Cryptocurrency - handel en koers Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 124 ... 178 Laatste
Acties:
  • 538.661 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Zijn er meer mensen die ineens niet meer kunnen inlogen op Mt.Gox? De inlogbutton grijst uit en wordt weer actief.

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razkin
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 21:26
Geen problemen met mijn ongeverifieerde account.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19:03
fuqua schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 14:59:
heeft BTCE eigenlijk een maximale opname limiet van fiat geld zoals kraken bv waar je x amount per maand mag afhalen ? Ik vind alleen maar dat opname sepa/wire transfer een fee heeft van 1%.
Ze hebben geen officieel gepubliceerde limieten, maar het komt wel regelmatig voor dat een storting of withdrawal opeens bevroren wordt omdat er extra verificatie nodig is.

edit: Hier ook geen problemen met inloggen op MtGox, geverifieerde account.

[ Voor 7% gewijzigd door Rannasha op 19-02-2014 15:45 ]

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BtM909 schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 15:41:

Zijn er meer mensen die ineens niet meer kunnen inlogen op Mt.Gox? De inlogbutton grijst uit en wordt weer actief.
Net met succes ingelogd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Ik ga wel even contact opnemen. Thnx :)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nasty Nate
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22-09 10:36
Mistraller schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 15:31:
[...]

Ik was het wel van plan, maar het zijn nog 9 dagen totdat februari voorbij is. Februari zouden alle vroege aanmelders gratis mogen traden. 8)7 Zo kan ik ook wel loze beloften maken.

Ze melden nu helemaal niks over de vertraging van livegang en daarmee ondermijnen ze basisregel nummer 1 voor een exchange: Vertrouwen.

Ondertussen zijn ze wel leuk de media aan het bespelen, maar laat eerst maar eens wat business zien voordat je mee kan praten alsof je een speler bent in de BTC markt.
Ja dat vind ik dus ook een beetje raar, heb me daar toen geregged en geverifieerd en dat ging allemaal soepel maar nu is het allemaal wat stil.. jammer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cdgrit
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-01 16:44
Op de 1d chart hebben we vandaag het kleinste candlestickje van het jaar (tot nu toe). Op Bitstamp zitten we de hele dag tussen de 620 en 630.
Blijkbaar wacht iedereen tot morgen op nieuws van Gox. Wat verwachten jullie dat de koers doet als ze withdrawals open zetten met een max. van 1 BTC per dag? (hypothetisch)

Originele startpagina - Stadindex.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichaelB74
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 10-09 19:18
Ik verwacht dat de koers gaat stijgen of dalen als het nieuws van MtGox naar buiten komt!

M.a.w. niemand heeft enig idee en ook niet v.w.b. de 1BTC opname limiet. Het is allemaal gissen.
We zullen het gewoon moeten afwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-09 15:40

FaceDown

Storende factor.

cdgrit schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 16:25:
Op de 1d chart hebben we vandaag het kleinste candlestickje van het jaar (tot nu toe). Op Bitstamp zitten we de hele dag tussen de 620 en 630.
Blijkbaar wacht iedereen tot morgen op nieuws van Gox. Wat verwachten jullie dat de koers doet als ze withdrawals open zetten met een max. van 1 BTC per dag? (hypothetisch)
Verwachting: Massale leegloop vanuit MtGox en verhoogd aanbod op andere beurzen. Dus koers op MtGox zal omhoog gaan, op andere beurzen omlaag, met wellicht paniek en een flinke daling tot gevolg. Ik zit in ieder geval in fiat morgen en we zullen zien. :)

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blord
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 01-10 09:19

Blord

Hello Kitty !

Verwijderd schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 14:46:
[...]

En dan?
Fee bij btc-e is veelste hoog
Zelfs met de 1% BTC-e storting fee was het nog de moeite waard :

BTC-e, $606
Kraken, €459.97

Reken maar uit als ik de fee en 1% storting meereken : 606/1.3707*1.01*1.002/0.999= €447.87
Het verschil is €12.10 per bitcoin.
De buying wall op Kraken was 40BTC dus grotere bedragen was mogelijk. :D

Ik heb wel de omrekenkoers van Stamp genomen maar dat zal niet veel verschillen met de dollar koers van BTC-e neem ik aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als de withdrawal optie wordt geopend, gaat de koers van Gox zich waarschijnlijk heel snel aanpassen aan de andere exchanges en de koers verdubbelt dan dus. Iedereen die nog fiat heeft zal goedkope BTC willen aanschaffen en vervolgens verplaatsen naar andere exchanges.

