Cryptocurrency - handel en koers Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 125 ... 178 Laatste
Acties:
  • 538.661 views

• EJPostema
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 09-12-2024
posttoast schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 11:25:
De vraag is nu: gaan de andere markten hierop reageren of haalt iedereen zijn schouders op?
Kijk maar op bitcoin wisdom. Overal rode candles. Niet heel erg maar ze zijn er wel

• FaceDown
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-09 15:40

FaceDown

Storende factor.

De vraag is nu: gaan de andere markten hierop reageren of haalt iedereen zijn schouders op?
Ze moeten wel reageren.. afgelopen 3 dagen is er nauwelijks gehandeld in afwachting van dit nieuws. En nu zou het opeens niet meer belangrijk zijn?

Groetjes, FaceDown.

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19:03
Ik verwacht geen hele sterke reactie.

Je ziet wel dat Bitstamp een klein stapje omlaag heeft gemaakt als reactie op het nieuws, maar het zou me verbazen als ze veel verder zakken dan dit.

Met Bitcoin zelf is namelijk nog steeds niets mis en hoe naar het ook is voor de mensen met geld op MtGox, Bitcoin gaat gewoon verder.

|| Vierkant voor Wiskunde ||

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Rannasha schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 11:26:
[...]

Ik verwacht geen hele sterke reactie.

Je ziet wel dat Bitstamp een klein stapje omlaag heeft gemaakt als reactie op het nieuws, maar het zou me verbazen als ze veel verder zakken dan dit.

Met Bitcoin zelf is namelijk nog steeds niets mis en hoe naar het ook is voor de mensen met geld op MtGox, Bitcoin gaat gewoon verder.
Waarom is er de afgelopen 3 dagen dan nauwelijks volume geweest?

Groetjes, FaceDown.

• posttoast
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 15:39
Op Kraken wordt er toch als een malle verkocht nu. Er staan wat kleine muurtjes (stelt ook niet zoveel voor) waardoor we boven de 440 euro blijven, maar die lossen langzaam op. Misschien toch een heel klein duikje omlaag zo? Zou ik niet persé erg vinden. Als ie daarna maar weer omhoog gaat ;)

omniscale.nl

• Hammer
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
hehe nou ja.. kleine correctie; lekker belangrijk. Wel een beetje jammer, positief nieuws was natuurlijk een leuke bonus geweest.

• Stef42
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 17:45
Het volume op Kraken is niet zo erg toegenomen, een paar dagen wel naar ruim 2000btc, maar gister bijvoorbeeld weer 500btc per 24u, nu lijkt het weer hard te gaan.

• Rannasha
FaceDown schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 11:27:
[...]

Waarom is er de afgelopen 3 dagen dan nauwelijks volume geweest?
Waarom zou er wel veel volume moeten zijn? Er gebeurt vrij weinig op het hele Gox-verhaal na.

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Rannasha schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 11:29:
[...]

Waarom zou er wel veel volume moeten zijn? Er gebeurt vrij weinig op het hele Gox-verhaal na.
Er was duidelijk weinig volume in afwachting van dit nieuws.

Groetjes, FaceDown.

• Nimrodx
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20:07
Ik heb de gok gemaakt om samen met een collega's 6 bitcoins te kopen op MtGox. Totaal 800eu. Jammer dat ze er langer over doen. Ik verwacht niet dat ze failliet gaan of de tent sluiten. Hopen dat ze de handel snel weer openzetten. :(

Engage

• RayMotix
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 21-07 16:03
TheZeroorez schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 11:23:
Ze hebben blijkbar meer tijd nodig voor het uitvoeren van stapen 3 en 4... http://www.reddit.com/r/B...lan_is_simple_and_genius/
Het begint er steeds meer op te lijken. Als... als... dit echt zo is dan speelt Gox een slim spelletje en komen ze er uiteindelijk waarschijnlijk ook nog mee weg. Door het instellen van withdrawal limieten voorkomen ze dat de grote jongens meteen alle BTC bij hun weg zullen halen.

Het aantal actieve gebruikers x withdrawal limit is een bedrag dat ze op dit moment voor de eerste maand zeker moeten zien te hebben, willen ze blijven bestaan.

Wat ik mij afvraag... gaan ze nu écht weg uit hun huidige gebouw of is dit alleen een schijnbeweging om protesten etc voor hun gebouw te voorkomen. Als ze écht verhuizen dan is het hek van de dam want gezien hun nieuwe adres alleen een postbus adres is weet niemand meer waar ze zich schuil houden.

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Nimrodx schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 11:30:
Ik heb de gok gemaakt om samen met een collega's 6 bitcoins te kopen op MtGox. Totaal 800eu. Jammer dat ze er langer over doen. Ik verwacht niet dat ze failliet gaan of de tent sluiten. Hopen dat ze de handel snel weer openzetten. :(
Mark Karpeles gaat vast leuke dingen doen met jullie 800 euro ;)

Groetjes, FaceDown.

