Cryptocurrency - handel en koers Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 117 ... 178 Laatste
Acties:
  • 538.666 views

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 03-10 15:01
Ik heb in m'n excelsheet de "bug" opgelost waardoor in de grafiek de procenten niet juist weergeven worden. De geupdate versie staat hier: http://sdrv.ms/1erQHfD

Toch wel erg handig, zo'n excelsheet. Volgens m'n berekening heb ik in 2 dagen tijd 11.22% winst met handelen.

• Bonez0r
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 09-01 12:43
Avalaxy schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 23:07:
Volgens m'n berekening heb ik in 2 dagen tijd 11.22% winst met handelen.
Dan ben ik erg benieuwd naar je methode. Of was het gewoon geluk? :)

There go the goddamn brownies.

• pposthoorn
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 12-09 14:04

pposthoorn

Constructeur

• rickiii
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-12-2024
Dogecoin heeft weer een eigen nieuws-item in Australie.
http://www.abc.net.au/new...cy-dogecoin-gives/5259088
Grappig hoe het puur op imago wordt gebracht als een alternatief voor Bitcoin
Argumenten als "1 bitcoin is $800 dollar waard en 1 dogecoin een paar cent" en "bitcoin is like an investment and more serious, while dogecoin is fun and cheap" betekenen natuurlijk helemaal niks, maar mensen zijn er wel gevoelig voor. Wel goed om te zien dat het idee van cryptocurrency zo wat toegankelijker wordt voor mensen.

Ik denk altijd heel goed na voordat ik iets stoms zeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
Bonez0r schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 23:20:
[...]

Dan ben ik erg benieuwd naar je methode. Of was het gewoon geluk? :)
Ach het zijn allemaal simpele patroontjes. Als je veel trade pik je ze er zo uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn13
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 19-09 13:35
Blood in the streets :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bonez0r
En zo hard kan het weer omhoog knallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
Damn, dat was echt bizar zeg. In één klap vrijwel al m'n profit weer weg ;( ;w Klotezooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Replay256
  • Registratie: December 2012
  • Niet online
Zo, jeetje wat is er gisteren nacht gebeurt.. Gelukkig net op tijd verkocht.. Zou de einde al in zicht zijn.. Bodem dan hè..

[ Voor 6% gewijzigd door Replay256 op 14-02-2014 07:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aikon
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Avalaxy schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 00:04:
[...]

Ach het zijn allemaal simpele patroontjes. Als je veel trade pik je ze er zo uit.
Avalaxy schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 04:54:
Damn, dat was echt bizar zeg. In één klap vrijwel al m'n profit weer weg ;( ;w Klotezooi.
:+

Ik gun je je winst hoor, maar wáren het maar simpele patroontjes, maar zeker met Bitcoin is het toch een groot deel gokken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18:24
MtGox onder de 400... die gaan steeds verder naar beneden...

Ik had nog getwijfeld om een bid te plaatsen op Bitstamp ergens halverwege de 500's, maar was het daarna vergeten te doen. Wel jammer, had nu een paar tientjes per coin opgeleverd.

Overigens beweert MtGox via de Bitcoin-github binnenkort een oplossing te gaan implementeren. We zullen zien.

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justin2000
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-10 21:12
Btc-e ddosed?

PV opbrengst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Begin van het einde .. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Begin van het einde?
Banken worden toch ook regelmatig bestookt met aanvallen?
Of je wordt gescimmt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Replay256
  • Niet online
Einde van het begin. bedoel je..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markklok
  • Laatst online: 07:05

markklok

< Tijdelijk buiten gebruik >

Nog ff en Gox zit echt aan de bodem :) & nobody cares :)

Legion 7i i9 3080 32gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zie de koerst echt naar een dieptepunt gaan..
We gaan totaal niet meer omhoog voor alsnog.

De mensen die me angst vinden saaien hopen zelf op een stijging en blijven dit beamen..
Realiteit is nu dat we zakken.

Ben maar ful fiat gegaan en me verlies genomen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markklok

markklok

Ik verzonderstel dat je vanuit Bitstamp nog steeds geen withdrawal uit kan voeren ?