Tegelijkertijd zullen andere exchanges waarschijnlijk iets omlaag gaan, omdat daar de getransfereerde BTC daar weer worden verkocht.

Voorbeeld: 1 BTC op Mt Gox is nu 197 euro, op kraken 458. Je kunt die coin dus in een keer meer dan verdubbelen door eerst naar Kraken te versturen en daar weer te verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Verwijderd schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 16:35:
Als de withdrawal optie wordt geopend, gaat de koers van Gox zich waarschijnlijk heel snel aanpassen aan de andere exchanges en de koers verdubbelt dan dus. Iedereen die nog fiat heeft zal goedkope BTC willen aanschaffen en vervolgens verplaatsen naar andere exchanges.

Tegelijkertijd zullen andere exchanges waarschijnlijk iets omlaag gaan, omdat daar de getransfereerde BTC daar weer worden verkocht.

Voorbeeld: 1 BTC op Mt Gox is nu 197 euro, op kraken 458. Je kunt die coin dus in een keer meer dan verdubbelen door eerst naar Kraken te versturen en daar weer te verkopen.
Dit verschil zal zich wel snel rechttrekken door arbitrage, dus er zullen zeer weinig mensen zijn die hier iets mee gaan verdienen.
We gaan pas echt hard naar beneden als MtGox hun withdrawals weer stop moet zetten omdat ze geen coins meer in kas hebben.

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ondanks arbitrage zal de koers waarschijnlijk zeer snel stijgen en als ik mijn BTC op kraken of een andere exchange krijg zijn ze vast meer waard dan de 197 euro van nu. Ik geloof niet dat de rest zal dalen tot het niveau van MtGox. Misschien daalt het wel tot 350, maar dan heb ik op papier nog steeds een leuke winst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayMotix
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 21-07 16:03
Vertcoin loopt al een paar dagen lekker omhoog. Ik heb mijn Dogecoins omgezet in Vertcoins, Doge lijkt op zijn weg terug nu de oprichter opnieuw bekend heeft gemaakt niet groot te willen investeren. Om te zorgen dat de dogecoin weinig waard blijft, kan na 2014 5miljard dogecoins per jaar gemined worden.

Quote van het Vertcoin forum:
"Seleme on BitcoinTalk has bought nearly 16k Vertcoin across all exchanges because he thinks this coin has great potential and is currently undervalued".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
Blord schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 16:35:
[...]

BTC-e, $606
Kraken, €459.97

Reken maar uit als ik de fee en 1% storting meereken : 606/1.3707*1.01*1.002/0.999= €447.87

Ik heb wel de omrekenkoers van Stamp genomen maar dat zal niet veel verschillen met de dollar koers van BTC-e neem ik aan.
Het probleem hier is dat BTC-e ook een Euro-markt heeft, dus je stortingen gewoon als Euro's op je account worden gezet. De BTC/EUR koers van BTC-e is hoger dan de BTC/USD koers omgerekend naar EUR. Overigens heeft BTC-e ook een EUR/USD currencypair en de USD is op BTC-e dan ook iets duurder dan de gewone forex koers (maar het verschil is te klein om van te profiteren).

De huidige koers van BTC/EUR is 450 op BTC-e en 460 op Kraken op het moment van schrijven. Terwijl de BTC/USD koers op BTC-e omgerekend naar Euro's slechts 443 is.

Dus tenzij je direct USD stort op BTC-e, zijn de arbitrage-mogelijkheden lang niet zo groot als ze lijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bonez0r
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 09-01 12:43
Blord schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 16:35:
[...]

BTC-e, $606
Kraken, €459.97

Had btc-e niet een minimale deposit fee van €15? Dan ziet de berekening er minder gunstig uit dan wanneer je 1% neemt (tenzij je €1500 of meer stort).

There go the goddamn brownies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blord

Blord

Hello Kitty !