• Hammer
  • Niet online
FaceDown schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 11:34:
[...]

Mark Karpeles gaat vast leuke dingen doen met jullie 800 euro ;)
Hoe kom jij zo verbitterd? Hoop centjes kwijt of?

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

RayMotix schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 11:31:
[...]
want gezien hun nieuwe adres alleen een postbus adres is weet niemand meer waar ze zich schuil houden.
Serieus? :D Dit is zo'n keiharde pure oplichting en niemand die het in de gaten heeft...

Groetjes, FaceDown.

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Hammer schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 11:35:
[...]

Helemaal niet, ik heb geen MtGox account. Ook nooit gehad. Maar ik vind het wel zeer irritant dat dit soort malafide bedrijven de markt verzieken en potentieel bitcoin om zeep helpen.

Groetjes, FaceDown.

• Rannasha
In ander nieuws... Kraken zet USD-deposits (tijdelijk) stop. Ze lopen tegen limieten bij hun USD-bank, waardoor hun USD-withdrawals vrij traag verlopen. Om die reden stoppen ze voorlopig met USD deposits tot ze een nieuwe bank kunnen vinden. Handel op USD-pairs en withdrawals blijven wel mogelijk. Mensen met een USD-saldo kunnen kiezen om dit om te zetten naar EUR, ze krijgen dan een 2% bonus bovenop de exchange-rate.

Bron: https://bitcointalk.org/i...799.msg5255098#msg5255098

edit:
The weather is nice in San Francisco but I'm glad you're not picketing outside our office

[ Voor 10% gewijzigd door Rannasha op 20-02-2014 11:36 ]

• Nimrodx
Hammer schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 11:35:
[...]

Er is inderdaad voor mij nog niets aan de hand. Wanneer MtGox weer opengaat wil ik je nog wel eens spreken :)

Engage

• EJPostema
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 09-12-2024
Rannasha schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 11:36:
In ander nieuws... Kraken zet USD-deposits (tijdelijk) stop. Ze lopen tegen limieten bij hun USD-bank, waardoor hun USD-withdrawals vrij traag verlopen. Om die reden stoppen ze voorlopig met USD deposits tot ze een nieuwe bank kunnen vinden. Handel op USD-pairs en withdrawals blijven wel mogelijk. Mensen met een USD-saldo kunnen kiezen om dit om te zetten naar EUR, ze krijgen dan een 2% bonus bovenop de exchange-rate.

Bron: https://bitcointalk.org/i...799.msg5255098#msg5255098

edit:

[...]
Ze moeten die vergunning eens rondkrijgen zodat ze kunnen traden in de US.

Maarre ondanks de problemen lijkt me dit een zeer nette oplossing. Geen withdrawals = geen deposits en nog een zeer nette oplossing wil je echt je geld eraf halen

• posttoast
Nou, de duik omlaag op Kraken die ik toch wel een beetje verwacht had na dit non-nieuws blijft uit geloof ik.

omniscale.nl

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Nimrodx schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 11:36:
[...]

Er is inderdaad voor mij nog niets aan de hand. Wanneer MtGox weer opengaat wil ik je nog wel eens spreken :)
Wake up and smell the scam. MtGox zal nooit meer open gaan.

Groetjes, FaceDown.

Verwijderd

posttoast schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 11:38:
Nou, de duik omlaag op Kraken die ik toch wel een beetje verwacht had na dit non-nieuws blijft uit geloof ik.
We duiken nog steeds!

• Rannasha
EJPostema schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 11:37:
[...]

De vergunningen in de VS zijn per staat, dus ze hebben voor een deel van de staten al wel een vergunning, maar voor een aantal belangrijke staten nog niet. Waaronder Californie, waar ze zelf gevestigd zijn 8)7 .
Maarre ondanks de problemen lijkt me dit een zeer nette oplossing. Geen withdrawals = geen deposits en nog een zeer nette oplossing wil je echt je geld eraf halen.
Yup. Het is geen ideale situatie voor de Amerikaanse traders op Kraken, maar vergeleken met de rommel die Gox maakt, is Kraken een hele verademing.

• posttoast
Dan moet ik misschien een andere bril opzetten :D We zitten nog altijd boven de 440 toch?

omniscale.nl

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

EJPostema schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 11:37:
[...]

Maarre ondanks de problemen lijkt me dit een zeer nette oplossing. Geen withdrawals = geen deposits en nog een zeer nette oplossing wil je echt je geld eraf halen
Beter dan MtGox inderdaad.. Die laten deposits lekker komen, maar zetten de withdrawals stop. Die deposits gaan rechtstreeks in de broekzak van Mark Karpeles.

Groetjes, FaceDown.

