Maak een account aan en corrigeer ze!
De vraag is of ze nog iets voorstellen. De slechte manier waarop ze communiceren grenst tegen het misdadige aan. Ze laten geweldig veel mensen namelijk in onzekerheid zitten, aangezien ze lijken te weigeren om te bevestigen dat ze alleen bitcoins die men daar heeft opgeslagen nog steeds in bezit hebben. Dit is best eng. En toch begrijp ik niet dat ze alles in het werk te lijken stellen om deposits en withdrawals weer op gang te krijgen. Als ze een liquiditeitsprobleem hebben dan kunnen ze toch beter meteen de tent opdoeken? Dan waarom niet met een statement de geruchten ontzenuwen? Ik snap er geen hout van.. Ik weet wel dat je dit als Europees of Amerikaans bedrijf dit soort geintjes niet kan flikken, omdat je de bak in kan draaien wegens mismanagement.gabn88 schreef op zaterdag 15 februari 2014 @ 17:56:
Beetje zielig dat mensen nu ineens doen of MtGox niks voorstelt. Het staat nog steeds in de openingspost als 1 van de 5 bekende en "over het algemeen betrouwbare" plaatsen om te handelen. Mensen die hun geld erop hebben staan zullen nu wel met billen tegen elkaar zitten. Niet echt leuk dat zoiets gebeurd en ook zeker niet goed voor het imago van de bitcoin imo.
Groetjes, FaceDown.
Believe me, heb het geprobeerd maar hiertegen vechten wordt op den duur onmogelijk gemaakt omdat je een ban krijgt.Avalaxy schreef op zaterdag 15 februari 2014 @ 18:17:
Maak een account aan en corrigeer ze!
Groetjes, FaceDown.
Ik vind het altijd heerlijke berichten. Dan weten we weer hoe onwetend het volk van nujij.nl is
Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.
Nieuwe update live
Avalaxy in "[WP8] Kraken app voor Windows Phone 8"
Deze vond ik wel leuk
Deze vond ik wel leuk

[ Voor 28% gewijzigd door Avalaxy op 15-02-2014 22:26 ]
Precies dat dacht ik toen ik dit las: http://www.reddit.com/r/B...mmed_with_selling_my_btc/FaceDown schreef op zaterdag 15 februari 2014 @ 18:14:[...] Wat een fucking mongolen lopen er toch rond in Nederland. Niet gehinderd door enig gebrek aan kennis, nog steeds blijven praten over tulpenbollen, bubbels, gebakken lucht etc etc. Je zou dat soort stupide volk toch graag een harde rotschop willen verkopen. Ik erger me kapot aan dat soort domheid. [...]
Verwijderd
Direct afsluiten van internet, zo'n persoon is duidelijk niet geschikt voor de digitale snelweg.PowerSp00n schreef op zondag 16 februari 2014 @ 01:08:
Precies dat dacht ik toen ik dit las: http://www.reddit.com/r/B...mmed_with_selling_my_btc/

Hahahahaha, daar ga je toch abrupt van huilen...Verwijderd schreef op zondag 16 februari 2014 @ 08:27:
[...]
Direct afsluiten van internet, zo'n persoon is duidelijk niet geschikt voor de digitale snelweg.

Ja sommige mensen zijn sowieso niet zo slim, dat blijkt maar weer. wtf?!?!

Oplossing: niet meer op nujij.nl lezen, één en al kroegenpraat van mensen die er geen barst van begrijpen.FaceDown schreef op zaterdag 15 februari 2014 @ 18:14:
http://www.nujij.nl/tech-...dieptepunt.27115346.lynkx
Wat een fucking mongolen lopen er toch rond in Nederland. Niet gehinderd door enig gebrek aan kennis, nog steeds blijven praten over tulpenbollen, bubbels, gebakken lucht etc etc. Je zou dat soort stupide volk toch graag een harde rotschop willen verkopen. Ik erger me kapot aan dat soort domheid. En ondertussen zelf maar denken dat ze zo geweldig slim zijn...![]()
![]()
Adem in.. adem uit..
Wel één geruststelling: als je de comments op cnn.com of fox.com gaat lezen wordt het er niet beter op.
[ Voor 7% gewijzigd door TheZeroorez op 16-02-2014 09:09 ]
Voor verkoop hebben we V&A
[ Voor 90% gewijzigd door rickiii op 16-02-2014 11:29 ]
Damn, de Gox-koers wordt steeds gekker. Onder de $300, terwijl Stamp vrij stabiel op $650 zit.
Ik had niet gedacht dat ik dit ooit zou zeggen, maar ik wou dat ik fiat had staan op MtGox
Zelfs als je maar 50% van je coins terug kunt krijgen omdat er een solvabiliteits-probleem is, heb je nog steeds winst.