Dat klopt. Je moet minimaal €1500 overmaken om optimaal gebruik te maken van die 1% storting fee.
De arbitrage is sowieso risicoloos want je weet de winst van te voren. Dus hogere bedragen kan makkelijk mits genoeg coins kan worden omgezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razkin
Minimum storting met SEPA is zelfs €2000,-, dus je bent sowieso €20,- kwijt. Risicoloos is het ook nooit: een of andere bug, vertragingen er zijn genoeg redenen waardoor het voor jou uiteindelijk nadelig kan uitpakken.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Razkin schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 18:45:
Minimum storting met SEPA is zelfs €2000,-, dus je bent sowieso €20,- kwijt. Risicoloos is het ook nooit: een of andere bug, vertragingen er zijn genoeg redenen waardoor het voor jou uiteindelijk nadelig kan uitpakken.
En niet te vergeten issues op een beurs. Arbitrages zijn leuk, maar het hoeft maar 1 keer goed fout te lopen en je kan je winst van een lange periode vaarwel zeggen. Vraag maar aan de mensen die voorheen arbitrage op Gox deden.

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pposthoorn
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 12-09 14:04

pposthoorn

Constructeur

Apart er staat al de hele dag een flinke wal op mtgox op 261.22 en alle candles zitten op die lijn sinds 9u vanochtend. In de 15m weergave ziet het er apart uit, alsof er eerst stuk vandaag de grafiek mist :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blord

Blord

Hello Kitty !

Razkin schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 18:45:
Deze zaken komen niet voor bij gewone trading ?
Bij arbitrage weet je van te voren wat de winst is. Dat kun je niet zeggen bij een long of short positie.

Met risicoloos bedoel ik dat de opbrengst vaststaat ongeacht wat de koers daarna gaat doen.
En niet dat de coins veilig op de exchange staat.

[ Voor 12% gewijzigd door Blord op 19-02-2014 19:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razkin
Wat heeft ander soort trading hiermee te maken? Het ging mij om het risico's gedeelte bij arbitrage, die zijn altijd aanwezig en je hebt dus ook niet gegarandeerd winst.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 12:14:

Klaassen, ik vond niks mis met zijn mening/onderbuik gevoel.
Laatste wat ik zou willen is dat iemand besluit wat wel of geen goede discussie punten zijn.
Dan sluit het aan bij jouw gevoel.
Dat laatste kan ik inkomen, ik zal het dan ook geen aandacht meer geven. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReQuiem83
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 02-10-2023
Leuk stukje

[ Voor 4% gewijzigd door ReQuiem83 op 19-02-2014 21:55 ]

• Rannasha
In afwachting van de update van vandaag is MtGox door de buy-wall op $261 heengebroken en heeft de $220 wederom aangetikt, met een dip naar $214, het laagste punt van de koers in maanden. Als vorige updates enige indicatie zijn, dan kunnen we ergens aan het begin van de middag (NL-tijd) wat nieuws verwachten.

• Replay256
  • Registratie: December 2012
  • Niet online
moet ik me zorgen gaan maken.. :( :( in 20min €185.- naar €160.- €158.

• Rannasha
Replay256 schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 08:02:
moet ik me zorgen gaan maken.. :( :( in 20min €185.- naar €160.- €158.
Niet meer of minder dan voorheen, lijkt mij.

Er is nog geen nieuws uitgebracht, maar er zitten wel een heleboel mensen zenuwachtig met hun vingers op de trade-knoppen. Zowel mensen die geld van Gox weg willen krijgen als speculanten die zoveel mogelijk uit de situatie willen halen. Een kleine beweging kan dan snel een sneeuwbal-effect hebben.

Overigens dalen andere exchanges deze keer mee, wat enigszins ongebruikelijk is. Bitstamp is al $20 gezakt sinds ik een half uur geleden op ben gestaan. Kraken is wat traag met volgen, maar daar wordt aan gewerkt >:)

edit: $191. Vind het erg raar deze dip. Blijkbaar verwachten mensen erg slecht nieuws van Gox, want de vorige updates hadden een gestage stijging voordat het nieuws uit kwam.
edit2: $181 met wat grote sell-orders. Heel apart.
edi3: Nieuw dal op $171. Andere exchanges zakken een klein beetje mee, maar zelfs in absolute getallen minder dan Gox (laat staan als percentage).

[ Voor 34% gewijzigd door Rannasha op 20-02-2014 08:31 ]

• ReQuiem83
Still dropping :) Toch maar naar fiat gegaan met verlies. Kijken waar we weer inkopen :)

• Rannasha
De prijs op Bitstamp is nu 3.5 keer zo hoog als op MtGox.