• BAVAROIS
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-08 23:36
Ik kan niet inloggen bij Kraken.... meer mensen deze melding?

Session is invalid

Your session is no longer valid. You will be automatically redirected to login again.

Een pessimist is een realistische optimist

• RayMotix
FaceDown schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 11:39:
[...]

Wake up and smell the scam. MtGox zal nooit meer open gaan.
Een langzame dood lijkt "helaas" steeds meer realiteit te worden. Wel héél erg zuur voor de mensen die nog iets op Gox hebben staan.

• Rannasha
De prijs van GoxBTC op BitcoinBuilder is gedaald naar 0.36. Dat was vlak voor de announcement nog 0.55.

Verwijderd

BAVAROIS schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 11:40:
Ik kan niet inloggen bij Kraken.... meer mensen deze melding?
Geen last van...

• bk1992
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 30-09 12:39
RELIABLE
We're always on. Buy and sell Bitcoin 24/7/365 with the world's most sophisticated trading platform.

Whaha heb je toch ook lef om dat nog op je website te laten staan _/-\o_

• Nimrodx
Doemdenkers zijn jullie >:) Ik heb een gok gemaakt lose everything or triple your money.

Engage

• Mr.Joker
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 28-09 21:20
Ik snap eigenlijk niet dat de andere exchanges meedalen met MtGox....

• RayMotix
Nimrodx schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 11:43:
Doemdenkers zijn jullie >:) Ik heb een gok gemaakt lose everything or triple your money.
Ik heb ook met de gedachte gespeeld. Als ik een account op Gox zou hebben gehad dan had ik denk ik nu ook nog wat euro gestort om BTC te kopen. Wel niet voor een al te groot bedrag hoor.

Helaas had ik nog geen account op Gox en ik denk dat het ook niet mogelijk is om binnen nu en een paar dagen een volledig goedgekeurde account te krijgen..

Succes in ieder geval! ;)

• Stef42
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 17:45
Mr.Joker schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 11:46:
Ik snap eigenlijk niet dat de andere exchanges meedalen met MtGox....
Ik denk dat mensen uitstappen vanwege het onbekende van de nabije toekomst. Wanneer MtGox bijvoorbeeld omvalt kan dat wel of geen impact hebben op de bitcoin. Verstandige mensen zullen zeggen dat het zich wel hersteld, de paniekverkopers willen wellicht D-Day voor zijn.

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

RayMotix schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 11:48:
[...]

Ik heb ook met de gedachte gespeeld. Als ik een account op Gox zou hebben gehad dan had ik denk ik nu ook nog wat euro gestort om BTC te kopen. Wel niet voor een al te groot bedrag hoor.

Helaas had ik nog geen account op Gox en ik denk dat het ook niet mogelijk is om binnen nu en een paar dagen een volledig goedgekeurde account te krijgen..

Succes in ieder geval! ;)
Waarschijnlijk is dat de enige reden dat Gox nog open is, de 'free cash' die ze binnenkrijgen.

Groetjes, FaceDown.

• Hammer
  • Niet online
Imo maakt het geen bal uit voor bitcoin op zich, wellicht wel voor de waarde BTC tov. andere currency, omdat beleggers zich wel 2 keer zullen bedenken alvorens zich in te kopen in een product dat geen hond snapt :)

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
FaceDown schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 11:50:
[...]

Waarschijnlijk is dat de enige reden dat Gox nog open is, de 'free cash' die ze binnenkrijgen.
Mijn verificatie van een paar weken geleden is anders vorige week afgewezen. Een document van mijn zorgtoeslag was niet goed genoeg omdat het een brief zou zijn. Blijkbaar gelooft hun eigen personeel er dus nog wel in 8)7

• Rannasha
TheZeroorez schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 11:54:
[...]

Mijn verificatie van een paar weken geleden is anders vorige week afgewezen. Een document van mijn zorgtoeslag was niet goed genoeg omdat het een brief zou zijn. Blijkbaar gelooft hun eigen personeel er dus nog wel in 8)7
Dit soort zaken wordt vaak uitbesteed. Er zijn bedrijven die de hele KYC/AML verificatie onzin voor je afhandelen, zodat je reguliere support staff zich daar niet mee bezig hoeft te houden.

Als Gox de boel uitbesteedt, dan maakt het niet uit of hun eigen staff er nog in geloofd of niet :P

• RayMotix
FaceDown schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 11:50:
[...]

Dat risico had ik graag gelopen met een klein bedrag tot max. 500 Euro. Dit "kleine" bedrag is natuurlijk voor iedereen relatief. Sowieso moet je niet speculeren met geld wat je eigenlijk niet kunt missen.

Maar laten we sowieso voorop stellen dat het, gezien de ontwikkelingen tijdens de afgelopen dagen, niet verstandig zou zijn een groter bedrag op Gox te storten.