Mocht dat het wel geval zijn dan zal kraken nog wel ff een hit krijgen... Zit nu toch wel een behoorlijke verschil tussen die 2

Legion 7i i9 3080 32gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
markklok schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 08:53:
Ik verzonderstel dat je vanuit Bitstamp nog steeds geen withdrawal uit kan voeren ?

Mocht dat het wel geval zijn dan zal kraken nog wel ff een hit krijgen... Zit nu toch wel een behoorlijke verschil tussen die 2
Het verschil is iets groter dan gebruikelijk, maar het is niet dramatisch groot. Volgens Marvin zou ik 1.75% arbitrage-winst pakken op dit moment. Dat was gisteren een groot deel van de dag meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-10 14:03
Koersen zijn echt weer waardeloos :'( dacht dat het niet lager zou kunnen dan de 430 van vanmorgen maar lijkt er op dat dat nog makkelijk mogelijk is.
Wanneer wordt de boel weer een stabiel en gaan we weer in de lift..... te veel negatief nieuws de laatste tijd.

Je zou haast denken dat de banken samen een geheime divisie hebben die Bitcoin probeert dwars te zitten. Expres hacks,ddos laten uitvoeren enz om te laten zien aan mensen dat het niet betrouwbaar is :P

LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Astennu schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 08:59:
Koersen zijn echt weer waardeloos :'( dacht dat het niet lager zou kunnen dan de 430 van vanmorgen maar lijkt er op dat dat nog makkelijk mogelijk is.
Wanneer wordt de boel weer een stabiel en gaan we weer in de lift..... te veel negatief nieuws de laatste tijd.

Je zou haast denken dat de banken samen een geheime divisie hebben die Bitcoin probeert dwars te zitten. Expres hacks,ddos laten uitvoeren enz om te laten zien aan mensen dat het niet betrouwbaar is :P
Mark my words.. 200 euro tikken we ook nog aan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lf2
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 25-10-2024

lf2

Poll doen bodem ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Astennu schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 08:59:

Zou kunnen, aan de andere kant was er in December ook een dieptepunt van € 280,-
Veel lager zal het niet gaan....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
U vraagt, wij draaien:

Poll: Laagste punt Kraken XBT/EUR koers in februari?
0 - Einde Bitcoin
100
200
300
400
430 - De bodem is al bereikt
Tussenstand:
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=389457&layout=6&sort=org
Ook een poll maken? Klik hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat denk je zelf rannasha?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
Ik heb 400 geantwoord. Het kan zijn dat het daar nog 2-3 tientjes onder gaat (tenslotte zijn ronde euro-waardes geen psychologische grenzen gezien de XBT/USD koers alles domineert), maar de transaction malleability problematiek loopt ten einde nu de ontwikkeling van patches vrijwel klaar is.

De grootste vraag, naar mijn idee, is of de boel voor het weekend gefixed gaat worden of niet. Als de koers nog steeds dalende is als we het weekend in gaan, dan kan deze in het weekend mogelijk doorzakken op laag volume.

Ik heb in ieder geval genoeg USD op Bitstamp klaarstaan om of de bodem te proberen te pakken of Marvin aan de slag te zetten wanneer withdrawals weer werken.

edit: Er is natuurlijk een scenario dat ik niet besproken heb... Als MtGox z'n Bitcoin-withdrawals binnenkort op orde krijgt, dan zullen er massa's mensen Bitcoins van Gox weghalen om elders te verkopen. Met het huidige koers-verschil tussen Gox en de rest is dat niet alleen een bruikbare manier om je geld eindelijk bij Gox weg te halen, het is zelfs erg voordelig. Er kan een hele boel volatiliteit ontstaan als dit en-masse gebeurt, de koers bij Gox zal gigantisch gaan stijgen en de overige exchanges zullen mogelijk flinke klappen krijgen qua koers. Daarna zal de boel met een rustiger tempo weer terugschuiven naar de status quo: Gox dat 10-20% hoger staat dan de rest.