• ReQuiem83
Gaat wat worden als withdraws worden toegelaten op mt gox...dan gaan we ook zakken...of het nieuws is dat withdraws op zich laten wachten dus wordt het als negatief opgevat en zaken we alsnog. Ik verwacht dat we alleen dalen vandaag tenzij er weer iets geks/onverklaarbaars gebeurd.

• Replay256
  • Niet online
€123.- still going down, ik heb nog nooit zo snel mijn geld zien verdampen.. klote Gox..

• Rannasha
ReQuiem83 schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 08:35:
Gaat wat worden als withdraws worden toegelaten op mt gox...dan gaan we ook zakken...of het nieuws is dat withdraws op zich laten wachten dus wordt het als negatief opgevat en zaken we alsnog. Ik verwacht dat we alleen dalen vandaag tenzij er weer iets geks/onverklaarbaars gebeurd.
Ik denk dat ik maar niet teveel ga verwachten. Gisteren zou ik hebben gezegd dat we weer een gestage stijging zouden krijgen in aanloop naar het nieuws...

• ReQuiem83
Haha ja you never know in BTC :) pure gok werk.

• dieter87
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 29-07-2023
We beginnen stillaan aan het walletje op Kraken op 440

• Rannasha
dieter87 schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 08:38:
We beginnen stillaan aan het walletje op Kraken op 440
Kraken is niet te duur op dit moment, dus tenzij de grote jongens verder zakken, gaat die 440 wall nergens heen.

Gox @ $151. Very dip. Such panic. Wow.

• Replay256
  • Niet online
Poll wordt de €102.- gehaald???

• Stef42
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22:35
Sell walls van 1000btc zijn plots peanuts op Mt. Gox.

• ReQuiem83
Als zo doorgaat de 102 dollar ;)

• Rannasha
Poll: Gox onder de 100?
Onder €100 wel, onder $100 niet
Zowel onder €100 als onder $100
Gox blijft boven €100 en $100
Wel onder €100, niet onder $100
Tussenstand:
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=389534&layout=6&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

Ok, Euro-teken wordt niet gerendered in het plaatje. En ja, die vierde optie is hetzelfde als de eerste, foutje :(

[ Voor 13% gewijzigd door Rannasha op 20-02-2014 08:46 ]

• Replay256
  • Niet online
ReQuiem83 schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 08:43:
[...]

Als zo doorgaat de 102 dollar ;)
Ja. het is gewoon aftellen. zo snel gaat het..

• dieter87
Nuja men weet niet wat Mtgox gaat aankondigen dus ik hoop dat dit gebaseerd is op paniek en niet op voorkennis (ik zie geen monsterorders). Vorige maandag bracht niet veel nieuws, dus moeten ze vandaag toch met een duidelijk antwoord komen. Zoniet, dan lijkt het alsof Mtgox het niet meer kan fixen. Vandaar mss de paniek, dit kan wel eens alles of niets voor mtgoxworden

• fuqua
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 15:45
Rannasha schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 08:43:
[...]

Poll: Gox onder de 100?
Onder €100 wel, onder $100 niet
Zowel onder €100 als onder $100
Gox blijft boven €100 en $100
Wel onder €100, niet onder $100
Tussenstand:
[afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier

Ok, Euro-teken wordt niet gerendered in het plaatje. En ja, die vierde optie is er voor de grap (of voor het geval de Euro een flashcrash meemaakt vandaag).
1 en 4 zijn hetzelfde alleen iets anders verwoord niet ?

• Rannasha
fuqua schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 08:45:
[...]

1 en 4 zijn hetzelfde alleen iets anders verwoord niet ?
Ah, ik ben blond. Optie 4 hoorde andersom te zijn: wel onder 100 Dollar, niet onder 100 Euro. 8)7

• EJPostema
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 09-12-2024
dieter87 schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 08:44:
Nuja men weet niet wat Mtgox gaat aankondigen dus ik hoop dat dit gebaseerd is op paniek en niet op voorkennis (ik zie geen monsterorders). Vorige maandag bracht niet veel nieuws, dus moeten ze vandaag toch met een duidelijk antwoord komen. Zoniet, dan lijkt het alsof Mtgox het niet meer kan fixen. Vandaar mss de paniek, dit kan wel eens alles of niets voor mtgox
Makkelijk manipuleren op dit moment toch. Je doet alsof je voorkennis hebt een gast verkopen. Iedereen is zo bang als wat dus doet meteen mee. Dus vanwege de totale paniek kan je dan lekker goedkoop inkopen.