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01-10 23:36

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Ik zit daar ook over te twijfelen idd... gewoon even 500 euro storten en daar een stuk of 4 a 5 BTC van kopen. Áls withdrawals weer gaan werken is dat instant winst, zo'n 2000 euro. Zo niet, dan heb je 500 euro verloren.

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

• Nimrodx
.oisyn schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 11:59:
Ik zit daar ook over te twijfelen idd... gewoon even 500 euro storten en daar een stuk of 4 a 5 BTC van kopen. Áls withdrawals weer gaan werken is dat instant winst, zo'n 2000 euro. Zo niet, dan heb je 500 euro verloren.
Precies wat ik gedaan heb :) 400eu en een collega 400eu

Engage

• T homass
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 12-07 23:07
Ah wat baal ik dat ik niet verified ben op gox! Ik zou zo mn coins omruilen op Bitcoin Builder :(
Of storten en cheape coins kopen ofc.

[ Voor 16% gewijzigd door T homass op 20-02-2014 12:02 ]

• Rannasha
T homass schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 12:01:
Ah wat baal ik dat ik niet verified ben op gox! Ik zou zo mn coins omruilen op Bitcoin Builder :(
Je kunt op Bitcoin Builder al wel omruilen voordat je verified bent op Gox.

Sterker nog, als withdrawals weer normaal werken, dan hoor je zelfs direct je GoxBTC van BitcoinBuilder naar je eigen wallet te kunnen withdrawen en hoef je niet eens een Gox account te hebben.

• kalechinees
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 21-04 15:02
Hoe ga je trouwens dat geld bij MtGox krijgen? Bank overschrijving duurt minimaal 10 werkdagen en wie weet is de koers dan helemaal anders (of MtGox niet meer)...

• de_jabberwock
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 27-06 21:15
Rannasha schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 12:03:
[...]

Sterker nog, als withdrawals weer normaal werken, dan hoor je zelfs direct je GoxBTC van BitcoinBuilder naar je eigen wallet te kunnen withdrawen en hoef je niet eens een Gox account te hebben.
Hoe werkt dat eigenlijk precies?
Edit: kan ik dan mijn bitcoins uit mn wallet withdrawen en dan op gox kopen en weer terug naar mn wallet zetten?

[ Voor 11% gewijzigd door de_jabberwock op 20-02-2014 12:05 ]

• wesleytjuh
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 18:53
Ik ben verified, maar wat baal ik dat ik momenteel geld daar heb zitten, alsin, ergens tussen Gox, Polen en mijn bankrekening. Maar geen idee waar..

Ik weet het niet, of ik nu wel daar geld zou willen hebben om snel bitcoins te kopen en die snel weg te trekken. Tuurlijk, instant winst, maar de kans dat je het uberhaubt weg krijgt is niet zo groot verwacht ik.

AccuSafe.nl: Alles voor je kistradio | Store | Kistradio FAQ | Onze video's | Onze versterker!

• Rannasha
kalechinees schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 12:03:
[...]

Hoe ga je trouwens dat geld bij MtGox krijgen? Bank overschrijving duurt minimaal 10 werkdagen en wie weet is de koers dan helemaal anders (of MtGox niet meer)...
Gox heeft gewoon een SEPA rekening (in Polen). Dus dat hoort niet meer dan een werkdag of 2 te duren.
de_jabberwock schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 12:03:
[...]
Hoe werkt dat eigenlijk precies?
https://www.bitcoinbuilder.com/faq.html

[ Voor 20% gewijzigd door Rannasha op 20-02-2014 12:05 ]

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

kalechinees schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 12:03:
[...]

SEPA duurt 2 tot 3 werkdagen.
Please note that you need to send EUROs, and not any other currency. It is also possible to send EUR via an International wire (see option on the left). A SEPA transfer typically takes 2~3 BUSINESS days to clear, please consult your bank for exact delays.

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

• Nimrodx
Rannasha schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 12:04:
[...]

Gox heeft gewoon een SEPA rekening (in Polen). Dus dat hoort niet meer dan een werkdag of 2 te duren.
Verified :+ Gisterochtend 800eu overgemaakt, vanochtend binnen gekregen. Rabo

Engage

• kalechinees
Rannasha schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 12:04:
[...]

Tuurlijk dat wel, maar dan moet het nog geverifieerd worden.
Ik ben ook aan het twijfelen hoor vandaar :)

edit: blijkbaar werkt dat onderdeel van de exchange nog wel :) Bedankt Nimrodx!

[ Voor 10% gewijzigd door kalechinees op 20-02-2014 12:06 ]

• Rannasha
Van de MtGox IRC chat (deze persoon werkt voor Gox):
[14:55:45] <Delerium> the protestors (Kolin etc) were fine
[14:56:08] <Delerium> its the other people which have been really harassing staff and placing unknown objects in their mailboxes

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Nimrodx schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 12:05:
[...]

