Cryptocurrency - handel en koers Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 122 ... 178 Laatste
Acties:
  • 538.661 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-09 15:40

FaceDown

Storende factor.

Verwijderd schreef op maandag 17 februari 2014 @ 12:05:
Onzin, ik zie geen grote dumps van BTC op andere markten
Het nieuws is bij veel traders nu ook nog niet bekend. Je ziet eerst een stijging omdat mensen denken goed nieuws te lezen (althans; niet direct slecht nieuws), maar nu realiseren velen zich toch dat het nieuws toch niet zo goed is, en gaan we alweer naar beneden. Al met al is er in feite geen nieuws, en alle Gox klanten zitten nog steeds in de zelfde onzekerheid. Gaan withdrawals nog ooit werken? Hebben ze de BTC / fiat die ze daar gestald hebben nog in bezit? Gox geeft zichzelf opnieuw een paar dagen extra.. met een middelvinger naar hun klanten.

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BAVAROIS
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-08 23:36
"MtGox now has a workaround that will use a unique identifier created by Blockchain"

Het feit dat ze samenwerken met Blockchain.info is m.i. een positief teken.
Geen slecht nieuws is in dit geval goed nieuws... weer een beetje meer hoop dat ik m'n coins en euro's daar weg zal krijgen.

Goxcoins gaan nu voor 80% marktwaarde weg... ook daar stijgt het vertrouwen dus. (was 70% gisteravond)

Een pessimist is een realistische optimist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Precies ook mijn gedachte BAVAROIS. Waarom samenwerken met blockchain en onderhuids de BTC verkopen van je klanten, dat rijmt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BAVAROIS schreef op maandag 17 februari 2014 @ 12:30:
"MtGox now has a workaround that will use a unique identifier created by Blockchain"

Het feit dat ze samenwerken met Blockchain.info is m.i. een positief teken.
Geen slecht nieuws is in dit geval goed nieuws... weer een beetje meer hoop dat ik m'n coins en euro's daar weg zal krijgen.

Goxcoins gaan nu voor 80% marktwaarde weg... ook daar stijgt het vertrouwen dus. (was 70% gisteravond)
Gelukkig, toch nog iemand die nuchter is en daardoor de juiste conclusie trekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Verwijderd schreef op maandag 17 februari 2014 @ 12:37:
Precies ook mijn gedachte BAVAROIS. Waarom samenwerken met blockchain en onderhuids de BTC verkopen van je klanten, dat rijmt niet.
Onderhuids?

Er wordt gewoon getrade op Gox, dus als de CEO zeker weet dat de withdrawal-problemen worden opgelost kan hij nu dus BTC kopen voor 50% van de waarde. Hij verdubbeld dus zonder enig risico z'n geld.
Dit zijn pure maffiapraktijken. Was Gox betrouwbaar geweest dan hadden ze de volledige handel stilgelegd en niet alleen de withdrawals. De enige die nu geld verdienen zijn zij nog steeds zelf, namelijk met de fees. En dit kunnen ze blijkbaar erg lang rekken. Het is m.i. allang duidelijk dat Gox dadelijk koppie onder gaat, en de CEO gaat er met een zak geld vandoor.

Daarnaast zijn er hardnekkige geruchten dat ze niet meer alle BTC in bezit hebben. Of ze die nu verkocht hebben, of zijn kwijtgeraakt door een hack is de vraag, maar waarom wordt dit niet ontkend??

[ Voor 38% gewijzigd door FaceDown op 17-02-2014 12:49 ]

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Verwijderd schreef op maandag 17 februari 2014 @ 12:42:
[...]

Want alleen als je positief bent over Gox denk je 'nuchter' na? Vreemde conclusie gezien de manier waarop ze met hun klanten omgaan, en de huidige koers op Gox.

[ Voor 4% gewijzigd door FaceDown op 17-02-2014 12:47 ]

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FaceDown, dat kan iedereen. Als ik het geld zou hebben zou ik dat ook NU doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichaelB74
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 10-09 19:18
Verwijderd schreef op maandag 17 februari 2014 @ 12:42:
[...]

Kees de Kort van BNR heeft daar wel een treffende one-liner voor: "In de ogen van de aandelenmannetjes zijn hoop en realiteit synoniemen" ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FaceDown schreef op maandag 17 februari 2014 @ 12:47:

Want alleen als je positief bent over Gox denk je 'nuchter' na? Vreemde conclusie gezien de manier waarop ze met hun klanten omgaan, en de huidige koers op Gox.
Het gaat om logisch denken, objectief en zonder emotie.
Dat gaat jou wat minder goed af, geeft niet.
Je kunt namelijk ook gelijk krijgen met wat je zegt.... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcoboy1479
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 23:59
http://blockr.io/tx/info/...3f69ae76fb87aaff5449b8a95
Al 10 confirmations en nog niets in Kraken binnen..
Ging normaal altijd goed?

Iets te maken met offline zijn van blockchain.info misschien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skip-5
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12-09 16:07
Ik heb vanmorgen een beetje btc naar kraken gestuurd, maar ook nog niets zien verschijnen daar.

Fear can hold you prisoner, Hope can set you free

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PowerSp00n
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19-08 08:24

PowerSp00n

There is no spoon

remcoboy1479 schreef op maandag 17 februari 2014 @ 13:29:
http://blockr.io/tx/info/...3f69ae76fb87aaff5449b8a95
Al 10 confirmations en nog niets in Kraken binnen..
Ging normaal altijd goed?

Iets te maken met offline zijn van blockchain.info misschien?
Toevallig... Ik doe net een deposit naar Bitstamp met inmiddels 5 confirmations, transaction is gezien door Bitstamp maar de status laten ze inmiddels niet meer zien. Lijkt me sterk dat exchanges van de API van Blockchain.info afhankelijk zijn, mag het hopen van niet in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apie!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 02-09 22:48

Apie!

Newer, better & confusinger

Hmmm, ik weet niet watskeburt, maar ik kan niet meer inloggen op mtgox. Gisteren nog wel. Ik heb toen m'n OTP omgehangen van m'n android naar iPhone en dat werkte. Nu niet meer :/

My lungs taste the air of Time
Blown past falling sands

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toch weer even 80 euro gepakt net in een half uurtje ! :D

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 17-02-2014 13:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stef42
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22:35
skip-5 schreef op maandag 17 februari 2014 @ 13:30:
Ik heb vanmorgen een beetje btc naar kraken gestuurd, maar ook nog niets zien verschijnen daar.
De middlecoin betaling van vannacht staat nog steeds bij kraken als "confirming".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vertigoo
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 17-06 09:30

vertigoo

Welcome to the jungle

Zo knalt iemand even een muurtje neer van 82 BTC op NXT op Bter.com 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichaelB74
vertigoo schreef op maandag 17 februari 2014 @ 13:49:
Zo knalt iemand even een muurtje neer van 82 BTC op NXT op Bter.com 8)7
Da's fijn!