Overigens heeft de poll twee keer dezelfde opties. Nummer 1 en 4

• fuqua
Rannasha schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 08:46:
[...]

Ah, ik ben blond. Optie 4 hoorde andersom te zijn: wel onder 100 Dollar, niet onder 100 Euro. 8)7
dat vermoedde ik al, ik gok daarop, blijft boven de 100 euros maar zakt er onder in dollars.

• dieter87
De vraag is dan waarom dat maandag niet gedaan is
En een koers laten dalen is niet zo evident door wat valse geruchten te verspreiden

• ozothebozo
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 30-09 15:27
De eerste drop gemist (dus nog in de BTC); nu wacht ik maar even op eventueel nieuws en dan kijk ik wel wat er verder gebeurt. O-)

• Rannasha
De continue daling lijkt even voorbij. Bitstamp veert terug naar $610. Gox is "stabiel" op $150.

• fuqua
bizar alles zakt maar ltc op btce (usd) stijgt ?!

• de_jabberwock
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 27-06 21:15
Ik ben nog niet op gox geverified en heb wat BTC's gekocht na de laatste flinke daling van vorige week (ben toen met BTC begonnen, dus ben nog erg 'groen'). Wat zijn nu mijn opties om te speculeren op het nieuws van Gox vandaag?

• Replay256
  • Niet online
Ja hoor daar is ie €102.- en €101.- en €100.-

[ Voor 28% gewijzigd door Replay256 op 20-02-2014 08:56 ]

• ReQuiem83
Als ie na het nieuws nou even naar € 600 wil lopen ;) :+

• Rannasha
Er zit nu superveel support in de bids op Gox, er zijn 4000 coins nodig om de prijs naar $120 te brengen. Ter vergelijking, 1500 coins is genoeg om weer boven de $200 uit te komen. Ik verwacht dat de daling daarom redelijk stil valt nu.

Maar goed, het blijft Bitcoin, dus voor je het weet dumpt er iemand een paar duizend in een market order ^^

• EJPostema
de_jabberwock schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 08:55:
Ik ben nog niet op gox geverified en heb wat BTC's gekocht na de laatste flinke daling van vorige week (ben toen met BTC begonnen, dus ben nog erg 'groen'). Wat zijn nu mijn opties om te speculeren op het nieuws van Gox vandaag?
Er zijn twee scenario's.
- Gox staat btc withdrawals in meer of mindere mate toe (koers stijgt)
- Gox komt met een een of ander slap verhaal, vertrouwen verdwijnt en koers zakt

• ReQuiem83
Buy panic :) altijd na sell panic :) kijken of we oude niveau komen

• Rannasha
ReQuiem83 schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 09:09:
Buy panic :) altijd na sell panic :) kijken of we oude niveau komen
$1200?

• BasPH
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14-09 10:10
Iemand een verklaring hiervoor? De laatste buy-order is 110.8334, terwijl de laatste sell-price 107.38450 is? Hetzelfde verhaal bij de trades ervoor van 107.8334, toen stond de laagste sell-price op rond 103/104 :?

Afbeeldingslocatie: http://oi62.tinypic.com/skx02d.jpg

• ReQuiem83

• Replay256
  • Niet online
EJPostema schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 09:04:
[...]

Er zijn twee scenario's.
- Gox staat btc withdrawals in meer of mindere mate toe (koers stijgt)
- Gox komt met een een of ander slap verhaal, vertrouwen verdwijnt en koers zakt
Meer scenario's. zijn er niet idd.. persoonlijk hoop dat Gox verdwijnt, en ben ik nog bereid om mij verlies te nemen ook nog..

• Rannasha
BasPH schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 09:10:
Iemand een verklaring hiervoor? De laatste buy-order is 110.8334, terwijl de laatste sell-price 107.38450 is? Hetzelfde verhaal bij de trades ervoor van 107.8334, toen stond de laagste sell-price op rond 103/104 :?