Verified :+ Gisterochtend 800eu overgemaakt, vanochtend binnen gekregen. Rabo
Ok ik ga de gok wagen >:)

• Nimrodx
Haha, de helft hier zal je, net zoals ik, voor gek verklaren. Ik kan je lef wel waarderen _/-\o_

Engage

• Replay256
  • Registratie: December 2012
  • Niet online
There is no such thing as easy money....

• Aikon
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Beetje offtopic natuurlijk, maar ik ben bezig met een paar jaar oude telefoon te rooten. En bij het programma´tje die dat gaat doen voor me staat: "suggested donation amount: 1.0 BTC" :+ Mooi voorbeeld van het extreme koersverloop :)

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Replay256 schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 12:15:
[...]

There is no such thing as easy money....
My bank account says otherwise...
Aikon schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 12:15:
Beetje offtopic natuurlijk, maar ik ben bezig met een paar jaar oude telefoon te rooten. En bij het programma´tje die dat gaat doen voor me staat: "suggested donation amount: 1.0 BTC" :+ Mooi voorbeeld van het extreme koersverloop :)
Het is bijna weer actueel :+

[ Voor 48% gewijzigd door .oisyn op 20-02-2014 12:17 ]

• Replay256
  • Registratie: December 2012
  • Niet online
.oisyn schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 12:16:
[...]

My bank account says otherwise...
;)

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Nimrodx schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 12:10:
[...]

Haha, de helft hier zal je, net zoals ik, voor gek verklaren. Ik kan je lef wel waarderen _/-\o_
Geld is onderweg :w. Ging nog bijna fout ook, wilde €500 doen (via Mijn ING), maar ik was al te lang niet actief dus ik moest opnieuw inloggen. Overschrijving opnieuw ingevuld, wil ik verzenden, zie ik dat ie er 2x in staat. De eerste keer is dus wel doorgekomen, ookal was mijn sessie verlopen. Fijn dat dat überhaupt kan |:(

• posttoast
Ik merk wel dat dit niets voor mij is hoor, ben er wel klaar mee. Continu twijfel: moet ik nu verkopen? Of zit ie al aan zijn dal? Gewoon lekker mijn BTC's laten staan?

Slecht voor mijn hart dit ;)

omniscale.nl

• Rannasha
posttoast schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 12:21:
Ik merk wel dat dit niets voor mij is hoor, ben er wel klaar mee. Continu twijfel: moet ik nu verkopen? Of zit ie al aan zijn dal? Gewoon lekker mijn BTC's laten staan?

Slecht voor mijn hart dit ;)
BTC's op een paper wallet zetten, in een kluis gooien en niet meer druk maken om de koers :)

• posttoast
Rannasha schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 12:23:
[...]

BTC's op een paper wallet zetten, in een kluis gooien en niet meer druk maken om de koers :)
Dat is mijn plan ook, alleen wil ik er dan wel voor een deel uitstappen. Er zit me nu net even iets teveel geld in. Ik had me alleen voorgenomen dat mijn uitstapmoment 600 euro zou zijn, maar ik vrees dat dat niet binnen nu en heel snel gaat gebeuren ;)

omniscale.nl

Verwijderd

Rannasha schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 12:23:
Even uit interesse; Waarom een paper wallet?

Gewoon op een usb stick is toch ook prima?

• Hadespuiter
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 26-06 05:21
"Vanwege veiligheidsissue's verhuizen we".

Een prachtiger excuus kun je niet verzinnen om er met alle poen vandoor te gaan.

"Het ligt niet aan ons dat we met de noorderzon zijn vertrokken, maar omdat we bedreigd werden."

• Rannasha
Verwijderd schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 12:29:
[...]

Even uit interesse; Waarom een paper wallet?

Gewoon op een usb stick is toch ook prima?
USB stick werkt ook. Maar bij een papier kun je direct zien of de boel nog leesbaar is. Bij een USB stick merk je dat pas als je deze in een computer stopt en probeert uit te lezen. Daarnaast is papier, zeker als het gelamineerd is, heel erg duurzaam. Hoe lang een USB stick precies mee gaat, is een stuk minder goed bekend.

Verwijderd

Rannasha schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 12:32:
USB stick werkt ook. Maar bij een papier kun je direct zien of de boel nog leesbaar is. Bij een USB stick merk je dat pas als je deze in een computer stopt en probeert uit te lezen. Daarnaast is papier, zeker als het gelamineerd is, heel erg duurzaam. Hoe lang een USB stick precies mee gaat, is een stuk minder goed bekend.
Ok duidelijk.
Ik verkeerde in de veronderstelling dat een recent aangeschafte usb stick die netjes wordt behandeld eindeloos meegaat.