Komen we daar voorlopig niet meer onder (tenzij 'ie verwijderd/weggekocht/verplaatst wordt). :)

EDIT: en hij is naar 9433 gezet O_o

[ Voor 6% gewijzigd door MichaelB74 op 17-02-2014 13:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vertigoo

vertigoo

Welcome to the jungle

MichaelB74 schreef op maandag 17 februari 2014 @ 13:53:
[...]

Da's fijn!

Komen we daar voorlopig niet meer onder (tenzij 'ie verwijderd/weggekocht/verplaatst wordt). :)
Werd net al verplaatst naar een hogere prijs. Ik hou hem strak in de gaten en zorg voor genoeg funds voor arbitrage >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichaelB74
Ik ook! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zomertje
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08:57

zomertje

Barisax knorretje

vertigoo schreef op maandag 17 februari 2014 @ 13:57:
[...]

Werd net al verplaatst naar een hogere prijs. Ik hou hem strak in de gaten en zorg voor genoeg funds voor arbitrage >:)
Goed idee :P

het ultieme jaargetijde.... | #!/usr/bin/girl | Art prints and fun

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En we gaan weer naar beneden ...
Vrij voorspelbaar dit na de boost van het middaguur!

Nu sukkelen we weer rond de 460 euro om vervolgens bij het volgende mtgox nieuws weer naar boven te schieten. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcoboy1479
PowerSp00n schreef op maandag 17 februari 2014 @ 13:31:
[...]

Toevallig... Ik doe net een deposit naar Bitstamp met inmiddels 5 confirmations, transaction is gezien door Bitstamp maar de status laten ze inmiddels niet meer zien. Lijkt me sterk dat exchanges van de API van Blockchain.info afhankelijk zijn, mag het hopen van niet in ieder geval.
Dat is inderdaad niet handig.
Zal dit een DDoS aanval zijn?? Hoop m'n coins snel binnen te hebben..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichaelB74
vertigoo schreef op maandag 17 februari 2014 @ 13:57:
[...]

En wat extra gratis muntjes kunnen vergaren :-)

Niet veel deze keer, omdat ik juist bezig was met alles weer over en weer in stelling te brengen.
248NXT winst (alle fees er al af).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScreamGT
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 01-10 17:05

ScreamGT

joejoe

Zit momenteel long sinds $272 op plus500 voor 6000 contracten.

Terug naar die $400. Dank u.

Ryzen 7800X3D - nVidia 4070 Ti Super - MSI B650 Gaming + - 64GB Corsair DDR5 - 2TB SSD - 34” Red Eagle IIyama - Fractal North

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vertigoo

vertigoo

Welcome to the jungle

MichaelB74 schreef op maandag 17 februari 2014 @ 14:34:
[...]

En wat extra gratis muntjes kunnen vergaren :-)

Niet veel deze keer, omdat ik juist bezig was met alles weer over en weer in stelling te brengen.
248NXT winst (alle fees er al af).
Mooi. En in procenten? Dat zegt wat meer ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razkin
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 08:09
Eh? Jij hebt nog een positie gebaseerd op de MtGox prijs, terwijl plus500 geswitched is naar BTC-e?
ScreamGT schreef op maandag 17 februari 2014 @ 14:35:
Zit momenteel long sinds $272 op plus500 voor 6000 contracten.

Terug naar die $400. Dank u.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScreamGT
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 01-10 17:05

ScreamGT

joejoe

Razkin schreef op maandag 17 februari 2014 @ 14:38:
Eh? Jij hebt nog een positie gebaseerd op de MtGox prijs, terwijl plus500 geswitched is naar BTC-e?

[...]
Klopt, sinds eergister. Was een hobbelig ritje. Die low van $220 maakte het af.

Maar MtGox is weer verhandelbaar op Plus500.

Ryzen 7800X3D - nVidia 4070 Ti Super - MSI B650 Gaming + - 64GB Corsair DDR5 - 2TB SSD - 34” Red Eagle IIyama - Fractal North

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichaelB74
vertigoo schreef op maandag 17 februari 2014 @ 14:37:
[...]

Mooi. En in procenten? Dat zegt wat meer ;)
3,2%

Was net op het maximale moment!

Het had nog iets meer kunnen zijn, maar helaas had ik niet genoeg NXT meer op Bter staan.

[ Voor 26% gewijzigd door MichaelB74 op 17-02-2014 14:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsmpower
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 07:56
Weet iemand meer over de Blockchain.info downtime? Ik las iets over gepland onderhoud, maar dit zou maar verwachting 30 minuten duren. Ik kan iig niet bij mijn wallet op dit moment...

[ Voor 4% gewijzigd door bsmpower op 17-02-2014 14:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razkin
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 08:09
ScreamGT schreef op maandag 17 februari 2014 @ 14:41:
[...]

Klopt, sinds eergister. Was een hobbelig ritje. Die low van $220 maakte het af.

Maar MtGox is weer verhandelbaar op Plus500.
Lekker dan. Ik heb juist geld van Plus500 gehaald om te handelen op Kraken(waar momenteel deposits niet/traag aankomen). Beetje jammer vis nu 2x achter het net.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcoboy1479
bsmpower schreef op maandag 17 februari 2014 @ 14:48:
Weet iemand meer over de Blockchain.info downtime? Ik las iets over gepland onderhoud, maar dit zou maar verwachting 30 minuten duren. Ik kan iig niet bij mijn wallet op dit moment...
Blockchain.info It shouldn't be long. We'll make an announcement when everything is back up.
Vind ik leuk · Beantwoorden · 12 minuten geleden

Op facebook net.
Hopelijk zo weer online..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayMotix
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 21-07 16:03
Inmiddels ben ik ook begonnen met de aankoop van NXT, Worldcoin en DOGE waarvoor ik tot nu toe gebruik heb gemaakt van Cryptsy en Bter.

Cryptsy vind ik erg rommelig en Bter is opzich qua gebruiksgemak B(e)ter. Ik vraag mij echter af of er niet iets makkelijkers bestaat. Nu heb ik vaak dat als ik NXT wil kopen van BTC dat er dan alsnog 0,00088 BTC op de balans blijft staan waar ik vervolgens niets mee kan.
Daarnaast vind ik het irritant dat ik niet NXT kan traden voor Worldcoin of DOGE zonder eerst weer alles terug te moeten zetten naar BTC (dubbele fee's). Bestaat hier geen makkelijkere oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichaelB74
RayMotix schreef op maandag 17 februari 2014 @ 15:32:
Inmiddels ben ik ook begonnen met de aankoop van NXT, Worldcoin en DOGE waarvoor ik tot nu toe gebruik heb gemaakt van Cryptsy en Bter.