[afbeelding]
MtGox heeft een soort van gezamelijk orderboek voor alle currencies (EUR, USD, enz...). Hoewel je wel aparte orderboeken ziet, gebeurt het regelmatig dat een EUR order uitgevoerd wordt in het USD-orderboek. MtGox rekent dan de EUR om naar USD (met een leuke fee, voor Gox dan). Zeker bij snelle koersverschuivingen, waar de qua volume kleinere valuta minder snel op reageren dan BTC/USD, gebeurt dit wel eens. Het effect is dat je soms dit soort rare effecten ziet.

• EJPostema
Zie die koers weer omhoog knallen dan... Volgens mij is de manipulatie wel gelukt...

• EJPostema
Replay256 schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 09:10:
[...]

Meer scenario's. zijn er niet idd.. persoonlijk hoop dat Gox verdwijnt, en ben ik nog bereid om mij verlies te nemen ook nog..
Jup, wat ik schreef geld overigens alleen voor Gox. Alle andere exchanges zullen hoe dan ook dalen

• Rannasha
In de tussentijd: Een livestream van "Occupy MtGox": http://www.ustream.tv/channel/mtgox-protest

Het begon met een Brit die aan het begin van de huidige crisis naar Japan is gevlogen om verhaal te halen bij MtGox. Inmiddels heeft hij wat steun van anderen. Iedere dag zit hij de hele dag voor de deur bij Gox met een protest-bord.

• Replay256
  • Niet online
Hoe laat is het daar eigenlijk 7a8 uur verschil?

• EJPostema
Replay256 schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 09:23:
Het is er nu half 6

• Rannasha
Replay256 schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 09:23:
8 uur verschil. Het is daar nu bijna half zes. De werkdag is dus redelijk voorbij. Maar de vorige announcements kwamen ook pas 's avonds in Tokyo-tijd.

Wat ik daar met mijn kristallen bol uit haal is dat withdrawals waarschijnlijk niet (volledig) gefixed zullen zijn. De vorige update sprak namelijk over de volgende update die op z'n laatste donderdag zou komen. Het feit dat het weer naar het laatst mogelijke moment wordt gepushed, doet vermoeden dat ze nog niet klaar zijn.

• Replay256
  • Niet online
dan is het toch einde van de werkdag lijkt me,

• Replay256
  • Niet online
Rannasha schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 09:25:
[...]

8 uur verschil. Het is daar nu bijna half zes. De werkdag is dus redelijk voorbij. Maar de vorige announcements kwamen ook pas 's avonds in Tokyo-tijd.

Wat ik daar met mijn kristallen bol uit haal is dat withdrawals waarschijnlijk niet (volledig) gefixed zullen zijn. De vorige update sprak namelijk over de volgende update die op z'n laatste donderdag zou komen. Het feit dat het weer naar het laatst mogelijke moment wordt gepushed, doet vermoeden dat ze nog niet klaar zijn.
dan hebben ze echt een probleem, als het nog langer gaat duren,

• Rannasha
Replay256 schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 09:28:
[...]

dan hebben ze echt een probleem, als het nog langer gaat duren,
Problemen hebben ze toch al. Dat wordt niet significant meer of minder als het nog een paar dagen langer duurt. Fiat-withdrawals werken als maanden (vrijwel) niet tenslotte.

• Replay256
  • Niet online
Rannasha schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 09:30:
[...]

Problemen hebben ze toch al. Dat wordt niet significant meer of minder als het nog een paar dagen langer duurt. Fiat-withdrawals werken als maanden (vrijwel) niet tenslotte.
idd,

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Rannasha schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 09:30:
[...]

Ze maken er wel een potje van ondertussen.. het vertrouwen in Gox daalt zo langzamerhand naar het 0-punt (en terecht). Ik hoop dat ze snel de stekker eruit trekken..
Ik snap niet dat niemand doorheeft dat dit nooit meer goed gaat komen. Blijkbaar is die Kapeles een meester in het bespelen van mensen want hij kan mensen maandenlang voor de gek houden en nog geloven mensen in 'm..

[ Voor 18% gewijzigd door FaceDown op 20-02-2014 09:44 ]

Groetjes, FaceDown.

• tsandfort
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 11-05 14:35
FaceDown schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 09:41:
[...]
Ik snap niet dat niemand doorheeft dat dit nooit meer goed gaat komen. Blijkbaar is die Kapeles een meester in het bespelen van mensen want hij kan mensen maandenlang voor de gek houden en nog geloven mensen in 'm..
Hoop kan heel irrationeel zijn... Ik vind het allemaal prima, laat die koers maar stuiteren *O*

Het komt wel goed allemaal ;)

• Hammer
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
tsandfort schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 09:51:
[...]

