekening verifieren is er een storing bij Mijn ING%@#$#$
#team_UTC+1
You can call me McOverloper Mini '12 i7/16/256 Air '13 i5/8/256 iPad mini 5 64GB iPhone SE 128GB
Emotie comes with the jobbarcawinner schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 11:18:
[...]
LOL, we hebben 5 minuten upside potential, en er is opeens een hoop positiviteit?
Mijn god, how fickle..
Voorlopig sta ik er inderdaad van te kijken hoe snel we weer omhoog veren. Ik ben benieuwd wat er gebeurt als ze in de VS weer aan de bak gaan.
Denk dat we door gaan.posttoast schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 11:22:
Voorlopig sta ik er inderdaad van te kijken hoe snel we weer omhoog veren. Ik ben benieuwd wat er gebeurt als ze in de VS weer aan de bak gaan.
Lijkt me ook. Afscheidsfeestje van Gox!
Groetjes, FaceDown.
Lang uitgeslapen zeker?barcawinner schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 11:18:
[...]
LOL, we hebben 5 minuten upside potential, en er is opeens een hoop positiviteit?
Mijn god, how fickle..
Het ziet er naar uit dat de schade aardig beperkt is. Sterker nog, zo'n dip is wel leuk voor de handel
Gaming~ |Ryzen 5 5500, Asrock B450M PRO4, 16GB 2666@3600MHz DDR4, GTX1650 Super 4GB, 1TB + 256GB SSD, 250W Apevia PSU| Workstation~ |Q9550, 8GB CL4 DDR2, P5B Premium, GTX950, 512GB SSD + 1TB HDD, 550W PSU
“Buy when there’s blood in the streets, even if the blood is your own.“ - Baron Rothschild
Dat bedoel ik niet, het moment is op zich goed, maar hij heeft net een smak verloren.rickiii schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 11:25:
[...]
“Buy when there’s blood in the streets, even if the blood is your own.“ - Baron Rothschild
Hence "even if the blood is your own"Avalaxy schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 11:26:
[...]
Dat bedoel ik niet, het moment is op zich goed, maar hij heeft net een smak verloren.
Wat ik overigens met de positiviteit bedoel is dat bitcoin wederom aantoont dat het veel meer is dan een koers op een slechte exchange. Bitcoin lijkt telkens na slecht nieuws terug te veren. Er bestaat onderliggende vertrouwen. Zelfs nu heel veel mensen geld hebben verloren. Een echte bubbel(waarbij iedereen direct vertrouwen verliest) is het imho. gewoon niet.
Vrijwel al het nieuws van de laatste tijd is veroorzaakt door.. MtGox.
Andere beurzen reageerden steeds minder op die koers en het nieuws en dit ligt nu achter ons. Oorlog is voorbij, tijd voor puinruimen en wederopbouw.
Vrijwel al het nieuws van de laatste tijd is veroorzaakt door.. MtGox.
Andere beurzen reageerden steeds minder op die koers en het nieuws en dit ligt nu achter ons. Oorlog is voorbij, tijd voor puinruimen en wederopbouw.
Ah
Absoluut frappant. Nieuws als de MtGox kwestie ondermijnt het vertrouwen in btc onder het "gewone" volk natuurlijk gigantisch maar lijkt de believers niet te deren.posttoast schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 11:22:
Voorlopig sta ik er inderdaad van te kijken hoe snel we weer omhoog veren.
De believers lijken dus vooralsnog geen rekening te houden met het feit dat ze het gewone volk uiteindelijk nodig zullen hebben om btc succesvol te maken.
En zelf de kans afgesloten te worden wegens fraude?Verwijderd schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 11:30:
<<gecensureerd door mod - opmerking is in strijd met Het algemeen beleid>>

PS Gox kwam net al langs bij Bloomberg
[ Voor 47% gewijzigd door rickiii op 25-02-2014 11:41 ]
#team_UTC+1
Juist, ooit gehoord van bankfraude? Dit gaat niemand doen natuurlijk. Je kan overigens ook niet withdrawen met andere initialen.Verwijderd schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 11:30:
<<gecensureerd door mod - opmerking is in strijd met Het algemeen beleid>>
[ Voor 37% gewijzigd door rickiii op 25-02-2014 11:41 ]
Koop dan gewoon btc via bitonic. Zet ze een jaar weg (totdat je 18 bent) BOEM PROFIT
Verwijderd
Mwah ze mailen altijd eerst, dus als ik zo'n mailtje krijg haal ik direct alles weg en maak een nieuw account en ga daar rustig op door.Ethirty schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 11:31:
[...]