• zomertje
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 01-10 10:15

zomertje

Barisax knorretje

Verwijderd schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 12:35:
[...]

Ok duidelijk.
Ik verkeerde in de veronderstelling dat een recent aangeschafte usb stick die netjes wordt behandeld eindeloos meegaat.
Ik heb een deel weggezet. Document staat op dropbox, in mn mail en op mn werk :)

het ultieme jaargetijde.... | #!/usr/bin/girl | Art prints and fun

• kalechinees
zomertje schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 12:36:
[...]

Ik heb een deel weggezet. Document staat op dropbox, in mn mail en op mn werk :)
Dat zijn nou net drie plaatsen waar ik m'n bitcoin hashes niet neer zou zetten :) D'r hoeft maar een vinkje (automatische login) te blijven staan of je hashes liggen op straat.

• T homass
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 12-07 23:07
Rannasha schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 12:03:
[...]

Thanks ik had er over heen gelezen in de FAQ. Hoe lang duurt de verification bij Bitcoin Builder?

• Hadespuiter
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 26-06 05:21
Het zou me niet eens verbazen als het vriendjes van Karpales zijn die bij MtGox voor de deur zijn gaan staan en in opdracht van hem voor "bedreigende" actie's zorgen.
Maakt het welhaast legitiem om met de noorderzon te vertrekken. ;)

• zomertje

zomertje

Barisax knorretje

kalechinees schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 12:38:
[...]

Dat zijn nou net drie plaatsen waar ik m'n bitcoin hashes niet neer zou zetten :) D'r hoeft maar een vinkje (automatische login) te blijven staan of je hashes liggen op straat.
Ik ben wel gek maar niet dom ;)

• Rannasha
kalechinees schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 12:38:
[...]

Je kunt je wallet versleutelen. Met een goed password is er dan niets aan de hand als iemand anders het wallet-bestand te pakken krijgt.
T homass schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 12:38:
[...]

Thanks ik had er over heen gelezen in de FAQ. Hoe lang duurt de verification bij Bitcoin Builder?
Bij mij was het direct klaar, het lijkt dus een automagisch proces te zijn.

• kalechinees
zomertje schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 12:39:
[...]

Ik ben wel gek maar niet dom ;)
Niemand vind zichzelf - voordat het gebeurt - 'dom' :) Echter is de veiligheid van dropbox 0,0 aangezien de inhoud gesynchroniseerd wordt over meerdere fysieke apparaten... vaak zonder wachtwoord.
Breekt men in of raak je je telefoon kwijt dan is die content direct beschikbaar.

• Aikon
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 12:35:
[...]

Ok duidelijk.
Ook al is dat zo, stel dat je een virus hebt die je perfect werkende usb stick wist als je hem erin steekt. Of kortsluiting oid.

Ik zou cold storage altijd op papier én usb opslaan en op minimaal twee fysiek voldoende gescheiden plekken.

• zomertje

zomertje

Barisax knorretje

Rannasha schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 12:41:
[...]

Je kunt je wallet versleutelen. Met een goed password is er dan niets aan de hand als iemand anders het wallet-bestand te pakken krijgt.
En als iemand op mn werk de boel zou jatten dan mag ie ook fijn van onze eigen voorzieningen gebruik gaan maken >:) (justitie)

• Tourniquet
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23-09 16:23

Tourniquet

Hiya, fellas!

kalechinees schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 12:43:
[...]

Niemand vind zichzelf - voordat het gebeurt - 'dom' :) Echter is de veiligheid van dropbox 0,0 aangezien de inhoud gesynchroniseerd wordt over meerdere fysieke apparaten... vaak zonder wachtwoord.
Breekt men in of raak je je telefoon kwijt dan is die content direct beschikbaar.
Gewoon je wallet/keys in een Truecrypt-container zetten toch?

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

• dieter87
  • Laatst online: 29-07-2023
...en we zijn vertrokken aan de klim

• zomertje

zomertje

Barisax knorretje

kalechinees schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 12:43:
[...]

Welke apparaten zonder wachtwoord? mijn telefoon? daar zit een pincode op :)
Maar dropbox is misschien niet de beste optie, ik zal nog eens nadenken.

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

dieter87 schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 12:49:
...en we zijn vertrokken aan de klim
... Alleen staat MtGox nog beneden de touwen opnieuw te rijgen ;)
zomertje schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 12:52:
[...]

Welke apparaten zonder wachtwoord? mijn telefoon? daar zit een pincode op :)
Maar dropbox is misschien niet de beste optie, ik zal nog eens nadenken.
't Maakt niet zo heel veel uit. Al grafeer je 't op je buitendeur. Als je het maar goed hebt versleuteld met een goede passphrase. :)

[ Voor 48% gewijzigd door .oisyn op 20-02-2014 12:54 ]

• Mr.Joker
.oisyn schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 12:53:
[...]