Cryptsy vind ik erg rommelig en Bter is opzich qua gebruiksgemak B(e)ter. Ik vraag mij echter af of er niet iets makkelijkers bestaat. Nu heb ik vaak dat als ik NXT wil kopen van BTC dat er dan alsnog 0,00088 BTC op de balans blijft staan waar ik vervolgens niets mee kan.
Daarnaast vind ik het irritant dat ik niet NXT kan traden voor Worldcoin of DOGE zonder eerst weer alles terug te moeten zetten naar BTC (dubbele fee's). Bestaat hier geen makkelijkere oplossing voor?
Dat met die restbedragen is irritant. Helaas is dat niet anders.
Ik zie dit ook met withdrawals. Er kan dan bijv. maar tot 0,1234 een withdrawal gedaan worden i.p.v. 0,12345678. Geen idee waarom dat is.

Het is aan de exchange welke paren zij opstellen. Ik denk dat vanwege de afwijkende techniek van NXT het niet 1-2-3 te regelen is om een ander paar aan te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08:03
MichaelB74 schreef op maandag 17 februari 2014 @ 15:41:
[...]
Het is aan de exchange welke paren zij opstellen. Ik denk dat vanwege de afwijkende techniek van NXT het niet 1-2-3 te regelen is om een ander paar aan te maken.
De afwijkende techniek is alleen een probleem bij de deposit/withdrawal software. Zodra een deposit in je account zit is het niet meer dan een getalletje in een database. Dan maakt het niet uit of dat getalletje Bitcoins voorstelt of Litecoins of NXT of koeien. Een exchange kan zonder problemen nieuwe paren aanmaken tussen coins waarvoor ze al deposit/withdrawal logica hebben.

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsmpower
Wat was dit?
http://www.bitcoinspot.nl...oin-wisselkoers-euro.html

Van EUR 490,- naar EUR 590,- en weer naar 450,- in een heel korte periode :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• belrpr
  • Laatst online: 01-10 10:30
Kan iemand mij uitleggen waarom al die alternatieve bitcoins onstaan zoals litecoin, dodgecoin?
Is dit puur om te kunnen minen? Want ik dacht dat het minen te maken had met de transacties te kunnen valideren maar als er een coin wordt bijgemaakt voor alleen te minnen dan is dit toch puur lucht?

Zou hetzelfde zijn als ze in Belgie een vlaamse munt uitbrachten die je kan verdienen maar niets mee kunt kopen zonder ze om te ruilen naar euroe's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 07:34
Call me stupid, maar waarom kost een bitcoin bij bitonic nog ongeveer net zoveel, terwijl mijn bitcoins in mijn wallet nog maar 1/4de zijn van wat ze 2 weken geleden stonden? Heeft dat te maken met voorraad? Want dat zou ik belachelijk vinden. Ik had 0,075 BTC, wat 2 weken geleden nog 52 eu deed en nu 12,50. Dan mag ik toch verwachten dat de aanschaf van BTC ook een factor 4 goedkoper is geworden....

Of kijk ik verkeerd?

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJPostema
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 09-12-2024
bsmpower schreef op maandag 17 februari 2014 @ 16:40:
Wat was dit?

Zo'n piek kan ontstaan doordat iemand een groot volume (relatief) aan btc koopt voor de markt prijs.
loewie1984 schreef op maandag 17 februari 2014 @ 16:45:
Call me stupid, maar waarom kost een bitcoin bij bitonic nog ongeveer net zoveel, terwijl mijn bitcoins in mijn wallet nog maar 1/4de zijn van wat ze 2 weken geleden stonden? Heeft dat te maken met voorraad? Want dat zou ik belachelijk vinden. Ik had 0,075 BTC, wat 2 weken geleden nog 52 eu deed en nu 12,50. Dan mag ik toch verwachten dat de aanschaf van BTC ook een factor 4 goedkoper is geworden....

Of kijk ik verkeerd?
De prijs van bitonic is toch niet raar? Ze houden gewoon de marktprijs aan (één btc bij kraken kost ongeveer evenveel). Dat zijn gewoon fluctuaties in de marktprijs.

En als jou bitcoins nog maar 1/4e waard zijn heb je ze voor een veel te hoge prijs gekocht...

[ Voor 51% gewijzigd door EJPostema op 17-02-2014 16:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LED-Maniak
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 08:39

Of kijk ik verkeerd?
Zit je op gox dan?

Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 07:34
Niet dat ik weet, ik heb ze in mijn multibit wallet op mijn pc staan.

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
Q&A tijd!
bsmpower schreef op maandag 17 februari 2014 @ 16:40:
Wat was dit?

Die grafiek is van Bitcoin.de, dat is geen normale exchange zoals Bitstamp, Kraken, BTC-e, enz... maar eerder een soort Marktplaats voor Bitcoin kopers en verkopers. Als koper kan ik zelf kiezen van welke verkoper ik wil kopen. Iemand kan dus ook voor de lol een verkoop order plaatsen voor een hoge prijs en die dan zelf opkopen. Op een reguliere exchange kan dat niet, want daar kies je niet van wie je koopt / aan wie je verkoopt, dat doet de exchange.

Prijsgrafieken van sites als Bitcoin.de en LocalBitcoins moet je dan ook niet al te serieus nemen.
belrpr schreef op maandag 17 februari 2014 @ 16:45:
Kan iemand mij uitleggen waarom al die alternatieve bitcoins onstaan zoals litecoin, dodgecoin?
Is dit puur om te kunnen minen? Want ik dacht dat het minen te maken had met de transacties te kunnen valideren maar als er een coin wordt bijgemaakt voor alleen te minnen dan is dit toch puur lucht?

Zou hetzelfde zijn als ze in Belgie een vlaamse munt uitbrachten die je kan verdienen maar niets mee kunt kopen zonder ze om te ruilen naar euroe's.
Sommige mensen brengen zo'n altcoin uit om er geld mee te verdienen (= snel minen, verkopen voor bitcoins en daarna negeren). Anderen doen het omdat ze denken dat ze een betere versie hebben gemaakt. Weer anderen doen het voor de grap (DogeCoin). Bitcoin is open-source, dus iedereen kan een kloon starten.

Of kijk ik verkeerd?
Stel je wallet (Multibit, gok ik) eens in op een andere exchange dan MtGox voor koersinformatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

loewie1984 schreef op maandag 17 februari 2014 @ 16:49:
[...]

Niet dat ik weet, ik heb ze in mijn multibit wallet op mijn pc staan.
Wat moet je met coins als je geen idee hebt hoe e.e.a. werkt? Multibit geeft standaard alleen de omrekenkoers weer aan de hand van de koers op MtGox, een exchange die op sterven na dood is. Ga je kijken op (bijv) Bitonic dan zie je dat je gewoon een normale prijs voor je BTC kunt krijgen (maar waarschijnlijk wel minder dan je ervoor betaald hebt dankzij dat fantastische MtGox).