Mensen met fiat op Gox die het snel weg willen hebben kunnen een mooie arbitrage-kans gebruiken. Koop Bitcoins voor $285 (of equivalent in euro), verhandel de GoxBTC vervolgens via bitcoinbuilder.com voor RealBTC (0.7-0.75 RealBTC per GoxBTC) en verkoop de RealBTC vervolgens op Kraken of Bitstamp. >60% fiat-winst en je hoeft niet te wachten tot Gox z'n withdrawals weer heropent.
Ik had niet gedacht dat ik dit ooit zou zeggen, maar ik wou dat ik fiat had staan op MtGox

Mensen met fiat op Gox die het snel weg willen hebben kunnen een mooie arbitrage-kans gebruiken. Koop Bitcoins voor $285 (of equivalent in euro), verhandel de GoxBTC vervolgens via bitcoinbuilder.com voor RealBTC (0.7-0.75 RealBTC per GoxBTC) en verkoop de RealBTC vervolgens op Kraken of Bitstamp. >60% fiat-winst en je hoeft niet te wachten tot Gox z'n withdrawals weer heropent.
|| Vierkant voor Wiskunde ||
De mensen die onlangs hun Goxbtc hebben getrade voor Realbtc tegen 80% zijn nu lachende derde.
Ik heb nog €1.000 SEPA withdrawal die nog steeds niet is uitgevoerd.Rannasha schreef op zondag 16 februari 2014 @ 11:42:
Damn, de Gox-koers wordt steeds gekker. Onder de $300, terwijl Stamp vrij stabiel op $650 zit.
Ik had niet gedacht dat ik dit ooit zou zeggen, maar ik wou dat ik fiat had staan op MtGoxZelfs als je maar 50% van je coins terug kunt krijgen omdat er een solvabiliteits-probleem is, heb je nog steeds winst.
Is het een idee dit te cancellen en er GoxBTC voor te kopen? Is natuurlijk allebei een longshot om het er uit te krijgen...
Een pessimist is een realistische optimist
Ik heb geen perfect werkende kristallen bal, maar ik acht de kans dat je een BTC withdrawal kunt doen binnen afzienbare tijd veel groter dan een de kans dat een SEPA withdrawal snel gaat werken.BAVAROIS schreef op zondag 16 februari 2014 @ 11:57:
[...]
Ik heb nog €1.000 SEPA withdrawal die nog steeds niet is uitgevoerd.
Is het een idee dit te cancellen en er GoxBTC voor te kopen? Is natuurlijk allebei een longshot om het er uit te krijgen...
Eventueel kun je de hierboven beschreven arbitrage-methode toepassen, dat levert minder op (maar 60% winst, echt slecht

Overigens weet ik niet of je je geld direct terugkrijgt in je account als je een SEPA withdrawal annuleert of dat daar verwerkingstijd tussenzit. Want als MtGox morgen al z'n BTC withdrawals heropent (is lang niet zeker, hebben ze ook niet beloofd, ze hebben enkel een update aangekondigd), dan zijn de budget-Bitcoins weg voordat je met je ogen kunt knipperen.
Ik las dat ze dit binnen 8h hadden gefixt maar het is zondag vandaagRannasha schreef op zondag 16 februari 2014 @ 12:01:
[...]
Overigens weet ik niet of je je geld direct terugkrijgt in je account als je een SEPA withdrawal annuleert of dat daar verwerkingstijd tussenzit.
Ik ga het er maar op wagen, als ik die €1000 cancel dan blijft het sowieso €1000 en zal niet minder worden. Als ze de boel weer gefixt hebben kan ik het er evengoed uitkrijgen door BTC te kopen en naar Kraken te sturen.
Een pessimist is een realistische optimist
Succes. Als het lukt verdubbel je je geld (ruimschoots).BAVAROIS schreef op zondag 16 februari 2014 @ 12:06:
[...]
Ik las dat ze dit binnen 8h hadden gefixt maar het is zondag vandaag![]()
Ik ga het er maar op wagen, als ik die €1000 cancel dan blijft het sowieso €1000 en zal niet minder worden. Als ze de boel weer gefixt hebben kan ik het er evengoed uitkrijgen door BTC te kopen en naar Kraken te sturen.
Ik had nog €400 staan @ gox, ook maar even geïnvesteerd
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Die ben je dus kwijt.oisyn schreef op zondag 16 februari 2014 @ 12:22:
Ik had nog €400 staan @ gox, ook maar even geïnvesteerd
BTC waar je wel bij kan, dus bijvoorbeeld in je eigen wallet op je pc of telefoon. De zogenaamde "GoxBTC" staat bij MtGox vast en kan je dus niets mee.Verwijderd schreef op zondag 16 februari 2014 @ 12:50:
Ik snap het concept van RealBTC niet helemaal. Kan iemand mij dat uitleggen?
