Is er een tijd bekend wanneer Gox het nieuws naar buiten brengt?
[ Voor 20% gewijzigd door Martijn13 op 16-02-2014 21:13 ]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
[ Voor 20% gewijzigd door Martijn13 op 16-02-2014 21:13 ]
Verwijderd
Zoiets ga ik dan ook maar doen jaVerwijderd schreef op zondag 16 februari 2014 @ 21:17:
Ik kan morgen niet aanwezig zijn, zal dus of de actie moeten missen of alvast orders plaatsen![]()
Ik denk dat ik maar "extra lage" buy orders ga plaatsen tussen de €350-€400
het ultieme jaargetijde.... | #!/usr/bin/girl | Art prints and fun
Een pessimist is een realistische optimist
[ Voor 96% gewijzigd door MichaelB74 op 16-02-2014 21:39 ]
3 maanden geleden was de koers $100 dus wat is zeer laag?dieter87 schreef op zondag 16 februari 2014 @ 23:04:
We staan wel al zeer laag (600$) en dit nog voor het grootste spektakel moet starten..
Speculeren en aandelenhandel is emotie in het kwadraat. Dat zie je hier nu duidelijk terug.posttoast schreef op zondag 16 februari 2014 @ 23:38:
Nou, het enorme optimisme van eind oktober heeft wel plaats gemaakt voor flink doemdenken zo lijkt het.
|| Vierkant voor Wiskunde ||
[ Voor 57% gewijzigd door dieter87 op 17-02-2014 01:54 ]
Verwijderd
Misschien typefout, 221?Avalaxy schreef op maandag 17 februari 2014 @ 04:50:
212? Zo laag is ie niet eens gekomen op Gox?
Verwijderd
Als ik op bitcoinwisdom kijk staat ie daar niet lager dan 220 dus ik ben benieuwd waar 212 dan vandaan komt.
Verwijderd
Gox wordt aangeduid in dollars, houd dat ook zo....bithash schreef op maandag 17 februari 2014 @ 05:24:
BAVAROIS heeft het over Gox en die staat as we speak op €207
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 17-02-2014 05:34 ]
Verwijderd
Nu ja, helemaal nietszeggend was het nou ook weer niet, alleen dacht ik dat het over dollars ging, en jij ook.Avalaxy schreef op maandag 17 februari 2014 @ 06:44:
Idd, leer nou eens dat een getal compleet nietszeggend is zonder eenheid...
Het was nog vroeg...Avalaxy schreef op maandag 17 februari 2014 @ 06:44:
Idd, leer nou eens dat een getal compleet nietszeggend is zonder eenheid...
Ik stem voor Bitcoin.de! Ik vind dit een fijne exchange om BTC bij te kopen en is ook erg betrouwbaar. Ik vind hem in de TS zelfs het vernoemen waard omdat je daar geen Fiat geld moet storten om te handelen, maar dat rechtstreeks naar de tegenpartij doet. Je hebt enkel BTC virtueel staan. Hij is na MtGox de 2e grootste exchange om te handelen in Euro, maar Kraken komt aardig in de buurt.Ethirty schreef op zondag 16 februari 2014 @ 15:49:
Heb toch maar een waarschuwing bij MtGox in de TS geplaatst. Iemand die mij kan vertellen of de waarschuwing voor Cryptsy nog relevant is en welke andere Exchanges een plekje in de TS verdienen (zekere mate van betrouwbaarheid vereist!)?
[ Voor 6% gewijzigd door Hipska op 17-02-2014 09:19 ]
Ben je geverifieerd ? Dat is nu een vereiste.Hipska schreef op maandag 17 februari 2014 @ 09:17:
[...]
Over MtGox, is het nu nog interessant om er Euro of Dollar op te storten om dan goedkoop BTC te kopen? M.a.w. komen funds nog toe in de accounts?
[ Voor 88% gewijzigd door Blord op 17-02-2014 09:27 ]
Ik zou het niet doen. Afgelopen tijd alleen maar meer problemen, nog niet minder.Hipska schreef op maandag 17 februari 2014 @ 09:17:
[...]
Over MtGox, is het nu nog interessant om er Euro of Dollar op te storten om dan goedkoop BTC te kopen? M.a.w. komen funds nog toe in de accounts?