[ Voor 29% gewijzigd door Rannasha op 14-02-2014 09:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Replay256
  • Niet online
200.- gaan we zeker halen vandaag..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Rannasha

En het scenario dat mensen massaal weggaan bij gox en op andere exchanges juist gaan kopen waardoor daar overal de koers flink stijgt en gox dood bloed? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
Verwijderd schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 09:44:
@Rannasha

En het scenario dat mensen massaal weggaan bij gox en op andere exchanges juist gaan kopen waardoor daar overal de koers flink stijgt en gox dood bloed? :)
Als mensen van Gox overstappen op een andere exchange om daar te handelen, dan kan dat in theorie op 2 manieren:

1) Geld overboeken van Gox, naar bankrekening, naar nieuwe exchange.
2) Bitcoins overboeken van Gox (eventueel via eigen wallet) naar nieuwe exchange.

Optie 1 zie ik niet gebeuren, want er is geen enkele aanwijzing dat fiat-withdrawals weer gaan werken binnenkort op Gox.

Optie 2 heeft weer 2 mogelijkheden:
2a) Gox account bevat al enkel Bitcoins.
2b) Gox account bevat fiat-geld.

In het geval van 2a gebeurt er niet zo veel. In het geval van 2b, moet er op Gox coins gekocht worden en die kunnen dan op de andere exchange allemaal verkocht worden, deels, of helemaal niet afhankelijk van de verwachtingen van de handelaar.

Hoe dan ook, zodra Bitcoin-withdrawals bij Gox weer mogelijk zijn zal dat een netto stijging van de verkoop-druk op andere exchanges opleveren. Hoe groot die stijging is, kan ik niet voorspellen.

Zodra de geld- en coin-stromen tussen exchanges weer tot rust zijn gekomen, verwacht ik een stijging van de koers over de hele breedte, want dan hebben we de huidige problematiek achter ons gelaten. Maar het is goed mogelijk dat er nog flink wat onrustig vaarwater doorkruist moet worden voordat de weer een rustige wind in de rug krijgen.

edit: De koers-verschillen tussen exchanges beginnen steeds groter te worden. Gox staat nu op iets van 55% van de prijs van Stamp. BTC-e staat $30 onder Bitstamp. Kraken volgt Bitstamp vrij strak. Het gaat heel interessant worden wanneer coins weer vrij kunnen stromen tussen exchanges.

[ Voor 8% gewijzigd door Rannasha op 14-02-2014 10:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichaelB74
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 10-09 19:18
Heeft iemand er al eens aan gedacht dat de bewoording van MtGox ook zo gebruikt kan zijn, zodat de markt zou schrikken en de koers flink zou dalen?

Waarom?
Eenvoudig: als zij namelijk door de bug vele coins kwijtgeraakt zijn dan geeft een flink lagere koers hen de mogelijkheid iedereen alsnog uit te betalen. Ze hebben immers minder in kas, maar wonder-o-wonder: de koers is naar beneden geduikeld, dus eventuele BTC die aangevuld moest worden kon nu goedkoop ingekocht worden.
De mensen die er nu met fiat uit willen kunnen ook gemakkelijk betaald worden.

Ik denk daarom niet dat ze "zomaar dom" zijn geweest door dit statement op deze manier naar buiten te brengen.

[ Voor 6% gewijzigd door MichaelB74 op 14-02-2014 10:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T homass
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 12-07 23:07
MichaelB74 schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 10:40:
Heeft iemand er al eens aan gedacht dat de bewoording van MtGox ook zo gebruikt kan zijn, zodat de markt zou schrikken en de koers flink zou dalen?

Waarom?
Eenvoudig: als zij namelijk door de bug vele coins kwijtgeraakt zijn dan geeft een flink lagere koers hen de mogelijkheid iedereen alsnog uit te betalen. Ze hebben immers minder in kas, maar wonder-o-wonder: de koers is naar beneden geduikeld, dus eventuele BTC die aangevuld moest worden kon nu goedkoop ingekocht worden.
De mensen die er nu met fiat uit willen kunnen ook gemakkelijk betaald worden.