Met RealBTC worden BTC bedoelt die vrij rondgestuurd kunnen worden. Normale coins dus. Bitcoins op MtGox zitten momenteel vast en niet iedereen is er van overtuigd dat MtGox genoeg coins/dollars heeft om alle klanten-accounts uit te kunnen betalen. Dus Bitcoins die momenteel op MtGox accounts staan hebben een lagere waarde, omdat je ze er niet weg kan halen.Verwijderd schreef op zondag 16 februari 2014 @ 12:50:
Ik snap het concept van RealBTC niet helemaal. Kan iemand mij dat uitleggen?
Er zijn nu mensen die het account-saldo van Gox-accounts opkopen voor gewone Bitcoins, maar dan met wat korting. Deze mensen schatten de kans dat MtGox de tegoeden binnenkort uit kan betalen hoog in.
Gister begonnen met Pandacoin, deze doet het tot nu toe redelijk.
Op cryptorush schommeld de koers tussen 0.00000072 en 0.00000100 btc. (diff nu op 156)
Op cryptorush schommeld de koers tussen 0.00000072 en 0.00000100 btc. (diff nu op 156)
Helaas heb ik geen fiat maar bitcoins op Gox. Ik heb nooit gedacht dat de koers zo laag ging worden.
Mocht de withdraw weer hersteld worden, kan iemand dan voor mij de bitcoins uithalen door op zijn GOX rekening te storten en die persoon weer op mijn account buiten Gox terug te storten ?
Ik ben namelijk niet eens geverifeerd en Gox zal die status zo lang mogelijk laten houden. Een geverifeerd of trusted account heeft meer mogelijkheid om de coins uit te halen.
Zodra de coins uit Gox is gehaald zal ik ze op Stamp weer omwisselen voor fiat.
Ik heb genoeg van Gox en zal geen cent meer uitgeven aan hun hoge fee.
Mocht de withdraw weer hersteld worden, kan iemand dan voor mij de bitcoins uithalen door op zijn GOX rekening te storten en die persoon weer op mijn account buiten Gox terug te storten ?
Ik ben namelijk niet eens geverifeerd en Gox zal die status zo lang mogelijk laten houden. Een geverifeerd of trusted account heeft meer mogelijkheid om de coins uit te halen.
Ik heb genoeg van Gox en zal geen cent meer uitgeven aan hun hoge fee.
Je kunt geen withdrawals doen op Gox (fiat of coin) zonder verified te zijn. De "interne coin transfer" waar mensen het over hebben is eigenlijk gewoon een Bitcoin-withdrawal naar een deposit-adres van een andere user. Het volgt dus alle regels voor een gewone Bitcoin-withdrawal, maar de software van Gox houdt doet zo'n withdrawal buiten de blockchain om (vandaar dat ze nog mogelijk waren de laatste tijd).Blord schreef op zondag 16 februari 2014 @ 13:03:
Helaas heb ik geen fiat maar bitcoins op Gox. Ik heb nooit gedacht dat de koers zo laag ging worden.
Ik heb genoeg van Gox en zal geen cent meer uitgeven aan hun fee die aan de hoge kant is.
Dat wist ik niet. Om een interne withdraw te doen moet je ook al geverifeerd zijn.
Wat is dit voor een corrupt systeem. Ze hadden mijn storting helemaal niet mogen aannemen om te beginnen zonder geverifeerd te zijn.
Wat is dit voor een corrupt systeem. Ze hadden mijn storting helemaal niet mogen aannemen om te beginnen zonder geverifeerd te zijn.
Ja, het is nogal raar. Oorspronkelijk waren Bitcoin-withdrawals ook zonder verificatie mogelijk, maar ze hebben de regels aangescherpt. Bitstamp heeft iets dergelijks gehad, waar mensen die net geverifieerd waren vast kwamen te zitten met hun coins op de exchange. Maar daar kun je nu in ieder geval niet meer depositen zonder verificatie. Waarom dat bij Gox nog wel kan weet ik niet. Verder dan "want het is Gox" als uitleg kom ik nietBlord schreef op zondag 16 februari 2014 @ 13:09:
Dat wist ik niet. Om een interne withdraw te doen moet je ook al geverifeerd zijn.
Verwijderd
ik wil niet lullig doen, maar waarom heb je je niet ingelezen omtrent de voorwaarden alvorens te storten?Blord schreef op zondag 16 februari 2014 @ 13:09:
edit:
Never mind
Never mind
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 16-02-2014 13:15 ]
Verwijderd
thanks voor uitleg jongens, ik snap het nu.
Andere puntje. Ben nu maandje bezig met handelen. Vind dat wel erg leuk.
Wil nu 1 en ander automatiseren.