Dat is het zeker niet maar zie toch diverse signalen dat Gox er niet de stekker uit gaat trekken.Rannasha schreef op maandag 17 februari 2014 @ 09:03:
Het is inmiddels 17:00 in Tokyo, de werkdag loopt ten einde, maar er is nog geen update van MtGox. Ik twijfel niet dat de update er komt, maar het feit dat de update er niet tijdens reguliere kantoortijden is gekomen doet vermoeden dat het niet alleen maar rozengeur en manenschijn is daar in Japan.
Omdat je nogal last krijgt van overheden als je zomaar de stekker er uit trekt zonder je klanten al hun withdrawals te laten doen.BAVAROIS schreef op maandag 17 februari 2014 @ 10:05:
[...]
Dat is het zeker niet maar zie toch diverse signalen dat Gox er niet de stekker uit gaat trekken.
Hun supporthelpdesk heeft de backlog weggewerkt en reageert snel op berichten en verzoeken. Binnen 6 uur was mijn SEPA verzoek gecancelled. De koers stijgt aardig dus wijst wellicht op toenemend vertrouwen. Ook Japanse withdrawals komen weer langzaam op gang las ik. Waarom nog al die moeite doen op de supportafdeling als je toch weet dat de stekker er uit gaat?
Dit kan eenvoudig met een software-update worden veranderd. De 1 MB limiet zit er al tijden in, maar niemand maakt zich er erg druk over want het komt (nog) niet voor dat die wordt bereikt. Het is geen fundamentele beperking, enkel een regeltje in de code dat kan worden aangepast. Overigens passen er ~2500 transacties in 1 MB, dus zelfs als er duizenden withdrawals gedaan worden, is dat met een uurtje of twee wel door de blockchain heen. Zeker gezien niet iedereen tegelijk een withdrawal doet.Ik las dat het BTC protocol een Blocksizelimit heeft van 1MB... is dit niet een fundamenteel probleem in het protocol?
Vorige week ging het toch ook pas in onze middag hard naar beneden?Menkie88 schreef op maandag 17 februari 2014 @ 10:31:
Ik ben ook wel erg benieuwd. Aangezien de avond in Japan al begonnen is, enig idee tot wanneer we nieuws m.b.t. Mt. Gox kunnen verwachten? Als in de komende 4 uurtjes niets komt, zal het dan verder een relatief "normale" dag worden vandaag?
PSN: Marselaar
Verwijderd
Dat ligt voor een groot deel aan de mensen zelf.Menkie88 schreef op maandag 17 februari 2014 @ 10:31:
Ik ben ook wel erg benieuwd. Aangezien de avond in Japan al begonnen is, enig idee tot wanneer we nieuws m.b.t. Mt. Gox kunnen verwachten? Als in de komende 4 uurtjes niets komt, zal het dan verder een relatief "normale" dag worden vandaag?
Ik ben op de hoogte van de problemen. Mijn vraag was: "Komen geplaatste (fiat) funds nog aan op je account?"pposthoorn schreef op maandag 17 februari 2014 @ 10:00:
[...]
Ik zou het niet doen. Afgelopen tijd alleen maar meer problemen, nog niet minder.
Gox heeft aangekondigd vandaag een update te geven. Als ze dat niet doen, dan lijkt mij dat dat het vetrouwen in Gox nog verder omlaag haalt.Menkie88 schreef op maandag 17 februari 2014 @ 10:31:
Ze zijn daar 7 uur verder toch?speedstar83 schreef op maandag 17 februari 2014 @ 10:35:
Vorige keer dat ze gezegd hadden dat ze een update gingen uitsturen op maandag, hebben ze dat uiteindelijk om 7pm JPY gedaan. Dat is binnen een half uurtje als ik me niet vergis.
[ Voor 5% gewijzigd door Menkie88 op 17-02-2014 10:50 ]
Waarmee natuurlijk totaal niet gezegd is dat dat nu weer gebeurt. Maar ik zit (met samengeknepen billetjesRannasha schreef op maandag 17 februari 2014 @ 10:50:
De vorige announcement kwam overigens ook om 11:00 onze tijd (19:00 Tokyo).