[ Voor 20% gewijzigd door FaceDown op 17-02-2014 16:51 ]

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsmpower
Rannasha schreef op maandag 17 februari 2014 @ 16:49:
Q&A tijd!
[...]
Prijsgrafieken van sites als Bitcoin.de en LocalBitcoins moet je dan ook niet al te serieus nemen.
[...]
Stel je wallet (Multibit, gok ik) eens in op een andere exchange dan MtGox voor koersinformatie.
Welke website voor prijsgrafiek(en) zou je aanraden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
bsmpower schreef op maandag 17 februari 2014 @ 16:56:
[...]

Welke website voor prijsgrafiek(en) zou je aanraden?
BitcoinWisdom.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wanneer brengt gox nu weer nieuws?
donderdag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 02-10 14:49
Gewoon even die statement lezen, dan weet je het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcoboy1479
Blockchain.info weer live, maar geen Kraken deposit..

[ Voor 4% gewijzigd door remcoboy1479 op 17-02-2014 18:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
remcoboy1479 schreef op maandag 17 februari 2014 @ 18:25:
Blockchain weer live, maar geen Kraken deposit..
De twee zijn ook nogal ongerelateerd.

Het is nu 9:30 in California, waar Kraken gevestigd is, dus ik vermoed dat ze nu pas aan de slag gaan met eventuele fixes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcoboy1479
Rannasha schreef op maandag 17 februari 2014 @ 18:27:
[...]

De twee zijn ook nogal ongerelateerd.

Het is nu 9:30 in California, waar Kraken gevestigd is, dus ik vermoed dat ze nu pas aan de slag gaan met eventuele fixes.
Blockchain.info lag er lang uit, ging ervan uit dat ze daar de API van gebruiken voor depositchecks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LED-Maniak
remcoboy1479 schreef op maandag 17 februari 2014 @ 18:25:
Blockchain.info weer live, maar geen Kraken deposit..
Gebeurt wel steeds vaker dat kraken deposits niet meer werken. Vooral namecoin :X

Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReQuiem83
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 02-10-2023
Maak een call aan? Ik jeb een call paarweken terug aangemaakt over het feit dat ik veel data oit of sync kreeg op meerdere lokatie. Netjes antwoord gekregen dat ze ernaar gekeken hadden en aangepast. Al dan niet een weekje verder. Maar denk dat het aantal account s aan het groeien is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Replay256
  • Registratie: December 2012
  • Niet online
Hebben meer mensen problemen met withdrawal bij Mt.Gox... O-) Maar serieus de koers begint weer lekker naar normale hoogte te gaan (200.- / 175.- euro) duurt nog drie dagen voor dat er weer een update komt is echt lang. Genoeg tijd om het vertrouwen helemaal naar 0 te brengen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ice-T106
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09:10
Week geleden geinvesteerd in darkcoin 8) , nu nog steeds wel een optie denk ik. Vooral als het anoniem storten goed blijkt te werken.
http://coinmarketcap.com/volume.html#drk

11.635 Wp Solar edge. 7kW Lucht-water, 5kW Daikin Lucht-Lucht, lucht WTW, VW Passat GTE, Home Assistant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Replay256 schreef op maandag 17 februari 2014 @ 19:08:
Hebben meer mensen problemen met withdrawal bij Mt.Gox... O-) Maar serieus de koers begint weer lekker naar normale hoogte te gaan (200.- / 175.- euro) duurt nog drie dagen voor dat er weer een update komt is echt lang. Genoeg tijd om het vertrouwen helemaal naar 0 te brengen..
Ja, we zijn weer terug bij de situatie van voor het "goede nieuws" (volgens sommige mensen). Vanaf hier is het alleen nog naar beneden, totdat mtgox.com niets meer is dan een leuke herinnering aan hoe de eerste bitcoin exchange ooit begon.

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
Replay256 schreef op maandag 17 februari 2014 @ 19:08:
Zoek alsjeblieft een ander topic op. Niemand zit te wachten op dit soort bullshit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Replay256
  • Niet online
FaceDown schreef op maandag 17 februari 2014 @ 19:48:
[...]

Ja, we zijn weer terug bij de situatie van voor het "goede nieuws" (volgens sommige mensen). Vanaf hier is het alleen nog naar beneden, totdat mtgox.com niets meer is dan een leuke herinnering aan hoe de eerste bitcoin exchange ooit begon.
Goede nieuws?.. Ik weet niet welke nieuws ze gelezen hebben. Ik zag er niets positiefs in staan.Er stond gewoon,, een korte vertaling: f?ck de gebruikers/klanten van Mt.Gox. Jullie wachten lekker maar we bepalen zelf wel wanneer jullie eigen geld terug kunnen krijgen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Replay256
  • Niet online
Avalaxy schreef op maandag 17 februari 2014 @ 19:50:
[...]

Zoek alsjeblieft een ander topic op. Niemand zit te wachten op dit soort bullshit.
Hoezo bullshit.. O wacht je wilt iets positief hoor.. Donderdag ben je aan de beurt..

[ Voor 12% gewijzigd door Replay256 op 17-02-2014 20:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichaelB74
Rannasha schreef op maandag 17 februari 2014 @ 16:19:
[...]

De afwijkende techniek is alleen een probleem bij de deposit/withdrawal software. Zodra een deposit in je account zit is het niet meer dan een getalletje in een database. Dan maakt het niet uit of dat getalletje Bitcoins voorstelt of Litecoins of NXT of koeien. Een exchange kan zonder problemen nieuwe paren aanmaken tussen coins waarvoor ze al deposit/withdrawal logica hebben.
Dan is het inderdaad vreemd dat er niet meer paren aangemaakt worden. Je zou dan toch meer handel verwachten, aangezien het dan een stuk makkelijker overstappen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Replay256
  • Niet online
@Avalaxy... Check de koers staat inmiddels op €212.- uurtje terug stond ie nog op €260.- dus Ik weet niet onder welke steen je uitgekropen bent.. Als het zo doorgaat is het voor donderdag afgelopen met Mt.Gox
Positiever kan ik het niet voor je maken.. Het lijkt wel of je hierzo geen negatieve nieuws mag posten.het is niet alleen hosanna.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01-10 23:36

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

De koers schommelt, dus omlaag én omhoog. Welk punt denk je nou precies te maken?

[ Voor 3% gewijzigd door .oisyn op 17-02-2014 20:22 ]

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Replay256
  • Niet online
Dat is meestal met koersen. Ik heb het nog nooit links en rechts zien gaan. Jij wel? Man man.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
Replay256 schreef op maandag 17 februari 2014 @ 20:25:
Dat is meestal met koersen. Ik heb het nog nooit links en rechts zien gaan. Jij wel? Man man.
Wel op BTCCharts.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LED-Maniak
https://twitter.com/krakenfx/status/435493263345061888

Kraken gaat een coin toevoegen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01-10 23:36

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Replay256 schreef op maandag 17 februari 2014 @ 20:25:
Mijn punt is dat je alleen lijkt te hameren op de neergaande flank, en dat je dat als teken ziet dat MtGox aan het afsterven is. Maar het feit dat het weer eens naar beneden gaat is nog geen bewijs van je stelling.