Lieftst dus door zelf een bot te maken of bestaande bot aan te passen.
Heeft iemand tips op te beginnen hiermee?
Andere puntje. Ben nu maandje bezig met handelen. Vind dat wel erg leuk.
Wil nu 1 en ander automatiseren.
Lieftst dus door zelf een bot te maken of bestaande bot aan te passen.
Ik ben gewoon begonnen met API docs te lezen en een class te maken die met de API praat. Zodra ik genoeg API-calls had geimplementeerd kon ik gaan nadenken over handels-logica.Verwijderd schreef op zondag 16 februari 2014 @ 13:15:
In ander nieuws: MtGox is onder de $266 geschoten. Dit is de piek-waarde van de april-rally van vorig jaar.
Die regel stond er eerst niet.Verwijderd schreef op zondag 16 februari 2014 @ 13:15:
[...]
ik wil niet lullig doen, maar waarom heb je je niet ingelezen omtrent de voorwaarden alvorens te storten?
edit:
Never mind
Het net als je een GSM abonnement afsluit voor 2 jaar en het maandelijks bedrag is 10euro met alle juridische bla bla. Nu een maand later is het maandelijks bedrag 20euro geworden zonder de mogelijkheid om te kunnen uitstappen want de regels zijn veranderd.

Wow, 230 is doorbroken op Gox. Wie zijn de mensen die nu nog verkopen?
Wow, ik had voor het eerst op Kraken een Take Profit Buy order staan. Voor redelijk wat geld. Had hem precies goed ingesteld gisteren, buy op 458, dus hij is net aangetikt.
Maar hij heeft die order uitgevoerd in honderden kleine transacties ter grote van 0.00006BTC. Mijn geschiedenis laat nu dus tientallen pagina's vol met trades zien. Ben mijn hele overzicht kwijt. Zou het niet veel makkelijker zijn als Kraken dit als een buy order laat zien met een weighted average?
Maar hij heeft die order uitgevoerd in honderden kleine transacties ter grote van 0.00006BTC. Mijn geschiedenis laat nu dus tientallen pagina's vol met trades zien. Ben mijn hele overzicht kwijt. Zou het niet veel makkelijker zijn als Kraken dit als een buy order laat zien met een weighted average?
Zal ik de bitcoins verkopen en later terug kopen als de prijs $100 is geworden ? Dat is een stijging van 100%.
Als je naar de Orders pagina gaat ipv de Trades pagina zie je als het goed is het totaal van de hele order.tsandfort schreef op zondag 16 februari 2014 @ 14:00:
Wow, ik had voor het eerst op Kraken een Take Profit Buy order staan. Voor redelijk wat geld. Had hem precies goed ingesteld gisteren, buy op 458, dus hij is net aangetikt.
Ah geweldig! Totaal over het hoofd gezien. Heb alleen nog wel moeite om mijn deposits van afgelopen nacht te vinden... Ben nu op pagina 70 en aan het doorklikkenRannasha schreef op zondag 16 februari 2014 @ 14:02:
[...]
Als je naar de Orders pagina gaat ipv de Trades pagina zie je als het goed is het totaal van de hele order.

Ik kijk wel op blockchain.info...
[ Voor 4% gewijzigd door tsandfort op 16-02-2014 14:05 ]
Deposits hebben ook hun eigen overzicht op de Funding pagina.tsandfort schreef op zondag 16 februari 2014 @ 14:03:
[...]
Ah geweldig! Totaal over het hoofd gezien. Heb alleen nog wel moeite om mijn deposits van afgelopen nacht te vinden... Ben nu op pagina 70 en aan het doorklikken
En 220 aangetikt, sinds ik wakker ben al 20 procent eraf
. Hoop voor iedereen dat dit nog goedkomt maar aan de volumes te zien kan er nog wel wat meer vanaf..... Jammer dit, want het signaal wat afgegeven wordt is niet erg positief.

2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30
Dat ik daar nu pas achter kom. Ze hebben ook alles op Kraken!Rannasha schreef op zondag 16 februari 2014 @ 14:05:
[...]
Deposits hebben ook hun eigen overzicht op de Funding pagina.
Hmm ik had het te laat door. Nu maar weer holden helaas.
220 aangetikt? Waar?Rene schreef op zondag 16 februari 2014 @ 14:05:
En 220 aangetikt, sinds ik wakker ben al 20 procent eraf. Hoop voor iedereen dat dit nog goedkomt maar aan de volumes te zien kan er nog wel wat meer vanaf..... Jammer dit, want het signaal wat afgegeven wordt is niet erg positief.
$220.29 is het laagste punt van MtGox.
Verwijderd
van mijn 1,6 bitcoin die ik op MtGox had heb ik in de laatste 2 dagen 4 BTC kunnen maken. Alleen wel de vraag of ik ze er ooit nog af ga krijgen. Echt een totale achtbaan is het geworden.