Nee, maar het geeft aan dat ze niet alleen binnen reguliere kantoor-uren bezig zijn.posttoast schreef op maandag 17 februari 2014 @ 10:51:
[...]
Waarmee natuurlijk totaal niet gezegd is dat dat nu weer gebeurt. Maar ik zit (met samengeknepen billetjes) klaar!
Verwijderd
Op welke website volgen jullie deze announcements?Rannasha schreef op maandag 17 februari 2014 @ 10:50:
De vorige announcement kwam overigens ook om 11:00 onze tijd (19:00 Tokyo).
https://www.mtgox.com/newsVerwijderd schreef op maandag 17 februari 2014 @ 10:51:
[...]
Op welke website volgen jullie deze announcements?
Verwijderd
404 page not found...speedstar83 schreef op maandag 17 februari 2014 @ 10:53:
Als ze hun eigen standaard volgen, zou het bericht hier moeten komen te staan:
https://www.mtgox.com/press_release_20140217.html
Da's niet helemaal zeker. De laatste press release was een pdf, geen webpagina:speedstar83 schreef op maandag 17 februari 2014 @ 10:53:
Als ze hun eigen standaard volgen, zou het bericht hier moeten komen te staan:
https://www.mtgox.com/press_release_20140217.html
Groetjes, FaceDown.
Verwijderd
Ik vind dit een beetje doemdenken, mag ik dat zeggen?FaceDown schreef op maandag 17 februari 2014 @ 11:14:
Dit wordt 100% zeker een fiasco. Elk vertrouwen in MtGox is gewoon tegen beter weten in. Waarschijnlijk is die CEO een of ander narcistisch mannetje wat in z'n eigen leugens verstrikt is geraakt. Hoe vaak zie je niet dat oplichters de zaak willens en wetens belazeren terwijl iedereen achteraf denkt; hoe heeft zo iemand ooit in z'n eigen leugens kunnen geloven?
Hoe makkelijk was het geweest voor MtGox om gewoon hun publiek goed te informeren? Waarom iedereen in het ongewisse laten over hun liquiditeit, terwijl het overal gonst van de geruchten? Dat slaat simpelweg nergens op. ELK bedrijf zou meteen dat soort berichten ontzenuwen als ze nergens op zouden slaan.
Het verbaast mij in ieder geval niets dat er gewoon geen nieuws komt van MtGox. Het is een een kwestie van dagen en die exchange is verdwenen, samen met alle fiat en coins die erop geparkeerd staan.
Natuurlijk mag je dat zeggen. Maar stel je voor dat jij een goedlopende webwinkel hebt. En opeens verschijnen op internet allerlei verhalen dat je niet levert, of dat je kapotte spullen levert en geen geld terug geeft. Verhalen die volkomen uit de lucht gegrepen zijn. Vervolgens lopen je orders met de helft terug. Ga je daar dan publiekelijk op reageren? Of laat je simpelweg niks van je horen en hoop je dat het weer overwaait?Verwijderd schreef op maandag 17 februari 2014 @ 11:18:
[...]
Ik vind dit een beetje doemdenken, mag ik dat zeggen?
ik ben dan ook benieuwd of je gelijk krijgt en dat krijg je, als de rest hetzelfde denkt als jij.
Groetjes, FaceDown.
Verwijderd
Ik zou dan vertrouwen op de goede ervaringen van mensen.FaceDown schreef op maandag 17 februari 2014 @ 11:26:
Natuurlijk mag je dat zeggen. Maar stel je voor dat jij een goedlopende webwinkel hebt. En opeens verschijnen op internet allerlei verhalen dat je niet levert, of dat je kapotte spullen levert en geen geld terug geeft. Verhalen die volkomen uit de lucht gegrepen zijn. Vervolgens lopen je orders met de helft terug. Ga je daar dan publiekelijk op reageren? Of laat je simpelweg niks van je horen en hoop je dat het weer overwaait?
Dit zijn geen '10 mensen' die wat slechte verhalen zitten te verzinnen, dit is je complete klantenbestand dat begint te morren, zodanig dat je webwinkel op omvallen staat. Het is dan volslagen absurd om daar helemaal niets aan te doen.Verwijderd schreef op maandag 17 februari 2014 @ 11:28:
[...]