Ik denk daarom niet dat ze "zomaar dom" zijn geweest door dit statement op deze manier naar buiten te brengen.
Als ik het goed had begrepen dan kon door de bug waar het nu overgaat, geen bitcoins mee gejat worden. Maar het is idd een theorie die ik vaker lees.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
Dear Bitstamp clients,

A denial-of-service attack caused us to suspend the processing of Bitcoin withdrawals. Bitstamp, with help from the Bitcoin core developers, has implemented a solution that passes our preliminary tests and audits.

After additional testing, we plan to enable Bitcoin withdraws later today.

Thank you for your understanding!

Best regards,

The Bitstamp team

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Replay256
  • Niet online
Hoor alleen maar goed nieuws op dit moment. ben toch maar weer ingestapt, lager kunnen we niet..

http://theblogchain.com/2...-implementing-a-solution/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marselaar
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 28-09 09:54
Replay256 schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 10:54:
Hoor alleen maar goed nieuws op dit moment. ben toch maar weer ingestapt, lager kunnen we niet..

http://theblogchain.com/2...-implementing-a-solution/
Lol, 3 berichten geleden schrijf je nog dat we "zeker" de 200 euro gingen halen _/-\o_

PSN: Marselaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tammerat schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 10:55:
[...]

Lol, 3 berichten geleden schrijf je nog dat we "zeker" de 200 euro gingen halen _/-\o_
hahaha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PowerSp00n
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19-08 08:24

PowerSp00n

There is no spoon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
Omgekeerde arbitrage!

Kraken was tijdelijk een stukje goedkoper dan Bitstamp toen Bitstamp ineens omhoog schoot. Meteen even gebruik van gemaakt om 4 Bitcoins van Bitstamp naar Kraken te verplaatsen (met een paar euro winst per coin).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Replay256
  • Niet online
tammerat schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 10:55:
[...]

hahahha klopt. toen zag het er allemaal anders uit.. maar dit is gekke werk gaat helemaal ergens meer over gaat zo hard. ik denk echt als we nog lager gaan de vertrouwen niet meer terug komt. maar ik heb alle hoop dat het goed komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
Replay256 schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 11:00:
[...]

hahahha klopt. toen zag het er allemaal anders uit.. maar dit is gekke werk gaat helemaal ergens meer over gaat zo hard. ik denk echt als we nog lager gaan de vertrouwen niet meer terug komt. maar ik heb alle hoop dat het goed komt.
Toen zag het er helemaal niet anders uit. De enige vraag was wanneer Bitcoin withdrawals weer gestart zouden worden, niet of het uberhaubt zou gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markklok

markklok

Talk about bad timing kwa "boodschappen doen" :) Had toch echt 15 min eerder thuis moeten komen :+

Legion 7i i9 3080 32gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Replay256
  • Niet online
Rannasha schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 11:01:
[...]

Toen zag het er helemaal niet anders uit. De enige vraag was wanneer Bitcoin withdrawals weer gestart zouden worden, niet of het uberhaubt zou gebeuren.
Ja wel, toen was er geen nieuws. inmiddels wel. zie je ook in chart terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eMiz0r
  • Laatst online: 13:10
Goed om te zien dat een beetje goed nieuws aangegrepen wordt om te kopen. Dat betekent dat er nog wel degelijk vertrouwen is, maar dat die gekrenkt is door alle onrust de laatste dagen. Momenteel een leuke shortsqueeze gaande :)

De volatiliteit is leuk voor de daytraders, maar een tijdje zijwaarts zou ik persoonlijk prettig vinden voor de langere termijn. Even wat rust in de tent.

[ Voor 25% gewijzigd door eMiz0r op 14-02-2014 11:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zomertje
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08:51

zomertje

Barisax knorretje

Ik ben ingestapt, ben benieuwd :)

het ultieme jaargetijde.... | #!/usr/bin/girl | Art prints and fun

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marselaar
En de winnaars van de poll zijn...... :)

Ok, ok, februari is nog niet voorbij....