En zelf de kans afgesloten te worden wegens fraude?
Het gewone volk heeft het geheugen van een goudvis, draait vanzelf wel bij 
Hadespuiter schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 11:30:
[...]
Absoluut frappant. Nieuws als de MtGox kwestie ondermijnt het vertrouwen in btc onder het "gewone" volk natuurlijk gigantisch maar lijkt de believers niet te deren.
De believers lijken dus vooralsnog geen rekening te houden met het feit dat ze het gewone volk uiteindelijk nodig zullen hebben om btc succesvol te maken.
Dat verloren vertrouwen is tijdelijk. Het is goed om te zien wat voor een actie er nu ondernomen wordt om de bitcoin 'environment' nog beter en transparanter te maken: hier kunnen banken heel veel van leren.Hadespuiter schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 11:30:
[...]
Absoluut frappant. Nieuws als de MtGox kwestie ondermijnt het vertrouwen in btc onder het "gewone" volk natuurlijk gigantisch maar lijkt de believers niet te deren.
Bij elk probleem dat er ontdekt wordt, bedenken ze steeds weer nieuwe oplossingen om dit in de toekomst te voorkomen.
Verwijderd
Binnen een stabiele community hebben we alleen elkaar nodig, de rest is history..Hadespuiter schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 11:30:
Vergis je niet. De 'fallout' kan nog veel groter zijn door onbekende redenen. De aanvallen op het Bitcoin netwerk zijn nog lang niet voorbij.LED-Maniak schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 11:29:
Wat ik overigens met de positiviteit bedoel is dat bitcoin wederom aantoont dat het veel meer is dan een koers op een slechte exchange. Bitcoin lijkt telkens na slecht nieuws terug te veren.
De laatste tijd? Al sinds 2011 zijn 4 van de 5 crashes veroorzaakt door problemen met Mt.Gox.Vrijwel al het nieuws van de laatste tijd is veroorzaakt door.. MtGox.
Die onstabiliteit is natuurlijk vervelend en het is erg rot als mensen daar hun geld kwijt zijn, maar de slechte communicatie en grote afhankelijkheid van Mt.Gox was wel een doorn in het oog bij velen. We zullen moeten zien in hoeverre de gemeenschap is gegroeid en of ze het aankunnen zonder de befaamde Mt.Gox. Met alle geruchten die er gaan, kan ik overigens nog steeds niet met zekerheid zeggen of ze definitief van het toneel verdwenen zijn.
Verwijderd
Die komen echt terug, ze repareren de boel en laten zich door investeerders overnemen.
Ander beleid, betere communicatie en voor een groot deel schadeloosstelling van accounts.
Ander beleid, betere communicatie en voor een groot deel schadeloosstelling van accounts.
echt he, als mtgox ook nog het lef heeft in welke vorm terug te komen en mensen gaan nog steeds met hun in zee dan kun je toch niet anders dat ze voor gek verklaren ?Avalaxy schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 10:59:
[...]
Ik geloof daar helemaal niets van. Welk bedrijf gaat dit overnemen, waarvan de naam helemaal kapot is en een schadepost heeft van 375 miljoen dollar. Dat verdien je niet zomaar even terug met wat BTC-handel.Verwijderd schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 11:38:
Die komen echt terug, ze repareren de boel en laten zich door investeerders overnemen.
Ligt op de manier van terugkomen.fuqua schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 11:39:
[...]
echt he, als mtgox ook nog het lef heeft in welke vorm terug te komen en mensen gaan nog steeds met hun in zee dan kun je toch niet anders dat ze voor gek verklaren ?
Heel belangrijk als ze willen terugkomen moeten ze meteen met een compleet nieuw bestuur komen, sterk verbeterde communicatie enzo.
Ik denk dat ze op een bepaalde manier gestart zijn en niet goed genoeg zijn mee gegroeid.
Zo te horen gaan ze zo bij Bloomberg TV meer over MtGox praten.
#team_UTC+1
Verwijderd
Dat ligt er maar net aan wie er garant gaat staan.fuqua schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 11:39:
echt he, als mtgox ook nog het lef heeft in welke vorm terug te komen en mensen gaan nog steeds met hun in zee dan kun je toch niet anders dat ze voor gek verklaren ?
Net zoals de overname van de ( welke bank was het ook alweer?) bank door het rijk, toen bleef toch ook iedereen zitten?