Ik zou dan vertrouwen op de goede ervaringen van mensen.
Je verdedigen op fora die toch al vol zijn van jouw onkunde als bedrijf valt echt geen eer aan te behalen.
Er zijn 10 mensen die zeggen dat je een klote webwinkel hebt, dus dan heb je die.
Groetjes, FaceDown.
[ Voor 33% gewijzigd door Replay256 op 17-02-2014 11:38 ]
Verwijderd
Als het echt zo beroerd is zou ik daar helemaal niet handelen, en ik zie genoeg beweging daar.FaceDown schreef op maandag 17 februari 2014 @ 11:30:
Dit zijn geen '10 mensen' die wat slechte verhalen zitten te verzinnen, dit is je complete klantenbestand dat begint te morren, zodanig dat je webwinkel op omvallen staat. Het is dan volslagen absurd om daar helemaal niets aan te doen.
De enige reden die ik kan verzinnen om het op te lossen op de manier zoals ze het nu doen, is om zelf enorm rijk te worden van een toekomstige stijging op Gox. Goed voor de koers, maar wel misdadig op zichzelf.
Tokyo, Japan, February 17th, 2014!
Dear MtGox Customers,! "
We apologize for the inconvenience caused by the recent suspension of external
bitcoin transfers.
Fortunately, as we announced on Saturday we have now
implemented a solution that should enable withdrawals and mitigate any issues
caused by transaction malleability (please see our previous statements for
details on this issue). " "
Thanks to our friends at Blockchain.info, MtGox now has a workaround that will
use a unique identifier created by Blockchain to show whether transactions have
been modified or not. This will prevent any fraudulent use of the malleability
issue and protect the assets of our customers.
Resuming Withdrawals!
With this new system in place, MtGox should be able to resume withdrawals
soon. At the beginning we will do so at a moderated pace and with new daily/
monthly limits in place to prevent any problems with the new system and to take
into account current market conditions. " "
In order to launch the new system, we are going through the following steps:
-" Re-indexing the entire Blockchain (approx. 32 million entries)"
-" Fully deploying the new NTX ID"
-" Implementing a new bitcoin withdrawal queue that needs to be tested" "
We will update everyone again by Thursday at the latest.
Additionally, you may have noticed that we have added a new login system that
sends you an email when you successfully access your account. This is an
additional security layer, but as always we strongly encourage our customers to
use the 2-step authorization options available in our Security Center.
Thank you again for your support, and we look forward to resume bitcoin
withdrawals as quickly as possible.
Best regards,
MtGox Team
[ Voor 96% gewijzigd door ozothebozo op 17-02-2014 11:44 ]
Verwijderd
Ik kan die link niet openen, dus wat voor nieuws is er?Replay256 schreef op maandag 17 februari 2014 @ 11:39:
Er is nieuws mensen, nou daar gaan we
[ Voor 51% gewijzigd door Hammer op 17-02-2014 11:42 ]
My solar panels | Soladin loggen? | Strava
---------------
Gemak dient de mens, moeite dient de mensheid.
#team_UTC+1
An investment in knowledge always pays the best interest - Benjamin Franklin
You can call me McOverloper Mini '12 i7/16/256 Air '13 i5/8/256 iPad mini 5 64GB iPhone SE 128GB
Precies, klinkt als tijdrekken....uitstel van executieEthirty schreef op maandag 17 februari 2014 @ 11:43:
Met de nadruk op "binnenkort". Donderdag volgt meer nieuws, maar nog geen concrete datum wanneer ze weer normaal gaan doen.
geen nieuws is goed nieuws.... ?posttoast schreef op maandag 17 februari 2014 @ 11:43:
Maar blijkbaar vatten mensen dit toch als goed nieuws op. Want de boel gaat weer omhoog op andere exchanges.
Verwijderd
Dank je...Replay256 schreef op maandag 17 februari 2014 @ 11:40:
misschien werkt deze beter; https://www.mtgox.com/news
Ik denk dat ze dat proberen te voorkomen. Ik denk dat we er vanuit kunnen gaan dat alle problemen deze week zijn opgelost (of begin volgende week). Dus dan zal mtgox weer functioneren zoals het hoort.chrisO schreef op maandag 17 februari 2014 @ 11:43:
[...]