[ Voor 20% gewijzigd door .oisyn op 17-02-2014 20:36 ]

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn19
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 28-07 12:47
Currency, kan fiat of crypto zijn natuurlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LED-Maniak
Nog steeds een coin :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
Voor mensen met crypto-coin-deposits die nog niet op Kraken zijn aangekomen:
Hi Everyone - here's the situation with digital currency funding. The problem was caused by us - we were running some tests on the site, and in doing so we accidentally tripped over some of our own safety wires. We have various safety measures in place that disable digital currency funding as a protective measure against attack and sometimes we accidentally trigger them ourselves (this has happened before).

The site is secure and all funds are safe. Digital currency funding has been re-enabled, but we're still working to resolve transactions that are stuck in "confirming" status, or that haven't showed up at all. We don't have an estimate at the present time for how long this will take, but it will be done as soon as possible.

People have complained before that it takes too long to get updates on social media in situations like this and this is another example. We are developing a system that will be more responsive but it (obviously) hasn't been implemented yet.

We apologize for any anxiety or inconvenience this situation may have caused.
https://bitcointalk.org/i...799.msg5204611#msg5204611

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
Replay256 schreef op maandag 17 februari 2014 @ 19:58:
[...]

Hoezo bullshit.. O wacht je wilt iets positief hoor.. Donderdag ben je aan de beurt..
Er is niks mis met negatieve geluiden, maar zonder enige vorm van argumentatie stemmingmakerij posten als "het gaat naar $0" slaat gewoon helemaal nergens op. Voorheen wist men nog niet of withdrawals wel weer zouden gaan werken, vandaag is naar buiten gekomen dat withdrawals binnenkort weer zullen gaan werken. Dat betekent dat er meer vertrouwen zou moeten zijn dan voorheen. Er is geen enkele reden om aan te nemen dat we naar $0 gaan, er is geen statement naar buiten gekomen dat ze failliet zijn oid. Er zijn veel te veel mensen die de gok willen wagen om voor 250, 200, 150 of 100 te kopen. Tenzij het bedrijf echt opgedoekt wordt zullen we dus gewoon NIET naar $0 gaan.

Wat jij doet is onzin verkondigen zonder enige argumentatie. Niet alleen in deze post, maar dat is iets wat ik je continu zie doen in dit topic. Niemand zit te wachten op hersenloze oneliners die gewoon niet eens in de buurt van de waarheid komen. Dus nogmaals mijn verzoek: als je niet gewoon fatsoenlijk kunt discussiëren en met redelijke argumenten kunt komen, blijf dan alsjeblieft gewoon weg uit dit topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Replay256
  • Niet online
.oisyn schreef op maandag 17 februari 2014 @ 20:32:
[...]

Mijn punt is dat je alleen lijkt te hameren op de neergaande flank, en dat je dat als teken ziet dat MtGox aan het afsterven is. Maar het feit dat het weer eens naar beneden gaat is nog geen bewijs van je stelling.
Ik snap je punt wel. Mijn punt is, Ik vind gewoon hoe Mt.Gox zijn klanten behandelt waaronder mezelf aan het lijntje houdt niet kunne. en even gaat bepalen wat er moet gebeuren en wanneer. Hoe sneller Mt.Gox verdwijnt hoe beter.. daarom ben ik een ook een grote voorstander voor het regulering van bitcoin.
Mt.Gox betaald zijn klanten al 6 maanden niet, en niemand die er iets tegen kan doen..
Er zit een beetje frustratie inderdaad hoop dat je dat beetje kan begrijpen,,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Replay256
  • Niet online
Avalaxy schreef op maandag 17 februari 2014 @ 20:43:
[...]

Er is niks mis met negatieve geluiden, maar zonder enige vorm van argumentatie stemmingmakerij posten als "het gaat naar $0" slaat gewoon helemaal nergens op. Voorheen wist men nog niet of withdrawals wel weer zouden gaan werken, vandaag is naar buiten gekomen dat withdrawals binnenkort weer zullen gaan werken. Dat betekent dat er meer vertrouwen zou moeten zijn dan voorheen. Er is geen enkele reden om aan te nemen dat we naar $0 gaan, er is geen statement naar buiten gekomen dat ze failliet zijn oid. Er zijn veel te veel mensen die de gok willen wagen om voor 250, 200, 150 of 100 te kopen. Tenzij het bedrijf echt opgedoekt wordt zullen we dus gewoon NIET naar $0 gaan.

Wat jij doet is onzin verkondigen zonder enige argumentatie. Niet alleen in deze post, maar dat is iets wat ik je continu zie doen in dit topic. Niemand zit te wachten op hersenloze oneliners die gewoon niet eens in de buurt van de waarheid komen. Dus nogmaals mijn verzoek: als je niet gewoon fatsoenlijk kunt discussiëren en met redelijke argumenten kunt komen, blijf dan alsjeblieft gewoon weg uit dit topic.
Even beter lezen vertrouwen naar 0 of de koers naar $0.. $0 heb ik nooit geschreven, ik heb het over vertrouwen, dat naar 0 gaat.. er hoeft daarom ook argumentatie tegenover te staan.. lijkt mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
Replay256 schreef op maandag 17 februari 2014 @ 21:00:
[...]

Even beter lezen vertrouwen naar 0 of de koers naar $0.. $0 heb ik nooit geschreven, ik heb het over vertrouwen, dat naar 0 gaat.. er hoeft daarom ook argumentatie tegenover te staan.. lijkt mij
Excuses, ik las $0. Hoe dan ook klopt je statement dan niet, want "vertrouwen naar 0" impliceert dat letterlijk niemand er meer vertrouwen in heeft, ergo de prijs keldert naar nihil. Los daarvan snap ik nog steeds niet hoe jij meer duidelijkheid over dat withdrawals weer zullen gaan werken rijmt aan "minder vertrouwen". Somehow is een exchange die withdrawals werkend heeft minder betrouwbaar dan een exchange waar je niks vanaf kunt withdrawen volgens jouw redenering :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Replay256
  • Niet online
Avalaxy schreef op maandag 17 februari 2014 @ 21:06:
[...]