Natuurlijk is er nu een ING storing, net nu BTC redelijk laag staat. Even meeliften op de achtbaan zit er via Bitonic en een ING rekening op het moment dus niet in.
Verwijderd
Ooit gestart als Magic the gadering cards exchange, en daarna een avontuur aan gegaan waar ze duidelijk niet capabel genoeg voor waren.Ranora schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 11:40:
Ligt op de manier van terugkomen.
Heel belangrijk als ze willen terugkomen moeten ze meteen met een compleet nieuw bestuur komen, sterk verbeterde communicatie enzo.
Ik denk dat ze op een bepaalde manier gestart zijn en niet goed genoeg zijn mee gegroeid.
Zet daar iemand met know how neer en Mt Gox kan door als Gox.
Ik denk dat je dan beter helemaal opnieuw kunt beginnen. De naam is nu dusdanig besmet dat zelfs met een volledig nieuw personeelsbestand, ik niet geloof dat er veel mensen vertrouwen in zullen hebben.Verwijderd schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 11:43:
[...]
Ooit gestart als Magic the gadering cards exchange, en daarna een avontuur aan gegaan waar ze duidelijk niet capabel genoeg voor waren.
Eventueel als een bekende, bestaande partij (bv Blockchain.info, maar ik denk niet dat die genoeg geld hebben om de schulden te dekken) de boel overneemt, dat er een kans is, maar dat is een groot risico voor zo'n partij.
|| Vierkant voor Wiskunde ||
Daarom. Als ze met een goed plan komen en een reactie op de gang van zaken dan zijn er zo weer mensen die weer vertrouwen.Verwijderd schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 11:43:
[...]
Ooit gestart als Magic the gadering cards exchange, en daarna een avontuur aan gegaan waar ze duidelijk niet capabel genoeg voor waren.
Al die tijd van de zijlijn meegekeken. Zojuist maar ingestapt voor 1 whopping bitcoin via bitonic. Zal mij benieuwen
Welkom bij de clubJoosie200 schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 11:45:
Al die tijd van de zijlijn meegekeken. Zojuist maar ingestapt voor 1 whopping bitcoin via bitonic. Zal mij benieuwen
Al enig idee waar je het wil uitgeven?
Je kunt inmiddels terecht bij steeds meer online bedrijven, maar ook steeds meer goede doelen accepteren bitcoins. Honger? Koop een pizzaatje bij Thuisbezorgd.nl. Als je in Delft woont kun je ook even langs bij De Waag.
[ Voor 4% gewijzigd door rickiii op 25-02-2014 11:52 ]
Verwijderd
Hoeft niet per se, zelf zit ik nog steeds bij de Rabo.Rannasha schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 11:44:
Ik denk dat je dan beter helemaal opnieuw kunt beginnen. De naam is nu dusdanig besmet dat zelfs met een volledig nieuw personeelsbestand, ik niet geloof dat er veel mensen vertrouwen in zullen hebben.
Eventueel als een bekende, bestaande partij (bv Blockchain.info, maar ik denk niet dat die genoeg geld hebben om de schulden te dekken) de boel overneemt, dat er een kans is, maar dat is een groot risico voor zo'n partij.
ondanks de libor affaire en ze hun naam niet hebben veranderd.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Deze topic is bedoeld voor discussie over de handel en koersverloop van cryptocurrencies. Aangezien er nu een speciaal forum is voor cryptocurrencies kunnen voor specifieke vragen gewoon topics worden geopend (met in ogenschouw nemende de algemene regels voor het openen van topics - vragen die niet topicwaardig zijn zouden hier uberaupt niet gesteld moeten worden)
Discussies en ontwikkelingen aangaande MtGox gaarne bespreken in Mt.Gox - Huidige status en ontwikkelingen
Referral codes zijn niet toegestaan en worden onherroepelijk verwijderd conform Het algemeen beleid
Deze topic is bedoeld voor discussie over de handel en koersverloop van cryptocurrencies. Aangezien er nu een speciaal forum is voor cryptocurrencies kunnen voor specifieke vragen gewoon topics worden geopend (met in ogenschouw nemende de algemene regels voor het openen van topics - vragen die niet topicwaardig zijn zouden hier uberaupt niet gesteld moeten worden)
Discussies en ontwikkelingen aangaande MtGox gaarne bespreken in Mt.Gox - Huidige status en ontwikkelingen
Referral codes zijn niet toegestaan en worden onherroepelijk verwijderd conform Het algemeen beleid