Hoop kan heel irrationeel zijn... Ik vind het allemaal prima, laat die koers maar stuiteren *O*

Het komt wel goed allemaal ;)
qft :)

• BAVAROIS
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-08 23:36
Waarom zou je je BTC van Mt.Gox voor €100 verkopen als je er noch fiat noch BTC vanaf kan halen... dat is pure kapitaalvernietiging. Ik snap er niks van :o

Een pessimist is een realistische optimist

• DW2005
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 14:08
Het leek me vorige week leuk om hiermee een gokje te wagen.
Was benieuwd hoe lang het duurt om fiat op mn MtGox rekening te krijgen en om dus laag in te kopen (50% minder dan op andere exchanges op dat moment)
Ik wist dat er een risico is dat ik het geld nooit meer terug zou zien dus heb niet veel overgemaakt.
Het duurde 3 dagen dus dat viel me reuze mee (SEPA met ABN). Eergister binnengekomen en meteen maar een order geplaatst. Ik verwachte eigenlijk dat MtGox vandaag zou aangeven dat er gelimiteerd bitcoins kon laten overschrijven en dat daarom de koers van hen zou stijgen. Ik had het helaas mis. Misschien/hopelijk dat dit goeie nieuws maandag nog komt... :P
Als dat nieuws komt weet ik iig dat het ongeveer 3 dagen duurt voordat er euro's naar mn account overgeschreven worden.
Aan de andere kant zou het misschien beter zijn als MtGox ten onder gaat maar dat zou ik wel zonde van mn geld vinden.

• Rannasha
BAVAROIS schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 10:10:
Waarom zou je je BTC van Mt.Gox voor €100 verkopen als je er noch fiat noch BTC vanaf kan halen... dat is pure kapitaalvernietiging. Ik snap er niks van :o
Als je verwacht dat Gox de tegoeden van klanten niet meer kan terugbetalen, sta je sterker als ze je euro's of dollars schuldig zijn dan bitcoins.

Verwijderd

DW2005 schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 10:11:
Het leek me vorige week leuk om hiermee een gokje te wagen.
Was benieuwd hoe lang het duurt om fiat op mn MtGox rekening te krijgen en om dus laag in te kopen (50% minder dan op andere exchanges op dat moment)
Ik wist dat er een risico is dat ik het geld nooit meer terug zou zien dus heb niet veel overgemaakt.
Het duurde 3 dagen dus dat viel me reuze mee (SEPA met ABN). Eergister binnengekomen en meteen maar een order geplaatst. Ik verwachte eigenlijk dat MtGox vandaag zou aangeven dat er gelimiteerd bitcoins kon laten overschrijven en dat daarom de koers van hen zou stijgen. Ik had het helaas mis. Misschien/hopelijk dat dit goeie nieuws maandag nog komt... :P
Als dat nieuws komt weet ik iig dat het ongeveer 3 dagen duurt voordat er euro's naar mn account overgeschreven worden.
Aan de andere kant zou het misschien beter zijn als MtGox ten onder gaat maar dat zou ik wel zonde van mn geld vinden.
kleine bedragen gaan heel snel. Maar bedragen van 1000 euro of meer moet je lang op wachten. Er zijn mensen die 2 maanden wachten op dat soort bedragen.

Verwijderd

is er nieuws? we stijgen ineens

• cdgrit
Geen nieuws nog... Gewoon een kleine correctie.

• DW2005
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 14:08
Verwijderd schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 10:14:
[...]

kleine bedragen gaan heel snel. Maar bedragen van 1000 euro of meer moet je lang op wachten. Er zijn mensen die 2 maanden wachten op dat soort bedragen.
Dacht dat dat bij fiat eraf halen was. Maar dus ook bij erop zetten?

Verwijderd

excuus verkeerd gelezen. gaat idd om het eraf halen.

maar dat gaat (of ging) dus ook snel bij kleine bedragen ;-)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 20-02-2014 10:19 ]

• cdgrit
Ik zou voor de lol in de Analytics stats van Mt. Gox willen zien hoevaak vandaag de pagina /news gerefreshed wordt ;)

• posttoast
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23:04
Stilte voor de storm? :D

Zit iedereen ook met zijn hand op te knop om te verkopen dan wel te kopen?

omniscale.nl

• ozothebozo
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 30-09 15:27
Ja :)

• Hammer
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
Nee, maar vindt t wel spannend :D

Ik hou m'n coins lekker in m'n wallet en zie wel wat t doet.