[ Voor 33% gewijzigd door Marselaar op 14-02-2014 11:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tammerat schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 11:05:
En de winnaars van de poll zijn...... :)
Ik spreek je na het weekend wel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Replay256
  • Niet online
Check Kraken ff van 435.- naar 469.- in 30min..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marselaar
Replay256 schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 11:05:
Ongeveer een euro per minuut. Mijn glazen bol zegt dat hij dat geen 24 uur volhoudt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shinchan03
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 03-10 09:20

shinchan03

Niels

En op zo'n momenten is het jammer dat je op Kraken of Bitstamp geen fiat hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
Verwijderd schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 11:05:
[...]

Ik spreek je na het weekend wel ;)
Put your money where your mouth is: 1 BTC dat Kraken XBT/EUR niet op of onder de 200 komt voor maandag-ochtend 09:00.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zomertje
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08:51

zomertje

Barisax knorretje

Rannasha schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 11:07:
[...]

Put your money where your mouth is: 1 BTC dat Kraken XBT/EUR niet op of onder de 200 komt voor maandag-ochtend 09:00.
Dat is makkelijk verdienen :P

het ultieme jaargetijde.... | #!/usr/bin/girl | Art prints and fun

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zeg geen 200 euro..
Eerder bodem 300 euro.

Ik zeg wel dit weekend een major dip..
Ben benieuwd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Replay256
  • Niet online
tammerat schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 11:07:
[...]

Ongeveer een euro per minuut. Mijn glazen bol zegt dat hij dat geen 24 uur volhoudt...
Mijn glazen bol is stuk!! al een week lang, ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
Verwijderd schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 11:09:
Ik zeg geen 200 euro..
Eerder bodem 300 euro.

Ik zeg wel dit weekend een major dip..
Ben benieuwd :)
Een bodem van 300 wil ik ook wel tegen wedden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haha.. Dan wedden we voor de fun ;-)
Ga geen geld inzetten. De eer is al genoeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marselaar
Verwijderd schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 11:10:
Haha.. Dan wedden we voor de fun ;-)
Ga geen geld inzetten. De eer is al genoeg
Bitcoins zijn geen geld :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cliffie
  • Laatst online: 09:44

Cliffie

Trompetslet

Kan niet inloggen bij Kraken? Wordt er meteen uitgegooid met de melding session invalid?

17x DMEGC DM300-M156-60BK @ Enphase | 3300Wp Oost & 1800Wp West (Gouda)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasPH
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14-09 10:10
Cliffie schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 11:19:
Kan niet inloggen bij Kraken? Wordt er meteen uitgegooid met de melding session invalid?
Hier werkt Kraken zonder problemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gise
  • Registratie: Juni 2007
  • Niet online
had ik gister op werk ook, via andere pc/browser proberen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cliffie
  • Laatst online: 09:44

Cliffie

Trompetslet

Het werkt al weer :)

17x DMEGC DM300-M156-60BK @ Enphase | 3300Wp Oost & 1800Wp West (Gouda)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cdgrit
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-01 16:44
Cliffie schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 11:19:
Ik ben wel ingelogd. Probeer je cookies eens te verwijderen of via een incognitovenster in je browser inloggen.

Originele startpagina - Stadindex.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pposthoorn

pposthoorn

Constructeur

Rannasha schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 10:59:
Omgekeerde arbitrage!

Kraken was tijdelijk een stukje goedkoper dan Bitstamp toen Bitstamp ineens omhoog schoot. Meteen even gebruik van gemaakt om 4 Bitcoins van Bitstamp naar Kraken te verplaatsen (met een paar euro winst per coin).
Meerdere kansen daarvoor momenteel :) Kunnen we straks weer de andere kant op arbitreren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-09 15:40

FaceDown

Storende factor.

Rannasha schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 11:10:
[...]

Een bodem van 300 wil ik ook wel tegen wedden.
Ik zeg dat iedereen nu wel inziet dat enkele technische problemen op de exchanges niet meteen het hele fundament onder de bitcoin wegslaan, en dat we vanaf nu weer lekker omhoog gaan!

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Replay256 schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 11:05:
Nice!
2 gekocht op 430, net verkocht op 465.
Let the waves begin! d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistraller
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 10:09
shinchan03 schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 11:07:
En op zo'n momenten is het jammer dat je op Kraken of Bitstamp geen fiat hebt.
aaaaarrrghh... Boodschappen doen. Plingelplingel in de winkel...