... Alleen staat MtGox nog beneden de touwen opnieuw te rijgen ;)

[...]

't Maakt niet zo heel veel uit. Al grafeer je 't op je buitendeur. Als je het maar goed hebt versleuteld met een goede passphrase. :)
Des te sneller we van MtGox af zijn, des te beter ;)

• Blord
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 01-10 09:19

Blord

Hello Kitty !

Mr.Joker schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 12:55:
[...]

Des te sneller we van MtGox af zijn, des te beter ;)
NEEEE, eerst mijn geld terug !! :o
Ik wens je veel succes en alle geluk van de wereld. Mocht het lukken dan stijgt je coins 300-400%. _/-\o_

Wat is nu de bodem van de Goxcoins ? Nu is het $100 maar straks $50 en heb je nog steeds kat in de zak gekocht.

• dieter87
Mtgoxis wel zeer riskant om nu nog de gok te wagen. Oke je kunt je geld verdrievoudigen, maar de kans dat je je geld nog ooit terug ziet is wel zeer klein. 8)7
Nuja waarschijnlijk nog net iets interessanter dan een casino binnen te wandelen.

• BekSide
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 15:50
dieter87 schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 13:02:
Mtgoxis wel zeer riskant om nu nog de gok te wagen. Oke je kunt je geld verdrievoudigen, maar de kans dat je je geld nog ooit terug ziet is wel zeer klein. 8)7
Nuja waarschijnlijk nog net iets interessanter dan een casino binnen te wandelen.
wellicht is het kopen van een Booster AEX Long met een zeer scherpe stoploss een betere optie, ook kans op verdriedubbeling, en je weet in iedergeval wat er met je geld gebeurt;)

Verwijderd

Beste mensen,

Aangezien ik op tijd weg was bij Mt.Gox vanwege een vakantie en al m'n bitcoins lokaal heb opgeslagen ben ik een gelukkig mens. Maar nu zit ik met een probleem ik wil 2k euro's op kraken zetten en ga dus naar de overboek pagina van de ASN bank, als ik dan de IBAN van Kraken invul zoals deze gegeven is op kraken.com krijg ik een fout melding. Iemand een idee hoe ik dit kan oplossen?

Bij voorbaad dank.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/gAHLJMK.png

Verwijderd

Hoeveel dollars zijn er eigenlijk gemoeid in het volume op Mt.Gox?
Als er daar een paar grote vissen zitten die voor cijfer met 6 of meer nullen voor de komma werken, is de kans heel groot dat die eigenaars ervan zich beter een nieuwe identiteit laten aanmaken en zich voor de rest van hun leven niet meer tonen aan de buitenwereld, of ze zouden wel eens gemold kunnen worden door een woeste investeerde/trader van hun site.

• Rannasha
Verwijderd schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 13:07:
Beste mensen,

Aangezien ik op tijd weg was bij Mt. Gox vanwege een vakantie en al m'n bitcoins lokaal heb opgeslagen ben ik een gelukkig mens. Maar nu zit ik met een probleem ik wil 2k euro's op kraken zetten en ga dus naar de overboek pagina van de ASN bank, als ik dan de IBAN van Kraken invul zoals deze gegeven is op kraken.com krijg ik een fout melding. Iemand een idee hoe ik dit kan oplossen?

Bij voorbaad dank.

[afbeelding]
Haal de spaties eens weg? (edit: in het rekening-nr)

Verwijderd

M'n buy order op Kraken @ 430 net niet gehaald :( Zou het nog komen vandaag?

• Blord

Blord

Hello Kitty !

Kijk maar naar Bernoff de oplichter. Die leeft nog steeds ondanks de miljarden scam.
Het verlies op Gox is nog steeds peanuts vergeleken met de miljarden dollars fraude van Bernoff.

• dieter87
Verwijderd schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 13:07:
Beste mensen,

Aangezien ik op tijd weg was bij Mt.Gox vanwege een vakantie en al m'n bitcoins lokaal heb opgeslagen ben ik een gelukkig mens. Maar nu zit ik met een probleem ik wil 2k euro's op kraken zetten en ga dus naar de overboek pagina van de ASN bank, als ik dan de IBAN van Kraken invul zoals deze gegeven is op kraken.com krijg ik een fout melding. Iemand een idee hoe ik dit kan oplossen?

Bij voorbaad dank.

[afbeelding]
hangt of van je verificatie, er is een deposit limit per DAG en maand

• Rannasha
dieter87 schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 13:10:
[...]

hangt of van je verificatie, er is een deposit limit per DAG en maand
Dat kan het internetbankier-scherm van ASN, waar de foutmelding staat, niet ruiken ^^

• BasPH
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14-09 10:10
Verwijderd schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 13:10:
M'n buy order op Kraken @ 430 net niet gehaald :( Zou het nog komen vandaag?
Ik heb wat BTC gekocht voor 435 en een sell order gezet op 455, iets onder het gemiddelde van gisteren. Het bericht van MtGox was een uitstel en ik verwacht niet dat er nu nog iets spectaculairs gaat gebeuren (zegt mijn glazen bol).