En nu helaas geen fiat, Na de top van 380 vannacht alles verkocht voor 350 en weer aangekocht voor 250. Nu maar hopen op de volgende top.
En nu helaas geen fiat, Na de top van 380 vannacht alles verkocht voor 350 en weer aangekocht voor 250. Nu maar hopen op de volgende top.
Verwijderd
Er wordt momenteel ingelogd op veel MtGox accounts met een ip-adress uit China (zie /r/Bitcoin/new) - zelfs accounts met 2FA. Verander je wachtwoord even voor de zekerheid.Verwijderd schreef op zondag 16 februari 2014 @ 14:22:
van mijn 1,6 bitcoin die ik op MtGox had heb ik in de laatste 2 dagen 4 BTC kunnen maken. Alleen wel de vraag of ik ze er ooit nog af ga krijgen. Echt een totale achtbaan is het geworden.
Oh ok. Nou, daar kijk ik al niet eens meer. Totdat er daar echt iets gebeurt qua nieuws (en dus niet "we zijn er mee bezig!") vind ik die hele koers niet relevant meer.
Ik kijk er nog wel naar, maar meer als ramptoerist.posttoast schreef op zondag 16 februari 2014 @ 14:30:
[...]
Oh ok. Nou, daar kijk ik al niet eens meer. Totdat er daar echt iets gebeurt qua nieuws (en dus niet "we zijn er mee bezig!") vind ik die hele koers niet relevant meer.
Zo lang de 1500m vrouwen schaatsen nog niet is begonnen is dit toch hartstikke vermakelijk om naar te kijken?posttoast schreef op zondag 16 februari 2014 @ 14:30:
[...]
Verwijderd
Deze is ook leuk:
MtGox's plan is simple and genius
Step 1. Notice that there isn't enough BTC or USD to handle even the pending withdrawals
Step 2. Halt BTC withdrawals, causing a massive crash on MtGox
Step 3. Buy BTC on MtGox at the reduced price
Step 4. Sell this cheap BTC (which they have access to, of course) on other exchanges, making a massive profit
Step 5. Blame a well known bug in BTC for the delay. Continue this process for weeks until enough profit has been made
Step 6. MtGox now has: a ton of cheap bitcoin, a ton of profit made from selling the cheap bitcoin, and a ton of profit made from the trading fees during the panic. Re-open withdrawals of both USD and Bitcoin, solvency problem is solved
Step 1. Notice that there isn't enough BTC or USD to handle even the pending withdrawals
Step 4. Sell this cheap BTC (which they have access to, of course) on other exchanges, making a massive profit
Step 5. Blame a well known bug in BTC for the delay. Continue this process for weeks until enough profit has been made
Step 6. MtGox now has: a ton of cheap bitcoin, a ton of profit made from selling the cheap bitcoin, and a ton of profit made from the trading fees during the panic. Re-open withdrawals of both USD and Bitcoin, solvency problem is solved
Gox heeft in februari al 1.8miljoen dollars verdient aan fee's als je naar de gehandelde volumes kijkt.. Ik snap nu wel waar het geld naar toe is gegaan. De Gox CEO heeft gewoon met dat geld die goedkope coins opgekocht.
Zodra weer genoeg op de balans staat, gaat de withdraw weer open...
Zodra weer genoeg op de balans staat, gaat de withdraw weer open...
Maar Mt. Gox gaat er wel aan onderdoor, want niemand vertrouwt ze nog.Verwijderd schreef op zondag 16 februari 2014 @ 14:37:
Deze is ook leuk:
Ik denk dat dat wel de belangrijkste conclusie van dit hele gedoe is. Ongeacht of MtGox genoeg geld heeft om iedereen terug te betalen of niet, ze zijn het vertrouwen nu helemaal kwijt en ik zie ze niet meer terugkomen als belangrijke speler in de markt nadat de huidige crisis voorbij is.barcawinner schreef op zondag 16 februari 2014 @ 14:52:
[...]
Maar Mt. Gox gaat er wel aan onderdoor, want niemand vertrouwt ze nog.
Zodra ze withdrawals openstellen stroomt MtGox leeg. Dat weten ze zelf ook. Dus ze zijn nu hard aan het werk om hun eigen definitieve ondergang mogelijk te maken.
Ik ben benieuwd wat er in de komende 2 dagen gaat gebeuren MT-Gox. staan nu 195.- ik vermoed dat het klappen,, einde Mt-Gox
Misschien dat de eigenaren er nog wel met t geld vandoor willen inderdaad. Als t toch niks meer wordt....Replay256 schreef op zondag 16 februari 2014 @ 14:55:
Ik ben benieuwd wat er in de komende 2 dagen gaat gebeuren MT-Gox. staan nu 195.- ik vermoed dat het klappen,, einde Mt-Gox
het ultieme jaargetijde.... | #!/usr/bin/girl | Art prints and fun
Ik weet wel een plaats waar je nog met bitcoins een hitman kan huren mochten ze ervandoor gaan.
Dit is niet serieus te nemen hoor.
Verwijderd
Over arbitrage handel.
Hoeveel prijsverschil tussen twee beurzen moet er zijn wil het interessant zijn om aan arbitrage te doen?
Hoeveel prijsverschil tussen twee beurzen moet er zijn wil het interessant zijn om aan arbitrage te doen?
Ik ken er ook eentje., hij is wel wat duurder maar dan heb je ook wat... IMDB: Hitman (2007)Blord schreef op zondag 16 februari 2014 @ 14:58:
Ik weet wel een plaats waar je nog met bitcoins een hitman kan huren mochten ze ervandoor gaan.
Genoeg om alle fees te dekken en daarna is het maar net voor welke winstmarge je je moeite wil gaan doen.Verwijderd schreef op zondag 16 februari 2014 @ 15:00:
Over arbitrage handel.
Verwijderd
De moeite is zeker om je geld weer te spreiden?Rannasha schreef op zondag 16 februari 2014 @ 15:03:
[...]
Genoeg om alle fees te dekken en daarna is het maar net voor welke winstmarge je je moeite wil gaan doen.
Ligt aan de fee's (en het orderboek volume).Verwijderd schreef op zondag 16 februari 2014 @ 15:00:
Over arbitrage handel.
Als je 10euro verschil hebt, en 10euro fee's betaald (transactie kosten/withdrawal kosten) - schiet je er niks mee op.
Als je daarentegen maar 6euro kosten betaald, heb je 4euro te pakken. Ligt er dus helemaal aan, wat jouw volume is (100en bitcoins - of maar 1 of 2) en je mogelijkheden of het interessant is of niet.
Misschien toch wat Fiat bijdroegen op mtgox en goedkope btc bijkopen. Op zich 't risico best waard, al zal 't mss wel even duren voordat je 't vrij hebt gespeeld.
De tijd die je nodig hebt om koersen in de gaten te houden, orders te plaatsen, enz... Als je op 1000 euro inzet 1 euro winst pakt nadat je een hele dag naar de koers hebt zitten te staren, dan is het niet de moeite waard, lijkt mij ^^Verwijderd schreef op zondag 16 februari 2014 @ 15:03:
[...]
De moeite is zeker om je geld weer te spreiden?
Welke winstmarge wel de moeite waard is, moet je voor jezelf bepalen.
Zou het dit juist wat Mt-Gox wil,koers zo laag mogelijk houden/krijgen..
http://www.reddit.com/r/B...lan_is_simple_and_genius/
http://www.reddit.com/r/B...lan_is_simple_and_genius/
- Step 1. Notice that there isn't enough BTC or USD to handle even the pending withdrawals
- Step 2. Halt BTC withdrawals, causing a massive crash on MtGox
- Step 3. Buy BTC on MtGox at the reduced price
- Step 4. Sell this cheap BTC (which they have access to, of course) on other exchanges, making a massive profit
- Step 5. Blame a well known bug in BTC for the delay. Continue this process for weeks until enough profit has been made.
- Step 6. MtGox now has: a ton of cheap bitcoin, a ton of profit made from selling the cheap bitcoin, and a ton of profit made from the trading fees during the panic. Re-open withdrawals of both USD and Bitcoin, solvency problem is solved.
[ Voor 3% gewijzigd door Replay256 op 16-02-2014 15:19 ]
Ik wou vandaag weer fiat ingaan maar helaas dachten er waarschijnlijk meer mensen over. Elk nieuws/update van mt gox heeft de boel laten crashen. Ben ook heel benieuwd wat er op de andere beurzen gebeurt als gox weer withdraw toestaan. Gaan we hard naar beneden vanwege arbitrage verschil of gaan we omhoog...
Zodra MtGox btc withdrawal open gooit gaat mtgox omhoog en de rest naar beneden. Als dat klaar is gaat iedereen weg bij mtgox, die gaan dan naar beneden en de rest gaat weer naar een 'normaal niveau' dat kan mijn inziens alles zijn tussen 400 en 600 euro.ReQuiem83 schreef op zondag 16 februari 2014 @ 15:09:
Ik wou vandaag weer fiat ingaan maar helaas dachten er waarschijnlijk meer mensen over. Elk nieuws/update van mt gox heeft de boel laten crashen. Ben ook heel benieuwd wat er op de andere beurzen gebeurt als gox weer withdraw toestaan. Gaan we hard naar beneden vanwege arbitrage verschil of gaan we omhoog...
Edit: Bron: glazen bol v2.1.3
Al die droomsenario's, sommigen rekenen zich al rijk. Denk dat 't vertrouwen beetje geschaad is en we nog heel lang kunnen wachten voor hij weer de 600 gaat aantikken.pposthoorn schreef op zondag 16 februari 2014 @ 15:11:
[...]
Zodra MtGox btc withdrawal open gooit gaat mtgox omhoog en de rest naar beneden. Als dat klaar is gaat iedereen weg bij mtgox, die gaan dan naar beneden en de rest gaat weer naar een 'normaal niveau' dat kan mijn inziens alles zijn tussen 400 en 600 euro.
Heb toch maar een waarschuwing bij MtGox in de TS geplaatst. Iemand die mij kan vertellen of de waarschuwing voor Cryptsy nog relevant is en welke andere Exchanges een plekje in de TS verdienen (zekere mate van betrouwbaarheid vereist!)?
#team_UTC+1
An investment in knowledge always pays the best interest - Benjamin Franklin
You can call me McOverloper Mini '12 i7/16/256 Air '13 i5/8/256 iPad mini 5 64GB iPhone SE 128GB
Plus500 is net geswitched van MtGox naar BTC-e. Jammer genoeg verlopen de posities weer dagelijks.
Zijn er hier nog mensen die nu flink aan het korte eind trekken door deze onaangekondigde actie?
Zijn er hier nog mensen die nu flink aan het korte eind trekken door deze onaangekondigde actie?
Cryptsy lijkt de laatste tijd weer wat beter te werken. Maar altcoin-blockchains hebben nogal eens de neiging om te forken, ge-51%-ed te worden of andere gekke dingen te doen, dus het komt regelmatig voor dat er met een of meerdere coins wat problemen zijn.Ethirty schreef op zondag 16 februari 2014 @ 15:49:
Heb toch maar een waarschuwing bij MtGox in de TS geplaatst. Iemand die mij kan vertellen of de waarschuwing voor Cryptsy nog relevant is en welke andere Exchanges een plekje in de TS verdienen (zekere mate van betrouwbaarheid vereist!)?
Vind zelf Coined Up goed werken, soms is de site zelf wat traag, al is dat weer een tijdje geleden. Maar overschrijvingen zijn altijd snel, en hij is gratis.Ethirty schreef op zondag 16 februari 2014 @ 15:49:
Zou 't waar zijn Satoshi is CEO van Mt-Gox: https://bitcointalk.org/index.php?topic=469416.0
Ik denk van niet, tijd zal 't leren.Replay256 schreef op zondag 16 februari 2014 @ 16:55:
Zou 't waar zijn Satoshi is CEO van Mt-Gox: https://bitcointalk.org/index.php?topic=469416.0
Het belangrijkste "bewijs" in die thread is niet correct. Het gaat om de registratie-datum van de domeinnaam bitcoins.com, die van ruim voor de publicatie van het whitepaper over Bitcoin is. Het domein staat op de naam van Mark Karpeles, de CEO van MtGox.Replay256 schreef op zondag 16 februari 2014 @ 16:55:
Wat niet vermeld wordt is dat Karpeles niet de oorspronkelijke eigenaar van het domein is, maar dit pas heeft overgenomen nadat Bitcoin al uitgebracht was. De naam Bitcoin is niet echt creatief of origineel, dus het is niet gek dat er mensen willekeurig domeinen hadden geregistreerd die hier op lijken.
Satoshi heeft vast wel een pot bitcoins achter de hand. Veel van de bitcoins zijn nog nooit uitgegeven.
Als hij CEO van Gox zou zijn dan kan hij de volledig balans van GOX aanvullen van zijn persoonlijke deel.
Als hij CEO van Gox zou zijn dan kan hij de volledig balans van GOX aanvullen van zijn persoonlijke deel.
Dat is raar. Heb je de user id wel goed in gevuld. Anders kan Kraken niet zien van wie het geld is.
Ja in de omschrijving heb ik de regerentie gezet die werd weergegeven op de site.Blord schreef op zondag 16 februari 2014 @ 19:44:
Dat is raar. Heb je de user id wel goed in gevuld. Anders kan Kraken niet zien van wie het geld is.
Edit:
Ik log nu in op de rabo site en zie bij transactiedatum 17-2 staan. Dan zal het dus pas morgen overgemaakt worden... vaag
[ Voor 18% gewijzigd door Mich op 16-02-2014 19:51 ]
Waarom nu weer naar beneden? Wanneer komt die herstel eens en de richting naar boven
Diegene die hier een correct antwoord op heeft zijn de jongens die geld verdienen, ten koste van de jongens die het antwoord niet weten.ReQuiem83 schreef op zondag 16 februari 2014 @ 19:51:
Waarom nu weer naar beneden? Wanneer komt die herstel eens en de richting naar boven
Zo, tof zeg.
Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.
Nice.Avalaxy schreef op zondag 16 februari 2014 @ 20:05:
Hehe, ik zit long met 10x leverage vanaf $250 USD op btc.sx
Ik las dat Plus500 zonder vooraankondiging over is gestapt naar BTC-e (van MtGox) voor hun leveraged CFDs. Op zich een goede keuze om Gox achter te laten, maar raar dat dat zo spontaan gedaan wordt.
Dit is misschien een interessante thread met ervaringen van een professionele trader, http://nl.reddit.com/r/Bi...1y1z31/momentum_ignition/
De markt wordt constant gemanipuleerd zoals hadespuiter zegt.
De markt wordt constant gemanipuleerd zoals hadespuiter zegt.
LED-Maniak schreef op zondag 16 februari 2014 @ 20:07:
Zo, tof zeg.

Klote!! Mtgox trekt alles naar beneden...alle exchange hebben de fix/oplossing geimplementeerd alle mtgox moet er week over doen..
Als een strak getrokken elastiekje straks weer omhoog? 
*prevel prevel
*prevel prevel
#team_UTC+1
You can call me McOverloper Mini '12 i7/16/256 Air '13 i5/8/256 iPad mini 5 64GB iPhone SE 128GB
Geen nood. Gox komt wel weer met een pausibel verklaring. Het is net als de situatie bij de Japanse kerncentrale Fukushima. Tegen de tijd dat alles bekend is, is de halve Stille Oceaan al besmet.
Als het elastiekje uitdroogt kan het ook breken...Ethirty schreef op zondag 16 februari 2014 @ 20:28:
Als een strak getrokken elastiekje straks weer omhoog?
*prevel prevel
Bij Gox droogt het behoorlijk uit jaHadespuiter schreef op zondag 16 februari 2014 @ 20:30:
[...]
Als het elastiekje uitdroogt kan het ook breken...
#team_UTC+1
Ach, koersbewegingen maken Marvin blij
Kan iemand mij uitleggen hoe koers de van mtgox werkt? er komt namelijk niets binnen en ook niet uit. Dus hoe/wie bepaalt de koers dan??
Bepaald door FUD.. Mensen weten niet wat ze moeten doen dus ze volgen wat anderen doen.
Er zijn meer dan genoeg mensen met geld of coins in hun account op MtGox. Als ze denken dat ze eerder coins weg kunnen halen dan fiat-geld, dan kopen ze. Als ze het andersom verwachten, verkopen ze. Daarnaast heb je een arsenaal daytraders en bots die proberen om geld te verdienen met trades.Replay256 schreef op zondag 16 februari 2014 @ 20:35:
Kan iemand mij uitleggen hoe koers de van mtgox werkt? er komt namelijk niets binnen en ook niet uit. Dus hoe/wie bepaalt de koers dan??
Verwachten jullie morgen actie op t gebied van Gox en de sentimenten daaromheen? Of is morgen een gewone dag als altijd?
het ultieme jaargetijde.... | #!/usr/bin/girl | Art prints and fun
Als er positief nieuws is dan verwacht ik dat het wel eens héél hard kan gaan. Half IRC zit ondertussen al long op gox
Er zal morgen sowieso actie zijn. Wellicht alleen op Gox, terwijl Stamp & BTC-e afwachten, maar het wordt geen saaie dag. Gox heeft een update beloofd. Als die komt, dan wordt daar op gereageerd. Komt die niet, dan is de bodem eruit bij Gox.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Deze topic is bedoeld voor discussie over de handel en koersverloop van cryptocurrencies. Aangezien er nu een speciaal forum is voor cryptocurrencies kunnen voor specifieke vragen gewoon topics worden geopend (met in ogenschouw nemende de algemene regels voor het openen van topics - vragen die niet topicwaardig zijn zouden hier uberaupt niet gesteld moeten worden)
Discussies en ontwikkelingen aangaande MtGox gaarne bespreken in Mt.Gox - Huidige status en ontwikkelingen
Referral codes zijn niet toegestaan en worden onherroepelijk verwijderd conform Het algemeen beleid
Deze topic is bedoeld voor discussie over de handel en koersverloop van cryptocurrencies. Aangezien er nu een speciaal forum is voor cryptocurrencies kunnen voor specifieke vragen gewoon topics worden geopend (met in ogenschouw nemende de algemene regels voor het openen van topics - vragen die niet topicwaardig zijn zouden hier uberaupt niet gesteld moeten worden)
Discussies en ontwikkelingen aangaande MtGox gaarne bespreken in Mt.Gox - Huidige status en ontwikkelingen
Referral codes zijn niet toegestaan en worden onherroepelijk verwijderd conform Het algemeen beleid