"Helaas u heeft geen gratis boodschappen deze ochtend"

My solar panels | Soladin loggen? | Strava
---------------
Gemak dient de mens, moeite dient de mensheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Replay256
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 11:35:
[...]

Nice!
2 gekocht op 430, net verkocht op 465.
Let the waves begin! d:)b
Je had ze nog even vast moeten houden, denk dat we nog iets hoger gaan. (glazen bolle werk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PowerSp00n

PowerSp00n

There is no spoon

We gaan in ieder geval nog het moment krijgen dat Bitstamp echt begint met BTC withdrawals (kan je vanuit gaan dan), hopelijk met positief effect :)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-10 14:03
Vanmorgen 3 gekocht voor 465. Later had ik nog kunnen kopen voor 432 niet meer gedaan omdat ik wilde zien of hij nog lager ging maar niet dus :P En daar na ging hij boven de waarde die ik voor mijzelf had afgesproken om daar boven niet meer te kopen.

Owh well ik zeg op naar de 525 en hopelijk weer 600!

LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
Protest bij het kantoor van MtGox in Japan: YouTube: Protest at Mt Gox, Tokyo, 14th February 2014

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gise
  • Registratie: Juni 2007
  • Niet online
haha, die iglo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Replay256
  • Niet online
Hahahah is één mannetje.. had ie verwacht dat ie direct uitbetaald zou worden. hij weet hopelijk wel dat bitcoins digitale valuta zijn.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LED-Maniak
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 18:47
Dit zijn beelden van een oud protest toch?

Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blord
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 01-10 09:19

Blord

Hello Kitty !

Lol, we zitten weer op bijna dezelfde koers als gisteren bij Stamp. Zodra de withdraws hersteld zijn is alles weer normaal. Gelukkig heb ik wat BTC overgehouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pposthoorn

pposthoorn

Constructeur

http://live.bitcoinindex.es

Mooi om te zien dat zodra het nieuws van bitstamp bekend werd het verschil tussen stamp en kraken verdween.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Replay256
  • Niet online
Jongens wat zijn eigenlijk jullie verwachting als Mt-Gox weer withdraw/fix werkend heeft. zou er echt een leeg loop zijn. zou het einde zijn van Mt-Gox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blord

Blord

Hello Kitty !

Ik verwacht de koers nog gaat stijgen wanneer de withdraws effectief ingaan. Nu is het nog een aankondiging.
Replay256 schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 11:57:
Jongens wat zijn eigenlijk jullie verwachting als Mt-Gox weer withdraw/fix werkend heeft. zou er echt een leeg loop zijn. zou het einde zijn van Mt-Gox
Leegloop niet. MtGox is nog strijdvaardig. Ze hadden toch een beetje bij het juist eind met die "bug". De uitleg wat ongelukkig.

Zodra de withdraw weer normaal verlopen zal er een run staan op die goedkope MtGoxcoins waardoor de koersen weer gelijk worden getrokken.

[ Voor 71% gewijzigd door Blord op 14-02-2014 12:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LED-Maniak
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 18:47
Stijging van de koers bij gox en daling bij andere exchanges. Zoals eerder gebeurd.

Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJPostema
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 09-12-2024
Replay256 schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 11:57:
Wat LED-Maniak zegt.

Eerst een stijging @ gox en daling in andere exchanges. Mensen kopen relatief goedkoop in bij gox en verkopen met forse winst op bijv bitstamp. Door de koopdruk gox koers omhoog en door de verkoop druk koers naar beneden op de andere exchanges.