[ Voor 49% gewijzigd door Hammer op 20-02-2014 11:06 ]

• MichaelB74
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 10-09 19:18
Nee :*)

Maar ben wel heel benieuwd naar het nieuws!

• Rannasha
Ik probeer nog even wat Bitcoins van Bitstamp naar BitcoinBuilder te verplaatsen om snel GoxBTC te kopen als er goed nieuws is, maar gezien Bitstamp vaak nogal traag is met withdrawals (traag zijnde ~1 uur, niet >1 week zoals Gox :P), vrees ik dat ik de coins niet op tijd op BitcoinBuilder heb.

edit: Withdrawal voltooid, 3 confirmations nodig. Go go miners!

[ Voor 10% gewijzigd door Rannasha op 20-02-2014 11:07 ]

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Ok voorspelling: Over een paar minuten komt er een 'announcement' dat MtGox meer tijd nodig heeft om hun withdrawals op orde te krijgen en dat we binnen een week meer horen.

Groetjes, FaceDown.

• posttoast
Zou goed kunnen. Ik heb zelf niets op Gox staan maar wel flink wat op Kraken, dus ik ben dan benieuwd hoe andere exchanges reageren. Zal wel weer even dippen denk ik.

omniscale.nl

Verwijderd

haha kijk het zakken!

• Mevius
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 21:55
Tokyo, Japan, February 20th, 2014!

Dear MtGox Customers,

Thank you for your patience this week while we are working on re-initiating bitcoin
withdrawals. In addition to the technical issue, this week we have experienced some
security problems, and as a result we had to relocate MtGox to our previous office building
in Shibuya (details can be found here https://support.mtgox.com/home). The move,
combined with some other security and technical challenges, pushed back our progress.

As much as we didn’t want to only provide an “update on an update”, this is the current
status. We are committed to solving this issue and will provide more information as soon
as possible to keep everyone in the loop.

We are very sorry for the delays and deeply appreciate your kind understanding and
continuous support.

Best regards,

MtGox Team

Home Assistant | ☀️ 15.2kW PVOutput | PC Specs | 🔋 Tesla Model 3 LR AWD

• Replay256
  • Niet online

• Rannasha
Haha. Wow.

• Stef42
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22:35
De mensen voor het kantoor vinden ze zeker een 'security issue'. _O-

Verwijderd

Normaal kom je met hele verhalen haha.
Zelfs jij nu stil?

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Ze hebben blijkbar meer tijd nodig voor het uitvoeren van stapen 3 en 4... http://www.reddit.com/r/B...lan_is_simple_and_genius/

• de_jabberwock
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 27-06 21:15
Stef42 schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 11:23:
De mensen voor het kantoor vinden ze zeker een 'security issue'. _O-
Nou, dat zou ik zelf ook wel vinden. Eerst verhuizen en dan het slechte nieuws pas brengen. Ik had het trouwens wel stilletjes gedaan, want nu kunnen de occupyBTC lui verkassen :P

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

:D :D :D

Volkomen conform verwachting.. weer een kutsmoes en zelfs geen nieuwe datum waarop eea klaar al zijn.

Ze bedonderen iedereen waar ze bij staan. Ik zeg; sluiten die tent!

Groetjes, FaceDown.

• posttoast
De vraag is nu: gaan de andere markten hierop reageren of haalt iedereen zijn schouders op?

omniscale.nl

Pagina: 1 ... 124 ... 178 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Deze topic is bedoeld voor discussie over de handel en koersverloop van cryptocurrencies. Aangezien er nu een speciaal forum is voor cryptocurrencies kunnen voor specifieke vragen gewoon topics worden geopend (met in ogenschouw nemende de algemene regels voor het openen van topics - vragen die niet topicwaardig zijn zouden hier uberaupt niet gesteld moeten worden)

Discussies en ontwikkelingen aangaande MtGox gaarne bespreken in Mt.Gox - Huidige status en ontwikkelingen

Referral codes zijn niet toegestaan en worden onherroepelijk verwijderd conform Het algemeen beleid