Excuses, ik las $0. Hoe dan ook klopt je statement dan niet, want "vertrouwen naar 0" impliceert dat letterlijk niemand er meer vertrouwen in heeft, ergo de prijs keldert naar nihil. Los daarvan snap ik nog steeds niet hoe jij meer duidelijkheid over dat withdrawals weer zullen gaan werken rijmt aan "minder vertrouwen". Somehow is een exchange die withdrawals werkend heeft minder betrouwbaar dan een exchange waar je niks vanaf kunt withdrawen volgens jouw redenering :?
Ja,,, nu maakt je het wel heel bont, natuurlijk geeft het geen VERTROUWEN als een exchange waar je niks vanaf kunt withdrawen 8)7 8)7 , je kan je nog aanmelden bij Mt.Gox succes. je moet nog wel wachten tot donderdag dan pas je kan namelijk wel geld/BTC opzetten maaaar wanneer je geld terug dan kan helaas niet |:( |:( tenminste niet wanneer jij wilt of wanneer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dieter87
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 29-07-2023
Kappen jongens...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Replay256 schreef op maandag 17 februari 2014 @ 21:13:

Ja,,, nu maakt je het wel heel bont, natuurlijk geeft het geen VERTROUWEN als een exchange waar je niks vanaf kunt withdrawen 8)7 8)7 , je kan je nog aanmelden bij Mt.Gox succes. je moet nog wel wachten tot donderdag dan pas je kan namelijk wel geld/BTC opzetten maaaar wanneer je geld terug dan kan helaas niet |:( |:( tenminste niet wanneer jij wilt of wanneer
Dat wisten we al, en hoewel ik je frustratie wel begrijp vind ik ook dat je er erg negatief tegenaan kijkt.
Je voelt je slecht behandeld en doet alsof Gox een of ander arrogant bedrijf is, Gox verkeerd in problemen en daar komen ze heus wel uit.
Het laatste wat het nu kan gebruiken is negativiteit in de vorm die jij en Facedown ten toon spreiden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Replay256
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 17 februari 2014 @ 21:27:
[...]

Dat wisten we al, en hoewel ik je frustratie wel begrijp vind ik ook dat je er erg negatief tegenaan kijkt.
Je voelt je slecht behandeld en doet alsof Gox een of ander arrogant bedrijf is, Gox verkeerd in problemen en daar komen ze heus wel uit.
Het laatste wat het nu kan gebruiken is negativiteit in de vorm die jij en Facedown ten toon spreiden.
Nou "erg" valt wel mee hoor. zoals ik al eerder aangaf ik vind niet dat je zo met je klanten kan omgaan.
en ja ik vind Mt.gox heel erg arrogant bedrijf. ik zit ongeveer een jaar bij ze, heb alleen slechte ervaring mee gehad. als je een ticket inschiet duurt het ongeveer een week voordat je een reactie krijgt. ik ben echt een grote voorstander van bitcoin (al zou je het niet zeggen uit mijn reacties) en ik geloof echt dat het wat worden, maar met dit soort berichten kan ik je vertellen dat het heel lang gaat duren.. geeft echt geen vertrouwen en bitcion moet het van vertrouwen hebben, ik kom zelf uit Engeland kan je vertellen dat de we iets nuchter zijn, eerst zien dan geloven.
maar goed ik laat hierbij, is ook gelijk mij laatste bericht. succes alle....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
Replay256 schreef op maandag 17 februari 2014 @ 21:13:
[...]

Ben je nu echt zo dom of gedraag je je alleen zo?

Situatie voorheen: GEEN withdrawals mogelijk
Situatie nu: binnenkort weer withdrawals mogelijk

Voorheen was er nog vertrouwen, maar na het nieuws van vandaag zou er volgens jou 0 vertrouwen zijn. Do you even logic :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Replay256
  • Niet online
Avalaxy schreef op maandag 17 februari 2014 @ 22:05:
[...]

Voorheen was er nog vertrouwen, maar na het nieuws van vandaag zou er volgens jou 0 vertrouwen zijn. Do you even logic :?
Ik weet het zou niet meer reageren, maar kon dit over me heen laten gaan, probeerde discussie nog een beetje volwassen te houden helaas. maar goed mag ik vragen hoe oud je bent,???

Situatie voorheen: GEEN withdrawals mogelijk Klopt
Situatie nu: binnenkort weer withdrawals mogelijk Nee klopt niet Nogmaals leer ff lezen: dit is wat er in staat: Quote : With this new system in place, MtGox should be able to resume withdrawals
soon. At the beginning we will do so at a moderated pace and with new daily/
monthly limits in place to prevent any problems with the new system and to take
into account current market conditions. "

er worden helemaal geen garanties gegeven "Soon". er wordt eerst uitgebreid getest. en pas donderdag: We will update everyone again by Thursday at the latest we houden lekker nog iedereen lijntje.

dat klopt ook: Voorheen was er nog vertrouwen, maar na het nieuws van vandaag zou er volgens jou 0 vertrouwen zijn zie koers inmiddels 200.- en ga jij maar lekker positief zijn. en nogmaals je kunt nog een account maken, suc6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasPH
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14-09 10:10
Iemand een idee of er een maximum aantal requests is dat je naar de Kraken API mag sturen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pposthoorn
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 12-09 14:04

pposthoorn

Constructeur

BasPH schreef op maandag 17 februari 2014 @ 22:37:
Iemand een idee of er een maximum aantal requests is dat je naar de Kraken API mag sturen?
Officeel: "not too much"
Officieus: 1 per 5 seconde. (volgens mij gemeten per 2min)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedstar83
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23-09 10:34
1 call per 5 seconden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LED-Maniak
Maar bursts zijn wel toegestaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orf
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 08:14

orf

Met een verschil tussen de public en private data toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pposthoorn

pposthoorn

Constructeur

orf schreef op maandag 17 februari 2014 @ 22:47:
Met een verschil tussen de public en private data toch?
Ja die limiet is alleen voor private data. Bij public data kan je helemaal los gaan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
pposthoorn schreef op maandag 17 februari 2014 @ 22:49:
[...]

Ja die limiet is alleen voor private data. Bij public data kan je helemaal los gaan ;)
Really? Er zit geen limiet op public data requests? Heb je hier eeen bron voor? Want dan kan ik Marvin een paar standjes hoger zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LED-Maniak
Probeer het maar, je krijgt vanzelf de errors.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pposthoorn

pposthoorn

Constructeur

Rannasha schreef op maandag 17 februari 2014 @ 22:51:
[...]

Really? Er zit geen limiet op public data requests? Heb je hier eeen bron voor? Want dan kan ik Marvin een paar standjes hoger zetten.
Dit heb ik 2x gelezen. Maar ik kan natuurlijk niet meer vinden waar :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LED-Maniak
Staat op bitcointalk. Maar dan nog.. wat boeit het of je elke halve seconde of elke 2 seconde dat orderboek uitleest.. vaak genoeg komt er een no-response reactie of een andere fout en ben je effectief nog steeds x seconde aan het wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pposthoorn

pposthoorn

Constructeur

LED-Maniak schreef op maandag 17 februari 2014 @ 23:07:
Staat op bitcointalk. Maar dan nog.. wat boeit het of je elke halve seconde of elke 2 seconde dat orderboek uitleest.. vaak genoeg komt er een no-response reactie of een andere fout en ben je effectief nog steeds x seconde aan het wachten.
Ik krijg altijd netjes reactie bij public requests...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pedorus
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 17 februari 2014 @ 21:27:
Of niet, zie deze mooie vergelijking met insolvent geraakte goksites: http://www.coindesk.com/mt-gox-may-headed-bankruptcy/

Vitamine D tekorten in Nederland | Dodelijk coronaforum gesloten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Avalaxy schreef op maandag 17 februari 2014 @ 22:05:
[...]

Je 'situatie nu' klopt niet. Het is namelijk zo dat volgens MtGox binnenkort weer withdrawals mogelijk zijn, en zelf dan nog met een bepaalde limiet. Het is maar zeer de vraag of MtGox hier ook de waarheid spreekt. De koers duidt erop dat er niet zoveel vertrouwen in is, want anders zou de koers nagenoeg gelijk staan met andere exchanges, en niet 50% lager.
Daarnaast vragen velen zich af of MtGox alle BTC en cash in bezit heeft die ze zouden moeten hebben. MtGox heeft deze vragen simpelweg genegeerd en dat geeft ook te denken. Elk normaal denkend mens met een gezond bedrijf zou deze geruchten direct weerleggen als deze niet waar zouden zijn.

Overigens heb ik geen haatgevoelens jegens MtGox want ik heb er geen account. Waar ik me wel mateloos aan erger zijn dit soort zeer slecht gerunde bedrijven die ongestoord hun gang kunnen gaan, en daardoor de hele bitcoinmarkt (tijdelijk) verzieken en in feite de vooruitgang tegenhouden, doordat mensen (al dan niet tijdelijk) het vertrouwen in bitcoin als valuta, asset en protocol verliezen. Voor de bitcoin zou het het beste zijn als MtGox zeer snel verdwijnt en nooit meer terugkeert.

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

pedorus schreef op maandag 17 februari 2014 @ 23:09:
[...]

Of niet, zie deze mooie vergelijking met insolvent geraakte goksites: http://www.coindesk.com/mt-gox-may-headed-bankruptcy/
Interessant artikel. Het sluit aardig aan bij de verwachtingen die ik heb van MtGox. Vreemd genoeg focussen de meesten zich alleen op de withdrawals, maar in het geval dat MtGox insolvabel blijkt te zijn, dan kunnen de withdrawals technisch gezien wel weer mogelijk worden; wat er niet is, valt ook niet te withdrawen.

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaCoTa
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 00:01
Rannasha schreef op maandag 17 februari 2014 @ 22:51:
[...]
Ik ben bron: 4x per seconde, sinds een paar maanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bonez0r
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 09-01 12:43
FaceDown schreef op maandag 17 februari 2014 @ 23:10:
[...]
Daarnaast vragen velen zich af of MtGox alle BTC en cash in bezit heeft die ze zouden moeten hebben. MtGox heeft deze vragen simpelweg genegeerd en dat geeft ook te denken. Elk normaal denkend mens met een gezond bedrijf zou deze geruchten direct weerleggen als deze niet waar zouden zijn.
Zie ook dat youtube filmpje van de Brit die naar Japan vloog, Mark Karpeles confronteerde en totaal geen antwoord kreeg op z'n vragen. Mijn gok is dat ze hun mond houden omdat alles wat ze zeggen tegen ze gebruikt kan worden in een eventuele rechtszaak / class action lawsuit. Als dan blijkt dat ze gelogen hebben over het wel of niet beschikbaar zijn van funds dan zitten ze nog dieper in de shit. Dus zwijgen ze. En dan concludeer ik dus dat ze inderdaad niet iedereen kunnen uitbetalen. Als de geruchten vals zijn, wat voor mogelijke reden om te zwijgen zouden ze kunnen hebben? Waarom zou je je bedrijf bewust een (nog) slechtere reputatie geven als je dat kan voorkomen door te zeggen dat alles in orde is en dat iedereen gegarandeerd z'n geld krijgt?

Toch ben ik wel blij dat ze niet in één keer alles opengooien. De enorme chaos op alle exchanges die dat teweeg zou brengen heb ik ook geen zin in. Vooral de margin trading sites krijgen het dan zwaar te verduren ben ik bang. Op andere exchanges kan het wel kansen geven natuurlijk (maar ik zit grotendeels op Bitfinex en die zal de handel wel weer stilleggen als de koers te hard onderuit gaat).

[ Voor 14% gewijzigd door Bonez0r op 18-02-2014 00:03 ]

There go the goddamn brownies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blord
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 01-10 09:19

Blord

Hello Kitty !

Wat zal er gebeuren als Gox de BTC witdraws mondjesmaat weer toelaat op donderdag ?

De koers van Gox stijgt bliksem snel naar de marktprijs en een daling van de BTC koers op de andere exchanges door de toename van de sell orders. De lucky ones met de Goxcoins willen namelijk gelijk cashen tegen de hogere prijs. En later een algehele maar langzame stijging van de koers door de normalisatie van de markt.
Als je van normalisatie kan spreken. De media staat weer vol van negatieve berichten door de plots daling van de Bitcoins prijs. Sommige zijn gewoon blattant onwaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
Blord schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 00:01:
Wat zal er gebeuren als Gox de BTC witdraws mondjesmaat weer toelaat op donderdag ?

De koers van Gox stijgt bliksem snel naar de marktprijs en een daling van de BTC koers op de andere exchanges door de toename van de sell orders. De lucky ones met de Goxcoins willen namelijk gelijk cashen tegen de hogere prijs. En later een algehele maar langzame stijging van de koers door de normalisatie van de markt.
Als je van normalisatie kan spreken. De media staat weer vol van negatieve berichten door de plots daling van de Bitcoins prijs. Sommige zijn gewoon blattant onwaar.
Afhankelijk van de mate waarin Gox withdrawals toe laat zal de daling op andere exchanges meer of minder zijn.

Als er slechts heel langzaam coins weg kunnen bij Gox, zal dat niet veel sell pressure opleveren op Stamp/BTC-e. De koers op Gox zal waarschijnlijk vrijwel meteen na de aankondiging hard omhoog gaan, want mensen willen de kans om hun spul bij Gox weg te krijgen waarschijnlijk niet missen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pposthoorn

pposthoorn

Constructeur

O boy. Vandaag weer bitcoin op rtl-z gezien.
http://www.rtlnieuws.nl/video#
17 februari 2014 18:02 - Complete uitzending RTL Z maandag 17:30 uur
en
17 februari 2014 16:38 - Onrust rond de bitcoin (deze is al minder fout dan die hier boven)

Je lacht je kapot, of eigenlijk huil ik tranen met tuiten want ze hebben werkelijk waar geen idee waar ze het over hebben. Bijvoorbeeld:

Over mtgox zeggen ze: "een van de belangrijkste handelsplatformen"
It's really not.