Daarna verwacht ik een bankrun bij gox. Dus koers stijgt bij mtgox en btc worden weggehaald. Koers stijgt bij mtgox maar er is geen extra verkoopdruk bij andere exchanges (geen arbitrage). Wat dat doet met de btc koers... Wie zal het zeggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReQuiem83
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 02-10-2023
Iig gaat Btc-e vandaag waarschijnlijk weer withdraws openzetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Replay256 schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 11:38:

Je had ze nog even vast moeten houden, denk dat we nog iets hoger gaan. (glazen bolle werk)
Met weinig tevreden zijn, het toverwoord van verstandig speculeren.
Hij staat nu alweer lager, en zal ook weer opveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReQuiem83
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 02-10-2023
Gox is nu echt over lijkt wel. Geen enkele ander exchange reageert bijna meer op de daling daar.

Als Gox nu zijn withdraws opengooit kunnen we lachen.

[ Voor 22% gewijzigd door ReQuiem83 op 14-02-2014 12:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blord

Blord

Hello Kitty !

Dat lijkt zo. Zodra de BTC withdraws hersteld zijn, worden de principes weggegooit en springen wolven van wallstreet Bitcoins weer in. Die gast van MtGoxBitcoins en realBitcoins exchange lacht zich dood straks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
Blord schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 12:30:
Dat lijkt zo. Zodra de BTC withdraws hersteld zijn, worden de principes weggegooit en springen wolven van wallstreet Bitcoins weer in. Die gast van MtGoxBitcoins en realBitcoins exchange lacht zich dood straks.
De prijs van BTC op Gox zal inderdaad fors omhoog knallen als withdrawals daar weer open gaan, maar het vertrouwen in Gox heeft de zoveelste klap opgelopen. Het handelsvolume was al dalende, maar verwacht dat veel mensen hun coins daar nu voorgoed weghalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PowerSp00n

PowerSp00n

There is no spoon

Rannasha schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 12:31:
[...] maar verwacht dat veel mensen hun coins daar nu voorgoed weghalen.
En wie weet (best wel een kans eigenlijk) dat alleen de gelukkige die er het eerst bij zijn hun coins krijgen, waarna de harde waarheid is dat MtGox niet alles meer heeft... (?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bonez0r
Misschien ook leuk om een poll te doen voor de hoogste koers van februari? Maar dan met stappen van €50 of zo, stijgingen zijn meestal niet zo snel en extreem als dalingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
Bonez0r schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 12:45:
Misschien ook leuk om een poll te doen voor de hoogste koers van februari? Maar dan met stappen van €50 of zo, stijgingen zijn meestal niet zo snel en extreem als dalingen.
Poll: Hoogste punt Kraken XBT/EUR koers in februari?
470 - De top is al bereikt.
500
550
600
650
700
TO THE MOON!
Tussenstand:
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=389459&layout=1&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

edit: Dit gaat natuurlijk over de periode van vandaag tot het eind van de maand, niet over de eerste helft van februari.

[ Voor 5% gewijzigd door Rannasha op 14-02-2014 12:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blord

Blord

Hello Kitty !

Niet zo extreem ? Bij Stamp en stijging van $70 in 1 uur tijd vind ik wel extreem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasPH
Bij Kraken de hele tijd trades van 0.1 BTC. Een bot aan de gang?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blord schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 12:48:

Niet zo extreem ? Bij Stamp en stijging van $70 in 1 uur tijd vind ik wel extreem.
Dat vond ik op kraken ook, het is dat ik thuis was. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
BasPH schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 12:48:
Bij Kraken de hele tijd trades van 0.1 BTC. Een bot aan de gang?
Groetjes van Marvin.

edit: Die buys zijn niet van Marvin, die heeft enkel een rij sells van 0.1 gedaan 5-10 minuten geleden.

[ Voor 21% gewijzigd door Rannasha op 14-02-2014 12:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik mis de optie onder de 300 euro in de poll?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
Verwijderd schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 12:49:
Het gaat om het hoogste punt vanaf nu. De koers is nu ~470, dus sub-300 is sowieso geen hoogste punt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marselaar
Verwijderd schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 12:49:
Jij wil echt graag verliezen he? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je nou een beetje lef in je donder hebt, stel je Marvin in op minimaal 0.5 BTC handelen.
Dat scheelt mij weer van die irritante partials...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blord

Blord

Hello Kitty !

Tel die $800 koers in begin februari ook mee ? Lijkt mij sterk dat we die gaan halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marselaar
Rannasha schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 12:50:
[...]