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Blord schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 13:10:
Kijk maar naar Bernoff de oplichter. Die leeft nog steeds ondanks de miljarden scam.
Het verlies op Gox is nog steeds peanuts vergeleken met de miljarden dollars fraude van Bernoff.
En Bernoff deed het op een markt die van alle kanten onder toezicht staat. Karpeles kan heel veel maken zolang hij maar enigszins kan aantonen dat hij niet willens en wetens klanten belazerd heeft. Hij schuift alles op 'technische problemen' (en niet eens van zijn eigen bedrijf, maar van het bitcoin-protocol). Hij kruipt dus in de slachtofferrol en zie dan als DA maar eens aan te tonen dat eea met voorbedachte rade gebeurd is, laat staan dat er nalatigheid in het spel is geweest. Hij gaat er dus waarschijnlijk wel mee weg komen, hoewel hij wel in een klap een hoop vijanden gemaakt heeft.

[ Voor 6% gewijzigd door FaceDown op 20-02-2014 13:16 ]

Groetjes, FaceDown.

• Mr.Joker
BasPH schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 13:14:
[...]

Ik heb wat BTC gekocht voor 435 en een sell order gezet op 455, iets onder het gemiddelde van gisteren. Het bericht van MtGox was een uitstel en ik verwacht niet dat er nu nog iets spectaculairs gaat gebeuren (zegt mijn glazen bol).
Het is wachten tot MtGox tot het nul punt daalt, dan kunnen de andere exchanges rustig verder omhoog :)

• dieter87
Rannasha schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 13:12:
[...]

Dat kan het internetbankier-scherm van ASN, waar de foutmelding staat, niet ruiken ^^
Dat niet, maar als hij geen tier 3 is, kan hij alsnog niets doen met zijn geld.
Btw, wat gebeurd er exact als je over je limiet zit? iemand al voorgehad?

Verwijderd

dieter87 schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 13:17:
[...]

Ik ben Tier 2, dit zou toch voldoende moeten zijn of mis ik iets?

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Gox loopt leeg als een oude ballon :o Het goede nieuws is; het lijkt weinig effect meer te hebben op de andere exchange. Ik denk dat men Gox als verloren begint te beschouwen.

[ Voor 65% gewijzigd door FaceDown op 20-02-2014 13:21 ]

Groetjes, FaceDown.

Verwijderd

dieter87 schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 13:17:
[...]

Dan wordt je account bevroren, overigens zelf niet gehad maar ooit gelezen hier.

• dieter87
Verwijderd schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 13:20:
[...]

Deposit $2,000.00
Withdraw $2,000.00

Je schrijft over in euros neem ik aan, dus dat zal > 2000 USD

• dieter87
Verwijderd schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 13:20:
[...]

DAILY LIMITS
Deposit $2,000.00
Withdraw $2,000.00

Je schrijft over in euros neem ik aan, dus dat zal > 2000 USD

• Blord

Blord

Hello Kitty !

FaceDown schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 13:20:
Gox loopt leeg als een oude ballon :o Het goede nieuws is; het lijkt weinig effect meer te hebben op de andere exchange. Ik denk dat men Gox als verloren begint te beschouwen.
Voor 10 euro wil ik wel een gokje wagen. Straks een clean sweep for 1BTC=$1

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Blord schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 13:22:
[...]

Zelfs dat is nog te duur.. deposits naar Gox sturen is gewoon rechtstreeks geld overmaken op de rekening van die criminelen. Het is uitgesloten dat de Gox-coins weer ooit een normale waarde krijgen.

Groetjes, FaceDown.

Verwijderd

Blord schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 13:22:
[...]

Die gedachte is echt te mooi om waar te zijn. Ook al zou ik nog 500 BTC op Gox hebben staan zou ik ze echt niet weg gaan doen voor $1 p.s. Wacht dan wel tot eventuele bitcoin withdraws weer mogelijk worden.
Pagina: 1 ... 125 ... 178 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Deze topic is bedoeld voor discussie over de handel en koersverloop van cryptocurrencies. Aangezien er nu een speciaal forum is voor cryptocurrencies kunnen voor specifieke vragen gewoon topics worden geopend (met in ogenschouw nemende de algemene regels voor het openen van topics - vragen die niet topicwaardig zijn zouden hier uberaupt niet gesteld moeten worden)

Discussies en ontwikkelingen aangaande MtGox gaarne bespreken in Mt.Gox - Huidige status en ontwikkelingen

Referral codes zijn niet toegestaan en worden onherroepelijk verwijderd conform Het algemeen beleid