Precies, klinkt als tijdrekken....uitstel van executie
Ik weet, maar er zijn mensen die dit nieuws niet 'bijzonder genoeg' vinden. Het scheelt inmiddels wel al 20 euro in koerswinst en da's primaMichaelB74 schreef op maandag 17 februari 2014 @ 11:45:
Dit is geen "geen nieuws", want ze geven aan dat het weer business as usual wordt (wat je daar dan ook van kan denken...).
[ Voor 24% gewijzigd door Replay256 op 17-02-2014 11:50 ]
Verwijderd
kraken nog niet hoor..Replay256 schreef op maandag 17 februari 2014 @ 11:49:
Gaat helemaal nergens meer over 15% stijging in 15min 260.- euro
Kraken gaat ook niet zoveel stijgen, want dat hebben Bitstamp en BTC-e ook niet gedaan. Koersbewegingen op MtGox hebben weinig relatie met koersbewegingen op echte exchanges.
Ha!Verwijderd schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 11:09:
Ik zeg geen 200 euro..
Eerder bodem 300 euro.
Ik zeg wel dit weekend een major dip..
Ben benieuwd
Je had toch voor 1 BTC moeten weddenVerwijderd schreef op maandag 17 februari 2014 @ 11:53:
Haha.. jaja, gefeliciteerd he ;-)
*geeft een virtueel biertje*
"We klooien nog wat aan, en laten over een dag of 3 weer wat weten"chrisO schreef op maandag 17 februari 2014 @ 11:43:
[...]
Precies, klinkt als tijdrekken....uitstel van executie
Groetjes, FaceDown.
Vergeet niet dat ze nog niet hebben gereageerd op de vraag of ze alle gestalde BTC nog überhaupt in bezit hebben. Dat is een ernstige situatie. En dan nu ook nog aankondigen om nieuwe limieten in te stellen (om snelle leegloop te voorkomen). Het zaakje stinkt aan alle kanten.EJPostema schreef op maandag 17 februari 2014 @ 11:48:
[...]
Ik denk dat ze dat proberen te voorkomen. Ik denk dat we er vanuit kunnen gaan dat alle problemen deze week zijn opgelost (of begin volgende week). Dus dan zal mtgox weer functioneren zoals het hoort.
Zoals ik het bericht te lezen is zullen ze met nieuwe withdrawal limieten komen etc etc
Dit gaat dus een bankrun voorkomen (of het wordt een heeeeeel langzame run).
Anyway ik denk dat dit wel voor iets van stabiliteit gaat zorgen
Groetjes, FaceDown.
Ik zie niet in waarom dat per se slecht is... Het voorkomt een bankrun bij Gox en onstabiliteit. Als gox rustig dood gaat dan gaan er ook geen gekke dingen gebeuren.Rannasha schreef op maandag 17 februari 2014 @ 11:56:
Anyway, de MtGox announcement... Ik vind hem een beetje tegenvallen. Withdrawals zijn nog steeds niet gefixed, ze komen donderdag pas weer met een update en nadat de boel weer werkt zijn er aangepaste limieten op withdrawals (om de exodus af te remmen).
Als ze geen limieten instellen loopt het meteen leeg natuurlijk. Dus dat snap ik wel. Maar ik vrees dat wat ze ook proberen, niemand ooit meer geld of btc op die exchange durft te zetten.FaceDown schreef op maandag 17 februari 2014 @ 11:56:
[...]En dan nu ook nog aankondigen om nieuwe limieten in te stellen (om snelle leegloop te voorkomen). Het zaakje stinkt aan alle kanten.
Je vergeet dat we met traders te maken hebben. Zolang er winst te halen valt blijven er klantjes komen.tsandfort schreef op maandag 17 februari 2014 @ 11:58:
[...]
Als ze geen limieten instellen loopt het meteen leeg natuurlijk. Dus dat snap ik wel. Maar ik vrees dat wat ze ook proberen, niemand ooit meer geld of btc op die exchange durft te zetten.