Het gaat om het hoogste punt vanaf nu. De koers is nu ~470, dus sub-300 is sowieso geen hoogste punt.
Er staat februari. We hebben in februari de 600 euro al gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ozothebozo
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 30-09 15:27
Rannasha schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 12:49:
[...]

Groetjes van Marvin.

edit: Die buys zijn niet van Marvin, die heeft enkel een rij sells van 0.1 gedaan 5-10 minuten geleden.
5-7 euro winst iedere keer? good luck! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
Verwijderd schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 12:51:
[...]
Als je nou een beetje lef in je donder hebt, stel je Marvin in op minimaal 0.5 BTC handelen.
Dat scheelt mij weer van die irritante partials...
Het heeft niet zoveel met lef te maken. Marvin werkt goed genoeg dat ik hem 's nachts laat draaien en hij m'n hele balans leeg kan traden. Maar ik zoek nog naar een algoritme dat er voor zorgt dat hij niet te snel alles met minimale winst verhandelt in plaats van te wachten tot verschillen groter worden als mijn geld bijna op is.

edit: Marvin doet iedere 10 seconden een update en eventueel een nieuwe trade. Die partials zouden niet al te lang moeten blijven staan normaalgesproken. En als ze wel blijven staan, dan betekent dat dat er op Bitstamp niet genoeg te koop is voor een prijs die laag genoeg is voor mijn winstmarge. Dat wordt niet anders als ik Marvins maximum op 0.5, 1 of 10 BTC zet, gezien hij rekening houdt met de diepte van het orderboek.
tammerat schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 12:51:
[...]
Er staat februari. We hebben in februari de 600 euro al gehaald.
Zie mijn edit. Het gaat om de rest van februari. Dus vandaag tot en met de 28e.
ozothebozo schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 12:51:
[...]
5-7 euro winst iedere keer? good luck! _/-\o_
Het was ~1.5% winst op 0.1 BTC trades... Dat is zo'n 75 cent per keer met de huidige koers.

[ Voor 15% gewijzigd door Rannasha op 14-02-2014 12:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasPH
Vraagje voor de arbitrage traders: het handigste is als je op alle exchanges altijd fiat + BTC hebt staan. De waarde van BTC is de laatste tijd gedaald van >600 begin januari naar <500 nu, een verlies van ong. 20%. Is dat niet een aanzienlijk bedrag, of levert arbitrage trading meer op dan dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rannasha schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 12:55:
Het heeft niet zoveel met lef te maken. Marvin werkt goed genoeg dat ik hem 's nachts laat draaien en hij m'n hele balans leeg kan traden. Maar ik zoek nog naar een algoritme dat er voor zorgt dat hij niet te snel alles met minimale winst verhandelt in plaats van te wachten tot verschillen groter worden als mijn geld bijna op is.

edit: Marvin doet iedere 10 seconden een update en eventueel een nieuwe trade. Die partials zouden niet al te lang moeten blijven staan normaalgesproken. En als ze wel blijven staan, dan betekent dat dat er op Bitstamp niet genoeg te koop is voor een prijs die laag genoeg is voor mijn winstmarge. Dat wordt niet anders als ik Marvins maximum op 0.5, 1 of 10 BTC zet, gezien hij rekening houdt met de diepte van het orderboek.
Ok ok, verder niets dan respect om zoveel kunde! ;)
Veel succes! d:)b
Pagina: 1 ... 117 ... 178 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Deze topic is bedoeld voor discussie over de handel en koersverloop van cryptocurrencies. Aangezien er nu een speciaal forum is voor cryptocurrencies kunnen voor specifieke vragen gewoon topics worden geopend (met in ogenschouw nemende de algemene regels voor het openen van topics - vragen die niet topicwaardig zijn zouden hier uberaupt niet gesteld moeten worden)

Discussies en ontwikkelingen aangaande MtGox gaarne bespreken in Mt.Gox - Huidige status en ontwikkelingen

Referral codes zijn niet toegestaan en worden onherroepelijk verwijderd conform Het algemeen beleid