"er zou bij mtgox gemanipuleerd kunnen worden met de transacties die je doet met bitcoins, dus of je er dollars voor krijgt of euros [en dat je daar op hebt gezegt], of dat je nieuwe bitcoins kan kopen."
Hij heeft klok horen luiden maar weet niet waar de klepel hangt. Denk dat hij niet eens weet wat een klepel is :/ Het stukje tussen [ ], geen idee wat die woorden in die zin deden :P

"Daarop heeft mtgox de handel stilgelegd, die ligt nu echt al een tijdje stil."
Dit is gewoon niet waar. Withdrawals liggen stil, de handel niet (het nieuws is dat de koers daalt en zij als mensen van de beurs moeten toch weten dat als je de handel stil legt de koers niet meer kan veranderen)

"bij bitstamp daalt de koerst iets minder hard dan bij mtgox"
Grafiekje met bitstamp van 850 naar 650, mtgox van 950 naar 350.
Dus -23% is maar een iets minder harde daling dan -73% 8)7

"mtgox is misschien maar 1 platform wat onderuit gaat maar beschadigt eigenlijk de hele munt"
WOW hij zegt ook iets wat WEL klopt :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blord
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 01-10 09:19

Blord

Hello Kitty !

Je krijgt zo'n punthoofd van zoals Andreas. :F

Afbeeldingslocatie: http://www.cryptocoinsnews.com/wp-content/uploads/2014/02/andreasfacepalm.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gomez12
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-10-2023
Bonez0r schreef op maandag 17 februari 2014 @ 23:57:
[...]
Waarom zou je je bedrijf bewust een (nog) slechtere reputatie geven als je dat kan voorkomen door te zeggen dat alles in orde is en dat iedereen gegarandeerd z'n geld krijgt?
Een uitspraak als dat "iedereen gegarandeerd z'n geld krijgt" is natuurlijk niet te doen. Als de koers naar 2000 euro stijgt dan gaat MtGox dat geld simpelweg niet hebben liggen (vermoed ik).

Dan kan je wel een juridisch juiste statement uitbrengen (iets in de trant van : met huidige koers, met niet in 1x een complete bankrun en mits de andere koersen niet te veel dalen etc) maar dan gaat je weer verweten worden dat je om de hete brei heendraait en ben je dus ook alleen maar slechter bezig.

In wezen overleeft geen enkele exchange een bankrun, een normale exchange / bank rekent erop dat ze op een jaarbasis 110% binnenhalen (=10% winst) en dat er 20% altijd uitstaat (vanwege lonen / panden / netwerkbeheer etc)
Getallen zijn fictief, maar geen enkele exchange / bank gaat rekenen op een 100% withdrawal, elk bedrijf heeft gewoon kosten die gemaakt worden en die pas op de langere termijn terugverdiend worden

Oftewel wat jij graag zou willen horen kan gewoon niet gezegd worden. Als er morgen een bankrun op Kraken of BTC-e of ... gaat plaatsvinden dan kunnen die ook niet "iedereen gegarandeerd" terugbetalen.
Alleen Kraken of BTC-e of ... hebben geen reeele dreiging van een bankrun, waar een MtGox dat wel heeft.

Een MtGox zou theoretisch wel met kleine withdrawals en het opsparen van fees kunnen werken aan het "gegarandeerd uitbetalen" bij een bankrun. Maar waarom zou je daar als bedrijf aan gaan werken, na een bankrun is je bedrijf gewoon dood en voor de bankrun prijs je jezelf uit de markt door geld op te potten ipv het te kunnen investeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pposthoorn

pposthoorn

Constructeur

Gomez12 schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 00:58:
[...]

Een uitspraak als dat "iedereen gegarandeerd z'n geld krijgt" is natuurlijk niet te doen. Als de koers naar 2000 euro stijgt dan gaat MtGox dat geld simpelweg niet hebben liggen (vermoed ik).

Dan kan je wel een juridisch juiste statement uitbrengen (iets in de trant van : met huidige koers, met niet in 1x een complete bankrun en mits de andere koersen niet te veel dalen etc) maar dan gaat je weer verweten worden dat je om de hete brei heendraait en ben je dus ook alleen maar slechter bezig.

In wezen overleeft geen enkele exchange een bankrun, een normale exchange / bank rekent erop dat ze op een jaarbasis 110% binnenhalen (=10% winst) en dat er 20% altijd uitstaat (vanwege lonen / panden / netwerkbeheer etc)
Getallen zijn fictief, maar geen enkele exchange / bank gaat rekenen op een 100% withdrawal, elk bedrijf heeft gewoon kosten die gemaakt worden en die pas op de langere termijn terugverdiend worden

Oftewel wat jij graag zou willen horen kan gewoon niet gezegd worden. Als er morgen een bankrun op Kraken of BTC-e of ... gaat plaatsvinden dan kunnen die ook niet "iedereen gegarandeerd" terugbetalen.
Alleen Kraken of BTC-e of ... hebben geen reeele dreiging van een bankrun, waar een MtGox dat wel heeft.

Een MtGox zou theoretisch wel met kleine withdrawals en het opsparen van fees kunnen werken aan het "gegarandeerd uitbetalen" bij een bankrun. Maar waarom zou je daar als bedrijf aan gaan werken, na een bankrun is je bedrijf gewoon dood en voor de bankrun prijs je jezelf uit de markt door geld op te potten ipv het te kunnen investeren.
Waarom zou een Exchange niet iedereen zijn geld/Coins terug kunnen geven die iedereen er op gezet heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
https://ounce.me/blog/bitcoin-and-litecoin-price-alerts/

Damn, handige site. Je kunt instellen dat de site je een mailtje of SMS stuurt of je mobiele nummer belt zodra de prijs (van een zelf te kiezen exchange) een bepaalde waarde overstijgt. En het is nog gratis ook.

Edit: wooooooot die stijging op gox. Heb m'n positie die met zwáár verlies stond (en op het punt stond met 100% verlies kwijt te raken) uiteindelijk met winst kunnen sluiten, als het goed is 0,5 bitcoin winst gemaakt :D (was een long trade met 10x leverage). Telefoontje van bovenstaande link heeft overigens niet gewerkt, ik ben niet gebeld.

[ Voor 39% gewijzigd door Avalaxy op 18-02-2014 05:22 ]

Pagina: 1 ... 122 ... 178 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Deze topic is bedoeld voor discussie over de handel en koersverloop van cryptocurrencies. Aangezien er nu een speciaal forum is voor cryptocurrencies kunnen voor specifieke vragen gewoon topics worden geopend (met in ogenschouw nemende de algemene regels voor het openen van topics - vragen die niet topicwaardig zijn zouden hier uberaupt niet gesteld moeten worden)

Discussies en ontwikkelingen aangaande MtGox gaarne bespreken in Mt.Gox - Huidige status en ontwikkelingen

Referral codes zijn niet toegestaan en worden onherroepelijk verwijderd conform Het algemeen beleid