Mee eens. Ik voorspel dat we ook snel weer naar beneden gaan. Dit bericht is gewoon (wederom) slecht nieuws, want is niets meer dan tijd rekken.Rannasha schreef op maandag 17 februari 2014 @ 11:56:
Anyway, de MtGox announcement... Ik vind hem een beetje tegenvallen. Withdrawals zijn nog steeds niet gefixed, ze komen donderdag pas weer met een update en nadat de boel weer werkt zijn er aangepaste limieten op withdrawals (om de exodus af te remmen).
Groetjes, FaceDown.
Verwijderd schreef op zondag 16 februari 2014 @ 14:37:
Deze is ook leuk:
MtGox's plan is simple and genius
Step 1. Notice that there isn't enough BTC or USD to handle even the pending withdrawals
Step 2. Halt BTC withdrawals, causing a massive crash on MtGox
Step 3. Buy BTC on MtGox at the reduced price
Step 4. Sell this cheap BTC (which they have access to, of course) on other exchanges, making a massive profit
Step 5. Blame a well known bug in BTC for the delay. Continue this process for weeks until enough profit has been made
Step 6. MtGox now has: a ton of cheap bitcoin, a ton of profit made from selling the cheap bitcoin, and a ton of profit made from the trading fees during the panic. Re-open withdrawals of both USD and Bitcoin, solvency problem is solved
There go the goddamn brownies.
Omdat ze geld van anderen vasthouden, tegen de tijd dat de boel gefixed wordt al bijna een week. Dan vind ik het niet normaal dat je een limiet stelt op de mate waarin mensen hun eigen geld terug kunnen halen.EJPostema schreef op maandag 17 februari 2014 @ 11:57:
[...]
Ik zie niet in waarom dat per se slecht is... Het voorkomt een bankrun bij Gox en onstabiliteit. Als gox rustig dood gaat dan gaan er ook geen gekke dingen gebeuren.
Of wie weet gebeurt er een wonder en hersteld het vertrouwen
Als er iets slecht is voor het vertrouwen dan is dit het wel. Gox kan beter met een klap ten onder gaan. De beurzen krijgen even een dreun maar dan kan er daarna aan herstel worden gewerkt. Nu blijven we met z'n alleen maar aanmodderen en de markt blijven wellicht nog weken ziek.EJPostema schreef op maandag 17 februari 2014 @ 11:57:
[...]
Ik zie niet in waarom dat per se slecht is... Het voorkomt een bankrun bij Gox en onstabiliteit. Als gox rustig dood gaat dan gaan er ook geen gekke dingen gebeuren.
Of wie weet gebeurt er een wonder en hersteld het vertrouwen
Groetjes, FaceDown.
Ik ben ervan overtuigd dat het zo ook gaat inderdaad. Het is pure maffia daar bij Gox. Cash withdrawals daar kun je vergeten, dus ze weten dat wanneer BTC withdrawals mogelijk worden IEDEREEN daar BTC koopt en zij dus stinkend rijk worden.Bonez0r schreef op maandag 17 februari 2014 @ 12:00:
Het is simpel, we zitten nu tussen step 3 en step 4 van onderstaand "plan van aanpak" van MtGox. Ze hebben goedkoop kunnen inkopen. Nu stuwen ze met het nieuws van vandaag de prijs op. Daarna verkopen als de koers hoog staat en de dollars binnenharken.
[...]
Groetjes, FaceDown.
Ben het helemaal met je eens, zoiets heet damage controlRannasha schreef op maandag 17 februari 2014 @ 12:01:
[...]
Omdat ze geld van anderen vasthouden, tegen de tijd dat de boel gefixed wordt al bijna een week. Dan vind ik het niet normaal dat je een limiet stelt op de mate waarin mensen hun eigen geld terug kunnen halen.
Ik begrijp heel goed waarom ze die limiet instellen. Want met zo'n limiet hebben grote traders veel tijd nodig om hun geld weg te halen en zullen ze misschien besluiten om het grootste deel er toch maar te laten staan. Zonder limieten is Gox in een dag vrijwel leeg, dat willen ze natuurlijk niet. Maar mijns inziens hebben ze geen andere optie. Dat ze daarna ten onder gaan hebben ze aan zichzelf te danken.
Dat kan ook nog niet, aangezien de withdrawals op mtGox nog steeds gesloten zijn.Verwijderd schreef op maandag 17 februari 2014 @ 12:05:
Onzin, ik zie geen grote dumps van BTC op andere markten
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq