het ultieme jaargetijde.... | #!/usr/bin/girl | Art prints and fun
[ Voor 31% gewijzigd door Replay256 op 13-02-2014 10:06 ]
Ja: https://bitcointalk.org/i...283.msg5115846#msg5115846Replay256 schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 10:05:
https://btc-e.com ligt er ook uit.. zou er weer DDOS aanval zijn??
|| Vierkant voor Wiskunde ||
Groetjes, FaceDown.
Ja mijn BTC's ook. moet nu echt even ophouden een beetje stabiliteit is nu hard nodig..FaceDown schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 10:10:
Iemand die goedkoop mijn muntjes gaat kopen dadelijk
Verwijderd
Wat voor algoritme gebruik je?Verwijderd schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 10:32:
Phew, mijn bot lijkt op tijd geweest te zijn! Klein beetje verlies, benieuwd naar de koers als hij weer terug komt. Vraag is nu of het algoritme zulke swings aan kan ; verstandig om hem aan te laten staan of niet ;-)
Helaas wel alleen grote hoeveelheden, hij heeft zelf tienduizenden bitcoins en met betrouwbaarheid zit het wel goed.
Imo betekend kan dit betekenen:
- Hij heeft er de volle vertrouwen in dat Gox z'n zaken weer op orde heeft
- Hij heeft een persoonlijke deal met Mark Karpeles om zijn GoxBTC te krijgen. Afaik kennen die twee elkaar.
Beetje speculatief misschien, maar toch.
https://www.facebook.com/events/226910364162486/
Dat ze eerst maar eens een goede exchange live zetten. Tot nu toe heb ik van Bl3p al meer gezien en gehoord dan clevercoin. Feit dat ze niet communiceren over uitgestelde livegang is in mijn ogen al een dikke min, want als ze straks ook zo omgaan met outages, tickets, etc... Je hebt maar 1 kans voor een eerste indruk!Xmoo schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 11:14:
De mensen van Clevercoin komen binnenkort praten bij de Eindhoven University Business Club.
https://www.facebook.com/events/226910364162486/
My solar panels | Soladin loggen? | Strava
---------------
Gemak dient de mens, moeite dient de mensheid.
Ja precies, is nu mid Feb geen enkele update/status gezien of gehoord. is inderdaad geen goede start zo..Mistraller schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 11:26:
[...]
Dat ze eerst maar eens een goede exchange live zetten. Tot nu toe heb ik van Bl3p al meer gezien en gehoord dan clevercoin. Feit dat ze niet communiceren over uitgestelde livegang is in mijn ogen al een dikke min, want als ze straks ook zo omgaan met outages, tickets, etc... Je hebt maar 1 kans voor een eerste indruk!
Verwijderd
Een licht aangepaste Thanasian. Ben er nog mee aan het experimenteren, aan het wachten op de eerste grote swings (zonder verstoringen. ...)
Is ook een exchange voor, een gox btc is ongeveer 0.75 real btc nu:m19 schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 11:02:
Helaas wel alleen grote hoeveelheden, hij heeft zelf tienduizenden bitcoins en met betrouwbaarheid zit het wel goed.
http://www.reddit.com/r/B...xchange_for_gox_btc_real/
Vitamine D tekorten in Nederland | Dodelijk coronaforum gesloten
Een monitoring dienst waar wij gebruik van maken (GFIMAX) heeft zelfs gedetecteerd dat de DDOS van zo'n omvang is dat hele datacenters of regio's verhoogde ping tijden etc hebben.Replay256 schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 10:05:
https://btc-e.com ligt er ook uit.. zou er weer DDOS aanval zijn??
Dit is pure bangmakerij. Ik zie mijn winst wel verdampen, maar ik heb er alle vertrouwen in dat de koersen weer opveren als deze aanval voorbij is en mensen weer normaal kunnen handelen.
An investment in knowledge always pays the best interest - Benjamin Franklin
BTC-e is alweer up. en de koers lijkt ook alweer te stijgen.Ethirty schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 11:44:
[...]
Een monitoring dienst waar wij gebruik van maken (GFIMAX) heeft zelfs gedetecteerd dat de DDOS van zo'n omvang is dat hele datacenters of regio's verhoogde ping tijden etc hebben.
Dit is pure bangmakerij. Ik zie mijn winst wel verdampen, maar ik heb er alle vertrouwen in dat de koersen weer opveren als deze aanval voorbij is en mensen weer normaal kunnen handelen.
Het vreemde is dat BTC-e pas down ging NADAT de prijzen waren gedaald. Zodra BTC-e down was gingen ze weer omhoog. Misschien was het wel een gecoordineerde aanval, maar wat de invloed van de DDOS op de koers nu was is me niet geheel duidelijk. Het lijkt totaal geen negatieve impact te hebben gehad.ozothebozo schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 12:13:
Als het daadwerkelijk een DDOS-aanval was, is het natuurlijk een actie om de prijs omlaag te drijven. Wat frustrerend is dat jan en alleman hier te snel/te emotioneel op reageert. Ik zelf word er een beetje moe van...
Groetjes, FaceDown.
Bitcoin withdrawals bij Stamp zijn nog steeds uitgeschakeld.Blord schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 12:29:
Heeft iemand nog bitcoins van Stamp kunnen withdrawen ? Mijn withdraw staat al een tijdje "waiting to be processed".
Ik had gisteren nog gedacht om een SEPA storting te doen op BTC-e. Maar straks is de withdraw van Stamp weer mogelijk en zit ik weer met de dure bitcoins op BTC-e. Moeilijk zo'n afweging maken.
kijken of de koers nu ook gelijk weer omlaag gaat, zet mijn coins lekker over naar kraken. op dit moment enige exchange waar ik vertrouwen in heb..
[ Voor 86% gewijzigd door Replay256 op 13-02-2014 13:21 ]
Edit: 8 feb hebben ze een aanpassing aan de wallet gedaan maar dat verklaart niet dat ze er net nog waren en nu weg zijn. Heel Doge is niet meer beschikbaar op Cryptsy zie het bij trade ook niet meer staan.
[ Voor 52% gewijzigd door Astennu op 13-02-2014 13:24 ]
LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....
Verwijderd
Was ook al aan het zoeken. Er staat wel dat ik ze nog heb, maar is niet meer terug te vinden.Astennu schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 13:21:
Doge op Cryptsy is ineens wegben benieuwd of dat terug gaat komen. Ik had daar 150.000 coins staan.
Edit: 8 feb hebben ze een aanpassing aan de wallet gedaan maar dat verklaart niet dat ze er net nog waren en nu weg zijn. Heel Doge is niet meer beschikbaar op Cryptsy zie het bij trade ook niet meer staan.
Groetjes, FaceDown.
Ik zou het handig vinden als ze daar meer over communiceren.
Inderdaad. Is inmiddels al weer terug. Maar was wel even raar en schrikken aangezien er ook niets bij de updates stond.BounceMeister schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 13:32:
Doge was gisteren of eergisteren ook al even weg bij Cryptsy. Is wel teruggekomen toen. Wel typisch weer bij een coin die goed loopt.
Ik zou het handig vinden als ze daar meer over communiceren.
LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....
[ Voor 5% gewijzigd door ozothebozo op 13-02-2014 14:54 ]
het ultieme jaargetijde.... | #!/usr/bin/girl | Art prints and fun
Deze gast koopt alle GoxBTC op. Wel graag per 100 stuks, anders draait hij de hand niet voor om.
http://www.cryptocoinsnew...r-betting-mtgox-solvency/
[ Voor 21% gewijzigd door Blord op 13-02-2014 15:52 ]
http://www.cryptocoinsnew...evelopers-ddos-fix-ready/
Nah, eerder 50% kans dat we omlaag gaan mijn inziens.ReQuiem83 schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 17:02:
Ik zeg 50% kans dat we dan weer wat omhoog gaan als dat gebeurt
Verwijderd
Inderdaad, het is gewoon wachten op het volgende negatieve nieuws en we gaan weer wat tientjes omlaag.Verwijderd schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 18:45:
Voorloppig dalen we steeds meer en meer en meer en meer
Sorry voor mijn negativiteit
Ja toch mijn verlies genomen. Gaat nu echt hard. Ik snap allen niet waarom.. Er is helemaal geen slecht nieuws.. Misschien weer bij 400.- kopen..Verwijderd schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 19:11:
Alles verpatsen joh.. We dalen alleen maar
[ Voor 5% gewijzigd door Replay256 op 13-02-2014 19:15 ]
Zoveel? Einde bitcoin denk ik.dieter87 schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 19:17:
hard = -1% ?
PSN: Marselaar
-1 waarop?dieter87 schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 19:17:
hard = -1% ?
-1, wordt -2, wordt -3 enz... weet niet welke grafieken jij kijkt, maar is toch echt een vaste downtrend lately.dieter87 schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 19:17:
hard = -1% ?
/edit
Maar hard is het idd niet ja...
[ Voor 7% gewijzigd door UltraSub op 13-02-2014 20:02 ]
Kraken die niet mee gaat met de koers, dat slaat nergens op, door gebrek aan volume.
[ Voor 3% gewijzigd door Replay256 op 13-02-2014 20:10 ]
Daar wordt aan gewerkt, maar Marvin is bijna door z'n coins heen.UltraSub schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 20:09:
Kraken die niet mee gaat met de koers, dat slaat nergens op, door gebrek aan volume.
Verwijderd
Bereken het zelf eens?Verwijderd schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 20:23:
Valt er arbitrage te doen bij het verschil nu tussen btce en kraken?.. Ondanks de hogere fee bij btce?
Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.
Ik zou zeggen, reken het uit.Verwijderd schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 20:23:
Valt er arbitrage te doen bij het verschil nu tussen btce en kraken?.. Ondanks de hogere fee bik btce?
Ik blijf bij BTC-e weg vanwege de belachelijke deposit/withdrawal kosten (en omdat ze normaalgesproken qua prijs vrijwel gelijk zijn aan Bitstamp).
Hangt af van je volume.Verwijderd schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 20:23:
Valt er arbitrage te doen bij het verschil nu tussen btce en kraken?.. Ondanks de hogere fee bik btce?
Ik heb net nog m'n laatste beetje coins gearbitreerd tussen stamp en kraken. Nu zitten m'n coins vast bij stamp totdat ze de withdrawal weer open zetten.
Net te vroeg, de spread wordt nog wat groter
Mocht iemand nog btc op kraken hebben, je kan nu ook ~2% pakken door te kopen op bitonic en verkopen op kraken.
[ Voor 16% gewijzigd door pposthoorn op 13-02-2014 20:28 ]
Verwijderd
Jawel maar stel dat jeje coins dan weer wegsluist naar kraken en dan uitbetaaldRannasha schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 20:24:
[...]
Ik zou zeggen, reken het uit.
Ik blijf bij BTC-e weg vanwege de belachelijke deposit/withdrawal kosten (en omdat ze normaalgesproken qua prijs vrijwel gelijk zijn aan Bitstamp).
Dat lijkt maar zo. Ik hoef niets te doen als het verschil oploopt, daar heb ik Marvin voor.Replay256 schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 20:28:
@Rannasha het valt me op hoe groter de verschillen tussen de exchanges hoe minder je reageert.. Hahahaha
En hoe krijg je geld op BTC-e? Juist, via een deposit met belachelijke fees.Verwijderd schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 20:28:
[...]
Jawel maar stel dat jeje coins dan weer wegsluist naar kraken en dan uitbetaald
[ Voor 4% gewijzigd door ReQuiem83 op 13-02-2014 20:36 . Reden: oops :) doomdenker ]
Je bedoelt $600. Laten we het niet erger maken dan het isReQuiem83 schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 20:30:
Btc-e onder de $ 500...
Verwijderd
Joh heb je het nu pas door?eMiz0r schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 20:31:
Putje weer gevondenVertrouwen is compleet weg, bij de minst geringe hint van een daling gaat het meteen hard.
Zet je grafiek maar eens op 1D.. We dalen alleen nog maar!
Die Bitcoins die en-masse door de FBI in beslag zijn genomen?Replay256 schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 20:49:
Toen hadden ze nog bitcoins.. Die zijn nu niet meer..
Nee. Wat ik heb begrepen ging dit om eigen voorraad. FBI is a another story..Rannasha schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 20:52:
[...]
Die Bitcoins die en-masse door de FBI in beslag zijn genomen?
Ach ik had me een paar dagen terug op 479 weer ingekocht, dus we zullen zien!
[ Voor 56% gewijzigd door ozothebozo op 13-02-2014 21:46 ]
Verwijderd
ik volg Maxcoin vanaf het begin, er is een enorme pump bezig, jammer dat ik geen MXC meer bezig.WouterHelm schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 20:58:
Zie hier weinig Maxcoin voorbij komen, zijn er hier Tweakers die daarmee handelen?
Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.
Hoe minder volume, hoe meer arbitrage-mogelijkheden.LED-Maniak schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 21:50:
Als ik 1 euro kreeg voor elke keer dat iemand wéér begon te klagen over het volume op kraken...
Ga maar lekker allemaal weg bij Kraken!
Verwijderd
Vrijwel alle providers geven je een dynamisch IP adres, dus dat kan zo nu en dan wijzigen. Hoe vaak dat gebeurt kan flink varieren.Verwijderd schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 21:57:
Mijn plaatje welke je te zien krijgt bij het inloggen op Kraken is gewijzigd. Nu staat er dat dat kan komen doordat ik een ander IP adres heb, ik heb geen idee wat me IP adres was dus dat weet ik niet. Durf nu niet in te loggen?!
In je modem inloggen wellicht? Als je bij een kabelaar zit (ziggo, upc, etc), dan heb je DHCP dus dan kan dat gebeuren. ADSL (xs4all etc) heeft volgens mij altijd vast. Glas weet ik niet. Mobiel internet is ook altijd dhcp.Verwijderd schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 21:57:
Mijn plaatje welke je te zien krijgt bij het inloggen op Kraken is gewijzigd. Nu staat er dat dat kan komen doordat ik een ander IP adres heb, ik heb geen idee wat me IP adres was dus dat weet ik niet. Durf nu niet in te loggen?!
[ Voor 9% gewijzigd door Mistraller op 13-02-2014 22:00 ]
---------------
Verwijderd
Zit via de kabel, Ziggo.Mistraller schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 21:59:
[...]
In je modem inloggen wellicht? Als je bij een kabelaar zit (ziggo, upc, etc), dan heb je DHCP dus dan kan dat gebeuren.
Expires: Mon Feb 17 22:27:47 2014
Ik heb al maanden hetzelfde ip. Ik weet zelf wel precies wat mijn ip is want mijn systemen loggen dit, maar als je dat niet bijhoudt weet ik niet zo gauw waar je het kan terugvinden.
---------------
Verwijderd
Kijk eens op www.whatismyip.comVerwijderd schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 22:13:
WTF, ik koop net op Kraken, doe een withdrawal, krijg ik een 404. Daarna moest ik opnieuws inloggen, met de melding dat mijn IP adres gewijzigd is! Ik ben toch niet gehackt ofzo!!
Bij mij op het werk heb ik dat ook wel eens, want daar gaan we over 4 ip adressen naar buiten en moet ik soms ook opnieuw inloggen. Heb je al in je modem gekeken?
[ Voor 20% gewijzigd door Mistraller op 13-02-2014 22:16 ]
---------------
Verwijderd
WouterHelm schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 20:58:
Zie hier weinig Maxcoin voorbij komen, zijn er hier Tweakers die daarmee handelen?
Heerlijk, gekocht op 0,007 verkocht op 0,0085 waarna die weer helemaal terug zakte.Verwijderd schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 21:50:
[...]
ik volg Maxcoin vanaf het begin, er is een enorme pump bezig, jammer dat ik geen MXC meer bezig.
Bij Kraken? Niet zo veel geks, de prijs past zich aan aan de andere exchanges.bitchcoin schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 22:44:
Jeetje wat gebeurd daar zeg.
---------------
http://www.deepdotweb.com...ns-stolen-unknown-amount/
---------------
Er is nog steeds flink wat onzekerheid over het transaction malleability probleem. Dat zal nog wel zo blijven tot Bitstamp (en eventueel MtGox) withdrawals weer opstart.posttoast schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 22:47:
Maar vanwaar dit duikje op de andere exchanges?
Dit topic is gesloten.
![]()
Deze topic is bedoeld voor discussie over de handel en koersverloop van cryptocurrencies. Aangezien er nu een speciaal forum is voor cryptocurrencies kunnen voor specifieke vragen gewoon topics worden geopend (met in ogenschouw nemende de algemene regels voor het openen van topics - vragen die niet topicwaardig zijn zouden hier uberaupt niet gesteld moeten worden)
Discussies en ontwikkelingen aangaande MtGox gaarne bespreken in Mt.Gox - Huidige status en ontwikkelingen
Referral codes zijn niet toegestaan en worden onherroepelijk verwijderd conform Het algemeen beleid